مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان

 
helpkade
مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان
مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان

یا نام متخصص را جستجو کنید

پوست خارجی ترین لایه بدن و بهترین نمایشگر درون بدن است. پوست به عنوان اولین و قوی ترین محافظ بدن در برابر میکروب ها و عوامل مضر خارجی شناخته می‌شود، به علاوه بسیاری از بیماری های داخلی اولین نشانه خود را با تغییرات پوستی نشان می‌دهند، لذا حفظ سلامتی و توجه به تغییرات طبیعی و غیرطبیعی آن، اهمیت بالایی دارد.

این روزها با توجه به تمرکز زیاد افراد جامعه به ویژه خانم ها به مقوله زیبایی، تخصص پوست و مو جز رشته های پر طرفدار در میان رشته های تخصصی پزشکی شناخته می شود. درحالیکه باید توجه داشت  مقوله اصلی که در این تخصص باید به آن پرداخته شود همانند دیگر رشته های پزشکی، در وهله اول، بیماری های پوست و مو هستند.

یکی از مسایل مهم در درمان بیماری های پوستی که بهتر است همین ابتدا به آن بپردازیم، طولانی بودن طول مدت درمان است. برای مثال یکی از شایع ترین بیماری های پوستی که منجر به مراجعه افراد به کلینیک های پوست و مو می‌شود، انواع آکنه ها هستند که با توجه به سن درگیری این بیماری که اغلب حوالی سن بلوغ رخ می‌دهد، مراجعین افراد جوان را شامل می‌شود که حساسیت خاصی به زیبایی خود دارند و پوست هم جلوه گر اصلی زیبایی و طراوت فرد است. از طرفی همانطور که گفته شد درمان بیماری های پوستی پروسه ای زمان بر است و اینکه انتظار داشته باشید با یک یا دو بار مراجعه تغییر شگرفی رخ دهد، عملا غیرممکن است. حال حساسیت زیاد یک جوان بر زیبایی خود و طولانی بودن مدت زمان درمان منجر می‌شود که وی به پزشک معالج خود شک کند و مرتبا در صدد تغییر از پزشکی به پزشک دیگر باشد، که این نه تنها مشکل را حل نمی‌کند، بلکه باعث بدتر کردن علایم بیماری می‌شود. لذا توصیه می‌شود در درمان بیماری های پوستی صبور باشید و به پزشک معالج اعتماد کنید، توصیه های ایشان را برای دفعات مراجعه جدی بگیرید و منتظر معجزه در زمان کم نباشید.

از دیگر مواردی که نقش مهمی در درمان بیماری های پوستی دارند، رعایت نکاتی است که به شیوه زندگی فرد مربوط است، که این توصیه ها توسط پزشک به شما داده می‌شوند. برای مثال درماتیت یا همان اگزماهای پوستی بیماری پوستی شایعی است که درمان دارویی آن بدون رعایت نکات حفاظتی (مانند پرهیز از شستشوی مکرر دست ها، عدم تماس مکرر با مواد شوینده،  چرب نگه داشتن دست ها و… ) بی ثمر می‌ماند.مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان

از دیگر بیماری هایی که یک متخصص پوست و مو به آنها می‌پردازد می‌توان به بیماری های زیر اشاره کرد:

برای تشخیص بیماری های پوستی گاه پزشک به چندین مراجعه بیمار نیاز دارد تا تغییرات شکل ضایعه و پاسخ یا عدم پاسخ به درمان را زیر نظر بگیرد. همچنین جهت تشخیص، گاه از نمونه برداری از ضایعه و ارسال آن به آزمایشگاه مجهز استفاده می‌کند (مثلا برای ضایعات مشکوک به بدخیمی یا برای تشخیص ضایعات قارچی).

جهت درمان بیماری های پوست علاوه بر درمان های دارویی که اساس کار را تشکیل می‌دهند، امروزه با انواع دستگاه های پیشرفته روبرو هستیم که جای خود را در این رشته باز کرده اند. دستگاه هایی که روز به روز به نام های آنها افزوده می‌شوند و برای انواع پروسیجرهای زیبایی از آنها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است انتخاب نوع دستگاه به ساختمان پوست شما، سن، نوع ضایعه پوستی و عوامل دیگر بستگی دارد که حتما باید با مشاوره پزشک حاذق صورت گیرد. لذا استفاده از تجارب دیگران را به تنهایی سرلوحه خود قرار ندهید.

دکتر علی اصیلیان مهابادی 

دکتر سید محمد حسین ناجی 

دکتر فریبا ایرجی آسیابادی 

دکتر علیرضا واعظ شوشتری 

دکتر سعید مرندی مطلق 

دکتر شعله فلاحت پیشه 

دکتر فاطمه مختاری 

دکتر ذبیح اله شاهمرادی 

دکتر عبدالرضا عرفانی 

دکتر مریم ملکی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنیدمشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در خصوص مسائلی چون: بیماری های پوست و مو – تزریق ژل و بوتاکس . لیزر – مشاوره زیبایی و جوانسازی، کاشت مو ، لیزر، لیزر جوانسازی، لیپولیز ،جراحی با لیزر و لیزر مو های زائد دارید، می توانید به صورت آنلاین از متخصصین این حوزه مشاوره آنلاین پوست و مو دریافت کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

به دنبال برترین دکتر متخصص پوست، مو و زيبايى خوب در اصفهان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص پوست، مو و زيبايى خوب در اصفهان را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص پوست، مو و زيبايى در اصفهان می تواند به شما ارائه بدهد شامل پروتز با تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، لیزر موهای زائد، درمان جوش و آکنه، برداشتن خال، کاشت مو، رفع لک پوست، لایه برداری پوست، تزریق فیلر و ژل، فرم دهی صورت و زاویه سازی، درمان انواع بيماريهاى پوست،مو و ناخن، كرايوتراپى و ليزرتراپى زگيل هاى صورت،بدن و تناسلى، ميكرودرم ابريژن، ميكرونيدلينگ ،مزوتراپى و درمان اسکار می باشد که لیست بهترین متخصص پوست، مو و زيبايى در اصفهان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص پوست، مو و زيبايى بهتر است بدانید بیماری‌های پوستی انواع مختلفی دارند که گاهی میتوانند خطرناک و حتی مرگبار باشند، این بیماری‌ها میتوانند مسری یا غیر مسری باشند. از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی می‌توان به سلولیت، حساسیت های پوستی و عفونت‌های قارچی پوست اشاره کرد. تشخیص زودهنگام بیماری‌های پوستی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نوبت دهی متخصص پوست در اصفهان, پزشکان متخصص پوست و مو در اصفهان, بهترین دکتر پوست در اصفهان, دکتر پوست و مو در اصفهان, آدرس دکتر پوست در اصفهان, متخصص پوست خوب در اصفهان, بهترین فوق تخصص پوست در اصفهان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دکتر ایمان مومنی متولد ۱۳۵۶ در شهر اصفهان که کلیه مقاطع تحصیلی خود را در این شهر و بدون هیچ گونه سهمیه ای به صورت آزاد طی نموده و در سال ۱۳۸۲ در مقطع پزشکی عمومی و در سال ۱۳۹۲ در مقطع تخصص پوست و مو و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شده اند.خدمت سربازی دکتر مومنی در فاصله سالهای ۸۲ تا ۸۴ در لشگر ۱۴ امام حسین اصفهان انجام شده و  از سال ۱۳۸۴ سابقه ۴ سال خدمت در نقاط محروم استان چهار محال بختیاری را دارند و اکنون در مطب شخصی در خیابان توحید در حال ارایه خدمات تخصصی به هموطنان عزیز هستند. دوره طرح تخصص دکتر مومنی در فاصله سالهای ۹۲ تا ۹۴ در منطقه محروم فریدن در استان اصفهان و در شهرهای داران و فریدونشهر انجام شده است.


آدرس :

دکتر ایمان مومنی متولد ۱۳۵۶ در شهر اصفهان که کلیه مقاطع تحصیلی خود را در این شهر و بدون هیچ گونه سهمیه ای به صورت آزاد طی نموده و در سال ۱۳۸۲ در مقطع پزشکی عمومی و در سال ۱۳۹۲ در مقطع تخصص پوست و مو و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شده اند.خدمت سربازی دکتر مومنی در فاصله سالهای ۸۲ تا ۸۴ در لشگر ۱۴ امام حسین اصفهان انجام شده و  از سال ۱۳۸۴ سابقه ۴ سال خدمت در نقاط محروم استان چهار محال بختیاری را دارند و اکنون در مطب شخصی در خیابان توحید در حال ارایه خدمات تخصصی به هموطنان عزیز هستند. دوره طرح تخصص دکتر مومنی در فاصله سالهای ۹۲ تا ۹۴ در منطقه محروم فریدن در استان اصفهان و در شهرهای داران و فریدونشهر انجام شده است.

آدرس: تهران – سعادت آباد – خیابان یازدهم شرقی – پلاک 3 – واحد 201

تلفن: 42247-021
سامانه پیامکی 1: 10004024
سامانه پیامکی 2: 300031403
ایمیل: info[at]nobaan[dot]comمشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان

سلامت جویان عزیز، ما در تلاشیم تا در هر زمان پاسخگوی شما باشیم. برای رسیدن به این مهم پیشنهاد می کنیم حتی المقدور مشکلات خود را از طریق پنل کاربری و بخش پشتیبانی ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخ شما را ارسال کنند. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید از طریق سامانه پیامکی به شماره 10004024 مشکل خود را ارسال کنید.

سوال:وقتی میخواهم به قسمت نوبتدهی بروم یک صفحه سفید خالی مشاهده میکنم باید چکار کنم؟پاسخ: این اتفاق زمانی رخ میدهد که مرورگر شما اطلاعات قبلی خود را کش کرده باشد برای حل این مورد تنها کافیست این مراحل را دنبال کنید.وارد سایت نوبان شوید، به پایین صفحه بروید تا در بخش دسترسی های سریع لینکی بنام «بروزرسانی وب اپلیکیشن نوبت دهی» پیدا کنید روی آن کلیک کنید تا صفحه لود شود بعد از تمام شدن لود صفحه روی دکمه «رزرو نوبت آنلاین» داخل سایت کلیک کنید. این آموزش را میتوانید در لینک راهنمای تصویری بروزرسانی وب اپلیکیشن مشاهده کنید.

سوال: چطوری نوبتم را لغو کنم؟پاسخ: دو روش برای لغو نوبت وجود دارد روش تلفنی: با تلفن 02142247 داخلی 3 تماس گرفته و کدرهگیری نوبت خود را به تلفن گویا اعلام میکنیم تا نوبت ما لغو گردد.و روش دیگر از طریق پنل کاربری نوبان است که باید وارد آدرس زیر شویم و کدملی و رمز عبور خود را وارد کرده و روی دکمه «ورود» کلیک کنیم سپس در بخش «نوبتهای من» میتوانید نوبت خود را مشاهده کنید و روی گزینه «لغو» کلیک کنید. ورود به پنل کاربری نوبان

سوال:نوبت گرفتم با خطا مواجه شد با اینکه از حسابم پول کسر شده و برنگشته است باید چکار کنم؟پاسخ: زمانی که نوبت شما تایید شده باشد باید پیامکی حاوی کدرهگیری برای شما ارسال شده باشد اگر پیامکی دریافت نکردید و در پرداخت با خطا مواجه شدید دوباره نوبت بگیرید و مطمئن باشید که بانک تراکنش را به حساب شما برگشت خواهد داد اگر تا یک ساعت مبلغ به حسابتان برنگشت با پشتیبانی 02142247 داخلی 7 تماس بگیرید و اطلاع دهید.

سوال:آیا امکان اصلاح شماره همراه یا کد ملی توسط کاربران در سیستم وجود…

– مشاوره جراحی های پوست و زیبایی
– جوانسازی آنی… پلک بدون جراحی و درد پلاسماجت


خدمات پزشکی، مشاوره پزشکی، درمان ریزش مو، رویش مجدد مو، رفع موهای زائد، درمان موهای زائد بدن، رفع موهای زائد صورت، درمان با متدهای روز جوان سازی پوست، رفع جوش و لک های پوست حذف خال و تاتو درمان چاقی و لاغری اطلاعات بیشتر در وبسایت مرکز: http://markazepezeshkieattar.ir


برای اطلاع از قیمت دستگاه… در زمینه ی تولید و صادرات تجهیزات پزشکی ( پوست و زیبایی )
ارسال کلیه تجهیزات… و قیمت دستگاه لیزر مو در اهواز: مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان


✅ نمایندگی گن فاجات کلمبیا… دنیا بدون رقیب هست که باعث میشود پوست تان شل و افتاده نشود ،عرق… سال سابقه در فروش تجهیزات زیبایی پزشکی ،با مشاوران مجرب 24 ساعته… ما دیدن کنید و یا تماس بگیرید ، مشاوره و راهنمایی کاملا رایگان و… و فقط یکبار امتحان کنید💢


فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم… پزشکی
تائید رسمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
پروانه بهره برداری… با کارشناس رسمی فروش شرکت جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در هر ساعت از شبانه روز
خانم تمجیدی
آقای حسن پری


باسمه تعالی

مشاوره تخصصی
… نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت کشور

شماره تماس جهت مشاوره و خرید محصول:
1883 323 0936
8408… ذکر شده در بالا تماس حاصل نمایند.


اسپری ضد عفونی کننده ecca… مشاوره و سفارش محصول:
03132669314
09132020190
dr.dokhany@yahoo.com


فواید دستگاه برای سلامتی… و باعث تداوم خاصیت الاستیسیته ی پوست می شود. این مهم از ارتقاء… مهم، ما در shape studios به شما مشاوره می دهیم.

تناسب اندام

… به پیشرفت درمان کمک می کند.


تعمیر دستگاه لیزر دایود،… dilas & coherent
فناوری پزشکی پروشات مرکز فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات پوست و زیبایی و فوق تخصصی لیزر… و دارای پیگرد قانونی می باشد


کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مصرف قارچ در درمان… b12، b6 و c است که برای محافظت از پوست و ایجاد آلرژی در بدن، سلامت سیستم عصبی، سلامت … رایگان به سراسر ایران
جهت مشاوره وثبت محصول با شماره درج شده تماس بگیرید.


فروش دستگاه لیزر دایود و shr و لیزر موی زائد دستگاه جوانسازی پوست و انواع دستگاه لیزر الکساندرایت… دایود 120 j و 150 j

لطفا برای مشاوره ، خرید و فروش دستگاه لیزر… دایود کره ای .
. واردات تجهیزات پزشکی لیزر ، پوست ، مو و زیبایی .
. تجهیز کلیه مطب ها و کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر


دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز… چاق می شویم ؟
چاقی حالت و وضیعتی پزشکی است که در آن بافت چربی بیش… مصرف این دمنوش مانع از افتادگی پوست صورت و بدن می شود. این محصول… ضمانت اصالت و کیفیت کالا
⍰ مشاوره حین مصرف
🚚 امکان…


🍵 دمنوش لاغری دکتر… تنظیم فشار خون،کمک به کاهش وزن
• پوست لیمو ☘: سرشار از ویتامین… آگاهی از اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش محصول تماس بگیرید. 🌻

✔ ضمانت اصالت و کالا
⍰ … حضوری (فروشگاه مرکزی) و غیر حضوری


دمنوش لاغری دکتر بیز برای… وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی… با شماره درج شده تماس بگیرید


این پکیج محتوی یک بسته دمنوش… مجوز رسمی از وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و دارنده نشان انجمن حمایت… کند.

2- سبوس برنج چیست؟
به پوست برنج که بعد از شلتوک قرار… کشور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به سایت فروشگاه اینترنتی… شماره تلفن این آگهی تماس بگیرید.


گریت دین سگی نیرومند و زیبا… رو شن یا تیره، با رگههای سیاه پوست ) یافت میشود. در تمام انواع… انواع سگ های نگهبانی و گارد
برای مشاوره و خرید مستقیم و بدون واسطه… اینستاگرام:police_dog_collection


شانه لیزری پاور گرو
power… میان موها حرکت میدهید لیزر بر روی پوست سر
شما و بر روی ریشه موهایتان… لیزری power grow جدید ترین روش پزشکی برای
جلوگیری از ریزش مو… :45.000 تومان

لطفا جهت مشاوره و سفارش محصول با ما تماس…


فروش دستگاه لیزر مو، فروش… مجموعه به صورت شبانه روز و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس… تمجیدی 09142219175


فروش دستگاه لیزر در مشهد
قیمت… پزشکی
تائید رسمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
پروانه بهره برداری… پیشرو ترین مجموعه تجهیزات لیزر پوست و مو، علاوه بر در نظر گرفتن… مجموعه به صورت شبانه روز و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس… امیر محمدی 09123438399


فروش دستگاه لیزر مو
شرکت… تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی (پوست، مو و زیبایی) دارای… مجموعه به صورت شبانه روز و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس… تمجیدی 09142219175


مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان

فروش انواع دستگاه های لیزر… آموزش و پشتیبانی کلیه دستگاه های پزشکی پوست و زیبایی میباشد.
شرکت طاهر تاج پارس فعال در زمینه ی تولید و صادرات تجهیزات … بهره 12 ماه
میتوایند برای تماس و مشاوره رایگان با نمایندگی فروش دستگاه… تمجیدی 09188012242


فروش دستگاه لیزر مو
قیمت… تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی (پوست، مو و زیبایی) دارای… مجموعه به صورت شبانه روز، دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت دستگاه… ایزدی پناه 09127749952


تعویض لامپ دستگاه لیزر – تعمیر دستگاه لیزر پوست و موی زائد

مشاوره ، کارشناسی
… پیشرو در ارایه خدمات نوین مهندسی پزشکی در ایران

ما مفتخریم بتوانیم… از آن ممنوع و دارای پیگرد می باشد


فروش عینک لیزر پزشکی و عینک محافظ لیزر
عینک لیزر… پروشات وارد کننده و ارائه دهنده انواع عینک های لیزر و تجهیزات تخصصی پوست و زیبایی آماده مشاوره جهت خرید انواع عینک محافظ لیزر … برای شرکت پروشات محفوظ می باشد


فروش دستگاه لیزر مو در تبریز… در زمینه ی تولید و صادرات تجهیزات پزشکی (پوست و زیبایی)
ارسال کلیه… ها
قابلیت بهره برداری برای پوست با رنگ های گوناگون و همچنین… مراجعه فرمایید.

تماس با کارشناس رسمی فروش شرکت جهت مشاوره :
خانم شریعتی

دستگاه… با ما تماس بگیرید:
خانم شریعتی


فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم… آموزش و پشتیبانی کلیه دستگاه های پزشکی پوست و زیبایی میباشد.
شرکت طاهر تاج پارس فعال در زمینه ی تولید ، واردات و صادرات تجهیزات مراجعه فرمایید.
تماس با کارشناس رسمی فروش شرکت جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در هر… خسرویان 09153818848


جوش می‌تواند از خود لک قرمزی،لک تیره، اسکار تورفته(آیس پیک، باکسکار، رولینگ) یا حتی اسکار برجسته برجا بگذارد. هدف نهایی برای درمان اسکار آکنه بهبود جای آکنه است و نه ناپدید شدن کامل آن. درصد بهبود بستگی به نوع اسکار و رنگ پوست فرد دارد. ادامه مطلب

خال اپیدرمال یک اصطلاح است برای گروهی از ضایعات پوستی که لایه خارجی پوست یعنی اپیدرم را درگیر می‌کند که انواع آن خال سباسه، بکر،کمدونیکوس، وروکو می‌باشد که علائم مختلفی دارد. در سندرم خال اپیدرمال، علاوه بر خال اپیدرمال (سطحی) اختلالات داخلی به صورت ضایعات عصبی،چشمی و اسکلتی نیز دیده می‌شود. ادامه مطلب

PRF (فیبرین غنی از پلاکت) یک فرم پیشرفته PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) است که برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. پی آر پی فاقد گلبول‌های سفید، فیبرین و سلول‌های بنیادی است که در بازسازی بافت نقش دارد اما در پی آر اف موجود است.پی آر اف هم در زیبایی و هم در ریزش مو استفاده می‌شود. ادامه مطلب

در ذهن ما تفکرات گوناگونی درمورد زگیل تناسلی (HPV) وجود دارد که در بیشتر موارد اشتباه است مثل همیشه HPV منجر به سرطان می‌شوند، HPV را تا آخر عمر خواهیم داشت، اگر همیشه از کاندوم استفاده کنیم نمی‌توانم HPV داشته باشم، عفونت HPV همیشه با علائم همراه است یا واکسن می‌تواند زگیل را درمان کند و غیره. ادامه مطلب

زانتالاسما نوعی چربی نرم، زرد و چربی است که معمولا در اطراف چشم شکل می‌گیرد. روش تشخیص آن معاینه است. روش‌های درمانی آن متعدد است که شامل یکسری عوارض امکان دارد ‌باشد. ادامه مطلبمشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان

ممنونم از خانم دکتر عزیز و مهربونم ،ب خاطر شرایط کرونا ویزیت آنلاین داشتم و خیلی راضی هستم . ممنون ک تو این شرایط ویزیت انلاین و دارید تا افرادی ک مثل ما کیلومترها دورن بتونن استفاده کنند از تجربیات بسیار خوب خانم دکتر .

خیلی راضی بودم، ممنونم از خانم دکتر ملکی و باقری عزیز و باقی همکارانشون.

عرض سلام خدمت خانم دكتر عزيز
سپاس از همه زحمات شما
شما جزءاستثنا پزشكان متخصصي هستين كه براي بيمار خود وقت ميذارين و با دلسوزي و حوصله تمام مرحله تشخيص و تجويز را انجام ميدين
خواستم اينجا از شما قدرداني كنم و براتون از خدا سلامتي وطول عمر را خواستارم.

سلام خانم دکتر ملکی مهربون و عزیز.من چندماهی میشه صورتم پر از آکنه و لک های قهوه ای شده بود، در حدی که حاضر نبودم خودم رو تو آینه نگاه کنم یا بیرون برم.حقیقتا خداروشکر میکردم کرونا اومدو با ماسک باید بیرون برم یا دیگه قرار نیست مهمونی برم.که ده رو پیش اومدم پیش شما،برام محلول و دارو نوشتین و لیزر انجام دادین، صورتم پوسته ریزی کرد و لایه برداری شد.و خیلییی از لکه های قهوه ایم رفت ، جوش هام کم شد و چربی پوستم کنترل شد.یعنی انقدر ذوقشو دارم.باز اعتماد بنفسم برگشته.خیلیییی ماهییین.خیلییییی

با عرض سلام خدمت خانم دكتر عزيز .من حدود هفت سال پيش عمل ليپوليز شكم و پهلو انجام دادم و همزمان تزريق چربي به ناحيه صورت الان كه هفت سال ميگذره تزريق چربي در ناحيه صورت عالي بوده و ماندگار البته من در دو مرحله تزريق را انجام دادم عمل ليپوليز شكم و پهلو هم نتيجش چيزي شبيه معجزه بود براي من چون من اصلن اضافه وزن نداشتم و فقط شكم داشتم كه تمام راه ها را براي از بين بردنش امتحان كرده بودم و أنواع ورزش ها را امتحان كرده بودم .عمل ليپوليز خيلي عاليه به شرط اينكه بعدش خيلي مراقب رژيم و ورزش باشيم

استفاده از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد

مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان
مشاوره تلفنی پوست و مو اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *