مشاوره تلفنی موبایل

 
helpkade
مشاوره تلفنی موبایل
مشاوره تلفنی موبایل

زندگی روزانه بسیاری از افراد با تکنولوژی عجین شده و نبود هر یک از وسایل پیشرفته باعث ایجاد اختلال در زندگی افراد می شود.

کاربران این ابزار دیجیتال رنج سنی خاصی ندارند و در هر سنی فرد با توجه به نیازی که دارد، از تکنولوژی استفاده می کند.

موبایل‌های هوشمند و کامپیوترها کم کم عضو جدا نشدنی زندگی افراد شده اند و اختلال در این ابزار هوشمند باعث اختلال در زندگی فرد می شود و در صورت خرابی هر یک از این وسایل افراد مجبورند زمان زیادی را برای تعمیر آنها صرف کنند تا بتوانند کارهای روزمره ای که وابسته به این وسایلند را انجام دهند.

برای حل مشکلات کامپیوتری چه کار باید کنیم؟ به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه بیشتر مشاغل و کارها وابسته به لپتاپ ها و کامپیوترهای رومیزی هستند، در صورت خرابی این وسایل، در زندگی روزمره افراد اختلال ایجاد می شود و کارها به تعویق می افتد؛ از این رو تعمیر در زمان کوتاه، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مشاوره تلفنی موبایل

حمل لپتاپ و کامپیوترهای رومیزی به مرکز خدمات و تعمیرات کاری زمان بر است و فرد باید زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کند.

گاهی اوقات، مشکلات کامپیوترها و لپتاپ ها بسیار جزئی است و نیازی به حمل سیستم به مراکز خدماتی نیست اما لازم است با فردی متخصص در این حوزه مشورت کنید و با کمک راهنمایی‌های او، مشکل را برطرف نمایید؛ در چنین زمان‌هایی است که می توانید روی مشاوران تلفنی حساب کنید.

در صورتی که شما هم یکی از کاربران پر و پا قرص موبایل‌های هوشمند و کامپیوترها هستید و برای حل مشکلات کامپیوتری و موبایل زمان زیادی ندارید، نگران نباشید، راه بهتری هم برای حل مشکلات مربوط به موبایل و کامپیوتر هست. مرکز سلام تک این مشکل را برای شما حل کرده و با فراهم کردن امکان حل مشکلات مربوط به کامپیوتر و موبایل به صورت تلفنی، زمان حل مشکلات مربوطه را به حداقل رسانده است.

متصل نشدن کامپیوتر یا لپتاپ به اینترنت، کند شدن سرعت بالا آمدن ویندوز، نصب نشدن نرم افزارهای مختلف، نصب نشدن بازی‌ها، مشکل در نرم افزارهای آفیس و … ازجمله مشکلاتی هستند که نیازی به مراجعه حضوری ندارند و با یک تماس می توانید راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید؛ کافیست با کارشناسان مجرب تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاه‌تری مشکلات کامپیوتری خود را حل و فصل نمایید.

ساده‌ترین راه حل مشکلات موبایل

در دنیای امروز، هر فرد در طول روز زمان زیادی را به گوشی هوشمند خود اختصاص می دهد و می توان گفت گوشی‌های هوشمند یکی از وسایل ضروری در زندگی هر فرد شده است.

بر خلاف گذشته که از گوشی فقط برای برقراری تماس یا ارسال پیامک استفاده می شد، امروزه گوشی‌های هوشمند کاربردهای مختلفی دارند و افراد بر اساس نیاز خود از اپلیکشن ها و برنامه‌های متعددی که در گوشی نصب کرده اند، استفاده می کنند.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی، مطالعه، بازی کردن، برنامه ریزی، ویرایش عکس، ادیت فیلم و… از جمله کارهایی هستند که افراد با توجه به نیاز خود با گوشی هوشمند انجام می دهند.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، جذابیت گوشی‌های هوشمند روز به روز بیشتر شده و این گجت ها در زندگی افراد نفوذ بیشتری پیدا کرده اند و کم کم جزء اصلی از زندگی هر فرد به حساب می آیند؛ به همین دلیل اختلال در این گوشی‌ها با اختلال در زندگی فرد همراه است.

بعضی اوقات گوشی‌های هوشمند دچار مشکلاتی می شوند که خود کاربر با اندکی آموزش می تواند مشکل ایجاد شده را برطرف کند و نیازی به مراجعه حضوری به مراکز خدمات و تعمیرات نیست.

عدم اتصال گوشی به اینترنت، نصب نشدن اپلیکیشن‌ها، مشکلات مربوط به شبکه‌های اجتماعی، عدم آنتن دهی و … از جمله مشکلاتی است که ممکن است هر کاربر با آن مواجه شود؛ در چنین زمان‌هایی لازم نیست زمان زیادی را صرف رفت و آمد به مراکز تعمیر موبایل کنید، برای حل مشکلات موبایل راه بهتری هم وجود دارد.

با یک تماس می توانید مشکلات مربوط به موبایل را خودتان با کمک متخصصان مجرب این حوزه برطرف نمایید.

مشکلات مربوط به اینستاگرام را چگونه برطرف کنیم؟

یکی از پر طرف دار ترین شبکه‌های مجازی که در بین کاربران طرفداران بسیاری پیدا کرده، اینستاگرام است. همان طور که می دانید، کاربران در اینستاگرام در قالب عکس و فیلم پست‌های خود را با دیگر افراد به اشتراک می گذارند.

اینستاگرام صرفاً یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده نیست و بعضی از افراد از طریق این شبکه اجتماعی کسب درآمد می کنند؛ با بیزینسی کردن پروفایل خود، می توانید از بسیاری از امکانات مفید که برای هر کسب و کار یا هر اکانت با فالوور بالا لازم است استفاده کنید.

در هر آپدیت، اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه می کند که همین تغییرات باعث جذب بیشتر مخاطب شده و افراد بیش از پیش به این شبکه اجتماعی جذب می شوند.

تغییرات اینستاگرام در اول کار ممکن است برای کاربر مبهم باشد و کاربر روش استفاده از این ویژگی‌های جدید را نداند و نیاز به راهنمایی داشته باشد.

به عنوان مثال نحوه گذاشتن فیلم در IGTV ، نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری و پست ، نحوه بیزینسی کردن پیج اینستاگرام، دیلیت اکانت، دی اکتیو کردن اکانت، پاک کردن هیستوری و … از جمله سوالاتی هستند که کاربر با آنها روبرو می شود و برای پاسخ به آنها نیاز به راهنمایی دارد.

برای پیدا کردن پاسخ این گونه سوال‌ها نیازی نیست به صورت حضوری به مراکز خدمات و تعمیرات تلفن همراه مراجعه کنید. کافیست شماره تماس برای حل مشکلات اینستاگرام را بگیرید و در کمترین زمان با کمک کارشناسان مجرب این حوزه، پاسخ کاملی برای سوالات خود بشنوید.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

ممکن است برای هر یک از ما روزی پیش بیاید که گوشی نازنین در دستمان ناگهان مشکلی برایش پیش بیاید و نتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم و یا نیاز به تعمیرات داشته باشد و ندانیم که هزینه تعمیرات چقدر خواهد بود و آیا اصلا این تعمیرات به صلاح هست یا خیر. یک مشاوره رایگان تعمیرات موبایل می تواند پاسخی باشد بر تمام این مسائل.

البان علاوه بر تعمیرات تخصصی موبایل با ارائه این خدمات شما را کمک می کند.

از روزی که البان آغاز به کار کرد، شعار اصلی اش این بود که هرکس تعمیرکار موبایل خودش باشد. بنابراین علاوه بر نوشتن و انتشار مطالب آموزشی، سعی کرده تا بسیاری از مشکلات موبایلی را به صورت رایگان و از طریق یک تماس تلفنی حل نماید.

مشاوره تلفنی موبایل

روند کار بسیار ساده است. اگر سوالی در زمینه گوشی خود داشتید، یک مشکل نرم افزاری برایتان پیش آمد که نمی دانستید چگونه آن را رفع کنید و یا مشکلی سخت افزاری پیش آمده و نگران تعمیر کردن یا نکردن آن هستید کافی است یک درخواست در سامانه تعمیرات موبایل البان ثبت نمایید.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل در منزل

وارد سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی www.elbaan.com می شوید و در عرض کمتر از یک دقیقه درخواستی ثبت می کنید. کارشناسی بر حسب مشکلی که ثبت کرده اید با شما تماس می گیرد و تا جای ممکن شما را راهنمایی خواهد کرد.

تا به امروز با بیش از 22هزار درخواست ثبت شده در سامانه البان، ریالی بابت مشاوره های تلفنی دریافت نشده است. تلفن های سازمان البان همگی معمولی هستند ضمن آنکه اصلا شما برای مشاوره تلفنی هیچ تماسی نمی گیرید. همانطور که در بند قبل ذکر شد برای برخورداری از مشاوره رایگان تعمیرات موبایل باید یک درخواست ثبت نمایید. برقراری تماس، پیگیری و سایر موارد از جانب البان و کارشناسانش انجام خواهد گرفت.

نکاتی هم باید هنگام ثبت درخواست در نظر داشته باشید که به صورت کامل در آموزش نحوه ثبت درخواست برای مشاوره رایگان تلفنی ذکر شده اند.

تماس های گروه البان در ساعات اداری این شرکت همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در ساعات 10 الی 19 و پنجشنبه های از ساعت 10 الی 14 انجام می گیرند، اما اگر عجله داشتین و خواستین که زودتر به نتیجه مشکلتان برسید، راهکارهای دیگری هم وجود دارند.

اولین راه این هست که در پایین همین پست و یا پستی که در رابطه با مشکلتان است یک کامنت مطرح کنید. سعی داریم در خارج از ساعات اداری شرکت و همچنین در روزهای تعطیل به این کامنت ها پرداخته و پاسختان را در همانجا ارائه دهیم.

مطرح کردن سوال در کامنت این حسن را دارد تا اگر این سوال برای شخص دیگری هم مطرح بود بتواند با دیدن پاسخ ها و راهکارهای ما و یا دیگران مشکل خودش را به راحتی حل کند. گروه البان پاسخ ها را قطعی و بررسی شده در کامنت ها قرار می دهد و بنابراین مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

چنانچه مشکلی باشد که راهکارش کمی پیچیده باشد و یا بتواند سبب مشکلات بیشتر شود حتما شما را به ثبت درخواست و مشاوره رایگان تلفنی هدایت خواهیم کرد.

باشد که خودتان بتوانید مشکلتان را حل کنید تا از دیگران بی نیاز شوید و در این زمینه مهارت های لازم را کسب کنید.

سلام ، من وقتی باتری گوشی رو بیرون میارم و بعد میزارم ، شارژ گوشی بیشتر میشه.
اول گوشی رو خاموش میکنم .
ممنون……..

سلام
متوجه مشکل شما نشدم
لطفا در سامانه تعمیراتی البان به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره بدهند

با سلام من یه ویدیو ضبط کردم وقتی خواستم تماشا کنم فقط دو ثانیه اولش پخش شد و بعدش فقط صدای ویدیو رو داستم. ممنون میشم کمکم کنید. با سپاس

سلام
لطفا از طریق سایت اصلی به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان ما به صورت کامل شما را راهنمایی کنند

با سلام . بنده گوشی A7 2018 دارم که این گوشی طی ۱۰ ساعت بدون فعالیت و با بستن برنامه ها و وای فای و … گاهی تا ۱۰ درصد شارژ کم میکند به نظرتان مشکلی دارد یا طبیعی است . با تشکر

سلام
در همین حالت هرگاه که با گوشی تان تماس بگیرید، بدون معطلی زنگ خورده و وصل می شود. به نوعی گوشی شما همواره در حال ارتباط با آنتن های مخابراتی (BTS های موبایل) است و همین موضوع یک مقدار مصرف دارد.
اگر گوشی خود را در کنار یک رادیو یا ضبط روشن قرار دهید، بعضا می توانید این صدای ارتباطی را به صورت نویز روی بلندگو بشنوید

خب ممنون از راهنماییتون اما من گفتم که وای فای خاموش است و در مجموع گوشی هیچ فعالیتی ندارد
راه حل چیست؟

وای فای با سیگنال معمولی موبایل متفاوت است. ضمن آنکه بعد از ده ساعت، کاهش ده درصد باتری اصلا عجیب نیست و گوشی مشکلی ندارد. همه را هم که بسته باشید، بلاخره در پس زمینه سیستم عامل گوشی فعالیت هایی دارد.

اگر منظورتان این است که 90 درصد شارژ کم می شود و به ده درصد می رسد، این را باید کمی بیشتر بررسی کنید. در بخش باتری گوشی می توانید ببینید که آخرین اپ هایی که از باتری گوشی در 24 ساعت گذشته استفاده کرده اند چه بودند. به ترتیب بیشترین مصرف تا کمترین مصرف مرتب می شوند.

اگر با این کار هم به نتیجه نرسیدید، از طریق ثبت درخواست در خدمتتون هستیم. https://elbaan.com/repair/

سلام ..دوهفته ای هست که بعضی از کلیپای اینستام یا واتساپم بنفش میشه مثلا از صدتا ویدیو سه چهارتا ..ممکنه از ال سی دیش باشه؟؟اخه کل صفحه اون لنظه بنفش نمیشه فقط قسمت فیلم

سلام
آیا در خارج از این برنامه ها هم فیلم نگاه می کنید این مشکل پیش می آید؟ یا وقتی که از دوربین گوشی استفاده می کنید؟

سلام وقت بخیر
من شارژم گوشیم از اون موقعی که خریدم داغ میکنه اول فک کردم از تبدیلشه ولی بازم عوض کردم درست نشد،چند روز پیشم گوشیم گذاشته بودم شارژ بعد چند ساعت میخواستم از شارژ دربیارم دیدم ۵۰٪شارژ کرده و شارژر قطع شده میخواستم بدونم علتش چیه اگه ممکنه ممنون میشم راهنماییم کنین.

سلام
وقت شما هم بخیر
اگر من درست متوجه شده باشم، شما شارژر نو خرید کردید؟ احتمالا شارژر غیراستاندارد است یا مشکل دیگری دارد. معمولا شارژر ها گارانتی دارند، از فروشنده بخواهید آن را تعویض کند.

با یک سوزن کوچک داخل درگاه شارژ گوشی را با احتیاط کامل بررسی کنید. ممکن است در آنجا خاک زیادی جمع شده باشد که اجازه اتصال صحیح و شارژ شدن را به گوشی ندهد.

در کل، اگر مشکل حل نشد، در سایت تعمیراتی البان به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان علاوه بر راهنمایی در صورت نیاز جهت تعمیر گوشی هم راهنماییتان کنند

سلام گوشی من سامسونگ a20
این گوشی من یه بار اوفتاد تو آب خراب شد حالا دادیم درستش کردن الان رسیده دستم میخواستم بگم وقتی که گوشی رو شارژ میزنم تا ۷۰ درصد که شارژ میشه بعد یهو میشه ۵درصد یا ۸درصد بعد گوشی رو خاموش روشن میکنم درست میشه اما وقتی بازم میزنم شارژ اونجوری میشه
میشه لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون🙏

سلام
اگر در مجموعه البان گوشی خود را تعمیر کرده اید، و همچنان در گارانتی است، می توانید از طریق البان و سرویس گارانتی مشکل خود را حل نمایید.

اگر هم قبلا جای دیگری تعمیرات کرده اید، می توانید از مشاوره تعمیرات کارشناسان البان به صورت رایگان نیز استفاده کنید. وارد سایت البان به نشانی http://www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

سلام وقتتون بخیر
من گوشیم سامسونگ گلکسی نوت4 n910vمدل وریزون هست دیروز از اندروید 5 به 6.0.1 آپدیت کردم و تا دیشب خوب بود و کار میکرد شب خاموش کردم زدم شارژ صبح که بلند شدم روشن کردم دیدم تا میاد بالا صفحش میخوام رمز بزنم باز کنم گوشیو یهو ریست میشه آرم سامسونگ میاد بعد هی میاد بالا تا صفحه ی رمز دوباره ریست میشه خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید
سپاس

سلام
یعنی در واقع گوشی شما فقط تا لوگو بالا می آید؟
هنگام به روز کردن، وضعیت خالی بودن حافظه گوشی به چه شکلی بوده؟

تا لوگو نه تا جایی که بک گراند گوشی معلومه و باید رمز بزنم تا گوشی باز بشه و بتونم استفاده کنم میاد بعد چند ثانیه ریست میشه
فکر میکنم 7 یا 8 گیگ خالی داشت

لطفا از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی https://elbaan.com/repair/ یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و راهنماییتان کنند

ممنون

مشاوره تلفنی موبایل

سپاسگزارم از راهنمایتون . اگر هر ۲ دقیقه نیز یک درصد شارژ شود برای گوشی چون A7 2018 طبیعی میباشد؟

خواهش می کنم
فست شارژ باشد ممکن است به همین سرعت شارژ شود
اما اگر منظورتان این است که شارژ کم می شود، خیلی این عدد در حالتی که از گوشی کاری نمی کشید و به اینترنت هم متصل نیست طبیعی نیست

سلام وقتتون بخیر باشه.ببخشید من یه گوشی a20s خریدم. فست شارژ هم داشته. بعد وقتی میزنم تو شارژ، آداپتور شارژر داغ میکنه در حدی که دست میسوزونه. آداپتور و سیم شارژ جدید هم خریدم و امتحان کردم بازم آداپتور داع میکنه. گوشی ولی سرده. علتش چی میتونه باشه؟!

سلام
وقت شما هم بخیر
اگر برای آداپتور باید از تبدیل برق هم استفاده کنید، یک مرتبه آن را عوض کنید و کلا به اتصال آداپتور در پریز هم دقت داشته باشید.

اگر از اتصال به پریز مطمئن شدید، وارد سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی http://www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و راهنماییتان کنند

سلام من یه عکس از تلگرام ذخیره کردم و گذاشتم بک گراندم گوشیم صفحش رفت بعد روشن و شد و ارد حالت سیف مود شد الانم میگه تا ریست فکتوری نکنی از سیف مود خارج نمیشه و من نمیخوام ریست فکتوری کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام
لطفا از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و تلفنی راهنماییتان کنند

سلام من گوشی a50 دارم که بدون هیچ دلیلی میره رو ویبره لطفا راهنمایی کنید

سلام
این مورد نیاز به بررسی بیشتر دارد
لطفا در سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان راهنماییتان کنند

سلام من حس كردم گوشيم هك شده ريستش كردم امكانش هست بفهمم قبل ريست هك بودم يانه؟؟در هك چه اطلاعاتي منتقل ميشه؟؟امكانش هست انتي ويروس هك بودنو نشون نده؟؟

سلام
کاملا به این بستگی دارد که چه چیزی هک شده باشد
اگر جیمیلتان هک شده، ریست کردن گوشی که فایده ندارد و باید رمز جیمیلتان را تغییر دهید. و هک کننده به تمامی اطلاعاتی که در جیمیل ذخیره کرده اید دسترسی خواهد داشت.
هک شدن با ویروسی شدن متفاوت است و آنتی ویروس نمی تواند هک بودن را نشان دهد.

سلام وقت بخیر من گوشیمa30هستش و زیر یکساله ک خریدم چند شبه ک گوشیمومیدم بذارم کناراینترنتشو قط میکنم نور صفحه روبه صفرمیرسونم و همه برنامه هارومیبندم ولی صبح میبینم ده درصد کم کرده.چیکاربایدکنم؟اگه خودم ب حالت کارخونه بزنم حل میشه ؟

سلام
گوشی مدام در حال ارتباط با BTS ها است. که این کار هم مصرف دارد
به غیر از این، اپ هایی هستند که در پشت زمینه در حال کار هستند و آنها هم باتری مصرف می کنند

به قسمت مدیریت باتری گوشی بروید، در آنجا می توانید ببینید که باتری توسط چه برنامه هایی مصرف شده است. متوجه خواهید شد که چه چیزهایی در گوشی از باتری استفاده کرده اند.

اما من به حالت کارخانه هم زدم‌ باز کم کرده،برنامه ای جزgbinstaندارم .و اینک ۱۴ درصده باتریم تامیزنم به شارژکم میکنه به ۱درصد میرسونه بعدش شارژ میکنه ،که دوساعت طول میکشه تا۱۰۰درصدشه

اینکه درصد باتری به این شکل تغییرات ناگهانی دارد می تواند نشان دهنده ضعیف شدن باتری باشد. و شاید نیاز به تعویض داشته باشد

لطفا یک درخواست ثبت کنید و مشکلات را به کارشناس بگین تا اگر نیاز باشد، برای تعویض باتری اقدام کنند

تمام برنامه هایی که گزینه (به این برنامه اجازه دهیدازاینترنت همراه هنگام اجرا درپس زمینه استفاده کند) وگزینه(برنامه میتواند ازباتری درپس زمینه استفاده کند )هر دوش رو قط کردم‌ ک روشن نباشن . حالت نیرو:رو هم گذاشتم رومتوسط که محدود کنه بیشترچیزارو.درسته؟یا اشتباه کردم گذاشتم؟

اشتباهی در کار نیست. اما الان اگر در برنامه های پیام رسان مثل واتساپ و تلگرام، پیامی بیاد، و به وای فای وصل نباشید، طبیعتا نباید به شما اعلام شود و متوجه نخواهید شد.

سلام.گوشی من a50 هست.در طول روز باتری مشکلی ندارد و معمولی شارژ میکنه اما شب تا صبح موقع خواب حدود ۱۵-۲۰ درصد شارژ کم میکنه.توی تنظیمات باتری هم برنامه ای نیست که اینجور شارژ کم کرده باشه.راهکار شما چیه؟ایا مشکل از باتریه؟

سلام
1- حتما در بخش مصرف باتری باید نشان بده که چه چیزی باتری را مصرف کرده وگرنه ممکن است باتری مشکل پیدا کرده باشد.
2- یک بار امتحان کنید که گوشی را در حالت فلایت مود (هواپیما) قرار دهید و این تست را تکرار کنید. اگر باتری کم نشد، احتمالا شبها آنتن دهی منطقه شما مشکل دارد یا ترافیک مصرف در منطقه شما بالاست
3- اگر گوشی هنوز گارانتی دارد با شرکت ارائه دهنده گارانتی تماس بگیرید، البته که معمولا باتری از موارد گارانتی خارج است اما امتحانش ضرر ندارد.
4- اگر این موارد اوکی نبودند، یک درخواست ثبت کنید تا با بررسی کارشناسی تر و دقیق تر بتوانیم مشکل گوشی و باتری را بفهمیم

سلام به همه البانی های کاربلد.
اقامن دیگه دارم روانی میشم..توچندتاتبلیغ دیدم یه چسب صطره ای روروی صفحه گوشی میریزن به سرعت ترک های گوشی ازبین میره.. البانیها اگه این مورد روتایید میکنید که من برم دنبال پیداکردن وخریدنش چون صفحه گوشیم ترک برداشته اماکامل ودقیق داره کارمیکنه…اگه میشه روشنم کنید که چه کارکنم…

درود بر شما
ترک روی گوشی با چسب قطره ای یا هر مورد دیگری از بین نخواهد رفت. ممکن است این چسب یک لایه محافظ روی گوشی ایجاد کند (مانند گلس محافظ) اما هرگز ترک را ترمیم نخواهد کرد. بنابراین اگر ترک گوشی تان جدی نیست، یک گلس محافظ رویش بزنید تا فعلا برایتان کار کند. اما اگر جدی است برای تعویض صفحه نمایش گوشی تان می توانید روی واحد تعمیرات موبایل البان (https://elbaan.com/repair/) حساب کنید.

مراقب باشید که گوشی تان با وجود این ترک نسبت به آب و سایر مایعات (مخصوصا الکل) بسیار حساس است و ممکن است این مایعات به داخل گوشی نفوذ کرده و باعث آسیب دیدن گوشی شوند.

باسلام
من یه گوشی HUAWEI Y9 Prime 2019
دارم که یه بروز رسانی انجام دادم بعد شارژ باتریم از 18به11 رسید آیا مشکلی است یا خیر

سلام
عملیات به روز رسانی پردازش زیادی را به خود اختصاص می دهد. خیلی شانس آوردین که وسط به روز رسانی شارژ گوشیتون تمام نشد. سعی کنید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشید و بعد اقدام به بروز رسانی کنید.
اگر دقت کنید بعد از اتمام به روز رسانی معمولا گوشی کمی هم گرم یا داغ می شود که نشاندهنده این پردازش زیاد است

اگر نگران خراب بودن باتری گوشی هستید، یک مدتی آن را زیر نظر داشته باشید. اگر تغییر درصدهای زیاد ملاحظه کردین یا ناگهان با 30 درصد شارژ باتری خالی و گوشی خاموش شد، آن موقع باتری شما احتمالا دارای مشکل است.

سلام وقتتن بخیر
من امروز متوجه شدم که گوشیم دچار مشکل شده و صدا رو پخش نمیکنه (مثل فیلم و یا اهنگ …)
اما وقتی پیام میاد یا زنگ میخوره صدای نوتیفیکیشن میاد.
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
وقت شما هم بخیر
یک مرتبه گوشی را خاموش و سپس روشن کنید
اگر گوشیتون اندروید هست، وقتی دکمه های ولوم را فشار میدین، منوی ولوم را باز کنید (معمولا یک فلش کوچک دارد که با گذاشتن انگشت روی آن منوی ولوم باز می شود) و یا از طریق تنظیمات به بخش صدا و نوتیفیکیشن بروید. چند بخش برای ولوم باز می شود. همه را کنترل کنید که به حد کافی زیاد باشند.

اگر مشکل حل نشد، شاید مشکلتان سخت افزاری باشد. در برخی گوشی ها قطعه ایجاد صدای پیام و زنگ با قطعه پخش موسیقی متفاوت است. الکل دشمن هر دوی اینها است. ممکن است به یکی الکل رسیده و آسیب دیده باشد.

اگر از روش ابتدایی مشکلتان حل نشد، در سامانه البان به نشانی https://elbaan.com/repair/ درخواست ثبت کنید تا کارشناسان البان به صورت کامل راهنماییتان کنند

سلام.ببخشبد نمدونم چرا بازار و مایکت و روبیکا برام باز نمیشه.مثل اینکه نت نداشته باشم

سلام
کنترل کنید که دیگر برنامه هاتون باز می شوند یا نه، یا که در اینترنت سرچ کنید و ببینید که مشکلی از جهت اتصال به اینترنت نداشته باشید

سلام وقتتون بخير
من ايفون ١١ دارم و دو هفته هست كه نميتونم چيزيو از اپ استور دانلود كنم،وقتي روي دانلود ميزنم چند لحظه لود ميشه و بعد قطع ميشه با فيلترشكن هم امتحان كردم و نشد و اپل ايديم هم عوض كردم

سلام
وقت شما هم بخیر
چند مورد را کنترل کنید:
1- میزان حافظه خالی گوشی
2- تنظیمات اپل آیدی (در بخش iTunes تنظیمات ببینید که پیامی نداده باشد)
3- از ابتدا با فیلترشکن وارد اپ استور شوید

اگر هیچکدام جواب نداد، درخواست ثبت کنید تا کارشناسان البان شما را به صورت کامل راهمایی کنند

سلام من ۴ روزه گوشی نوت 8 پرو خریدم روز اول دوربین خوب کار میکرد ولی شبش هی به دوربین وصل نشد اما مثلاً در اینستاگرام هردو خوب کار میکرد ریست فکتوری و آپدیت کردم اما درست نشد

سلام
اگر گوشیتون هنوز گارانتی دارد، حتما ابتدا با واحد گارانتی ارتباط بگیرید، در غیر اینصورت در سامانه البان به نشانی، https://elbaan.com/repair/ یک درخواست ثبت نمایید

سلام خسنن نباشید
من میخوام سیستم عامل گوشیمو عوض کنم یعنی اندروید هست و میخوام که به سیستم عامل miui که برای شیائومی هست عوضش کنم راستی گوشی من mi a3 هست ممنون میشم کمک کنید.
یه مشکل دیگه هم که داشتم اینه که من وقتی گلس گوشیمو عوض کردم دیگه اثر انگشت گوشیم کار نمیکنه و در همون زمان اندروید من ۱۰ شد و چون فاصله ی بینشون کم بود نمیدونم مشکل اثر انگشت از کجاست؟
با تشکر

سلام
وقت بخیر
خیلی ممنون، شما هم خسته نباشید
در مورد سوال اول: گوشی باید روت بشه و بعد فایل های مناسب و صحیح براش دانلود کنید و فرآیند تغییر سیستم عامل را انجام دهید.

در مورد سوال دوم: این یکی از باگ های به روز رسانی اندروید 10 در شیائومی هست که راه حل هم دارد:
1- در تنظیمات وارد بخش رمز و بخش اثر انگشت شوید
2- تمام اثر انگشت های ذخیره شده را پاک کنید
3- از بخش تنظیمات صفحه نمایش گزینه همیشه روشن (Always On) را غیرفعال کنید
4- رمز صفحه نمایش (Screen Lock) در بخش ایمنی گوشی را به None تغییر دهید
5- بخش بهینه سازی باتری (Battery Optimisation) را برای اپ In-Display Fingerprint به صورت عدم بهینه سازی (Don’t optimise) در آورید
6- اپ In-Display Fingerprint به صورت فورس استاپ (Force Stop) کرده و کش و دیتای آن را پاک کنید (در بخش اپلیکیشن ها در تنظیمات گوشی)
7- گوشی را خاموش و روشن کنید
8- امنیت یا قفل گوشی را روی اثر انگشت بگذارید و مجدد اثر انگشت خود را تعریف کنید
9- می توانید گزینه raise to wake up toggle را برای اثر انگشت در تنظیماتش روشن کنید تا وقتی گوشی را بلند می کنید روی صفحه نمایش محل انگشت گذاری مشخص شود و یا می توانید روی صفحه موبایل دو بار ضربه بزنید تا محل اثر انگشت نمایان شود

امیدواریم با این اقدامات مشکل حسگر اثر انگشت گوشیتون حل شود و اگر نشد، باز هم می تونید روی کارشناسان البان و مشاوره تلفنی حساب کنید 🙂

سلام
گوشیم حافظه اش پرشده درصورتی که اطلاعات کمی دارم. آنالیز داده ها نشون میده که other بیش از ۲۴ گیگ پرکرده. حافظه پنهان برنامه ها را که پاک میکنم باز برمیگرده به حالت اول. کش برنامه ها را پاک کردم. اسکن گوشی هیچ بدافزاری نشون نمیده. مشکل چیه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
هر بار که نرم افزاری را آپدیت می کنید، فایل های مربوط به آن روی گوشی ذخیره می شوند.

دو کار را به شما پیشنهاد می کنم:
1- اول اینکه برای حافظه پنهان واتساپ حتما از داخل خود واتساپ اقدام کنید. در بخش تنظیمات، قسمت حافظه، گزینه حافظه استفاده شده (Storage Usage) تمام چت ها و فضایی که اشغال کرده اند را نشان میدهد، بعضا این بخش در قسمت مدیریت حافظه گوشی به درستی نشان داده نمی شود.

2- مورد بعدی اینکه گوشی را wipe cache کنید. یعنی گوشی را در حالت ریکاوری بالا بیاورید (recovery mode) سپس با استفاده از دکمه های ولوم به گزینه wipe cache بروید و تمام کش داخل گوشی را پاک کنید. توجه داشته باشید که با این اقدام تمام چت های واتساپ شما پاک خواهند شد (می توانید پیش از اقدام از چت های واتساپ روی گوگل بکاپ بگیرید، از داخل خود واتساپ) و مجدد مجبور می شوید در برخی از اپ ها وارد اکانت خود بشوید (یعنی نام کاربری و رمز عبور وارد کنید)

امیدوارم با این اقدامات مشکلتان حل شود، اما اگر نشد، از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان یک درخواست ثبت نمایید: https://elbaan.com/repair/

سلام من کارت sd را اشتباها فرمت کردم با دو نرم افزار ریکاوری هم برنگشت میشه کمک کنید چگونه برگردونم
فایل ها در پوشه که فارسی ذخیره شده هستند و هم موزیک هست هم فیلم و عکس
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
سعی کنید با استفاده از رم ریدر و روی کامپیوتر کار ریکاوری را انجام دهید. هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است

سلام
گوشی من سامسونگ a10s هستش . چند ماهه خریدم و مشکلی نداشته ولی امروز صبح دیدم گوشی خاموش شده و دیگ روشن هم نمیشه از کلیدهای ترکیبی هم استفاده کردم برای ریست کردن باز اتفاقی نیفتاد و به شارژ وصل کردم باز مشکل رفع نشده . درحالی که شب گذشته کار میکرد .به نظرتون مشکل از کجاست ؟ هیچ ضربه ای ندیده و مشکل نرم افزاری هم نداشته یهو خاموش شده

سلام
ممکن است هارد گوشی آسیب دیده باشد. این سری از گوشی های سامسونگ از لحاظ هارد یا همان مموری کمی ضعیف هستند. چون می فرمایید چند ماه است که گوشی را تهیه کرده اید، حتما گارانتی آن باقی مانده است. حتما ابتدا از طریق گارانتی اقدام کنید. اگر مشکل از مموری یا هارد گوشی باشد برایتان (کل گوشی یا مموری را) تعویض خواهند کرد

سلام من چند هفته پیش یه برنامه نصب کردم و حرارت گوشی بالا میره و و همین باعث میشه تو بازی یا برنامه ها نشه به خوبی کار کرد مگه اینکه حرارت گوشی پایین باشه ریست هم زدم درست نشد مشکل از چی میتونه باشه؟ ممنون

سلام
آیا اپی که این بلا را سر گوشی آورد را پاک کردین؟
اگر گوشی را ریست فکتوری کردین و مشکل هنوز باقی مانده احتمال دارد که ویروسی شده باشد و نیاز باشد تا گوشی را فلش کنید

سلام گوشیم سامسونگ گلکسی a20s هست موقعی که میخواستم از برنامه تلگرام خارج شم و برنامه ها رو ببندم یهو هنگ کرد حدود دو ساعته که روی همون صفحه مونده و نه دکمه خاموش روشنش فعال میشه و نه هارد ریست میشه لطفا کمک کنید

سلام
یک مرتبه سعی کنید از یک تلفن دیگر با گوشیتون تماس بگیرید، شاید از هنگی در بیاد
اینکه هارد ریست کار نمیکنه کار خاص دیگری نمی توان انجام داد
یک درخواست در سامانه تعمیرات البان ثبت کنید تا کارشناسان البان با شما تماس بگیرندhttps://elbaan.com/repair/

سلام
گوشی من مدلش پی هشت لایت هست مدتی بود مشکل خالی شدن شارژ باطری داشت تااینکه باطریش باد کرد درب پشتش روبازکردم در هنگام کار باهاش متوجه شدم قسمتی از برد گوشی خیلی داغ میشه تقریبا نزدیک به دکمه ی پاور گوشی ومسیر تغذیه .خواستم بدونم چقدر هزینه ی رفع جریان کشی گوشیم میشه لطفا حداقل وحداکثرهزینه اش رو بگین .ممنونم

سلام
برای اعلام هزینه باید که درخواست ثبت کنید تا کارشناسان واحد تعمیرات به شما به صورت کامل در این رابطه توضیح دهند

آیا خود گوگل می تواند ویروسی شدن گوشی را اطلاع دهد

سلام
گاهی گوگل در مورد برخی اپ ها به شما اخطار می دهد. اما بعید است درمورد ویروسی شدن چیزی بگوید

سلام من میخوام گوشی موبایل بخرم و بین گوشی آ۵۱ و ام ۳۱ سامسونگ نمیدونم کدومو انتخاب کنم.و اینکه ی سری ها بهم میگن شیاعومی از سامسونگ بهتره و من واقعا دودلم.میشه راهنماییم کنید؟انتظارم از گوشی ی دوربین خیلی خوبه و اینکه روون باشه و دوامشم خوب باشه بودجه م هم تا هفت میلیون تومن هست

سلام
بین آ 51 و ام 31، تفاوت زیادی وجود ندارد، اما ام 31 دوربین اصلی بهتری دارد درحالیکه در آ51 دوربین دوم بهتری دارد و در سوم و چهارم مشابه هستند. دوربین سلفی ام31 امکان فیلمبرداری با کیفیت تری را دارد. رم ام31 6 گیگ است و از آ51 جدیدتر است
اما اخیرا برخی از مدلهای آ و ام در یکی دوماه ابتدایی استفاده دچار مشکل می شوند، حتما سعی کنید مدل گارانتی دار را بخرید
گوشی های شیائومی هم خیلی خوب از آب درآمده اند

سلام من مدل گوشیم honor 9x هست و اوایل با سرعت خوبی شارژ میشد مثلا در یک ساعت حدود 50 یا 60 درصد شارژ میشد. اما از دیروز یکدفعه سرعت شارژ شدن افت کرد و الان توی یک ساعت 25 درصد شارژ میشه! لطفا راهنماییم کنید حدود یک ماهم هست گوشیو دارم.

سلام
آیا شارژر شما سالم و از نوع فست شارژ هست؟
همچنین کابل شارژتان آیا همان اصلی است؟

بله همون شارژر و کابلی هست که داخل جعبه بود و از جای معتبری خریدم، شارژر فست شارژ نیست اما 2 آمپر و 10 واته باتری گوشیمم 4000 میلی امپر

شارژر هم باید فست شارژ باشد تا گوشی با بالاترین سرعت شارژ شود

لطفا یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و به صورت کامل راهنماییتان کنند

سلام وقت بخیر
من یه گوشی j5 prime 2016 دارم
گوشی خود به خود خاموش شد
الان وقتی میزنم شارژ روشن میشه بالای صفحه یه نوشته قرمز میاد(could not do normal boot. I nval id Kernel Length
ممنون میشم راهنمایی کنید مشکل از چیش هست

سلام
یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان البان شما را راهنمایی کنند

گوشی من Gplus T10 وقتی کارت SD بیرون میکشم و دوباره وارد میکنم گذینه ی قالب بندی را میزنم تمام محتوا های داخل کارت SD حذف میشود مشکلش چیست؟

سلام
لطفا ثبت درخواست کنید تا کارشناسان با شما صحبت کرده و راهنماییتان کنند

سلام داخل تعمیراتی ها خش صفحه گوشی رو از بین می‌برند یا نه نمیتونن؟

سلام
این کار با تعویض گلس روی صفحه نمایش ممکن است (منظورم گلس محافظی که از بازار می خرید نیست) اما همراه با ریسک هست که صفحه نمایش به کل خراب شود

سلام
من گوشی هوآوی دارم که لپ تابم از طریق هات اسپات این گوشی به اینترنت وصل میشه…. جدیدا یک آدرس سایتی که زیاد باهاش کار دارم رو باز نمیکنه و با اینترنت های دیگه امتحان کردم سایت باز میشه بنابراین ایراد از گوشی من هست به نظرتون چه مشکلی در هات اسپات پیش اومده که فقط یک آدرس سایت رو باز نمیکنه و بقیه سایت ها باز میشن ممنون

سلام
با مرورگر دیگر امتحان کنید و همچنین هات اسپات گوشی خودتان را روی سیستم دیگر
مشکل نمی تواند از هات اسپات باشد

سلام بعد از زدن الکل به گوشی ایفون،صفح نمایش کار میکنه منتها نور کامل نیست در بعضی جاها و لکه های مایع مشخصه،گوشی ایفون se
مشکل چیه و چقدر هزینه داره؟

سلام
متاسفانه صفحه نمایشتان خراب شده و باید تعویض شود
لطفا در سامانه درخواست ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند و راهنماییتان کنند
در سایت https://elbaan.com/repair/

با سلام وقت بخیر. گوشی تلفنم مدل اس 6اج خاموش شد باتریش از اول مشکل داشت و قرار بود عوض کنم منتهی امروز کلا گوشیم خاموش شد دلیلش رئ نمیدونم از باتری است یا چیز دیگر. مشکلی که دارم پاک نکردن اطلاعاتمه چطور میتونم اطلاعاتم رو قبل دادن به تعمیرگاه پاک کنم؟

سلام
میتونید با خیال راحت تعمیر گوشی تون را به ما بسپارید و از بابت اطلاعاتتون خیالتان کاملا راحت باشد
حتی می تونید با هماهنگی قبلی هنگام حضور خودتون شاهد تعمیرات باشید
برای ثبت درخواست و آغاز مشاوره رایگان برای تعمیرات باید از لینک زیر اقدام کنید:https://elbaan.com/repair/

سلام من موبایلم ردمی نوت هشت هست.
باتریش با بازی و اینترنت روشن و خاموش روشن(در کل ترکیبی) پانزده تا بیست ساعت دوام میاره
طبیعیه؟
ببخشید اندروید ۱۰ برای نوت هشت اومده؟
ببخشید حالت ذخیره نیرو برای باتری ضرر نداره؟
ممنون.🌹

سلام
عمر باتری طبیعی هست
در مورد آپدیت اگر ارائه شده باشد، در بخش تنظیمات گوشی، وارد قسمت آپدیت (Update) بشوید. اگر آپدیتی ارائه شود از این مسیر قابل دانلود و نصب هستش
حالت ذخیره نیرو، ضرری برای باتری ندارد، در این حالت گوشی برنامه های پس زمینه را غیر فعال می کند، نور صفحه را کمتر می کند و کلا تلاش می کند تا کمتر از باتری استفاده کند. اما کلا نگذارید باتری تان خیلی زیر 20 درصد برود. هر زمان نزدیک به 20 درصد شد، آن را شارژ کنید و هنگام شارژ نیز از آن استفاده گوناگون مانند بازی نکنید وگرنه به باتری آسیب می رساند

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2020 ELBAAN Team

اندروید

۰

  در این مقاله به شما آموزش داده شده است اگر استفاده زیادی از اینترنت …

اندروید

۰

اندروید

۰

اندروید

۰

مشاوره تلفنی موبایل

اندروید

۰

آیفون

۰

  در مقاله امروز به موضوع ارور آیفون ۱۰۰۹ پرداخته ایم که این ارور  دسترسی …

آیفون

۰

آیفون

۰

IOS

۰

آیفون

۰







دسته‌بندی نشده

۰

امروز در الو رایانه کمک قصد داریم که بهترین دنلود منیجر های اندروید را معرفی کنیم که به شما جهت دانلود فایل های ویدیوی و صوتی و… به شما کمک میکنند. از ویژگی های  این دانلود منیجرها (Download manager) میتوان به موارد زیر اشاره کرد . توقف موقتی دانلود فایل‌های بزرگ،ادامهٔ دانلودهای شکسته‌شده یا متوقف، …

مودم

۰

  ارائه دهنده اینترت و مودم از اصلی ترین ابزار برای دسترسی به اینترنت ISP و شبکه وای فای است . امروز با نحوه ارتباط و کانفیگ شدن این دو اشنا میشویم . روش کانفیگ کردن اصولا در تمام مودم ها به یک صورت است فقط تفاوت آنها در شکل …

اینترنت

۰

  در مقاله امروز قصد داریم اینترنت را بشناسیم با مزیت ها و معایب آن آشنا شویم هم چنین می توانید در مقاله دیگر ما مانندروش ایمن ماندن در اینترنت راه استفاده از اینترنت را بشناسیم تا بتوانیم استفاده بهتری از اینترنت داشته باشیم همچنین با خواندن مقالهایمن سازی اینترنت برای …

مشکلات سخت افزاری

۰

  در این مقاله قصد داریم قطعات سخت افزار کامپیوتر را به شما معرفی کنیم و با هم آنها را بشناسیم . در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه سخت افزار خواندن مقاله روش انتقال اطلاعات از هارد به هارد دیگر را به شما پیشنهاد می کنیم . …

تلگرام

۰

  تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های ارتباطی بین مردم است که با وجود قابلیت های زیاد آن اکثرا طرفدار این اپلیکیشن هستند برای افرادی که می خواهند ساده رفتار نکنند مثلا پیامی که از شخصی دریافت کرده اند را با همان نام برای شخص دیگر نفرستند در این …

راهنمای خرید گوشی

۰

  امروزه با وجود پیشرفت تکلونوژی و وجود گوشی های لمسی در ابعاد بزرگتر گوشی های ساده هنوز هم بخشی از بازار موبایل را تصاحب کرده اند و در مصارفی خاص به درد بخور هستند. یکی از فرق های اساسی گوشی غیر لمسی و دارای صفحه ی کلید با گوشی …

راهنمای خرید گوشی

۰

راهنمای خرید گوشی

۰

راهنمای خرید گوشی

۰

راهنمای خرید گوشی

۰

راهنمای تلفنی تعمیرات موبایل

۰

حل مشکل بریک شدن گوشی   گروه مشاوران الو رایانه کمک در خصوص رام گوشی و نحوه ارتقا اندروید توضیحاتی ارایه دادیم. رام سیستم عاملی است که در واقع نقش ویندوز در کامپیوتر را ایفا می کند. در این مقاله می خواهیم مشکلی به نام بریک شدن گوشی را مورد …

اندروید, راهنمای تلفنی تعمیرات موبایل

۰

IOS, اندروید, تلگرام, راهنمای تلفنی تعمیرات موبایل

۰

راهنمای تلفنی تعمیرات موبایل, کامپیوتر, مشکلات نرم افزاری

۰

اندروید, اینترنت, راهنمای تلفنی تعمیرات موبایل, کامپیوتر, مشکلات نرم افزاری

۰

مشاوره تلفنی موبایل

مشکلات نرم افزاری

۰

  در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم تا بتوانید با نحوه شناسایی مدل و نوع حافظه رم سیستم خود آشنا شوید لطفا با ما همراه باشید . چنانچه علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اطلاعات نرم افزاری و یا سخت افزاری هستید خواندن مقاله های آموزش …

مشکلات نرم افزاری

۰

مشکلات نرم افزاری

۰

مشکلات نرم افزاری

۰

مشکلات نرم افزاری

۰

مودم

۰

  ارائه دهنده اینترت و مودم از اصلی ترین ابزار برای دسترسی به اینترنت ISP و شبکه وای فای است . امروز با نحوه ارتباط و کانفیگ شدن این دو اشنا میشویم . روش کانفیگ کردن اصولا در تمام مودم ها به یک صورت است فقط تفاوت آنها در شکل …

مودم

۰

مودم

۰

مودم

۰

مودم

۰

راهنمای رفع مشکلات موبایل و کامپیوتر

۰

آموزش تنظیمات dns   شاید با مشکل قطعی اینترنت و باز نشدن سایتها مواجه شده اید. توجه داشته باشید در چنین مواقعی نمیتوان به طور قطعی گفت که مشکل قطع شدن اینترنت و یا سرور سایت است. درمواردی صرفا  با تغییر DNS می توانید به سایت مورد نظر دسترسی پیدا …


تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958

• با ما تماس بگیرید و بگویید چه تعمیری برای موبایل خود نیاز دارید. • سفارش تعمیر را رایگان ثبت کنید. • روز و ساعت موردنظر برای تعمیر را رزرو کنید. • محل دلخواه خود را برای تعمیر مشخص کنید.

• سفارش شما به کارشناسان مربوطه ارجاع می‌شود. • نزدیک‌ترین کارشناس ما با شما تماس می‌گیرد و در محل حاضر می‌شود. • گوشی یا تبلت در حضور شما تعمیر می‌شود. • در صورت نیاز، موبایل شما به مرکز تعمیرات موبایل کمک ارسال می‌شود.

• بعد از یک ساعت دستگاه شما تعمیر شده است. • هزینه را بعد از تعمیر پرداخت می‌کنید. • قطعات تعویض‌شده ضمانت می‌شوند. • همه چیز مثل سابق کار می‌کند.

رییس خودت باش، درآمدت را بیشتر کن

اگر علاقمند به یادگیری تعمیرات سخت‌افزاری دستگاه‌های هوشمند هستید، می‌توانید مقاله‌ها و ویدیوهای آموزشی تخصصی موبایل‌کمک را دنبال کنید. در این مطالب،‌ همه تکنیک‌هایی را که برای تعمیر موبایل،‌ تبلت، لپ‌تاپ، مک، کنسول بازی، ساعت هوشمند، دوربین، کامپیوتر و .. لازم دارید، به بهترین روش آموزش داده شده‌اند. مهم نیست تا چه حد در تعمیر دستگاه‌های هوشمند تجربه دارید، اینجا همه چیز به سادگی به شما آموزش داده می‌شود.

مشاوره تلفنی موبایل

در بخش آموزشهای نرمافزاری موبایل‌کمک، ‌شما می‌توانید مشکلات نرم‌افزاری دستگاه‌های اندروید، آیفون و ویندوز خود را حل کنید، آخرین نقد و برررسی‌های روز دنیا در مورد اپلیکیشن‌های آیفون و اندروید را پیگیری کنید و آخرین ورژن آنها را دانلود نمایید.

متخصصان موبایل‌کمک، به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند. اگر ایرادی در هر یک از دستگاه‌های موبایل خود دارید، می‌توانید به صورت تلفنی با ما تماس بگیرید. کارشناسان موبایل‌کمک به شما کمک می کنند تا مشکل خود را حل کنید. تماس از تلفن ثابت در سراسر کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ تماس از تلفن ثابت در استان تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۲۹۶ تماس با خط همراه اول: ۹۹۲۲۵۵۱۵ در صورتی‌که درخواست تعمیرات در محل را دارید،‌ می‌توانید از طریق تلفن ۷۵۱۴-۷۵۱۴-۰۲۱ و یا با ثبت سفارش اعزام کارشناس، موبایل خود را تعمیر کنید.

تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک ۹، واحد ۲

۰۲۱-۷۵۱۴۷

[email protected]

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های موبایل‌کمک باخبر شوید

شرکت موبایل کمک دارای بزرگترین و معتبرترین وبسایت ارایه دهنده خدمات اینترنتی برای تعمیرات موبایل در کشور است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ و با شعار «زندگی بهتر در عصر موبایل» آغاز نمود. مشاوره تلفنی در زمینه تعمیرات نرم افزاری موبایل اولین خدمتی بود که توسط این شرکت ارایه گردید و پس از مدت کوتاهی خدمات دیگری مانند تعمیرات سخت افزاری موبایل، ثبت سفارش آنلاین تعمیرات موبایل در وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل کمک، فروشگاه آنلاین قطعات موبایل، تولید محتوای آموزشی کامل و رایگان تعمیرات موبایل، آموزشگاه تعمیرات موبایل و همچنین فروش بیمه موبایل هم به سبد محصولات آن اضافه شد. بیشتر

طراحی و توسعه توسط تیم موبایل کمک | تمامی حقوق این سایت برای سایت موبایل کمک محفوظ است

چگونه مشاوره تلفنی فوری با موبایل داشته باشیم؟می‌خواهید مشاوره تلفنی فوری داشته باشید؟ از سایت ۹ صبح تا ۱۱ شب در کنار شما هستیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مشاورانه، مشاوره تلفنی به‌عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات افراد شناخته می‌شود. مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آن‌ها در زمینه‌های گوناگون زندگی شود.

درگذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می‌دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روزبه‌روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاوره تلفنی موبایل

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آن‌ها اقدام کنند.

مشاوره می‌تواند از طریق راه‌های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه‌های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش‌هایی که توسط مرکز مشاوره مشاورانه برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی فوری با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به‌ راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می‌باشد.

افراد به‌راحتی می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه‌ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آن‌ها و برای افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کنند به وجود آورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست‌های روانشناسی شخصیت می‌کند و پس از پاسخ دادن به تست‌های روانشناسی می‌تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه‌وتحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می‌تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده‌اند و زندگی را به‌تنهایی می‌گذرانند در برمی‌گیرد.

در واقع این‌ یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روان‌پزشکی

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می‌کند که انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روان‌پزشکی می‌تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و مؤثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ها و اختلالاتی که می‌تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آن‌ها و روابط اجتماعی آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

بسیاری از خانواده‌ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه‌های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته‌ شده می‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان‌ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های افراد در زمینه‌های گوناگون یادشده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و مؤثر است را می‌توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده‌های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه‌های گوناگون با مشکلات مختلف دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده‌ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به‌عنوان یکی از مشاوره‌های بسیار مهم در مرکز مشاوره مشاورانه انجام می‌گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

خانه ‏»‏ وبلاگ ‏»‏ مشاوره تلفنی خرید گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند

مشاوره تلفنی نقش بسیار مهمی در فروش آنلاین دارد. فروشگاه اینترنتی تبلت فون سعی کرده است به هر نحو ممکن فرآیند خرید و تحویل محصول را برای مشتریان عزیز تسهیل نماید. مشاوره تلفنی به عنوان راهکاری برای تسهیل امر فروش انتخاب شده است. تبلت فون سعی دارد با داشتن کارشناسان مجرب فنی بتواند دغدغه‌ی مشتریان در هنگام خرید را حدالامکان رفع نماید. برای مشاوره تلفنی در ساعات اداری و در روزهای غیر تعطیل با شماره‌های دفتر تماس بگیرید. بهتر است قبل از هرگونه تماس با کارشناسان فروش و پشتیبانی، صفحه‌ی سوالات متداول را مطالعه نمایید.

قبل از خرید، بررسی نمایید که اداره مرسولی تیپاکس در شهر شما دارای نمایندگی باشد (شعب شرکت تیپاکس). روش ارسال پست پیشتاز کل نقاط کشور را در بر می‌گیرد. برای ارسال پیک در تهران نیز هزینه ارسال 10 هزار تومان مربوط به مناطق داخلی شهر تهران می‌‌شود و در صورت دور بودن محل، هزینه پیک بنا به مسافت بیشتر می‌شود. برای پیگیری مرسولات پستی نیز مطلبی تدارک دیده‌ایم. در صورتی که هیچ یک از راهنماها موثر نباشد، با دانستن شماره‌ی سفارش خود می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

در صورتی که در هر مرحله از فرآیند خرید با مشکل مواجه شوید، ابتدا به راهنمای خرید از تبلت فون مراجعه نمایید. در صورتی که مشکل مورد نظر شما برطرف نشد، می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید. هرگونه ایراد و اشکال را می‌توانید با کارشناسان مطرح نمایید تا در اسرع وقت مساله مرتفع شود.

مشخصات فنی کالاها به تفصیل در صفحه‌ی محصولات توضیح داده شده‌اند. سعی می‌شود با پاسخگویی سریع و کامل به سوالات مشتریان در بخش نظرات – توسط حساب رسمی سایت – توضیحات بیشتری نیز ارایه شود. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی خرید گوشی و تبلت وبسایت تبلت فون استفاده کنید.

مشاوره تلفنی موبایل

در صورتی که می‌خواهید مقدار ثابتی هزینه کنید و و در انتخاب محصول مورد نظرتان شک دارید، یا بین چند مدل مردد هستید، می‌توانید از مطالب تهیه شده در بخش وبلاگ تبلت‌فون (مشاوره خرید گوشی، راهنمای خرید ساعت هوشمند و …) استفاده کنید. همچنین می‌توانید با برقراری تماس با بخش مشاوره تلفنی، از تجارب کارشناسان بخش مشاوره خرید بهره‌مند شوید. علاوه بر اطالاعات فنی و مشخصات و امکانات گوشی‌ها و تبلت‌ها، مشاوره در زمینه انتخاب گوشی برای خرید نیز از خدمات ارایه شده توسط کارشناسان ماست.

هدف از مشاوره تلفنی توسط کارشناسان تبلت فون، تسهیل فرایند انتخاب و خرید و همچنین ایجاد تجربه‌ای بهتر هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی تبلت فون می‌باشد. امید است تلاش‌های ما مثمر ثمر واقع شود و بتوانیم در این زمینه پاسخگوی اعتماد شما کاربران عزیز باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام خرید تبلت سامسونگ مدل TAB A 8.0 رو پیشناهاد میکنید

سلام. مدل های t515 و t295 در رنج قیمتی خود گزینه های مناسبی هستند.

سلام من میخواستم شیائومی نوت ۹ اس بخرم میخواستم بدونم خوبه یانه

سلام. بله گوشی های خوبی هستند هم 64 و هم 128

سلام با حدود قیمت ۳ تا ۳.۵ چه گوشی میشه خرید واسه فردی که گوشی باز نیست با پردازنده و حافظه خوب که هنگ نکنه.لطفاراهنمایی بفرمایید

سلام. معمولا هر گوشی اگه برنامه و بازی بیشتر بشه و خارج از توانش هنگی رو خواهد داشت. در اون رنج قیمت مدل A20s و نوکیا 6.2 مدل های مناسبی هستند.

سلام ببخشید میشه یه گوشی تا سقف ۳ میلیون معرفی کنید. پردازنده اش بتونه بازی های نیمه سنگین رو بدون هیچ لگی بالا بیاره، دوربین برام مهمه، صفحه نمایش هم رزولوشن فول اچ باشه عالیییه ولی دیگه تراکم پیکسلی زیر ۳۰۰ نیاد، زود داغ نکنه، حافظه پایین تر از ۳۲ نباشه و رم هم دیگه پایین تر از ۳ نه، باتری یک روز رو برام بره خوبه، از سامسونگ ،هواوی و شیائومی باشه.

سلام. مدل های A10S و A20s سامسونگ و شیائومی نوت 8 رو چک کنید با مشخصاتی که فرمودید سازگار باش.

سلام من میخوام گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ بگیرم واینکه من بااینترنت زیاد کارمیکنم این گوشی برام مناسبه؟؟؟

سلام میخواستم بدونم هواوی نوا6 چه زمانی به ایران میاد

سلام. احتمالا ماه آینده.

سلام بین دو گوشی samsung A50 و huawie p30 lite کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

سلام. هر دو گوشی تقریبا شرایط مشابهی دارند. A50 گزینه مناسبتری هست.

سلام. خرید گوشی شیائومی رام چین رو پیشنهاد می کنید؟

سلام. نه دوست عزیز هنگام استفاده ممکنه مشکل زیادی ایجاد کنه. رام گلوبال بگیرید خیالتون راحتره.

سلام ببخشید می خواستم بپرسم گوشی Huawei Y9 2019 بهتر است یا Samsung M20

سلام. با ام 20 نسخه 64 تفاوت آنچانی با هم ندارند اما در مقایسه با نسخه 32 نماینده هواوی بهتر می باشد.

سلام میخاستم بدونم از نظر شما هانور8xبهتره y92019یاانر10لایت….واسم دوربین خیلی مهمه

سلام. هانر 8X شرایط بهتری دارد.

سلام‌ باپول۴ میلیون و۵۰۰هزارتومان چه گوشی می توان خرید دوربین وقدرت مهم است

سلام. مدل های A50 و A7 2018 با یکم هزینه بیشتر A70 گزینه های مناسبی هستند.

سلام من میخوام تا حدود 4میلونو 500 هزار تومان موبایل بخرم به نظر شما چه گوشی بهتر است من خودم نظرم رو samsung a7 2018است به نظر شما خوبه؟

سلام.بله مشخصات مناسبی دارد.

سلام
من با بودجه حداکثر دو دویست _ سیصد
گوشی مخوام ک برا فیلم نگاه کردن ، وبگردی ، بازی ، شبکه های اجتماعی و تماس استفاده کنم.
دوربین در حد 13 پشت و 8 سلفی
باتری زود خالی نکنه
شکل و شمایل برام مهم نیست
سوکت گوشی زود خراب نشه
آنتن دهی مناسب با قابلیت اثر انگشت (سنسور زود خراب نشه) ساپورت او تی جی و وصل شدن به کامپیوتر
من تجربه زیادی از گوشی ها بجز سامسونگ و گوشی های جدید از 2016 به بعدو ندارم زیاد. شش پیشنهاد خوب بدید.
آیا شما توصیه مکنید گوشی دست دوم بگیرم اگر جواب مثبته چند مورد پیشنهاد کنید؟

سلام. گوشی های هواوی 7C و سامسونگ مدل های J4 و J4 پلاس با J7 core و ایسوس مدل 3S max گزینه های مناسبی در این رنج هستند.

مشاوره تلفنی موبایل

با سلام. گوشی در حد یک میلیون و کیفیت دوربین بالا چی میشه خرید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام. در حال حاضر ایسوس مکس 3S گزینه مناسبی می باشد.

ببخشید گوشی میت ده لایت یا جی هفت پریم و یا جی هفت پرو بهتر و مناسب تر است

سلام. جی 7 پرو و میت ده لایت شرایط بهتری دارند.

سلام و عرض ادب احترام
گوشی میت ده لایت یاجی هفت پروبهتر می باشد

سلام. هر دو مدل گوشی میان رده خوبی هستند.

سلام
ببخشید گوشی در حد یک میلیون پانصد تا یک میلیون و هشتصد هزار تومان چی گوشی مناسبه برام بردش هم مهم است

سلام. گوشی های هواوی میت ده لایت و پی اسمارت با سامسونگ جی 5 پرو و جی 7 پرو و A5 2017

سلام .من می خواستم بین دو گ شی mate 10 lite0 وsamsung c9 pro کدوم بهتره

سلام. گوشی های سری سی سامسونگ اکثر مصرف داخل چین هستند به همین دلیل میت ده لایت گزینه مناسبی می باشد.

سلام
ببخشید من میخاستم با بودجه 1 میلیون تا 1200 یه موبایلی بخرم که برابر همه بازی های سنگین مقاوم باشه و حافظش هم بالا باشه برندشم مهم نیس
شما چه موبایلی رو پیشنهاد میکنید؟

سلام. در رنج قیمتی که مد نظر شماست گوشی های جی 7 پرو و پی 10 لایت با دزایز 10 پرو گزینه های مناسبی هستند.

سلام من الان ایفون ۷ پلاس خریدم ولی میترسم ای او اس به ۱۱ بروز بشه ک همه میگن خیلی بده باید چکار کنم

سلام. مشکلی نخواهید داشت معمولا اول بروز رسانی ها برخی مشکلات هست که رفته رفته با اپدیت ها برطرف میشوند.

سلام.تاسقف یک ملیون تومان،تبلتی که دارای قلم باشد وبرای یادداشت برداری مناسب و همچنین 4g وکمتر. از ده اینچ معرفی نمایید،ممنون

سلام. در حال حاضر ارزان ترین مدل تبلت که قلم داشته باشد تبلت P585 سامسونگ هستش. نسبت به قیمت مشخصات خوبی دارد.

سلام.ببخشید می خواستم ببینم mate 9 بخرم یا p10

سلام. p10 شرایط بهتری دارد.

سلام. کسی اپل ایفون 6 اس چینی داره ؟ خوبه کارش؟
زیاد لازمش ندارم فقط واسه زنگ زدن و پیامک دادن میخام

به نظر شما کدوم یک از این دو گوشی p9liteو j7 2016و j5از نظر کیفیت دوربین و استحکام صفحه بهتره

سلام در حال حاضر گوشی j7 2016 ارزش خرید بالاتری دارد.

سلام من با گوشی بازی های سنگین زیاد انجام میدم دوربین برای من مهمه گوشی جان سخت میخوام حسگر اثر انگشت هم داشته باشه داغ نکنه و اگه میشه بدنه ی فلزی داشته باشه میخواهم یک میلیون و سیصد هزینه کنم یعنی در کل یه گوشی عالی باشه

سلام. دوست عزیز داغ کردن گوشی بستگی به بازی هایی که اجرا می کنید و چیپست می تواند برای هر گوشی اتفاق بیافتد گوشی های Z5 و هانر 8 به همراه گوشی A5 2017 گزینه های خوبی هستند.

بازی های مثل gta sa گانگستر آسفالت8 اینجور بازی ها
یهم گفتند گوشی htc desir10 pro همه ی این ویژگی ها رئ داره نظرتون درمورد این گوشی چیه

سلام. گوشی مورد نظر با توجه به مشخصات و امکانات و قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی دارد.

سلام، من میخوام بین 800 تا 900 هزینه کنم و نمدونم چه برندی تو این قیمت مناسب هست. من میخوام اول از همه حافظه داخلی بالا، دوربین با کیفیت عکس بالا و باتری هم شارژ رو نگه داره. من خودم بین دو مدل هوآوی G8 و اچ تی سی Desire 830 و سامسونگ گلکسی J7 موندم. لطفا راهنمایی کنید

سلام. مدل های جی 7 نسخه 2016 و هانر 6 ایکس و هانر 8 لایت نیز گزینه های خوبی هستند.

من میخواستم گوشی بخرم بودجه من تا یک میلیون تومان است و شما اول بگید با این انتظاراتی که من دارم گوشی نو بخرم یا مدل های بالا تر کارکرده وبرای هر کدام نو و کارکرده پیشنهاد بدید
انتظار من از گوشی اینه که دوربین خوبه داشته باشه و سخت افزار خوبی واسه اجرای بازی و شکیل باشه همین

سلام. گوشی های ایسوس زنفون سلفی هواوی هانر 6 ایکس سامسونگ A3 2017 و موتورولا موتو ایکس استایل گزینه های خوبی هستند.

البته ایسوس مدل پایه یعنی ze552

سلام به شما . من شدیدا بین گوشی ایسوس زنفون 3 و گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 گیر کردم از نظر شما کدوم بهتره. موفق باشید

سلام.زنفون 3 مدل 552 شرایط بهتری دارد.

سلام بشدت بینs7 و v20 موندم
هر دوشو دوس دارم بخدا کلا گیج شدم
یکی با دلیل راهنماییم کنه که تجربشو داره

با عرض سلام و خسته نباشید… من میخام گوشی هواوی نوا پلاس بگیرم که مشخصات خوبی داره… تعاریف زیادی هم شنیدم درباره گوشیش اما چون اسم هواوی یکم بد در رفته مردد هستم… چون میگن هواوی بعد از 6یا7 ماه هنگ کردناش زیاده
اما خیلی گوشی مورد پسندم هس
به نظرتون این نوا پلاس خوبه یا نه؟؟
من تا 1100000 میخام گوشی بگیرم
همین مدل رو بگیرم که برام تا 2 .3 سال کار کنه یا یک گوشیه دیگه که شما پیشنهاد میدین……؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. مدل خوبی رو انتخاب کردید هواوی برند خوبی می باشد. در این رنج قیمت سامسونگ A5 2016 و موتورولا موتو ایکس استایل نیز گزینه های مناسب دیگر هستند.

باعرض سلام و وقت بخیر
ببخشید یه گوشی میخوام بگیرم تا حدودای قیمت ۱۵۰۰.
واقعا نمیدونم چی بگیرم، A7 2017سروصدای زیادی کرده، ولی واقعا گوشیه خوبی هس یا نه؟
چراغ اعلان نداره، لرزشگر اپتیکال نداره
اینکه باطریش اینترناله خوبه یا بد؟!
بعد درسته میگن وقتی هم خاموش باشه اثرانگشتش کار میکنه؟
S7اینجور نیس؟
میشه شما یه گوشی تا حدودای قیمت ۱۵۰۰ ک از همه نظر خوب باشه معرفی کنین؟ ممنون

سلام. گوشی A7 2017 مشخصات خوبی دارد. الان اکثر گوشی های بالا رده باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر رو دارند. گوشی های سونی Z5 و HTC 10 و میت 8 گوشی های مناسبی در این رنج قیمت از کمپانی های دیگه هستند.

و با زنج قیمت تا حدود همین دومدل که گفتم غیرغز اینها چی زو پیشنهاد میکنین؟
حسگر A9 pro خوبه؟

سلام. سری A نسخه 2017 هم گزینه های خوبی می باشند.

سلام، وقتتون بخیر
بنظر شما‌گوشی مدل galaxy a7 2017 بزای خرید گزینه مناسب تریه‌یا Galaxy A9 Pro 2016؟
A7لرژشگر اپتیکال نداره، A9 pro 2016 داره؟
از لحغظ اینکه ویتنامه یا چینی و کلا همه چی… کدومیکیش خرید بهتریه؟

سلام. با توجه به مشکلاتی که برخی مدل های سری A و C که بدون گارانتی هستند و رام های مختلفی براشون تو بازار وجود داره توصیه می شود. از مدل های با گارانتی تهیه کنید.

یه‌مدل‌که تا‌سقف یک‌میلیون باشه
و‌سایزش مث جی۷بزرگ باشه
8هسته‌ ای باشه
صفحه‌نمایش Amoled
مارکش مهم نیس
فلش بخوره، شارژر همراه بشه واسش استفاده‌کرد
هنگ‌نکنه، یه خرید مطمئن
‌تا سقف یک میلیون
شما‌بهنرین پیشنهادتون چیه؟؟

سلام. گوشی های سامسونگ A5 2016 و htc A9 و ME به همراه هانر 6 ایکس تقریبا اکثر مشخصاتی که میخواهید رو دارند.

سلام خسته نباشید،ببخشید من ی سوال ازتون داشتم،ب نظرتون بهترین وپرکاربردترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب چیه؟ بعد ی سوال دیگ مدل galaxy c7 سامسونگ خوبه؟مچکرم.

سلام. سری C چون مشکلاتی دارند به این دلیل موجود نمیکنیم. بستگی به این داره که تو ه رنج قیمتی میخواهید گوشی بخرید؟

سلام من از بین گوشی های هواوی gt3 و j52016 و j5prime و p9lite مردد هستم .لطفا راهنمایی بکنید . نظر خودم روی gt3 هست ولی کمبود لوازم جانبی این گوشی مانند قاب و … در بازار من را نگران کرده است .

سلام. گوشی خوبی انتخاب کردید نماینده های سامسونگ نیز شرایط خوبی دارند. لوازم قسمت لوازم جانبی برای گوشی انتخابی موجود می باشد.

باسلام.میخواستم نظرتونوراجب j5 2016بدونم.متشکرم

سلام. با توجه به قیمت و مشخصات الان این گوشی ارزش خرید بالایی دارد

سلام
میخواستم بدونم به نظرتون میت 8 بهتره یا پی 9 یا آنر8؟ اندروید 7 برای همه اومده؟
برام بیش از دوربین، باتری و هنگ نکردن مهمه

سلام. ارش خرید هانر 8 بالاتر می باشد.

س.می خواستم بدونمبه نظر شما ردمی نوت 3 پرو بهتره یا نوت 4 یا پی 8 لایت هواوی یا جی5 سامسونگ

سلام. معمولا گوشی های شیائومی مشخصات بهتری نسبت به قیمت و هم رده های خود از برند های دیگر دارند با این وجود برند های هواوی و سامسونگ جا افتاده تر می باشند.

سلام ی گوشی نو زد تی ای مدل blade v 6گرفتم دوتا اشکال دارم.اول اینکه زده دوسیم کارت اما دقیق نمیدونم سیم کارت دوم و رم رو چطور وارد کنم از قسمت سینی؟دومین اشکال هم اینکه که من با شارژ پر خاموش کردم صیح روشن کردم دیدم اصلا اولا روشن نمیکنه بعدش هم باطریش خالی شده؟

سلام. به احتمال زیاد سیم دوم با کارت حافظه اسلات مشترک دارند. برای مشکل بعدی می توانید با فروشنده تماس بگیرید و مشکل خود رو مطرح کنید.

سلام میخوام یک گوشی ارزان بگیرم بین سامسونگ جی وان مینی و لنوو a2010 موندم میشه راهنماییم کنید قیمت حداقل 350 یا یک مارک دیگه معرفی کنید

سلام. دو گزینه خوب رو انتخاب کردید با این ها کمی بیشتر هزینه کنید J1 Ace خریداری کنید مناسب تر می باشد.

سلام.من بین خرید j7 2016 و j7 prime موندم.از یه طرف صفحه نمایش خوب و فلاش دوربین سلفی و قیمت بهتر تو j7 2016 و از طرفی دوربین سلفی بهتر و رام بهتر و سنسور اثر انگشت تو j7 prime.کمکم کنین

با سلام و خسته نباشید . میخواستم بدونم تا مبلغ 600.000 تومان چه گوشی به خرم که پولم حرام نشه
ممنون

سلام. گوشی های P8 لایت و E8 گزینه های مناسبی می باشند.

س…s4..9500بهتره یا 9505؟ کدومش؟لطفا یکی جواب بده مرسی

با عرض سلام و خسته نباشید.
میخواستم ببینم الان آیفون 6S بگیرم یا صبر کنم آیفون 7 و آیفون 7Plus ارزون تر بشه اونا رو بگیرم؟
بعد تقریبا چند وقت طول میکشه که قیمت این دوتا گوشی در ایران بیاد پایین؟

سلام. قیمت آیفون به فاکتور های زیادی بستگی دارد.زمان دقیقی مشخص نیست. احتمالا دو ماه آینده.

استفاده از مطالب سايت تبلت فون با ذکر منبع بلامانع است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه اینترنتی تبلت فون مي باشد.

پاسخگویی به سوالات رایانه و  موبایل

امداد رایانه کمک کامپیوتری

 

 

 

مشاوره تلفنی موبایل

 

 

 

مشاوره و پاسخگویی به سوالات موبایل، مشکلات گوشی های اندروید ، گوشی های اپل، حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل. فلش گوشی موبایل، سوالات شبکه های اجتماعی. همچنین این امکان وجود دارد تعمیرکار مربوط به موبایل کمک در محل شما حضور یابد. پاسخگویی به مشکلات اینستاگرام، مشکلات تلگرام و سوالات فیسبوکی و کلیه شبکه های اجتماعی در این مرکز انجام میگیرد.موبایل کمک شبانه روزی برای حل مشکلات موبایل در خدمت شماست و می توانید از قسمت موبایل کمک اپل را از قسمت موبایل کمک آنلاین بپرسید.

همکاران در تمام طول روز و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کامپیوتری و موبایلی شما می باشند اعزام کارشناس درصورتیکه مشکل شما از راه دور و تلفنی حل نشد و همچنین امکان مراجعه به شرکت برای حل حضوری مشکل وجود دارد آدرس شرکت ما را از قسمت تماس با ما ملاحظه نمایید. برای درخواست کارشناس حضوری بعد از تماس با شرکت و برقراری تماس درخواست خود را به همراه آدرس و شماره تماس ثبت کنید.این مرکز از طریق رایانه کمک به حل مشکلات کامپیوتری و موبایلی شما می نماید. هم چنین در مزکز موبایل کمک می توانید سوالات مربوط به موبایلی خود را بپرسید.این مرکز از جمله مراکز پشتیبانی کامپیوتر می باشد که در اکثر اوقات روز در زمینه خدمات پشتیبانی در خدمت شما می باشد.

مشاوره و پاسخگویی به کلیه مشکلات کامپیوتری، مشکلات نرم افزاری کامپیوتر، مشکلات سخت افزاری کامپیوتر، مشکلات شبکه های کامپیوتری، مشکلات آفیس و آموزش نرم افزار های کامپیوتری. تمام این مشکلات از طریق کمک تلفنی قابل حال بوده و کارشناسان امداد رایانه شما را در حل این مشکلات کمک میکنند. کمک کامپیوتری و کمک موبایل از جمله خدمات مهم شرکت می باشد. کلیه خدمات کامپیوتری به صورت حضوری و تلفنی در این مرکز انجام میگیرد.کمک رایانه از طریق تماس تلفنی قابل دسترس بوده و به حل مشکلات رایانه ای شما کمک مینماید.با توجه به مشکلات رایانه کمک به حل این مشکلات بسیار حائز اهمیت می باشد که برای استفاده از خدمات ما می توانید با شماره های کامپیوتر کمک تماس بگیرید.

مشکل خود را از راه دور و بدون حضور کارشناس و با مشاوره از طریق تلفن و کمک مشاور رایانه حل کنید. اگر مشکل رایانه شما به صورت تلفنی حل نشد می توانید درخواست کارشناس کامپیوتری به صورت حضوری دهید.البته همچینین این امکان وجود دارد که همکاران ما از طریق ریموت به کامپیوتر شما وصل شده و مشکلات کامپبوترب شما را از طریق راه دور حل کنند.مشکلات رایانه ای از جمله مشکلات سخت افزاری رایانه ای و مشکلات نرم افزاری رایانه ای توسط همکاران ما راهنمایی داده شده و قابل حل می باشد.پشتیبانی کامپیوتری :در صورتیکه رایانه شما به مشکل خورده است و قصد ندارید کامپیوتر خود را به محلی خارج از منزل برای تعمیر ببرید و یا اینکه مشکل شما باید به سرعت حل شود و زمان زیادی برای حل مشکل ندارید می توانید برای حل مشکلات کامپیوتر کمک تلفنی بگیرید.کلیه خدمات کامپیوتری در شرکت امداد رایانه به شما ارائه می شود و اگر نیاز به نصب پرینتر و اسکنر دارید و یا هر گونه مشکلات ویندوزی و آفیس دارید می توانید از همکاران ما کمک بگیرید همکاران ما در امداد رایانه در زمینه کلیه مشکلات شبکه های کامپیوتری را به شما ارائه می دهند. مشکلات نرم افزارهای گرافیکی زا جمله فتوشاپ را نیز از ما بپرسید.در این شرکت به مشکلات رایانه کمک می شود. برای اینکه کمک در زمینه کامپیوتر اخذ کنید کافیست با شرکت کمک کامپیوتر تماس بگیرید. در تمام زمینه های رایانه کمک به شما انجام میگیرد.موبایل کمک از دیگر قسمت های شرکت امداد رایانه می باشد.پاسخگویی به سوالات موبایل – پاسخگویی به سوالات اپل-پاسخگویی به سوالات آیفون از خدمات مهم شرکت موبایل کمک می باشد که در قسمت موبایل کمک شرکت کامپیوتر و رایانه کمک به شما کمک داده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موبایل اندروید : هرگونه سوالی در زمینه نرم افزارهای موبایل ، مشکلات وصل شدن به اینترنت و بک آپ گیری و بازیابی اطلاعات دارید میتوانید از طریق شماره های تماس با همکاران ما در بخش مربوط به مشکلات گوشی موبایل یعنی موبایل کمک کمک بگیرید.موبایل کمک در تمام زمینه های مربوط به موبایل آماده خدمات رسانی به شما می باشد. مشکلات گوشیهای اندروید و مشکلات گوشهای آیفون را از همکاران ما بپرسید.

موبایل آیفون : اگر مشکلی در این زمینه برای شما پیش آمده است میتوانید با برقراری تماس با کارشناسان مربوطه مشکل خود را مطرح کنید. مشکلات بک آپ گیری و ریستور کردن آن و ساختن اپل آی دی از جمله خدمات این مرکز می باشد.مشکلات گوشی های اپل از جمله ساخت اپل آی دی-فراموش کردن اپل آی دی و همچنین نصب برنامه روی گوشیها اپل را از همکاران ما بپرسید. با تماس با شماره موبایل کمک اپل از سراسر شرکت می توانید مشکلات گوشی اپل خود را از ما بپرسید.

 

 

 

 

 

مشکلات اینستاگرام : یکی از نرم افزارهایی که معمولا مشکلات زیادی در مورد آن از همکاران ما پرسیده می شود نرم افزار اینستاگرام می باشد. ایتستاگرام که روی گوشیهای اندروید و اپل قابل نصب می باشد مشکلاتی از جمله فراموشی پسورد اینستاگرام-ریکاوری اینستاگرام-هک شدن اینستاگرام-بازگردانی اینستاگرام و پاک کردن اکانت اینستاگرام می باشد. همچنین اگر هنوز اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام ننموده اید می توانید از همکاران ما در این زمینه کمک بگیرید.

مشکلات تلگرام :  تلگرام یکی از نرم افزارهای محبوب در زمینه نرم افزارهای شبکه اجتماعی می باشد که حتما با آن آشنایی دارید اگر مشکلی در زمینه نرم افزار تلگرام دارید می توانید آن را از همکاران ما بپرسید این مشکلات از جمله ساخت اکانت تلگرام-ساخت گروه تلگرام-تبلیغات در تلگرام-ساخت کانال تلگرام و مابقی مشکلات تلگرام را می توانید از ما بپرسید.

 

 

 

 

 

 

مقالات آموزشی

خدمات شبکه های کامپیوتری

یکی از خدمات شرکت امداد رایانه پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری می باشد. امروزه شبکه های کامپیوتری کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و با توجه به نیاز شما می توانید از شبکه های محتلف کامپیوتری استفاده نمایید از جمله شبکه های کامپیوتری شبکه های دامین و WORKGROUP می باشد. در صورتیکه نیاز به پشتیبانی در زمینه شبکه های کامپیوتری دارید می توانید از همکاران ما در امداد رایانه کمک بگیرید.

خدمات سیستم های مکینتاش

مشاوره تلفنی موبایل

یکی از سیستم عامل هایی که معمولا کاربران آن را با مشکلات زیادی مواجه می کند سیستم عامل مکینتاش می باشد. مشکلات مربوط به سیستم عمل مکینتاش را می توانید از کارشناس مربوطه بپرسید و همچنین در صورتیکه دستگاه مک شما نیاز به تعمیر داشت درخواست کارشناس حضوری بدهید.امداد رایانه کمک بخشی برای خدمات مکینتاش درنظر گرفته است

آماده امضای قرارداد پشتیبانی

در صورتیکه شما مدیر شرکت می باشید این امکان وجود دارد که با تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی درخواست امضای قرارداد پشتیبانی داشته باشید. در صورت امضای قرارداد پشتیبانی همکاران ما به صورت منظم به محل شرکت شما آمده و مشکلات کامپیوتری شرکت شما را حل خواهند نمود…برای بستن قرارداد پشتیبانی با امداد رایانه با شرکت تماس بگیرید

. در صورتیکه هرگونه سوال در زمینه کامپیوتر و نرم افزار های کامپیوتری دارید می توانید از همکاران ما کمک بگیرید. جهت تماس باشرکت بعد از تماس باشرکت ازطریق شماره های 9099070545 می توانید درخواست اتصال به بخش کامپیوتر را داشته باشید

. اگر گوشی موبایل اندروید و یا ایفون شما به مشکل خورده است می توانید روی کمک همکاران ما حساب کنید. برای تماس با بخش موبایل کمک میتوانید با تماس با شماره 9099070545 با همکاران ما در بخش موبایل تماس برقرار کنید.

در صورتیکه مشکل به صورت تلفنی حل نشد می توانید. نرم افزار انی دسک را از وب سایت امداد رایانه  در بخش دانلود نرم افزار  دانلود نمایید, تا همکاران ما از طریق ریموت به کامپیوتر شما وصل شده و مشکل کامپیوتری شما را حل می کنند.

برای تماس با شرکت امداد رایانه از طریق موبایل می توانید با خرید بسته مکالمه و سپس تماس با شماره های داده شده در بخش خرید با همکاران ما از طریق موبایل تماس برقرار نمایید

سلام
من یک موبوگرام خوب که مشکلی در نصب اولیه نداشته باشه لازم دارم،چون نمیتونم به موبوگرام ها برای نصب اولیه پروکسی بدم
میشه لطفا منو راهنمایی کنین؟؟؟

باید از MPT PR-O-XY استفاده کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

معرفی امداد رایانه

امداد رایانه درسال 1392 با رویکرد خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز پایه‌گذاری شد. این مرکز در حوزه پاسخگویی به سوالات و مشکلات کامپیوتری و موبایل به صورت آنلاین و تلفنی در طول شبانه روز فعالیت می‌کند.

ارتباط با ما

شماره های تماس:

9099070545 – 02170703038 (سراسری)

آدرس:

خیابان 21 متری جی – خیابان دامپزشکی- پلاک 112

پیوندهای مفید

دانلود نرم افزار

قوانین سایت

ثبت شکایت

تماس با ما

درباره ما

1392 – 1400 © تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت امداد رایانه می باشد،باز طراحی سایت توسط : سئو کیورد 



عضویت در کانال تلگرام!

1461 907 909

1461 907 909

1461 230 909

مشاوره تلفنی موبایل

امروزه ابزارهای دیجیتال مانند رایانه، تبلت و موبایل جزی از زندگی همه ما شده است. برای کسانی که با سیستم های رایانه ای وموبایل سروکار دارند مواجه شدن با مشکلات کامپیوتری و موبایل وتبلت اجتناب ناپذیر است. این مشکلات رایانه ای و همچنین مشکلات موبایل از مسائل سخت افزاری تا مشکلات هنگام کار با یک برنامه خاص و یا شبکه های اجتماعی را شامل می گردد. در چنین شرایطی وجود یک متخصص که بتواند راهنمایی و کمک لازم جهت حل مشکلات کامپیوتری و یا مشکلات موبایل را به ما ارائه دهد ، بسیار مفید خواهد بود و خیلی اوقات ما می توانیم با یک راهنمایی و کمک مناسب مشکلات رایانه ای و موبایل خود را به سرعت حل کنیم.

سرویس پاسخگویی و کمک تلفنی به مشکلات رایانه ای و موبایل سیسبان با استفاده از کارشناسان متخصص تلاش کرده تا جای خالی یک مشاور و راهنما را هنگام مواجه مشکلات رایانه ای و موبایل برای شما پرکند. شما می توانید براحتی با یک تماس تلفنی با کارشناسان سیسبان مشکلات رایانه ای و موبایل خود را حل کنید، کارشناسان ما سعی می کنند تا بهترین راه حل را برای کمک به حل مشکل کامپیوتری یا موبایل شما معرفی کنند. اونها شمارو قدم به قدم راهنمایی و کمک می کنند تا خیلی راحت خودتون مشکل رایانه یا موبایل تون رو حل کنید.

تلفن پاسخگویی به مشکلات رایانه و موبایل- تماس از تلفن ثابت > 9099071461 – 9092301461

طی سال های اخیر کامپیوتر ها و شبکه ها به جزئی حیاتی از ساختار شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده اند. بطوریکه کارایی و بهره وری شرکت یا سازمان به عملکرد بدون نقص و با کیفیت این تجهیزات بستگی دارد. این امر باعث گردیده تا رفع سریع مشکلات رایانه ای احتمالی این سیستم ها و پشتیبانی با کیفیت و مطمئن به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران بدل گردد. آمارها نشان می دهند که هزینه های پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری در قبال افزایش کارایی و بهره وری سازمان و پیشگیری از هزینه های جانبی تقریبا قابل انکاراند. شرکت سیســبان جهت افزایش اطمینان کاربران و همچنین تسهیل استفاده از سیستم های نرم افزاری کامپیوتری با استفاده از تیمی مجرب از کارشناسان و متخصصین اقدام به ارائه خدمات پشتیبانی کامپیوتری یکپارچه به شرکت ها و سازمان های شهر تهران نموده است

جهت آشنایی بیشتر با پشتیبانی یکپارچه سیسبان، با ما تماس بگیرید. تلفن: 77030861

مشاوره جهت پشتیبانی ماهانه سیسبان :

بسیاری از کاربران طول سال جهت حل مشکلات کامپیوتری خود نیاز به سرویس رایانه خود پیدا می کنند. این سرویس ها از نصب ویندوز ، بازیابی اطلاعات پاک شده ، نصب برنامه های تخصصی ، ویروس کشی و …. می باشد. کاربرانی که خود دانش لازم جهت انجام این امور را ندارند مجبور به انتقال سیستم خود به یک خدمات کامپیوتری در محل خود می باشند.
سیسبان کارشناسان زبده خود را به کمک کاربران خانگی میفرستد کارشناسان ما با حضور در محل شما، خدمات کامپیوتری مورد نیاز شما را برای شما فراهم کرده و مشکلات رایانه ای شما را برطرف خواهند کرد.

جهت درخواست خدمات کامپیوتری در محل، با ما تماس بگیرید. تلفن:77030861

درخواست خدمات کامپیوتری در محل، :

سیسبان سال 1390 و با رویکرد خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز پایه‌گذاری شد، تا با بهره‌گیری ازکارشناسان مجرب در تمامی زمینه‌های رایانه‌ای و موبایل و تبلت، پاسخگوی سوالات و مشکلات رایانه ای هموطنان عزیز در سرتاسر ایران بزرگ باشد

© تمامی حقوق برای شرکت سیسبان محفوظ میباشد | طراحی توسط گروه سیسبان

مشاوره تلفنی موبایل
مشاوره تلفنی موبایل
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *