مشاوره تلفنی مامایی در کرج

 
helpkade
مشاوره تلفنی مامایی در کرج
مشاوره تلفنی مامایی در کرج

برخلاف تصور عموم که وظایف ماما را تنها به مراقبت های دوران بارداری محدود می دانند، خدمات مامایی از دوران بلوغ شروع می شود و تا زمان یائسگی ادامه دارد. به طور کلی خدمات قابل ارائه توسط ماما به شرح زیر می باشد:

دوران بلوغ یکی از مهمترین مراحل زندگی است که با تغییر غدد بدن موجب برخی از تغییرات جسمانی، روانی و رفتاری خواهد شد. رشد جسمی و قدی، رشد سینه ها و قاعدگی از جمله تغییرات دوران بلوغ در دختران به شمار می رود. همچنین اگر دختران جوان و نوجوان در سنین بلوغ از آموزش های ماما برخوردار شوند، در آینده کمتر دچار مشکلات باروری خواهند شد.

زوج های جوان می توانند پیش از ازدواج به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و از مشاوره و آموزش های ماما در خصوص پیامد های ازدواج فامیلی و ارسال برای مشاوره ژنتیک، تنظیم خانواده، بهداشت جنسی و بهداشت روانی ازدواج بهره مند شوند.

قبل از بارداری ماما توصیه های لازم را به زوجین می کند و آزمایش های ضروری را انجام می دهد تا بارداری سالم صورت بگیرد. به طور کلی وظایف ماما در طول دوران بارداری عبارتند از :
•    توصیه جهت داشتن تغذیه سالم
•    تعیین سن بارداری
•    آموزش های لازم در خصوص بهداشت فردی و بهداشت جنسی
•    برگزاری کلاس های آموزشی برای مادران
•    درخواست سونوگرافی و آزمایشات بارداری و بررسی نتایج
•    مشخص کردن محدوده وزن گیری مناسب در بارداری برای مادر
•    غربالگری و تشخیص ناهنجاری های جنین
•    تسکین و کنترل درد

کنترل سلامت مادر و فرزند و آموزش های لازم در خصوص نگهداری از نوزاد پس از زایمان به عهده ماما می باشد. ماما 6 هفته پس از زایمان، مادر را تحت نظر دارد. همچنین علاوه بر بررسی حال عمومی مادر، وضعیت رحم، وضعیت شیردهی، اختلالات روانی، مشکلات تناسلی و خونریزی را نیز بررسی می کند.

مشاوره تلفنی مامایی در کرج

تغییرات جسمی و روحی که پس از زایمان برای زنان بوجود می آید، رابطه جنسی زوجین را تحت تاثیر قرار می دهد. کارشناس مامایی با مشاوره و آموزش های لازم به پشت سر گذاشتن چالش های این دوران و در نهایت بهبود روابط زوجین کمک می کند. 

سرطان سینه اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود درمان آن ساده تر خواهد بود. غرلبالگری سرطان سینه به منظور انجام آزمایش هایی می باشد که پزشک با انجام آن ها قبل از ظهور علائم سرطان در فرد، سرطان را تشخیص می دهد.

تست پاپ اسمیر روشی برای بررسی وجود سرطان در دهانه رحم می باشد. در طی این آزمایش، سلول هایی از دهانه رحم جمع آوری شده و به آزمایشگاه فرستاده می شود.

گواهی سلامت بکارت اجباری نیست و در صورت رضایت فرد متقاضی پس از انجام معاینه، صادر می شود. همچنین بهتر است گواهی بکارت در دو نسخه صادر شود که یکی به فرد تحویل داده شود و دیگری نزد پزشک صادرکننده یا در پرونده پزشکی بیمار باقی بماند.

آی یو دی وسیله کوچک T شکلیست که به منظور جلوگیری از بارداری درون حفره رحم قرار داده می شود. در صورتی که پزشک از باردار نبودن شخص اطمینان حاصل کند، پس از انجام تست پاپ اسمیر و در روزهای آخر عادت ماهیانه، اقدام به جایگذاری آی یو دی می کند.

کارشناس مامایی و متخصص زنان و زایمان با اینکه دو حرفه متفاوت از یکدیگر هستند، مکمل یکدیگر نیز محسوب می شوند. از آنجایی که حیطه وظایف هر دوی آن ها فراتر از دوران بارداری و زایمان است، می توان گفت به طور کلی مراحل اولیه درمان در خصوص مشکلات بانوان به عهده ماما و مراحل تخصصی تری که نیاز به جراحی دارند، به عهده مختصص زنان و زایمان می باشد. متخصص زنان و زایمان پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، تخصص می گیرد و از این رو دانش بیشتری در حوزه بیماری های تخصصی زنان دارد. همچنین در رابطه با دوران بارداری، مراقبت های جسمی و عاطفی قبل و بعد از زایمان به عهده کارشناس مامایی است و پزشک زنان و زایمان به مسائل تخصصی پزشکی رسیدگی می کند.

به طور کلی یک ماما می تواند بعد از فارغ التحصیلی در بیمارستان ها، زایشگاه ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی مشغول به کار شود اما در صورت داشتن مدرک کارشناسی خودش هم می تواند مطب بزند. 
متاسفانه اکثر مادران به دلیل عدم آگاهی کافی از خدمات قابل ارائه توسط ماما و عدم اطمینان به تخصصشان، تصور می کنند از ابتدا برای مراقبت های بهداشتی باید به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند. در صورتی که مراقبت های دوران بارداری و رسیدگی های جسمی و عاطفی در این دوران به عهده کارشناس مامایی بوده و پزشک زنان به مسائل تخصصی تری می پردازد.

حال که می دانید ماما می تواند مطب خودش را داشته باشد ممکن است این سوال پیش بیاید که چطور به یک کارشناس مامایی خوب مراجعه کنم؟ ما در بانک مشاغل کرج تبلیغ، لیستی از بهترین کارشناسان مامایی کرج را جمع آوری کرده ایم که شما می توانید با مراجعه به صفحه هر کدام اطلاعات لازم را کسب کنید.

یا نام متخصص را جستجو کنید

تخصص مامایی چیست؟

تخصص مامایی‌ یکی از رشته های زیرمجموعه‌ علوم‌ پزشکی‌ است‌ که در مقاطع‌ کاردانی‌، کارشناسی‌ پیوسته‌، کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ و دکتری‌ در داخل‌ کشور دانشجو میگیرد. فارغ‌التحصیلان‌ کارشناسی‌ مامایی‌ می‌توانند در رشته‌ هایی‌ چون‌ بهداشت باروری، آناتومی، فیزیولوژی‌، آموزش‌ بهداشت‌ و … ادامه‌ تحصیل‌ دهند.‌

مامایی شامل نقش‌های‌ گسترده‌ای‌ اعم‌ از نقش‌ مشاوره‌ای، مراقبتی، حمایتی،‌ درمانگری، آموزشی‌ و تحقیقاتی‌ دارد. قابل توجه آنکه  تمامی‌ این‌ نقش ها در ارتباط‌ با مادر، کودک‌ و آموزش‌ به‌ دختران‌ است.

حیطه رشته مامایی از دوران پیش از بارداری آغاز می‌شود و تا پس از زایمان و 6 سالگی کودک ادامه می‌یابد.

مشاوره تلفنی مامایی در کرج

ماما (Midwife) کیست و چه می‌کند؟

ماما به شخصی اطلاق می‌شود که دوره آموزشی مامایی را در مراکز علمی معتبر گذرانده و موفق به اخذ پروانه رسمی مامایی از مقامات صلاحیت دار مربوط شده باشد. کلیه فارغ التحصیلان این رشته در ایران، دارای شماره نظام پزشکی با پسوند “م” بوده و از طریق سایت نظام پزشکی قابل شناسایی می‌باشند.

یک ماما می‌تواند در مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، واحدهای بهداشتی و حتی منازل به ارائه خدمات مامایی بپردازد و کار کند.

او قادر است به نظارت، مراقبت و مشاوره به زنان در دوران بارداری، زایمان و پس از آن بپردازد و با مسئولیت پذیری خود، هدایت زایمان (طبیعی) را به عهده بگیرد. ماما به آموزش های تنظیم خانواده، آموزش و مشاوره حین حاملگی، پیشگیری و شناسایی شرایط غیرطبیعی در مادر و کودک، فراهم سازی کمک های پزشکی و اجرای اقدامات اورژانس در نبود کمک پزشکی، مراقبت از نوزاد و طفل، تنظیم برنامه آموزشی جهت والدین و … مشغول است.

خدماتی که یک متخصص مامایی ارائه می دهد، کدامند؟

حلیمه فرهمند راد 

فاطمه مژده 

هنگامه خوشه چین 

فروغ السادات قاسمی فرد 

کاترین نثری 

حمیده رحمتی 

فاطمه امیری شفا 

نسرین محمدپور 

مریم فیضی 

سودابه امینی حبیبی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

می توانید در این بخش لیست مامایی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان
،
سابقه فعالیت : از سال 98
،
عضو انجمن علمی مامایی ایران

مامایی

کارشناس ارشد مامایی از دانشگاه شهید بهشتی
،
سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
،
دارای ۲۰ سال سابقه تدریس در دانشگاه ها

مشاوره تلفنی مامایی در کرج

مامایی

کارشناس ارشد مامایی از دانشگاه تربیت مدرس
،
کارشناس مامایی از دانشگاه جندی شاپور اهواز
،

مامایی

کارشناس مامایی ا زدانشگاه علوم پزشکی فیروزآباد
،
سابقه فعالیت : از سال 96
،
مشاوره در زمینه های تعیین جنسیت،زایمان فیزیولوژیک، یوگای بارداری

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
،
سابقه فعالیت : از سال 99
،
دارای مدرک تعیین جنسیت

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
،
سابقه طبابت : از سال 77
،
دریافت مقام اول برای پایه ریزی طرح اموزش مادران باردار و شیرده در کشور

مامایی یکی از زیرمجموعه های رشته علوم پزشکی و بهداشت است و به مسائل مربوط به بارداری و زایمان و مشکلات زنان می‌پردازد. مامایی خدمات مختلفی از جمله مشاوره و راهنمایی تنظیم خانواده، بهداشت زناشویی، مسائل دوران بارداری و پس از زایمان، انجام زایمان و مراقبت از نوزاد و… را به بانوان ارائه می‌دهد.

ماما به فردی گفته می‌شود که تحصیلات خود را در رشته مامایی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به اتمام رسانده و پروانه رسمی مامایی دارد. این فرد می‌تواند تمام مسئولیت های مرتبط به مراقبت و نگهداری از زنان در دوره بارداری و پس از زایمان را انجام دهد و در اصل کار اصلی ماما آماده کردن پدر و مادر برای آشنایی با وظایفشان است.

بخش عمده ای از وظایف ماما مربوط به دوران بارداری مادران و زایمان آنها است. کار ماما از قبل از دوره بارداری فرد اغاز می‌شود و در تمام مراحل مراقبت های لازم را از فرد انجام می‌دهد.

کار ماما پیش از تولد عمدتا شامل موارد زیر می‌شود:

– توصیه های لازم برای تغذیه به بانوان باردار

– برگزاری کلاسهای آموزشی برای آشنایی پدر و مادر با فرآیند زایمان

– مشاوره زایمان

– بررسی سلامت مادر و جنین در دوره بارداری

در زمان زایمان نیز ماماها نقش ویژه ای در مراقبت از مادر و نوزاد دارند، از جمله:

– نظارت بر پروسه زایمان

– توصیه روشهایی برای کاهش درد در زمان زایمان

– انجام عمل زایمان طبیعی

– مشورت و تماس با پزشک متخصص برای دریافت راهنمایی های لازم

علاوه بر دوره بارداری و زایمان، یک ماما وظایف دیگری هم دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

– معاینات مربوط به زنان و مشاوره خانواده

– راهنمایی و مشاوره در رابطه با بهداشت زنان و دختران

– درمان برخی بیماری های زنان از جمله عفونت ها

– درمان های اولیه در زمینه نازایی

– گرفتن تست های مخصوص زنان از جمله تست پاپ اسمیر

– تجویز دارو

– معاینه دهانه رحم و پستان

– گذاشتن IUD و خدماتی دیگر از این دست

اغلب در افراد در انتخاب بین ماما یا پزشک متخصص دچار تردید می‌شوند. در صورتی که رقابتی بین این دو رشته وجود ندارد و در اصل می‌توان وظایف هرکدام را از یکدیگر تفکیک کرد. پزشک زنان و زایمان در دانشکده پزشکی تحصیل کرده و در مواردی فوق تخصص های مربوط به ناباروری و سرطان های زنان را دارد. ماما مراحل اولیه بیماری ها را کنترل می‌کند اما هرچه بیماری پیشرفته تر باشد یا نیاز به جراحی داشته باشد مسلما نیاز به تخصص بیشتری در این زمینه وجود دارد و باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد. جراحی های مانند لاپاروسکوپی و زایمان به روش سزارین و تمام جراحی های مربوط به زنان در حیطه تخصصی پزشک زنان قرار می‌گیرد و در این موارد ماما نمی‌تواند کمکی به شما کند.

در تمام طول مدت زایمان طبیعی ماما همراه شماست و معاینات و کنترل های لازم را انجام می‌دهد. همچنین پس از زایمان نیز آموزش های مربوط به شیردهی و … را به مادر می‌دهد. ماما همچنین مطمئن می‌شود که مسائلی که مادر پس از زایمان با آنها درگیر می‌شود از جمله جمع شدن رحم، صورت گرفته است یا خیر.

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

مشاوره تلفنی مامایی در کرج

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

کارشناسان ما در کلینیک زنان، زایمان و مامایی روزانه تعدادی از سوالات دریافتی را به صورت رایگان پاسخگو خواهند بود. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سوالات خود را برای کارشناسان مامایی سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه ارسال نمایید. سوالات ارسالی می‌بایست با رعایت قوانین و موازین سامانه که در صفحه ارسال سوال درج شده است، فرستاده شوند. پس از ارسال سوال به سامانه در صورتی که صف سوالات رایگان آن روز پر شده باشد، اپراتورهای سامانه مراتب را به شما اطلاع‌رسانی خواهند نمود. در اینصورت شما می‌توانید سوال خود را در روز آینده مجددا ارسال نموده و یا با خرید کد مشاوره مامایی در هر زمان بدون قرار گرفتن در صف سوالات رایگان پاسخ خود را از کارشناسان سامانه دریافت نمایید.

شما می‌توانید در هنگام ارسال سوال به صورت رایگان از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

لازم به توضیح است که ارسال سوال به سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه به منزله مطالعه و موافقت کامل با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.

مشاهده خدمات سایر کلینیک‌ها

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط مشاورین ما در سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است. مکاتبه شما با سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه نشان‌دهنده توافق شما با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.

مشاوره تلفنی مامایی در کرج

جهت همکاری با ما می‌توانید درخواست خود را به همراه مدارک هویتی و پزشکی به آدرس پست الکترونیکی سامانه دکترهمراه ارسال نمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ارسال سوال در سامانه و رعایت قوانین مربوطه از طریق روش‌های گوناگون اقدام به ارسال سوال نمایید. همچنین می‌توانید ارتباط تلفنی با کارشناسان سامانه داشته باشید.

حریم خصوصی کاربران | قوانین و مقررات | تماس با ما | درباره ما

© کپی‌رایت ۱۳۹۷، سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه

دکتر برقی:
۰۲۶-۳۲۲۲۶۸۸۳

به نام خدا
بهترین کارشناس و مشاور در زمینه مامایی به صورت حضوری در منزل شما یا مطب و غیر حضوری (تلفنی) شامل موارد ذیل:
مشاوره قبل از ازدواج
روش های جلوگیری از بارداری
بهداشت زنان و زایمان
مشاوره تعیین جنسیت جنین
مراقبت های دوران بارداری
انجام زایمان و مراقبت های پس از زایمان
انجام تست سرطان در زنان
آموزش و معاینات دوره ای سینه ….
(((هدف ما سلامت شما عزیزان و رویای ما جامعه ای سالم می باشد)))
ساعات کاری مطب از ساعت 16 الی 21 در غیر ساعات کاری مطب میتوانید با تلفن همراه تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس مطب : 32226883-026
تلفن همراه : 7096819-0912

زنان و زایمان

مامایی

دکتر برقی


البرز > کرج

مشاوره تلفنی مامایی در کرج

۰۲۶-۳۲۲۲۶۸۸۳

آدرس:
کرج – چهار راه مصباح – روبروی خیابان مصباح ساختمان پزشکان مهر طبقه همکف مطب مامایی (معصومه برقی)


همه تصاویر آگهی

تعداد بازدید:
۳۵۳۲


به روز رسانی: ۵ ماه پیش


شناسه آگهی: ۸۰۳۶۲۴

دفتر ازدواج دارای سالن عقد و سفره شیک برای ثبت عقد دائم و موقت و نامزدی
ثبت عقد
صیغه محرمیت با مهر برجسته
عاقد کت شلواری و روحانی
اجرای عقد دائم و موقت در منزل و باغ تالار 09120560747

با سلام ضامن ازدواج میخوام نیاز به ضامن دارم اگه کسی هست زنگ بزنه با هم صحبت کنیم

به ضامن کارمند رسمی دولت جهت وام ازدواج نیازمندیم فوری
جهت ضمانت سفته داده میشود

اخذ مجوز ازدواج مجدد برای آقایان توسط وکلای… http://register.diaku.ir

سلام به یک ضامن با کسر از حقوق برای وام 30 میلیونی ازدواج نیازمندم هرکسی مایل هست تماس بگیره یا پیام بده شرایطشو ممنون.

کتاب “ازدواج مثل آب خوردن آسان است”.
اگر تصمیم به ازدواج دارید، راه هایی را که در این کتاب پیشنهاد شده است به کار گیرید و از دایره بسته تجرد خارج شوید.
نویسنده: دکتر آناهیتا چشمه علایی. تاریخ چاپ: 1392. نوبت چاپ: اول.
لطفا برای دریافت کتاب فقط ایمیل بزنید.

سلام محضر ازدواج کرج با اتاق عقد در خدمت عروس و داماد عزیز
ادرس کرج 3 راه گوهردشت قبل از پل درمانگاه حکیم طبقه 2

ثبت ازدواج دائم در محیطی مجلل و زیبا
تماس با شماره 09121493036

محضر ازدواج با اتاق عقد بزرگ و زیبا و سالن با امکان قرار گرفتن تعداد زیاد افراد
آدرس کرج بین سه راه گوهردشت و بازار ملاصدرا جنب بانک مسکن ولیعصر 3 پلاک 31
32718236

دفتر جشن ویژه مراسم عقد عرشیان
برگزار کننده میهمانی ثبت عقد با ظرفیت 70 ال 100 نفر با هزینه کم
با فضایی وسیع و مجلل در مرکز کرج
سفره عقد شیک و دیزاین جدید

دکتر برقی:
۰۲۶-۳۲۲۲۶۸۸۳

به نام خدا
بهترین کارشناس و مشاور در زمینه مامایی به صورت حضوری در منزل شما یا مطب و غیر حضوری (تلفنی) شامل موارد ذیل:

مشاوره قبل از ازدواج
روش های جلوگیری از بارداری
بهداشت زنان و زایمان

مشاوره تعیین جنسیت جنین
مراقبت های دوران بارداری
انجام زایمان و مراقبت های پس از زایمان
انجام تست سرطان در زنان
آموزش و معاینات دوره ای سینه ….
(((هدف ما سلامت شما عزیزان و رویای ما جامعه ای سالم می باشد)))
ساعات کاری مطب از ساعت 16 الی 21 در غیر ساعات کاری مطب میتوانید با تلفن همراه تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس مطب : 32226883-026
تلفن همراه : 7096819-0912

زنان و زایمان

مامایی

دکتر برقی


البرز > کرج

مشاوره تلفنی مامایی در کرج

۰۲۶-۳۲۲۲۶۸۸۳

آدرس:
کرج – چهار راه مصباح – روبروی خیابان مصباح ساختمان پزشکان مهر طبقه همکف مطب مامایی (معصومه برقی)


همه تصاویر آگهی

تعداد بازدید:
۳۵۳۲


به روز رسانی: ۵ ماه پیش


شناسه آگهی: ۸۰۳۶۲۴

مجری طرح پشتیبانی سالیانه… معاملات فصلی، در این خصوص خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان بوده و با شعار خدمات…

مشاوره تخصصی :
حقوقی : چک .سفته… واحد 206 33525847 09101869820

مشاوره رایگان تلفنی
حقوقی خانواده
طلاق , نفقه , مهریه , حضانت , ارث
چرا مشاوره تلفنی :
مشکلات یافتن مشاور… 10 صبح الی 17 عصر
9099071894

مجرب ترین نمایندگی تعمیر… تلفنی رایگان توسط پرسنل ما

طراحی و اجرای کابینت تمام… ارتباط با سپهر وود و دریافت مشاوره تلفنی رایگان و سفارش محصولات با… جنب مبل ابنوس کوچه طالقانی پ 15

شرکت سپهر وود با بیش از دو… ارتباط با سپهر وود و دریافت مشاوره تلفنی رایگان و سفارش محصولات با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

ابراهیمی
www.sepehrwoodco.ir

تعمیرات لباسشویی ارج
نمایندگی… در محل و حضور مشتری

مشاوره
تلفنی رایگان
ادرس:کرج.خ برغان
ادرس:شهریار میدان حافظ

*طراحی کاتالوگ تخصصی با چاپ… و خدمات در تلگرام ، تلفنی و حضوری

**به علت تعدد خدمات لطفا

مشاوره ی تلفنی یا حضوری برای راه اندازی… قارچ از آدرس فروشگاه اروم کشاورز

نصب و راه اندازی و پشتیبانی… برای اطلاع از قیمتهای محصولات ، مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس…

نشانی مطب:تهران، بلوار ایت الله کاشانی، جنب بانک آینده، ساختمان آپادانا، طبقه ۵ جنوبی، واحد ۲۶روزهای زوج از ساعت 16 الی 19تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۱۲۲۱۶۰

نوزاد

(عملکرد تست فیبرونکتین جنینی برای زایمان زودرس)

تعداد دفعات مدفوع نوزاد شیر خشکی (شش ماهه )

مشاوره تلفنی مامایی در کرج


جدول برنامه غذایی نوزاد 6 ماهه (7ماهه)


راههای افزایش شیر مادر بعد از سزارین(100%)


14 مواد غذایی کاهش دهنده شیر مادر

درمان اسهال کودکان با دارو گیاهی ( طب سنتی )

12 مکمل وزن گیری سریع افزایش وزن نوزادان | کودکان

علت خواب زیاد | بی حالی نوزاد تازه متولد شده


درمان | ماساژ کولیک در نوزاد یک و سه ماهه

رژیم غذایی / کاهش وزن زنان شیرده در دوران شیردهی

خانواده

علت موهای زائد سینه | شکم زنان (ازبین بردن)


20 قویترین درمان کوچک کردن چربی شکم


( عوارض استفاده طولانی مدت از کاندوم )


روشن كردن طبیعی مو : آبليمو | بابونه


کرم | چسب بردن جوش سر سیاه بینی

10 درمان افتادگی | بالا كشيدن سينه ها با ورزش


10 علائم | خارش | درمان گیاهی سرطان پوست


پیلاتس | لاغری سریع | شکمی صاف | کاهش وزن

چگونه از عاشق شدن جلوگیری کنیم ؟(عشق یک طرفه)


ورزش | درمان خانگی درد پشت کمر| گردن

جایگاه تبلیغاتی

لیلا علیزاده کارشناس مامایی، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مشاوره و معاینه فقط به صورت حضوری در مطب انجام میشود به هیچ عنوان پیامک و درفضای مجازی پاسخ داده نمیشود.

تلفن تماس: 02144122160

تهران، میدان صادقیه، بلوار ایت الله کاشانی غرب، روبروی سه راه جنت اباد، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان اپادانا


برای عضویت در خبرنامه ماماطب آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید!


مامایی یک حرفه تکاملی است که توسعه مداوم آن نیاز به دانش علمی و صلاحیت بالینی دارد. همچنین باعث رشد مداوم در کار تحقیقاتی ناشی از مامایی و رشته های (پزشکی، روانشناسی، علوم پزشکی و غیره) می شود. مامایی  رشته‌ای از گروه «علوم پزشکی وبهداشت» است و به بارداری و زایمان و مشاوره می‌پردازد. مامایی یکی از پر طرفدارترین رشته‌های دنیا بخصوص برای بانوان است و اولین رشته دارای مجوز مطب در مقطع لیسانس و حق تجویز دارو، آزمایش و سونوگرافی (فقط در حوزه کاری مامایی) است و این رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارای ۵ گرایش مختلف: مامایی در پزشکی قانونی، بهداشت مادر و کودک، بهداشت باروری، آموزش مامایی و مامایی در بلایا و سوانح بوده و رشته مشاوره در مامایی نیز از رشته‌های ایجاد شده در سالهای اخیر برای رفع نیازهای مشاوره ای زنان می‌باشد. در حال حاضر دو رشته دکترای تخصصی مامایی و بهداشت باروری در مقطع PhD وجود دارد و خدمات زنان باردار کم خطر توسط بخش مامایی صورت می‌گیرد.هدف از علم مامایی سلامت مادر و نوزاد است. در گذشته نه چندان دور اطلاعات دربارهٔ سلامت جنین منحصر به شنیدن صدای قلب جنین و رشد ظاهری رحم بود. هرچند این دو علایم به نوبه خود دارای اهمیت ویژه‌ای است ولیکن بسیار محدود و ناکافی بود در حالی که با پیشرفت فناوری و کاربرد آن در رشته مامایی اطلاعات را دربارهٔ حیات جنین تا بدان جا رسانده که قادر هستیم لحظه به لحظه خطرات احتمالی که ممکن است زندگی جنین را در داخل رحم به مخاطره بیندازد شناسایی نموده و در صورت لزوم در صدد رفع آن برآییم به طوری که در حال حاضر جنین به مثابه بیمار دوم محسوب می‌شود. مامایی شامل مباحثی از جمله بارداری و زایمان و بیماری‌های زنان، جنین‌شناسی،نوزادان ،خونریزیهای زنان وبارداری ؛سقط جنین و مراقبت‌های مربوطه، بهداشت، تغذیه مادر و کودک و تنظیم خانواده ومعاینه پرده بکارت ، بیماری‌های داخلی و جراحی ترمیمی مربوط به مامایی می‌باشد.

خدمات مامایی مطب ماما طب


تهران، بلوار ایت الله کاشانی، جنب بانک آینده، ساختمان آپادانا، طبقه ۵ جنوبی، واحد ۲۶
روزهای زوج از ساعت 16 الی 19
تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۱۲۲۱۶۰

ماما طب مرجعی است برای افزایش آگاهی مادران در کنار توصیه های پزشکی. مقالات این سایت توصیه بوده و جایگزین دستورات پزشک معالج شما نخواهد بود. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

طراحی و پشتیبانی: «وب‌کاستر»

یکی از ویتامین های ضروری برای سلامت بدن ویتامین D میباشد که متاسفانه امروزه کمبود این ویتامین در بدن افراد در سنین مختلف بسیار شایع شده است .خصوصا کسانیکه در شهرهای بزرگ و صنعتی زندگی میکنند که عامل اصلی آن آلودگی هوا و زندگی در آپارتمانها ست که مانع رسیدن نور آفتاب به مقدار کافی به پوست میشود زیرا همان طور که میدانید ویتامین D توسط تابش نور خورشید به پوست، در بدن ما ساخته می شود. هم چنین این ویتامین در برخی منابع غذایی به طور محدود وجود دارد. این ویتامین برای استحکام استخوان ها ضروری بوده و نقش آن در بسیاری بیماری ها از جمله دیابت، بیماری MS ، سرطان، بیماری های قلبی و افسردگی به اثبات رسیده است.باید بدانید که کمبود این ویتامین در زنان باردار میتواند تاثیرات بدی روی جنین بگذارد.به همین علت حتما به زنانی که قصد دارند باردار شوند توصیه میشود تا سطح این ویتامین را قبل از اقدام به بارداری بسنجند و در صورت کمبود ، بعد از رفع مشکل و استفاده از مکمل ها برای بارداری اقدام کنند.

استفاده از دستمال یا کاغذ توالت این روزها بسیار مرسوم شده و تقریبا همه از آن استفاده میکنند اما باید بدانید که استفاده از دستمال در کنار مزایایی که دارد میتواند خطرساز و مشکل آفرین باشد،بنابراین برای به حداقل رساندن این مشکلات بهتر است اطلاعاتی راجب نحوه استفاده و انتخاب نوع دستمال توالت مصرفیتان داشته باشید.

شاید تا به حال اصطلاح نمره آپگار را نشنیده باشید اما اگر باردار هستید بهتر است راجب این اصطلاح بدانید چراکه ممکن است بعد از تولد فرزندتان و در اتاق زایمان این اصطلاح را بشنوید و اگر راجب آن اطلاعات کافی نداشته باشد این قضیه موجب نگرانی شما خواهد شد.

از شیر گرفتن کودک یکی از مراحلی است که نیاز به صبر و حوصله مادر دارد و باید برای راحت تر گذراندن این پروسه و جلوگیری از آسیب های روحی و جسمی به مادر و کودک راهکارهای مناسب این دوره را بدانید.خیلی از مادران از این پروسه به عنوان یکی از بدترین تجربیاتشان یاد میکنند و متاسفانه نحوه اشتباه از شیر گرقتن کودک میتواند خصوصیات اخلاقی بد مانند پرخوری،وابستگی و … را برای کودک به دنبال داشته باشد.باید در نظر داشته باشیم که این مرحله برای کودکی که دلبستگی و وابستگی به سینه مادر دارد بسیار سخت است ولی ما با تکنیکهای صحیح میتوانیم این مرحله را برایش راحت تر کنیم. در این مقاله بایدها و نبایدهای از شیر گرفتن را میخوانیم.

یکی از مهمترین وسایلی که در سیسمونی برای نوزاد خریداری میشود سرویس خواب کودک است. از آنجا که حفظ سلامت، آرامش و داشتن خوابی آرام جزو مهم‌ترین مسائل برای کودک است، باید به کیفیت سرویس خواب نوزاد بیش از هرچیز دیگری توجه شود تا مشکلی برای او پیش نیاید.برای انتخاب تخت و کمد کودکتان باید به مسایل مختلفی از جمله کاربردی بودن آن و امنیت آن برای نوزاد دقت کنید. استانداردهای سرویس خواب نوزاد، كودك و نوجوان بسیار مهم هستند زیرا تخت خواب قرار نیست یک جسم لوکس و تزیینی باشد.امروزه در بازار تنوع زیادی وجود دارد و اجناس داخلی یا خارجی با کیفیت و شکل وقیمت مختلف به مشتریان عرضه میشود.در این مقاله سعی شده تا نکاتی کاربردی و لازم برای داشتن انتخابی مناسب آورده شود تا باعث شود که از خریدتان راضی باشید و بهترین انتخاب را با توجه به بودجه و سلیقه و شرایطتان داشته باشید.

مشاوره تلفنی مامایی در کرج

${Summary}

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

 

مشاوره تلفنی مامایی در کرج
مشاوره تلفنی مامایی در کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *