مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

 
helpkade
مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری
مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

می توانید در این بخش لیست جلوگیری از بارداری سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی یزد
،
سابقه طبابت از سال 1372
،

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی اراک
،
سابقه فعالیت : از سال ۹۵
،
دارای گواهی عفونت ها و بیماریهای زنان
مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
،
فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
،
دارای بورد تخصصی

زنان و زایمان

تخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی سمنان
،
دارای بورد تخصصی
،
سابقه طبابت: از سال ۷۲

زوج هایی که می خواهند از بارداری ناخواسته پیشگیری کنند، باید هنگام مقاربت از گزینه های خود آگاه باشند. انواع مختلف پیشگیری از بارداری برای کمک به جلوگیری از بارداری وجود دارد. با این حال، تنها روش کاملاً قابل اعتماد برای جلوگیری از بارداری، پرهیز از رابطه جنسی است. فرد هر بار که رابطه جنسی بدون پیشگیری از بارداری داشته باشد، از جمله اولین باری که رابطه جنسی برقرار می کند، احتمال بارداری وجود خواهد داشت.

برخی از روش ها بدون تجویز پزشک موجود هستند، اما اکثر آنها به توصیه‌ی پزشک نیاز دارند. هر نوع روش پیشگیری از بارداری دارای مزایا و مضرات است. در ادامه بخوانید تا در مورد انواع مختلف پیشگیری از بارداری که به افراد کمک می کند تا از بارداری ناخواسته جلوگیری کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چهار دسته روش برای این منظور وجود دارد. از جمله:

1. روش های مانع شونده(barrier): در این روش‌ها از رسیدن اسپرم به تخمک جلوگیری می‌شود.

2. روش‌های هورمونی: در این دسته از روش‌ها از تولید و آزاد سازی تخمک جلوگیری می‌شود و معمولا به تجویز پزشک نیاز دارند. در ضمن این شیوه‌ها از انتقال بیماری‌ها جلوگیری نمی‌کنند.

3. دستگاه‌ها و ایمپلنت‌های داخل رحمی: دستگاه های داخل رحمی (IUDs) و ایمپلنت‌ها دستگاه‌های ضد بارداری طولانی مدت هستند. آنها بیش از 99 درصد در جلوگیری از بارداری موثر هستند، زیرا فضای کمی برای خطای انسانی می‌گذارند. با این حال، آنها از بیماری‌های مقاربتی جلوگیری نمی کنند.

4. سایر روش‌های طبیعی و اورژانسی

1. کاندوم مردانه: کاندوم‌ها تنها روشی هستند که از بیماری مقاربتی تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند. در صورت استفاده‌ی صحیح از کاندوم مردانه‌، تا 80 درصد از بارداری پیشگیری می‌شود. جنس اغلب این کاندوم‌ها از لاتکس است، اما برای کسانی که به لاتکس حساسیت دارند انواع متفاوت آن نیز وجود دارد. کاندوم‌ها بدون نسخه از داروخانه‌ها و یا به صورت آنلاین قابل تهیه هستند.

2. کاندوم زنانه: کاندوم‌های زنانه نیز بدون نسخه در دسترس هستند. آنها را می توان به جای کاندوم مردانه استفاده کرد، اما هرگز نباید به همراه آن استفاده شوند. کاندومهای زنانه حدود 79 درصد برای پیشگیری از بارداری مؤثر هستند.

3. دیافراگم: دیافراگم یک روش پیشگیری از بارداری است که فرد در داخل واژن قرار می دهد. استفاده از اسپرم کش بر دیافراگم قبل از هر بار استفاده بسیار مهم است. هنگامی که از اسپرم کش استفاده می شود، دیافراگم نزدیک به 90 درصد مؤثر است. فرد باید چند ساعت قبل از مقاربت، دیافراگم را وارد کند؛ 6 ساعت پس از رابطه جنسی، آن را در جای خود بگذارد و بعد از 24 ساعت آن را خارج کند. دیافراگم ها از عفونت‌های مقاربتی محافظت نمی کنند.

4. درپوش گردن رحم(cervical cap): درپوش گردنی یک فنجان سیلیکونی نرم است که در اعماق مهبل قرار می گیرد. برای جلوگیری از رسیدن اسپرم به تخمک، دهانه رحم را می‌پوشاند. اثربخشی درپوش گردن رحم با توجه به منابع متفاوت است، اما برآورد شده که اثربخشی آن از حدود 70 تا 85 درصد باشد.

5. اسفنج ضدبارداری: این اسفنج ها از جنس پلی اورتان ساخته شده‌اند و حاوی اسپرم کش هستند و از رسیدن اسپرم به تخمک جلوگیری می‌کند. این وسیله در اعماق مهبل زن قرار می‌گیرد و از 76 تا 88 درصد از بارداری پیشگیری می‌کنند. این وسیله نباید به همراه کاندوم استفاده شود.

6. اسپرم کش: ماده شیمیایی است که اسپرم را غیرفعال می کند. بدون نسخه قابل تهیه است و با اشکال پیشگیری از بارداری مانند کاندوم استفاده می شود. در صورت استفاده به تنهایی، حداقل 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی باید اسپرم کش را نزدیک دهانه رحم قرار دهید. 60 دقیقه و تقریباً 71 درصد مؤثر است. ژل های اسپرم کش را می توان در داروخانه ها یافت یا به صورت آنلاین خریداری کرد. در مورد موثرترین راههای استفاده از اسپرم کش به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری با پزشک صحبت کنید.

1. قرص‌های ضدبارداری: قرص های ضد بارداری یکی از متداول ترین روش های پیشگیری از بارداری است. مارک های مختلف این قرص‌ها موجود است و در صورت تجویز پزشک بیش از 99 درصد مؤثر هستند. با این حال ، با استفاده معمولی ، آنها تقریباً 95 درصد مؤثر هستند. دو شکل قرص وجود دارد:

• قرص ترکیبی، که حاوی استروژن و پروژستین است: طبق دستورالعمل ، این داروها باید روزانه مصرف شوند. این قرص‌ها اغلب حاوی برخی قرص هایی است که عاری از هورمون هستند. هنگام مصرف این قرص ها، یک فرد دوره ماهانه را تجربه می کند.

• قرص مینی که فقط شامل پروژستین است: فرد باید هر روز و بدون استراحت، این قرص را همزمان مصرف کند. کسی که از قرص مینی استفاده می کند، لزوماً یک پریود زمان بندی شده نخواهد داشت.

2. برچسب(patch) : در صورت استفاده‌ی صحیح و همراه تجویز پزشک این روش 99 درصد موثر است و در صورت استفاده بدون تجویز در حدود 90 درصد موثر است. برچسب‌های ضدبارداری میتوانند در بخش‌های مختلف بدن مانند پشت، باسن، بازو و شکم چسبانده شوند. این برچسب‌ها 3 هفته روی بدن می‌مانند و یک هفته نباید روی بدن باشند تا قاعدگی منظم وجود داشته باشد.

3. آمپول ضدبارداری: این آمپول‌ها هر 12 هفته یکبار طبق تجویز پزشک تزریق می‌شوند و تا 90 درصد موثر هستند. در صورت قطع این آمپول‌ها پس از 10 ماه وضعیت باروری به حالت قبل باز می‌گردد.

4. حلقه‌ی واژینال: حلقه کنترل بارداری که با نام NuvaRing شناخته می شود در صورت استفاده صحیح بیش از 99 درصد مؤثر است، اما به دلیل خطای انسانی معمولاً کمتر از 95 درصد مؤثر است. این حلقه کوچک و پلاستیکی به مدت 3 هفته در واژن قرار می گیرد. این ماده برای جلوگیری از بارداری هورمون ها را در بدن آزاد می کند. این حلقه باید به مدت 7 روز برداشته شود تا قبل از قرار دادن یک حلقه جدید یک دوره قاعدگی فراهم شود.

1. IUD: یک وسیله کوچک است که پزشک آن را درون رحم وارد می کند. دو نوع IUD وجود دارد:

• هورمونی: پس از نصب، IUD حداقل 5 سال نیاز به جایگزینی ندارد. IUD به طور کامل تخمک گذاری را متوقف نمی کند بلکه با ضخیم شدن مخاط دهانه رحم به عنوان پیشگیری از بارداری عمل می کند تا از ورود اسپرم به رحم و همچنین سایر تغییرات هورمونی جلوگیری کند.

• مبتنی بر مس: این IUD بدون هورمون در سیم مسی پوشانده شده است، که اسپرم ها را در تلاش برای ورود به رحم از بین می برد. یک IUD می تواند حدود 10 سال از بارداری جلوگیری کند. واکنش های جانبی شامل لکه بینی بین دوره ها، دوره های نامنظم و گرفتگی در هنگام قاعدگی است.

2. ایمپلنت: این روش شامل میله‌هایی است که در بازو جایگذاری می‌شود و از خود هورمون پروژسترون آزاد می‌کند و تا 99 درصد از بارداری پیشگیری می‌کند و هر 3 سال نیاز به جایگزینی دارد.

1. روش طبیعی پیشگیری از بارداری: شامل ردیابی چرخه قاعدگی و اجتناب از رابطه جنسی در زمانی که فرد در مرحله باروری چرخه قاعدگی است. “پنجره باروری” یک فرد حدود 6 تا 9 روز در ماه طول می کشد و همزمان با تخمک گذاری است. روشهای مختلفی برای برنامه ریزی طبیعی وجود دارد. بسیاری از افراد از علائم زیر برای بررسی اینکه در زمان تخمک گذاری هستند یا نه استفاده می کنند:

• اندازه گیری دمای پایه بدن

• کیفیت و کمیت مخاط دهانه رحم

• روش تقویمی

پنجره باروری هر فرد متفاوت است، بنابراین شخص باید به سیگنالهای بدن خود توجه کند.

روشهای طبیعی تنظیم خانواده در صورت رعایت دقیق حدود 76 درصد مؤثر است.

2. روش اورژانسی: در مورد رابطه جنسی محافظت نشده یا کنترل نشده، مانند کاندوم شکسته یا عدم مصرف قرص ضدبارداری، می توان از بارداری اضطراری برای کاهش خطر بارداری استفاده کرد. پیشگیری از بارداری اضطراری به جای روشهای کنترل منظم نباید استفاده شوند. دو روش پیشگیری از بارداری اضطراری وجود دارد:

• قرص ضد بارداری اضطراری: افراد باید ظرف 3 روزپس از مقاربت، قرص هورمونی مصرف کنند. هرچه فرد زودتر آن را مصرف کند، مؤثرتر است. بنابراین فرد باید هرچه سریعتر پس از رابطه جنسی آن را مصرف کند. این قرص معمولاً حاوی لوونورژسترل شیمیایی است. این قرص ها از طرف پزشک یا داروخانه تهیه می شود.مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

• ParaGard IUD: تا 5 روز پس از رابطه جنسی می تواند برای جلوگیری از بارداری وارد شود. در هنگام استفاده در این بازه زمانی بیش از 99.9 درصد مؤثر است.

اگر زن گمان کند که باردار است، می تواند آزمایش بارداری را انجام دهد، به خصوص اگر روش معمول پیشگیری از بارداری او متوقف شده باشد.

علائم بارداری شامل موارد زیر است:

• پریود از دست رفته یا دیرهنگام

• سینه های بزرگ یا حساس

• خستگی

• افزایش ادرار

• حالت تهوع

• استفراغ

آزمایشات بارداری خانگی ارزان هم وجود دارند که به سادگی قابل تهیه هستند اما بهتر است نتایج آن‌ها با پزشک چک شود.

اگر به هر دلیلی، مشاوره‌ی حضوری برای زوجین ممکن نباشد، آن‌ها می توانند از مشاوره‌ی تلفنی و یا آنلاین بهره ببرند. در مشاوره غیرحضوری با پزشکان متخصص علاوه بر این که هزینه‌ها به صرفه‌تر است، بیماران می‌توانند در زمان‌های بیشتری به این متخصصان دسترسی داشته باشند. روشهای مختلف پیشگیری از بارداری ممکن است برای افراد مختلف بهتر عمل کند. روشهای جلوگیری از بارداری از نظر اثربخشی متفاوت هستند. زوجین باید با پزشک خود در مورد گزینه‌های موجود صحبت کنند تا بتوانند روشی را که برای آنها مناسب است انتخاب کنند.

با استفاده از سامانه رسا شما می توانید در هر مکانی که هستید با پزشک خود مشورت کنید. بدین صورت که ابتدا با ثبت نام در سامانه رسا عضو شوید. سپس حساب کاربری خود را به تعداد دقایقی که می خواهید با پزشک خود صحبت کنید، شارژ کنید. این کار را با استفاده از درگاه امن بانکی و یا کد USSD می توانید انجام دهید. سپس همکاران ما تماس شما را با پزشک یا مشاورتان برقرار می کنند. در ضمن برای انتخاب پزشک متخصص خود می توانید به صفحه ای که مربوط به آن هاست مراجعه و بررسی های لازم را انجام دهید. همچنین با استفاده از این سامانه مشاوره ی آنلاین نیز امکان پذیر است و به این وسیله چه از طریق اینترنت و یا بدون آن، در هر زمان شما قادر خواهید بود با پزشک خود صحبت کنید.

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹


8,783 سوال


11,717 پاسخ


7,519 دیدگاه


2,704 کاربر

اگر چه که نیاز به استفاده از خدمات مشاوره ای در زندگی روزمره ی بسیاری از افراد و خانواده ها مشاهده می شود، اما همچنان بسیاری از افراد از دریافت خدمات مشاوره ای سر باز می زنند.

در موضوعاتی همچون مسائل زنان و مسائل جنسی شاید یکی از علت های طفره رفتن افراد با وجود مشکلات و پرسش های فراوان، شرم و حیا و یا سختی استفاده از خدمات مشاوره ی حضوری باشد. بهترین گزینه و راه حل برای این افراد استفاده از خدمات مشاوره تلفنی زنان شبانه روزی می باشد.

مشاوره تلفنی زنان می تواند به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه روز خدمات بسیار مفیدی را در اختیار بانوان عزیز قرار دهد. مشاوره تلفنی می تواند به زنان کمک کند تا پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه های مختلف دوره های قاعدگی، بارداری، زایمان و پس از آن و حتی نگه داری فرزندان درایفت نمایند.
در این مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی بوده و به صورت 24 ساعته با مشاورین مجرب آماده ی خدمت رسانی به بانوان عزیز می باشد. مشاورین متخصص در تمامی حوزه های مربوط به زنان می توانند در سریع ترین زمان ممکن، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد نمایند.
مشاورین خبره و با تجربه ی این مرکز سلامت زنان می توانند سوالات زنان را در خصوص ازدواج، قاعدگی، بارداری، مراقبت های قبل و حین بارداری، زایمان، پس از زایمان، مشاوره فرزند پروری، تنظیم خانواده، روش های جلوگیری از بارداری، تربیت فرزندان، مراقبت های کودکان، دوران یائسگی و … را پاسخ دهند. کافی است با شماره 02166081200 تماس بگیرید.
استفاده از خدمات مشاوره ای می تواند با آموزش ها و راهنمایی های لازم، سطح سلامت را در جامعه افزایش داده و آگاهی های مردم و به خصوص بانوان را که قشر حساس و آسیب پذیر جامعه هستند را اعتلا بخشد. پیچیدگی های جسمی و روانی زنان سبب شده تا مشکلات بانوان بیشتر از مردان بوده و به همان میزان نیاز آن ها به رفع مشکلات نیز بیشتر باشد.مشکلات زنان
از جمله مشکلات زنان و دختران که می تواند روح و جسم آن ها را درگیر کرده و مشکلات زیادی را برای آن ها رقم بزند، می توان تاخیر در پریودی را نام برد.

زنان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره ای علت تاخیر در پریودی خود را شناخته و نسبت به رفع هر چه سریع تر آن اقدام نمایند.

اگر چه که تاخیر در پریودی در اوایل بلوغ ممکن است طبیعی باشد اما تاخیر در پریودی در سنین بالاتر ممکن است دلایل زمینه ای داشته و در صورت برطرف نشدن سریع آن، مشکلاتی را در آینده و بارداری برای بانوان ایجاد نماید.مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

از آن جایی که شناخت علت تاخیر در زمان پریودی بایستی به صورت اصولی انجام شود، متخصصین و مشاورین مجرب می توانند با دریافت اطلاعات از شما و شناخت علائم و نشانه های فردی، علت را جویا شده و راهکار متناسب با علت را به شما ارائه نمایند.
همچنین توجه کنید که مشاورین خبره در حوزه مامایی با دانش و اطلاعات به روز در این حوزه، می توانند بهترین یاری دهنده ی شما در زمینه مسائل و مشکلات مامایی باشند. چرا که دریافت مشاوره از افراد غیر متخصص ممکن است نه تنها به برطرف شدن مشکل شما کمک نکند، حتی مشکلات دیگری را نیز برای شما به وجود آورد.
همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، به علت پیچیدگی های بدنی زنان، خصوصا در زمینه های قاعدگی بایستی از افراد با دانش و اطلاعات کافی کمک بگیرند تا مشکلاتی همچون استرس، افسردگی برای ایشان ایجاد نشود.
مشاوره زنان می تواند آگاهی های بانوان را در زمینه ی دستگاه تناسلی، زمان قاعدگی، زمان تخمک گذاری و بیماری هایی که موجب تاخیر در پریودی می شوند، بالا برده و از استرس های ایشان بکاهد.خدمات مشاوره زنان و بارداری
عصر اینترنت و ارائه خدمات الکترونیکی سبب شده تا با امکاناتی که به سرعت در دسترس قرار می گیرند، زندگی راحتی را برای افراد و خانواده ها ایجاد نماید. از جمله این خدمات الکترونیکی و راحت، می توان خدمات مشاوره تلفنی و غیر حضوری را نام برد که در بالا بردن کیفیت زندگی ها نقش مهمی را داشته است.

مشاوره زنان و بارداری نیز از دیگر خدمات مشاوره تلفنی می باشد که زنان می توانند بدون نیاز به مراجعه ی حضوری که شاید در دوران بارداری برای آن ها امکان پذیر نباشد، پاسخ سوالات خود را در هر جا و در هر مکان به صورت شبانه روزی و تنها با یک تلفن دریافت نمایند.
مشاورین حوزه زنان و بارداری با تحصیلات مرتبط در این حوزه ها می توانند به کمک بانوان آمده و تمامی سوالات آن ها را در زمینه های مختلف بهداشت دوران بارداری، تغذیه دوران بارداری، راهکار های جلوگیری از سقط جنین، علل سقط جنین، نزدیکی در دوران بارداری، انتخاب نوع زایمان، بهداشت پس از زایمان، روش های شیردهی موفق، حمام کردن نوزاد، واکسیناسیون نوزاد و بسیاری از مسائل و مشکلات از این دست را پاسخگو باشند.
مشاورین این حوزه می توانند با بررسی ابعاد مختلف مشکل مطرح شده توسط شما، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهد. تناسب اندام، بیماری های زنان، مسائل جنسی، مشاوره فرزندان و … نیز از دیگر زمینه های کاری مشاوره زنان می باشد که بانوان می توانند در منزل و تنها با یک تماس از آن استفاده نمایند. بانوان می توانند در هر نقطه از کشور با هزینه ی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند.
از آن جایی که بارداری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر بانویی می باشد، دقت و توجه به آن می تواند از بسیاری از مشکلات این دوران و حتی پس از آن جلوگیری کرده و سلامت زنان را رقم بزند. توجه به سلامت زنان می تواند سلامت خانواده و جامعه را در پی داشته باشد که توجه به این مهم می تواند یکی از نکات تاثیر گذار در خانواده ها و جامعه باشد.
همچنین از آن جایی که سلامت روحی و جسمی زنان باردار به طور مستقیم بر جنین داخل شکم آن ها تاثیر گذار می باشد، خانواده ها می توانند با سرمایه گذاری زود بازده بر روی حفظ آرامش مادر باردار، در آینده فرزندی شاد و سلامت داشته باشند.

استفاده از روش‌های مناسب پیشگیری از بارداری برای برقراری یک رابطه جنسی با کیفیت و دوری از عوارض ناخواسته اهمیت به سزایی دارد. امروزه افراد در بازار با انواع روش‌های جلوگیری از بارداری مواجه  هستند. هر کدام از این روش‌ها دارای معایب و مزایایی است. اطلاع از ویژگی‌های هر یک از روش‌های پیشگیری به زوجین برای انتخاب بهترین گزینه یاری می‌رساند. روش‌های جلوگیری در روابط جنسی قبل ازدواج اهمیت بیشتری برای افراد پیدا می‌کند. چرا که در صورت بارداری فرد مجبور به تحمل فشار‌های روانی زیاد یا مجبور به سقط جنین می‌شود. برای اطلاع بیشتر از داشتن رابطه پیش از ازدواج کلیک کنید. در این مقاله به اختصار درباره انواع روش‌های پیشگیری از بارداری صحبت کرده ایم. برای اطلاع بیشتر مشاوره جنسی دریافت نمایید.

 

روش‌های متنوعی برای پیشگیری از بارداری وجود دارد. هر زوجی با توجه به اولویت‌ها و شرایط خود مبادرت به استفاده از یکی از آن‌ها می‌کند. هر روش جلوگیری از بارداری مزایا و معایب مرتبط با خود را دارد. در هر کدام درصد خطایی برای بارداری ناخواسته وجود دارد. در واقع شما برای اینکه روش مناسبی برای پیشگیری انتخاب کنید، باید با توجه به میزان خطر حاملگی هر کدام و مزایا و معایبشان تصمیم بگیرید. البته در صورت داشتن شرایط خاص مشورت با پزشک ضروری به نظر می‌رسد. برای اطلاع بیشتر در مورد بارداری ناخواسته کلیک کنید.

90درصد زنانی که به لحاظ جنسی فعال هستند، اگر طی یک سال از هیچ روش پیشگیری استفاده نکنند، باردار می‌شوند. قطعی‌ترین روش برای پیشگیری از بارداری، نداشتن رابطه جنسی است که مشخصا این روش، روش مناسبی نمی‌باشد. عدم استفاده از روش‌های پیشگیری در روابط جنسی گاه زوجین را وادار می‌کند تا در صورت بارداری از سقط جنین استفاده کنند؛ به همین دلیل آگاهی از این روش‌ها و به کار بردن آن‌ها اهمیت دارد. برای اطلاع بیشتر در زمینه سقط جنین کلیک کنید.مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

 

روش‌های پیشگیری از بارداری به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند. روش‌های انسداد کردن، روش‌های هورمونی، روش‌ها و ابزار‌های درون رحمی و دیگر روش‌های پیشگیری برای جلوگیری از بارداری وجود دارند. همچنین برخی از روش‌ها برای جلوگیری از بارداری برای بعد از رابطه جنسی غیر محتاطانه وجود دارد. در ادامه انواع این روش‌ها را شرح داده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش‌های پیشگیری بعد از رابطه کلیک کنید.

 

روش‌های انسداد کردن، روش‌هایی هستند که مانع رسیدن اسپرم به تخمک می‌شوند. این روش‌ها خود شامل موارد زیر هستند:

کاندوم مردانه: کاندوم‌های مردانه که عموما از لاتکس ساخته می‌شوند بیشتر از 80 درصد در پیشگیری از بارداری موثر هستند. علاوه بر این مانع انتقال عفونت‌های جنسی را هم می‌شوند.

کاندوم زنانه: کاندوم زنانه مشابه کاندوم‌های مردانه هستند، تقریبا 79 درصد قدرت پیشگیری دارند.

دیافراگم: دیافراگم یک ابزار انسداد ورود اسپرم است که داخل واژن قرار می‌گیرد و هر بار قبل استفاده از اسپرم کش روی آن استفاده می‌شود. استفاده از دیافراگم و اسپرم کش تقریبا 90 درصد احتمال بارداری را کاهش می‌دهد.

کلاهک رحم: کلاهک رحم یک کاپ سلیکونی است که در انتهای واژن قرار می‌گیرد. در واقع این کلاهک دهانۀ رحم را می‌پوشاند تا اسپرم به تخمک‌ها نرسد. این روش بین 70 تا 85 درصد از بارداری پیشگیری می‌کند.

اسفنج ضد بارداری: اسفنج ضد بارداری که حاوی اسپرم کش است مانند کلاهک انتهای واژن جای داده می‌شود تا مانع رسیدن اسپرم به رحم بشود. استفاده از اسفنج بین 76 تا 88 درصد قدرت پیشگیری دارد.

اسپرم کش: اسپرم کش یک ماده شیمایی است که اسپرم را غیرفعال می‌کند. میزان تاثیر اسپرم کش 71 درصد می‌باشد.

 کاندوم را باید روی آلت در حالت نعوظ کشید و با فشار دادن آن هوای داخل آن را خارج کرد. سپس کاندوم را تا انتهای آلت باز کرد. بعد از اتمام رابطه جنسی و انزال با نگه داشتن قسمت پایین کاندوم، آلت را از واژن خارج کنید و کاندوم را دور بیندازید.

اگر به لاتکس حساسیت داشته باشید، نوعی از کاندوم برای کسانی که به آن حساس‌اند، ساخته شده است. همچنین در صورت استفاده از لوبریکانت‌ها، دقت کنید با جنس کاندوم سازگار باشد و کاندوم را حین رابطه جنسی پاره نکند.

 فرد دیافراگم را ساعاتی قبل از رابطه جنسی در واژن قرار داده و تا 6 ساعت بعد از رابطه جنسی باید در واژن نگه دارد ولی بعد از 24 ساعت حتما باید خارج شود.

اسپرم کش‌ها حداقل 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی باید در واژن استفاده شوند و برای 60 دقیقه مؤثر باقی می‌مانند. اسپرم کش نوعی ماده‌ی شیمیایی است که به صورت کف، ژل و کرم در دسترس است. 

 

روش‌های هورمونی روش‌هایی هستند که باروری زنان را متوقف می‌کنند. باروری در واقع آزاد شدن تخمک از تخمدان است. این شکل از پیشگیری تاثیری در پیشگیری از عفونت‌های جنسی ندارد.

 این قرص‌ها یکی از روش‌های رایج در میان مردم برای پیشگیری می‌باشند. قرص‌های ضد بارداری انواع مختلفی دارند و تا حدود 95 درصد قدرت پیشگیری از بارداری دارند.

برخی قرص‌های ضد بارداری شامل استروژن و پروژستین می‌باشد. این قرص‌ها به شکل روزانه و مطابق با راهنمای داخل جعبه مصرف می‌شوند. برخی از قرص‌های داخل پک، بدون هورمون هستند که باعث می‌شوند سیکل ماهیانه ادامه پیدا کند. برای اطلاع بیشتر از قرص های ضد بارداری کلیک کنید.

انواع دیگر قرص‌های ضد بارداری، قرص‌هایی است که فقط حاوی پروژستین بوده و فرد باید هرروز راس ساعت مشخصی آن را مصرف کند. در این حالت ممکن است سیکل ماهیانه از نظم و حالت عادی اش خارج بشود.

 این روش از پیشگیری اگر صحیح انجام شود تا 99 درصد قدرت پیشگیری از بارداری دارد. چسب‌های پیشگیری در قسمت‌های مختلف بدن می‌تواند کار گذاشته شوند. هر پچ برای 3 هفته در یک قسمت قرار داده می‌شود و سپس برای یک هفته برداشته می‌شود تا در آن زمان پریود اتفاق بیفتد.

تزریق: این روش پیشگیری توسط پزشک تجویز شده و هر 12 هفته یک بار استفاده می‌شود. اگر از این روش درست استفاده شود و تزریق‌ها به موقع باشد، قابلیت پیشگیری بالای 90 درصد می‌باشد.

نکته: زوج‌هایی که از روش ترزیق استفاده کرده‌اند، بعد از مدتی مایل به بارداری باشند، حدودا 10 ماه طول می‌کشد تا باروری به حالت نرمال باز گردد.

این روش پیشگیری از بارداری در صورت استفادۀ صحیح بالای 99 درصد قابلیت پیشگیری دارد ولی در صورتی که خطاهای انسانی رخ دهد، 95 درصد می‌تواند موثر باشد. حلقه کوچک پلاستیکی برای 3 هفته داخل واژن قرار داده می‌شود تا هورمون‌هایی به داخل بدن آزاد کند و برای 1 هفته خارج می‌شود تا پریود اتفاق بیفتد.

 

این روش‌های پیشگیری از بارداری روش‌های طولانی مدت پیشگیری هستند. آن‌ها بالای 99 درصد قدرت پیشگیری از بارداری دارند. این روش‌ها هم مانند روش‌های هورمونی قدرت پیشگیری نسبت به بیماری‌های عفونی ندارند.

 آی یو دی ابزار کوچکی است که توسط پزشک داخل رحم قرار داده می‌شود و دو نوع هورمونی و مسی دارد. نوع هورمونی آن تا 5 سال داخل رحم می‌تواند باقی بماند. آی یو دی هورمونی به شکل کامل سیکل قاعدگی را از بین نمی‌برد بلکه از طریق زخیم‌تر کردن مخاط دهانه رحم مانع ورود اسپرم به رحم می‌شود. نوع مسی آن با تخریب اسپرمی که می‌خواهد وارد رحم شود جلوی بارداری را می‌گیرد و تا 10 سال داخل رحم باقی می‌ماند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آی یو دی و سیکل قاعدگی کلیک کنید.

 پزشک یا پرستار یک ایمپلنت به شکل میله را در بازوی فرد متقاضی قرار می‌دهد تا از بارداری جلوگیری کند. این ایمپلنت هورمون پروژستین را داخل بدن آزاد می‌کند که از تخمک گذاری جلوگیری می‌کند. این ایمپلنت‌ها بالای 99 درصد توانایی پیشگیری دارند و هر سه سال یکبار تعویض می‌شوند.

 

روش‌های دیگری هم برای پیشگیری غیر از سه دسته گفته شده وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

در این روش با محاسبه چرخه قاعدگی زن، در دوره تخمک گذاری که احتمال بارداری هست، از رابطه جنسی اجتناب می‌شود. چنین روشی تا 76 درصد کارایی دارد. در این دوران ترشح واژن بیشتر از مواقع دیگر است. اغلب دوره تخمک گذاری بین 12 تا 16 روز از عادت ماهیانه است. از آن جایی که قرص‌های ضد بارداری و اورژانسی دارای عوارض هستند بهتر است تنها در موارد محدود از آن‌ها استفاده کنید و به طور طبیعی از برقراری رابطه جنسی در دوران تخمک گذاری بپرهیزید تا مجبور به استفاده از قرص‌ها نباشید.

این روش که به آن قرص اورژانسی می‌گویند، در صورتیکه رابطه جنسی پر خطر رخ دهد و هیچ روش پیشگیری استفاده نشود یا مثلا کاندوم حین رابطه پاره بشود، استفاده می‌شود. این قرص شامل هورمون پروژسترون مصنوعی است. این قرص با تغییر هورمون‌های بدن فرآیند تخمک گذاری را مختل کرده یا آن را به تعویق می‌اندازد. برای اطلاع بیشتر از قرص اورژانسی کلیک کنید.

فراموش نکنید که عوارض قرص اورژانسی لزوم مصرف آن را محدود می‌کند. از جمله عوارض آن ایجاد حالت تهوع، افزایش حساسیت سینه‌ها، تشدید علائم سندروم ملال پیش از قاعدگی است. برای کسی اطلاعات بیشتر در زمینه عوارض قرص اورژانسی کلیک کنید.

استفاده از آی یو دی مسی: تا 5 روز بعد از رابطه پر خطر با استفاده از آی یو دی تا 99.9 درصد می‌توان جلوی بارداری را گرفت.

عقیم سازی هم در مورد زنان و هم مردان انجام می‌شود. عقیم سازی بالای 99 درصد قدرت پیشگیری از بارداری دارد. برای مردان عمل وازکتومی و زنان عمل بستن لوله رحم را انجام می‌دهند.

وازکتومی: در این روش طی عمل جراحی کوچکی، پزشک مسیر عبور اسپرم‌ها را مسدود می‌کند؛ بنابراین از رسیدن آن‌ها به تخمک‌ها جلوگیری می‌شود. این جراحی نیاز به بستری شدن ندارد و عمل پیچیده‌ای نیست. بعد از عمل وازکتومی احتمال باروری وجود ندارد و یا بسیار اندک است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وازکتومی کلیک کنید.مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

بستن لوله رحم: در این روش لوله‌های فالوپ بسته می‌شود و امکان بارور شدن تخمک‌ها وجود ندارد. این عمل همچنین خطر ابتلا به سرطان تخمدان‌ها را کاهش می‌دهد. در این جراحی دو سر لوله‌های رحم بسته می‌شود و بخیه زده می‌شود. معمولا این عمل در دوره نقاهت بعد از زایمان به تشخیص پزشک صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بستن لوله رحم کلیک کنید.

در این روش از داروهای گیاهی استفاده می‌شود و چون تأثیرات بیشتر و طولانی مدت بر بدن می‌گذارند، باید با احتیاط بیشتری مصرف شوند. دم کرده زعفران جهت سقط جنین در ماه اولیه بارداری تأثیرگذار است و می‌توان از بارداری ناخواسته جلوگیری کرد. گیاه پونه و برگ و عصاره‌ی بنفشه هندی در پیشگیری از بارداری مؤثر است و از گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته. همچنین می‌توانید برای جلوگیری از بارداری ریشه کوهوش آبی را دم کنید و روزانه سه بار از آن را مصرف کنید. برای انتخاب بهترین روش‌های پیشگیری از بارداری و حل تعارضات جنسی لازم است به مشاوره جنسی مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

سلام
من داروی تنسی رو چهارشنبه نزدیکی داشتم و که در نزدیکی پیش اب منی داخل ریخته شده بوده خوردم
لازم به ذکر است نزدیکی من دو روز بعد از عادت ماهیانم بوده
بعد مجدد پنجشنبه نزدیکی داشتم و اب منی کامل داخل ریخته شده مجدد باید این قرص بخورم یا همون قرص چهارشنبه کافیه ؟؟
قرص ا‌ورژانسی من در طول سال خیلی میخورم شاید ماهی به دونه بخورم ضرر چیه؟؟ ممکنه هیچوقت باردار نشم؟؟

سلام قرص های اورژانسی همونطور که از اسمشون پیداست تنها در شرایط خاص باید مصرف بشن. خود قرص های اورژانسی راهی مناسب برای پیشگیری از بارداری نیستن. این قرص ها عوارض متعددی دارن که مهم ترین اونها به هم خوردن سیگل قاعدگی هستش. خوب عوارض دارو در هر فردی متفاوته و ممکنه در شما به نحو دیگه ای خودشو نشون بده . برای اطلاع از این موضوع می تونید مقاله عوارض قرص اورژانسی را مطالعه نمایید.
لازم به ذکر است که قرص های اورژانسی همیشه نمی تونن از حاملگی جلوگیری کنند (اگر بعد از تخمک گذاری مصرف بشن هیچ تاثیری ندارن ، چون فقط فرایند آزاد شدن تخمک رو تحت تاثیر قرار می دن)
برای انتخاب روش های مناسب جهت جلوگیری از بارداری می تونید مشاوره جنسی دریافت کنید. از طریق شماره های درج شده در سایت به صورت تلفنی هم مشاوره داده میشه

سلام.من بعد رابطه مشکوک ی قرص ۷۵.لونژیل خوردم بعد ۱۲ساعت یکی دیگشو خوردم.الان ۷ روز میگذره از خوردن اخرین قرص ومن امروز ترشح قهوه ای داشتم همرا با دل درد زیر شکم.ایا بخاطر مصرف قرصه اورزانسیه؟

سلام بله قرص های اورژانسی عوارض متعددی دارند. یکی از آن ها همین لکه بینی و دردهای غیر متعارف هست. بهتره از قرص اورژانسی به عنوان روشی برای جلوگیری از بارداری استفاده نشه و از سایر روش ها برای پیشگیری از بارداری استفاده کنید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

بهترین روش‌های جلوگیری از بارداری بعد از رابطه کدام اند؟ روش‌های جلوگیری از بارداری برای زوجینی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تمایلی برای بچه دار شدن ندارند. همچنین به کارگیری برخی از این روش‌ها برای حفظ سلامت رابطه جنسی و پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی ضروری است. جلوگیری از بارداری معمولا با استفاده از کاندوم و یا قرص‌های اورژانسی صورت می‌گیرد. در این مقاله به بررسی روشی پرداخته‌ایم که بعد از رابطه جنسی کاربرد دارد. زمانی که هنگام سکس از کاندوم استفاده نشود و یا پاره شود از قرص‌هایی استفاده می‌شود که اصطلاحا به آن‌ها «قرص روز» بعد می‌گویند. در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

پیشگیری از باردار شدن بعد از سکس همان طور که از نامش مشخص است تنها زمانی کاربرد دارد که زوجین از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده نکرده‌اند یا نقصی در روش پیشگیری آنها به وجود آمده باشد و در مقاربت‌های عادی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد روش های پیشگیری از بارداری کلیک کنید.

نکته قابل توجه در این روش این است که به هیچ عنوان از بیماری‌های مقاربتی پیشگیری نمی‌کند و مصرف میزان بالای هورمون موجود در قرص‌ها عوارض بسیار ناخوشایندی را به همراه خواهد داشت. پس تنها در شرایط اوژانسی که چاره‌ی دیگری وجود ندارد باید تحت نظر یک درمانگر متخصص مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که به صورت خودسرانه از قرص‌های پیشگیری استفاده کرده‌اید، با پزشک متخصص صحبت کنید.

هورمون های استروژن با دوز بالا (HD) می‌توانند از حاملگی بعد از برقراری رابطه جنسی و مقاربت جلوگیری نمایند. میزان مصرف قرص برای جلوگیری از بارداری بعد از برقراری رابطه جنسی بستگی به نوع قرص دارد. اولین مصرف باید حداکثر تا 72 ساعت پس از برقراری رابطه جنسی مصرف شود و مصرف بعدی 12 ساعت بعد صورت گیرد.مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

هر چقدر سریعتر از این قرص‌ها استفاده شود، احتمال بارداری بیشتر کاهش می‌یابد. در صورتی که اولین مصرف بعد از 72 ساعت پس از برقراری رابطه صورت گیرد، خطر حاملگی به 75 تا 89 درصد کاهش می‌یابد اما در صورتی که لقاح اتفاق افتاده باشد دیگر مصرف قرص موثر نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم مقاله قرص های ضد بارداری را مطالعه کنید.

-بعد از برقراری رابطه جنسی و مقاربت احتمال بارداری وجود دارد، در اولین فرصت 2 قرص خوراکی HD را با هم همراه با شیر یا آب زیاد مصرف نمایید. ۱۲ ساعت بعد از خوردن قرص‌های نوبت اول، دو قرص HD دیگر با هم مصرف کنید.

-اگر در طی دو ساعت بعد از مصرف قرص‌های ضد بارداری بعد از نوبت اول یا دوم دچار استفراغ شدید. در اولین فرصت باید 2 قرص HD دیگر را مصرف نمایید. اگر این اتفاق بعد از خوردن قرص‌ها در نوبت اول اتفاق افتاد، قرص‌های نوبت دوم را همچنان 12 ساعت بعد مصرف نمایید. اگر استفراغ بعد از 2 ساعت صورت گیرد، اهمیتی ندارد چون دارو جذب بدن شده است.

از هر 100 زنی که از این روش استفاده کرده‌اند، 1 تا 2 نفر حامله شده‌اند. این روش در 98 درصد از زنان نتیجه بخش می‌باشد. این روش تنها روشی است که بعد از برقراری رابطه جنسی و مقاربت می‌تواند برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که این روش به نام مستعار قرص روز بعد شناخته می‌شود برخی از افراد به غلط مصرف این قرص‌ها را تا صبح روز بعد به تاخیر می‌اندازند. هر چقدر سریعتر مصرف شوند احتمال حاملگی بیشتر کاهش می‌یابد. بهترین حالت، استفاده از این قرص‌ها بلافاصله بعد از برقراری رابطه جنسی است.

استفاده از این روش برای جلوگیری از بارداری بعد از برقراری رابطه جنسی و مقاربت نمی‌تواند از انتقال بیماری‌های مقاربتی پیشگیری کند. برای این منظور حتما باید در حین رابطه جنسی از کاندوم استفاده شود. در صورتی که فردی در خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی ناشی از رابطه جنسی و مقاربت باشد توصیه می‌کنیم حتما از یک فرد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. برای اطلاع بیشتر در مورد انواع بیماری های مقاربتی و درمان آن‌ها کلیک کنید.

استفاده از دوز بالا هورمون در این قرص‌ها برای بسیاری از زنان عوارضی مانند تهوع، استفراغ، دردناک شدن پستان‌ها و سردرد را به همراه دارد. این عوارض اکثرا برای یک مدت زمان کوتاه در طول 1 الی 2 روز رخ می‌دهند. بعد از مصرف این قرص‌ها، قاعدگی در زنان تا مدتی نامنظم می‌شود.

عوارض قرص اورژانسی گاه شدیدتر شده و حتی بر کیفیت رابطه نیز تاثیر می‌گذارد. حتما مصرف این قرص‌ها را تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید تا از خطرات احتمالی آن کاسته شود. گاهی این نشانه‌ها می‌تواند شبیه به سندرم ملال پیش از قاعدگی نیز بروز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عوارض قرص اورژانسی کلیک کنید.

این روش نباید به عنوان یک روش دائمی برای جلوگیری از بارداری استفاده شود بلکه تنها در شرایط اورژانسی کاربرد دارد مانند زمانی که کاندوم پاره شده است و یا آلت بیرون کشیده شده است یا زمانی که دیافراگم از محل مناسب خود خارج شود و یا موارد مشابه. در صورتی که خانم از بارداری خود خبر داشته‌باشد نباید از قرص اورژانسی استفاده نماید. برای اطلاع از بایدها و نبایدهای دوران بارداری کلیک کنید.

با مراجعه به پزشکان این قرص‌ها تجویز می‌شوند. بسیاری از مراکز درمانی و بهداشتی نیز این قرص‌ها را در اختیار افراد قرار می‌دهند. شما می‌بایست در اسرع وقت پس از انجام رابطه جنسی و مقاربت نامطمئن هر چه سریعتر به پزشک مراجعه نمایید تا سریعتر بتوانید احتمال بارداری را کاهش دهید.

توجه داشته باشید که مصرف زیاد این قرص‌ها عوارضی دارد و بر کیفیت رابطه جنسی تأثیر گذار است. بهبود کیفیت رابطه جنسی بر بهبود روابط عاطفی تأثیر می‌گذارد و تنها از طریق آموزش و افزایش آگاهی میسر می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم برای بالا بردن کیفیت روابط زناشویی خود و درمان مشکلات از مشاوره جنسی بهره‌مند شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جلوگیری از بارداری بعد از رابطه می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

Please enable JavaScript to use this page!

If you don’t know how to activate JavaScript, click
here
or ask your administrator for help.

ارسالی توسط اسيه در دسته بندی حاملگی بارداری تولد نوزاد | 1 پاسخ

باسلام و ادب
من دومين دوز پيشگيري اورژانسي(2عدد اچ دي)ساعت6صبح خوردم و ساعت7عصر مجددا رابطه محافظت نشده داشتم.براي جلوگيري بايد چه کنم؟

جلوگیری از بارداری اورژانسی:
با این توضیح سطح دارو در خون شما در حدی باید باشه که از بارداری شما جلوگیری کنه.
حداكثر دفعات مجاز استفاده از اين روش در هر سيكل قاعدگي يك بار است.
اين روش بايد در حداقل دفعات ممكن در طول دوران باروري استفاده گردد.
مجاز بودن يك بار استفاده از اين روش در هر دوره قاعدگي دليلي بر تاييد مصرف
آن در هر دوره قاعدگي به عنوان روش پيشگيري از بارداري نيست
اين روش نبايد مورد استفاده دائم قرار گيرد
و لازم است كه كاربرد آن به موارد خاص مانند موارد زير محدود گردد:

۱پارگي كاندوم‌
۲خروج آي‌يودي در زماني غير از خونريزي قاعدگي‌
۳تماس جنسي بدون استفاده از روش مطمئن پيشگيري از بارداري‌
۴استفاده از روش طبيعي يا منقطع با شك به تماس جنسي كه مي‌تواند منجر به بارداري گردد .
اگر به توصیه ذکر شده در باره تعداد دفعات استفاده از روش جلوگیری توجه کنید..

شما در هر زمان پس از مصرف قرص که مایل باشید می تونید مقاربت کنید..
هر ماه استفاده نکنید.. بیش از یک بار در ماه استفاده نشه..مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.


بارداری و زنان

بزرگترین مجموعه مشاوره‌ای در کل کشور، در زمینه‌های مشاوره مراقبت‌های بارداری، مشاوره برخورد با بیماری‌های مختلف در بارداری، مشاوره ورزش در بارداری، مشاوره روش‌های پیشگیری اورژانسی، مشاوره سقط قانونی، مشاوره نازایی، مشاوره بیماری‌های زنان مثل تخمدان پلی کیستیک، مشاوره اندومتریوز و تفسیر آزمایش‌های مختلف مثل ماموگرافی، سونوگرافی و… با بیش از ۳۰۰ متخصص و کارشناس عالی رتبه در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت ۲۴ ساعته و با نصف هزینه معمول مشاوره و حتی به صورت رایگان (با نصب اپلیکیشن) آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان از سراسر کشور می‌باشد.

                                                                   

با دریافت مشاوره از مشاورین همراه زندگی بهتر در زمینه‌های مختلف مانند مسائل روانشناسی، حقوقی، طب سنتی، تحصیلی، تغذیه، دامپزشکی، مذهبی، گیاهان تزئینی و مامایی راه‌ حل مشکلاتتان را بیابید و آرامش و موفقیت را به زندگی خود و عزیزانتان بازگردانید.

 

مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

با استفاده از مشاوره تلفنی در هر زمان، هر موقعیت و هر مکان می‌توانید از پشتیبانی یک مشاور بهره‌مند شوید.

 

با حذف هزینه رفت‌‌و‌آمد و انتظار پشت صف‌های طولانی رزرو مشاوره در وقت و پول خود صرفه‌جویی کنید.

حل کامل و اصولی مشکل شما برای ما مهم است.

 

ما برای سهولت استفاده از مشاوره، راه‌های ارتباطی مختلفی را برای شما درنظرگرفته‌ایم.

۹۹۲۲۵۰۵۲ (بدون پیش شماره و از طریق سیم کارت همراه اول)

۹۰۹۹۰۷۱۵۱۵ (بدون پیش شماره و از طربق تلفن ثابت)

اپلیکیشن (با کلیک روی اپلیکیشن ابتدا آن را نصب کنید)

 

ما برای رفاه شما هزینه های مشاوره را به نصف نرخ معمول کاهش داده‌ایم. هزینه تماس با تلفن ثابت دقیقه‌ای 1000تومان و با همراه اول دقیقه‌ای 850تومان است.

 

شما می‌توانید برای انتخاب مشاور، با مراجعه به سایت و اپلیکیشن سوابق و تحصیلات مشاور موردنظرتان را ببینید.

 

در مجموعه ما متخصصان در بیش از ۹ زمینه کاربردی و مهم در زندگی گرد هم جمع شده‌اند تا در صورتی‌که مشکل شما نیاز به بررسی از دیدگاه علوم مختلف داشت، شما را در گرفتن کامل ترین تصمیم راهنمایی کنند.

 

این تیم در انتخاب صحیح مشاور یا نوع مشاوره به شما کمک می‌کند. همچنین می‌توانید با انتقال پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بالا بردن سطح کیفیت مجموعه یاری کنید.

تماس در تایم اداری با شماره تلفن 02175189100 و یا پیام تلگرامی از طریق شماره 09352207799

 

 

 

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن مشاورین همراه از بازار از مشاوره های رایگان بهره مند گردید. در این اپلیکیشن شما می‌توانید در قسمت مشاوره، مشاور مورد نظر را انتخاب کنید و بروی دکمه تماس کلیک نمایید تا با مشاور مربوطه ارتباط برقرار کنید.

توجه داشته باشید که در اپلیکیشن قسمتی به نام کد معرف قرار داده شده که طبق فیلم می‌توانید با معرفی اپلیکیشن به دوستان خود از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

 

مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری

ما سعی داشته‌ایم تا حد امکان راهنمایی‌های لازم را در قالب مقاله در اختیار شما عزیزان بگذاریم تا از هزینه های غیر ضروری شما نیز جلوگیری شود. این مقالات هر روز کامل‌تر می‌شود و لذا به یاری خداوند به‌تدریج در مورد اغلب مشکلات و سوالات شما مقالات متعددی در سایت و اپلیکیشن و اینستاگرام قرار خواهد گرفت.

در صورت علاقه به مطالعه مقاله‌های هر کدام از این دپارتمان‌ها می‌توانید روی آن کلمه کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه جدید به پایین صفحه مراجعه کنید.

روانشناسی           حقوق

مذهبی                 تغذیه

زنان و زایمان        طب سنتی

دامپزشکی            کشاورزی و گیاهان تزئینی

تحصیلی

مشاورین همراه زندگی بهتر به صورت 24 ساعته در خدمت شما مردم عزیز می باشد.

میدان جهاد .میدان گلها خ کاج شمالی ابتدای فتحی شقاقی روبروی بانک سپه .جنب ایستگاه اتوبوس پلاک ۱۲۴ طبقه ۳ واحد ۷

شنبه تا جمعه – 24 ساعته

مشاورین همراه زندگی بهتر 1396

مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری
مشاوره تلفنی جلوگیری از بارداری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *