مشاوره رایگان امور ثبتی

 
helpkade
مشاوره رایگان امور ثبتی
مشاوره رایگان امور ثبتی

 

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به راه اندازی سامانه‌های جدید قوه قضاییه، گفت: سامانه‌های جدید در هوشمندسازی و عدالت الکترونیک و همچنین کاهش اطاله دادرسی کمک شایانی می‌کنند.

قانونگذار از دیرباز برای اسناد رسمی، اهمیت ویژه‌ای قائل بوده است از جمله این موارد می‌توان به ماده ۴۶ و ۴۷ قانون ثبت اشاره کرد که موارد ثبت اجباری را بیان نموده و در ماده ۴۸ قانون مذکور، ضمانت اجرای آن را غیرقابل پذیرش بودن اسناد عادی در ادارات و محاکم بیان نمود؛ که ابهام‌آمیز بودن سیاق عبارت به‌کار رفته موجب اختلاف نظرات گسترده‌ای بین حقوقدانان و محاکم شد.

افزایش خدمات الکترونیکی با اجرای طرح تحول سازمان ثبت
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با اجرای طرح تحول سازمان ثبت، پیشرفت چشمگیری در اجرای طرح کاداستر و شفاف‌سازی مالکیت‌ها، رونق فضای کسب و کار، افزایش خدمات الکترونیکی ثبتی، توسعه خدمات در بخش اجرای اسناد رسمی و مبارزه با فساد اداری حاصل می‌شود.

مقررات مربوط به صدور سند مالکیت المثنی
سند مالکیت یکی از آثار حقوقی ثبت املاک است. حال ممکن است این سند دچار مشکلاتی شده و فرد ناچار به دریافت سند مالکیت المثنی شود. 

مشاوره رایگان امور ثبتی

ثبت‌نام متقاضیان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک از ۳۰ فروردین‌ماه آغاز شده و تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ادامه می یابد.

متن کامل قانون ثبت اسناد و املاک‌ کشور
باب اول تشکیلات اداری ثبت
ماده اول – در هر حوزه ابتدائی باقتضاء اهمیت محل یک اداره یا دائره ثبت اسناد و املاک تأسیس می‌شود ممکن است هر اداره یا دائره ثبت ‌دارای شعبی باشد.

اصلاح آیین‌نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجراء و طرز رسیدگی به شکایت از عملیات اجرائی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
مصوبه شماره شماره ۹۰۰۰/۲۱۳۲۴۶/۱۰۰ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۷ رئیس قوه قضاییه

اطلاعیه سازمان ثبت اسناد در ارتباط با آزمون کتبی دفتریاری
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اطلاعیه‌ای در خصوص آزمون کتبی جذب دفتریاری منتشر کرد.

نحوه ثبت ولادت ایرانیان خارج از کشور
تابعیت به‌معنای تعلق حقوقی و معنوی شخص به یک دولت است. به این معنا که شخصی که تبعه یک کشور باشد، از حقوق و تکالیفی برخوردار خواهد بود.

رای وحدت رویه دیوان عالی کشور در مورد دیه ترک برداشتن استخوان
رأی وحدت رویه شماره ۷۸۲ ـ ۱۳۹۸/۹/۱۹ هیأت عمومی دیوان عالی کشور
دیه ترک برداشتن استخوان هر عضو، چهارپنجم دیه شکستگی التیام یافته بدون عیب همان عضو است، در نتیجه مقدار دیه ترک برداشتن استخوان ساعد دست، چهارپنجم از چهارپنجم از خمس نصف دیه کامله خواهد بود

مشاوره حقوقی تلفنی

پاسخگوئی به سوالات حقوقی(رایگان)

پاسخگویی به کلیه سوالات حقوقی در حوزه امور ثبتی

با توجه به سوء استفاده برخی از وبسایت ها از نام و اعتبار «صدای وکیل»، به کلیه بازدیدکنندگان و کاربران اعلام می کنیم، «صدای وکیل» فعالیت رسمی و قانونی خود را تنها در بستر وبسایت sedayevakil.com انجام می دهد و زیر مجموعه مجموعه حقوقی صدف با نظارت وکیل دادگستری آقای علی مهاجری میباشد.از آنجا که خدمات «صدای وکیل» در این وبسایت رایگان ارائه می شود، از شما عزیزان خواهشمندیم هیچ مبلغی بابت مشاوره به وبسایت های که از نام صدای وکیل استفاده می کنند پرداخت ننمایید.لازم به ذکرست روزانه صدها مراجعه کننده با استفاده از خدمات رایگان ما (پاسخگویی تلفنی به سوالات حقوقی) راهنمایی می شوند و ما بر این باوریم که با راهنمایی خود بتوانیم قدم کوچکی برای رفع مشکلات حقوقی شما در هر نقطه از ایران باشیم.این نوید را هم می دهیم که درصدد تعقیب و پیگرد قضایی سوء استفاده کنندگان و عاملان این موضوع و ایجاد بستری امن برای شما همراهان صدای وکیل هستیم.

 

مشاوره رایگان امور ثبتی

 

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloak6caa06351238ddab1d0259722f5eb82a’).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addy6caa06351238ddab1d0259722f5eb82a=’info’+’@’;addy6caa06351238ddab1d0259722f5eb82a=addy6caa06351238ddab1d0259722f5eb82a+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_text6caa06351238ddab1d0259722f5eb82a=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloak6caa06351238ddab1d0259722f5eb82a’).innerHTML+=’‘+addy_text6caa06351238ddab1d0259722f5eb82a+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

مشاوره حقوقی انحصار وراثت

مشاوره حقوقی طلاق در کمترین زمان

مشاوره حقوقی نفقه

مشاوره حقوقی چک

مشاوره حقوقی کلاهبرداری

مشاوره رایگان امور ثبتی

مشاوره حقوقی با وکیل

چگونگی ثبت شرکت با مسئولیت محدود

مشاوره حقوقی ملکی

نوشتن قرارداد بانظارت وکیل

مراحل وصول مطالبات

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی وصول مطالبات

بهترین مشاوره حقوقی مهریه

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

وبسایت moshaverhoghoghi.ir زیر نظر موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان که موسسه ای است خصوصی غیر تجاری، غیرانتفاعی و مستقل در حال فعالیت می باشد. این موسسه در سال 1389 به شماره ثبت 26727 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است.

شایان ذکر می باشد که وبسایت www.moshaverhoghoghi.ir به صورت کاملا تخصصی در زمینه های ذیل آماده خدمت رسانی می باشد :

پرسش : اگر در مورد پرونده‌ای کارشناس رسمی نظر داده باشد و متهم درموقع مقرر توانایی پرداخت هزینه کارشناسی مجدد را نداشته باشد، آیا پس از صدور حکم می تواند اعتراض کند ودرخواست کارشناسی مجدد داشته باشد؟ پاسخ : چنانچه مهلت تجدیدنظرخواهی از رای صادره منقضی نشده باشد ضمن تجدیدنظرخواهی میتواند به نظریه کارشناس اعتراض نماید و یکی از دلایل خود را ارجاع به هئیت کارشناسی قرار دهد و اگر هزینه جهت پرداخت کارشناسی ندارد وت تقاضای خود را به دادگاه اعلام نماید تا طبق مقررات نامبرده را موقت اًاز پرداخت هزینه کارشناسی معاف نماید.

پرسش : اگر ساختمان همجوار درساخت وساز از حد متعارف خارج شود ومزاحمت برای ساختمان همجوارش ایجاد کند چگونه باید اقدام کرد وبه کجا باید شکایت کرد؟ پاسخ :دو را وجود دارد یا باید به شهرداری مراجعه و اعتراض خود را به کمیسیون ماده 100 مطرح کرد. همچنین می توان از طریق مراجعه به دادسرا دعوای مزاحمت را نیز اقامه نمود.

پرسش: فرق دعوای خلع ید و تخلیه چیست ؟ پاسخ: چنانچه بین مالک و متصرف قراردادی در میان باشد ، مانند اجاره باید دعوای تخلیه مطرح شود . اما اگر قراردادی وجود نداشته باشد ، مالک می تواند با اثبات مالکیت خود ( ارائه سند مالکیت ) و اثبات این موضوع که تصرف بدون اذن او ایجاد شده است دعوای خلع ید را مطرح کند.

پرسش : اگر شخصی سفته از کسی داشته باشد چگونه می تواند به مراجع قضایی مراجعه واحقاق حق نماید؟ پاسخ : سفته صرفاً جنبه حقوقی دارد و دارنده آن می تواند با مراجعه به محاکم عمومی و واریز هزینه دادرسی اقامه دعوا نماید . چنانچه سفته دارای ظهرنویس باشد و دارنده بخواهد علیه ظهرنویس هم اقامه دعوا نماید بایستی قبل اقامه دعوا درخواست واخواست سفته را داشته باشد. از آنجا که امضا کننده سفته محکوم به پرداخت است چنانچه از پرداخت وجه سفته خودداری نماید با اجرای ماده 2 قانون محکومیت های مالی مواجه خواهد شد.

پرسش : با گواهی عدم حضور چه کاری می توان انجام داد؟ پاسخ : گواهی عدم حضور که بر مبنای شروط و مقررات قرارداد بین طرفین صادر می شود می تواند ملاک و مدرک تخلف یک طرف یا هر دوطرف قرارداد باشد و با استناد به آن طرف مقابل می تواند برمبنای تخلف اقدام به طرح دعوی و مطالبه خسارت نماید.

پرسش: پرداخت سرقفلی چه زمانی ساقط می شود ؟ پاسخ :در مواردی که حکم تخلیه محل کسب و پیشه به لحاظ تغییر شغل باشد به استناد بند 7 ماده 14 قانون روابط موجر و مستاجر مصوب 1356 حق سرقفلی به مستاجر تعلق نمی گیرد.

پرسش : اعتبار استشهادیه محلی چقدر است ؟آیا قاضی می تواند فقط به استناد آن حکم صادر کند ؟ پاسخ : مشاوره در دعاوی حقوقی ,استشهادیه یکی از مدارک جنبی است که به اندازه دلیل عادی اعتبار دارد. قضات برای صدور رای غالباً به دنبال دلائل ، امارات و مستندات محکم تری هستند و غالباً استشهادیه را به عنوان قرینه می پذیرند .و صدور رای بستگی به نظر دادگاه دارد چرا که دادگاه می تواند بنابر علم خود و اوضاع و احوال پرونده حکم صادر نماید.

مشاوره حقوقی(وکیل آنلاین)تلفنی ۲۴ساعته رایگان

مشاوره حقوقی(آنلاین)تلفنی ۲۴ساعته رایگان

از طریق تلفن همراه و ثابت به صورت آنلاین با  وکیل پایه یک دادگستری ، مشاور حقوقی در

موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان

با شماره ثبت ۲۶۷۲۷

که موسسه ای است خصوصی غیر تجاری، غیرانتفاعی و مستقل

با شعار اصلی :

نه ظالم باش نه مظلوم

در زمینه های : حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، علامت تجاری و طرح های صنعتی وکالت و مشاوره تخصصی

مهریه ، طلاق ، چک ، سفته ، کلاهبرداری ، انحصار ورثه ، نفقه ، نوشتن قرارداد ، وصول مطالبات ، طلاق توافقی در کوتاهترین زمان ، ثبت شرکت در کمترین زمان حتی بدون حضور شما

توانسته است با هدف صداقت و رعایت عدالت و انصاف برای زسیدن خق به مظلوم رضایت شما شهروندان عزیز تهرانی را بدست بیاورد .

عزیزان به این نکته نیز توجه بفرمائید که :

موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان با بهره بردن از وکلای مجرب پایه یک دادگستری در زمینه مشاوره تخصصی حقوقی خانواده به صورت شبانه روزی آماده مشاوره حقوقی دادن به صورت کاملا رایگان به شما عزیزان

از طریق شماره تلفن ویژه :

۸۸۸۱۳۷۸۸-۰۲۱ ( در ساعات اداری )

و شماره تلفن همراه : ۸۶ ۱۵۳ ۹۶ ۰۹۱۲ ( در ساعات غیر اداری ، حتی تعطیلات )می باشد.

مشاوره رایگان امور ثبتی

پیچیده شدن روابط اجتماعی در دنیای امروز به فرصت طلبان این امکان را داده تا با استفاده از پیچ و خم های زندگی ماشینی و کمبود آگاهی های حقوقی مردم ، راه هایی، برای تعرض به حقوق قانونی افراد پیدا کنند .

در این میان امید اصلی مردم ، حقوقدانان به خصوص وکلا می باشند .

حقوقدانان به ویژه وکلا بخشی از جامعه هستند که وظیفه اصلی انان حمایت از حقوق قانونی مردم است.

حقوقدانان به عنوان نیرویی قدرتمند و کارآمد نقش موثری در استحکام بنیاد جامعه ، تأمین آرامش و راحتی مردم ، پیشرفت و همه گیر شدن عدالت و در نتیجه سعادت واقعی و پایدار مردم دارند .

و به همین دلیل خدمات حقوقی به یکی از لوازم ضروری زندگی تبدیل شده است ،

به نحوی که هیچ فرد ، سازمان ، شرکت یا فعال اقتصادی و تجاری را نمی توان یافت که در جریان فعالیت خود به نحوی از خدمات حقوقی بهره نگیرد.

انشاالله که بتوانیم در این راستا ابتدا رضایت الهی و سپس رضایت شهروندان محترم را بدست آوریم.

 

تهران – خیابان مطهری ، خیابان فجر(جم) ، کوچه ماگنولیا ،

 

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و

خط ویژه : 88 137 888 تماس در ساعات اداری :   2806004 0912 تماس خارج از ساعت اداری :      86 153 96 0912

chatreedalatiranian@ جهت دریافت آخرین مقالات حقوقی و دریافت آخرین اطلاعات از جدیدترین اخبار حقوقی در کانال ما عضو شوید .

وکیل – وکیل خانواده – مشاوره حقوقیمشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین

info.chatreedalat@gmail.com

تمامی حقوق و مسئولیت های این سایت به عهده وبسایت مشاوره حقوقی می باشد .

مشاور حقوقی – مشاوره حقوقی مهریه – مشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین – مشاوره حقوقی تلفنی

تهران خیابان مطهری ، خیابان فجر(جم) ، کوچه ماگنولیا ، پلاک ۱۵، واحد ۴

خط ویژه 88 137 888

مشاوره حقوقی از طریق تلگرام : 2806004 0912.

تماس خارج از ساعت اداری : 86 153 96 0912

info.chatreedalat@gmail.com

مشاوره رایگان امور ثبتی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

تهران – خیابان مطهری ، خیابان فجر(جم) ، کوچه ماگنولیا ،

 

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و

خط ویژه : 88 137 888 تماس در ساعات اداری :   2806004 0912 تماس خارج از ساعت اداری :      86 153 96 0912

chatreedalatiranian@ جهت دریافت آخرین مقالات حقوقی و دریافت آخرین اطلاعات از جدیدترین اخبار حقوقی در کانال ما عضو شوید .

وکیل – وکیل خانواده – مشاوره حقوقیمشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین

info.chatreedalat@gmail.com

تمامی حقوق و مسئولیت های این سایت به عهده وبسایت مشاوره حقوقی می باشد .

مشاور حقوقی – مشاوره حقوقی مهریه – مشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین – مشاوره حقوقی تلفنی

در این مطلب قصد داریم تا به برخی از سوالات متداول حقوقی شما عزیزان پاسخ دهیم.

 

خیر. مستاجر نمی‌تواند برای رسیدن به حق خود باید به دادگاه یا شورای حل اختلاف

حسب مورد (تا ۲۰ میلیون تومان در صلاحیت شورای حل اختلاف و مازاد آن در صلاحیت دادگاه می‌باشد) مراجعه

مشاوره رایگان امور ثبتی

و دادخواست تقدیم نماید و با درخواست و صدور قرارتامین خواسته

نیز می‌تواند مبلغ ودیعه را نزد شورا یا دادگاه توقیف نماید.

 

*اگر پاسخ سوال برای شما کافی نیست و نیاز به توضیحات بیشتر دارید

می توانید از طریق شماره تلفن ۸۸۸۱۳۷۸۸ اطلاعات بیشتری کسب کنید

یا اینکه با مراجعه حضوری مشاوره جامع و کاملی از

  وکلای پایه یک مجرب موسسه حقوقی چتر عدالت دریافت کنید.

 

به موجب مقررات قانون شورای حل اختلاف، در صلاحیت شورا خواهد بود.

*اگر پاسخ سوال برای شما کافی نیست و نیاز به توضیحات بیشتر دارید می توانید

از طریق شماره تلفن ۸۸۸۱۳۷۸۸ اطلاعات بیشتری کسب کنید

 

یا اینکه با مراجعه حضوری مشاوره جامع و کاملی از

وکلای پایه یک مجرب موسسه حقوقی چتر عدالت دریافت کنید.

 

درصورتی که سه سال از تاریخ انقضاء و یا اینکه از تاریخ مقرر در حکم قطعی

بر تعیین یا تعدیل اجاره بها سپری شده باشد

 

موجر می‌تواند به استناد بالا یا پایین رفتن هزینه زندگی با تقدیم دادخواست به دادگاه عمومی

محل ملک تقاضای تجدید نظر نسبت به میزان اجاره بها را کند

 

که در این صورت دادگاه با جلب نظر کارشناس اجاره بها را به نرخ عادله روز تعدیل خواهد کرد.

*اگر پاسخ سوال برای شما کافی نیست و نیاز به توضیحات بیشتر دارید

می توانید از طریق شماره تلفن ۸۸۸۱۳۷۸۸ اطلاعات بیشتری کسب کنید

یا اینکه با مراجعه حضوری مشاوره جامع و کاملی از وکلای پایه یک مجرب موسسه حقوقی چتر عدالت دریافت کنید.

 

تامین دلیل به معنای در امنیت گذاشتن دلیل است. هرگاه خواهان مدعی اثبات خواسته خود می باشد

و و خواسته مستند به دلیل است لذا به لحاظ از بین رفتن دلیل می تواند

ابتدائاً تامین دلیل نماید.تامین دلیل در صلاحیت شورای حل اختلاف است

و بعد از تقاضای ذینفع‌، توسط مجری قرار یا کارشناس دادگستری به صورت ملاحظه‌، صورت‌برداری

یا تهیه گزارش و ثبت کتبی (صورت‌جلسه‌) اوضاع و احوال و دلایل موجود صورت می‌گیرد.

 

و تفاوتی وجود ندارد که این دلایل نزد خود وی (مدعی) یا نزد طرف دعوای آینده یا نزد ثالث باشد.

*اگر پاسخ سوال برای شما کافی نیست و نیاز به توضیحات بیشتر دارید

می توانید از طریق شماره تلفن ۸۸۸۱۳۷۸۸ اطلاعات بیشتری کسب کنید

مشاوره رایگان امور ثبتی

یا اینکه با مراجعه حضوری مشاوره جامع و کاملی از

وکلای پایه یک مجرب موسسه حقوقی چتر عدالت دریافت کنید.

 

خیر زیرا ابتدا باید استطاعت مالی زوج را برای پرداخت مهریه اثبات کرد،

در صورت داشتن توان مالی و عدم پرداخت می توان حکم جلب وی از طریق دادگاه گرفت.

 

تهران – خیابان مطهری ، خیابان فجر(جم) ، کوچه ماگنولیا ،

 

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و

خط ویژه : 88 137 888 تماس در ساعات اداری :   2806004 0912 تماس خارج از ساعت اداری :      86 153 96 0912

chatreedalatiranian@ جهت دریافت آخرین مقالات حقوقی و دریافت آخرین اطلاعات از جدیدترین اخبار حقوقی در کانال ما عضو شوید .

وکیل – وکیل خانواده – مشاوره حقوقیمشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین

info.chatreedalat@gmail.com

تمامی حقوق و مسئولیت های این سایت به عهده وبسایت مشاوره حقوقی می باشد .

مشاور حقوقی – مشاوره حقوقی مهریه – مشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین – مشاوره حقوقی تلفنی

تهران – خیابان مطهری ، خیابان فجر(جم) ، کوچه ماگنولیا ،

 

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و

مشاوره رایگان امور ثبتی

خط ویژه : 88 137 888 تماس در ساعات اداری :   2806004 0912 تماس خارج از ساعت اداری :      86 153 96 0912

chatreedalatiranian@ جهت دریافت آخرین مقالات حقوقی و دریافت آخرین اطلاعات از جدیدترین اخبار حقوقی در کانال ما عضو شوید .

وکیل – وکیل خانواده – مشاوره حقوقیمشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین

info.chatreedalat@gmail.com

تمامی حقوق و مسئولیت های این سایت به عهده وبسایت مشاوره حقوقی می باشد .

مشاور حقوقی – مشاوره حقوقی مهریه – مشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین – مشاوره حقوقی تلفنی

تهران – خیابان مطهری ، خیابان فجر(جم) ، کوچه ماگنولیا ،

 

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و

مشاوره رایگان امور ثبتی

خط ویژه : 88 137 888 تماس در ساعات اداری :   2806004 0912 تماس خارج از ساعت اداری :      86 153 96 0912

chatreedalatiranian@ جهت دریافت آخرین مقالات حقوقی و دریافت آخرین اطلاعات از جدیدترین اخبار حقوقی در کانال ما عضو شوید .

وکیل – وکیل خانواده – مشاوره حقوقیمشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین

info.chatreedalat@gmail.com

تمامی حقوق و مسئولیت های این سایت به عهده وبسایت مشاوره حقوقی می باشد .

مشاور حقوقی – مشاوره حقوقی مهریه – مشاوره حقوقی رایگان – مشاوره حقوقی آنلاین – مشاوره حقوقی تلفنی

دریافت مشاوره رایگان!021-22000269

یکی از پیچیده ترین مشکلات حقوقی که دامنه بسیار وسیعی دارد، مشکلات امور ثبتی است. سازمان ثبت و اسناد کشور متولی قانونی امور ثبتی در کشور است که سابقه تشکیل آن به دوره قاجار بر می‌گردد. سازمان ثبت اسناد وابسته به قوه قضاییه می‌باشد و دفاتر اسناد رسمی و دفاتر رسمی ازدواج و طلاق زیر مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

باید بدانید که قانون ثبت یکی از قوانین مهم و پیچیده در کشور است . صرف آشنایی به این قوانین نمی‌توان ادعا کرد که در دعاوی ثبتی و مشکلات ناشی از آن، موفق خواهید شد. ازین رو، برای حل مسائل حقوقی ثبتی پیش آمده برای شما، پیشنهاد می‌شود قبل از هر اقدامی، حتما با یک وکیل  متخصص امور ثبتی مشاوره داشته باشید.

در این نوشتار توجه شما را به مهم ترین نکات دعاوی ثبتی جلب می‌کنیم.

وکیل امور ثبتی شخصی است که آشنایی نسبی با قوانین و آیین نامه‌های ثبتی و حقوقی داشته باشد. چنین وکیلی می‌تواند به صورت رسمی در دفتر اسناد رسمی توسط موکل انتخاب شود. به این صورت که با مراجعه به دفتر خانه اسناد رسمی، موکل شخصی را به عنوان وکیل رسمی، در انجام امورات ثبتی انتخاب کند.

مشاوره رایگان امور ثبتی

نوع دیگر وکیل امور ثبتی این است که شخص موکل، به یکی از وکلای دادگستری که دارای پروانه وکالت است، صرفا در انجام امور ثبتی جهت مراجعه به ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی و حل و فصل مشکلات به شکل قانونی،  وکالت دهد.

وکیل امور ثبتی وکیلی است که به واسطه تسلطی که بر قوانین ثبتی دارد، پرونده و دعوای ثبتی موکل خود را پیگیری می‌کند و از تضییع حقوق او جلوگیری می‌کند. سند رسمی سندی است که در دفتر اسناد رسمی ثبت می‌شود. چنین سندی دارای اعتبار و لازم الاجرا است. سند رسمی نسبت به طرفین و اشخاص ثالث دارای اعتبار است و اگر کسی اعتراضی به آن دارد می‌تواند ادعای جعل کند. وکیل امور ثبتی موظف است که اختلالات ثبتی و امور اجرائیات در وصول مطالباتی مانند مهریه و چک را پیگیری کند.

وکیل امور ثبتی می‌تواند در این زمینه به افراد مشاوره دهد. علاوه بر این انجام امور ثبتی، ثبت شرکت‌ها، ثبت برند و علائم تجاری،  ارائه دادخواست و تشکیل پرونده و سایر امور مربوط به ثبت، همگی در حیطه وظایف وکیل است.

وکیل امور ثبتی معمولا از طرف موکل موظف است، برای به ثبت رساندن ملک یا منزل یا ثبت اعیان و عرصه ملک مورد نظر موکل، طبق قانون ثبت اقدام کند.

از دیگر وظایف وکیل امور ثبتی، تنظیم سند رسمی ملک ، به نام موکل ، پس از انجام تشریفات قانونی است.

حقوق ثبت می‌تواند مربوط به ثبت املاک، اسناد، شرکت‌ها، نام تجاری، ثبت احوال و ثبت اختراع باشد.

دعاوی ثبتی ممکن است مربوط به دعاوی ثبت اسناد، اعتراض به ثبت املاک یا تحدید حدود، اعتراض به حقوق ارتفاقی و یا تعیین وضعیت زمین و ملک فاقد سند رسمی باشد .در ادامه به امور ثبتی اشاره شده است:

یک سند میتواند رسمی یا عادی باشد. سند رسمی در اداره ثبت اسناد تنظیم میشود. ممکن است در یک مورد شخصی بنا به دلایلی برای ابطال یک سند رسمی درخواست بدهد.

در این دعوا شخص اعتراضی مطرح می کند مبنی بر اینکه در تحدید حدود، بخشی از ملک او جز ملک متقاضی ثبت درنظر گرفته شده و در نتیجه به حقوق او تجاوز شده است..

ممکن است شخصی نسبت به تقاضای ثبت شخص دیگری اعتراض داشته باشد و خود را محق بداند. در این صورت بر طبق قانون برای یک زمان محدود این امکان را دارد که به ثبت صورت گرفته اعتراض کند. علاوه بر این افراد ممکن است نسبت به عملیات مقدماتی ثبتی که در اداره ثبت انجام می شود اعتراض داشته باشند.

اگر واحد ثبتی درخواست تقسیم و افراز را رد کند می توان در دادگاه محل مال غیر منقول مشاع به این تصمیم واحد ثبتی اعتراض کرد.

دعاوی و امور ثبتی دیگری هم وجود دارد که وکیل امور ثبتی می تواند با پیگیری آن ها به احقاق حقوق موکل کمک کند. برای مثال ممکن است دعوا مرتبط با سند مالکیت معارض و یا  مربوط به تخلفات ثبتی باشد. علاوه بر این، در برخی از دعاوی خواهان مدعی جعلی بودن سند است و یا معتقد است که سند خلاف قانون تنظیم شده است. در همه این موارد حضور یک وکیل با تجربه در امور ثبتی در موفقیت پرونده و تسریع روند آن موثر است.

نکته مهم در دعاوی ثبتی این است که بسیاری از افراد، دعاوی ملکی را با دعاوی ثبتی اشتباه می‌گیرند، در صورتی که این دو متفاوت از یک دیگرند. دعاوی ملکی مربوط به نفس ملک است در حالی که دعاوی ثبتی مربوط به عملیات ثبت سند می‌باشد. این اشتباه و از جمله ریزه کاری‌های قانون ثبت، نیاز به وکیل زبده دعاوی ثبتی را بیش از پیش پررنگ می‌سازد. لازم به ذکر است که مرجع قانونی حل و فصل دعاوی ثبتی، محاکم عمومی هر شهرستان است.

دعاوی ثبتی خود به چند دسته تقسیم می‌شوند، از جمله:

دعاوی ثبت املاک خود شامل اعتراض به ثبت ملک – اعتراض به اصل درخواست ثبت ملک – اعتراض به حقوق ارتفاقی ملک – دعوی ابطال سند رسمی ملک یا قرار داد رسمی ثبتی از حیث مجهول بودن سند و یا این که اسناد رسمی بر خلاف قوانین موضوعه و یا خارج از حدود و اختیارات کارمندان اداره ثبت تنظیم شده است – الزام به تفکیک – ابطال سند مالکیت معامله معارض و غیره است.

دعاوی ثبت اسناد شامل اعتراض به ثبت سند – الزام به ثبت ولادت – اصلاح شناسنامه – تغییر نام – الزام به صدور شناسنامه – تغییر سن – حذف نام همسر سابق از شناسنامه – درخواست صدور سند مالکیت – اعتراض به ثبت علائم تجاری یا اختراع- رفع ممنوع الخروجی – اعتراض به تصمیم واحد ثبتی – تقسیم و فروش اموال مشاع – الزام به تفکیک – افراز – و دستور فروش ملک مشاع – اصلاح سند –

دعاوی مربوط به اجرای اسناد لازم الاجرا شامل، دعاوی اجرای ثبت – توقیف عملیات اجرایی و یا ابطال آن – ابطال اجراییه ثبتی می‌باشد.

سازمان ثبت اسناد و املاک به وزارت دادگستری وابسته است و رئیس آن، معاون وزارت دادگستری است. این سازمان بخش های مختلفی دارد که هریک به تعدادی از امور رسیدگی می کنند. برای تعیین حقوق افراد و تسهیل دریافت مالیات و برقراری نظم در مالکیت اموال غیر منقول ضروری است که به مساله ثبت املاک توجه شود. علاوه بر این اهمیت ثبت اسناد در اعتبار و رسمیت این اسناد است.

برای اعتراض به ثبت ملک، اعتراض به حقوق ارتفاقی و سایر دعاوی ثبتی باید به محاکم عمومی دادگستری درخواست داد. علاوه بر این بر اساس ماده 25 قانون ثبت رسیدگی به برخی از پرونده های ثبتی در صلاحیت هیات نظارت و شورای عالی ثبت است.

امور ثبتی چیست؟

امور ثبتی مسایلی هستند که به ثبت سند مربوط می شوند. اصولاً هر ملک یا دارایی برای این که از نگاه سازمان ثبت اسناد کشور دارای ارزش و اعتبار باشد، باید در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی به ثبت رسیده باشد.

وکیل متخصص ثبتی چه وظایفی دارد؟

بیشتر مواقع از اصلی ترین وظایف یک وکیل متخصص ثبتی می توان به اشتباهات و مشکلاتی اشاره کرد که در هنگام ثبت سند یک ملک به وجود می آید. به عنوان مثال اعتراض به ثبت ملک، اعتراض به حقوق ارتفاقی و هم چنین اعتراض به رأیی که شورای حل اختلاف صادر کرده است از جمله رایج ترین وظایف یک وکیل متخصص ملکی در امور ثبتی می باشد.

وکیل دعاوی ثبتی چه مشخصاتی دارد؟

شاید مهم ترین مهارتی که یک وکیل دعاوی ثبتی باید داشته باشد، مهارت کلامی و نوشتاری است. وکلای ملک، با اسناد و مدارک زیادی سرو کار دارند و باید قبل از هر چیزی نسبت به مهارت نوشتاری آن ها اطمینان حاصل کرد.

اهم وظایف وکیل ثبتی چیست؟

اصولاً یک وکیل ثبتی وظایف مختلف و متعددی دارد مثل آسان تر کردن معاملاتی که جنبه ی رسمی دارند تا آخرین مرحله از روند ثبت یک ملک بر آن نظارت دارند و تنظیم کردن اسناد رسمی.

در صورتیکه به دنبال موضوع و یا مقاله خاصی هستید، می توانید از طریق مکاتبه با تیم تحریریه آن را درخواست کرده و مقاله خود را بصورت آنلاین مطالعه نمایید و همچنین اگر مسلط به نویسندگی و ترجمه مقالات حقوقی هستید، می توانید به تیم تحریریه بپیوندید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

دیدگاه

برای دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید .

ارسال نظر

مشاوره رایگان امور ثبتی

وقتی که بحث انتخاب یک وکیل خوب و خبره مطرح باشد، باید به نکاتی توجه داشته باشید که گرچه در ابتدا ساده و بدیهی به نظر می آیند اما بسیار حائز اهمیت می باشند.

ما را دنبال کنید در:

مؤسسه حقوقی پندار با بهره گیری از وکلای مجرب پایه یک دادگستری در زمینه تمام امور دعاوی حقوقی و کیفری در زمینه های مختلف، با سابقه بیش از صدها پرونده موفق و پشتوانه رضایت مراجعین، آمادگی قبول وکالت و ارائه مشاوره در دعاوی ملکی، ثبتی، کیفری، امور خانواده  و امور حقوقی شرکت ها در کمترین زمان ممکن و بهترین هزینه وکالت را دارد.


بر آن شدیم با راه اندازی وب سایت موسسه حقوقی پندار هموطنان عزیز را در یاری رساندن در امور حقوقی مانند، دعاوی ملکی، دعاوی حقوقی ، دعاوی کیفری و مشکلات خانوادگی و تنظیم قراردادها و … هر چه بهتر و بروز تر یاری رسانیم

تلفن مشاوره حقوقی:

      ۰۴۴۶۵۰۵–۰۹۱۲   ,    ۰۹۱۲-۰۴۴۷۵۰۵

لطفا صبر کنید…

مشاوره تلفنی

اگر فورا می خواهید با یک وکیل متحصص مشاوره کنید.

مشاوره آنلاین

مشاوره رایگان امور ثبتی

سوال شما به وکلای متخصص از طریق سامانه وکیل تاپ ارسال میشود.

ارزیابی پرونده

اگر پرونده یا سوال حقوقی دارید و می خواهید از مشاوره ی چندین وکیل با راه کار های متفاوت استفاده کنید.

هزینه دادرسی

حق الوکاله و مالیات

خسارت تاخیر تاّدیه

مهریه به روز

محاسبه ی دیه

حق الزحمه داور

حق الزحمه کارشناس

نیم عُشر دولتی

هزینه خدمات قضایی

محاسبه ی ارث

سود و اقساط وام

حقوق بیمه بیکاری

هزینه انتقال خودرو

هزینه انتقال ملک

حق کمیسیون املاک

به منظور استفاده از تمامی خدمات سایت لطفا

وارد شوید
یا
ثبت نام
کنید

تعریف اول:

مشاور حقوقی کسی است که مشاوره حقوقی تخصصی و ماهر را به صورت قراردادی به اشخاص حقیقی و واقعی و یا این که حقوقی میدهد . فارغ التحصیلان حرفه حقوق علاوه بر شغل ها وکالت , قضاوت و سردفتری , میتوانند به شغل مشاوره حقوقی هم بپردازند . افراد حقیقی و واقعی و حقوقی به جهت ناآگاهی در زمینه ی مساله حقوقی برای متضرر نشدن در کارها متعدد حقوقی خویش , به مشاور حقوقی می‌توانند نیاز داشته باشند . مشاور حقوقی در حوزه‌ تخصصی خویش , به مدیران و ذی نفعان کمپانی یاری می نماید که ضمن اعتنا به مسؤولیت‌های کیفری , حقوقی , جزایی و انتظامی تصمیم هایشان , تصمیمات صحیح‌تری اتخاذ نمایند و همینطور در مواجه با مسایل حقوقی سازمانی به آن ها در حل‌وفصل مشکلاتشان کمک میرساند . امروزه در عمده شرکت‌ها و سازمان‌ها نصیب مهمی به اسم مشاور حقوقی موجود است که از یک یا این که چندین تن از کارشناسان مشاور حقوقی تشکیل‌شده شده‌است .

پیشنهاد مطالعه:

آیا می دانید فرق شورای حل اختلاف با دادگاه در چیست؟

تعریف دوم:

مشاوره رایگان امور ثبتی

کسانی که مشکلات حقوقی دارند و سؤالاتی در خصوص پرونده های حقوقی شان دارند می توانند از طریق مشاور حقوقی پاسخ آن ها را دریافتند. همچنین مشاور حقوقی به حل زودتر و سریع تر روند پرونده کمک می کند. راه حل هایی که پرونده و مشکل حقوقی شما را به نفع تان پیش ببرد از سوی مشاوره حقوقی ارائه می شوند. وکلای خبره مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین را برای پرونده های جنایی، کلاهبرداری، حق ورثه و … میدهند. مراکز فعالی در حوزه ی مشاوره حقوقی وجود دارند که شبانه روز پاسخگوی سؤالات حقوقی مخاطبان به صورت آنلاین و حضوری هستند. اگر در یک شهر کوچک زندگی می کنید که وکیل خبره ایی برای پرونده ی حقوقی تان پیدا نمی کنید، می توانید به صورت آنلاین از مشاوره های حقوقی برترین وکیلان خبره‌ی سراسر کشور راهنمایی بگیرید.

امروزه با توجه به پیشرفت جوامع بشری و گسترده شدن روابط بین افراد در حوزه‌های مختلف موجب شده تا موضوعات و قوانین حاکم بر آنها از پیچیدگی و گستردگی زیادی برخوردار شود به طوری که در بسیاری از زمینه های حقوقی  به جهت عدم مشاوره حقوقی و آگاهی افراد از قوانین، مباحث و موضوعات حقوقی چون( امور خانواده، عقود و قراردادها،جرایم و مجازاتهاو…) موجب شده تا در مواقع بسیاری پیامدها و آثار ناخوشایندی به جهت مادی و معنوی متحمل شوند.

این موضوع، یعنی مشاوره حقوقی یک ضرورت بشمار می آید که افراد می بایست هرگاه با موضوع یا مسئله حقوقی روبرو و مواجه می شوند برای پیشگیری و یا عدم هرگونه پیامد ناخوشایند و ضرر و زیان مادی و معنوی به وکیل یا مشاورحقوقی متخصص مراجعه نماید‌.

فورم مدال درخواست تماس

مشاوره حقوقی معمولا قبل از هرگونه اقدام قضایی یا درحین مراجعه به مراجع قضایی این امکان را به شما میدهد که در صورت عدم آشنایی با موضوع مورد نظرتان  تمامی مسیر پیشرو را برای شما روشن نماید و به تمامی امور احتمالی واقف شوید. البته این امر علاوه بر آن است که شما را هزینه های سنگین مالی و صرف زمان بیهوده ممکن است معاف نماید. برای نمونه اموری که در مسائل مختلف بدون مشاوره حقوقی احتمال شکست و ضرر و زیان وجود دارد ذکر می نماییم.

با توجه به امور خانواده و قوانین مرتبط با آن حق طلاق با مرد است و چنانچه مردی بخواهد همسر خود را بدون عذر موجه طلاق دهد،  می بایست تمام مهریه، نفقه، اجرت المثل، نحله و به طور کلی حقوق مالی او را بپردازد ولی کمتر کسی شاید نسبت به قانون  تنصیف اموال و دارایی اطلاع داشته باشد به طوری که این قانون مشخص می کند چنانچه مردی بخواهد بدون دلیل همسر خود را طلاق دهد نصف اموال و دارایی را که در زمان زندگی مشترک با همسرش به دست آورده باید با او تقسیم کند.

در امور ملکی کوچه مال غیر منقولی( به طور مثال زمین) بین دو نفر شریک که قابل افراز( تقسیم) باشد و هر یک از آن دو بخواهد بدون اطلاع نسبت به دیگری اقدام به فروش سهم خود کند برای شریک دیگر حقی به نام حق شفعه به وجود می آید که با توجه به حق شفعه بر اساس قانون شریک دیگر می تواند با اعمال فوری آن نسبت به پرداخت مبلغ مورد بیع شریک و خریدار اقدام نماید و مالک سهم شریک خود شود.

شما در مشاوره حقوقی تجاری میتونید نسبت به مسائل و قوانین تجاری شرکتها مثل(معاملات تجاری و قواعد حاکم برآن، ورشکستگی، تصفیه امور ورشکستگی، قراردادهای تجاری فی مابین، موضوعات حق العمل کاری ، اختیارات و تعهدات و الزامات مدیرعامل و هیئت مدیره در مقابل یکدیگر و سهام داران و همچینین بالعکس و همچنین قوانین صدور و مطالبه اسناد تجاری مثل(چک و سفته) اطلاعات کاربردی و مورد نیازرو بدست بیارید.

 

 

امکان برقراری ارتباط آنلاین با مشاور حقوقی متخصصامکان بهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری در مشاوره حقوقیامکان ارائه مشاوره تخصصی با وکیل متخصص در حوزه حقوقیامکان ارائه تمام جوانب قانونی و حقوقی موضوع شماآگاهی کامل از قوانین و نحوه پیگیری موضوعات مطرح شده شما در مراجع قضاییآگاهی کامل و صفر تا صدی نسبت به روند عملی رسیدگی پرونده ها در  دادگاهها و محاکم قضایی

مشاوره حقوقی به شکل قابل توجهی می تواند ذهن ما را نسبت به مسئله مطرح شده روشن کند به شکلی که غالباً دیده می‌شود افراد در مشاوره حقوقی با وکیل به نکاتی پی می برند که از نظر آنها بی اهمیت بوده به نحوی که توجه به آنها از سوی مشاوره حقوقی و وکیل امکان استیفای حقوق آنها را به مراتب قابل دسترس تر نموده است.لذا در صورتی که شما نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری داشته باشید به صورت کاملاً تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی چون( امور خانواده، ملکی، مطالبه طلب، چک، سفته، ارث، وصیت، عقود و قراردادها، کیفری، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، ضرب و جرح، روابط نامشروع، قتل، ایجاد مزاحمت، تهدید، توهین و افترا، فروش مال غیر، جعل، امور ثبتی و اداری….) و به طور کلی در تمامی زمینه های حقوقی موسسه حقوقی اوستا با ارائه صفر تا صد و تخصصی موسسه حقوقی کمک شایانی در جهت حل مشکل شما می نماید.

در مشاوره حقوقی ثبتی اطلاعات ، نحوه انجام، مدت زمان و همچنین هزینه های واریزی ثبتی در موضوعات( ثبت شرکت سهامی خاص و شرکت مسئولیت محدود،ثبت دانش بنیان، نحوه تبدیل شرکت مسئولیت محدود به شرکت سهامی خاص،  ثبت انواع موسسه، ثبت برند علامت های تجاری و لوگو، آرم مخصوص،ثبت اختراع، ثبت طرح صنعتی، نحوه تنظیم اساسنامه ، اخذ کارت بازرگانی حقیقی(شخصی) و حقوقی(شرکتی)، نحوه دریافت کد اقتصادی، گرفتن ارزش افزوده، انتقال سهام، سهام ممتازه، نحوه افزایش سرمایه بدون بلوکه کردن سرمایه در بانک، نحوه کاهش سرمایه، تغییرات اعضا و هیئت مدیره، تغییرات مربوط به شرکت و آدرس، نحوه تنظیم صورتجلسات و تشکیل مجامع عمومی،عادی،فوق العاده، اعتراض به رأی هئیت مدیره، جرایم مدیران شرکت و حوزه مسئولیت آنها و به طورکلی تمام امور مربوط به شرکت رو در اختیار شما قرار میدهد.

امروزه با ترقی فناوری و اطلاعات , شاهد سهولت ارتباطات و گسترده شدن راه و روش های برقراری ارتباط میباشیم . همین زمینه هم منجر شده‌است اکثر اشخاص جامعه به دنبال ان باشند که از راهای ساده تر و راحت تری مشکلات خویش را حل نمایند . مشاوره حقوقی تلفنی هم یک کدام از شایسته ترین و راحتترین راه و روش هایی می‌باشد که در عصر حاضر مردمان میتوانند مشکلات حقوقی و قانونی خود را از این شیوه حل نمایند .در بسیاری از مورد ها اشخاص به دلایل گوناگون از قبیل بعد مسافت , و عدم اطلاع از ضوابط و قانون ها و هزینه‌های مرتبط با کارها قضایی و حقوقی از مراجعه به مرکز ها حقوقی سر باز می زنند . به همین جهت موسسه حقوقی اوستا مشاوره حقوقی رایگان را به صورت آنلاین و 24 ساعته برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است .برای اخذ مشاوره حقوقی رایگان بایستی از تالار حقوقی و یا چت آنلاین استفاده کرده و سوال حقوقی خویش را مطرح کنید و از وکلای برتر کشور ایران مشاوره حقوقی رایگان بگیرید . دسته بندی تخصصی وکلا دادگستری مبنی بر تجربه و علم وکلا می‌تواند به شما در دریافت مشاوره حقوقی تخصصی کمک به سزایی کند . مشاوره حقوقی رایگان به شکل ۲۴ ساعته هفت روز هفته ارائه می شود .

فورم مدال درخواست تماس

در موسسه حقوقی اوستا نیاز به دریافت وقت قبلی برای مشاوره حقوقی ندارید. فردی که نیاز به مشاوره دارد با مطرح کردن پرسش خود در وب سایت منتظر پاسخگویی از سوی وکلا و متخصصان می شود. در صورتی که وکیل این نظر را داشته باشد که نیاز به پرسش و پاسخ بیشتری از سوی کاربر دارد می تواند زمانی را به عنوان مشاوره برای او در نظر بگیرد. بعد از آن می توانید از بین صد وکیل خبره بهترین وکیل را که موارد تخصصی مربوط به پرونده ی شما را انجام می دهد انتخاب کنید. دریافت نوبت را نیز می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید. بعد از آن مراکز حقوقی با شما تماس می‌گیرند و مشاوره‌ی حقوقی درباره‌ی پرونده‌تان را به شما ارائه می دهند.

برای بسیاری از کاربران این سؤال پیش می آید که آیا امکان استفاده از مشاوره‌ی رایگان برای چندین بار وجود دارد؟ خوشبختانه مراکزی که دارای اعتبار و مهارت بالایی در حل پرونده های حقوقی هستند این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده اند تا به صورت رایگان و در چندین مرتبه از مشاوره‌ی حقوقی بهره مند شوند. نکاتی که در این خصوص وجود دارد این است که اولاً حتماً از مشخصات فردی و واقعی خودتان استفاده کنید. دوما بایستی مشکل پرونده و سؤال حقوقی تان را به صورت واضح و کامل مطرح نمایید. قوه ی قضاییه خود وکلایی را برای پاسخگویی رایگان به افرادی که مشاوره‌ی حقوقی نیاز دارند تعیین کرده است؛ اما مراکز مشاوره تخصصی حقوقی به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات کاربران را بررسی می کنند

مشاور حقوقی اوستا در جهت بهره بردن مخاطبان از خدمات مشاوره، شرایطی را فراهم آورده تا به صورت رایگان از مشاوره حقوقی بهره ببرند. این امکان برای کسانی است که سؤالات حقوقی در خصوص پرونده های کلاهبرداری اینترنتی، جرم های سبک و یا اختلافات خانوادگی دارند فراهم شده است؛ بنابراین سؤالات حقوقی خود را می توانید به صورت رایگان ثبت کرده و راهنمایی رایگان از سوی متخصصان حقوقی دریافت نمایید. با مراجعه به سایت موسسه حقوقی اوستا و طرح سوال در تالار گفتگو حقوقی اوستا در آنجا به راحتی از این امکان بهره مند شوید؛ اما اگر مشاوره حقوقی زمان دار باشد یعنی در چند جلسه به نتیجه برسد بسته به اینکه پیچیدگی پرونده در چه حد است و مضمون پرونده چیست هزینه نیز متفاوت می شود. تصادفات، مشکلات خانوادگی، مسائل ورقه ایی، کلاهبرداری های سبک و اینترنتی و تمامی سؤالات حقوقی از مشاوره‌ی رایگان برخوردار هستند.

باتوجه به اینکه شما هنگامی که قصد دارید از مشاوره حقوقی استفاده کنید و اطلاعات تخصصی،کاربردی و لازمی رو در ارتباط با موضوع حقوقی مورد نظرتون بدست بیارید لازم حوزه موضوع حقوقیتون رو بدونید که در زمان مشاوره به سراغ مشاوره حقوقی  برید که تخصص و تجربه کافی تو اون حوزه و در رابطه با اون مسئله رو داشته باشه تا بتونید اطلاعات دقیق تری بدست بیارید. 

مشاوره حقوقی رو به طور کلی میشه در چهار حوزه دسته بندی کردی:

فورم مدال درخواست تماس

مسائل و موضوعاتی که در حوزه مدنی و به اصطلاح حقوقی جا میگیره خود به طورکلی چند دسته تقسیم میشه که عبارتند از:مشاوره حقوقی خانواده که شامل دعاوی مربوط به(مهریه،انواع طلاق،نفقه،تمکین،اجرت المثل،نحله،حضانت،استردادجهیزیه،تعیین ملاقات فرزند)میشود.دعاوی ارث و وصیتعقود و قراردادها که به طورکلی شامل دعاوی مربوط به(قراردادهای خرید وفروش(مبایعنامه و قولنامه) قرار دادهای اجاره(مالک و مستأجر) الزامات قراردادها و انجام تعهدات، صلح، هبه، رهن،سرقفلی، و کلیه عقود و قراردادهای فی مابین)

مشاوره حقوقی کیفری به چه موضوعاتی ارتباط داره و میتونه به ما کمک کنه؟در مشاوره حقوقی کیفری مسئله مورد بحث یک موضوعیه که از نظر قانونی جرم به حساب میاد.از جمله جرایم قانونی که در مشاوره حقوقی مورد سوال و بررسی قرار میگیره عبارتند از:کلاهبرداری، خیانت در امانت، توهین، افترا، فحاشی، ضرب و جرح، روابط نامشروع، فروش مال غیر، جعل،  سوءاستفاده از سندمجعول، شرب خمر، سرقت، جرایم رایانه ای(فضای مجازی)، ایجاد مزاحمت، ترک انفاق(نفقه ندادن)، جرائم ناشی از تخلفات رانندگی، قاچاق کالا وارز، قاچاق مواد مخدر و الکی، اختلاس، پولشویی، رشوه و…تمام جرایم پیش بینی شده در قانون مجازات اسلامی.درمشاوره حقوقی کیفری در مورد جرایم، شما نسبت به مجازاتهای مورد حکم مثل( مجازاتهای حبس و یا تبدیل آن، جزای نقدی، شلاق، اعدام، تبعید، تعویق صدور حکم، تعلیق حکم، شرایط آزادی مشروط، تخفیف مجازات و…)آگاهی و اطلاعات کافی بدست میارید و میتونید از شرایط استفاده آن مطلع شوید.

شما در مشاوره حقوقی تجاری میتونید نسبت به مسائل و قوانین تجاری شرکتها مثل(معاملات تجاری و قواعد حاکم برآن، ورشکستگی، تصفیه امور ورشکستگی، قراردادهای تجاری فی مابین، موضوعات حق العمل کاری ، اختیارات و تعهدات و الزامات مدیرعامل و هیئت مدیره در مقابل یکدیگر و سهام داران و همچینین بالعکس و همچنین قوانین صدور و مطالبه اسناد تجاری مثل(چک و سفته) اطلاعات کاربردی و مورد نیازرو بدست بیارید.

در مشاوره حقوقی ثبتی اطلاعات ، نحوه انجام، مدت زمان و همچنین هزینه های واریزی ثبتی در موضوعات( ثبت شرکت سهامی خاص و شرکت مسئولیت محدود،ثبت دانش بنیان، نحوه تبدیل شرکت مسئولیت محدود به شرکت سهامی خاص،  ثبت انواع موسسه، ثبت برند علامت های تجاری و لوگو، آرم مخصوص،ثبت اختراع، ثبت طرح صنعتی، نحوه تنظیم اساسنامه ، اخذ کارت بازرگانی حقیقی(شخصی) و حقوقی(شرکتی)، نحوه دریافت کد اقتصادی، گرفتن ارزش افزوده، انتقال سهام، سهام ممتازه، نحوه افزایش سرمایه بدون بلوکه کردن سرمایه در بانک، نحوه کاهش سرمایه، تغییرات اعضا و هیئت مدیره، تغییرات مربوط به شرکت و آدرس، نحوه تنظیم صورتجلسات و تشکیل مجامع عمومی،عادی،فوق العاده، اعتراض به رأی هئیت مدیره، جرایم مدیران شرکت و حوزه مسئولیت آنها) و به طورکلی تمام امور مربوط به شرکت رو در اختیار شما قرار میدهد.

فورم مدال درخواست تماس

امروزه با توجه به ارتباط غیرقابل انکاری که ما  در مراجعه به ادارات و نهادهای مختلف دولتی،شبه دولتی و خصوصی داریم و خیلی مواقع پیش میاد که نسبت به روند پیگیری و رسیدگی موضوع درخواستیمون اطلاع دقیقی نداریم و همچنین نسبت به حقوقی که در این ارتباط  برای ما به وجود میاد آگاه نیستیم یا به هرنحوی حقوق ما تضییع یا ازبین رفته و یا اینکه امکان تضییع و از بین رفتنش وجود داره ، مشاوره حقوقی اداری به جهت کثرت پرونده ها و موضوعات مطرح شده در ادارات و ارگانهای مختلف و عدم اشراف و آگاهی به قوانین و آئین نامه ها از طرف عامه مردم باعث میشه که نسبت به این حقوق آگاه باشید ودرنتیجه از هر ضرری جلوگیری یا جبران خسارت کنید.مشاوره حقوقی اداری در جنبه های مختلفی از جمله:دعاوی مربوط به شهرداری ها، دعاودی و موارد مربوط به اداره امور مالیاتی ،دعاوی مربوط به کارگر وکارفرما، دعاوی مربوط به اوقاف، دعاوی مربوط ستاد فرمان امام و تمام دعاوی قابل حل و رسیدگی در دیوان عدالت اداری

بدون شک گرفتن مشاوره‌ حقوقی به صورت حضوری مزایای بیشتری به نسبت مشاوره‌ی آنلاین دارد. به طبع کسانی که شرایط دریافت مشاوره حقوقی به صورت حضوری را ندارند می توانند از مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین استفاده کنند؛ اما مشاوره حضوری مزایای خاص خود را دارد. از آن جمله می توان به برقراری ارتباط بهتر موکل و وکیل، تسریع روند حل پروند و مشاهده‌ی پیشرفت پرونده از نزدیک از سوی موکل اشاره داشت. اخذ نوبت برای دریافت مشاوره حقوقی را نیز می توانید به صورت آنلاین انجام دهید.

دعواهای کوچک و پرونده های کلاهبرداری کم حجم یا اینترنتی که نیاز به بررسی کمتری دارند بهترین مواردی هستند که می توان از مشاوره آنلاین حقوقی برای حل آن ها و یا پیدا کردن راه حل برای آن ها استفاده کرد؛ اما در خصوص پرونده های حقوقی پیچیده این مشاوره فقط در حد ارائه‌ی راهکار برای باز شدن گره های پرونده می باشد. پرونده های سنگینی مانند پرونده های جنایی از جمله این موارد هستند. بسیاری از مراکز حقوقی در ایران به صورت آنلاین آماده ی پاسخگویی سؤالات ریز و درشت مخاطبین هستند. پاسخ ها از سوی موکلان مجرب پس از بررسی کامل مسئله حقوقی ارائه می شود. توصیه می شود کسانی که با مشکلات حقوقی مواجه می شوند، قبل از اقدام برای حل پرونده حتماً سری به سایت های پرسش و پاسخ آنلاین مشاورین حقوقی بزنند.

 

برای بعضی افراد دریافت مشاوره و بازگو کردن مسائل حقوقی شان در فضای مجازی دغدغه ساز است. به همین دلیل آگاهی از سایت هایی که قابل اعتماد باشند زمان بر و سخت است. با مراجعه به سایت های حقوقی و مشاهده‌ی پرسش و پاسخ مشتریان این امکان برای کاربران وجود دارد تا آنالیز نسبتاً خوبی را از کسب اعتماد به سایت ها داشته باشند. وکیلانی که تخصصشان ارائه‌ی مشاوره به کاربران درباره‌ی مشکلات حقوقی مختلف است تمامی پرونده ی موکل را به صورت ایمن و سکرت نزد خود نگه می دارند تا اطلاعات فردی شخص به هیچ عنوان پخش نشود. از این رو قبل از انتخاب مرکز مشاوره حتماً از تجربیات افرادی که قبلاً از این مراکز مشاوره دریافت کرده اند راهنمایی بگیرید و اطلاعاتی را در خصوص مشاورین و وکیلان فعال در مرکز مشاوره بدست بیاورید. مشاور حقوقی تلفنی به صورت بیست و چهار ساعت از سوی مراکز معتبر فعال است. اعتماد و میزان توانایی وکلای مشاور را می توانید از طریق استناد به فعالیت های مرکز حقوقی بدست آورید.

مسئولیت های مشاور حقوقی شامل ارائه مشاوره حقوقی، کمک کردن در رسیدگی به دعاوی، آنالیز و شناسایی مسائل حقوقی، تهیه و تنظیم اسناد حقوقی و غیره است، به طوری که سازمان حداکثر سود را کسب می کند و هیچگونه اقدام قانونی علیه سازمان صورت نمی گیرد. این متخصص باید از شرکت در برابر عوارض قانونی احتمالی محافظت کند. این مشاوره ها ممکن است دارای تخصص های حقوقی خاصی مانند دارایی، مالیات، املاک و مستغلات، ضمانت و غیره باشند. وظایف آنها با توجه به رشته ای که در آن متخصص می شوند متفاوت خواهد بود و به انتظارات کارفرما نیز بستگی دارد. مشاور حقوقی باید دانش نظری خود را به گونه ای به کار ببندد که در راه حل های تجاری عملی نیز صدق کند.

مشاوره رایگان امور ثبتی

یک مشاور حقوقی باید از لحاظ فنی مهارت لازم را در امور حقوقی داشته باشد و از دانش قانونی آن کشور نیز کاملا آگاه باشد. او باید توانایی آنالیز دعاوی و مشکلات حقوقی و غیره را داشته باشد. او باید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشد و باید بتواند به طور مستقل کار کند. او باید بتواند اطلاعات پیچیده را به روشی ساده منتقل کند و از صحت اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل کند. او باید توجه جدی به جزئیات داشته باشد و باید بتواند کارها و درخواست های داده شده را سریع و دقیق انجام دهد. او باید بتواند ضمن انجام وظایف خود، سیاست مداری، انگیزه و درایت بالایی را نشان دهد. او باید با قوانین فعلی به روز شود و بتواند آن ها را در موقعیت های مناسب تفسیر و به اجرا درآورد. مهارت های مشاوره، نظارت، تحقیق و رسیدگی خوب می توانند مزیت های دیگر در این زمینه باشند. 

فورم مدال درخواست تماس

شخصی که به عنوان مشاور حقوقی شناخته می‌شود باید توانایی تصمیم‌گیری در شرایط حساس را داشته باشد.  سخنوری مناسب و توانایی‌های متقاعد کردن افراد از دیگر مهارت‌های مشاوره حقوقی است.  داشتن صداقت و درستی در تمامی کارها جزو مهارت‌های این شغل محسوب می‌شود.  علاوه بر موارد گفته‌شده امانت داری در سِمَت مشاوره حقوقی بسیار مهم است چرا که اسناد و مدارک مهم شرکت به مشاوران حقوقی سپرده می‌شود.  یک مشاوره حقوقی مسلط به قوانین باید بتواند در شرایط حساس تجزیه‌ و تحلیل مناسبی داشته باشد.  فردی که به عنوان مشاور حقوقی در حال انجام فعالیت است باید علاوه بر شناخت کافی قوانین در حیطه کاری خود، از قوانین شرکت مربوطه نیز مطلع باشد.  یک مشاور حقوقی باید بتواند متن‌های مناسب و مختلفی را برای عقد قرار شرکت با سایر شرکت‌ها نگارش کند.  یک مشاور حقوقی فعال باید در زمان حساس، اطلاعات لازم و کلیدی را به مدیران شرکت اعلام کند.  شخصی که به عنوان یک مشاوره حقوقی شرکت در نظر گرفته می‌شود باید بتواند به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری رسیدگی کند.  جمع‌آوری اطلاعات مهم، قوانین و دستورالعمل‌ها از دیگر مهارت‌های مورد نیاز مشاوره حقوقی است.

 

مدرک تحصیلی لیسانس در رشته حقوق برای اتخاذ این شغل مورد نیاز است اما افرادی که دارای مدرک تحصیلی بالاتری در رشته حقوق هستند (کارشناسی ارشد، دکتری) و یا دارای تجربه در زمینه رسیدگی به موضوعات متنوع تر حقوقی تجربه هستند و یا با جدیدترین دانش در مورد موضوعات حقوقی به روز هستند در اولویت انتخاب برای انعقاد قرارداد کاری با شرکت ها می باشند. میزان حقوق مشاور حقوقی بسته به رشته تخصصی وی، مهارت، دانش و تجربه فرد متفاوت است.

 

 

وظیفه او بررسی قرارداد، پیش بینی تمام خسارت ها، مسئولیت ها، اختیارات فسخ و ضمانت ها و شروط عقد، مدیریت امور حقوقی کارفرما اعم از چک و سفته، تهیه پیش نویس قرارداد استاندارد، بدون ابهام و فنی و با در نظر گرفتن قوانین حاکم بر کشور در آن (که بدون در نظر گرفتن آن ها، قرارداد باطل می شود) و در نهایت تایید و امضای آن است. همچنین ارائه اطلاعات لازم و انجام امور حقوقی مربوط به انواع مناقصه ها، مزایده ها، جمع آوری، بررسی و تنطیم اطلاعات لازم برای تهیه قوانین، اساسنامه ها، آئین نامه ها، دستورالعمل و غیره، انجام کلیه امور مربوط به ثبت، تغییرات در ساختار، انحلال شرکت ها (عمدتا در شرکت های خصوصی) و نظارت بر کار کلیه کارمندان زیر مجموعه، برای اطمینان از بودن فعالیت آنها در جهت حقوقی مورد نظر از جمله وظایف اوست.  

 

در صورت درگیر شدن شرکت با دعاوی مختلف، تهیه و تدوین لوایح مورد نیاز و به عهده گیری وکالت شرکت در صورت داشتن پروانه وکالت به عهده اوست (بدون داشتن پروانه وکالت، با داشتن دو سال سابقه کاری در آن شرکت می تواند با ارائه معرفی نامه از شرکت، نماینده حقوقی آن شرکت در دادگاه باشد و تا حدودی کار وکیل را انجام دهد.). حق الزحمه او یا حق الزحمه ساعتی تعیین شده در قرار داد است (هزینه تمبر الساقی به عهده شرکت است)، یا مبلغی بیشتر همانند وکلای عادی است. مشاور حقوقی وظیفه مشارکت در مسائل دعاوی مختلف شرکت، ایراد توصیه ها و پیش نویس فنی مطابق با قوانین حاکم بر کشور و پیگیری امور مربوط به آن است. 

 

 به منظور راهبری شرکت و حل مشکلات آن، به انجام مطالعات حقوقی، گزارش نتایج و ارائه پیشنهادات می پردازد. گاهی اوقات انجام این امور می تواند با طی مراحل لازم، منجر به پیشنهاد لایحه قانونی جدید یا تغییر و تفسیر قوانین موجود شود.

فورم مدال درخواست تماس

مشاور حقوقی همانند سایر کارمندان به استخدام رسمی شرکت در نمی آید و فعالیت او با شرکت به صورت قرارداد مشاوره است و از این رو همانند سایر کارمندان عادی سنوات، عیدی و پاداش به او تعلق نمی گیرد و دستمزد او ساعتی است. در متن قرارداد مشاوره حقوقی، ساعاتی که مشاور متعهد است در شرکت حضور داشته باشد و دستمزد او به ازای هر ساعت ذکر می شود. 

 

فارغ التحصیلان رشته حقوق در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند به مشاوره حقوقی به شرکت ها بپردازند اما وکلا برای شروع فعالیت خود به قبولی در آزمون وکالت که به اخذ پروانه وکالت می انجامد نیاز دارند. گرفتن مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های تجاری و قراردادها و مذاکرات موجب می شود افراد در کار و فعالیت تجاری خود تصمیمات درست را اتخاذ کنند. اما وکیل معمولا در مواردی به فرد مشاوره می‌دهد که جرم یا مشکلی ایجاد شده و افراد برای بررسی جنبه‌های حقوقی و یا کیفری آن ها نیازمند راهنمایی هستند. 

مشاوره حقوقی از جمله مشاغلی است که فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانند آنرا به عنوان حرفه خود قرار داده و به عنوان یک مشاور حقوقی فعالیت نمایند. جهت تاسیس و شروع به فعالیت مشاوره حقوقی شخص مشاور لازم است:

اولا فارغ التحصیل یکی از رشته های حقوق، فقه و حقوق، مبانی فقه و حقوق اسلامی با دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی باشد.

ثانیا صلاحیت های عمومی و تخصصی جهت تاسیس یک دفتر مشاوره حقوقی را داشته باشد.

ثالثا یک موسسه حقوقی ثبت نموده و در آن به فعالیت مشاوره حقوقی بپردازد که دارای شاخه های مختلفی می باشد.

مشاور حقوقی ممکن است دارای پروانه وکالت باشد یا پروانه وکالت نداشته باشد و این بدین معنا می باشد که وکلا نیز امکان تاسیس دفاتر مشاوره حقوقی را دارند اما فعالیت به عنوان مشاور حقوقی نیاز به داشتن پروانه وکالت نمی باشد. مشاور حقوقی به عنوان یک مشاور بدون حضور مستقیم در دعوا یا دادگاه؛ اطلاعات حقوقی را به متقاضی ارائه می کند و او را با اطلاعات حقوقی آشنا می سازد. مشاور حقوقی می تواند به عنوان مشاور مدیر یک شرکت تجاری در مکان شرکت مشغول به فعالیت گردد و اطلاعات حقوقی مورد نیاز مدیر را به وی انتقال دهد. همچنین به عنوان مشاور حقوقی یکی از طرفین دعوا؛ اطلاعات حقوقی را در اختیار طرفین پرونده جهت جمع آوری ادله و آمادگی دفاع در دادگاه  قرار می دهد. 

پیشنهاد مطالعه:

وکیل طلاق حرفه ای، کیست؟

حدود و اختیارات قوای سه گانه، در قانون و در راستای اصل تفکیک قوا، مشخص گردیده است. از جمله توانایی ها و مهارت های حقوقدانان فعال در امر مشاوره حقوقی، تشخیص و تعیین حدود و اختیارات هریک از قوا و پیش گیری از مداخله آن ها در حیطه یکدیگر و نیز، جلوگیری از تداخل وظایف شان می باشد. نهاد مشاوره حقوقی در حقوق اساسی، بر  دامنه حکم رانی و فرمان روایی هریک از نهادهای حکومتی و بخش های قدرت سیاسی، اشراف کامل دارد، و می تواند مداخله جویی های حوزه های مختلف قدرت را شناسایی و با هشدار به دستگاه های ذیربط و توصیه به متولیان امور، مانع از، گسترش و تداوم  دامنه مداخله جویی های ارکان قدرت و فساد آوری های آن گردد.

یک مشاور حقوقی جهت شروع فعالیت حرفه ای خود لازم است ابتدا یک موسسه حقوقی تاسیس و موسسه خود را ثبت نماید و با اخذ مجوزهای مربوطه فعالیت خود را آغاز نماید. مشاور حقوقی جهت ثبت شرکت خود لازم است به اداره ثبت شرکت ها مراجعه و طبق مقررات مبادرت به ثبت موسسه خود نمابید.

زمینه های فعالیت مشاور حقوقی محدود به گرایش خاصی از رشته حقوق نمی شود و در همه زمینه های حقوقی امکان ارائه مشاوره و فعالیت را دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

حقوق کار: در روابط بین کارگر و کارفرما اختلافات فراوانی از زمان انعقاد قرارداد تا خاتمه آن متصور است که در تمام این مراحل یک مشاور حقوقی می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار کارفرمایان و کارگران قرار دهد.

حقوق مالیات: در مراحل تنظیم اظهارنامه مالیاتی، تعیین مالیات و اعتراضات بسیاری نسبت به آن قوانین پیچیده و متنوع وجود دارد که مؤدیان جهت اطلاع از قوانین مذکور می توانند از دفاتر مشاوره حقوقی که در این زمینه تجربه و مهارت دارند استفاده نمایند.

حقوق قراردادها: در مراحل تنظیم قرارداد و اختلافات ناشی از آن با توجه به تنوع قراردادها و پیچیدگی های آن؛ بازرگانان و تجار جهت جلوگیری از خسارات احتمالی و اختلافات قراردادی می بایست از یک مشاور حقوقی در تنظیم قرارداد بهره مند شوند.

حقوق کیفری: چنانچه جرمی متوجه اشخاص شود؛ بزه دیدگان و حتی در برخی موارد متهمین جهت دفاع و جلوگیری از تضییع حقوق خود می بایست از یک مشاور حقوقی استفاده نمایند.

 

این حقیقت است که در کارها روزانه ما به طور معمول به مشاوره حقوقی نیاز داریم . کارمان را می کنیم و زندگیمان را بی‌مشکل پیش میبریم . نیاز به مشاوره حقوقی هنگامی نمایان می گردد که ما در گیر مشاجره شویم . مشاجره در اینجا یک اصطلاح حقوقی است و به طور عده به آن دعاوی می گویند . بحث مدام در معنای کتک کاری نمی باشد , بلکه بحث از نگاه حقوقی , خیلی محترمانه و در عین اکنون تماما دورازشوخی , هر جور اختلافی را می تواند مشتمل بر شود .

فورم مدال درخواست تماس

در معاش ما اختلاف‌ها و معضلات به دو شکل حل می شوند . گهگاه به طور اجتماعی و شخصی می‌باشند و ساز و کار‌های شخصی و اجتماعی ما قادر است آن‌ها را برطرف نمایند . برای مثال زمانی راز و همسری دعوایشان میشوند در آغاز تلاش می نمایند میان خویش , آن را برطرف نمایند و صلح و دوستی نمایند ; این یک سازوکار شخصی است . سپس کارایی می‌نمایند با رفتن پیش مشاور و یا این که بزرگ‌تر‌هایشان اختلافشان را حل نمایند , این نیز ساز و فعالیت اجتماعی است . ولی در شرایطی که به دادگاه بازگشت نمایند که ایراد آن‌ها‌را برطرف نماید , از یک سازکار حقوقی برای رفع نقص‌ خویش به کار گیری کرده‌اند .

در صورت بروز مشکلات  در هر زمینه حقوقی  می توانید از مشاوره حقوقی – وکیل متخصص  در موسسه حقوقی اوستا بهرمند شوید:

راه های ارتباطی:

تماس با شماره تلفن ثابت : 70700007-021تالار گفتگو حقوقیچت انلاین با مشاوران

 

سلام و وقت بخیر

راه های مختلفی برای این موضوع وجود داره در قانون ولی این راه ها را بسته به شرایط شما باید انتخاب شود.

برای راهنمایی بیشتر میتوانید از چت آنلاین ما کمک بگیرید 

با سلام و احترام

برای استفاده از خدمات رایگان موسسه حقوقی اوستا میتوانید از دو روش زیر استفاده کند

1- چت آنلاین با مشاورن

2- استفاده از تالار حقوقی

https://www.avestalaw.com/conversation.html

با سلام و احترام 

ساعت کاری موسسه حقوقی اوستا شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 صب تا 6 بعد از ظهر می باشد

و روز پنج شنبه از 9 صب تا 2 بعد از ظهر می باشد

و در روز های تعطیل یا ساعات غیر کاریمی توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09129629488

سلام وقتتون بخیر مشاوره ثبتی با تلفن 09129380774 تماس بگیرید تا موضوع مشاوره تون مشخص بشه و راهنمایی تون کنیم 

سلام وقتتون بخیر هم حضوری موثر هم غیرحضوری بستگی به موضوع و شخص شما بستگی دارد 

و همچنین شما میتوانید سوالات خود را در تالار حقوقی اوستا هم بپرسید تا وکلا ما به صورت رایگان آن پاسخ بدهند.

 

https://www.avestalaw.com/conversation.html

و برای نکات بیشتر با شماره 09129380774 / 70700007 تماس بگیرید.

سلام وقت بخیر با شماره 09129380774 / 70700007 تماس بگیرید

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی اوستا می باشد

مشاوره رایگان امور ثبتی
مشاوره رایگان امور ثبتی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *