مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

 
helpkade
مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا
مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

مشاوره انتخاب رشته دکتری 99 سراسری و آزاد به صورت رایگان در این صفحه ارائه می شود.

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

در این مطلب قصد داریم به همه سؤالات داوطلبان درخصوص انتخاب رشته دکتری پاسخ دهیم.

با ما همراه باشید …

به داوطلبان عزیز توصیه اکید داریم که برای اطلاع از آخرین اخبار انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه ها و اعلام نتایج دکتری در کانال تلگرام سایت پی اچ دی تست یا پیج اینستاگرام پی اچ دی تست عضو شوند.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد، علیرغم این که کنکور دکتری به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، فرایندی مجزا و مستقل دارد.

پس از اعلام نتایج آزمون دکتری در قالب کارنامه از سوی سازمان سنجش، انتخاب رشته آزمون دکتری آغاز خواهد شد. در کارنامه دکتری 99، مشخص خواهد شد که آیا شما به مجاز انتخاب رشته دکتری هستید یا خیر؛ و نیز رتبه و نمره تراز شما در کارنامه به اطلاع شما خواهد رسید. بر اساس رتبه و نمره کسب‌شده، در موعد مقرر لازم است نسبت به انتخاب رشته اقدام کنید.

دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود. داوطلبانی که بر اساس کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری هستند، می‌توانند در زمان انتخاب رشته دکتری 99 نسبت به انتخاب 50 رشته‌محل در فرم انتخاب رشته دکتری اقدام کنند.

مدتی پس از اتمام انتخاب رشته، نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 99 اعلام خواهد شد. بر اساس جدول زمان مصاحبه دکتری 99 داوطلبان در مرحله دوم آزمون دکتری در دانشگاه‌ها حضور خواهند یافت.

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود. داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه دکتری مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هستند، لازم است در زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 99 نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنند. سپس اولویت های مدنظر خود را در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مستقلا از سوی این دانشگاه اعلام می‌شود. فرایند شرکت در مصاحبه دکتری آزاد نیز مستقل است و داوطلبانی که به مصاحبه دعوت می‌شوند لازم است با توجه به جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، مطابق زمان بندی مصاحبه دکتری آزاد 99 در مرحله دوم کنکور دکتری دانشگاه آزاد حضور به هم رسانند.

رعایت برخی نکات در زمان انتخاب رشته دکتری ضروری است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

مشاوره انتخاب رشته دکتری

۱– روی رتبه آزمون کتبی زیاد حساب نکنید.

این توصیه به ویژه برای داوطلبانی است که رتبه هایی عالی کسب کرده اند. با داشتن رتبه یک رقمی قبولی شما در دانشگاهی مانند شریف یا تهران تضمین نمی شود. پس سعی کنید فارغ از رتبه خود دست به انتخاب بزنید.

۲– قدر دانشگاه محل تحصیل مقاطع قبلی خود را بدانید.

همواره دانشگاهی که دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را در آنها گذرانیده اید در نظر داشته باشید. آشنا بودن با اساتید قطعا تأثیر مثبتی در ارزیابی درست شما دارد. سعی کنید برای این دانشگاه ها اولویت بالایی قایل شوید.

۳– اصل را بر گرایش خود در مقطع ارشد قرار دهید.

حتی در رشته هایی مانند مدیریت، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و فیزیک که داوطلبان می توانند از بین گرایش های مختلف دست به انتخاب بزنند بهتر است گرایش مرتبط با دوره های قبلی خود را در اولویت قرار دهید. در جلسه مصاحبه اساتید برداشت خوبی از داوطلبانی که می خواهند تغییر رشته یا گرایش بدهند ندارند، مگر اینکه دلایل منطقی و پشتوانه علمی لازم وجود داشته باشد.

همچنین مراقب انتخاب چند گرایش در یک دانشگاه باشید. وقتی چند گرایش را در یک دانشگاه انتخاب می‌کنید، به‌خصوص اگر اساتید مصاحبه‌کننده مشترک باشد، ممکن است برایتان چالش‌زا باشد. چرا که اساتید ممکن است تصور کنند هدف مشخصی ندارید و تصمیم خود را برای زمینه پژوهشی خود نگرفته‌اید و در نهایت هدفمند نیستید. 

۴– اگر سهمیه مربی دارید، قدر انتخاب های پژوهش محور دانشگاه ها را بدانید.

معمولا سهمیه های آزاد اینگونه انتخاب ها را در اولویت قرار نمی دهند. با توجه به اینکه هزینه تحصیل شما از سوی موسسه شما پرداخت میشود قدر این عرصه بی رقیب را بدانید. از انتخاب کدهای پژوهشکده ها خودداری کنید. آنها معمولا به دنبال نیروی تمام وقت هستند.

۵– از اصلاحیات دفترچه انتخاب رشته دکتری غافل نشوید.

معمولا با گذشت چند روز از انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته، کد رشته های اعلام شده دچار تغییر می شوند. برخی کدرشته ها اضافه می شوند، برخی حذف می شوند و ظرفیت برخی از آنها تغییر می کند. اگر عضو خبرنامه سایت هستید در اولین فرصت شما را از انتشار اصلاحیه ها مطلع خواهیم کرد.  اصلاحیه های دفترچه انتخاب رشته را مثل خود دفترچه با دقت مطالعه نمایید و در صورت لزوم انتخاب رشته خود را ویرایش کنید.

۶-  به چند برابر ظرفیت ها دقت کنید.

اگر رتبه تان نسبتا بالا است ناامید نباشید. مخصوصا اگر رزومه آموزشی – پژوهشی خوبی دارید. در سال‌های قبل برخی دانشگاه ها تعداد زیادی از داوطلبان را دعوت به مصاحبه می کردند. پس بعید نیست شما هم امکان ثبت نام در ارزیابی دانشگاه مورد نظرتان را پیدا کنید.

۷- از همین حالا خود را در جلسه مصاحبه بدانید.

متاسفانه رسم بدی که در جلسات مصاحبه وجود دارد این است که اساتید مصاحبه کننده در خصوص انتخاب های دیگر داوطلبان سوال می کنند و گاهی از او میخواهند در مورد انتخاب های دیگر خود توضیح دهد. اگر انتخاب های دیگرتان از همان گرایش نباشد باید به گونه ای مصاحبه گران را توجیه کنید که گمان نکنند هدف خاصی از تحصیل ندارید! در مجموع از همان زمان انتخاب رشته روی دلایل منطقی انتخاب های خود هم فکر کنید.

توجه: نکات بالا و سایر نکاتی که در آینده ذکر خواهد شد برای قبول شدن است. اصل علاقه را هیچ گاه فراموش نکنید. قرار است یک عمر با رشته و دانشگاهتان زندگی کنید!

در ویدیوی زیر مهم‌ترین نکات انتخاب رشته آزمون دکتری گفته شده است. اگر داوطلب آزمون دکتری هستید، به شما توصیه می‌کنیم که دیدن آن را از دست ندهید.

#videojs5f508d89604e6 {
max-width:550px;
}

در بخش نظرات این مطلب، مشاوره انتخاب رشته دکترا از سوی سایت پی اچ دی تست ارائه می‌گردد. اما پیش از آن، قصد داریم به برخی سؤالات متداول داوطلبان درخصوص انتخاب رشته دکتری پاسخ دهیم.

خیر؛ شما تنها مجاز به انتخاب رشته از بین رشته‌محل‌های رشته امتحانی خود در آزمون دکتری هستید.

شما ممکن است هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد در دوره دکتری پذیرفته شوید. اما در نهایت تنها می‌توانید در یک دانشگاه مشغول به تحصیل در دوره دکتری شوید. اما درمورد دانشگاه های سراسری تنها یک رشته محل به عنوان قبولی نهایی به شما اعلام خواهد شد.

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

قبولی در مقطع دکتری با توجه به میانگین نمره آزمون کتبی و نیز نمره مصاحبه دکتری تعیین می‌شود. بنابراین پیش‌بینی قبولی در دوره دکترا تنها با توجه به رتبه امکان‌پذیر نیست.

تعداد دعوت­‌شدگان به مصاحبه دکتری، در سال­‌های مختلف و در رشته­‌های گوناگون متغیر است. همچنین با توجه به این که دعوت به مصاحبه بر اساس حدنصاب تراز صورت می‌گیرد، ممکن است تعداد دعوت‌شدگان خیلی زیاد یا خیلی کم باشد. بنابراین، در انتخاب رشته دکتری حداکثر انتخاب را داشته باشید، تا بعدا پشیمان نشوید.

شاید کسی نتواند به صورت قطعی به این سؤال پاسخ دهد. در هر صورت، ممکن است دانشگاه­‌ها این ترتیب را از شما سؤال کنند؛ بنابراین در هنگام انتخاب رشته دکترا باید این مورد را مدنظر داشته باشید.

فرم انتخاب رشته دکترا 99 سراسری در سایت سازمان سنجش و فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در سایت مرکز آزمون این دانشگاه در دسترس خواهد بود.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری تخصصی 99 – 1400 سؤالات خود را در بخش نظرات مطرح فرمایید.

سلام خداقوت من اطلاع نداشتم جهت انتخاب رشته آیا مهلتی دیگه مشخص نمیکنن

سلام ارشد شیمی فیزیک خوندم.. هیچ جوره نمیشه دکتری تغییر رشته داد به رشته های ورزشی؟ مثل فیزیولوژی ورزشی

ی سوال چجوری تراز مشخص میکنین در صورتی که تو کارنامه تراز نداریم؟

تراز همون نمره کل هست که توی کارنامه زدن

خواهشا جواب منو بدید. خیلی برام مهمه . آقای رحمانی یا هر کس دیگه ای که اطلاعات کافی دارند. ممنون میشم . اوضاع ذهنی و روحی بدی دارم.
ببخشید رتبه من در مکانیک ارتعاشات ۶۷شده و الان اولویت دانشگاه هام شهید باهنر و یزد هستند . چون باید کرمان بمونم‌ . مهسا خانم ممنون میشم پاسخمو بدید که آیا شانسی برای قبولی دارم . مصاحبه تو این دانشگاه ها چجوریه . در ضمن انتخاب های بعدی من شیراز و اصفهان هست .

ببخشید بخش دوم سوالم رو کپی کردم عینا. یا مهسا خانم یا آقای رحمانی یا هر بزرگوار دیگری میدونه بهم بگه.

سلام با این رتبه حتما قبولید .موفق باشید

ممنون

سلام
رتبه مهندسی شیمی- بیوتکنوژی ۱۲
تراز ۵۰۱۲
تغییر رشته از بیوتکنولوژی میکروبی(علوم پایه) دانشگاه تهران به مهندسی شیمی – بیوتکنولوزی
انتخاب هام: تربیت مدرس- تهران – نوشیروانی بابل- شبانه تهران
به نظرتون شانس مصاحبه و قولی دارمم
سابقه ۳ سال کار استارت آپی حوزه بیوتکنولوژی رو هم دارم

مهسا جان سلام مرسی از شما و همکارانتون که با حوصله جواب میدین
خواستم خواهش کنم اگر ممکنه جواب سوال منو توی صفحه دکتری خارج از کشور هم بدین ممنون میشم
زنده باشین

رشته زبان و ادبیات فارسی
رتبه ازاد: ۱۶۸۱
با سهمیه ۵ درصد : ۸۲
تراز در سهمیه و بدون سهمیه: ۱۲۷۷
آخرین رتبه مجاز در سهمیه آزاد دوره روزانه ۲۳۷۸و در سهمیه ۱۱۳
لطفا کمک کنید ببینم در بین دانشگاه های
رازی استان کرمانشاه. سنندج. ایلام. لرستان. همدان
کدام یک شانس بیشتری برای دعوت به مصاحبه دارم؟
تشکر

رشته زبان و ادبیات فارسی
رتبه ازاد: ۸۲
با سهمیه ۵ درصد : ۵
تراز: ۱۲۷۷
لطفا کمک کنید ببینم در بین دانشگاه های
رازی استان کرمانشاه. سنندج. ایلام. لرستان. همدان
کدام یک شانس بیشتری برای دعوت به مصاحبه دارم؟
تشکر

سلام وقت بخیر
تراز ۲۳۹۲ و رتبه ۷۴۶ در پژوهش هنر, امیدی به دعوت به مصاحبه ی پردیس هست؟

سلام،
ببخشید دوستان شما اطلاع دارید که دکتری ادبیات انگلیسی دانشگاه آزاد تهران مرکز بهتره یا علوم تحقیقات؟

دوسنان منطور از این محدوده تراز چیه؟
بدبینانه ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰
منطقی ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰
خوشبینانه ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰
الان مثلا کسی که ترازش ۱۵۰۰ هست به این دانشگاه دعوت میشه؟یا ۱۴۰۰؟؟؟
لطفا جواب

با سلام .ببخشید رتبه من در مکانیک ارتعاشات ۶۷شده و الان اولویت دانشگاه هام شهید باهنر و یزد هستند . چون باید کرمان بمونم‌ . مهسا خانم ممنون میشم پاسخمو بدید که آیا شانسی برای قبولی دارم . مصاحبه تو این دانشگاه ها چجوریه . در ضمن انتخاب های بعدی من شیراز و اصفهان هست .

میشه جواب منو بدید مهسا خانم؟

سلام چند درصد حد نصاب دانشگاه و باید بیاوریم تا دعوت بشیم؟؟

سلام وقت بخیر. با رتبه ۵۰۴۹(سهمیه ازاد) و ۳۳۷(با سهمیه ۵% ایثارگری) و تراز ۱۴۶۲ رشته دکترا روانشناسی شانسی برای دعوت به مصاحبه دانشگاه ازاد هست؟
کدوم شهرها

سلام با نمره کل ۳۹۳۴ عربی شانس قبولی در کدام دانشگاه ها هست (روزانه) ؟ متشکرم

با سلام..با رتبه ۴۹۴ونمره کل ۶۴۷سهمیه فرزند جانباز ۲۵درصد در رشته مدیریت دولتی و تألیف کتاب از پایان نامه وگواهی پذیرش مقاله به صورت سخنرانی آیا دانشگاه ازاد قایمشهر ویا ساری دعوت میشم به مصاحبه..

البته خودم ارشد آموزشی از آزاد ساری گرفتم ولیسانس آمار رو از دانشگاه روزانه گلستان..اولویت انتخاب رشته رو از ساری زدم و بعدش قایمشهروعلی آباد کتول…

سلام مهسا خانم. ممنون میشم کمکم کنید چون خیلی نگرانم.
رشته ام زبان و ادبیات عربی هست.
رتبه ۵۵ تراز ۴۸۴۸
۵ مقاله علمی پژوهشی
۳ کتاب ترجمه
سابقه تدریس
عضویت یکسآله در دفتر استعداد درخشان.
۲ مدرک شرکت در کارگاه
مدرک کامپیوتر
و پایان نامه با نمره ۱۸
معدل کارشناسی ۱۸ معدل ارشد ۱۷
دانشگاه کارشناسی و کارشناسی ارشد هم چمران بوده
اول روزانه های تهران بعد روزانه اصفهان بعد شبانه های تهران و بعد اهواز رو زدم. کلا ۱۱ تا مورد انتخاب کردم. بنظرتون چقدر شانس دارم؟؟؟؟

سلام وقت بخیر ببخشید منظور از تراز قبولی که میگن میشه کدوم قسمت تو کارنامه؟

سلام نمره کل همون تراز میشه،تو کارنامه
یه نمره کل زده که ترازه و یه رتبه نوشته

سلام
نمره کل همون تراز هستش

سلام وقت بخیر
انتخواب های من(مدیریت) :
۱.دانشگاه تهران (روزانه)
۲.دانشگاه شهیدبهشتی (روزانه)
۳.دانشگاه علامه طباطبایی (روزانه)
۴.دانشگاه تهران (شبانه)

حالا سوالم اینه که اگه بحث مالی شبانه رو اصلا در نظر نگیریم ، به نظرتون بهتر نیست انتخواب چهارم رو به دوم منتقل کنم؟
سپاس

سلام
اگه تحصیل در دانشگاه تهران براتون مهمه بله. اگر نه دانشگاه های دیگه هم مطرح و خوب هستن
کل انتخاب هاتون همینه؟

خیر،بعد از اینها بازهم انتخواب کردم ولی مهماش همیناس.
اگه همه جوانب رو در نظر بگیرید(ارزش مدرک،اعتبار جهانی دانشگاه،اساتید و …) ، شما چه پیشنهادی می دید؟
راستی به نظرتون ترتیب بهشتی بعد علامه درسته؟(شناختی ازشون ندارم این ترتیب سنجش بود)

با سلام و خسته نباشید،آیا دکتری حقوق جزا و جرمشناسی پردیس علوم تحقیقات
دانشگاه آزاد کرمانشاه مدرکش معتبره و ارزش داره انتخاب کنم؟باتشکر

سلام
تمام رشته محل هایی که در دفترچه هست مدارکشون معتبره. با ارزش بودن یا نبودن با توجه به شرایط خودتون مشخص میشه. این که هدفتون چیه، چقد هزینه براتون مهمه و …

سلام با رتبه ۳۱۳ و تراز ۲۱۸۰ رشته مدیریت ای تی …برای مصاحبه به ازاد های تهران امیدوار باشم….
رزومه خوب و معدل بالای ۱۸ از علوم تحقیقات
میشه راهنمایی کنید….

سلام.
برای هر کد رشته و گرایش در یک دانشگاه یک مصاحبه وجود داره یا اگر شما توی دوتا گرایش همون رشته و دانشگاه مجاز بشی با یک مصاحبه دوتاش انجام میشه.
یا اصلا میتونی یه گرایش را (توی یک دانشگاه و و یک رشته امتحانی) برای مصاحبه اش ثبت نام نکنی ولی یکی دیگه اش را ثبت نام کنی؟

سلام
شما میتونید گرایش های مختلف رشته امتحانی رو انتخاب کنید و لازم نیست حتما همه رو انتخاب کنید.
درمورد مصاحبه معمولا گرایش های مختلف مصاحبه هاش جداست اما ممکنه اساتید مصاحبه کننده گاهی مشترک باشن

عرض سلام و احترام ،با نمره ۱۴۶۷ و رتبه ۱۱۴۵ حسابداری ،کجا شانس قبولی هست ؟ایا میشود روی ترازهای پارسال حساب کرد ؟الویت رو برحسب علاقه و نزدیکی راه بزنم ؟؟

سلام
ترازهای پارسال لزوما امسال رعایت نمیشه اما تنها معیار حدودی برای حدس زدن احتمال قبولیه.
بله اولویت بندی رو بر اساس همین معیارها و همینطور بودن اساتید با زمینه کاری مشتری انجام بدید

سلام دوست عزیز ،ممنو مبشم جوابمو بدید و بگید شانس قبولی دارم بااین تراز.من ترازم۲۳۰۰ رتبم۵۴ تو رشته ژیومورفولوژی،سراسری ۱۲ جا فرصت انتخاب دارم همهشو انتخاب کردم،به ترتیب بهشتی،تهران،خوارزمی،فردوسی مشهد،شبانه تهران،شبانه خوارزمی،تبریز،اردبیل ،خوارزمی،شبانه تبریز،پردیس خوارزمی.
ممنون میشم بگید بااین تراز کجا امکان دعوت به مصاحبم هست؟

سلام
کاملا بستگی داره که تراز رو چطوری اعلام کنن. اما قاعدتا شانستون برای روزانه خیلی زیاد نیست

مهسا جان،شانس شبانه رو چقدر دارم؟
من به امید ازاد تو شهر خودمون بودم و اثلا زیاد نخوندم،از شانس شیرین من امسال دکترای بدون ازمون و با ازمون هیچکدوم رشته من رو پدیرش نداشتن،

سلام.من ترازم۲۳۰۰ رتبم۵۴ تو رشته ژیومورفولوژی،سراسری ۱۲ جا فرصت انتخاب دارم همهشو انتخاب کردم،به ترتیب بهشتی،تهران،خوارزمی،فردوسی مشهد،شبانه تهران،شبانه خوارزمی،تبریز،اردبیل ،خوارزمی،شبانه تبریز،پردیس خوارزمی.
ممنون میشم بگید بااین تراز کجا امکان دعوت به مصاحبم هست؟

با سلام مجدد،ببخشید سوال داشتم که سهمیه ایثارگران در دانشگاه آزاد همه شامل ۲۵ درصد هستن،یا ۵ درصدم هست،چون تو دفترچه نوشته بود همه
۲۵درصد،و اینکه تراز قبولی امسال با پارسال
یکی هست یا متفاوت شده،با تشکر و سپاس

سلام
حدنصاب ترازهای دعوت به مصاحبه هر سال ممکنه تغییر کنه و ثابت نیست.

اگر روزانه، و پردیس خودگردان از دانشگاه هنر رو انتخاب کنم
موقه دعوت مصاحبه میگن که برای روزانه دعوت شدم یا پردیس؟!

سلام
پس از انتخاب رشته، نتایج دعوت به مصاحبه رو سازمان سنجش اعلام میکنه که اونجا مشخص میشه برای کدوم دوره در هر دانشگاه دعوت شدید.

سلام
با تراز ٣٠۵۴ و رتبه ۴٨١ رشته پژوهش هنر مجاز به انتخاب (روزانه) شدم
آیا به این معنی هست که من شانس دعوت برای مصاحبه دانشگاه روزانه رو دارم؟
چون ترازهای سالهای قبل برای مصاحبه شبانه دانشگاه های مربوطه خیلی بالاتر از تراز من هستن

سلام
مجاز شدن به معنی قطعی بودن دعوت به مصاحبه نیست. از بین افرادی که یک رشته محل رو انتخاب میکنن فقط اونهایی که حدنصاب تراز رو دارن دعوت به مصاحبه میشن
این رو هم مدنظر داشته باشید که ترازها هر سال میتونا متفاوت باشه.
به هر حال برای این که شانستون رو از دست ندید حتما انتخاب رشته کنید

سلام رشته شرکت در آزمون دکتری من میکروبیولوژی بوده است الان فقط میتوانم فقط میکروبیولوژی را انتخاب کنم یا گرایش های دیگر را هم میتوانم انتخاب کنم

سلام
شما فقط مجاز به انتخاب رشته محل های رشته امتحانی خودتون هم برای دانشگاه ازاد و هم برای سراسری هستید و نمیتونید از رشته های دیگه انتخاب کنید.

من برای روزانه به ترتیب علاقه دانشگاه تهران، مدرس، شاهد،هنر و در آخر هنر اصفهانو زدم، با وجود اینکه شانس قبولیم در دانشگاه هنر بیشتر هست، آیا درست انتخاب رشته کردم
فقط گرایش پژوهش هنر رو انتخاب کردم آیا کار درستیه یا بقیه گرایش هارو هم از دست ندم؟

سلام
ممکنه از شما در مصاحبه هر دانشگاه پرسیده بشه که اولویت چندن انتخاب شدن. بنابراین از الان به دلیلش فکر کنید. این دلیل هر چیز منطقی بجز سطح علمی دانشگاه میتونه باشه.
درمورد گرایش های دیگه هم اگه رزومه مرتبط باهاشون دارید و کلا درمورد اون رشتل اطلاعات کافی دارید میتونید انتخاب کنید. در غیر این صورت تو مصاحبه کارتون سخت میشه

سلام وقت بخیر من با رتبه ۲۱ در سهمیه ۲۵درصد و تراز ۲۶۶۴ برای رشته پژوهش هنر چه انتخاب هایی میتونم داشته باشم که شانس قبولیم بیشتر باشه، و اینکه احتمال قبولی در روزانه را دارم یا خیر

سلام
چون ترتیب انتخاب ها اثری در شانس دعوت به مصاحبه نداره میتونید بر اساس علاقه و نکات دیگه ای که در مطلب نوشته‌شده در همین صفحه گفته شده انتخاب رشته کنید

سلام مهساجان.
من با رتبه ۶۸۰ روانشناسی و تراز ۴۸۳۴ چقد شانس تو دانشگاههای روزانه دارم!؟ روزانه شهرستان و البته نزدیک یزد.
وباتوجه به اینکه ممکنه حدنصاب هارو پایینتر بیارن؟
چطوری باید انتخاب رشته کنم.
من الان کل روزانه های شهرستانو زدم، بعد شبانه ها رو، بعد پیام نور و پردیس و غیر انتفاعی.
اولویتم غیر انتفاعی یزد، اما هنوز تو دفترچه نذاشتن.
بهمین دلیل شهرهای اطراف یزد ملاکم هست.
انتخاب رشته مو چطور انجام بدم!؟
ایا تمام روزانه ها اول، بعد شبانه و… درسته، یا
یه چندتاروزانه بعد شبانه و غیرانتفاعی و…
ممنون میشم راهنماییم کنی و بهمه سوالاتم جواب بدی، خیلی کلافه م…
و سوال اخر احتمال اینکه بازم اصلاحیه بیاد هست!؟!؟ امیدی هست غیرانتفاعی یزدم بذارن!؟
اگه گذاشتن من اواویت اول بزنم اونو!؟!

سلام
اگه حدنصاب ترازهای دعوت به مصاحبه پایین باشه شانس دارید.
در صفحه زیر حدنصاب تراز برخی دانشگاه در سالهای گذشته قابل مشاهده است:https://phdtest.ir/1397/07/حدنصاب-تراز-مصاحبه-دکتری-روانشناسی/

درمورداصلاحیه جدید احتمالش زیاد نیست
درمورد ترتیب انتخاب ها خیلی بستگی به خودتون داره. مثلا اگه شهریه براتون مهم نیست میتونید پردیس رو بالاتر از پیا نور بزنید

اگه براتون شهریه نداشتن مهمه
بله اول روزانه ها و بعد شبانه و …
اگه براتون دانشگاه مهمه میتونید اول روزانه دانشگاه های خوب و بعد شبانه هاشون و بعد روزانه دانشگاه های متوسط و بعد شبانا هاشون و بعد سطح پایین ترها رو بزنید

با سلام و احترام
ضمن تشکر از شما لطفا راهنمایی بفرمایید که بنده که در رشته مدیریت دولتی گرایش منابع نسانی شرکت کرده ام در انتخاب رشته می توانم سایر گرایش های مدیریت دولتی همچون خط مشی گذاری را انتخاب کنم؟ و ایا این موضوع در انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری متفاوت است؟

سلام
بله میشه گرایش های مختلف رو بزنید. اما
در مقطع دکتری تغییر رشته تنها در صورتی توصیه میشه که اولا شما بتونید سطح دانش لازم برابر با یک فارغ التحصیل ارشد رو داشته باشید. و دوم بتونید اساتید رو در مصاحبه برای این تغییر رشته قانع کنید که هم شایستگی تحصیل در رشته جدید رو دارید و هم دلایل کافی برای این تغییر رشته در مقطع دکتری. در صورتی که این شرایط فراهم باشه، میتونید شانس قبولی داشته باشید.

هیچ اشکالی نداره من به عنوان کسی که راجع به این موضوع سوال کردم. اساتید پیش از توجه به این موضوع به توانایی های کلی شما توجه دارند‌.

سلام..وقت بخیر
آیا ترتیب اولویت شهرها با توجه به رتبه ای که داریم تو قبولی‌ موثر است؟این سوال برام مهم است اگر من انتخاب اولم رو با توجه به رتبم که مثلا ۹ باشه، تهران انتخاب کنم و انتخاب بعدی رو اصفهان ، با اینکه شانس قبولیم در اصفهان بیشتره ولی چون اولویت سومم هست ،امکان داره افرادی که اولویت های اولشون اصفهان بوده و حتی رتبشون هم بالاتر بوده مثلا ۱۲ یا ۱۴ بوده تو این دانشگاه و در همون رشته قبول بشن و ظرفیت پر بشه یا ربطی به این موارد نداره؟
با تشکر از پاسخگویی شما

سلام
ترتیب اولویت ها اثری در شانس دعوت به مصاحبه نداره و شما هر دانشگاهی که حدنصاب تراز رو کسب کنید دعوت به مصاحبه خواهید شد، بدون توجه به این که اولویت اولتون هست یا اولویت آخرتون.
اما اولویت ها وقتی مهم هست که نتایج نهایی دکتری مشخص میشه. بعد از مصاحبه دکتری که نمره کل شما محاسبه میشه، به ترتیب اولویت رشته محل های انتخابی شما بررسی میشه و هر کدوم که قبول بشید به عنوان قبولی نهایی اعلام میشه و اولویت های بعدی تون از بین میره.

سلام . ممنون از این همه اطلاعات با رتبه ۱۱۵ شانس قبولی روزانه کدوم شهرها زیاده ؟ آیا مشهد و شیراز شانسی هست >واسه دکتری عربی . ممنون میشم اطلاعاتی بدین .

سلام
دعوت به مصاحبه بر اساس حدنصاب ترازه و بستگی داره دانشگاه ها چه ترازی اعلام کنن

سلام ممنونم. نمره کل ۳۹۳۴ .

واینکه درسته که عنوان شبانه در مدرک درج نمی شود؟

سلام
بله درسته درج نمیشه

منظورم روزانه فردوسی مشهده

سلام رتبه۱۵۰حسابداری با تراز۳۸۰۰ هستم آیا شبانه دانشگاه تهران را نسبت به فردوسی مشهد اولویت بدهم یا نه

سلام
اگر شهریه داشتن براتون مسیله ای نیست، میتونید شبانه تهران رو بالاتر بزنید. اما اگه ترجیح بر شهریه ندادنه روزانه فردوسی رو

سلام من رشته ام سلولی مولکولی علوم تحقیقات شیراز چون دبیر رسمی هستم ترجیح دادم فلسفه تعلیم و تربیت بخونم با اینکه دبیر زیست هستم منتهی دوست دارم علم اش دارا باشم تا اگه خدا بخاد در اینده کتاب برای رفع مشکلات اموزشی تالیف کنم ۲۰۰۰ساعت ضمن خدمت اموزش پرورش گذراندم که میتوون در تالیفاتم کمک کن حال سوال من این بنظر شما برای فلسفه تعلیم و تربیت می توون دلیل قانع کننده برای قبولی در مصاحبه باشه چون اصلا علاقه ای به ادامه سلولی نداشتم که هیچ به کارم هم نمی یومد ممنون میشم توضیحاتی برای انتخاب رشته ام اینکه کارم درست بوده یا نه بفرمایید در ضمن رتبم بنظر خودم خوبه

سلام
بله دلایلی که فرمودید میتونه توجیه مناسبی برای تغیبر رشته باشه. اگه سوابق پژوهشی مرتبط هم داشته باشید کمکتون میکنه و شانس قبولی تونو بالاتر میبره

تشکر. سوابق پژوهشی بیشتر مدارک ضمن خدمت و تشویقی و کارگاخ هایی ست تو اموزش پرورش گذراندم یک مقاله iscویک کتاب مرتبط تالیف کردم کافی ست یا خیر

سهرابی

سلام وقت به خیر من با رتبه۵۰۱۳و تراز ۱۴۷۲در رشته روانشناسی آیا شانس قبولی دکتریپردیس یا دانشگاه شهرستان ها را دارم ؟ یا انتخاب رشته نکنم و امید واهی نداشته باشم . ممنون میشوم راهنماییم کنید

سلام
ممکنه پردیس ها حدنصاب تراز دعوت به مصاحبه رو پایین اعلام کنن و شانس داشته باشید

سلام . آیا ترتیب اولویت شهرها با توجه به رتبه ای که دارم تو قبولی‌ موثره ؟ ینی اگه من انتخاب اولوم رو با توجه به رتبم که مثلا ۷۰۰ باشه ، قم قرار بدم و انتخاب سومم رو قائمشهر ، با اینکه شانس قبولیم در قائمشهر بیشتره ولی چون اولویت سومم هست ،امکان داره افرادی که اولویت های اولشون قائمشهر بوده و حتی رتبشون هم بالاتر بوده مثلا ۸۰۰ ۹۰۰ بوده تو این دانشگاه و در همون رشته قبول بشن و ظرفیت پر بشه یا ربطی به این موارد نداره؟

سلام
ترتیب اولویت ها اثری در شانس دعوت به مصاحبه نداره و شما هر دانشگاهی که حدنصاب تراز رو کسب کنید دعوت به مصاحبه خواهید شد، بدون توجه به این که اولویت اولتون هست یا اولویت آخرتون.
اما اولویت ها وقتی مهم هست که نتایج نهایی دکتری مشخص میشه. بعد از مصاحبه دکتری که نمره کل شما محاسبه میشه، به ترتیب اولویت رشته محل های انتخابی شما بررسی میشه و هر کدوم که قبول بشید به عنوان قبولی نهایی اعلام میشه و اولویت های بعدی تون از بین میره.

سلام خواستم بدونم من که دکتری ژئوتکنیک شرکت کردم و مجاز شدم الان می تونم رشته-محل های زلزله و سازه رو انتخاب کنم؟

سلام
شما فقط مجاز به انتخاب رشته محل های رشته امتحانی خودتون هم برای دانشگاه ازاد و هم برای سراسری هستید و نمیتونید از رشته های دیگه انتخاب کنید.

سلام. من با رتبه ۶۲۸ و تراز ۱۶۴۸ در رشته علوم سیاسی آیا شانس قبولی دکتری روزانه یا شبانه دارم؟ چه دانشگاهی؟ ممنون میشوم راهنماییم کنید

سلام. من با رتبه ۶۲۸ و تراز ۱۶۴۸ در رشته عوم سیاسی آیا شانش قبولی دکتری روزانه یا شبانه دارم؟ چه دانشگاهی؟ ممنون میشوم راهنماییم کنید

باسلام واحترام
مهساخانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من که ارشدسال۸۴تربیت مدرس رشته انیمیشن فارغ التحصیل شدم والان مجازبه انتخاب نوبت دوم وپردیس (۹دانشگاه صرفا)شدم ومربی(هیات علمی)هستم ورتبه آزاد۱۲۸۴ و رتبه مربی۶۸ شده است به ترتیب واولویت این ۹ دانشگاه بهتراست کدام راانتخاب کنم که حتماقبول بشم؟
پردیس راابتدا و بعد نوبت دوم بزنم؟
وتربیت مدرس که ارشدم راگرفته بودم باز اولویت بدم وبعدبقیه دانشگاه ها یاخیر؟
بین تربیت مدرس و دانشگاه تهران و هنرهای زیبا و شاهد واصفهان مانده ام کدام رااول وآخر بزنم تا قبول بشم؟
خیلی خیلی ممنون می شوم راهنمایی کنید
یک دنیاممنون وسپاسگزارت هستم

سلام
نوبت دوم بهتر از پردیس هست وبنابراین حتما بالاتر بزنید.
بله تربیت مدرس که دانشگاه ارشدتون بوده رو بالاتر بزنید بهتره، چون این دانشگاه معمولا به اولویت بندی حساسه.
بعد از اون به ترتیب میتونید تهران، هنر تهران، اصفهان و شاهد رو انتخاب کنید.

با سلام سوال پرسیدم متاسفانه جواب ندادید،با تراز ۶۲۴ رتبه ۲۶۳ با سهمیه ۵ درصد ایثارگر حقوق جزا و جرمشناسی احتمال قبولی دانشگاه آزاد هست؟با تشکر

سلام
پایین تر پاسختون داده شده
موفق باشید

من رشتم مهندسی مواد هست
بین گرایش خوردگی و مواد پیشرفته موندم کدومو انتخاب کنم
گرایش ارشدم نانو مواد هست
ظرفیت خوردگی ۳ نفر و مواد پیشرفته ۷ نفر در دانشگاه صنعتی سهند
۳نفر مواد پیشرفته در دانشگاه تبریز
تو کدوم گرایش شانس قبولیم بیشتر هست ؟
رتبم ۲۹۹ از ۵۹۸ نفر اصلا شانس پذیرش دارم؟

سلام
اگه میخواید تو مصاحبه به مشکل برنخورید، بهتره رشته ای برید که رزومه مرتبط باهاش دارید.

سلام.من برای انتخاب رشته بین روزانه های درجه دوم مثل گیلان یا شهید مدنی تبریز با پردیس هایی مثل علامه و خوارزمی موندم چکار کنم؟با توجه به اینکه هیئت علمی شدن برام مهمه، کدوم رو توصیه میکنید؟
و اینکه اطلاع دارید با توجه به اینکه تراز نفر اول در رشته روانشناسی حدود ۵۰۰تا از پارسال کمتر هست چقدر احتمال داره دانشگاهها هم حدنصاب تراز دعوت به مصاحبه را کمتر کنند؟
ممنون

سلام
معمولا در مصاحبه هیات علمی پردیس ها در اولویت نیستن. توصیه میکنم روزانه و شبانه رو در اولویت قرار بدید.
درمورد حدنصاب هم احتمالش هست که کم کنن

سلام وقت بخیر
من میخوام بدونم اگر که در مقطع انتخاب رشته یک کد یا رشته شبانه انتخاب کنم و برای مصاحبه هم دعوت شم اما بعدا نرم برای مصاحبه، سال بعد محروم میشم از آزمون؟
همینطور برای روزانه… مثلا روزانه یک استانی رو انتخاب کنم اما وقتی دعوت به مصاحبه شدم نرم. آیا سال بعد محروم میشم؟
یا محروم شدن برای زمانی هست که در مصاحبه یک دانشگاهی هم پذیرفته بشیم اما بعدا نریم ثبت نام کنیم؟

سلام
فقط قبولی نهایی در دوره روزانه منجر به یک سال محرومیت از شرکت در کنکور میشه

تاثیر رتبه بر گررایش های مختلف متفاوته؟
اگر دو تا گرایش انتخاب کنیم بر نظر استاتید تاثیر منفی میذاره؟

سلام
اگر رزومه مرتبط با هر دو دارید و هر دلیل قانع کننده ای برای این نوع انتخاب دارید، میتونه چالش احتمالی رو رفع کنه.

سلام
اگر کسی به صورت شبانه پذیرش نهایی بشه ولی ثبت نام نکنه از آزمون سال بعد محروم میشه ؟

سلام
فقط قبولی نهایی در دوره روزانه منجر به یک سال محرومیت از شرکت در کنکور میشه

سلام خسته نباشید،دعوت به مصاحبه ژنتیک مولکولی پژوهش محور ترازش با آموزش پژوهش محور همون دانشگاه
یکیه یا فرق میکنه؟

سلام
احتمالا متفاوته ولی کاملا به دانشگاه بستگی داره

با رتبه ۷۶ رزومه پژوهشی ضعیف ولی آموزشی عالی(سالهاست تدریس میکنم) با تراز ۲۲۲۸ در رشته علم اطلاعات امکان قبولی در دوره های روزانه و شبانه دارم. پارسال ۳۶ بودم نشدم

سلام
شانستون خیلی زیاد نیست ولی برای این که فرصت احتمالی رو از دست ندید حتما انتخاب رشته کنید

سلام سوالم اینه که اگر اولویت اول که می زنم قبول نهایی بشم و مثلا اولویت پنجم هم قبول بشم ایا حتما باید اولی رو برم یا انتخاب با خودمه ؟؟؟

سلام
نتیجه نهایی بر اساس اولویت بندی شما اعلام میشه و هر اولویتی که قبول بشید قبولی نهایی تونه و بعدی ها از بین میره. بنابراین انتخاب با شما نیست

سلام .وقت بخیر

تا چند تا دانشگاه دعوت به مصاحبه می شویم روزانه؟ یک نفر گفت ۵ دانشگاه درست هست یا خیر؟
و آیا تراز های دعوت به مصاحبه برای یک دانشگاه طی سالهای متفاوت یکسان است یا اینکه متغیر است؟
اولویت بندی چه قدر تاثیر در شانس قبولی نهایی دارد؟
با تشکر از پاسخگویی شما

سلام
پایین تر پاسختون داده شده
موفق باشید

سلام .وقت بخیر

چند تا دانشگاه دعوت به مصاحبه می شویم روزانه؟ یک نفر گفت ۵ دانشگاه درست هست یا خیر؟
و آیا تراز های دعوت به مصاحبه برای یک دانشگاه طی سالهای متفاوت یکسان است یا اینکه متغیر است؟
و اولویت بندی تاثیری در شانس قبولی نهایی دارد یا خیر؟
با تشکر از پاسخگویی شما

سلام
پایین تر پاسختون داده شده
موفق باشید

سلام من کارنامه آزمون کتبی را دریافت کردم ولی عنوان رشته تحصیلیم در مقطع کارشناسی اشتباها درج گردیده است آیا نیازی به اصلاح میباشد یا خیر ؟اگر نیاز به اصلاح هست باید به چه صورت آنرا اصلاح نمایم. باتشکر

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید

سلام .وقت بخیر

تا چند تا دانشگاه دعوت به مصاحبه می شویم روزانه؟ یک نفر گفت ۵ دانشگاه درست هست یا خیر؟
و آیا تراز های دعوت به مصاحبه برای یک دانشگاه طی سالهای متفاوت یکسان است یا اینکه متغیر است؟
آیا براساس اولویت بندی نتایج نهایی اعلام می شود؟
با تشکر از پاسخگویی شما

سلام
هر تعداد دانشگاهی که نمره تراز لازم رو کسب کرده باشید، دعوت به مصاحبه خواهید شد و محدودیتی نداره.
بله نتیجه نهایی بر اساس اولویت بندی شماست
تراز دعوت به مصاحبه هر سال ممکنه متفاوت باشه

سلام خسته نباشید . من ارشد حسابداری آزاد دارم می تونم همزمان دو رشته حسابداری و مدیریت مالی واسه دکتری آزاد انتخاب کنم ؟

سلام
پایین تر پاسخ داده شد

سلام من ارشد حسابداری دارم میخوام بدونم توی رشته دکترای حسابداری و دکترای مدیریت مالی می تونم شرکت کنم ؟

سلام
شما در مقطع دکتری تنها مجاز به شرکت در آزمون یک رشته هستید

سلام ، مدرک پردیس علامه طباطبایی ازوزارت علوم وتحقیقات است ؟ یا مدرک داخلی خود دانشگاه علامه است ؟

سلام
مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم است. اما عنوان پردیس در اون درج میشه

با سلام و خسته نباشید سوالم اینه آیا با
تراز ۶۲۴،رتبه ۲۶۳ سهمیه ۵ درصد شانس
دعوت به مصاحبه دانشگاه آزاد در رشته
حقوق جزا و جرم شناسی وجود داره؟ با تشکر

سلام
برای این که شانستون رو از دست ندید؛ حتما بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید

سلام من با تراز۱۵۱۲ سهمیه ایثارگران رتبه ۶۰ حقوق عمومی دانشگاه ازاد علوم تحقیقات دعوت به مصاحبه ممکن هست

سلام
بله شانس دعوت به مصاحبه دارید

ایا امسال دانشگاه ازاد در رشته معماری شاخه مرمت هیچ ظرفیتی نداره؟؟؟

سلام
همه واحدهای دارای پذیرش در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ اعلام شده:https://phdtest.ir/1397/02/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-97-98/

سلام، با رتبه ۶۸ و تراز ۳۵۶۸ دکتری صنایع غذایی امکان قبولی روزانه دانشگاه تبریز گرایش شیمی رو دارم؟!
و اینکه رتبه بندی دانشگاه های دولتی برای رشته ما چجوریه؟!
ممنون میشم راهنماییم بفرمایین

سلام
در صفحه زیر حدنصاب سال های قبل دانشگاه ها اومده:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C/
درمورد رتبه بندی دانشگاه ها معمولا دانشگاه های تهران، بعد شهرستان های بزرگ که تبریز هم جزوشونه.

سلام خدمت شما. من در رشته تاریخ ایران پس از اسلام نمره کل ۴۳۲ و رتبه در سهمیه ازاد ۴۷۵ آوردم و در روزانه و شبانه و … مجاز شدم. ضمناً آخرین فرد مجاز در روزانه هم رتبه ۵۵۲ است. باتوجه به رزومه قوی مانند چاپ چند کتاب و مقالات متعدد و معدل بالای ارشد، آیا امیدی به قبولی ام در روزانه یا شبانه دولتی است؟

سلام
برای روزانه یه کم بعیده ولی چون دعوت به مصاحبه بر اساس ترازه، به ترتیب بر اساس علاقه روزانه ها رو هم انتخاب کنید.

باسلام ایامن بارتبه ۴۶وتراز۲۲۲۹رشته مهندسی اب منابع آب باکد۲۴۲۹میتوانم روزانه درچ شهری قبول شوم

یک سوال دیگه هم داشتم این که مصاحبه دکتری ۹۹ قرار هست مجازی برگزار بشه صحت داره؟

سلام
بله اعلام شده که مصاحبه دکتری ۹۹ مجازیه

سلام. اگر در چند جا برای مصاحبه دعوت شویم و چند تا از الویت های بالا رو نتونیم شرکت کنیم، شانس قبولی در الویت های انتخاب شده پایین تر رو داریم؟

سلام
بله مشکلی نیست میتونید هر تعداد از مصاحبه ها که میخواید برید رو شرکت کنید

سلام. این که ترتیب رشته محل ها رو به چه صورت انتخاب کرده باشیم در کل تأثیری در انتخاب شدن دارد یا نه. مثلا دانشگاه سطح پایین تر را اگر اول بزنیم یا اواخر انتخاب باشد تاثیری در قبولی نهایی آن دانشگاه دارد یا نه؟

سلام
ترتیب اولویت ها اثری در شانس قبولی و یا دعوت به مصاحبه نداره. هر دانشگاهی که حدنصاب بیارید چه انتخاب اول و چه پنجاهم دعوت مبشید. بنابراین میتونید بر اساس علاقه به ترتیب انتخاب رشته کنید.

خب مگه اینجوری نیست که در صورت پذیرفته شدن باید اولویتی رو که اول زدیم بریم؟

سلام
برای پذیرش نهایی بله. اما برای مصاحبه خیر

از بچه های هوش مصنوعی کسی تراز و رتبه اش را میشه بگه؟

با رتبه ۶۶ تراز ۴۰۵۴ رشته هوش مصنوعی کجا میشه قبول شد؟

سلام
صفحه زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C/

من نمره کل ۱۲۸۳ میخاستم بدونم کنکور آزاد علوم تحقیقات تهران یا سمنان روانشناسی پذیرش میشم انتخاب رشته کنم

سلام
ممکنه شانس داشته باشید، اما برای این که شانستون رو از دست ندید، انتخاب هاتون رو محدود نکنید

من نمره کل یا همون تراز کارنامه ۱۲۸۳ در روانشناسی اوردم میخاستم ببینم آزاد سمنان علوم تحقیقات اگر پذیرش میشم انتخاب رشته کنم اگر نمیارم الگی هزینه نکنم ممنون

سلام یه سوال اینکه می تونیم گرایش های دیگه هم تو انتخاب رشته انتخاب کنیم مثلا من عمران ژئوتینو شرکت کردم می تونم یه گرایش دیکه جز انتخاب رشته ام باشه؟

سلام وقت بخیر. رتبه ۲ فیزیولوژی ورزشی اوردم. ارشد فردوسی مشهد بودم. برم دانشگاه تهران یا فردوسی بمونم؟

سلام
بستگی به خودتون داره. مثلا این که براتون رفتن به تهران یا مشهد سخت نیست؟ دسترسی کدوم بهتره؟ شاغلید؟
میشه گفت اغلب داوطلبا دوس دارن تهران درس بخونن، اما فردوسی هم شرایط خوبیه و با توجه به بقیه شرایط شما میتونه گزینه مدنظرتون باشه

سلام و خسته نباشید
با رتبه۶۹،تراز۳۷۴۲رشته مدیریت صنعتی میشه شبانه دانشگاه تهران قبول شد؟

سلام
بله احتمالش هست که برای مصاحبه دعوت بشید

با رتبه ۱۰۵ و تراز ۳۳۹۶ در رشته زبانشناسی کدوم دانشگاه میتونم قبول بشم؟

سلام
صفحه زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C/

تراز دانشگاه دولتی شیراز و صنعتی اصفهان واسه کشاورزی گرایش رشته صنایع غذایی چند بوده سالای قبل؟

سلام
چون ترازها عمومی اعلام نمیشه، دسترسی بهشون سخته. اما یه اطلاعاتی مربوط به سالهای قبل اینجا هست:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

تراز هر دانشگاهی رو از کجا بفهمیم؟

سلام
اعلام عمومی نمیشه. به سنجش اعلام میکنن

سلام با رتبه ی ۱۱۵ و تراز ۳۵۶۲ رشته ی مدیریت فناوری اطلاعات شانس دعوت به مصاحبه نوبت دوم دانشگاه تهران هست؟

سلام
بستگی داره امسال چی اعلام کنن. نسبت به سالهای قبل احتمالش زیاد نیست

سلام . من رتبه ۸۴ حقوق خصوصی شدم. با تراز ۴۴۲۴ آیا فردوسی روزانه یا شبانه میارم؟

سلام
احتمالا بله مخصوصا شبانه. لینک زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C/

سلام. با تراز ۴۵۵۲ احتمال قبولی تو کدوم دانشگاه ها رودارم. رشتهروانشناسی تربیتی. رتبه آزاد۱۰۲ و رتبه پنج درصدی۶ میباشد. و اینکه ایا گرایشهای دیگه روانشناسی مثل بالینی و…. رو هو میتونم انتخاب کنم؟

سلام
صفحه زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA%DB%8C/
خیر فقط گرایش های رشته امتحانی خودتون رو میتونید انتخاب کنید

تراز من ۵۴۶۵ شده است.

سلام با رتبه ۲۴ دکتری حقوق نفت و گاز برای انتخاب رشتهبه چه شکل اقدام کنم؟

سلام
معیارهایی که باید مدنظرتون باشه در مطلب همین صفحه گفته شده. لطفا بررسی کیند و اگه سوالی بود در خدمتم

سلام.ممنون.آیا اولویت در انتخاب تاثیری در نتیجه انتخاب رشته دارد یا خی؟

آیا با نمره کل ۲۵۵ احتمال قبولی در دکتری آزاد حقوق عمومی هست یا خیر؟

سلام
چون مشخص نیست که تراز به چه صورت اعلام میشه، برای این که شانستون رو از دست ندید حتما بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید.

سلام
ممکنه شانس داشته باشید بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید

سلام بانره کل ۳۶۰ دعوت به مصاحبه دانشگاه آزاد خمینی شهر رشته مکانیک تبدیل انرژی میشم یانه؟

سلام
ممکنه شانس داشته باشید. حتما انتخاب رشته کنید.

سلام. اگر در انتخاب رشته دکتری، یک دانشگاهی را که درجه اش نسبت به بقیه دانشگاه بیشتر است را مثلا اول زده باشیم و برای آن به مصاحبه دعوت شویم، برای بقیه انتخاب ها که درجه شان پایین تر از آن باشد و در انتخاب های بعدی ما باشند نیز دعوت می شویم؟

سلام
بله همه دانشگاه هایی که حدنصاب تراز رو بیارید دعوت به مصاحبه میشید

سلام
کسی میدونه با رتبه ۳۶۹ رشته مدیریت فناوری اطلاعات میشه برای دانشگاه آزاد دعوت به مصاحبه شد ؟
یا چند برابر ظرفیت معمولا دعوت به مصاحبه میکنن ؟
لطفا راهنمایی کنید

سلام
دعوت به مصاحبه بر اساس نمره ترازه. بنابراین ممکنه یه جا سه برابر دعوت به مصاحبه بشن یه جا ۱۰ برابر

با سلام من دو تا سوال دارم اول اینکه با رتبه ۹ مهندسی شیمی و بدون مقاله و مدرک زبان(البته زبانم خوبه می تونم مدرک بگیرم ) امکان قبولی تووی دانشگاهای تهران هست و دوم اینکه چون شرایط کاریم جوری هست که نمی تونم حضور دایم در دانشگاه داشته باشم سوالم اینه که در صورت پذیرفته شدن نهایی و ثبت نام در دانشگاه و خوندن یکی دو ترم اگر شرایط جوری بشه که مجبور به انصراف بشم ایا امکان ازمون مجدد برای دوره روزانه در سالهای بعد رو دارم یا نه( منظورم سال بعدش نیست این رو می دونم که محروم میشم منظورم اینه که اگه انصرافی باشم و بخوام دو سه سال بعد روزانه دوباره بخونم مشکلی داره)؟؟؟؟ ممنون

سلام
بله میتونید مجدد شرکت کنید و روزانه بخونید. خیلی بستگی به شرایط مصاحبه دکتری داره. پیج زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/

ببخشید فراموش کردم رشته فلسفه و کلام اسلامی هستم.
خواهشا جواب بدین. خیلی مهمه .

سلام
با رتبه ۴۱ و تراز ۴۷۹۰ آیا میتونم دانشگاه های تهران و بزنم. البته رزومه چندان قوی ندارم. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. و اینکه تفاوت پژوهشکده با دانشگاه در چه مواردی است؟

سلام
بله چون دعوت به مصاحبه بر اساس ترازه بر اساس علاقه میتونید انتخاب رشته کنید و تهران ها رو هم بزنید. ولی حتما جاهای دیگه رو هم انتخاب کنید.
به لحاظ ارزش مدرک تفاوتی ندارن

سلام من با تراز۱۷۲۹ حسابداری کجا ازاد کجا ازاد میتونم قبول شم

سلام
صفحه زیر رو ببینید:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

سلام . با رتبه ۴۷۹ و نمره کل ۴۱۶۷ در روانشناسی(بالینی، سلامت، عمومی) آیا احتمال قبولی روزانه شهرستان هست ؟ یعنی بعد از شبانه و پردیس های تهران ایا روزانه های شهرستان ها را بزنم یا نباید اینکار را بکنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام
اگه روزانه شهرستان براتون اولویت داره نسبت به شبانه و پردیس تهران بالاتر بزنید. چون شما هر تعداد انتخاب کنید که حدنصاب نمره بیارید دعوت میشید محدودیتی ندارید. و یادتون نره که با اعلام نتایج، اولین اولویتی که قبول بشید قبولی نهایی تونه و بقیه انتخاب ها رو از دست میدید

من نمیدونم چطوری انتخاب کنم با تراز ۴۲۰۰؟ روزانه هیچ جا شانس ندارم؟؟

سلام
صفحه زیر رو ببینید کمکتون میکنه:https://phdtest.ir/1397/07/%D8%AD%D8%AF%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C/

مرسی مهسا جان..ولی این اطلاعات که مربوط به سال ۹۶ هست..یعنی امسالم حدودا این شکلی هست با توجه به ترازها و سطح سوالات؟!

سلام با تراز ۱۳۰۰ و رتبه ۸۰۰ امکان داره دکتری مدیریت دانشگاه آزاد بیارم؟

سلام
لطفا اسم دقیق رشته رو بگید. مدیریت بازرگانی منظورتونه؟

کارآفرینی و آینده پژوهی

مهسا خانوم چرا جواب من رو ندادید؟؟؟

سلام خدا قوت ببخشید با رتبه۷۶۶و نمره کل۷۲۴آیا شانس قبولی در نوبت دوم رو ممکنه داشته باشم یا دانشگاه آزاد؟با سهمیه۲۵درصد ایثارگری.ممنونم

سلام
رشته تون چیه؟

روانشناسی بالینی

سلام خسته نباشید من دکترا مشاوره شرکت کردم نمره کل شده ۱۰۸۷ ایا داشگاه ازاد یا غیرانتفاعی ها یاهر دانشگاهی امکان دعوت به مصاحبه دارم؟با تشکر

سلام
بله ممکنه تراز رو پایین اعلام کنن. بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید:

دکتری علوم جغرافیایی

دکتری علوم اقتصادی

دکتری علوم تاریخی

دکتری علوم اجتماعی و مددکاری

دکتری حقوق

دکتری علوم سیاسی

دکتری مدیریت

دکتری حسابداری

دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی

دکتری فلسفه

دکتری علوم تربیتی

دکتری مشاوره

دکتری دامپزشکی

دکتری الهیات

دکتری روان‌شناسی

دکتری مالی

دکتری علوم ارتباطات

دکتری باستان‌شناسی

دکتری تربیت بدنی

دکتری زبان و ادبیات فارسی

دکتری زبان و ادبیات عرب

دکتری محیط‌زیست – برنامه‌ریزی

دکتری علوم زمین

دکتری شیمی

دکتری زیست‌شناسی گیاهی

دکتری زبان فرانسه

دکتری زیست‌شناسی جانوری

دکتری زیست‌شناسی سلولی و مولکولی

دکتری علوم ریاضی

دکتری علوم کامپیوتر

دکتری آمار

دکتری فیزیک

دکتری ژئوفیزیک

دکتری هواشناسی

دکتری علوم شناختی

دکتری مهندسی برق

دکتری مهندسی عمران

دکتری فناوری نانو

دکتری زبان روسی

دکتری مهندسی عمران-نقشه‌برداری

دکتری مهندسی مکانیک

دکتری مهندسی هوافضا

دکتری مهندسی معدن

دکتری مهندسی پلیمر

دکتری مهندسی پزشکی

دکتری مهندسی صنایع

دکتری مهندسی نفت

دکتری مهندسی شیمی

دکتری مهندسی کامپیوتر

دکتری مهندسی مواد و متالورژی

دکتری مهندسی نساجی

دکتری زبان آلمانی

دکتری مهندسی هسته‌ای

دکتری مهندسی محیط‌زیست

دکتری مهندسی سیستم‌های انرژی

دکتری مهندسی دریا

دکتری محیط زیست

دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی

دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی

دکتری اقتصاد، توسعه و آموزش کشاورزی

دکتری علوم خاک

دکتری مهندسی آب‌وهواشناسی کشاورزی

دکتری زراعت و اصلاح نباتات

دکتری علوم باغبانی

دکتری زبان انگلیسی

دکتری علوم دامی

دکتری گیاه‌پزشکی

دکتری مجموعه چوب و جنگل

دکتری مجموعه شیلات

دکتری مجموعه علوم مرتع، آبخیز و بیابان

دکتری مدیریت پروژه

دکتری معماری

دکتری شهرسازی

دکتری پژوهش هنر

دکتری مرمت آثار و اشیای تاریخی

دکتری مرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخی

دکتری تئاتر

دکتری زبان‌شناسی همگانی

مشاوره رایگان آزمون دکتری

فرم صلاحیت عمومی مصاحبه دکتری چیست؟ تکمیل فرم صلاحیت عمومی یکی از شرایط ورود به مصاحبه دکتری است که از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان آزمون دکتری که حدنصاب نمره علمی برای شرکت…

از کجا بفهمیم مصاحبه ما خوب پیش رفته است؟ گاها خودتان می توانید از عکس العمل اساتید در جلسه مصاحبه متوجه شوید. اگر پاسخ سوالات را به خوبی داده اید و عکس العمل ها مثبت…

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول) اگر شما جزء کسانی هستید که در آزمون دکتری مجاز به انتخاب رشته شده اید و به احتمال زیاد به یک یا چند مصاحبه دکتری دعوت…

مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه آزمون دکتری مدارکی که باید روز مصاحبه همراهتان باشد شامل موارد زیر است: مدارک شناسایی مثل اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه مدرک کارشناسی ارشد و …. مدرک زبان…

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

تخمین نمره کل تراز و رتبه (مجاز به انتخاب رشته) در آزمون دکتری 99 هرسال بعد از برگزاری آزمون دکتری ، یکی از استرس های داوطلبان تخمین نمره کل تراز و رتبه شون است. ابتدا…

سوالات متداول انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هرساله داوطلبانی که توسط سازمان سنجش مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد می شوند با سوالات متعددی پیرامون انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مواجه می شوند. سعی…

  بسیاری ازداوطلبان دکتری گمان می کنند انتخاب رشته دکتری 99 هم همانند انتخاب رشته سایر مقاطع است ، در صورتی که اصلا اینطور نبوده و فاکتور های اساسی و موثر در انتخاب رشته دخیل…

مشاوره مصاحبه دکتری 99 (آزاد و سراسری) به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری(phdphd.org) و بر اساس اعلام سازمان سنجش ، مصاحبه دکتری 50 درصد نمره و  آزمون کتبی نیز 50 درصد نمره قبولی شما را…

نکاتی در مورد سهمیه دکتری استعدادهای درخشان ابتدا به آموزش دانشکده و دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد خود مراجعه کنید و از اینکه شرایط استفاده از این سهمیه را دارید یا نه، مطلع…

جدول امتیازات آموزشی و پژوهشی در مصاحبه دکتری 99 در مصاحبه های آزمون دکتری 99 ،40 درصد نمره به سوابق پژوهشی، 30 درصد به سوابق آموزشی و 30 درصد نیز به ارزیابی های جلسه مصاحبه…

شرایط شرکت در آزمون جامع دکتری دانشجويان مقطع دكتراي تخصصي جهت شركت در امتحان جامع بايد داراي شرايط ذيل باشند: ۱- كليه دروس مرحله آموزشي را برابر سرفصل رشته مربوط گذرانده باشند. ۲- ميانگين كل نمرات…

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، با بررسی صحبت های داوطلبان آزمون دکتری سال های قبل و همچنین توجه به رتبه های بالایی که در هیچ دانشگاهی پذیرفته نشده اند نشان می دهد که…

  اگر به هر دلیل نتوانسته اید در این کارگاه ثبت نام کنید می توانید فایل ویدئو + پاورپوینت کارگاه را به مبلغ 30هزار تومان خرید کنید تا بصورت آنی برایتان ارسال شود.    …

گفتگوی رتبه برتر : پيشنهاد شما به داوطلبان ، براي موفقیت در مصاحبه دكتري چيست؟ موارد زیر پیشنهاد موفق شدگان مصاحبه دکترای سالهای قبل می باشد: *به مدت کوتاه کار را رها کنند. چون زمان…

تجربه من از مصاحبه دکتری در نوشته ی “تجربه من از مصاحبه دکتری” به بررسی مصاحبه دکتری از دید یک داوطلب پرداخته شده است : نکاتی درباره این موضوع در اینترنت قابل دسترسی است. من…

در میان رشته های گروه علوم انسانی برخی از رشته ها در بازار کار وضعیت مناسبی دارند و به عبارتی درآمد حاصل از این رشته ها در مقایسه با دیگر رشته ها بیشتر و بهتر…

آیا سابقه تدریس امتیازی در مصاحبه دکتری دارد؟ به گزارش معاونت پژوهشی پایگاه خبری آزمون دکتری ، هر سال بعد از برگزاری آزمون دکتری سراسری و آزاد نوبت به برگزاری مصاحبه دکترا می رسد که…

بررسی عوامل موثر در قبولی آزمون دکتری می‌توان گفت آزمون دکتری یکی از حساس‌ترین و به نوعی مهمترین آزمونی است که دانشجویان با آن مواجه هستند. از آنجایی که تعداد پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری…

چگونگی فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری به تحلیل پایگاه خبری آزمون دکتری ، فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری در واقع یک زمان ایده آل برای دوران پسا دکتری به حساب می آید که افراد با گذراندن آن در…

گفتگوی رتبه برتر :مدت زمان و شيوه های مطالعه تان برای آزمون دكتری چگونه بوده است؟ متن زیر خلاصه مصاحبه با رتبه هاب برتر در آزمون دکتری در رشته های متفاوت است. *من از اول…

چگونه در دکتری رتبه اولی شویم ؟ آزمون دکتری یکی از سخت ترین آزمون ها در کل دنیا است. در آزمون دکتری دو مرحله مهم وجود دارد مرحله آزمون کتبی و مرحله مصاحبه. برای موفقیت…

پایگاه خبری آزمون دکتری تقدیم می کند:   جدول تعداد سوالات دفترچه آزمون دکتری و مدت زمان پاسخگویی   پایگاه خبری آزمون دکتری  با بررسی کنکور دکتری سال های قبل(اینفوگرافیک تحلیل آماری کنکور دکتری) ،…

چگونه انگیزه خود را برای مطالعه افزایش دهیم روش هاي زيادي براي مطالعه‌ي بهتر وجود دارد و حتي کتاب هاي زيادي هم در اين باره نوشته شده‌اند؛ اما اين جا 10 روش برای افزایش انگیزه…

10 خط قرمز در برنامه ریزی برای آزمون دکتری آزمون دکتری از جمله آزمون های سرنوشت ساز برای بسیاری از افرادی است که خواهان اخذ بالاترین مدرک تحصیلی کشور بوده تا بتوانند در دانشگاهی عضو…

وبینار تکنیک های جمع بندی آزمون دکتری جمع بندی به معنی مرور خلاصه درس ها و تست های انتخابی که شما در طی زمان مطالعه منابع دکتری گلچین نموده اید. بر اساس ازمون های سال…

  چگونگی نگارش رزومه مصاحبه دکتری برای گروه علوم انسانی رزومه معرفی نامه ای است که شامل کارهای آموزشی و پژوهشی و سوابق کاری و تحصیلی داوطلب می باشد. تمام رشته های گروه علوم انسانی…

  برنامه ریزی آزمون دکتری ویژه شاغلین شرکت در کنکور دکتری برای کسانی که به دنبال قبولی در رشته‌های خاص و پذیرش در دانشگاه‌های برتر کشور هستند هنوز هم بسیار دشوار و استرس‌زا است؛ مخصوصا…

معایب تحصیل دکتری در ایران به قلم پایگاه خبری آزمون دکتری ، در این مقاله سعی داریم تا معایب تحصیل دکتری در ایران را بصورت ریشه ای بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید: بررسی…

نحوه امتیازدهی بین نویسندگان در چاپ مقاله ISI به تحلیل کارشناسان پایگاه خبری آزمون دکتری ، در این مطلب میخواهیم نحوه امتیازدهی بین نویسندگان در چاپ مقاله ISI برای کسب امتیاز در مصاحبه دکتری ،…

داوطلبان کنکور دکتری بخوانند… پس از کش و قوس‌های فراوان آزمون دوره دکتری 24 روز دیگر در 26 تیرماه در حوزه‌های امتحانی کشور به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. در این 24…

  مدیریت زمان در آزمون دکتری مشکلی که بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با آن مواجه هستند، کم بود وقت است که باعث ایجاد استرس بیشتر و ناامیدی در جلسه آزمون دکتری میشود. در این…

  پاسخ تشریحی سوالات استعداد تحصیلی دکتری علوم انسانی 98‎ پایگاه خبری آزمون دکتری با همکاری کانال هوش و استعداد تحصیلی اقدام به تهیه ی پاسخ تشریحی سوالات استعداد تحصیلی دکتری علوم انسانی 98 (بخش تحلیلی…

در اخبار قبلی در مورد نکات کلیدی رزومه نویسی صحبت شد. از نمونه ارائه شده در زیر می توانید برای آماده ساختن رزومه خود در مصاحبه دکتری استفاده نمایید. فرم زیر یک فرم پیش نویس برای…

نکات طلایی برای موفقیت در مصاحبه دکتری **نوع حرکات، رفتار و گفتار یک‌فرد به صورت ناخودآگاه بر دیگران تاثیر می‌گذارد. پس:   باید مراقب باشید یک حرکت ناخواسته در روز مصاحبه دکتری، زحمات شما را…

افزایش شانس چاپ مقالات در مجلات علمی *ابتدا مقاله خود را جهت پیش داوری برای یکی از خبرگان این فن ارسال نمایید تا از نظر متدلوژی و نگارش علمی بررسی گردد و نقاط ضعف مقاله شما مشخص گردد. *اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی…

چگونگی سنجش توان یک متخصص(2020) شاید شما هم به عنوان متخصص یا خبره ی رشته ی خود، در شرکت های معروف ایران و دنیا درخواست استخدام داده باشید. (سهمیه استخدام نخبگان در جذب اعضای هیأت…

تاثیر مقاله در مصاحبه آزمون دکتری بر اساس قوانین جدید وزارت علوم سهم مصاحبه در دکتری 50% و سهم آزمون نیز 50% است. در این میان با توجه به اینکه  جذب دانشجویان در مقطع دکتری…

نحوه کنترل اضطراب مصاحبه دکتری با توجه به تیپ شخصیتی برخی سئوالات و موقعیت‌ها وجود دارند که می‌توانند باعث اضطراب افراد با تیپ‌های شخصیتی در مصاحبه دکتری شود.  شناخت موقعیت‌هایی که یک تیپ شخصیتی خاص…

روش گزينش آزمون‌ ورودي‌ دوره دكتري «Ph.D» به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری، بنا بر اعلام سازمان سنجش، روش گزينش آزمون‌ ورودي‌ دوره دكتري «Ph.D» سال 1398 به شرح زیر اعلام میشود : الف) نتایج…

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری از جمله مواردی است که برای سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان دکتری در مصاحبه‌ دانشگاه آزاد و سراسری مورد…

بسته های آموزشی

تحصیل در رشته دلخواهتان در دانشگاه (آزاد،پردیس و …) شهر خودتان بهتر از تحصیل در یک شهر دور است. چرا؟   بعد از ادغام ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی تنها یک…

فهرست مطالب 1.مقدمه 2.Resume یا CV 3.رزومه چیست و چگونه یک رزومه خوب بنویسیم 4.ساختار رزومه 5.نکاتی کلیدی در یک رزومه 6.انواع رزومه 7.نمونه رزومه 8.منابع و مآخذ   به جهت احترام به شما عزیزان…

وبینار کپسول های موفقیت در آزمون دکتری‎ با محوریت انتخاب رشته و مصاحبه دکتری ، توسط پایگاه خبری آزمون دکتری برگزار گردید. 48 دقیقه فیلم وبینار جهت دانلود قابل دسترسی می باشد. در صورتی که…

وبینار تکنیک های جمع بندی آزمون دکتری جمع بندی به معنی مرور خلاصه درس ها و تست های انتخابی که شما در طی زمان مطالعه منابع دکتری گلچین نموده اید. بر اساس ازمون های سال…

سلام بر شما خوبان متاسفانه یا خوشبختانه بدلیل ضعف بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری در درس زبان عمومی، کسب درصد بالا در این درس برگ برنده شما در این آزمون است! خیلی از داوطلبان ترجیح…

دانلود رایگان

جهت دانلود رایگان

ایمیل ، شماره موبایل و رشته خود را در کادر های زیر وارد نمائید.

توجه داشته باشید فایل به آدرس ایمیل ارسال خواهد شد. 

نوشته‌های تازه

ورود کاربران

تبلیفات متنی

h3{ font-size:15px !important; }
h4{ font-size:14px !important; font-family: iransans;
font-size: 17px;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}

.alink h2{ font-family: iransans;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: iransans;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.mycontainer a{ font-size:13px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:iransans;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:iransans;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

function myshowUser(str,str2,str3,str4,str5)
{
document.getElementById(“mytxtHint”).innerHTML=”“;

if (str==””)
{
document.getElementById(“mytxtHint”).innerHTML=””;
return;
}
if (window.XMLHttpRequest)
{// code for IE7+, Firefox, Chrome, Opera, Safari
xmlhttp=new XMLHttpRequest();
}
else
{// code for IE6, IE5
xmlhttp=new ActiveXObject(“Microsoft.XMLHTTP”);
}

xmlhttp.onreadystatechange=function()
{
if (xmlhttp.readyState==4 && xmlhttp.status==200)
{
document.getElementById(“mytxtHint”).innerHTML=xmlhttp.responseText;
document.getElementById(“printname”).style.display=”none”;
}
}

xmlhttp.open(“GET”,”https://www.modemkomak.com/inc/new/doktora/doktora_ajax.php?q=”+str+ “&forum=” +str2+ “&subforum=” +str3+ “&sahmie=” +str4+ “&taraz=” +str5,true);
xmlhttp.send();
}

function PrintElem(elem)
{
Popup($(elem).html());
}

@media only screen and (max-width: 700px) {
.resp_table tr td{ font-size:8.5px !important}
.textwidget{ float:right !important}
.entry-grid{ width:100% !important}
.doctora-txt{ background:none !important;}
.my-txt{padding: 0px 20px 20px 20px !important;}
}
@media only screen and (min-width:40px) {

.resp_table tr td{ font-size:3.5px !important}

}
@media only screen and (min-width:180px) {

.resp_table tr td{ font-size:5px !important}

}

@media only screen and (min-width:500px) {

.resp_table tr td{ font-size:11.5px !important}
}

input:focus, textarea:focus { box-shadow:0px 0px 0px 0px !important}
#main-nav-2{ display:none !important}

.mycontainer{ background:none; padding:9px; text-align:center; margin:0 5px}

.entry-grid{ background:#F7F7F7; float:right; margin-bottom:5px; padding:5px !important;margin: 0 2px 2px; width:49%}
.entry-grid:hover{ background:#E9EEEB}
h2 a{ color:white; font-size:14px;}
h2 a:hover{ opacity:1; color:#ccc !important}
.entry a{ color:#333}

.mb-5 {
margin-bottom: 3rem !important;
margin-top: -46px;
}

.doctora-txt{ border-radius:30px; -moz-border-radius:30px; -webkit-border-radius:30px;min-height:215px; margin-top:20px; margin-bottom:20px;}
.my-txt{padding: 20px 20px 20px 20px;text-align: justify;direction: rtl;line-height: 24px;font-size: 11px;}

تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری می توانند با استفاده از نرم افزار مجازی و رایگان انتخاب رشته آزمون دکتری هیوا ، محدوده شانس دعوت به مصاحبه خود را مشاهده کرده و با دقت بیشتری فرم انتخاب رشته را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند .

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری

بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری همه داوطلبانی که وضعیتشان در کارنامه ، مجاز به انتخاب رشته دکتری اعلام شده ، به دنبال انتخاب دانشگاه هایی هستند که شانس دعوت به مصاحبه شدن در آن ها را داشته باشند .

از این رو در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با استفاده از آمار قبولی های سال گذشته ، نرم افزاری با عنوان نرم افزار انتخاب رشته دکتری 99 تهیه شده که داوطلبان با وارد کردن اطلاعات گروه امتحانی ، نام رشته ، نوع سهمیه و تراز کسب کرده در کارنامه آزمون دکتری ۹۹ می توانند نام دانشگاه هایی را که در آنها شانس قبولی دارند به همراه نام دوره ، گرایش ، نیمسال ورود و ظرفیت آن رشته محل در آزمون سال گذشته در سه محدوده بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه مشاهده نمایند .

همچنین این نرم افزار قابل استفاده برای داوطلبان تمامی سهمیه های آزاد ، ایثارگران و مربیان می باشد . لازم به ذکر است اطلاعات حاصل از این نرم افزار فقط شانس قبولی را نمایش می دهد که با توجه به تراز های کسب شده توسط داوطلبان در هر کدرشته و سهمیه های موجود در هر سال قابل تغییر است .

داوطلبان دکتری 99 می توانند به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده کنند .

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری ، دانشگاه آزاد کادرهای زیر را تکمیل نمایید:

داوطلبان برای استفاده از این نرم افزار باید تراز آزمون کتبی دکتری را از کارنامه اولیه خود استخراج و وارد نرم افزار کنند که در متن مقاله اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از این نرم افزار گفته شده است .

با توجه به اینکه نرم افزار از اطلاعات کارنامه های سال گذشته استخراج شده امکان وجود خطای زیر 5 درصد وجود دارد که به محض دسترسی به اطلاعات کارنامه های ازمون دکترای 99 این نرم افزار مجددا به روز رسانی خواهد شد .

شانس قبولی داوطلبان به ترتیب ابتدا در محدوده بدبینانه ، منطقی و سپس خوشبینانه بیشتر است که می توانید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری هیوا از بازه هر سه محدوده مطلع شوید .

سلام وقت بخیراطلاعاتی در خصوص رشته عمران گرایش مدیریت ساخت موجود نیست ، ممنون میشم راهنمایی فرمایید با تراز 2185 دعوت به مصاحبه در دانشگاه های آزاد تهران می شوم یا خیر ؟؟؟؟

سلام . برای تعیین شانس قبولی درکنکور دکتری در دانشگاه آزاد عبارت نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام من هزینه مشاوره رو پرداخت کردم اما موفق به انجام مشاوره نشدم ممنون میشم اگر برای ارجاع هزینه مشاوره همکاری کنین

سلام . با واحد پشتیبانی تماس بگیرین .

شانس قبولی رو می سنجید یا شانس دعوت به مصاحبه؟

سلام . می تونین با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری هیوا ، محدوده شانس دعوت به مصاحبه تون رو به دست بیارین .

من موفق به استفاده از نرم افزار نشدم

سلام . می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

نحوه محاسبه تراز چطور است؟

سلام . می تونین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ( تراز ) آزمون دکتری هیوا تراز تون رو محاسبه کنین .

سلام . رتبه من با سهمیه ایثارگران ۱۰۱ شده و تنها شهر انتخاب من دانشگاه آزاد اهواز دکتری رشته شهر سازی بوده . آیا شانس قبولی را دارم ؟؟؟

سلام . برای تعیین شانس قبولی در کنکور دکتری می تونین از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

این نرم افزار مربوط به دانشگاه ه ازاد نمیشه؟

سلام . خیر ، عبارت نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام . داخل نرم افزار شما واسه رشته روانشناسی پردیس سمنان وکرج هم داره اما داخل دفترچه انتخاب رشته نیست وحذف شده

سلام . ممکنه کد رشته / محلی که در کنکور دکتری 98 پذیرش صورت گرفته در کنکور دکتری 99 پذیرش صورت نگیره .

سلام گروه علوم پایه رشته علوم کامپیوتر. در نرم افزار وجود ندارد

سلام. رشته هایی که جامعه آماری دقیق و وسیع از نتایج قبولی شون در کنکور دکتری سال گذشته نداشتیم در نرم افزار قرار نگرفته .

سلام تراز همون رتبه كل هست ؟

سلام . تراز همان نمره کل هستش که در کارنامه اولیه کنکور دکتری درج شده .


منتخب های هیوامگ

عادت های موفقیت آمیز میلیاردرها

مهارت های مورد نیاز یک مدیر موفق

چگونه اراده قوی داشته باشیم

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

مقالات منتخب سردبیر

زمان انتخاب رشته دکتری 99

اعلام نتایج آزمون دکتری 99

زمان مصاحبه دکتری 99

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 99

تاثیر سهمیه ایثارگران در آزمون دکتری 99

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری در یکی از دوره های روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و دانشگاه پیام نور می توانند در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش نسبت به دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری اقدام نموده و در صورت داشتن تمامی شرایط مورد نیاز ، رشته محل های مورد علاقه خود را در سایت sanjesh.org وارد نمایند .

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

برای مشاوره انتخاب رشته دکتری سراسری 99

برای مشاوره انتخاب رشته دکتری سراسری 99

با ادغام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد از سال 96 ، سردرگمی زیادی برای داوطلبان این آزمون به وجود آمد و سوالات فراوانی پیرامون انتخاب رشته مطرح شد . نگارش مقاله ای در ارتباط با انتخاب رشته دکتری می تواند کمک شایانی به رفع سوالات احتمالی باقی مانده کند .

داوطلبان واجد شرایط انتخاب رشته دکتری 99 ، بارها در انتخاب رشته مقاطع مختلف شرکت کرده اند اما انتخاب رشته دکتری کاملا متفاوت با انتخاب رشته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و انتخاب رشته نامناسب و اشتباه منجر به عدم قبولی در دوره دکتری حتی با رتبه های خیلی خوب می شود .

سال های گذشته شاهد عدم قبولی رتبه های خیلی خوب در بسیاری از رشته های دکتری بودیم که حتی با وجود کسب رتبه های تک رقمی ، در رشته های پر متقاضی موفق به پذیرش نهایی نشدند . در ادامه به بررسی ضوابط ، شرایط ، جزئیات و نحوه انتخاب رشته دکتری 99 برای داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری را دارند ، می پردازیم .

با وجود این که بعد از ادغام ثبت نام آزمون دکتری و ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ، تنها یک دفترچه با عنوان دفترچه ثبت نام دکتری 99 برای مشخص کردن منابع آزمون دکتری منتشر شده است ، اما بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، راه دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری از یک دیگر جدا خواهد شد و هر داوطلبی که مجاز به انتخاب رشته برای هر دو دانشگاه شده باشد باید به صورت جداگانه فرم انتخاب رشته دکتری 99 و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 را تکمیل نماید .

انتخاب رشته دکتری سراسری 99 برای کلیه افرادی که در ثبت نام آزمون دکتری 99 شرکت کرده اند و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سر جلسه آزمون حاضر بودند و در کارنامه ای که برای آن ها صادر شده است ، مجاز به انتخاب رشته اعلام شده اند ، مجاز است .

حال اینکه داوطلب مجاز به انتخاب رشته چه دوره هایی می باشد ، در ردیفی به نام (( وضعيت مجاز به انتخاب رشته در دوره )) مشخص شده است . فرد مجاز شده با توجه به دوره ای که در آن مجاز به انتخاب رشته شده است ( دوره های روزانه ، سایر دوره ها و بورس اعزام به خارج از کشور ) می توانند در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش ، نسبت به انتخاب رشته دکتری اقدام کند .

هر داوطلبی ممکن است در یک یا چند دوره مجاز به انتخاب رشته اعلام شده باشد یا به طور کلی در هیچ دوره ای مجاز به انتخاب رشته نباشد . برای کسب اطلاع از توضیحات درج شده در کارنامه اولیه دکتری کلیک کنید .

مجاز شدگان می توانند با علم به دوره هایی که در آن مجاز به انتخاب رشته شده اند و پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل اقدام کنند . محدودیتی برای دعوت به مصاحبه شدن وجود ندارد و ممکن است یک داوطلب حدنصاب قبولی تمام دانشگاه هایی که در فرم انتخاب رشته ، انتخاب کرده است را کسب کند پس بهتر است انتخاب ها بر اساس علاقه دسته بندی شوند .

بدین معنا که انتخاب هایی که بیشتر مدنظرمان هست را در اولویت های بالاتر و انتخاب های بعدی به ترتیب به گزینه هایی اختصاص یابد که درجه علاقه مان به آن ها کمتر شود . توصیه هیوا به داوطلبان انتخاب رشته دکتری 99 این است که 4 فاکتور علاقه ، کیفیت ، شهر ، فاصله دانشگاه و شهریه دکتری را جز ملاک هایشان قرار دهند .

تمامی افرادی که در انتخاب رشته دکتری سال 99 شرکت کردند بعد از ثبت کدرشته محل های انتخابی خود ، باید رسید 15 رقمی خود را دریافت کنند . بعد از تکمیل فرم انتخاب رشته ، داوطلبان باید منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سازمان سنجش باشند .

تا آن زمان می توانند در ارتباط با چگونگی سوالات مصاحبه دکتری تحقیق کنند و خود را برای مصاحبه دکتری 99 آماده سازند . بعد از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه ، هر فرد با توجه به این که حدنصاب دانشگاه های انتخابیش را کسب کرده یا نه ، به مصاحبه دعوت خواهد شد و می تواند بر اساس علاقه خود ، در روز مقرر شده توسط اطلاعیه سنجش یا اطلاعیه دانشگاهی که دعوت به مصاحبه شده ، به محل مصاحبه مراجعه کرده و مدارک لازم را همراه ببرد .

طبیعی است که اگر فردی نتوانسته حدنصاب قبولی در یک دانشگاه را کسب کند ، به مصاحبه دعوت نخواهد شد . لازم به ذکر است برخی از دانشگاه ها علاوه بر مصاحبه شفاهی دارای آزمون کتبی هم هستند که زمان آن توسط دانشگاه اعلام خواهد شد . داوطلبانی که به مصاحبه دانشگاه ها دعوت شده اند باید به سایت سنجش مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری اقدام کنند .

نهایتا نتایج نهایی دکتری 99 توسط سازمان سنجش بر روی وب سایت این دانشگاه به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ، نتایج خود را مشاهده کنند .

لازم به ذکر است تمامی داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند ، در صورت کسب نمره کل قابل قبول دانشگاه آزاد و دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه نتایج اولیه دکتری ، می توانند بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ، به صورت جداگانه در انتخاب رشته دکتری آزاد 99 شرکت کنند و بعد از مشاهده نتایج اولیه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 دعوت شوند .

علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور دکتری می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل نمایند .

 

داوطلبان در نیمه اول اردیبهشت ماه می توانند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند که به محض آغاز این فرایند ، در مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

انتخاب رشته دکترای دانشگاه های سراسری رایگان می باشد اما انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد تنها با پرداخت هزینه امکان پذیر است که به محض آغاز این فرآیند ، مقاله به روز رسانی خواهد شد .

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکترای دانشگاه های سراسری می توانند حداکثر 50 کدرشته محل را انتخاب کنند که در صورت هر گونه تغییر در این تعداد مقاله به روز رسانی خواهد شد .

برای مشاوره انتخاب رشته دکتری سراسری 99

برای مشاوره انتخاب رشته دکتری سراسری 99

با سلام . آیا امکان داره داوطلب برای تمام شهرهایی که زده دعوت به مصاحبه شود مثلا برای افراد با رتبه تک رقمی و در صورت مثبت بودن اجازه داره همه ی آن ها را برای مصاحبه رود؟

سلام . بله در صورتی که حد نصاب تراز دعوت به مصاحبه دانشگاه های انتخابی تون رو داشته باشین ، دعوت به مصاحبه میشین ومی تونین در مصاحبه همه دانشگاه ها شرکت کنین .

سلام وقتتون بخير با تراز 1620 در شيمي تجزيه امكان قبول شدن در چه رشته محل هايي را دارم؟ سپاس

سلام . برای تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام من مدرک ارشدم مهندسی عمران مدیریت ساخت بوده اما در ازمون دکترا گرایش هنر رشته مدیریت پروژه و ساخت شرکت و با رتبه ۴۰ مجاز روزانه شدم . می خواستم بدونم با توجه به اینکه پذیرش این رشته بسیار محدود هست موقع انتخاب رشته می تونم رشته مدیریت ساخت گرایش مهندسی عمران رو هم انتخاب رشته کنم ؟ یا می تونم در همون گرایش هنر رشته های معماری یا شهرسازی رو هم انتخاب رشته کنم ؟

سلام . خیر ، فقط می تونین کد رشته / محل های مربوط به همان رشته ای که در کنکور دکتری شرکت کردین در فرم انتخاب رشته تون انتخاب کنین .

سلام با نمره ۱۲۹۵ و رتبه ۱۵۳ در سهمیه ایثارگران ۵٪ شانس قبولی در دانشگاه‌های آزاد یا پیام نور یا شبانه تهران را دارم؟

سلام . عبارت نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام . آیا ترتیب در انتخاب رشته ها در قبول شدن یا نشدن تاثیری داره؟

سلام . فرم انتخاب رشته باید به ترتیب اولویت های انتخابی شما باشه ، بهترین انتخاب شما باید اولویت اول شما قرار بگیره .

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

سلام…..ببخشید آیا اسن امکان هست که شخصی در دو یا سه گرایش قبول بشه؟

سلام . در نهایت هر داوطلب فقط در یک رشته / محل پذیرفته میشه .

سلام.ببخشید من سه تا از دانشگاههایی که برای مصاحبه دکتری رفتم نظرشون مثبت بوده.دانشگاهی که خودم میخام جز اولویت های قبل از اون دوتا دانشگاه نیست .آیا میشه کد رشته محل های قبل از اون رو حذف کرد؟

سلام . خیر . فرم انتخاب رشته شما بر اساس اولویت های انتخابی تون چک میشه ، بنابراین در اولین اولویتی که شانس قبولی داشته باشین ، پذیرفته میشین .

ببخشید اگه سنجش نتیجه نهایی رو با توجه به تراز اعلام می کنه پس چطور دانشگاه ها افرادی رو میخوان قبول می کنن یعنی اینقدر نمره مصاحبه تاثیرگذار هست که اگر کسی تراز پایینی داشته باشه نسبت به کسی که تراز بالایی داره قبول میشه

سلام . 50 درصد تراز کنکور در قبولی شما اهمیت داره  و 50 درصد مصاحبه بنابراین در صورتی که داوطلبی نمره مصاحبه خوبی نسبت به سایر داوطلبین داشته باشه ، پذیرفته میشه .

با سلام اگر ظرفیت دانشگاهی در رشته ای 4 نفر باشد و پس از مصاحبه فرد نفر پنجم باشد آیا نمره اعلامی به سازمان سنجش با توجه به نمره تراز می باشد یا فقط نمره مصاحبه است و نمره و رتبه را توسط سازمان سنجش اعلام می گردد و همچنین با توجه به اینکه بنده نفر پنجم شدم چقدر شانس قبولی دارم همچنین در صورتی که کسی قبول شود و ثبت نام نکند نفر بعدی جایگزین می گردد یا خیر با تشکر

سلام . نمرات مصاحبه داوطلبین به سازمان سنجش فرستاده میشه و بعد بر اساس نمره ( تراز ) آزمون کتبی و نمره مصاحبه اسامی پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد .

با سلام با نمره 631 مکانیک جامدات جایی قبول میشم

سلام . بر اساس نتایج کنکور دکتری 97 شانس قبولی دارین .


منتخب های هیوامگ

عادت های موفقیت آمیز میلیاردرها

مهارت های مورد نیاز یک مدیر موفق

چگونه اراده قوی داشته باشیم

مقالات منتخب سردبیر

زمان انتخاب رشته دکتری 99

اعلام نتایج آزمون دکتری 99

زمان مصاحبه دکتری 99

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 99

تاثیر سهمیه ایثارگران در آزمون دکتری 99

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ایران مشاوره ۵۹ نظرها

پس ازاعلام نتایج آزمون دکتری 99 تمامی شرکت کنندگان در آزمون دکتری تخصصی که با توجه به کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و بورس خارج از کشور و یا سایر دوره ها (دانشگاه آزاد، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) شده اند می توانند چند روز پس از دریافت کارنامه خود با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به ثبت کد رشته های مورد علاقه خود بپردازند.

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

با توجه به بحران نوظهور ویروس کرونا در کشور، برگزاری آزمون کنکور دکتری نیز از آثار سوء این ویروس بی نصب نماند و پس از تعویق 5 ماهه برگزاری این آزمون، نتایج اولیه آن در تاریخ 1 ام شهریور99 در سایت مربوطه قرار گرفت. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در بازه زمانی 3 تا 5 ام شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته خود اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

داوطلبان آزمون دکتری بارها فضای انتخاب رشته را درک کرده و متوجه اهمیت فراوان آن در فرآیند پذیرش دانشجو شده اند؛ لذا دانسته اند که انجام یک انتخاب رشته درست و منطقی مستلزم آگاهی از تمام شرایط و ضوابط انتخاب رشته، ظرفیت دانشگاه های پذیرنده، شرایط مصاحبه در دانشگاه مورد نظر و … می باشد.در این مقاله سعی شده است تا کلیه نکات مربوط به یک انتخاب رشته صحیح و کار آمد را در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری 99، حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی خود، به هیچ عنوان مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه آزمون دکتری 1400 نمی باشند.

برای انجام انتخاب رشته می بایست به سایت انتخاب رشته آزمون دکتری به نشانی sanjesh.org وارد شد. ورود به سایت انتخاب رشته آزمون دکتری به 2 روش زیر ممکن خواهد بود:

لذ با در دسترس داشتن یکی از اطلاعات بالا می توانید وارد سامانه انتخاب رشته شده و اقدام به ثبت کد رشته محل های مورد علاقه خود نمایید. لازم به ذکر است داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری شده اند، در هنگام ورود به سامانه انتخاب رشته، اطلاعات ثبت شده خود را از قبیل معدل و نام موسسه فارغ التحصیلی خود در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و هم چنین اطلاعات مربوط به سهمیه ای که در زمان ثبت نام درج کرده اند مشاهده می نمایند. اگر این اطلاعات مورد تایید داوطلبان واقع شود، می توانند نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام نمایند در غیر این صورت باید ابتدا به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری پرداخته و سپس به سامانه انتخاب رشته مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که اگر در هر زمان (پذیرفته شدن، حین تحصیل و …) مشخص شود که داوطلب اطلاعات ثبت نامی خود را اشتباه به ثبت رسانده و از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان کافی را کسب نکرده است، از آزمون سال 1400 محروم شده و اجازه هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. هم چنین اگر داوطلب اقدام به ویرایش اطلاعات مذکور کرده است می بایست مستندات مربوطه را در روز مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی به دانشگاه مورد پذیرش ارائه دهد.

در کارنامه اولیه کلیه داوطلبان، وضعیت مجاز در دوره های های روزانه و بورس خارج از کشور و یا سایر دوره ها (دانشگاه آزاد، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) مشخص شده است داوطلبانی که در هر دو یا یکی از این قسمت ها کلمه “می باشید” را مشاهده می کنند یعنی مجازند تا در آن دوره به انتخاب رشته بپردازند.

هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل می باشد. به دلیل محدودیت در انتخاب ها و همچنین ظرفیت کم دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، داوطلبان باید نهایت دقت را در بررسی و انتخاب رشته های ارائه شده به کار گیرند سپس با یک چیدمان عالی آن ها در سامانه مربوطه ثبت نمایند. در این راستا بهره گیری ازکادری مجرب برای مشاوره انتخاب رشته دکتری، یک انتخاب رشته عالی و کارآمدی را برای داوطلب رقم خواهد زد.

با توجه به اینکه فرآیند انتخاب رشته برای داوطلبان مقطع دکتری فرآیند جدیدی نیست، لذا پرواضح است که دریافت و مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 پیش از انتخاب رشته راهنمای خوبی برای فرد خواهد بود. این دفترچه که چند روز بعد از انتشار کارنامه اولیه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، به شما کمک می کند تا با تمامی شرایط و ضوابط انتخاب رشته و همچنین شرایط و ظرفیت رشته ها و دانشگاه ها آشنا شده و انتخاب رشته خود را آگاهانه تر انجام دهید.

با توجه به رشته ای که در آزمون دکتری 99 شرکت نموده اید، 50 کد رشته محل را در یک فرم پیش نویس که نمونه آن در انتهای دفترچه آورده شده است درج کنید. تهیه فرم پیش نویس از انتخاب های خود، احتمال بروز خطا را در سامانه انتخاب رشته به حداقل می رساند.

هرچند سیستم انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور تا حدودی به صورت هوشمند طراحی شده است که خطاهای احتمالی متقاضیان را در زمان انتخاب رشته متذکر می شود. به طور مثال اگر داوطلب کد رشته محلی را درج نماید که در آزمون آن شرکت نکرده است سیستم اعلام خطا می کندو مشخصا اگر داوطلب خطاهای اعلام شده را رفع نشود، انتخاب رشته  ثبت نخواهد شد و لذا کد پیگیری نیز به داوطلب تعلق نخواهد گرفت.

داوطلبان موظفند کد رشته های استخراج شده از دفترچه انتخاب رشته دکتری را براساس علاقه و فاکتورهای مد نظر خود مرتب کنند. نحوه چینش انتخاب ها باید به گونه ای باشد که احتمال دعوت به مصاحبه داوطلب را در کد رشته های انتخابی افزایش دهد. داوطلبان می توانند با مشاهده کارنامه های پذیرفته شدگان سال های گذشته و نرم افزار انتخاب رشته دکتری در چینش کدها و اولیت های انتخابی خود تجدید نظر کنند. درروند چینش کدرشته ها توصیه می شود:

داوطلبان 10 کد رشته محل اولیه خود را به صورت خوش بینانه انتخاب کنند. انتخاب های خوش بینانه انتخاب هایی هستند که احتمال پذیرفته شدن در آن ها با توجه به رتبه و نمره کل کسب شده داوطلب، بسیار کم می باشد اما با این حال نباید از ثبت این کد رشته ها غافل شد.

30 انتخاب بعدی را به انتخاب های واقع بینانه اختصاص دهید. با توجه به توضیحات کارنامه دکتری و ظرفیت دانشگاه ها، احتمال قبولی داوطلبان در این کد رشته ها به نسبت 10 کد رشته پیشین، بهتر است و امکان دارد داوطلب از میان همین کد رشته ها برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی دعوت شود.

10 انتخاب آخر را انتخاب های بدبینانه در برمی گیرند. شاید برای برخی این سوال پیش آید که چرا به این انتخاب ها عنوان بدبینانه را اختصاص داده ایم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چون داوطلبان کمترین تمایل را دارند تا در این کد رشته محل ها پذیرفته شوند (به دلایل مختلفی مانند مسافت دانشگاه از محل زندگی، شهریه پرداز بودن دانشگاه، نداشتن امکانات خوابگاهی و …) در بدبینانه ترین حالت اگر درانتخاب های پیشین خود پذیرفته نشدند حداقل در یکی از این انتخاب ها به مصاحبه دکتری دعوت شوند.

شایان توجه است پس از انجام انتخاب رشته دکتری در بازه زمانی مقرر، طبق روال هر ساله فرصت جدیدی از سوی سازمان سنجش جهت اصلاح و ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری تعیین می شود که به داوطلبان امکان تجدید نظر در کدرشته های انتخابی می دهد.

بعد از پایان مهلت انتخاب رشته، سازمان سنجش با بررسی نمره و تراز داوطلب و رشته محل های انتخابی وی، نتایج انتخاب رشته را بر اساس ظرفیت دانشگاه ها درسایت خود منتشر می کند. داوطلبانی که برای مصاحبه دکتری دعوت شده اند، باید متناسب با زمان بندی دانشگاه پذیرنده در روز مصاحبه حضور داشته باشند. از آن جایی که شرکت در مصاحبه مستلزم پرداخت هزینه مصاحبه دکتری می باشد برای آگاهی از آن می توانید برای لینک مربوطه کلیک نمایید.

گاهی دانشجویان به جهت توفیق به کسب رتبه تک رقمی، حساب ویژه ای روی رتبه آزمون کتبی باز می کنند؛ اما از این نکته نباید غافل شده که صرفا کسب رتبه عالی و تک رقمی هیچ ضمانتی برای پذیرفته شدن در دانشگاه هایی مثل دانشگاه شریف و یا دانشگاه تهران برای شما وجود نخواهد داشت. به همین دلیل ضمن توجه به این نکته تنها روی رتبه ی آزمون اکتفا نکنید و بدون درنظر گرفتن این مورد اقدام به انتخاب رشته نمایید. ضمنا سعی کنید توجه لازم را نسبت به دانشگاهی که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را گذرانده اید داشته باشید و همچنین شناخت شما توسط اساتید دانشگاه، امتیاز مثبتی در ارزیابی شما خواهد داشت. پس همواره سعی کنید اهمیت زیادی برای دانشگاه قائل شوید و توجه لازم را نسبت به دانشگاه و اساتید مربوطه داشته باشید.

در رابطه با آن دسته از دانشجویانی که اقدام به تغییر رشته و یا گرایش می کنند باید بگوییم که اساتید هنگام مصاحبه دلیل این تغییر را جویا می شوند؛ بنابراین سعی کنید گرایش مرتبط با دوره های قبلی خود را ابتدا در اولویت قرار دهید و با دلایل منطقی و معقول و همچنین پشتوانه علمی اقدام به تغییر رشته و یا گرایش کنید زیرا در غیر این صورت مصاحبه کنندگان برداشت خوبی نسبت به این قضیه نخواهند داشت. لذا در نتیجه پذیرش شما در آن دانشگاه تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

یکی از مهمترین موارد در این مقطع انجام مصاحبه می باشد که شما باید از همین ابتدا آمادگی لازم را در انجام مصاحبه بدست بیاورید. پس باید هدف خود را از انتخاب رشته و گرایش مشخص کنید و در صورت تغییر گرایش هم باید دلایل منطقی و قانع کننده ای داشته باشید و از انتخاب های دیگر هم آگاهی داشته باشید در غیر این صورت در مصاحبه شانس پایین تری خواهید داشت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته دکتری مشاوره انتخاب رشته مشاوره انتخاب رشته دکتری

20 ساعت پیش

20 ساعت پیش

21 ساعت پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام ببخشید من رشته ام مهندسی عمران گرایش زلزله هست. برای انتخاب رشته سراسری و آزاد فقط طلطله را میتونم انتخاب کنم؟ نمیتونم سازه و ژئوتکنیک و مدیریت ساخت انتخاب کنم؟ ممنون میشم سریع تر بنده را راهنمایی بفرمایید.

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

با سلام با توجه به مطالب مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال ۱۳۹۹ و دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری سال ۱۳۹۹ شما فقط مجاز به انتخاب رشته کد رشته امتحانی خود می باشید.

سلام.من کارشناسی ارشد وزارت علوم دارم میتونم واس دکتری در ازمون وزارت بهداشت شرکت کنم ؟

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۳۹۹ ، چنانچه مدرک تحصیلی شما مورد پذیرش در رشته مدنظر باشد می توانید در آزمون شرکت نمایید ، به عنوان مثال با مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی(همه گرایش ها) امکان انتخاب رشته نانو فناوری پزشکی را دارا می باشید.

سلام بازارکاره دکترای بیوتنولوژی دارویی بهتره یا بیوتنولوژی بزشکی اگه میشه مقدار درامدش هم بگید ممنون

درود بر شما بنده کارشناسی عمران از دانشگاه دولتی شیراز هستم و ارشد عمران مهندسی سواحل بنادر و سازه های دریایی دانشگاه دولتی تبریز (فارغ التحصیل رتبه ی ۱، معدل بدون پایان نامه ۱۷.۸۹، پایان نامه در جه ی عالی، یک کتاب ترجمه، ۲ مقاله ی ISI و ۲ مقاله ی isi دارم). رتبه ی بنده در کنکور امسال ۱۰ شده و کل ظرفیت پذیرش ۱۳ نفر هست. البته نمره ی زبان MCHE بنده هم ۷۷ هست. آیا امکان قبولی در دانشگاه تبریز و یا علم و صنعت و … وجود داره؟؟ البته با اساتیدم روابط بسیار خوبی داشتم. آیا میتونه کمک کنه؟؟ و این که اگر بخوام برای خارج از کشور اقدام کنم موسسه ی شما میتونه به بنده کمک کنه که به یک دانشگاه تراز اول برم و FUND و GRANT بگیرم؟؟ با سپاس از همراهی و توجه شما…

سلام وقت شما به خیر. من رتبه ۸۰ اوردم، به نظر شما احتمال قبولی در روزانه یا شبانه دانشگاه تهران، قم یا مشهد واسم چقدره؟ بعد به نظر شما بین انتخاب شبانه ی دانشگاه تهران با بقیه سوای هزینه ش کدوم بهتره؟

سلام. بنده با رتبه ۸۳ و نمره کل ۲۴۷۴ در رشته فیزیک از طرف دانشگاههای شهرهای اصفهان و تهران دعوت به مصاحبه میشوم؟ آخرین رتبه مجاز در رشته فیزیک ۱۸۴۴ بوده است.

سلام دوستان این سوالم رو جواب بدید که اعصابم خیلی خورده که ماجرا چیه؟ من سهمیه ۵ درصدی هستم رتبه منو در سهمیه ۶۰ زدن در رشته شیمی گرایش تجزیه و نمره کل منو ۶۴ زده، آیا نمره کل ۶۴ داریم؟ حتی منفی بزنیم هم نمره کل ۶۴ داریم و میشه؟ الان میخوام انتخاب رشته کنم مبنا رتبه هست و یا نمره کل؟ اگر رتبه هست باید بر چه مبنایی انتخاب رشته کنم و بدونم کجاها روزانه میتونم دعوت به مصاحبه بشم؟ در صورتی مجاز روزانه و… هم شدم. ممنونم حتما راهنمایی کنید خیلی گیرم.

سلام من رتبه ۱۴۹۵ رشته مدیریت بازرگانی شدم دانشگاه ازاد و نوبت دوم و عیر انتفاعی مجاز شدم امکان داره دعوت به مصاحبه بشم چند بار پیام دادم لطفا کمک کنید ممنونم از سایت بسیار عالیتون

من رتبه ۱۴۹۵ شده رشته مدیریت بازرگانی ازاد و نوبت دوم و پیام نور مجاز شدم به نظرتون شانس دعوت به مصاحبه رو دارم

سلام بنده در کنکور دکتری ۹۸ مجاز به انتخاب رشته شده ام، رشته ارشد برق قدرت فارغ اتحصیل شده ام، سوالم این هست که میتونم به غیر از رشته پایه یعنی قدرت رشته دیگر شاخه برق رو انتخاب کنم؟؟؟؟مثلا مخابرات……

سلام نزدیک به ۱ هفته شده هنوز منتظر جواب شما به سوالتم هستم لطفا جواب دهید

به نام پروردگار بی نهایت بزرگ سلام بنده تمایل دارم روانپژشک شوم با دیپلم کاردانش کامپیوتر در مقطع کاردانی کامپیوتر ۴۹ واحد را در دانشگاه آزاد در بین سالهای ۸۴-۸۶ گذارنده ام و به دلیل مشروط شدن بیش از حد مجاز از دانشگاه اخراج شدم در حال حاظر بعضی از شرایطم به این شکل هست متولد ۱۳۶۶/۶/۲۷ یعنی ۳۱ سال سن خدمت وظیفه انجام دادم شاغل هستم لطفا رهنماییم کنید با تشکر

بنده در واحد سما تحصیل کردم ۱-آیا میشه با توجه به اخراج در همان واحد سما بازهم در همان واحد سما ادامه تحصیل داد؟

۲-با توجه به سابقه تحصیل در دانشگاه آزاد واحد سما بهتر است در همان واحد سما تحصیل کنم یا علمی کاربردی؟

۳-تعداد واحدهای درسی در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد واحد سما با علمی کاربردی یکسان هست یا متفاوت؟

۴-طبق فرمایش شما در پست قبلی یعنی بنده فوق دیپلم کامپیوتر رو بگیرم و بعد در کنکور سراسری پزشکی شرکت کنم؟ با تشکر فراوان و ضمن بالاترین دعا که دعای خیر هست برای شما که راهنماییم کردید و می کنید.

سلام -خیر در همان واحد خاص شما اجازه ثبت نام ندارید ولی می توانید در واحدهای دیگر ثبت نام و شروع به تحصیل نمایید. -اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی به نسبت دانشگاه آزاد پایین تر است،با توجه به شرایط زندگی و موقعیت خود در نهایت تصمیم نهایی با خودتان است که در کدام واحد دانشگاهی شروع به تحصیل نمایید. -بله تعداد واحدهای درسی در مقطع کاردانی در هر دو دانشگاه یکی است ولی با توجه به رشته ممکن است چارت درسی در هر دانشگاه متفاوت باشد. -بله شما با داشتن مدرک کاردانی می توانید در آزمون گروه تجربی شرکت و درصورت پذیرش در رشته های پزشکی شروع به تحصیل نمایید.

با سلام شما میتوانید برای دریافت مدرک پیش دانشگاهی اقدام کنید . و در کنکور سراسری شرکت کنید. و پس از قبولی در رشته پزشکی و در مرحله انتخاب تخصص رشته روان پزشکی را انتخاب کنید

جواب پست دوم رو هنوز ندادید!!! سوال مهم این بود که با کاردانی می تونم در کنکور پزشکی شرکت کنم؟

سلام بله شما میتوانید مدرک کاردانی خود را به عنوان مدرک معادل پیش دانشگاهی ارائه کنید و در کنکور تجربی شرکت کنید.

خیلی با محبت هستید ممنون از راهنمایتون و سریع جواب دادن تون فقط اینگه یه پست براتون فرستادم چند تا سوال توش بود فکر کنم ۴ تا سوال بود البته یادم نمی یاد دقیقا چه سوالتی بود ولی بی زحمت اونها رو جواب بدید!!! در ضمن شما فرمودید یا با پیش تجربی یا کاردانی میشه در کنکور پزشکی شرکت کرد حال سوال اینجاست که من کدوم حالت رو انتخاب کنم؟؟؟خودم احساس می کنم با توجه به ۴۹ واحدی که در کاردانی سپری کردم و با سپری کردن بقیه واحدها و کسب مدرک کاردانی بهتر و سریعتر می تونم تو کنکور شرکت کنم و کسب پیش تجربی زمان بیشتری می طلبه اگر غیر از این هست تصصیح فرمایید!!! سوالها یادم اومده اینه که تعداد واحدها درسی برای پاس کردن مثل کاردانی کامپیوتر در دانشگاه آزاد واحد سما یا علمی کاربردی یکسان هستش یا اینکه بالا و پایین داره؟؟؟یا اینکه در تمام دانشگها تعداد واحد ها برای پاس کردن یکی هستش؟؟؟ با نوجه به اخراج در واحد سما آزاد می تونم در همان واحد سما آزاد که درس می خوندم ادامه تحصیل بدم یا اینکه باید برم دانشگاه دیگه؟؟؟ شما با شرایط موجود من پیشنهادتون تحصیل در همان دانشگاه آزاد واحد سما هستش یا عملی کاربردی؟؟؟ و در آخر چرا حتما باید در واحد سما ادامه بدم!!! در خود دانشگاه آزاد منظورم غیر سما نمی تونم ادامه بدم؟؟؟ لطفا جواب هر سوال را روبروی آن بنویسید!!! خیلی زحمت دادم انشالله در رشته پزشکی به جایی برسم یا نرسم براتون دعا خیر از خداوند والا مرتبه و بی نهایت بزرگ می کنم بدروود

سلام من در رشته اموزش زبان رتبه در سهمیه ۱۵۱۹ و نمره ۱۱۰۳ از میان ۲۴۶۵ هستم احتمال قبولی هست؟

سلام در صورت ارائه شدن رشته در دفترچه ی راهنما، احتمال پذیرش در پردیس های اطراف تهران و غیرانتفاعی اطراف تهران وجود دارد.

سلام رتبه من۴۸۰ در بین ۱۱۲۵ داوطلب شیمی آلی، با نمره کل یا تراز ۱۳۱۶ کجا می تونم قبول شم؟

سلام احتمال پذیرش درروزانه شهرستان ها و نوبت دوم محل زندگی وجوددارد.

رتبه ۱۲۰ شیمی معدنی با تراز ۲۲۰۰ – تعداد افراد شرکت کننده ۴۳۰- ممنون میشم راهنمایی کنید امکان مصاحبه در دانشگاههای اصفهان و صنعتی و مالک اشتر وجود داره یا نه

سلام.با رتبه کل ۱۰۱۲ و رتبه در سهمیه ۲۷۵ از بین ۴۹۰ نفر و آخریم فرد مجاز شده ۴۵۴ برای آزاد و سراسری در رشته ی مهندسی پزشکی،میخواستم ببینم احتمال قبول شدن در دکترا در آزاد و سراسری هست؟؟؟؟

سلام احتمال دعوت به مصاحبه در دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان شهرستان ها وجوددارد.

سلام نمره کل ۵۳۸ رتبه ۱۸۵۹ آخرین رتبه مجاز نوبت دوم ۲۷۰۴ رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار امکان دعوت به مصاحبه در پردیس ها یا شبانه را دارم؟ آیا میشه گرایش دیگر از رشته کامپیوتر را در انتخاب رشته، انتخاب کرد؟ با تشکر

سلام احتمال دعوت به مصاحبه در دانشگاه پردیس و آزاد شهرستان ها وجوددارد. شما فقط مجاز به انتخاب گرایش های نوشته شده در کد رشته ی امتحانی خود در دفترچه ی راهنما هستید.

با سلام آیا باید لیست انتخاب رشته بر اساس بهترین ها باشد یا ممکن ترین ها ؟ فی المثل انتخاب دانشگاه تهران به عنوان اولویت اول برای کسی که شانس کمتری دارد کار درستس است؟ انتخاب دانشگاهی در اولویت بعدی تاثیری در کاهش شانس دعوت به مصاحبه دارد؟

فی المثل انتخاب دانشگاه تهران به عنوان اولویت اول برای کسی که شانس کمتری دارد کار درستی است؟

باسلام. در انتخاب رشته دکتری عوامل متعددی از جمله تراز شما و تراز دانشگاه باید مد نظر قرار گیرند سپس براساس شانسی که برای دعوت به مصاحبه توسط دانشگاه مربوطه می توانید داشته باشید اولویت ها چیده می شوند.

با سلام با رتبه ۱۲۰ شیمی معدنی شانس قبولی در دانشگاه روزانه را دارم؟ اصفهان کاشان

سلام باتوجه به حساسیت خیلی بالای مقطع دکتری، باید تمامی اطلاعات کارنامه و تعدادنفرات شرکت کننده و آخرین رتبه ی مجازشده رابدانیم ونظر بدهیم.متاسفانه اطلاعات نوشته شده ی شما کامل نیست.

سلام.با رتبه کل ۱۰۱۲ و رتبه در سهمیه ۲۷۵ از بین ۴۹۰ نفر و آخریم فرد مجاز شده ۴۵۴ برای آزاد و سراسری در رشته ی مهندسی پزشکی،میخواستم ببینم احتمال قبول شدن در دکترا در آزاد و سراسری هست؟؟

سلام.رشته ی مهندسی پزشکی با رتبه ی کل ۱۰۱۲ و رتبه در سهمیه آزاد ۲۷۵ و افراد حاضر در جلسه ۴۹۰ نفر و آخرین فرد مجاز رو در کارنامه برای سراسری و آزاد ۴۵۴ زده. برای دکتری شانس قبولی در دانشگاه سراسری و آزاد رو دارم؟؟؟

سلام.با رتبه ی کل ۱۰۱۲ و رتبه در سهمیه آزاد ۲۷۵ برای دکتری شانس قبولی در دانشگاه سراسری و آزاد رو دارم؟؟؟

سلام.با رتبه ی کل ۱۰۱۲ و در سهمیه آزاد ۲۷۵ در رشته ی مهندسی پزشکی دانشگاه سراسری و آزاد شانس قبولی دارم؟؟

سلام.خسته نباشید.میخواستم بپرسم تکمیل ظرفیت که حذف شده برای دکتری.برای دانشگاه آزادم حذف شده یا فقط سراسری؟؟ ممنون میشم ج بدید

باسلام احتمال حذف شدن تکمیل ظرفیت در دانشگاه آزاد نیز وجوددارد اما تازمانی که دفترچه ی آزاد نیاید نمیتوان نظرقطعی داد.

با سلام بنده رتبه ۱۳۲ مکانیک ارتعاشات آوردم . به نظر شما امکان دعوت به مصاحبه دانشگاه های روزانه تهران هست؟ با تشکر

سلام. برای اینکه بتوانیم راجع به شانس قبولی شما نظر دهیم باید اطلاعات بیشتری از کارنامه شما در دسترس داشته باشیم.

با سلام رتبه ۱۳۲ و تراز ۲۶۷۲ آوردم. امکان دعوت هست به نظر شما؟ با تشکر

باسلام باید کارنامه و رشته ی امتحانی و تعداد نفرات مجاز شده و ظرفیت دانشگاه را بدانیم تا بتوانیم نظر بدهیم متاسفانه سوال شما کامل نیست.

سلام وقت بخیر در آزمون دکتری رشته فقه و مبانی حقوق رتبه ۱۷۴ و نمره کل ۳۲۳۱ کسب کردم برای انتخاب رشته در دانشگاه تهران میتونم قبول بشم؟ ممنونم.

سلام باید تعدادنفرات شرکت کننده و آخرین نفر پذیرفته شده و اطلاعات دقیق کارنامه را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم نظر قطعی بدهیم.

باسلام.با رتبه ۹۰ با سهمیه ۵ درصدی تو رشته برق قدرت که تا ۱۲۰ مجاز شده چه قدر امکان قبولی و برای کدوم دانشگاهها دارم؟ مدرک زبان.کتاب.مقاله معتبر.یک ثبت اختراع.۵ سال سابقه کار هم دارم.

سلام وقت بخیر ، من با رتبه ۷۲۹تراز۱۳۴۹ورتبه در سهمیه ۳۶ رشته ریاضی کاربردی گرایش عددی احتمال قبولی در دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان رو دارم؟

سلام آیا دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری رشته مهندسی مکانیک پذیرش دارد؟

سلام. در حال حاضر دانشگاه پیام نور تا مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می گیره و رشته مهندسی مکانیک مقطع دکتری دانشگاه پیام نور فعلا وجود نداره. موفق باشید.

سلام خسته نباشید…من ارشد نرم افزار دارم حالا بعد از ۱ سال فاصله تصمیم دارم برای کنکور دکتری بخونم…ولی نمیخوام رشته خودمو بخونم میخوام از رشته های مدیریت بخونم ولی نمیدونم کدوم گرایش رو بخونم چی بخونم چون با رشته هاش آشنایی ندارم…در این زمینه میتونین کمکم کنید؟یا اینکه غیر از مدیریت چه رشته ای خوبه بخونم؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام. در صورت تمایل لطفا با مشاورین ایران مشاوره تماس بگیرید.

ممنون بخاطر جوابتون حالا به نظرتون اگه بشه انتخاب رشته کرد تو تکمیل ظرفیت رشته معماری ایا شانسی دارم با نمره ۱۴۰۱

سلام بهرحال شانس خود را امتحان کنید.

با سلام و خسته نباشید تو ازمون دکتری سال ۹۶ شرکت کردم برای انتخاب رشته از دانشگاه ازاد مجاز شدم البته نمره خوبی کسب نکردم ولی از اونجایی که فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم مجاز شدم ولی از انتخاب رشته قبول نشدم حالا سوال من اینه به نظرتون امکانش هست من بتونم تو تکمیل ظرفیت قبول بشم من کل نمرات برای شما مینویسم ممنون میشم راهنمایی کنیین

آزاد: نمره کل ۱۴۰۱ رتبه در سهمیه ۲۸۲۶ اخرین رتبه مجاز و بورس اعزام به خارج۴۹۵ اخرین رتبه سایره دوره ۲۵۵۳

ایثارگری : نمره در سهمیه ۱۴۰۱ رتبه در سهمیه ۲۰۵ اخرین رتبه مجاز و بورس اعزام به خارج ۴۲ اخرین رتبه سایره دوره۵۱۷

سلام امسال هنوز شرایط شرکت درتکمیل ظرفیت دکتری خیلی واضح اعلام نشده اما باتوجه به اخبار گوناگون گویا فقط کسانی حق شرکت در تکمیل ظرفیت را دارند که حداقل از یک واحد دانشگاهی دعوت به مصاحبه را در مرحله اول گرفته باشند ،باز تا اطلاع رسانی دقیق تر باید منتظر باشید.

سلام.بانمره کل ۲۱۶۴ ورتبه درسهمیه ایثارگران ۱۱ وآخرین رتبه مجاز سایردوره ها ی ایثارگران ۱۸۵دررشته عمران مدیریت ساخت دانشگاه آزاد شانس قبولی نهایی برای چه شهرهایی دارم؟شهرهای انتخابی تهران ۴ دانشگاه.یزد۲دانشگاه واصفهان ۱ دانشگاه.سپاس

سلام. من رتبه ۲۰ دکتری شده ام و فقط یک دانشگاه برای مصاحبه شرکت کرده ام و در مصاحبه آن دانشگاه نفر ۷ شده ام درصورتیکه ظرفیت امسال این دانشگاه ۵ نفر است. نفرات ۵ و ۶ رتبه هاشون بالاتر از ۲۰ شده اند یکی ۲۸ و یکی ۱۲۰ میخواستم بدونم آیا تاثیر رتبه میتونه باعث قبولی من بشه و یا بطور کل رد هستم.

سلام. خیر رد شده نیستید بلکه معدل برای جذب شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » اخبار برگزیده » مشاوره رایگان و تخصصی انتخاب رشته دکتری آزاد 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

جهت مشاوره در زمینه مشاوره رایگان و تخصصی انتخاب رشته دکتری آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره رایگان و تخصصی انتخاب رشته دکتری آزاد 98  : داوطلبان به منظور ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را در اختیار داشته باشند.

مشاوره رایگان و تخصصی انتخاب رشته دکتری آزاد 98  :  به گزارش مشاور گروپ و به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

مشاوره رایگان و تخصصی انتخاب رشته دکتری آزاد 98  :  داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت دایر بودن رشته/ ‏ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین سامانه نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام نمایند.

مشاوره رایگان و تخصصی انتخاب رشته دکتری آزاد 98  :  داوطلبان به منظور ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را در اختیار داشته باشند.

 

پذیرش دانشجو در دوره بدون آزمون مقطع دکتری ، منوط به کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارائه شده در این مقاله می باشد.

دانشگاه آزاد در مقطع دکتری به دو صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. این پذیرش فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که موفق به شرکت در آزمون دکتری و کسب حدنصاب نمره در آزمون دکتری نشده اند.

داشتن حـداقل میـانگین نمـرات 18 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته. برای رشته های علوم انسانی (به استثنای رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).داشتن حداقل میانگین نمرات 17 برای دیگر رشته ها (از جملـه رشـته هـای حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).دارا بودن حداقل میانگین 17 جهـت فـارغ التحصـیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای یا عمومی. متقاضیان دوره بدون آزمـون می بایست فاقـد دروس معادلسازی شده باشند .متقاضیان براسـاس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته می بایست حداکثر در 6 نیمسال فارغ التحصیل شده و حداقل نمره پایان نامـه آن ها 18.50 باشد.توجه داشته باشید که رشته فارغ التحصـیلی در مقطـع کارشناسی ارشد می بایست با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی متجانس و همنام باشد.تهیه و ارائه نسخه از فایل مقالات و تولیدات علمـی چـاپ شـده در مجـلات ISI یـا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC.

علامندان به پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ( استعداد درخشان ) در مقطع دکتری می بایست دارای شرایط خاصی باشند که در ادامه به شرح آن می پردازیم :1. شرط معدل : برای گروه های آزمایشی مختلف حداقل نمره معدل تعریف شده است . حداقل معدل کلیه متقاضیان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی دامپزشکی 17 ، علوم انسانی 18.5 و سایر گروه های آزمایشی 17.5 می باشد .2. نمره پایان نامه : حداقل نمره پایان نامه داوطلبان ممتاز متقاضی در هر گروه آزمایشی باید 18.5 باشد .3. همنام بودن رشته فارغ التحصیلی : رشته ای که متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باید همنام و متجانس با نام رشته انتخابی در مقطع دکتری باشد .4. دارا بودن مدارک در زمان مصاحبه : داوطلبانی که فرم ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را تکمیل کردند ، در صورت کسب حدنصاب لازم برای دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ، باید فایل مقالات ، تولیدات علمی و … را در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند .5. تعداد نیمسال های تحصیلی ارشد : متقاضیان باید حداکثر طی 6 ترم ( بدون احتساب ترم تابستان ) درس خود را در مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسانده باشند .6. عدم وجود دروس معادل سازی شده : آن دسته از داوطلبانی که دروس معادل سازی شده داشته باشند نمیتوانند از این طریق برای تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنند .

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در ایران می باشد . این دانشگاه هر سال از طریق کنکور و بدون کنکور ( مخصوص افرادی با سوابق تحصیلی ممتاز ) در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید . تحصیل در دانشگاه آزاد با پرداخت شهریه همراه است . شهریه دکتری دانشگاه آزاد 98 شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد .

شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر بدین گونه محاسبه می شود که قبل از پذیرش دانشجویان مبلغ شهریه متغیر به ازای واحد متغیر نظری و واحد متغیر عملی اعلام می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد .

شهریه یک ترم تحصیلی بر اساس تعداد واحد هایی که هر دانشجو در ترم تحصیلی اخذ کرده به همراه شهریه ثابت محاسبه می شود . لازم به ذکر است که شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با شهریه دکتری دانشگاه آزاد با آزمون دکتری ندارد و تنها تفاوت آن دو در شرکت در جلسه آزمون کتبی می باشد . در حال حاضر هیچ اطلاعیه مبنی بر میزان شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده است.

داوطلبان این دوره لازم است در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند و با پرداخت مبلغ 920000 ریال نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی برای دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) اقدام نمایند.

تذکر 1: متقاضیان شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) باید رشته ای متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب نمایند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

تذکر 2: داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) لازم است اصل مدرک فارغ التحصیلی و تصویر آن را در زمان دعوت به مصاحبه همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نیز در زمان دعوت به مصاحبه الزامی است.

تذکر 3: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان دکتری بدون آزمون آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) شامل: رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است، لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

تذکر 4: داوطلبان پذیرش بدون آزمون(ویژه استعدادهای درخشان) در دوره دکتری تخصصی که مشمول خدمت وظیفه عمومی می باشند بایستی شرایط اشاره شده در مورد مشمولان وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنما «جدول شماره 2» را عیناً دارا باشند.

تذکر 5: فایل تصویر داوطلب میبایست با اسکن از عکس 3×4 یا 6×4 باشد که در سال جاری تهیه شده است، با توجه به این که تصویر فوق به منظور احراز هویت داوطلب در مراحل مصاحبه و ثبت نام مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا تبعات ناشی از مغایرت تصویر به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

تذکر 6: داوطلب لازم است نسخه ای از ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد که معدل کل دوره و نمره پایان نامه (یا نتیجه ارزیابی توصیفی) در آن قید شده و به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد را در قالب یک فایل با فرمت jpg آماده و در زمان ثبت نام مطابق دستورالعمل مندرج در سامانه بارگزاری نماید.

داوطلبان پس از انجام ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد می توانند چند روز مانده به برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه دکتری دانشگاه آزاد 98 با مراجعه سایت سازمان سنجش نمایند . طبق سال گذشته زمان برگزاری آزمون دکتری 98 احتمالا در نیمه اول اسفند ماه می باشد .

چند روز بعد از برگزاری کنکور دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری 98 بر بروی وب سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که شرکت کنندگان می توانند با توجه به پاسخنامه ، تعداد سوالاتی که به آن ها پاسخ صحیح داده اند را محاسبه کرده و از نرم افزار تخمین رتبه دکتری استفاده نموده و تراز تقریبی خود را محاسبه کنند .

پس از اعلام نتایج اولیه دکتری که به صورت یکپارچه منتشر می شود ، مسیر دانشگاه آزاد و سازمان سنجش از یکدیگر جدا خواهد شد . داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شده اند ، می توانند به صورت جداگانه در سایت های سنجش به نشانی sanjesh.org و دانشگاه آزاد به آدرس azmon.org فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند .

داوطلبانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را کسب نموده اند ، به مصاحبه دانشگاه های سراسری و آزاد دعوت خواهند شد . مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری در زمان های مختلف برگزار شده و نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد و سراسری احتمالا همچون سال گذشته در نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد .

اسم هر داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی فقط در یک دانشگاه اعلام می شود و پذیرفته شدگان نهایی می بایست در تاریخ هایی که توسط دانشگاه ها اعلام می شود ، برای ثبت نام در محل دانشگاه حضور داشته باشند .

 

 

زمان ثبت نام دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) متعاقباً اعلام خواهد شد.

۱– روی رتبه آزمون کتبی زیاد حساب نکنید. این توصیه به ویژه برای داوطلبانی است که رتبه هایی عالی کسب کرده اند. با داشتن رتبه یک رقمی قبولی شما در دانشگاهی مانند شریف یا تهران تضمین نمی شود. پس سعی کنید فارغ از رتبه خود دست به انتخاب بزنید.

۲– قدر دانشگاه محل تحصیل خود را بدانید. همواره دانشگاهی که دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را در آنها گذرانیده اید در نظر داشته باشید. آشنا بودن با اساتید قطعا تأثیر مثبتی در ارزیابی درست شما دارد. سعی کنید برای این دانشگاه ها اولویت بالایی قایل شوید.

۳– اصل را بر گرایش خود قرار دهید. حتی در رشته هایی مانند مدیریت، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و فیزیک که داوطلبان می توانند از بین گرایش های مختلف دست به انتخاب بزنند بهتر است گرایش مرتبط با دوره های قبلی خود را در اولویت قرار دهید. در جلسه مصاحبه اساتید برداشت خوبی از داوطلبانی که می خواهند تغییر رشته یا گرایش بدهند ندارند مگر اینکه دلایل منطقی و پشتوانه علمی لازم وجود داشته باشد.

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

۴– اگر سهمیه مربی دارید قدر انتخاب های پژوهش محور دانشگاه ها را بدانید. معمولا سهمیه های آزاد اینگونه انتخاب ها را در اولویت قرار نمی دهند . با توجه به اینکه هزینه تحصیل شما از سوی موسسه شما پرداخت میشود قدر این عرصه بی رقیب را بدانید. از انتخاب کدهای پژوهشکده ها خودداری کنید. آنها معمولا به دنبال نیروی تمام وقت هستند.

۵– اصلاحیات دفترچه را بخوانید. معمولا با گذشت چند روز از انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته، کد رشته های اعلام شده دچار تغییر می شوند. برخی کدرشته ها اضافه می شوند، برخی حذف می شوند و ظرفیت برخی از آنها تغییر می کند. اگر عضو خبرنامه سایت هستید در اولین فرصت شما را از انتشار اصلاحیه ها مطلع خواهیم کرد.  اصلاحیه های دفترچه انتخاب رشته را مثل خود دفترچه با دقت مطالعه نمایید و در صورت لزوم انتخاب رشته خود را ویرایش کنید.

۶-  به چند برابر ظرفیت ها دقت کنید. اگر رتبه تان نسبتا بالا است ناامید نباشید. مخصوصا اگر رزومه آموزشی – پژوهشی خوبی دارید. در سالهای قبل برخی دانشگاه ها تعداد زیادی از داوطلبان را دعوت به مصاحبه می کردند. پس بعید نیست شما هم امکان ثبت نام در ارزیابی دانشگاه مورد نظرتان را پیدا کنید.

۷- از همین حالا خود را در جلسه مصاحبه بدانید. متاسفانه رسم بدی که در جلسات مصاحبه وجود دارد این است که اساتید مصاحبه کننده در خصوص انتخاب های دیگر داوطلبان سوال می کنند و گاهی از او میخواهند در مورد انتخاب های دیگر خود توضیح دهد. اگر انتخاب های دیگرتان از همان گرایش نباشد باید به گونه ای مصاحبه گران را توجیه کنید که گمان نکنند هدف خاصی از تحصیل ندارید! در مجموع از همان زمان انتخاب رشته روی دلایل منطقی انتخاب های خود هم فکر کنید.

توجه: نکات بالا و سایر نکاتی که در آینده ذکر خواهد شد برای قبول شدن است. اصل علاقه را هیچ گاه فراموش نکنید. قرار است یک عمر با رشته و دانشگاهتان زندگی کنید!

 

جهت مشاوره در زمینه مشاوره رایگان و تخصصی انتخاب رشته دکتری آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری با توجه به تخصصی و سخت بودن این آزمون مهم برای هر داوطلب کاملاً ضروری به نظر می رسد. اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی مقطع دکتری به شکل تلفنی از آنروست که شیوه آمادگی برای این آزمون، نحوه مطالعه، کنکور و حتی مصاحبه علمی آن از زمین تا آسمان با سایر مقاطع فرق دارد. با دریافت مشاوره دکتری می توانید بهترین را برای خود رقم بزنید و آینده ای درخشان داشته باشید. مشاوره رایگان دکتری فرصتی است برای کسانی که مشکل مالی دارند و توانایی لازم برای پرداخت هزینه مشاوره را ندارند.

 

در این نوشته، قصد داریم توضیحاتی را در رابطه با مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری و اهمیت دریافت این مشاوره خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم. پس با ما باشید تا به اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی مقطع دکتری پی ببرید.

 

 

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

برای دریافت بهترین مشاوره قبولی آزمون دکترا از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

باید عرض کنیم که، مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری می تواند نقش زیادی در شکست و یا مؤفقیت شما دوستان داوطلب کنکور دکتری داشته باشد.

به این ترتیب و با دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری می توانید از نقاط قوت و ضعف خود در انواع دروس مطلع شوید و مهارت های لازم جهت مطالعه مفاهیم و مطالب درسی را فرا بگیرید.

از طرف دیگر، در جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا با راهکارهایی جهت غلبه بر استرس کنکور دکتری نیز آشنا می شوید.

حتی استفاده از مشاوره دکتری تلفنی می تواند به شما داوطلب گرامی در داشتن بهترین و منطقی ترین انتخاب رشته از میان رشته های ارائه شده در مقطع دکتری نیز کمک کند.

بدین ترتیب و با دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا می توانید زمینه لازم جهت مؤفقیت شغلی و تحصیلی خود را فراهم کنید.

 

 

شاید این سؤال برای شما به عنوان یک داوطلب کنکور دکتری مطرح شده باشد که بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از چه شخصی دریافت کنیم؟

در پاسخ باید عرض کنیم که، بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از باید از فردی دریافت کنید که خصوصیات خاصی جهت دادن مشاوره به شما داشته باشد.

خصوصیاتی که با توجه به آن ها بتوان وی را بهترین فرد برای دادن مشاوره دکتری نامید. حتماً می پرسید خصوصیات بهترین فردی که مشاوره تحصیلی مقطع دکتری را به شما ارائه می کند چه می تواند باشد؟

از میان مهم ترین این خصوصیات می توان به همیشه در دسترس بودن، برخوردی گرم و صمیمانه، داشتن اطلاعاتی دقیق و به روز در رابطه با دوره دکتری اشاره کرد.

بعلاوه، فردی که به شما مشاوره دکتری تلفنی می دهد لزوماً باید توانایی طرح بهترین و دقیق ترین برنامه ریزی را برای شما دوستان عزیز شرکت کننده در کنکور داشته باشد.

برنامه ریزی که متناسب با شرایط شما دوستان عزیز داوطلب طرح ریزی شده باشد و تمامی نکات لازم جهت رسیدن شما به مؤفقیت در آن دیده شود.

از طرف دیگر، لحن بیان مشاور نیز در زمان ارائه مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری اهمیت زیادی برای داوطلبان کنکور دارد.

تمامی داوطلبان مایل به صحبت و دریافت مشاوره با افرادی هستند که خوش صحبت باشند و لحنی مناسب و گیرا در زمان صحبت داشته باشند.

مورد مهم دیگر که از قضا اهمیت زیادی در زمان دریافت مشاوره رایگان دکتری و یا مشاوره ای با پرداخت هزینه به صورت تلفنی دارد این است که فرد ارائه دهنده مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری باید از دانشگاه ها و رشته های ارائه شده در دوره دکترا اطلاعات دقیق و موثقی داشته باشد.

ممکن است در طول سال ها دانشگاه های جدیدی به لیست دانشگاه های ارائه دهنده دوره دکتری در انواع رشته های تحصیلی اضافه شود.

حتی امکان دارد تغییراتی نیز در لیست رشته های ارائه شده در این دوره به وجود بیاید.

به فرض مثال، رشته ای به لیست رشته های موجود در هر دانشگاه اضافه شود و یا دانشگاه تصمیم به حذف آن رشته از لیست رشته های خود کند.

در نتیجه، فرد مشاور ارائه دهنده مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا باید اطلاعات به روز و درستی از این موارد داشته باشد تا خدایی ناکرده اطلاعات نادرستی را در اختیار فرد داوطلب قرار ندهد.

مشاوران ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین مشاوران می توانند بهترین مشاوره رایگان دکتری را به شما ارائه دهند و راهکارهای قبولی در کنکور دکتری را به شما ارائه دهند.

مشاورانی که با داشتن اطلاعاتی عالی و مثال زدنی زمینه رضایت شما را از جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا فراهم می کنند.

در ادامه شما را با نکات و موارد مهمی که معمولاً در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری به آن ها پرداخته می شود را خدمت شما دوستان عزیز عرض می کنیم.

پس با ما همراه باشید تا با این نکات ارائه شده در جلسات مشاوره رایگان دکتری و یا همراه با هزینه آشنا شوید.

 

 

بهترین مشاوره و برنامه ریزی برای رسیدن به رتبه برتر در کنکور دکتری را از مشاوران ما بخواهید

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

 

 

ارائه روش های مؤثر جهت مطالعه از موارد بسیار مهم و کلیدی است که معمولاً در جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری به آن پرداخته می شود.

در ادامه شما را را با انواع روش های مؤثر مطالعه که از قضا بسیار کاربردی هستند آشنا می کنیم.

 

 

این روش را می توان یکی از بهترین روش های مورد استفاده در مطالعه برای کنکور دکتری دانست.

 به طور حتم در جلسات مشاوره رایگان دکتری و یا همراه با پرداخت هزینه می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد آن کسب کنید.

براساس شیوه نوت برداری پس از درک و فهم تمامی مطالب و مفاهیم نکات مهم آن ها را در جایی یادداشت کنید.

این یادداشت ها که تنها شامل کلمات کلیدی و هم دروس و مطالب هستند به نحوی نوشته می شوند که با دیدن هر کلمه مفاهیم جملات برایتان تداعی می شود و به آسانی می توانید همه چیز را به خاطر بیاورید.

 

 

 روش خلاصه نویسی که در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری تلفنی در رابطه با آن بحث می شود یکی از روش های مؤثر در مطالعه برای کنکور است.

در این شیوه، تمامی آنچه را که از مفاهیم و مطالب دریافت و درک کرده اید را باید در دفترچه ای یادداشت بفرمایید.

به این ترتیب، می توانید یادگیری به مراتب بهتر و عمیق تری داشته باشید.

 

 

این روش از جمله روش هایی است که به مراتب در جلسات مشاوره رایگان دکتری و جلساتی همراه با احتساب هزینه مشاوره در رابطه با آن صحبت می شود.

زیرا استفاده از این شیوه مطالعه دکتری به عنوان یکی از روش های مؤثر کاربرد زیادی در میان داوطلبان دارد.

 البته نکته مهمی که در رابطه با این روش باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم این است که علی رغم مؤثر بودن این روش مطالعه یک عیبی هم در آن دیده می شود.

آن هم این که، ممکن است حواس داوطلب به جای یادگیری عمیق و مفهومی مطالب و نکات درسی بیشتر به خط کشیدن زیر مطالب معطوف شود.

در نتیجه، بهتر است در ابتدا مطالب را به طور کامل مطالعه کنید و سپس زیر نکات مهم آن خط بکشید.

 

 

 

 

از دیگر مواردی که بسیار در جلسات مشاوره دکتری مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد مصاحبه کنکور دکتری است.

مصاحبه ای سخت که قبل از حضور در آن باید آمادگی کاملی پیدا کنید. به طوری که، سربلند از سر جلسه مصاحبه بیرون بیایید.

آیا به عنوان یک داوطلب کنکور دکتری بابت شرکت در این مصاحبه نگران هستید؟ آیا نمی دانید چگونه باید خود را برای آن آماده کنید.

نگران نباشید دوستان. با دریافت مشاوره دکتری می توانید با مؤفقیت این مصاحبه را پشت سر بگذارید و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری که به صورت تلفنی می توانید آن را دریافت کنید نکات لازم در رابطه با مصاحبه دکتری در اختیارتان گذاشته می شود.

از جمله این نکات می توان به اهمیت تسلط به زبان انگلیسی، ارائه بهترین اطلاعات در مورد پایان نامه ارشد و نشان دادن خود به عنوان فردی هدفمند و تلاش گر که می تواند خدمات پژوهشی و تحقیقاتی را به بهترین شکل ممکن در دوره دکتری انجام دهد اشاره کرد.

دقت داشته باشید که این موارد مهم اهمیت بسیار زیادی برای افراد مصاحبه کننده در مصاحبه دکتری دارند.

 در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان دکتری استفاده کنید. البته به هیچ وجه نگران کیفیت آن نباشید.

این جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری که به صورت رایگان خدمت شما ارائه می شوند بهترین کیفیت ممکن را دارند و هر آنچه را نیاز دارید توسط برترین و خبره ترین مشاوران خدمت شما دوستان عزیز ارائه می شود.

 

 

افراد بسیاری مایل به زندگی همچون افراد مؤفق هستند و همواره رؤیای رسیدن به مؤفقیت را در سر می پرورانند اما حاضر به سختی کشیدن و تحمل مصائب نیستند.

اما دوستان عزیز یادتان نرود که کنکور دکتری فرصتی برای آزمون و خطای شما نیست و تلاش مستمر و پیگیری مدام شما را می طلبد.

تلاشی مصرانه که می تواند در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی دکترا از بهترین و شناخته شده ترین مشاوران به ثمر بنشیند.

با توجه به حجم بالای دروس و لزوم استفاده از بهترین روش برنامه ریزی و مطالعه بهره گیری از مشاوره دکتری می تواند شما را به قله مؤفقیت برساند.

 

 

جهت آشنایی با نحوه قبولی در مصاحبه دکتری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

تکمیل ظرفیت دکتری 99

رشته های دکتری غیرانتفاعی 99

نتایج آزمون دکتری 99

زمان مصاحبه دکتری 99

کارنامه اولیه آزمون دکتری 99

دفترچه آزمون سراسری دکتری 1400

نحوه امتیازبندی مصاحبه دکتری

مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری

بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از شخصی دریافت کنید که اطلاعات و تجربه بالا در این زمینه داشته باشد و بتواند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

بله. برای کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بله. شما می توانید برای ثبت نام، برنامه ریزی و مطالعه و همین طور انتخاب رشته دکتری از مشاوره دکتری استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

با کمک نرم افزار انتخاب رشته دکتری تحصیلیکو داوطلبایی که تو آزمون دکتری 99 شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری شدن می تونن ، انتخاب رشته ای دقیق و اصولی انجام بدن .

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته مجازی آزمون دکتری

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

داوطلبای آزمون دکتری طبق انتخاب رشته ای که انجام میدن دعوت به مصاحبه میشن و در آخر با توجه به ترتیب انتخاباشون قبولی نهایی اونا اعلام میشه پس نوع انتخاب ها و ترتیبشون اهمیت بالایی داره .

نرم افزار انتخاب رشته دکتری تحصیلیکو این امکان رو برای داوطلبا فراهم کرده تا بتونن با وارد کردن گروه امتحانی ، رشته ، سهمیه و تراز ، شانس دعوت به مصاحبه خودشون رو به صورت خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه ببینن .

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی آزمون دکتری کادرای زیر رو پر کنین .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

12156

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

021-8506
خرید آنلاین کتاب

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان دکتری موسسه آموزش عالی آزاد ماهان لطفا فرم زیر را به دقت پر نمایید.


مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا

 

طراحی سایت
، طراحان پویا

مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا
مشاوره رایگان انتخاب رشته دکترا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *