مشاوره تلفنی گزینه دو

 
helpkade
مشاوره تلفنی گزینه دو
مشاوره تلفنی گزینه دو

فیلم های درس مورد نظر را مشاهده کنید:ادبیاتعربیدینیزبانریاضیزیستفیزیکشیمی ورود به فروشگاه اینترنتی دی وی دی کنکوردریافت مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور

به چندین دلیل به دانش آموزان و کنکوری های عزیز توصیه می کنیم که حتی المقدور از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) با شرایطی که در این صفحه توضیح خواهیم داد به جای مشاوره تحصیلی حضوری استفاده کنند.

ضمنا هر کجای ایران که هستید برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

فرض کنید امروز عصر نوبت مشاوره تحصیلی حضوری دارید. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را نیز صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. با این حساب، ممکن است دو یا سه ساعت و حتی بیشتر زمان از دست رفته داشته باشید. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته.مشاوره تلفنی گزینه دو

بنابرین اگر شما در هفته حداقل ۴ ساعت از این طریق وقت تلف کنید، در ۹ ماه یعنی از اول مهر تا پایان خرداد حدود ۱۵۰ ساعت زمان از دست خواهید داد. این ۱۵۰ ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه ۷ ساعت است. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر را نیز به این مدت زمان اضافه کنید. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود.

 

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید.

چه بسا بسیاری از سوالاتی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان محدود مشاوره حضوری فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد.

علاوه بر این، اگر در ساعت تعیین شده برای مشاوره حضوری مساله ای برای شما پیش بیاید که نتوانید سر وقت در مرکز مشاوره حاضر شوید (مانند مهمان سرزده، مریض شدن و …)، وقت مشاوره آن روز را از دست خواهید داد و باید تا جلسه بعدی مشاوره حضوری صبر کنید. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما می توانید در صورت بروز اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید.

البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی اخذ نماید. مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. تمامی مشاوران ما رتبه های تک رقمی تا سه رقمی کنکور سراسری هستند. برای اطلاع از سایر خدمات و شرایط مشاوره به این لینک مراجعه فرمایید: “شرایط ثبت نام مشاوره با رتبه های برتر کنکور“

 

در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالیکه همین افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است.

 

معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

اکیدا به شما توصیه می کنیم حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی (یک نفره) به جای جلسات مشاوره گروهی استفاده کنید. در بعضی جلسات مشاوره گروهی که به صورت حضوری برای تعداد زیادی دانش آموز و فارغ التحصیل برگزار می گردد، نکات و مسائلی مطرح می شود که شاید بسیاری از آن ها در مورد شرایط شما صدق نکنند. همچنین در بسیاری از جلسات مشاوره گروهی، امکان طرح پرسش توسط دانش آموزان وجود نداشته و یا به علت کمبود وقت و کثرت سوالات دانش آموزان امکان طرح همه سوالات و پاسخگویی توسط مشاور فراهم نیست.

مشاور تحصیلی باید به صورت خصوصی با توجه به شرایط، روحیات و وضعیت شخص شما راهکارهای مفیدی برای پیشرفت و حل مسائل به شما ارائه دهد. متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود.

اما در مشاوره تحصیلی تلفنی این مساله حل شده و جلسه کاملا دو نفره فقط مخصوص خود شما و مشاور شماست. در مشاوره تلفنی، می توانید وضعیت، شرایط و مشکلات درسی خود را به صورت شخصی و با جزئیات بیشتر با مشاور در میان بگذارید و از وی راه حل دریافت نمایید.

 برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از طریق راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

مشاوران ما همگی از رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند. این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و با اصول مشاوره تحصیلی کنکور برای دانش آموزان نظام جدید و کنکوری های نظام قدیم کاملا آشنا هستند و در این زمینه تجربه دارند. قبل از پرداخت هرگونه هزینه شما مستقیما با مشاور مورد نظر خود صحبت خواهید کرد و نهایتا در صورت توافق، قبل از شروع مشاوره اصلی هزینه اعلام شده را پرداخت می نمایید. مدارک رسمی معتبر تایید هویت مشاور، تصویر کارت دانشجویی، کارنامه کنکور شامل رتبه و رشته و دانشگاه قبولی خود مشاور نیز جهت اطمینان به شما ارائه خواهد شد. همچنین کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱ می باشد.

 

روش اول: شما می توانید نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی و مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. سپس شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت توسط همان مشاور به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی تلگرام moshaverane100_Admin@ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

علاوه بر برنامه ریزی و اخذ گزارش کار هر روز از شما، مشاور مورد نظر در زمینه های مختلف پاسخگوی سوالات شما و راهنمای شما در طی مسیر خواهد بود از جمله در زمینه روش مطالعه درس ها – منابع کمک درسی – تحلیل و ارزیابی آزمون های آزمایشی – پیشرفت در آزمون ها و افزایش تراز – برنامه ریزی – خلاصه نویسی – مرور مطالب درسی – تست زنی – جمع بندی – راهکارهای لازم برای پیشرفت تحصیلی – مشاوره انگیزشی و راهکارهای افزایش ساعت مطالعه – انتخاب رشته – کنکور مجدد و …

سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. از خودتان بپرسید یک سال از عمر و جوانی شما، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر ارزش دارد؟ مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به عنوان دوست و همیار شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود تا در مسیر درست تلاش کنید و بعدا افسوس نخورید.

 

قبل از پرداخت هزینه، مشاور مورد نظر با شما تماس خواهد گرفت و مستقیما با ایشان صحبت خواهید کرد. طی همین تماس تلفنی، هزینه برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت به شما اعلام خواهد شد. در صورت اعلام موافقت شما با شرایط و هزینه اعلام شده، پس از پرداخت هزینه، برنامه ریزی و مشاوره اصلی شما آغاز خواهد شد.

 

ورود به فروشگاه فیلم کنکور

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید
 

 روش اول: شما می توانید «نام و نام خانوادگی + پایه تحصیلی + مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. طی اولین تماس تلفنی مشاور با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی moshaverane100_Admin@ در تلگرام ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.مشاوره تلفنی گزینه دو

کانال بهترین فیلم های آموزشی کنکور:

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

سلام عذر میخوام
این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی وقتی فوق لیسانس گرفتیم به یک رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ یعنی وقتی که علوم پایه ۶ سال رو برای رشته مورد نظر گرفتیم به یک رشته دیگه پزشکی جهش زد ؟

سلام خیر اگه رتبه لازم رو کسب نکرده باشید از علوم ازمایشگاهی نمیتونید به دندانپزشکی تغییر رشته بدید.

سلام من کنکور هنر میخام بدم مشاور برا رشته هنر معرفی نکردین ممنون میشم کمک کنین

سلام مشاور کنکور هنر خانم محدثه نوربخش هستند رتبه ۷۹۴ کنکور هنر (و ۹۵۴ تجربی)

نام و نام خانوادگیتون + پایه و رشته مورد نظر + مدت زمانی که مشاوره و برنامه ریزی میخواهید رو به شماره ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۷۶ پیامک کنید تا باهاتون تماس بگیرند.

سلام خسته نباشید من دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم هستم
میتونم کنکور تجربی شرکت کنم؟

سلام خانم غلامی برای شرکت در کنکور تجربی (یا سایر رشته های نظری) باید یکی از این مدارک رو داشته باشید: ۱- دیپلم چهار ساله نظام قدیم ۲- دیپلم سه ساله نظام جدید (نظام آموزشی ۶-۳-۳) ۳- مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم ۴- مدرک کاردانی یا مدارک دانشگاهی بالاتر

داشتن یکی از این چهار مدرک برای شرکت در کنکور تجربی کافیه

باسلام وقت بخیر :
ببخشید مزاحمتون شدم میخواستم بپرسم که من دانشجوی هوشبری ترم آخرم دانشگاه دولتی درس خوندم و میخوام بعد فارغ التحصیل شدنم دوباره کنکور بدم پزشکی قبول بشم آیا میتونم دوباره دانشگاه دولتی قبول بشم؟ یا اینکه باید شهریه بدم ممنون میشم اگه پاسخ بدبد

سلام دوست عزیز در صورت قبولی در کنکور تجربی میتونید بدون نیاز به پرداخت شهریه پزشکی روزانه بخونید.

سلام من پشت کنکور نظام جدید دوازدهم تجربی هستم.
چند سال میتونم پشت کنکور بمونم؟
ایا فقط همین یکسال را میتونم بمونم برای کنکور ۹۹؟

سلام جناب حیدری اگر کارت معافیت دائم از خدمت سربازی داشته باشید محدودیتی برای پشت کنکور موندن ندارید. اما اگر خدمت سربازی پیش رو دارید بستگی به این داره که متولد چه ماه و سالی هستید (برای اینکه مشخص بشه از چه تاریخی مشمول خواهید بود) و همچنین تاریخ پایان اعتبار گواهی معافیت تحصیلی شما چه زمانی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع بهتره به سازمان نظام وظیفه عمومی یا پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره تلفنی گزینه دو

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » هزینه ثبت نام در آزمون های گزینه دو

بهترین آزمون آزمایشی , هدف از شرکت در آزمون های آزمایشی انسجام برنامه ی مطالعاتی و بهبود کیفیت آموزشی داوطلب کنکوری است. همچنین می توان از طریق آزمون آزمایشی وضعیت درسی خود را با سایر رقبای… ادامه متن

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

آقایون مسئول. محض رضای خدا کنکور نظام قدیم رو واسه سال آینده برگزار کن …

http://t.me/daadrobot?start=chbbyhigrqo به این آدرس در دیده بان حمایت …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره تلفنی گزینه دو

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » آزمون آزمایشی » دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون گزینه دو مورخ 24 مرداد آمادگی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون گزینه دو مورخ 24 مرداد آمادگی کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون گزینه دو مورخ 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 : پاسخنامه کلیدی آزمون جامع گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 ,دانلود رایگان سوالات آزمون حضوری گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 + پاسخنامه تشریحی ,پاسخنامه کلیدی آزمون جامع گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400,دانلود رایگان سوالات آزمون حضوری گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400+ پاسخنامه تشریحی ,پاسخنامه کلیدی آزمون جامع گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400,دانلود رایگان سوالات آزمون حضوری گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400+ پاسخنامه تشریحی ,دانلود رایگان سوالات آزمون حضوری گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400+ پاسخنامه تشریحی ,دانلود رایگان سوالات آزمون حضوری گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400, دانلود آزمون گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400+ سوالات بهمراه پاسخنامه تشریحی  ,دانلود آزمون آزمایشی گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400+ پاسخنامه تشریحی و کلیدی ,دانلود و دریافت سوالات آزمون گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400+ مراحل شرکت در آزمون آنلاین گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400(غیرحضوری)

 

 

لطفا با دوستان خود این صفحه را به اشتراک بگذارید…

 

مراحل شرکت در آزمون آنلاین گزینه دو 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 (غیرحضوری) با توجه به درخواست های مکرر شما دوستان ، موضوع مورد بحث ما در این مطلب خواهد بود . در ادامه با مشاورگروپ همراه شوید …

 

ویژه داوطلبان کنکور ۹۹

✅ بعد از ورود به پنل کاربری خود در سایت با نام کاربری ای که هنگام ثبت نام دریافت کرده اند، امکان دریافت دفترچه سوالات و ارسال پاسخبرگ را خواهید داشت.

‼️ دریافت دفترچه سوال از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز جمعه 24 مرداد آمادگی کنکور 1400

? ارسال پاسخبرگ الکترونیکی: از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۱:۰۰ روز جمعه 24 مرداد آمادگی کنکور 1400

? دریافت دفترچه پاسخ تشریحی از ساعت ۲۱:۰۰

?دریافت کارنامه اولیه از حدود ساعت ۱۴:۰۰ و سایر کارنامه ها و مشاوره های هوشمند فردی از حدود ساعت ۱۹:۰۰

⚠️⚠️ دریافت دفترچه سوال زودتر از موعد مقرر و ارسال پاسخبرگ در ساعاتی غیر از ۱۱:۰۰ تا ۲۱:۰۰ روز جمعه  17 مرداد 99 امکان پذیر نمی باشد.

 

 

 

 

 

=====================

 دریافت زودتر  کلید و سوالات در گروه  کنکورگروپ

ID :   https://t.me/konkurgroup

=====================

 

 

برنامه راهبردی آزمون های گزینه دو 98-99

مشاوره تلفنی گزینه دو

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو سال دوازدهم رشته تجربی

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو سال دوازدهم رشته ریاضی

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو سال دوازدهم رشته انسانی

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو نظام قدیم رشته تجربی

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو نظام قدیم رشته ریاضی

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو نظام قدیم رشته انسانی

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو سال یازدهم رشته تجربی

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو سال یازدهم رشته ریاضی

آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 گزینه دو سال یازدهم رشته انسانی

 

 

کارنامه نهایی گزینه دو آزمون 24 مرداد آمادگی کنکور 1400 هم اکنون بروی سایت گزینه دو قرار گرفته است .

جهت مشاهده و دریافت کارنامه نهایی خود بروی لینک زیر کلیک نمایید …

 

دریافت کارنامه

 

 

جهت مشاوره در زمینه دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون گزینه دو مورخ 24 مرداد آمادگی کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

آقایون مسئول. محض رضای خدا کنکور نظام قدیم رو واسه سال آینده برگزار کن …

http://t.me/daadrobot?start=chbbyhigrqo به این آدرس در دیده بان حمایت …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

سال چهارم دبیرستان(ریاضی،تجربی،انسانی)

به عنوان “هدیه” از وبسایت دکتر کنکور پیشنهاد میکنیم فایل صوتی نحوه ی افزایش تراز و موفقیت در آزمون ها را از دست ندهید زیرا در روند پیشرفت شما در آزمون ها میتواند کمک کننده باشد. این فایل از مجموعه فایل های استاد شکری انتخاب شده است که در سایت میتوانید به راحتی فایل های دیگری نیز دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن دکتر کنکور هم اکنون از کافه بازار!

دانلود بودجه بندی آزمون های گزینه دو پایه دوازدهم ریاضی و تجربی و انسانی نظام جدید ویژه کنکور ۹۸ ( مهر ماه ۹۷ )مشاوره تلفنی گزینه دو

 

دانلود بودجه بندی آزمون های گزینه دو نظام قدیم ریاضی و تجربی و انسانی ویژه کنکور ۹۸ ( مهر ماه ۹۷ )

 

دانلود بودجه بندی آزمون های گزینه دو پایه یازدهم ریاضی و تجربی و انسانی ( مهر ماه ۹۷ )

 

دانلود بودجه بندی آزمون های گزینه دو پایه دهم ریاضی و تجربی و انسانی ( مهر ماه ۹۷ )

 

 

 

 

– دبیرستان‌ها و مراکز پیش‌دانشگاهی در صورتی‌که اقدام به ثبت‌‌نام گروهی نمایند، از تسهیلات و تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار خواهند بود. این مدارس و مراکز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با نمایندگی‌های گزینه‌دو در شهرستان خود تماس حاصل فرمایند.

– پس از ثبت‌نام امکان تغییر محل آزمون‌ از شهری به شهر دیگر و یا انصراف وجود نخواهد داشت.

– نحوه ثبت نام در آزمون های گزینه دو به دو صورت زیر می باشد:

♦ ثبت‌نام اینترنتی: علاقمندان به ثبت‌نام اینترنتی باید به روش زیر عمل نمایند: با مراجعه به پایگاه اینترنتی گزینه‌دو به آدرس www.gozine2.ir  وارد بخش ثبت‌نام آزمون ها ‌شوند. فرم ثبت‌نام را مطابق دستورالعمل تکمیل فرم که در همان قسمت اعلام شده است، تکمیل نمایند. هزینۀ ثبت‌نام را که در همان قسمت نمایش داده شده است، از طریق پرداخت الکترونیکی با استفاده از کارت‌های پرداخت الکترونیکی عضو شتاب در پایگاه اینترنتی گزینه‌دو پرداخت نمایند. تذکر: داوطلبانی که به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام می‌نمایند باید برای دریافت خدمات طرح با نمایندگی مؤسسه در شهر خود تماس بگیرند.

♦  ثبت‌نام در نمایندگی‌های گزینه‌دو در سراسر کشور: مشخصات نمایندگی‌های گزینه‌دو در سراسر کشور از طریق منوی نمایندگی ها در سایت گزینه دو قابل مشاهده است. علاقمندان به ثبت‌نام از طریق نمایندگی‌ها باید به روش زیر عمل نمایند: فرم مخصوص ثبت‌‌نام را تکمیل و به نمایندگی تحویل دهند. هزینه ثبت‌نام را طبق جدول‌های قسمت قبلی محاسبه و به نمایندگی پراخت کرده و رسید را دریافت نمایند. کد داوطلبی پس از ثبت نام توسط نمایندگی برای داوطلبان پیامک می شود.

 

 

   هزینه و مهلت ثبت‌نام

هزینه‌ای که گزینه‌دو دریافت میکند، فقط هزینۀ آزمون آزمایشی شامل هزینۀ برگزاری و اجرا و دفترچه‌های سؤال و پاسخ تشریحی و کارنامه‌ها و … می‌باشد و بابت خدمات آموزشی و مشاوره‌ای که بر روی پایگاه اینترنتی www.gozine2.ir  به شرکتکنندگان در آزمون‌های آزمایشی ارائه می‌شود، هیچگونه هزینه‌ای از شرکت‌کنندگان دریافت نمی‌گردد.

علاقمندان به ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی گزینه‌‌دو می‌توانند به یکی از روش‌های زیر عمل نمایند: ۱) ثبت‌نام اینترنتی ۲) ثبت‌نام در نمایندگی‌های گزینه‌‌دو

♦ ثبت‌نام اینترنتی:

علاقمندان به ثبت‌نام اینترنتی باید به‌نحو ذیل عمل نمایند: ۱) با مراجعه به پایگاه اینترنتی گزینه‌دو به آدرس www.gozine2.ir وارد بخش ثبت‌نام اینترنتی آزمون‌های آزمایشی شوند. ۲) فرم ثبت‌نام را مطابق دستورالعمل تکمیل فرم که در همان قسمت اعلام شده است تکمیل نمایند. ۳) هزینۀ ثبت‌نام را که در همان قسمت نمایش داده می‌شود از طریق پرداخت الکترونیکی با استفاده از کارت‌های پرداخت الکترونیکی عضو شبکۀ شتاب در پایگاه اینترنتی گزینه‌‌دو پرداخت نمایید.

♦ ثبت‌نام در نمایندگی‌های گزینه‌دو:

علاقمندان به ثبت‌نام از طریق نمایندگی‌ها باید به‌نحو ذیل عمل نمایند: ۱) فرم مخصوص ثبت‌نام را تکمیل و به نمایندگی تحویل دهند. ۲) هزینۀ ثبت‌نام را طبق جدول‌ها محاسبه و به نمایندگی پرداخت و رسید دریافت نمایند.

   ثبت‌نام‌های گروهی:

 دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی در صورتی‌که اقدام به ثبت‌نام گروهی نمایند از تسهیلات و تخفیف‌های ویژه، استثنایی و منحصربه فردی برخوردار خواهند شد. مدارس می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی‌های گزینه‌دو در شهرستان خود تماس حاصل نمایند. در مناطق محروم و کم‌برخوردار تسهیلات ویژه‌ای برای ثبت‌نام گروهی دبیرستان‌ها درنظرگرفته شده است که توسط نمایندگی‌های این شهرهای خاص به آن‌ها اعلام می‌شود.

پیش از ثبت نام حتماً به این نکات دقت فرمایید:

۱) هر متقاضی برای ثبت‌نام باید فقط یک فرم تکمیل نماید که پس از تکمیل، امکان حذف و تغییر در آن فرم وجود ندارد. ۲) متقاضیان باید کد رهگیری ثبت‌نام اینترنتی یا رسید دریافتی از نمایندگی را تا پایان مراحل آزمون ها نزد خود نگهداری نمایند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی به آن مراجعه نمایند. ۳) از  سند پرداخت وجه و فرم تقاضانامه ثبت‌نام یک رونوشت تهیه و تا پایان مراحل آزمون‌ها نزد خود نگهداری نمایید. ۴) هزینۀ ثبت‌نام به هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد، لذا در پرداخت وجه مورد نیاز دقت نمایید. ۵) موارد درخواستی در فرم تقاضانامه ثبت‌نام را با دقت کافی پر نمایید. ۶) پس از ثبت‌نام امکان تغییر محل آزمون (از شهری به شهر دیگر) یا انصراف وجود نخواهد داشت. ۷) داوطلبانی که به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام می‌نمایند باید برای استفاده از خدمات مؤسسه به نمایندگی شهر خود مراجعه نمایند.

تذکرهای بسیار مهـــم:

♦ مشخصات نمایندگی‌های رسمی و معتبر مؤسسه گزینه‌دو در سال تحصیلی ۹۷ در شهرستان‌های مختلف، از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.gozine2.ir یا روابط عمومی مؤسسه ۲۲۶۸۸۰۱۱-۲۲۲۳۹۳۹۲-(۰۲۱) اعلام و معرفی می‌گردند. به‌جز موارد فوق، هیچ شخص یا مؤسسۀ دیگری دارای نمایندگی گزینه‌دو در سال تحصیلــی ۹۷ در شهرستان‌ها نمی‌باشد. به همین خاطر لازم است تا داوطلبان از پرداخت وجه و ثبت‌نام در مراکز غیر مجاز خودداری نمایند. بدیهی است مسئولیت پرداخت وجه و ثبت‌نام در مراکزی غیر از موارد فوق به عهدۀ متقاضیان می‌باشد و مؤسسه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این‌گونه ثبت‌نام‌ها نخواهد داشت. بنابراین لازم است متقاضیان قبل از ثبت‌نام و پرداخت وجه، حتماً در این زمینه کسب اطمینان نمایند. ♦ با توجه به محدودیت زمانی برای انجام امور اجرایی و لزوم برگزاری منظم و دقیق آزمون آزمایشی شمارۀ ۱، مهلت ثبت‌نام در آزمون‌های شمارۀ ۱ تا آخر که در بند بعد اعلام شده است تحت هیچ شرایطی تمدید نمی‌گردد. ♦ به مدارکی که پس از تاریخ فوق به دفتر نمایندگی تحویل گردد برای آزمون شمارۀ ۱ ترتیب اثر داده نمی‌شود. ♦ داوطلبان و دانش‌آموزانی که دفترچۀ ثبت‌نام را از دبیرستان‌ها (مراکز پیش‌دانشگاهی) یا مؤسسه‌های آموزشی دریافت نموده‌اند، مطابق راهنمایی‌های مراکز خود اقدام نمایند. ♦ آزمون‌های آزمایشی گزینه‌دو فقط به‌صورت حضوری و در شهرهایی که گزینه‌دو نمایندگی دارد برگزار می‌گردد و در شهرهای دیگر برگزار نمی‌شود، لذا به‌صورت مکاتبه‌ای، بسته‌ای ارسال نمی‌گردد و آزمون مکاتبه‌ای برگزار نخواهد شد. ♦ مؤسسۀ گزینه‌دو در هیچ شهرستانی کلاس یا مشاورۀ حضوری و آموزشگاه ندارد، لذا هرگونه ارائۀ خدمات به این عناوین با نام گزینه‌‌دو غیر مجاز می‌باشد. بدیهی است مؤسسۀ گزینه‌دو هیچ وجهی بابت این‌گونه موارد دریافت نمی‌نماید. خدمات کمک آموزشی و مشاوره‌ای گزینه‌‌دو منحصر به مواردی است که از طریق پایگاه اینترنتی www.gozine2.ir ارائه می‌گردد.

  تاریخ ثبت نام

ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی گزینه‌‌دو از اردیبهشت ۹۷ آغاز می‌شود و حداکثر مهلت ثبت‌نام در تمام مراحل این آزمون‌ها برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۷ روز پنج‌شنبه ۱۳ مهر ۹۷ می‌باشد.

بنظر شما کسی که تا حالا با قلمچی پیش رفته و بخواد از الان بره گزینه ۲ براش مشکل ساز مبشه?منظورم دانش اموز سالچهارمیه

سلام بله…به دلیل عدم هماهنگی برنامه های این دو آزمون مشکل ساز میشه و من اینو پیشنهاد نمیکنممشاوره تلفنی گزینه دو

نه. من دقیقا میخوام همینکارو کنم.

این کار اشتباهی هستش… پیشنهاد نمیکنم این چند برنامه ای بودن رو

شما هر وقت از قلمچی اومدی بیرون بدون سود کردی

سلام.خسته نباشید.من کنکور ۹۴ شرکت کردم و الان دانشجوی ترم ۴رادیولوژی علوم پزشکی بیرجند هستم.می خواستم ببینم میتونم دوباره کنکور بدم و دانشگاه روزانه دولتی درس بخونم یا باید حتما شهریه ی پردیسو بدم؟و اینکه کنکور برای نظام قدیم جدا برگزار میشه یا باید کتابای دهم و یازدهمو و دوازدهمو بخونم؟ممنون میشم جواب بدید

یعنی میتونم بعد از تموم شدن ۴سال کارشناسی رادیولوژی تو کنکور سراسری ۹۸شرکت کنم و یه رشته ی دیگرو تو دانشگاه دولتی بخونم؟ و با مدرک هردو رشته میتونم کار کنم بعدا؟

باید شهریه ی معادل پردیس داده بشه… خیر برای کنکور ۹۸ باید کتاب های نظام جدید خوانده شود

کتاب دهم یازدهم دوازدهم رو باید بخونی که مثل اینکه خیلی فرق داره زیستش که از همه مهمتره

جدا برگزار میشه

سلام برای پزشکی باید چه ترازو رتبه ای در سهمیه ایثارگران اورد؟پزشکی مشهد یا سبزوار

سلام شما تقریبا باید ۷۰% نمره ی آخرین نفر قبولی رو در اون رشته بیارید مثلأ اگر تراز آخرین نفر قبولی ۱۰۰۰۰ بوده….شما باید ۹۷۰۰۰ رو بیارید … یعنی با اختلاف رتبه ی ۵۰۰ تا ۷۰۰ رتبه

سلام من دوبار تاحالا کنکور دادم و توی هردو زیاد نخوندم و هردو ۴۵هزار شدم و حس میکنم هرچقد هم بخونم باز این رتبه رو میارم ب نظرتون چجوری میتونم رتبمو بهتر کنم؟

زمانی انگیزه بیشتر میشه که شما تلاش بیشتری بکنی… نمیشه که بگی من میتونم بدون اینکه تلاشی از خودت نشون بدی

بنظرم اصلا گزینه دو شرکت نکنید چون نه برنامه مطالعاتی مناسبی داره و نه زمانبندی مناسب آخرین ازمونش هم ۳هفته مونده به کنکور آزمونهای گاج و قلمی چی خیلی بهتر هستند و برنامشون مناسبه و آمارشون هم زیاده و رتبه واقعی تر میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

جهت ثبت نام در طرح مشاوره و برنامه ریزی کنکور با دکتر شکری عبارت ” مشاوره ماهیانه ” را به شماره تماس 09303591049 پیامک کنید.


دانلود بودجه بندی آزمون های گزینه دو پایه دوازدهم ریاضی و تجربی و انسانی نظام جدید ویژه کنکور ۹۸ ( مهر ماه ۹۷ )Downloads-icon


دانلود بودجه بندی آزمون های گزینه دو نظام قدیم ریاضی و تجربی و انسانی ویژه کنکور ۹۸ ( مهر ماه ۹۷ )Downloads-icon


دانلود بودجه بندی آزمون های گزینه دو پایه یازدهم ریاضی و تجربی و انسانی ( مهر ماه ۹۷ )Downloads-icon


دانلود بودجه بندی آزمون های گزینه دو پایه دهم ریاضی و تجربی و انسانی ( مهر ماه ۹۷ )Downloads-icon

مهندس محمد خلیلی دارای رتبه 92 کنکور کارشناسی، رتبه 1 کنکور ارشد و رتبه 1 دکتری می باشد. گروه مشاوره مهندس محمد خلیلی با بیش از 18 سال سابقه آموزشی و مشاوره و تدریس توانسته است رتبه های برتر کشور را در این زمینه کسب کند. با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت با ما بیشتر آشنا شوید.

مشاوره تلفنی گزینه دو
مشاوره تلفنی گزینه دو
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *