چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

 
helpkade
چطور بفهمیم شوهرمان کجاست
چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

هدف بخش

«سایت‌خوان دنیای اقتصاد»

گسترش اطلاع‌رسانی است و انتشار این مطلب به معنی تأیید محتوای آن نیست.

به گزارش کلیک، با رواج استفاده از گوشی های هوشمند، موجی از تبلیغات گسترده در مورد ردیابی با استفاده از شماره موبایل فراگیر شده است و کلاه برداران زیادی به دنبال سودجویی های خود در این بازار داغ هستند، در این مقاله سعی داریم شما را با هر آنچه که باید درباره ردیابی شماره موبایل بدانید آشنا کنیم تا در دام اشخاص سودجو نیفتید.

در میان تبلیغات گسترده ای که برای ردیابی مکان از طریق موبایل می شود رایج ترین آنها این است که با یک سرویس آنلاین/آفلاین یا یک برنامه/اپلیکیشن ادعا می‌کنند که می توانند با دریافت شماره موبایل، مکان فعلی صاحب شماره را بیابند. ولی آیا این واقعیت دارد؟

اگر می خواهید به این موضوع پی ببرید نخست باید درباره تکنولوژی‌های ردیابی مویابل توضیحاتی بدهیم، درحال حاضر دو نوع تکنولوژی در دنیا برای ردیابی شماره موبایل وجود دارد که یکی بر پایه GPS بوده و دیگری وابسته به شبکه اپراتورهای ارائه دهنده سیم کارت است.

جی‌پی‌اس (GPS) چیست و چگونه می تواند ردیابی می کند؟

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

جی‌پی‌اس (GPS) یا سامانه موقعیت یابی جهانی یک تکنولوژی‌ است که در آن ماهواره‌هایی که همیشه در مدار مشخصی حرکت می‌کنند، سیگنال‌هایی را به زمین ارسال می‌کنند. موقعیت ماهواره‌ها به گونه‌ای است که در هر سطحی از زمین حداقل ۴ ماهواره بر روی سرمان قرار گرفته است. گوشی‌ها با داشتن یک چیپ سخت افزاری مخصوص این سامانه، سیگنال‌ها را دریافت کرده و از آنجایی که سه پارامتر مکان ارسال، مکان دریافت و فاصله همیشه به یکدیگر بستگی دارند، می‌توانند با در دست داشتن مکان ماهواره و فاصله (که از داده‌های موجود در سیگنال‌ها محاسبه می‌شوند)، مکان ما را مشخص کند.

همانطور که فهمیدید مکان یابی از طریق GPS به شبکه موبایل یا شماره موبایل بستگی ندارد و هر دستگاه گیرنده سیگنال می‌تواند آن را بفهمد اما اصلا امکان فهمیدن موقعیت یک دستگاه دیگر تا زمانی که آن دستگاه خود موقعیتش را به ما ندهد وجود ندارد. در گوشی‌های هوشمند هم وضع به همین منوال است تا وقتی که برنامه‌ای اطلاعات مکانی GPS اش را به کسی ارسال نکند موقعیتش از این طریق مخفی خواهد ماند. این برنامه‌ها اغلب (نه همیشه) در دسته برنامه‌های شنود یا جاسوسی قرار دارند که استفاده از آن‌ها مستلزم نصبشان بر روی گوشی هدف است.

در نتیجه مطمئن باشید با در دست داشتن شماره موبایل، امکان ردیابی از طریق GPS گوشی فرد، به هیچ وجه امکان پذیر نیست.


موقعیت یابی رادیو‌یی یک گوشی موبایل

در این تکنولوژی ما شاهد نوع متفاوتی از ردیابی هستیم که کاملاً وابسته به سیم کارت و اپراتور ارائه دهنده است و به دیگر تکنولوژی‌ها نظیر GPS و … وابسته نیست. در موقعیت یابی رادیویی، سیگنال‌های ارسال شده از یک منبع توسط حداقل دو دریافت کننده (دکل‌های مخابراتی یا اپراتورها) آنالیز گشته و نتایجی ارائه می شود.

یکی از این روش‌ها موقعیت یابی هزلولی است که با توجه به تاخیر (TDOA) بین دریافت سیگنال توسط دو دکل از یک منبع (گوشی) و محاسبه فاصله هر کدام از آن‌ها با منبع سیگنال‌ها، یک هزلول بدست می‌آید. با وجود سه دکل، مختصات X (طول) و Y (عرض) جغرافیایی گوشی و با وجود دکل چهارم مختصات Z (ارتفاع) اش هم بدست می‌آید. با توجه به وجود تعداد زیادی دکل، مختصات پیدا شده دقیق تر هم به دست خواهد آمد.

اما نکته ی جالب اینجاست که همه این محاسبات و اطلاعات خام پیش از ردیابی توسط اپراتورها و ارائه دهندگان شبکه موبایل انجام می‌شود یعنی این نتایج تنها با درخواست مراجع قضایی و یا نیروهای امنیتی از جمله پلیس و … تحویلشان داده می‌شود؛ پس چطور در این تبلیغات ادعای آن می شود که به به این اطلاعات دسترسی دارند؟!

پس خیالتان از این بابت راحت باشد چون بدون تایید مراجع قضایی و پلیس، اپراتورها اطلاعات مکانی شماره موبایل را در اختیار هیچ شخص یا شرکت ثالثی قرار نخواهند گرفت.

در پس پرده ی این تبلیغات و برنامه‌های هک چه چیز وجود دارد؟

باید گفت که در پس این ادعاهای واهی هیچ چیز قرار ندارد و اغلب این تبلیغ کننده‌ها که چنین محصولات و امکانات اغلب جاسوسی را به فروش می‌گذارند پس از دریافت پول از شما در بهترین حالت هیچ برنامه‌ای را تحویلتان نخواهند داد یا یک برنامه‌ای به شما داده و می‌گویند که” این را در گوشی فرد مورد نظر نصب کن” چیزی که امکان پذیر نیست، چون معمولاً به دلیل قابلیت‌های امنیتی متعدد موجود در گوشی‌ها، حتی با داشتن دسترسی فیزیکی به گوشی هم ممکن است امکان پذیر نباشد.

اوج فاجعه در این ماجرا این است که این تبلیغ کننده‌ها پس از دریافت پول، در اکثر سناریو‌ها علاوه بر اینکه پول مفتی به جیب خواهند، حتی ممکن است به خود شما نیز آسیب برسانند. فرض کنید این اشخاص به عنوان یک برنامه هک کننده، برنامه‌ای را به شما بدهند که این برنامه نه تنها کاری نمی‌کند، بلکه ممکن است اطلاعات خود شما را هم به سرقت ببرد. اطلاعات حساسی از جمله رمز‌های عبور، تصاویر و فایل‌های شخصی، اطلاعات حساب‌های بانکی و … . حتی ممکن است پا را فراتر بگذارند و به سیستم عامل شما هم آسیب برسانند.

توصیه ی ما این است که اصلا به این تبلیغ ها اعتماد نکنید چون اگر پولتان را به چنین اشخاصی بدهید نه تنها پولتان را در مقابل هیچ باخته‌اید بلکه امنیت اطلاعات خود را هم در خطر انداخته اید.

گروه نشریات دنیای اقتصاد

درباره ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به روزنامه دنيای اقتصاد بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم

در دنیای امروز خیانت و متعهد نبودن بسیار باب شده و بسیار دیده می شود. حتی اگر شخصی به زندگی زناشویی وفادار باشد می تواند با استفاده از چت های اینترنتی و رابطه در فضای مجازی با افراد دیگر کم کم به سوی خیانت سوق داده شود.

برای پاسخ این سوال را به چند سوال کوچکتر تقسیم می کنیم: در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم.

بیشتر بدانید : چگونه از شوهرم که به من خیانت کرده انتقام بگیرم؟

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

معمولا زوجین بعد از چند سال زندگی مشترک می توانند به تفاوت های رفتاری همسرشان پی ببرند و تشخیص دهند که آیا همسرشان به آنها خیانت می کند یا خیر .اما بعضی افراد بسیار مراقب رفتارهایشان هستند طوری که همسرشان اگر کوچکترین شکی داشته باشد، این شک را در درون خود می کشد و حتی به این شک فکر نیز نمی کند. 

اولین دلیلی که شما می توانید به همسرتان شک کنید دروغ است. همسرتان مدام به شما دروغ می گوید البته لازم به ذکر است که هر دروغی را نمی توان به عنوان آغاز خیانت تلقی کرد. دروغ هایی که برای دیر آمدن به منزل، پاسخ ندادن به تلفن ، در جلسه های پیاپی به سر بردن، مسافرت های مداوم کاری، خوشحالی بی دلیل ، عوض شدن ذائقه همسرتان، بی میل در رابطه زناشویی، بی میلی در صحبت کردن با همسر یا فرزندان، بی میلی برای شرکت در مهمانی ها،ارجح دانستن تنها بودن در منزل، ارجح دادن محیط بیرون به منزل، کسل و بی حوصله بودن در برابر شما و فرزندان، فراموش کردن لذات و تفریحات گذشته …همسر شما به دنبال به دست آوردن لذت جدیدی در رابطه جنسی، عشق، زندگی ، فضای خانه، شورش علیه محدودیت هایی که شما برای او خلق کرده اید، می باشد .

بیشتر بدانید : 8 دلیل که یک مرد به همسرش به راحتی خیانت می کند!!

برای مثال : همسرتان پیش از این به ندرت برای شما هدیه ای می گرفت یا حتی گل می خرید اما در حال حاضر مدام به شما هدایای مادی و معنوی عطا می کند .شاید شما روزی در آرزوی رفتن به کلاس نقاشی بودید ، اما همیشه با مخالفت همسرتان مواجه می شدید و نظر همسرتان این بود که شما باید به جای رفتن به این کلاس ها به خانه و زندگی تان برسید اما امروز به طور نا منتظره ای همسرتان به شما می گوید اگر هنوز دوست داری به کلاس نقاشی بروی، من مخالفتی ندارم.تغییرات کاملا محسوس در رفتار همسرتان می تواند دلیلی برای بی تفاوتی او نسبت به شما و شروع رابطه جدیدی باشد ، البته باز هم لازم به ذکر است که هر بی تفاوتی را نمی توان به معنای خیانت حساب کرد.اما برعکس رفتار همسران خیانت کار باهوش ، همسران خیانت کار دیگری هستند که رفتاری بسیار فاحش دارند و به سادگی متوجه می شوید که در حال خیانت به شما هستند.برای مثال : کمتر به منزل می آیند ، زمانی که به منزل می آیند خسته هستند، هیچ تمایلی به همسر و بچه هایشان ندارند و ..گاهی اوقات همسران کم تجربه بودن طرف مقابلشان را برای خیانت بهانه می کنند. برای مثال مدعی هستند : همسرم در روابط زناشویی بسیار کم تجربه است و نمی تواند مرا راضی نگه دارد پس من به دنبال رابطه دیگری می روم 

بیشتر بدانید : این دسته از همسران بیشتر خیانت می کنند!!

اگر همسر شما دیروقت به منزل برمی گردد یا ساعاتی در روز تلفن همراهش را خاموش می کند یا پاسخ نمی دهد دلیلی برای خیانت او نیست.مسلما اولین کلمه ای که به ذهن شما حمله ور می شود : خیانت استاما لازم است بدانید شما تنها با دیدن این رفتار یا شنیدن بعضی مکالمات مشکوک نمی توانید همسرتان را متهم به خیانت کنید زیرا همان طور که می دانید بعضی از همسران بخصوص آقایان دوست ندارند که همسرانشان در کارهای بیرون از منزل آنها دخالت کنند به همین دلیل ترجیح می دهند که ارام و در خفا صحبت کنند پس بدون دلیل مشکوک نشوید.اگر شک و ظن شما به مرحله ای رسید که اطمینان خاطر به دست آورید، لازم است مدتی همسرتان را تحت نظر داشته باشید اما بطور نامحسوس و طوری که وی متوجه نشود.این عمل ، اخرین تیر شماست تا از خیانت همسرتان مطمئن شوید .زمانی که از خیانت همسرتان اطمینان حاصل کردید اما زندگی تان را دوست دارید و نمی خواهید طلاق بگیرید. به همسرتان بگوئید از لحاظ روحی تضعیف شده اید و نیاز به مسافرت دارید .

اگر بعد از این مسافرت ، دیگر رفتار مشکوکی از همسرتان ندید هرگز این مساله را به طور علنی بازگو نکنید که “من می دانستم تو در حال خیانت به من هستی “اگر این مسافرت پاسخگوی مشکل شما نیز نبود لازم است مشکلتان را با یک مشاور خانواده مطرح کنید . 

بیشتر بدانید : بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟

بیشتر بدانید : شوهر من یک معشوقه دارد

بیشتر بدانید : چرا همسرم دائم در حال خیانت کردن به من است؟

بیشتر بدانید : 10 نشانه ای که احتمالا همسرتان در حال خیانت به شما می باشد

بیشتر بدانید : چرا مردان خیانت می کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خیانت می شود!!

بیشتر بدانید : فکر می کنم همسرم در اینستاگرام به من خیانت می کند!!

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ  

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

تلفن همراه هم بود، تلفن همراه های قدیم. می‌توانستی به سادگی وقتی همسرت خواب است، تمام دریافتی‌ها و ارسالی‌هایش را چک کنی. هرچند ممکن بود پاک شده باشد اما این روزها دیگر حتی نمی‌توان به وسیله‌ی خصوصی همسر هم دسترسی پیدا کرد. موبایل هایی که فقط به اثر انگشت صاحبش جواب می دهد. گوشی‌هایی که می توان برای آن رمز گذاشت و حالا ما مانده‌ایم چه کنیم با همسری که مدام با تلفن همراهش مشغول است و وسوسه‌ی کشف دنیایی که برای او اینقدر جالب است؟

 

البته اگر موبایلش را چک کنیم بازهم چیزهایی هست تا بخواهیم به آنها هم سرک بکشیم مثل پست الکترونیکی یا همان ایمیل خودمان یا شبکه های اجتماعی ! کاش می شد ابزاری بر روی شوهرمان نصب می کردیم که تمام تلفن ها و تمام حرف‌ها و حتی بالاتر از آن تمام احساس‌های او را برایمان ارسال می‌کرد تا خیالمان راحت می‌شد. کاش چین ابزاری بود!

اگر شما هم در دلتان چنین حرفی می‌زنید و موافق هستید که با داشتن چنین برنامه ای زندگی تان شیرین تر می شود، ما به شما چنین چیزی را معرفی می‌کنیم. شما برای آنکه کنترل کامل همسرتان را در دست داشته باشید، بهتر است کنترل یک چیز او را به دست بگیرید و آن هم قلب شوهرتان است. این نه یک شعار است و نه یک نصیحت از نوع نصیحت‌های مادر بزرگ ها که البته نصیحت هایشان حتی این روزها هم تاریخ مصرف دارد، اما این یک پیشنهاد است. مدتی تلاش کنید و نتیجه اش را خودتان شاهد باشید. هیچ دو نفری در دنیا پیدا نمی شوند که بتوانند ادعا کنند همیشه با هم هستند و از همه چیز هم با خبرند.حتی دو قلو های به هم چسبیده هم، می توانند افق نگاه هم را نبینند.پس تنها چیزی که می تواند مانند یک بیمه نامه‌ی قوی، رابطه شما را بیمه کند و شش دانگ قلب همسرتان را به نام شما بزند، محبت و عشق بی قید و شرط شما به شریک زندگی تان است.

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

نمی گویم اگر شوهرتان را دوست دشته باشید، همین کافیست تا او برای همیشه متعلق به شما باشد.بعضی دوستی ها دوستی خاله خرسه است که بدتر باعث دور شدن افراد از هم می شود.مانند حس تملک قوی، حسادت و چک کردن های مدام به بهانه ی دوست داشتن!اما اگر به او عمیقا عشق بورزید، حواس تان به خواسته هاو نیازهایش باشد، احترام او را حفظ کنید، مهم‌تر از همه بتوانید یک هم زبان خوب برای حتی حرف های مردانه اش باشید، عشق او به خانواده اش را بپذیرید و زمان های بی حوصلگی بجای بارخاطر، یار شاطر شوید، حتما تمام قلب او را تصاحب خواهید کرد. خودتان هم متوجه جایگاه تان می شوید و می توانید با خیال راحت از کنار تلفن همراهی که قفل نیست عبور کنید و نخواهید آن را چک کنید.

 

نتایج نظر سنجی که هفته ی گذشته بر روی سایت خودتان بود، نشان داد که بسیاری از شما هم اعتقاد ندارید که چک کردن موبایل همسر کار خوبیست. برای آنها که نتوانستند شرکت کنند می گویم که ما در هفته ی قبل پرسیدیم: به نظر شما درچه بازه زمانی یک خانم باید تلفن همراه همسرش را باز بینی کند؟

اصلا

هفته ای یکبار

روزی یکبار

هر روز بیشتر از یکبار

 

نتایج نظر سنجی هم به شکل زیر بود:

اصلا

(62.42%) 

هفته ای یکبار

(17.44%) 

روزی یکبار

(11.35%) 

هر روز بیشتر از یکبار

(8.72%) 

 

یعنی چک نکردن موبایل همسر بیشترین طرفدار را داشت البته این نتیجه دو مفهوم دارد، که رد پای آن در برخی نظرات شما معلوم است:

_ به نظرمن حساسیت به موبایل وچک کردن آن به تباه کشیدن زندگیه ؛سری که درد نمی کنه که نباید دستمال ببندیم

_ هیچوقت صلاح نیست، مگر اینکه بنا به دلایلی اعتماد کمرنگ شده باشه و همسر در جریان باشه اونوقت باید خودش زمینه های شک و چک کردنو از بین ببره،یعنی رمز موبایلو برداره، موبایل رو دم دست بذاره، و مخصوصا با موبایل به دستشویی نره هرگز. در هر صورت سرک کشیدن به وسایل شخصی درست نیست.

_ به نظر من چک کردن موبایل همسر کار بسیار زشتیه من خودم به شخصه هیچ وقت موبایل همسرمو چک نکردم حتی اگرم کسی به گوشیشون زنگ بزنه من حتی نگاه نمیکنم کی زنگ زده.

هر فردی یه حریم شخصی وخصوصی داره دوست نداره کسی وارد حریمش بشه حتی همسرش خانما خواهشا گوشی شوهراتونو چک نکنید این کم کم باعث ایجاد عدم اعتماد میشه فقط فقط برای خودتون دغدغه ایجاد میکنید اینجور ممکنه باعث انحراف همسرتون بشید مگه بچس که چکش میکنید.  میشه خودتون رو بیخود حساس نکنید به جای اینکارا بیشتر به همسرتون توجه کنید تا خدای نکرده کاری نکنه که یه عمر شما عذاب بکشی.

 

چک کردن وسیله ی شخص همسر،درست نیست به دو دلیل: یکی اعتماد به همسر و دوم احترام به حریم خصوصی در زندگی زناشویی اما کار بهتری هم وجود دارد.

 

صمیمی باش و صمیمی بمان

زن مدیر، سلطان قلب مرد!

آتش‌بسی برای همیشه!

نجات ازدواج در هشت گام

بحث دلچسب و دعواساز پول

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

public@tebyan.com

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

این وب‌سایت یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش مطالب وجود ندارد.

نویسنده : علیرضا
| زمان انتشار :
1398-04-05 12:46:16

درحال لود مطلب …

برچسب ها :
بفهمم
شوهرم
کجاست

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

این برنامه دارای مجوز رسمی با شماره 20100886 از سازمان مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است و هر گونه کپی برداری از ایده و برنامه پیگرد قانونی خواهد …

Sep 6, 2014 – با نصب این برنامه بر روی موبایل همسرتان برای همیشه خیال خود را راحت کنید .برای دانلود این برنامه ی چک کردن همیشگی شوهر ، اینجا کلیک کنید.

Aug 10, 2014 – هیچ مردی کاملاً نمی‌داند که چطور احساسات خود را مستقیماً بیان کند، بنابراین به مبهم بودن ادامه می‌دهد. احساسات خود را … برچسب هاآيا شوهرم دوستم دارد؟ آيا همسرم … چطور بفهمم همسرم دوستم دارد يا نه؟ …. جوش زدن هر قسمت از صورت نشانه چيست؟

Jan 11, 2019 – در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم. بیشتر بدانید : چگونه از شوهرم که به من خیانت کرده انتقام بگیرم؟

Dec 1, 2016 – تحویلشان داده می‌شود؛ پس چطور در این تبلیغات ادعای آن می شود که به به این اطلاعات دسترسی دارند؟! پس خیالتان از این بابت راحت باشد چون بدون …

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که پیش از هر تصمیمی به چند نشانه که می‌تواند احتمال خیانت همسرتان را افزایش دهد، دقت کنید و به یاد داشته باشید.

Sep 21, 2011 – با سلاملطفا اگر میدونید و میتونید کمکم کنیدمن 30 سالمه و شوهرم 35 … الان دوباره بهش مشکوکم نمیدونم چه جوری بفهمم که بازم داره خیانت میکنه یا نه …

Mar 25, 2014 – چطور میتوانم بفهمم همسرم چیزی را از من مخفی میکند یا خیر-اگر میخواهید بدانید که آیا همسرتان چیزی را از شما پنهان میکند یا نه باید با نشانه های پنهان …

Jul 28, 2011 – تشخيص حرف درست از نادرست توانايي‌ است كه اغلب آدم‌ها آرزوي داشتنش را دارند. زنان براي اطمينان داشتن به شوهرشان بايد توانايي شناخت دروغگو را …

میخوای بدونی الان دوستت کجاست؟ مکان یاب موبایل به کمک سایت زیر می تونید مکان هر کسی. … خوش به حال شوهرت. Hadimax2006 آفلاين است …

تاریخ 05 تیر 1398

تاریخ 05 تیر 1398

نام

ایمیل

نظر


ارسال

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 30 دی 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 29 دی 1399

دانلود اهنگ دوراتو زدی مهدی احمدوند

جلوگیری از بارداری در دوران عقد

مرگ همسرم نی نی سایت

نام اعضای بدن به فارسی

تقدیم به دایی عزیزم

قیمت قرص پروپرانولول

تیمارستان چیست

متن دلداری دادن به داغدیده

داروی گیاهی ضد خواب

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

حدیث در مورد مهربانی خدا

تمامی حقوق محفوظ است!

این وب‌سایت یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش مطالب وجود ندارد.


“>

از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند

هیچ مسئله ای ناراحت کننده تر و خرد کننده تر از این نیست که زنی متوجه شود همسرش به او خیانت کرده است. خیانت همسر موضوعی بین المللی هست یعنی در تمام دنیا خیانت شوهر برای زنان بسیار فاجعه آمیز می باشد.

اما سوالی که گاهی ذهن خانم ها را به خود مشغول می کند،  از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند ؟ واقعا راهی وجود دارد تا متوجه شد که شوهرمان با کس دیگری رابطه دارد ؟ و یا در معرض خیانت همسرمان قرار گرفته ایم ؟

در این مواقع هر زنی باید به دنبال نشانه های خیانت همسر خود باشد. در زیر ما نشانه هایی را که شاید دلیل بی وفایی و خیانت شوهران باشد را آورده ایم .

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

اما قبل از هر چیز باید بدانید که این نشانه و علل به هیچ عنوان با قطعیت کامل نمی تواند بگوید که شوهر شما به یک همسر خیانتکار هست ؟ بلکه فقط برخی از نشانه های است که در مردانی که به همسرشان خیانت کرده اند نیز دیده شده است که تواند دلیلی غیر از خیانت داشته باشد.

پس حتما از متهم کردن بی دلیل همسرتان بپرهیزید . اگر هم مطمئن هستید که شوهرتان به شما خیانت کرده و یا با زنی دیگر رابطه دارد قبل از هر کاری حتما با یک مشاور خانواده خوب تماس بگیرید.

 

البته یک آزمون یا تست برای تشخیص خیانت شوهران در مقاله تست خیانت مردان | چگونه بفهمیم شوهرمان خیانت می کند ؟ وجود دارد که می توانید آنرا نیز دانلود کنید.

 

علامت ها و نشانه های خیانت همسر

و حالا جواب سوال: از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند ؟

۱ ـ وقتی شوهرتان نسبت به گذشته ساعات کمتری در خانه می ماند ، در حالی که مسئولیت‌هایش در محیط کار تغییری نکرده و هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد.

۲ ـ وقتی که همسرتان دنبال بهانه است تا با جر و بحث سر مسائل جزئی به بیرون خانه برود و تا دیر وقت نیاید یا حتی شب را در بیرون سپری کند.

۳ ـ وقتی آدم‌هایی که کاملا به آنها اعتماد دارید، بارها به شما هشدار می‌دهند که همسرتان به شما خیانت می‌کند و حاضرند دلایلی برای ادعایشان ارائه کنند.

۴ ـ وقتی همسرتان با این بهانه که برای ارتباط زناشویی متعارف با شما زیادی خسته است، از برقراری رابطه پرهیز می‌کند و این ماجرا بارها تکرار می‌شود.

۵ ـ وقتی هفته‌ای یکی دو بار دم غروب به شما زنگ می‌زند و می‌گوید به دلیل برخی مشکلات کاری امشب نمی‌تواند به خانه برگردد در حالی که می‌دانید ساعت کار او تا ۴ عصر بیشتر نیست.

۶ ـ وقتی فاکتور هزینه اقامت در هتل یا رسید پرداخت هزینه غذا در رستورانی را در جیب شوهرتان پیدا می‌کنید، در حالی که تا به حال شما را به آنجا نبرده است.

مطالعه مقاله راه برخورد با خیانت همسر چیست؟ را نیز پیشنهاد می کنیم.

۷ ـ وقتی اصرار دارد وظایف مشترک زندگی زناشویی را جداگانه و بدون شراکت با شما انجام دهد، مثلا رخت‌هایش را جدا از رخت‌های دیگران به اتوشویی بدهد یا پافشاری می‌کند حتی مسیر مشترک اداره‌های‌تان را جداگانه بروید.

۸ ـ وقتی حاضر نیست فیش حقوقی‌اش را به شما نشان دهد و با وجود داشتن درآمدی معقول هنوز نیمه ماه نرسیده، حسابش خالی می‌شود.

۹ ـ وقتی در تلفن همراهش، پیامک‌هایی می‌بینید که مضمونی عاشقانه دارد و به شماره تلفن همراه فرستاده نشده‌ است، حتی اگر نام گیرنده پیام‌ها مردانه یا زنانه باشد.

۱۰ ـ وقتی حریم خصوصی‌اش را افزایش می‌دهد، یعنی به شما اجازه نمی‌دهد قبض‌هایش را ببینید، به محض نزدیک شدنتان به رایانه صفحه ایمیلش را می‌بندد یا اجازه نمی‌دهد به تلفن همراهش دست بزنید و تماس‌هایش را در دستشویی یا حمام یا خارج ازخانه پاسخ می‌دهد.

۱۱ ـ وقتی که پنهانکاری هایش زیاد شده است . (این مسئله در معتادین هم زیاد دیده می شود).

۱۲ ـ وقتی هر بار موضوع بحثتان در خانه، خیانت همسران است او بدون متهم شدن، رفتاری دفاعی به خود می‌گیرد و خشمگین می‌شود.

۱۳ ـ وقتی حس می‌کنید فاصله شما و او زیاد شده و حوصله گفت‌وگو کردن با شما را ندارد.

۱۴ ـ وقتی تا پاسی از شب پای رایانه‌اش نشسته و با غریبه‌ای چت می‌کند، اما صبح حافظه مسنجر کاملا پاک شده است.

۱۵ ـ وقتی از بودن کنار شما احساس راحتی نمی‌کند و عصبی به نظر می‌رسد یا مایل نیست حتی لمسش کنید.

۱۶ ـ وقتی که به طور نامتعارف بسیار به ظاهر و تیپش اهمیت می دهد.

مطالعه مقاله راه برخورد با خیانت همسر چیست؟ را نیز پیشنهاد می کنیم.

در ضمن مقاله چگونه بفهمم که دوباره همسرم خیانت نمی کند ؟ نیز جالب است.

اگر بخواهید بدانید که در چه سنی مردان و زنان بیشتر خیانت می کنند می توانید مقاله سن خیانت در مردان و سن خیانت در زنان را مطالعه کنید.

همیشه اولین برخورد و مواجه با این گونه مسائل مراجعه به مشاوره خانواده می باشد.

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

09351034457

مشاوره تلفنی : 9099072932

گاهی روابط بعد از شروعی خوب و مناسب به شکست می انجامند. بعضی اوقات فقط با پرسیدن چند سؤال کوچک و جزئی ناگهان رابطه شما به پایان خود می‌رسد.

برخی اوقات نیز با اینکه شما باور دارید که او مرد رویاهایتان است، پیام‌هایی درهم و گیج کننده به شما منتقل می‌کند و شما را وادار به حدس و گمان راجع به احساسات خود می‌کند. در این مواقع شما شروع به بهانه جویی و ایراد گرفتن از او به خاطر رفتار نامشخص اش می‌کنید. درک کردن علائم و نشانه‌هایی که ثابت می‌کند مردتان دیگر علاقمند به شما نیست ممکن است دردناک باشد، اما به شما کمک خواهند کرد تا به یک رابطه مرده و بی معنی پایان دهید و بتوانید به زندگی خود ادامه داده و از آن نهایت لذت را ببرید.

او تلفن‌های شما را جواب نمی‌دهد یا ایمیل‌ها و پیام‌هایتان را به موقع پاسخ نمی‌دهد. شما نیز دائماً از این طرز برخورد او بهانه جویی می‌کنید و ایراد می‌گیرید. نادیده گرفتن، ساده‌ترین و مشخص‌ترین نشانه عدم علاقه و توجه او نسبت به شماست.

او در مورد زندگی خانوادگی‌اش با شما صحبت نمی‌کند یا هیچ تلاشی برای معرفی شما به اعضای خانواده و دوستانش انجام نمی‌دهد. برای انجام وظایف اجتماعی و شغلی‌اش از شما تقاضای کمک نمی‌کند. هیچ وقت برای ملاقات با دوستان و اعضای خانواده‌تان در دسترس نیست.

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

به قدری سرش شلوغ است که دیگر وقتی برای شما ندارد، همیشه به انجام کارهایی غیر از کنار شما بودن سرگرم است. به سختی حاضر به اختصاص یک روز وقت بیشتر برای شماست. اصلاً به این نکته توجه نمی‌کند که نیازهای شما چیزی بیش از نیازهای مادی است.

 اصلاً به فکر آینده نیست. حتی اگر شما در حال برنامه ریزی برای مراسم عروسی و ازدواج خودتان هستید، او حداقل به فکر تعطیلات بعدی تان یا گذراندن آخر هفته ای لذت بخش با شما هم نیست.

هیچ مردی کاملاً نمی‌داند که چطور احساسات خود را مستقیماً بیان کند، بنابراین به مبهم بودن ادامه می‌دهد. احساسات خود را به روشنی و با صراحت تمام ابراز نمی‌کند و رفتاری نامعلوم و پر از ابهام را از خود نشان می‌دهد. ممکن است شک و تردیدهایش را کاملاً درک نکرده باشد.

با علاقه ای عجیب در مورد دیگر زنان با شما صحبت می‌کند و اصلاً اهمیتی نمی‌دهد که ممکن است شما را ناراحت کند. ممکن است روابطش با همسر یا دوستان قبلی‌اش را حفظ کند. مردی که عاشقتان باشد، به شما توجه خواهد کرد و هرگز کاری که موجب ناراحتی شما شود انجام نخواهد داد.

دلایل زیادی برای رفتارهای مبهم خود دارد. دلایلی از قبیل کار زیاد، ضربه روحی از یک زن دیگر و یا نداشتن وقت و حوصله کافی برای عدم بحث درباره رفتارش می‌تراشد. اگر به شما علاقه داشت به جای بهانه جویی، راه حلی پیدا می‌کرد.

خواهان روابطی کم‌تر و محدودتر با شماست، دوست دارد کم‌تر در کنار شما باشد یا عادت‌هایی نظیر نوشیدن مشروبات الکلی پیدا کرده است. تعداد روابط زناشویی شما کم، بلکه متوقف شده است.

به احساسات خود بها دهید. اگر حس می‌کنید چیزی اشتباه است یا مشکلی وجود دارد، احتمالاً همین طور است. از دوستان خود در این مواقع کمک بگیرید، زیرا آن‌ها بهتر متوجه وجود مشکلات در روابط شما می‌شوند. شاید هم بخواهند مطلبی را با شما در میان بگذارند ولی نگران هستند که مبادا شما را ناراحت کنند.

روابط سالم و پایدار همیشه روابطی دوطرفه هستند. به پاسخ‌ها و واکنش‌های خود خوب فکر کنید. شاید رفتار شما باعث سوء ظن همسرتان شده است. شاید رفتار او پاسخی در مقابل رفتار اشتباه شما است. به جواب‌ها و رفتارتان فکر کنید، شاید همسرتان به جبران حرف‌های شما کارهایی خاص را عمداً انجام می‌دهد.

در اکثر موارد می توانید از طریق صحبت کردن، شنیدن نظرات یکدیگر و اندکی گذشت بر بسیاری از چالش های زندگی غلبه کنید. در انتهای این مقاله جمله ای را در مورد زندگی زناشویی بیان می کنم که در ذهن بنده حک شده است دقیقا به خاطر نمی آورم در کتابی این جمله ی زیبا را خواندم یا در اینترنت و یک وب سایت فارسی، مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که شاید پدر و مادر های ما بر اساس این قانون زندگی کرده اند که آمار طلاق در دوران جوانی شان بسیار پایین بوده است.

شما به کدام بیشتر اهمیت می دهید، دوست داشتن، بخشش یا هر دو؟ کدام یک برای داشتن رابطه ای سالم و پایدار مهم تر است؟

نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

گردآوري شده توسط گروه هفت گنج

دیدگاه شما

نام *

ایمیل *

آدرس وبسایت

شوهرم دارای بعضی از این مواردها هست

چه جالب همسرمن همه موارد روداره میدونم علاقه ای نداره به من اما نمیدونم چرا طلاقم نمیده؟

همسر من گلچيني از همه اين ها رو دارن

اصلا به درد نخورد

اگر واقعا این مطلب حقیقت داشته باشه و واقعا کارشناسانه باشه پس من باید فاتحه زندگیمو بخونم چون همسرم بجز مورد اخر تقریبا تمام موارد رو داره?????

تا به حال برایتان پیش آمده که با دوستانتان قرار بگذارید اما یکدیگر را سر قرار پیدا نکنید؟

یا اینکه قرار است برای اولین بار به خانه دوستتان بروید اما خانه او را نشناسید؟

اگر پدر و مادر باشید حتما آرزویتان است که بدانید فرزندتان در هر لحظه کجاست.

این برنامه دقیقا آن چیزی است که به دنبال آن هستید. همانطور که از اسم این برنامه پیداست به شما اجازه می دهد تا از مکان عزیزانتان در هر لحظه با خبر شوید. البته با اجازه خودشان. خیلی ساده کسانی را که نگرانشان هستید به لیست دوستانتان اضافه کنید و از این به بعد می توانید آنها را در هر زمان و هر مکان ببینید. همینطور آنها هم می توانند مکان شما را ببینند.

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

این برنامه در آینده تبدیل به کراس پلتفرم خواهد شد تا در تمام سیستم عامل ها به شکل یکپارچه عمل کند. هم اکنون این برنامه بر روی ویندوزفون و ios در دسترس است و در آینده برای ویندوز کامپیوترهای شخصی و آندروید نیز ساخته خواهد شد. بنابراین شما می توانید تمام دوستان یا اعضای خانواده را که آیفون دارند هم به لیست دوستانتان اضافه کنید.

این برنامه از بستر امن https استفاده می کند و هیچ کس جز دوستان شما قادر به دیدن محل شما نیست. ضمن اینکه برنامه فقط آخرین مکان شما را ذخیره می کند و تمام موارد قبلی پاک می شود.

نحوه استفاده از برنامه :

نکته اصلی اینکه هم شما و هم کسانیکه می خواهید از مکانشان با خبر باشید باید این برنامه را نصب کنید. این برنامه تنها بر روی ورژن ۸.۱ ویندوزفون قابل نصب است.

نکته دیگر اینکه باید هر دو نفر به اینترنت متصل باشید. و مکانیاب هر دو نفرتان روشن باشد.

بعد از ورود به برنامه در نسخه ویندوزفون برنامه ابتدا اکانت مایکروسافت شما را بررسی می کند و در صورتیکه اکانت مایکروسافت نداشته باشید باید یکی بسازید. بعد باید داخل برنامه یک ID بسازید تا دیگران شما را به آن اسم ببینند و بشناسند.

حالا در قسمت friends و از منوی پایین برنامه add friend را تپ کنید و نام کاربری شخص مورد نظر را وارد کنید. این کار ملزم به تایید شخص مقابل خواهد بود. وقتی که کسی به لیست دوستانتان اضافه شد می توانید با تپ روی اسم او مکان دقیقش را روی نقشه ببینید. برای اینکه دوستتان هم بتواند شما پیدا کند از منوی زیر نقشه گزینه locate me را انتخاب کنید. حالا شما با هم به اصطلاح متصل شده اید و از این به بعد هر کدام می تواند مکان دیگری را ببیند. ضمن اینکه می توانید هر کدام از دوستان را در صفحه اصلی پین کنید تا فورا او را در نقشه ببینید.

می توانید تنظیم کنید که این برنامه در حالت بک گراند (یعنی وقتی که داخل برنامه نیستید) فعال باشد یا نه.

همینطور می توانید لیست دوستانتان را مدیریت کنید و هر وقت که دوست داشتید آنها را حذف کنید. در کل کار با این برنامه راحت است و با امتحان کردن برنامه به اصول آن وارد خواهید شد. نکته مثبت دیگر اینکه حجم دانلود این برنامه کمتر از یک مگابایت است.

در آخر از دوست خوبم حمیدرضا عبدی بابت کمک در معرفی این برنامه متشکرم.

دانلود :حجم : ۱ مگابایت

برای دانلود نرم افزار Where R You  لینک استور ویندوز فون را برای شما قرار داده ایم :

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/where-r-you/5bd8a426-83c0-4766-8dd6-c41dbb44434f” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#FFFFFF” ] برای دانلود از استور ویندوز فون کلیک کنید[/button]

 

دانلود بوسیله کد QR :

برای دریافت لینک از طریق عکس زیر، دکمه Search گوشی را لمس کنید و از میان دو گزینه Music و Vision، گزینه Vision که را انتخاب کنید که به صورت آیکون چشم است. سپس دوربین گوشی را روی عکس زیر بگیرید تا لینک دانلود را شناسایی کند و صفحه این برنامه را در استور باز کند.

اقا واقعاً دست دردنکنه،یه چیزه دیگه اینکه فقط این برنامه اول برای ویندوزفون و ایفون ،خیلی بدرد بخوره هست حالا تا وینفون ۸.۱اپدیت کنم نصب میکنیم

اقا واقعاً دست دردنکنه،یه چیزه دیگه اینکه فقط این برنامه اول برای ویندوزفون و ایفون ،خیلی بدرد بخوره هست حالا تا وینفون ۸.۱اپدیت کنم نصب میکنیم

خب این چیش تازه بود وایبر و دیگر برنامه های چتم این کارو انجام میدن دیگه دقیقن همین مدلیه!!!

خب این چیش تازه بود وایبر و دیگر برنامه های چتم این کارو انجام میدن دیگه دقیقن همین مدلیه!!!

ببخشید من تو وایبر پیدا نکردم میشه بیشتر توضیح بدید

ببخشید من تو وایبر پیدا نکردم میشه بیشتر توضیح بدید

کنار باکس تایپ مسیج یه فلش هست اگه هنگام ارسال مسیج فعالش کنی مکانتون همراه با مسیج ارسال میشه و دوستتون میتونه تو نقشه ببینه..

کنار باکس تایپ مسیج یه فلش هست اگه هنگام ارسال مسیج فعالش کنی مکانتون همراه با مسیج ارسال میشه و دوستتون میتونه تو نقشه ببینه..

تو وایبر جایی که نوشته ما ( در حال تایپ ) نشون میده.همونجا یه علامت فلش هستش وقتی اونو میزنین بهتون میگه که GPS رو روشن کنید و با روشن شدن جی پی اس مکان خودتونو با هر بار که متن یا چیزی میفرستین به طرف نشون میده ( یه علامتی کنار نوشته میاره ) با تپ کردن رویه اون مکانه طرف براتون میاد دقیقن مثله این برنامه

تو وایبر جایی که نوشته ما ( در حال تایپ ) نشون میده.همونجا یه علامت فلش هستش وقتی اونو میزنین بهتون میگه که GPS رو روشن کنید و با روشن شدن جی پی اس مکان خودتونو با هر بار که متن یا چیزی میفرستین به طرف نشون میده ( یه علامتی کنار نوشته میاره ) با تپ کردن رویه اون مکانه طرف براتون میاد دقیقن مثله این برنامه

دوست بسيار عزيز من هم اين رو بلدم. اما خواستم ببينم خودتون هنگام توضيح متوجه تفاوت اين دو سيستم مي شيد يا نه. من حدس مي زنم شما اصلا متوجه اين مطلب نشديد. شايدم اصلا مطالب رو نمي خونيد و فقط دنبال ايرادات مي گرديد. به هر حال من خيلي از شما تعجب مي كنم. به جاي اينكه از سايت و پست هاي مفيدش استفاده كنيد تمام تلاشتون رو مي كنيد كه بگيد مطالب به درد نمي خورن تا ما رو از خدمت به خودتون دلسرد كنيد. دليلش چيه من نمي دونم. اگر كه نمي تونم رضايتتون رو فراهم كنم واقعا عذر مي خوام.

دوست بسيار عزيز من هم اين رو بلدم. اما خواستم ببينم خودتون هنگام توضيح متوجه تفاوت اين دو سيستم مي شيد يا نه. من حدس مي زنم شما اصلا متوجه اين مطلب نشديد. شايدم اصلا مطالب رو نمي خونيد و فقط دنبال ايرادات مي گرديد. به هر حال من خيلي از شما تعجب مي كنم. به جاي اينكه از سايت و پست هاي مفيدش استفاده كنيد تمام تلاشتون رو مي كنيد كه بگيد مطالب به درد نمي خورن تا ما رو از خدمت به خودتون دلسرد كنيد. دليلش چيه من نمي دونم. اگر كه نمي تونم رضايتتون رو فراهم كنم واقعا عذر مي خوام.

آقا میثم این چه حرفیه؟؟؟
منو آقا رضا میشناسه و میدونه ارادتم به این سایت چقده واقعن ناراحت شدم از حرفتون بابا من کی ایراد گرفتم؟؟؟؟؟
من فقط گفتم که این برنامه ای که ساختن زیاد برنامه جالبی نیس دقیقن مدلش مثله همین برنامه هایی هس که گفتم من به هیچ کدوم از مطلباس سایت ایراد یا خدای نکرده توهینی نکردم…
اگه باهام مشکلی شما دارین من نیام دیگه به این سایت…

آقا میثم این چه حرفیه؟؟؟
منو آقا رضا میشناسه و میدونه ارادتم به این سایت چقده واقعن ناراحت شدم از حرفتون بابا من کی ایراد گرفتم؟؟؟؟؟
من فقط گفتم که این برنامه ای که ساختن زیاد برنامه جالبی نیس دقیقن مدلش مثله همین برنامه هایی هس که گفتم من به هیچ کدوم از مطلباس سایت ایراد یا خدای نکرده توهینی نکردم…
اگه باهام مشکلی شما دارین من نیام دیگه به این سایت…

واقعن مسخره کردن آدما خیلی بده شما که میدونین لازم نبود بگین که نمیدونین مگه من مسخره جناب عالی هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعن متاسفم

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

واقعن مسخره کردن آدما خیلی بده شما که میدونین لازم نبود بگین که نمیدونین مگه من مسخره جناب عالی هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعن متاسفم

عزیز خودتو ناراحت نکن. سر یه مسیله کوچیک نیازی نیست که اینقدر بحث ادامه پیدا کنه. من شما رو میشناسم و معمولا زیر تمام مطالب نظرات مفیدی ارسال کردید و می دونم اگر ازتون خواهش کنم دیگه این بحث ادامه ندید می دونم گوش می دید. البته نمیخوام حق رو به کسی بدم.
آقا میثم که شما رو مسخره نکرد و تمام نویسندگان فقط هدفشون کمکه. همین. ممنونم ازت

عزیز خودتو ناراحت نکن. سر یه مسیله کوچیک نیازی نیست که اینقدر بحث ادامه پیدا کنه. من شما رو میشناسم و معمولا زیر تمام مطالب نظرات مفیدی ارسال کردید و می دونم اگر ازتون خواهش کنم دیگه این بحث ادامه ندید می دونم گوش می دید. البته نمیخوام حق رو به کسی بدم.
آقا میثم که شما رو مسخره نکرد و تمام نویسندگان فقط هدفشون کمکه. همین. ممنونم ازت

آقا رضا حرف ناحقو قبول ندارم ولی بخاطر شما چشم

آقا رضا حرف ناحقو قبول ندارم ولی بخاطر شما چشم

من اصلا قصد مسخره کردن شما رو نداشتم. اما وقتی که 2 ساعت از وقتتون رو میذارید تا یه برنامه ای رو با 3 نفر تست کنید و مطلبش رو بنویسید و روز تعطیل خدمت به دوستای وینفونی رو به تفریحات دیگه ترجیح بدید توقع ندارید کسی زیر پستتون بنویسه “خب این چیش تازه بود” من می دونم که اگر مخاطبینی مثل شما نباشند تمام کارهای ما بی مصرف می شه. و باور کنید تنها چیزی که به ما انگیزه میده نظرات سازنده شماست. وقتی که کسی نظر میده که مطلب براش مفید بود خستگی از تن ما درمیره. به خاطر همین تو نظری که نوشتم عذرخواهی کردم که مطلب راضیتون نکرده. اما باز هم به خاطر سوء تفاهم پیش اومده از شما عذر می خوام و امیدوارم بازهم شاهد حضور مفیدتون تو سایت خودتون باشیم.

من اصلا قصد مسخره کردن شما رو نداشتم. اما وقتی که 2 ساعت از وقتتون رو میذارید تا یه برنامه ای رو با 3 نفر تست کنید و مطلبش رو بنویسید و روز تعطیل خدمت به دوستای وینفونی رو به تفریحات دیگه ترجیح بدید توقع ندارید کسی زیر پستتون بنویسه “خب این چیش تازه بود” من می دونم که اگر مخاطبینی مثل شما نباشند تمام کارهای ما بی مصرف می شه. و باور کنید تنها چیزی که به ما انگیزه میده نظرات سازنده شماست. وقتی که کسی نظر میده که مطلب براش مفید بود خستگی از تن ما درمیره. به خاطر همین تو نظری که نوشتم عذرخواهی کردم که مطلب راضیتون نکرده. اما باز هم به خاطر سوء تفاهم پیش اومده از شما عذر می خوام و امیدوارم بازهم شاهد حضور مفیدتون تو سایت خودتون باشیم.

خسته نباشاید دوست عزیز ولی تو توضیحات برنامه نوشته که تو وینفون 8 هم ساپورت میشه ! لطفا چک کنید.

خسته نباشاید دوست عزیز ولی تو توضیحات برنامه نوشته که تو وینفون 8 هم ساپورت میشه ! لطفا چک کنید.

تو قسمت work with فقط ورژن 8.1 نوشته شده 🙂

تو قسمت work with فقط ورژن 8.1 نوشته شده 🙂

برای پیدا کردن جای دوستمون باید به اینترنت متصل بشه

برای پیدا کردن جای دوستمون باید به اینترنت متصل بشه

من نرم افزاری رو معرفی کردم اما توجهی نشد .

من نرم افزاری رو معرفی کردم اما توجهی نشد .

حتما در دست بررسيه در چند روز آينده تمام نرم افزارهاي پيشنهادي معرفي مي شن

حتما در دست بررسيه در چند روز آينده تمام نرم افزارهاي پيشنهادي معرفي مي شن

Salam agha narme afzare life360 family locator kheili az in behtare

Salam agha narme afzare life360 family locator kheili az in behtare

ایول جلویه خیانت و خیلی میگیره هه هه

ایول جلویه خیانت و خیلی میگیره هه هه

این برنامه یا برنامه هایی مثل واچاپ مکان طرف مقابل رو تو نقشه های نوکیا نشون مید؟ یا نقشه هاش مخصوصه؟

این برنامه یا برنامه هایی مثل واچاپ مکان طرف مقابل رو تو نقشه های نوکیا نشون مید؟ یا نقشه هاش مخصوصه؟

خیلی خوبه البته اگه خطا نداشته باشه و بشه با کامپوتر هم دید که خیلی عالی میشه وقتی کشی رو گم کنی خیلی به کار آدم میاد البته اگه این اینترنت بذاره مننون ازتون بابت تست برنامه ها

خیلی خوبه البته اگه خطا نداشته باشه و بشه با کامپوتر هم دید که خیلی عالی میشه وقتی کشی رو گم کنی خیلی به کار آدم میاد البته اگه این اینترنت بذاره مننون ازتون بابت تست برنامه ها

سلام دوستان .من یه مشکل کوچیک دارم چند وقته از یه گوشی برای من درخواست لوکیشن میاد و لوکیشن من بدون خواست من براش ارسال میشه..در حالی که اینترنت هم ندارم .و گزینه مکان من هم خاموشه

سلام دوستان .من یه مشکل کوچیک دارم چند وقته از یه گوشی برای من درخواست لوکیشن میاد و لوکیشن من بدون خواست من براش ارسال میشه..در حالی که اینترنت هم ندارم .و گزینه مکان من هم خاموشه

سلام گوشی منhTcراهنماییم کنید برا ی نصب این برنامه خیلی نیازش دارم،ممنونم از برنامه خوبتون

سلام گوشی منhTcراهنماییم کنید برا ی نصب این برنامه خیلی نیازش دارم،ممنونم از برنامه خوبتون

سلام من وایبر ندارم این خیلی عالیه مرسی

سلام من وایبر ندارم این خیلی عالیه مرسی

درود
سپاس برای نوشته‌های سودمند شما
تنها خواستم یک غلط املایی را یادآوری کنم : cross platform

درود
سپاس برای نوشته‌های سودمند شما
تنها خواستم یک غلط املایی را یادآوری کنم : cross platform

سلام دوست عزیز این برنامه روی گوشیه اندروید نصب نمیشه ؟

سلام دوست عزیز این برنامه روی گوشیه اندروید نصب نمیشه ؟

درود .باعرض پوزش من فقط روزی ۱۰بارگوشی راخاموش وروشن میکنم تا ویندوز۱۰ درست کارکنه .پیداکردن دوستان پیشکش .پیروزباشید.

درود .باعرض پوزش من فقط روزی ۱۰بارگوشی راخاموش وروشن میکنم تا ویندوز۱۰ درست کارکنه .پیداکردن دوستان پیشکش .پیروزباشید.

سلام خسته نباشید
برا گوشی های اندروید هم میشه
دقیقا چه جوری کار میکنه لطفا برا من توضیح بدید ممنونم

سلام خسته نباشید
برا گوشی های اندروید هم میشه
دقیقا چه جوری کار میکنه لطفا برا من توضیح بدید ممنونم

چطوری نصب کنم منکه نفهمیدم کمک کنید

چطوری نصب کنم منکه نفهمیدم کمک کنید

ارسال

صرف نظر از پاسخگویی

اين وب سايت متعلق به گروه وینفون بوده و تمامی حقوق آن محفوظ است. استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع (www.winphone.ir) مجاز است.
طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط آی وحید پیگرد قانونی دارد
طراحی سایت : آی وحید
, برنامه نویسی : درناوب

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

سلام بروبچ😃از همین جا اعلام کنم ک قضیه خیانت واینا نیس اما شوهرم چن وقتیه همش میچسبه دوستاش .یه کار کوچیک داره میره بعد چن ساعت میاد .ی برنامه هس ک بتونم از طریق گوشی هامون بفهمم کجاست؟؟؟؟؟؟؟

یا جدسادات

برگهایم

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

اره جیمیل خودتو بزنی تو گوشیش بعد هر وقت خواستی میتونی بفهمی دقیقا کجاست

توي سريالاي تلويزيوني هست😁از اونا بايد بپرسي

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

😂😂😂خب چ کنم دلم فکره.باز هست این برنامه؟

با کدوم نرم افزار؟

جیمیل بزنم تو گوشیش؟یعنی چ؟ی کمی دقیق توضیح بده من اهل ایمیل وجیمیل واینا نیستم

نمیدونم والا!!!!

😂🤦🏻‍♂️ رحم کن بهش ب نظرم … اینبارو ب خاطر ما ببخشش 😞

فیس بوکش ببینی محل ونشون میده

نمیتونم.رفیق بازی دیگه از ی حدی نباید بگذره😠اصرار نکن

نرم افزار نیس تو قسمت ستینگه

اوه یس😎

اره توضیح بده ..ولی شوهر من گوشیش ساده اس چجوری رد یابد بزاریم و بفهمیم ک کجاس؟

چشممم هرجورصلاحه😁🙌🏼

برو ستینگ

گزینه گوگل رو بزن

بعد گزینه اول نوشته گوگل اکانت

جیمیل خودتو که بهش بدی یعنی تمام اطلاعات کاربریشو میتونی کنترل کنی

میشخ توضیح بدی ؟؟

[QUOTE=92119216]برو ستینگ گزینه گوگل رو بزن بعد گزینه اول نوشته گوگل اکانت جیمیل خودتو که بهش بدی یعنی تمام اطلاع …[/QUO.    جیمیل خودمو چ جوری بهش بدم؟

بالا گفتم

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست

جیمیل داری؟

اگر نداری تو نت سرچ کن آموزشش هست. وقتی اکانتتو ساختی بهم پیام بده مرحله به مرحله میگم

با گوشی همسرت برو اینترنت

اکانت گوگلتو توش وارد کن.

تا اینجاش واضحه؟

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چطور بفهمیم شوهرمان کجاست
چطور بفهمیم شوهرمان کجاست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *