مشاوره خانواده رایگان پیامکی

 
helpkade
مشاوره خانواده رایگان پیامکی
مشاوره خانواده رایگان پیامکی

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

1 + 2 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام خسته نباشید . دختر ۱۸ ساله ای هستم که مادرم از پدرم در دوران نوزادی من جدا شده است . و ازدواج مجدد داشته است و من با مادرم و ناپدری ام زندگی می کنم و با آن موضوع مشکلی ندارم زیرا ناپدری ام آدم خوبی است . تا اینکه دوسال پیش متوجه شدم که مادرم با مرد دیگری چت میکند و رابطه دارد و وقتی از او خواستم که توضیح دهد مادرم به من گفت که به من ربطی ندارد و همه چیز را انکار کرد . بعد از مدتی و با تکرار شدن این موضوع او به… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که روبرو شدن با این شرایط برای شما با درگیری فکری زیادی همراه هست اما عزیزم در اول اینکه در خیانت بودن رفتار و رابطه ای که مادرتان دارند شکی وجود ندارد حتی اگر ایشان در زندگی مشترک از نظر عاطفی و جنسی ارضا نشوند چون فردی که وارد زندگی مشترک می شود متاهل و متعهد می باشد اما موضوع مهم در اینجا این است که مادر شما در کنار توجیهاتی که دارند خود از اشتباه بودن مسیرشان آگاه هستند حتی از آسیب هایی که وجود دارد چه از نظر قانونی چه… ادامه دیدگاه »

این رفیقم یک خواهر داره ده سال پیش ی بار فقط دیدم اول دیدم نشناختمش ولی کاش میشناختم همون اول ک دیدم تو دلم نشست بدجورم نشست بعدا فهمیدم خواهر رفیقمه بلاخره ی جور بهش گفتم اونموقع بد قاطی کرد گفت کار خوبی نکردی ولی من خدا شاهده یکی بخاطری گفتم ک چیزی ازمون قایم نباشه خدا کنه هر چی باشه یکی دیگه ک فک نکنه بهش خیانت میکنم ولی همونموقع هم دلمو شگست ولی پس رازیش کردم اشتی کنه بهش گفتم افکر ابجیت هم میام بیرون خیالش راحت شد الان نزدیک ده سال میشه ازونموقع شنیدم دنبال خواهرش خاستگاری… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که در شرایط فعلی شما با فشار روحی زیادی روبرو باشید اما موضوع مهم این است که دقت کنید شما مسیر اشتباهی را طی نکرده اید و اینکه دوست شما افکار و دیدگاهای منفی دارند موضوعی می باشد که به خودشان ارتباط دارد اما دوست داشتن شما نه خیانت به رفاقتتان هست و نه مشکلی دارد پس بهتر است از سرزنش کردن خود خوداری کنید . اما در اینجا موضوع مهم این است که ممکن است شما در روابط دوستی از هم اطلاعاتی داشته باشید که این موضوع باعث شود که دوستتان… ادامه دیدگاه »

سلام.من ۲۴سالمه.سال ۹۷ با یه دختری آشنا شدم.۶ماه باهم بودیم.به دلایلی جدا شدیم که من توش مقصر نبودم و واقعا تلاش زیادی کردم که جدا نشیم اما نشد اواخر جداییمون به کل با اتفاقایی که میفتاد مریض شدم.رفتم روانپزشک کوئنتیاپین و قرصهای ضد اضطراب مصرف میکردم تا هفت ماه. روند جداییمون چند ماه طول کشید تو این حین من ماه به ماه دکتر میرفتم.بعد از اینکه دوره درمانم با موفقیت تموم شد یک ماه قبلش(مهر ۹۸) جداییمون دیگه قطعی شد.از مهر ۹۸ تا به امروز من دائما به فکر اون دخترم و زجر میکشم با اینکه هیچ تقصیری نداشتم و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم علت جدایی شما چی بود؟ ایشون تمایل داشتن که با شما قطع ارتباط کنن؟ در حال حاضر از ایشون خبری دارید؟ ایشون رو از طریق روابط مجازی پیگیری می کنید؟
تمایل دارید که با ایشون مجددا ارتباط برقرار کنید؟

سلام وقت بخیر مردی ۳۷ سال هستم ک دو سال با ی خانوم ارتباط دارم و یمدتیم صیغم بود.ولی ایشون باوجود کمکهای من و مهربونیو علاقه بیش ازحدم بمن توجه نشون نمیده و زیاد سمتم نمیاد اصن میلی و اشتیاقی و ذوقو هیجانی نسبت بهم نداره و میگ من کلا همین مدلیم.خیلی بهش وابستم جوری ک افسردگی گرفتم.حالم اصلا خوب نیست نمیدونم چقد دیگ بهش فرصت بدم.از طرفیم میگ ترکم نکن درست میشم.مخالف با رفتنم ولی موندنشم اصلا باب دلم نیست و همش ت عذابم.ممنونم راهنماییم کنین

سلام به شما- دوست عزیز بعضی افراد به طور ذاتی افراد سردی هستن ولی باید دید که این سرد بودن ایشون فقط نسبت به شماست یا در ارتباط با دیگران نیز این سردی حس میشه. ولی اگر سرد بودن ایشون در حدی هست که شما را ناامید و افسرده و اذیت می کنه نیاز هست که برای ادامه ی ارتباط با ایشون تصمیم قطعی بگیرید. اگر که خودتون هم تمایل به ماندن در رابطه با ایشون دارید و ایشون خودشون هم از وجود چنین شرایظی ناراضی هستند و از شما فرصت میخوان بهتر هست که به ایشون فرصت مجدد بدین،… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

ارسالی توسط ARM.delaram در دسته بندی خیانت همسر|زن|شوهر|به همسرم | 1 پاسخ

هفت ساله که کارمند یک شرکت بوده بعد از اینکه متوجه شد که من متوجه این رابطه شدم تمام رد رابطه ها رو از توی گوشیش پاک کرد حتی پیگیر شدم طرف مقابل اکانت تلگرامش رو حذف کرده بود چون همسرم رو دوس داشتم نذاشتم خانواده خودم بویی ببرن چون مذهبی هستن و اگه پی میبردن این وصلت رو بهم میزدن حتی نذاشتم پدر و برادر خانمم بفهمن فقط چون خیلی بهم فشار اومد با مادر خانمم درمیون گذاشتم خانمم دست رو قرآن گذاشت که فقط رابطه پیامی بوده و بخاطر من دیگه سر کار نرفت البته به میل خودش الان سوالاتی ذهنمو مشغول کرده اینکه آیا این رابطه قبل از دوران عقدمون شروع شده یا بعدش اگه قبلش بوده چرا با اینکه خانمم میگه خیلی دوسم داره چرا رابطش رو قطع نکرده اگه بعد دوران عقد بوده چرا این اتفاق باید بیوفته حتی از خانمم پرسیدم اما جوابمو نداده و گفته برو مشاوره که جواباتو بدم با اینکه من مطمئنم مشکل از من نبوده چون از نظر عاطفی و حتی جنسی اصلا کم نذاشتم از گل خریدنا ابراز علاقه و محبت از بیرون رفتنا مون از وقتی که براش گذاشتم بخدا عشقم پاک پاک بود حتی یه دفعه هم سرش داد نکشیدم با این حال دوساله که عقدیم و چن ماه پیش این اتفاق افتاد و من به ظاهر همه چیزو فراموش کردم الان هم مطمئنم که خانمم رابطه ای نداره الان چون خیلی تلاش کرد که منو از دست نده اما ذهنم خیلی درگیره که چرا؟ نمیدونم چطور باید به جواب سوالام برسم نمی تونم از خانمم هم بپرسم چون آخرین باری که پرسیدم گریش افتاد و گفت تو دیگه بهم اعتماد نداری تو هنوز فراموش نکردی و از این حرفا منم هنوز بهش علاقه دارم اما سوالای ذهنم واقعا اذیتم میکنه و نمی دونم چیکار کنم که ذهنم آزاد بشه

ارتباط پیامکی
دوست عزیز ارتباط پیامکی خیانت به حساب نمیاد.
و این ارتباطات مجازی به خاطر اقتضای این شبکه ها وجود داره.
ولی اینکه ایشون کسی رو دوست داشته و با شما ازدواج کرده باید
گفت بحث دوست داشتن و عشق کسی شدن تفاوت وجود داره .
بهترین راه حل گفتگو کردن با همسرتون هست.
البته نه از باب قضاوت و بازپرسی از ایشون.
چون به هر حال اعتماد شما سلب شده و در شک و تردید به سر میبرید .
پس لازمه برای از بین بردن این حس با هم صحبت کنید و ایشون برای جلب نظر شما قدمهایی بردارند.
در این خصوص مشاوره حضوری انجام بدید بسیار مهم خواهد بود.
*پس اگر می‌خواهید بفهمید باید دوباره اعتماد کنید یا نه باید به این موارد دقت کنید :
شفافیت زمانی اتفاق می‌افتد بطوری که طرفی که خیانت کرده است .
در دسترس کامل همسر خود قرار می‌گیرد.
این یعنی دیگر هیچ رازی پنهان نمی‌کند.
ایمیل، پیام‌های تلفنی، هر حساب‌بانکی خصوصی یا هر چیز دیگر
او از دسترس همسرش دور نیست.
این نوع دسترسی باید با تمایل کامل خود فرد باشد تا برای ساختن دوباره اعتماد از دست رفته موثر باشد.
اگر فردی که خیانت کرده است برای این شفافیت احساس فشار یا اجبار کند.
دوری بیشتری بین دو طرف اتفاق می‌افتد.
گفتگوی باز، حس اینکه در یک تیم هستید و شفافیت همه نشانه‌های پیشرفت در رابطه شماست.
نکته مهم برای زوج‌هایی که بعد از خیانت می‌خواهند رابطه‌شان را بازسازی کنند .
این است که ممکن است پیشرفت‌هایی اتفاق بیفتد اما یک نفر (یا هر دو شما) آن را نمی‌بیند.
خیلی راحت می‌توانید فقط به آنچه که در گذشته اتفاق افتاده فکر کنید و نسبت به تغییرات مثبتی که در رابطه‌تان در حال رخ دادن است کور شوید.
اگر می‌خواهید ببینید که درست است بعد از خیانت همسرتان دوباره به او اعتماد کنید یا نه.
یک راه قابل‌اطمینان این است که مطمئن شوید رابطه‌تان را از دیدگاه زمان حال بررسی می‌کنید نه گذشته.
انکار حسی که بعد از خیانت همسرتان به شما دست داده کار درستی نیست اما بااینحال درست هم نیست که در گذشته زندگی کنید.
عادت کنید که وقتی غرق در گذشته می‌شوید و زمان حال را فراموش می‌کنید، متوجه شوید.
در چنین مواقعی یک نفس عمیق بکشید، مکث کنید و به زمان حال برگردید.
از خودتان بپرسید که آیا آن کلمات و رفتارها با آنچه اکنون اتفاق می‌افتد سازگاری دارد یا خیر.
اینکه بیشتر به زمان حال فکر کنید به شما این امکان را می‌دهد که پیشرفت‌ها و تغییرات مثبتی که در رابطه‌تان پیش می‌آید را ببینید و حس کنید.خیانت می‌تواند اعتماد هر رابطه‌ای را از بین ببرد. اما این نشانه‌ها را به خاطر بسپرید، اینها فقط چند نمونه بودند.
راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آنها همسرتان ممکن است به شما نشان دهد که دوباره می‌توان به او اعتماد کرد.
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

ایمیل خود را وارد کنید:

برای ارتباط با مشاوران جهت مشاوره خانواده پیامکی با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲ هماهنگ کنید . مرکز مشاوره اقدسیه امکان انجام مشاوره به صورت پیامکی را برای شما عزیزان فراهم کرده است .

این مشاوره در تمامی زمینه های خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان ،شخصیت ،اعتیاد ،تحصیلی و… میباشد .

مشاوره توسط متخصص همان حوزه انجام میشود . مشاوره ها به صورت تلفنی و یا حضوری نیز امکان پذیر است . مشاورین این مرکز دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی و مشاوره میباشند .

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

جهت دریافت رزومه مشاورین با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ در ارتباط باشید .

جهت ارتباط میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲ تماس بگیرید . و یا با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ در ارتباط باشید . در صورت نیاز میتوانید به همین شماره پیامک بدهید . شماره ها به صورت شبانه روزی میباشد .

انجام تمامی مشاوره در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی انجام میشود . حتی ایام تعطیل . مشاوره خانواده در ارتباط با مشکلات ارتباطی بین اعضای خانواده میباشد . که به دلیل تفاوت سلایق ،عقاید و.. ایجاد شده است .

مشاوره خانواده پیامکی

مرکز مشاوره اقدسیه واقع در میدان ارتش ،نبش کوچه طاهری ،پلاک۲ ،واحد ۷ میباشد . دسترسی از طریق متروی نوبنیاد به راحتی میباشد .

ساکنین محترم شرق ،شمال و شمال شرق تهران دسترسی خوبی جهت مشاوره حضوری دارند . همچنین اگر به دلیل ترافیک ،مشغله کاری و .. قارد به انجام مشاوره حضوری نیستید ،میتوانید از جلسات مشاوره تلفنی ویا اینترنتی استفاده کنید .

کیفیت این جلسات همانند جلسات حضوری میباشد .

زمان جلسات به صورته نیم ساعته میباشد . در صورت درخواست مراجع این زمان میتوانید افزایش یابد . زمان جلسا به صورت هفتگی میباشد .

انجام مشاوره خانواده پیامکی در بسیاری از زمان ها کارساز میباشد . گاهی افراد تامکان برقراری ارتباط از طریق تلفن را ندارند . گاهی بعضی افراد به دلایلا شخصی تمایلی جهت تماس و یا مشاوره حضوری ندارند .

امکان انجام تست های روانشناسی از طریق اینترنت نیز امکان پذیر استد . اگر نیاز به تست روانشناسی باشد میتوان تست ها را به ضورت آنلاین انجام داد .

مشاوره روانشناسی اقدسیه – مشاوره خانواده – ازدواج – طلاق – کودک – نوجوان – شخصیت – اعتیاد – تحصیلی و.. ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ – ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲

 

مشاوره خانواده

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

iranoccc_admin

نوامبر 29, 2019
مشاوره خانواده

ثبت دیدگاه
1,011 بازدید

شماره پیامکی مشاور خانواده: در امر روانشناسی و حوزه مشاوره زیر شاخه های بسیاری وجود دارند که مشاوره خانواده یکی از آنها می‌باشد. مشاوره خانواده معمولاً متشکل از تشکیل خانواده، ارتباط درست با همسر و خانواده او، تربیت صحیح فرزندان، روابط شغلی، مسائل تحصیلی و غیره می باشند. هنگامی که بحث از خانواده به میان می‌آید؛ ذهن اکثریت مردم به سوی اشخاص تشکیل دهنده واژه خانواده کشانده می شود که این اشخاص کسی نیستند به جز پدر و مادر یا همان زن و شوهر.

وقتی یک خانواده به موفقیت و رفاه مدنظر دست می‌یابد که زوجین بتوانند از قدرت انتخاب و اختیار ای که خداوند به آنها اعطا نموده است، بهترین استفاده را ببرند. به این منظور که زوجین باید نسبت به یکدیگر درک متقابل و گذشت بی منت داشته باشند.

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی خانواده از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

خوشبختانه در چند دهه اخیر امر مشاوره بین مردم رواج یافته است و اکثریت افراد جهت تصمیم گیری در مسائل مختلف از مشاوران با تجربه و متخصص حوزه مد نظر بهره می گیرند. البته باید خاطر نشان کرد که در سالهای گذشته امر مشاوره تنها به صورت برگزاری جلسات حضوری امکانپذیر بود اما امروزه همه افراد می توانند از خدمات مشاوره پیامکی نیز استفاده کنند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی خانواده از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

خدمات مشاوره این روزها با تنوع بسیار در کشورهای توسعه یافته امکان پذیر می باشد. این خدمات بسته به سبک زندگی افراد ایجاد شده اند که تاثیر مثبتی در روند اجرا ییشان داشته است. با استفاده از مشاوره پیامکی و تلفنی همواره فرد می‌تواند با مشاوری باتجربه و کاربلد به صورت محرمانه به گفتگو بنشیند و بهترین تصمیم را در مواجهه با مسئله و مشکل مورد نظر اتخاذ کند تا آینده ای بهتر را برای خود و خانواده اش رقم بزند.

با خدمات مشاوره پیامکی سیستمی جدید و پیشرفته در زندگی افراد ایجاد شده است که تأثیر بسزایی در روابط بین مشاوران و افراد دیگر داشته است.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

ژوئن 6, 2020

آوریل 10, 2020

ژانویه 20, 2020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

مشاوره ازدواجمشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانوادهدرمان اختلالات روانی و رفتاریمشاوره تحصیلی وکنکورمشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره فردی
مشاوره گروهیارزیابی هوش
روانشناس کودکارزیابی شخصیتبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عمومبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدینهمکاری با مدارسهمکاری با مهدکودک هاانجام پروژه های تحقیقاتی

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و …. را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس RavanAva.com@gmail.com از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ – اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

13 نکته برای برخورد با افراد منفی گرا

1- عذر خواهی کنید.

2-  صبر و تحمل داشته باشید.

3- چقدر مهم است که حق با من باشد؟

4- عکس العمل سریع نشان ندهید.

5- در خصوص مسائل ناراحت کننده با افراد منفی صحبت نکنید.

6- از دریچه چشم دیگری به مساله نگاه کنید.

7- از تجارب منفی، نیز می توان درس گرفت.

8- با افراد منفی کمترین تماس را داشته باشید.

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

9- مراقب خود باشید.

10- نتیجه احتمالی واکنش خود را پیش بینی کنید.

11- لیستی از اولویت های زندگی تان تهیه کنید.

12- محبت کنید.

13- بنویسید.

خشم مانند سایر هیجانات یک فراورده­ ی روانی است که جسم انسان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد، مثلاً موجب افزایش ضربان قلب، تغییر رنگ پوست، تغییر حالات بدنی، افزایش یا کاهش فشار خون و مشکلاتی دیگر که در هر فرد می تواند بروز متفاوتی داشته باشد.

اگر افراد به بروز و وجود خشم خود آگاهی نداشته باشند خشم در آنها همانند فنر جمع می شود و به جایی می رسد که به ناچار تخلیه می شود و ممکن است این خشم متوجه اطرافیان فرد یا متوجه خود فرد شود، خشم به درون موجب بروز افسردگی و اضطراب و خشم به بیرون موجب بروز رفتار پرخاشگرانه در افراد می گردد. خشم یکی از مواردی است که می تواند در روابط انسانی اختلال ایجاد نماید و روابط را به سمت تباهی ببرد بنابراین یادگیری درباره خشم و رفتارهای پرخاشگرانه بسیار ضروری است.

خشم در همسران و روابط زناشویی می تواند آسیب های جدی وارد نمایید نکته ای که باید در روابط زن و شوهر به آن توجه کرد این است که همسری که خشمگین است و ممکن است خشم خود را به صورت انفجاری تحلیه نماید این است که قطعاً در مقابل او همسری پرخاشگر وجود دارد که اعلب به چشم نمی آید زیرا خشم خود را به صورت منفعلانه بروز می دهد و به عنوان ماشه چکان برای بروز خشم همسر دیگر می تواند عمل نماید.

در این متن کوتاه و مختصر سعی شده است چند نکته کاربردی برای کنترل خشم گنجانده شود هر چند که یادگیری رفتارهای مؤثر کنترل خشم می بایست با کمک یک متخصص و مشاوره انجام شود.

برای یادگیری بیشتر در زمینه کنترل خشم پیشنهاد می شود مقاله مفصل و جامع تری که با عنوان مهارت کنترل خشم در سایت قرار دارد را مطالعه نمایید.

در واقع ما از طریق گوش دادن به احساسات و نیازهای دیگران خیلی چیزها به او می گوییم؛ وقتی با دقت و حوصله او را می شنویم دیگر او را یک تهدید نمی بینیم، گاهی وقتی از کسی کلمه «نه» و «نمی خواهم» را می شنویم حس می کنیم طرد شده ایم ولی اگر با نیاز ها و احساسات پشت این «نه» دیگران همدلی کنیم، دیگر دلخور نمی شویم بنابراین به گفته مهاتما گاندی: بیایید خودمان آن تغییری شویم که در دنیا جستجو می کنیم

با فرزند لجبازم چه کنم؟ راه کارهایی برای مقابله با لجبازی در کودکان

هنگامی که با لجبازی کودک روبه رو می شوید لازم است به 2 نکته توجه کنید:

1- آرامش خود را حفظ کنید، زیرا مهمترین الگوی تربیتی برای فرزندتان، نوع رفتار و حرکات خودتان است، اگر خودتان قادر به کنترل هیجانات تان نباشید چطور می توان از کودک این انتظار را داشت؟ بنابراین هیچ وقت کودک را مورد سرزنش، توهین و تنبیه فیزیکی قرار ندهید

راه حل های مواجهه با لجبازی:

1-   به کودک حق انتخاب بدهید.

2 – کیفیت رابطه تان را بهبود ببخشید.

3- از قصه و بازی کمک بگیرید.

4- قوانین خانوادگی تعیین کنید.

5- قاطعیت داشته باشید.

6- تا حد امکان از واژه« نه » استفاده نکنید.

7- در وضع قوانین خساست به خرج دهید.

8- الگوی مناسبی باشید.

وضعیت روحی، روانی و جسمانی فرد خیانت دیده چگونه خواهد بود؟

تجربه شوک به واسطه خیانت در زندگی زناشویی در هر سطحی غیرقابل تصور و بسیار دردناک برای فرد خیانت دیده خواهد بود، در حقیقت استرسی که اینگونه افراد تجربه می کنند غیرقابل وصف و بسیار شدید است. به همین دلیل اینگونه افراد دچار اختلالاتی هم به لحاظ روانی و هم به لحاظ جسمانی می شوند. در حقیقت شدت تغییرات روحی و روانی به حدی است که روی جشم فرد هم تأثیر می گذارد و به عنوان مثال فرد دیگر اشتها ندارد و یا خواب مناسبی ندارد و … و این باز مجدداً به روان فرد اثر می گذارد.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی روان آوا در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، فرزند پروری و … می باشد.

 

با كمترين هزينه مشاوره كنيد هزينه ثبت نام فقط 2000تومان 

شماره پيامك :30002240110017

با كمترين هزينه مشاوره كنيد هزينه ثبت نام فقط 2000تومان 

شماره پيامك :30002240110017

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

30002240110017

با تشكر مديريت وب

منتظر جواب توسط مشاورين ما باشيد

سوالات خودر را در مورد مسايل ازدواج وزناشويي با ما در ميان بگذاريد 

مشاورين مجرب وكار ازموده

قیمت : 8700 تومان

قیمت : 8700 تومان

قیمت : 8700 تومان

قیمت : 8700 تومان

بدون شک، اگر انسان ها فاقد غریزه جنسى بودند، تن به ازدواج و تشکیل خانواده نمى دادند و هرگز از کانون گرم خانواده جدا نمى شدند و مسئولیت هاى دشوار زندگى مشترک را نمى پذیرفتند.همه انسان ها بر اساس کشش و جاذبه غریزه جنسى به ازدواج مى پردازند و بدین وسیله، نسل بشریت استمرار و دوام پیدا مى کند.نکته بسیار حسّاسى که توجه به آن ضرورى است، اینکه همان گونه که غریزه جنسى عامل اساسى در پیدایش خانواده و زندگى مشترک است، همین غریزه در استمرار و استحکام خانواده نیز نقش مهمى دارد.

قبل از این که از تعداد دفعات رابطه جنسی سوال کنیم باید از نحوه و کیفیت صحیح این رابطه سوال نماییم تا شخصیت طرفین مخصوصا شخصیت زن در این راستا پایمال نشود و ارضای کامل حاصل شود و الا ارضاهای ناقص منجر به تکرارهای خسته کننده وآزارگر و در برخی موارد موجب درگیری های طرفین در بخش های دیگر زندگی خواهد شد .تحقیقات انجام شده حاکى از آن است که بخش معظمى از طلاق ها,معلول عدم ارضاى جنسى صحیح و متعادل این غریزه مى باشد.سرد مزاجى زنان یا مردان و یا بى اهمیتى به ارضاى صحیح و طبیعى غریزه جنسى، خانواده تشکیل شده را در آستانه طلاق قرار مى دهد.روابط زناشویى با ارضاى غریزه جنسى فرق دارد.چه بسیارند افرادى که به عمل زناشویى اقدام مى کنند، ولى به هیچوجه غریزه جنسى آنان ارضا و اشباع نمى گردد.به عبارت دیگر، تحقق ارضاى جنسى تنها در ارتباط با برقرارى روابط جسمى نیست، بلکه احتیاج به آمادگى جسمى و روحى دارد.

مردان باید بدانند زنان تنها به دفع عمل جنسى نیاز ندارند، بلکه از نظر روحى و تمایلات زنانه، احتیاج دارند که از طرف مردان به عنوان زن بودن و تمایلات زنانگى مورد تأیید قرار گیرند. مرد پیش از عمل جنسى، باید با ابراز اعمال و رفتارى که نشانگر بازى و شوخى است، زن را براى عمل جنسى مهیا سازد. نتیجه دیگرى که از این رهگذر عاید مى گردد، آن است که زن تمام شخصیت زنانه خود را در این حالت حس مى کند و مى فهمد که شریک زندگى مرد بوده، همتاى اوست.

 

با توجه به مطالب بالا توجهتان را به نکات زیر جلب می نمایم:

1. از نظر دینی مادامیکه مانع شرعی( مثل عادت ماهیانه زنان) وجود نداشته باشد ,در صورتیکه طرفین از نظر جسمی و روحی آمادگی داشته باشند منعی برای تعداد رابطه جنسی وجود ندارد. ولی نباید از نظر دور داشت که افراط و زیاده روی در این کار از نظر اخلاق اسلامی امر پسندیده ای نیست.

2. اهمیت مساءله پاسخگویى زن به نیازهاى جنسى مرد تا بدانجاست که در قرآن کریم ساعاتى از شبانه روز، به عنوان ، ساعات اختصاصى و خلوت کردن زن و شوهر با هم معرفى شده است و در این ساعات ، ممنوعیت ورود به جایگاه خصوصى زن و شوهر – پدر و مادر – اعلام شده و همه ، حتى کودکان نابالغى که قدرت تشخیص مسائل جنسى را دارند، و خدمتکاران زن و مرد در هر خانه ، باید با اجازه وارد شوند) ر.ج سوره نور، آیه 58) و این همان محل استراحت زن و شوهر، یا اتاق خواب است که نقش تربیتى و تسکینى و آرام بخشى آن در زندگى مشترک ، بى نیاز از توضیح است .3. بسیارى از مردان بدون توجه به مسائل عاطفى و روانى، زن را در بلوغ جنسى و لذت جنسى یارى نمى دهند، بلکه شخصیت او را تنزّل داده، عملا او را در حدّ یک وسیله و ابزار پایین مى آورند. از طرف دیگر همین امر باعث عدم همکاری های لازم از طرف زن شده و در نتیجه ارضای کامل صورت نگرفته و در نتیجه عطش جنسی همچنان بعد از رابطه باقی می ماند و شاید منجر به تکرار های آزارگر شود. امام صادق(علیه السلام) از پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) نقل مى کنند که فرمود: «هرگاه مردى بخواهد با همسرش هم بستر شود، نباید در انجام این کار شتاب کند.» (وسائل الشیعه،ج14،ص82،ح2،باب56).

4. سوال از دفعات رابطه جنسی معمولا به زوج های جوانی مربوط می شود که به تازگی تشکیل زندگی داده اند. ولی اگر به نکات یاد شده اهمیت داده شود ؛سیستم جسمی و روانی زن و شوهر این رابطه را تنظیم خواهد نمود.

آموزش مسایل زناشویی

صفحه نخست » مشاوره ازدواج » 15خطر در کمین ازدواج

ضرورت چند نکته :

خانواده هر دو نفراز نظر فرهنگی و سنت های رایج نزدیک به هم باشند.

تا سر حد امکان، تمکن مالی دو خانواده متناسب با یکدیگر باشد.

اگر هر دو نفر اهل یک شهر نیستند حداقل در سایر زمینه ها و آداب و رسوم نزدیک به هم باشند.

دیدگاه های دو خانواده از نظر مذهبی – سیاسی  – اجتماعی و معاشرت نزدیک به هم باشند.

در خانواده دو طرف پدرسالاری یا مادرسالاری به صورت مطلق وجود نداشته باشد.

تناسب جسمی – شکل – قیافه و اندام هر دو نفر به هم نزدیک باشد تا حدی که تفاوت های موجود خیلی چشمگیر نباشد.

از نظر سن و سال متناسب باشند و به اصطلاع عامه «به هم بیایند».

از نظر میزان تحصیلات، اختلاف فاحش نداشته باشند.

در انتخاب محل سکونت یا محل کار اختلاف سلیقه نداشته باشند.

از نظر طرز تفکر و اندیشه اجتماعی به هم نزدیک باشند.

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

دیدگاهشان نسبت به زندگی یکسان باشد.

تفاوت های شخصیتی و خصوصیت های رفتاری فاحشی نداشته باشند.

تا آنجا که مقدور است بهره هوشی آنها نزدیک به هم باشد.

سوال:

سلام.

دختری 27ساله هستم. باپسری 3سال دوست بودم که بعد اصرارش خانوادش اومدند خواستگاری. کلی هم پسندیدنم. هیچ مشکلی ازسمت پسریاخانوادش پیدانکردم فقط مشکلمون اختلاف فرهنگی، اونم سرچادرسرکردن بود. من چادریم ولی تو مهمونیا چادر سرم نمیذارم. پیش مشاورم رفتیم که اون گفت که اگر چادرو میپذیرم بله بدم. همه اطرافیانم میگفتند اذیت میشی، بگو نه راحت شو. حالاگفتم نه، همونا میگندچراگفتی نه. به پسره زنگ زدم گفتم نظرم عوض شد، گفت خانوادش دیگه نمیپذیرند بیاند خواستگاری. خط شوسوزوند. قرارشد منم خطمو عوض کنم. سنم داره میره بالا. کیس خیلی خوبی بود. احساس حماقت میکنم. دارم دیوونه میشم. بگید چیکارکنم؟ لطفاسوالمو توی سایت بذارید تا نظر دوستان رو هم بشنوم. ممنونم

سلام. میخواستم بدونم خانمی که توی زندگی زناشویی اش طولانی مدت با مرد دیگری هم رابطه پنهانی داشته، آیا امکان داره بتونه این رابطه اشتباه رو قطع کنه؟ آیا این وابستگی ایجاد شده رو میشه از بین برد؟

در این مقاله قصد داریم نکاتی را در خصوص طراحی لیفان 620 مطرح کنیم. پس با ما باشید. بسیار عجیب است! کشوری مثل چین با این همه سرمایه و پیشینه هنری و فرهنگی، تا این حد از نو آوری گریزان است و همچنان به تقلید و کپی کردن ادامه می…

سلام، نزدیک به یک ساله که ازدواج کردم، اول با عشقی اتشین ازدواج کردیم ولی رفته رفته همسرم سرد شد. اولش مشکلات مالی رو بهونه میکرد ولی الان اوضاع خیلی بهتر شده اما هنوز اون حالتا هست، همش سرش تو گوشیه و معلوم نیست با کی داره چت میکنه وقتی…

سلام من زنی ۲۰ساله هستم که از شوهرم میخواهم جدا شوم نه اینکه آدم بدی باشد اما از زمانیکه پای دوست پسر دوران مجردیم به زندگیم باز شد و پیشنهاد ازدواج داده دیگه زندگی کردن با شوهرم خیلی برام سخت شده و سر دوراهی موندم البته ناگفته نماند من قبلا…

یه دختر ۱۵ سالم حامله شدم نا خواسته پسرعموم بابا بچس ۲۷ سالشه یک ماه دیگه ۲۸ میشه دوستم داره خیللی منم دوسش دارم بابام گفت هنوز سن الهه کمه باید صبر کنین پسرعموم گفت من طاقت ندارم تو مال منی باید اگه شوهرتم با زنم رابطه کنم گفتم نه…

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

چگونه زنانه پوش شدید؟ آیا کسی را می شناسید که اینگونه باشد؟ چگونه درمان کنیم؟

سلام من از رفتار پدرم خسته شدم هر روز باهم درگیر هستیم اگه از یه جایی دیگه اعصابش خورد باشه تلافی میاد روی سر من میکنه منو دعوا میکنه با یک چیزای مسخره هر کاری میکنه که منو مقصر کنه حتی تو خونه یک چیزی خراب شده باشه میگه تو…

سلام من دختر 18ساله هستم که اصلا با خانوادم تفاهم ندارم مدام توی کارهام دخالت میکنن به جام تصمیم میگیرن امر و نهی میکنن نمیزارن خودم شریک زندگیمو انتخاب کنم نه از نظر مالی تامینم میکنن نه میزارن برم سرکار حتی اجازه بیرون رفتن با دوستامم ندارم پدرم به شدت…

بعداز ازدواجم تفاوت‌های زیادی بینمون بود، سعی کردم رفعش کنم آخه دوسش دارم، اگه با قوم خویشم مشکل داشت رفت و آمد نکردم، اگه باخانوادم مشکل داشت سعی کردم حلش کنم، اگه روم حساس و بد دل بود سعی کردم مراعات کنم تا خیالش جمع بشه، غیدخیلی از آرزوهامو زدم،…

سلام. من یه خانمم و 38 سالمه، 4ساله همسرم فوت کردن و به دلایلی امسال دوباره ازدواج کردم. من یه پسر 21 ساله دارم که از هرنظر مستقله ولی چون من طاقت نبودنشو ندارم همسرم قبول کرد که باما زندگی کنه.. خودش کار داره و واحد روبه رویی ما هم…

سلام دلم خیلی گرفته . من هیچی نمیخوام فقط یکم آرامش میخوام یکم سکوت . الان که دارم مینویسم اینقدر دلم گرفته که دارم گریه میکنم . ما خانواده پرجمعیتی هستیم که من بچه آخرم همه ازدواج کردن و بچه دارن و هر روز میان خونه ما سر و صدا…

سلام. من ۱۷ سالمه. رشته‌ام انسانیه. با اینکه کسایی که مامانم خیلی قبولشون داره همیشه میگن که من دختر عاقلیم و… ، ولی هیچ وقت مامانم حاضر نیست که از نظرات من استقبال کنه. همیشه وقتی نظر درست‌تر رو میگم، میگه نه، و تا اخر نظر خودش میره، ولی ضرر…

مهارت های زندگی کردن اگر می خواهید زندگی خانوادگی شما مملو از خوشبختی و درک متقابل باشد ، باید یکی دو چیز را یاد بگیرید.یافتن عشق دشوار است ، اما حفظ آن دشوارتر است. بسیاری از خانواده ها به این دلیل از هم پاشیده می شوند که هیچ یک از…

با سلام.. من حدود 28 سالمه و همسرم 26 سال همسرم خوشبختانه از نظر تیپ و اندام و ظاهر عالیه من کلا همسرم رو ازاد گذاشتم و همسرم هم خیلی خیلی تیپش آزاده.. هم تو خیابون و هم تو مهمونی و خونه و جلوی همسایه و هر مرد غریبه ای..…

با سلام حدود 7 سال میشه که ازدواج کردیم و یک فرزند دختر هم داریم از زمانی که برای خانمم گوشی خریدم و لاینو رو نصب کرد مدام در این لاین بود به بهانه لاین خانوادگی و خواهرم و …. تا اینکه یک روز نیاز به تلفنش پیدا کردم و…

اگر فرق بین قد مردان و زنان را در نظر گرفته باشید . مردان قد بلند تری در رابطه با قد دلخواهشان نسبت به جنس مخالف تقریباً تضاد آن را مایل می باشند. اهمیت قد در ازدواج به طور متوسط زنان در این رابطه ترجیح می‌دهند که : شخص مقابل…

زگیل تناسلی زیر شاخه ای از بیماریهای STI و ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) می باشد. درست است که درمان قطعی برای ویروس اچ پی وی HPV وجود ندارد و فقط عوارض ناشی از آن مانند زائده ها و زخم ها قابل درمان هستند ولی امروزه روش های نوینی…

سلام دوستان من تازه عضو این سایت شدم میشه بهم بگید مردی که استمنا یا خود ارضایی میکنه باکره محسوب میشه یا نه ؟؟

ببینید…یه راست میرم سر اصل مطلب…من دوازده سالمه ولی خیلی بیشتر از سنم میدونم و درک میکنم… جو خانواده ی من شدیدا متشنجه به چند دلیل… -مامانم واقعا روانیه…ازش متنفرم فقط ارزوی مرگش و دارم!واسه هر چیزی من و کتک میزنه…زیر ابم و میزنه…بخدا خسته شدم از دستش -داداشم مشکل…

تحلیل تبادی، که توسط روان پزشکی به اسم اریک برن توسعه یافت، یک نوع روان شناسی مدرن می باشد که روابط و تعاملات فرد را بررسی می کند. برن با الهام گرفتن از نظریه های شخصیتی فروید، آنها را با مشاهدات خود از تعاملات انسانی ادغام کرد تا بتواند تحلیل…

سلام من زنی ۲۰ساله هستم که از شوهرم میخواهم جدا شوم نه اینکه آدم بدی باشد اما از زمانیکه پای دوست پسر دوران مجردیم به زندگیم باز شد و پیشنهاد ازدواج داده دیگه زندگی کردن با شوهرم خیلی برام سخت شده و سر دوراهی موندم البته ناگفته نماند من قبلا…

سلام،من یه پسر دانشجو هستم و ۶ ماه پیش همکلاس دختری سر مسئله ای درسی اومد پیوی من و از من کمک خواست ،بعدا سر مسئله سوال مذهبی دارم اومد باز بعدا حرف باز شد که بهتره خاطراتمونو از دانشگاه بگیم تا دلمون یکم باز بشه تو این ایام کرونا،بعد…

با سلام من ۲۹ سالمه و همسرم ۳۵ سال سه ساله که ازدواج کردیم تو این سه سال برای ارتباط عاطفی من اکثر مواقع پیش قدم شدم اونم با کلی پس زده شدن سعی کردم با این موضوه کنار بیام و هر بار که میگفتم من به محبتت نیاز دارم…

با سلام و احترام اگر مردی با زن بیوه یا شوهردار رابطه‌حنسی داشته باشد ، و حکم مجازاتش چیست ،و کمترین مجازات و سخت گیرانه ترین مجازات برایش چیست؟

سلام بهم کمک کنین احساس میکنم که خسته شدم از آدم های اطرافم فقط از سه نفر خسته نشدم از بقیه خستم و از خودم همینطور و اینکه کنکور دادم نمی‌دونم برم کلاس معرق یا نه از یه طرفم علاقه ندارم ولی یه کتاب دانلود کردم میخوام برای ایتلس خودم…

من تو مدرسه با دیگران ارتباط دارم ولی دوست نیستیم اونقد. خواهرم ازون ادماست ک کلی دوست داره ولی من یه ادم تنهام. تو این دوران کرونا هم مادرم بهم گفت تو اصن دوستی نداری ک بهت زنگ بزنه یا در ارتباط باشید. خیلی بهم برخورد با اینکه میدونستم هیچ…

پرستاری از سالمندان نیاز به ایجاد تغییراتی در محیط خانه دارد : خانه خود را مجهز کنید اگر پرستاری در منزل از سالمندان می کنید ، باید خانه را برای راحتی آنها آماده کنید. با این حال ، اکثر سالمندان ترجیح می دهند به تنهایی زندگی کنند زیرا آنها نمی…

سلام.دختری هستن ۱۹ سالمه مادر و پدرم و بیشتر پدرم خیلی سختگیرن و الان دانشجوام و موقع مدرسه میرفتم نمیزاشتن خودم بدم و بیام و منو میریوندن و حتی نمیزاشتن با دوستام تنها بدم بیرون یا حتی از دوستام کسی بیاد خونمون تا الان همین مشکل رو دادم ، افسردگی…

شما در چندمین سال زندگی مشترک خود هستید ؟ چقدر از زندگی زناشویی خود راضی هستید؟ چه میزان خشم و عصبانیت را در زندگی تحمل کرده اید؟ و چه کسی را مقصر می دانید؟ آیا استرس شما از زندگی مشترکتان سرچشمه می گیرد یا از محیط کار شما ؟ مشاور ما پاسخگو به سوالات شما در حوزه های زیر است:

در زیر همین مطلب، محلی برای نوشتن نظرات وجود دارد. سوال خود را بنویسید. ما هم سعی میکنیم در کمتر از 7 روز، به سوالات شما پاسخ دهیم. پاسخ هر سوال، زیر سوال ظاهر خواهد شد. در ضمن ایمیل خود را نیز به درستی وارد کنید. زیرا پاسخ مشاور، به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.

پاسخ های کارشناسان نی‌نی‌کده‌‌، در حد راهنمایی‌های عمومی جهت بهبود زندگی و حال عمومی فرد می باشد. برای رفع مشکل کلی، می توانید با مشاوران ما ملاقاتی حضوری داشته باشید تا مشکلات میان خود و همسر و سایر اعضای خانواده تان را بررسی کنند و راهکارهای بهتری برای بهبود روابط شما با خانواده تان خدمت شما ارائه دهند.

چهت رزرو وقت مشاوره حضوری با روانشناس نی‌نی‌کده، خانم زهرا صادقیان به شماره 09123541829 پیامک بزنید یا در تلگرام به آی دی @mehrcc_moshaver پیام دهید. در اسرع وقت برای وقت مشاوره با شما تماس گرفته میشود.

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

مطالب آموزشی ما را در اینستاگرام نی نی کده دنبال کنید.

من ١٤ سال هست كه ازدواج كرده ام. ازدواجِ ما سنتى نبود. چند سالى است كه ميخام برم پيشِ مشاور اما ميسر نشده. به تازگى صاحب فرزند شده ايم. من كه دقيق نميدونم مشكلِ اصلىِ ما چيه!! ولى شوهرِ من خيلى ايده اليست هست و وقتى عصبانى ميشه ، صفر تا صدش در حدِ چند ثانيه است و يكدفعه خيلى عصبانيتش بالا ميگيره. خيلى هم زود رنج هست يعنى من بايد خيلى مواظبِ حرف زدن و كارهام باشم كه مبادا يكدفعه گُر نگيره.
از طرفى من چون آدمى صلح طلب و آروم هستم سعى ميكنم هر كارى بكنم كه از عصبانى شدنِش جلوگيرى كنم.خلاصه اينكه من بيشترِ وقتها دارم باترس زندگى ميكنم ترس از اينكه نكنه همسرم يك دفعه گُر بگيره و بخاد گير بده به من. به خودش هم گفتم ولى اون ميگه تو ترس از اين دارى كه مبادا كسى بهت بگه تو و ازت ايراد بگيره.
چون بچه ام هم چند ماهشه به راحتى نميتونم بيام مشاوره ى حضورى، بيام هم نميتونم كه جلوى بچه ام بشينم حرف بزنم، كسى رو هم ندارم كه بچه ام و نگه داره تا من بيام مشاوره. مشاوره ى تلفنى هم دارين؟
ممنونم

سلام برشما. مشکل اصلی رابطه شما با همسرتان دقیقاً چیست؟! آیا از زود رنجی یا زود جوش بودن او است که رنج می برید و یا اینکه خودتان مدام در حال تجربه هیجان ترس هستید احساس ضعف دارید؟
سوال من این است: اگر همسر شما عصبانی بشه، چی میشه؟ چه اتفاقی برای شما می افته؟ علت اصلی ترس شما از عصبانیت او چیست؟
آیا تجربه ضرب و شتم داشته اید؟ بیشترین چیزی که شما با او به نظر درگیر هستید این است که بعد از بحث و مشاجره چه می شود…. توضیحات شما برای من ناکافی است. مشاوره تلفنی میتوانید داشته باشید به شماره 09123541829 در تلگرام پیام دهید و یا با شماره 88684958 (مرکز مشاوره مهر) تماس بگیرین. من روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 15 الی 20.30 شب در مرکز مشاوره مهر در حال ویزیت هستم.موفق باشید.
خانم زهرا صادقیان؛مشاور و درمانگر خانواده و روابط بین فردی

سلام خانه دار هستم و باردار ٢سال از زندگي مشتركم ميگذره و كاملا سنتي ازدواج كرديم همسرم واقعا مهربون و دوست داشتنيه و منم خيلي دوسش دارم اما چند روزيه به مشكلي خوردم مادره همسرم با گوش كردن تلفناي من و يا حفظ كردن يه سري چيزي تو ظاهرم زماني ك من نيستم به همسرم خبرچيني ميكنه تا حالا چيزي نگفته بودم بهشون و هميشه به همسرم ميگفتم اين كاره مادرتو اصلا نميپسندم و بعدش فراموش كردم اما اين بار اخري با خبرچيني و فضوليش بين منو همسرم چند ساعتي اختلاف افتاد من بعد از اينكه فهميدم باز كاره ايشون بوده بهشون يه پيام فرستادم وخيلي مودبانه حرفامو زدم و دوباره به همسرم گف بجا اينكه خودش جوابمو بده و همسرم ناراحت شد از اين كارمو يه دعواي درست و حسابي كرديم و الان فك كنم سه روزه به هم حتي نگاهم نميكنيم و اخره شب مياد خونه و فقط ميخوابه و بماند ك بعد يه روز خودشم برام يه پيام ٣٠خطي نوشت و هرچي دوست داشت بهم گف…
حالا موندم ك كاره منم واقعا اشتباه بوده؟ و اونا با وجوده باردار بودنم اينجوري دارن اذيتم ميكنن و دائما تو استرس و ناراحتي هستم كارشون درسته؟
و الان من بايد چيكار كنم؟باوجود بي احتراميايي ك همسرم بهم كرده من پاپيش بذارم برا آشتي كردن؟؟؟

سلام بانوی عزیز. پیشاپیش قدم نو رسیده مبارک.
آن چیزی که در رابطه زناشویی شما ایجاد مشکل کرده است نداشتن مرز بین زندگی خودتان و خانواده همسرتان است.البته دخالت و کار اشتباه ایشان که مشخص است. اما شما هم با علم بر این مسئله نباید خودتان را به چالش و درگیری با خانواده همسر دعوت کنی. ظاهراً همسر شما حرف شنوی زیادی از خانواده خودش دارد و بی محلی و قهر الان ایشان نشان دهنده همین مسئله هست. اینکه شما ناراحتی خود را مطرح کردید کار درستی است و اینکه شما در وضعیت بارداری هستی لطفاً فقط به خودتان و نوزاد و سلامتی تان فکر کنید. با همسرتان صحبت کنید و به او بگویید خانواده تو را دوست دارم اما علت ناراحتی من هم رفتار او است. بحث را ادامه ندهید چون انتهای این چنین بحث هایی همیشه باز و بی نتیجه است. بنابراین به خودتان و همسرتان رسیدگی کنید.
خانم زهرا صادقیان؛مشاور و درمانگر خانواده و روابط بین فردی

با سلام
من 25 سالمه و 4 ساله که ازدواج کردم. شوهرم برام اصلا وقت نمیزاره که باهام حرف بزنه و وقتی من این بی توجهی هارو می‌بینم عصبی میشم و نمیتونم خودمو کنترل کنم. یه حرفایی میزنم که دعوامون میشه و همین مسئله باعث شده که از زندگی سرد شدم. ما 1 سال و نیمه قصد بچه دار شدن داریم و دنبال دوا درمون هستیم و همین مشکل هم خیلی رو من تاثیر داره که بچه دار نشدیم. خیلی بی حوصله شدم و در مورد مسئله زناشویی هم خیلی سرد شدم و تمایلی برای ارتباط جنسی ندارم .
ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم اعصابمو کنترل کنم

سلام بر شما. قطعاً برای اقدام به بارداری ما به یک مامان با حوصله و آرام نیاز داریم. اینکه همسرتان با شما وقت نمیگذراند را باید مستقیم به او بیان کنید و بگویی این رفتارش شما را رنج می دهد. بر روی خودتان متمرکز شوید همه به راحتی عصبانی می شوند مهم این است که بتوانید مسلط باشی و حرفت را بزنی. در مورد سردی در رابطه جنسی اگر بیشتر از سه ماه در حال تجربه این وضعیت هستی به سکس تراپ مراجعه کنید.
خانم زهرا صادقیان؛مشاور و درمانگر خانواده و روابط بین فردی

سلام
٤ سال هست كه ازدواج كردم دو سال هم عقد بودم
ازدواجمون كاملا سنتي بود طوريكه من همسرم را تا روز عقد نديده بودم ولي به اجبار خانواده أم ازدواج كردم و با وجود اينكه ليسانس دارم و كار هم برام محيا بوده ولي بخاطر پسرم كه يكسال و نيم هست ترجيح دادم خانه دار باشم
همسرم در دوران عقد از همان روز اول بينهايت با من سرد برخورد ميكرد
خانواده أم حتي اجازه نميدادن ما راحت كنار هم بشينيم در حاليكه خواهرم و شوهرش كه اونها هم عقد بودن خيلي با هم راحت بودن و هيچكس به اونا گير نميداد
همسرم تو دوران عقد با چند نفر پنهاني ارتباط داشت و من الان متوجه شدم و از روزي كه اعتراف كرده خيلي ازش زده شدم چون من واقعا بهش محبت ميكردم و اون در قبال محبت هام خيانت ميكرد الان پسرم يكسالش هست و من قبل از باردار شدن متوجه كارهاي همسرم كه تو دوران عقد انجام داده بود شدم
از زمانيكه پسرم بدنيا اومده اينقدر نسبت به همسرم سرد شده أم كه اصلا ميل جنسي ندارم حتي اگه يك ساعت هم نوازشم بكنه باز هم هيچ حسي ندارم
من عاشق پسرمم و دوست ندارم رابطه أم با همسرم بدتر بشه چون ميدونم بزرگترين لطمه رو به پسرم ميزنم
از زمانيكه ازدواج كرديم بداخلاقي هاي همسرم كاملا از بين رفته ولي با وجود اينكه بارها بهش گفتم دوست دارم محبتت رو تو عمل نشون بدي ولي باز هم از اين كار خودداري ميكنه و ميگه من توي دلم دوستت دارم
ما شهرستان هستيم و اينجا امكانات مشاوره اي نيست لطفا راهنماييم كنين

سلام بر شما. ازدواج سنتی شما و دوران عقد ظاهراً فرصت کافی برای شناخت همسرتان در شما ایجاد نکرده است. از آن روزها مدت زمان نزدیک 4سال گذشته بنابراین پرداختن به اینکه دوران عقد ایشان چه عملکردی داشته باعث رنجش خاطر شما و فاصله گرفتن از همسرتان می شود. با توجه به اهمیتی که نسبت به تربیت فرزندتان دارید و احساس مسئولیت دارید لطفاً نقش پدر مادری خوب برای او داشته باشید. در مورد اینکه نسبت به همسرتان سرد و بی انگیزه هستین جای بحث دارد. آیا عملکر او در دوران عقد باعث شده الان از او فاصله بگیرید یا دچار سردی جنسی شده اید! این دو کاملاً با هم فرق دارد.
در ضمن نحوه بیان دوست داشتن آقایان متفاوت است، اینکه شما چه طور دوست دارید او به شما ابراز عشق کند مهم است اما پیدا کنید او در زندگی مشترک تا کنون چطور عشق را به شما نشان داده است. موفق باشید.
خانم زهرا صادقیان؛مشاور و درمانگر خانواده و روابط بین فردی

سلام وقتتون بخیر
من 36 سالم هست و 16 ساله ازدواج کردم در حقیقت ازدواجم نوعی فرار از خانه پدری بود زیرا از پدر و مادرم بدم می اومد .الان با گذشت این همه سال هنوز از پدر و مادرم متنفرم و این موضوع آزارم میده واقعا نمیدونم چه کاری انجام بدم تا به آرامش برسم .در حقیقت دلیل اصلی این تنفر از اینجا است احساس می کنم پدر و مادرم در کودکی به من توجه و رسیدگی لازم را نداشتند و همش دنبال کارهای خودشان بودن . و این بی مسولیتی در بعد از ازدواجم هم ادامه داسته .
با تشکر از شما

سلام خیلی ممنون از توضیحاتی که داشتید.
کودکی مهم ترین مرحله زندگی ماست که بر روی زمان حال ما تاثیرگذار است شما نسبت به والدین خود خشمگین هستید و این باعث شده روی زندگی شما خیلی تاثیر بگذارد شما باید رودرو آنها را از این احساستان مطع کنید و بگویید و یا اینکه با رواشناس درمانگر کمک به پایان بخشیدن به این رنج شود.
پیشنهاد می کنم جلسه مشاوره حضوری بگیرید تا بتوانم به شما یاری رسانم . من روز های شنبه /چهارشنبه در مرکز مشاوره مهر تهران از ساعت 3عصر تا 8:30 شب درحال ویزیت هستم با شماره 886849585 تماس بگیرید وقت ویزیت مشاوره بگیرید تا بتوانم یاری رسان برای شما باشم.
موفق باشید ؛
زهرا صادقیان ؛ درمانگر و مشاور خانواده و روابط بین فردی

سلام. من زنی 36 ساله هم که حدود 8 سال است به طور سنتی ازدواج کردیم ؛ تا قبل از اینکه باردار شوم شاغل بودم (مدرس زبان انگلیسی). اما پس از بارداری و زایمان بخاطر فرزندم خانه نشین شدم و دیگر به سر کار نمی روم.. فرزند پسری 2 و نیم ساله دارم. همسرم مردی کم حوصله و خشن در روابط خانوادگی است. هر چند مدتی است با راهنمایی یکی از دوستان بهتر شده. وسواسی است (خود و خانواده شان وسواسی هستند). کرد هستند و به مرد سالاری معتقدند (البته نه در مورد زنان و دختران خود). پسرم را ابتدای تابستان از پوشک گرفتم در آن زمان بسیار خوب پیشرفت کرد اما چون به همه چیز دست میزد و سپس دست خود را در دهانش می گذاشت به شدت عصبی میشدم.
از طرفی همسرم به شدت مرا تحت فشار قرار میداد که این کار کثافت کاریست. با فشارهای روانی که تحمل میکردم متاسفانه به پسرم پرخاش کردم و حتی برای اینکه به فرچه دستشویی دست نزند چند باری روی دستش زدم. و بعد از مدتی دوباره پوشکش کردم. اواخر تابستان دوباره پسرم از پوشک گرفتم اما اینبار از همسرم قول گرفتم که مرا تحت فشار قرار ندهد و بچه ممکن است رو فرش کار خرابی کند تا یاد بگیرد. این دفعه ایشان با من همکاری کردند اما پسرم نسبت به مدفوع خود وسواس پیدا کرده و بسیار حساس است و اوایل حتی در شورتش مدفوع هم نمیکرد و میترسید اما بعد از مدتی درون شورتش مدفوع میکند. اما به هیچ عنوان حاضر به مدفوع کردن در دستشویی یا حموم نیست. الان بیشتر از یک ماه است که دیگر پوشک نمی شود اما همچنان درون شورتش مدفوع میکند. متاسفانه به خاطر مشکلاتی که با خانواده همسرم داشتم افسردگی دارم و داروی سرترالین 50 مصرف میکنم. ممنون میشم در رابطه با مدفوع کردن پسرم مرا راهنمایی کنید.

سلام بر شما .چندین مساله را مطرح کردید که هر کدام به طور جداگانه باید برسی شود.
همسرشما اگر باتوجه به زمینه خانوادگی که دارد این یک اختلال محسوب می شود و باید دارو بگیرید اگر خود شما هم افسردگی طبق نظر پزشک دارید حتما باید دارو را مصرف کنید و بدون مشورت با پزشک هیچوقت دارو را قطع نکنید .
در مورد فرزندتان با توجه به واکنش های رفتاری که داشتید کودک ترس و اضطراب دارد ترس از دعوا کردنش اگر در توالت مدفوع کند و اضطراب از اینکه اگر مدفوع نکنم مامان منو دعوا میکنه بنابراین لباس خودش را کثیف می کند.
طی جدول تربیتی باید زمان صرف کنید و با آرامش کودک را هدایت کنید به سمت توالت چنانچه موفق نبودید، حتما مشاوره حضوری بگیرید.
موفق باشید خانم زهرا صادقیان ؛ درمانگر و مشاور خانواده

سلام من قصد بارداري دارم چه آزمايش هايي قبل بارداري براي خودم و همسرم لازمه انجام بديم؟

ازمایش برای خودتان تست کامل مثل کم خونی و فقر آهن،قند خون ،چربی خون،تیروئید و….که پزشک برای شما تشخیص بدهند و همسر شما همین که از نظر معیار اسپرم نرمال باشد کافی است

سلام من تو پنج ماهگي سقط داشتم بهم گفتن بچه خوره (بارداری پوچ) است در صورتي که تا قبل از سقط تموم سونو و ازمايش هام عالي بوده. ايا بچه خوره ممكنه تو پنج ماگي اتفاق بيفته؟

خیر،بارداری پوچ از همان اول بوجود می آید و امکان اینکه در ماه های بعد بوجود آید نیست،شاید دیر تشخیص داده اند

سلام خسته نباشید … ۱۳ سال از زندگی مشترک ما میگذره … ۴ ماهه بچه دار شدیم البته بدون برنامه … بیماری جسمی هم ندارم داروی خاصی هم استفاده نمیکنم … ازدواجمون هم بصورت امروزی در دانشگاه بوده …سه سال پیش همسرم ۴۰ ساله شد و روند زندگی رو تغییر داد شروع به بهانه جویی های مختلف کرد بعد از اینکه دو ماه از هم جدا بودیم پیش مشاور رفتیم مشاور در اولین جلسه پیشنهاد کرد جدا شیم ولی برخلاف پیشنهاد همسرم ترجیح داد به زندگی ادامه بدیم البته بهانه اصلی سر کار نکردن بنده است … من گرافیست بودم بعد از یه دوره بیماری سرطان کمتر کار کردم و درآمدی چشمگیر نداشتم … الان حدود یه ماه میشه که دوباره همسرم سر ناسازگاری و بهانه جویی گذاشته … با این تفاوت که ایندفعه میدونه فعلا با وجود یه بچه نمیتونم کار کنم و درآمدی داشته باشم … من نمیدونم چجوری باید با این قضیه سازگار بشم … درحالیکه خودم بعد از زایمان دچار افسردگی شدم و نمیتونم مثل قدیم انرژی برای زندگی بزارم… اگر ممکنه راهنمایی کنید

در حال حاضر شما نوشته اید بیماری خاصی ندارید و دارو مصرف نمیکنید اما در انتهای متن اشاره به آشفتگی فکری و احساس افسردگی پس از زایمان دارید در عین حال در دوره نقاهت پس از بیماری سرطان هستید و دارای یک کودک 4 ماهه که بصورت ناخواسته بادار شده اید .
برای من نامشخص است که علت اینکه تصمیم به جدایی گرفته بودید برای چه مساله ای بوده ظاهراطبق صحبت خودتان به علت شاغل نبودن شما بوده است . که این دلیل قانع کننده ای نمی تواند باشد .
سوال من این است آیا همسر شما شاغل نیست ؟!
آیا ایشان به شما وابستگی مالی دارد ؟!
در عین حال چرا تمام بار مسئولیت این زندگی را قرار است شما به دوش بکشید، شما در حال حاضر مادر شده ایدو این مساله بسیار مهم است سلامتی شما حرف اول را می زند. شما نیاز به بررسی بالینی دارید . اگر فرزند شما شیر شما را می خورد این مساله را جدی بگیرید و حتما نیاز به جلسه حضوری دیده می شود .
زهرا صادقیان ؛ درمانگر و مشاوره خانواده و روابط بین فردی

سلام يك بسر دوساله دارم هر روز سه ساعتي ميرم خونه بدرشوهرم اونجا همه جيز روهم به, بسرم ميدن هرجي مكم كوش نمكنن مخوان تو اين دوساعت جاقش كنن همش مكن لاغر جيزي بهش نميدي دوست ندارم, نوشابه بفك اين جورجيزا بخوره ولي اونا بهش ميدن جكاركنم مادرشوهرم همش مكه اين بايد بيست كيلو باشه نه سيزده كيلو لاغر با اين حرفاشون خيلي ناراحت ميشم طورهست كه نميتونم باهاشون رفت امد نكنم يا مادرشوهرم شلوار بسرم درمياره عيبشو دست ميزنه الانم عادت كرده همش دستش تو شلوارش جكار كنم با اين رفتارشون

سلام
واقعا نیاز هست شما هر روز آن هم روزی 3ساعت در منزل مادر شوهرتان بروید. برای رفع مشکلاتی که مطرح کردید یک روز در میان به منزل آنها بروید . قبل از رفتن کودک غذای کامل خودش را خورده باشد و دسر هم یک خوراکی مورد پسند کودک باشد . که وقتی به منزل آنها بردید کودک تمایل زیادی به خوردن نداشته باشد.
اگر نمودار رشدی کودک قد-وزن مناسب است جای نگرانی نیست و شما حساسیت خود را به لاغری کودک کاهش دارید .
اما در مورد اینکه به اعضای بدن کودک شما دست میزنند این مساله بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود مساله را با همسر خود و پدر شوهرتان و خود مادر شوهرتان مطرح کنید که بعد از اینکه از منزل شما می رویم مدام کودک بدن خودش را دستکاری می کند و شما نگران زخم شدن و عفونت بدن کودک می شوید و به جای ناراحتی و عصابنیت سعی کنید به ایشان آگاهی دهید که این کارتش نادرست است و کودک در حال بزرگ شدن است و این رفتار بدها دردسر ساز می شود .
موفق باشید
خانم زهرا صادقیان ؛ درمانگر و مشاور خانواده

سلام.متولد ۶۱ هستم و ۳۵ سالمه.متاسفانه ازدواجم کمی غیر معمول بوده سعی میکنم خلاصه بگم.یک سال دوست بودیم یک سال و نیم عقد کرده بودم که جدا شدیم ولی همچنان دوست بودیم بعد یک سال خونه مجردی گرفتم و حدودا ۹ ماه رفت و امد کم و بیش داشتیم.از اون خونه به خونه ی دیگه ای نقل مکان کردم و همسرم با باباش دعواش شد و اومد پیش من و از اون روز تا الان که ۱۲ ساله داریم با هم زندگی میکنیم.هشت سال پیش رفتیم محضر و دوباره عقد کردیم.تمام این مدت در حال دعوا بودیم و هستیم.بچه نخواستم و نمیخوام چون همسرم رو مسئولیت پذیر نمیدونم با نگاهش به همه چیز مشکل دارم.در کل بهش اعتماد ندارم نه از نظر خیانت و این حرفا،از این نظر که فکر میکنم با وجودی که همسر منه ولی من تنهام و دلگرمی ندارم،قصد بچه دار شدن دارم البته با بی میلی تمام شاید اوضاع درست بشه ولی از درون نمیتونم ببخشمش،خودشم کمکی نمیکنه برای از بین رفتن این افکار من،شاغل بودم الان دیگه نیستم چون تو اخرین دعوا شرطش این بود که سر کار نرم،منم نرفتم،کمکم کنید،بچه دار شدن با این شرایط درسته؟پیش مشاور رفتم البته نه واسه این موضوع برای بهبود رابطم با همسرم ولی عیچ کمکی نکردن،راستشو بگم حس میکنم چیزی بارشون نبود چون جای مشاوره دادن فکر گوش کردن و بعدش چیز خاصی نگفتن
بیماری خاصی ندارم ولی به شدت کمر درد دارم و دست درد و همسرم بی تفاوت به درد های من
البته همش میگه من عاشقتم،نمیتونم باورش کنم چون جنس دوست داشتن برای من فرق داره،تعریفش متفاوته با تعاریف همسرم
کمکم کنید

سلام بر شما .
ممنونم از توضیحات مناسبی که دارید خب داستان ازدواج و جدایی و ازدواج مجدد چالشی در زندگی شما بوده که بقول خودتان غیرمعمول است .
در رابطه با سوالی که پرسید در مورد اینکه بچه دار شوید ؛ با توجه به علی رغم میل باطنی که دارید و این فکر که بچه دار شوم رابطه مان بهتر شود ، اشتباه محض است . در این شرایط من مناسب نمیبینم مسئولیت سنگین مادری را بر عهده بگیرید چون ظرف نیاز شما از محبت همسرتان خالی است و احساس ضعف می کنید این احساس باعث دردهای مزمن جسمانی در شما شده که به خاطر اینکه از طریق ایشان احساس عدم درک شدن را دارید احساس تنهایی می کنید و ذهن شما آشفته شده است .
توصیه می کنم ابتدا رابطه زناشویی خود را بهبود ببخشید و تمام سوء تفاهم ها و تمام رنج هایی که کشیده اید را حل و فصل نمایید که این مستلزم صبوری شما و گرفتن راه حل از فرد متخصص است و خارج از توانایی شماست . همسر شما باید مهارت های برقراری ارتباط موثر با شما را بیاموزد و در این مسیر شما هم ایشان را همراهی کنید .
برای بچه دار شدن ما به یک مامان ارام و با حوصله نیاز داریم که در حال حاضر شرایط شما این چنین نیست.
در جلسه ی مشاوره حضوری قطعا راهنمایی بیشتری خواهید گرفت؛ من روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 3 تا 8:30شب در مرکز مشاوره مهر در حال ویزیت هستم همچنین می توانید بر روی لینک رزرو انلاین مشاوره مهر اسم و شماره خود را وارد نمایید کارشناس در اسرع وقت با شما تماس می گیرد.
سلامت و موفق باشید
خانم زهرا صادقیان ؛ درمانگرو مشاور خانواده و روابط بیین فردی

سلام من دوساله ازدواج کردم یه دختر ده ماهه دارم چند روزه که فهمیدم شوهرم مخفیانه سیگار میکشد وقتی هم با او مثلا درمورد سیگار کشیدن دیگران صحبت میکنم طوری وانمود میکند انگار از سیگار بسیار متنفر است.من به او نگفتم که اطلاع دارم چون میترسم اگر بفهمد من میدانم سیگار را به خانه هم بیاورد این موضوع بسیار اعصاب مرا به هم ریخته چکار کنم؟

سلام
ظاهرا شما چند روزه فهمیدید که ایشان سیگار می کشد ولی ممکن است این برگردد به خیلی قبل تر از اینکه با شما ازدواج کرده است.
مساله سیگار کشیدن مربوط به بازه زمانی کوتاه نمی باشد. عموما افراد تجربه قبلی داشته اند و اگر ترک کرده باشند علت اصلی برگشت آن آشفتگی فکری ، فشار مالی ، ضعف اقتصادی ، نداشتن احساس خوب نیست به زندگی و یا هم اندیشی با افرادی با ذهن آشفته و یا همنوایی با آنها است.
بنابراین ترس را کنار بگذارید و شفاف مطرح کنید که شما متوجه این مساله شده اید و علت را جویا شدید و سعی بر حل مساله داشته بااشید تا مشاجره .
موفق باشید ؛خانم زهرا صادقیان درمانگرو مشاوره خانواده و روابط بین فردی

سلام،پسرم 4.8 ساله است،با اطرافیان بخصوص بزرگترا خوب نیست و چنگ و ضربه میزند.مثلا اگر مادرم بگوید در یخچال را باز نکن چنگش میزند،با آمدن فرزند دوم این عصبی بودنش بیشتر شده،اگر من و پدرش هم نه بیاوریم ما را مورد حمله قرار میدهد،راهکار چیه؟ با سپاس

سلام بر شما
پاسخ سوال شما در خود سوال است . بارها به این سوال در سایت نی نی کده پاسخ داده ام ، مامان عزیز لطفا سوالات و پاسخ های سایت را مطالعه کنید تا از دستورالعمل ها آگاهی بدست آورید . اما پسر شما به شدت به شما و پدر و مادر بزرگش خشم دارد او احساس می کند کسی دوستش ندارد و با این رفتار های جنجالی سعی بر جلب توجه دارد زمانیکه به نوزاد محبت می کنید حتما پسرتان را هم همزمان مورد محبت قرار دهید پسر شما در سن آموزش قوانین است بنابراین تا این رفتارها شدت پیدا نکرده باید اصول فرزند پروری را آموزش ببیند تا بدانید با او چطور رفتار مناسبی داشته باشید .
من روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 3تا 8:30 شب مرکز مشاوره مهر در حال ویزیت هستم . جهت رزرو وقت مشاوره حضوری با شماره 88684958 تماس بگیرید
موفق باشید .
خانم زهرا صادقیان؛ درمانگرو مشاور خانواده

سلام خسته نباشید
من یک سال و هفت ماه که عروسی کردیم باهم دوست بودیم هیچکس از خانواده من به غیر از خاله خودم نمیدونن خانواده همسرم هم شک کردن که مابا هم دوست بودیم.مشکل من این نیست من خیلی خیلی همسرم رو دوست دارم او هم منو خیلی دوست داره ولی چند وقت پیش فهمیدم شوهرم در حد دو کلمه بایک خانوم حرف زده بود وبرای من قسم خورد که تکرار نمی کنه چند وقت پیش فهمیدم که چند تا کانال بد داشته تو یک گروه خیلی بد بوده الان من نمیدونم باید چکار کنم بهش اعتماد ندارم چند ماهی هم هست که قصد داریم بچه دار بشیم الان نمیدونم من باید چکار کنم واقعا احساس میکنم من خیلی به شوهرم وابسته هستم بخاطر اینه که این مشکلات رو دارم کلا دارم دیونه میشم حالم بد خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

سلام بر شما
در حال حاضر شما از عدم اعتماد به همسرتان رنج می برید و تا زمانیکه به آرامش نرسیده اید اقدام به بارداری نکنید چون حس منفی و سوءظن در شما نسبت به همسرتان بیشتر می شود . خیلی خوب هست که متوجه شده اید و آنها را با همسرتان مطرح کردید اما اینکه ما با گذشته ایشان کار نداریم فضای مجازی بی حدو مرز است . این ما هستیم که نحوه استفاده از این فضا را باید مدیریت کنیم . در حال حاضر شما و ایشان با هم ازدواج کرده اید بنابراین حدو مرز زندگی و قوانین زندگی مشترکتان را باید به اتفاق هم مشخص کنید خیلی شفاف از نگرانی که در ذهنتان ایجاد شده به همسرتان بگویید، تا ایشان در جریان احوال شما باشد. در عین حال ، اگر ایشان در هیچ کانال یا گروه مجازی نیست نیاز نیست شما به عملکرد گذشته ایشان دامن بزنید و نگران باشید .برای زندگی فعلی خود حد و مرز قرار دهید و باهم به توافق برسید این شما هستید که زندگیتان را مدیریت می کنید .
موفق باشید
خانم زهرا صادقیان ؛ درمانگر و مشاور خانواده و روابط بین فردی

با سلام
۳۰ ساله هستم و ۳ ساله ازدواج کرده‌ام. پسری ۶ ماهه دارم. از زمان بارداری متوجه شده‌ام که همسرم قبلا قصد ازدواج با خانمی دیگر را داشته که با من در این مورد صحبت نکرده است. در صورتی که حق خودش می‌دونست ازتمام جزئیات زندگی من خبر داشته باشه. مساله مهمی که فشار عصبی بهم وارد می‌کنه امضای اونه کا اسم اون خانمه و وقتی بهش گفتم زیر همه چی زد و گفت امضای من هویت منه و عوضش نکرد. من هم به خاطر بچم سکوت کردم و تو دلم ریختم. الان هر وقت امضاشو می‌بینم بهم میریزم. خیلی به‌هم میریزم، مخصوصا وقتی سند ازدواجمون رو می‌بینم از دنیا متنفر می‌شم.از همون موقع ترس عجیبی تو وجودم رخنه کرده از تاریکی و تنهایی به شدت می‌ترسم و می‌لرزم. مخصوصا غروب ها تنها باشم همش فکر می‌کنم کسی کنارمه. نمی‌دونم رفتار درست چیه و چطوری می‌تونم دیدمو به دنیا عوض کنم که وزادم آسیب نبینه.

سلام بر شما ؛ممنونم که توضیحات کاملی داشتید .
ضعف رابطه زناشویی شما ناشی از بین رفتن اعتماد به نفس و حس امنیت است . با توجه به اینکه شما مادر شده ای و دارای یک نوزاد 6ماهه هستی بسیار مهم است که در شرایط مطلبوب عاطفی باشید. تا بتوانید رسیدگی بهتری هم به فرزندتان داشته باشید . گذشته هر فردی متعلق به خودش است و اگر شما مدام به گذشته رابطه قبل از خودتان بپردازید از زندگی فعلی تان غافل می شوید . حساسیت شما نسبت به عملکرد همسرتان بسیار بالاست که باعث شده سلامت جسمی و ذهنی شما به خطر بیفتد ، اضطراب باعث شده که شما دچار ترس شوید در حال حاضر شما نیاز به بررسی بالینی دارید چون دچار سایکوسوماتیک(مشکلات روان تنی )شده اید و این سلامت شما را به خطر انداخته است . توصیه اکید دارم برای شما که حتما ویزیت مشاوره حضوری شوید تا بتوانم شما را یاری دهم . من روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 14 الی20:30 در مرکز مشاوره مهر تهران؛ در حال ویزیت هستم شما می توانید با شماره 88684958 تماس گرفته و وقت ویزیت حضوری بگیرید یا از طریق شماره 09123541829 وقت مشاوره رزرو آنلاین بگیرید و اسم و شماره تماس خود را قرار دهید .
با آرزوی بهروزی برای شما .
خانم زهرا صادقیان ؛درمانگر و مشاور خانواده و روابط بین فردی

سلام مشاور عزیز
۲۹سالمه فرزند دوم خانواده البته دوقولو هستم ۴ساله ازدواج کردم
من ۶ماهه که زایمان کردم اما هنوز زود رنج و حساسم
مخصوصا نسبت به حرفای مادرشوهرم
بدلیل شعل همسرم ما در شهر دیگر زندگی میکنیم
از یک طرف بچه داری از ۲تا نوزاد ۶ماهه سخته از طرف دیگه مهمونداری که هر ماهی یا ۲ماهی خانواده شوهرم میان خونه ما ۲هفته ایی میمونن و متاسفانه مادرشوهرم تو همه کارا دخالت میکنه و این باعث شد وقتی میان با وجود کمک زیادشون من بسیار خسته میشم و همش حس میکنم زیر ذربینم
دخترمو بغل میکنم میگه بچه رو نندازی خیلی حرصم درمیاد چیزی نمیگم
یا تو اشپزی من با پیمانه اب برنج رو تنطیم میکنه میاد میگه با دست تنطیم کن ابش کمه یا ابش زیاد بابا مگه اولین بارا اشپزی میکنم بازم چیزی نمیگم اما حرص میخورم یا چون بچه هام دوقولوان موقع خوابندن تو بغل نمیخوابونم چون ۲تا که نمیشه اما میاد بچه هامو تو بغل میخوابونه هرچیم میگم عادت میکنه  برام سخت میشه میگه نه فعلا که من هستم و وقتی میرن بچه هام بغلی شدن و پدر منو در میارن
میخواستم بپرسم چکنم تحملم بره بالا با حرفاس ناراحت نشن مثل یه سنگی بشم که چیزی روش اثر نداره و زود ناراحت نشم  شوهرمم درکل طرف مادرشو میگیره همیشه منم وقتی از دست مادرسوهرم ناراحت میشم چیزی بهش نمیگم چون بی فایدس.

سلام برشما .
خدا قوت انشالله که سلامت و برقرار باشید .ممنون از توضیحاتی که برای من داشتید من زود رنجی در شما ندیدم مطالبی که مطرح کردید مواردی است که متاسفانه خیلی از خانم ها با آن درگیر هستند و گاهی جزو دغدغه های زندگی شان می شود . باتوجه به اینکه از خانواده همسرتان به علت شغل همسرتان دور هستید می توان گفت این خودش برای شما اتفاق خوشایندی است .پیشنهاد می کنم زمانیکه به منزل شما می آیند دقیقا مثل مهمان چند روزه با آنها برخورد کنید چون هر گونه صمیمیت باعث می شود که شما اذیت شوید حتما زمانیکه که فرزندانت را می خواهی بخوابانی خودت مسئولیت این کار را برعهده بگیر عذر خوانی کن و بگو من باید کوچولو هام رو بخوابانم، در اتاق دیگری به سبک همیشگی خودت آنها را بخوابان و بعد به انها ملحق شوید .اگر گفتند اجازه بده من کمک کنم در خواباندن نوزادان رد قاطعانه کنید شما باید نه گفتن را بلد باشید . براحتی فقط خودتان را در نظر بگیرید و بگویید مادرجان شما چند روز مهمان من هستید ومن تمام وقت با فرزندانم هستم برای من مهم است که طبق عادتی که دارم به خواب بروند ممنونم از اینکه کمک حال من هستید کار خودتان را کنید . این را بدانید شما مسئول خودتان همسرتان و فرزندانتان هستید و لاغیر؛ دیگران باید به قانون منزل شما احترام بگذراند .برای این کار شما طبق روال برنامه روتین خودتان را داشته باشید و نگران این نباشید که کسی رنجیده خاطر شود چون شما به اندازه کافی درگیر فرزندانتان هستید و دیگران اگر توانمند هستند ، باید کمک حال شما باشند در غیر اینصورت مهم نیست که چه می گویند .
لطفا این موارد را در نظر بگیرد و بر روی رفتار و عملکرد خود تمرکز کنید . همواره لبخند بزنید و نهایت کار خودتان انجام دهید
موفق باشید
خانم زهرا صادقیان ؛درمانگر و مشاور خانواده و روابط بین فردی

سلام،
پسرم دو سال و ۷ ماهش هست و تک فرزنده در منزل خیلی صحبت میکنه و چیزی را بخواد یا نخواد میگه ولی وقتی با بچه های دیگه یا کلا افرادی غیر از خانواده باشه اصلا صحبت نمیکنه و وقتی بچه ها اسبازی ای را که داره باهاش بازی میکنه ازش می گیرن با وجودیکه ناراحت میشه هیچی نمیگه و میره سراغ یه چیز دیگه و اگه خیلی ناراحت بشه از من کمک می خواد.
از ۴ ماهگی کلاس های مادر و کودک میرفته و الانم هر روز هفته می برمش کلاس ولی توی کلاسم اصلا از من دور نمیشه و به دلیل وابستگی زیادش مهد کودک هم نگذاشتم البته دو بار امتحان کردم ولی چون حتی حاضر نبود دستمو ول کنه و خیلی ناراحت بود که نکنه من برم نگذاشتمش.
لطفا من را راهنمایی کنین که چه کار کنم تا این رفتارها بهتر بشن.
با تشکر

سلام بر شما .
خیلی ممنونم از اینکه سن دقیق کودک را برای نوشته اید. ویژگی هایی که از کودک اشاره زدید نشان می دهد که شما فضای امنی را برای کودک داشته اید و اینکه برای شما خیلی صحبت می کند چون می خواهد مرکز توجه شما باشد. اینکه در جمع صحبت نمی کند و گوشه گیر است جای بحث دارد . آیا کودک کوچیکتر همسن یا بزرگتر در اقوام فامیل دارید که در حضور کودکتان بسیار به او توجه کرده اید چون این کار باعث میشود کودک احساس کند که دیگر دوست داشتنی نیست و برای همین جدایی از شما برای او بسیار سخت می شود اینکه کلاس های های مادر به کودک را گذرانده اید بسیار عالی است و همچنان بطور ماهانه داشته باشید. در مورد مهد کودک رفتن اجازه دهید کودک به 3سالگی برسد چون در حال حاضر رگه هایی از اضطراب در کودک شما دیده می شود . لطفا کودک خود را برای هر تغییری از قبل آماده کنید. معمولا کودکان به تغییرات محیطی و موقعیتی مقاومت نشان می دهند . از پدر بخواهید حتما روزی 2ساعت برای بازی کردن با پسرش وقت بگذارد این به رشد شناختی کودک بسیار کمک می کند . کودک شما در سن بازی است و با بازی کردن همه چیز را یاد می گیرد هرگونه رفتاری را که می خواهید در او تغییر دهید به کمک بازی می توانید انجام دهید .
موفق باشید
خانم زهرا صادقیان ؛درمانگر و مشاور خانواده و روابط بین فردی

مشاوره خانواده رایگان پیامکی

سلام
2ساله ازدواج کردم هنوز عقدم نامزدم اصلا بفکر خودش و ظاهرش نیس برعکس من اصلا دنبال تنوع نیس همه فکرش کار هست .من از شلختگیش رنج میبرم هرچی تذکر میدم فایده ای نداره.رابطمون از هر لحاظ خوبه فقط تنها مشکل من همینه و نمیتونم باهاش درست درمیون بزارم.ممنون میشم کمک کنید

سلام
پیشنهاد من به شما این است :
1. روش هدیه دارد و استفاده کنید اگر لباس یا شلوار و یا هر چیزی که نمی پسنید را تهیه کنید و به او هدیه دهید و بگویید دوست دارم این جور ست کنی .
2.روش دیگر یادداشت نویسی است برای او بنویسید و کمی هم از چاشنی طنز کمک بگیرید و بطور مثال بنویسید فکر میکنی من چه رنگی دوست دارم و کدام ست رو امروز که میخواهیم بریم بیرون بپوشی من سورپرایز می شوم .
3. روش دیگر این است که انتظارتان از همدیگر را بر روی کاغذ بنویسید و به هم بدهید .پیشنهاد می کنم کمی خلاق باشید و به جای اینکه ایراد بخواهید بگیرید شیرین و با حوصله او را به سمتی که خودتان دوست دارید هدایت کنید .
موفق باشید
خانم زهرا صادقیان درمانگر و مشاورخانواده

من و شوهرم با یه دنیا عشق از دواج کردیم ، اما شوهرم آدم عصبیه ، اوایل به دردام به گریه هام بعد دعوا توجه میکرد اما بعدها حتی براش مهمم نبود ،الان 9 سال گذشته و یه پسر 7 ساله دارم ، اما همش دعوا داریم ، من سر محبت نکردن اون ، حتی خانواده شم هیچ وقت محل نمیزارن منو ، فقط یه خانواده خودم مونده بود که اونم به لطف همسرم ، سر یه بحث مالی که تقصیر شوهرم از دست دادم و باهام سر سنگینن ، از شوهرم ناراحتم چون دروغ گویی رو خیلی خوب بلده ، اوایل دست بزن نداشت ولی الان داره ، چند روز پیش توی مغازش که سر کوچه مادر شوهرم و همه همسایه ها منو میشناسن ، داد زد و ابرو مو برد ، بار اولشم نیست سری قبل بخشیدم ، الان چند روزه بخریم و میگه من فقط مقصرم در صورتی که خودش مقصرم ، اون بدترین فحشا رو داد ، میگه باید تو بیای جلو بگی غلط کردم ، به نظرتان چیکار کنم؟

اشاره زدید همسرتان آدم عصبی است . ظاهرا از ابتدای ازدواج تا کنون به همین منوال بوده و الان چای تعجب ندارد که کم طاقت است و زود از کوره در میرود . مردها از اینکه زن گریه کند تصویر خوبی ندارند و زن را ضعیف می پندارند . اگر اوایل حساس بود در حال حاضر چون شما مادر هستید دوست دارد شما را قویتر ببیند و اینکه سر هر مساله ایی با او وارد بحث نشوید . گاهی اوقات آقایون حتی با اینکه میدانند مقصر هستند اما دوست ندارند نزدیکترین فرد زندگی شان یعنی همسرشان به روی انها بیاورد . اما اینکه شما به او سرکوفت بزنید و یا گله گذشته را بیاورید باعث شدت در دعوا میشوید . خود شما به تنهایی نیاز به یادگیری مهارت های بیت فردی دارید در عین حال میتوانید برای عذر خواهی به همسرتان بگویید :
با اینکه من رو خیلی ناراحت کردی اما این مساله از دوست داشتن من نسبت به تو کم نمیکند . در عین حال برای آموزش مهارت های بین فردی کمی زمان بگذارید و از جلسه مشاوره خود را بهره مند سازید . روز های شنبه و4 شنبه از ساعت 14.30 الی 20.30 در مرکز مشاوره مهر در حال ویزیت هستم با شماره 88684958 تماس بگیرید و از واحد پذیر میتوانید وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی هماهنگ کنید .
موفق باشید
خانم زهرا صادقیان درمانگر و مشاورخانواده

سلام. ۶ ساله که ازدواج کردیم‌و یه گل پسر ۳ ساله داریم. ازدواج ما ازدواج‌ سنتی نبوده و قبل از ازدواج با هم اشنا شدیم.در دوران بارداری چند باری تشنج کردم که دکترا میگفتن بعد از ختم دوران بارداری این تشنج‌ها هم ختم‌میشن که متاسفانه نشد و من ۳ ساله قرص فقط(شبها) مصرف میکنم. هر دوتامون شاغل هستیم. شوهرم ادم‌مهربون و خوش برخوردی بود اما از همون‌اول رابطه جنسی کمی‌داشتیم و الان شاید دو ماه سه‌ماه بعد رابطه داشته باشیم من واقعا ازین وضعیت رنج‌میبرم و اخلاقش خیلی تغییر کرده و تندخو، بی حوصله،خسته و سر درد هست. وقتی‌میگم برو دکتر‌میگه میرم اما نمیره. حوصله صحبت‌کردن‌و‌ شنیدن‌حرفامو‌ هم‌نداره و من‌هم دیگه‌جرات صحبت‌کردن‌ندارم همیشه‌میترسم از اینکه از حرفام‌ناراحت‌بشه من هم این‌مدت افسرده، بی حوصله و خشن شدم و همه عصبانیتم رو سر پسرم خالی میکنم و بعدش پشیمون‌میشم. لطفا راهنماییم‌کنین که من‌با این وضعیت‌چکار‌کنم.

سلام برشما
همانطور که اشاره زدید رابطه زناشویی و ارتباط کلامی شما با همسرتان دچار مشکل شده برای بهبود این وضعیت به همسرتان بگویید” به تازگی خیلی کم طاقت شدید و نیازهای پسرمان من را خسته می کند وعصبانی می شوم”
اجازه دهید همسرتان در جریان حال شما و نحوه عملکرد رفتاری شما و بی توجهی ایشان به امور تربیتی فرزند و حتی خود شما شود. به خاطر ترس از اینکه همسرتان شاکی نشود روند بیمارگونه ای را در پیش گرفته اید، اشاره زدید تشنج داشتید و شبها دارو مصرف می کنید، شما در حال حاضر بسیار” اضطراب” را هم تجربه می کنید، حتما به همراه همسرتان برای بهبود روند زناشویی و ارتباطی و الگوی تربیتی فرزندتان به جلسه مشاوره بیایید. پیشنهاد می کنم ابتدا مامان عزیز خودتان به تنهایی بیایید و در جلسه آتی بنابر تشخیص من همسرتان را ویزیت خواهم کرد .
روزهای زوج در مرکز مشاوره مهر در حال ویزیت هستم با شماره 88684958 تماس بگیرید و از واحد پذیرش وقت مشاوره را هماهنگ نمائید.
به امید دیدار
خانم زهرا صادقیان ؛ درمانگر و مشاوره خانواده

سلام. من 27 سالمه و دوساله که ازدواج کردم. شوهرم قبل از ازدواج یکی از دوستای نزدیکم بود و از طریق این دوستی باهم ازدواج کردیم. الان هم خیلی باهم خوبیم، اما توی این دو سال هیچ رابطه ی جنسی کاملی بین ما صورت گرفته. که این ممانعت از طرف من هم نبوده. همسرم به دلیل ترس از بچه دار شدن و کلا تنبلی تو این زمینه مدام رابطه رو انداخت عقب. طوری که یک سال طول کشید تا وسایل پیش گیری رو بخره. و الان هم به مدت چن ماه یه کار خیلی سخت داره که همیشه اونقد خسته ست که حرف زدن درمورد رابطمون تو این شرایط بنظر بی موقع میاد. منم خب نسبت به روزای اول ازدواج سردتر شدم. اگه زمان بگذره و ما وقتی بخوایم بچه دار شیم رابطه برقرار کنیم مشکلی پیش میاد؟ این که این همه مدت گذشته و ما رابطه نداشتیم اتفاق بدی میفته؟

سلام برشما
الگوی ارتباطی و زناشویی شما الگوی صحیح و مناسب شروع زندگی مشترک نمی باشد. اینکه شما در برقراری رابطه جنسی رابطه ایی نداشتید جای بحث دارد. ترسی که همسرتان از بچه دار شدن دارد و اشاره به تنبلی که ایشان دارد
می تواند هر زمانی که شما بخوهید تصمیم و یا اقدام برای بارداری داشته باشید شما را دچار مشکل کند. وضعیت شغلی آقایون عموما بسیار بر روی روابط زناشویی آنها تاثیر گذار است. اقدام به بارداری مساله ای است که هر دو نفر شما باید آمادگی لازم را داشته باشید و میل خواستن با بچه داری نمی تواند تنها بر روی دوش یک نفر باشد،
پیشنهاد می گردد برای روابط جنسی خود به سکستراپ مراجعه کنید که من به شما دکتر امانی را معرفی می کنم و برای الگوی روابط بین فردی تان روزهای زوج در مرکز مشاوره مهر در حال ویزیت هستم با شماره 88684958 تماس بگیرید و از واحد پذیرش وقت مشاوره خود را هماهنگ کنید .
خانم زهرا صادقیان ؛ درمانگر ومشاوره خانواده

من ده ماهه عروسی کردم چن باراقدام کردیم برای بارداری امانتیجه نداده چن باردرطی نزدیکی همسرم اب منیشوداخل ریخته ولی من مرتب پریودمیشم میخاستم بدونم چ دلیلی داره ک باردارنشدم؟؟

تا یکسال رابطه داشتن برای بارداری طبیعی است. پس به تلاش ادامه دهید.

سلام.تشکر از توجهتون.
من 4ساله ک ازدواج کردم و دختر 2ساله ای دارم.همه چیز خوب پیش میره و هیچ مشکلی نبوده و نیست.اما در برابر دخترم گاهی خسته میشم و متاسفانه با عصبانیت داد میزنم.از اینکار خودم بشدت متنفرم و بهمین دلیل حسابی در طی این مدت حس خیلی بدی به خودم دارم.در حدی که دوس دارم بمیرم.واقعا بمیرم!چون با تمام وجودم حس میکنم مادر بدی هستم.یک مادر وحشتناک که سر بچه 2سالش فریاد میکشه!در طول شب که دخترم خواب باشه مقداری درس میخونم چون قصد ادامه تحصیل داشتم.و بقیه وقتم صرف دخترمه.تمام وقتم!اما کم آوردم.حس میکنم خیلی بدم.خیلی ناشکیب و بد خلق شدم.از بچگی آدم زودرنجی بودم و همسرم همیشه هوام رو داشته.لطفا کمکم کنید چجوری قوی شم که دربرابر یک بچه 2ساله ازش انتظار درک و فهم نداشته باشم.گفتنش لازمه که دربرابر بعضی کارهاش اینجور میشم.نه در برابر کثیف کاری و حتی نه در برابر شیطنت هاش.فقط و فقط در برابر رفتارهاییش انقدر عصبانی میشم که فکر میکنم براش خطرناکن و یا باعث بیماریش میشن.چون عاشقشم…لطفا کمکم کنید واقعا حس بدی به خودم دارم…

سلام بر شما –ممنون از توضیحات کاملی که داشتید . من در شما بسیار احساس گناه میبینم ؛ و این از نظر بالینی ناشی از رگه های اضطراب و وسواس فکری هست که شما دچار آن شده اید . به نظر میرسه شرایط سختی دارید و از برنامه های شخصی خودتان کمی غافل مانده اید یا به اندازه کافی فرصت رسیدگی به کار های عقب افتاده تان را ندارید . اینکه سر فرزندتان فریاد میکشید ؛ شما اولین مامانی نیستید که داد زدید و قطعا آخرین مامان هم نخواهید بود . اشاره زدید حساس و زودرنج هستید و خیلی خوبه همسرتان کنار شماست و این نشانه درک بالای ایشان از وضعیت موجود است اما پیشنهاد میکنم به جلسه مشاوره حضوری بیایید تا بتوانم یاری رسانی کامل تری برای شما داشته باشم و این شرایط را راحتر سپری کنید؛ چون فرزند شما در حال بزرگ شدن است و قاعدتا ما به یک “مامان قوی” نیاز داریم .
من روز های شنبه و4 شنبه از ساعت 14.30 الی 20.30 در مرکز مشاوره مهر در حال ویزیت هستم با شماره 88684958 تماس بگیرید و یا به شماره 09123541829 پیام دهید تا وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی برای شما هماهنگ شود .
موفق باشید .
خانم زهرا صادقیان ؛ درمانگر و مشاورخانواده

باسلام وخسته نباشید.من 2سال عقد بودم و الان 15ماهه که ازدواج کردم.کاملا سنتی .همسرم تک فرزنده و با نذر و نیاز بدنیا اومده برا همین مادرشوهرم بینهایت دوسش داره و خیلی حساسه وحمایتش میکنه . نازک نارنجی و تنبل و بی مسئولیت بارش آوردن.الان به زور و التماس میره آژانس و زود برمیگرده و صبحابه سختی بیدارمیشه.اخلاقش هم تنده وهمش عصبانیه نمیشه باهاش به راحتی حرف زدنشده یه بارمن بدون ترس باهاش حرف بزنم شروع میکنه به فحش وتوهین ونفرین کردن.ازلحاظ مالی هم اصلا حمایتم نمیکنه یعنی اصلا بهم پول نمیده.خانواده هامون هم مدام میگن بچه دار شین رفتم بامشاوره بهداشت حرف زدم گفت اصلا بچه دارشدن درست نیست.حتماببرش روانپزشک ولی اصلا قبول نمیکنه داد وهوارمیزنه.منم نمیدنم چیکارکنم برابارداری نه خودش میره دکتر نه منو میبره نه تونایی مالی دارم که خودم به تنهایی برم.اجرتون با حضرت زهرا توروخدا راهنماییم کنین چیکار کنم ازدست بددهنیاش وبیتوجهی و تنهام گذاشتناش خسته شدم وجالبه که مداح و هییتی هست تا 1شب میره هییت.درضمن قرص اس ستالوپرام هر شب میخوره. ممنونم ازتون

سلام بر شما ، ممنون از توضیحات کاملی که داشتید ، با توجه به شرایطی که توضیح دادند بهتر است مساله را با خانواده ها مطرح کنید تا راه چاره ایی بیندیشن ، در این شرایط اقدام به بارداری نادرست است چون تمام مسئولیت کودک بر عهده شما خواهد افتاد و تنهایی بسیار سخت است.
موفق باشید .
خانم زهرا صادقیان ؛ درمانگر و مشاور خانواده

سلام خسته نباشیدمن ۲ساله ازدواج کردم وهمسردومم مجردبودن وازهمسراولم یک دخترهفت ساله دارم سه ماه پیش دخترم رابردم پیش خانواده همسراولم وباهزارتادردسرقبولش کردن وبعدازیک ماه نتونستن نگه دارن ودوباره به خانواده خودم برگشت ومن مشهدزندگی میکنم وخانوادم تویک شهردیگه وزمانی که دخترم روتحویل دادم شناسنامه اش راهم دادم حالا که اومده شناسنامش دست مادربزرگش مونده ونمیده وبرای مدرسه اش ب مشگل خوردم وهمسردومم به من اجازه نمیده که برم برای شناسنامه اقدام کنم .چطوری میتونم شوهرموراضی کنم که کمکم کنه توروخداکمکم کنیدپدربچم ازدواج کرده ودخترمونگه نداشته .وشوهرم هم یکم لجبازهست .توروخداکمکم کنید

سپاسگزارم ، با توجه به مساله ایی که مطرح کردید شما باید بطور قانونی و از طریق دادگاه خانواده اقدام نمایید درخواست دهید و روال اداری و قانونی سپری شود تا این مساله رفع گردد. با همسر فعلی تان بحث و مشاجره نداشته باشید چون این مساله مربوط به روابط شما با خانواده همسر اولتان است .
موفق باشید .
خانم زهرا صادقیان ، درمانگر و مشاور خانواده

سلام چراسوالی که میپرسیم دیده نمیشه

تا یک هفته زمان می بره .

سلام خانومی هستم ۲۸ساله.۶ماهه زایمان کردم.بچم هنوز گریه میکنه و بیقراره.منم کنارش گریه میکنم و پرخاشگر شدم شدید.مدام با همسرم دعوا میکنم و روحیه ندارم.لطفا منو راهنمایی کنید

سلام ، مامان عزیز بسیار حساس و زودرنج شده اید ، گریه کودک امری طبیعی است ولی بنظر میرسد که شما تنها هستید و نگهداری از فرزندتان بشدت شما را خسته کرد و شاید الگوی خواب شما بهم ریخته است ، اگر کودک از نظر جسمی و ذهنی مشکلی ندارد علت گریه کودک میتواند ناشی از رگه های اضطرابی باشد ، بهتر است با پزشک اطفال کودک ویزیت شود ، خود شما هم ممکن است دچار فقر ویتامین ها شده باشید آزمایش خون و چکاپ با پزشک داشته باشید .
خانم زهرا صادقیان ،درمانگر و مشاور خانواده

سلام من یک ساله ازدواج کردم23 سالمه. دو ماه جلوگیری میکردم به دلیل ترس از بچه دار شدن و زایمان ولی بعدش از نظر روحی واقعا احساس آمادگی میکردم اقدام کردیم ولی بعد از گذشت 10 ماه هنوز بچه دار نشدم آزمایش هم دادیم هم من هم همسرم و گفتن هیچ مشکلی نیست.میشه راهنماییم کنید چه کارایی کنم که به باردار شدنم کمک میکنه بسیار ممنون میشم ازتون.

با عرض سلام و خسته نباشید
من حدودا هفت سال و نیم که ازدواج کردم همسرم بسیار آدم خوب و فهمیده ای هست و خیلی همو دوست داریم دخترم دوماهه ک بدنیا اومده ولی از وقتی دخترم وارد زندگیمون شده من بشدت افسرده و دلسرد از زندگی شدم دائم احساس خستگی میکنم و یجورایی پشیمونم از اینکه بچه آوردم سرد مزاجی یکی دیگه از مشکلاتم هست وقتی دخترم دل درد میگیره یا مریض میشه کاملا خودمو میبازم و حس میکنم دیگه آخر خطم و نمیتونم از پسش بر بیام این مشکلات باعث شده همسرم هم دلسرد بشه با اینکه همش بهمون ابراز علاقه میکنه ولی مشخصه که خیلی ازین اوضاع راضی نیست نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید.

سلام بر شما
با توجه به توضیحاتی که داشتید ممکن هست شما دچار زود رنجی و حساسیت شده باشید ، بهتر است از خانواده خودتان کسی در طی هفته به شما یاری رسانی کند ، نداشتن خواب کافی هم میتواند یکی از علت های اصلی این مساله باشد .
#خانم_صادقیان_مشاور_درمانگر_خانواده

سلام من باکره ام و در تخمک گذاری رابطه داشتم و فقط پیش اب ب واژن تماس داسته. قرص بخورم؟ تا دیر نشده لطفا جواب بدین

با سلام وقتتان بخیر من ۷ساله که ازدواج کردم و ازدواجم سنتی نبوده یه دختر ۴ونیم ساله دارم.جدیدا حدود ۴ ماهه دخترم لکنت گرفته من پیش گفتار درمان میبرمش والان ندارن شکر بهتره ولی خیلی عصبی و پرخاشگره به پدرش خیلی پرخاشگری میکنه اونو میزنه پدرشم عصبی میشه و اونو میزنه من این وسط واقعا نمیدونم چیکار کنم شوهرم دائم با من دعوا میکنه که تو این و بد بار آوردی چرا ازش طرفداری میکنی میگه من دیگه مثل قبل دخترمان و دوست ندارم به من میگه دیگه حق نداری ببریش گفتار درمانی بذار اصلا روش بمونه مهم نیست اصلا نمیدونم چیکار کنم من خودمم شاغل نیستم که بگم خودم خرج میدم و میبرمش در ضمن من خودم خیلی بچه رو دعوا میکردم و بهش بکن نکن میکردم البته الان یه مدته دیگه این کارو نمیکنم اگه لطف کنید کمکم کنید ممنون میشم

مامان عزیز مطلبی که اشاره زدید خیلی مع هست ، فرزند شما خیلی کوچکه و اینکه پدر چنین رفتاری داره جای بحث داره ، لکنت هم از ترس هست هم از اضطراب و الان هم کودک خشم داره ، نیاز به جلسه مشاوره حضوری دارید.

#خانم_صادقیان_مشاور_درمانگر_خانواده

باسلام و پیشاپیش ممنونم از راهنماییتون .
من شش ماهه که ازدواج کردم البته قبلش هم یکسال عقد بودم ازدواج سنتی داشتم. مشکل من با همسرم اینه که جلو خانوادش به من کم محلی می کنه ولی تو خلوت خودمون برام میمیره ولی من اینو دوست ندارم چون مهم اینه که جلو دیگران از من حمایت کنه و احترام بذاره . بی نهایت به خانوادش اهمیت میده و ازشون حمایت می کنه جوری که خانوادش انقدر پررو شدند که به من کم محلی می کنند و حرفهای سنگین میزنند و شوهرم عین خیالش نیست . من به شدت احساس تنهایی دارم چون واقعا هیچ حامی ندارم هیچ کس پشت و پناه من نیست . خودم شاغلم و شوهرم فقط در حد خورد و خوراک منو تامین می کنه اونم در حد ضرورت و باقی هزینه هام به عهده خودم سپرده البته نه زبانی بلکه به صورت عملی. در صورتیکه به شدت خانوادش تحت حمایت مالی ایشون هستند. بسیار بسیار تنها هستم و از نظر عاطفی و روحی به شدت احساس نیاز دارم در صورتیکه همسرم فقط فکر نیاز جنسیشون هستند اما من بخاطر اینکه از نظر روحی از ایشان ارضا نشدم به شدت از نظر رابطه جنسی با ایشون سرد هستم . و اصلا دوست ندارم با ایشون ارتباط برقرار کنم و فقط از روی اجبار و اکره این کار را انجام میدم . چکارکنم که کاری خلاف شرع انجام ندهم وو این نیاز عاطفیم رو سرکوب کنم .

سلام بر شما
با توجه به توضیحاتی که داشتید ، لیست انتظارات خود را بر روی کاغذ یادداشت کنید و او را در جریان ناراحتی و رنجی که میکشید قرار دهید .
در ابتدا از او تشکر کنید و احساس دوست داشتن تان را بگویید ولی بعد انتظارات خود را مطرح کنید . سعی کنید با صحبت کردن به توافق برسید .

#خانم_صادقیان_مشاور_درمانگر_خانواده

باعرض سلام.ده سال ازدواج کردم وازدواجم سنتی بوده ودوتا پسردارم ومشکل من همسرم هستش زمانی که ما ازدواج کردیم من نوزده سال داشتم وهمسرم بیست وسه سال اوایل ازدواج رابطه خوبیم داشتیم ولی بعد از یک مدت فهمیدم که همسرم از طریق فیلم پورن خودارضای میکند واول که فهمیدم خیلی ناراحت شدم وگریه کردم ولی بعد باهم صحبت کردیم که گفت دیگه انجام نمیده اما به قولش عمل نکرد وهروقت که من بیرون از خونه بودم یا اخرشب متوجه شدم هردفعه که بهش گفتم من فهمیدم گفتش تو اشتباه میکنی .من هم باورنمیکنم واینقدر دروغ گفته که من هربار بیرونم همش به این فکر میکردم که الان فیلم میبینه وبعد..خلاصه طی این چند سال مهاجرت کردیم به المان از وقتی که اینجا امدیم یک رابطه خوبی باهم نداریم ودعواهامون بیشتر شده وهمسرم اتاقش رو از من جدا کرده وکلا شبا ابجو میخوره ویه دنیای دیگه است ومن به بچه هام رسیدگی میکنم چند روز پیش که خیلی ناراضی بودم باهاش صحبت کردم وگفت که من یک عمر اینطورزندگی کردم تو منتظر بودی که ازدواج کنی تا باهمسرت رابطه داشته باشی من که نبودم وهرکاری دلم بخواد انجام میدم خیلی داغون شدم ودوست ندارم به خاطر بچه هام جدا شم چون پسرم خیلی روحیه لطیفی داره دوست ندارم اسیب ببینه
خصوصیات همسرم فردی بسیار عصبی ومغرور ویکدنده که حرف هیچ کس رو قبول نداره وخصوصیات خودم هم اینه که یک ادم بسیار ارام کم حرف ودوست دارم وقتمو بیشتر صرف خانوادم کنم وبه شدت اعتماد به نفسم پایینه واسترسی هستم ونمیتونم به کسی نه بگم همین اخلاقم باعث شده خیلیا از رفتارم سواستفاده کنن وکلا شخصیتم احساس میکنم تو دوران پانزده شانزده سالگیه خیلی دلم میخواد که محکم وقوی مطابق سنم رفتارکنم .
خواهش میکنم لطفا منو راهنمایی کنید کسی رو ندارم
ممنون

سلام بر شما ، ممنون از توضیحات کاملی که داشتید ، در خصوص مسائلی که مطرح کردید ، رفتار جنسی همسر شما متاسفانه اعتیاد به فیلم پورن است و قطعا نیاز به رفتار درمانی دارد ، شرایط مهاجرت و آزادی عمل باعث شدت این مساله خواهد شد ، اما خود شما بخاطر ضعف اعتماد بنفس که اشاره زدید درگیر آسیب ارتباطی شده اید در نقش همسری رابطه بشکلی که انتظار میرود نیست اما از شما بعنوان یک مادر انتظار میرود مدیریت رابطه را به دست بگیرید و از پدر بخواهید نقش پدری خودش را بنحو درست انجام دهد در غیر اینصورت به او گوشزد کنید فرزندانتان در معرض آسیب اضطراب اجتماعی قرار خواهند گرفت ، در هر صورت شما باید نگاه واقع بینانه داشته باشید با استرس و انزوای اجتماعی مساله حل نخواهد شد .
#خانم_صادقیان_مشاور_درمانگر_خانواده

سلام همتا هستم ۱۰ سال از زندگی مشترکمون میگذره
همسرم حدود یک سال هست میگوید بریم آلمان اونجا هم پول جمع میکیم هم برای فرزند ۵ سالمونم خوبه حالا من یه مشکلی که دارم اینه که میگم نمیتونم دینمو به مسیحیت تغییر بدم یا نمازمو نخونم از اینجور حرفا حالا یک سال هست که از این بابت من نمیتونم برم آلمان همسرم این موضوع رو خوب میدونه من نمیتونم اون کارا رو انجام بدم همش میخونه نماز چیه دین چیه از لین جور حرفا میگه دیگه اخلاقم باهات همیشه بد میشه دیگه بهت هیچ احساسی ندارم خیلی تو احساساتم لطمه وارد میکنه میگه همینی که هست نمیدونم واقعا چیکار کنم.با هم که میشینیم میگه برو کنار تو جمع هم خیلی بد باهام برخورد میکنه اصلا اینطوری نبود خیلی خیلی خوب بود منم هیچی نمیگم میگم درست میشه همش تو خونه حرف آلمان این طوریه آلمان اون طوریه.همسرم مهندس مکانیک حقوقشم ۳ تومنه ولی باز زندگی با اجاره خونه قسط و قرض سخته دیگه اخلاق همسرم هم یه طرف نمی دونم چیکار کنم

شما دچار اختلاف نظر فرهنگی شده اید و ریشه های مذهبی هرکدام شما با هم تفاوت پیدا کرده و البته اینکه از لحاظ اجتماعی هم دچار آسیب اجتماعی شده اید ، باید به همسرتان اعلام کنید که رنج میکشید و با هم به توافق برسید مهاجرت خویش گاهی برای افراد اضطراب ایجاد میکند ولی همراه ما بخصوص اگر همسرمان باشد بسیار مهم است که با شما همدلی کند .

سلام..من نزدیک ۵ماهه عقد کردم..منو همسرم خیلی اختلاف داریم سر موضوعات خیلی کوچیک ولی این اواخراختلافات شدید شده جوری شده ک اصلا دوس ندارم ببینمش انگار بدون اون خوشحالم حسی بهش ندارم ینی دوست داشتنم به صفر رسیده و این مشکلمون رو ب خانوادم گفتم…من ۲۰سالمه و منو همسرم خیلی باهم فرق میکنیم اون ۲۷سالشه من قصد طلاق دارم چون واقعا نمیتونم تحملش کنم…من به یک مشاوره خصوصی با پیام نیاز داشتم اگ میشه هرچی زودتر جوابمو بدید لطفا..تشکر

مساله ای که مطرح کردید جای بحث دارد باید علت بی حسی و ناراحتی شما بررسی شود و اینکه نیاز مشاوره حضوری دارید تصمیم به طلاق نباید از روی خشم ، حساسیت هیجانی باشد
جهت گرفتن وقت به شماره ۰۹۱۲۳۵۴۱۸۲۹ پیام دهید .
#خانم_صادقیان_مشاور_درمانگر_خانواده

چگونه اتاقی هماهنگ با سن کودک خود طراحی کنیم

انواع هنرهای مختلف برای پرورش خلاقیت کودکان

کودکان می توانند از دو سالگی دو زبان را یاد بگیرند

یک جشن تولد متفاوت از آنچه تا کنون برای کودک خود گرفته اید

استفاده شما از این سایت به منزله پذیرش قوانین نینی کده است
: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی دارند و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.
تماس با نی نی کده

© کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت نی نی کده میباشد . کپی طرح سایت جرم محسوب شده و پیگیری قضایی خواهد داشت. کپی برداری از مقالات جهت استفاده تجاری، بدون هماهنگی با مدیران سایت ممنوع بوده و دزدی محتوای معنوی تلقی می گردد.

کپی بخشی از مطالب سایت (و نه کل مطلب) جهت رفرنس دادن، فقط با قراردادن لینک مستقیم به سایت نی نی کده مجاز است. طراحی توسط ماکرومدیا

مشاوره خانواده رایگان پیامکی
مشاوره خانواده رایگان پیامکی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *