چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰

 
helpkade
چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰
چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰

معرفی و آموزش ترفند های بازی انفجار

سایت پیش بینی فوتبال معتبر ایرانی با درگاه مستقیم بانکی

معتبر ترین سیستم شرط بندی فوتبال در ایران

سایت بازی انفجار با ضریب بالا و معتبر

© کلیه حقوق این تارنما متعلق به Bia2Movies می‌باشد

Andy Conners erlebt den Albtraum eines jeden Mannes. Er hat gerade mit seiner Freundin Lauren geschlafen, die danach frustriert seufzt. Für Andy ist klar, was das bedeutet: Er hat im Bett versagt. Dabei ahnt er nicht, dass Lauren seufzte, weil sie nicht sicher ist, ob Andy der Richtige für sie ist. Doch Andy wiederum ist erpicht darauf, seinen Mann zu stehen. Um seine Freundin glücklich zu machen, begibt er sich mit Kumpel Layne auf eine Reise durch die Betten, immer bestrebt, seine sexuellen Fähigkeiten zu verbessern. Lauren trifft derweil eine alte Flamme und überlegt, ob sie ein Jobangebot in einer anderen Stadt annehmen soll. Sie entscheidet sich schließlich dafür und besteigt das Flugzeug nach Chicago. Kann Andy ihr seine wahre Liebe noch beweisen, bevor es zu spät ist? Kann er seine neu erworbenen Fähigkeiten zum Einsatz bringen?

IMDB 7.0

IMDB 6.2

IMDB 6.8

IMDB 5.8

IMDB 6.0

چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰

IMDB 7.2

IMDB 5.3

دانلود زیرنویس » دانلود زیرنویس فیلم » دانلود زیرنویس فیلم How to Make Love to a Woman 2010

دانلود زیرنویس How to Make Love to a Woman 2010

زیرنویس فارسی فیلم How to Make Love to a Woman 2010 را از باران ساب به رایگان و با سرعت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید.

کارگردان : Scott Culver | نویسنده : Dennis Kao | تهیه کننده : Greg Aronowitz

کشور سازنده : USA | ژانر : Comedy | امتیاز : 4.1

مدت زمان : 91دقیقه | سال انتشار : 2010 | زبان : English

Story : In Los Angeles, Andy Conners works in Fearless Records selecting new talents. Andy is in love and engaged to Lauren Baker for one year but he is unable to satisfy Lauren in bed. Further, he…

Actors :  Josh Meyers/  Krysten Ritter/  Eugene Byrd/  Ian Somerhalder/  Lindsay Richards

✔ زیرنویس فیلم How to Make Love to a Woman 2010 به زبان های غیر فارسی (در صورت وجود) نیز برای دانلود قرار گرفته است (ویژه علاقه مندان یادگیری زبان)

دانلود زیرنویس فیلم iMurders 2008


کلیه حقوق برای باران ساب محفوظ است.سایت هیچ وابستگی به هیچ جایی ندارد و صرفا برای دانلود زیرنویس های سالم و تقویت زبان تاسیس شده است.


دانلود زیرنویس فارسی فیلم How to Make Love to a Woman 2010حجم: 73KBDownloads-icon


دانلود زیرنویس انگلیسی فیلم How to Make Love to a Woman 2010حجم: 238KBDownloads-icon


دانلود زیرنویس عربی فیلم How to Make Love to a Woman 2010حجم: 319KBDownloads-icon


دانلود زیرنویس ترکی فیلم How to Make Love to a Woman 2010حجم: 74KBDownloads-icon

لس آنجلس، اندی کانرز در مسابقه ای شرکت می کند که در زمینه استعداد یابی افراد نترس و بی‌باک فعالیت دارد. اندی عاشق است و نزدیک یک سال است که با لورن نامزد کرده است اما او کمتر به لورن عشق می ورزد و در تخت‌خواب نیز زیاد حرفی برای گفتن ندارد …

In Los Angeles, Andy Conners works in Fearless Records selecting new talents. Andy is in love and engaged…

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 699.85 MB

رزولوشن: 1280×720

چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰

انکودر: Ganool

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربریتان شوید یا عضو سایت شوید.


ویندوز
Downloads-icon


مک
Downloads-icon

لس آنجلس، اندی کانرز در مسابقه ای شرکت می کند که در زمینه استعداد یابی افراد نترس و بی‌باک فعالیت دارد. اندی عاشق است و نزدیک یک سال است که با لورن نامزد کرده است اما او کمتر به لورن عشق می ورزد و در تخت‌خواب نیز زیاد حرفی برای گفتن ندارد …

صفحه اصلی » فیلم » کمدی » دانلود فیلم How to Make Love to a Woman 2010

پرشین دانلود

How to Make Love to a Woman

4.1

چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰

2,940

MKV

+17

Dennis Kao

Scott Culver

ایالات متحده آمریکا

فیلم, کمدی

English

91 دقیقه

How to Make Love to a Woman | پرشین دانلود | دانلود | دانلود How to Make Love to a Woman | دانلود زیرنویس فارسی فیلم How to Make Love to a Woman | دانلود فیلم How to Make Love to a Woman | دانلود فیلم How to Make Love to a Woman 2010 | دانلود فیلم How to Make Love to a Woman 2010 با زیرنویس فارسی | دانلود فیلم How to Make Love to a Woman با زیرنویس فارسی | دانلود فیلم How to Make Love to a Woman بدون سانسور |

جهت حمایت از جهان زیرنویس شما می توانید سایت ما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

وب سایت جهان زیرنویس در سال 1389 تاسیس شده و افتخار می کند که بیش از یک دهه در کنار شما عزیزان بوده و همواره تلاش کرده که تجربه خوشی را برای دوستداران سینما فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت نزد جهان زیرنویس محفوظ می باشد

z. B. :
Birds Of Prey, Star Wars 9, Joker, Die Känguru-Chroniken

Deine Meinung zu FILMSTARTS |
Über uns |
Jobs |
Impressum |
Nutzungsbedingungen |
Datenschutzerklärung
©FILMSTARTS.de

شاید مدتی است شیفته دختری شده‌اید که نمی‌دانید او هم به شما علاقه‌مند است یا نه. شب و روز دنبال پیدا کردن راه‌حل‌های مختلف هستید، اما باز هم استرس امانتان نمی‌دهد و می‌ترسید که از او جواب رد بشنوید. اینکه شما دختر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه دیده باشید یا در خیابان یا در یک مهمانی خانوادگی فرقی نمی‌کند، آنچه مهم است مهارت‌هایی است که شما باید هنگام روبرو شدن با او آن‌ها را بلد باشید. آنچه در این مقاله خواهید خواند این است که چطور باید با اعتماد به‌ نفس و بدون دلهره پیشنهادتان را با دختر موردعلاقه‌تان مطرح کنید بدون اینکه از نتیجه بترسید.

فهرست مطالب

در اکثر موارد ، بهترین راه برای گفتن دوستت ‌دارم به دختری  این است که خیلی ساده و راحت این کار را انجام دهیم و نتیجه آن هر چه که بود قبول کنیم. با در نظر داشتن این موضوع، نکاتی است که باید هنگام دادن پیشنهاد دوستی به دختری بایستی رعایت کنید تا نتیجه مثبت و دلخواه خود را بدست آورید. بنابراین قبل از اینکه اقدامی بکنید نکات مربوط به نحوه گفتن دوستت دارم به دختری را بررسی کنید.

یکی از راه‌های نشان دادن این که به دختری علاقه مند هستید، دادن سیگنال‌های از طریق زبان بدن برای بیان ابراز علاقه است. از طریق زبان بدن می‌توانید به طرف مقابل بفهمانید که به او علاقمند هستید بدون اینکه حتی یک کلمه بر زبان بیاورید. نکته اصلی اینجاست که برای ابراز علاقه نسبت به دختری از طریق زبان بدن بایستی در تمام تعاملات خود با او حرکات مثبت از خود نشان دهید. به طور مرتب با طرف مقابل تماس چشمی برقرار کنید، به آنچه می‌گوید به طور جدی گوش دهید و رو به او بایستید بطوری که قفسه سینه و پاهایتان در طول تعامل رو به او باشند. این نوع توجه او را به این فکر می‌اندازد که احتمالا شما به او علاقمند هستید. فقط مراقب باشید که فراتر از حد نرمال نروید زیرا استفاده بیش از حد از زبان بدن به هنگام گفتگو با زنان می‌تواند نشان از نیازمند بودن فرد باشد.

چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰

گاهی انداختن بمب ” دوستت دارم” در هر جا و مکانی برای دختران غیرقابل هضم است. اگر ذهن او روی چیزهای دیگر متمرکز شده است و انتظار شنیدن این جمله از زبان شما را ندارد، ممکن است او را آشفته و ناراحت کنید. بنابراین قبل از اینکه به دختری بگویید که او را دوست دارید، ابتدا مقدمه چینی کرده و حرف‌های خود را به آن سمت ببرید. به عنوان مثال، هنگام صحبت با دختری که دوست دارید می‌توانید موضوع آشنایی را مطرح کنید. از او در مورد ویژگی‌های مرد مورد علاقه‌اش بپرسید و ببینید او به دنبال چه خصوصاتی در یک مرد و یا رابطه عاشقانه می‌گردد و یا آیا در حال حاضر به کسی در زندگی او هست یا نه. بعد از اینکه به حرف‌های او در این مورد گوش کردید اکنون نوبت شماست که در مورد زندگی و رابطه خود صحبت کنید. حالا که او روی شما متمرکز شده است و به حرف‌های شما گوش می‌دهد احتمال آنکه وقتی به او می‌گویید که او را دوست دارید‌، جا بخورد و حالت تهاجمی به خود بگیرد کمتر است.

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه به دختری بفهمانید که او را دوست دارید این است که خیلی راحت و مردانه از او بخواهید که برای آشنایی بیشتر با هم بیشتر معاشرت کنید. البته وقتی صحبت از چگونگی درخواست از دختری برای آشنایی بیشتر مطرح می‌شود، برخی از راه‌ها بهتر از بقیه هستند. به عنوان مثال، گفتن ” میشه این جمعه با هم بیرون بریم؟” می‌تواند او را در حالت ابهام در مورد نیت و خواسته شما قرار دهد و ممکن است چنین برداشت کند که شما می‌خواهید صرفا بعنوان یک دوست با هم بیرون بروید. علاوه بر این ، قطعا نمی‌خواهید که از جملاتی مانند ” با من بیرون می‌آیی؟” استفاده کنید زیرا بیان چنین جملاتی می‌تواند نشان دهندهُ ضعف و نیازمندی شما باشد. بهترین راه برای آشنایی با دختری این است که بصورت واضح و شفاف و با اعتماد بنفس کامل نیت خود را به او بگویید. گفتن عباراتی مثل ” میخوام ناهار دعوتت کنم، آیا جمعه وقت داری؟ ” می تواند عالی باشد. چنین جملاتی نشان دهنده اعتماد به نفس شما در مقابل او است زیرا شما به این واقعیت که به او علاقه دارید اعتراف کردید. همچنین این جمله هدف و نیت شما را بطور واضح و روشن نشان می‌دهد که می‌خواهید با او بیشتر آشنا شوید.

اکنون، کلماتی که به هنگام ابراز علاقه به دختری به زبان می‌آورید به اندازه نحوه گفتن آنها اهمیت ندارد. بنابراین در اینجا سه ​​نکته برای درخواست پیشنهاد دوستی با یک دختر وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در این راه موفق شوید:

از تمام تخیلاتی که دارید در این راه استفاده‌کنید. سعی کنید لحظه‌ای رویایی بسازید که طرف مقابلتان در تمام زندگی خود آن را به یاد داشته باشد و هرگز آن را فراموش نکند. دختران معدودی هستند که در مقابل چنین درخواست مهمی در فضایی نیمه تاریک در کنار سوسوی نور شمع و صدای ملودیک مقاومت کنند و وارد یک رابطه عاشقانه نشوند.

کجا باید رفت؟ چه باید کرد تا اوقات خوبی با یکدیگر داشت؟ کجا باید غذا خورد؟ اگر به یک باره شرایط زندگی سخت شد چه باید کرد؟ این‌ها همگی بخشی از روند طبیعی “یک رابطه عاشقانه” و همچنین بخشی از معیارهای اصلی هر زنی به هنگام جستجو ی مرد است که می‌تواند رهبر روابط خود با او باشد.

منظور ما این است که اگر شب قبل با دختری آشنا شده‌اید بلافاصله دفعهُ بعدی که او را دیدید به او پیشنهاد دوستی ندهید. ابتدا شخصی که می‌خواهید رابطه برقرار کنید بیشتر بشناسید. در صورتی که تنها چند ساعت و یا روز است که دختری را می‌شناسید و هیچ صنمی با او ندارید و یا هیچ چیزی بین شما رد و بدل نشده است به او پیشنهاد دوستی ندهید.

این سؤال مهم و زیبا مطمئناً از طریق پیام‌های متنی قابل طرح نیست. تمام شجاعت خود را یک جا جمع کنید و درخواست خود را به روشی صحیح مطرح کنید. به چشمان دختر نگاه کنید و شجاعانه به او پیشنهاد دوستی دهید.

منطقی نیست که به هر دختری که دیدید و یا رابطه داشتید پیشنهاد دوستی بدهید. نباید به هر دختری به چشم برقراری ارتباط عاشقانه نگاه‌ کنید از طرفی دیگر هر دختری نیز مناسب شما نیست. این پیشنهاد مهم را تنها به دختری بدهید که واقعاً شایسته آن باشد.

اگرچه بسیاری از پسرها وقتی به دنبال متقاعد کردن دختری برای برقرار ارتباط عاشقانه می‌روند نتیجه‌ایی غیر از پاسخ مثبت را قبول ندارند اما این بدان معنا نیست که در همه موارد باید موفق به بدست آوردن دل دختر باشید. حتی اگر او شما را دوست هم داشته باشد باز این بدان معنا نیست که می‌توانید همچون کوهنوردی  پرچم فتح را روی او برافرازید و بدین ترتیب مالکیت غیرقابل انکاری نسبت به حضور وی در عرض یک روز بدست آورید. او بخواهد با دوستان خود در ارتباط باشد و برای مدتی از شما دور باشد تا در مورد برداشتی که کرده است فکر کند. شاید حتی سرانجام به این نتیجه برسد که شما را دوست ندارد. بزرگترین اشتباه این است که اجازه رفتن به او ندهید! با این کار، مطمئناً او را از دست خواهید داد. به توصیه‌های ما گوش کنید – از او بخاطر اینکه وقتش را در اختیار شما گذاشته تشکر کنید و در اوج از او خداحافظی کنید. کمی عرفان به کسی صدمه‌ای نمی‌زند و مطمئناً هیچ روشی همچون ضربه زدن به آرزو و امیال کارساز نخواهد بود. طعمه خود را پهن کنید و بگذارید او به دنبال شما بیایید. مطمئن باشید که او گرفتار طعمه شما خواهد شد! 

هر زنی از فشار متنفر است. سؤالاتی مانند: “سلام … آیا می‌خواهید با من دوست شوید؟” اصلا برای شروع مناسب نیستند.

وقتی دختر شما را نمی‌شناسد، تجربیات عاشقانه را با شما تجربه نکرده است … وقتی او به شما تنها به چشم یک “دوست” یا “آشنا” نگاه می‌کند … به نظر می‌رسد که “سلام … من شجاعت دعوت‌ کردن تو را نداشته‌ام تا با من داشتن لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنید … من تا به حال شجاعت این را نداشته‌ام که به تو بفهمانم که چقدر تو را دوست دارم … آیا به من اجازه این کار را می‌دهی؟ ” بسیاری از مردان طوری از زنان درخواستی دوستی می‌کنند که انگار از آنها اجازه می‌گیرند تا زن رابطه‌ایی در پیشرفته‌ترین فرم عاشقانه برای آنها ایجاد کند. هر چه میزان تحصیلات مرد بیشتر باشد به همان اندازه درخواست پیشنهاد دوستی وی به زن بیشتر شبیه به اجازه‌ گرفتن خواهد بود. این سوال زن را در وضعیتی ناخوشایند قرار می‌دهد:

 بهترین راه برای اینکه به دختری پیشنهاد دوستی و آشنای بیشتر بدهید این است که مستقیم و بدون طفره رفتن مثل یک مرد حرفتان را بزنید. به سادگی هر چه تمام‌تر! از او بخواهید که فرصت آشنا شدن را به شما بدهد. گاهی بهتر است قبل از این که پیشنهاد جدی‌تری مطرح شود، زمانی را از او بخواهید تا یکدیگر را بشناسید. اگر به هر دلیلی جواب  او منفی بود این را درک کنید که آمادگی لازم برای مصاحبت شما وجود ندارد و مسئله را شخصی برداشت نکنید. بهتر است مسائل مهم را رو در رو بر زبان آورید ازطریق تلفن یا پیامک به او پیشنهاد ندهید وسعی کنید او را به یک شام رمانتیک دعوت کنید. اگر در تصمیمتان برای دوستی جدی نیستید لطفا عواطف او را درگیر خود نکنید. رو راست باشید. همه ما از اینکه برای انجام کاری احساس کنیم تحت فشاریم عصبی و گیج می شویم. پس به او زمان کافی برای تصمیم‌گیری بدهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

35 بازدید

45 بازدید

114 بازدید

102 بازدید

177 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام خسته نباشید من الان ۱۵ سالمه و از یه دختری خوشم میاد حدود چند سالی میشه اما الان واقعا احساس میکنم که عاشقش شدم هر روز هر ساعت اصلا هیچی برام مهم نمیشه کلا فکرم میره پیشش ولی نمیدونم که چجوری و به چه صورت ابراز علاقه کنم لطفا یه راهنمایی کنید باتشکر

سلام دوست گرامی 15سالگی زمانی است که میزان ترشح هورمون‌های وابستگی و تمایل به جنس مخالف به اوج خودش می‌رسد؛ بنابراین این علاقه شما ممکن است اصلاً از روی عشق و دوست داشتن نباشد. شما زمانی می‌توانید به او ابراز علاقه کنید که ابتدا شرایط خودتان برای این ابراز علاقه مناسب باشد.

چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰

عشقم شد ممنون

سلام خسته نباشین من 25سالمه و تو بیمارستان مشغول به کارهستم و از یه خانمی که ایشون هم توبیمارستان مشغول هستن خوشم اومده ولی نمیدونم ایشون هم نسبت به من حسی دارن یا نه بدبختی من اینه که بلد نیستم چجوری برم جلو بهش بگم که دوسش دارم و قصدم ازدواج با ایشونه ممنون میشم کمکم کنید البته ایشون ده ماه از بنده بزرگتر هستند

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد نیاز دارید مهارت‌های ارتباطی و دیالوگ را یاد بگیرید. به دنبال صحبت مشترک کاری باشید تا کم کم شناخت‌تان از او بیشتر شود؛ همچنین می‌توانید از مشاوران رادیوعشق برای آموختن این مهارت‌ها، نوبت مشاوره دریافت کنید.

من یه پسر هستم که حدود یک سال هست عاشق یه دختری شدم ولی اصلا نمیدونم که منو به اندازه خودم دوست داره یا نه و خیلی خجالت میکشم که بهش بگم که دوستت دارم الان من چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و شیوه آشنایی اشاره نکردید و این اطلاعات مختصر است و دلیل اینکه تا بحال بعد از گذشت یکسال به او ابراز علاقه نکردید، باید مشخص شود. شما باید مهارت‌های ارتباطی خودتان را افزایش دهید و تلاش کنید که برای رسیدن به این هدف، ابتدا ضعف‌های خودتان و نقاط قوت خودتان را پیدا کنید. در این مسیر، مشاور به شما کمک خواهد کرد.

سلام خسته نباشید پسری هستم 25ساله عاشق یه دختری شدم که ایشون ده ماه بزرگتر از بنده هستن و البته نمیدونم ایشون نسبت به من حسی دارند یانه ایشون همکارم تو بیمارستان هستند به هر بهونه ای میرم پیششون که یه سری زده باشم بهشون ولی بلد نیستم از چه راهی بهشون بگم که دوسش دارم ممنون میشم کمکم کنید

سلام دوست گرامی برای شروع سعی کنید تا گفتگوی مشترک با ایشان داشته باشید. شما باید شناخت بیشتری در طی این گفتگوها از او بدست بیاورید. سپس اگر پس از این شناخت، همچنان به او علاقمند بودید، به صورت مستقیم بگویید که می‌خواهید با او بیشتر وقت بگذرانید تا در خارج از محیط کاری نیز یکدیگر را ببینید. برای بررسی و یادگیری مهارت ارتباطی و دیالوگ‌ها می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۲۲ سالمه از یه دختر خوشم میاد وقتی منو میبینی چشماش رو می زده و لبخند میزنه نمیدونم دوستم داره یا نه راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی لزوماً دزدیدن چشم به معنی علاقه نیست. رفتارهای دیگر همراه با زبان بدن باید چک شود.

سلام خسته نباشید ؛ من پسری ۱۸ ساله هستم که حدود ۳ ساله به دختر عموم علاقه مند شدم ؛ دلیل این علاقه فک میکنم جذابیت چهره و مهربونی خاص طرف مقابل باشه ؛ من به تمام جوانب این قضیه فک کردم و ترسی از پیشامد های ممکن ندارم ؛ چند وقته در تلاشم تعاملم باهاش رو افزایش بدم ولی خب خیلی میترسم که انقد دس به دس کنم که کلا فرصتم از بین بره سن طرف مقابلم ۱ سال از من کوچیک تره و حداقل میدونم از من بدش نمیاد

سلام دوست گرامی 18 سالگی زمان مناسبی برای ازدواج نیست. همچنین طرف مقابل شما در سن ازدواج نیست که فرصت شما از بین برود. می‌توانید ابتدا نظر او را درباره آینده بپرسید و سعی کنید هدف‌هایش را بدانید؛ ممکن است شما در آینده اهداف متفاوتی داشته باشید که مانع ازدواج شما شود.

سلام من ۱۷ سالمه و نزدیک دو سال هست که عاشق یکی از دختر های فامیل شدم و هم سن هستیم ولی می ترسم بهش بگم اون هم به پدر و مادرش بگه چیکار کنم یه راهنمایی بکنید ممنون

سلام دوست گرامی سن شما برای ابراز علاقه زود است. اما می‌توانید به جای شروع ابراز علاقه، به دنبال پیدا کردن یک مسیر و صحبت مشترک با او باشید تا کم کم آشنایی پیدا کنید.

سلام خسته نباشید من 22 سالمه و از یه خانومی تو مهمانی خانوادگی خوشم اومده پرس و جو کردم که گفتن درحال حاضر درحال قرار گذاشتن با یه شخص دیگست اما جدی نیست به نظرتون چه کاری درسته که انجام بدم؟هرچه زودتر احسامو بهش بگم؟یا منتظر فرصت مناسب باشم؟چون حس میکنم اگه زود نگم ممکنه دیر بشه ایشون هم21سالشونه

سلام دوست گرامی ابتدا مشخص کنید که علت اینکه از او خوشتان آمده است، چیست؟ و چه هدفی را پس از بیان احساسات‌تان برای رابطه دارید؟ شما می‌توانید به او ابراز علاقه کنید و حق انتخاب را برعهده خودش بگذارید.

علت اصلی که از ایشون خوشم اومده چهره فوق العاده و درک بالایی که دارن هستش.هدفم رابطه طولانی مدت هست. به نظرتون هرچه زودتر ابراز علاقه کنم؟یا صبر کنم تا تکلیفشون با اون آقا چی میشه؟

سلام من ۱۹سالمه دو سال پیش عاشق دختری شدم از آشنایان ما هست همیشه احوال منو می‌گرفت اما وقتی منو میدید محلم نمی‌داشت از بچگی می‌شناسمش کمکم کنید ممنون دوساله که به فکرشم نمی‌دونم چطور حرف دلمو بگم

سلام دوست گرامی سن شما برای ورود به رابطه عاطفی کم است؛ به سن او هم اشاره نکردید. بهتر است چند فاکتور را در نظر بگیرید. ابتدا مشخص کنید به چه علت یا علت‌هایی از او خوشتان می‌آید؟ یعنی اگر کسی از شما بپرسد به چه علت او را انتخاب کردید، چه علتی را مطرح می‌کنید؟ سپس جواب‌های احتمالی او را مدنظر قرار دهید، تا اگر جواب منفی داد، بهم نریزید. دنبال نقطه مشترک برای صحبت باشید تا ابتدا او را بیشتر بشناسید و سپس اگر همچنان روی علاقه خود بودید، ابراز علاقه کنید.

سلام خسته نباشید. من ۱۷ سالمه و بیشتر از ۱ ساله به یه دختری علاقمند شدم که همسن منه و فامیلمون هست. شرایط اینکه حضوری بهش بگم رو ندارم چون فامیل دورمون ست و نمیبینمش. چند بار خواستم از طریق فضای مجازی بهش بگم که خب نگفتم.علتشم این بود که میترسیدم بره به خانوادش بگه یا اگرم نگه قبول نکنه. طی این مدت تنها حرکتی‌ که کردم این بود که توی اینستا فالوش کردم که قبول نکرد که این علامت بدیه. خواهش میکنم کمکم کنید چطوری سر صحبت رو باز کنم از فضای مجازی بهش بگم؟

سلام دوست گرامی 17 سالگی سن مناسبی برای بیان احساسات نیست، چون هیجانات دوره نوجوانی بالاست و نظر شما تغییر خواهد کرد. بنابراین به علت اینکه فامیل هم هستید، تلاش کنید تا موفقیت‌های خودتان را بیشتر کنید تا ایشان نظرش جلب شود.

سلام ببخشید من ۱۸ سالم هست و از دختر داییم خوشم اومده اما نمی دونم چطوری اینو بهش بگم درضمن تصمیم را هم گرفتم کمی بعد میخواهم برای خواستگاری اقدام کنم اما نمیدونم چطوری باید با او دو به دو حرف بزنم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی به ویژگی‌های مثبت او اشاره کنید و دلیلی که از او خوشتان آمده است را مطرح کنید. این مساله را درنظر داشته باشید که سن شما کم است و در حال حاضر برای ازدواج زود است. اما به صورت کلی شما نیاز دارید نظر او را در مورد خودتان بدانید.

سلام من 21سال سن دارم ودختر داییم رو دوست دارم اونم احتمال ۵٠درصد منو دوست داره ولی نمیدونم چطوری بهش بگم دوست دارم خواهش میکنم کمکم کنید

سلام دوست گرامی برای بیان علاقه نیاز به علت دارید، یعنی ابتدا برای خودتان مشخص کنید که به چه دلیلی از او خوشتان آمده است. مرحله بعد این است که هدف از بیان علاقه را برای خودتان روشن کنید. تمامی پاسخ‌های احتمالی او را در نظر بگیرید، سپس اگر در این مراحل دلایل روشنی برای خودتان دارید، وارد فاز ارتباط گیری شوید. ابتدا به صورت غیرمستقیم؛ با پیدا کردن یک مسیر مشترک و سپس اگر جواب ایشان مثبت بود و به شما واکنش خوبی داشت، به صورت مستقیم ابراز علاقه کنید و هدفتان را بگویید.

سلام.من 18 سالمه و کسی دوستش دارم هم 18 ساله هستش.ایشون دختر دوست پدرم هستند ومن در نگاه اول از ایشان متنفر بودم ولی کم کم به طور خاصی که خودم هم نفهمیدم چی شد عاشقش شدم.جالب اینجاست که قبلا همیشه میدیدمش ولی جدیدا شاید تو سال یا شایدم دوسالی 1 بار ببینمش.چیزی نظر منو جلب کرد این بود که ایشون حجاب کامل دارن و خیلی متین هستن.بنظرم علت اینکه عاشق شدم هم همین بود. و چیزی که بیشتر حرص منو در میاره اینه که تا میخوام دوست داشتنشو ول کنم و فراموشش کنم به طور معجزه اسایی جلوم سبز میشه. اصلا هم نمیدونم که نظرش در مورد من چیه.به نظرتون با خودم بگم مرگ یک بار و شیون یک بار و بهش اعتراف کنم یا هنوز صبر کنم؟

سلام دوست گرامی اولا تناقض بزرگی وجود دارد بین اینکه از کسی تنفر داشته باشید و از طرفی دیگر به او علاقه شدید داشته باشید. بنابراین ابتدا تکلیف این هیجان را مشخص کنید. دوما اشاره به سن‌تان کردید و این مساله هیجانی شدن شما و تغییرات احساسی، ارتباط مستقیمی با مساله سن دارد. اما در رابطه با اعتراف کردن به علاقه، ابتدا مشخص کنید هدف‌تان از دادن این پیشنهاد و اعتراف چیست؟آیا شرایط باهم بودن را دارید؟

سلام! من 23 سالمه به همکلاسیم توی دانشگاه علاقه مندم ولی نمیتونم بهش بگم که چقدر دوسش دارم … توی تلگرام با هم چت میکنیم ولی سنگین به عنوان دوتا همکلاسی ولا غیر… راستی من یکسالی هست که به ایشون فکر میکنم فقط هنوز نتونستم بهش بگم احساسمو. شماره شو هم گیر آوردم به نظرتون چطوری بهش احساساتم رو بگم؟ ممنون میشم هر چه سریعتر جواب منو بدین تا بتونم بهش بگم چقدر دوسش دارم

سلام دوست گرامی دلیل این علاقه‌مندی را برای خودتان مشخص کردید؟ اینکه دلیل انتخاب شما چیست بسیار در نحوه بروز این علاقه موثر است.

سلام خسته نباشید من 16سالمه.از دختری ک محل زندگیشون نزدیک ماهم هس خوشم اومده و به اون درخواست دادم قبول هم کرد و خیلی منو دوست داره. چن وقت دیگه میخوام برم به دیدنش و خیلی میترسم که خراب کنم خیلی دوسش دارم و نمیخوام که ناراحتش کنم. میشه به من کمک کنین ک چطوری برخوردمو شروع کنم و میتونم چی براش بخرم؟

سلام دوست گرامی اگر برای بار اول است که او را می‌بینید، بهتر است درباره مسائل کلی باهم صحبت کنید، تمام و کمال و یکدفعه‌ای ابراز علاقه نکنید و صبور باشید تا او نیز بتواند از علاقه‌اش بگوید. شنونده خوبی باشید و سعی کنید بیشتر از او و ویژگی‌های شخصیتی‌اش اطلاعات کسب کنید.

سلام من از دختر فامیلمون خیلی وقته خوشم اومده و شرایط اینو دارم که بهش درخاست دوستی بدم ولی میترسم پیشنهاد منو به پدر و مادرش بگه ممنون میشم راهنمایی کنید تا از چه کلماتی باید استفاده کنم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید اگر نگران اطلاع خانواده هستید، یعنی می‌خواهید این دوستی را مخفیانه ادامه دهید و این مساله می‌تواند به بروز مشکلات متعددی در رابطه شما منجر شود. بنابراین ابتدا هدف خودتان را از آینده این پیشنهاد دوستی مشخص کنید و سپس درباره نحوه پیشنهاد دادن مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۱۷ سالمه و تا الان نه سراغ رل زدن یا دوست دختر نداشتم و بیشتر منو سلطان تنهایی صدا میزنن بچه ها، چون میدونستم این علاقه ها از ته قلب نیست ولی یه دختره هست که از خودم ۲ سال کوجکتره و هررورز رد میشد تا منو ببینه منم بهش محل نمیدادم ولی الان جذبش شدم و الان نزدیک سه ماهه تو سوز و گرما وای میستم که بیاد ابراز علاقه کنم ولی دیگه نمیبینمش اگه دیدمش چکار کنم اینم بگم کل پسرای ناحیه شهرمون عاشقشن ولی این دخترره فقط ب من پا میده حییف شد ای کاش اول ابراز علاقه میکردم

سلام دوست گرامی سن شما برای این القاب و این علاقمندی‌ها مناسب نیست. بهتر است پیش از این ابراز علاقه، ابتدا مشخص کنید دلیل علاقمندی‌تان چیست؟ سپس به آموختن مهارت‌هایی مانند مهارت ارتباط موثر مشغول شوید تا فرد موفق‌تری باشید و بتوانید توجه او را در آینده به خودتان جلب کنید.

سلام خسته نباشید من مهدی هستم 17سالم تو فضای. مجازی عاشق یه دختر باحجاب شدم که اون هم فک نکنم ازم بدش بیاد یک سال است که باایشون رابطه دارم ولی دنبال رل زدن نیستم من واقعأ حسی بدور از. حس نو جوانی به ایشون دارم و اینو بگم که چون هردومون مذهبی هستیم باهم ملاقات نداشتیم ومن تا حالا ایشون را از نزدیک ندیدم ایشون هم هم سن من است من دوبار به ایشون ابراز علاقه کردم. و ایشون همبا خجالت بحث روعوض کردن ولی ازمن هم بدشون نمیاد لطفا. چند راهکار برای حفظ رابطه خوب باایشون را پیشنهاد کنید

سلام دوست گرامی سن شما پایین است و امکان ندارد خارج از فضا و حال و هوای نوجوانی، این رابطه شروع شده باشد. علاوه بر اینکه شما یکدیگر را از نزدیک ندیدید و 1 سال است به صورت مجازی با هم در ارتباط هستید. در چنین شرایطی، ابتدا باید موقعیت سنی را در نظر داشته باشید و سپس اگر قرار است آینده مشترکی داشته باشید، باید تلاش کنید تا دیدار حضوری داشته باشید تا شناخت بیشتری اتفاق بیفتد.

سلام. من ایلیا هستم و بیست سالمه. من مدتیه که با یک دختری تو محل کارم آشنا شدم. حقیقتش من نویسنده هستم و داستان مینویسم و اونم همینطور. من با خوندن نوشته هاش و دیدن رفتار هاش یک علاقه شدیدی بهش حس کردم و هنوز هم درگیرشم. وقتی نوشته هاشو میخونم حس یک کوه آتش فشان رو دارم که داره فوران میکنه. خیلی بهش علاقه دارم. چه پیشنهادی برام دارید؟

سلام دوست گرامی اینکه با خواندن نوشته‌های او و دیدن رفتارهایش علاقمند شدید و تا این حد این علاقه شدید است، کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، چون گویا مدت زمان زیادی هم نیست که با او همکار شده‌اید. می‌توانید در قالب نوشته‌ها به او ابراز احساس کنید و یا به صورت مستقیم با او صحبت داشته باشید.

سلام من تو آپارتمان زندگی می کنیم به یک دختر وابسته شدم با پدرش میاد و باهم بیرون میرن اصلا از خونه نمیاد بیرون می‌دونم اون هم منو دوست داره اما نمی‌تونم شماره بدم می‌خوام شمارم و بزارم کفشش تو رو خدا کمک کن

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. از شخصی خوشتان آمده ولی راه ارتباطی باز نیست. اما تناقض این است که شما از کجا می‌دانید او نیز به شما علاقه دارد؟ اگر او را حضوری و تنها دیدید، بهتر است که ابراز علاقه کنید.

۱۵سالمه خیلی عاشقشم اما نمی تونم بگم خیلی می ترسم یه با ۱دقیه به من نگاه کرد و رفت چطوری بهش شماره یا چیز دیگه بدم کمکم کنید لطفاا😥😥😥

سلام وقتتون بخیر من پسری 21 ساله هستم، یکی‌ از همکلاسی هایم خانمی 22 ساله هستند که علی رغم اینکه به صورت حضوری هم باهاشون آشنایی داشتم اما از زمان شیوع کرونا به دلیل انجام یک پروژه مشترک که من مدیریتش را برعهده دارم و ایشون هم از اعضا هستند بسیار به صورت مجازی در ارتباطیم. من از این خانم خوشم اومده و شناخت قابل قبولی هم از ویژگی‌ها، نکات مثبت و منفیشون پیدا کردم. اما در حال حاضر شرایط ازدواج رو ندارم من هنوز کار ثابتی ندارم و مساله سربازی هم پیش روم هست از طرفی می‌ترسم بخوام تا تموم شدن دانشگاه و سربازی صبر کنم و از دستش بدم چون می‌دونم خواستگار زیاد داره حس می‌کنم باید یه جوری که حرمتش حفظ بشه بهش بفهمونم که بهش علاقه دارم

سلام دوست گرامی به درستی اشاره کردید که فعلاً شرایط ازدواج را ندارید و احتمالاً تا چندسال باید مشغول فراهم کردن این شرایط باشید. اما شما می‌توانید به او مثل یک خواستگار علاقه خودتان و شرایط را مطرح کنید تا خودش تصمیم بگیرد که با شما بماند و صبوری کند و یا با شخص دیگری ازدواج کند. اگر او قبول کرد، بهتر است شما در کنار درس خواندن، برای فراهم کردن شرایط ازدواج تلاش کنید و از خانواده نیز حمایت دریافت کنید.

سلام من به یکی از هم رشته ای های دانشگاه ام علاقه ی نسبی پیدا کردم. به تازگی در اینستاگرام دنبالش کردم و بعد هم اون دنبالم کرد.هم سن هستیم و 21 سالمه. با توجه به شرایط این سن و اینکه آینده ی شغلی ام مشخص نیست ابراز حس رو به صلاح میدونین؟ تابحال فقط در یکی از پست های اینستاش براش آرزوی حال خوب کردم و تشکر کرده. کل مقداری که تا حالا باهاش حرف زدم انقدره و خودش هم دختر کم حرفیه و در دانشگاه هم فقط دوستهاش دخترها هستن و با پسرها صحبتی نداره با این شرایط به نظرتون چطور جلو برم؟

سلام دوست گرامی همانطور که خودتان اشاره کردید، شرایط مناسبی برای ابراز علاقه ندارید، چون پس از برقراری رابطه شما باید برای امتداد پیدا کردن این رابطه نیز برنامه و هدف داشته باشید. شناخت شما از او کم است، بهتر است از طریق فضای مجازی و همچنین اگر امکانش وجود دارد شرایط ملاقات حضوری، شناخت خود را افزایش دهید، سپس اگر مطمئن شدید، ابراز علاقه کنید.

با سلام من پسری 27 ساله هستم که به طور اتفاقی در سینما با خواهر و برادری اشنا شدم(خواهر هم سن خودم چند ماه کوچکتر) و بعد از اون روز رفاقت من باایشان صمیمی تر شد. طوری که حدود یک سال هست به خواهر ایشان علاقه مند هستم و بیشتر اوقات به هم در واتساپ پی ام میدیم و ویس میفرستیم بدون ابراز علاقه واقعی. تنها دیدار حضوری ام هم با اتفاق برادر ایشان است. درکافه به مناسبت تولد خواهرشون کادو خریدم و بسیار خوشحال شدند.. در ویس و تکست هایی که از دختر مورد علاقه ام گرفتم متوجه حس خوب ایشان به خودم شدم ولی اکنون به شدت می‌ترسم قرار دو نفره بزارم بهش بگم چقدر دوسش دارم.. می‌ترسم با نشان دادن ابراز علاقه واقعیم دوستیشو باهام بهم بزنه و به برادرش بگه…. 🙈😭 من تو تمام این یک سال تمام فکر و ذهنم شده این دختر نمیتووم بهش فکر نکنم. تو رو خدا راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی شما به ایشان علاقه دارید و طی این مدت نیز شناخت بیشتری از او پیدا کردید که او نیز به شما بی‌میل نیست. ابتدا و قبل از گفتن این علاقه، هدف این رابطه را برای خودتان مشخص کنید، سپس به او اعلام کنید. بلاتکلیفی وضعیت آزاردهنده‌ای است. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام .من16سالمه از دختر همسایمون که 15 سالشه خیلی خیلی خوشم میاد من از 7سالگی دیدمش و واقعا عاشقش شدم هر موقع میبینمش هول میکنم یه اتفاقی برام میفته میخنده و از کنارم رد میشه بعضی وقت ها میخوام احساسمو نسبت بهش بگم ولی نمی تونم بهش بگم هی با خودم میگم نکنه بگه نه نکنه بره به مامانش بگه نکنه جوابمو نده لطفا کمکم کنید . من واقعا نمی دونم باید چیکار کنم انقدر اهنگ گوش کردم

سلام دوست گرامی میزان هیجانی که در این علاقه نسبت به دختر همسایه دارید، تا حد زیادی وابسته به سن و سال شماست. در سنین نوجوانی علائق افراد بسیار آتشین بوده و دوست دارند که سریعا به طرف مقابل برسند. این نکته را توجه کنید که او نیز در همین سن و سال است و ممکن است توجه‌ای که گاهی به شما نشان می‌دهد از روی هیجان باشد. اشاره به ترس‌های‌تان کردید و نکنه‌های ذهن شما زیاد شده است. خب اگر به بدترین وضعیت موجود فکر کنید مثلا او جواب شما را ندهد و یا به مادرش بگوید که شما ابراز علاقه کردید؛ در این صورت چه اتفاقی می‌افتد؟ شما برای جلب توجه ایشان می‌توانید موفقیت‌های خودتان را در درس، کار و یادگیری مهارت‌های مختلف افزایش دهید.

سلام،من17سالم هسته و از بچگی از دختر داییم خوشم میاد و از صمیم قلب عاشقش هستم و از خودمم مطمئنم،ولی نمیدونم چجوری بهش بفهمونم میترسم که به همه بگه من بهش پیشنهاد دادم و پیشنهادمم رد کنه شما میگیدمن چکارکنم؟ در ضمن هم سن خودمم هست.

ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام دوست گرامی 17 سالگی سن نوجوانی است یعنی اوج هیجانات را تجربه می‌کنید. زمان مناسبی برای عشق و انتخاب شریک زندگی نیست. اما شما می‌توانید با کسب موفقیت‌های بیشتر در زندگی فردی‌تان، توجه او را به سمت خودتان جلب کنید.

سلام من آرشام هستم 14سالمه دختری که دوستش دارم17سالشه اون قبلا با یه پسرس که25سالش بود رابطه داشت من باهاش خیلی خوب رفتار می‌کنم بهشم گفتم دوستش دارم ولی اون باور نمیکنه میشه بگید چطوری عاشقش کنم اون خیلی مغروره و به ابراز احساسات من می‌خنده من واقعا میخوامش از یازده سالگی می‌خوامش میشه بگید چطوری دلشو به دست بیارم یبارم بهش ابراز احساسات کردم منو رد کرد ولی الان خودشو همش در معرض دید من قرار میده بعضی وقت ها میاد دم در میشینه تا من برم پیشش حرف بزنم همشم وقتی با دوستام میریم دم در منو نگاه میکنه بنظرتون اون از رد کردن من پشیمانه؟ میشه بگید چطوری اونو عاشق خودم بکنم

سلام دوست گرامی اشاره کردید از 11 سالگی عاشق او شدید و تا امروز که 14 ساله هستید این احساس ادامه داشته است. دوره سنی که در آن قرار گرفتید، یعنی دوران نوجوانی زمانی است که هیجانات شما در اوج خودش قرار دارد و می‌توانید اشخاص مختلفی را دوست داشته باشید. گفتید او به ابراز علاقه شما می‌خندد، چون او نیز به این رشد و باور رسیده است که این ابراز علاقه شما در زمان مناسب و در سن درستی گفته نشده است. بنابراین نیاز است که واقع‌بینانه‌تر به این موضوع نگاه کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر نیز می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من آرشام هستم 14سالمه دختری که دوستش دارم17سالشه اون قبلا با یه پسرس که25سالش بود رابطه داشت من باهاش خیلی خوب رفتار نیکنم بهشم گفتم دوستش دارم ولی اون باور نمیکنه میشه بگید چطوری عاشقش کنم اون خیلی مغروره و به ابراز احساسات من میخنده من واقعا میخوامش 11از یازده سالگی میخوامش میشه بگید چطوری دلشو به دست بیارم یبارم بهش ابراز احساسات کردم منو رد کرد ولی الان خودشو همش در معرض دید من قرار میده بعضی وقت ها میاد دم در میشینه تا من برم پیشش حرف بزنم همشم وقتی با دوستام میریم دم در منو نگاه میکنه بنظرتون اون از رد کردن من پشیمانه میشه بگید چطوری اونو عاشق خودم بکنم

خیلی نامردین. چرا جواب نمیدید. خواهش میکنم ازتون. من الان یک مشکل جدید هم پیدا کردم. فهمیدم که حدوداً 8 یا 9 ماه دیگه از اینجا میرن. من الان واقعا گیج شدم. خیلی هم به کمکتون نیاز دارم. خواهش میکنم که جوالم رو بدید.

تروخدا جوابم رو بدید. احتمال خیلی زیاد میدم که مادرم هم به این دختر حس خوبی داره. از روی رفتارش فهمیدم. آخه چند وقت پیش بهم گفت که مشکلی نداره اگه خواستین برین با هم درس بخونین. حتی تاحالا چندتا از کتاب های من رو هم قرض گرفته ایشون. یا مثلاً چند روز پیش مامانم میگفت خواب دیدم شما دو تا دارین با هم حرف میزدید درمورد مسائل مختلف. واقعا دلم نمیخواد این دختر خانم را از دست بدم

بسیار ممنون که پاسخ تمام افراد را میدهید🌹 فقط یک درخواست دیگر دارم. خانواده این دختر اهل کاشان هستند و الان در شهرستان ما اجاره نشین هستند و ممکن است بخاطر کار پدرش از شهر ما بروند و من نمیخواهم ایشان را از دست دهم و میخواهم باهاش یک رابطه دوستی سالم داشته باشم و نمیدانم از چه راهی وارد شوم و اینکه اصلا نمیدانم به من چه حسی داره. لطفاً در این موارد کمکم کنید.

با سلام.من عاشق دختر همسایمون شدم. دقیقا هم سنیم.هر دو 16 سال داریم. من اصلا نمیدونم اون چه حسی به من داره. هر دوی ما نیز آدم های مذهبی هستیم. فقط هم دوبار به هم سلام کرده‌ایم. یکبار نیز او به مادرش گفته بود که اگر پسر همسایه(منظورش من بوده) دختر بود چقدر خوب میشد چون میتوانستیم با هم درس بخوانیم و قرآن حفظ کنیم. توان این را هم ندارم که به خانواده‌ام چیزی درباره‌ی علاقه‌ام بگویم. لطفاً راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی به چند نکته توجه داشته باشید: سن هردوی شما پایین است و 16 سالگی زمان مناسبی برای انتخاب شریک زندگی نیست. دیدگاه هردوی شما مذهبی است، پس برای ابراز علاقه باید از مسیر درست و خانواده وارد شوید و خودتان به صورت مستقیم صحبتی نکنید. علت علاقمندی خودتان را کشف کنید تا بدانید به چه علت او را پسندیدید. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

بسیار ممنون که پاسخ تمام افراد را میدهید🌹 فقط یک درخواست دیگر دارم. خانواده این دختر اهل کاشان هستند و الان در شهرستان ما اجاره نشین هستند و ممکن است بخاطر کار پدرش از شهر ما بروند و من نمیخواهم ایشان را از دست دهم و میخواهم باهاش یک رابطه دوستی سالم داشته باشم و نمیدانم از چه راهی وارد شوم و اینکه اصلا نمیدانم به من چه حسی داره. لطفاً در این موارد کمکم کنیپ

با سلام. من ۲۵سالمه و توی محل کارم به یه دختر که ۳ سال از خودم بزرگتره علاقه مند شدم، من هدفم از واردِ رابطه شدن با ایشون این هست که حس میکنم با اون کامل تر میشم و احساس خوبی بدست میارم. بعد از چند ماه بهش ابراز علاقه کردم اما ایشون جواب رد دادن، اما بعد از پیشنهاد من رفتارشون نسبت به من خیلی تغییر کرده و خیلی با من صمیمی تر شده و همش حواسش به من هست، و همیشه خودشو در معرض دید من قرار میده، نمیدونم دوباره بهش پیشنهاد بدم؟ البته فکر کنم بهترین راهش دعوت کردن ایشون به شام یا ناهار باشه… درسته؟

سلام دوست گرامی آیا طرف مقابل شما دلیل رد کردن این پیشنهاد را به شما گفتند؟ شما برای این پیشنهاد باید دلایل بیشتری داشته باشید. کامل شدن با یک نفر نمی‌تواند دلیل خوبی برای پیشنهاد دادن باشد. ابتدا باید معیارهای خودتان را مشخص کنید و دلیل این گرایش که به فرد بزرگتر از خودتان علاقمند شدید را نیز مشخص کنید. سپس می‌توانید مجددا به او پیشنهاد بدهید.

سلام من حدود یه ماهی میشه با یه دختر خانومی همکارم و از روز اولی که دیدمش تابه الان همه فکر و ذهنم درگیر اونه هر وقت میبینمش اون روز برای من عید ولی یه روز نباشه کلا میل به هیچ کاری ندارماون هروقت منو میبینه لبخندش همیشه هست . یه روز اون برای سلام کردن پیش دستی میکنه یا اون سر صحبتو باز میکنه ولی روز بعد که میرم تامن به اون سلام نکنم و سر صحبتو باهاش باز نکنم صداش در سکوتدمطلقه هر روز به سرم میزنه برم بهش بگم عاشقانه دوست دارم ولی نمیدونم چطور .نمیدونم اصن اون به من احساسی داره یانه.

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. یک ماه برای این میزان علاقه، منطقی به نظر نمی‌رسد. بنابراین نیاز دارید که با ایشان و خصوصیات رفتاری‌شان بیشتر آشنا باشید. شما نیاز دارید تا سرصحبت را با او باز کنید، در فضاهای مشترک کاری با او صحبت کنید و به صورت غیرمستقیم شروع به گرفتن اطلاعات بیشتر درباره او کنید. برای آموختن مهارت‌هایی مانند برقراری ارتباط موثر، از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۲۱ سالمه از یک سال پیش با یک خانمی همکار شدم که ۲ سال از من بزرگتر هستش خیلی بهش علاقه مند شدم و واقعا عاشقش شدم ولی متاسفانه فهمیدم ک نامزد داره از اون‌موقع تا حالا با هم همکاریم ولی هر کاری میکنم نمیتونم از فکرم بیرونش کنم از یک طرف هم از رفتاراش معلومه ک اونم به من احساساتی داره ولی من جرات ندارم که بهش احساساتمو بگم و با این افکار هر روز دارم خودخوری میکنم و واقعا حالم خیلی بده

سلام دوست گرامی به دلیل اینکه همچنان با او همکار هستید، پرونده احساسات شما همچنان باز مانده است و به این باور نرسیدید که راه شما و ایشان جداست. اگر او فرد متعهدی به زندگی خودش باشد، مسلماً رفتارهایی نشان نخواهد داد که علاقه خودش را به شما نشان دهد. از طرف دیگر ممکن است به دلیل علاقه‌ای که دارید، هر رفتار از جانب ایشان را به نشانه علاقمندی به خودتان بگیرید، درحالیکه ممکن است او به شما علاقمند نباشد. برای بهبود حال عاطفی خودتان توصیه می‌کنیم که قبل از هرگونه تصمیم جدی به مشاور مراجعه کنید.

سلام من ۲۱ سالمه حدود ۲ سالیه که علاقه ی زیادی به یکی از دختر های همکلاسیم دارم. خیلی ظاهر و رفتار و روحیه ای که تو این چند ساله از ایشون تو دانشگاه دیدم را دوست دارم و طی این مدت این علاقه بیشتر شده. ایشون دختری محجبه ومذهبی و متشخص هستن. من هم مذهبی هستم. چندبار خواستم باش صحبت کنم و حرفم را بزنم و ابراز علاقه کنم ولی ترسیدم و جلو نرفتم . چند بار به بهانه های مختلف مثل تبریک سال و نو موضوعات درسی پیام دادم و خیلی خوب جوابمو دادن(نه خیلی سرد رفتار کردن نه خیلی گرم). یکی دوباری هم ایشون به من پیام دادن و سوال پرسیدن چون دستیار اموزشی یکی از دروس دانشکده هستم. قصد من هم اشنایی و انشالله ازدواجه ولی هنوز از نظر مالی شرایط ازدواج ندارم .و شرایط مالی خانوادشون بهتر از ما هست. به خودم میگم برو بهش بگو که دوستش داری بعد که میبینم شرایط ازدواج تو این اوضاع را ندارم میگم صب میکنم تا وقتی که شرایطم درست بشه. از اون طرف هم میترسم که از دستش بدم ایشون هم ۲۱ سالشونه

سلام دوست گرامی اگر در تصمیم خود مصمم هستید با یکی از اعضای خانواده این مساله را مطرح کنید و با دخترخانم این علاقه را در میان بگذراید. اینکه در حال حاضر شرایط مالی برای ازدواج ندارید و احتمالا دوره سربازی را در پیش دارید، به این معنی است که زمان زیادی را باید برای تامین وکردن و پشت سر گذاشتن این مراحل بگذرانید. در این مسیر می‌توانید صبور باشید و سپس به او ابراز علاقه کنید و یا به او بگویید تا او خودش تصمیم بگیرد که حاضر به این همراهی هستند یا خیر. برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من قبل از شیوع بیماری کرونا به دختری در دانشگاه علاقه‌مند شدم نسبت به حس خودم مطمئن نبودم و ترس از شنیدن جواب منفی داشتم که اقدامی نکردم ولی الان بعد از گذشت حدود ده ماه هنوزم بهش فکر میکنم و با خودم میگم کاش همون موقع اقدام کرده بودم و حرف دلمو میزدم متاسفانه با شرایطی که الان پیش اومده امکان ملاقات حضوری وجود نداره و من تصمیم دارم با پیام درخواست آشنایی بیشتر بدم اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید

سلام دوست گرامی مقدمه آشنایی شما می‌تواند پیامی مشترک درباره درس و داشنگاه و شرایط روزمره باشد. اما قبل از این درخواست، حتما از خودتان بپرسید که به چه دلیلی از او خوشتان آمده است؟ اگر به شما جواب منفی بدهد، واکنش شما چیست؟ نیاز است که قبل از ارسال پیام برای باز کردن سر صحبت کمی از او اطلاعات کسب کنید و درباره اینکه آیا خودش با شخص دیگری در ارتباط نیست، مطمئن شوید.

من عاشق هم کارم شدم که ۶سال ازم بزرگ تر هست یک بار ازدواج ناموفق داشته هرروز جلوی چشمام هست خوشگل هم نیست فکرم خیلی در گیر کرده و از لحاظ فرهنگی تضاد داریم و به هچکی نگفتم دوستش دارم می دونم خانواده هم مخالف هستن به نظرت چیکار کنم باهاش ازدواج کنم یا نه

سلام دوست گرامی اشاره نکردید که سن خودتان چقدر است. و به چه دلیل از او خوشتان آمده است؟ صرفاً به دلیل ظاهر او؟ اشاره کردید 6 سال بزرگتر هستند، سابقه ازدواج قبلی دارند و از نظر فرهنگی متفاوت هستید و خانواده‌تان هم مخالف هستند. این مسائل در عین حال که می‌توانند آسیب‌زا باشند، اما به خودی خود باعث و یا مانع ازدواج نیستند اما شرایطی وجود دارد که باید آنها را مدنظر داشته باشید: سن: اگر سن ایشان را خانواده شما نپذیرند، اگر اطرافیان دائماً به شما طعنه بزنند که چرا با او ازدواج کرده‌ای و یا مسائل و مشکلات شما در آینده به مساله سن ختم شود، ازدواج دوامی نخواهد داشت. اختلاف فرهنگی: اگر دوطرف نخواهند با فرهنگ طرف مقابل خود را تطبیق دهند، نمی‌توانند ازدواج بادوامی داشته باشند. مخالفت خانواده نیز از جمله عواملی است که اگر برخلاف نظر آنها ازدواج کنید، باید خشم ناشی از این مخالفت را در آینده بپذیرید. چون هر مساله‌ای می‌تواند بین همسرتان و خانواده شما دردسر ایجاد کند. برای دریافت راهنمایی بیشتر و بررسی این رابطه می‌توانید از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام .خسته نباشید من از زمانی که بچه بودم به دختر داییم علاقه داشتم و باهم خیلی دوست بودیم و هستیم و حتی روزانه بیش از ۵ ساعت باهم صحبت میکنیم در مورد مسائل مختلف ولی نمیتونم علاقه خودم رو بهش بگم و یا درخواست دوستی بدم لطفا راهنمایی کنید . متشکرم💐

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید اگر تصور می‌کنید ایشان نسبت به علاقه نشان دادن شما موضع منفی می‌گیرد، می‌توانید از طریق یک واسطه امن این حرف را او بزنید. اما اگر نظر ایشان را مثبت ارزیابی کردید و قصد و نیت مناسبی برای ایجاد و شروع رابطه عاطفی دارید، می‌توانید مستقیماً به او ابراز علاقه کنید. البته باید مراقب باشید که چون فامیل هستید، فعلاً این علاقه بین خودتان بماند تا بقیه بزرگترها نیز در جریان قرار گیرند.

سلام مدتی هست که عاشق دختری حدود دو سال از خودم کوچکتر شدم ولی نمیتونم بهش ابراز علاقه کنم چند باری به هم رابطه چشمی برقرار کردیم ولی نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کن (رادیو عشق)

ممنون آروین 14 ساله از اردبیل

سلام دوست گرامی سن شما 14 و طرف مقابل 12 سال است. این سنین اصلا برای انتخاب شریک عاطفی و آغاز یک دلبستگی سن مناسبی نیست. چون هردو در سن نوجوانی هستید و احساس نیاز به دوست داشتن فردی و برقراری ارتباط را مساوی با عشق تلقی می‌کنید بهتر است تمرکزتان را روی دستاوردهایی مانند درس و یادگیری مهارت هایی زندگی اجتماعی بگذارید تا بتوانید روی او اثرگذار باشید.

سلام. من در حال حاضر دانشجوی ارشد هستم. ۲۴ سال دارم. در دانشگاه قبلی دستیار استاد بودم. اخیرا یکی از دانشجویان دختر که یک سال از من کوچکتره و قبلا در چند درس دانشجوی من بوده ازم خواست که در پروژه ای بهش کمک کنم و من در این حین بهش علاقه مند شدم. پس از اتمام پروژه میخواست هزینه اش رو هم پرداخت که من تعارف کردم و نگرفتم چجوری بهش ابراز علاقه کنم. میترسم بگه نه. ممنون

سلام دوست گرامی ابتدا باید بسنجید که دلیل این علاقه و خواسته شما چیست؟ اگر بتوانید خودتان دلیل منطقی برای علاقمندی‌تان بیاورید و برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشید،احتمال اینکه ایشان جواب منفی بدهند کمتر می‌شود. اما معمولاً در جواب خواسته‌های ما،دو جواب وجود دارد: آری یا خیر. پس به جای ترسیدن از جواب ایشان، حتماً ابتدا هدف و معیار خودتان را برای انتخاب او، مشخص کنید تا بتوانید به طریقه درست‌تری به ایشان ابراز علاقه کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام مدتی است عاشق دختری شدم که کنار محل کارم هست. اون تو ارایشگاه کار میکنه من چند هفته است به ایشون نگاه میکنم چشم هم چشم زیاد شدم ایشون هم لبخند و نگاه خیلی به طرف من دارند فقط محیط بیرون است شرایط صحبت فراهم نشده چندبار وقتی از ارایشگاه بیرون اومدن با مامانش، منم با ماشین رفتم دنبالش متوجه شد زیرچشمی نگاه میکرد الان ماندم چه جوری براش صد در صد بفهمانم عاشق اش هستم با چی شیوه بگویم نمیدونم

سلام دوست گرامی شناخت شما از ایشان کم است و بهتر است برای صحبت اولیه با ایشان هم کلام شوید و به او بگویید که می‌خواهید با هم بیشتر آشنا شوید. افراد جرات ورز و شجاع برای خانم‌ها جذاب‌تر هستند.

سلام خسته نباشید من از بچگی از دختر عمه خودم خیلی خوشم میومد ولی به خاطر اینکه 4 سال از من بزرگتره به مشکل برخوردم من علاقه خودم رو بهش ابراز کردم ولی اون ظاهرا این مساله رو به عنوان رابطه برادر خواهری دونسته و بعد اون موقع بهم بی توجهی میکنه و حتی نمی تونم دیگه فرصت حرف زدنم پیدا کنم راستش گیج شدم و واقعا به کمک نیاز دارم

سلام دوست گرامی هدف شما و دخترعمه‌تان از رابطه باهم متفاوت است و همین تفاوت باعث می‌شود که شما برخلاف حرف‌های ایشان، مجدداً بخواهید به ایشان اصرار کنید که با او در ارتباط باشید. اشاره نکردید سن شما و ایشان چقدر است، اما اگر واقعا او شما را به چشم یک برادر می‎بیند و یا ابراز علاقه شما را جدی نگرفته است، بهتر است فعلاً به ایشان مجددا ابراز علاقه نکنید.

سلام من حدود پنج ماهی که رابطه قبلیم تموم شده و الان عاشق یک دختر شدم که سه سال از من بزرگتر و یکبار ایشون و من با دوستامون رفتیم بیرون و تقریبا خیلی دوستانه باهم رفتار کردیم و تو تلگرامم خیلی کم و دوستانه صحبت هایی کردیم.بعنوان مثال بعد از مدتی که من دلیل واسه پیام دادن پیدا نمیکردم اون بهم پیام داد و درباره ‌یکی از پروژه‌ها بهم خبر داد . حتی کاری که میخواستم خودم برم انجام بدم ولی اون گفت چون منم میخوام برم واست انجام میدم، برام انجام داد . وقتی اومدم یکم با محبت تر باهاش صحبت کنم و تشکر کنم تا دو روز جواب تشکرمو نداد ولی من الان نمیدونم چطوری بهش درخواست دوستی بدم چون دختر سرسنگینیه و همچین میترسم درخواست بدم و ایشون برن به بقیه دوستاشون که دوستای من هم هستن بگن و واسه همین استرس دارم من قبلا با دخترا خیلی راحت دوست میشدم ولی الان چون دوستای مشترکی داریم میترسم پیشنهاد بدم!

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. ابتدا باید بررسی کنید که آیا رابطه قبلی برای شما تمام شده است و پرونده آن بسته شده یا خیر؟ سپس باید بررسی کنید که به چه دلیل به ایشان جذب شدید؟ با توجه به اینکه او 3 سال از شما بزرگتر است و معمولاً در سنین پایین، مولفه سن می‌تواند فاکتور مهم و اثرگذاری باشد. استرس و ترس شما از لو رفتن این جریان و پیشنهاد دادن، کاملاً طبیعی است، اما بالاخره باید تکلیف خودتان و این علاقه را روشن کنید. بهتر است پیش از هرگونه تصمیم، برا یبررسی بیشتر وضعیت خودتان ، از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام ممنونم که جواب همه رو میدین من 19 سالم هستو پشت کنکوری ام تو روستا زندگی میکنم چند سالی میشه عاشق دختر داییم شدم. اون دختری مذهبی و با حیا هستش. هر موقع میدیدمش نمیتونستم برم جلو و یا تو چشش نگا کنم چون قلبم تند تند میزد برای همین زیاد نزدیکش نمیشدم الان چند وقتی شده میخوام بهش بگم اما نمیتونم میترسم تو تلگرام بهش پیام دادم و سر مسائل درسی کمی باهاش چت کردیم خیلی باهام رسمیه اون سه سال از من کوچیک تره به نظرتون چیکار کنم لطفا کمک کنین در جوابتون فضای روستارو هم در نظر بگیرین ممنون سپاس

سلام دوست گرامی ضمن احترام به علاقه‌ای که به ایشان دارید، سن شما و طرف مقابل برای ازدواج و یا آشنایی مناسب نیست. بهتر است پس از تعیین اهداف خودتان برای آینده، تلاش کنید تا از طریق رسمی و خانواده علاقه خود را مطرح کنید. چون هم شما و هم ایشان در فضای روستا زندگی می‌کنید، ایشان هم رضایت به ارتباط دوستانه نمی‌دهند. قبل از طرح مساله با خانواده، حتما زمانی که برای رسیدن به اهداف خودتان و آینده‌تان می‌خواهید در نظر بگیرید.

سلام.خسته نباشید. من یک مدتی میشه از یک خانمی خوشم میاد که در واقع تو محل کارشون دیدمشون و من 1 ماهی میشه که به عنوان یه مشتری هر چند روز یبار به اونجا میرم و اینکه در اون مکان کلا فضای دوستانه و صمیمی وجود داره به خصوص با بنده چون یجورایی مشتری ثابتشون هستم و اینکه تو این مدت بنظرم چند باری باهاشون ارتباط چشمی برقرار کردم ولی بخاطر این که خجالتی هستم و این اولین تجربمه با ایشون صحبت آنچنانی نداشتم و شاید در حد چند جمله که بنظر خودم خوب پیش نرفت و اینکه ایشون کلا با دیگران زیاد معاشرت نمیکنن؛منظورم اینه کارکنان دیگه ای هم اونجا هستن که من باهاشون خیلی راحت معاشرت میکنم ولی با ایشون اصلا نمیتونم صحبت کنم شاید دلیلش همینه که من به ایشون علاقه دارم و اینکه یکی دوبار خواستم صحبت کنم باهاشون ایشون صحبتو ادامه ندادن و ففط جواب سوال منو دادن،نمیدونم بخاطر اینه که کلا خجالتی هستن یا علاقه ای به این کار ندارن.ولی اوایل من حس میکردم ایشون هم به من علاقه داشته باشن.می‌خواستم اگه میشه راهنماییم کنید چجوری راحت با ایشون حرف بزنم و اینکه بعد یه مدت چجوری از ایشون درخواست کنم که بیشتر آشنا بشیم و اگه میشه درباره اینکه از کجا میتونم بهفمم ایشون هم به من علاقه دارن یا نه. در ضمن من 18 سالمه. با تشکر.

سلام دوست گرامی به سن طرف مقابل و علت علاقمندی‌تان اشاره نکردید. به واسطه کار مشترک می‌توانید سر صحبت را با ایشان باز کنید. اما توجه داشته باشید که 18 سالگی برای شما زمان مناسبی برای انتخاب شریک عاطفی یا همسر نیست.

سلام، با عذر خواهی که مزاحم اوقاتتان شدم اما حقیقتا نمی دانم سوالم را با کی مطرح کنم من 31 سالم است و کترشناس ارشد عمران می باشم بر حسب اتفاق از طریق واتساپ با یک اکانت برخورد کردم و از تیپ پوشش و همچنین چهره طرف خوشم آمد و با پیگری های دیگر دیدم تحصیلات بالایی هم دارد که بیشتر جذب شدم، امانت این خانم از طریق فروارد برادرش که برای چاپ کردن جزوه اش نزد من بود پیدا شد، اکنون واقعا خواهان آشنایی و حتی ازدواج واقعی هستم اما نمی دانم چگونه این را بیان کنم چون خانم ها در ارتباط اولیه این خیلی برایشان مهم است که از کجا می شناسمشون و چطور ازش خوشم آمده و … هر چند من یک دفعه سلام کردم در نت به ایشان و گفتند شما ؟ گفتم حس که برا من و تو هست و بین من و تو هست می خواهم به خود شما بگویم و ایشان دیگر نه سوالی پرسیدند نه بلاک دادند نه هیچی ماندم دیگر چکار کنم، سپاس گذاری میکنم از سایت خوبتون و ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید که اشتباه نکنم

سلام دوست گرامی انتخاب برای آشنایی و ازدواج صرفا با این اطلاعات مختصر مثل دیدن عکس طرف‌مقابل و فهمیدن تحصیلات او کافی نیست. ازدواج به شناخت بیشتری دارد و نباید با یک هیجان سریعا تصمیم‌گیری کنید. حالا که به اکانت ایشان دسترسی دارید، بهتر است صادقانه بگویید که از چه طریق با ایشان آشنا شده‌اید. صداقت شما می‌تواند برای ایشان جذاب باشد. همچنین بهانه‌ای از طریق همان جزوه‌ای که باعث آشنایی شده بوده، پیدا کید و موضوعی برای صحبت داشته باشید و یکدفعه ابراز علاقه نکنید! شما باید ابتدا اطلاعات کافی از ایشان بدست بیاورید و سپس برای آشنایی و سرمایه‌گذاری بیشتر در رابطه اقدام کنید. ممکن است ایشان با کسی در ارتباط باشند و یا نامزد کرده باشند. به همین دلیل قبل از اینکه اطلاعات‌تان کامل نشده، تصمیم احساسی و هیجانی نگیرید.

با سلام ممنون که وقت برای پاسخ سوالم گذاشتید دقیقا این فرمایشاتی که فرمودید من در نظرم بود ولی یکم حرفها روی کاغذ زیبا هستش و در عمل سخت راجب جزوه ای که دقیق یادم نیست موضوعش چی بود بحث کنم، فکر می فرماید مزاحمم و حرفمون در نطفه خفه میشه اگر به قول شما سریع جلو نرم ، اینم باز قبول دارم اما شاید باز فکر بفرماید من مزاحمم و قصدم اذیت و … هستش اگه سریعا بگم ازتون خوشم اومده ، دختر خانمها بارها دقت کردم به جاای ذوق و شوق متنفر میشن ازت و یه آدم بد میبیننت و بازم میشه هیچ و الانم که مزاحم شما شدم دلیلش اینه طرف برام مهمه و نمیخام تک تیری که دارم به خطا بره در ضمن یجورایی راجبش تحقیق کردم خانواده محترم و خوبی هستن منم تحصیلاتم کارشناس ارشد و ایشون ظاهرا دانشجو دندان پزشکی هستن ولی متاسفانه این رشتشون هم معضل شده چون حالا فکر می فرمایند برا رشتشون میخام واقعا منگم شاید خیلیها این جملات من بخونن مثل دوستمون بخندن و بگن این کیه دیگه ولی نمیدونن قصدم جدیه امیدوارم یکم با جزییات بگید برای پیش رویی با سپاس بی کران

خخخ من نشستم همیه حرفا ومشکلات بچه هارو خوندم نمیگم من بمب تجربه ام ولی خدایی اینا مشکلات خیلی خیلی بچه گانس تااونی ک تو پارک اشنا شده تا اونی ک عاشق دختر عموش شده من اینو نگم احساس بدی میکنم اخه برادر مگ نمیگی دختر عموت مذهبیه؟خب پس توقوع داری وقتی بهش پیشنهاد میدی اون بگه چشم چون توگفتی بیا من رلت میشم خخخخ این نوع دخترا فقط ب فکر ازدواج میگردن پس خودتو زیاد عذیت نکن راستی من یک شکایتی ازاین سایت دارم هرکی ک مشکل داره اینجا مطرح میکنه رو خواهشا همینجا جوابشو بدید یا بده من نمیدونم این سایت دست کیه ولی اینجا جواب بده یا بدید ک ماهم بتونیم از این تجربه های شما استفاده کنیم میخوام بااین حرف جملرو تموم کنم توبری دنبال پول دخترا میان سمت تو ولی اگ تو بری سمت دخترا اونا میرن سمت پول من پیشنهاد میدم خودت بری سمت پول میپورسی چرا؟ چون اون وقت حق انتخاب داری

سلام دوست گرامی از توجه شما به سایت سپاسگزاریم. مشکلات و مسائلی که برای هرشخصی پیش می‌آید، برای خود آن فرد دارای اهمیت است و نمی‌توان آنها را بچگانه دانست. اما در مورد راهنمایی کامل از طریق پرسش و پاسخ، واقعاً تا زمانی که اطلاعات مشاور از وضعیت مراجع کافی نباشد، امکان راهنمایی جزیی وجود ندارد و باید حتماً توسط مشاور بررسی شود تا راهنمایی اشتباهی اتفاق نیفتد. درباره اهمیت مسائل مالی در ارتباط عاطفی و ازدواج باید گفت که این مساله تنا یک فاکتور است نه تمام آن. بلوغ های دیگری نیز وجود دارد که دونفر پیش از ازدواج باید آن را کسب کنند.

من دختری را در کلاس زبان دیدم و عاشق او ش شدم و نمی دانم که او هم مرا دوست دارد یا نه لطفا راهکاری به من نشان بدهید تا بت او ارتباط برقرار کنم و بو ابزار علاقه کنم

سلام دوست گرامی اطلاعات کمی نوشتید، سن شما و سن دخترخانم چقدر است؟ علت جذب شدن به او را بررسی کنید و ببینید آیا و با تصویر ایده آل شما هماهنگ است؟ بهتر است در ابتدا یک کار برای او انجام دهید که این کار به شکل یک خدمت باشد، مثلا چون در یک کلاس مشترک هستید، می توانید اگر او مشکل درسی دارد به او کمک کنید و یا اگر روزی سر کلاس حاضر نبود، تکالیفی که باید انجام دهد را برایش توضیح دهید. در این حالت شما یک تصویر خوب از خودتان در ذهن او برجای می گذارید. برای راهنمایی بیشتر از طریق دریافت مشاوره تلفنی یا آنلاین، از مشاوره رادیو عشق، بهره مند شوید.

من یه دختری رو تو پارک محله خودمون دیدم میخوام بهش پیشنهاد دوستی بدم اما میترسم چون فقط بار اولمه .میخواستم راهنماییم کنین که چطوری باید نظرشو به سمت خودم جلب کنم و اینکه چطوری بهش پیشنهاد بدم که تحت تاثیر حرفم قرار بگیره که احتمال جواب منفیش کمتر باشه

سلام دوست گرامی ابتدا باید بررسی کنید که به چه دلیلی جذب ایشان شده اید؟ چه میزان از ایشان اطلاعات دارید؟ شیوه درست پیشنهاد دادن که در این مقاله به آن اشاره شده را رعایت کنید.

سلام من نزدیک7سال میشه عاشق دختر عموم هستم او دختر خیلی مذهبی هستش همین یه هفته پیش بهش درخواست دادم ولی رد کرد خیلی دوستش دارم و واقعا نمی تونم زندگی بدون اون رو تصور کنم نمی دونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

سلام دوست عزیز لطفا با سیستم مشاوره تلفنی و آنلاین تماس بگیرید.

سلام من از دختر خاله ام خوشم اومده و چند وقت پیش چشم تو چشم شدیم بالایی ۱۰ بار میخام امسال بهش بگم ک دوسش دارم ولی استرس دارم میشه کمکم کنید

سلام استرس شما طبیعیه به خصوص چون فامیل هستید باید با احتیاط برخورد کنید. بهتره قبل از ابراز علاقه مستقیم کمی رابطه‌تون باهاش نزدیک‌تر و دوستانه‌تر کنید. مثلا توی شبکه‌های اجتماعی دنبالش کنید و راجع موضوعات مختلف باهاش صحبت کنید. اگر شرایط ازدواج دارید و قصدتون یک رابطه جدی هست می‌تونید از طریق خانواده هم اقدام کنید.

سلام من از دختری خوشم میومد توی کلاس دانشگاه دیدمش،مدتی زیر نظر داشتمش ،سر کلاس جلوم مینشت و فقط نگاهش میکردم بعد متوجه شد و جاشو عوض کرد،یکبار چشم تو چشم شدیم باهم ولی سریع نگاه شو به جزوش دوخت ،یکبار آدرس کلاس رو ازش پرسیدم بعد از حدود یک ماه و خورده ای توی مکانی خلوت توی یک طبقه دانشگاه موضوع رو بهش اینجوری گفتم سلام کردم و جواب سلام رو ابتدا با لبخندی داد،بعد خیلی سریع بهشون گفتم من از شما خوشم اوومده داشتم همینا رو میگفتم و بقیه حرفم رو که ایشون فقط نگاه میکردن وبا لبخندی رفتن ،منم رفتم. الان بعد از حدود چند ماه اینستاگرام پیام دادم جواب ندادن وبلاک کردن منو،توی دانشگاه دوستاشون بنده رو نگاه میکنن و جوری بهشون اطلاع میدن یا شروع به پچ پچ کردن میکنن،از طرفی وقتی تز محیطی که من هستم دور میشن برمیگردن و منو نگاه میکنن تازگی ها احساس میکنم توجهشون کمی تز روز اول بیشتر شده، لطفا منو راهنمایی کنید.

سلام دوست گرامی. دلایل جذب خود به ایشان را بررسی کنید و ببینید چه مواردی باعث شده که از ایشان خوشتان بیاید.بهتر است رفتارهای جذب کننده در خودتان را افزایش دهید تا توجه ایشان به شما جلب شود. برای دریافت مشاوره و تهیه دوره از جذب عشق تا ازدواج از مشاوران رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام. من دختری رو دوست دارم ( از فامیل های دور هستن) از من دو سال کوچیک تره ؛ دختره خوشگله ؛ خانواده شونم فقیر هستن ؛ بر عکس من خیلی قیافه خوبی ندارم ولی خانواده پول داری داریم ؛ من میترسم بهش بگم دوست دارم این بره به پدر و مادرش بگه بعد اون ها بیان به خانواده من بگن دعوا اعصاب کشی و… شما راهکاری دارید که من بتونم یه جوری باهاش رفتار کنم یا یه کاری کنم که بهش بفهمونم دوسش دارم ولی سندی دستش نباشه که بره به پدر و مادرش بگه ؟ دختره خیلی کم حرف هست و اخلاق خوبی هم داره ممنونم میشم جواب بدید

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیز به این سوال تو ذهنتون پاسخ بدید: هدفتون از ارتباط چیه؟ اگه دنبال یک رابطه سطحی هستید که باید توجه داشته باشید که به ایشون آسیب می‌زنید ولی اگه دنبال یک رابطه متعهدانه هستید، می‌تونید از شکل صحیحش وارد بشید. به ایشون بگید که از ایشون خوشتون اومده و می‌خواید که کمی با هم ارتباط داشته باشید که بیشتر همدیگر رو بشناسید. در این صورت، اگر ایشون به پدرشون هم بگن مشکلی ایجاد نمی‌شه چون شما می‌خواید با ایشون بیشتر آشنا بشید برای یک رابطه متعهدانه.

سلام. من مدتیه که به خانومی علاقه مند شدم الان میخوام برم صحبت کنم ولی میترسم جواب رد بشنوم چه کلمه هایی رو باید حین مکالمه بگم که پیشنهادم زشت نباشه

دوست عزیز سلام

اینکه چطوری بگید؟ کِی بگید؟ با چه جملات یا کلماتی بگید و …، خیلی به خودتون و شرایطتتون بستگی داره؛ در اینجا چندتا نکته خیلی مهم را در این شرایط به شما می‌گم، بعد خودتون تصمیم بگیرید که چطور با استفاده از این‌ها جلو برید: اول اینکه ببینید ارتباط شما در چه حد هست. آیا قبلا با هم حرف زدید یا نه؟ چرا این مهمه، چون شما بهتره تو ذهنتون یک دلیل موجه برای درخواست آشنایی داشته باشید تا وقتی ازتون پرسیدن (که احتمالا می‌پرسن، بتونید بگید). اینکه: “من به شما حس خوبی دارم”، جمله جذابیه، اما معمولا کافی نیست. البته اگه واقعا ارتباطاتتون محدود بوده تا الان و بر پایه همین حس فقط می‌خواید پیشنهاد آشنایی بدید، بهتره صادق باشید و خیلی واضح بگید (با کلمات خودتون): “بعد از ملاقاتی که با شما داشتم، فکر می‌کنم حس مثبتی به شما در من ایجاد شده؛ بنابراین فکر کردم اگر تمایل دارید، ارتباطمون رو کمی بیشتر کنیم تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم” یا چیزی شبیه به این. اگر هم دلایل دیگه ای وجود داره، دیگه بهتر. دوم اینکه، بهتره رو در رو در این مورد حرف بزنید. حالا این باز هم به نوع ارتباطتون برمیگرده؛ بهترین روش اینه که با ایشون تلفنی تماس بگیرید و ازشون بخواید ملاقاتی با شما داشته باشن. بعد رو در رو، پیشنهادتون رو مطرح کنید. پیشنهاد میکنم اصلا تو پارک یا فضاهای این شکلی قرار نگذارید. کافه و رستوران اولا به دختر احساس امنیت میده و دوما فضای آن تا حدودی در تصمیم فرد مقابل، تاثیر مثبت میگذاره. در نهایت اینکه چطوری بگید، بخش ساده ماجراست. کلیدش اینه: خودتون باشید و هیچ تلاشی برای اینکه آدم دیگه‌ای باشید نکنید. خیلی واضح بهشون توضیح بدید که به این دلایل ازشون خوشتون اومده و تمایل دارید که بیشتر همدیگر رو بشناسید.

در مورد ترس از جواب رد شنیدم هم باید بگم، بهتره که با این ترستون یه جوری کنار بیاید، چون هر درخواستی، باز هم احتمال رد شدن داره و این لزوما به شما برنمی‌گرده؛ بلکه بسیاریش به خاطر سبک شخصیتیه، نیازها، استانداردها و … فرد مقابله. پس، بله ممکنه جواب رد بشنوید ولی اینطوری ماجرا 50-50 هست و اگه نگید 100-0. یعنی اصلا امکان نداره به هم برسید. خودتون کدوم مورد را انتخاب می‌کنید؟

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰
چطور به یک زن عشق بورزیم ۲۰۱۰
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *