چگونه گوشی همسر را هک کنیم

 
helpkade
چگونه گوشی همسر را هک کنیم
چگونه گوشی همسر را هک کنیم

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید که یکی از کارمندانتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی فرزندان نوجوانتان باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک گوشی و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک گوشی فرزندان بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل فرزندان و به قول معروف هوای آن ها را داشتن ، کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

روش های بسیار زیادی برای هک گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار هک را بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار هک را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را هک کنید. روش اول هک کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه هک برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی هک کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش هک گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل هک کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام هک گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه PLC SPY می باشد. این برنامه در نسخه های مختلف ارائه شده و در هر نسخه به شما ارائه هک به یک روش را، مثلا هک با شماره، هک با نصب برنامه و هک با ارسال برنامه می باشد. که شما در صورت امکان انجام هر یک از این روش ها می توانید یک نسخه را انتخاب نمایید.

با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. این اطلاعات می تواند شامل تمام پیامکها، لیست تماس ها، مخاطبین، تصاویر موجود در گالری، تمام فعالیت های شخص در فضای مجازی و مشاهده موقعیت مکانی به صورت لحظه ای باشد.

همچنین در نسخه جدید این برنامه که با نام PLC PLUS منتشر شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند نیز اضافه شده است. این نسخه مانند یک تروجان عمل می کند و شما باید آن را با آیکون یک برنامه مفید مانند تلگرام بدون فیلتر شکن برای شخص موردنظرتان ارسال کنید و از او بخواهید بر روی لینک ارسالی کلیک کند، به محض کلیک کردن، برنامه به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های گوشی پنهان می شود.

سامانه کنترل فرزند برای نسخه جدید برنامه خود( PLC PLUS ) امکان عودت پول را نیز قرار داده تا در صورت کار نکردن برنامه هزینه پرداختی به شما بازگردانده شود.

شما می توانید برای دانلود و دریافت فیلم آموزشی این برنامه به صفحه اصلی که لینک آن را در زیر قرار داده ایم مراجعه کنید.

هک با شماره موبایل با نرم افزار PLC SPY

در پایان باید این موضوع را متذکر شویم که این برنامه تنها با هدف نظارت و کنترل فرزندان طراحی و ارائه شده است و استفاده برای هر شخص دیگر مثلا هک گوشی همسر تان نیازمند اجازه وی است. یکی از اخلاقیات مهم در زمینه استفاده از تکنولوژی ، رعایت حریم خصوصی اشخاص می باشد. بنابراین بهتر است که قبل از استفاده از چنین برنامه هایی از فرد مقابل کسب اجازه نموده و او را نسبت به این عمل آگاه نماییم.

پاکسازی گوشی هک شده

آموزش تصویری دیلیت اکانت واتساپ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

تلفن تماس
0850123850


09308873383

(( کاربران گرامی تماس نداریم به دلیل شیوع کرونا و مرخصی همکاران ، فقط پیام ))

برای دریافت برنامه و پسورد پنل کاربری رسید خرید خود را همراه با نام کاربری خود که در فرم ثبت کرده اید را به ایمیل ما ارسال نمایید

ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل نمایید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسر ، فرزند و یا کارمندانتان می باشد. البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم هک گوشی همسر و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور انجام دهیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

آموزش هك گوشي 7 خط

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید که یکی از کارمندانتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی فرزندان نوجوانتان باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک گوشی و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک گوشی فرزندان بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل فرزندان و به قول معروف هوای آن ها را داشتن ، کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

(توصيه نمي شود)

آموزش هك واي فاي با گوشي

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار را بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار كنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را كنترل کنید. روش اول كنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه كنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی كنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش كنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل كنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام كنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه my-control می باشد.

با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. 

مطالب در حال انتشار:

دانلود برنامه هک تلگرام برای گوشی اندروید ، هک اینستا با گوشی ، دانلود برنامه هک گوشی بدون اجازه برای اندروید ، چگونه بفهمیم گوشی هک شده ، هک گوشی با شماره تلفن ، برنامه هک تلگرام برای گوشی اندروید ، از کجا بفهمیم گوشی هک شده ، هک اینستاگرام با گوشی اندروید، زوج گرام ، زوجگرام ،هک اینستاگرام با گوشی ، برنامه هک گوشی ، هک گوشی اندرويد ، هک كردن گوشی

گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل پیامک ها

ارتباطات فرزندان و خانواده خود را با دوستان و اطرافیانشان تحت نظر بگیرید و روند ارتباطی آنها را مدیریت کنید

هر لحظه از موقعیت عزیزان خود آگاه باشید تا دغدغه و نگرانی در خصوص تاخیر و محل حضور آنها را از بین ببرید

کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و شماره تماس و با امکان تفکیک تمام مخاطبین

بدون ایجاد کوچکترین حساسیت و بصورت کاملا هوشمندانه و بدون هیچ گونه سلب اعتماد، مراقب فرزندان خود باشید

در صورت سرقت و یا مفقودی دستگاه و در هر زمان می توانید از راه دور دستگاه را قفل نماید و آن را فرمت و ردیابی نمایید

کنترل و ردیابی اینستاگرام Instagram بهمراه لیست پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

پیامهای ارسالی و دریافتی
به مهراه فايل هاي پيوست آن ها را از تمام شبکه های اجتماعی دریافت کنید

امکان نمایش تمامی وب سایت های بازدید شده به همراه فرآیند های مدیریتی چون فیلترینگ صفحات مورد نظر

امکان ثبت و مشاهده لیست کامل تمام موقعیت های مکانی دستگاه در زمان های مختلف بصورت لحظه به لحظه

در مواقع ضروری می توانید از طریق پنل خود و با ارسال کدهای دستوری به موبایل، آن را خاموش یا روشن نمایید

نمایش نمودار کامل استفاده از امکانات موبایل همچون تماس ها، پیامک ها، برنامه ها، بازی ها و شبکه های اجتماعی

وب سایت های بازدید شده توسط فرزندان خود را کنترل کنید و دسترسی آنان به مباحث غیر اخلاقی را مسدود کنید

مشاهده تمام اطلاعات گوشی از راه دورمیزان آنتن دهی،شارژ باطری،مکان یاب،اینترنت،ساعت و تاریخ و غیره

امکان مشاهده ، کنترل و مسدود سازی یک یا چند نرم افزار از لیست برنامه های نصب شده بر روی موبایل فرزندان

در صورت گم کردن دستگاه در منزل یا محیط کار خود، از طریق پنل کاربری به دستگاه هشدار اعلام نمایید تا ویبره و زنگ بزند

بدون کوچکترین اعلان و هشدار و با ارسال پیامک های دستوری و کاملا مخفی، امکانات گوشی را از راه دور کنترل کنید

از راه دور و بدون هیچ گونه هشدار یا علامتی از روی صفحه نمایش گوشی فرزندان خود اسکرین شات (عکس از صفحه) بگیرید

امکان تصویر برداری از محیط اطراف دستگاه که قابلیتی جهت نظارت بر عملکرد فرزندان در فضای بیرون از منزل است

امکان شنود ذخیره و بازیابی تمام مکالمات وجود دارد و تماس هاي از دست رفته را مشاهده نماييد

لیست تمامی تماس ها و پیامک های پاک شده در گوشی فرزندان را از راه دور بازگردانی مجدد نمایید و آن ها را کنترل کنید

در مواقع مفقودی و جلوگیری از انتشار اطلاعات موبایل تمام اطلاعات دستگاه را از راه دور حذف و بازیابی نمایید

تمامی اطلاعات موجود در گوشی فرزندان را بصورت فایل های PDF و Excel در کامپیوتر و یا موبایل خود ذخیره نمایید

با ارسال کدهای دستوری، اطلاعات موجود در حافظه را پاک و از انتشار فایل های خصوصی جلوگیری نمایید

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

تماس های فرزندان با دوستان و اطرافیان را کنترل کنید و در صورت مشاهده تماس مشکوک، آن را از راه دور مسدود نمایید

کنترل و ردیابی تلگرام Telegram بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

کنترل و ردیابی واتساپ whatsApp بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

در صورت حذف و یا عدم کارکرد نرم افزار در گوشی موبایل فرزندان، در پنل کاربری مدیر هشدار ارسال خواهد شد

کنترل و ردیابی اسکایپ skype بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

از راه دور و فقط در عرض چند دقیقه اطلاعات حذف شده موبایل را بصورت کامل بازیابی و ریکاوری کنید

از راه دور و با ارسال یک پیامک دستوری می توانید مکان یاب (جی پی اس) و یا وای فای دستگاه را روشن و یا خاموش کنید

تماس های فرزندان با دوستان و اطرافیان را کنترل کنید و در صورت مشاهده تماس مشکوک، آن را از راه دور مسدود نمایید

لیست تمامی تماس ها و پیامک های پاک شده در گوشی فرزندان را از راه دور بازگردانی مجدد نمایید و آن ها را کنترل کنید

تماس های فرزندان با دوستان و اطرافیان را کنترل کنید و در صورت مشاهده تماس مشکوک، آن را از راه دور مسدود نمایید

کنترل و ردیابی فیسبوک Facebook بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

کنترل و ردیابی فیسبوک imo بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

*توجه*

در پایان باید این موضوع را متذکر شویم که این برنامه تنها با هدف نظارت و کنترل فرزندان طراحی و ارائه شده است و استفاده برای هر شخص دیگر مثلا هک گوشی همسر تان نیازمند اجازه وی است. یکی از اخلاقیات مهم در زمینه استفاده از تکنولوژی ، رعایت حریم خصوصی اشخاص می باشد. بنابراین بهتر است که قبل از استفاده از چنین برنامه هایی از فرد مقابل کسب اجازه نموده و او را نسبت به این عمل آگاه نماییم.

وقتی میخوایم نصبش کنیم یه ایمیل با پسوردش رو از ما میخواد .خب چرا؟
یه وقت گوشی خودمون و هک نکند و …….
چه تصمینی هست برای امنیت؟؟؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیز ایمیل و پسورد شما رو نمیخواد ایمیل و یه پسورد دلخواه میخواد که براتون یه اکانت باز کنه یعنی یه حساب باز شه و اطلاعات گوشی هدف در اون حساب قرار داده میشه
هیچ جایی در فضای مجازی پسورد ایمیل خودتونو در اختیار کسی یا سایت یا نرم افزاری قرار ندید

میشه جواب بدین

پاسخ داده شده

ببخشید من یه سوال دارم اگه ما این لپ رو نصب کنیم طرفمون متوجه میشه که کنترلش میکنیم ؟؟؟؟
مثلا پیامی چیزی براش نره [email protected]

سلام خیر متوجه نمیشه

سلام خیر هیچ گونه پیامی ارسال نمیشه باید طبق آموزش داخل پنل اقدام کنید

آیا گوشی آیفون رو هم میشه هک کرد

خیر نرم افزار ما مختص اندروید است

حداقل یک هفته احتیاج ضروری دارم بعداز ان خریداری مکنم

ایا میشه موبایل همسر رو شنود کرد

بله با نرم افزار مای کنترل امکانش هست

،سلام من ردیاب گوشی پنل طلایی را خریداری کردم تا الان خوب کار میکرد ولی امروز یه تماس داشت که صدای طرف مقابل نیست
چیکار باید بکنم

چطوری تماس بگیریم برای رفع مشکلات

از طریق واتساپ با شماره ۰۹۳۰۷۵۷۸۲۱۰ در ارتباط باشید

سلام..

برای خرید اینترنتی رمز پویا ندارم چطوری کارت به کارت کنم و اگر مشکلی بود چطوری تماس بگیرم هیچ تلفن و ایدی و ایمیلی ندارید که بشه تماس گرفت لطفا راهنمایی کنید

سلام براید خرید نیازی به رمز پویا ندارید
از طریق منو قسمت تماس با ما میتونید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام هزینه رو پرداخت کردم اما هنوز لینک رو دریافت نکر…1399-11-13 – 18:20 توسط زهرا موسی زاده

سلام عرفان

وارد حساب کاربریتون شید و دانلود کنید

شنبه تا چهارشنبه: ۸:۰۰-۱۷:۰۰

پنج شنبه: ۸:۰۰-۱۴:۰۰

جمعه: تعطیل

کد تخفیف: 2021

تعداد محدود

سئو فاکس

۲۴ آبان ۱۳۹۹

بلاگ

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل کنید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسرتان است.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم گوشی همسر خود و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور هک کنیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید همسرتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی آن باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک کامل گوشی همسر و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک کردن گوشی همسر بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل همسر و به قول معروف هوای آن ها را داشتن کمک نماید.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار هک گوشی همسر را دانلود کرده و بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار کنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را کنترل کنید. روش اول کنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه کنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی کنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش کنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل کنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام کنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه my-control می باشد.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. 

خب! به پایان این آموزش سئو رسیدیم اگر نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید خوشحال می شویم تا آن را در بخش نظرات مطرح کنید 🙂 در ضمن اگر علاقه مند به یادگیری سئو به صورت حرفه ای و مبتدی هستید حتما از آموزش های رایگان سئو فاکس استفاده کنید.

قبلی

بعدی


نظر یا سوالی دارد؟ →

دوستان غیرممکنه بایه برنامه که همینجوری توی پیجی میذارن بشه شنودکرد هک کرد واین چیزاا باید برنامه نویس دکترا ای تی ومهندسی ازاین قبیل باشین بعدم مگه اکلیه میدونین مجازات هکرای شخصی چیه وای به دولتیش مرسییی ادمین ملت کنجکاومیکنی

خیلی خوب

منم میخوام بدونم از کجا میشه دانلود کرد

خیلی با حالید شما
فقط خواستم بگم خودتونید

میشه بگید که لینک کجاست و چه جوری دانلود. کنم من

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سئو / بلاگ / هک گوشی همسر

ایران، تهران، تهران

SEOFoxir@gmail.com

سئو فاکس فعالیت خود در سطح وب را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. کار ما در سئو فاکس ابتدا بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب بود اما به دلیل نداشتن مشتری باید به فکر چاره ای می بودیم تا با مفهومی به نام سئو آشنا شدیم.

از آن روز تا به الان به صورت مداوم در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت می کنیم و با لطف پروردگار میزبان پروژه های بزرگی در سطح رقابتی بوده ایم.

سئو فاکس بر روی هاست وردپرس میزبان فا قرار دارد.

هک گوشی همسر رایگان

هک گوشی همسر رایگان ، برنامه هک گوشی همسر رایگان ، هک کامل گوشی همسر ، هک گوشی همسر نی نی سایت بنا به درخواست شما عزیزان،اینبار برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام  (کاملا مخفیانه) رو آماده کریدم.

با استفاده از این برنامه به صورت کامل میتونید کنترل گوشی فرزندان و عزیزانتان را در دست بگیرید و به صورت مخفیانه و نا محسوس تمامی پیام ها،تماس ها،چت های شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام،واتس اپ،لاین،فیسبوک و … رو کنترل کنید.

 برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام قدرتمند ترین برنامه کنترل و نظارت والدین می باشد که سبب آسایش خاطر والدین و حفظ فرزندان در فضای مجازی میشود.

امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) اونقدر زیاده که از هر لحاظ نیازهای کنترلی شما رو برآمورده میکنه:

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

این برنامه به صورت کاملا مخفیانه موقعیت و مکان گوشی مورد نظر رو براتون میفرسته کنترل مخفیانه تمامی پیام های ارسالی و دریافتی به همراه محتوای کامل پیامک ها گزارش کامل تماس های دریافتی،گرفته شده و یا بدون پاسخ از گوشی مورد نظر یکی از بهترین قابلیت های این برنامه کنترل و گزارش چت های صورت گرفته در تلگرام،واتس اپ و شبکه های اجتماعی است.

کنترل چت ها و پیام های شبکه های اجتماعی از اصلیترین نیاز های کنترلی والدین است که این برنامه به خوبی این نیاز را برآورده میکند.

به راحتی و از راه دور صدای اطراف گوشی رو ضبط کرده و گوش دهید برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام این امکان را فراهم کرده،هر لحظه که بخواهید میتونید صدای اطراف گوشی را ضبط کرده و از راه دور گوش بدید.

ضبط مخفیانه ویدیو،از راه دور امکان فوق العاده ضبط ویدیو به صورت مخفیانه و از راه دور،هر لحظه که بخواهید.

امکان گرفتن عکس کاملا مخفیانه و از راه دور یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی این برنامه امکان گرفتن عکس از راه دور و تعیین دوربین جلو و عقب جهت عکاسی دسترسی به عکس ها و فیلم های موجود در گالری گوشی میتونید از راه دور به عکس ها و فیلم های موجود در گالری دسترسی داشته باشید.

خلاصه ای از امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه، تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه): هک و کنترل نامحسوس تلگرام(رایگان)

دانلود نرم افزار ردیاب همسر و فرزندان خود نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی بدون نصب

این نرم افزار به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس، پیامک، چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی  افراد را امکان پذیر کرده است

روش های بسیار زیادی برای  کامل هک گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده … کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و …

اولین سامانه مراقبت از خانواده با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی آدرس سایت : SPY24.ir

اگر ما در گوگل شروع به جستجوی عباراتی همچون کامل هک گوشی یا هک موبایل نماییم با تعداد بسیار زیادی از صفحات روبرو می شویم که هر کدام به نوعی …

معرفی نرم افزار: برنامه هک گوشی همسر

نرم افزار کنترل و ردیابی به صورت مخفیانه

برخی از ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران بدون نیاز به نصب، درزیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا میکند

  ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی لنزفایل بسیار لذت بخش است و به راحتی میتوانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید 

2- کنترل مخفیانه تماس های گوشی دیگران

نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را میدهد. این جزئیات عبارتند از نام سیو شده ی فرد تماس گیرنده در گوشی، تارخ تماس، طول مدت تماس و از همه مهمتر شماره تلفن فرد تماس گیرنده!!

3- کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

با کمک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی دیگران به صورت نامحسوس به تمامی  پیامک هایی که شخص مورد نظرتان برای دیگران میفرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی وی دسترسی پیدا کنید

توجه: با کمک این نرم افزار به شما آموزش هایی جهت دستیابی به موارد بالا داده میشود

کنترل و نظارت بر افراد آلزایمری 

با نرم افزار کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی، دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیالی آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید و هر لحظه از زندگی خود را در کنار عزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید

کنترل فرزندان از راه دور 

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی فرزندان به شما امکان مراقبت از فرزندان به صورت مخفیانه و جلوگیری از ورود آنها به سایت های غیر اخلاقی را میدهد. این نرم افزار کنترل و ردیابی به شما کمک می کند تا فرزند خود را از آسیب های اجتماعی درامان نگه دارید. حتی باهوش ترین فرزندان شما قادر به تشخیص ردیابی و کنترل شدن گوشی و تبلت خود توسط شما نخواهند بود!

کنترل مخفیانه موبایل همسر

 اگر نگرن خیانت همسر عزیزتان هستید و یا فقط به او شک کرده اید و نمی دانید چگونه زندگی خود را مدیریت کنید و از این بحران به سلامت عبور کنید کافیست یکبار برای همیشه این نرم افزار ردیابی و کنترل همسر بدون نصب نرم افزار را به کار بگیرید! در این نرم افزار به شما آموزش داده می شود تا بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی همسر، وی را کنترل و ردیابی کنید.

برای جلوگیری و یا پیشگیری از خیانت احتمالی همسرتان و بهبود رابطه فعلی تان می توانید از نرم افزار کنترل و ردیابی همسر به صورت مخفیانه استفاده نمایید و وزندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید( با این حال پیشنهاد ما به شما کنترل و ردیابی همسر بدون اطلاع وی از این امر نمی باشد).

محیط کاربری نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی

محیط کاربری نرم افزار برنامه کنترل گوشی همسر رایگان بسیار کاربر پسند است و نرم افزار به راحتی قابل نصب و راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی میباشد.این نرام افزار  حاوی آموزش هایی جهت کنترل و ردیابی گوشی عزیزانتان میباشد. همچنین یک نسخه از لینک دانلود نرم افزار به ایمیل شما عزیزان ارسال میگردد.

با رشد و پیشرفت فناوری، حل مشکلات بشر روز به روز آسان تر و راحت تر می‌شود به عنوان مثال برای ارتباط برقرار کردن با خانواده، دوستان و یا سایر اطرافیان خود می‌توانید به راحتی از فاصله های بسیار دور و یا نزدیک از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید و از احوال خانواده یا دوستان خود باخبر شوید.یکی از مسائلی که بسیاری از والدین و سرپرست خانواده‌ها به دنبال راه حل آن هستند. مسئله ردیابی و کنترل خانواده ( دانلود رایگان نرم افزار کنترل گوشی همسر ) از طریق گوشی برای اطمینان از امنیت و سلامتی آنها است.اگر شما هم به دنبال راهی برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند خود هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.برنامه‌های ردیابی بهترین راه حل برای ردیابی و کنترل خانواده هستند. که تعداد بسیار زیادی از این برنامه‌ها با کارایی‌هایی متفاوت در بازار وجود دارند.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برنامه ‌های ردیابی و کنترل فرزند و همسر را به شما معرفی کنیم، تا در هر لحظه از شبانه روز از موقعیت مکانی فرزند و همسر خود مطلع باشید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.

«به کسی شک دارید؟ دوست یا هک کردن گوشی همسر خود؟ صد درصد تضمینی در چهار دقیقه سر از کارش درآورید!» فکر می‌کنید این آگهی تبلیغ چه چیزی است؟ یک کاراگاه خصوصی که می‌خواهد در یافتن کسی که به او مشکوک هستید کمکتان کند یا…؟ نه؛ این پیامی است که این روزها در سایت‌های مختلف اینترنتی و موبایلی برای هک تلگرام و موبایل نزدیکانتان دست به دست می‌شود.SPY24 در ادامه می‌نویسد: این پیامی است که نه‌تنها آدم‌ها را تشویق می‌کند حریم خصوصی دیگران را به بهانه شک و تردید نقض کند، که آدم‌ها را به هک کردن برنامه‌های موبایلی و اقدامات عجیب و غریب جاسوسی هم، که اساساً کار یک شهروند معمولی نیست، تشویق می‌کنند. پیامی مثل این یکی: «در چهار دقیقه صد درصد تضمینی به موبایل و تمامی اطلاعات فردی که به او مشکوکید، به آسانی و از راه دور دسترسی پیدا کنید. هک موبایل و تلگرام با فیلم آموزشی.»قدیم‌ها هر کسی این شک و تردیدها به جانش می‌افتاد، خودش ماشین می‌گرفت و سعی می‌کرد سر از کار همسر، فرزند یا هر کسی که به او شک دارد دربیاورد؛ یک جور مخفی و بدون اینکه کسی بفهمد. با گذشت زمان و مدرن‌تر شدن، دیدیم آدم‌هایی را که سراغ کارآگاه‌های خصوصی می‌رفتند و با پرداخت مبلغی از او می‌خواستند تا ته و توی قضیه را برایشان دربیاورد. این روزها اما انگار شیوه‌های مدرن‌تر و عجیب و غریب‌تری باب شده است.به چندتا از این سایت‌ها سر می‌زنم؛ جست‌و‌جوی آنها چندان سخت نیست. فقط کافی است در موتور جست‌و‌جوی گوگل بنویسید: هک کردن موبایل، تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگری، تا صدها سایت فوری برایتان باز شود. سایت‌هایی که با هزینه‌ای اندک به شما نرم افزارهایی را معرفی می‌کنند که تشویقتان می‌کند موبایل هر کسی را که دوست دارید هک کنید. حالا چقدر ادعاهای این سایت‌ها درست است، جای بحث جدی دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به تعددشان و پیام‌های تبلغاتی انبوهی که می‌فرستند، مشتری‌ کمی نداشته باشند.«هک و کنترل نامحسوس تلگرام بدون نیاز به نصب بر گوشی قربانی.» این یک نمونه از تبلیغاتی است که در یکی از این سایت‌ها درج شده و جالب‌تر آنکه در خود آگهی نیز از هک‌شونده به عنوان قربانی نام برده شده است. در ادامه تبلیغ، نرم‌افزاری هفت هزار تومانی دیده می‌شود که به هک‌کننده اجازه می‌دهد بعد از پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی، آموزش گام به گام نصب را هم بیاموزد. امتحان این نرم افزار و اینکه نصبش ولو برای امتحان و سر در آوردن برای نوشتن گزارش هم باشد، با توجه به بلایی که ممکن است احتمالاً بر سر سیستم و موبایل بیاورد، نمی‌ارزد.یک جای دیگر هزینه هک کردن موبایل کسی که به او مشکوک هستید، 39 هزار تومان عنوان شده که البته تا 9 هزار تومان هم تخفیف دارد. برخی جاها هم که خواسته‌اند خود را تا حد زیادی قانونی جلوه دهند، نوشته‌اند این نرم‌افزارها فقط برای نظارت والدین بر موبایل فرزندانشان ارائه شده‌اند و استفاده غیرقانونی از آنها به عرضه‌کننده هیچ ارتباطی ندارد. در بعضی از این تبلیغات عجیب و غریب هم امکانات بیشتر نرم‌افزارها و خدماتشان معرفی شده، مانند اینکه «می‌توانید پیام‌های رد و بدل شده بین قربانی و دیگران را ثانیه به ثانیه ببینید.» حتی یکی از این سایت‌ها ادعا کرده که اگر به گوشی قربانی دسترسی ندارید باز هم می‌توانید به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنید.همه این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که یکی از مؤسسان تلگرام چندی پیش گفت اگر کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند 200 هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می‌شود تاکنون کسی موفق به بردنش نشده است.بهروز انوری، کارشناس آی‌تی در این‌باره به روزنامه ایران می‌گوید: «این روش هک نیست بلکه هوک است و کاملاً قلابی است که خود متقاضی هک را گرفتار می‌کند. یعنی شخصی که از روی زرنگی می‌خواهد شخص دیگری را به دام بیندازد، اول خودش قربانی می‌شود. این روزها هک کردن اینستاگرام آدم‌ها هم باب شده اما با این برنامه‌ها اولین کسی که به دام می‌افتد، خود اقدام‌کننده است. این فکر خیلی ساده‌انگارانه است که خیال کنیم سیستم‌های پیچیده را به این شکل بتوانیم رمزگشایی کنیم.»به گفته این کارشناس مسائل اینترنت، این اتفاق معمولاً برای سیستم‌های اندروید که منبع باز دارند می‌افتد، آنها از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند و اطلاعات شخصی آدم‌ها را هک می‌کنند، اما سیستمی مثل تلگرام همه اطلاعات را رمزگذاری می‌کند و در اختیار فضای ابری قرار می‌دهد؛ یعنی همه اطلاعات کد می‌شوند و بعد توسط سِرور باز می‌شود. بنابراین با این نرم‌افزارها اول اطلاعات شخصی خودتان و برخی دیگر از دوستانتان هک می‌شود، یعنی اول خود تقاضاکننده قربانی و مورد سوءاستفاده واقع می‌شود.اما هر چقدر بیشتر در فضای مجازی می‌گردی، بیشتر می‌فهمی که چقدر راه‌های تجسس و کنترل افراد متنوع شده‌اند یا لااقل آگهی‌های رنگارنگ و متنوعی که کاربران را به این پدیده تشویق می‌کنند. هک موبایل، تگرام و واتس‌اپ تنها راه‌های پیشنهاد شده نیستند. در همین سایت‌ها ردیابی افراد در هر جایی که باشند با توجه به تلفن همراهشان هم پیش‌بینی شده است. در یکی از این آگهی‌ها آمده «با نرم‌افزارهای وی‍ژه‌ای می‌توانید موقعیت افراد را با پیامک، اینترنت و مکان‌یاب بفهمید.» راه‌هایی که انواع و اقسام سرک کشیدن به حوزه خصوصی افراد را آموزش می‌دهند، هرچند بیشترشان قلابی و بدون پشتوانه واقعی هستند و اولین قربانی آن خود تقاضاکننده است.

SPY24 برنامه‌ای برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند است، که امکان ردیابی بدون نیاز به اینترنت و GPS را به واسطه‌ی دکل‌های مخابراتی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه شما ‌می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز به راحتی از موقعیت مکانی اعضای خانواده خود باخبر شوید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.همچنین شما با این برنامه می‌توانید به صورت نامحدود همسر یا فرزند خود را در سفرها ردیابی کنید.

ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل کنید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسرتان است.

البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم گوشی همسر خود و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور هک کنیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید همسرتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی آن باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک کامل گوشی همسر و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک کردن گوشی همسر بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل همسر و به قول معروف هوای آن ها را داشتن کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار هک گوشی همسر را دانلود کرده و بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار کنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را کنترل کنید. روش اول کنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه کنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی کنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش کنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل کنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام کنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه my-control می باشد. با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. 

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

کنترل تماس واتساپ با POCWAPP

روش های کنترل تماس واتساپ

روش های هک کردن واتساپ

با سلام ببخشید میخواستم ببینم این برنامه روی s5هم نصب میشه

کاش مثل گفته هاتون رایگان بود این اشتراک میخواد

سلام وقت شما بخیر، لطفا کمک کنید من چند بار از این برنامه ها نصب کردم رو گوشی فرزندم،ولی نمیدونم چطور فهمید و مدام بازگشت به کارخانه میزنه،، سوالم اینکه ایا نرم افزاری یا هر راه دیگه که با بازگشت به کار خانه حذف نشه هست ایا سخت افزار یا بد افزار یا هر راهی که حذف نشه وجود دارد،،خاهشا کمک کنید راهنمایی کنید..بی نهایت تشکر میکنم

سلام اسم برنامه ک استفاده کردید چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a7bd7632e6ec7a8541fe0787f32c8cfe” );document.getElementById(“hb92ea3bbd”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با ما

تلگرام – واتستاپ پشتیبانی:

09306666143

شماره تماس با شرکت :

982128423371+


دانلود اندروید برنامه SPY24Downloads-icon

هک گوشی همسر رایگان

هک گوشی همسر رایگان ، برنامه هک گوشی همسر رایگان ، هک کامل گوشی همسر ، هک گوشی همسر نی نی سایت بنا به درخواست شما عزیزان،اینبار برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام  (کاملا مخفیانه) رو آماده کریدم.

با استفاده از این برنامه به صورت کامل میتونید کنترل گوشی فرزندان و عزیزانتان را در دست بگیرید و به صورت مخفیانه و نا محسوس تمامی پیام ها،تماس ها،چت های شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام،واتس اپ،لاین،فیسبوک و … رو کنترل کنید.

 برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام قدرتمند ترین برنامه کنترل و نظارت والدین می باشد که سبب آسایش خاطر والدین و حفظ فرزندان در فضای مجازی میشود.

امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) اونقدر زیاده که از هر لحاظ نیازهای کنترلی شما رو برآمورده میکنه:

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

این برنامه به صورت کاملا مخفیانه موقعیت و مکان گوشی مورد نظر رو براتون میفرسته کنترل مخفیانه تمامی پیام های ارسالی و دریافتی به همراه محتوای کامل پیامک ها گزارش کامل تماس های دریافتی،گرفته شده و یا بدون پاسخ از گوشی مورد نظر یکی از بهترین قابلیت های این برنامه کنترل و گزارش چت های صورت گرفته در تلگرام،واتس اپ و شبکه های اجتماعی است.

کنترل چت ها و پیام های شبکه های اجتماعی از اصلیترین نیاز های کنترلی والدین است که این برنامه به خوبی این نیاز را برآورده میکند.

به راحتی و از راه دور صدای اطراف گوشی رو ضبط کرده و گوش دهید برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام این امکان را فراهم کرده،هر لحظه که بخواهید میتونید صدای اطراف گوشی را ضبط کرده و از راه دور گوش بدید.

ضبط مخفیانه ویدیو،از راه دور امکان فوق العاده ضبط ویدیو به صورت مخفیانه و از راه دور،هر لحظه که بخواهید.

امکان گرفتن عکس کاملا مخفیانه و از راه دور یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی این برنامه امکان گرفتن عکس از راه دور و تعیین دوربین جلو و عقب جهت عکاسی دسترسی به عکس ها و فیلم های موجود در گالری گوشی میتونید از راه دور به عکس ها و فیلم های موجود در گالری دسترسی داشته باشید.

خلاصه ای از امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه، تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه): هک و کنترل نامحسوس تلگرام(رایگان)

دانلود نرم افزار ردیاب همسر و فرزندان خود نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی بدون نصب

این نرم افزار به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس، پیامک، چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی  افراد را امکان پذیر کرده است

روش های بسیار زیادی برای  کامل هک گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده … کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و …

اولین سامانه مراقبت از خانواده با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی آدرس سایت : SPY24.ir

اگر ما در گوگل شروع به جستجوی عباراتی همچون کامل هک گوشی یا هک موبایل نماییم با تعداد بسیار زیادی از صفحات روبرو می شویم که هر کدام به نوعی …

معرفی نرم افزار: برنامه هک گوشی همسر

نرم افزار کنترل و ردیابی به صورت مخفیانه

برخی از ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران بدون نیاز به نصب، درزیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا میکند

  ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی لنزفایل بسیار لذت بخش است و به راحتی میتوانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید 

2- کنترل مخفیانه تماس های گوشی دیگران

نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را میدهد. این جزئیات عبارتند از نام سیو شده ی فرد تماس گیرنده در گوشی، تارخ تماس، طول مدت تماس و از همه مهمتر شماره تلفن فرد تماس گیرنده!!

3- کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

با کمک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی دیگران به صورت نامحسوس به تمامی  پیامک هایی که شخص مورد نظرتان برای دیگران میفرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی وی دسترسی پیدا کنید

توجه: با کمک این نرم افزار به شما آموزش هایی جهت دستیابی به موارد بالا داده میشود

کنترل و نظارت بر افراد آلزایمری 

با نرم افزار کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی، دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیالی آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید و هر لحظه از زندگی خود را در کنار عزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید

کنترل فرزندان از راه دور 

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی فرزندان به شما امکان مراقبت از فرزندان به صورت مخفیانه و جلوگیری از ورود آنها به سایت های غیر اخلاقی را میدهد. این نرم افزار کنترل و ردیابی به شما کمک می کند تا فرزند خود را از آسیب های اجتماعی درامان نگه دارید. حتی باهوش ترین فرزندان شما قادر به تشخیص ردیابی و کنترل شدن گوشی و تبلت خود توسط شما نخواهند بود!

کنترل مخفیانه موبایل همسر

 اگر نگرن خیانت همسر عزیزتان هستید و یا فقط به او شک کرده اید و نمی دانید چگونه زندگی خود را مدیریت کنید و از این بحران به سلامت عبور کنید کافیست یکبار برای همیشه این نرم افزار ردیابی و کنترل همسر بدون نصب نرم افزار را به کار بگیرید! در این نرم افزار به شما آموزش داده می شود تا بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی همسر، وی را کنترل و ردیابی کنید.

برای جلوگیری و یا پیشگیری از خیانت احتمالی همسرتان و بهبود رابطه فعلی تان می توانید از نرم افزار کنترل و ردیابی همسر به صورت مخفیانه استفاده نمایید و وزندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید( با این حال پیشنهاد ما به شما کنترل و ردیابی همسر بدون اطلاع وی از این امر نمی باشد).

محیط کاربری نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی

محیط کاربری نرم افزار برنامه کنترل گوشی همسر رایگان بسیار کاربر پسند است و نرم افزار به راحتی قابل نصب و راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی میباشد.این نرام افزار  حاوی آموزش هایی جهت کنترل و ردیابی گوشی عزیزانتان میباشد. همچنین یک نسخه از لینک دانلود نرم افزار به ایمیل شما عزیزان ارسال میگردد.

با رشد و پیشرفت فناوری، حل مشکلات بشر روز به روز آسان تر و راحت تر می‌شود به عنوان مثال برای ارتباط برقرار کردن با خانواده، دوستان و یا سایر اطرافیان خود می‌توانید به راحتی از فاصله های بسیار دور و یا نزدیک از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید و از احوال خانواده یا دوستان خود باخبر شوید.یکی از مسائلی که بسیاری از والدین و سرپرست خانواده‌ها به دنبال راه حل آن هستند. مسئله ردیابی و کنترل خانواده ( دانلود رایگان نرم افزار کنترل گوشی همسر ) از طریق گوشی برای اطمینان از امنیت و سلامتی آنها است.اگر شما هم به دنبال راهی برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند خود هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.برنامه‌های ردیابی بهترین راه حل برای ردیابی و کنترل خانواده هستند. که تعداد بسیار زیادی از این برنامه‌ها با کارایی‌هایی متفاوت در بازار وجود دارند.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برنامه ‌های ردیابی و کنترل فرزند و همسر را به شما معرفی کنیم، تا در هر لحظه از شبانه روز از موقعیت مکانی فرزند و همسر خود مطلع باشید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.

«به کسی شک دارید؟ دوست یا هک کردن گوشی همسر خود؟ صد درصد تضمینی در چهار دقیقه سر از کارش درآورید!» فکر می‌کنید این آگهی تبلیغ چه چیزی است؟ یک کاراگاه خصوصی که می‌خواهد در یافتن کسی که به او مشکوک هستید کمکتان کند یا…؟ نه؛ این پیامی است که این روزها در سایت‌های مختلف اینترنتی و موبایلی برای هک تلگرام و موبایل نزدیکانتان دست به دست می‌شود.SPY24 در ادامه می‌نویسد: این پیامی است که نه‌تنها آدم‌ها را تشویق می‌کند حریم خصوصی دیگران را به بهانه شک و تردید نقض کند، که آدم‌ها را به هک کردن برنامه‌های موبایلی و اقدامات عجیب و غریب جاسوسی هم، که اساساً کار یک شهروند معمولی نیست، تشویق می‌کنند. پیامی مثل این یکی: «در چهار دقیقه صد درصد تضمینی به موبایل و تمامی اطلاعات فردی که به او مشکوکید، به آسانی و از راه دور دسترسی پیدا کنید. هک موبایل و تلگرام با فیلم آموزشی.»قدیم‌ها هر کسی این شک و تردیدها به جانش می‌افتاد، خودش ماشین می‌گرفت و سعی می‌کرد سر از کار همسر، فرزند یا هر کسی که به او شک دارد دربیاورد؛ یک جور مخفی و بدون اینکه کسی بفهمد. با گذشت زمان و مدرن‌تر شدن، دیدیم آدم‌هایی را که سراغ کارآگاه‌های خصوصی می‌رفتند و با پرداخت مبلغی از او می‌خواستند تا ته و توی قضیه را برایشان دربیاورد. این روزها اما انگار شیوه‌های مدرن‌تر و عجیب و غریب‌تری باب شده است.به چندتا از این سایت‌ها سر می‌زنم؛ جست‌و‌جوی آنها چندان سخت نیست. فقط کافی است در موتور جست‌و‌جوی گوگل بنویسید: هک کردن موبایل، تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگری، تا صدها سایت فوری برایتان باز شود. سایت‌هایی که با هزینه‌ای اندک به شما نرم افزارهایی را معرفی می‌کنند که تشویقتان می‌کند موبایل هر کسی را که دوست دارید هک کنید. حالا چقدر ادعاهای این سایت‌ها درست است، جای بحث جدی دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به تعددشان و پیام‌های تبلغاتی انبوهی که می‌فرستند، مشتری‌ کمی نداشته باشند.«هک و کنترل نامحسوس تلگرام بدون نیاز به نصب بر گوشی قربانی.» این یک نمونه از تبلیغاتی است که در یکی از این سایت‌ها درج شده و جالب‌تر آنکه در خود آگهی نیز از هک‌شونده به عنوان قربانی نام برده شده است. در ادامه تبلیغ، نرم‌افزاری هفت هزار تومانی دیده می‌شود که به هک‌کننده اجازه می‌دهد بعد از پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی، آموزش گام به گام نصب را هم بیاموزد. امتحان این نرم افزار و اینکه نصبش ولو برای امتحان و سر در آوردن برای نوشتن گزارش هم باشد، با توجه به بلایی که ممکن است احتمالاً بر سر سیستم و موبایل بیاورد، نمی‌ارزد.یک جای دیگر هزینه هک کردن موبایل کسی که به او مشکوک هستید، 39 هزار تومان عنوان شده که البته تا 9 هزار تومان هم تخفیف دارد. برخی جاها هم که خواسته‌اند خود را تا حد زیادی قانونی جلوه دهند، نوشته‌اند این نرم‌افزارها فقط برای نظارت والدین بر موبایل فرزندانشان ارائه شده‌اند و استفاده غیرقانونی از آنها به عرضه‌کننده هیچ ارتباطی ندارد. در بعضی از این تبلیغات عجیب و غریب هم امکانات بیشتر نرم‌افزارها و خدماتشان معرفی شده، مانند اینکه «می‌توانید پیام‌های رد و بدل شده بین قربانی و دیگران را ثانیه به ثانیه ببینید.» حتی یکی از این سایت‌ها ادعا کرده که اگر به گوشی قربانی دسترسی ندارید باز هم می‌توانید به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنید.همه این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که یکی از مؤسسان تلگرام چندی پیش گفت اگر کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند 200 هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می‌شود تاکنون کسی موفق به بردنش نشده است.بهروز انوری، کارشناس آی‌تی در این‌باره به روزنامه ایران می‌گوید: «این روش هک نیست بلکه هوک است و کاملاً قلابی است که خود متقاضی هک را گرفتار می‌کند. یعنی شخصی که از روی زرنگی می‌خواهد شخص دیگری را به دام بیندازد، اول خودش قربانی می‌شود. این روزها هک کردن اینستاگرام آدم‌ها هم باب شده اما با این برنامه‌ها اولین کسی که به دام می‌افتد، خود اقدام‌کننده است. این فکر خیلی ساده‌انگارانه است که خیال کنیم سیستم‌های پیچیده را به این شکل بتوانیم رمزگشایی کنیم.»به گفته این کارشناس مسائل اینترنت، این اتفاق معمولاً برای سیستم‌های اندروید که منبع باز دارند می‌افتد، آنها از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند و اطلاعات شخصی آدم‌ها را هک می‌کنند، اما سیستمی مثل تلگرام همه اطلاعات را رمزگذاری می‌کند و در اختیار فضای ابری قرار می‌دهد؛ یعنی همه اطلاعات کد می‌شوند و بعد توسط سِرور باز می‌شود. بنابراین با این نرم‌افزارها اول اطلاعات شخصی خودتان و برخی دیگر از دوستانتان هک می‌شود، یعنی اول خود تقاضاکننده قربانی و مورد سوءاستفاده واقع می‌شود.اما هر چقدر بیشتر در فضای مجازی می‌گردی، بیشتر می‌فهمی که چقدر راه‌های تجسس و کنترل افراد متنوع شده‌اند یا لااقل آگهی‌های رنگارنگ و متنوعی که کاربران را به این پدیده تشویق می‌کنند. هک موبایل، تگرام و واتس‌اپ تنها راه‌های پیشنهاد شده نیستند. در همین سایت‌ها ردیابی افراد در هر جایی که باشند با توجه به تلفن همراهشان هم پیش‌بینی شده است. در یکی از این آگهی‌ها آمده «با نرم‌افزارهای وی‍ژه‌ای می‌توانید موقعیت افراد را با پیامک، اینترنت و مکان‌یاب بفهمید.» راه‌هایی که انواع و اقسام سرک کشیدن به حوزه خصوصی افراد را آموزش می‌دهند، هرچند بیشترشان قلابی و بدون پشتوانه واقعی هستند و اولین قربانی آن خود تقاضاکننده است.

SPY24 برنامه‌ای برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند است، که امکان ردیابی بدون نیاز به اینترنت و GPS را به واسطه‌ی دکل‌های مخابراتی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه شما ‌می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز به راحتی از موقعیت مکانی اعضای خانواده خود باخبر شوید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.همچنین شما با این برنامه می‌توانید به صورت نامحدود همسر یا فرزند خود را در سفرها ردیابی کنید.

ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل کنید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسرتان است.

البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم گوشی همسر خود و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور هک کنیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید همسرتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی آن باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک کامل گوشی همسر و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک کردن گوشی همسر بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل همسر و به قول معروف هوای آن ها را داشتن کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار هک گوشی همسر را دانلود کرده و بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار کنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را کنترل کنید. روش اول کنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه کنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی کنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش کنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل کنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام کنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه my-control می باشد. با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. 

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

کنترل تماس واتساپ با POCWAPP

روش های کنترل تماس واتساپ

روش های هک کردن واتساپ

با سلام ببخشید میخواستم ببینم این برنامه روی s5هم نصب میشه

کاش مثل گفته هاتون رایگان بود این اشتراک میخواد

سلام وقت شما بخیر، لطفا کمک کنید من چند بار از این برنامه ها نصب کردم رو گوشی فرزندم،ولی نمیدونم چطور فهمید و مدام بازگشت به کارخانه میزنه،، سوالم اینکه ایا نرم افزاری یا هر راه دیگه که با بازگشت به کار خانه حذف نشه هست ایا سخت افزار یا بد افزار یا هر راهی که حذف نشه وجود دارد،،خاهشا کمک کنید راهنمایی کنید..بی نهایت تشکر میکنم

سلام اسم برنامه ک استفاده کردید چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a7bd7632e6ec7a8541fe0787f32c8cfe” );document.getElementById(“hb92ea3bbd”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با ما

تلگرام – واتستاپ پشتیبانی:

09306666143

شماره تماس با شرکت :

982128423371+


دانلود اندروید برنامه SPY24Downloads-icon

هک گوشی همسر رایگان

هک گوشی همسر رایگان ، برنامه هک گوشی همسر رایگان ، هک کامل گوشی همسر ، هک گوشی همسر نی نی سایت بنا به درخواست شما عزیزان،اینبار برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام  (کاملا مخفیانه) رو آماده کریدم.

با استفاده از این برنامه به صورت کامل میتونید کنترل گوشی فرزندان و عزیزانتان را در دست بگیرید و به صورت مخفیانه و نا محسوس تمامی پیام ها،تماس ها،چت های شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام،واتس اپ،لاین،فیسبوک و … رو کنترل کنید.

 برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام قدرتمند ترین برنامه کنترل و نظارت والدین می باشد که سبب آسایش خاطر والدین و حفظ فرزندان در فضای مجازی میشود.

امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) اونقدر زیاده که از هر لحاظ نیازهای کنترلی شما رو برآمورده میکنه:

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

این برنامه به صورت کاملا مخفیانه موقعیت و مکان گوشی مورد نظر رو براتون میفرسته کنترل مخفیانه تمامی پیام های ارسالی و دریافتی به همراه محتوای کامل پیامک ها گزارش کامل تماس های دریافتی،گرفته شده و یا بدون پاسخ از گوشی مورد نظر یکی از بهترین قابلیت های این برنامه کنترل و گزارش چت های صورت گرفته در تلگرام،واتس اپ و شبکه های اجتماعی است.

کنترل چت ها و پیام های شبکه های اجتماعی از اصلیترین نیاز های کنترلی والدین است که این برنامه به خوبی این نیاز را برآورده میکند.

به راحتی و از راه دور صدای اطراف گوشی رو ضبط کرده و گوش دهید برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام این امکان را فراهم کرده،هر لحظه که بخواهید میتونید صدای اطراف گوشی را ضبط کرده و از راه دور گوش بدید.

ضبط مخفیانه ویدیو،از راه دور امکان فوق العاده ضبط ویدیو به صورت مخفیانه و از راه دور،هر لحظه که بخواهید.

امکان گرفتن عکس کاملا مخفیانه و از راه دور یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی این برنامه امکان گرفتن عکس از راه دور و تعیین دوربین جلو و عقب جهت عکاسی دسترسی به عکس ها و فیلم های موجود در گالری گوشی میتونید از راه دور به عکس ها و فیلم های موجود در گالری دسترسی داشته باشید.

خلاصه ای از امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه، تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه): هک و کنترل نامحسوس تلگرام(رایگان)

دانلود نرم افزار ردیاب همسر و فرزندان خود نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی بدون نصب

این نرم افزار به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس، پیامک، چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی  افراد را امکان پذیر کرده است

روش های بسیار زیادی برای  کامل هک گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده … کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و …

اولین سامانه مراقبت از خانواده با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی آدرس سایت : SPY24.ir

اگر ما در گوگل شروع به جستجوی عباراتی همچون کامل هک گوشی یا هک موبایل نماییم با تعداد بسیار زیادی از صفحات روبرو می شویم که هر کدام به نوعی …

معرفی نرم افزار: برنامه هک گوشی همسر

نرم افزار کنترل و ردیابی به صورت مخفیانه

برخی از ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران بدون نیاز به نصب، درزیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا میکند

  ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی لنزفایل بسیار لذت بخش است و به راحتی میتوانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید 

2- کنترل مخفیانه تماس های گوشی دیگران

نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را میدهد. این جزئیات عبارتند از نام سیو شده ی فرد تماس گیرنده در گوشی، تارخ تماس، طول مدت تماس و از همه مهمتر شماره تلفن فرد تماس گیرنده!!

3- کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

با کمک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی دیگران به صورت نامحسوس به تمامی  پیامک هایی که شخص مورد نظرتان برای دیگران میفرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی وی دسترسی پیدا کنید

توجه: با کمک این نرم افزار به شما آموزش هایی جهت دستیابی به موارد بالا داده میشود

کنترل و نظارت بر افراد آلزایمری 

با نرم افزار کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی، دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیالی آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید و هر لحظه از زندگی خود را در کنار عزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید

کنترل فرزندان از راه دور 

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی فرزندان به شما امکان مراقبت از فرزندان به صورت مخفیانه و جلوگیری از ورود آنها به سایت های غیر اخلاقی را میدهد. این نرم افزار کنترل و ردیابی به شما کمک می کند تا فرزند خود را از آسیب های اجتماعی درامان نگه دارید. حتی باهوش ترین فرزندان شما قادر به تشخیص ردیابی و کنترل شدن گوشی و تبلت خود توسط شما نخواهند بود!

کنترل مخفیانه موبایل همسر

 اگر نگرن خیانت همسر عزیزتان هستید و یا فقط به او شک کرده اید و نمی دانید چگونه زندگی خود را مدیریت کنید و از این بحران به سلامت عبور کنید کافیست یکبار برای همیشه این نرم افزار ردیابی و کنترل همسر بدون نصب نرم افزار را به کار بگیرید! در این نرم افزار به شما آموزش داده می شود تا بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی همسر، وی را کنترل و ردیابی کنید.

برای جلوگیری و یا پیشگیری از خیانت احتمالی همسرتان و بهبود رابطه فعلی تان می توانید از نرم افزار کنترل و ردیابی همسر به صورت مخفیانه استفاده نمایید و وزندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید( با این حال پیشنهاد ما به شما کنترل و ردیابی همسر بدون اطلاع وی از این امر نمی باشد).

محیط کاربری نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی

محیط کاربری نرم افزار برنامه کنترل گوشی همسر رایگان بسیار کاربر پسند است و نرم افزار به راحتی قابل نصب و راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی میباشد.این نرام افزار  حاوی آموزش هایی جهت کنترل و ردیابی گوشی عزیزانتان میباشد. همچنین یک نسخه از لینک دانلود نرم افزار به ایمیل شما عزیزان ارسال میگردد.

با رشد و پیشرفت فناوری، حل مشکلات بشر روز به روز آسان تر و راحت تر می‌شود به عنوان مثال برای ارتباط برقرار کردن با خانواده، دوستان و یا سایر اطرافیان خود می‌توانید به راحتی از فاصله های بسیار دور و یا نزدیک از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید و از احوال خانواده یا دوستان خود باخبر شوید.یکی از مسائلی که بسیاری از والدین و سرپرست خانواده‌ها به دنبال راه حل آن هستند. مسئله ردیابی و کنترل خانواده ( دانلود رایگان نرم افزار کنترل گوشی همسر ) از طریق گوشی برای اطمینان از امنیت و سلامتی آنها است.اگر شما هم به دنبال راهی برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند خود هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.برنامه‌های ردیابی بهترین راه حل برای ردیابی و کنترل خانواده هستند. که تعداد بسیار زیادی از این برنامه‌ها با کارایی‌هایی متفاوت در بازار وجود دارند.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برنامه ‌های ردیابی و کنترل فرزند و همسر را به شما معرفی کنیم، تا در هر لحظه از شبانه روز از موقعیت مکانی فرزند و همسر خود مطلع باشید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.

«به کسی شک دارید؟ دوست یا هک کردن گوشی همسر خود؟ صد درصد تضمینی در چهار دقیقه سر از کارش درآورید!» فکر می‌کنید این آگهی تبلیغ چه چیزی است؟ یک کاراگاه خصوصی که می‌خواهد در یافتن کسی که به او مشکوک هستید کمکتان کند یا…؟ نه؛ این پیامی است که این روزها در سایت‌های مختلف اینترنتی و موبایلی برای هک تلگرام و موبایل نزدیکانتان دست به دست می‌شود.SPY24 در ادامه می‌نویسد: این پیامی است که نه‌تنها آدم‌ها را تشویق می‌کند حریم خصوصی دیگران را به بهانه شک و تردید نقض کند، که آدم‌ها را به هک کردن برنامه‌های موبایلی و اقدامات عجیب و غریب جاسوسی هم، که اساساً کار یک شهروند معمولی نیست، تشویق می‌کنند. پیامی مثل این یکی: «در چهار دقیقه صد درصد تضمینی به موبایل و تمامی اطلاعات فردی که به او مشکوکید، به آسانی و از راه دور دسترسی پیدا کنید. هک موبایل و تلگرام با فیلم آموزشی.»قدیم‌ها هر کسی این شک و تردیدها به جانش می‌افتاد، خودش ماشین می‌گرفت و سعی می‌کرد سر از کار همسر، فرزند یا هر کسی که به او شک دارد دربیاورد؛ یک جور مخفی و بدون اینکه کسی بفهمد. با گذشت زمان و مدرن‌تر شدن، دیدیم آدم‌هایی را که سراغ کارآگاه‌های خصوصی می‌رفتند و با پرداخت مبلغی از او می‌خواستند تا ته و توی قضیه را برایشان دربیاورد. این روزها اما انگار شیوه‌های مدرن‌تر و عجیب و غریب‌تری باب شده است.به چندتا از این سایت‌ها سر می‌زنم؛ جست‌و‌جوی آنها چندان سخت نیست. فقط کافی است در موتور جست‌و‌جوی گوگل بنویسید: هک کردن موبایل، تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگری، تا صدها سایت فوری برایتان باز شود. سایت‌هایی که با هزینه‌ای اندک به شما نرم افزارهایی را معرفی می‌کنند که تشویقتان می‌کند موبایل هر کسی را که دوست دارید هک کنید. حالا چقدر ادعاهای این سایت‌ها درست است، جای بحث جدی دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به تعددشان و پیام‌های تبلغاتی انبوهی که می‌فرستند، مشتری‌ کمی نداشته باشند.«هک و کنترل نامحسوس تلگرام بدون نیاز به نصب بر گوشی قربانی.» این یک نمونه از تبلیغاتی است که در یکی از این سایت‌ها درج شده و جالب‌تر آنکه در خود آگهی نیز از هک‌شونده به عنوان قربانی نام برده شده است. در ادامه تبلیغ، نرم‌افزاری هفت هزار تومانی دیده می‌شود که به هک‌کننده اجازه می‌دهد بعد از پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی، آموزش گام به گام نصب را هم بیاموزد. امتحان این نرم افزار و اینکه نصبش ولو برای امتحان و سر در آوردن برای نوشتن گزارش هم باشد، با توجه به بلایی که ممکن است احتمالاً بر سر سیستم و موبایل بیاورد، نمی‌ارزد.یک جای دیگر هزینه هک کردن موبایل کسی که به او مشکوک هستید، 39 هزار تومان عنوان شده که البته تا 9 هزار تومان هم تخفیف دارد. برخی جاها هم که خواسته‌اند خود را تا حد زیادی قانونی جلوه دهند، نوشته‌اند این نرم‌افزارها فقط برای نظارت والدین بر موبایل فرزندانشان ارائه شده‌اند و استفاده غیرقانونی از آنها به عرضه‌کننده هیچ ارتباطی ندارد. در بعضی از این تبلیغات عجیب و غریب هم امکانات بیشتر نرم‌افزارها و خدماتشان معرفی شده، مانند اینکه «می‌توانید پیام‌های رد و بدل شده بین قربانی و دیگران را ثانیه به ثانیه ببینید.» حتی یکی از این سایت‌ها ادعا کرده که اگر به گوشی قربانی دسترسی ندارید باز هم می‌توانید به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنید.همه این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که یکی از مؤسسان تلگرام چندی پیش گفت اگر کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند 200 هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می‌شود تاکنون کسی موفق به بردنش نشده است.بهروز انوری، کارشناس آی‌تی در این‌باره به روزنامه ایران می‌گوید: «این روش هک نیست بلکه هوک است و کاملاً قلابی است که خود متقاضی هک را گرفتار می‌کند. یعنی شخصی که از روی زرنگی می‌خواهد شخص دیگری را به دام بیندازد، اول خودش قربانی می‌شود. این روزها هک کردن اینستاگرام آدم‌ها هم باب شده اما با این برنامه‌ها اولین کسی که به دام می‌افتد، خود اقدام‌کننده است. این فکر خیلی ساده‌انگارانه است که خیال کنیم سیستم‌های پیچیده را به این شکل بتوانیم رمزگشایی کنیم.»به گفته این کارشناس مسائل اینترنت، این اتفاق معمولاً برای سیستم‌های اندروید که منبع باز دارند می‌افتد، آنها از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند و اطلاعات شخصی آدم‌ها را هک می‌کنند، اما سیستمی مثل تلگرام همه اطلاعات را رمزگذاری می‌کند و در اختیار فضای ابری قرار می‌دهد؛ یعنی همه اطلاعات کد می‌شوند و بعد توسط سِرور باز می‌شود. بنابراین با این نرم‌افزارها اول اطلاعات شخصی خودتان و برخی دیگر از دوستانتان هک می‌شود، یعنی اول خود تقاضاکننده قربانی و مورد سوءاستفاده واقع می‌شود.اما هر چقدر بیشتر در فضای مجازی می‌گردی، بیشتر می‌فهمی که چقدر راه‌های تجسس و کنترل افراد متنوع شده‌اند یا لااقل آگهی‌های رنگارنگ و متنوعی که کاربران را به این پدیده تشویق می‌کنند. هک موبایل، تگرام و واتس‌اپ تنها راه‌های پیشنهاد شده نیستند. در همین سایت‌ها ردیابی افراد در هر جایی که باشند با توجه به تلفن همراهشان هم پیش‌بینی شده است. در یکی از این آگهی‌ها آمده «با نرم‌افزارهای وی‍ژه‌ای می‌توانید موقعیت افراد را با پیامک، اینترنت و مکان‌یاب بفهمید.» راه‌هایی که انواع و اقسام سرک کشیدن به حوزه خصوصی افراد را آموزش می‌دهند، هرچند بیشترشان قلابی و بدون پشتوانه واقعی هستند و اولین قربانی آن خود تقاضاکننده است.

SPY24 برنامه‌ای برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند است، که امکان ردیابی بدون نیاز به اینترنت و GPS را به واسطه‌ی دکل‌های مخابراتی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه شما ‌می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز به راحتی از موقعیت مکانی اعضای خانواده خود باخبر شوید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.همچنین شما با این برنامه می‌توانید به صورت نامحدود همسر یا فرزند خود را در سفرها ردیابی کنید.

ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل کنید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسرتان است.

البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم گوشی همسر خود و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور هک کنیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید همسرتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی آن باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک کامل گوشی همسر و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک کردن گوشی همسر بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل همسر و به قول معروف هوای آن ها را داشتن کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار هک گوشی همسر را دانلود کرده و بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار کنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را کنترل کنید. روش اول کنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه کنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی کنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش کنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل کنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام کنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه my-control می باشد. با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. 

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

کنترل تماس واتساپ با POCWAPP

روش های کنترل تماس واتساپ

روش های هک کردن واتساپ

با سلام ببخشید میخواستم ببینم این برنامه روی s5هم نصب میشه

کاش مثل گفته هاتون رایگان بود این اشتراک میخواد

سلام وقت شما بخیر، لطفا کمک کنید من چند بار از این برنامه ها نصب کردم رو گوشی فرزندم،ولی نمیدونم چطور فهمید و مدام بازگشت به کارخانه میزنه،، سوالم اینکه ایا نرم افزاری یا هر راه دیگه که با بازگشت به کار خانه حذف نشه هست ایا سخت افزار یا بد افزار یا هر راهی که حذف نشه وجود دارد،،خاهشا کمک کنید راهنمایی کنید..بی نهایت تشکر میکنم

سلام اسم برنامه ک استفاده کردید چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a7bd7632e6ec7a8541fe0787f32c8cfe” );document.getElementById(“hb92ea3bbd”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با ما

تلگرام – واتستاپ پشتیبانی:

09306666143

شماره تماس با شرکت :

982128423371+


دانلود اندروید برنامه SPY24Downloads-icon

هک گوشی همسر رایگان

هک گوشی همسر رایگان ، برنامه هک گوشی همسر رایگان ، هک کامل گوشی همسر ، هک گوشی همسر نی نی سایت بنا به درخواست شما عزیزان،اینبار برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام  (کاملا مخفیانه) رو آماده کریدم.

با استفاده از این برنامه به صورت کامل میتونید کنترل گوشی فرزندان و عزیزانتان را در دست بگیرید و به صورت مخفیانه و نا محسوس تمامی پیام ها،تماس ها،چت های شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام،واتس اپ،لاین،فیسبوک و … رو کنترل کنید.

 برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام قدرتمند ترین برنامه کنترل و نظارت والدین می باشد که سبب آسایش خاطر والدین و حفظ فرزندان در فضای مجازی میشود.

امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) اونقدر زیاده که از هر لحاظ نیازهای کنترلی شما رو برآمورده میکنه:

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

این برنامه به صورت کاملا مخفیانه موقعیت و مکان گوشی مورد نظر رو براتون میفرسته کنترل مخفیانه تمامی پیام های ارسالی و دریافتی به همراه محتوای کامل پیامک ها گزارش کامل تماس های دریافتی،گرفته شده و یا بدون پاسخ از گوشی مورد نظر یکی از بهترین قابلیت های این برنامه کنترل و گزارش چت های صورت گرفته در تلگرام،واتس اپ و شبکه های اجتماعی است.

کنترل چت ها و پیام های شبکه های اجتماعی از اصلیترین نیاز های کنترلی والدین است که این برنامه به خوبی این نیاز را برآورده میکند.

به راحتی و از راه دور صدای اطراف گوشی رو ضبط کرده و گوش دهید برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام این امکان را فراهم کرده،هر لحظه که بخواهید میتونید صدای اطراف گوشی را ضبط کرده و از راه دور گوش بدید.

ضبط مخفیانه ویدیو،از راه دور امکان فوق العاده ضبط ویدیو به صورت مخفیانه و از راه دور،هر لحظه که بخواهید.

امکان گرفتن عکس کاملا مخفیانه و از راه دور یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی این برنامه امکان گرفتن عکس از راه دور و تعیین دوربین جلو و عقب جهت عکاسی دسترسی به عکس ها و فیلم های موجود در گالری گوشی میتونید از راه دور به عکس ها و فیلم های موجود در گالری دسترسی داشته باشید.

خلاصه ای از امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه، تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه): هک و کنترل نامحسوس تلگرام(رایگان)

دانلود نرم افزار ردیاب همسر و فرزندان خود نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی بدون نصب

این نرم افزار به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس، پیامک، چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی  افراد را امکان پذیر کرده است

روش های بسیار زیادی برای  کامل هک گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده … کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و …

اولین سامانه مراقبت از خانواده با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی آدرس سایت : SPY24.ir

اگر ما در گوگل شروع به جستجوی عباراتی همچون کامل هک گوشی یا هک موبایل نماییم با تعداد بسیار زیادی از صفحات روبرو می شویم که هر کدام به نوعی …

معرفی نرم افزار: برنامه هک گوشی همسر

نرم افزار کنترل و ردیابی به صورت مخفیانه

برخی از ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران بدون نیاز به نصب، درزیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا میکند

  ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی لنزفایل بسیار لذت بخش است و به راحتی میتوانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید 

2- کنترل مخفیانه تماس های گوشی دیگران

نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را میدهد. این جزئیات عبارتند از نام سیو شده ی فرد تماس گیرنده در گوشی، تارخ تماس، طول مدت تماس و از همه مهمتر شماره تلفن فرد تماس گیرنده!!

3- کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

با کمک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی دیگران به صورت نامحسوس به تمامی  پیامک هایی که شخص مورد نظرتان برای دیگران میفرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی وی دسترسی پیدا کنید

توجه: با کمک این نرم افزار به شما آموزش هایی جهت دستیابی به موارد بالا داده میشود

کنترل و نظارت بر افراد آلزایمری 

با نرم افزار کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی، دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیالی آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید و هر لحظه از زندگی خود را در کنار عزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید

کنترل فرزندان از راه دور 

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی فرزندان به شما امکان مراقبت از فرزندان به صورت مخفیانه و جلوگیری از ورود آنها به سایت های غیر اخلاقی را میدهد. این نرم افزار کنترل و ردیابی به شما کمک می کند تا فرزند خود را از آسیب های اجتماعی درامان نگه دارید. حتی باهوش ترین فرزندان شما قادر به تشخیص ردیابی و کنترل شدن گوشی و تبلت خود توسط شما نخواهند بود!

کنترل مخفیانه موبایل همسر

 اگر نگرن خیانت همسر عزیزتان هستید و یا فقط به او شک کرده اید و نمی دانید چگونه زندگی خود را مدیریت کنید و از این بحران به سلامت عبور کنید کافیست یکبار برای همیشه این نرم افزار ردیابی و کنترل همسر بدون نصب نرم افزار را به کار بگیرید! در این نرم افزار به شما آموزش داده می شود تا بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی همسر، وی را کنترل و ردیابی کنید.

برای جلوگیری و یا پیشگیری از خیانت احتمالی همسرتان و بهبود رابطه فعلی تان می توانید از نرم افزار کنترل و ردیابی همسر به صورت مخفیانه استفاده نمایید و وزندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید( با این حال پیشنهاد ما به شما کنترل و ردیابی همسر بدون اطلاع وی از این امر نمی باشد).

محیط کاربری نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی

محیط کاربری نرم افزار برنامه کنترل گوشی همسر رایگان بسیار کاربر پسند است و نرم افزار به راحتی قابل نصب و راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی میباشد.این نرام افزار  حاوی آموزش هایی جهت کنترل و ردیابی گوشی عزیزانتان میباشد. همچنین یک نسخه از لینک دانلود نرم افزار به ایمیل شما عزیزان ارسال میگردد.

با رشد و پیشرفت فناوری، حل مشکلات بشر روز به روز آسان تر و راحت تر می‌شود به عنوان مثال برای ارتباط برقرار کردن با خانواده، دوستان و یا سایر اطرافیان خود می‌توانید به راحتی از فاصله های بسیار دور و یا نزدیک از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید و از احوال خانواده یا دوستان خود باخبر شوید.یکی از مسائلی که بسیاری از والدین و سرپرست خانواده‌ها به دنبال راه حل آن هستند. مسئله ردیابی و کنترل خانواده ( دانلود رایگان نرم افزار کنترل گوشی همسر ) از طریق گوشی برای اطمینان از امنیت و سلامتی آنها است.اگر شما هم به دنبال راهی برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند خود هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.برنامه‌های ردیابی بهترین راه حل برای ردیابی و کنترل خانواده هستند. که تعداد بسیار زیادی از این برنامه‌ها با کارایی‌هایی متفاوت در بازار وجود دارند.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برنامه ‌های ردیابی و کنترل فرزند و همسر را به شما معرفی کنیم، تا در هر لحظه از شبانه روز از موقعیت مکانی فرزند و همسر خود مطلع باشید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.

«به کسی شک دارید؟ دوست یا هک کردن گوشی همسر خود؟ صد درصد تضمینی در چهار دقیقه سر از کارش درآورید!» فکر می‌کنید این آگهی تبلیغ چه چیزی است؟ یک کاراگاه خصوصی که می‌خواهد در یافتن کسی که به او مشکوک هستید کمکتان کند یا…؟ نه؛ این پیامی است که این روزها در سایت‌های مختلف اینترنتی و موبایلی برای هک تلگرام و موبایل نزدیکانتان دست به دست می‌شود.SPY24 در ادامه می‌نویسد: این پیامی است که نه‌تنها آدم‌ها را تشویق می‌کند حریم خصوصی دیگران را به بهانه شک و تردید نقض کند، که آدم‌ها را به هک کردن برنامه‌های موبایلی و اقدامات عجیب و غریب جاسوسی هم، که اساساً کار یک شهروند معمولی نیست، تشویق می‌کنند. پیامی مثل این یکی: «در چهار دقیقه صد درصد تضمینی به موبایل و تمامی اطلاعات فردی که به او مشکوکید، به آسانی و از راه دور دسترسی پیدا کنید. هک موبایل و تلگرام با فیلم آموزشی.»قدیم‌ها هر کسی این شک و تردیدها به جانش می‌افتاد، خودش ماشین می‌گرفت و سعی می‌کرد سر از کار همسر، فرزند یا هر کسی که به او شک دارد دربیاورد؛ یک جور مخفی و بدون اینکه کسی بفهمد. با گذشت زمان و مدرن‌تر شدن، دیدیم آدم‌هایی را که سراغ کارآگاه‌های خصوصی می‌رفتند و با پرداخت مبلغی از او می‌خواستند تا ته و توی قضیه را برایشان دربیاورد. این روزها اما انگار شیوه‌های مدرن‌تر و عجیب و غریب‌تری باب شده است.به چندتا از این سایت‌ها سر می‌زنم؛ جست‌و‌جوی آنها چندان سخت نیست. فقط کافی است در موتور جست‌و‌جوی گوگل بنویسید: هک کردن موبایل، تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگری، تا صدها سایت فوری برایتان باز شود. سایت‌هایی که با هزینه‌ای اندک به شما نرم افزارهایی را معرفی می‌کنند که تشویقتان می‌کند موبایل هر کسی را که دوست دارید هک کنید. حالا چقدر ادعاهای این سایت‌ها درست است، جای بحث جدی دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به تعددشان و پیام‌های تبلغاتی انبوهی که می‌فرستند، مشتری‌ کمی نداشته باشند.«هک و کنترل نامحسوس تلگرام بدون نیاز به نصب بر گوشی قربانی.» این یک نمونه از تبلیغاتی است که در یکی از این سایت‌ها درج شده و جالب‌تر آنکه در خود آگهی نیز از هک‌شونده به عنوان قربانی نام برده شده است. در ادامه تبلیغ، نرم‌افزاری هفت هزار تومانی دیده می‌شود که به هک‌کننده اجازه می‌دهد بعد از پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی، آموزش گام به گام نصب را هم بیاموزد. امتحان این نرم افزار و اینکه نصبش ولو برای امتحان و سر در آوردن برای نوشتن گزارش هم باشد، با توجه به بلایی که ممکن است احتمالاً بر سر سیستم و موبایل بیاورد، نمی‌ارزد.یک جای دیگر هزینه هک کردن موبایل کسی که به او مشکوک هستید، 39 هزار تومان عنوان شده که البته تا 9 هزار تومان هم تخفیف دارد. برخی جاها هم که خواسته‌اند خود را تا حد زیادی قانونی جلوه دهند، نوشته‌اند این نرم‌افزارها فقط برای نظارت والدین بر موبایل فرزندانشان ارائه شده‌اند و استفاده غیرقانونی از آنها به عرضه‌کننده هیچ ارتباطی ندارد. در بعضی از این تبلیغات عجیب و غریب هم امکانات بیشتر نرم‌افزارها و خدماتشان معرفی شده، مانند اینکه «می‌توانید پیام‌های رد و بدل شده بین قربانی و دیگران را ثانیه به ثانیه ببینید.» حتی یکی از این سایت‌ها ادعا کرده که اگر به گوشی قربانی دسترسی ندارید باز هم می‌توانید به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنید.همه این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که یکی از مؤسسان تلگرام چندی پیش گفت اگر کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند 200 هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می‌شود تاکنون کسی موفق به بردنش نشده است.بهروز انوری، کارشناس آی‌تی در این‌باره به روزنامه ایران می‌گوید: «این روش هک نیست بلکه هوک است و کاملاً قلابی است که خود متقاضی هک را گرفتار می‌کند. یعنی شخصی که از روی زرنگی می‌خواهد شخص دیگری را به دام بیندازد، اول خودش قربانی می‌شود. این روزها هک کردن اینستاگرام آدم‌ها هم باب شده اما با این برنامه‌ها اولین کسی که به دام می‌افتد، خود اقدام‌کننده است. این فکر خیلی ساده‌انگارانه است که خیال کنیم سیستم‌های پیچیده را به این شکل بتوانیم رمزگشایی کنیم.»به گفته این کارشناس مسائل اینترنت، این اتفاق معمولاً برای سیستم‌های اندروید که منبع باز دارند می‌افتد، آنها از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند و اطلاعات شخصی آدم‌ها را هک می‌کنند، اما سیستمی مثل تلگرام همه اطلاعات را رمزگذاری می‌کند و در اختیار فضای ابری قرار می‌دهد؛ یعنی همه اطلاعات کد می‌شوند و بعد توسط سِرور باز می‌شود. بنابراین با این نرم‌افزارها اول اطلاعات شخصی خودتان و برخی دیگر از دوستانتان هک می‌شود، یعنی اول خود تقاضاکننده قربانی و مورد سوءاستفاده واقع می‌شود.اما هر چقدر بیشتر در فضای مجازی می‌گردی، بیشتر می‌فهمی که چقدر راه‌های تجسس و کنترل افراد متنوع شده‌اند یا لااقل آگهی‌های رنگارنگ و متنوعی که کاربران را به این پدیده تشویق می‌کنند. هک موبایل، تگرام و واتس‌اپ تنها راه‌های پیشنهاد شده نیستند. در همین سایت‌ها ردیابی افراد در هر جایی که باشند با توجه به تلفن همراهشان هم پیش‌بینی شده است. در یکی از این آگهی‌ها آمده «با نرم‌افزارهای وی‍ژه‌ای می‌توانید موقعیت افراد را با پیامک، اینترنت و مکان‌یاب بفهمید.» راه‌هایی که انواع و اقسام سرک کشیدن به حوزه خصوصی افراد را آموزش می‌دهند، هرچند بیشترشان قلابی و بدون پشتوانه واقعی هستند و اولین قربانی آن خود تقاضاکننده است.

SPY24 برنامه‌ای برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند است، که امکان ردیابی بدون نیاز به اینترنت و GPS را به واسطه‌ی دکل‌های مخابراتی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه شما ‌می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز به راحتی از موقعیت مکانی اعضای خانواده خود باخبر شوید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.همچنین شما با این برنامه می‌توانید به صورت نامحدود همسر یا فرزند خود را در سفرها ردیابی کنید.

ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل کنید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسرتان است.

البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم گوشی همسر خود و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور هک کنیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید همسرتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی آن باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک کامل گوشی همسر و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک کردن گوشی همسر بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل همسر و به قول معروف هوای آن ها را داشتن کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار هک گوشی همسر را دانلود کرده و بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار کنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را کنترل کنید. روش اول کنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه کنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی کنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش کنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل کنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام کنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه my-control می باشد. با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. 

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

کنترل تماس واتساپ با POCWAPP

روش های کنترل تماس واتساپ

روش های هک کردن واتساپ

با سلام ببخشید میخواستم ببینم این برنامه روی s5هم نصب میشه

کاش مثل گفته هاتون رایگان بود این اشتراک میخواد

سلام وقت شما بخیر، لطفا کمک کنید من چند بار از این برنامه ها نصب کردم رو گوشی فرزندم،ولی نمیدونم چطور فهمید و مدام بازگشت به کارخانه میزنه،، سوالم اینکه ایا نرم افزاری یا هر راه دیگه که با بازگشت به کار خانه حذف نشه هست ایا سخت افزار یا بد افزار یا هر راهی که حذف نشه وجود دارد،،خاهشا کمک کنید راهنمایی کنید..بی نهایت تشکر میکنم

سلام اسم برنامه ک استفاده کردید چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a7bd7632e6ec7a8541fe0787f32c8cfe” );document.getElementById(“hb92ea3bbd”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با ما

تلگرام – واتستاپ پشتیبانی:

09306666143

شماره تماس با شرکت :

982128423371+


دانلود اندروید برنامه SPY24Downloads-icon

هک گوشی با شماره موبایل و سریال از راه دور بدون متوجه شده فرزند برای نظارت بر خانواده. هک گوشی همسر و فرزندان هک کنترل گوشی همسر و فرزندان دانلود برنامه هک کامل گوشی همسر رایگان نی نی سایت ردیابی گوشی همسر رایگان چگونه گوشی همسرمان را هک کنیم؟ کنترل مخفیانه موبایل همسر …

اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم هک گوشی همسر و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور انجام دهیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این … کنترل گوشی فرزندان بدون دسترسی به گوشی + هک گوشی از راه دور. توسط همیار مارکت اندروید  امروز با یک برنامه فوق العاده عالی در … در این مطلب از لحاظ قانونی به این موضوع میپردازیم که آیا هک گوشی همسر جرم محسوب می شود و اگر جرم است چه عواقبی را طبق قانون در بر خواهد داش… اگر ما در گوگل شروع به جستجوی عباراتی همچون هک گوشی یا هک موبایل نماییم با تعداد بسیار زیادی از صفحات روبرو می شویم که هر کدام به نوعی . هک گوشی همسر و فرزندان. شما با این برنامه حرفه ای می توانید بصورت کاملا مخفیانه و ۱۰۰درصد عملی، تمامی پیام ها و تماس های گوشی همسر، فرزندان و دیگر افراد خانواده را کنترل کنید. دانلود برنامه …

شما با این برنامه حرفه ای می توانید بصورت کاملا مخفیانه و ۱۰۰درصد عملی، تمامی پیام ها و تماس های گوشی همسر، فرزندان و دیگر افراد خانواده را کنترل کنید. دانلود برنامه … هک کامل گوشی به شرط تست 1. دسترسی به اسمس ها 2. دسترسی به تماس ها 3. دسترسی به برنامه های گوشی مثل اینستاگرام…

همانطور که می دانید ایام شیوع ویروس کرونا باعث شد تا همه خانه نشین شوند، برخی از مشاغل تعطیل شوند…

چطور واتساپ را هک کنیم؟ هر روز در اینترنت جستجو می‌کنید تا بدانید چطور می‌شود واتساپ را هک کرد، چطور…

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

شما برای هک کردن ایستاگرام، تلگرام، وب سایت و یا حتی تشخیص و محافظت در برابر هک نیاز به یک…

این واقعیت که والدین تمایل دارند هم داخل و هم خارج از خانه بچه‌هایشان را تحت نظر بگیرند و مراقب…

برنامه تضمینی کنترل کاملا مخفی، کنترل گوشی از راه دور ،ردیابی و کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی فرزندان.با…

معرفی برنامه ردیابی رایگان گوشی موبایل Free mobile tracker ردیابی رایگان گوشی موبایل توسط اینترنت و GPS می باشد که…

اگر به دنبال برنامه‌های کنترل و نظارت والدین هستید، با بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2020 در Mobile Tracker Free…

ممکن است که بخواهید گوشی فرزندان یا همسرتان را بدون دانستن آنها کنترل کنید و تمامی اطلاعات موجود در آن…

اگر مدتی از تلفن هوشمند اندرویدی استفاده می کنید ، شاید بدانید که اندروید به اندازه سایر سیستم عامل ها…

برنامه نظارت بر خانواده مخصوص ردیابی و کنترل گوشی آیفون رو برای شما والدین گرامی طراحی کرده ایم.با استفاده از…

من به اطلاعات به روز علاقه دارم و دوست آنرا با شما به اشتراک گذاری کنم

ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل نمایید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسر ، فرزند و یا کارمندانتان می باشد. البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم هک گوشی همسر و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور انجام دهیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

چرا بايد گوشي عزيزانمان را هك كنيم؟

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید که یکی از کارمندانتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی فرزندان نوجوانتان باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک گوشی و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک گوشی فرزندان بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل فرزندان و به قول معروف هوای آن ها را داشتن ، کمک نماید.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

(توصيه نمي شود)

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار را بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار كنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را كنترل کنید. روش اول كنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه كنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی كنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش كنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل كنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام كنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه my-control می باشد.

با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد.

من به اطلاعات به روز علاقه دارم و دوست آنرا با شما به اشتراک گذاری کنم

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع

افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

با توسعه فناوری و اینترنت که مردم رو به سمت خود کشیده است و باعث می‌شود که مردم غالب وقت خود را در  اینترنت و شبکه‌های اجتماعی سپری کنند.

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

طی سالیان گذشته و به دلیل استفاده بد از این تکنولوژی‌ها در بعضی موارد بعضی از کاربران به سراغ هک کردن و چک کردن گوشی همسر خود می‌روند تا از تمام ارتباطات آن‌ها باخبر باشند. حال این موضوع سؤالی را مطرح کرده است که دانستن جواب آن بسیار مهم است. در ادامه به پاسخ سؤال آیا هک گوشی همسر جرم است می‌پردازیم.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

هک گوشی همسر به هر دلیلی اعم از رفتارهای مشکوک، مکالمات مشکوک و شک‌های شما به به او قانونی نیست و شما با این ادله نمی‌توانید در مقابل قاضی حاضر شوید و فکر کنید که این مشکل به همین سادگی حل می‌شود. مسلماً شما مجرم شناخته می‌شود و طبق قانون مدنی کشور مجازات می‌شوید و میزان مجازات شما هم با توجه به نظر قاضی تعیین می‌شود.

توجه داشته باشید در اینجا منظور از هک گوشی همسر اشاره دارد به هرگونه دخالت شما در اطلاعات شخصی که همسرتان که به‌عنوان نقض حریم شخصی شناخته می‌شود و از رایج‌ترین این موارد به شنود تلفن، چک کردن پیام‌ها، شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر یا هر مورد دیگر و پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام که به هرکدام به‌طور جداگانه می‌پردازیم.

تلگرام یکی از پراستفاده‌ترین پیام‌رسان‌ها است که کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می‌کنند و با توجه به استفاده نادرست بعضی کاربران، این فکر را در ذهن همسران تشدید می‌کند که باید بتوانند تلگرام همسر خود را چک نمایند تا از افرادی که همسرشان با آن‌ها در ارتباط هستند آگاه شوند.

حال با توجه به بعضی تبلیغات که به شکلی عمل می‌کنند تا کاربر را با شعارهایی مثل هک تلگرام در 5 دقیقه و 100 درصد تضمینی، مشاهده مخفیانه پیام‌های همسر یا فرزندان از راه دور و بدون دردسر، بهترین برنامه هک تلگرام و پیام‌های این‌چنینی که  شمارا وسوسه کنند این کار در ظاهر بی‌دردسر است ولی زمانی که همسر شما از این موضوع اطلاع پیدا کند و از شما شکایت نماید دیگر این سایت‌ها به کمک شما نخواهند آمد و به‌طور رسمی شما یک مجرم شناخته می‌شوید که باید طبق قانون مدنی کشور محاکمه شود.

شبکه‌های اجتماعی یکی از پراستفاده‌ترین رسانه‌هایی است که برای ارتباط از آن استفاده می‌شود که بازهم به دلیل استفاده اشتباه بعضی از دوستان، همسران را مشکوک کرده و باعث می‌شود که بخواهند در اطلاعات همسر خود جاسوسی کنند و از آن‌ها باخبر باشند.

در این حالت نیز شما در حال نقض قانون و تجاوز به حریم شخصی همسر خود هستید. شاید شما فکر کنید که این کار ربطی به نقض حریم شخصی ندارد و او همسر شما است و شما باید از تمام ارتباطات او باخبر باشید. ولی این در حالی است که همسر شما قبل از این‌که همسر شما باشد یک فرد داخل جامعه است که از حق‌هایی برخوردار است و یکی از این حقوق حفظ حریم شخصی است و اگر شما به هر دلیل که خود فکر می‌کنید چه درست چه غلط به این حریم بدون اجازه وارد شوید مجرم هستید و با شکایت همسرتان شما باید در پیشگاه عدالت حاضرشده و مجازات شوید.

یکی از سؤالات رایج که دراین‌باره مطرح می‌شود این است که آیا اسکرین شات را می‌توان به‌عنوان مدرک استفاده نمود؟

بهترین جواب برای این سؤال این است که گرفتن اسکرین شات وضعیت‌هایی مختلفی دارد و با توجه به علم قاضی در به‌کارگیری این موارد برای استفاده در پرونده برای یافتن حقیقت بستگی دارد.

به‌عنوان‌مثال شما از همسر خود که در حال مکالمه با فردی دیگر است اسکرین شات گرفته‌اید و به‌عنوان مدرک به قاضی ارائه می‌دهید. حال قاضی با توجه به حرف‌هایی که در این اسکرین شات گفت شده تصمیم خواهد گرفت که آیا همسر شما گناه‌کار است یا خیر.

ولی باید بدانید که حتی با داشتن اسکرین شات از جرم شما کاسته نمی‌شود و شما به خاطر تجاوز به حریم خصوصی همسر خود به‌صورت غیرقانونی مجرم هستید و باید در مقابل قاضی حاضر شوید تا به پرونده شما رسیدگی شود.

سؤال دومی که افراد می‌پرسند که آیا می‌توان با استناد به ویس همسر خود را گناه‌کار نشان داد و خود را بی‌گناه؟

در جواب این سؤال نیز باید گفت که ویس نمی‌تواند به‌تنهایی مدرک باشد و فقط می‌توان از آن به‌عنوان یک اماره (نشانه) استفاده نمود و زمانی از ویس می‌توان به‌عنوان یک عامل مؤثر استفاده نمود که در کنار دیگر امارات (نشانه‌ها) باشد. حتی اگر بتوان از این ویس به‌عنوان عامل مؤثر در اثبات گناه‌کاری همسر خود استفاده نمود بدان معنا نیست که شما مجرم محسوب نمی‌شوید، شما به‌هرحال به دلیل نقض در حریم شخصی همسر خود به‌طور غیرقانونی مجرم حساب می‌شوید.

حال شما به هر دلیل می‌خواهید به این کار دست بزنید و از این ترس دارید که چه حکمی ممکن است گریبان شمارا بگیرد. با توجه به قانون مدنی کشور تجاوز و ایجاد تداخل در حریم شخصی فردی حتی همسرتان می‌تواند شمارا با جرائم نقدی و حبس روبه‌رو کند و این به قاضی و میزان دخالت در حریم شخصی همسرتان بستگی دارد که چه حکمی را برای شما اتخاذ شود.

در موارد خاصی مانند امنیت ملی که با صدور حکم قوه قضاییه می‌توان گوشی و یا شبکه‌های اجتماعی شخصی را زیر نظر و شنود کرد که این حکم شامل حال شما و همسرتان نیست و مسلماً این اجازه به شما داده نخواهد شد که به اطلاعات دیگران به طور غیرقانونی دسترسی داشته باشید.

زمانی می‌توان گوشی همسر خود را شنود نمود یا به اطلاعات آن در شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کرد که به‌صورت قانونی درخواست این کار را با دلایل کافی به قاضی ارائه نمود و قاضی این اجازه این کار را به شما بدهد. البته دقت داشته باشید این کار نیز محدود بوده و با صلاح‌دید قاضی حد آن تعیین می‌شود.

با توسعه فناوری و گسترده شدن سطح ارتباطات بین کاربران به دلیل بعضی سو استفاده‌ها بعضی از افراد به فکر جاسوسی از همسر خود افتاده‌اند و به دنبال راهی هستند تا اطلاعات شخصی همسر خود را یافته و در آن کاوش نمایند.

قبل از هرکاری باید بدانید که هرگونه دسترسی غیرقانونی به حریم شخصی همسر خود به‌طور قانونی جرم محسوب می‌شود و با شما به‌صورت یک مجرم برخورد خواهد شد و در دادگاه شمارا مجازات می‌کنند. حکم صادره برای شما ممکن است جزای نقدی و یا حبس باشد. پس از سرک کشیدن در حریم شخصی همسر خود پرهیز کنید.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر در همین موضوع


مطلبی دیگر در همین موضوع

افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

ممکن است برای شما هم این سوال پیش اید که چگونه می توان
هک گوشی موبایل
دیگران را
از راه دور
انجام داد و اصلا این کار چقدر انجام شدنی است. ما در این مطلب و با معرفی یک نرم افزار نظارتی تخصصی قصد داریم تا پاسخ تمامی سوالات و خواسته های شما را ارائه نماییم.

بیشترین نیاز به
هک موبایل
در نظارت به عملکرد فرزندان در شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان احساس می شود، از این رو در سامانه مراقبت از خانواده این بستر برای والدین فراهم شده است تا با نصب یک
برنامه کنترلی ویژه والدین
امکان نظارت و کنترل فعالیت فرزندان به وسیله تبلت و گوشی های موبایل امکان پذیر باشد.

در ادامه به معرفی این برنامه، ضرورت نصب، نحوه نصب و فعالسازی برنامه SFP و همچنین استفاده از خدمات این سامانه می پردازیم.

برای پاسخ به این سوال کافیست به محتوای این پاراگراف دقت کنید، SFP مخفف SuperFamilyProtector و به معنی
سامانه مراقبت از خانواده
است. پس این یک
برنامه هک موبایل
نیست، بلکه یک ابزار کنترلی
جهت نظارت
بر فعالیت
فرزندان زیر 18 سال
می باشد.

روند کار برنامه به این صورت است که پس از نصب و فعالسازی برنامه، نرم افزار مخفی شده و گزارشات زیر را به پنل نظارتی والدین ارسال می کند:

و به این صورت والدین می توانند بدون نیاز به برنامه هک گوشی موبایل و از راه دور با خیالی راحت اقدام به کنترل فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی نمایند. در این برنامه سعی شده است کلیه ابزارهای نظارتی و مدیریتی جهت عملکردی لازم برای فرزندان فراهم شود تا سرپرستان خانواده بتوانند به سادگی از آن برای مدیریت خانواده خود استفاده نمایند.

فراگیر شدن استفاده از دستگاه های تبلت و تلفن همراه هوشمند باعث ایجاد دسترسی به یک دنیای جدید برای فرزندان ما شده است، که باعث می شود والدین بیشتر از پیش در جستجوی برنامه هک موبایل قرار گیرند!

دنیایی که در آن میلیون ها نفر با روحیات و فرهنگ های مختلف در دسترس هستند و امکان ارتباط فرزندان ما با هر کدام از آنها وجود دارد.فضایی بزرگ و غیر قابل نظارت برای والدین که این موضوع خود می تواند، اهمیت این دغدغه ذهنی را روشن سازد.

فرزندان زیر 18 سال به دلیل داشتن روحیه کنجکاو و آسیب پذیر در معرض بیشترین خطر در استفاده از این فضا قرار دارند، لذا برای ایجاد یک نظارت هوشمندانه و دسترسی مدیریتی حرفه ای و بدون نیاز به هک موبایل نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده را بیش از ده ها دسترسی نظارتی جهت کنترل و اعمال محدودیت هوشمند برای جلوگیری از آسیب های احتمالی برای شما عزیزان به ارمغان آورده ایم.

از آنجایی که تبلت ها و گوشی های تلفن همراه بیشترین محبوبیت را در میان فرزندان داشته است، لذا فرزندان و کودکان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به جمع کاربران فضای مجازی پیوسته اند، که برخی از این آسیب های این فضا به شرح زیر می باشند:

موارد نامبرده می تواند تنها بخشی از پیش پا افتاده ترین تهدیدات این بستر ارتباطی برای فرزندانمان باشد.

با توجه به موارد فوق الذکر می توانید به اهمیت و ضرورت نظارت به فعالیت فرزندان برای آن دسته از والدینی که به سلامت عملکرد فرزندانشان در این فضا اهمیت می دهند یک نیاز ضروری است.

چگونه گوشی همسر را هک کنیم

در بحث هک گوشی های تلفن همراه یکی از بخش های قابل هک، تماس ها و پیامهای ارسال و دریافت شده در گوشی است. این اقدام تنها در صورتی امکان پذیر است که برنامه بر روی گوشی شخص مورد نظر نصب شده باشد. استفاده از برنامهه ای کنترلی در تمام دنیا بر روی گوشی تلفن همراه افراد بالای 18 سال جرم می باشد و تنها در والدین حق نصب ان را بر روی گوشی تلفن همراه فرزندان زیر 18 سال خود خواهند داشت.

در خصوص کارفرمایان نیز می توانند بر روی گوشی کاری (نه گوشی شخثصی) که از سوی کارفرما به کارمند ارائه می شود از برنامه های نظارتی استفاده نمایند و تنها به منظور نظارت بر فعالیت کاری بهره برداری شود.

برای شروع ابتدا در وب سایت SFP ثبت نام کنید و پس از ایجاد حساب کاربری نسبت به تهیه اشتراک اقدام نمایید. با تهیه اشتراک دسترسی مدیریتی شما جهت استفاده خدمات پنل فعال خواهد شد.

پس از ایجاد دسترسی به پنل کنترل گوشی موبایل، می توانید برنامه مربوطه را مطابق راهنما دانلود و بر روی گوشی تلفن همراه فرزند خود نصب کنید. پس از نصب برنامه آیکن برنامه مخفی شده و ارسال گزارش به پنل کاربری شروع می شود.

اکنون کلیه فعالیت های روزانه تلفن همراه مورد نظر به پنل کاربری شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می شود و شما می توانید بدون نیاز به برنامه هک گوشی و یا دسترسی و راه دور کلیه فعالیت های فرزند خود را تحت نظر بگیرید

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص هک موبایل و یا موارد مربوط به کنترل گوشی تلفن همراه با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

از این برنامه می توانید بر روی کلیه تبلت ها و گوشی های تلفن همراه بر پایه سیستم عامل اندروید استفاده نمایید. برند، مدل و شرکت سازنده آن اهمیتی ندارد. چرا که این برنامه طوری برنامه ریزی شده است که بر روی تمامی دیوایسهای بر پایه سیستم عامل اندروید قابل اجرا باشد.

در نسخه های پیشین این برنامه تا نسخه iOS ورژن 10 امکان استفاده از خدمات این برنامه برای کاربران فرام شده بود، اما با توجه به تعداد پایین مشتریان در این حوزه در مقایسه با هزینه های سخت افزاری، نرم افزاری و پشتیبانی برنامه به دلیل عدم صرفه اقتصادی برای مجموعه سامانه مراقبت از خانواده فعالیت در این پلتفرم خدمات رسانی در این بستر متوقف شد.

از آنجایی که SFP تنها یک برنامه نظارتی هست و در بستر مجاز سیستم عامل کار می کند، با نصب آن هیچ گونه مشکل و یا محدودیتی برای دستگاه شما به وجود نخواهد آمد.

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود

به طور کلی از برنامه راضی هستم و مطابق امکاناتی که ذکر شده موبوگرام رو ساپورت کردید

نميشه براي ios دانلود كرد

با سلام.من میخواستم اشتراک سه ماهه بگیرم،ولی شما نوشتین که جهت دریافت گزارشات شبکه های اجتماعی گوشی باید روت باشه.منظورتون گوشیه خودمه یا گوشیه هدف؟یعنی اگه گوشی روت نباشه،دیگه نمیشه پیام های تلگرام و اینستاگرام رو مشاهده کنیم؟حتما باید روت باشه؟برای بقیه قابلیت ها هم باید روت کنیم؟من بیشتر برای پیام های تلگرام و اینستاگرام میخوام اشتراک بگیرم.لطفا در مورد قضیه روت یه توضیح کاملی بدید که باید کدوم گوشی و چطور روت کنم؟و آیا باید حتما روت بشه یا نه؟منتظر جوابتون هستم.لطفا سریعا جواب بدید.ممنونم

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

سلام خسته نباشید من به گوشی دخترم دسترسی ندارم آِیا شماره همراه با سریال گوشیشو بدم می تونیم نصب کنین؟

سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

سلام خسته نباشی این برنامه کامل فارسی همه چیزش.من یه برنامه ای نصب کردم که خوب جواب نداد وبرنامش فارسی نبود

باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

با درود و عرص ادب خدمت همه دست اندر کاران زحمت کش و سپاس فرار وان از تهیهاین چنین برنامه کار امد با پشتیبانی بسیار قوی .از زحمات شما یسیار سپاسگذارم

سلامتی همه پشتیبانای با مرام ????

سلام
در ابتدا از شما تشکر می کنم چون این پشتیبانی خوب شما و تلاش رو به جلویتان برایم قابل تقدیر هست.
من با این نرم افزار تونستم از متلاشی شدن زندگیم جلوگیری کنم.
ممنونم
امیدوارم همیشه سلامت باشید.

سلام خسته نباشید،شماره پشتیبانی رو میخواستم برای تماس

واقعاااااا
عالی است فقط متاسفانه تلگرام طلایی و هاتگرام رو پشتیبانی نمیکند…..

باسلام.بینهایت ممنون بابت برنامه فووووق العادتون و مهمتر و بهتر از برنامه، پشتیبانی دقیق و آنلاین که هر لحظه با حوصله جوابگو هستن خیلی ممنون.

سلام. ..کلماتی برای توصیف ندارم…فقط میخوام تشکر کنم…هیچ چیزی نمیتونست مثل این برنامه ب من کمک کنه…خوشحالم…اونقدر ک هروقت برنامه رو باز میکنم صفحه رو میبوسم و میگم عاشقتم…خیلییییییی عالی…

سلام
ممنون از برنامه کاربردیتون
آیا بعد از نصب این نرم افزار روی گوشی امکان حذف این نرم افزار هس؟

این سامانه یک سرویس عمومی می باشد که با تأیید کاربر در اختیار وی قرار می گیرد و صرفاً جهت مدیریت خانواده در زمینه فرهنگ سازی و آموزش استفاده صحیح از دستگاه های تلفن همراه و همچنین مدیریت ارتباطات اینترنتی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. سامانه مراقبت از خانواده هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده غیر مجاز از این سامانه بر عهده نمی گیرد

چگونه گوشی همسر را هک کنیم
چگونه گوشی همسر را هک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *