مشاوره رایگان با متخصص اطفال

 
helpkade
مشاوره رایگان با متخصص اطفال
مشاوره رایگان با متخصص اطفال

همین حالا از بهترین پزشکان اطفال، کودکان و نوزادان مشاوره بگیرید!

بیش از 49 پزشک اطفال، کودکان و نوزادان آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های نوروفیزیولوژی بالینی کودکان، بیماریهای کودکان، نوزادان، آسم، آلرژی، تغذیه واکسیناسیون بخصوص نوزادان نارس، مشکلات تنفسی حادومزمن، مشکلات قلبی و ومتابولیسم، ارتوپدی اطفال و جراحی ستون فقرات دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

صفحه اصلی | مشاوره آنلاین متخصص اطفال

مشاوره آنلاین پزشکی در این وبسایت رایگان است. لطفا قبل از  طرح پرسش ثبت نام فرمایید. در صورت نیاز به مراجعه حضوری با شماره تلفن ۴۴۰۶۱۵۲۷ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید، یا از طریق سیستم نوبت دهی اینترنتی وقت خود را تعیین کنید.

از طریق شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

© کلیه حقوق این وبسایت متعلق به دکتر فرناز محامدی متخصص کودکان و نوزادان غرب تهران می باشد.

رمز ورود خود را فراموش کرده اید؟

رمزعبور خود را گم کردی؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. برای تنظیم گذرواژه جدید ، نامه با لینک دریافت خواهید کرد.

بازگشت به صفحه ورود


Downloads-icon

اگر نیازمند مشاوره پزشکی خوب در زمینه های فوق تخصص جراحی کودکان، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، فوق تخصص کلیه کودکان، فوق تخصص خون و سرطان کودکان، دکتر کودکان، فوق تخصص روانپزشک کودکان، فوق تخصص قلب کودکان، فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص عفونی کودکان، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی کودکان، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص گوارش و کبد کودکان، متخصص و فوق تخصص اطفال، فوق تخصص خون اطفال، فوق تخصص ریه کودکان، فوق تخصص چشم کودکان، هستید، میتوانید از متخصصین این حوزه ، جهت انجام مشاوره پزشکیِ آنلاین تصویری وقت بگیرید.

در موارد اورژانس و بحرانی فقط با 115 و یا شماره اورژانس محل زندگی خود تماس بگیرید . سلامت بدون مرز جایگزین اورژانس نیست

در صورتی بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

اینستاگرام : @sbm24_

آپارات : @Sbm24

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

شماره پشتیبانی :
02126309574

02171053116

ایمیل : [email protected]

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

نوبت دهی متخصص زنان تهران – متخصص زنان خوب در تهران – بهترین دکتر زنان در تهران – پروفسور زنان و زایمان در تهران – بهترین فوق تخصص زنان و نازایی در تهران – آدرس و تلفن پزشکان متخصص زنان در تهران – لابیاپلاستی در تهران – متخصص IVF در تهران – تست پاپ اسمیر

پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و … در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند.

همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید.

 

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

متخصص زنان خوب در تهران پزشکی است که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد. اولین معاینه نوجوانان میبایست توسط متخصص زنان در سن 13 تا 15 سالگی انجام شود.

 

بهترین متخصصین زنان و زایمان تهران در زمینه‌ی بارداری و زایمان زنان نیز آموزش دیده‌اند اما به طور کلی در زمینه‌های مختلف از پریود و باروری تا بیماری‌های مقاربتی از جمله تبخال تناسلی و زگیل تناسلی و اختلالات هورمونی همگی به آن‌ها مربوط می‌شود.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

دکتر متخصص گوارش و کبد تهران – بهترین فوق تخصص گوارش در تهران – آندوسکوپی تهران – فوق تخصص گوارش و کبد خوب در تهران – کلینیک تخصصی گوارش در تهران – بهترین دکتر فوق تخصص داخلی در تهران – کونولوسکوپی در تهران – تعبیه بالون داخل معده در تهران – آدرس مطب فوق تخصص گوارش خوب در تهران – درمان تنگی مری در تهران

پزشکی گوارش یا گاستروانترولوژی (به انگلیسی: Gastroenterology) شاخه‌ای از علم پزشکی است که به مطالعه دستگاه گوارش انسان می‌پردازد. واژه گاستروانترولوژی از دیدگاه ریشه‌شناسی واژگان از سه قسمت واژگان یونانی گاستروس به معنای معده، آنترون به معنای روده و لوگوس به معنای عقل و فکرت تشکیل یافته‌است.

برای تشخیص و درمان بیماریهایی که در زیر لیست شده اند می توانید به فوق تخصص گوارش در تهران  مراجعه کنید :

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

متخصصان گوارش خوب تهران  از روش های غیر جراحی می توانند جهت تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در مردان و زنان اقدام کنند:

 

اصولا همه پزشکان گوارش و کبد سعی در درمان اصولی بیماری های گوارشی دارند اما از نظر بیماران، پزشکی که بتواند رابطه عاطفی بهتری با بیمار داشته باشد و همچنین در کمترین زمان تشخیص درست را داشته باشد، بهترین پزشک گوارش و کبد است.

 

به کمک دکتریاب شما می توانید بهترین پزشکان فوق تخصص گوارش را پیدا و برای درمان مراجعه کنید.

 

دکتریاب دخالت مستقیم در پیشنهاد پزشکان ندارد و پزشکانی که از نظر محبوبیت میزان رای بیشتری داشته اند را در لیست در ابتدا قرار داده که انتخاب را برای شما عزیزان آسان کند و هم چنین می توانید از نظرات مراجعه کنندگان قبلی برای انتخاب بهتر استفاده کنید.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

نوبت دهی متخصص پوست تهران – پزشکان متخصص پوست و مو در تهران – پزشک متخصص پوست در تهران – دکتر پوست و مو در تهران – بهترین دکتر پوست در تهران – آدرس دکتر پوست در تهران – متخصص پوست خوب در تهران – بهترین فوق تخصص پوست تهران

مقوله زیبایی یکی از دغدغه های افراد به ویژه خانم ها از زمان های دور دست بوده و هست و برای دستیابی به زیبایی بویژه درخصوص پوست و موی خود از هیچ هزینه ای دریغ نمی کنند. اما نکته مهم و قابل تامل این است که زیبایی را به چه قیمت و توسط چه کسانی باید به دست آورد؟

متخصصان پوست و مو به تشخیص، درمان و جلوگیری از بیماری‌های مربوط به پوست، مو و ناخن‌ها می‌پردازند. این رشته دارای فلوشیپ‌های مختلفی از جمله زیبایی پوست و لیزر، کاشت مو و درماتوپاتولوژی (ارزیابی و تفسیر میکروسکپی ضایعات پوستی) است.

 

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

متخصصین پوست تهران دوره ویژه‌ای جهت انجام عمل جوانسازی پوست با پرکننده می‌گذرانند، بنابراین هم دانش پزشکی و هم مهارت لازم جهت انجام موفق عمل‌های زیبایی را دارند.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

می توانید در این بخش لیست متخصص کودکان و نوزادان سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کودکان و نوزادان

متخصص کودکان
،
تغذیه و بهداشت نوزادان
،

کودکان و نوزادان

متخصص بیماری های کودکان و نوزادان
،
دارای بورد تخصصی کودکان
،
سابقه طبابت: بیش از ۲۴سال

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

کودکان و نوزادان

متخصص بیماری های کودکان ونوزادان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
،
سابقه طبابت:از سال 92
،

کودکان و نوزادان

تخصص بیماری‌های کودکان از دانشگاه تهران
،
سابقه طبابت: از سال ۶۰
،
گذراندن فلوشیپ کودکان

کودکان و نوزادان

تخصص کودکان از دانشگاه علوم پزشکی کرمان
،
سابقه طبابت: از سال ۸۷
،

کودکان و نوزادان

متخصص کودکان
،
نوزادان
،

تخصص اطفال، تخصصی در پزشکی است که به سلامتی نوزادان، کودکان ،نوجوانان و بزرگسالان تا سن 21 سالگی می پردازد . تمام مراقبت های سلامتی از جمله رشد کودکان ،تغذیه کودکان و بیماری های کودکان و درمان آن ها و واکسیناسیون به موقع آن ها بر عهده ی متخصص کودکان است. در واقع اهداف این متخصصین در موارد زیر است :

1. کاهش آمار مرگ و میر نوزادان و کودکان

2. کنترل بیماری های عفونی و واگیردار

3. ترویج سبک زندگی سالم

4. کنترل شرایط مزمن

5. انجام اقدامات پیشگیرانه

 

درمان مشکلات زیر در کودکان از وظایف متخصصین اطفال است :

1. درمان بیماری های عفونی و واگیردار

2. آسیب ها و زخم ها

3. نقص ژنتیکی

4. توده های بدخیم و سرطانی

5. معلولیت و بیماری های نقص عضو

6. مشکلات رفتاری

7. مشکلات عملکردی

8. استرس های اجتماعی

9. افسردگی و اضطراب

فوق تخصص کلیه کودکان ،بیماری های خونی، بیماری های عفونی، بیماری های قلبی، گوارش، غدد متابولیک، روماتولوژی، ریه و اعصاب کودکان و فوق تخصص نوزادان

همه ی کودکان شایستگی بهترین خدمات مراقبتی و درمانی را دارند. به عنوان والدین کودک، شما باید اطلاعات به روزی را در مورد بیماری های شایع و نحوه ی درمان آن ها داشته باشید تا مطمئن شوید که کودکتان بهترین مراقبت و درمان ها را دریافت می کند.

اطلاعات زیر از آکادمی متخصصین کودکان آمریکا (AAP) به عنوان متداول ترین بیماری های کودکان و نحوه ی درمان آن ها منتشر شده است. البته دلایل متعددی وجود دارد که متخصص کودکانی که شما به او مراجعه می کنید روش های درمانی متفاوتی را در پیش بگیرد از جمله آلرژی ها و شرایطی که کودک شما به آن ها مبتلاست.

گلودرد مشکل بسیار متداولی برای کودکان است که می تواند دردناک باشد. اگر عامل این بیماری ویروس باشد نیازی به آنتی بیوتیک و دارو نیست و پس از 7 تا 10 روز استراحت خود به خود درمان می شود. اما اگر عامل این بیماری باکتری استرپتوکوک باشد ،درمان آنتی بیوتیکی نیاز است .البته تشخیص استرپتوکوک با معاینه ی ساده امکان پذیر نیست. آزمایشاتی انجام می شود تا این بیماری تشخیص داده شود. نوزادان به ندرت دچار استرپتوکوک می شوند مگر اینکه خواهر یا برادر بزرگ تر آن ها به این باکتری مبتلا شده باشد و یا به وسیله ی لمس کردن اسباب بازی های آلوده به این میکروب.2

یکی از بیماری های رایج در کودکان گوش درد است که می تواند دلایل متعددی داشته باشد. عفونت گوش ،عفونت گوش میانی، سرماخوردگی ،عفونت سینوس ها و دندان درد از دلایل عمده ی گوش درد در کودکان است. با معاینه گوش ها پزشک می تواند دلیل گوش درد را تشخیص دهد. اگر عامل به وجود آورنده عفونت باکتریایی باشد و هر دو گوش را درگیر کرده باشد ،ممکن است متخصص برای فرزند شما آنتی بیوتیک تجویز کند، البته این در صورتی است که کودک به انواع آنتی بیوتیک حساسیت نداشته باشد. اگر سرماخوردگی ویروسی عامل گوش درد باشد بدون نیاز به آنتی بیوتیک بیماری درمان می شود و پزشک تنها توصیه هایی برای کاهش درد خواهد داشت.2

عفونت مثانه یا عفونت مجاری ادرار2 یا به اختصار UTI در نوزادان، کودکان و نوجوانان بسیار متداول است. نشانه های این بیماری درد و سوزش هنگام ادرار یا بی اختیاری ادرار و درد در پشت و پهلوهاست. برای تشخیص نوع باکتری های موجود در ادرار پزشک ار آزمایش ادرار استفاده می کند و درمان با توجه به نوع باکتری انجام می شود.

به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در هنگام تولد نوزادان و پس از آن، این نوع عفونت در بین نوزادان و کودکان متداول است. اگر کودک شما سابقه ی ابتلا به استلافیکوک2 یا مرسا و یا باکتری های مقاوم دیگر داشته حتما با متخصص کودکان در میان بگذارید. این نوع باکتری ها به انواع آنتی بیوتیک ها مقاوم هستند.2

عفونت مجاری ریه یا برونشیت یکی دیگر از بیماری ها در کودکان است که البته در بزرگسالان بیشتر دیده می شود. البته مانند دیگر عفونت ها گاهی عامل این عفونت ویروس ها هستند که نیازی به درمان آنتی بیوتیکی ندارند.

نایژک ها کوچک ترین معابر تنفسی در ریه ها هستند. در بین نوزادان و نونهالان این بیماری بسیار متداول است. علامت این بیماری خس خس سینه هنگام تنفس کودکان است. عامل این التهاب ویروس ها هستند. استفاده از داروهای آسم در نوزادان و کودکان مبتلا به این التهاب توصیه نمی شود و ممکن است عوارض جانبی به همراه داشته باشد. نوزادانی که به شکل نارس به دنیا می آیند باید درمان بسیار متفاوتی دریافت کنند.2

ممکن است بسیاری از کودکان بین 6 تا 8 مرتبه در سال مبتلا به سرماخوردگی شوند که علایم آن ممکن است تا 10 روز طول بکشد. معمولا عامل سرماخوردگی ها ویروسی است و نیازی به درمان با آنتی بیوتیک ها ندارد. مگر در مواردی که سینوس ها عفونت کرده باشند.2

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

علائمی هم چون آبریزش بینی و سرفه اگر بیش از 10 روز طول بکشند و بهبودی در آن ها حاصل نشود، احتمالا کودک شما مبتلا به سینوزیت است که به وسیله ی باکتری هایی که در سینوس لانه می کنند ایجاد می شود. درمان سینوزیت با آنتی بیوتیک ها انجام می شود.2

برای کودکان تا 4 سال و حتی تا 6 ساله استفاده از داروهای درمان کننده ی سرفه به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا نه تنها اثر بخش نیست بلکه عوارض جانبی زیادی دارد.

بهترین مسکن ها برای درد در کودکان استامینوفن و ایبوپروفن ها هستند که پزشک با توجه به وزن کودکان دوز مناسب استفاده از آن را تجویز می کند. اما باید توجه داشت که استفاده از دیگر مسکن ها و کدیین ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود و می تواند خطرآفرین باشد.

لازم است در سال اول تولد نوزادان حداقل 6 بار، از 1 تا 3 سالگی هر 3 تا 6 ماه یکبار و از بعد از 4 سالگی سالی یکبار به متخصص کودکان مراجعه کنیم تا مورد بررسی قرار بگیرند. مواردی از جمله مراحل رشد صحیح، عادات غذایی، وضعیت جسمانی و روانی، عادات خواب و واکسیناسیون مواردی هستند در این بررسی ها مورد ارزیابی قرار میگیرند.

البته بهتر آن است که قبل از اقدام به بارداری، متخصص کودکان مورد اعتماد خود را پیدا کنیم تا در هنگام تولد فرزند بتوانیم به او مراجعه کنیم. مهم تر آن که داشتن یک متخصص کودکان ثابت به ما کمک می کند تا فرزندمان با او احساس راحتی داشته باشد و در دوره ی نوجوانی بتواند با تغییرات دوران بلوغ کنار بیاید و به راحتی بتواند سوالات شخصی خود را از او بپرسد.

واکنش افراد به بیماری ها، داروها و محیط بستگی زیادی به سن آن ها دارد. همان طور که می دانید بدن کودکان در حال رشد با بدن بزرگسالان متفاوت است، هم چنین کودکان از لحاظ توان جسمانی با بزرگسالان متفاوت هستند. البته2 باید دانست که برای تمامی مشکلات کودکان می توان به پزشک خانواده نیز مراجعه کرد اما تجربه ی متخصصین اطفال در درمان بیماری ها و مشکلات آن ها بسیار بیشتر است.

خدمات درمانی غیر حضوری برای افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند، مثل بیمارانی که جابجایی برای آنها دشوار است و یا کسانی که در شهرستان ها زندگی می کنند و برای آنها استفاده از پزشکان متخصص نیازمند رفت و آمد های طولانی است، راه حل بسیار مناسبی است. همچنین از لحاظ هزینه نیز به صرفه تر است و زمان های بیشتری در دسترس افراد قرار دارد. یکی از راه های استفاده از این خدمات، استفاده از سامانه رسا است.

با استفاده از سامانه رسا شما می توانید در هر مکانی که هستید با پزشک خود مشورت کنید. بدین صورت که ابتدا با ثبت نام در سامانه رسا عضو شوید. سپس حساب کاربری خود را به تعداد دقایقی که می خواهید با پزشک خود صحبت کنید، شارژ کنید. این کار را با استفاده از درگاه امن بانکی و یا کد USSD می توانید انجام دهید. سپس همکاران ما تماس شما را با پزشک یا مشاورتان برقرار می کنند.

در ضمن برای انتخاب پزشک یا مشاور خود می توانید به صفحه ای که مربوط به آن هاست مراجعه و2 بررسی های لازم را انجام دهید.

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

شما میتوانید با استفاده از فرم زیر، سوال خود را در رابطه با بیماری های اطفال، کودکان و نوزادان بپرسید.

عنوان سوال

دسته بندییک دسته بندی انتخاب کنیدکودکاننوزادان

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

برچسب سوال

نام شما (ضروری نیست)

 

در این وبسایت شما میتوانید سوالات خود را از متخصص اطفال بپرسید

اطلاعات تماس:

آدرس مطب:  رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکی جم تلفن: ۳۲۱۱۹۵۴۹ (۱۳) ۹۸+ ۳۲۱۱۹۵۸۹ (۱۳) ۹۸+

فهرست صفحات اصلی وبسایت:

خانهبیماری های کودکان و نوزادانسوالات شماپرسیدن سوال جدیدمعرفی دکتر کرم‌بینتماس و وقت ویزیت آنلاین

پزشک اطفال وبسایت دکتر محمد مهدی کرم بین متخصص اطفال، کودکان و نوزادان

Dr M Mehdi Karambin Pediatrician in Rasht, Iran

طراحی و اجرای وبسایت توسط “یک وبسایت خوب a good website “

نشانی مقصد را وارد نمایید

یا پیوند به محتوای موجود

یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

برای مشاوره کلیک کنید.
 

مشاوره رایگان با متخصص اطفال

سایت خانه پزشکان در راستای آگاهی و گسترش سلامت کشور با پزشکان متخصص گروهی تشکیل داده  تا شما عزیزان بتوانید هر شب با  یک پزشک متخصص مشاوره رایگان داشته باشین.

❤️هدف ما حفظ سلامتی شماست❤️

برای عضویت در گروه روی عکس زیر کلیک کنید

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به خانه پزشکان می باشد. طراحی سایت حرفه ای توسط وب 24 و سئو توسط سئو 24

مشاوره رایگان با متخصص اطفال
مشاوره رایگان با متخصص اطفال
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *