مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

 
helpkade
مشاوره رایگان جرایم رایانه ای
مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

موسسه حقوقی پاد انواع مشاورهای حقوقی

امروزه با گسترش رایانه های خانگی و دسترسی افراد به اینترنت،  شکل جدیدی از جرایم بوجود آمد که اصطلاحا به آنها جرایم رایانه ای گفته می شود . در سالهای اخیر با همه گیر شدن تلفن های هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت و حضور دایمی افراد زمینه ای را برای جرایم سایبری بوجود آورده است . در یکی دو سال گذشته و حضور پر رنگ مردم در شبکه های مجازی ،و سو استفاده برخی افراد سود جو باعث گسترش جرایم فضای مجازی شده است .

عدم آگاهی جامعه از مخاطرات فضای سایبری و شبکه های مجازی از یک طرف و گمنامی در محیط اینترنت از طرف دیگر باعث شده جرایم متعددی در این حوزه به وقوع بپیوندد .

مطالب و توضیحاتی را جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با این حوزه قرار داده ایم :

کلاهبرداری رایانه ای

مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

جعل رایانه ای

نشر اکاذیب رایانه ای

تخریب و اخلال داده های رایانه ای

جرم نقض علایم تجاری در بستر مبادلات الکترونیکی

دعاوی نام دامنه

نقض حق تالیف در بستر مبادلات الکترونیکی

قانون جرایم رایانه ای

دعاوی تخصصی در زمینه جرائم رایانه ای را به وکلای مجرب و زبده موسسه حقوقی پاد بسپارید.

برای مشاوره حقوقی آنلاین به کانال تلگرام موسسه حقوقی پاد مراجعه نمایید. برای اطلاع بیشتر در خصوص مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی پاد با ما تماس بگیرید.

23 آگوست 2020

22 آگوست 2020

10 آگوست 2020

08 ژوئن 2020

04 ژوئن 2020

18 مه 2020

12 مارس 2020

10 مارس 2020

04 مارس 2020

11 جولای 2019

 رشد روز افزون استفاده از فناوری خصوصا توسعه سیستم کامپیوتری و اقبال عمومی به استفاده از اینترنت طی چند سال اخیر حسب گردیده فضای جدیدی برای ارتکاب جرم فراهم گردد که در حال حاضر شاید بتوان گفت بخش عمده ای از جرایم در کشور ما از طریق استفاده از فضای مجازی و ابزارهای آن به وقوع می پیوندبه گونه ای که این رشد سبب گردید قانونگذار در سال ۱۳۸۸ اقدام به تدوین و تصویب قانون جرایم رایانه ای نماید و در اواخر سال ۱۳۸۹ واحدی تخصصی از پلیس تحت نام پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات به مبارزه با جرایم رایانه ای بپردازد.

مرکز مشاوره حقوقی وکیل سایبری با بکارگیری کارشناسان زبده علوم رایانه ای و نیز حقوقدانان آگاه از علوم رایانه ای افتخار دارد به عنوان اولین مرکز مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه پیگیری پرونده های جرائم رایانه ای خدمات رسانی نماید.

پیگیری حقوقی پرونده هایی نظیر کلاهبرداری اینترنتی، کلاهبرداری کارت به کارت، جعل رایانه ای، مزاحمت های رایانه ای، نقض قوانین مالکیت معنوی، نشر اکاذیب، قاچاق صوت و … از جمله مواردی است که علاوه بر ضرورت اطلاع از قوانین برای پیگیری حقوقی موضوع نیاز به دانش فنی گسترده جهت پیگیری های مرتبط با استخراج ادله دیجیتال جرم و ارائه آنها به دادگاه دارد.

مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

بهره مندی از تجربه و دانش فنی و حقوقی لازم در حوزه حقوق سایبری

پاسخگویی برخط به مشتریان در خصوص روند پرونده های جاری

همکاری مهندسین فناوری اطلاعات با وکلا برای رسیدگی برای رسیدگی به پرونده

ارائه مشاوره رایگان برخط در حوزه دعاوی سایبری و حقوق رایانه ای

مشاوره و ارائه راهکارهای فنی برای افزایش امنیت و ایمنی کسب وکار

همکاری با آزمایشگاه های ادله دیجیتال و متخصصین سایبری

 

در صورت تمایل به استفاده از تیم تخصصی وکلای «وکیل سایبری» و یا انعقاد قرارداد، می توانید به ما مراجعه نمایید.

گروه حقوقی تخصصی وکیل سایبری به شماره ثبت ۳۲۳۰۵۸ یک گروه کاملاً حرفه ای و متشکل از حقوقدانان و وکلای با تجربه و مسلط به امور رایانه، کارشناسان شناسایی و ردیابی جرایم اینترنتی و تیم واکنش سریع به حملات سایبری می باشد.

اطلاعات بیشتر

آدرس تهران: آیت اله کاشانی، بلوار اباذر، نبش خیابان شالی، پلاک 9 ، طبقه چهارم، واحد 6

تلفن: 28423214- 28423213
همراه: 09306734250

آدرس کرج: بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه 10 ، واحد 31 . تلفن: 32543620 – 026 همراه : 09121699718

ایمیل: info@irancyberlawyer.ir

انواع قراردادهای نرم افزاری

سؤالات متداول

سیاست حفظ حریم خصوصی

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه حقوقی تخصصی وکیل سایبری می باشد.

طراحی و ساخت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

جدیدترین مطالب در اینستاگرام cyberlawyeriran@

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

امروزه با گسترش رایانه های خانگی و دسترسی افراد به اینترنت ،  شکل جدیدی از جرایم بوجود آمد که اصطلاحا به آنها جرایم رایانه ای گفته می شود . در سال های اخیر با همه گیر شدن تلفن های هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت و حضور دایمی افراد زمینه ای را برای جرایم سایبری بوجود آورده است . در یکی دو سال گذشته و حضور پر رنگ مردم در شبکه های مجازی ، و سوء استفاده برخی افراد سود جو باعث گسترش جرایم فضای مجازی شده است .

عدم آگاهی جامعه از مخاطرات فضای سایبری و شبکه های مجازی از یک طرف و گمنامی در محیط اینترنت از طرف دیگر باعث شده جرایم متعددی در این حوزه به وقوع بپیوندد .

امروزه با گسترش محیط سایبر ، جرایم سایبری نیز توامان با هم افزایش یافته و خبرهای زیادی مبنی بر کلاهبرداری های سایبری در مطبوعات منتشر می شود . وکیل جرایم سایبری با توجه به جدید بودن این حوزه کارگشای پرونده های جرایم سایبری است . تفاوت عمده پرونده های سایبری با سایر پرونده ها را می توان در عدم آگاهی عمومی نسبت به اینگونه جرایم دانست.

شاید عموم مردم ، اطلاعاتی هر چند ناقص درمورد پرونده های کیفری ، تصادفات ، قتل و … داشته باشند ، امّا به جرئت می توان گفت اطلاعات عامه مردم درمورد پرونده های سایبری بسیار کم است . همین مورد سبب شده تا امروزه وکیل سایبری یکی از مهم ترین و بروز ترین شاخه ها در امر وکالت محسوب شود . البته وقتی صحبت از وکیل سایبری می کنیم باید بدانیم که وکیل جرایم سایبری و وکیل جرایم رایانه ای در واقع یک تخصص محسوب می شوند. تفاوت وکیل جرایم رایانه ای و وکیل جرایم سایبری در این است که ، وکیل جرایم رایانه ای با طیف گسترده تری از جرایم روبروست .

از همین رو در برخورد با جرایم سایبری ، مراجعه به وکیل سایبری که متخصص در این حوزه بوده و بر این بخش جدید از جرایم تسلط کافی داشته باشد ، میتواند کمک زیادی به احقاق حق زیان دیدگان بنماید . گروه وکلای دادگستران نگین عدالت با در اختیار داشتن وکیل متخصص در جرایم سایبری و رایانه ای و به سرانجام رساندن بیش از 100 پرونده در این حوزه ، می تواند شما را به بهترین شکل ممکن یاری دهد.مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

 بهتر است پیش از مشورت با وکیل جرایم سایبری بدانید چه جرایمی در دادسرای جرایم رایانه ای قابل پیگیری است : 

دسترسی غیر مجاز به داده ها و یا سیستم های رایانه ای و مخابراتی حفاظت شده

شنود غیر مجاز

جاسوسی رایانه ای (برای مثال هگ تلگرام)

جعل رایانه ای

تخریب و اخلال در داده ها و سیستم های رایانه ای و مخابراتی

سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه

جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی به وسیله سیستم های رایانه ای و مخابراتی

هتک حیثیت و نشر اکاذیب

تولید یا انتشار یا توضیع یا معامله داده ها یا نرم افزارهایی که صرفا به منظور ارتکاب جرایم رایانه ای به کار میرود

فروش و انتشار یا در دسترس قرار دادن گذر واژه یا هر داده ای که امکان دسترسی غیر مجاز به داده ها یا سیستم های رایانه ای یا مخابراطی متعلق به دیگری را فراهم میکند

آموزش نحوه ارتکاب جرایم فوق الذکر


آدرس :  تهران ، سیدخندان ، خیابان برازنده ، پلاک 32 ، طبقه 6 ، واحد 64ساعات کاری موسسه :   شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا 18شماره های تماس : span> 02188734493 – 02188734324

© کلیه حقوق علمی، مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه حقوقی دادگستران نگین عدالت  می باشد .

پ

پلیس فتا در حوزه مجرمین پیشرفته و حرفه‌ای عمل می‌کند و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره آنلاین به مردم است.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی محمد رجبی کارشناس ارشد امنیت فضای مجازی در مصاحبه با شبکه رادیویی گفت و گو با بیان این مطلب اظهار داشت: با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی محیط جرم تغییر یافت و پلیس های دنیا متوجه افزایش حجم جرایم در فضای مجازی شدند و پلیس فتا را تشکیل دادند.

وی درباره اینکه کشف کلاهبرداری میلیاردی که اخیراً در حوزه طلا رخ داد توسط پلیس فتا صورت گرفت و یا اینکه یک شکایت بود؟ گفت: سکه ثامن موضوع چند وجهی است و پلیس برای شروع رسیدگی ملزم به رعایت دو شرط مشهود بودن جرم و دستور مقام قضائی است. پلیس جرم یابی می کند اما نمی تواند در همه موارد بار همه سازمان های دولتی را بر عهده بگیرد. رده های تخصصی باید اعلام تخلف کنند تا پلیس اقدام کند. در قضیه اخیر نیز ما اقدامات پیشگیرانه داشتیم و خوشبختانه اعلام پلیس و دستگیری مجرمین باعث شد از افزایش دامنه جرم جلوگیری شود.

وی درباره اینکه پلیس فتا چه تفاوتی با سایر بخش های پلیس دارد و میزان نیازمندی سایر واحدها به این بخش چه قدر است؟ افزود: از آنجایی که فضای پلیس فتا یک فضای سایبری و دیجیتال است ما حضور فیزیکی در محیط شهری نداریم و مردم همکاران ما را در خیابان ها و کلانتری ها نمی بینند و ماموریت های خود را در پشت رایانه انجام می دهیم. ما در پلیس فتا در چندین حوزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای عمل می کنیم. یکی از این حوزه ها آزمایشگاه های تخصصی استخراج ادلّه دیجیتال جرم است که در اختیار پلیس فتاست و در تمام رده های ناجا کاربرد داشته و به کشف جرم و حل پرونده کمک می کند. پلیس فتا در حوزه مجرمین پیشرفته و حرفه ای عمل می کند و در حال حاضر نیز به حوزه پیشگیری از جرم ورود جدی کرده است.مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

سرهنگ رجبی درباره آموزش برای حفظ امنیت در فضای مجازی هم تصریح کرد:
بخش مهی از امنیت، به شخص کاربر وابسته است؛ یعنی در پیچیده ترین ارزیابی ها و سیستم های امنیتی همواره نقش عامل انسانی به شدت برجسته است. این مسئله در حوزه فتا و جرایم رایانه ای نیز وجود دارد و مورد بررسی قرار می گیرد.

هر زمانی که کاربران فضای مجازی حس اعتماد کمتری به شبکه های اجتماعی پیدا می کنند در برابر جرایم نیز مصونیت بیشتری دارند اما افراد خوش باور به فضای مجازی و کسانی که تصور می کنند همه مطالب در این فضا واقعی و زیباست بیشتر قربانی جرم می شوند. این مسئله باعث شده ما در حوزه اجتماعی پلیس و آموزش های اجتماعی رده تخصصی داشته باشیم و در سراسر کشور برنامه های آموزشی متعددی را برگزار کنیم.

کارشناس ارشد امنیت فضای مجازی درباره اینکه آیا پلیس فتا در کانال‌های با جمعیت بالا حضور دارد؟ هم گفت: برخی تصور می‌کنند پلیس فتا به دنبال جستجو در کارهای مردم است درصورتی‌که این‌گونه نیست. حجم اطلاعات و مأموریت‌های پلیس فتا به‌قدری گسترده است که ما فرصتی برای رسیدگی به امور اجتماعی مردم پیدا نمی‌کنیم ضمن اینکه اجازه ورود به حریم خصوصی مردم را هم نداریم. پلیس فتا برای بررسی ادله داخل رایانه و موبایل‌ها در پرونده‌ها حتماً به‌حکم قضایی نیاز دارد و قاضی تعیین می‌کند به کدام بخش از اطلاعات نیاز دارد و ما همان اندازه از اطلاعات را استخراج می‌کنیم و به او تحویل می‌دهیم.

رجبی گفت: پلیس فتا در حوزه پیشگیری از جرم دو رویکرد کلی دارد. رویکرد اول پیشگیری وضعی است. در حال حاضر اپلیکشن‌های خدماتی و نرم افزارهایی وجود دارد که مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند و از طریق این نرم‌افزارها جرم‌هایی اتفاق میفتد. ما در کنار تحلیل فنی نرم‌افزار روش‌های مجرمانه را شناسایی و راهکارهایی را برای پیشگیری از جرم تعیین می‌کنیم.

رویکرد دوم پلیس، اجرای برنامه‌های پیشگیری اجتماعی است، مردم باید از برخی شگردهای وقوع جرم آگاه شوند تا قربانی جرائم مجرمان نشوند. در همین راستا پلیس فتا برنامه‌های بسیار زیادی ازجمله کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی در صداوسیما را اجرا می‌کند.

همکاران ما در بخش گزارش‌های مردمی سایت پلیس فتا به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره آنلاین به مردم هستند. افرادی که به سایت پلیس فتا دسترسی ندارند می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ به همکاران ما در پلیس فتا مرتبط شوند و هر کمکی را از ما درخواست کنند.

ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعّالیّت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در جامعه‌ی اطّلاعاتی، حفاظت و صیانت از هویت دینی و ملّی … ادامه

تمام حقوق این سایت برای پلیس فتا محفوظ است


news-dbba3d57f2de9b7da56007719cf81136d11cdec1.mp3Downloads-icon

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

1 پاسخ

سلام

می تونید با کلیک بر روی دکمه طرح سوال در بالای صفحه، سوال خودتون رو مطرح کنید.مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

همچنین برای بررسی دقیق مشکل حقوقی خود در زمینه جرائم رایانه ی و سایبری پیشنهاد میکنم مشاوره تلفنی بیدبرگ از وکیل متخصص امور سایبری دریافت کنید. می تونید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ درخواست مشاوره تلفنی خود را ثبت کنید.

>> دریافت مشاوره تخصصی <<

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

مشاوره رایگان با وکیل جرایم رایانه ای

 

فهرست مطالب

امروز که بازار پیام رسان های اینترنتی و شبکه های مجازی داغ و اکثریت افراد جامعه از این امکانات استفاده می کنند، در حاشیه خود مسائلی را به وجود آورده که برای بسیاری از افراد ناخوشایند و بسیار تلخ است. در بستر دیجیتال و فضای مجازی طیف وسیعی از جرایم قابلیت وقوع دارند که بررسی تک تک آنها و شاکله آنها کاری تخصصی و مفصل است.

 

مشاوره رایگان جرایم رایانه ای

یکی از مواردی که کاربران فضای مجازی را برانگیخته است، ترس از لو رفتن متن پیام ها و یا مکالمات طرفین است. هر چند نفس این عمل که ارسال مطالب یا گفتن سخنانیکه بعدا ترس از انتشار آنها داشته باشیم در فضای مجازی اقدامی دور از دور اندیشی و غیر عاقلانه است اما گناه افرادی خواسته یا ناخواسته درگیر این موضوع می شوند.
گاها اتفاق می افتد که فردی در فضای مجازی به دیگری اعتماد کرده و سخنانی را در باب درد و دل یا از سر خیر خواهی یا هر انگیزه دیگری با او در میان گذاشته و بعدا این فرد مورد اعتماد از این اعتماد سوء استفاده کرده و آنها رو منتشر کرده برای منتشر نکردن آنها از فرد اخاذی می کند.

 

 

اسکرین شات به تصویری گفته میشود که از محیطی مجازی گرفته می شود که در بحث مورد نظر ما خصوصا به تصویر گرفته شده از متن پیام های ارسالی و دریافتی اشاره دارد.
باید گفت انتشار یا تهدید به انتشار اسکرین شات از متن پیام ها در صورتیکه اگر انتشار یابند موجب ضرر و زیان مادی یا معنوی به شخص بزه دیده می شود، جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است. تاکید می شود حتی تهدید به انتشار ولو عملی نشود موجب تحقق جرم است.

 

 

در این رابطه ماده 745 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات بیان میدارد:
((هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا چهل میلیون (40.000.000) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.))
اسکرین شات را می توان در تفسیر واژه ((اسرار دیگری)) گنجاند زیرا طبق ماده 8 قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ قانون شهروندی ((نامه ها، عکس ها، نوشته ها و فیلم های خصوصی)) از مصادیق اسرار شخصی دانسته شده است.
پس کسی که اسکرین شات پیام های دیگری را منتشر کند در صورت وجود شرایط گفته شده به حبس از 91 روز تا 2 سال با جزای نقدی از 5 میلیون ریال تا 40 میلیون ریال یا هر دو جازات محکوم میشود.

 

 

اما در مورد تهدید به انتشار اسکرین شات، میتوان به ماده 669 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات استناد کرد.
به موجب این ماده (( هر گاه فردی ، دیگری را به هر نحو ، تهدید به قتل ، ضرر نفسی ، شرافتی ، مالی و یا به افشای سری ، نسبت به خود یا بستگان او نماید ، اعم از اینکه به واسطه ی این تهدید تقاضای وجه ، مال یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را نمود یا ننموده باشد ، مجازات فرد مجرم تا ۷۴ ضربه شلاق یا به حبس از دو ماه تا دو سال خواهد بود.))
پس مجازات تهدید به انتشار اسکرین شات که از مصداق اسرار خصوصی و شخصی است مجازات شلاق یا زندان داشته باشد.

شماره های تماس موسسه حقوقی حق جویان :09153104004

بازدیدها: 49

امور وکالتی اموری تخصصی است که توسط” وکیل متخصص در مشهد “فقط در حیطه “وکیل مشهد “یا “وکلای دادگستری مشهد” است حال ممکن است عدم حضور” وکیل پایه یک دادگستری در مشهد” یا “وکلای دادگستری مشهد” برای طرفین دعوا موجب ورود ضرر باشد و از عدم حضور” وکیل خوب در مشهد” یا “بهترین وکیل در مشهد” و “وکلای دادگستری مشهد “هر کدام از طرفین که خود را بی نیاز از داشتن” وکیل پایه یک دادگستری” می دانسته متضرر گردد چرا که” وکیل دادگستری مشهد” متخصص و کارشناس امور وکالتی است، “وکیل پایه یک دادگستری مشهد” همان شخصی است که می بایست در دعوا حضور داشته باشد، هم اکنون به فکر داشتن یک” وکیل پایه یک دادگستری در مشهد” و یا به همراه داشتن” وکیل حقوقی در مشهد” و “وکیل کیفری در مشهد” در پرونده خود می باشید هم اکنون با ما در ارتباط باشد. تلفن تماس : 09153104004

وکیل پایه یک دادگستری رضا حسینی برج

کارشناس ارشد حقوق خصوصی

آدرس موسسه:

مشهد – بلوار سجاد – بزرگمهر شمالی 1 – پلاک 17 – طبقه 2 – واحد 201 ( موسسه حقوقی حق جویان )

شماره های تماس :

09153104004

37600011

 

پرتال جامع قوه قضائیه جموری اسلامی ایران

وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران

وب سایت طلاق توافقی زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری رضا حسینی برج

وب سایت معرفی وکلای برتر شهر مشهد

مشاوره رایگان جرایم رایانه ای
مشاوره رایگان جرایم رایانه ای
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *