مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

 
helpkade
مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان
مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی یک نرم افزار جامع جهت اتوماسیون کامل یک کلینیک دامپزشکی می باشد که با مشاوره و همکاری تعدادی از کلینیک های … هر روز قبل از شروع کار (جهت تماس تلفنی و یادآوری به صاحب حیوان)
•… بیمارستان نیز امکانپذیر می باشد.

 

 

انجام کلیه خدمات تخصصی دامپزشکی مربوط به سگ و گربه، توسط دامپزشکان مجرب دانشگاه تهران در منزل. واکسیناسیون و صدور شناسنامه، تزریقات، نصب آنژیوکت و سرم تراپی به همراه کوتاه کردن ناخن، آنال سک اواکیوایشن(تخلیه کیسه مقعدی).

مشاوره تلفنی رایگان.

 

 

کلینیک دامپزشکی در تهران
کلینیک دامپزشکی شبانه روزی
veterinary clinic

کلینیک … :

دکتر کامبیز نباتی
ارائه مشاوره تغذیه ( nutritional counseling… هماهنگی های لازم از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید .

مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

 

 

 

کلینیک حیوانات در تهران (… میشود .
دارای مدرک دکترای عمومی دامپزشکی از ایران و مدرک تخصصی دوره… خدمات متنوع دیگر که از طریق تماس تلفنی میتوانید نسبت به راهنمایی و اطلاعاتبیشتر اقدام نمایید .
با ما در ارتباط باشید .

 

 

کلینیک دامپزشکی دکتر مکرم با پشتوانه علمی… گربه، قلاده و تجهیزات جانبی)
9- مشاوره در زمینه نگهداری و تغذیه… تلفنی دامپزشکی
تلفن: 44954092 – 44017784ساعات… 92، واحد 4
www.drmokaram.com

 

 

جراحی های حیوانات حمایتی… حساس) * اصلاح منقار پرندگان* مشاوره و درمان در زمینه نگهداری… پت شاپ با امکان خرید تلفنی* مشاور تلفنی رایگان*

 

 

ارائه نخستین و تنها فرهنگ جامع دامپزشکی در ایران

“برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید”

توجه مهم: لطفاً پس از تماس با مراکز زیر حتماً ذکر نمایید که از سایت مرکز فرهنگی-دامپزشکی مصباح شماره مشاور را برداشتید تا به بهترین شکل راهنمایی شوید.

—————————————————————————————

مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

در اینجا به نحوه برقراری تماس با دامپزشک آنلاین وتل و انواع مشاوره، چه به صورت مستقیم و حضوری، یا غیرمستقیم و آنلاین می پردازیم؛ با ما همراه باشید زیرا مهم ترین اطلاعات و خدماتی  که درباره مشاوره دامپزشکی برایتان فراهم شده است توسط نرم افزار وتل ارائه می شود. که می توانید این اپلیکیشن را از پایین همین صفحه دانلود کنید. دیگر شما نیازی ندارید که مسافت های طولانی را برای مشاوره دامپزشکی طی کنید. اگر سوالی دارید به راحتی از طریق بخش پرسش و پاسخ این نرم افزار، پاسخ دهی مناسبی به شما داده می شود.

اگه خیلی عجله دارید و می خواهید اپلیکیشن وتل رو دانلود کنید و تماس رایگان، با بهترین دامپزشک ها برقرار کنید. کافی است به پایین همین صفحه بروید.

مشاوره دامپزشکی آنلاین، این روش را در اصل روشی مستقیم می دانند، روش مستقیم، یعنی مشاوره آنلاین به صورتی که شما دارای یک صفحه یا پروفایل اینترنتی هستید و به راحتی می توانید با مشاورهای آنلاین دامپزشک بدون واسطه صحبت کنید و هر آنچه درباره حیوان خودتان برایتان سوال است را مطرح کرده و پاسخ خود را از طریق مشاوران دامپزشکی که همه، دامپزشک بوده و یا تحصیلات عالیه ای در این زمینه دارند، دریافت کنید. مشاوران به راحتی از این طریق سوال شما را دریافت می کنند و پاسخ مناسب را به شما خواهند داد. بنابراین، در این روش هم از لحاظ هزینه ای و از لحاظ زمان نیز به راحتی برای شما به صرفه تر و قابل مدیریت می باشد.

شاید این سوال بسیاری از افراد باشد، ابتدا در این باره توضیحات کامل را خواهم داد و بعد از آن یک نرم افزار حرفه ای را به شما معرفی می کنم که توسط تیم وتل طراحی شده است و بهترین و سریعترین راه برای مشاوره دامپزشکی به صورت آنلاین و تلفنی است.

در اولین مرحله ابتدا باید در اپلیکیشن مشاوره دامپزشکی وتل ثبت نام کنید. این نرم افزار را از سایت وتل، گوگل پلی یا بازار دانلود کنید و یا از نسخه وب اپلیکیشن آن استفاده کنید و ثبت نام خود را انجام دهید که فقط شامل شماره تماس است. به محض اینکه شماره خود را وارد می کنید یک کدی برای تایید فرستاده می شود که با آن کد می توانید وارد سایت یا نرم افزار شوید.

مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

 

در مرحله دوم پروفایل شما تایید و ایجاد شده است. وارد قسمت مشاوره دامپزشکی می شوید و لیستی از مشاوران را می توانید مشاهده کنید، در این مرحله شما می توانید مشاور مورد نظر خود را انتخاب و با او در تماس باشید، مشاور با شما به صورت تلفنی و آنلاین به گفتگو پرداخته و شما می توانید سوالات خود را از او بپرسید و اگر حیوان شما دچار بیماری شده است می توانید عکس و یا ویدئویی از او فرستاده و مشاور دامپزشک وتل به شما کمک می کند که اقدامات لازم برای حیوان را در محل خود انجام دهید.

در این نرم افزار شما دارای یک پروفایل کاربری هستید و هر زمان بخواهید می توانید وارد آن شوید وبا مشاوران دامپزشکی وتل به صورت تلفنی یا آنلاین ارتباط برقرار کنید. در این نرم افزار می توانید مشاوران دامپزشکی خود را با انتخاب دسته بندی و آشنا شدن با مشاور شروع کنید. در نرم افزار مشاوره دامپزشکی وتل قسمتی وجود دارد که سوال خود را می توانید مطرح کرده و مشاوران به صورت آنلاین به سوالات شما پاسخ می دهند. در کل باید بدانید که سایت وتل هدفش این است که راحت ترین روش برای مشاوره دامپزشکی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. سهولت انجام مشاوره دامپزشکی به صورت آنلاین و تلفنی با این نرم افزار بدست می آید، و اینکه فرد با در اختیار داشتن اینترنت و یک موبایل اندرویدی یا ای او اس و یا کامپیوتر به راحتی این نرم افزار را نصب کرده و به مشاوران آنلاین وتل وصل می شود.

سخن پایانی: دیگر لازم نیست اگر حیوان ما مشکلی داشت با صرف هزینه و زمان به مراکز دامپزشکی مراجعه کنیم. دیگر فرقی ندارد در کجای این مرز و بوم زندگی می‌کنیم. آیا دامپزشک در شهر یا روستای ما هست یا نه؟! این یعنی عدالت اجتماعی که همه ما حق استفاده یکسان از امکانات این سرزمین را داریم. صاحبان حیوانات به راحتی می توانند از هر نقطه ای در کشور با مشاوران وتل به صورت آنلاین در تماس باشند. این نوع مشاوره دارای فواید زیادی است که می تواند به روند بهبود حیوانات با سرعت زیادتری کمک کند.

 

 

همین الان اپلیکیشن وتل رو دانلود کن و اولین تماس خودت رو رایگان برقرار کن.

وتل

 

دامپزشک

 

وتل همراه همه‌ی فارسی‌زبانان دنیاست تا در هر زمانی که نیاز به مشاوره دامپزشکی داشته باشند پاسخ‌گوی آن‌ها باشد. این برنامه با هدف افزایش آگاهی در زندگی روزمره و سهولت دسترسی به مشاوره‌ ایجاد شده است. وتل بستری را برای ارتباط سریع، آسان و ارزانتر از مراجعه حضوری با دامپزشکان را برای کاربران فراهم می‌آورد.

 

دامپزشک آنلاین و مشاوره دامپزشکی رایگان در کوتاه ترین زمان توسط همکاران مجرب در بیمارستان دامپزشکی مرکزی، در فاز اولیه در لینک زیر در تلگرام آماده پاسخگویی به نیاز شما بودند.با تشکر از همکاری داوطلبانه و رایگان این عزیزان در راستای راحتر کردن دسترسی برای پاسخ سوالات سرپرستان  حیوانات.

 حتما برای پاسخگویی نکته زیر رو رعایت فرمایید به سادگی فقط نام دکتر و متخصص مربوطه را در آخر درخواست مشاورتون با علامت # درج نمایید. به منظور دستيابي راحتتر دامپزشكی رایگان و آنلاین به سوالات شما تقاضا داريم ابتدا رزومه ي و تخصص دامپزشكان محترم(#معرفي_دامپزشكان ) را مطالعه كنيد و سپس پس از طرح سوال خود، حتما هشتگ دامپزشكان مربوطه را در اخر سوالتان اضافه كنيد تا در فرصت مناسب پاسخگوي شما باشند.

حتما در انتهای سوال مورد نیاز خود هشتگ دکتر دامپزشک مورد نظر از لیست زیر را اضافه نمایید تا در  اسرع وقت جواب مناسب را دریافت کنید. و نام حیوان خود را نیز اضافه نمایید بطور مثال #سگ گربه و …

 

 

مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

 

 امکان جدید  دامپزشکی  سوال و جواب آنلاین در انجمن آنلاین حیوانات چارپا شما می توانید سوال خود را به اشتراک بگذارید و از داوطلبین و دامپزشکین داوطلبانه پاسخ   خود را دریافت نمایید. دسترسی .از لینک زیر –) بروی عبارت زیر کلیک کنید

مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

 

برای مشاوره های تلفنی زمان پاسخگویی بین 5 دقیقه تا 2 ساعت می باشد. درخواستهایی که بعد از ساعت 23 ثبت شوند روز بعد پاسخ داده خواهند شد.

برای مشاوره های متنی زمان پاسخگویی 12 تا 48 ساعت می باشد.

به طور کلی در کافه حیوانات اولویت دامپزشکان ما پاسخگویی به سوالات شماست. در روز های تعطیل در هر زمانی که دامپزشکان محترم ما به اینترنت دسترسی داشته باشند پاسخگویی انجام خواهد شد.

هدف ما در مرکز مشاوره دامپزشکی کافه حیوانات کاهش درد و رنج حیوانات و هزینه های نگهداری آنهاست

ممنونم از کمکهای دکتر فاطمی .زحمت کشیدید اقای دکتر

واقعا چقدر خوبه که شما هستین، ما 2 ساعت با شهر فاصله داریم دامپزشکها نمیتونن بیان خودمون هم نمیتونیم گاو 500 کیلویی رو بلند کنیم ببریم ممنون از جناب آقای دکتر فاطمی و مشاوره خوب شون

هر بار که با اقای دکتر حرف میزنم کلی راهنمایی خوب میکنه، اگه ایشون نبود تا الان 1000 تا جوجه مم تلف شده بودن خدا حفظشون کنه

من برای اسبم مشاوره دامپزشکی میخوام، چند روزی هست که خوب غذا نمیخوره چیکار باید بکنم جناب دکتر؟

سلام ممنون از راهنمایی خوب و سریع تون، یه سوال دیگه داشتم، من مرغ مینام چند روزه حرف نمی زنه، به نظرتون مشکلش از همون مشکل کبدش باشه؟

سلام خیلی زود با من تماس گرفتن و مشاوره دامپزشکی دادن، مرسی از محبتتان

میخواستم تشکر کنم خیلی خوش برکت هستند و بر خلاف جاهای دیگه خیلی زود جواب می دن.

من مشاوره چتی رو انتخاب کردم متاسفانه یک مقدار دیر جواب دادن، کاش جوابدهی سریع تر باشه

من برای مرغ مینام از دکتر فاطمی مشاوره گرفام و میخواستم تشکر کنم. ممنون از مجموعه خوب شما، مشاوره دامپزشکی خیلی عالی و مفید، تجربه جناب دکتر عالی بود

منم مشاوره متنی انتخاب کردم، خودشون هم نوشتن که 48 ساعت طول میکشه

برای من مشاوره به موقع بود، خیلی هم خوش برخورد بودن آقای دکتر فاطمی

ببخشید من یک گربه دارم چند روزیه سرفه های تک داره میشه بفرمایید چیکار باید بکنم براش؟ خیلی نگرانم

 

بدون شک دغدغه ی اصلی تمام دارندگان حیوانات خانگی
– از سگ و گربه گرفته تا حیوانات غیر معمول –
فراهم کردن زندگی سالم و با آرامش برای این فرشته
های کوچک می باشد.

در این راستا کلینیک دامپزشکی ویستا، با بهره گیری
از کادر متخصص و مجرب و آخرین تکنولوژی های روز
آمریکا به کمک دارندگان حیوانات خانگی و نیز
حامیان حیوانات شتافته است. این کلینیک افتخار
دارد به صورت بیست و چهار ساعته در بخش های
اورژانس، داخلی، جراحی، دندان پزشکی، تصویربرداری
تشخیصی، آزمایشگاه و پت شاپ در خدمت دوستداران
حیوانات باشد.

مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

 

ضمن اینکه این کلینیک، تنها کلینیک دامپزشکی منطقه
می باشد که ویزیت پرندگان زینتی به طور تخصصی در
آن انجام می پذیرد. همچنین این مرکز تنها کلینیک
دامپزشکی ایران می باشد که در بخش اورژانس، هفت
روز هفته و به صورت شبانه روزی در خدمت پت شما می
باشد.

 

قدمت آن همپایه طب سوزنی انسانی است. در نوشته های
قدیمی (3000 سال پیش) که به تازگی در سریلانکا کشف
شده است در مورد درمان فیل ها توسط این طب اشاره
شده است و نیز تصاویر کنده کاری شده بر روی سنگ که
نشان دهنده سربازانی است که اسب های خود را به
وسیله تیرهایشان پیش از نبرد سوزن کاری می نمودند.
مدارکی وجود دارد که دامپزشکان در چین (256-770
ق.م) گاو، اسب، خوک، سگ و طیور را درمان می کردند.
دامپزشکان اروپایی بالغ بر دو قرن است که با طب
سوزنی آشنا شده اند. این روش نخست توسط مسیونرهای
مذهبی در مدرسه دامپزشکی الفورت لیون که از قدیمی
ترین مدارس اروپایی است معرفی شد. محققی به نام
دکتر روژه نواحی انعکاسی اعضای گوارشی اسب را توسط
این طب مشخص کرد.

مراجعه به دکتر دامپزشک  نیز مانند بیماری های انسانی برای هر مورد بر اساس تخصص دامپزشک صورت میگیرید. حال از کجا بهترین دامپزشک و بهترین کلینیک دامپزشکی  شهر خود را بر اساس مورد و نوع نیاز تشخیص دهیم و بشناسیم تا علاوه بر درمان دقیق و نجات جان حیوان هزینه های اضافی را نیز متحمل نشده باشیم ؟ قاعدتا می بایست  قبل از مراجعه به هر دکتر دامپزشک و یا هر مرکز درمانی دامپزشکی با شخصی معتمد و شناخته شده مشورت نمود تا با توجه به امکانات و تخصص دامپزشک ها تشخیص دهد که بهترین درمان را چه دامپزشکی و چه کلینیکی میتواند انجام دهد.

خانم دکتر مردانی با توجه به بهره گیری از گسترده ترین شبکه درمانی و ارتباطی دامپزشکی در شهرهای شیراز یزد کرمان اصفهان یاسوج تهران و شهرکرد بهترین مشاوره قبل از مراجعه مستقیم را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه به جواب درست دست پیدا کنید.

شما می توانید درصورت نیاز قبل از مراجعه حضوری به مراکز درمانی جهت دریافت مشاوره رایگان با دکتر مردانی تماس بگیرید

۰۹۱۷۲۲۷۴۰۱۹

 

در صورت تمایل جهت درج پروفایل شخصی دامپزشکان و اطلاعات مراکز درمانی و تجاری دامپزشکی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

 

۰۹۱۲۰۸۰۹۸۷۴

 

مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان
مشاوره تلفنی دامپزشکی رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *