مشاوره تلفنی علمی کاربردی

 
helpkade
مشاوره تلفنی علمی کاربردی
مشاوره تلفنی علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی + شماره تماس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.
مشاوره تلفنی علمی کاربردی

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افراد بسیاری هستند که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند، اما گاهی اوقات در زمان انجام کارهای مربوط به ثبت نام خود دچار سردرگرمی می شوند. آیا تمام اطلاعات لازم برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارید؟ آیا می دانید برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی باید واجد چه شرایطی باشید؟ مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی به تمام علاقمندانی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه ها را دارند، کمک کرده است تا به راحتی و آگاهی کامل کارهای ثبت نام خود را انجام دهند. اگر برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تردید دارید، همین حالا با شماره گیری 9099071614 با مشاور گروپ تماس بگیرید تا با دریافت اطلاعات کامل تمام نگرانی های شما از این بابت از بین برود.

دانشگاه علمی کاربری یکی از دانشگاه های تحت نظر وزارت علوم است که از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه در حال حاضر بیش از هزار مرکز آموزشی دارد و توانسته است دانشجویان فرهیخته زیادی را در مقاطع تحصیلی مختلف تحویل جامعه دهد. این دانشگاه در تلاش است تا مهارت های علمی داوطلبان را در طی سال های تحصیلی بالا ببرد.

مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان کمک می کند تا تمام پاسخ سوال های خود را پیدا کنند و در هر زمانی تمام ابهامات ذهنی خود را رفع کنند. این مراکز مشاوره تحصیلی به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنید و بدون هیچ گونه مشکلی کارهای ثبت نام خود را به انجام برسانید. دانشگاه علمی کاربردی هر ساله دوبار در مقاطع مختلف پذیرش دارد. شما می توانید با کمک مشاوران تحصیلی آگاه شوید که آیا دانشگاه علمی کاربردی در مقطع مورد نظر شما در همان سال پذیرش دارد یا خیر. مشاوران تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی تمامی اطلاعات لازم راجع به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و همچنین تاریخ ثبت نام را در اختیار شما می گذارند، پس می توانید با اطمینان از صحت اطلاعات به گفتگو با آنها بپردازید.

مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کابردی به شما کمک می کند تا بدانید چطور بدون آزمون و براساس شرط معدل (مقطع کاردانی)، یا براساس معدل کاردانی ( مقطع کارشناسی ناپیوسته) و یا از طریق آزمون (مقطع کارشناسی ارشد) در دانشگاه علمی کاربردی پذیرش داشته باشید.

با توجه به اهمیت پذیرش در مقاطع تحصیلی مختلف، استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی می تواند کمک شایانی به داوطلبان داشته باشد. مشاوران ارشد مشاور گروپ چندین سال است در این زمینه فعالیت داشته و با برخورد با موردهای مختلف در تمامی موارد تجربه کافی را دارند. این مشاوران باتجربه می توانند با ارائه راهنمایی های جامع، تمام مشکلات شما را رفع کنند. مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ مزیت های بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ این امکان را فراهم کرده است تا داوطلبان بدون اینکه زمانی را برای حضور در مرکز مشاوره و رفت و آمد صرف کنند به راحتی پاسخ سوالات خود در یابند. مشاوره گروپ با امکان ارائه مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی باعث شده است تا افراد در وقت و زمان زیادی صرفه جویی کنند و در هر زمان از روز به پاسخ سوالات خود دست یابند. گاهی اوقات در طی روز و در هنگام انجام روند اداری کارهای مربوط به دانشگاه، برای افراد سوالاتی پیش می آید. شما می توانید با کمک مشاوره تحصیلی تلفنی در هر زمان تماس بگیرید و به پاسخ سوال خود دست یابید. مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی  به افراد این اجازه را می دهد تا در هر زمانی تماس بگیرند و دیگر نیازی نباشد برای جلسات مشاوره تحصیلی حضوری وقت بگیرند.

با توجه به اینکه برخی از افراد در هنگام حضور در جمع استرس پیدا می کنند و نمی توانند خواسته ها و سوالات خود را به درستی بپرسند، مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه علمی کاربردی این امکان را به شما می دهد تا بدون هیچ گونه احساس خجالتی سوالات خود را بپرسید. مشاوران ارشد مشاور گروپ با ارائه راهنمایی های لازم به دانشجویان کمک می کنند تا استرس و اضطراب خود را کاهش دهند و با توجه و تمرکز بیشتری بر روی دانشگاه خود تمرکز کنند. شما می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی مشاور گروپ، نه تتنها در زمان ثبت نام، بلکه در طول سال های تحصیلی خود نیز بهره بگیرید و با هدف و برنامه ریزی راه موفقیت خود را طی کنید.

با توجه به اینکه مرکز مشاوره گروپ، امکان مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده است، شما می توانید بدون هیچ گونه ای هزینه ای با کارشناسان صحبت کنید. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران جلسات مشاوره تحصیلی پرهزینه باشید. اگر به دنبال یک مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی هستید که بهترین راهکارها و راهنمایی ها را بدون صرف هیچ گونه هزینه ای برای شما ارائه دهد، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید و از تمامی خدمات آن استفاده کافی را ببرید.

برای آگاهی از زمان ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

 

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی + شماره تماس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام.. آیا تمدید مهلت ثبت‌نام در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی وجود دارد..؟؟..و درصورت ثبت‌نام برای ورود بدون آزمون هستش..؟؟

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

برای  بهرگیری از مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره

9099072952 و در صورت شلوغی 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مشاوره تلفنی علمی کاربردی

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل دردانشگاه علمی کاربردی را دارند بسیار پر اهمیت می باشد به صورتی که داوطلبین می بایستی با شیوه کاری و نحوه ی آموزش این دانشگاه آشنا شوند تا بتوانند در انتخاب دانشگاه موفق باشند از جمله مباحثی که داوطلبین برای انتخاب این دانشگاه مد نظر قرار می دهند  اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی است تا بتوانند با آگاهی کامل از لیست رشته ها ، زشته مورد علاقه را انتخاب کنند و با آگاهی از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بتوانند انتخابی درست و هدفمند انجام دهند.

 

دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور در دوره های کاردانی در 5 دسته گروه آموزشی ( صنعت ، خدمات اجتماعی ، مدیریت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر ) در ترم های مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. داوطلبان پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در مقطع کاردانی در هر یک از دسته ها بدون توجه به اینکه چه مدت از زمان دریافت مدرک دیپلم مقطع متوسطه شان گذشته است در زمان های مقرر برای پذیرش ورودی های جدید به دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور رفته، در صورت داشتن شرایط پذیرش علمی کاربردی ، در این دانشگاه ها ثبت نام کرده و در رشته مورد علاقه و یا مورد نیاز خود، به تحصیل ادامه دهند و پس از اتمام دوران تحصیل ، مدرک دانشگاهی خویش را دریافت نمایند.

برای اطلاع از شرایط پذیرش مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور، اینجا کلیک کنید.

شایان ذکر است که متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  سراسر کشور، بدون نیاز به رشته دیپلم متوسطه ای که اخذ کرده اند می توانند در صورت داشتن شرایط مورد نیاز برای پذیرش علمی کاربردی ، در هر کدام از رشته های ارائه شده از سوی دانشگاه علمی کاربردی ، به عنوان دانشجوی ورودی جدید پذیرفته شده و در آن رشته ادامه تحصیل داده پس از اتمام زمان تحصیل، مدرک تحصیلی دانشگاهیشان را دریافت نمایند.

برای  بهرگیری از مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره

9099072952 و در صورت شلوغی 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور در دوره های کارشناسی  در 5 دسته گروه آموزشی ( صنعت ، خدمات اجتماعی ، مدیریت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر ) در ترم های مهر و بهمن دانشجو می پذیرد . داوطلبان پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در مقطع کارشناسی در هر یک از دسته ها بدون توجه به اینکه چه مدت از زمان دریافت مدرک کاردانی شان گذشته است در زمان های مقرر برای پذیرش ورودی های جدید به دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور رفته،  ثبت نام کرده و در رشته مورد علاقه و یا مورد نیاز خود، به تحصیل ادامه دهند و پس از اتمام دوران تحصیل ، مدرک دانشگاهی خویش را دریافت نمایند.

 

دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور از سال 1371 بدلیل کمک به سطح آموزشی کشور و بالا بردن میزان سواد آهاد جامعه، دوره های بدون کنکور را ارائه کردند. (برای اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اینجا را کلیک کنید.) این رشته ها برای افراد مختلفی بسیار مهم می باشد همچون کارمندانی که علاقه به ادامه تحصیل و کسب مدارک بالاتر دانشگاهی دارند و یا افرادی که وقت و زمان کافی برای حضور در کنکور های ورودی دانشگاه ها در مقاطع مختلف را ندارند. برای بهرمندی از مشاوره دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس حاصل نمایید .

برای  بهرگیری از مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره

9099072952 و در صورت شلوغی 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط با مشاوره دانشگاه علمی کاربردی :

پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

کانال اطلاع رسانی ایران تحصیل

سامانه نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره تغییر رشته علمی کاربردی 

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  98

اطلاعیه های سازمان سنجش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مشاوره تلفنی علمی کاربردی

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه جامع علمی کاربردی که بسیاری از داوطلبان با دانشگاه پودمانی نیز می شناسند چند دهه ای می باشد که در زمینه تربیت نیروی کار آمد و عملی همواره فعال بوده و بسیاری از فارغ التحصیلان کشور از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که در واقع همان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی نیز می توان نامید ، برای تمامی داوطلبان ورود به دانشگاه صورت می پذیرد.  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دارای مراحل پیچیده تری نسبت به بقیه دانشگاه ها می باشد زیرا دارای شرایطی خاص برای شاغلان و داوطلبان دیگر می باشد. سامانه ندای مشاور مشاوره دهنده تخصصی برای داوطلبان ورود به دانشگاه علمی کاربردی بوده و داوطلبان می توانند با شماره 9099071375 با مشاوران مرکز از 8 تا 12 شب در ارتباط باشند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که در سال دوبار صورت می پذیرد که داوطلبان ورودی نیسمال اول و نیمسال دوم می باشد. ثبت نام داوطلبان ورودی نیسمال اول معمولا تیرماه انجام می گیرد و داوطلبان باید در این بازه زمانی آماده شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باشند. ثبت نام داوطلبان ورودی نیسمال دوم نیز معمولا آذر ماه شروع می گردد. در صورتی که در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشکل یا سوالی داشته باشید می توانید از مشاوران ندای مشاور با شماره 9099071375 کمک بگیرید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می گیرد که متاسفانه فعلا ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی متوقف شده است. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که ابتدا ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی انجام می گیرد و با فاصله زمانی یک هفته ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی آغاز می گردد.

دانشگاه علمی کاربردی یک امکان بسیار خوب برای افراد شاغل مهیا کرده است که بتوانند در کنار کار خود ادامه تحصیل نیز دهند. برای اینکه داوطلبان از این امکان استفاده نمایند باید در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تیک گزینه سهمیه شاغل را بزنند. با زدن تیک گزینه شاغل در انتخاب رشته ها یکسری محدودیت ها پیدا می کنند. افرادی که در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از سهمیه شاغل استفاده می کنند باید در انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی از یک گروه و یک زیر گروه استفاده نمایند و کد اشتغال خود را نیز وارد نمایند. داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و لیست رشته های علمی کاربردی داشته باشند می توانند از مشاوران همیار اول کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران ندای مشاور با شماره 9099071375 از 8 تا 24 حتی ایام تعطیل تماس بگیرید.

برای ثبت نام در این دانشگاه ابتدا داوطلبان باید ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت www.sanjesh.org صورت می پذیرد که داوطلبان بعد از ورود به این سایت در بخش جامع علمی کاربردی می توانند ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند. برای انتخاب رشته و مشاهده نمرات نیز می توانند از سامانه هم آوا یا همان سامانه سجاد کمک بگیرند. در صورتی که در روند ثبت نام اینترنتی مشکلی دارید با مشاوران ندای مشاور در تماس باشید.مشاوره تلفنی علمی کاربردی

ثبت نام حضوری این دانشگاه بعد از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی و قبولی در این دانشگاه صورت می پذیرد. ثبت نام حضوری همان مراجعه به واحد دانشگاهی قبول شده و ارائه مدارک تحصیلی و شخصی می باشد که ثبت نام تکمیل گردد. البته ثبت نام داوطلبان جدیدالورود در این دانشگاه جدیدا از طریق سامانه هم آوا صورت می پذیرد. در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص دانشگاه علمی کاربردی داشتید می توانید از مشاوران ندای مشاور از طریق شماره 9099071375 کمک بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای تماس با مشاوران سامانه ندای مشاور با شماره های زیر از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشید:

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی این امکان را فراهم آورده که تمامی متقاضیان دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی  بتوانند از طریق تماس با شماره های مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایند . بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه هیچ اطلاعاتی از نحوه ثبت نام  دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط ثبت نام بدون کنکور و مدارک مورد نیاز را ندارند و همین عدم آگاهی باعث شده است که آن ها با فکر کردن به دردسر های پیش رو و پیچیدگی های روند ورود به دانشگاه از ادامه تحصیل منصرف شوند .

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی توانسته است تمامی پرسش ها و اطلاعات لازم در خصوصمشاوره تلفنی علمی کاربردی

و دیگر زمینه های مرتبط با تحصیل در این دانشگاه را برطرف کند و آنچه را که داوطلب لازم است بداند را در اختیار او قرار داده است که همین راحتی امر میتواند سبب شود رغبت افراد برای ادامه تحصیل بسیار بیشتر شود و در چشم اندازی وسیع تر شاهد کاهش آمار کم سوادی در جامعه خود باشیم .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی با پاسخگویی از ساعت هشت صبح الی دوازده شب حتی در ایام تعطیل پوشش دهی جامعی برای تمامی افرادی که خواستار جواب سوالهای خود هستند را به وجود آورده است . و حتی اگر افراد در تمام طول روز و ساعات کاری معمول در حال اشتغال یا رسیدگی به سایر روزمرگی های خود باشند در ساعات پایانی شب میتوانند با تماس گیری با مشاوره های تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اطلاعات لازم و کافی را کسب کنند . مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی کمک  میکند که تمامی داوطلبان و علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه بدون  کنکور علمی کاربردی بتوانند به راحتی و با آگاهی کامل کارهای ثبت نام خود را انجام  دهند .

مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور در کادر مشاوره ای خود افرادی را دارد که در زمینه ها و مقاطع مختلف تحصیلی شامل : کاردانی بدون کنکور ، کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ، و در رشته های مختلف دارای اطلاعات کامل هستند به همین خاطر از لحاظ مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دارای کادری مجرب و کامل می باشد . دقت کنید که در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقاطع ارشد علمی کاربردی و دکتری علمی کاربردی دانشجو نمی پذیرد.

با توجه به این که مشاورین تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برخوردهای زیادی با مراجعین و سوالات و مشکلات در تمامی موارد تحصیلی داشته اند تجربه و آگاهی لازم  را برای برطرف نمودن مسائل مختلف تحصیلی در این دانشگاه برای داوطلبان خود دارند ، تا پیش از این امکان که افراد بتوانند پاسخ سوالات خود را در خصوص شرایط ثبت نام بدون کنکور از طریق مشاوره تلفنی به دست آورند ، متقاضیان مجبور بودند برای کسب اطلاعات به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنند و به طور معمول یک روز کاری خود را مختل کنند و در این میان وقت و انرژی افراد فقط برای چند پرسش تلف میشد . اما اکنون مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی با احترام برای وقت و انرژی مخاطب این امکان را فراهم آورده است که تنها در یک تماس به آنچه که میخواهند دست پیدا کنند .

کلیپ انگیزشی برای تلاش بیشتر در کنکور ۹۹

برای اطلاع دقیق از ثبت نام علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور باعث شده که افراد و کادر اداری این دانشگاه بتوانند بسیاری از مشکلات اداری مانند ازدیاد ارباب رجوع ، کمبود زمان کافی برای رسیدگی و پاسخگویی به مراجعین را کمتر کنند همچنین این روش پاسخگویی باعث رفع مشکل افرادی که به دلایل مختلف مانند فاصله مکانی با دانشگاه ، مشکلات شغلی ،  نداشتن وقت اضافه برای مراجعه به دانشگاه و مسائلی از این قبیل بتوانند به راحتی و با تماس گرفتن با مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور اطلاعات لازم را برای نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مقاطع و رشته های جامع دانشگاه علمی کاربردی به دست بیاورند .

بسیاری از مرکز ها چه تحصیلی چه خدماتی و . . . به ظاهر مشاوره تلفنی را در سیستم خود دارا میباشند اما متاسفانه هرگز آنگونه که باید با مخاطب ارتباط برقرار نمیکنند و برای او شفاف سازی نمیکنند ، اما مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور مشاوره ای جامع و دقیق را با صرف وقت حوصله در اختیار افراد قرار میدهد و فقط در موارد استثنا ممکن است که فرد نیاز پیدا کند به خود دانشگاه مورد نظر برای کسب اطلاعات مراجعه کند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور آویژه مرکزی از مجرب ترین و با تجربه ترین مشاورین و کارآمد ترین افرادی است که حضور پیدا کرده اند که رویای همیشگی دانشگاه بدون کنکور را که شاید تا به امروز آروزی افراد بی شماری بوده است را محقق سازد . این مرکز آموزشی توانسته شرایطی را مهیا سازد که بسیاری از افرادی که تا کنون نتوانسته اند بنا به دلایلی از قبیل عدم موفقیت در کنکورهای سراسری یا مشکلات شغلی که گاهی به دلیل پایین بودن مدرک تحصیلی برای افراد پیش می آید و مستلزم ترفیع مدرک تحصیلی است را برطرف کند .

از دیگر مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور وسیع بودن طیف رشته هایی است که به صورت جامع سبب شده است که علاقه مندان در زمینه های مختلف با آزادی عمل بیشتری در تعیین رشته تحصیلی خود تصمیم بگیرند و مجبور نباشند در بین چند رشته محدود انتخاب رشته کنند و امکان این امر وجود دارد که اکثریت در رشته مورد نیاز یا علاقه خود ادامه تحصیل دهند . برخی از این رشته ها شامل موارد زیر است:

سایر موارد مربوط به تاریخ ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آویژه همه روزه اماده کمک رسانی به دانش طلبانی است که قصد دارند در شاخه های مختلف تجربی ، ریاضی ، انسانی  ادامه تحصیل دهند . دانشگاه علمی کاربردی پذیرای دانشجویانی است که در رشته های مرتبط با این شاخه های علمی و همچنین رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور با توجه به سابقه تحصیلی و معدل دیپلم خواستار ادامه تحصیل هستند و داوطلبین را از طریق سامانه اموزش علمی کاربردی پذیرا باشد . مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آویژه در این راستا با تمام کادر آموزشی خود آماده  است که همه روزه جوابگوی مراجعین تلفنی خود در تمامی زمینه های آموزشی باشد .

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۹

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۹

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی

مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مشاوره تلفنی علمی کاربردی

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت.


با خیال راحت خرید کنید.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی این امکان را فراهم آورده که تمامی متقاضیان دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی  بتوانند از طریق تماس با شماره های مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایند . بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه هیچ اطلاعاتی از نحوه ثبت نام  دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط ثبت نام بدون کنکور و مدارک مورد نیاز را ندارند و همین عدم آگاهی باعث شده است که آن ها با فکر کردن به دردسر های پیش رو و پیچیدگی های روند ورود به دانشگاه از ادامه تحصیل منصرف شوند .

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی توانسته است تمامی پرسش ها و اطلاعات لازم در خصوصمشاوره تلفنی علمی کاربردی

و دیگر زمینه های مرتبط با تحصیل در این دانشگاه را برطرف کند و آنچه را که داوطلب لازم است بداند را در اختیار او قرار داده است که همین راحتی امر میتواند سبب شود رغبت افراد برای ادامه تحصیل بسیار بیشتر شود و در چشم اندازی وسیع تر شاهد کاهش آمار کم سوادی در جامعه خود باشیم .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی با پاسخگویی از ساعت هشت صبح الی دوازده شب حتی در ایام تعطیل پوشش دهی جامعی برای تمامی افرادی که خواستار جواب سوالهای خود هستند را به وجود آورده است . و حتی اگر افراد در تمام طول روز و ساعات کاری معمول در حال اشتغال یا رسیدگی به سایر روزمرگی های خود باشند در ساعات پایانی شب میتوانند با تماس گیری با مشاوره های تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اطلاعات لازم و کافی را کسب کنند . مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی کمک  میکند که تمامی داوطلبان و علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه بدون  کنکور علمی کاربردی بتوانند به راحتی و با آگاهی کامل کارهای ثبت نام خود را انجام  دهند .

مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور در کادر مشاوره ای خود افرادی را دارد که در زمینه ها و مقاطع مختلف تحصیلی شامل : کاردانی بدون کنکور ، کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ، و در رشته های مختلف دارای اطلاعات کامل هستند به همین خاطر از لحاظ مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دارای کادری مجرب و کامل می باشد . دقت کنید که در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقاطع ارشد علمی کاربردی و دکتری علمی کاربردی دانشجو نمی پذیرد.

با توجه به این که مشاورین تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برخوردهای زیادی با مراجعین و سوالات و مشکلات در تمامی موارد تحصیلی داشته اند تجربه و آگاهی لازم  را برای برطرف نمودن مسائل مختلف تحصیلی در این دانشگاه برای داوطلبان خود دارند ، تا پیش از این امکان که افراد بتوانند پاسخ سوالات خود را در خصوص شرایط ثبت نام بدون کنکور از طریق مشاوره تلفنی به دست آورند ، متقاضیان مجبور بودند برای کسب اطلاعات به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنند و به طور معمول یک روز کاری خود را مختل کنند و در این میان وقت و انرژی افراد فقط برای چند پرسش تلف میشد . اما اکنون مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی با احترام برای وقت و انرژی مخاطب این امکان را فراهم آورده است که تنها در یک تماس به آنچه که میخواهند دست پیدا کنند .

کلیپ انگیزشی برای تلاش بیشتر در کنکور ۹۹

برای اطلاع دقیق از ثبت نام علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور باعث شده که افراد و کادر اداری این دانشگاه بتوانند بسیاری از مشکلات اداری مانند ازدیاد ارباب رجوع ، کمبود زمان کافی برای رسیدگی و پاسخگویی به مراجعین را کمتر کنند همچنین این روش پاسخگویی باعث رفع مشکل افرادی که به دلایل مختلف مانند فاصله مکانی با دانشگاه ، مشکلات شغلی ،  نداشتن وقت اضافه برای مراجعه به دانشگاه و مسائلی از این قبیل بتوانند به راحتی و با تماس گرفتن با مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور اطلاعات لازم را برای نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مقاطع و رشته های جامع دانشگاه علمی کاربردی به دست بیاورند .

بسیاری از مرکز ها چه تحصیلی چه خدماتی و . . . به ظاهر مشاوره تلفنی را در سیستم خود دارا میباشند اما متاسفانه هرگز آنگونه که باید با مخاطب ارتباط برقرار نمیکنند و برای او شفاف سازی نمیکنند ، اما مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور مشاوره ای جامع و دقیق را با صرف وقت حوصله در اختیار افراد قرار میدهد و فقط در موارد استثنا ممکن است که فرد نیاز پیدا کند به خود دانشگاه مورد نظر برای کسب اطلاعات مراجعه کند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور آویژه مرکزی از مجرب ترین و با تجربه ترین مشاورین و کارآمد ترین افرادی است که حضور پیدا کرده اند که رویای همیشگی دانشگاه بدون کنکور را که شاید تا به امروز آروزی افراد بی شماری بوده است را محقق سازد . این مرکز آموزشی توانسته شرایطی را مهیا سازد که بسیاری از افرادی که تا کنون نتوانسته اند بنا به دلایلی از قبیل عدم موفقیت در کنکورهای سراسری یا مشکلات شغلی که گاهی به دلیل پایین بودن مدرک تحصیلی برای افراد پیش می آید و مستلزم ترفیع مدرک تحصیلی است را برطرف کند .

از دیگر مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور وسیع بودن طیف رشته هایی است که به صورت جامع سبب شده است که علاقه مندان در زمینه های مختلف با آزادی عمل بیشتری در تعیین رشته تحصیلی خود تصمیم بگیرند و مجبور نباشند در بین چند رشته محدود انتخاب رشته کنند و امکان این امر وجود دارد که اکثریت در رشته مورد نیاز یا علاقه خود ادامه تحصیل دهند . برخی از این رشته ها شامل موارد زیر است:

سایر موارد مربوط به تاریخ ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آویژه همه روزه اماده کمک رسانی به دانش طلبانی است که قصد دارند در شاخه های مختلف تجربی ، ریاضی ، انسانی  ادامه تحصیل دهند . دانشگاه علمی کاربردی پذیرای دانشجویانی است که در رشته های مرتبط با این شاخه های علمی و همچنین رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور با توجه به سابقه تحصیلی و معدل دیپلم خواستار ادامه تحصیل هستند و داوطلبین را از طریق سامانه اموزش علمی کاربردی پذیرا باشد . مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آویژه در این راستا با تمام کادر آموزشی خود آماده  است که همه روزه جوابگوی مراجعین تلفنی خود در تمامی زمینه های آموزشی باشد .

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۹

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۹

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی

مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مشاوره تلفنی علمی کاربردی

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت.


با خیال راحت خرید کنید.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی این امکان را فراهم آورده که تمامی متقاضیان دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی  بتوانند از طریق تماس با شماره های مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایند . بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه هیچ اطلاعاتی از نحوه ثبت نام  دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط ثبت نام بدون کنکور و مدارک مورد نیاز را ندارند و همین عدم آگاهی باعث شده است که آن ها با فکر کردن به دردسر های پیش رو و پیچیدگی های روند ورود به دانشگاه از ادامه تحصیل منصرف شوند .

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی توانسته است تمامی پرسش ها و اطلاعات لازم در خصوصمشاوره تلفنی علمی کاربردی

و دیگر زمینه های مرتبط با تحصیل در این دانشگاه را برطرف کند و آنچه را که داوطلب لازم است بداند را در اختیار او قرار داده است که همین راحتی امر میتواند سبب شود رغبت افراد برای ادامه تحصیل بسیار بیشتر شود و در چشم اندازی وسیع تر شاهد کاهش آمار کم سوادی در جامعه خود باشیم .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی با پاسخگویی از ساعت هشت صبح الی دوازده شب حتی در ایام تعطیل پوشش دهی جامعی برای تمامی افرادی که خواستار جواب سوالهای خود هستند را به وجود آورده است . و حتی اگر افراد در تمام طول روز و ساعات کاری معمول در حال اشتغال یا رسیدگی به سایر روزمرگی های خود باشند در ساعات پایانی شب میتوانند با تماس گیری با مشاوره های تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اطلاعات لازم و کافی را کسب کنند . مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی کمک  میکند که تمامی داوطلبان و علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه بدون  کنکور علمی کاربردی بتوانند به راحتی و با آگاهی کامل کارهای ثبت نام خود را انجام  دهند .

مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور در کادر مشاوره ای خود افرادی را دارد که در زمینه ها و مقاطع مختلف تحصیلی شامل : کاردانی بدون کنکور ، کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ، و در رشته های مختلف دارای اطلاعات کامل هستند به همین خاطر از لحاظ مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دارای کادری مجرب و کامل می باشد . دقت کنید که در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقاطع ارشد علمی کاربردی و دکتری علمی کاربردی دانشجو نمی پذیرد.

با توجه به این که مشاورین تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برخوردهای زیادی با مراجعین و سوالات و مشکلات در تمامی موارد تحصیلی داشته اند تجربه و آگاهی لازم  را برای برطرف نمودن مسائل مختلف تحصیلی در این دانشگاه برای داوطلبان خود دارند ، تا پیش از این امکان که افراد بتوانند پاسخ سوالات خود را در خصوص شرایط ثبت نام بدون کنکور از طریق مشاوره تلفنی به دست آورند ، متقاضیان مجبور بودند برای کسب اطلاعات به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنند و به طور معمول یک روز کاری خود را مختل کنند و در این میان وقت و انرژی افراد فقط برای چند پرسش تلف میشد . اما اکنون مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی با احترام برای وقت و انرژی مخاطب این امکان را فراهم آورده است که تنها در یک تماس به آنچه که میخواهند دست پیدا کنند .

کلیپ انگیزشی برای تلاش بیشتر در کنکور ۹۹

برای اطلاع دقیق از ثبت نام علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور باعث شده که افراد و کادر اداری این دانشگاه بتوانند بسیاری از مشکلات اداری مانند ازدیاد ارباب رجوع ، کمبود زمان کافی برای رسیدگی و پاسخگویی به مراجعین را کمتر کنند همچنین این روش پاسخگویی باعث رفع مشکل افرادی که به دلایل مختلف مانند فاصله مکانی با دانشگاه ، مشکلات شغلی ،  نداشتن وقت اضافه برای مراجعه به دانشگاه و مسائلی از این قبیل بتوانند به راحتی و با تماس گرفتن با مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور اطلاعات لازم را برای نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مقاطع و رشته های جامع دانشگاه علمی کاربردی به دست بیاورند .

بسیاری از مرکز ها چه تحصیلی چه خدماتی و . . . به ظاهر مشاوره تلفنی را در سیستم خود دارا میباشند اما متاسفانه هرگز آنگونه که باید با مخاطب ارتباط برقرار نمیکنند و برای او شفاف سازی نمیکنند ، اما مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور مشاوره ای جامع و دقیق را با صرف وقت حوصله در اختیار افراد قرار میدهد و فقط در موارد استثنا ممکن است که فرد نیاز پیدا کند به خود دانشگاه مورد نظر برای کسب اطلاعات مراجعه کند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور آویژه مرکزی از مجرب ترین و با تجربه ترین مشاورین و کارآمد ترین افرادی است که حضور پیدا کرده اند که رویای همیشگی دانشگاه بدون کنکور را که شاید تا به امروز آروزی افراد بی شماری بوده است را محقق سازد . این مرکز آموزشی توانسته شرایطی را مهیا سازد که بسیاری از افرادی که تا کنون نتوانسته اند بنا به دلایلی از قبیل عدم موفقیت در کنکورهای سراسری یا مشکلات شغلی که گاهی به دلیل پایین بودن مدرک تحصیلی برای افراد پیش می آید و مستلزم ترفیع مدرک تحصیلی است را برطرف کند .

از دیگر مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور وسیع بودن طیف رشته هایی است که به صورت جامع سبب شده است که علاقه مندان در زمینه های مختلف با آزادی عمل بیشتری در تعیین رشته تحصیلی خود تصمیم بگیرند و مجبور نباشند در بین چند رشته محدود انتخاب رشته کنند و امکان این امر وجود دارد که اکثریت در رشته مورد نیاز یا علاقه خود ادامه تحصیل دهند . برخی از این رشته ها شامل موارد زیر است:

سایر موارد مربوط به تاریخ ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آویژه همه روزه اماده کمک رسانی به دانش طلبانی است که قصد دارند در شاخه های مختلف تجربی ، ریاضی ، انسانی  ادامه تحصیل دهند . دانشگاه علمی کاربردی پذیرای دانشجویانی است که در رشته های مرتبط با این شاخه های علمی و همچنین رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور با توجه به سابقه تحصیلی و معدل دیپلم خواستار ادامه تحصیل هستند و داوطلبین را از طریق سامانه اموزش علمی کاربردی پذیرا باشد . مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آویژه در این راستا با تمام کادر آموزشی خود آماده  است که همه روزه جوابگوی مراجعین تلفنی خود در تمامی زمینه های آموزشی باشد .

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۹

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۹

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی

مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مشاوره تلفنی علمی کاربردی

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت.


با خیال راحت خرید کنید.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ایران است و هر نیازی با تهدیدها و فرصت های متنوعی رودررو است. در این مقاله می خواهیم با ویژگی ها ، مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی به همراه معرفی خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپردازیم.مشاوره تلفنی علمی کاربردی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

 

همزمان با رشد نیاز به مشاوره تحصیلی در کشور برای بالابردن بازدهی تحصیلی ، مشاوره تحصیلی تلفنی متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. مشاوره تحصیلی تلفنی ویژگی هایی دارد که در سال های گذشته  مخصوصا در نقاط محروم کشور حتی بسیار بیشتر از مشاوه تحصیلی حضوری خواهان داشته و موجب شده به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر پی ببریم. گروه مشاوره هیوا قصد دارد در این مقاله به بررسی ویژگی های یک مشاوره تحصیلی تلفنی بپردازد. همچنین برای کسانی که به مایل به مشاوره تلفنی کنکور هستند مطالعه مقالات  چگونه کنکوری درس بخوانیم و چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را پیشنهاد می کنیم.

مشاوره تحصیلی تلفنی محدودیت مکانی ندارد. شاید این مهم ترین دلیل برتری مشاوره تحصیلی تلفنی به مشاوره تحصیلی حضوری باشد. با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاور ندارید و از هر جای ایران با هر گونه امکانات رفاهی صرفا با دسترسی به یک تلفن ثابت می توانید به بهترین های مشاوره تحصیلی تلفنی وصل شوید. درواقع می توان گفت بیشترین استقبال از مشاوره تحصیلی تلفنی برای کسانی است که دسترسی مناسبی به امکانات مشاوره ای ندارند و یا تمایل کمتری به مشاوره حضوری دارند.

برای کسی که قصد دارد از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کند تنها کار فشردن دکمه های تلفن و شماره گیری است. اما اینکه چه کسی قصد دارد در آن سمت تلفن به شما پاسخ بدهد اصلی ترین رکن مشاوره تحصیلی تلفنی است. واقعیت این است که کسی که قصد دارد مشاوره تحصیلی تلفنی بدهد باید توانایی های بسیار بیشتری نسبت به یک مشاور حضوری داشته باشد. زیرا مشاوره حضوری شخص مقابل را رودررو می بیند و راحت تر می تواند اخلاقیات و مشخصات طرف مقابلش را درک کند و صحبت های خود را انتقال دهد اما در مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور هیچ درک فیزیکی از طرف مقابلش ندارد و باید مهارت های بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند حرف ها و توصیه هایش را از راه دور انتقال دهد.

حال هرچقدر اهمیت مشاور در مشاوره تحصیلی تلفنی را بیشتر در می یابیم حساسیت و وسواس بیشتری باید در انتخاب یک مشاور برای مشاوره تحصیلی تلفنی بخرج دهیم. آنقدر که فارغ از بحث انتقال مطلب در مشاوره تحصیلی تلفنی ، مبحث صحت اطلاعات نیز همیشه مشکل بزرگ بعدی در مشاوره تحصیلی تلفنی بوده است

گروه مشاوره هیوا از روز ابتدایی انتخاب مشاوران با قدرت بیان بالا و اصرار بر صحت اطلاعات در مطالب منتقل شده در مشاوره تحصیلی تلفنی را در دستور کار خود قرار داده است بطوریکه کلیه مکالمات مشاورین مرکز مشاوره هیوا ضبط می گردد و از لحاظ صحت و کیفیت اطلاعات روزانه مورد ارزشیابی قرار می گیرد.گروه مشاوره هیوا در کلیه مطالبی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است آمادگی مشاوره تحصیلی تلفنی دارد. از اصلی ترین موضوعاتی که می توان در خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی گروه مشاوره هیوا به آن اشاره کرد عبارتند از :مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی تحصیل در خارج , مشاوره تلفنی تحصیل در امریکا , مشاوره تلفنی تحصیل در کانادا , مشاوره تلفنی تحصیل در آلمان , مشاوره تلفنی تحصیل در انگلیس , مشاوره تلفنی تحصیل دراسپانیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفرانسه , مشاوره تلفنی تحصیل درایتالیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفنلاند , مشاوره تلفنی تحصیل در نروژ , مشاوره تلفنی تحصیل در سوئد , مشاوره تلفنی تحصیل در کره , مشاوره تلفنی تحصیل در ژاپن , مشاوره تلفنی تحصیل در ترکیه , مشاوره تلفنی تحصیل در بلاروس , مشاوره تلفنی تحصیل در هند , مشاوره تلفنی تحصیل در اتریش , مشاوره تلفنی تحصیل در قبرس و مشاوره تلفنی تحصیل در مالزی

برای ، مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره هیوا کافیست با شماره هایی که در ابتدا و انتهای این مقاله و کلیه مقالاتی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است تماس بگیرید و با کمک اپراتور به مشاور مربوطه وصل شوید. همچنین بعد از اتمام مشاوره می توانید نظر خود را درمورد کیفیت مشاوره و رضایت از مشاوره تحصیلی تلفنی خود به مدیریت مجموعه مشاوره هیوا انتقال دهید. تمام این ها برای این است که اولا تمام مردم ایران از بهترین کیفیت مشاوره تحصیلی برخوردار شوند و از همه مهم تر هیچ انسانی به دلیل مشاوره غلط زندگی خود را تباه نکند.

✔️ با استفاده از مشاوره تلفنی هیوا می توانید از تجربه بهترین مشاوران و دانشجویان برتر کشور در زمینه مشاوره تحصیلی استفاده نمایید .

✔️ با توجه به اینکه مشاوران سامانه مشاوره هیوا در کلیه ساعت روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستن می توانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه بهترین تصمیم برای آینده تحصیلی خود بگیرید .

✔️ مشاوره هیوا در تمامی موارد مرتبط با تحصیل از مقطع ابتدایی تا دکتری و همچنین نظام وظیفه و اعزام به خارج از کشور آماده پاسخگویی به سوالات ایرانیان ارجمند می باشد .

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

سلام . بنظرتون با ادبیات۳۳عربی۵۸ دینی۷۶ زیست۵۲فیزیک۴۴شیمی۳۷ریاضی۲۳زبان۰امیدی به داروبراکنکور۹۹ هس؟

سلام . برای تخمین رتبه و تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا و عبارت نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام دوتا سوال داشتم اول اینکه کنکور ثبت نام کردم و از کرونا می ترسم نمی خوام برم سال بعد می تونم ثبت نام کنم بازم مشکلی پیش نمیاد محروم نمیشم خانم هستم و دوم اینکه اگه کسی دانشگاه غیر انتفاعی بخواد ثبت نام کنه فقط یه ترم بره مثلا ترم یکو بره می تونه از ترم دو مرخصی بگیره واسه کنکور سال بعد شرکت کنه؟

سلام . مشکلی برای شرکت در کنکور سراسری 1400 ندارین ، می تونین در دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کنین و دانشجو بشین و از دانشگاه مرخصی بگیرین و در کنکور سراسری شرکت کنین و بعد از قبول نهایی از دانشگاه غیرانتفاعی انصراف بدین .

سلام من پارسال هم در کنکور شرکت کردم ایا امسال شماره داوطلب من تغییر می کند یا همان یکی سال قبل است

سلام . شماره داوطلبی شما در کنکور سراسری 99 با شماره داوطلبی کنکور سراسری 98 یکی نیست .

سلام عذرمی خوام ایا امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به یک رشته پزشکی مثل دندان پزشکی جهش زد ؟

سلام . می تونین بعد از اخذ مدرک کارشناسی در صورتی که شرایط لازم رو داشته باشین در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنین .

سلام عذر می خوام این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ ممنونم از کمکتون❤

سلام خسته نباشید، من سال ۹۷ فارغ التحصیل کاردانی شدم، توی سایت هم وضعیت و برام زد فارغ التحصیل ولی دیگه نرفتم دنبال کارهای فارغ التحصیلیم، الان مدرکشو برای کنکور می خوام، آیا مدرکم باطل نشده؟

سلام . مدرک تحصیلی باطل نمیشه .

سلام خسته نباشید . من رشته ریاضی در مدارس نمونه دولتی تهران قبول شدم ولی خودم تجربی رو دوس دارم از اونجایی که دهم تجربی و ریاضی فرقی نداره می خوام دهم ریاضی بخونم تغییر رشته بدم.ایا به نظرتون این کار درسته؟؟؟؟؟

سلام . می تونین در پایان پایه دهم در امتحان تغییر رشته شرکت کنین ولی باید سعی کنین نمرات خوبی در پایه دهم کسب کنین و زمان ثبت نام امتحان تغییر رشته رو از دست ندین .

سلام خدمت شما مشاور عزیز : من اوایل ثبت نام مدارس شاهد اسمم رو نوشتم و قراربود که خودشون خبر قطعی رو بدن ولی به نظرم دیر شده و هنوز زنگ نزدن هنوز پرونده هم نگرفتن نمیدونم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون

سلام . با مدرسه شاهد مورد نظر تماس بگیرین و نتیجه پیش ثبت نام تون رو پیگیری کنین .

با سلام و وقت بخیرکارشناسی و ارشدم رو روزانه خوندم (فنی و مهندسی) می تونم در کنکور 1400 تجربی شرکت کنم و روزانه قبول بشم ممنون میشم راهنماییم فرمایید

سلام . می تونین در کنکور سراسری تجربی 1400 شرکت کنین ، محدودیتی برای تحصیل در دوره روزانه ندارین .

سلام من دیپلم نقشه کشی معماری نظام جدید دارم می خواستم بپرسم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکورمی تونم کدوم گروه رشته های دفترچه ثبت نام بدون کنکور رو ثبت نام کنم ؟ زبان خارجی یا ریاضی و فنی یا انسانی لطف میکنید جواب بدید

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته معماری در مقطع کاردانی پیوسته و در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه ریاضی ، تجربی و … در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین .


منتخب های هیوامگ

مشاوره تلفنی علمی کاربردی

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

مشاوره تلفنی علمی کاربردی

علمی کاربردی, مشاوره تحصیلی

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی ، به داوطلبان رشته های مختلف در مراکز این دانشگاه کمک می کند تا با در دست داشتن اطلاعات کافی و مفید نسبت به ثبت نام اقدام کنند. دانشگاه علمی کاربردی ، از دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد که هر ساله در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجویان بسیاری را در رشته های متنوع پذیرش می کند. در این مطلب ضمن ارائه دید کلی از دانشگاه علمی کاربردی ، نحوه ثبت نام در آن را نیز بررسی می کنیم.

آنچه در این مطلب میخوانید :

از طریق مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی ضمن اینکه در خانه هستید ، نیازی به مراجعه حضوری ندارید و مسائل بهداشتی را با توجه به شیوع بیماری جدید کرونا رعایت می کنید ، می توانید اطلاعات مفیدی را از مشاوران مجرب مرکز مشاوره ” پاسخ با ما ” دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که مشاوران ما به دلیل تجربه بالای خود ، بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد. علاوه بر این ها ، مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مزیت های زیر را نیز دارد :

اکثر افراد شاغل به علت بهتر کردن شرایط کاری خود تمایل دارند در دانشگاه های علمی کاربردی تحصیل کنند. مراکز مختلف دانشگاه علمی کاربردی هر ساله دو بار برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد. ‌‌

داوطلبان رشته های مختلف در دانشگاه علمی کاربردی باید نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند و لیست رشته های بدون کنکور را استخراج نمایند.

هر ساله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، برای ورودی مهر ماه در اواسط مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در اواخر بهمن ماه انجام می شود.

در صورتی که مایل باشید می توانید در زمان مقرر با مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی ” پاسخ با ما ” تماس حاصل بفرمایید تا مشاوران ما روند ثبت نام را برایتان توضیح داده و انجام دهند.

دانشگاه علمی کاربردی همه ساله برای ثبت نام بدون آزمون ، در مقاطع مختلف بدین صورت که با شرط معدل دیپلم برای مقطع کاردانی ، شرط معدل کاردانی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته ، شرط معدل کارشناسی برای کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. البته لازم به ذکر است دانشگاه علمی کاربردی ، مقطع کارشناسی ارشد را تاکنون فقط یکبار در سال 93 ارائه کرده است و در مورد سال های آتی نمی توان به قطعیت گفت که این مقطع ارائه خواهد شد یا خیر.

نکته قابل ذکر برای داوطلبان رشته های مختلف در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی این است که برای مقطع کاردانی نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نمی باشد و لزوما مدرک دیپلم مد نظر است همینطور محدودیتی برای تغییر رشته وجود ندارد.

با مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی می توانید لیست رشته ها را در مقاطع مختلف دریافت کنید و مشاوران بهترین رشته ها را که متناسب با علایق و توانمندی های شماست ، معرفی می کنند.

در مراکز مختلف دانشگاه علمی کاربردی رشته های بدون آزمون در چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می شود. داوطلبان باید 20 رشته محل را از بین لیست رشته های بدون کنکور موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، انتخاب کنتد و در سایت سنجش ثبت نمایند.

در مطلب بالا سعی داشتیم تمامی نکات مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را ارائه کنیم. مشاورین مجرب مرکز مشاوره ” پاسخ با ما “ ضمن ارائه مشاوره تلفنی ، قادر به ثبت نام شما در دانشگاه علمی کاربردی  نیز هستند. در صورت وجود هر گونه سوال با ما تماس حاصل بفرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

اگر به دنبال بهترین مشاوره کنکور هستید و به یک برنامه ریزی درسی حرفه ای …

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

دانشجویان کاردانی، کارشناسی علمی کاردبردی می‌ توانند با دریافت نام کاربری سامانه سجاد و رمز ورود سامانه، کارهای مختلف آموزشی خود را که شامل موارد زیر است انجام دهند:

بسیاری از ما در اطراف خود این سؤال را شنیده‌ ایم که چطور می‌ توان استاد دانشگاه علمی کاربردی شد؟ سامانه سجاد این امکان را برای اساتید فراهم می‌ کند که با وارد شدن به این سامانه و وارد کردن اطلاعات خود فرم درخواست تدریس را به راحتی پر کرده و به صورت رسمی درخواست خود را ثبت کنند.

برای دسترسی به سامانه سجاد هم دانشجویان علمی کاربردی و هم اساتید متقاضی تدریس می‌ توانند به آدرس https://edu.uast.ac.ir/ مراجعه کنند.در این سایت با وارد کردن اطلاعات نام کاربری و رمز عبوری که از دانشگاه علمی کاربردی دریافت کرده‌ اند، می‌ توانند به همه خدماتی که سامانه سجاد به دانشجویان و اساتید ارائه می‌ دهد، دسترسی پیدا کنند.مشاوره تلفنی علمی کاربردی

در واقع دانشگاهی به نام دانشگاه سجاد وجود ندارد.داوطلبان و دانشجویان به اشتباه سامانه سجاد علمی کاربردی را با توجه به اینکه درگاه تمام علمیات آموزشی دانشجویان می‌باشند با دانشگاه سجاد اشتباه می‌گیرند.

هر یک از واحدهای دانشگاه علمی کاربردی برای خود وب‌ سایت جداگانه‌ ای دارند.اما اطلاعات عمومی و اخبار روز دانشگاه جامع علمی کاربردی در وب‌سایت http://www.uast.ac.ir/ در دسترس دانشجویان و اساتید می‌ باشد.

دانشگاه علمی کاربردی با هدف افزایش امکان تحصیل برای اقشار مختلف از سال 1371 دوره‌ های بدون کنکور علمی کاربردی را در مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می‌ کند.با توجه به پیچیدگی‌ های قبول شدن در کنکور و سختی مطالعه برای کنکور مخصوصا برای شاغلین، دوره‌ های بدون کنکور علمی کاربردی می‌ تواند راه بسیار مناسبی برای تحصیل علاقه‌ مندان باشد.

رشته‌ های دانشگاه علمی کاربردی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که خود این تنوع باعث می‌ شود، امکان تحصیل در دوره‌ های کاردانی و کارشناسی را برای داوطلبان بسیاری با شرایط متفاوت فراهم کند.لیست کامل رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن از طریق اطلاعیه‌ای در سایت سنجش اعلام می‌شود.داوطلبان می‌ توانند رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورتیکه شرایط لازم را داشته باشند می توانند در رشته مورد نظر ثبت‌ نام کرده و ادامه تحصیل دهند.

ثبت‌ نام علمی کاربردی در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی در زمان‌ های مختلفی صورت می‌ گیرد.ما در سامانه “الو سلام مشاور” آماده کمک به شما هستیم تا بتوانید بهترین انتخاب رشته را با توجه به علایق خود انجام دهید.

ثبت‌ نام کاردانی علمی کاربردی در شهریور ماه و آذر ماه (برای برخی از رشته‌ های کاردانی) از طریق سایت سنجش صورت می‌ گیرد.دفترچه‌ های ثبت‌ نام کاردانی علمی کاربردی اصولا در نیمه اول شهریور ماه روی سایت سنجش قرار می‌ گیرد.داوطلبان کاردانی علمی کاربردی می توانند از طریق سایت سنجش ثبت‌ نام خود را انجام دهند.

همانند مقطع کاردانی ثبت‌ نام کارشناسی علمی کاربردی هم در شهریور و آذر همه ساله از طریق‌ سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.ثبت‌ نام کارشناسی علمی کاربردی برای کاربرانی ممکن است که مدرک کاردانی را پیش تر دریافت کرده‌ اند.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف می‌ توانند در دو دوره مهر و بهمن به انتخاب رشته بپردازند.

برای انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی حتی بدون داشتن مدرک پیش‌ دانشگاهی می‌ توانید لیست رشته‌ های مجاز را از سایت سنجش استخراج کرده و در رشته مورد علاقه‌ تان ثبت‌ نام نموده و ادامه تحصیل دهید.

انتخاب رشته کارشناسی علمی کاربردی برای داوطلبانی که مدرک کاردانی دارند ممکن می‌ باشد.فرایند انتخاب رشته کارشناسی علمی کاربردی نیز مانند دوره کاردانی بوده و نکته مهم این است که داوطلبان باید بدانند:از کدام مدرک کاردانی مجاز به ثبت‌ نام در کدام رشته کارشناسی هستند!!

پاسخگویی به سؤالات علمی کاربردی

کافیست با این شماره ها با مشاوران ما تماس بگیرید، ما در الو سلام مشاور پاسخگوی تمامی سؤالات شما در مورد دانشگاه علمی کاربردی هستیم..در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید. .با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.
[/av_textblock]
[av_comments_list]

ارتباط تلفنی با مشاوران درسی و تحصیلی

“الو سلام مشاور”

از طریق این دو شماره

02168081200

09221101892

مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی: دانشگاه علمی کاربردی از جمله دانشگاه‌ های ایران است. و این دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. دانشگاه علمی کاربردی در واقع با هدف افزایش مهارت نیرو های شاغل در قسمت های مختلف اقتصادی و همچنین افزایش تخصص و مهارت‌ حرفه‌ ای فارغ‌ التحصیلان مراکز آموزش عالی کشور که بعضا فاقد تجربهٔ عملی می‌ باشند تشکیل شده است. دانشگاه علمی کاربردی با به‌ کارگیری و سامان‌ دهی امکانات، منابع مادی، معنوی و انسانی سازمان های اجرایی کشور، دوره‌های آموزش عالی علمی کاربردی را در مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می‌ نماید.

دانشگاه علمی کاربردی در واقع تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی ایران ( و یا به عبارت دیگر نظام آموزش عالی مهارتی ایران) می باشد. که اداراه آن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌ باشد. هدف از تاسیس دانشگاه علمی کاربردی، فراهم آوردن امکان تشریک مساعی سازمان‌ ها، شرکت ها و دستگاه‌ های اجرایی دولتی و غیر دولتی برای آموزش و پرورش نیرو های انسانی ای می باشد. که دارای مهارت و تخصص ضروری جهت قسمت های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران باشند. به این طریق که فارغ التحصیلان می توانند جهت کار هایی که به آن‌ ها تکلیف می‌ شود. دانش، اطلاعات و مهارت اولیه ضروری را اکتساب نمایند.

دانشگاه علمی کاربردی در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به ویژه در میان افراد مشغول به کار یافته است. دانشگاه علمی کاربردی همه ساله دو بار در سال در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام بدون کنکور  دایر می کند. دانشگاه علمی کاربردی از ابتدا تاسیس تا سال حاضر فقط یک بار آن هم در سال ۱۳۹۳ پذیرش کارشناسی ارشد داشته است. از این جهت مشاوران تحصیلی نمی توانند با قاطعیت درباره احتمال پذیرش و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی حرف بزنند. اما ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی همانند سالیان پیش ادامه دارد. از این جهت داوطلبان زیادی می توانند مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی داشته باشند. مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی صدای رهیاب راهی مناسب برای اطمینان از ثبت نام دانشگاه می باشد.

باید گفت که مقطع کاردانی همان فوق دیپلم است که در میان مردم به این نام شناخته شده است. همه محصلینی که مدرک دیپلم در تمام رشته ها من جمله ریاضی ، تجربی ، انسانی ، فنی حرفه ای و کاردانش را دارد. می توانند در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی ثبت نام نمایند. یکی از نکاتی که در شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مطرح است، عدم محدودیت برای تغییر رشته می باشد. این امر به این معنی است که مثلا اگر دیپلم داوطلب با رشته ای که قصد تحصیل آن در دانشگاه علمی کاربردی را دارد همخوانی نداشته باشد. یا به عبارت دیگر غیر مرتبط با رشته قبلی داوطلب است. داوطلب می تواند بدون نگرانی و مشکلی در هر رشته ای که در لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آمده است تحصیل کند.مشاوره تلفنی علمی کاربردی

بنابراین هیچ محدودیتی در انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود ندارد و کلیه افرادی که در رشته های مختلف دیپلم گرفته اند می توانند در کلیه رشته های دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند. مزیت دیگری که دانشگاه علمی کاربردی دارد این است که این دانشگاه نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارد. از این رو داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی را نیز دارا نمی باشند اجازه تحصیل در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را دارا می باشند. البته اگر شما  مدرک پیش دانشگاهی را دارا می باشید به شما توصیه میکنیم حتی الامکان در دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کنید. چون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی فقط به مدرک پیش دانشگاهی نیاز دارد و که این ثبت نام کاملا بدون آزمون صورت می گیرد. بنابراین ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بوده و طول سنوات تحصیل در این مقطع دانشگاهی ۴ – ۵ ترم ( ۲ تا ۲٫۵ سال ) می باشد. شهریه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی هر ترم در مقطع کاردانی بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است. مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی صدای رهیاب راهی مناسب برای اطمینان از ثبت نام دانشگاه می باشد.

در اینجا منطور از مقطع کارشناسی، کاردانی به کارشناسی یا کارشناسی ناپیوسته می باشد. متاسفانه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو پذیرش نمی کند. به تعبیری دیگر نمی توان چهار سال دوره کارشناسی را بصورت پیوسته در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل نمود. بنابراین تنها راه دریافت مدرک کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی ابتدا گرفتن مدرک کاردانی و پس از آن مدرک کارشناسی است. که در مجموع سنوات تحصیلی بین ۴ تا ۵ سال می شود. از این رو داوطلبانی که دارای مدرک فوق دیپلم می باشند می توانند در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام و تحصیل کنند. تغییر رشته در ثبت نام بدون دانشگاه علمی کاربردی مجاز می باشد.

بنابراین نیازی نیست تا عنوان مدرک کاردانی داوطلب با رشته ای که قصد تحصیل آن را دارد یکی باشد. تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور و بدون آزمون ورودی می باشد و حدودا بین ۲ تا ۲٫۵ سال ( ۴ تا ۵ ترم ) طول می کشد. هزینه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی در هر ترم تحصیلی در مقطع کارشناسی بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان می باشد. زمان تقریبی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مرداد ماه و بهمن ماه می باشد. مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی صدای رهیاب راهی مناسب برای اطمینان از ثبت نام دانشگاه می باشد.

همانطور که بیان شد دانشگاه علمی کاربردی در هر ساب ۲ بار دانشجو می پذیرد. که یک بار برای دانشجوبان ورودی مهر ماه و بار دیگر برای دانشجویان ورودی بهمن ماه می باشد. زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برای ورودی مهر  معمولا از ۲ مرداد آغاز می شود. و تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 برای ورودی بهمن غالبا در نیمه اول بهمن است. از این رو اگر تمایل به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دارید. می توانید ثبت نام بدون آزمون خود را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب بسپارید.

برای این منطور می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری با بهره مندی از خدماتمشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی را انجام دهید. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب شوید. مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی صدای رهیاب راهی مناسب برای اطمینان از ثبت نام دانشگاه می باشد.

همه ساله با اعلام نتیجه رتبه های کنکور، داوطلبان کنکور که اغلب انتظار رتبه های حاصل شده را ندارند. مدت زمان اندکی را برای انتخاب رشته دارا می باشند. با توجه به مدت زمان اندک، اهمیت امر انتخاب رشته و اینکه اغلب افراد به مشاوران تحصیلی برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور دسترسی ندارند. و همچنین با توجه به زمان بر بودن مشاوره انتخاب رشته کنکور 

عملا برای بسیار از افراد دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور حرفه ای غیر ممکن به نظر می رسد. از این رو مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب  در جهت رفاه حال داوطلبان عزیز با ارائه مشاوره انتخاب رشته کنکور حرفه ای اقدام به ارائه مشاوره تلفنی انتخاب رشته در زمینه های زیر کرده است. مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی صدای رهیاب راهی مناسب برای اطمینان از ثبت نام دانشگاه می باشد.

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی سازمان سنجش آموزش کشور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره درسی کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور تجربی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور انسانی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور ریاضی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور هنر

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع ثبت نام کنکور زبان

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه پیام نور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه آزاد اسلامی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه غیر انتفاعی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه فنی حرفه ای

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع معرفی دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی با موضوع مشاوره انتخاب رشته دکتری

“مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شمارهمشاوره تلفنی علمی کاربردی

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

مشاوره کنکور تجربی تلفنی

مشاوره کنکور انسانی تلفنی

مشاوره کنکور ریاضی تلفنی

مشاوره کنکور هنر تلفنی

مشاوره کنکور زبان تلفنی

“مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

مشاوره روانشناسی

مشاوره خانواده

مشاوره تحصیلی

تست روانشناسی

“مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

شما می‌توانید در هر زمانی بین ساعات ۸ صبح تا ۱۰ شب با مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید و از تجربه مشاوران زبده مشاوره تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید.

  برای مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید با مشاوران مشاوره تلفنی صدای رهیاب در تماس باشید:

  تلفن مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب: از سراسر کشور فقط با تلفن ثابت و بدون پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

  شبکه های اجتماعی مشاوره تلفنی صدای رهیاب : کانال تلگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب – صفحه اینستاگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی – مشاوره تحصیلی تلفنی» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مشاوره تلفنی علمی کاربردی
مشاوره تلفنی علمی کاربردی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *