مشاوره تلفنی زنان مشهد

 
helpkade
مشاوره تلفنی زنان مشهد
مشاوره تلفنی زنان مشهد

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنیدمشاوره تلفنی زنان مشهد

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، باروری و نازایی ، تعیین جنسیت جنین، لقاح آزمایشگاهی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان و اختلالات جنسی دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

همه زنان از زمانی که به بلوغ جنسی می‌رسند (در حدود سن 13 تا 15 سالگی)، نیاز به مراجعه منظم به پزشک زنان و زایمان دارند و هرگز نباید بدون مشورت با پزشک متخصص، خوددرمانی کنند. مشاوره با دکتر زنان می‌تواند در پیشگیری و درمان کلیه ناراحتی‎‌های مرتبط با دستگاه تناسلی زنان به شما کمک کند؛ ازجمله:

همچنین در موارد زیر نیز می‌توانید از پزشک متخصص زنان و زایمان کمک بگیرید:

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. بنابراین هرگز خوددرمانی نکنید. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.   

مشاوره آنلاین زنان و زایمان به شما کمک می‌کند تا:

 

سامانه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا در خدمت شماست تا در کمترین زمان ممکن با بهترین متخصصین زنان و زایمان در ارتباط باشید. در این سامانه، امکان مشاوره پزشکی زنان به سه شکل متنی، تلفنی و تصویری وجود دارد. پس همین حالا از بهترین پزشک زنان و زایمان مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنید!

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

متخصص زنان و زایمان

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور .کامل بازگردانده میشود

سابقه ۲۲سال طبابت و ۱۴ سال کار تخصصی ، عضو انجمن زیبائی آمریکا و دارای گواهینامه زیبائی تناسلی از آکادمی زیبائی آمریکا درمان بیماریهای زنان و انجام انواع جراحیهای زنان مراقبت مادران باردار و بارداریهای پرخطر انجام زایمان طبیعی مراقبت و درمان بانوان یائسه غربالگریهای زنان شامل پستان و رحم و دهانه رحم بررسی پاپ اسمیر غیرطبیعی و کولپوسکوپی و بیوپسی دارای دستگاه لیزر مونالیزا و انجام انواع جراحیهای زیبائی زنان و… آدرس مطب: استان مازندران- آمل- خیابان 17 شهریور- ابتدای کوچه بنیاد شهید- سمت چپ ساختمان پزشکان

جزئیات مشاوره و اطلاعات شخصی شما محرمانه باقی خواهد ماند.

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسیدمشاوره تلفنی زنان مشهد

اگر از مشاوره ناراضی بودید، پس از بررسی، شما را به یکی دیگر از پزشکان مجرب ارجاع می دهیم.

خانم دکترعالي بودن خيلي مهربون ونازنين ومشکل منوحل کردن بي نهايت سپاسگزارم

خيلي خوب وعالي

بسيار عالي .پزشک صبور و با کمالات

بسيار سريع و عالي جواب دادن و من رو از نگراني درآوردن، خدا خيرشون بده، من واقعا راضي بودم

عالي هستن

ازشون ممنونم بابت راهنمايي و وقتي که گذاشتن?

عالي به موقع و زود پاخ دادند

عالي بود خيلي خوب بودند

عالي بودن با حوصله جوابمو دادن درست راهنمايي کردن ممنونم ازشو

عالي??

عالي بودن با دقت و حوصله جواب دادو

خيلي خوب بود ??

عالي بود

عاااااليي

خيلي عالي و باحوصله

از اينکه خيلي زود جواب دادند راضي هستم

خيلي خوب بودن با صحبت کردن با ايشون ،خيلي احساس آرامش کردم .ممنونم

مشاوره اي که به من دادن مفيد بود

. با نهايت آرامش و صبر و حوصله به سوالات من پاسخ دادند. سالم باشند

بسيار عالي و جامع و با دقت پاسخ دادن واقعا 20????

خانم دکتر واقعا عالي بودن
بابت وقتي که براي بنده گذاشتند از ايشان سپاسگذارم
الهي الهي هميشه موفق و مويد باشند.

خانم دکتر رازي بسيار خوش برخورد بودن و به تمامي سوالات بنده با صبر و حوصله پاسخ دادن و بنده پاسخ جامعي از ايشون دريافت کردم که در درمانم موثر بود..خوشحالم که با دکتر ساينا در اين شرايط بد کرونا آشنا شدم.. واقعا موثر بود..

بسيار عالي و دلسوزانه راهنمايي کردن. سپاس

از همراهي و پاسخ دهي به موقع و به جا سپاسگزارم

توضيحاتشون کامل و عالي بود
ممنون???

خوش اخلاقن و با حوصله جواب سوالارو ميدن.

خيلي با حوصله پاسخ دادن خيلي خوب بود

مرسي

بسيار عالي و با حوصله به سوالات جواب دادند

خيلي عالي بود

زمان انتظار پاسخگویی: زمان انتظار پاسخگویی، زمانی است که پزشک بعد از مطلع شدن از سوال شما تا زمانی که پاسختان را میدهد منتظر میمانید، معمولا در اسرع وقت پاسخگوی شماست و این زمان، حداکثر مدت انتظار شماست.

پایان توافقی گفتگو: پایان توافقی گفتگو به این معنی میباشد که پس از گفتگوی دوطرفه، پزشک از دریافت پاسخ کامل سوال شما اطمینان حاصل کرده و به تایید شما گفتگو را خواهد بست

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

متخصص زنان و زایمان

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور .کامل بازگردانده میشود

اینجانب متخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستم. در طول سال های فعالیت ریاست بیمارستان تخصصی زنان و کودکان شهدا بناب را به عهده داشته و هم اکنون در تهران پزشک معالج زنان در زمینه های سونوگرافی شکمی و واژینال تشخیصی، جراحی های زیبایی زنان و انجام PRP واژن برای جوانسازی واژن و اختلالات ارگاسم و بی اختیاری زنان در بیمارستان های لولاگر، عرفان نیایش و مدائن آماده ارائه خدمت به شما کاربران محترم دکتر ساینا هستم. بنده مقاله ای درزمینه ی تاثیر ترومای اندومتر در افزایش احتمال موفقیت IVF دارم که در مجله بین المللی WJPPS JOURNAL به چاپ رسیده است.

جزئیات مشاوره و اطلاعات شخصی شما محرمانه باقی خواهد ماند.

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسیدمشاوره تلفنی زنان مشهد

اگر از مشاوره ناراضی بودید، پس از بررسی، شما را به یکی دیگر از پزشکان مجرب ارجاع می دهیم.

عالي بودن

خيلي عالي بودد

خوب بود

عالي

بسيار فيهم و پاسخوگيي کامل??

عالي بود

مرسي عالي

راهنمايي وپاسخگويي مناسبي داشتن

بسيار عالي بودن و راهنمايي هاي خوبي کردن بهمون

عالي

بسيار سپاسگذارم ممنون

خوب بود . ممنونم

خوب

عالي مخصوصا تو اين روزهاي کرونا بهتر اينترنتي به دکتر مراجعه کنيد.

در کمترين زمان پاسخگو بودند و کامل راهنمايي کردند

زمان انتظار پاسخگویی: زمان انتظار پاسخگویی، زمانی است که پزشک بعد از مطلع شدن از سوال شما تا زمانی که پاسختان را میدهد منتظر میمانید، معمولا در اسرع وقت پاسخگوی شماست و این زمان، حداکثر مدت انتظار شماست.

پایان توافقی گفتگو: پایان توافقی گفتگو به این معنی میباشد که پس از گفتگوی دوطرفه، پزشک از دریافت پاسخ کامل سوال شما اطمینان حاصل کرده و به تایید شما گفتگو را خواهد بست

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

 هدف کلی مشاوره زنان و مامایی الهام:

 

 

مشاوره تلفنی الهام به مشاوره زنانا مامایی ایران ماما  تغییر یافت

 

مشاوره تلفنی زنان مشهد

تامین، حفظ وارتقاء سطح سلامت جامعه از طریق آموزش، راهنمایی و مشاوره در زمینه زنان و مامایی، در دوره های مختلف زندگی از جمله نوزادی، کودکی، بلوغ، بارداری ، زایمان و پس از آن و یائسگی به منظور توسعه بهداشت باروری و ارتقای دانش سلامت مرتبط با مادران وتمام اعضای خانواده است.

در زمینه های  مختلف به صورت تلفنی ونیز از طریق پرسش و پاسخ در سایت یا در صفحه ی فیس بوک با همین عنوان  ویا از طریق ایمیل moshaverelham@gmail.com و نیز حضوری مشا وره می دهد.

مشاوره دوران بلوغ,مشاوره قبل از ازدواج,مشاوره قبل از بارداری, مشاوره مراقبتهای دوران بارداری, مشاوره زایمان,مشاوره پس از زایمان, مشاوره بارداری, مشاوره قبل از بارداری,آماده کردن والدین برای پذیرش وظائف پدری و مادری,مشاوره تنظیم خانواده, مشاوره جلو گیری از بارداری, آموزش مراقبتهای کودک, مشاوره زنان,مشاوره دوران یائسگی,مشاوره جنسی

کاربر گرامی  شما میتوانید با مراجعه به صفحات مختلف  سایت و وبلاگ  “مشاوره زنان و مامایی ایران ماما“   که توسط کار شناسان ارشد مامایی جمع آوری گشته است، از مطالب متنوع مربوط به مامایی و زنان بهره بگیرید؛

این مطالب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی داشته و جایگزین تماس مستقیم با مراقبین بهداشتی به منظور تشخیص و درمان نمی باشد.

 

شماره های تماس شامل

9099070309

جهت تماس از سراسر ایران

9095114041

برای تماس از خراسان رضوی

برای تماس با شماره های فوق بدون کد و از طریق خطوط ثابت اقدام کنید

همچنین برای دریافت نوبت و مشاوره و معاینات حضوری  می توانید به نشانی :

مشهد- بلوار صارمی -بین میدان کوثر و حر -نبش صارمی 16 –

کلینیک مامایی و مشاوره گوهرسان 

شماره نوبت دهی 38837665-051

 

یا نام متخصص را جستجو کنید

تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … مربوط است، می‌پردازد.

یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد. طول مدت تخصص حداقل 4 سال است.

شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد. مامایی رشته‏ ای مجزا از پزشکی است و آموزش‏ هایی در زمینه پیگیری زنان باردار و مراقبت‏ های دوران بارداری (و نه تمامی مسائل مرتبط با زنان) به دانش‏ آموختگان این رشته داده می‏ شود، درحالیکه متخصص زنان و زایمان به تمامی مسائل مرتبط با دستگاه تناسلی زنان می‌پردازد و با توجه به تخصص خود اجازه درمان دارویی و در مواقع لزوم، درمان جراحی را دارد.

مسائلی که یک متخصص زنان به آنها می‌پردازد در دو حیطه کلی قرار می‌گیرند:مشاوره تلفنی زنان مشهد

در حیطه مسائل مامایی مواردی مثل آزمایشات قبل از بارداری، مراقبت‏ های دوران بارداری، حاملگی طبیعی و سزارین، انواع سقط، خونریزی‏ های دوران بارداری، دیابت دوران بارداری، پرفشاری خون مرتبط با بارداری، تست‏ های ارزیابی سلامت جنین، عفونت‏ های بعد از زایمان، خونریزی ‏های بعد از زایمان، عفونت ادراری دوران بارداری و … از موارد شایعی هستند که به آنها پرداخته می‌شود.

به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد.

حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد.

در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد.

معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند.

درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. عمل جراحی توسط خود متخصص زنان صورت می‌گیرد.

در سطوح فوق تخصصی، همانند رشته‏ های دیگر، به منظور تمرکز بیشتر و اختصاصی تر، فلوشیپ‏ های رشته زنان و زایمان وجود دارند که در کشور ما شامل موارد زیر است:

به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

یا نام متخصص را جستجو کنید

تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … مربوط است، می‌پردازد.

یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد. طول مدت تخصص حداقل 4 سال است.

شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد. مامایی رشته‏ ای مجزا از پزشکی است و آموزش‏ هایی در زمینه پیگیری زنان باردار و مراقبت‏ های دوران بارداری (و نه تمامی مسائل مرتبط با زنان) به دانش‏ آموختگان این رشته داده می‏ شود، درحالیکه متخصص زنان و زایمان به تمامی مسائل مرتبط با دستگاه تناسلی زنان می‌پردازد و با توجه به تخصص خود اجازه درمان دارویی و در مواقع لزوم، درمان جراحی را دارد.

مسائلی که یک متخصص زنان به آنها می‌پردازد در دو حیطه کلی قرار می‌گیرند:مشاوره تلفنی زنان مشهد

در حیطه مسائل مامایی مواردی مثل آزمایشات قبل از بارداری، مراقبت‏ های دوران بارداری، حاملگی طبیعی و سزارین، انواع سقط، خونریزی‏ های دوران بارداری، دیابت دوران بارداری، پرفشاری خون مرتبط با بارداری، تست‏ های ارزیابی سلامت جنین، عفونت‏ های بعد از زایمان، خونریزی ‏های بعد از زایمان، عفونت ادراری دوران بارداری و … از موارد شایعی هستند که به آنها پرداخته می‌شود.

به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد.

حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد.

در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد.

معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند.

درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. عمل جراحی توسط خود متخصص زنان صورت می‌گیرد.

در سطوح فوق تخصصی، همانند رشته‏ های دیگر، به منظور تمرکز بیشتر و اختصاصی تر، فلوشیپ‏ های رشته زنان و زایمان وجود دارند که در کشور ما شامل موارد زیر است:

به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

آدرس: تهران – سعادت آباد – خیابان یازدهم شرقی – پلاک 3 – واحد 201

تلفن: 42247-021
سامانه پیامکی 1: 10004024
سامانه پیامکی 2: 300031403
ایمیل: info[at]nobaan[dot]com

سلامت جویان عزیز، ما در تلاشیم تا در هر زمان پاسخگوی شما باشیم. برای رسیدن به این مهم پیشنهاد می کنیم حتی المقدور مشکلات خود را از طریق پنل کاربری و بخش پشتیبانی ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخ شما را ارسال کنند. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید از طریق سامانه پیامکی به شماره 10004024 مشکل خود را ارسال کنید.

سوال:وقتی میخواهم به قسمت نوبتدهی بروم یک صفحه سفید خالی مشاهده میکنم باید چکار کنم؟پاسخ: این اتفاق زمانی رخ میدهد که مرورگر شما اطلاعات قبلی خود را کش کرده باشد برای حل این مورد تنها کافیست این مراحل را دنبال کنید.وارد سایت نوبان شوید، به پایین صفحه بروید تا در بخش دسترسی های سریع لینکی بنام «بروزرسانی وب اپلیکیشن نوبت دهی» پیدا کنید روی آن کلیک کنید تا صفحه لود شود بعد از تمام شدن لود صفحه روی دکمه «رزرو نوبت آنلاین» داخل سایت کلیک کنید. این آموزش را میتوانید در لینک راهنمای تصویری بروزرسانی وب اپلیکیشن مشاهده کنید.

سوال: چطوری نوبتم را لغو کنم؟پاسخ: دو روش برای لغو نوبت وجود دارد روش تلفنی: با تلفن 02142247 داخلی 3 تماس گرفته و کدرهگیری نوبت خود را به تلفن گویا اعلام میکنیم تا نوبت ما لغو گردد.و روش دیگر از طریق پنل کاربری نوبان است که باید وارد آدرس زیر شویم و کدملی و رمز عبور خود را وارد کرده و روی دکمه «ورود» کلیک کنیم سپس در بخش «نوبتهای من» میتوانید نوبت خود را مشاهده کنید و روی گزینه «لغو» کلیک کنید. ورود به پنل کاربری نوبان

سوال:نوبت گرفتم با خطا مواجه شد با اینکه از حسابم پول کسر شده و برنگشته است باید چکار کنم؟پاسخ: زمانی که نوبت شما تایید شده باشد باید پیامکی حاوی کدرهگیری برای شما ارسال شده باشد اگر پیامکی دریافت نکردید و در پرداخت با خطا مواجه شدید دوباره نوبت بگیرید و مطمئن باشید که بانک تراکنش را به حساب شما برگشت خواهد داد اگر تا یک ساعت مبلغ به حسابتان برنگشت با پشتیبانی 02142247 داخلی 7 تماس بگیرید و اطلاع دهید.مشاوره تلفنی زنان مشهد

سوال:آیا امکان اصلاح شماره همراه یا کد ملی توسط کاربران در سیستم وجود…

مشهد- ایرنا- رییس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی پزشکان متخصص مشهدی با عنوان “مردم و سلامت، پاسخگویی کرونا” گفت: مردم در خانه بمانند، پزشکان متخصص در مشهد تلفنی به بیماری و مشکلاتشان رسیدگی می‌کنند.

دکتر علی بیرجندی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام با هدف پیشگیری از مراجعه غیر ًضروری بیماران به مراکز درمانی توسط ستاد بحران نظام پزشکی مشهد انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۸۰ پزشک متخصص مشهدی در رشته‌های مختلف پزشکی برای پاسخگویی به مردم در قالب این سامانه اعلام آمادگی کرده‌اند. رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: بیماران می‌توانند از طریق ادمین کانال “مردم و سلامت، پاسخگویی کرونا” ارتباط برقرار کرده و بیماری شان را مطرح کنند و بدین طریق امکان ارتباط با پزشک متخصص در رشته مرتبط با بیماری آنها فراهم می‌شود.

بیرجندی افزود: از سوی دیگر به سبب شیوع بیماری کرونا، ادمین کانال “مردم و سلامت” نظام پزشکی مشهد به طور شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات در مورد کروناست و شهروندان می توانند اخبار جدید و  پیشگیری و درمان کرونا را  بدین طریق دنبال کنند.

نظام پزشکی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد ۱۴ هزار عضو شامل پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، داروساز و کارشناسان دارای پروانه مانند بینایی‌سنج، شنوایی‌سنج و فیزیوتراپ دارد که هفت هزار و ۸۵۰ نفر از آنها پزشک عمومی و متخصص هستند و دو هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد را پزشکان متخصص و فوق تخصص تشکیل می‌دهند.مشاوره تلفنی زنان مشهد

 

مشهد- ایرنا- رییس نظام پزشکی مشهد گفت: تاکنون افزون بر ۷۰ پزشک متخصص و عمومی عضو این نهاد برای…

قم-ایرنا- معاون فنی و فناوری‌های نوین اداره کل انتقال خون قم گفت:…

تهران_ ایرنا_ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام…

اردبیل – ایرنا- فوت روزانه بیماران کرونایی استان اردبیل که در روزهای…

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: آتش سوزی ارتفاعات دالاهو در…

استان ها – ایرنا – با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده…

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع…

بجنورد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: شیوع ویروس…

شهرری – ایرنا – آیین های عزاداری که محرم امسال به دلیل مشکلات ناشی…

مشهد- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد گفت:…

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: ارتفاعات جنگلی و مراتع این شهرستان…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

مشاوره تلفنی زنان مشهد
مشاوره تلفنی زنان مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *