مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

 
helpkade
مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز
مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

کمپ ترک اعتیاد در شیراز راهی برای رهایی معتادان شیراز از اعتیاد است، اما تا چه میزان با کمپ های ترک اعتیاد شیراز آشنا هستید؟

کمپ های ترک اعتیاد شیراز چه روندی را برای درمان اعتیاد به کار خواهند گرفت؟

در ادامه به طور مختصر کمپ های ترک اعتیاد شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

 

اعتیاد یعنی وابستگی، که خود یک پدیده ناخوشایند برای اجتماع است چون که عواقب بدی ( به جز خود شخص ) گریبان گیر اجتماع از سوی معتاد خواهد شد یعنی نه فقط معتاد درگیر اعتیاد نخواهد بود بلکه کسانی که با معتاد در ارتباط هستند را نیز فرا خواهد گرفت.

بدترین حالت برای کسی که معتاد شده، پدر بودن است زیرا با وضعیتی که دارد باید خانواده خود را اداره کند که صد البته به خوبی به مسولیت خود عمل نخواهد کرد.

اعتیاد در دنیای امروز یک مشکل بزرگ است که نه تنها شهر شیراز بلکه سایر نقاط کشور ایران را نیز درگیر خود کرده است.

متأسفانه مردم شیراز خیلی از کمپ های ترک اعتیاد شیراز باخبر نیستند به همین دلیل در ادامه مقاله سعی کرده ایم که بیشتر کمپ های ترک اعتیاد شیراز را به شما معرفی کنیم.

مردم شیراز متوجه شده اند که اعتیاد به جزء صدماتی که برای معتاد دارد مشکلاتی برای خانواده و زندگی خانواده دارد و در حال حاضر کمپ های ترک اعیتاد شیراز به قصد درمان مردم در حال فعالیت کردن هستند و در تلاش اند که معتاد را درمان و او را به یک شرایط سالم فیزیکی، خانوادگی و اجتماعی برسانند.

وقتی سمی وارد بدن شود اول از همه کبد و بعد کلیه ها سم را جذب خواهند کرد. جذب کردن سم از راه خون بوده و اگر به وسیله عملکردهای گوناگون بدن، سم از بدن خارج شود یعنی سم درون خون پاک شود پاکسازی سم از بدن یا سم زدایی صورت گرفته است.

در کل در رابطه با اعتیاد سم زدایی یعنی قطع شدن مواد اعتیادآور برای بدن و زمانی باید سم زدایی صورت بگیرد که اعتیاد یا مصرف زیاد باشد.

وابستگی که به دلیل مصرف مواد به وجود خواهد آمد وابستگی نیست که به راحتی از بین برود و باید برای درمانش از یک متخصص کمک گرفت و برای وابستگی جسمی نیز از یک روانپزشک کمک خواست تا روح از وابستگی و میل به استفاده از مواد رها شود.

 

با توضیحات داده شده باید گفت که سم زدایی یک راه برای درمان در شهر شیراز است که باعث نابودی فیزیکی و روحی معتاد از مواد خواهد شد.

البته رهایی و درمان کامل اعتیاد زمانی است که نشانه ها و عوارض ترک کمتر شده و دروه درمانی به پایان رسیده باشد. در ضمن هزینه سم زدایی به روشUrod هم بر اساس ماده مصرفی معتاد یکسان نخواهد بود. تمامی کمپ های ترک اعتیاد شیراز انواع خدمات سم زدایی را به شما ارائه خواهند داد.

در کمپ های ترک اعتیاد شیراز روشی چون روش فوق سریع بسیار پرکاربرد است اما باید در نظر داشت که کمپ یا مرکزی که در حال استفاده کردن از روش فوق سریع است باید علم و آگاهی بالایی را داشته باشد و پزشک متخصص بنا بر شرایط بیمار صلاح انجام روش فوق سریع را ببیند. روش های سم زدایی در کمپ های ترک اعتیاد به 5 صورت زیر است.

سم زدایی به روش یابویی روشی است که به مدت 7 روز معتاد هیچ مصرفی را ندارد و درد را بدون استفاده از دارو تحمل خواهد کرد. زمانی ترک ادامه دارد تا اثرات اعتیاد وجود نداشته باشد.

روش یابویی نه تنها در کمپ های ترک اعتیاد شیراز بلکه سایر شهرها نیز رواج دارد و یک روش شناخته شده در کشورمان است.

روش دوم سم زدایی، سم زدایی سرپایی با کلوتیدین است که البته سختی خود را دارد. در روش سرپایی معتاد دیگر مصرفی ندارد و ترک با مصرف داروی به اسم کلوتیدین انجام خواهد شد.

در روش سم زدایی با داروهای آگونیستی پزشک متخصص داروهای آگونیستی را تجویز خواهد کرد و داروها بر اساس برنامه باید به طور منظم مصرف شود.

با قطع مصرف مواد اعتیادآور همزمان با شروع علائم ترک، مصرف دارو شکل خواهد گرفت و اگر دارو سرخود مصرف شود عوارض بدی را به دنبال دارد.

 

زمانی که از مقدار زیادی از داروهای آنتاگونیستی برای ترک استفاده شود روش سم زدایی روش فوق سریع است.

چنین روشی با بیهوش کردن بیماران همراه است و چون معتاد یک بیمار است باید خدمات دهی و رفتار با معتاد مثل بیماران صورت گیرد. اگر معتاد در مقابل اعتیاد احساس ضعف کرد یا در تصمیم خود دچار تردید شد کمپ و مرکز او را راهنمایی خواهد کرد.

علاوه بر مرکز راهنمایی های خانواده هم لازم است تا معتاد قادر باشد راه درست و مناسب را تشخیص دهد و در زمان گذراندن دوران ترک دوباره به اعتیاد برنخورد. ( دوباره معتاد نشود. )

سم زدایی  RD همان روش سریع است که با بستری شدن معتاد به مدت چند روز و مصرف داروهای ضددرد سم زدایی انجام خواهد شد و بسیار مورد استفاده است چون عوارضی برای معتادان ندارد و متخصصین هم آن را تأیید کرده اند.

یک نکته مهم در مورد کمپ های ترک اعتیاد شیراز انتخاب درست یک مرکز است. زیرا بازار کمپ های غیرمجاز داغ است و هستند اشخاصی که به قصد کسب سود پیشنهاد مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد را به شما بکنند.

درمان های مانند تعویض خون، شوک برقی، دستکاری نورترنسمیرها و غیره در مراکز غیرقانونی انجام شده که نتیجه ای مانند کما و مرگ را داشته است پس اقدام به درمان شدن در چنین مکان های اشتباه است.

با جستجو و یافتن یکی از کمپ های ترک اعتیاد شیراز درمان و سم زدایی را شروع کنید. از جمله کمپ های ترک اعتیاد شیراز باید به اسامی زیر اشاره کرد.

و غیره.

 

مجموعه الوکمپ با قصد معرفی یک کمپ خوب در شیراز این مقاله را ارائه داده است تا بتوانید بهترین کمپ را بیابید و به صورت غیرمستقیم با مراجعه به سایت دسترسی پیدا کنید. آیا شما هم دنبال کمپ های ترک اعتیاد شیراز هستید؟

چنانچه دودل هستید که کدام کمپ را انتخاب کنید پس به یکی از سایت های شیراز مراجعه کنید تا لیست کاملی از کمپ های ترک اعتیاد شیراز را ببینید و با رفتن روی پروفایل هر کمپ بتوانید با خدمات آشنا و بالاخره با مقایسه هر یک، یک کمپ مناسب را انتخاب کنید.

چنانچه خودتان یک کمپ خوب را در شیراز در نظر دارید با جستجو کردن نام کمپ در سایت قادر خواهید بود که همه ی اطلاعات کمپ را ببینید. اطلاعات کمپ ها شامل نشانی، شماره تماس، نوع کمپ و توضیحاتی کامل از امکانات کمپ است.

اما سوالی که در ذهن شما ممکن است به وجود آمده باشد چگونگی شناخت کمپ های ترک اعتیاد شیراز است.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

در وبسایت ها کم نیستند کمپ های که صفحات مجازی خود را دارند. شما حتی قادر خواهید بود که اطلاعات کامل از کمپ خاص را دریافت کنید، کافیست که به صفحه  VIP کمپ بروید. در کل با مراجعه به سایت هر کمپ خدمات، کارهای کمپ و حتی هر تخفیفی که کمپ اعلام کرده را خواهید دید و اما منظور ما از کمپ های ترک اعتیاد شیراز یک مرکز موقت که دارای مجوز بوده و هدفش بازتوانی فیزیکی و روحی معتاده بوده، است.

در کمپ های ترک اعتیاد شیراز هدف درمان اعتیاد و بازگشت سالم به جامعه برای زندیگ سالم است.

 

چگونه باید به کمپ های ترک اعتیاد شیراز دست پیدا کرد؟ آیا از مشخصات کمپ های استاندارد شیراز اطلاع دارید یا آدرس کمپ های استاندارد را دارید؟

مجموعه الوکمپ تلاش کرده تا اطلاعات کاملی را در مورد کمپ های ترک اعتیاد شیراز که استاندارد هستند در اختیار شما قرار دهد. پس اگر نیازمند اطلاعات بیشتری در رابطه با کمپ های استاندارد شیراز هستید حتما به صفحه مجازی مجموعه ما ( الوکمپ ) مراجعه کنید.

و اما در ادامه هم به سوالات گفته شده پاسخ خواهیم داد و هم در مورد وضعیت کمپ های شیراز بیشتر با شما سخن خواهیم گفت.

امروزه چون در سطح شیراز کمپ های زیادی تأسیس و به وجود آمده لذا به صورت دقیق و مو به مو روی کمپ ها نظارت نخواهد شد به همین دلیل شما نیازمند اطلاعات دقیقی هستید که بتوانید کمپ های ترک اعتیاد شیراز را که استاندارد هستند بشناسید، پس با ما همراه باشید.

زمان تأسیس یک کمپ در شیراز باید به جزء در نظر گرفتن نیاز مددجویان، امکانات و وضعیت فراهم شده برای معتادان در چارچوب استاندارد باشد.

استاندارد بودن امکانات از جهات گوناگونی باعث بهبودی اشخاص خواهد شد چون فرد معتادی که برای ترک اعتیاد به کمپ مراجعه کرده وضعیت مناسبی را ندارد و باید وضعیت کمپ مناسب باشد که بتواند ترک کند.

چیزی که مهم است استاندارد بودن امکانات و وضعیت کمپ برای درمان روح و جسم معتاد است. در واقع امکانات برای بهبودی معتاد بسیار موثر هستند و منظور ما از استاندارد بودن امکانات و وضعیت کمپ های ترک اعتیاد شیراز موارد زیر است.

هر کدام از موارد زیر باعث تسریع در درمان شخص معتاد خواهد شد.

 

یکی از موارد مهم برای یک کمپ در شهر شیراز محیط درونی کمپ بوده؛ یعنی که کمپ دارای محیطی مناسب باشد.

محیط و فضای کمپ طوری طراحی شده باشد که همه بیماران نهایت استفاده را ببرند نه فقط تعدادی محدود. محیط کمپ روی روحیه معتادان و بهبودی شان موثر است و اشخاص با دروه درمانی شان از هم جدا خواهند شد.

دوره های درمانی بدین صورت هستند که مثلا برای کسانی که لازم است دروه سم زدایی را طی کنند اتاق سم زدایی و برای کسانی که دوره درمان شان کامل شده به سالن سبز فرستاده خواهند شد یا کسانی که در حال یاد گرفتن مهارت هستند به فضای آموزشی فرستاده خواهند شد.

محیط یک مرکز اگر به گونه ای طراحی شده که باعث کمک به همه اشخاص حاضر در کمپ باشد یک محیط و فضای استاندارد خواهد بود.

به همین دلیل حتما حتما در زمان بستری کردن بیمار ببینید که فضا برای درمان کافی است یا نه.

از مهمترین عوامل در کمپ های مجاز ترک اعتیاد شیراز نظم است و شما نظم را باید در وضعیت هر کمپ ببینید.

شما خواهید دید که معتادان حاضر در کمپ ظاهری آشفته ندارند و برعکس چون کمپ ها به نظم اهمیت داده اند، معتادان پاکیزه و مرتب هستند.

حفظ نظم و پاکیزگی در کمپ های ترک اعتیاد شیراز بسیار مهم است. چون کارکنان به اهمیت مسئله نظم آگاه هستند و اگر به خوبی نظافت رعایت شود روند بهبودی را تسریع خواهد بخشید.

نظم یکی از مسائل مهم است که مشخصه استاندارد بودن کمپ است و اشخاصی که دنبال یکی از بهترین مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شیراز که استاندارد است، هستند باید نظم را در اولویت قرار دهند.

 

اگر مرکزی نظم نداشته باشد روند بهبودی را کند و حتی بیماران را ناامید از ادامه دادان به درمان خواهد کرد.

در کنار نظم باید فاکتور دوم یعنی تغذیه در کمپ را نیز در نظر داشت. تغذیه و وعده های غذایی در یک کمپ استاندارد بسیار مورد توجه است زیرا معتاد باید  از نظر جسمی با مصرف مواد غذایی مناسب تقویت شود.

اعتیاد صدمات جدی را به دستگاه گوارش شخص خواهد زد پس شخص نیاز دارد که غذای مناسب مصرف کند تا بتواند سلامت جسمی خود را بازیابد.

از شرایط خوب یکی از کمپ های ترک اعتیاد شیراز باید به تهویه و به وجود آوردن شرایط مناسب روحی برای بیماران و از امکانات باید به امکانات آموزشی و رفاهی اشاره کرد که هر کدام را به صورت جداگانه آورده ایم.

شرایط

از عوامل مهم تأثیرگذار در شرایط یک کمپ است. اگر کمپ شرایط خوبی را داشته باشد تهویه خوبی را هم مهیا خواهد کرد.

کمپ های ترک اعتیاد شیراز با کمک مددکاران خود حتما شرایط تهویه را فراهم کرده اند. استفاده از تهویه باعث بهبودی حالات بدنی و درد معتادان خواهد بود چون معتادان در حال تحمل شرایط سخت جسمی هستند.

در واقع در فصل زمستان تهویه باید گرم باشد و در فصل تابستان سرد که افراد بتوانند دوران درمان را بهتر سپری کنند.

چون اعتیاد سبب صدمات جدی به دستگاه ایمنی بدن خواهد شد و از نظر جسمی فرد معتاد آسیب دیده است پس باید در دوران سم زدایی وضعیت محیط و فضای کمپ مناسب باشد تا اشخاص بهتر ترک دهند.

از دیگر فاکتورهای مهم در کمپ های ترک اعتیاد شیراز که باید مورد توجه قرار بگیرد، به وجود اوردن شرایط روحی مناسب در کمپ است.

زمانی که فردی به مصرف خود ادامه ندهد بسیار از نظر روحی آسیب پذیر است. به خاطر همین باید شرایط محیط به گونه ای باشد از نظر روحی معتاد مورد حمایت دیگران قرار بگیرد.

شرایط روحی را در برخورد کارکنان، مشاور با مشاوره روحی و مددکارامن با درک معتادان به وجود خواهند آورد.

 

امکانات

اعتیاد بیماری تک بعدی نیست و همه ابعاد زندگی شخص معتاد را فرا خواهد گرفت و از راه های درمان اعتیاد، آموزش شخصی و گروهی شخص معتاد است. به عبارت دیگر شخص معتاد برای درمان شدن باید آموزش های تخصصی را در زمینه درمان داشته باشد.

لازم است یاد بگیرد و آموزش ببیند که چطور با اعتیاد برخورد کند چون اعتیاد با پیشروی خود باعث مرگ شخص خواهد شد.

یک راه جلوگیری از مرگ ناشی از اعتیاد بالا بردن آگاهی است. در کمپ های ترک اعتیاد شیراز علاوه بر سایر امکانات باید امکانات آموزشی بر اساس استاندارد باشد تا شخص قادر به مقابله با اعتیاد خود ( از راه آموزش ) باشد.

امکانات رفاهی لازمه بهبودی شخص معتاد است. مراحل درمانی کمی خسته کننده هستند و اشخاص باید انرژی بالایی را برای درمان داشته باشند و لازمه انرژی تفریح است که باید با امکانات رفاهی فراهم شود.

اگر مرکزی قرار است بعد از آموزش پاسخ خوبی را از درمان بگیرد باید روی امکانات رفاهی تمرکز کند. از امکانات رفاهی باید به ورزش، بازی های فکری، محیطی برای انجام فعالیت های بدنی، کتابخانه و کتاب و مجلات، میز بازی و غیره اشاره کرد.

اگر امکانات رفاهی در کمپ ها وجود نداشته باشد باید منتظر سستی در درمان بود. خوشبختانه در بسیاری از کمپ های ترک اعتیاد شیراز امکانات گفته شده وجود دارد و خدمات خوبی را به بیماران ارائه داده است.

در کل شرایط و امکانات دو فاکتور مهم در بهبودی معتادان است و برای ترک اعتیاد باید برای معتادان فراهم شود.

 

لازمه درمان اعتیاد تجربه و مهارت است که باید در یک مجموعه وجود داشته باشد یعنی باید مراکزی به وجود بیاید که پاسخ مناسبی به نتایج تلاش کادر درمانی و بیماران را بدهد زیرا در همه شاخه های پزشکی نیاز به مرکزی مناسب برای ترک اعتیاد احساس شده است.

اگر مرکز خوبی دایر شود بدون تردید کمک زیادی به معتادان خواهد شد. از جمله خدماتی که در نمونه ای یک کم برتر شهر شیراز دیده شده موارد زیر بوده است.

مشاوره خانواده به صورت برگزاری جلسات مستقیم و غیر مستقیم با خانواده های مددجویان بوده که توسط مشاور کمپ انجام خواهد شد و معمولا به صورت هفتگی خواهد بود.

پیشگیری از اعتیاد، درمان و آموزش خانواده ها در مورد مشکلات اعتیاد و به وجود آوردن نگرشی نو برای خانواده ها همه از فعالیت های مشاوره خانواده کمپ خواهد بود.

ساختار مغز انسان بسیار پیچیده بوده و با ورود مرفین عملکرد دستگاه تغییر خواهد یافت و اگر تغییر ادامه داشته باشد دستگاه عملکرد بدی را خواهد داشت.

نتجه مصرف مواد مرفن دار اعتیاد شخص و اختلال در کار بدن است که در کمپ های نمونه به خوبی ترک داده خواهد شد.

مصرف شیشه از سال 87 به بعد زیاد شد که باید کنترل شود. ( خودتان بهتر در مورد خطرات شیشه آگاه هستید به همین دلیل توضیح چندانی نداده ایم. )

جلسات ماتریکس، مناسب ترین جلسات برای معتادان شیشه است. معتادان شیشه را باید به بیمارانی لاعلاجی تشبیه کرد که زندگی سختی را داشته اند اما هنوز در حال نفس کشیدن هستند.

مواد محرکی چون شیشه درمان خاصی را لازم دارد و جلسات درمانی ماتریکس روی رفتار و شناخت معتادان شیشه موثر است که در کمپ های شیراز به خوبی انجام شده است.

 

کمپ های که سم زدایی Urod را در شیراز انجام داده اند به خوبی به صدمات وارده اعتیاد آگاه هستند.

در سال های اخیر کمپ های ترک اعتیاد شیراز برای کمک به درمان اعتیاد در حال انجام سم زدایی هستند.

سم زدایی که زودتر فرد را به زندگی عادی باز خواهد گرداند. سم زدایی تنها به هدف درمان سریعتر اعتیاد بوده و مراکز با انجام سم زدایی موقعیت های سالم را به معتاد بازگردانده اند.

مراکز ترک در اعتیاد با ارائه دادن خدمات سم زدایی در حال فعالیت کردن هستند و برای اطلاع از سم زدایی Urod و جواب گرفتن سوالاتی که در ذهن تان وجود دارد فقط باید به یکی از سایت های مراکز ترک اعتیاد شیراز مراجعه کنید.

با بحث کردن در مورد اعتیاد و مواد مخدر باید به سم زدایی فکر کرد چرا که وجود هر مواد در بدن و خون انسان چیزی جزء سم نیست و سم زدایی یعنی عوض کردن خون کسی که سم ( مواد مخدر ) در درون بدنش است که البتنه توضیح گفته شده مربوط به تصور عام مردم بوده و سر زبان مردم افتاده است.

اگر بخواهیم به زبان روان و ساده مفهوم سم زدایی را به شما بگوییم، باید بگوییم که سم زدایی یعنی ترک وابستگی جسمی اعتیاد و همین توضیح در کمپ های شیراز معنا و مفهوم سم زدایی است.

سم زدایی ابتدای کار درمان اعیتاد بوده و زمانی درمان مثمر ثمر خواهد بود که درمان روحی نیز انجام شود. نتیجه قطعی درمان زمانی روشن خواهد شد که درمان کامل شود یعنی درمان ورحی و فیزیکی با هم به پایان برسد.

در شیراز برای اطلاع یافتن از میزان هزینه سم زدایی باید به یک مرکز مراجعه کرد زیرا هر مرکز هزینه اش با مرکز دیگر یکسان نخواهد بود.

اگر درمان به صورت Urod باشد پس یک روزه است و باید بستری صورت گیرد. اما مراقب باشید که سم زدایی Urod یا فوق سریع را از هر مرکزی نخواهید چون روش Urod به اطلاعات کامل از وضعیت شخص ( مثل مدت زمان اعتیاد، نوع، بیماری های معتاد و دیگر فاکتورها ) نیاز دارد.

بنابراین روش  Urod باید طبق فاکتورهای گفته شده و با نظر پزشک صورت بگیرد.

 

 

طبق تحقیقاتی که در کمپ های نمونه شیراز انجام گردیده، مشخص شده که وابستگی باعث عدم ترک اعتیاد خواهد شد اما اصلا چه عواملی باعث به وجود آمدن اعتیاد در شهر شیراز شده است؟

شناخت عوامل ایجاد اعتیاد باعث جلوگیری از مشکل اعتیاد خواهد شد.

یکی از موارد علل اعتیاد دوران خامی ( جوانی و نوجوانی ) است. در واقع در سنین کم فرد خصوصیاتی مثل احساس استقلال، کنجکاوی، هیجان باعث گرایش بیشتر به سوی اعتیاد خواهد شد.

یکی دیگر از علل اعتیاد ژنتیک بوده که باعث اختلال در روح و خصوصیات شخصی فرد خواهد شد.

از جمله صفات شخص باید به پایین بودن اعتماد به نفس، نداشتن مهارت های اجتماعی، نداشتن قدرت در تصمیم گیری و بالاخره ناتوانی در نه گفتن است که بسیار باعث به وجود آمدن اعتیاد شده است.

برخی اشخاص هم نگرش جالبی در مورد اعتیاد دارند. معتقدند که اعتیاد جنبه مثبتی هم دارد و باعث کمتر شدن دردهای بدنی و روحی خواهد بود و به نظرشان آرامش جسم و روح با مواد مخدر هیچ گونه وابستگی را به وجود نخواهد آورد.

از عوامل خانوادگی باید به طلاق و عدم وجود والدین ( یا یکی از والدین ) اشاره کرد.

 

عوامل اجتماعی مثل مهاجرت، بیکاری، رفاه اقتصادی همراه با بیکاری شخص، رفقای معتاد هستند.

نخستین راه جلوگیری از اعتیاد شناخت عوامل گفته شده بود. ببینید که کدام مورد در زندگی فرد باعث اعتیاد وی خواهد شد تا از ابتلای فرد به اعتیاد جلوگیری کنید و اما زمانی که فرد دچار اعتیاد شد دنبال راهی برای درمان وی باشید.

امروزه با بودن فضای مجازی دیگر جای نگرانی برای درمان وجود ندارد و اشخاص با دسترسی به فضای مجازی اطلاعات صحیحی را ( البته از منابع موثق ) در مورد اعتیاد به دست خواهند آورد و درمان اعتیاد بسیار راحت شده است.

پس برای کسب اطلاعات در مورد اعتیاد و راه های درمان اعتیاد به سایتی معتبر مراجعه کنید که شما با به دست آوردن اطلاعات لازم را برای درمان پیش خواهید گرفت.

 

اعتیاد یک انتخاب نیست بلکه یک بیماری است، اما درمان یک انتخاب به معنای زندگی است. ما در کلینیک ترک اعتیاد جدیدترین تکنولوژی‌ها و روش‌های درمانی جامع و به روز را برای کمک به بیماران و خانواده آن‌ها به کار می‌بریم.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، معصومه فروتن بعد از ظهر امروز در آستانه هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 38 مرکز درمانی در استان فارس فعال بوده که فعالیت تمام آنها به صورت سرپایی و به طور کامل رایگان است.

وی با اشاره به تعداد کمپ‌های ترک اعتیاد در این استان گفت: 10 کمپ ترک اعتیاد در استان فارس از سازمان بهزیستی مجوز گرفته‌اند که این تعداد رو به افزایش است.

فروتن ادامه داد: تا پایان سال جاری در تمام شهرستان‌های استان فارس مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان‌مدت راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت پنج مرکز گذری درمان و ترک اعتیاد در شیراز گفت: این مراکز گذری علاوه بر ارائه یک وعده غذای گرم به مراجعه کنندگان که شامل معتادان پرخطر است، به آنها آموزش‌های لازم را برای ترک اعتیاد و معرفی خود به مراکز ترک اعتیاد می‌دهند.

فروتن همچنین با اشاره به فعالیت چهار مرکز سرپناه شبانه در شیراز تصریح کرد: از این چهار مرکز سه مرکز برای آقایان و یک مرکز برای خانم‌هاست که فرد طرد شده می‌تواند شب تا صبح را آنجا سپری کند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

به گفته معاون امور پیشگیری بهزیستی فارس، 16 تیم سیار بهزیستی نیز در شیراز فعال است.

وی با اشاره به فعالیت معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی گفت: فعالیت سازمان بهزیستی در سه بخش پیشگیری، درمان و کاهش آسیب است که در این راستا برگزاری 50 همایش آموزشی در سال جاری در تمام شهرستان‌های فارس در دستور کار قرار دارد.

فروتن افزود: از اوایل سال جاری 25 همایش آموزشی پیشگیری از اعتیاد در فارس برگزار شده است.

وی از فعالیت اجتماعات محلی در بحث مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد نیز سخن گفت و افزود: در حال حاضر بیش از 80 اجتماع مردم‌محور محلی در فارس فعال است که 30 اجتماع آن در شیراز و در محلات آسیب‌پذیر قرار دارند.

معاون امور پیشگیری بهزیستی فارس با اشاره به خدمات خط مشاوره 148 که در سراسر این استان قابل دسترسی است، اضافه کرد: خط مشاوره 148 به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای‌، تحصیلی‌، اجتماعی‌، مشاوره خانوادگی‌، مشاوره کودک و نوجوان‌، تربیتی‌، طلاق‌، مشکلات خانوادگی‌، اعتیاد‌، کودک‌آزاری‌، اختلالات روانی و … راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری 148 از ساعت هشت صبح تا هشت شب حتی در ایام تعطیل با مشاوران این سازمان در ارتباط بوده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند، بدون اینکه هزینه‌ای برای آنان داشته باشد.

فروتن تصریح کرد: مشاوره تلفنی به افراد جامعه این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکان دلخواه که به تلفن دسترسی دارند، سریع‌، آسان و بدون هیچ وقفه‌ای با مشاوران ارتباط برقرار کنند و با کمترین هزینه از کمک‌های مشاوران متخصص بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، هفته بهزیستی با پیام توانمندسازی با رویکرد حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی از 25 تیرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ص

کمپ VIP مهرآفرین با فضایی آرام و تفریحی و مجهز دارای تاییدیه اداره بهداشت و با مجوز سازمان بهزیستی

به همراه تیم درمانی مجرب شامل پزشک،روانشناس،مددکاران اعتیاد

این موسسه جهت درمان و بازتوانی بیماران اعتیاد  خانم اقدام به راه اندازی مرکز اقامتی زنان (کمپ بانوان) و همچنین مرکز اجتماع درمان مدار TC زنان نموده است که در نوع خود بی نظیر می باشندو در یکی از بهترین مناطق شهر شیراز هستند.

شماره تلفن 09173366355 در ساعات اداری همه روزه  آماده ارائه مشاوره رایگان به افراد مصرف کننده و خانواده ها است.همچنین واحد مشاوره مستقر در مرکز به آدرس شیراز گویم انتهای خیابان آبشار کمپ مهرآفرین از ساعت 9 صبح الی 19 در زمینه انجام تست اعتیاد و مشاوره حضوری فعالیت دارد.

کمپ VIP مهرآفرین مجهز به استخر، سونا ، جکوزی ،سالنهای ورزشی و تفریحی، زمین والیبال، سالن آموزشی، اتاق مشاوره، اتاق ویژه خدمات پزشکی  و روانشناس، ارائه خدمات هتلینگ عالی و منو غذایی مناسب در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شیراز (گویم)

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

این مرکز با حضور تیم درمانی مجرب شامل پزشک ،روانشناس، مددکاراعتیاد ، مددیارخانواده و با تجربه 12 سال ارائه خدمات تحت نظارت سازمان بهزیستی مشغول خدمات رسانی به مصرف کنندگان موادمخدر و الکل می باشد

این مرکز اماده ی ارائه ی خدماتی از جمله ارجاع ، مشاوره های تخصصی و دیگر خدمات روانشناختی ویژه به خارج از محدوده ی شیراز و اطراف می باشد.

کمپ آوای مهر آفرین در طی 12 سال سابقه فعالیت خود در حوزه ی ترک و درمان اعتیاد جزو مجهزترین کمپ های ترک اعتیاد در شیراز و شهرهای اطراف استان فارس می باشد. خدماتی از جمله سونا، جکوزی، زمین فوتبال، سالن غذا خوری و … جزو امکانات این کمپ پیشرفته است.

مهر آفرین کلینیک تخصصی مشاوره ترک اعتیاد در شیراز دارای تاییدیه اداره بهداشت و تاییدیه ایمنی از مرکز سازمان آتش نشانی است. جهت دریافت اطلاعات و مشاوره با ما تماس بگیرید

تریاک ماده مخدر صمغ مانندی است که از گیاه خشخاش…

قبل از اینکه درمورد شیشه صحبت کنیم بهتر است بصورت…

هروئین یا دی استیل مرفین ماده مخدری از مشتقات…

الکل نوعی ماده مخدر است که در مقایسه با سایر مواد…

كوكايين، آلكالوئيد اصلي برگ كوكا است كه از برگهاي…

لطفا سوالات خود را از طریق فرم زیر برایمان ارسال کنید

با مراجعه حضوری پزشک متخصص پس از بررسی شرایط جسمانی فرد طبق مواد مخدرمصرفی و زمان استفاده از آن مواد یکی از روش های ترک اعتیاد را برای فرد درنظرمی گیرد.

اگر یکی از اقوام درجه۱بیمار دارای کارت خانه کارگر باشد یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی باشد یا دارای معرفی نامه از اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی, شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس وخیریه های تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان فارس باشند و دفترچه درمانی شرکت بیمه آناهید داشته باشند از تخفیفات 10 تا 40 درصدی هزینه پذیرش بهره مند می گردند.

مدت درمان بنابر تشخیص دکتر، میزان توان بدنی شخص و همت آن شخص ممکن است متفاوت باشد.

مدیریت مرکز جهت تسهیل در روند بهبودی پایدار افراد،اقداماتی را در زمینه اشتغالزایی و آموزش بهبودیافتگان در نظر گرفته است به نحوی که کلیه افراد ترخیص شده از مرکز در صورت نیاز به شغل به مراکز حرفه آموزی و اشتغالزایی جهت گذرانیدن دوره های آموزشی و سپس فعایت اقتصادی درآمدزا معرفی میگردند.همچنین کلیه افراد بهبود یافته در کمپ مهرآفرین با در دست داشتن معرفی نامه میتوانند به مرکز دندانپزشکی و دندانسازی طرف قرارداد با این موسسه مراجعه و از تخفیفات 50 درصدی و اقساطی دندانپزشکی بهره مند گردند.

در اینجا روشهایی برای کمک کردن به یک فرد معتاد را متذکر می شویم:
* از انتقال فرد به…

متاسفانه باور غالب اجتماعی این است که شخص معتاد موجودی است، کثیف، دزد ،نفرت انگیز و…

به سختی می توانیم باور کنیم با وجود تمام پیامدهای منفی سیگار که هر روز در موردشان صحبت می…

بسیاری از ما معتادان شناخت صحیحی از ترک اعتیاد نداریم و تصور می کنیم که ترک اعتیاد به…

در مورد مقاوم سازی كودكان و نوجوانان سازمان جهانی بهداشت ، پیشگیری را در سه سطح ، این…

درمان اعتیاد
مستلزم حمایت سالم و واکنش مناسب اعضای خانواده؛ فرد معتاد به اعتیاد، روند…

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت رهام وب

آیا آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد شیراز را می شناسید؟ اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات دنیای امروز است. از جمله معروفترین مواد اعتیاد آور می توان به هروئین، مورفین، متادون، تریاک، شیره، شیشه، حشیش، ترامادول، ماده مخدر گل ، بوپرنورفین یا ب 2 و … اشاره داشت. در مناطق مختلف دنیا بسته به ذائقه و شرایطی موجود در آن منطقه مصرف یک یا چند تا از این مواد مخدر بیشتر است. یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد درگیر آن بودند عدم اطلاع از آدرس کمپ های ترک اعتیاد شیراز بود. به همین دلیل مرکز مشاوره هنر زندگی تصمیم گرفت تا برای تسهیل دسترس مردم شیراز به مراکز ترک اعتیاد، آدرس تمامی مراکز ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری و معرفی نماید. برای اطلاع از نشانه های اعتیاد به مواد مخدر کلیک کنید. برای عضویت در کانال مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به منظور تسهیل دسترسی مردم شیراز به کمپ های ترک اعتیاد، آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد شیراز جمع آوری کرده است. شما می توانید آدرس کمپ های ترک اعتیاد شیراز را در جدول زیر مشاهده نمایید. جمع آوری آدرس کمپ های ترک شیراز تنها به منظور کمک به مردم شیراز برای دسترس راحت تر به این مراکز انجام شده است. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد بهترین روش ترک اعتیاد و آدرس مراکز ترک شیراز می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

آدرس مراکز ترک شیراز

شماره

نام مراکز ترک اعتیاد در شیراز

نشانی مراکز ترک اعتیاد در شیراز

1

کلینیک روزنو

شیراز، قصردشت، سه راه عفیف آباد، ساختمان کیمیا

2

مرکز گام پاک

شیراز، بلوار میرزای شیرازی، نرسیده به زیرگذر صنایع، جنب بیرون بر مهمانی

3

مرکز فرادی روشن

شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان یاقوت، طبقه دوم

4

مرکز رویش جوانه های امید

شیراز، سلطان آباد، بلوار اصلی، بلوار پرفسور خدادوست، کوچه شهید خسروی، انتهای کوچه سمت راست

5

کمپ مهرافرین

شیراز، گویم، انتهای خیابان آبشار سرچشمه 

6

مرکز زندگی نو

شیراز، گلستان بین فلکه اول و دوم، رو به روی خیابان آهار

7

مرکز پی سی

شیراز، بلوار هفت تنان، کوچه 27،جنب بهزیستی مرجانی

8

مرکز ترک اعتیاد شیراز- نیایش

شیراز، بلوار آزادی، خیابان حر، نبش خیابان حدادی، رو به روی فروشگاه پارس لند

9

کلینیک ترک اعتیاد شیراز- پژواک

شیراز، خیابان مشیر فاطمی، ساختمان شیراز پاساژ، طبقه دوم 

10

کمپ قلات

شیراز، قلات، کوچه 9

11

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

مرکز حافظ

شیراز، جاده کوار، بعد از دهنو، خیابان صدا و سیما،جنب تالار پذیرایی یاس

12

مرکز آرمان

شیراز، خیابان سیبویه، خیابان شیشه گری

13

مرکز فانوس

شیراز، سه راه نمازی، به طرف طالقانی، طبقه بالای کفش ملی

14

مرکز دکتر کوشش

شیراز، فلکه دانشجو، اول بلوار چمران،کوچه 4، ساختمان بهار، طبقه سوم

15

مرکز دکتر زایجانی

شیراز، سعدیه جنوبی، بلوار بوستان، جنب داروخانه بوستان

16

مرکز پرتو (سر پایی)

شیراز، خیابان اردیبهشت، جنب بیمارستان امامی، طبقه اول، واحد 18

17

مرکز جمعیت خیریه تولد دوباره

شیراز، خیابان سمیه، کوچه 3

18

کمپ زندگی دوباره پارس

شیراز، میدان گلسرخ

برای کسب اطلاع دقیق از آدرس بهترین کمپ های ترک اعتیاد شیراز می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید تا از خدمات مشاور تلفنی و حضوری این مرکز بهرمند گردید.

 

اولین قدم برای ترک اعتیاد تصمیم خود فرد است. زمانی که شما به دنبال یک مرکز ترک اعتیاد هستید، پس تصمیم خود را گرفته اید. فردی که اعتیاد به مواد مخدر دارد از نظر جسمی و روانی وابسته می شود. برای درمان جسمی مراکز ترک اعتیاد و پزشک نقش بسیار موثری را بازی می کنند. کمپ های ترک اعتیاد شیراز به سم زدایی در افراد کمک می کند. سم زدایی موادر مخدر در اصطلاح عامیانه به معنی تعویض خون فرد معتاد و خروج مواد مخدر اعتیاد آور از بدن فرد معتاد می باشد. درمان وابستگی روانی در حین درمان و بعد از آن نقش اساسی دارد که با کمک راه کار های ارائه شده توسط روانشناس و روان پزشک می تواند رهایی و ترک صد در صد مواد مخدر دست یابید. درمان اعتیاد زمانی نتیجه بخش است که خماری و علائم ترک در فرد از بین برود و فرد بتواند با مصرف مواد مخدر مقابله کند. برای ترک اعتیاد به مواد مخدر مراجعه به مراکز ترک اعتیاد در شیراز و مراکز سم زدایی فوق سریع در شیراز و کمپ های ترک اعتیاد در شیراز مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره  ترک اعتیاد شما می توانید از مشاوره تلفنی استفاده نمایید، چرا که اعتیاد به برخی از مواد مخدر به سادگی صورت می گیرد و نیاز به بستری شدن ندارد. مرکز مشاوره ترک اعتیاد هنر زندگی آماده است تا با خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود در زمینه ترک اعتیاد به مواد مخدر و معرفی بهترین مراکز ترک اعتیاد در شیراز شما را یاری نماید.

 

اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر هزینه های مالی و جسمی، عوارض روحی نیز دارند که سبب می شود تا فرد دچار اختلالات خلقی، علائم افسردگی، خستگی مزمن، عدم تمرکز، اضطراب و استرس، پایین آمدن اعتماد به نفس و … می شود. نشانه های اعتیاد به مواد مخدر در هر کدام متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد اعتیاد آور می توانید مقالات زیر مطالعه نمایید. 

مواد مخدر : 

علائم اعتیاد به هروئین

علائم اعتیاد به مورفین

علائم اعتیادبه تریاک

علائم اعتیاد به شیره

علائم اعتیاد به متادون

علائم اعتیاد به ترامادول

علائم اعتیاد به بوپرنورفین ( علائم اعتیاد به ب 2 )

مواد محرک :

علائم اعتیاد به کوکائین

علائم اعتیاد به شیشه

علائم اعتیاد به ریتالین

مواد توهم زا : 

علائم اعتیاد به ماده مخدر گل

علائم اعتیاد به حشیش

علائم اعتیاد به الکل

 

تست اعتیاد یکی از روش های مرسوم اطمینان حاصل کردن از اعتیاد می باشد. ولی باید بدانید تست اعتیاد عاری از خطا نیست. همین خطا های موجود در تست اعتیاد سبب می شود تا روش هایی برای منفی کردن این تست ها موجود باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تست های اعتیاد مقالات زیر مطالعه نمایید.

تست اعتیاد به هروئین

تست اعتیادبه تریاک

تست اعتیاد به متادون

تست اعتیاد به کوکائین

تست اعتیاد به شیشه

تست اعتیاد به ماده مخدر گل

 

درمان هر بیماری نیاز به زمان دارد، برای اینکه بتوانید اعتیاد خود را ترک کنید باید اراده، پشتکار و باور داشته باشید.

-روز های اول ترک اعتیاد روز های سختی است خماری ناشی از کاهش مواد یا عدم مصرف در فرد معتاد او را ناامید می کند و از ادامه مسیر باز می دارد. اراده و روحیه فرد در این روز ها بسیار مهم است

– پذیرش بیماری اعتیاد توسط خود فرد معتاد از نکات بسیار مهم می باشد. قبول بیماری اعتیاد به فرد کمک می کند تا پذیریش علائم ترک و خماری برای فرد قابل تحمل تر باشد.

-مصرف مواد مخدر اثرات سویی از نظر جسمی و روانی بر روی فرد به جای خواهد گذاشت که طی مراحل ترک سبب به وجود آمدن علائم ترک، خماری، اختلالات خلقی شدید می شود. در مراکز ترک اعتیاد به بیمار کمک می شود تا از نظر جسمی و روانی به حالت طبیعی برسد

-خانواده در ترک اعتیاد به مواد اعتیاد آور نقش تعیین کننده ای دارند. برای اطلاع از نقش خانواده در ترک اعتیاد ، نقش خانواده در مراقبت از ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

روش های ترک اعتیاد مواد اعتیاد آور

 

مرکز مشاوره ترک اعتیاد شیراز هنر زندگی با بهرمندی از کادری مجرب در زمینه ترک اعتیاد آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگویی تمامی سوالات شما در زمینه مصرف مواد مخدر مختلف باشد. امروز روش های ترک اعتیاد نوین کشف شده اند که بدون نیاز به بستری شدن برای اعتیاد به بسیاری از موادر مخدر فرد می تواند اعتیاد خود را در خانه ترک کند. از جمله خدمات ترک اعتیاد مرکز مشاوره هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

 

برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد و اطلاع از آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد شیراز می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق موبایل با شماره 02122018502 و تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

به ترياک و متادون اعتیاد دارم خواستم سوال گنم آیا هنوز روش های سریع و سر م درمانی انجام می دهید لطفا راهنمایی کنید

سلام بله ترک تریاک و ترک متادون به کمک متخصص ترک سریع تر و مطمئن ترین راه هست. شما میتونید از طریق تلفن نیز با مشاور ترک صحبت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

وبسایت کارشد با در نظر گرفتن نیاز شما عزیزان لیستی از بهترین مراکز ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری کرده است تا با مراجعه به آنها در پایین صفحه به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود (آدرس، شماره تماس، اینستاگرام، مسیریابی و …) دسترسی داشته باشید.

دسترسی سریع:

ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها، روزانه بروزرسانی میگردد. لطفا مجددا به ما سر بزنید.

بازدید: 33227 | بروزرسانی: 5 شهریور 1399

ویژگی های زیادی برای بررسی کلینیکهای ترک اعتیاد وجود دارد ولی موارد زیر میتواند شاخصه های کلیدی باشد:

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

برای ترک اعتیاد زمان مشخصی وجود ندارد ولی عوامل زیر میتواند اثر زیادی بر مدت زمان پروسه درمانی داشته باشد:

خوشبختانه اعتیاد به انواع مواد اعتیاد آور و مخدر، هرچقدر هم طولانی و زیاد باشد باز هم قابل درمان و ترک است.

بصورت علمی و عملی چنین چیزی ممکن نیست و بیشتر تبلیغات میباشد. باید توجه داشت که اولین قدم در پروسه ترک اعتیاد، سم‌زدایی میباشد که میتواند بصورت بلند مدت یا کوتاه مدت صورت بگیرد که به فرد و نظر کلینیک ترک اعتیاد بستگی دارد. خوشبختانه امروزه به دلیل متد های درمانی و دارویی جدید، پروسه ترک اعتیاد طاقت فرسا نیست.

خیر، در واقع سم زدایی اولین مرحله از پروسه ترک اعتیاد میباشد و بعد از آن فرد باید از لحاظ روحی، روانی و جسمی درمان شود. از نظر پزشکان متخصص در رابطه با ترک اعتیاد، بیماری بهبود یافته که به مدت یک‌سال هیچ‌گونه ماده مخدری مصرف نکرده باشد.

ترک اعتیاد به روندهای درمانی گفته می شود که بصورت درمان روانی یا درمان پزشکی صورت می گیرد و معمولا برای مواد مخدری مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی از داروها، الکل و … صورت میگیرد.

در همه جای دنیا به دلیل وجود مواد مخدر مختلف ممکن است هر شخصی به آن گرفتار شده و زندگی او رو به نابودی برود. بعضی از افراد به موقع دست به کار می شوند تا بتوانند از دام اعتیاد نجات پیدا کنند.

اگر فرد تصمیم به ترک اعتیاد داشته باشد و نتواند مرکز مناسبی برای ترک اعتیاد (کمپ های ترک اعتیاد) پیدا کند، دچار سردرگمی شده و نه تنها روند بهبودی او به خوبی انجام نمی شود، بلکه ممکن است دوباره روی به سمت مواد مخدر بیاورد.

در حال حاضر حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر در ایران به مواد مخدر اعتیاد داشته که از این آمار مطمئنا درصدی از آن مربوط به شهر شیراز می باشد.(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

شهر شیراز به دلیل کلان شهر بودن، متاسفانه تعداد زیادی از افراد در آن گرفتار مواد مخدر شده اند و نیاز به مراکز ترک اعتیاد دارند تا بتوانند روند بهبودی خود را پشت سر بگذارند.

وبسایت کارشد سعی بر این دارد تا با توضیح موارد زیر به شما عزیزان کمک کند بهترین مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شیراز را بشناسید و برای بهبودی و مشاوره درمانی به آنها مراجعه نمایید.

متاسفانه با ورود مواد مخدر به صورت قاچاق به کشور و فریب خوردن افراد مختلف و استفاده نمودن از آن، زندگی آنها رو به نابودی پیش می رود و بایستی برای ترک آن اول از همه خود فرد تصمیم بگیرد و با داشتن اراده ای قوی دوره درمان خود را آغاز نماید.

ترک اعتیاد به مواد مخدر به روند درمان روانی یا پزشکی اعتیاد به مواد مخدر مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی داروها و الکل اطلاق می‌شود. بنا بر تعریف اداره خدمات مواد مخدر و بهداشت روانی آمریکا تعریف ترک اعتیاد (بهبودی از اعتیاد) به این شرح است: بهبودی یک فرایند تغییر است که از طریق آن افراد برای به دست آوردن سلامت و رفاه و آسایش خود و به دست گرفتن اختیار زندگی تلاش کرده و سعی می‌کنند تا همه امکانات و قابلیت‌های بالقوهٔ خود را مجدداً به دست آورند. (منبع: ویکی پدیا)

برای درمان نمودن هر بیماری بایستی دوره ای خاص از آن طبق برنامه ریزی مشخص پیش برود تا فرد بیمار با گذشت زمان بهبود کامل یابد. اعتیاد نیز به عنوان یک بیماری شناخته شده و بایستی با این افراد مانند بیمار برخورد شود.

بعد از داشتن عزمی راسخ برای ترک مواد مخدر، بایستی زیر نظر کلینیک ها و مراکز ترک اعتیاد، دوره بهبودی خودتان را شروع نمایید. این مراکز کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد؛ زیرا با وجود برنامه ریزی دقیق تاثیر مثبتی در روند بهبودی شما حاصل خواهد شد.

افرادی که دچار اعتیاد به مواد مخدر می شوند، تعادل روحی و روانی خود را از دست می دهند و جسم آنها نیز هر روز به سمت نابودی حرکت می کند. یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در مراکز ترک اعتیاد برای بیماران رقم می خورد، بازگشت سلامت روحی، روانی و جسمانی افراد بوده و زیر نظر متخصصان دوره بهبودی کامل می شود.

به هر حال اعتیاد، اتفاق بسیار ناراحت کننده ای می باشد و در همه شهرها به خصوص شهرهای بزرگ مانند شیراز افراد بسیاری در این دام گرفتار می شوند و برای رهایی از آن بایستی اول از همه فرد تصمیم قاطعی گرفته و با مراجعه به مراکز ترک اعتیاد شیراز (کمپ های بازپروری) مراحل درمان و بهبودی را پشت سر بگذارد.

وبسایت کارشد در ادامه سعی بر این دارد تا ویژگی بهترین کمپ های ترک اعتیاد در شیراز را برای شما عزیزان توضیح دهد.

❓در صورتی که در شیراز به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

کمپ های ترک اعتیاد به افراد مختلف کمک بسیاری خواهد کرد تا از دام اعتیاد بیرون آمده و برای برگشتن به جامعه ای سالم آماده شوند.

اما دوره های ترک اعتیاد در این کمپ ها ممکن است برای هر فرد، متفاوت باشد و برای پیدا کردن بهترین کمپ ترک اعتیاد بایستی به نکاتی توجه کنید:

در شهر شیراز کمپ های ترک اعتیاد زیادی تاسیس شده و برای کمک به بیماران گرفتار مواد مخدر آماده خدمت رسانی می باشند. شما عزیزان می توانید با توجه به نکات بالا، بهترین کمپ ترک اعتیاد شیراز را شناسایی کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

❓از نظر شما بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز کدام است؟

با توجه به مواردی که در این مقاله گفته شد، افرادی که به دنبال ترک اعتیاد هستند و می خواهند روند بهبودی خود را زیر نظر کمپ های ترک اعتیاد پشت سر بگذارند، بایستی آدرس این کمپ ها را داشته باشند تا بتوانند به راحتی به آنها مراجعه نمایند.

وبسایت کارشد در این مقاله لیستی از آدرس بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری کرده و شما عزیزان می توانید برای مشاهده بهترین کمپ های ترک اعتیاد، از فیلتر نمایش محبوب ترین ها نیز استفاده کنید.

✅مشاهده لیست کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

مراکز ترک اعتیاد را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود: 1. مراکز ترک اعتیاد دولتی یا عمومی 2. کلینیک های ترک اعتیاد (خصوصی)

مراکز ترک اعتیاد در شهر شیراز نیز به صورت دولتی و خصوصی فعالیت می نمایند و دوره درمان و بهبودی زیر نظر آنها به خوبی انجام می شود. کلینیک های ترک اعتیاد به صورت خصوصی بوده و با کمپ های دولتی و عمومی متفاوت می باشد.

کلینیک ترک اعتیاد در شیراز یک محل موقت برای زندگی افراد معتاد و بیمار بوده که هدف آن ترک اعتیاد، بازگشت روحیه اجتماعی، درمان مشکلات روانی و جسمی معتادین می باشد.

هدف اصلی کلینیک های ترک مواد مخدر در شیراز، کمک های روانشناسی، خودباوری به معتادان و کمک به آنها برای بازگشت به جامعه است.

کلینیک های ترک اعتیاد ممکن است روش های درمان آنها متفاوت باشد. به عنوان مثال کلینیک های ترک اعتیادی وجود دارند که بیمار و معتاد را بستری کرده و دوره درمان در همان کلینیک انجام می شود.

اما کلینیک های دیگری نیز وجود دارد که به صورت سرپایی دوره ترک اعتیاد را انجام می دهند و معمولا افرادی از آن استفاده می کنند که اول از همه دوره بستری شدن را گذرانده اند و بعد از آن برای داشتن دوره درمانی سبک تر به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه می نمایند.

داشتن کادر درمانی متخصص و با دانش در زمینه درمان اختلالات مصرف مواد مخدر و همچنین شیوه درمانی مناسب با متدهای روز دنیا، از ویژگی های مهم کلینیک های ترک اعتیاد در شیراز و سایر شهرهای ایران می باشد که باید به آن توجه شود.

همچنین داشتن پزشک دوره دیده، تیم خدماتی، روانپزشکی، روانشناسی، پرستاری و مخصوصا داشتن امکانات رفاهی مناسب از دیگر ویژگی های این کلینیک ها به حساب می آید.

به هر حال وبسایت کارشد در این مقاله سعی بر این دارد تا کلینیک های ترک اعتیاد شیراز را نیز به شما عزیزان معرفی نماید تا از خدمات آنها در صورت لزوم بهره مند شوید.

❓در صورتی که تجربه رفتن به کمپ ترک اعتیاد را دارید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

کمپ های ترک اعتیاد بصورت زنانه یا مردانه و یا هر دو فعالیت می کنند و خدمات را بصورت جداگانه به معتادان خانم و آقا ارائه می کنند.

امروزه آمار معتادان بسیار افزایش پیدا کرده است و حتی شواهد حاکی از آن است که روز به روز بر تعداد زنان وابسته به مواد مخدر نیز بیشتر و بیشتر می شود.

به هرحال بدلیل وجود شرایط موجود در کشور ما، اعتیاد بانوان و ترک آن بسیار متفاوت تر از ترک اعتیاد آقایان بوده و وجود مراکز و کمپ های ترک اعتیاد زنان برای آنها واجب و حیاتی تر می باشد.

روند ترک اعتیاد بسیار سخت و نیاز به اراده قوی ای دارد؛ در صورتی که می خواهید اعتیاد به موارد مخدر را ترک کنید حتما با پزشک متخصص ترک اعتیاد در این کمپ ها مشورت کنید.

در شهر شیراز نیز علاوه بر کمپ های ترک اعتیاد مردان، کمپ های ترک اعتیاد زنان نیز تاسیس شده و آماده خدمت رسانی به زنان نیازمند کمک برای ترک اعتیاد می باشند.

مطمئنا با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد زنان شیراز راحت تر و با برنامه ریزی دقیق تری که در اختیار شما می گذارند، می توانید اعتیاد به موارد مخدر را کنار گذاشته و به آغوش خانواده و جامعه بازگردید.

❓در صورتی که در شیراز به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مطمئنا بعد از مراجعه به مراکز ترک اعتیاد (دولتی یا خصوصی) شما بایستی از وجود یک دکتر خوب ترک اعتیاد بهره مند شوید تا در دوره درمان به شما بیشترین کمک را کند.

ویژگی های بهترین دکتر ترک اعتیاد را می توان اینطور بیان کرد:

برای پیدا کردن بهترین دکتر ترک اعتیاد در شیراز نیز بایستی به دنبال این ویژگی ها باشید تا خیالتان کاملا آسوده و راحت باشد و روند درمان و بهبودی زیر نظر او طی شود.

روش های ترک اعتیاد متفاوتی وجود دارد که ممکن است دکتر ترک اعتیاد این روش ها را برای درمان شما استفاده نماید. (بسته به شرایط فرد)

به طور کلی می توان از این 3 روش یاد کرد:

به هر حال هر کدام از این روش ها ممکن است برای هر فرد مورد استفاده قرار گیرد، اما بهترین تشخیص در این زمینه را دکتر متخصص ترک اعتیاد خواهد داشت، پس برای ترک اعتیاد نباید به صورت دلخواه روشی را انتخاب نمود.

پزشکان قابلی در زمینه ترک اعتیاد در شهر شیراز فعالیت می نمایند و به خوبی می توانند در موارد بالا، بهترین مشاوره را به شما اختصاص دهند.

❓از نظر شما بهترین دکتر ترک اعتیاد در شیراز کیست؟

این نوع از ترک اعتیاد یک روش سم زدایی بسیار سریع می باشد که معتادان طی 4 تا 6 ساعت بیهوشی زیر نظر متخصص، از لحاظ جسمی و بدنی از مواد مخدر پاک شده و بعد از هوشیاری در بخش بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار میگیرند.

با وجود کلینیک های خوب ترک اعتیاد در شیراز می توانید از این روش هم برای درمان و بهبودی استفاده نمایید، اما اول از همه با متخصص و دکتر ترک اعتیاد در شیراز مشورت نمایید تا بهترین روش برای بهبودی و درمان شما انتخاب شود، زیرا ترک اعتیاد فوق سریع در شیراز ممکن است برای افراد با شرایط خاص جوابگو نباشد.

❓در صورتی که ترک اعتیاد فوق سریع در شیراز را تجربه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

افراد بسیاری که وابسته به مواد مخدر شده اند و به نوعی کل زندگی شان نابود شده است، شاید پولی برای پرداخت هزینه های کمپ ترک اعتیاد نداشته باشند، پس بایستی به آنها کمک شود تا در یک مرکز ترک اعتیاد رایگان روند بهبودی را پشت سر بگذارند.

کمپ های ترک اعتیاد اغلب بصورت خصوصی می باشند، ولی کمپ های ترک اعتیاد دولتی و سازمان بهزیستی خدمات مشاوره و ترک اعتیاد را بصورت رایگان یا با هزینه کم و مناسب ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپ ترک اعتیاد رایگان در شیراز می توانید به سازمان بهزیستی مراجعه کنید.

شیراز، چهارره هوابرد، خیابان سرباز، نبش خیابان شهید اعتمادی

07138381701 – 07138381702

وبسایت: اداره کل بهزیستی استات فارس

به این نکته اشاره کردیم که مراکز ترک اعتیاد در شیراز و سایر شهرها به دو دسته اصلی مراکز ترک اعتیاد دولتی و عمومی و مراکز ترک اعتیاد خصوصی تقسیم بندی شده و هزینه این کمپ ها با هم متفاوت می باشد.

هزینه کمپ ترک اعتیاد در شیراز با توجه به امکانات و خصوصیات کمپ می تواند متغیر باشد. قیمت حدودی کمپ های ترک اعتیاد 400 تا 650 هزار تومان بصورت دوره های 21 روزه یا ماهیانه می باشد.

اما برای کسب اطلاعات دقیق تر نسبت به هزینه های این کمپ ها، بهتر است با آنها تماس بگیرید و یا به آنها مراجعه نمایید.

✅مشاهده لیست کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

منابع:

تهیه شده توسط: وبسایت کارشد | انتشار: 24 فروردین 1398

در این صفحه در مورد “ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها در سال ۱۳۹۹” صحبت شد. لطفا با امتیاز و نظر دادن ما را در بهتر کردن این صفحه کمک نمایید.

اشتراک گذاری ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها

امتیاز شما به این مقاله چقدر است؟

نظر شما در مورد ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها چیست ؟

mohsen (18 خرداد 1399)

  هزینه کمپ ترک اعتیاد در شیراز چقدر هست و مراکزی هستند که به صورت رایگان ترک اعتیاد رو انجام بدن؟

  سلام محسن عزیز. هزینه کمپ های ترک اعتیاد بستگی به خصوصی یا دولتی بودن آنها داره و باید با خود کمپ ها صحبت کنید. برای آگاهی از کمپ های رایگان ترک اعتیاد باید به سازمان بهزیستی مراجعه کنید یا تماس بگیرید. راه های ارتباطی سازمان بهزیستی در صفحه موجود هست.

وبسایت کارشد با در نظر گرفتن نیاز شما عزیزان لیستی از بهترین مراکز ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری کرده است تا با مراجعه به آنها در پایین صفحه به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود (آدرس، شماره تماس، اینستاگرام، مسیریابی و …) دسترسی داشته باشید.

دسترسی سریع:

ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها، روزانه بروزرسانی میگردد. لطفا مجددا به ما سر بزنید.

بازدید: 33227 | بروزرسانی: 5 شهریور 1399

ویژگی های زیادی برای بررسی کلینیکهای ترک اعتیاد وجود دارد ولی موارد زیر میتواند شاخصه های کلیدی باشد:

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

برای ترک اعتیاد زمان مشخصی وجود ندارد ولی عوامل زیر میتواند اثر زیادی بر مدت زمان پروسه درمانی داشته باشد:

خوشبختانه اعتیاد به انواع مواد اعتیاد آور و مخدر، هرچقدر هم طولانی و زیاد باشد باز هم قابل درمان و ترک است.

بصورت علمی و عملی چنین چیزی ممکن نیست و بیشتر تبلیغات میباشد. باید توجه داشت که اولین قدم در پروسه ترک اعتیاد، سم‌زدایی میباشد که میتواند بصورت بلند مدت یا کوتاه مدت صورت بگیرد که به فرد و نظر کلینیک ترک اعتیاد بستگی دارد. خوشبختانه امروزه به دلیل متد های درمانی و دارویی جدید، پروسه ترک اعتیاد طاقت فرسا نیست.

خیر، در واقع سم زدایی اولین مرحله از پروسه ترک اعتیاد میباشد و بعد از آن فرد باید از لحاظ روحی، روانی و جسمی درمان شود. از نظر پزشکان متخصص در رابطه با ترک اعتیاد، بیماری بهبود یافته که به مدت یک‌سال هیچ‌گونه ماده مخدری مصرف نکرده باشد.

ترک اعتیاد به روندهای درمانی گفته می شود که بصورت درمان روانی یا درمان پزشکی صورت می گیرد و معمولا برای مواد مخدری مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی از داروها، الکل و … صورت میگیرد.

در همه جای دنیا به دلیل وجود مواد مخدر مختلف ممکن است هر شخصی به آن گرفتار شده و زندگی او رو به نابودی برود. بعضی از افراد به موقع دست به کار می شوند تا بتوانند از دام اعتیاد نجات پیدا کنند.

اگر فرد تصمیم به ترک اعتیاد داشته باشد و نتواند مرکز مناسبی برای ترک اعتیاد (کمپ های ترک اعتیاد) پیدا کند، دچار سردرگمی شده و نه تنها روند بهبودی او به خوبی انجام نمی شود، بلکه ممکن است دوباره روی به سمت مواد مخدر بیاورد.

در حال حاضر حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر در ایران به مواد مخدر اعتیاد داشته که از این آمار مطمئنا درصدی از آن مربوط به شهر شیراز می باشد.(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

شهر شیراز به دلیل کلان شهر بودن، متاسفانه تعداد زیادی از افراد در آن گرفتار مواد مخدر شده اند و نیاز به مراکز ترک اعتیاد دارند تا بتوانند روند بهبودی خود را پشت سر بگذارند.

وبسایت کارشد سعی بر این دارد تا با توضیح موارد زیر به شما عزیزان کمک کند بهترین مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شیراز را بشناسید و برای بهبودی و مشاوره درمانی به آنها مراجعه نمایید.

متاسفانه با ورود مواد مخدر به صورت قاچاق به کشور و فریب خوردن افراد مختلف و استفاده نمودن از آن، زندگی آنها رو به نابودی پیش می رود و بایستی برای ترک آن اول از همه خود فرد تصمیم بگیرد و با داشتن اراده ای قوی دوره درمان خود را آغاز نماید.

ترک اعتیاد به مواد مخدر به روند درمان روانی یا پزشکی اعتیاد به مواد مخدر مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی داروها و الکل اطلاق می‌شود. بنا بر تعریف اداره خدمات مواد مخدر و بهداشت روانی آمریکا تعریف ترک اعتیاد (بهبودی از اعتیاد) به این شرح است: بهبودی یک فرایند تغییر است که از طریق آن افراد برای به دست آوردن سلامت و رفاه و آسایش خود و به دست گرفتن اختیار زندگی تلاش کرده و سعی می‌کنند تا همه امکانات و قابلیت‌های بالقوهٔ خود را مجدداً به دست آورند. (منبع: ویکی پدیا)

برای درمان نمودن هر بیماری بایستی دوره ای خاص از آن طبق برنامه ریزی مشخص پیش برود تا فرد بیمار با گذشت زمان بهبود کامل یابد. اعتیاد نیز به عنوان یک بیماری شناخته شده و بایستی با این افراد مانند بیمار برخورد شود.

بعد از داشتن عزمی راسخ برای ترک مواد مخدر، بایستی زیر نظر کلینیک ها و مراکز ترک اعتیاد، دوره بهبودی خودتان را شروع نمایید. این مراکز کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد؛ زیرا با وجود برنامه ریزی دقیق تاثیر مثبتی در روند بهبودی شما حاصل خواهد شد.

افرادی که دچار اعتیاد به مواد مخدر می شوند، تعادل روحی و روانی خود را از دست می دهند و جسم آنها نیز هر روز به سمت نابودی حرکت می کند. یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در مراکز ترک اعتیاد برای بیماران رقم می خورد، بازگشت سلامت روحی، روانی و جسمانی افراد بوده و زیر نظر متخصصان دوره بهبودی کامل می شود.

به هر حال اعتیاد، اتفاق بسیار ناراحت کننده ای می باشد و در همه شهرها به خصوص شهرهای بزرگ مانند شیراز افراد بسیاری در این دام گرفتار می شوند و برای رهایی از آن بایستی اول از همه فرد تصمیم قاطعی گرفته و با مراجعه به مراکز ترک اعتیاد شیراز (کمپ های بازپروری) مراحل درمان و بهبودی را پشت سر بگذارد.

وبسایت کارشد در ادامه سعی بر این دارد تا ویژگی بهترین کمپ های ترک اعتیاد در شیراز را برای شما عزیزان توضیح دهد.

❓در صورتی که در شیراز به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

کمپ های ترک اعتیاد به افراد مختلف کمک بسیاری خواهد کرد تا از دام اعتیاد بیرون آمده و برای برگشتن به جامعه ای سالم آماده شوند.

اما دوره های ترک اعتیاد در این کمپ ها ممکن است برای هر فرد، متفاوت باشد و برای پیدا کردن بهترین کمپ ترک اعتیاد بایستی به نکاتی توجه کنید:

در شهر شیراز کمپ های ترک اعتیاد زیادی تاسیس شده و برای کمک به بیماران گرفتار مواد مخدر آماده خدمت رسانی می باشند. شما عزیزان می توانید با توجه به نکات بالا، بهترین کمپ ترک اعتیاد شیراز را شناسایی کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

❓از نظر شما بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز کدام است؟

با توجه به مواردی که در این مقاله گفته شد، افرادی که به دنبال ترک اعتیاد هستند و می خواهند روند بهبودی خود را زیر نظر کمپ های ترک اعتیاد پشت سر بگذارند، بایستی آدرس این کمپ ها را داشته باشند تا بتوانند به راحتی به آنها مراجعه نمایند.

وبسایت کارشد در این مقاله لیستی از آدرس بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری کرده و شما عزیزان می توانید برای مشاهده بهترین کمپ های ترک اعتیاد، از فیلتر نمایش محبوب ترین ها نیز استفاده کنید.

✅مشاهده لیست کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

مراکز ترک اعتیاد را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود: 1. مراکز ترک اعتیاد دولتی یا عمومی 2. کلینیک های ترک اعتیاد (خصوصی)

مراکز ترک اعتیاد در شهر شیراز نیز به صورت دولتی و خصوصی فعالیت می نمایند و دوره درمان و بهبودی زیر نظر آنها به خوبی انجام می شود. کلینیک های ترک اعتیاد به صورت خصوصی بوده و با کمپ های دولتی و عمومی متفاوت می باشد.

کلینیک ترک اعتیاد در شیراز یک محل موقت برای زندگی افراد معتاد و بیمار بوده که هدف آن ترک اعتیاد، بازگشت روحیه اجتماعی، درمان مشکلات روانی و جسمی معتادین می باشد.

هدف اصلی کلینیک های ترک مواد مخدر در شیراز، کمک های روانشناسی، خودباوری به معتادان و کمک به آنها برای بازگشت به جامعه است.

کلینیک های ترک اعتیاد ممکن است روش های درمان آنها متفاوت باشد. به عنوان مثال کلینیک های ترک اعتیادی وجود دارند که بیمار و معتاد را بستری کرده و دوره درمان در همان کلینیک انجام می شود.

اما کلینیک های دیگری نیز وجود دارد که به صورت سرپایی دوره ترک اعتیاد را انجام می دهند و معمولا افرادی از آن استفاده می کنند که اول از همه دوره بستری شدن را گذرانده اند و بعد از آن برای داشتن دوره درمانی سبک تر به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه می نمایند.

داشتن کادر درمانی متخصص و با دانش در زمینه درمان اختلالات مصرف مواد مخدر و همچنین شیوه درمانی مناسب با متدهای روز دنیا، از ویژگی های مهم کلینیک های ترک اعتیاد در شیراز و سایر شهرهای ایران می باشد که باید به آن توجه شود.

همچنین داشتن پزشک دوره دیده، تیم خدماتی، روانپزشکی، روانشناسی، پرستاری و مخصوصا داشتن امکانات رفاهی مناسب از دیگر ویژگی های این کلینیک ها به حساب می آید.

به هر حال وبسایت کارشد در این مقاله سعی بر این دارد تا کلینیک های ترک اعتیاد شیراز را نیز به شما عزیزان معرفی نماید تا از خدمات آنها در صورت لزوم بهره مند شوید.

❓در صورتی که تجربه رفتن به کمپ ترک اعتیاد را دارید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

کمپ های ترک اعتیاد بصورت زنانه یا مردانه و یا هر دو فعالیت می کنند و خدمات را بصورت جداگانه به معتادان خانم و آقا ارائه می کنند.

امروزه آمار معتادان بسیار افزایش پیدا کرده است و حتی شواهد حاکی از آن است که روز به روز بر تعداد زنان وابسته به مواد مخدر نیز بیشتر و بیشتر می شود.

به هرحال بدلیل وجود شرایط موجود در کشور ما، اعتیاد بانوان و ترک آن بسیار متفاوت تر از ترک اعتیاد آقایان بوده و وجود مراکز و کمپ های ترک اعتیاد زنان برای آنها واجب و حیاتی تر می باشد.

روند ترک اعتیاد بسیار سخت و نیاز به اراده قوی ای دارد؛ در صورتی که می خواهید اعتیاد به موارد مخدر را ترک کنید حتما با پزشک متخصص ترک اعتیاد در این کمپ ها مشورت کنید.

در شهر شیراز نیز علاوه بر کمپ های ترک اعتیاد مردان، کمپ های ترک اعتیاد زنان نیز تاسیس شده و آماده خدمت رسانی به زنان نیازمند کمک برای ترک اعتیاد می باشند.

مطمئنا با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد زنان شیراز راحت تر و با برنامه ریزی دقیق تری که در اختیار شما می گذارند، می توانید اعتیاد به موارد مخدر را کنار گذاشته و به آغوش خانواده و جامعه بازگردید.

❓در صورتی که در شیراز به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مطمئنا بعد از مراجعه به مراکز ترک اعتیاد (دولتی یا خصوصی) شما بایستی از وجود یک دکتر خوب ترک اعتیاد بهره مند شوید تا در دوره درمان به شما بیشترین کمک را کند.

ویژگی های بهترین دکتر ترک اعتیاد را می توان اینطور بیان کرد:

برای پیدا کردن بهترین دکتر ترک اعتیاد در شیراز نیز بایستی به دنبال این ویژگی ها باشید تا خیالتان کاملا آسوده و راحت باشد و روند درمان و بهبودی زیر نظر او طی شود.

روش های ترک اعتیاد متفاوتی وجود دارد که ممکن است دکتر ترک اعتیاد این روش ها را برای درمان شما استفاده نماید. (بسته به شرایط فرد)

به طور کلی می توان از این 3 روش یاد کرد:

به هر حال هر کدام از این روش ها ممکن است برای هر فرد مورد استفاده قرار گیرد، اما بهترین تشخیص در این زمینه را دکتر متخصص ترک اعتیاد خواهد داشت، پس برای ترک اعتیاد نباید به صورت دلخواه روشی را انتخاب نمود.

پزشکان قابلی در زمینه ترک اعتیاد در شهر شیراز فعالیت می نمایند و به خوبی می توانند در موارد بالا، بهترین مشاوره را به شما اختصاص دهند.

❓از نظر شما بهترین دکتر ترک اعتیاد در شیراز کیست؟

این نوع از ترک اعتیاد یک روش سم زدایی بسیار سریع می باشد که معتادان طی 4 تا 6 ساعت بیهوشی زیر نظر متخصص، از لحاظ جسمی و بدنی از مواد مخدر پاک شده و بعد از هوشیاری در بخش بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار میگیرند.

با وجود کلینیک های خوب ترک اعتیاد در شیراز می توانید از این روش هم برای درمان و بهبودی استفاده نمایید، اما اول از همه با متخصص و دکتر ترک اعتیاد در شیراز مشورت نمایید تا بهترین روش برای بهبودی و درمان شما انتخاب شود، زیرا ترک اعتیاد فوق سریع در شیراز ممکن است برای افراد با شرایط خاص جوابگو نباشد.

❓در صورتی که ترک اعتیاد فوق سریع در شیراز را تجربه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

افراد بسیاری که وابسته به مواد مخدر شده اند و به نوعی کل زندگی شان نابود شده است، شاید پولی برای پرداخت هزینه های کمپ ترک اعتیاد نداشته باشند، پس بایستی به آنها کمک شود تا در یک مرکز ترک اعتیاد رایگان روند بهبودی را پشت سر بگذارند.

کمپ های ترک اعتیاد اغلب بصورت خصوصی می باشند، ولی کمپ های ترک اعتیاد دولتی و سازمان بهزیستی خدمات مشاوره و ترک اعتیاد را بصورت رایگان یا با هزینه کم و مناسب ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپ ترک اعتیاد رایگان در شیراز می توانید به سازمان بهزیستی مراجعه کنید.

شیراز، چهارره هوابرد، خیابان سرباز، نبش خیابان شهید اعتمادی

07138381701 – 07138381702

وبسایت: اداره کل بهزیستی استات فارس

به این نکته اشاره کردیم که مراکز ترک اعتیاد در شیراز و سایر شهرها به دو دسته اصلی مراکز ترک اعتیاد دولتی و عمومی و مراکز ترک اعتیاد خصوصی تقسیم بندی شده و هزینه این کمپ ها با هم متفاوت می باشد.

هزینه کمپ ترک اعتیاد در شیراز با توجه به امکانات و خصوصیات کمپ می تواند متغیر باشد. قیمت حدودی کمپ های ترک اعتیاد 400 تا 650 هزار تومان بصورت دوره های 21 روزه یا ماهیانه می باشد.

اما برای کسب اطلاعات دقیق تر نسبت به هزینه های این کمپ ها، بهتر است با آنها تماس بگیرید و یا به آنها مراجعه نمایید.

✅مشاهده لیست کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

منابع:

تهیه شده توسط: وبسایت کارشد | انتشار: 24 فروردین 1398

در این صفحه در مورد “ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها در سال ۱۳۹۹” صحبت شد. لطفا با امتیاز و نظر دادن ما را در بهتر کردن این صفحه کمک نمایید.

اشتراک گذاری ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها

امتیاز شما به این مقاله چقدر است؟

نظر شما در مورد ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها چیست ؟

mohsen (18 خرداد 1399)

  هزینه کمپ ترک اعتیاد در شیراز چقدر هست و مراکزی هستند که به صورت رایگان ترک اعتیاد رو انجام بدن؟

  سلام محسن عزیز. هزینه کمپ های ترک اعتیاد بستگی به خصوصی یا دولتی بودن آنها داره و باید با خود کمپ ها صحبت کنید. برای آگاهی از کمپ های رایگان ترک اعتیاد باید به سازمان بهزیستی مراجعه کنید یا تماس بگیرید. راه های ارتباطی سازمان بهزیستی در صفحه موجود هست.

وبسایت کارشد با در نظر گرفتن نیاز شما عزیزان لیستی از بهترین مراکز ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری کرده است تا با مراجعه به آنها در پایین صفحه به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود (آدرس، شماره تماس، اینستاگرام، مسیریابی و …) دسترسی داشته باشید.

دسترسی سریع:

ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها، روزانه بروزرسانی میگردد. لطفا مجددا به ما سر بزنید.

بازدید: 33227 | بروزرسانی: 5 شهریور 1399

ویژگی های زیادی برای بررسی کلینیکهای ترک اعتیاد وجود دارد ولی موارد زیر میتواند شاخصه های کلیدی باشد:

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

برای ترک اعتیاد زمان مشخصی وجود ندارد ولی عوامل زیر میتواند اثر زیادی بر مدت زمان پروسه درمانی داشته باشد:

خوشبختانه اعتیاد به انواع مواد اعتیاد آور و مخدر، هرچقدر هم طولانی و زیاد باشد باز هم قابل درمان و ترک است.

بصورت علمی و عملی چنین چیزی ممکن نیست و بیشتر تبلیغات میباشد. باید توجه داشت که اولین قدم در پروسه ترک اعتیاد، سم‌زدایی میباشد که میتواند بصورت بلند مدت یا کوتاه مدت صورت بگیرد که به فرد و نظر کلینیک ترک اعتیاد بستگی دارد. خوشبختانه امروزه به دلیل متد های درمانی و دارویی جدید، پروسه ترک اعتیاد طاقت فرسا نیست.

خیر، در واقع سم زدایی اولین مرحله از پروسه ترک اعتیاد میباشد و بعد از آن فرد باید از لحاظ روحی، روانی و جسمی درمان شود. از نظر پزشکان متخصص در رابطه با ترک اعتیاد، بیماری بهبود یافته که به مدت یک‌سال هیچ‌گونه ماده مخدری مصرف نکرده باشد.

ترک اعتیاد به روندهای درمانی گفته می شود که بصورت درمان روانی یا درمان پزشکی صورت می گیرد و معمولا برای مواد مخدری مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی از داروها، الکل و … صورت میگیرد.

در همه جای دنیا به دلیل وجود مواد مخدر مختلف ممکن است هر شخصی به آن گرفتار شده و زندگی او رو به نابودی برود. بعضی از افراد به موقع دست به کار می شوند تا بتوانند از دام اعتیاد نجات پیدا کنند.

اگر فرد تصمیم به ترک اعتیاد داشته باشد و نتواند مرکز مناسبی برای ترک اعتیاد (کمپ های ترک اعتیاد) پیدا کند، دچار سردرگمی شده و نه تنها روند بهبودی او به خوبی انجام نمی شود، بلکه ممکن است دوباره روی به سمت مواد مخدر بیاورد.

در حال حاضر حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر در ایران به مواد مخدر اعتیاد داشته که از این آمار مطمئنا درصدی از آن مربوط به شهر شیراز می باشد.(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

شهر شیراز به دلیل کلان شهر بودن، متاسفانه تعداد زیادی از افراد در آن گرفتار مواد مخدر شده اند و نیاز به مراکز ترک اعتیاد دارند تا بتوانند روند بهبودی خود را پشت سر بگذارند.

وبسایت کارشد سعی بر این دارد تا با توضیح موارد زیر به شما عزیزان کمک کند بهترین مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شیراز را بشناسید و برای بهبودی و مشاوره درمانی به آنها مراجعه نمایید.

متاسفانه با ورود مواد مخدر به صورت قاچاق به کشور و فریب خوردن افراد مختلف و استفاده نمودن از آن، زندگی آنها رو به نابودی پیش می رود و بایستی برای ترک آن اول از همه خود فرد تصمیم بگیرد و با داشتن اراده ای قوی دوره درمان خود را آغاز نماید.

ترک اعتیاد به مواد مخدر به روند درمان روانی یا پزشکی اعتیاد به مواد مخدر مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی داروها و الکل اطلاق می‌شود. بنا بر تعریف اداره خدمات مواد مخدر و بهداشت روانی آمریکا تعریف ترک اعتیاد (بهبودی از اعتیاد) به این شرح است: بهبودی یک فرایند تغییر است که از طریق آن افراد برای به دست آوردن سلامت و رفاه و آسایش خود و به دست گرفتن اختیار زندگی تلاش کرده و سعی می‌کنند تا همه امکانات و قابلیت‌های بالقوهٔ خود را مجدداً به دست آورند. (منبع: ویکی پدیا)

برای درمان نمودن هر بیماری بایستی دوره ای خاص از آن طبق برنامه ریزی مشخص پیش برود تا فرد بیمار با گذشت زمان بهبود کامل یابد. اعتیاد نیز به عنوان یک بیماری شناخته شده و بایستی با این افراد مانند بیمار برخورد شود.

بعد از داشتن عزمی راسخ برای ترک مواد مخدر، بایستی زیر نظر کلینیک ها و مراکز ترک اعتیاد، دوره بهبودی خودتان را شروع نمایید. این مراکز کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد؛ زیرا با وجود برنامه ریزی دقیق تاثیر مثبتی در روند بهبودی شما حاصل خواهد شد.

افرادی که دچار اعتیاد به مواد مخدر می شوند، تعادل روحی و روانی خود را از دست می دهند و جسم آنها نیز هر روز به سمت نابودی حرکت می کند. یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در مراکز ترک اعتیاد برای بیماران رقم می خورد، بازگشت سلامت روحی، روانی و جسمانی افراد بوده و زیر نظر متخصصان دوره بهبودی کامل می شود.

به هر حال اعتیاد، اتفاق بسیار ناراحت کننده ای می باشد و در همه شهرها به خصوص شهرهای بزرگ مانند شیراز افراد بسیاری در این دام گرفتار می شوند و برای رهایی از آن بایستی اول از همه فرد تصمیم قاطعی گرفته و با مراجعه به مراکز ترک اعتیاد شیراز (کمپ های بازپروری) مراحل درمان و بهبودی را پشت سر بگذارد.

وبسایت کارشد در ادامه سعی بر این دارد تا ویژگی بهترین کمپ های ترک اعتیاد در شیراز را برای شما عزیزان توضیح دهد.

❓در صورتی که در شیراز به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

کمپ های ترک اعتیاد به افراد مختلف کمک بسیاری خواهد کرد تا از دام اعتیاد بیرون آمده و برای برگشتن به جامعه ای سالم آماده شوند.

اما دوره های ترک اعتیاد در این کمپ ها ممکن است برای هر فرد، متفاوت باشد و برای پیدا کردن بهترین کمپ ترک اعتیاد بایستی به نکاتی توجه کنید:

در شهر شیراز کمپ های ترک اعتیاد زیادی تاسیس شده و برای کمک به بیماران گرفتار مواد مخدر آماده خدمت رسانی می باشند. شما عزیزان می توانید با توجه به نکات بالا، بهترین کمپ ترک اعتیاد شیراز را شناسایی کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

❓از نظر شما بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز کدام است؟

با توجه به مواردی که در این مقاله گفته شد، افرادی که به دنبال ترک اعتیاد هستند و می خواهند روند بهبودی خود را زیر نظر کمپ های ترک اعتیاد پشت سر بگذارند، بایستی آدرس این کمپ ها را داشته باشند تا بتوانند به راحتی به آنها مراجعه نمایند.

وبسایت کارشد در این مقاله لیستی از آدرس بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری کرده و شما عزیزان می توانید برای مشاهده بهترین کمپ های ترک اعتیاد، از فیلتر نمایش محبوب ترین ها نیز استفاده کنید.

✅مشاهده لیست کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

مراکز ترک اعتیاد را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود: 1. مراکز ترک اعتیاد دولتی یا عمومی 2. کلینیک های ترک اعتیاد (خصوصی)

مراکز ترک اعتیاد در شهر شیراز نیز به صورت دولتی و خصوصی فعالیت می نمایند و دوره درمان و بهبودی زیر نظر آنها به خوبی انجام می شود. کلینیک های ترک اعتیاد به صورت خصوصی بوده و با کمپ های دولتی و عمومی متفاوت می باشد.

کلینیک ترک اعتیاد در شیراز یک محل موقت برای زندگی افراد معتاد و بیمار بوده که هدف آن ترک اعتیاد، بازگشت روحیه اجتماعی، درمان مشکلات روانی و جسمی معتادین می باشد.

هدف اصلی کلینیک های ترک مواد مخدر در شیراز، کمک های روانشناسی، خودباوری به معتادان و کمک به آنها برای بازگشت به جامعه است.

کلینیک های ترک اعتیاد ممکن است روش های درمان آنها متفاوت باشد. به عنوان مثال کلینیک های ترک اعتیادی وجود دارند که بیمار و معتاد را بستری کرده و دوره درمان در همان کلینیک انجام می شود.

اما کلینیک های دیگری نیز وجود دارد که به صورت سرپایی دوره ترک اعتیاد را انجام می دهند و معمولا افرادی از آن استفاده می کنند که اول از همه دوره بستری شدن را گذرانده اند و بعد از آن برای داشتن دوره درمانی سبک تر به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه می نمایند.

داشتن کادر درمانی متخصص و با دانش در زمینه درمان اختلالات مصرف مواد مخدر و همچنین شیوه درمانی مناسب با متدهای روز دنیا، از ویژگی های مهم کلینیک های ترک اعتیاد در شیراز و سایر شهرهای ایران می باشد که باید به آن توجه شود.

همچنین داشتن پزشک دوره دیده، تیم خدماتی، روانپزشکی، روانشناسی، پرستاری و مخصوصا داشتن امکانات رفاهی مناسب از دیگر ویژگی های این کلینیک ها به حساب می آید.

به هر حال وبسایت کارشد در این مقاله سعی بر این دارد تا کلینیک های ترک اعتیاد شیراز را نیز به شما عزیزان معرفی نماید تا از خدمات آنها در صورت لزوم بهره مند شوید.

❓در صورتی که تجربه رفتن به کمپ ترک اعتیاد را دارید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

کمپ های ترک اعتیاد بصورت زنانه یا مردانه و یا هر دو فعالیت می کنند و خدمات را بصورت جداگانه به معتادان خانم و آقا ارائه می کنند.

امروزه آمار معتادان بسیار افزایش پیدا کرده است و حتی شواهد حاکی از آن است که روز به روز بر تعداد زنان وابسته به مواد مخدر نیز بیشتر و بیشتر می شود.

به هرحال بدلیل وجود شرایط موجود در کشور ما، اعتیاد بانوان و ترک آن بسیار متفاوت تر از ترک اعتیاد آقایان بوده و وجود مراکز و کمپ های ترک اعتیاد زنان برای آنها واجب و حیاتی تر می باشد.

روند ترک اعتیاد بسیار سخت و نیاز به اراده قوی ای دارد؛ در صورتی که می خواهید اعتیاد به موارد مخدر را ترک کنید حتما با پزشک متخصص ترک اعتیاد در این کمپ ها مشورت کنید.

در شهر شیراز نیز علاوه بر کمپ های ترک اعتیاد مردان، کمپ های ترک اعتیاد زنان نیز تاسیس شده و آماده خدمت رسانی به زنان نیازمند کمک برای ترک اعتیاد می باشند.

مطمئنا با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد زنان شیراز راحت تر و با برنامه ریزی دقیق تری که در اختیار شما می گذارند، می توانید اعتیاد به موارد مخدر را کنار گذاشته و به آغوش خانواده و جامعه بازگردید.

❓در صورتی که در شیراز به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مطمئنا بعد از مراجعه به مراکز ترک اعتیاد (دولتی یا خصوصی) شما بایستی از وجود یک دکتر خوب ترک اعتیاد بهره مند شوید تا در دوره درمان به شما بیشترین کمک را کند.

ویژگی های بهترین دکتر ترک اعتیاد را می توان اینطور بیان کرد:

برای پیدا کردن بهترین دکتر ترک اعتیاد در شیراز نیز بایستی به دنبال این ویژگی ها باشید تا خیالتان کاملا آسوده و راحت باشد و روند درمان و بهبودی زیر نظر او طی شود.

روش های ترک اعتیاد متفاوتی وجود دارد که ممکن است دکتر ترک اعتیاد این روش ها را برای درمان شما استفاده نماید. (بسته به شرایط فرد)

به طور کلی می توان از این 3 روش یاد کرد:

به هر حال هر کدام از این روش ها ممکن است برای هر فرد مورد استفاده قرار گیرد، اما بهترین تشخیص در این زمینه را دکتر متخصص ترک اعتیاد خواهد داشت، پس برای ترک اعتیاد نباید به صورت دلخواه روشی را انتخاب نمود.

پزشکان قابلی در زمینه ترک اعتیاد در شهر شیراز فعالیت می نمایند و به خوبی می توانند در موارد بالا، بهترین مشاوره را به شما اختصاص دهند.

❓از نظر شما بهترین دکتر ترک اعتیاد در شیراز کیست؟

این نوع از ترک اعتیاد یک روش سم زدایی بسیار سریع می باشد که معتادان طی 4 تا 6 ساعت بیهوشی زیر نظر متخصص، از لحاظ جسمی و بدنی از مواد مخدر پاک شده و بعد از هوشیاری در بخش بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار میگیرند.

با وجود کلینیک های خوب ترک اعتیاد در شیراز می توانید از این روش هم برای درمان و بهبودی استفاده نمایید، اما اول از همه با متخصص و دکتر ترک اعتیاد در شیراز مشورت نمایید تا بهترین روش برای بهبودی و درمان شما انتخاب شود، زیرا ترک اعتیاد فوق سریع در شیراز ممکن است برای افراد با شرایط خاص جوابگو نباشد.

❓در صورتی که ترک اعتیاد فوق سریع در شیراز را تجربه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

افراد بسیاری که وابسته به مواد مخدر شده اند و به نوعی کل زندگی شان نابود شده است، شاید پولی برای پرداخت هزینه های کمپ ترک اعتیاد نداشته باشند، پس بایستی به آنها کمک شود تا در یک مرکز ترک اعتیاد رایگان روند بهبودی را پشت سر بگذارند.

کمپ های ترک اعتیاد اغلب بصورت خصوصی می باشند، ولی کمپ های ترک اعتیاد دولتی و سازمان بهزیستی خدمات مشاوره و ترک اعتیاد را بصورت رایگان یا با هزینه کم و مناسب ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپ ترک اعتیاد رایگان در شیراز می توانید به سازمان بهزیستی مراجعه کنید.

شیراز، چهارره هوابرد، خیابان سرباز، نبش خیابان شهید اعتمادی

07138381701 – 07138381702

وبسایت: اداره کل بهزیستی استات فارس

به این نکته اشاره کردیم که مراکز ترک اعتیاد در شیراز و سایر شهرها به دو دسته اصلی مراکز ترک اعتیاد دولتی و عمومی و مراکز ترک اعتیاد خصوصی تقسیم بندی شده و هزینه این کمپ ها با هم متفاوت می باشد.

هزینه کمپ ترک اعتیاد در شیراز با توجه به امکانات و خصوصیات کمپ می تواند متغیر باشد. قیمت حدودی کمپ های ترک اعتیاد 400 تا 650 هزار تومان بصورت دوره های 21 روزه یا ماهیانه می باشد.

اما برای کسب اطلاعات دقیق تر نسبت به هزینه های این کمپ ها، بهتر است با آنها تماس بگیرید و یا به آنها مراجعه نمایید.

✅مشاهده لیست کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

منابع:

تهیه شده توسط: وبسایت کارشد | انتشار: 24 فروردین 1398

در این صفحه در مورد “ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها در سال ۱۳۹۹” صحبت شد. لطفا با امتیاز و نظر دادن ما را در بهتر کردن این صفحه کمک نمایید.

اشتراک گذاری ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها

امتیاز شما به این مقاله چقدر است؟

نظر شما در مورد ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها چیست ؟

mohsen (18 خرداد 1399)

  هزینه کمپ ترک اعتیاد در شیراز چقدر هست و مراکزی هستند که به صورت رایگان ترک اعتیاد رو انجام بدن؟

  سلام محسن عزیز. هزینه کمپ های ترک اعتیاد بستگی به خصوصی یا دولتی بودن آنها داره و باید با خود کمپ ها صحبت کنید. برای آگاهی از کمپ های رایگان ترک اعتیاد باید به سازمان بهزیستی مراجعه کنید یا تماس بگیرید. راه های ارتباطی سازمان بهزیستی در صفحه موجود هست.

وبسایت کارشد با در نظر گرفتن نیاز شما عزیزان لیستی از بهترین مراکز ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری کرده است تا با مراجعه به آنها در پایین صفحه به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود (آدرس، شماره تماس، اینستاگرام، مسیریابی و …) دسترسی داشته باشید.

دسترسی سریع:

ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها، روزانه بروزرسانی میگردد. لطفا مجددا به ما سر بزنید.

بازدید: 33227 | بروزرسانی: 5 شهریور 1399

ویژگی های زیادی برای بررسی کلینیکهای ترک اعتیاد وجود دارد ولی موارد زیر میتواند شاخصه های کلیدی باشد:

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

برای ترک اعتیاد زمان مشخصی وجود ندارد ولی عوامل زیر میتواند اثر زیادی بر مدت زمان پروسه درمانی داشته باشد:

خوشبختانه اعتیاد به انواع مواد اعتیاد آور و مخدر، هرچقدر هم طولانی و زیاد باشد باز هم قابل درمان و ترک است.

بصورت علمی و عملی چنین چیزی ممکن نیست و بیشتر تبلیغات میباشد. باید توجه داشت که اولین قدم در پروسه ترک اعتیاد، سم‌زدایی میباشد که میتواند بصورت بلند مدت یا کوتاه مدت صورت بگیرد که به فرد و نظر کلینیک ترک اعتیاد بستگی دارد. خوشبختانه امروزه به دلیل متد های درمانی و دارویی جدید، پروسه ترک اعتیاد طاقت فرسا نیست.

خیر، در واقع سم زدایی اولین مرحله از پروسه ترک اعتیاد میباشد و بعد از آن فرد باید از لحاظ روحی، روانی و جسمی درمان شود. از نظر پزشکان متخصص در رابطه با ترک اعتیاد، بیماری بهبود یافته که به مدت یک‌سال هیچ‌گونه ماده مخدری مصرف نکرده باشد.

ترک اعتیاد به روندهای درمانی گفته می شود که بصورت درمان روانی یا درمان پزشکی صورت می گیرد و معمولا برای مواد مخدری مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی از داروها، الکل و … صورت میگیرد.

در همه جای دنیا به دلیل وجود مواد مخدر مختلف ممکن است هر شخصی به آن گرفتار شده و زندگی او رو به نابودی برود. بعضی از افراد به موقع دست به کار می شوند تا بتوانند از دام اعتیاد نجات پیدا کنند.

اگر فرد تصمیم به ترک اعتیاد داشته باشد و نتواند مرکز مناسبی برای ترک اعتیاد (کمپ های ترک اعتیاد) پیدا کند، دچار سردرگمی شده و نه تنها روند بهبودی او به خوبی انجام نمی شود، بلکه ممکن است دوباره روی به سمت مواد مخدر بیاورد.

در حال حاضر حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر در ایران به مواد مخدر اعتیاد داشته که از این آمار مطمئنا درصدی از آن مربوط به شهر شیراز می باشد.(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

شهر شیراز به دلیل کلان شهر بودن، متاسفانه تعداد زیادی از افراد در آن گرفتار مواد مخدر شده اند و نیاز به مراکز ترک اعتیاد دارند تا بتوانند روند بهبودی خود را پشت سر بگذارند.

وبسایت کارشد سعی بر این دارد تا با توضیح موارد زیر به شما عزیزان کمک کند بهترین مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شیراز را بشناسید و برای بهبودی و مشاوره درمانی به آنها مراجعه نمایید.

متاسفانه با ورود مواد مخدر به صورت قاچاق به کشور و فریب خوردن افراد مختلف و استفاده نمودن از آن، زندگی آنها رو به نابودی پیش می رود و بایستی برای ترک آن اول از همه خود فرد تصمیم بگیرد و با داشتن اراده ای قوی دوره درمان خود را آغاز نماید.

ترک اعتیاد به مواد مخدر به روند درمان روانی یا پزشکی اعتیاد به مواد مخدر مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی داروها و الکل اطلاق می‌شود. بنا بر تعریف اداره خدمات مواد مخدر و بهداشت روانی آمریکا تعریف ترک اعتیاد (بهبودی از اعتیاد) به این شرح است: بهبودی یک فرایند تغییر است که از طریق آن افراد برای به دست آوردن سلامت و رفاه و آسایش خود و به دست گرفتن اختیار زندگی تلاش کرده و سعی می‌کنند تا همه امکانات و قابلیت‌های بالقوهٔ خود را مجدداً به دست آورند. (منبع: ویکی پدیا)

برای درمان نمودن هر بیماری بایستی دوره ای خاص از آن طبق برنامه ریزی مشخص پیش برود تا فرد بیمار با گذشت زمان بهبود کامل یابد. اعتیاد نیز به عنوان یک بیماری شناخته شده و بایستی با این افراد مانند بیمار برخورد شود.

بعد از داشتن عزمی راسخ برای ترک مواد مخدر، بایستی زیر نظر کلینیک ها و مراکز ترک اعتیاد، دوره بهبودی خودتان را شروع نمایید. این مراکز کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد؛ زیرا با وجود برنامه ریزی دقیق تاثیر مثبتی در روند بهبودی شما حاصل خواهد شد.

افرادی که دچار اعتیاد به مواد مخدر می شوند، تعادل روحی و روانی خود را از دست می دهند و جسم آنها نیز هر روز به سمت نابودی حرکت می کند. یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در مراکز ترک اعتیاد برای بیماران رقم می خورد، بازگشت سلامت روحی، روانی و جسمانی افراد بوده و زیر نظر متخصصان دوره بهبودی کامل می شود.

به هر حال اعتیاد، اتفاق بسیار ناراحت کننده ای می باشد و در همه شهرها به خصوص شهرهای بزرگ مانند شیراز افراد بسیاری در این دام گرفتار می شوند و برای رهایی از آن بایستی اول از همه فرد تصمیم قاطعی گرفته و با مراجعه به مراکز ترک اعتیاد شیراز (کمپ های بازپروری) مراحل درمان و بهبودی را پشت سر بگذارد.

وبسایت کارشد در ادامه سعی بر این دارد تا ویژگی بهترین کمپ های ترک اعتیاد در شیراز را برای شما عزیزان توضیح دهد.

❓در صورتی که در شیراز به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

کمپ های ترک اعتیاد به افراد مختلف کمک بسیاری خواهد کرد تا از دام اعتیاد بیرون آمده و برای برگشتن به جامعه ای سالم آماده شوند.

اما دوره های ترک اعتیاد در این کمپ ها ممکن است برای هر فرد، متفاوت باشد و برای پیدا کردن بهترین کمپ ترک اعتیاد بایستی به نکاتی توجه کنید:

در شهر شیراز کمپ های ترک اعتیاد زیادی تاسیس شده و برای کمک به بیماران گرفتار مواد مخدر آماده خدمت رسانی می باشند. شما عزیزان می توانید با توجه به نکات بالا، بهترین کمپ ترک اعتیاد شیراز را شناسایی کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

❓از نظر شما بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز کدام است؟

با توجه به مواردی که در این مقاله گفته شد، افرادی که به دنبال ترک اعتیاد هستند و می خواهند روند بهبودی خود را زیر نظر کمپ های ترک اعتیاد پشت سر بگذارند، بایستی آدرس این کمپ ها را داشته باشند تا بتوانند به راحتی به آنها مراجعه نمایند.

وبسایت کارشد در این مقاله لیستی از آدرس بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری کرده و شما عزیزان می توانید برای مشاهده بهترین کمپ های ترک اعتیاد، از فیلتر نمایش محبوب ترین ها نیز استفاده کنید.

✅مشاهده لیست کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

مراکز ترک اعتیاد را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود: 1. مراکز ترک اعتیاد دولتی یا عمومی 2. کلینیک های ترک اعتیاد (خصوصی)

مراکز ترک اعتیاد در شهر شیراز نیز به صورت دولتی و خصوصی فعالیت می نمایند و دوره درمان و بهبودی زیر نظر آنها به خوبی انجام می شود. کلینیک های ترک اعتیاد به صورت خصوصی بوده و با کمپ های دولتی و عمومی متفاوت می باشد.

کلینیک ترک اعتیاد در شیراز یک محل موقت برای زندگی افراد معتاد و بیمار بوده که هدف آن ترک اعتیاد، بازگشت روحیه اجتماعی، درمان مشکلات روانی و جسمی معتادین می باشد.

هدف اصلی کلینیک های ترک مواد مخدر در شیراز، کمک های روانشناسی، خودباوری به معتادان و کمک به آنها برای بازگشت به جامعه است.

کلینیک های ترک اعتیاد ممکن است روش های درمان آنها متفاوت باشد. به عنوان مثال کلینیک های ترک اعتیادی وجود دارند که بیمار و معتاد را بستری کرده و دوره درمان در همان کلینیک انجام می شود.

اما کلینیک های دیگری نیز وجود دارد که به صورت سرپایی دوره ترک اعتیاد را انجام می دهند و معمولا افرادی از آن استفاده می کنند که اول از همه دوره بستری شدن را گذرانده اند و بعد از آن برای داشتن دوره درمانی سبک تر به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه می نمایند.

داشتن کادر درمانی متخصص و با دانش در زمینه درمان اختلالات مصرف مواد مخدر و همچنین شیوه درمانی مناسب با متدهای روز دنیا، از ویژگی های مهم کلینیک های ترک اعتیاد در شیراز و سایر شهرهای ایران می باشد که باید به آن توجه شود.

همچنین داشتن پزشک دوره دیده، تیم خدماتی، روانپزشکی، روانشناسی، پرستاری و مخصوصا داشتن امکانات رفاهی مناسب از دیگر ویژگی های این کلینیک ها به حساب می آید.

به هر حال وبسایت کارشد در این مقاله سعی بر این دارد تا کلینیک های ترک اعتیاد شیراز را نیز به شما عزیزان معرفی نماید تا از خدمات آنها در صورت لزوم بهره مند شوید.

❓در صورتی که تجربه رفتن به کمپ ترک اعتیاد را دارید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

کمپ های ترک اعتیاد بصورت زنانه یا مردانه و یا هر دو فعالیت می کنند و خدمات را بصورت جداگانه به معتادان خانم و آقا ارائه می کنند.

امروزه آمار معتادان بسیار افزایش پیدا کرده است و حتی شواهد حاکی از آن است که روز به روز بر تعداد زنان وابسته به مواد مخدر نیز بیشتر و بیشتر می شود.

به هرحال بدلیل وجود شرایط موجود در کشور ما، اعتیاد بانوان و ترک آن بسیار متفاوت تر از ترک اعتیاد آقایان بوده و وجود مراکز و کمپ های ترک اعتیاد زنان برای آنها واجب و حیاتی تر می باشد.

روند ترک اعتیاد بسیار سخت و نیاز به اراده قوی ای دارد؛ در صورتی که می خواهید اعتیاد به موارد مخدر را ترک کنید حتما با پزشک متخصص ترک اعتیاد در این کمپ ها مشورت کنید.

در شهر شیراز نیز علاوه بر کمپ های ترک اعتیاد مردان، کمپ های ترک اعتیاد زنان نیز تاسیس شده و آماده خدمت رسانی به زنان نیازمند کمک برای ترک اعتیاد می باشند.

مطمئنا با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد زنان شیراز راحت تر و با برنامه ریزی دقیق تری که در اختیار شما می گذارند، می توانید اعتیاد به موارد مخدر را کنار گذاشته و به آغوش خانواده و جامعه بازگردید.

❓در صورتی که در شیراز به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

مطمئنا بعد از مراجعه به مراکز ترک اعتیاد (دولتی یا خصوصی) شما بایستی از وجود یک دکتر خوب ترک اعتیاد بهره مند شوید تا در دوره درمان به شما بیشترین کمک را کند.

ویژگی های بهترین دکتر ترک اعتیاد را می توان اینطور بیان کرد:

برای پیدا کردن بهترین دکتر ترک اعتیاد در شیراز نیز بایستی به دنبال این ویژگی ها باشید تا خیالتان کاملا آسوده و راحت باشد و روند درمان و بهبودی زیر نظر او طی شود.

روش های ترک اعتیاد متفاوتی وجود دارد که ممکن است دکتر ترک اعتیاد این روش ها را برای درمان شما استفاده نماید. (بسته به شرایط فرد)

به طور کلی می توان از این 3 روش یاد کرد:

به هر حال هر کدام از این روش ها ممکن است برای هر فرد مورد استفاده قرار گیرد، اما بهترین تشخیص در این زمینه را دکتر متخصص ترک اعتیاد خواهد داشت، پس برای ترک اعتیاد نباید به صورت دلخواه روشی را انتخاب نمود.

پزشکان قابلی در زمینه ترک اعتیاد در شهر شیراز فعالیت می نمایند و به خوبی می توانند در موارد بالا، بهترین مشاوره را به شما اختصاص دهند.

❓از نظر شما بهترین دکتر ترک اعتیاد در شیراز کیست؟

این نوع از ترک اعتیاد یک روش سم زدایی بسیار سریع می باشد که معتادان طی 4 تا 6 ساعت بیهوشی زیر نظر متخصص، از لحاظ جسمی و بدنی از مواد مخدر پاک شده و بعد از هوشیاری در بخش بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار میگیرند.

با وجود کلینیک های خوب ترک اعتیاد در شیراز می توانید از این روش هم برای درمان و بهبودی استفاده نمایید، اما اول از همه با متخصص و دکتر ترک اعتیاد در شیراز مشورت نمایید تا بهترین روش برای بهبودی و درمان شما انتخاب شود، زیرا ترک اعتیاد فوق سریع در شیراز ممکن است برای افراد با شرایط خاص جوابگو نباشد.

❓در صورتی که ترک اعتیاد فوق سریع در شیراز را تجربه کرده اید؛ در بخش نظر ها، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

افراد بسیاری که وابسته به مواد مخدر شده اند و به نوعی کل زندگی شان نابود شده است، شاید پولی برای پرداخت هزینه های کمپ ترک اعتیاد نداشته باشند، پس بایستی به آنها کمک شود تا در یک مرکز ترک اعتیاد رایگان روند بهبودی را پشت سر بگذارند.

کمپ های ترک اعتیاد اغلب بصورت خصوصی می باشند، ولی کمپ های ترک اعتیاد دولتی و سازمان بهزیستی خدمات مشاوره و ترک اعتیاد را بصورت رایگان یا با هزینه کم و مناسب ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپ ترک اعتیاد رایگان در شیراز می توانید به سازمان بهزیستی مراجعه کنید.

شیراز، چهارره هوابرد، خیابان سرباز، نبش خیابان شهید اعتمادی

07138381701 – 07138381702

وبسایت: اداره کل بهزیستی استات فارس

به این نکته اشاره کردیم که مراکز ترک اعتیاد در شیراز و سایر شهرها به دو دسته اصلی مراکز ترک اعتیاد دولتی و عمومی و مراکز ترک اعتیاد خصوصی تقسیم بندی شده و هزینه این کمپ ها با هم متفاوت می باشد.

هزینه کمپ ترک اعتیاد در شیراز با توجه به امکانات و خصوصیات کمپ می تواند متغیر باشد. قیمت حدودی کمپ های ترک اعتیاد 400 تا 650 هزار تومان بصورت دوره های 21 روزه یا ماهیانه می باشد.

اما برای کسب اطلاعات دقیق تر نسبت به هزینه های این کمپ ها، بهتر است با آنها تماس بگیرید و یا به آنها مراجعه نمایید.

✅مشاهده لیست کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

منابع:

تهیه شده توسط: وبسایت کارشد | انتشار: 24 فروردین 1398

در این صفحه در مورد “ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها در سال ۱۳۹۹” صحبت شد. لطفا با امتیاز و نظر دادن ما را در بهتر کردن این صفحه کمک نمایید.

اشتراک گذاری ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها

امتیاز شما به این مقاله چقدر است؟

نظر شما در مورد ترک اعتیاد در شیراز + معرفی بهترین کمپ ها چیست ؟

mohsen (18 خرداد 1399)

  هزینه کمپ ترک اعتیاد در شیراز چقدر هست و مراکزی هستند که به صورت رایگان ترک اعتیاد رو انجام بدن؟

  سلام محسن عزیز. هزینه کمپ های ترک اعتیاد بستگی به خصوصی یا دولتی بودن آنها داره و باید با خود کمپ ها صحبت کنید. برای آگاهی از کمپ های رایگان ترک اعتیاد باید به سازمان بهزیستی مراجعه کنید یا تماس بگیرید. راه های ارتباطی سازمان بهزیستی در صفحه موجود هست.

کمپ های ترک اعتیاد استان فارس

در تمام جوامع، مسائل و مشکلات فردی، خانوادگی و اجتماعی موجب ایجاد آسیب های بسیاری مانند بیکاری، طلاق و اعتیاد می شوند. تخلف از هنجارها، به آسیب و بحران منجر می شوند. بحرانی که برای حل شدن آن، نیاز به مشارکت تمامی افراد جامعه می باشد. اعتیاد از بحران هایی است که برای حل آن، تصمیم و اراده فردی، حمایت خانواده و جامعه ضروری می باشد. در حال حاضر مراکزترک اعتیاد بسیاری در کشور، زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کنند و به افراد درگیر اعتیاد کمک می کنند تا از این جاده پر پیچ و خم با موفقیت عبور کرده و به جمع خانواده و دوستان خود باز گردند. خوشبختانه با وجود دنیای عظیم اینترنت، درهر کجا که باشید می توانید مراکز ترک اعتیاد را شناسایی کرده و با اطلاع از نحوه کار آن ها، مرکز مورد نظر خود برای شروع تغییر انتخاب کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت www.hafezcamp.com  ترک اعتیاد در شیراز، کمپ های ترک اعتیاد در شیراز، کمپ های ترک اعتیاد استان فارس، کمپ ترک اعتیاد رایگان در شیراز را شناسایی کنید.

برای درمان اعتیاد، دو روش وجود دارد، اولین روش بر پایه سم زدایی است، فرد بعد از انجام این روش، از هیچ ماده مخدری استفاده نکرده و بطور کامل از مصرف مواد پرهیز می کند. در این درمان از روش های مشاوره، روان درمانی و درمان دارویی برای جلوگیری از عود انجام می شود. کمپ های ترک اعتیاد در شیراز و هم چنین کمپ ترک اعتیاد رایگان در شیراز، ازمشاوره و روان درمانی برای ترک اعتیاد در شیراز استفاده می کنند. در جریان روان درمانی و مشاوره گروهی، افراد با به اشتراک گذاشتن مشکلات خود از تجربیات یکدیگر استفاده می کنند. در جلسه مشاوره گروهی به دلیل وجود نقطه اشتراک افراد مبتلا به اعتیاد، اعتماد به نفس فرد افزایش می یابد. درمشاوره فردی، مشاور یا روان شناس، راه های کاهش آسیب را با فرد تحت درمان مطرح کرده و در ارتباط با مسائلی که تمایلی به بازگویی آن ها در جمع ندارد به گفتگو می پردازد. یکی از مسائل مهم در امر مشاوره در ترک اعتیاد، آموزش مهارت های زندگی است، این مهارت ها به قدرت سازگاری و انطباق فرد با مسائل کمک می کند. مشاور تلاش می کند به بیمار، در زمینه  توانایی حل مساَله، کاهش استرس و شرایطی که احتمال بازگشت مجدد به اعتیاد را فراهم می کند آگاهی های لازم را بدهد.

کمپ های ترک اعتیاد استان فارس

از اولین اقداماتی که زمینه ترک اعتیاد را به صورت جدی فراهم می کند، تصمیم گیری و اراده فرد معتاد است، باوری که در او ایجاد و او را مصمم می کند تا برای بهبودی تلاش کند. در گام بعد، روان پزشک و پزشک در زمینه های مختلف روان پزشکی ، پزشکی، شخصیتی و جسمی به ارزیابی فرد معتاد می پردازند. پزشک اطلاعات لازم را با بیمار و خانواده فرد در میان گذاشته و اقدامات لازم برای بستری و انتخاب روش درمان را انجام می دهد. بعد از مرحله ترک حداقل به مدت یک سال، بیمار، باید با روان پزشک در ارتباط بوده و کلیه درمان های دارویی و غیر دارویی مانند خانواده درمانی و گروه درمانی را انجام  دهد. شروع فعالیت های ورزشی و فراهم کردن شرایطی برای کار یا بازگشت به کار قبلی از اقدامات موثر کمپ های فعال، کمپ های ترک اعتیاد رایگان در شیراز و کمپ های ترک اعتیاد استان فارس می باشد.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

 به طور کلی مرحله ترک اعتیاد حدود شش ماه به طول می انجامد که شامل مراحل زیر است:

هموطنان عزیز برای ترک اعتیاد در شیراز می توانند با مراجعه به کمپ های ترک اعتیاد استان فارس و کمپ های ترک اعتیاد در شیراز، از خدمات  مشاوره ایی این مراکز بهره مند گردند.

 

شیراز، ورودی فاز دو صدرا ، روبروی کارخانه کولر هوای ، کانون نشاط ، تلفن : ۰۹۱۷۲۵۵۳۰۳۶

شیراز، ورودی فاز دو صدرا ، روبروی کارخانه کولر هوای ، کانون نشاط ، تلفن : 09172553036

جهت دریافت آخرین اخبار و مطالب و دریافت آنها در ایمیل خود کافیست در خبرنامه سایت ما عضو شوید تا به صورت خودکار آنها را در ایمیل خود دریافت کنید




آيا آدرس بهترين مراكز ترك اعتياد شيراز را مي شناسيد؟ اعتياد به مواد مخدر يكي از بزرگترين مشكلات دنياي امروز است. از جمله معروفترين مواد اعتياد آور مي توان به هروئين، مورفين، متادون، ترياك، شيره ، شيشه، حشيش، ترامادول، ماده مخدر گل ، بوپرنورفين يا ب 2 و … اشاره داشت. در مناطق مختلف دنيا بسته به ذائقه و شرايطي موجود در آن منطقه مصرف يك يا چند تا از اين مواد مخدر بيشتر است. يكي از مسائلي است كه بسياري از افراد درگير آن بودند عدم اطلاع از آدرس مراكز ترك اعتياد شيراز بود. به همين دليل مركز مشاوره هنر زندگي تصميم گرفت تا براي تسهيل دسترس مردم شيراز به مراكز ترك اعتياد، آدرس تمامي مراكز ترك اعتياد در شيراز را جمع آوري و معرفي نمايد. براي اطلاع از انواع مواد مخدر ، انواع مواد محرك ، انواع مواد توهم زا و نشانه هاي اعتياد به مواد مخدر كليك كنيد. براي عضويت در كانال مشاوره ترك اعتياد كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره ترك اعتياد و اطلاع از آدرس بهترين مراكز ترك اعتياد شيراز مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگيريد.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

 

مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي به منظور تسهيل دسترسي مردم شيراز به كمپ هاي ترك اعتياد شيراز ، آدرس بهترين مراكز ترك اعتياد شيراز جمع آوري كرده است. شما مي توانيد آدرس مراكز ترك اعتياد شيراز را در جدول زير مشاهده نماييد. جمع آوري آدرس مراكز ترك اعتياد شيراز تنها به منظور كمك به مردم شيراز براي دسترس راحت تر به مراكز ترك اعتياد شيراز انجام شده است. براي كسب اطلاع بيشتر در مورد بهترين روش ترك اعتياد و آدرس مراكز ترك اعتياد شيراز مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره هنر زندگي تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنند.

 

آدرس مراكز ترك اعتياد شيراز

شماره

نام مراكز ترك اعتياد در شيراز

نشاني مراكز ترك اعتياد در شيراز

1

كلينيك ترك اعتياد شيراز- روزنو

شيراز، قصردشت، سه راه عفيف آباد، ساختمان كيميا

2

مركز ترك اعتياد شيراز -گام پاك

شيراز، بلوار ميرزاي شيرازي، نرسيده به زيرگذر صنايع، جنب بيرون بر مهماني

3

مركز ترك اعتياد شيراز- فرادي روشن

شيراز، معالي آباد، نبش خيابان پزشكان، ساختمان ياقوت، طبقه دوم

4

مركز ترك اعتياد شيراز- رويش جوانه هاي اميد

شيراز، سلطان آباد، بلوار اصلي، بلوار پرفسور خدادوست، كوچه شهيد خسروي، انتهاي كوچه سمت راست

5

كمپ ترك اعتياد شيراز – مهرافرين

شيراز، گويم، انتهاي خيابان آبشار سرچشمه 

6

مركز ترك اعتياد زندگي نو

شيراز، گلستان بين فلكه اول و دوم، رو به روي خيابان آهار

7

مركز ترك اعتياد شيراز- پي سي

شيراز، بلوار هفت تنان، كوچه 27،جنب بهزيستي مرجاني

8

مركز ترك اعتياد شيراز- نيايش

شيراز، بلوار آزادي، خيابان حر، نبش خيابان حدادي، رو به روي فروشگاه پارس لند

9

كلينيك ترك اعتياد شيراز- پژواك

شيراز، خيابان مشير فاطمي، ساختمان شيراز پاساژ، طبقه دوم 

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

10

كمپ ترك اعتياد شيراز – قلات

شيراز، قلات، كوچه 9

11

مركز ترك اعتياد شيراز – حافظ

شيراز، جاده كوار، بعد از دهنو، خيابان صدا و سيما،جنب تالار پذيرايي ياس

12

ترك اعتياد شيراز – آرمان

شيراز، خيابان سيبويه، خيابان شيشه گري

13

مركز ترك اعتياد شيراز – فانوس

شيراز، سه راه نمازي، به طرف طالقاني، طبقه بالاي كفش ملي

14

ترك اعتياد شيراز – دكتر كوشش

شيراز، فلكه دانشجو، اول بلوار چمران،كوچه 4، ساختمان بهار، طبقه سوم

15

ترك اعتياد شيراز – دكتر زايجاني

شيراز، سعديه جنوبي، بلوار بوستان، جنب داروخانه بوستان

16

مركز ترك اعتياد شيراز – پرتو (سر پايي)

شيراز، خيابان ارديبهشت، جنب بيمارستان امامي، طبقه اول، واحد 18

17

جمعيت خيريه تولد دوباره

شيراز، خيابان سميه، كوچه 3

18

كمپ ترك اعتياد شيراز – زندگي دوباره پارس

شيراز، ميدان گلسرخ

براي كسب اطلاع دقيق از آدرس بهترين كمپ هاي ترك اعتياد شيراز مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگيريد تا از خدمات مشاور تلفني و حضوري اين مركز بهرمند گرديد.

 

اولين قدم براي ترك اعتياد تصميم خود فرد است. زماني كه شما به دنبال يك مركز ترك اعتياد هستيد، پس تصميم خود را گرفته ايد. فردي كه اعتياد به مواد مخدر دارد از نظر جسمي و رواني وابسته مي شود. براي درمان جسمي مراكز ترك اعتياد و پزشك نقش بسيار موثري را بازي مي كنند. مراكز ترك اعتياد شيراز به سم زدايي در افراد كمك مي كند. سم زدايي موادر مخدر در اصطلاح عاميانه به معني تعويض خون فرد معتاد و خروج مواد مخدر اعتياد آور از بدن فرد معتاد مي باشد. درمان وابستگي رواني در حين درمان و بعد از آن نقش اساسي دارد كه با كمك راه كار هاي ارائه شده توسط روانشناس و روان پزشك مي تواند رهايي و ترك صد در صد مواد مخدر دست يابيد. درمان اعتياد زماني نتيجه بخش است كه خماري و علائم ترك در فرد از بين برود و فرد بتواند با مصرف مواد مخدر مقابله كند. براي ترك اعتياد به مواد مخدر مراجعه به مراكز ترك اعتياد در شيراز و مراكز سم زدايي فوق سريع در شيراز و كمپ هاي ترك اعتياد در شيراز مراجعه كنيد. براي دريافت مشاوره  ترك اعتياد شما مي توانيد از مشاوره تلفني استفاده نماييد، چرا كه اعتياد به برخي از مواد مخدر به سادگي صورت مي گيرد و نياز به بستري شدن ندارد. مركز مشاوره ترك اعتياد هنر زندگي آماده است تا با خدمات مشاوره تلفني و حضوري خود در زمينه ترك اعتياد به مواد مخدر و معرفي بهترين مراكز ترك اعتياد در شيراز شما را ياري نمايد.

 

درمان هر بيماري نياز به زمان دارد، براي اينكه بتوانيد اعتياد خود را ترك كنيد بايد اراده، پشتكار و باور داشته باشيد.

-روز هاي اول ترك اعتياد روز هاي سختي است خماري ناشي از كاهش مواد يا عدم مصرف در فرد معتاد او را نااميد مي كند و از ادامه مسير باز مي دارد. اراده و روحيه فرد در اين روز ها بسيار مهم است

– پذيرش بيماري اعتياد توسط خود فرد معتاد از نكات بسيار مهم مي باشد. قبول بيماري اعتياد به فرد كمك مي كند تا پذيريش علائم ترك و خماري براي فرد قابل تحمل تر باشد.

-مصرف مواد مخدر اثرات سويي از نظر جسمي و رواني بر روي فرد به جاي خواهد گذاشت كه طي مراحل ترك سبب به وجود آمدن علائم ترك، خماري، اختلالات خلقي شديد مي شود. در مراكز ترك اعتياد به بيمار كمك مي شود تا از نظر جسمي و رواني به حالت طبيعي برسد

-خانواده در ترك اعتياد به مواد اعتياد آور نقش تعيين كننده اي دارند. براي اطلاع از نقش خانواده در ترك اعتياد ، نقش خانواده در مراقبت از ترك اعتياد كليك كنيد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد هر كدام از مواد اعتياد آور مي توانيد مقالات زير را مطالعه نماييد.

علائم اعتياد به هروئين

علائم اعتياد به مورفين

علائم اعتياد به متادون

علائم اعتيادبه ترياك

علائم اعتياد به شيره

علائم اعتياد به شيشه

علائم اعتياد به حشيش

علائم اعتياد به ترامادول

علائم اعتياد به اده مخدر گل

علائم اعتياد به بوپرنورفين يا علائم اعتياد به ب 2

 

 

مركز مشاوره ترك اعتياد شيراز هنر زندگي با بهرمندي از كادري مجرب در زمينه ترك اعتياد آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفني و حضوري خود پاسخگويي تمامي سوالات شما در زمينه مصرف مواد مخدر مختلف باشد. امروز روش هاي ترك اعتياد نوين كشف شده اند كه بدون نياز به بستري شدن براي اعتياد به بسياري از موادر مخدر فرد مي تواند اعتياد خود را در خانه ترك كند. از جمله خدمات ترك اعتياد مركز مشاوره هنر زندگي مي توان به موارد زير اشاره داشت.

ترك مواد مخدر، ترك مواد محرك و ترك مواد توهم زا با يكدگيري متفاوت است. براي اطلاع از روش ترك هر كدام از مواد اعتياد آور مي توانيد مقالات

ترك اعتياد هروئين

ترك اعتياد شيشه

ترك اعتياد حشيش

ترك اعتياد شيره

ترك ماده مخدر گل

ترك اعتياد ماريجوانا

ترك اعتياد مرفين

ترك اعتياد كراك

ترك متادون

ترك اعتياد ترامادل

ترك اعتياد ترياك

ترك اعتياد به الكل

ترك اعتياد به B2 يا ترك بوپرنورفين

و…

 

براي دريافت مشاوره ترك اعتياد و اطلاع از آدرس بهترين مراكز ترك اعتياد شيراز مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگيريد.

 

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع آدرس بهترين مراكز ترك اعتياد شيراز | كمپ ترك اعتياد شيراز


درمان اعتیاد بدون هیچ گونه داروهای مکمل و جایگزین

ارائه خدمات مشاوره به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان

جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد تماس بگیرید

 

اولین و تنها مرکز تخصصی روانپزشکی با مجوز بخش بستری درمان و ترک اعتیاد

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز

کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی دی، اولین و تنها مرکز خصوصی تخصصی روانپزشکی با مجوز “بخش بستری درمان و ترک اعتیاد” می باشد. این مرکز به همراه سال ها تجربه موفق فعالیت در زمینه درمان بیماران سوء مصرف مواد و بیماران روانپزشکی توانسته است به عنوان مجهزترین و موفق ترین مرکز ترک اعتیاد و روانپزشکی در کشور شناخته شود و خدمات شایسته‌ای را به هموطنان عزیر ارائه دهد. کلینیک دی برای نخستین بار در ایران ، سم‌ زدایی فوق سریع ( UROD ) را برای بیماران مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر جهت ارائه خدمات درمان و ترک اعتیاد در سال 1378 توسط تیم پزشکی مجرب به سرپرستی دکتر شهرام حسام بختیاری آغاز کرد و تا به امروز با گسترش خدمات ، امکانات ، تجهیزات و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک ، متخصص بیهوشی ، پزشک عمومی ، روانشناس ، روان پرستار و … با درمان های دارویی ، غیر دارویی ، سم زدایی و درمان‌های بلند مدت یا درمان نگهدارنده به فعالیت خود ادامه داده است.

پذیرش شبانه روزی و اورژانس بیماران روانپزشکی و اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد دی در تمامی ایام سال و همچنین در روزهای تعطیل ، آماده پذیرش و بستری بیماران و خدمت رسانی به آن ها می‌باشد. این مجموعه خدمات گسترده‌ای در خصوص ترک اعتیاد و اعصاب و روان به بیماران خود ارائه می‌دهد که به صورت کلی شامل خدمات ترک اعتیاد ، خدمات روانپزشکی ، خدمات مشاوره و روان شناسی ، خدمات بستری بیماران ، خدمات نوروفیدبک می باشد. این خدمات به صورت خدمات بستری ، سرپایی ، مشاوره و همینطور خدمات اورژانسی به بیماران عزیز ارائه می‌گردد. سیر درمان اعتیاد به صورت بستری در این مرکز به ترتیب شامل : مشاوره قبل از بستری ، پذیرش و تشکیل پرونده ، ویزیت روانشناس ، ویزیت روانپزشک و تشخیص نهایی ، بستری بیمار ، مراقبت های پرستاری و سیر درمان در زمان بستری ، کار درمانی و در نهایت سیر درمان پس از ترخیص می باشد.

کیفیت خدمات ، همدلی و همراهی

کلینیک ترک اعتیاد دی با کادری مجرب و متخصص همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی و کمی و با احترام بسیار در شأن و منزلت بیمار و در جهت بهبود بیماری وی ارائه دهد. بر خلاف کمپ ترک اعتیاد،  ما همواره خود را مسئول سلامت بیمار دانسته و در همین راستا تلاش کرده‌ایم که به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان که اغلب خود و خانوادهایشان از مشکلات به وجود آمده در اثر این نوع بیماری‌ها رنج و عذاب می‌کشند با تمام توان کمک کرده و یار و همراه بیمار و خانواده های نگران آنان باشیم تا حس درماندگی و نا امیدیشان را به شادمانی و امید تبدیل کنیم.

ما خود را متعهد به درمان کامل بیماری اعتیاد می دانیم نه فقط جایگزین کردن و یا ترک ماده اعتیادآور

ما خود را موظف به درمان کامل بیماران می دانیم. در این مرکز از روش های جایگزین درمانی مانند متادون ، بوپرنورفین و … که خود نوعی مخدر هستند برای درمان بیماران اعتیاد استفاده نمی‎‌شود. در مرکز ترک اعتیاد از درمان های دارویی ضدمخدر زیر نظر روانپزشک و روش های غیردارویی زیر نظر روانشناس در کنار جلسات مشاوره ، کاردرمانی ، گروه درمانی و … به صورت تخصصی استفاده می شود. ما در این مرکز افتخار درمان 10،000 بیمار در زمینه اعصاب و روان ( افسردگی ، دوقطبی ، وسواس ، اضطراب ، اسکیزوفرنی ، فوبیا ، اختلالات جنسی ، اختلالات خواب ، … ) و در زمینه اعتیاد ( مخدر ، محرک ، الکل ، سیگار ، متادون و … ) در طول سال های فعالیت خود را داریم. سابقه درخشان این مرکز ترک اعتیاد به همراه تجربه طولانی مدت و ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی موجب شده است که این مرکز در کشور شناخته شود.

بدون نظارت حرفه ای و تجویز پزشک متخصص ، احتمال بازگشت مجدد به سمت اعتیاد و یا افزایش عوارض ترک اعتیاد  بسیار زیاد است

اغلب بیماران در روزهای اولیه ترک اعتیاد دچار ترس و بیقراری میشوند که با پذیرش بیماری اعتیاد ، تحمل کردن عوارض خماری ، مبارزه با افکار معتادگونه و استفاده از داروهای ترک اعتیاد کمک به روند بهبود خود مینمایند .

و همچنین بیماران اعصاب و روان با پذیرش بیماری خود و تحمل کردن ، سازش کردن با نوسانات اخلاقی و اعتماد کردن به فرآیند بهبودی ، کمک به درمان بیماری خود میکنند .

اغلب بيماران مبتلا به اعتياد از پيشينه رواني نامناسبي برخوردار هستند كه اغلب آنها شناخت كافي از شرايط خود را دارا نبوده و نيستند.بطوريكه اكثر آنها با ورود به دنياي اعتياد بصورت كاملأ نا آگاهانه اقدام به تشديد علائم و بيماري زمينه اي خود مي كنند،با توجه به اين موضوع كه در ابتداي مصرف،مواد مخدر يا محرك   به نظر يك ذهن نا آگاه،نشانه هاي بيماري كاهش يافته و گويي پادزهري جهت درمان علائم بيماري يافته اند كه اين تفكري كاملأ اشتباه مي باشد و معمولأ زمان زيادي طول نمي كشد تا علائم گذشته با شدت بيشتر بروز پيدا مي كند و البته نشانگان جديد و غير طبيعي ديگري نيز بر آنها افزوده مي شود.از اين دست علائم مي توان به مشكلات جنسي،افسردگي،اختلالات خواب،اعتماد به نفس پايين،اشتغالات ذهني و …اشاره كرد.
 

روانپزشکان به تشخیص، ارزیابی، درمان و پیشگیری از اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی می پردازند.به عبارت دیگر روانپزشک،  (Psychiatrist) پزشکی است که متخصص تشخیص و درمان بیماری های روانی یا روان درمانی می باشد.

 روانپزشکان و متخصصان بهداشت روانی تنها کسانی هستند که مرجعیت تجویز دارو برای درمان بیماری های روانی را دارند.

آمارها حاكي از آن است كه 10 تا 14 ميليون نفر از مردم ایران حداقل يك بار در عمر خود مسائل رواني را به نوعي تجربه كرده‌اند. از هر 4 نفر در خانواده حداقل يك نفر دچار اختلالات روانپزشكي هستند و اعضاي خانواده‌ها نيز معمولاً درگير مشكلات بيماران مي‌شوند.

 

وظایف و مسئولیت های روانپزشک

– ارزیابی وضعیت ذهنی و فیزیکی بیماران برای تعیین ماهیت و حد اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی

– ارزیابی تاریخچه و سوابق پزشکی و روانپزشکی بیماران به منظور تشخیص بهتر بیماری و امکان تجویز بهترین درمان

– انجام تست های مختلف برای تشخیص بیماری و یافتن بهترین راه درمان

– تجویز دارو و برگزاری جلسات درمانی لازم تا بهبودی بیمار

– همکاری با سایر متخصصان از جمله پزشکان، روانشناسان و… برای درمان همه جانبه بیمار تا رسیدن به بهبودی کامل او

کلینیک ترک اعتیاد دی آماده ارائه خدمات درمان و ترک اعتیاد به بیماران مبتلاء به سوء مصرف مواد ، به صورت تخصصی و شبانه روزی در مرکز کاملاً بیمارستانی ، زیر نظر روانپزشک ، روانشناس و روان پرستار می باشد. این مرکز ترک اعتیاد در دو بخش مجزا برای آقایان و خانم ها در اتاق های عمومی ، خصوصی و خصوصی ویژه با امکانات هتلی و بیمارستانی خدمت رسانی می کند.

یکی از داروهایی که امروزه برای درمان سوء مصرف مواد مخدر در کلینیک های ترک اعتیاد از سوی پزشکان تجویز می شود دارویی به نام نالتروکسان (Naltrexone) است که معمولاً به عنوان داروی مکمل، در درمان مواد افیونی نقش درمانی بسزایی دارد.

نالتروکسان یا نالترکسون در واقع عملکردی ضد مواد مخدر دارد. بدین صورت که، با تأثیری که بر سلول های عصبی…

فراموشی همانند نعمتی طبیعی و ارزشمند در زندگی فرد نمود می کند و با بروز فراموشی و نسیان به فرد کمک کرده تا زندگی بهتری داشته باشد. گاهی فراموشی به طور طبیعی رخ نمی دهد و این رخداد در ادامه یک آسیب جدی یا شوکی شدید بروز می دهد که در روان شناسی بالینی از آن به عنوان اختلالات گسستگی یا تجزیه ای یاد می کنیم.

این اختلالات در واقع به…

نوعی از مواد توهم زا و اعتیاد آور فن سیکلیدین یا PCP نام دارد. این ماده که در واقع در دهه های اخیر به عنوان ماده بیهوشی در بیمارستانها مورد استفاده قرار می گرفت عوارض خطرناکی مانند: آشفتگی روانی، از خود بی خود شدن تا مرز خودکشی را به همراه داشت که پس از ممنوعیت مصرف در بیمارستانها، در سال های اخیر در زمره مواد مخدر و توهم زا قرار…

 

instagram.com/day_ravan

 

telegram.me/day_ravan

آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، پایین تر از حسینیه ارشاد، ابتدای کوی لاجوردی ، پلاک 22

تلفن کلینیک : 75354-021

موبایل ( مشاوره فوری ) : 09127535400 – 09027535400

تلفن اداری : 22894286 – 22895899

کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز اعصاب و روان و ترک اعتیاد دی می‌باشد.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز
مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *