مشاوره تلفنی علیرضا افشار

 
helpkade
مشاوره تلفنی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی علیرضا افشار

 

کنکور سال آزمون و خطا نیست، به استناد بررسی روند مطالعاتی و حركتی داوطلبان موفق در سال كنكور ، حساسيت استفاده از مشاور کنکور و راه شناس خبره بيش از ديگر ابزارها و فاكتورها تاثير گذار خواهد بود و از اتلاف وقت و هزينه شما جلوگيری خواهد كرد.

 

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

 

 

مشاوره تک جلسه ای و ماهانه به صورت حضوری در کرج و تهران

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه و همچنین ثبت نام دوره های مشاوره تلفنی کنکور (تک جلسه تلفنی ـ ماهانه تلفنی) و مشاوره حضوری کنکور (تک جلسه حضوری ـ ماهانه حضوری) عبارت #شرایط_مشاوره را به شماره زیر ارسال کنید

09358960503

 

 

به استناد بررسی روند مطالعاتی و حركتی داوطلبان موفق در سال كنكور ، حساسيت استفاده از مشاور کنکور و راه شناس خبره بيش از ديگر ابزارها و فاكتورها تاثير گذار خواهد بود و از اتلاف وقت و هزينه شما جلوگيری خواهد كرد.

از دیدگاه ما برای موفقیت در کنکور فقط لازم است که قوانین ساده ای که برای آن وجود دارد را رعایت کنی ؛ همه افراد موفق در کنکور نیز از همین قوانین استفاده کرده اند و نمیتوانی شخصی را پیدا کنی که با روش مطالعه،برنامه ریزی و تست زنی نادرست در کنکور نتیجه گرفته باشد .

 

 

می تواند در ثبت نام کلاس های درسی موثر ، خرید بهترین محصولات آموزشی و منابع کمک درسی متناسب با شرایط علمی به شما کمک کند و با ارایه راهکارها و برنامه های درسی و اثر گذاری روانی ـ انگیزشی مناسب در بازه های مختلف زمانی سکان هدایت و فرمان موفقیت شما را در دست گیرد و این کمک باعث کاهش هزینه های اضافی شما و از بین رفتن سردرگمی شما در زمینه ی پیمودن مسیر موفقیت در کنکور میشود.

 

از دیدگاه ما دادن یک برنامه مشترک برای همه مثل همه یعنی برنامه ندادن به همه

زمانی که برنامه ریزی کلی دریافت میکنید حداقل به دو مشکل برمیخورید :

اول اینکه برنامه مطابق با سطح علمی شما نیست و باتوجه به تسلط شخصی شما در دروس مختلف ریخته نشده است؛ (پس از دیدگاه شما برای برخی دروس کم حجم و برای برخی دیگر سنگین است) همچنین به احتمال زیاد این برنامه از پیش تعیین شده با سرعت پیشروی کلاس ها و منابع آموزشی شما مطابقت ندارد .

دوم اینکه خیلی از برنامه ها صرفا به روی کاغذ می مانند و اجرایی نیستند ؛ چون در صورتی که از این مدل برنامه ها عقب بیفتید انعطاف لازم برای دوره و توقف پیشروی را ندارد و عمدتا برنامه های بلند مدت و از پیش ریخته شده صرفا ظاهر گول زننده و منظم همراه با دوره های زیاد را دارند اما در منطق حجم کار انجام شده ، تعداد دورهای مطالعه یک درس و انتخاب فصول اولویت دار برای هر داوطلب کاری بس زمان بر و تخصصی می باشد که با بررسی دقیق روند حرکتی و تسلط علمی وی امکان پذیر است .

 

چرا برنامه های ۳ روزه ؟

از نظر ما وقتی مشاوره تلفنی کنکور دریافت میکنید باید به این موضوع دقت داشته باشید تا برنامه ریزی های بلند مدت به شما داده نشود. زمانیکه شما طولانی مدت برنامه دریافت میکنید ، مثلا هفتگی … باعث میشود که فاصله ی زمانی شما تا اتمام برنامه زیاد شود و همین امر زمینه را برای کم کاری شما در روز های اولیه افزایش میدهد. خیلی اوقات دانش آموز زمانیکه برنامه ریزی هفتگی دریافت میکند ، در روز های اول کم کاری می کند و این امر در طولانی مدت به ضرر شخص تمام خواهد شد.

زمانیکه برنامه ریزی طولانی مدت دریافت میکنید باعث میشود تا کمتر با مشاور در تماس باشید و در تماس نبودن شما با مشاور باعث میشود نتوانید راهنمایی های به موقعی دریافت کنید. این نکته نیز از معایب برنامه ریزی بلند مدت میباشد. ولی برنامه های سه روزه هم باعث میشود تا شخص کم کاری نکتد و هم اینکه بتواند بیشتر با مشاور تحصیلی خود در تماس باشد.

 

 

مشاوره ماهانه این مجموعه هر هفته ۲ مرتبه و در مجموع ماهانه هشت جلسه می باشد بخشی از زمان به ارایه برنامه اختصاص می یابد و بخشی به پاسخ به پرسش های شما به علاوه در صورتیکه طی ۸ جلسه گفتگو تلفنی بخشی از سوالات باقی ماند میتوانید در قالب پیامک و درخواست وقت مشاوره تلفنی بیشتر ( کاملا رایگان ) سوالات خود را مطرح و پاسخ بگیرید .

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

 

برگزاری آزمون های سه روز یکبار با هدف پیشرفت چشمگیر دانش آموزان است این آزمون های در قالب فایل PDF کاملا شکیل بهمراه پاسخ کلیدی و تشریحی از داوطلبانی که با استاد افشار مشاوره دارند گرفته میشوند. در هر آزمون ۸ درس مختلف و از هر کدام ۱۰ سوال به صورت زماندار استاندارد از برنامه سه روزه ای که خوانده اید آزمون میدهید تا مشخص شود که تسلط قابل قبولی دارید یا خیر

اینکار باعث چک شدن مستمر و پلکانی دانش آموز قبل از آزمون آزمایشی اصلی میگردد و نقاط ضعف، به سرعت شناسایی و برطرف میشوند و همچنین چهارشنبه قبل از هر آزمون قلمچی بطور کاملا مدل سازی شده و دقیق به تعداد تست های پیش بینی شده و در زمان استاندارد آزمون کانون قلمچی از داوطلبان عزیز پیش آزمون گرفته میشود که این تمرین حکم تیر خلاص را و پایان اشتباهات متداول دانش آموزان در سر جلسه خواهد داشت و پیشرفت خوبی در رشد تراز عزیزان خواهد گذاشت .

آزمون های دپارتمان مشاوره استاد افشار برای دانش آموزان پابه های یازدهم و دوازدهم و فارغ التحصیلان نظام قدیم در هر سه رشته تجربی ـ ریاضی ـ انسانی تدارک دیده شده است و سوالات این آزمون ها از سوالات کنکورهای سالهای قبل و آزمونهای آزمایشی سالهای قبل انتخاب میشوند و کاملا استاندارد میباشند.

 

تاکید می کنم که تمام هشت جلسه مشاوره ماهانه و بررسی روزانه عملکرد درسی شما و همچنین پاسخ به پرسش ها و تماس اولیا و کلیه خدمات فقط و فقط با شخص آقای افشار صورت می پذیرد و پشتیبان درسی و دستیار مشاور و … در این مجموعه نداریم . حتی گزارش کارهای روزانه شما عزیزان نیز در پایان هرشب باید برای شماره شخصی استاد فرستاده شود و هر ۳ روز گزارش عملکردها و درصدهای کوییز های روزانه توسط استاد در هنگام وقت تماس تلفنی بعدی چک خواهد شد .

همچنین در این مجموعه وقت گفتگو تلفنی مستقیم استاد افشار با اولیا نیز پیش بینی شده است تا این عزیزان نیز هرشب (بجز جمعه ها) پیگیری وضعیت درسی فرزندانشان باشند .

 

 

ما این را اطمینان میدهم که با دو ماه شرکت در این دوره مشاوره ـ برنامه ریزی علمی و اصولی میتواند تاثیری روی شما بگذارد که قطعا در ماه های آینده خودتان مشاور شخص خودتان باشید و در کنکور نتیجه بگیرید.

اگرچه همه دانش آموزان می توانند در صورت تمایل و رضایت هر ماه مشاوره خود را تمدید و تا روز کنکور فعالیت خود را با مجموعه ادامه دهند.

در مجموعه کاری ما دلیلی برای ثبت نام چند ماهه وجود ندارند و تمام ثبت نام ها یک ماهه انجام میشود و داوطلب در صورت رضایت میتواند ادامه دهد .

شما با ثبت نام در دوره مشاوره و برنامه ریزی ماهانه استاد افشار دیگر به هیچ وجه لازم نیست دنبال روش های دیگری بروید یا برای سوالات خود جستجو کنید، چون ما ایمان داریم که اگر فقط به هر آنچه در جلسات مشاوره و کارگاه های آموزشی یاد میگیرید عمل کنید و حتی اگر یکسال هیچ مقاله مشاوره ای دیگری نخوانید در کنکور بهترین رتبه ممکن حتی تک رقمی و دو رقمی را کسب میکنید.

 

داشتن مشاور تحصیلی با تجربه ، با سواد و غیر تبلیغاتی بهترین سرمایه گذاری در سال کنکور می باشد و در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند

چگونه از خدمات مشاوره شخصی استاد افشار بهره مند شویم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه و همچنین ثبت نام دوره های مشاوره تلفنی کنکور (تک جلسه تلفنی ـ ماهانه تلفنی) و مشاوره حضوری کنکور (تک جلسه حضوری ـ ماهانه حضوری)عبارت #شرایط_مشاوره را به شماره زیر ارسال کنید

09358960503

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب چیست؟ در انتخاب یک مشاور کنکور خوب باید به نکات زیر توجه کنید: مشاور…

کیفیت سوال و خدمات مفید و غیر تبلیغاتی : گزینه دو مرور ها و…

سلام وقت بخیر استاد واسه فارغ التحصیل ها گزینه دو بهتره یا ق…

برای زیست از مهر خوبه…

متل ۹۹ میدن . زورشون همین ۹۹ بود…

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

سلام مجدد . حق با شماست آقای افشار . اینهمه مدت پشت کنکور بو…

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب چیست؟ در انتخاب یک مشاور کنکور خوب باید به نکات زیر توجه کنید: مشاور…

داشتن هدف بلند مدت برای کنکور خوب است یا نه ؟ در مقاله زیر سعی داریم به این سوال مهم…

چگونه بعد از آزمون آن را تحلیل کنیم؟ بهترین کاری که برای تحلیل آزمون میتوان انجام داد دسته بندی سوالات…

کیفیت سوال و خدمات مفید و غیر تبلیغاتی : گزینه دو مرور ها و…

سلام وقت بخیر استاد واسه فارغ التحصیل ها گزینه دو بهتره یا ق…

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

برای زیست از مهر خوبه…

متل ۹۹ میدن . زورشون همین ۹۹ بود…

سلام مجدد . حق با شماست آقای افشار . اینهمه مدت پشت کنکور بو…

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

  شاید این سوال خیلی هاتون باشه که آیا شروع از بهمن برای کنکور دیر نیست اگه به دنبال جواب…

کیفیت سوال و خدمات مفید و غیر تبلیغاتی : گزینه دو مرور ها و…

سلام وقت بخیر استاد واسه فارغ التحصیل ها گزینه دو بهتره یا ق…

برای زیست از مهر خوبه…

متل ۹۹ میدن . زورشون همین ۹۹ بود…

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

سلام مجدد . حق با شماست آقای افشار . اینهمه مدت پشت کنکور بو…

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

خدایا به من کمک کن تا در سال جديد خودم را پيدا كنم ، تا اجازه ندم آدم های دیگه با باورهای منفیشون بین منو تو فاصله بندازن, خدا جون اول هر صبح که با نماز تو آغاز میکنم کمکم کن تا در قنوت شگفت انگیزت,قدرت پر عظمت تو رو برای حل مشکلات بخاطر بیارم تا بتونم در مقابل هدایای حیات بخش تو ,بجای, جا خالی دادن آغوشم رو برای مشکلات باز کنم.پروردگارم یاری ام کن تا اگر آرامش فطریی که در وجودم گذاشتی اتصالی,قطع و وصل, پیش اومد به تلفن خودم , درستیش شک نکن , منو هدایت کن تا همیشه صدای خروشان اقیانوس پهناورت رو تو گوشم حس کنم. خدا کمکم کن تا هوندا را بخاطر بیارم و هوندا وار پله های مشکل رو یک به یک پشت سر بذارم بدون این که بپرسم دلیل این همه پله چیه؟دست پر محبتت رو نصارم کن تا وقتی آدم های غریبه در زندگیم خواستن دقیقه 90 بازی رو, رو سرم بکوبن به اونا بگم این دقیقه 90 دسته اوله, بازی ادامه داره , خدایا توی لحظات تغییر و درماندگی و بی ارادگی منو یاد دزد مسلحی بنداز که خونواده و آرزوم رو تهدید میکنه, غیرتم را فزونی بخش,تا زنده بمونن خانواده و آرزوم.پروردگار بی همتای من, آدرس پستی بانکت را بعد از همایش اس ام اس کن هر چند که شنیده ام با پیشرفت اینترنت و موبایل و کامپیوتر نزدیک ترین شعبه ات به هر انسانی ,  قلب هر انسان است و تو چه نزدیکی ….و تو چه نزدیکیو من بیهوده خیابان ها را میگشتم ای آفریننده خوبی ها دست تلاشم را قوی بدار تا موقع برگشتن به خانه در کوله پشتی ام پس اندازی بزگ از تلاش نصار سفره پر مهر خانواده ام کنم .تو میدانی که اگر دست نان آور خانواده موقع غذا خوردن خالی باشد چه خجاتی روی پیشانی اش می نشیند شب هنگام لحظه ای که سر بر بالین میگذارم تصویر تو را بروی سقف, ایمانت را در قلب, و آرامشو آسایش در روح,این هدیه تو باشد.خدای من در مدتی که پول های تلاشم را به بانک تو می آورم ایمانم را قوت ببخش تا هیچ گاه به سود هنگفتی که وعده ام دادی تردید نداشته باشم, چرا که آموخته ام شک ابتدای کلمه شکست است.

چشم و دل به فانوس راه بخش توست تا در لحظات زخم زبان های دیگران افسار زندگی ام را به رضایت آنها نفروشم من نمیخواهم چون طعنه زنان جهان سوی باشم می خواهم ایرانی باشم, پارسی. من را گونه ای هدایت کن تا بجای نفس کشیدن برای دیگران برای تو, خودم و تمام کسانی که زیبا می اندیشند زندگی کنم. من نمیخواهم دوست ونزدیک کسانی باشم که با تغییر اعداد و درصدها و نتایج من در لحظه ای خرفتم میخوانند ودر لحظه ای باهوش من در لحظه ای که به آلبوم عکس های گذشته نگاه میکنم به باد دستور وزیدن بده تا آلبوم گذشته ها از نعره کشیدن خاموش بماند بگذار مثل تو افراد نیکت بجای سیر در قبرستان گذشته در پرزنت امروزت دست بتلاش و انسانیت بزنم. کمکم کن تا درلحظات سخت… صفت مهم و جلاله رحت تو رو بیاد آورم که شفا دهنده ی تمام دردان تردید وپریشانیست بگذار به خود یادآوری کنم که در مکتب رحمت تو انسان ها بخاطر گذشته شان در جهنم نمیسوزند بلکه با بازآفرینی امروزشان بهشت مکان مهمانی تو برای آن ها خواهد بود حال که فرصتم دادی تا در شرکت و بانک یگانه ی تو سرمایه گذاری کنم. فرصت بیمه و جان و مال و عمر و تلاش را به من هدیه بده با بیمه ی کاملت از آتش سوزی و زلزله و هیچ ویرانگری نمی هراسنم.چون آموخته ام دنیا دنیا آرامش با بیمه تو همواره شعاری حقیقی است. کمکم کن حق بیمه خود را در تمام فروشگاه های محبت و انسانیت بدرستی بپردازم قهرمانان پاراالمپیک لندن را درود بفرستم ودر المپیک زندگیfair play بازی کنم. کمکم کن جایگاه های خوشبختی دنیا را محدود ندانم که محدودیت به تیپ و شخصیت آفریدگارمان اصلا نمی آید کمکم کن تا درعرصه رقابت جایزه بزرگ فردا را با جایزه کوچک امروز معامله نکنم. کمکم کن در نماز هایم که از مغرب وعشاء امشب پر رنگ تر می شوند اول رقبا و بعد خود را دعا کنم.کمکم کن هنگامی که سختی کار بر من غلبه میکند دست به آرزو فروشی نزنم چرا که آرزو فروشی نوعی بردگی است و فقط فراموش نکنم با کوچک تر کردن سایز آرزوهایم باز هم لباس موفقیت تنگ خواهد بود اما فردا کمکم کن گلی از عشق فردا نصار بزرگترین نشانه هایت کنم بنام پدر و میم مثل مادر خدای بزرگ برایم دعا کن جمعیت مهربانی که در روزهاي پاياني سال ٩٤ براي همايش مشاوره اي دكتر افشار گرده تو آمده بودند را در دعاهایم فراموش نکنم. آنها تشنه ی محبت تو هستند.هم اكنون وقت رفتن است … قرانی بر سرم بگیر, آینه ای نشانم بده تا زلال بودن جاده را دوباره احساس کنم. این بار بندهای کفش هایم را سفت تر میبندم… می خواهم بدوم …می دانم هیچ صخره و مشکلی در این نزدیکی توان مقابله و مبارزه با من را ندارد .

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

پس همین حالا راه زندگیتو خودت انتخاب کن

به امید موفقیت همه شما شاگردان عزیزم

دکتر افشار

خدمات : (مشاوره کامل کنکور95) بصورت تلفنی ماهانه 8 جلسه تماس تلفنی برای برنامه ریزی شخصی ویژه و متناسب با شرایط شما

نظارت و چکینگ پیامکی عملکرد درسی شما بصورت روزانه

رفع اشکالات اجرایی شما و پاسخ به سوالات آموزشی مشاوره ای ، بررسی کارنامه آزمون و ….

برای رزرو و تعیین نوبت؛ پیامک مشاوره ماهانه به : 09358960503

مشاوره
و رفع اشکال جلسه ای ،پاسخ گویی به انواع سوالات آموزشی شما در زمینه
کنکور و عملکرد تحصیلی ماه های گذشته و مشکلات اجرایی برنامه ریزی و انتخاب
روش ها و منابع خوب (بدون جهت گیری تبلیغاتی)

خدمات : بصورت تلفنی با تخصیص وقت مشاوره تک جلسه ای 30 دقیقه ای ؛

برای رزرو و تعیین نوبت؛ پیامک مشاوره تک جلسه به : 09358960503



سلام وخسته نباشید.من امسال ینی 97 کنکور دادم ولی خوب ندادم و قصد دارم دوباره در کنکور 98 شرکت کنم ولی همه بهم میگن این کارو نکن..میگن 98 نظام جدیدا هستن و70درصد قبولی دانشگاه ازآن اوناست و شما نظام قدیما فقط 30درصد سهمیه قبولی تو دانشگاه رو دارید!!الان نمیدونم ایا درست میگن ایا همین امسال هرچی قبول شدم برم؟؟کمکم کنید خواهش میکنم.

سلام استاد عزیز میخواستم بپرسم رشته مدیریت بازرگانی تا چه رتبه میگیره سراسری توی رشته ریاضی؟ممنونم

خیلی ممنون از سایت خوبتون و مطالب جالب و فوق العاده ای که میگذارید.من از مخاطبین پر وپا قرص سایت شما هستم.

سلام استاد افشار عزیز
من داوطلب کنکور ۹۵ هستم و سال اولیه کنکور میدم و تراز قلم چی هم حدود ۶۴۰۰-۶۵۰۰ ساعت مطالعم هم این روزا حدود ۱۰ ساعت و خودم فکر میکنم کیفیتش خوبه
ولی همیشه یه حس عذابم میده و اون اینه که من امسال کنکور رشته دلخواهمو قبول نمیشم و پشت کتکور میمونم
بنظرتون چیکار کنم تا این حس لعنتی رو نداشته باشم و پرقدرت تر به کارم ادامه بدم ؟

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت همه دانش اموزان عزیز و پرتلاش
برای پیوستن به گروه پرسش و پاسخ مشاوره ای استاد افشار از لینک زیر استفاده کنید و خواهشمندم قبل از عضویت قوانین گروه رابه دقت مطالعه فرمائید
https://telegram.me/joinchat/BLqoWD6J-W51NmpKGluvmg
قوانین گروه:
1- هرگونه چت چه درسی وچه غیردرسی با هدف ایجاد محیطی به دور از حاشیه و پاسخگویی اسان تر استاد به سوالات شما،ممنوع است.
2- فرصت پرسش سوالات درسی شما فقط از تایم 20تا23 می باشد و هرسوالی خارج از تایم مقرر حذف می شود
3-پاسخ به تمامی سوالات توسط دکتر افشار درتایم باز ایشان صورت می گیرد لذا خواهشمندیم درمورد زمان پاسخگویی،سوالی مطرح نشود
4-پرسش و پاسخ تنها درگروه امکان پذیر است واستاد به هیچ یک ازسوالات که به صورت خصوصی پرسیده شود،پاسخ نمی دهند.
5-هرگونه “تبلیغ”یا ارسال مطالب “غیردرسی وحاشیه ای”که موجب برهم زدن نظم گروه شود،ممنوع می باشد.
توجه~>
_با توجه به مشغله زیاد و فرصت اندک استاد،ابتدا ازکارگاه های مشاوره ای و پرسش های پاسخ داده شده سایردوستانتان استفاده واز ارسال سوالات تکراری پرهیزکنید.
_من بعدبرای ایجاد نظم بیشتر گزارش مطالعه درگروه اصلی ارسال نمی شودوگروه “رقابت کنکوری های 95″باعضویت دکترافشار به این منظور ساخته شده است،درصورت تمایل به عضویت دراین گروه به ایدی زیر،پیام دهید.
@R_keramat
**قطعا این گروه به پیشنهاد استاد عزیز باهدف پاسخگویی راحت تربه سوالات شما ساخته شده وتمامی قوانین برای ایجاد محیطی بانظم و به دور از حاشیه تدوین شده است،لذا با افزایش تعداد اعضا خواهشمندیم قوانین گروه را مطالعه کنیدو در رعایت آن کوشا باشید**باتشکر**

سلام.آقای افشار شما گفتید منابع جمع بندی رو برای یادکیری درس استفاده نکنیم میخواستم بپرسم من الان کل شیمی رو تمام کردم با تست زیاد فقط الکترو شیمی مونده , میتونم اون رو از فیل شیمی بخونم بعد 300 تست از کتاب فار بزنم.ممنون از لطفتون.

سلام استاد،برای ازمونای جمعبندی کدومو پیشنهاد میکنید؟؟اکثرا میگن که سنجش خوبه ولی چون خودم پارسال ازمونای جمعبندی شو میدادم به نظرم زیاد خوب نیس،مخصوصا سوالای عمومیش در حد افتضاح راحت ومایل به گلابی بود…از طرفی هم میگن سوالای قلمچی غیر استاندارد،سخت و به دست افرادبی تجربه طرح میشه،در ضمن رشتمم ریاضی هست

سلام اقای افشار.شرمنده میدونم سوالم یکم پیش پا افتاده هست اما واقعا جایی ک من زندگی میکنم کسی نبوده ک اطلاعات کافی در اختیار ما قرار بده.
برای جمع بندی اینکه شما گفتید تک کتاب جمع کنید و بعدش تست کلی بزنید و…میخواستم ببینم کتابهایی مثل دور دنیا گاج ک باید مثل کنکوراز8صبح تا12باید بزنیم لابلای جمع بندی بزنیم.اگه نه پس کی؟؟من واقعا نمیدونم از کی باید شروع کنم کنکورای سال قبل بزنم ک بتونم87ب بعد خیلی خوب کار کنم و رفع اشکال کنم
یه دنیا ممنون از وقتی ک میذارید

سلام دکتر خداقوت
ببخشید دکتر از کجا بدونم که روی یک مبحث مسلط شدم و تو کنکور میتونم بهش جواب بدم و می تونم برم مبحث بعدی ؟ ینی لازمه که همه ی تستای منبع مطالعمو بزنم؟

سلام . الان منی که کنکور95 دارم میتونم ترمیم معدل بدم توی شهریور یا دی ماه ؟استاد لطفاجواب بدید چون خیلی مهمه واسم ((چون الان وقت ندارم ترمیم معدل شرکت کنم چون کنکورمیخونم میخواستم ببینم میتونم بعدکنکور ترمیم معدل بدم یانه)

برای تبادل لینک از

انتهای صفحه و تبادل لینک

هوشمند استفاده کنید و برای

حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

کنکور از کلاس های رایگان مشاور

کنکور استاد علیرضا افشار،

بنر ما را در سایت خود قرار دهید

بنر 1 

بنر 2 

بنر 3

 

مشاوره خصوصی کنکور ۹۹

سایت علیرضا افشار


برای تبادل لینک از

انتهای صفحه و تبادل لینک

هوشمند استفاده کنید و برای

حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

کنکور از کلاس های رایگان مشاور

کنکور استاد علیرضا افشار،

بنر ما را در سایت خود قرار دهید

بنر 1 

بنر 2 

بنر 3

 

مشاوره خصوصی کنکور ۹۹

سایت علیرضا افشار


هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حداقل 8 کاراکتر

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

اخبار، مقالات و تخفیفات گروهی را دنبال کنید

اخبار مقالات و تخفیفات گروهی را دنبال کنید

0 محصول

«كبري» تصميمش را گرفت!

«زاغك» فريبِ روباه را نخورد!

«چوپان دروغگو» ديگر دروغ نگفت!

«كوكب خانم» ميهمانانش را بدرقه كرد!

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

مردم به داد ِ«پطروس» رسيدند!

«دهقان فداكار» مسافران قطار را نجات داد!

مسافرتِ «خانواده‌ي آقاي هاشمي» به پايان رسيد!

و «حسنك» به خانه بازگشت! 

دوازده سال!

دوازده سالِ تلخ و شيرين، سرشار از «بازآمد بويِ ماه مهر» و «بازي‌هايِ راه مدرسه»، پشتِ نيمكت فرسوده‌ي كلاس‌ها، بوي دوست‌داشتنيِ كيف و كتاب نو، حسرتِ دفتر صدبرگِ هم‌کلاسی، شيطنتِ زنگ‌هاي تفريح، قهر و آشتي شيرينِ كودكي، ذوقِ پيك نوروزي، استرسِ شب‌هاي امتحان، لذت بي‌همتاي كارت صدآفرين و هورایِ شنيدنِ زنگ آخر! 

اين همه سال گذشت و اين همه ماجرا را پشت سر گذاشتيم تا سرانجام به اين‌جا رسيديم.  از «بابا آب داد» شروع شد و حالا مي‌فهميم كه بابا چه كشيد تا «نان داد»!  از ديكته‌ی مادر شروع کردیم و حالا مي‌دانيم كه مادر چه شب‌ها که بر بالینمان صبح کرد تا فداکاری را هجی کند!  ممکن نبود و آسان نشد جز با همّتی که می‌طلبید و قلب‌هایی که به همرَهی می‌تپید!  و اکنون کنکور در پیش است و این مسیر طولانی، دشوار اما شیرین را سرانجامی نیکو سزاست.  مي‌دانم؛ كنكور يك پايان نيست و من پس از عبور از این مرحله، تازه در مسير «شُدن» خواهم بود؛ اما به پشتوانه‌ي آن همه‌ زحمتي كه كشيده‌ام و به جبرانِ اندکی از چروکیدگیِ دست‌هاي پدر و به تلافيِ گوشه‌ای از سپیدی موهای مادر، عهد می‌بندم روز كنكور، آرام، مطمئن و استوار باقي بمانم و از همين حالا يقين دارم كه موفق خواهم شد!  انشالله از حوزه‌ي كنكور كه بيرون آمدیم، اين جمله را از من خواهي شنيد كه: «كنكور، كنكور كه مي‌گفتند، همين بود؟!»  وای که چه دیدنی است لبخند رضایتِ پدر و چه قوّت‌بخش است آرامشِ چهره‌ی مادر از پسِ این ماجرا؛ که می‌فشارم دستانِ پدر را به گرمی و می‌نشانم بوسه‌ای، گوشه‌ی چادر مادر.

من و ما، به كم كاريهاي تو فكر نمي كنيم همين خود من مگر در زندگيم كم اشتباه كردم؟ من به شهامتت ،به تمام كارهاي خوبي كه كردي  به همان يك تستي كه زدي  دوستت دارم   همينكه امسال هدف داشتي همينكه امسال قدم بر داشتي همينكه امسال كنكوري بودي  دوستت داريم + خدا بودن یعنی منهای همه مشکلات و سختی هابايد كه بشه و باور کن كه میشه ، چون ما خدا را داريم فقط در اين چند روز خودت باش خودت فوق العاده ايي… فوق العادهتا لبخندِ پيروزي چند گام بيش‌تر نمانده😁

توصیه های کاربردی و مهم استاد علیرضا افشار در مورد روزهای مانده تا کنکور و مشاوره شب کنکور 96 و سر جلسه آزمون

 

توصیه های روزها و ساعت های مانده تا کنکور96

مطالعه و آزمون در هفته پایانی (بدون وسواس _ با دقت)راهکارهای افزایش انگیزه و کاهش استرسشبیه سازی جلسه آزمونهنر آزمون دادن (تکنیک SWOT )تذکرات سر جلسه کنکور

دو کارگاه آموزشی مهم …

شرایط خاص کنکور 97 (آخرین کنکور در نظام آموزشی فعلی)

هرآنچه کنکوری 97 باید در ماه تیر بداند !!!

بایدها و نبایدها

شناخت حاشیه های مخرب

بررسی دقیق آفت کامل گرایی و به تعویق انداختن شروع مطالعه کنکور

رتبه های برتر سال های گذشته در تابستان چه کرده اند ؟

مشاوره تلفنی علیرضا افشار

رفع اشکال و بررسی برنامه آزمون های مختلف در تابستان

بررسی درس به درس

بررسی سال به سال

+

ارائه راهکارها

اینکه در چه آزمونی که ثبت نام کرده اید مهم است

اما مهمتر از آن شناخت ایرادات اشکالات بودجه بندی آزمون های مختلف در تابستان کنکور 97 می باشد

بررسی مهم ترین مشکلات برنامه آزمون های و ارائه راهکارهایی برای برطرف کردن آنها

چگونه برنامه آزمون (قلمچی ،گزینه دو ، گاج یا سنجش) با توجه به کلاس  و سطح توانایی های خودمان شخصی سازی کنیم ؟

عدم رعایت پیشنیاز

عدم تکمیل مباحثپخش نامتوازن فصولاهمیت به حفظی

دانلود کارگاه آموزشی استاد افشار

بررسی مشکلات برنامه آزمون های مختلف

شروعی قدرتمند/ سال کنکور۹۷ را آزمون و خطا نکنید

 

تک جلسه تلفنی: اختصاص 30 دقیقه تایم تلفنی برای رفع اشکال اشکلات مطالعاتی،پاسخ به پرسش ها و ارائه راهکار موثر

مشاوره برنامه ریزی کامل: ماهانه 8 جلسه تلفنی برنامه ریزی انفرادی + نظارت و پشتیبانی روزانه پیامکی

اطلاعات بیشتر ….

ارسال کلمه “مشاوره” به 09358960503

کانال علیرضا افشار

کانال مشاوره تحصیلی علیرضا افشار

کانال تلگرام دکتر افشار

https://telegram.me/alirezaafsharofficial


نمی دونم چرا تقدیر این جوری رغم خورد که پس این همه تلاش تو جمعه ای سرنوشت ساز که قرار بود چهار ساعت آینده ای زیبایی رو که رقم زدی حالت آشفته باشه و ترس باعث شود که اون چه ترسیم کردی از عملکرد بنا به هر دلایلی پیش نیاد و اون روز که قرار شد همه چی تموم بشه و از تابستون لذت ببری و رفع خستگی کن همه چی عوض شد و روزهای شیرینت طعم گس گرفت و احساس کردی که دنیا به آخر رسیده اما عزیزم همیشه به یاد داشته باش اون لحظه که احساس می‌کنی رسیدی به آخر خط دقیقا در نقطه ای آغازی آغازی که قرار پایان باشکوه تر از آنچه فکر می‌کنی اتفاق بیفته باید اعتراف کنم که ما آدم های صبوری نیستیم و حاضر نیستم سختی مسیر تحمل کنیم و فقط طالب پاداشیم پاداشی که مهر پایان بده به سخت کوشی مون که حس کنیم آخیش دیگه تموم شد آزادیم چون فکر میکنیم بعد از کنکور میتونیم زندگی کنیم آدم ها که خودم یکی ازشون هستم همیشه زندگی نکردم و منتظر بودم همه چی محیا بشه و اون موقعه زندگی کنم شاد باشم از لحظات زندگیم لذت ببرم

اما چند وقتی که گذشت فهمیدم که هیچ وقت همه چی ایده آل نمیشه بلکه زندگی همین لذت بردن از کارهای کوچیکه از همین سختی ها و غم ها همین لحظات ساده با هم بودن الان میفهمم که چقدر اشتباه کردم که زمان زیادی رو به این اختصاص دادم که دیگران در مورد چه فکر میکنن و همیشه ترس بد قضاوت  شدن اذیتم کرد از مردم چه انتظاری داری مردم دلشون میخواد موضوعی برای گفت گو داشته باشند براشون فرقی نمیکنه چطور باشی هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند مهم این که خودت به شکوه درونت پی ببری و باور داشته باشی که عاشق هدفت هستی عاشقی که شنیدن نیش و کنایه مردم اون سست نکنه و اگه عشق به هدفت اون قدر عمق داره که در تمام جانت ریشه کرده و هیچ جوره نمی تونی ازش بگذری بلند شو و از نو شروع کن اما این بار محکم تر از همیشه شاید در این نرسیدن حکمتی باشه  شاید این شکست ها میخوان تو رو به هدف بزرگترین برسونن فولاد از آهن محکم تره چون ضربات بیشتری رو تحمل کرده

اگر تصمیم به موندن گرفتی

چند اصل مهم در موفقیت کنکور 97

۱_قدم اول رو محکم بردار و منتظر موقعیتی بهتر از امروز نباش

مثل صدف  از مشکلی که برات پیش اومده مروارید بساز و بدون یه روز درخشش مرواریدت جواب تمام سختی ها و ناملایمات رو میده و اون موقع است که به خودت افتخار میکنی که براش جنگیدی پس هر چه زودتر شروع کن و هر روز رکورد دیروزت بشکن و چیزای جدیدی یاد بگیر 🙂

کارگاه آموزش برنامه ریزی و تراکم در مطالعه

مکان و زمان : تهران 23 تیر

صفر تا 100 کیفیت در مطالعه _ ویژه کنکور 97

فوق العاده شنیدنی

همایش مشاوره آموزشی کنکور

مکان و زمان: آبادان 24 تیر

چگونه از تابستان کنکور 97 نهایت استفاده را ببریم ؟؟!!

فاکتورهای مهم در انتخاب

کتاب، کلاس ، مدرسه ، آموزشگاه ،آزمون ، مشاور و …

آموزش اصول و مبانی موفقیت تحصیلی و کنکور _ استاد علیرضا افشار

هرهفته 180 دقیقه کارگاه آموزشی مشاوره ای در شهر تهدان _ میدان انقلاب

شرکت در کارگاه برای عموم کنکوریها آزاد است

ساعت ١٥تا ١٨ جمعه 30 تیر منتظر حضور پر شور شاگردان عزيزم و اولياي مشتاق هستیم.

ثبت نام از طریق آی دی تلگرام : @Fa_1397


آموزش انتخاب رشته دانشگاه سراسری کنکور سال96

ســــلام پر انرژی و گرم مرداد ماهی تقدیم به همه شما کنکـــوریهای96

دانلود رایگان کارگاه های آموزش انتخاب رشته کنکوردر شهرهای تهران ، کرج و مشهدزمان برگزاری : تیر و مرداد 96

انتخاب رشته (کنکور دوم شماست)

همایش انتخاب رشته مشهد

تیزهوشان هاشمی نژاد یک

دانلود

کارگاه آموزشی شماره یک انتخاب رشته

تهران_فجر

دانلود

کارگاه آموزشی شماره دو انتخاب رشته کنکور 96

تهران_فجر

دانلود

تهیه لیست نهایی و چیدمان 150 تایی بر اساس امتیازات

کرج تیزهوشان شهید سلطانی

دانلود

2جلسه مهم انتخاب رشته سال گذشته (کنکور95)

دانلود1

دانلود2

رنکینگ (رتبه بندی ) موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی

دانلود لیست رتبه بندی دانشگاه های غیر انتفاعی

رنکینگ علمی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی

Azad Universities Ranking

توجه کنید» مراحل انتخاب رشته تلفنی مستقیم با استاد علیرضا افشار انجام خواهد شد

سلام به همه کنکوریهای درجه یک 97

امیدوارم حال همگی تون خوب باشه

سرحال و شاداب و پرانرژی باشید

راستی مطالعه برای کنکور که شروع کردید حتما ؟؟ انشالله … ؟؟ !!!

چه خبر از کنکور97 … همه چیز خوب پیش میره

تراز آزمون ها خوبه ؟ کنکور در این دو ماهی که گذشت چجوری می بینی ؟

همه چی راضی کننده هست برات تا اینجا ؟

امروز میخوام بهتون کلی آموزش مهم بدم

 از مدیریت قبل از آزمون های آزمایشی گرفته

تا تحلیل و ارزیابی آزمون

از خلاصه نویسی و نت برداری کنکور گرفته تا ارائه روشی برای مطالعه تصاعدی (دو برابر) برای کنکور_97

+ خدا بودن،يعني منهاي همه مشكلات🍀من تکه ای از پازل خداوندم.بی هدف آفریده نشده ام که بی هدف زندگی کنم.میدانم آفریدگاری دارم که همیشه بودههمیشه هسترهایم نمی کندو تنهایم نمی گذارد …من قطعه ای از زندگانی امتکه ای از پازل هستیخدایم مرا آفریده تا آینه او شومآفریده تا جان ببخشمامید دهمنفس داده تا نفس دهم …من تکه ای از پازل زندگی هستماگر خود را گم کنم همه چیز و همه کس ناقص می ماند.من باید آگاهانه زندگی کنم تا پازلی که خدا چیده بر هم نریزد…


چگونه خلاصه نویسی کنیم

برای هر درس جداگانه

روش های مختلف خلاصه نویسی : تیپ بندی ، حاشیه نویسی ، خط کشی ، مارکر زدن ،فلش کارت ، خلاصه نوشتن ، ارجاع دادن و ….

دانلود

چگونه قبل از آزمون خودمان را محیا کنیم ؟

چگونه ایرادات آزمون را بررسی کنیم ؟

روش منحصر به فرد دکتر علیرضا افشار در مدیریت و تحلیل آزمون SWOT

دانلود

همایش ویژه کنکور 97 _ دبیرستان شهید هاشمی نژاد یک مشهد مقدس

مرداد 96 با محوریت شروع فوق العاده برای موفقیت کنکور97 و حاشیه زدایی

دانلود

چگونه حجم کار بالا در زمان کوتاه به سادگی جمع جور کنیم ؟

بستن دروس پایه کنکور فقط در شهریور

جبران عقب ماندگی گذشته ….

دانلود

برگزاری جلسات سخنرانی مشابه در شهر و مدرسه شما

برای شروع سال تحصیلی از ماه مهر

شماره پیامک رزرو همایش استاد علیرضا افشار کنکور : 09358960503

می بینی که هدف هات روبروتهولی حس می کنی وقت سقوطهنشو تسلیم ، نگو تنها شدم منپناهی هست واسه درد تو و مناگه دیدی دیگه تمومه کارتخدا میگه هنوز هستم کنارتبدون آغوش اون همیشه بازهکه قلبش عاشق راز و نیازهخداس احساس زیباتو خریداربگو از چی شدی انقدر دل آزارصدای گریه هات به دل میشینهخدا این لحظه هاتو خوب می بینهکنار اون دلت آروم میشه بازو روحت پر میشه از شوق پروازبمون تا روح دل نوری بگیرهکه قلب نیمه جون شوری بگیرهی لحظه خستگی هاتو به در کنبگیر دستاشو بعد عزم سفر کن

کارگاه 3 شهریور تهران

ویژه کنکوری های 1397

هر هفته تهران _ میدان انقلاب

دانلود این برنامه بسیار مفید برای کنکوری های 97

برنامه ریزی موفقیت کنکور

جبران تابستان کنکور

مشاوره کنکور دکتر افشار

مشاوره های رایگان دکتر افشار را در فضای مجازی دنبال کنید

کانال سوال جواب استاد افشار

https://t.me/soal_javab_ostad_afshar

کانال همایش ها و پادکست های استاد علیرضا افشار

https://t.me/hamayesh_Dr_Afshar

کانال اصلی انگیزشی_آموزشی مشاوره کنکور رایگان

https://t.me/Alirezaafsharofficial

کانال راه زندگی ( مشاوره غیر درسی ) استاد علیرضا افشار

https://t.me/javanmovafagh


بهترين راه حل براي پيش بيني آينده خلق آن استاغلب شخصي كه مي داند به كجا مي رود،نمي تواني متوقف كنيتو همان شخص خارق العاده باش و با يك حركت كولاك رو خودت حساب باز كن و همه معادلات به نفع خودت تغيير بدهﮔﺬﺷﺘﻪ ﯼ ﻣﻦ ﮔﺬﺷﺖ! ﺣﺘﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺩﺭﮔﺬﺷتﻭ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﻣﺎﻫﻬﺎ ﻭ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺳﻮﮔﻮﺍﺭﯼ ﻭ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻡ…..ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻢ ﺭﺍ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺍﯼ ﮐﺎﺷﻬﺎﯼ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﮔﻔﺘﻢ!..ﻭﻟﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺲ ﺍﺳﺖ!✋️ﻣﻦ ﺑﻪ ﺷﺮﻭﻋﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﯾﺸﻢ😎💪ﻭ ﺑﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﯾﮕﺮﻭ ﺣﺲ ﻧﺎﺏ ﺗﺎﺯﻩ ﺷﺪﻥ🍀وقتي تصميم به تغيير ميگيري ، مطمئن باش با اين شخصيت جديد ، با اين رفتار جديد ، با اين آدم جديد معادلات جديدي پيش روي خودت مي بيني و ديگه اون من ضعيف قبلي نيستراستي فرصت يش رو و معادلات جديد زندگي ميگه براي موفق شدن هيچي كم نداريكنكور ، آماده باشمن اومدم 😉🙃٩ ماهه شكستت ميدم 💪🏻

جلسه اختصاصی استاد علیرضا افشار با اولیا کنکوری

چگونه به فرزاندان خود کمک کنیم ؟

رفتار پدر و مادرهای متعد و آموزش دیده در قبال کنکوریها چگونه باید باشد ؟

کارگاه انتخاب آزمون آزمایشی برای کنکور 97

کدام آزمون شرکت کنیم ؟

مقایسه تخصصی آزمون های قلمچی و گزینه دو در سال تحلیلی 97_96

+ آموزش تندخوانی (2) به همراه تمرین عملی

همایش آموزشی_ انگیزشی استان فارس (جهرم)

چگونه 9 ماهه در کنکور موفق شویم ؟

آموزش تندخوانی (1)

افزایش تمرکز حواس

چگونه تمرکز حواس خود را بالا ببریم ؟

++ راهکارهای عملی کاهش بی دقتی

موفقیت در کنکور 97 رشته منحصرا هنر

منابع کنکور هنر

نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس مختلف در کنکور هنر

روش های تست زنی (2 قسمت)

اصول تست زنی

اصول مرور با تست

نحوه تعامل مطالعه و تست دروس مختلف

اصول تست زنی 1 و آموزش دوره مطالب گذشته با حل تست پوششی

اصول تست زنی 2 و آموزش روش مطالعه دروس

مشاوره های رایگان دکتر علیرضا افشار را در فضای مجازی دنبال کنید

کانال سوال جواب استاد افشار

https://t.me/soal_javab_ostad_afshar

کانال همایش ها و پادکست های استاد علیرضا افشار

https://t.me/hamayesh_Dr_Afshar

کانال اصلی انگیزشی_آموزشی مشاوره کنکور رایگان

https://t.me/Alirezaafsharofficial

کانال راه زندگی ( مشاوره غیر درسی ) استاد علیرضا افشار

https://t.me/javanmovafagh

<>

رزرو وقت مشاوره تلفنی/حضوری (تهران)

 تک جلسه ای : پرسش و پاسخ و رفع اشکال

 ماهانه : برنامه ریزی و مشاوره کامل

همچنین برگزاری همایش مشاوره کنکور

یا کارگاه های روش های موفقیت تحصیلی

در شهر خود ( با رزرو وقت قبلی)

با ارسال پیامک SMS با شماره زیر در ارتباط باشید

09358960503

آموزش برنامه ریزی کنکور _ آموزش افزایش تراز _ آموزش مدیریت پویا در مدرسه (ویژه مدیران و مشاوران) _ انتخاب رشته پایه نهم و دهم دبیرستان _ کنکور 1398 !! فرصت ها و تهدیدهای کنکور نظام جدید سال 98

همه و همه اینها و خیلی چیزای مفید دیگه برای مشاوران و داوطلبان کنکور و دانش آموزان دوره دوم متوسطه در کانال مرکز مشاوره و انگیزش تحصیلی استاد علیرضا افشار

کارگاه آموزشی افزایش تراز آزمون

تهران _ آبان 96

بررسی دلایل افت تراز داوطلبان کنکور در آزمون های آزمایشی

به همراه بخش سوال و جواب مستقیم دانش آموزان با رتبه 27 کنکور امسال

آقای حامد حمیدی دانش آموز مشاوره خصوصی (تلفنی) دکتر علیرضا افشار به مدت 12 ماه

جلسه

کارگاه آموزشی برنامه سازی کنکور و پایه دبیرستان

تهران _ آبان 96

آموزش صفر تا صد برنامه سازی و برنامه ریزی کنکور

چیدمان دروس در یک روز

داشتن برنامه راهبردی میان مدت

نحوه اجرای برنامه روزانه بصورت ترکیبی (حجمی_زمانی_اولویتی)

جلسه

جلسه ضمن خدمت مدیران آموزشی و مشاوران مدارس سمپاد کل استان بوشهر

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

جلسه بسیار بسیار کاربردی و پر اهمیت برای مدیران دوراندیش مدارس

هم افزایی و هماهنگی بین ارکان مختلف آموزش

راهکارهای افزایش تعامل با دانش آموزان

راهکارهای هم پوشانی طرح درس و زمان بندی تدریس دبیران

بررسی دلایل افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان

افزایش انگیزه به دانش آموزان با همکاری اولیا

همایش آموزشی_مشاوره ای پایه یازدهم دبیرستان

فرزانگان شوشتر_ آذر 96

با امتحانات نهایی چگونه برخورد کنیم ؟

با توجه به نبود سوالات نهایی از منابه جدید چگونه دروس یازدهم را تشریحی کار کنیم ؟

با توجه به تغییر نظام آموزشی کدام دروس را تستی کار کنیم ؟

تغییرات کنکور 98 از نگاه یک مشاور متخصص چیست ؟

فرصت ها و تهدیدهای اولین سال تغییرات نظام آموزشی (ماجرای موش آزمایشگاهی)

بهترین کار برای موفقیت در کنکور 98 چیست ؟

چگونه در کنار کنکور برای امتحانات نهایی آماده بشیم ؟

همایش آموزشی_ مشاوره ای پایه نهم و دهم دبیرستان

استان خوزستان _ آذر 96

انتخاب رشته منطقی چگونه است ؟

چگونه به رشته خود علاقه مند شویم ؟

معایب و مزایای رشته های مختلف دبیرستان از نگاه مشاور متخصص

دلایل افت تحصیلی بعد از انتخاب رشته دهم دبیرستان کدامند ؟

دروس مرتبط از نهم و دهم به پایه های بالاتر کدامند ؟

همایش های انگیزشی استاد علیرضا افشار

مدارس فرزانگان استان های خوزستان و بوشهر

دانلود همایش مشاوره انگیزشی کنکور دکتر افشار

دانلود همایش مشاوره انگیزشی کنکور دکتر افشار

چگونه 6 ماه گذشته را جبران کنیم ؟

1))))))) چگونه ترم اول را جمع بندی کنیم ؟

چگونه در کنکور 97 موفق بشیم ؟

جمع بندی امتحانت نوبت اول

تشریحی …

تستی …

ترکیبی …

چگونه در خلال امتحانات مدرسه دروس پایه و چهارم را تستی جمع کنیم ؟؟

دانلود کنید

<>

رزرو وقت مشاوره تلفنی/حضوری (تهران)

 تک جلسه ای : پرسش و پاسخ و رفع اشکال

 ماهانه : برنامه ریزی و مشاوره کامل از نیمه دی تا کنکور

( با رزرو وقت قبلی)

با ارسال پیامک SMS به این شماره

از ریز جزئیات شرایط مشاوره تلفنی ها مطلع شوید

09358960503

همایش کنکور و کارگاه های مشاوره تحصیلی دکتر افشار در بهمن و اسفند سال

تمامی برنامه های آموزشی دکتر افشار در بهترین مدارس و مراکز آموزشی کشور برگزار شده و گزارش تصویری و فایل های صوتی کامل آن در کانال مرکز مشاوره کنکور و برنامه ریزی تحصیلی ایشان موجود می باشد .

استاد علیرضا افشار مشاور منتخب مدارس سمپاد و مراکز آموزشی معتبر در 27 استان کشور

اگه ١٠ سال بعد همديگرو ببينيم و ازت بپرسم تو اين ١٠ سال چيكار كردي؟آيا دوست داري بگي : “راستش يه خروار سريال هاي ماهواره رو تماشا كردم، كلي بازي رو تا آخر رفتم و پيگير همه استوري ها و لايو ملت بودم…و هزاران پست فان و جک از کانال مختلف خواندم و ديگه … كار خاصي نكردم”

يا اينكه ترجيح ميدي بگي : “حسابي براي رسيدن به آرزوهام كار كردم ، زندگيم رو سر و سامون دادم، دور دنيا مسافرت كردم و با كلي آدم عالي آشنا شدم و الانم دارم راحت پول درميارم”

فكر نكنم حوصله داشته باشي ١٠ سال بگذره تا به چنين زندگي برسي!دوست داري همين الان تجربه ش كني.پس همين الان تصميمي رو بگير كه يك آدم معمولي جراتش رو نداره…!و به سمت آرزوهات حركت كن.

دانلود همایش مشاوره انگیزش تحصیلی استاد علیرضا افشار

شهر اصفهان _ دانشگاه اصفهان

اسفند 96

دانلود همایش مشاوره انگیزش تحصیلی استاد علیرضا افشار

شهرضا _ کانون قلمچی

اسفند 96

دانلود همایش آموزشی_مشاوره ای دکتر علیرضا افشار

گچساران _ دبیرستان فرزانگان

کارگاه آموزشی ضمن سال (هفتگی) نیمسال دوم

تهران

بهمن 96

دقیقا 3 ماه تا کنکور 97 مانده . کلی درس کم تسلط و نخوانده دارم

چیکار کنم که بتونم امسال در کنکور 97 رتبه خوبی بیارم ؟؟

از چه کسی می تونم مشاوره بگیرم ؟؟

كاش اول مهر به اين بلوغ رسيده بودم كه چطور بايد درست هدف پذير و عمل گرا بود

حسرت اينكه چرا از سه ماه پيش (از تابستان) درست شروع نكرده بودم، باز هم نخواندمارزش تابستان را مهر فهميدم و ارزش پاييز را شب يلدا😩امروز اول فروردین 97 رسيديم و سه ماه مانده تا كنكوريادمه، چقدر كتاب هاي بازار خريدم و چقدر از اين سايت و آن كانال پي دي اف و پاور پوينت دانلود كردم براي اينكه ي روزي آنها بخوانم و … بعد از مدتي ديدم فايده نداره و با انبار كردن جزوه و بهترين منابع موسسات فايده نداره رفتم سراغ مشاوره فهميدم ، به منم مثل خيلي ها يك برگه كاغذ به اسم برنامه دادن كه هم در اون اشكال و ايراد فني وجود دارهديدم چاره كنكور را نه برنامه چندماهه فروشي بود ، نه مشاوره رايگاني كه هدفش فروش لوح هاي فشرده اس موسسه فلان و نه كلاس و همايش هاي بزرگان كنكور و نه هيچ دست كمكي …تقريبا مي تونم بگم الان در زمينه كنكور يك كلكسيونر هستم از تجربيات اشتباه و راه هاي غلط و كلي هزينه اضافي و از همه مهمتر كلي زمان از دست رفته كه ديگه هيچ وفت هم برنمي گرده👌 اگر الان زمان حالم را فوق العاده عالي بسازم ، آينده ايده آل (نتيجه) خودش مياد و اگر امروزم به ياد فردا و فرداهاي خيالي و به اميد جبران از دست بدم ، فقط نقطه عطف من براي تغيير از يكروز به روزي ديگه عوض ميشهبه طرف ميگم اگه فیزیک كنكور 97 را بذارن جلوت الان چند درصد میزنی ؟ میگه شايد 15 درصد . میگم اولین هدف تو تا تا ده روز آینده اين رو بكني 25% درصد . اين هدف قابل دسترسی هست و در راستای هدف اصلی و باعث این میشه که فرد شکاف بین خود و هدفش رو کمتر حس کنه و خودش رو در مسیر رسیدن به اون هدف ببینه و از کار خودش لذت ببره . هدف باید قدرت جذب داشته باشه و در آن واحد ما رو به یه رقابت معرکه دعوت کنه.

کنکور مثل کوهه و تو کوهنورد . اگه به قله نگاه کنی و فاصله خودت با اون رو حسی کنی همیشه تو توهم رسیدن به اون میمونی .  باید برای خودت کوه کنکور رو خرد کنی و تکه به تکه و لحظه به لحظه به قسمت هایی از اون برسی و این خودش هدف دار بودن و رسیدن به موفقیت است . خیلی جالبه دانش آموز میاد و میگه من هدف دارم ، من هدف دارم و می خوام هم ، اما پس چرا دست به کار نمیشي و نمیخواني ؟پس چرا نميخواني ؟چون ٣_ماه مانده تا كنكور ؟!

همایش کنکور استان فارس

انگیزشی و آموزشی ( جبران عقب ماندگی ها )

همایش مشاوره ای پایه دهم و یازدهم دبیرستان شهر جهرم

( ریز تغییرات کتاب های درسی برای کنکور 98 )

چگونه برای کنکورهای 98 و 99 آمادگی پیدا کنیم ؟؟

کارگاه 25 اسفند تهران

مدرس : دکتر علیرضا افشار

آخرین کلاس مشاوره در سال 1396

( چگونه از عید خود بهترین استفاده را ببریم ؟ )

مشاوره تک جلسه ای ( سوال جواب و ارائه راهکار )

و مشاوره ماهیانه ( 8 جلسه برنامه ریزی و پشتیبانی در ماه )

مستقیم با شخص استاد علیرضا افشار

بصورت حضوری (تهران) و تلفنی

با ارسال پیامک به ::

آموزش برنامه ریزی کنکور 

چگونه باکیفیت درس بخوانیم؟؟؟

چگونه بیشترین حجم را در کمترین زمان جمع کنیم؟

چگونه برنامه ی آزمون را خرد و قابل اجرا کنیم؟

افزایش کمی و کیفی اجرای برنامه های درسی 

چگونه میتوانیم کمترین عقب افتادگی از برنامه های روزانه مان را داشته باشیم ؟ 

  

دانلود کنید 

    آموزش برنامه ریزی کنکور 

مدرس دکترعلیرضا افشار 

موفقیت 7 ماهه در کنکور 

چگونه7 ماهه در کنکور موفق شویم؟

آیا میتوان در 7 ماه رتبه برتر شد ؟

آیا پشت کنکور بمانیم؟؟ یا هنوزهم میتوان موفق شد؟؟

پیشنهاد برنامه ی استاندارد  7 ماهه

آیا میتوان در 7ماه به بالاترین درصدها هم دست یافت؟؟

آیا میتوان همه ی دروس اختصاصی و عمومی را طی 7 ماه جمع کرد؟؟

برنامه ای که میتوانید آن را کاملا شخصی سازی کنید 

به دور از چهارچوب های خشک و غیرقابل انعطاف 

برای دروس اختصاصی و عمومی

برنامه ریزی رایگان 7 ماهه ی کنکور را در فایل زیر بشنوید  

از صفر کلوین تا نقطه ی جوش موفقیت 

رسیدن به رتبه ی عالی حتی از سطح صفر 

با تلنگر ما و تلاش خودت 

دانلود کنید

210 روز تا موفقیت 

همایش بزرگ موفقیت مدرس دکتر علیرضا افشار 

چگونه عادت های بدمان را اصلاح کنیم؟

چگونه انرژیمان را مدیریت کنیم؟

چگونه با خستگی کمتر بیشتر درس بخوانیم؟

چگونه یک کنکوری حرفه ای شویم؟

چگونه تغییر کنیم؟؟

در سال کنکور چقدر استراحت کنیم؟

چگونه تنبلی هایمان را کنار بگذاریم؟

یکبار برای همیشه تغییر کنید با شنیدن فایل زیر 

اصلاح عادات غلط و تغییر

مدرس : دکتر علیرضا افشار 

  فرصت ها و تهدیدهای استفاده از دی وی دی های آموزشی ؟؟

                                                

دی وی دی آموزشی یا کتاب تست ؟؟

دی وی دی بهتر است یا کلاس کنکور ؟؟

در صورت وجود چه شرایطی دی وی دی را بجای کلاس انتخاب کنیم؟؟

تذکرات مهم دکتر افشار درباره ی خرید لوح های فشرده ی موسسات کنکوری

را در فایل زیر بشنوید 

دانلود کنید 

خرید دی وی دی کنکوری

مشاور : دکتر علیرضا افشار

                  

مشاوره های رایگان دکتر علیرضا افشار را در فضای مجازی دنبال کنید

کانال سوال جواب استاد افشار

https://t.me/soal_javab_ostad_afshar

کانال همایش ها و پادکست های استاد علیرضا افشار

https://t.me/hamayesh_Dr_Afshar

کانال اصلی انگیزشی_آموزشی مشاوره کنکور رایگان

https://t.me/Alirezaafsharofficial

کانال راه زندگی ( مشاوره غیر درسی ) استاد علیرضا افشار

https://t.me/javanmovafagh

اولیای کنکوریها چگونه درسال کنکور از فرزندان خود حمایت کنند؟

آیا چک کردن روند مطالعاتی کنکوریها توسط والدین ضروریست؟؟

آیا بهتر است اولیا با مدرسه و مشاور فرزندشان در ارتباط باشند ؟؟

آیا والدین دانش آموز خود را در جریان آزمون ها و تراز فرزندشان قرار دهند یا بهتر است در این رابطه از او نپرسند؟

آیا روند زندگی اولیای کنکوریها با عملکرد دانش آموز ارتباط دارد ؟؟

دانلود کنید…

جلسه ای با اولیای کنکوریها ….

سخنران : دکتر علیرضا افشار (روانشناس و مشاور تحصیلی)

بهترین کتاب های تست و آموزش

 برای تمامی دروس کنکوری های 98

برای هرسه رشته ی تجربی/ریاضی/انسانی

کدام انتشارات ؟؟ گاج ؟ قلم چی؟فاگو؟مبتکران ؟فار؟ نشر الگو؟خیلی سبز؟

بهترین کتاب های تست برای داوطلبان ضعیف/متوسط وقوی 

آیا کتاب های کمک درسی همه ی دروس را از یک انتشارات تهیه کنیم؟

آیا درست است برای همه ی درسها قوی ترین منابع بازار را تهیه کنیم؟

بطور کلی در هنگام خرید منابع به چه نکاتی توجه کنیم؟

دانلود کنید …

بهترین منابع و کتاب های تست و آموزشی کنکوریهای 98

دکتر افشار مشاور تحصیلی و کنکور

آموزش خلاصه نویسی 

چه زمانی خلاصه نویسی کنکور را شروع کنیم ؟؟

روش درست خلاصه نویسی دروس اختصاصی چگونه است ؟؟

آیا خلاصه نویسی تمام دروس اختصاصی و عمومی به یک شکل است؟؟

آیا هر درس سبک خلاصه نویسی متفاوتی دارد ؟؟

آیا بهتر نیست بجای خلاصه نویسی از کتاب های جمع بندی بازار استفاده کنیم؟؟

آیا اگر تا الان خلاصه نویسی نکرده ایم در فرصت باقی مانده اینکار را انجام دهیم یا وقت گیر است

 و در این بازه ی زمانی در اولویت نیست ؟؟

دانلود کنید ….

آموزش خلاصه نویسی کنکور 

مدرس : دکتر علیرضا افشار 

چه دانش آموزانی به مشاوره ی خصوصی نیاز دارند؟

ارتباط صحیح با مشاور تحصیلی چگونه است؟؟

مشاوره با مشاور تحصیلی یا رتبه برترها و دانشجویان؟

مشاوران بدون جهت گیری تبلیغاتی یا مشاوران موسسات؟؟

مشاوره ی مستقیم با شخص مشاور یا دستیاران او؟

انتظارات و مطالبات صحیح دانش آموز از مشاور چیست؟؟

سبک برنامه ریزی مشاوران خبره چگونه است؟

برنامه ی شخصی و متناسب با سطح علمی فرد 

یا برنامه ی مشترک برای همه ؟

دانلود کنید….

ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب

مشاوره تلفنی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی علیرضا افشار
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *