مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

 
helpkade
مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان
مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

ثبت شرکت در اصفهان چگونه است؟ هزینه ثبت شرکت در اصفهان چقدر است؟ اصفهان، بعد از مشهد و تهران، بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود. همچنین پس از مشهد، دومین شهر دارای بیشترین گردشگر و بعد از تهران دومین شهر صنعتی ایران می باشد. اصفهان در دوران صفویه پایتخت ایران بوده و معروفترین شهر ایران در خارج از ایران می باشد.

جهت ثبت شرکت در اصفهان و حومه با شماره های موسسه تماس بگیرید

02162753000

شهر اصفهان به دلیل جاذبه های بسیاری که در خود جای داده است قطب گردشگری کشور ایران محسوب می‌شود، همچنین بخشی از اقتصاد این شهر تحت تأثیر کشاورزی و دامپروری رایج در اطراف آن قرار می گیرد. پرورش زنبور عسل و ماهی از مشاغل رایج در اصفهان است. صنایع نیز نقش مهمی در اقتصاد اصفهان ایفا می کنند و عبارتند از : صنایع بزرگی چون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه،پالایشگاه، شرکت پلی اکریل اصفهان،همچنین کارخانجات متعدد سرامیک و کاشی سازی و معادن سنگ و سنگ بری. از صنایع دیگر استان که می‌توان فهرست‌وار به برخی اشاره نمود: ظروف چینی، سرامیک، تولید لوازم خانگی، کارخانه تولید سیمان، ورق موجدار، صنایع خودرو سازی، صنایع نظامی، صنایع هواپیما سازی، ساخت لوازم و تأسیسات گازی،صنایع مواد غذایی،فرآورده‌های لبنی،ریسندگی، نساجی و غیره می باشند.

رشد صنعت و تجارت در این استان بسیار چشمگیر بوده و از همین جهت است که مقوله ثبت شرکت نیز در این کلان شهر بسیار مهم است.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

برای سهامداران و مدیران شرکت، ثبت شرکت در اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل می‌شوند و امروزه مسلماً شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی می‌باشند جایگاه ویژه ای را دارا هستند. به همین دلیل شرکت هایی که به ثبت می‌رساند و شماره ثبت دریافت می‌کنند معتبرتر و برای مشتریان ارزشمندتر می باشند. ثبت شرکت در اصفهان , کم هزینه و فوری

جهت استعلام هزینه ثبت شرکت در اصفهان با شماره های موسسه تماس بگیرید یا روی لینک زیر کلیک کنید و آنلاین و پیامکی هزینه ثبت شرکت در اصفهان را آنی استعلام بگیرید.

  جهت استعلام هزینه ثبت شرکت کلیک کنید

مطابق ماده 20 قانون تجارت شرکت های تجاری به هفت نوع (شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیرسهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی) تقسیم می شود که از این بین شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود جهت ثبت در اصفهان با استقبال بیشتری، نسبت به سایر شرکت ها مواجه می باشند. در ادامه بحث ثبت شرکت در اصفهان ، ابتدا تعاریف شرکت های هفت گانه سپس مدارک مورد نیاز جهت ثبت هر یک از شرکت ها در این استان را مورد بررسی قرار می دهیم.

طبق ماده 2 قانون تجارت و اداره ثبت شرکت ها ، شرکت سهامی شرکت بازرگانی محسوب می شود حتی اگر موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد؛ و مطابق ماده 3 قانون تجارت، در شرکت سهامی تعداد شرکاء نباید از 3 نفر کمتر باشد. و براساس ماده 1 قانون تجارت، سرمایه شرکت های سهامی به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است.

به موجب ماده 4 قانون تجارت شرکت های سهامی به دو نوع تقسیم می شود :

ـ سهامی خاص

ـ سهامی عام

شرکت های که تمام سرمایه آنها در موقع تأسیس منحصراً توسط مؤسسین تأمین گردیده است. وطبق ماده 5 قانون تجارت سرمایه شرکت های سهامی خاص از مبلغ 1000,000 ریال نباید کمتر باشد.

شرکت های که مؤسسین آنها قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تأمین می کنند اینگونه شرکت ها شرکت سهامی عام نامیده می شوند و مطابق ماده 5 قانون تجارت سرمایه شرکت های سهامی عام از 5000,000 ریال کمتر باشد.

نکته : در شرکت های سهامی عام عبارت ” شرکت سهامی عام” و در شرکت های سهامی خاص عبارت ” شرکت سهامی خاص ” باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت در کلیه اوراق و اطلاعیه ها و آگهی های شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

ـ اساسنامه شرکت که باید به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد.

ـ اظهارنامه حاکی بر تعهد کلیه سهام و گواهینامه بانکی دال بر پرداخت قسمت نقدی که نباید کمتر از 35% کل سهام باشد. اظهارنامه شرکت ثبت شده در اصفهان باید به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد؛ هرگاه تمام یا قسمتی از سرمایه به صورت غیر نقد باشد باید تمام آن پرداخت شود و صورت تقویم آن به تفکیک در اظهارنامه منعکس شده باشد و در صورتی که سهام ممتازه وجود داشته باشد شرح امتیازات و موجبات آن در اظهارنامه منعکس شده باشد.

ـ انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت که باید درصورتجلسه ای قید و به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد.

ـ قبول سمت مدیریت و بازرسی.

ـ ذکر نام روز نامه کثیرالانتشاری که هر گونه آگهی راجع به تاسیس شرکت در اصفهان تا تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در آن منتشر خواهد شد.

تذکر: در صورتی که مقداری از سرمایه شرکت آورده غیر نقدی باشد (اموال منقول و غیر منقول) ارائه گزارش کارشناس رسمی دادگستری الزامی است و درصورتی که اموال غیر منقول جزء سرمایه شرکت قرار داده شود ارائه مستندات مربوطه ضروری است.

مطابق ماده 94 قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می شود و هر یک ازشرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود درشرکت مسئول پرداخت بدهی ها و تعهدات شرکت است.

طبق ماده 95 در اسم شرکت باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید شود و درغیر این صورت آن شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی محسوب و تابع مقررات آن خواهد بود.

اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از شرکاء باشد و درغیر این صورت شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده باشد در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را خواهد داشت.

3) شرکت تضامنی :

شرکت تضامنی، شرکتی است که در تحت اسم مخصوص، برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر، با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود :

اگر دارایی شرکت برای پرداخت تمام قروض کافی نباشد، هر یک از شرکاء مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است.

هر قراری که بین شرکاء خلاف این، ترتیب داده شده باشد، درمقابل اشخاص ثالث، بی اثر خواهد بود.

1ـ دو نسخه شرکتنامه تکمیل شده

2ـ دو نسخه اساسنامه تکمیل شده

3ـ تکمیل فرم تعیین نام به ترتیب اولویت نام های پیشنهادی

4ـ دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده

5 ـ اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیازمند دریافت مجوز باشد.

6 ـ تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکاء، مدیران و هیأت نظار

7 ـ دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسین

8ـ دو نسخه صورتجلسه هیأت مدیره

9-اصل وکالتنامه وکیل دادگستری درصورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.

4) شرکت مختلط غیر سهامی :

وفق ماده 141 قانون تجارت، شرکت مختلط غیر سهامی، به شرکتی گفته می شود که برای انجام امور تجارتی درتحت نام مخصوص بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

1ـ اسامی مدیر یا مدیران شرکت

2ـ یک نسخه از اساسنامه

3ـ یک نسخه از شرکتنامه

4ـ سوابق تصمیمات مجمع عمومی

5 ـ تعهد به پرداخت کل سرمایه به صورت نقدی

6 ـ نوشته ای با امضای مدیر شرکت حاکی از پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکای ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت سهم های غیر نقدی.

5) شرکت مختلط سهامی :

شرکتی است که در تحت اسم مخصوص بین یک عده شرکای شرکت سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود.

شرکت های سهامی افرادی هستند که سرمایه آنها به صورت سهام یا قطعات سهام متساوی القیمه در آمده و مسئولیت آنها به همان میزان سرمایه ای است که در شرکت دارند و شریک ضامن افرادی هستند که سرمایه آنها به صورت سهام در نیامده و مسئول کلیه حقوقی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی شرکت پیدا شوند.

1ـ یک نسخه شرکت نامه

2ـ یک برگ اساسنامه

3ـ اسامی مدیر یا مدیران شرکت

4ـ تعهد به پرداخت تمام سرمایه و پرداخت واقعی لااقل یک سوم سرمایه

5 ـ نوشته ای با امضای مدیر شرکت حاکی از پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکاء ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت سهم های غیرنقدی.

6) شرکت نسبی:

شرکت نسبی شرکتی است که برای امور تجارتی تحت اسم مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل و مسئولیت هریک از شرکاء به نسبت سرمایه ای است که در شرکت گذاشته است. در نام شرکت نسبی عبارت “شرکت نسبی” و لااقل اسم یک نفر از شرکاء باید ذکر شود. اگر نام شرکت شامل اسامی تمام شرکاء نباشد بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده عبارتی از قبیل “و شرکاء” ضروری است.

1ـ دو نسخه شرکت نامه تکمیل شده

2ـ دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده

3ـ دو نسخه فرم تعیین نام به ترتیب اولویت

4ـ دو نسخه اساسنامه تکمیل شده

5 ـ مجوز فعالیت در صورتی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.

6 ـ تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکاء و مدیران

7 ـ دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسین

8ـ دو نسخه صورتجلسه هیئت مدیره

9ـ اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل انجام پذیرد.

7) شرکت تعاونی :

شرکتی است که از اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور رفع نیازمندی های مشترک و بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء از طریق خود یاری و کمک متقابل و همکاری آنان، موافق اصولی که در این قانون مطرح است تشکیل می شود. تعداد اعضای شرکت تعاونی نباید از هفت نفر کمتر باشد.

1ـ اساسنامه مصوب شرکت

2ـ دعوتنامه تشکیل اولین مجمع عمومی عادی

3ـ صورتجلسه اولین مجمع عمومی عادی دایر بر تصویب اساسنامه و انتخاب اولین هیئت مدیره و بازرس یا بازرسان

4ـ صورتجلسه راجع به جلسه اولین هیئت مدیره دایر بر انتخاب رئیس و نایب رئیس و منشی هیئت مدیره، انتخاب صاحبان امضاهای مجاز و انتخاب مدیرعامل

5 ـ فهرست اسامی و مشخصات داوطلبان تشکیل تعاونی

6 ـ فهرست اسامی حاضران در اولین مجمع عمومی عادی که حاوی امضا های آنها باشد.

7ـ مدارک مربوط به تقویم و تسلیم سرمایه

8 ـ رسید پرداخت مقدار وجوه لازم التأدیه سرمایه تعاونی مطابق اساسنامه.

موسسه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال 93 آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.

تهران، میدان توحید، ابتدای ستارخان، خیابان اکبریان آذر، پلاک 12، طبقه سوم

ثبت شرکت در اصفهان چگونه است؟ هزینه ثبت شرکت در اصفهان چقدر است؟ اصفهان، بعد از مشهد و تهران، بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود. همچنین پس از مشهد، دومین شهر دارای بیشترین گردشگر و بعد از تهران دومین شهر صنعتی ایران می باشد. اصفهان در دوران صفویه پایتخت ایران بوده و معروفترین شهر ایران در خارج از ایران می باشد.

جهت ثبت شرکت در اصفهان و حومه با شماره های موسسه تماس بگیرید

02162753000

شهر اصفهان به دلیل جاذبه های بسیاری که در خود جای داده است قطب گردشگری کشور ایران محسوب می‌شود، همچنین بخشی از اقتصاد این شهر تحت تأثیر کشاورزی و دامپروری رایج در اطراف آن قرار می گیرد. پرورش زنبور عسل و ماهی از مشاغل رایج در اصفهان است. صنایع نیز نقش مهمی در اقتصاد اصفهان ایفا می کنند و عبارتند از : صنایع بزرگی چون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه،پالایشگاه، شرکت پلی اکریل اصفهان،همچنین کارخانجات متعدد سرامیک و کاشی سازی و معادن سنگ و سنگ بری. از صنایع دیگر استان که می‌توان فهرست‌وار به برخی اشاره نمود: ظروف چینی، سرامیک، تولید لوازم خانگی، کارخانه تولید سیمان، ورق موجدار، صنایع خودرو سازی، صنایع نظامی، صنایع هواپیما سازی، ساخت لوازم و تأسیسات گازی،صنایع مواد غذایی،فرآورده‌های لبنی،ریسندگی، نساجی و غیره می باشند.

رشد صنعت و تجارت در این استان بسیار چشمگیر بوده و از همین جهت است که مقوله ثبت شرکت نیز در این کلان شهر بسیار مهم است.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

برای سهامداران و مدیران شرکت، ثبت شرکت در اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل می‌شوند و امروزه مسلماً شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی می‌باشند جایگاه ویژه ای را دارا هستند. به همین دلیل شرکت هایی که به ثبت می‌رساند و شماره ثبت دریافت می‌کنند معتبرتر و برای مشتریان ارزشمندتر می باشند. ثبت شرکت در اصفهان , کم هزینه و فوری

جهت استعلام هزینه ثبت شرکت در اصفهان با شماره های موسسه تماس بگیرید یا روی لینک زیر کلیک کنید و آنلاین و پیامکی هزینه ثبت شرکت در اصفهان را آنی استعلام بگیرید.

  جهت استعلام هزینه ثبت شرکت کلیک کنید

مطابق ماده 20 قانون تجارت شرکت های تجاری به هفت نوع (شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیرسهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی) تقسیم می شود که از این بین شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود جهت ثبت در اصفهان با استقبال بیشتری، نسبت به سایر شرکت ها مواجه می باشند. در ادامه بحث ثبت شرکت در اصفهان ، ابتدا تعاریف شرکت های هفت گانه سپس مدارک مورد نیاز جهت ثبت هر یک از شرکت ها در این استان را مورد بررسی قرار می دهیم.

طبق ماده 2 قانون تجارت و اداره ثبت شرکت ها ، شرکت سهامی شرکت بازرگانی محسوب می شود حتی اگر موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد؛ و مطابق ماده 3 قانون تجارت، در شرکت سهامی تعداد شرکاء نباید از 3 نفر کمتر باشد. و براساس ماده 1 قانون تجارت، سرمایه شرکت های سهامی به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است.

به موجب ماده 4 قانون تجارت شرکت های سهامی به دو نوع تقسیم می شود :

ـ سهامی خاص

ـ سهامی عام

شرکت های که تمام سرمایه آنها در موقع تأسیس منحصراً توسط مؤسسین تأمین گردیده است. وطبق ماده 5 قانون تجارت سرمایه شرکت های سهامی خاص از مبلغ 1000,000 ریال نباید کمتر باشد.

شرکت های که مؤسسین آنها قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تأمین می کنند اینگونه شرکت ها شرکت سهامی عام نامیده می شوند و مطابق ماده 5 قانون تجارت سرمایه شرکت های سهامی عام از 5000,000 ریال کمتر باشد.

نکته : در شرکت های سهامی عام عبارت ” شرکت سهامی عام” و در شرکت های سهامی خاص عبارت ” شرکت سهامی خاص ” باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت در کلیه اوراق و اطلاعیه ها و آگهی های شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

ـ اساسنامه شرکت که باید به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد.

ـ اظهارنامه حاکی بر تعهد کلیه سهام و گواهینامه بانکی دال بر پرداخت قسمت نقدی که نباید کمتر از 35% کل سهام باشد. اظهارنامه شرکت ثبت شده در اصفهان باید به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد؛ هرگاه تمام یا قسمتی از سرمایه به صورت غیر نقد باشد باید تمام آن پرداخت شود و صورت تقویم آن به تفکیک در اظهارنامه منعکس شده باشد و در صورتی که سهام ممتازه وجود داشته باشد شرح امتیازات و موجبات آن در اظهارنامه منعکس شده باشد.

ـ انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت که باید درصورتجلسه ای قید و به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد.

ـ قبول سمت مدیریت و بازرسی.

ـ ذکر نام روز نامه کثیرالانتشاری که هر گونه آگهی راجع به تاسیس شرکت در اصفهان تا تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در آن منتشر خواهد شد.

تذکر: در صورتی که مقداری از سرمایه شرکت آورده غیر نقدی باشد (اموال منقول و غیر منقول) ارائه گزارش کارشناس رسمی دادگستری الزامی است و درصورتی که اموال غیر منقول جزء سرمایه شرکت قرار داده شود ارائه مستندات مربوطه ضروری است.

مطابق ماده 94 قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می شود و هر یک ازشرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود درشرکت مسئول پرداخت بدهی ها و تعهدات شرکت است.

طبق ماده 95 در اسم شرکت باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید شود و درغیر این صورت آن شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی محسوب و تابع مقررات آن خواهد بود.

اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از شرکاء باشد و درغیر این صورت شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده باشد در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را خواهد داشت.

3) شرکت تضامنی :

شرکت تضامنی، شرکتی است که در تحت اسم مخصوص، برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر، با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود :

اگر دارایی شرکت برای پرداخت تمام قروض کافی نباشد، هر یک از شرکاء مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است.

هر قراری که بین شرکاء خلاف این، ترتیب داده شده باشد، درمقابل اشخاص ثالث، بی اثر خواهد بود.

1ـ دو نسخه شرکتنامه تکمیل شده

2ـ دو نسخه اساسنامه تکمیل شده

3ـ تکمیل فرم تعیین نام به ترتیب اولویت نام های پیشنهادی

4ـ دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده

5 ـ اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیازمند دریافت مجوز باشد.

6 ـ تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکاء، مدیران و هیأت نظار

7 ـ دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسین

8ـ دو نسخه صورتجلسه هیأت مدیره

9-اصل وکالتنامه وکیل دادگستری درصورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.

4) شرکت مختلط غیر سهامی :

وفق ماده 141 قانون تجارت، شرکت مختلط غیر سهامی، به شرکتی گفته می شود که برای انجام امور تجارتی درتحت نام مخصوص بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

1ـ اسامی مدیر یا مدیران شرکت

2ـ یک نسخه از اساسنامه

3ـ یک نسخه از شرکتنامه

4ـ سوابق تصمیمات مجمع عمومی

5 ـ تعهد به پرداخت کل سرمایه به صورت نقدی

6 ـ نوشته ای با امضای مدیر شرکت حاکی از پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکای ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت سهم های غیر نقدی.

5) شرکت مختلط سهامی :

شرکتی است که در تحت اسم مخصوص بین یک عده شرکای شرکت سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود.

شرکت های سهامی افرادی هستند که سرمایه آنها به صورت سهام یا قطعات سهام متساوی القیمه در آمده و مسئولیت آنها به همان میزان سرمایه ای است که در شرکت دارند و شریک ضامن افرادی هستند که سرمایه آنها به صورت سهام در نیامده و مسئول کلیه حقوقی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی شرکت پیدا شوند.

1ـ یک نسخه شرکت نامه

2ـ یک برگ اساسنامه

3ـ اسامی مدیر یا مدیران شرکت

4ـ تعهد به پرداخت تمام سرمایه و پرداخت واقعی لااقل یک سوم سرمایه

5 ـ نوشته ای با امضای مدیر شرکت حاکی از پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکاء ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت سهم های غیرنقدی.

6) شرکت نسبی:

شرکت نسبی شرکتی است که برای امور تجارتی تحت اسم مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل و مسئولیت هریک از شرکاء به نسبت سرمایه ای است که در شرکت گذاشته است. در نام شرکت نسبی عبارت “شرکت نسبی” و لااقل اسم یک نفر از شرکاء باید ذکر شود. اگر نام شرکت شامل اسامی تمام شرکاء نباشد بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده عبارتی از قبیل “و شرکاء” ضروری است.

1ـ دو نسخه شرکت نامه تکمیل شده

2ـ دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده

3ـ دو نسخه فرم تعیین نام به ترتیب اولویت

4ـ دو نسخه اساسنامه تکمیل شده

5 ـ مجوز فعالیت در صورتی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.

6 ـ تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکاء و مدیران

7 ـ دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسین

8ـ دو نسخه صورتجلسه هیئت مدیره

9ـ اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل انجام پذیرد.

7) شرکت تعاونی :

شرکتی است که از اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور رفع نیازمندی های مشترک و بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء از طریق خود یاری و کمک متقابل و همکاری آنان، موافق اصولی که در این قانون مطرح است تشکیل می شود. تعداد اعضای شرکت تعاونی نباید از هفت نفر کمتر باشد.

1ـ اساسنامه مصوب شرکت

2ـ دعوتنامه تشکیل اولین مجمع عمومی عادی

3ـ صورتجلسه اولین مجمع عمومی عادی دایر بر تصویب اساسنامه و انتخاب اولین هیئت مدیره و بازرس یا بازرسان

4ـ صورتجلسه راجع به جلسه اولین هیئت مدیره دایر بر انتخاب رئیس و نایب رئیس و منشی هیئت مدیره، انتخاب صاحبان امضاهای مجاز و انتخاب مدیرعامل

5 ـ فهرست اسامی و مشخصات داوطلبان تشکیل تعاونی

6 ـ فهرست اسامی حاضران در اولین مجمع عمومی عادی که حاوی امضا های آنها باشد.

7ـ مدارک مربوط به تقویم و تسلیم سرمایه

8 ـ رسید پرداخت مقدار وجوه لازم التأدیه سرمایه تعاونی مطابق اساسنامه.

موسسه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال 93 آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.

تهران، میدان توحید، ابتدای ستارخان، خیابان اکبریان آذر، پلاک 12، طبقه سوم

ثبت شرکت در اصفهان چگونه است؟ هزینه ثبت شرکت در اصفهان چقدر است؟ اصفهان، بعد از مشهد و تهران، بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود. همچنین پس از مشهد، دومین شهر دارای بیشترین گردشگر و بعد از تهران دومین شهر صنعتی ایران می باشد. اصفهان در دوران صفویه پایتخت ایران بوده و معروفترین شهر ایران در خارج از ایران می باشد.

جهت ثبت شرکت در اصفهان و حومه با شماره های موسسه تماس بگیرید

02162753000

شهر اصفهان به دلیل جاذبه های بسیاری که در خود جای داده است قطب گردشگری کشور ایران محسوب می‌شود، همچنین بخشی از اقتصاد این شهر تحت تأثیر کشاورزی و دامپروری رایج در اطراف آن قرار می گیرد. پرورش زنبور عسل و ماهی از مشاغل رایج در اصفهان است. صنایع نیز نقش مهمی در اقتصاد اصفهان ایفا می کنند و عبارتند از : صنایع بزرگی چون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه،پالایشگاه، شرکت پلی اکریل اصفهان،همچنین کارخانجات متعدد سرامیک و کاشی سازی و معادن سنگ و سنگ بری. از صنایع دیگر استان که می‌توان فهرست‌وار به برخی اشاره نمود: ظروف چینی، سرامیک، تولید لوازم خانگی، کارخانه تولید سیمان، ورق موجدار، صنایع خودرو سازی، صنایع نظامی، صنایع هواپیما سازی، ساخت لوازم و تأسیسات گازی،صنایع مواد غذایی،فرآورده‌های لبنی،ریسندگی، نساجی و غیره می باشند.

رشد صنعت و تجارت در این استان بسیار چشمگیر بوده و از همین جهت است که مقوله ثبت شرکت نیز در این کلان شهر بسیار مهم است.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

برای سهامداران و مدیران شرکت، ثبت شرکت در اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل می‌شوند و امروزه مسلماً شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی می‌باشند جایگاه ویژه ای را دارا هستند. به همین دلیل شرکت هایی که به ثبت می‌رساند و شماره ثبت دریافت می‌کنند معتبرتر و برای مشتریان ارزشمندتر می باشند. ثبت شرکت در اصفهان , کم هزینه و فوری

جهت استعلام هزینه ثبت شرکت در اصفهان با شماره های موسسه تماس بگیرید یا روی لینک زیر کلیک کنید و آنلاین و پیامکی هزینه ثبت شرکت در اصفهان را آنی استعلام بگیرید.

  جهت استعلام هزینه ثبت شرکت کلیک کنید

مطابق ماده 20 قانون تجارت شرکت های تجاری به هفت نوع (شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیرسهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی) تقسیم می شود که از این بین شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود جهت ثبت در اصفهان با استقبال بیشتری، نسبت به سایر شرکت ها مواجه می باشند. در ادامه بحث ثبت شرکت در اصفهان ، ابتدا تعاریف شرکت های هفت گانه سپس مدارک مورد نیاز جهت ثبت هر یک از شرکت ها در این استان را مورد بررسی قرار می دهیم.

طبق ماده 2 قانون تجارت و اداره ثبت شرکت ها ، شرکت سهامی شرکت بازرگانی محسوب می شود حتی اگر موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد؛ و مطابق ماده 3 قانون تجارت، در شرکت سهامی تعداد شرکاء نباید از 3 نفر کمتر باشد. و براساس ماده 1 قانون تجارت، سرمایه شرکت های سهامی به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است.

به موجب ماده 4 قانون تجارت شرکت های سهامی به دو نوع تقسیم می شود :

ـ سهامی خاص

ـ سهامی عام

شرکت های که تمام سرمایه آنها در موقع تأسیس منحصراً توسط مؤسسین تأمین گردیده است. وطبق ماده 5 قانون تجارت سرمایه شرکت های سهامی خاص از مبلغ 1000,000 ریال نباید کمتر باشد.

شرکت های که مؤسسین آنها قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تأمین می کنند اینگونه شرکت ها شرکت سهامی عام نامیده می شوند و مطابق ماده 5 قانون تجارت سرمایه شرکت های سهامی عام از 5000,000 ریال کمتر باشد.

نکته : در شرکت های سهامی عام عبارت ” شرکت سهامی عام” و در شرکت های سهامی خاص عبارت ” شرکت سهامی خاص ” باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت در کلیه اوراق و اطلاعیه ها و آگهی های شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

ـ اساسنامه شرکت که باید به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد.

ـ اظهارنامه حاکی بر تعهد کلیه سهام و گواهینامه بانکی دال بر پرداخت قسمت نقدی که نباید کمتر از 35% کل سهام باشد. اظهارنامه شرکت ثبت شده در اصفهان باید به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد؛ هرگاه تمام یا قسمتی از سرمایه به صورت غیر نقد باشد باید تمام آن پرداخت شود و صورت تقویم آن به تفکیک در اظهارنامه منعکس شده باشد و در صورتی که سهام ممتازه وجود داشته باشد شرح امتیازات و موجبات آن در اظهارنامه منعکس شده باشد.

ـ انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت که باید درصورتجلسه ای قید و به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد.

ـ قبول سمت مدیریت و بازرسی.

ـ ذکر نام روز نامه کثیرالانتشاری که هر گونه آگهی راجع به تاسیس شرکت در اصفهان تا تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در آن منتشر خواهد شد.

تذکر: در صورتی که مقداری از سرمایه شرکت آورده غیر نقدی باشد (اموال منقول و غیر منقول) ارائه گزارش کارشناس رسمی دادگستری الزامی است و درصورتی که اموال غیر منقول جزء سرمایه شرکت قرار داده شود ارائه مستندات مربوطه ضروری است.

مطابق ماده 94 قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می شود و هر یک ازشرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود درشرکت مسئول پرداخت بدهی ها و تعهدات شرکت است.

طبق ماده 95 در اسم شرکت باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید شود و درغیر این صورت آن شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی محسوب و تابع مقررات آن خواهد بود.

اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از شرکاء باشد و درغیر این صورت شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده باشد در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را خواهد داشت.

3) شرکت تضامنی :

شرکت تضامنی، شرکتی است که در تحت اسم مخصوص، برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر، با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود :

اگر دارایی شرکت برای پرداخت تمام قروض کافی نباشد، هر یک از شرکاء مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است.

هر قراری که بین شرکاء خلاف این، ترتیب داده شده باشد، درمقابل اشخاص ثالث، بی اثر خواهد بود.

1ـ دو نسخه شرکتنامه تکمیل شده

2ـ دو نسخه اساسنامه تکمیل شده

3ـ تکمیل فرم تعیین نام به ترتیب اولویت نام های پیشنهادی

4ـ دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده

5 ـ اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیازمند دریافت مجوز باشد.

6 ـ تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکاء، مدیران و هیأت نظار

7 ـ دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسین

8ـ دو نسخه صورتجلسه هیأت مدیره

9-اصل وکالتنامه وکیل دادگستری درصورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.

4) شرکت مختلط غیر سهامی :

وفق ماده 141 قانون تجارت، شرکت مختلط غیر سهامی، به شرکتی گفته می شود که برای انجام امور تجارتی درتحت نام مخصوص بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

1ـ اسامی مدیر یا مدیران شرکت

2ـ یک نسخه از اساسنامه

3ـ یک نسخه از شرکتنامه

4ـ سوابق تصمیمات مجمع عمومی

5 ـ تعهد به پرداخت کل سرمایه به صورت نقدی

6 ـ نوشته ای با امضای مدیر شرکت حاکی از پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکای ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت سهم های غیر نقدی.

5) شرکت مختلط سهامی :

شرکتی است که در تحت اسم مخصوص بین یک عده شرکای شرکت سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود.

شرکت های سهامی افرادی هستند که سرمایه آنها به صورت سهام یا قطعات سهام متساوی القیمه در آمده و مسئولیت آنها به همان میزان سرمایه ای است که در شرکت دارند و شریک ضامن افرادی هستند که سرمایه آنها به صورت سهام در نیامده و مسئول کلیه حقوقی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی شرکت پیدا شوند.

1ـ یک نسخه شرکت نامه

2ـ یک برگ اساسنامه

3ـ اسامی مدیر یا مدیران شرکت

4ـ تعهد به پرداخت تمام سرمایه و پرداخت واقعی لااقل یک سوم سرمایه

5 ـ نوشته ای با امضای مدیر شرکت حاکی از پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکاء ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت سهم های غیرنقدی.

6) شرکت نسبی:

شرکت نسبی شرکتی است که برای امور تجارتی تحت اسم مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل و مسئولیت هریک از شرکاء به نسبت سرمایه ای است که در شرکت گذاشته است. در نام شرکت نسبی عبارت “شرکت نسبی” و لااقل اسم یک نفر از شرکاء باید ذکر شود. اگر نام شرکت شامل اسامی تمام شرکاء نباشد بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده عبارتی از قبیل “و شرکاء” ضروری است.

1ـ دو نسخه شرکت نامه تکمیل شده

2ـ دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده

3ـ دو نسخه فرم تعیین نام به ترتیب اولویت

4ـ دو نسخه اساسنامه تکمیل شده

5 ـ مجوز فعالیت در صورتی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.

6 ـ تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکاء و مدیران

7 ـ دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسین

8ـ دو نسخه صورتجلسه هیئت مدیره

9ـ اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل انجام پذیرد.

7) شرکت تعاونی :

شرکتی است که از اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور رفع نیازمندی های مشترک و بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء از طریق خود یاری و کمک متقابل و همکاری آنان، موافق اصولی که در این قانون مطرح است تشکیل می شود. تعداد اعضای شرکت تعاونی نباید از هفت نفر کمتر باشد.

1ـ اساسنامه مصوب شرکت

2ـ دعوتنامه تشکیل اولین مجمع عمومی عادی

3ـ صورتجلسه اولین مجمع عمومی عادی دایر بر تصویب اساسنامه و انتخاب اولین هیئت مدیره و بازرس یا بازرسان

4ـ صورتجلسه راجع به جلسه اولین هیئت مدیره دایر بر انتخاب رئیس و نایب رئیس و منشی هیئت مدیره، انتخاب صاحبان امضاهای مجاز و انتخاب مدیرعامل

5 ـ فهرست اسامی و مشخصات داوطلبان تشکیل تعاونی

6 ـ فهرست اسامی حاضران در اولین مجمع عمومی عادی که حاوی امضا های آنها باشد.

7ـ مدارک مربوط به تقویم و تسلیم سرمایه

8 ـ رسید پرداخت مقدار وجوه لازم التأدیه سرمایه تعاونی مطابق اساسنامه.

موسسه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال 93 آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.

تهران، میدان توحید، ابتدای ستارخان، خیابان اکبریان آذر، پلاک 12، طبقه سوم

بسم الله الرحمن الرحیم

ثبت شرکت در اصفهان با موسسه حقوقی انصاف بنیان اسپادانا با شماره ثبت ۴۱۷۲۴ و با برند اسپادانا ثبت شده به شماره ۲۶۲۲۱۱ متشکل ازگروه مجربی از وکلا ، حقوقدانان و کارشناسان خبره، همراه با دانش و تجربه کافی و وافی و تیم حقوقی توانمند و پای بند به اصول اخلاق حرفه ای، با هدف ایجاد شرایط مناسب در استان پهناور اصفهان شکل گرفت تا منجر به کاهش مسئولیت های یک مدیر فعال و جلوگیری از اختلافات و اتلاف وقت، هزینه و همچنین داشتن فرصت بیشتر جهت حفظ منافع شرکت گردد.

با توجه به اهمیت زمان ، ثبت اسپادانا با داشتن تخصص، مهارت و تجربه بالا، خدمات ثبتی شرکت شما را در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام خواهد رساند.

به دلیل عدم واسطه گری، هزینه انجام خدمات به صورت منصفانه، شفاف و تضمینی پس از اتمام فرایند خدمات ثبتی اخذ خواهد شد .

با توجه به مشغله مدیران محترم شرکت ها و صاحبان مشاغل، امکان دریافت کلیه خدمات به صورت غیر حضوری و آنلاین وجود دارد .

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

شرکتی که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هریک از شرکاء تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است

شرکت سهامی شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است

شرکتی است بازرگانی که سرمایه‌‌ی آن به سهام تقسیم‌شده که بخشی از این سرمایه از طریق فروش سهام به مردم تأمین‌ می‌شود

شرکت تعاونی، شرکتی است که تمام یا حداقل ۵۱% سرمایه‌ی آن به وسیله‌ی اعضا در اختیار شرکت تعاونی قرارگیرد.

شرکت تضامنی،شرکتی است که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود.

تشکل و موسسات غیر تجاری موسساتی هستند که امور غیر تجاری مثل امور علمی ادبی یا امور خیریه و امثال آن تشکیل می شوند.

برند یا نام تجاری به اسم کالا یا محصول اختصاص دارد. با ثبت آن برند دارای مالکیت آن می باشید و رقبا نمی توانند از اسم و کالای شما کپی کنند.

اگر شخصی بخواهد یک طرح جدید یا نوع بسته بندی جدیدی برای محصول خود ارائه دهد، باید آن را ثبت کند تاحقوق آن مختص به خود شخص شود.

از اختراع در قوانین مختلف کشور ها زمانی حمایت میشود که این اختراعات طبق تشریفات جاریه آن کشور در موعد و زمان مقرر به ثبت رسیده باشد.

کد اقتصادی شماره منحصر به فردی است که توسط سازمان امور مالیاتی و پس از طی مراحل خاصی به فعالان اقتصادی تخصیص داده می شود.

بر اساس قوانین گمرکی کشور، هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی برای تجارت در عرصه واردات و صادرات کالا نیازمند کارت بازرگانی می باشد.

یکی از اقدامات اولیه جهت راه اندازی و احداث یک واحد صنعتی و یا تولیدی اخذ جواز تاسیس می باشد.جواز تأسیس به دو صورت حقیقی و حقوقی صادر می شود.

تعهد و ضمانت

ثبت اسپادانا

ثبت اسپادانا با سابقه و تجربه موفق و طولانی در زمینه ثبت شرکت ها، موسسات، ثبت برند، طرح صنعتی اختراع و … تمام مراحل ثبتی خود را برای راحتی مشتریان به صورت ضمانتی انجام می دهد.

استان اصفهان یکی از قطب های صنعتی در ایران بوده و به دلیل ظرفیت های نمونه در صنعت، معدن، دامداری و کشاورزی از سالیان دور مورد توجه فعالان اقتصادی قرار گرفته، هچنین با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب نموده است. از این رو شهر اصفهان ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد. فعالان اقتصادی هم باید برای ارائه خدمات بهتر اقداماتی را انجام دهند که توانایی های خود را در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی افزایش دهند. ثبت شرکت اصفهان می‌تواند از مهمترین فعالیت ها در این زمینه باشد. یکی از دفاتر ثبت شرکت در اصفهان موسسه حقوقی اسپادانا می باشد که با دارا بودن وکلای متخصص و کارآزموده به نحوی منحصر به فردی خدمات ثبت شرکت در اصفهان ارائه می دهد. جهت اطلاع از مراحل و هزینه ثبت شرکت در اصفهان و برخورداری از مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان همین حالا با شماره پنج رقمی ۳۷۱۲۰ تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره، راهنمایی در اصفهان و تمامی شهرهای استان اصفهان در هر ساعت و هر زمان با ما تماس بگیرید.

(031) 37120 – 09137213400

info@sabtespadana.com

اصفهان، میدان جمهوری (دروازه تهران)، کوچه جنب بانک مسکن، ساختمان تجاری اداری 110، واحد 5

09137213400

کلیه حقوق این سایت برای دفتر ثبت اسپادانا محفوظ است

سیستم چت اسپادانا

سایه به سایه با شما هستیم.

توسط تیم ما، ثبت شرکت در اصفهان با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان انجام می شود.

به تحقیق می گوییم که ارزان ترین پکیج های ثبت شرکت را ارائه می نمائیم. پایین بودن هزینه ثبت شرکت از سوی ما زمانی قابل توجه می شود که آن را نسبت به خدمات ارائه شده مقایسه کنید.

طبق قانون ایران فقط وکیل پایه یک دادگستری و موسسات ثبت شرکت در اصفهان که دارای شرکاء وکیل باشند  مجاز به ثبت شرکت هستند.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان و قبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان دو شیوه از متداول ترین روش های ثبت شرکت در اصفهان می باشد.

 

 

 

باسلام خدمت دوستان عزیز سوالی داشتم از خدمتتون از لحاظ حقوقی ووظایف کاری سهام داران وهیئت مدیره وباز رسان چه تفاوت هایی دارند.

سلام ارادت راه حلی در قانون تجارت برای این که یک شخصی که هم مدیر عامل هست وهم سهام دارباشدوبتواند مسئولیت اداره ی شرکت خود را از لحاظ حقوقی به شخص دیگری بسپاردوجود دارد

در بخشنامه شماره ۹۳/۲۰۰۵۰ با موضوع عدم پذیرش صورتجلسات هیات مدیره به صورت وکالتی در شرکت های تجاری، تصریح شده است که اعضای هیات مدیره نمی توانند وظایفی را که عهده دار شده اند، به عنوان وکالت یا نمایندگی به اشخاص دیگر تفویض بنمایند. از آنجا که مدیر عامل شرکت خود عضو هیات مدیره است و با عنایت به بخشنامه فوق جواب منفی است.

با سلام
سهامدار و عضو هیت مدیره شرکت سهامی خاص هستم تاسیس ۱۳۹۳ تا کنون چند مورد تغییرات در سهامداران انجام شده وشرکت فاقد دفتر ثبت سهام میباشد. آیا تهیه این دفتر ضرورت دارد و مشکلات و تبعات احتمالی چیست و اینکه جهت تهیه این دفتر چه اقدامی میبایست صورت پذیرد.
با تشکر

پاسخ سوال شما در ماده ۴۰ از لایحه اصلاحی بخشی از قانون تجارت نهفته است

ماده ۴۰- انتقال سهام بانام باید در دفتر ثبت سهام شرکت به ثبت برسد و انتقال دهنده یا وکیل یا نماینده قانونی او باید انتقال را در دفتر مزبور امضاء کند. در موردیکه تمامی مبلغ اسمی سهم پرداخت نشده است نشانی کامل انتقال گیرنده نیز در دفتر ثبت سهام شرکت قید و بامضای انتقال گیرنده یا وکیل یا نماینده قانونی او رسیده و از نظر اجرای تعهدات ناشی از نقل و انتقال سهم معتبر خواهد بود. هر گونه تغییر اقامتگاه نیز باید بهمان ترتیب به ثبت‌رسیده و امضاء شود. هر انتقالی که بدون رعایت شرایط فوق بعمل آید از نظر شرکت و اشخاص ثالث فاقد اعتبار است.

توجه فرمایید که قانون گذار در صورتی که تشریفات ثبت در دفتر سهام انجام نشده باشد، انتقال انجام شده را فاقد اعتبار می داند . بنابراین پیش از ثبت شرکت خود بایستی اقدام به تهیه دفتر سهام کنید. در صورتی که به مشاوره بیشتر نیاز دارید با من تماس بگیرید.

با سلام اینجانب متقاضی ثبت شرکت در اصفهان هستم لطفا در مورد هزینه و مدت زمان آن اعلام نظر بفرمایید ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ثبت شرکت در اصفهان با هزینه کم و مدت زمان کوتاه

استان اصفهان یکی از بزرگترین قطب های تجارتی ایران می باشد. این استان در صنعت و تولید آهن فولاد مصالح ساختمانی و پتروشیمی هم از مهم ترین مراکز ایران محسوب می شود و بدلیل ظرفیت های بزرگ و ممتاز کسب شده در امر کشاورزی،دامداری؛ معدن و صنعت از زمان های دور مورد توجه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی قرار گرفته است.یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع گوناگونی از صنایع دستی ایران،استان اصفهان می باشد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

مدارک ثبت شرکت بامسئولیت محدود در اصفهان به شرح ذیل می باشد:

مدارک ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان به شرح ذیل می باشد:

هزینه ثبت شرکت در اصفهان حداقل 385 هزار تومان می باشد.در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت شرکت در اصفهان می توانید با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید.

مدت زمان ثبت شرکت در اصفهان توسط ثبت شرکت ایلیا پس از تکمیل مدارک 15 الی 20 روز کاری می باشد بدین شکل که جهت تعیین نام از زمان تکمیل مدارک 3-4 روز کاری زمان بر می باشد و پس از آن ارسال و تایید و تحویل مدارک 10-15 روز کاری زمان بر است.

ثبت شرکت توسط متقاضی

ثبت شرکت توسط مجتمع ثبتی ایلیا

استان اصفهان بواسطه ی قرار گرفتن در مرکز ایران به شاهراه تجارت کشور تبدیل شده است.از جهاتی دیگر صنایع دستی این استان که به عنوان بزرگترین تولید کننده صنایع دستی ایران می باشد چهره ای جهانی به این استان بخشیده است.همین مسئله زمینه ساز بوجود آمدن تعداد بالایی شرکت در این استان گردیده است.متقاضیانی که م خواهند شرکتی را در استان اصفهان به ثبت برسانند و اطلاعات لازم و کافی در این زمینه ندارند می توانند تا انتهای مقاله همراه ما باشند.

مطابق قانون تجارت اعضا در شرکتها برای ( تأسیس شرکت ویا موسسات غیر تجاری ویا شرکتهای سهامی خاص،مسئولیت محدود و …) جهت امور تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل می شود و باید در نظر داشت که میزان تعهد افراد در شرکتها متفاوت می باشد. به طور مثال:

در شرکت با مسئولیت محدود فقط تا میزان و مقدار سرمایه هر شخص در شرکت می باشد و مسئولیت هر شریک در مقابل قروض و دیون شرکت فقط در حدود سهم او در شرکت می باشد.

زیرا که دراین شرکت سرمایه افراد به سهام یا قطعات سهام ( سهم الشرکه) منقسم می شود و سهم الشرکه آزادانه قابل نقل و انتقال نیست. ویا در شرکت سهامی خاص افراد متشکل می شوند از 5 نفر که 3نفر آنها سهامدار و 2 نفر بازرس هستند.

و در این شرکت میزان تعهدات افراد نسبت به سرمایه آنها می باشد در شرکت سهامی خاص دارایی بین افراد به (قطعات سهام) تبدیل می شود وشرکتهای دیگر نیز تقریبا به همین صورت متشکل می شوند.

پس بنابراین باید توجه داشت که هدف کلی ثبت شرکت در اصفهان استفاده از امکانات و امتیازات بعد از ثبت به منظور ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات و البته پیشبرد اوضاع اقتصادی وانتفاعی مجموعه اعضای شرکت است.با ثبت شرکت می توانید درچارچوب قوانین تجاری قدم برداشت ودرزمینه های وسیع تری نسبت به قبل فعالیت نمود.

برای ثبت شرکت ها نیاز به مراجعه به اداره ثبت شرکت هامی باشد ازاینروبرای انجام کلیه امورحقوقی ووکالتی نیاز به مشاوره از یک موسسه حقوقی وثبتی باتجربه دارید شما موکلین عزیز در نظر داشته باشید جهت هرگونه ثبت شرکت در اصفهان با مشاورین متخصص ما در دپارتمان حقوقی ایلیا در تماس باشید.

جهت مشاوره و انجام امور ثبتی خود می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا در اسرع وقت مشاوران و کارشناسان ما با شما تماس بگیرند هم چنین می توانید با شماره تلفن 26655119-021 تماس حاصل نمایید.

آدرس اداره ثبت شرکتها در اصفهان به شرح ذیل است:

استان اصفهان،شهر اصفهان،خیابان کاوه،اول خیابان جابر انصاری.

کدپستی : 1571517451

شماره تماس : 34410247- 34416019 (031)

بسته به نوع شرکت، سرمایه اولیه شرکت و تعداد اعضای آن مشخص می گردد هر چه این دو بیشتر باشند هزینه حق الثبت شرکت و درج آگهی و کل هزینه ثبت شرکت در اصفهان هم افزایش پیدا می کند. بنابراین نمی شود یک هزینه ثابت را اعلام کرد. به علاوه در برخی شرکت ها مثل شرکت سهامی یا تعاونی در موقع ثبت باید بخشی از سرمایه اولیه شرکت واریز شود که باید این را هم به هزینه ثبت افزود.

ابتدا باید بر اساس موضوع فعالیت خود نوع شرکت را مشخص کنید و حسب تعداد شرکای لازم شریک مورد اعتماد و متخصص پیدا کنید، سپس آدرس شرکت و سرمایه و چند نام برای شرکت انتخاب کنید و مراحل ثبت شرکت را آغاز کنید یا این اطلاعات را در اختیار یک موسسه ثبتی مانند مجتمع ایلیا بگذارید تا آن ها مراحل ثبت شرکت شما را آغاز کنند.

مدت زمان ثبت شرکت در اصفهان 10-15 روز کاری زمان می برد.

برای ثبت شرکت در اصفهان نیاز به کپی برابر اصل مدارک شناسایی همه اعضای شرکت می باشد و مدارکی مثل اساسنامه برای همه انواع شرکت و سپس مدارک مختلف و متغیری بر اساس نوع شرکت لازم است مثلاًدر ثبت شرکت سهامی خاص اظهارنامه و در ثبت شرکت مسئولیت محدود نیاز به شرکت نامه دارید با تماس با کارشناسان ایلیامی توانید لیست کامل مدارک را دریافت نمایید.

نتیجه دقیقی پیدا نشد .
اگر میخواهید ما با شما تماس بگیریم
اینجا کلیک کنید

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

انتخاب اسم شرکت از مهمترین عوامل در زمان ثبت شرکت میباشد. متقاضیان می بایست دقت لازم را در گزینش آن لحاظ نمایند.در صورت نیازبه انتخاب نام با ما تماس بگیرید

ثبت شرکت فوری و سریع – متولی ثبت شرکت در تهران ،اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری است و در خارج از تهران در صورتی که اداره ی نام برده دایر نشده باشد.

انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره – با بیان مقررات مذکور در مراتب فوق، اشخاص حقوقی را می توان به مدیریت شرکت انتخاب نمود. در این صورت شخص حقوقی، همان مسئولیت..

روزنامه رسمی ثبت شرکت ها – یکی از مراحل ثبت شرکت و در واقع آخرین مرحله ثبت شرکتها چاپ آگهی در روزنامه رسمی می باشد.جهت چاپ آگهی تاسیس پیش آگهی و یا آگهی

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

مراحل ، شرایط و مدارک لازم جهت ثبت شرکتهای بازرگانی در ایران – متقاضیان ثبت شرکتهای بازرگانی میتوانند فرآیند ثبت خود را به دو صورت توسط خود و یا وکیل ثبتی

توضیحات کامل و جامع درباره ثبت شرکت ارزان قیمت.با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید و کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید.

همان طور که رد ماده 105 لایحه اصلاحی قانون تجارت بیان شده است صورتجلسه مجامع عمومی می بایستی به امضاء هیات رئیسه (رئیس جلسه، دو ناظر و منشی) مجمع برسد…

جهت کسب اطلاعات تکمیلی خود در خصوص تنظیم اساسنامه با دپارتمان های تخصصی مجتمع ثبت شرکت ایلیا تماس حاصل نمایید و ازمشاوره تخصصی کارشناسان بهره مند گردید.

ثبت شرکت تضامنی – جهت تشکیل ثبت شرکت تضامنی کلیه ی سرمایه شرکت می بایست به صورت نقدی یا غیر نقدی در ابتدای امر پرداخت گردد.مجتمع ثبتی ایلیا در این خصوص .

مشاورین متخصص ثبت شرکت و ثبت برند ایلیا آماده اند تا تمامی اطلاعات لازم را در زمینه سامانه ثبت روزنامه رسمی شرکت به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان بگذارند .

پاسخ دادن به :

تمامی حقوق برای مجتمع ایلیا محفوظ است.

اتاق خبر مجتمع ثبتی حقوقی شرکت و برند ایلیا

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .

لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید

هم اکنون آنلاین نیستیم

شما مشخص کنید کی با شما تماس بگیریم

شماره تماس :

نام و نام خانوادگی :

موضوع مشاوره:


ساعت تماس :

لطفا تا پایان مشاوره این صفحه را باز نگه دارید .

لطفا منتظر بمانید

 

ثبت شرکت در اصفهان چگونه است، چه مزایایی دارد و مدارک مورد نیاز برای آن چیست؟ در نوشته پیش رو به سوالات فوق پاسخ داده ایم.

ثبت شرکت در اصفهان یکی از خدمات تخصصی ای است که کارشناسان خبره و وکلای پایه یک باتجربه همکار ما در موسسه حقوقی مشهور بصورت کاملا حرفه ای به انجام می رسانند و مفتخر به کسب رضایت بالای متقاضیان گرامی هستیم.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

 

لذا چنانچه قصد ثبت شرکت در اصفهان و یا هر شهر دیگری از ایران عزیزمان، ثبت تغییرات، ثبت برند، پلمپ دفاتر، اخذ کد اقتصادی، اخذ کارت بازرگانی، اخذ جواز تاسیس و یا امور ثبتی و حقوقی دیگری را دارید، پیشنهاد می نماییم قبل از هر اقدامی با کارشناسان خبره و وکلای پایه یک مجرب همکار ما در موسسه حقوقی مشهور مشاوره حقوقی داشته باشید.

 

 

اصفهان ملقّب به نصف جهان شهری باستانی در مرکز ایران و مرکز شهرستان اصفهان است که در دوره شاه عباس صفوی در سال ۱۰۰۰ هجری قمری به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد و این عنوان را برای سال ها حفظ کرد که همین امر موجب شکوفایی و رونق بیش از پیش این شهر گردید.

 

استان اصفهان یکی از مهمترین کانون های صنایع دستی و هنر ایران است و از مهترین صنایع دستی اصفهان می توان مواردی همچون: مینا سازی، قلم کاری، زری بافی، منبت کاری، قالی بافی، گلیم بافی، نقره کاری، خاتم کاری، نقره کاری، کاشی و سرامیک و همچنین صنایع خوشمزه گز سازی و سوهان سازی را نام برد که بیشتر موارد فوق از سوغاتی های معروف این شهر نیز به شمار می رود.

 

اصفهان با دارا بودن اماکن طبیعی، تاریخی، رفاهی و تفریحی و مراکز فرهنگی و دیدنی های معروف همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران عزیز و اقصی نقاط جهان است که از جمله اماکن طبیعی، تاریخی، تفریحی، رفاهی و فرهنگی این شهر می توان مواردی همچون: موزه چهل ستون، کاخ چهل ستون، سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان، مسجد امام، پل مارنان، پل الله وردیخان، مسجد جامع، مسجد سید، مسجد شیخ لطف الله، منار جنبان، برج کبوتر خانه، گذر چهارباغ عباسی، کاخ هشت بهشت، کاخ عالی قاپو، آتشگاه اصفهان، هتل عباسی، کلیسای وانک، حمام علیقلی آقا، مدرسه چهارباغ، سبزه میدان، شهر بازی رویاها، سیتی سنتر اصفهان، پارک جنگلی صفه، بام شهر اصفهان، آکواریوم اصفهان، بازار آهنگرها، بازار کلاهدوزها، بازار هنر و غیره اشاره نمود.

 

 

اصفهان شهری بزرگ و پر جمعیت است که دارای صنایع بزرگی همچون فولاد سازی و کاشی و سرامیک سازی و غیره است و همچنین به دلیل ورود همه ساله گردشگران ایرانی و خارجی به این شهر مشاغلی که در راستای خدمات رسانی به گردشگران بصورت مستقیم و غیر مستقیم به فعالیت می پردازند، مانند: حمل و نقل مسافر و بار، هتل داری، گردشگری سلامت، آژانس های گردشگری و خدمات مسافرتی، صرافی، رستوران داری، بسته بندی و غیره دارای رونق خوبی هستند و همچنین در این شهر بزرگ، شرکت ها، موسسات و سازمان های بزرگ و کوچکی فعال هستند که تجارت و فعالیت در مجاورت ایشان یک فرصت خوب محسوب می شود و با توجه به مسائل پیش گفته و مسائل بسیار دیگری که وجود دارد، ثبت شرکت در اصفهان و تجارت و فعالیت در این شهر دارای جذابیت و مزایای زیادی است.

 

 

بیشترین آمار ثبت شرکت در اصفهان به ثبت شرکت با مسئولیت محدود اختصاص دارد که در ادامه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود را شرح می دهیم:

 

۱- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۲- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۵- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۶- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

 

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

پس از شرکت با مسئولیت محدود ، بیشترین آمار ثبت شرکت در اصفهان به ثبت شرکت سهامی خاص اختصاص دارد و در ادامه به شرح مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص می پردازیم:

 

۱- دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت

 

۲- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۳- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۴- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۵- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۶- اصل فیش بانکی و اصل گواهی بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و سپرده گذاری حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت در حساب مذکور

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تضامنی در اصفهان به شرح ذیل است:

 

۱- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۲- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۵- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۶- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

موسسه حقوقی مشهور با سال ها فعالیت درخشان در زمینه امور ثبتی و حقوقی افراد، شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک در سراسر ایران عزیز، مفتخر به کسب رضایتمندی حداکثری موکلین و مشتریان گرامی است.

 

 

شرکت سهامی خاص   انواع شرکت سهامی شرکت سهامی به دوبخش شرکت سهامی عام و شرکت سهام…

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در قرچک چیست؟ هزینه ثبت شرکت در قرچک چقدر است؟ نکات…

ثبت شرکت در شهر ری   جهت مشاوره رایگان ثبت شرکت در شهر ری ، با کارشناسان موسسه ح…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

تلفن: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰ (۱۲۰ خط ویژه)

سامانه پیامکی: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰

واتس آپ و تلگرام: ۰۹۳۹۱۱۵۱۲۱۲

ایمیل: sabtemashhoor@gmail.com

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸

پنجشنبه ۹ الی ۱۴

تمامی حقوق این وبسایت برای موسسه حقوقی مشهور محفوظ می باشد.

ابتدا توسط
لینک ثبت نام
در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج
آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ،
لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

در این مقاله علاوه بر اینکه به این دست سوالات شما پاسخ می دهیم . سوالاتی مثل چرا باید با ثبت شرکت مالیات پرداخت کنم؟ و یا اصلا ثبت شرکت فایده ای هم دارد؟ انتخاب اسم شرکت و نحوه گام به گام مراحل ثبت و تایید نام شرکت ، شرایط ثبت شرکت در اصفهان ، انتخاب نوع شرکت و تدوین موضوع شرکت ها ،  مدارک ثبت شرکت  ،چگونگی ثبت شرکت و موسسه به زبان ساده و هزینه های ثبتی به همراه تصاویر و به زبان ساده توضیح می دهیم.

 

 

وقتی به شکل حقیقی کار می کنید ، از بسیاری از مستندات قانونی و حمایتی ذکر شده در قانون کاربهره مند نخواهید شد . مثلاً نمی توانید در مناقصات شرکت کنید ، وام شرکتی بگیرید ، طرفین کاری خود را در صورت لزوم اجبار به انجام تعهدات کاری کنید ویا حتی کار خود را گسترش دهید به عنوان مثال  نمایندگی یا شعبه ایجاد کنید یا قراردادهای دولتی و سازمانی ببندید. پس با ثبت شرکت اصفهان ممکن است کمی وارد روال قانونی و کمی پیچیده  کار شوید که البته ما آن را برای شما آسان می کنیم ولی ثبت شرکت هم می تواند در ازای آزادی عمل گرفته شده از شما ابعاد مثبت فراوان دیگری را وارد فعالیت شما نماید.بنابراین درنگ نکنید و با تماس با موسسه ثبت پایش ثبت شرکت اصفهان را  در سریع ترین زمان و با کیفیت بالای خدمات تجربه کنید.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

موسسه حقوقی پایش آماده ارائه خدمات در جهت ثبت شرکت در اصفهان می باشد با شماره تلفنهای 32711327-026و 26655156-021 تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه ثبتی بهره مند شوید.

در حال حاضر قانون تجارت مقرر کرده است که اسامی شرکت ها باید سه واژه یا بیشتر باشند . نباید شبیه سایر اسامی شرکت های ثبت شده باشند و واژه های بیگانه در آنها نباشد . اگر در انتخاب اسم سردرگم هستید با تماس با ما می توانید از میان اسامی پیشنهادی ما یکی را برگزینید و مراحل تایید نام شرکت را که در ذیل به شما به شکل تصویری آموزش می دهیم را نیز به ما بسپارید  تا نگران عدم تایید آن و اتلاف وقت خود نباشید و سریعاً اسم دلخواه برای ثبت شرکت های اصفهان را پیدا کرده و تایید اداره ثبت شرکت ها را برای آن بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به این مقاله از فهرست اسامی موجود و ریز قوانین انتخاب اسم شرکت مطلع شوید: انتخاب اسم شرکت

شرکت یک نهاد تجاری است که با ثبت اسناد رسمی حاوی موضوع فعالیت شرکت ، نام اشخاص ، نوع شرکت ، ویژگی های آن ، سرمایه و سایر مشخصات شرکت نزد اداره ثبت شرکت ها رسمیت می یابد و از آن به بعد فعالیت شما در جارچوب ثبت شده و تحت حمایت قوانین تجارت قرار گرفته وبه شکل شخصیت حقوقی در می آید . در حقیقت شرکت نهادی تجاری است که از به اشتراک گذاشتن حرفه خودبا همکاران شما که حسب نوع شرکت و پس از ثبت آن شرکا یا سهامدار نام می گیرند ایجاد می شود و این افراد تجربه یا سرمایه خود را با شما شریک می شوند و همه در سود وزیان این نهاد یعنی شرکت مسئولیت خواهند داشت.

در مرحله اول به سایت اداره ثبت شرکت ها اصفهان مراجعه کنید و با انتخاب درخواست تاسیس شخصیت حقوقی وانتخاب نوع شرکت دکمه ادامه راطبق تصویر در در پایین سمت چپ بزنید. 

گام دوم این است که اطلاعات عمومی شرکت را وارد کنید یعنی استان ، شهر،  آدرس و تلفن شرکت خود را به همراه زمان شروع شرکت و مدت کار آن را وارد نمایید. دقت کنید که زمان شروع شرکت باید از تاریخ شروع سال مالی شرکت باشد.

در گام سوم انتخاب اسم شرکت اطلاعات متقاضی یعنی مشخصات شناسنامه شما ومشخصات شما یا هرکدام از شرکایتان یا نماینده شمابه عنوان امضا کننده دفاتر تایپ گردد.
مرحله چهارم ثبت نام های درخواستی می باشد که پس از ورود هرنام بر اساس اولویت خود باید دکمه ثبت اسم را بزنید و سپس سراغ ورود اسم بعدی مد نظرتان بروید می توانید تا پنج نام شرکت را در این مرحله وارد کنید و در باکس توضیحات نیز اگر در خصوص اسم شرکت مثلاً معانی آن توضیحی دارید آن را بنویسید. 

 گام پنجم انتخاب موضوع فعالیت شرکت است که شما باید علاوه بر انتخاب از میان عناوین داده شده و زدن دکمه افزودن موضوع فعالیت توضیحاتی نیز در خصوص جزییات فعالیت شرکت خود و حدود آن با عبارات قانونی بنویسید که کارشناسان متخصص ما برای تهیه و تدوین موضوع شرکت به طوری که حق شرکت شما در مزایدات ، اخذ وام ، اموربازرگانی و غیره محفوظ باشد به شما کمک می کنند.به علاوه با تماس با مشاوران ثبت پایش باید از نیاز به مجوز برای کار شرکت خود نیز آگاه شوید .

نکته : تنها به انتخاب موضوع شرکت از بین گزینه های داده شده اکتفا نکنید و توضیحات فوق را به دقت بخوانید .

درگام بعدی سرمایه شرکت را بر حسب نوع شرکت که در ذیل به شما توضیح می دهیم انتخاب کنید مثلا اگر شرکت شما سهامی است نوع سرمایه سهام است و مقدار سرمایه را هم باید بر همان اساس مطابق شکل زیر مشخص کنید و با زدن دکمه ثبت سرمایه و بعد از آن گام بعدی به صفحه اشخاص شرکت بروید.

در صفحه اشخاص شرکت مشخصات کامل هریک از شرکا را علاوه بر متقاضی باید به طور کامل واردکنید که به دلیل سهولت آن به گام هفتم یعنی انتخاب سرمایه اشخاص مطابق تصویر ذیل می رویم و سپس سمت ها را در ادامه وارد میکنیم مثلاً اینکه چه شخصی مدیر عامل است یا چه کسی رئیس هیات مدیره می باشد البته باید از قبل در این مورد تصمیمات لازم گرفته شده باشد.

 بعد از این مراحل باید روزنامه ای کثیرالانتشار را جهت چاپ آگهی و سپس سال مالی شروع کار شرکت وبعد از آن شعب یا نمایندگی ها را مشخص کنید که این بخش در ابتدای تاسیس شرکت را معمولا خالی گذاشته و گام بعدی یا ادامه را می زنیم و در نهایت باید متن های اسناد ثبتی را که از پیش به تدوین و تایید اشخاص شرکت رسیده وارد کنید . اگر تمایل دارید خودتان ثبت شرکت کنید ، ما می توانیم در تدوین این متون به شما کمک کنیم ویا از دریافت متن صورتجلسه ، اساسنامه و غیره در سایت استفاده کنید.

در آخرین گام شما باید پذیرش نهایی بگیرید و نسخه ای چاپ شده از کد پیگیری خود و رسید پذیرش اینترنتی ثبت تهیه کنید تا در مراجعات بعدی به سایت جهت انجام سایر امور ثبتی بعد از تعیین اسم شرکت استفاده کنید.

این بود گام به گام مراحل ثبت شرکت در اصفهان و ثبت سامانه که امیدواریم مفید باشد . حال به سایر مباحث مانند انتخاب نوع شرکت و سایر موارد مربوط به ثبت شرکت در اصفهان می پردازیم.

همانطور که در گام اول ثبت شرکت و تعیین اسم شرکت دیدید باید در نخستین مرحله در سامانه نوع شرکت را انتخاب کنید که در اینجا به شما انواع شرکت را معرفی می کنیم تا این کار برای شما آسان شود و سپس هزینه ثبت شرکت در اصفهان را توضیح می دهیم البته اگر وقت مطالعه کمتری دارید فقط گوشی را بردارید و تماس بگیرید تا هم نوع شرکت متناسب فعالیت شما و هم محاسبه هزینه ثبت شرکت در اصفهان به شما اعلام گردد هم چنین در صورت تمایل به ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان می توانید با ثبت پایش تماس بگیرید.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان : این شرکت برای فعالیت کوچک بازرگانی با سرمایه نقدی و با دو نفر شریک در اصفهان به ثبت می رسد.

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان: جهت فعالیت بزرگتر مانند اخذ گرید و شرکت در مناقصه و غیره  شرکت سهامی خاص با سرمایه به شکل سهام و حداقل سه سهامدار ثبت شرکت سهامی خاص باید انجام شود.

ثبت شرکت سهامی عام در اصفهان : برای ثبت شرکت سهامی عام در اصفهان اعضا یا موسسین باید 5 نفرباشند ولی بعدا می توان برای جذب سرمایه و تخصص و انجام پروژه های بزرگ در سطح ملی  سهام این شرکت را در سازمان بورس به عموم واگذار کرد.

ثبت شرکت تعاونی در اصفهان: برای تعاونی موسسان باید 7 نفر باشند و با مجوز اداره تعاون در حوزه تولید یا توزیع یا گاهی کشاورزی  برای رفع نیاز قشری خاص مثلا تهیه مسکن فرهنگیان به ثبت برسد.

ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان : شرکت دانش بنیان را باید با اعضای دانش محور ، یعنی عضو هیات علمی  و یا مدارک ارشد به بالا و یا مخترع به ثبت رساند. که البته ابتدا بهتر است شرکت سهامی خاص ثبت شود و سپس تبدیل به دانش بنیان شود .

ثبت شرکت تضامنی در اصفهان : ثبت این شرکت مانند ثبت شرکت با مسئولیت محدود دراصفهان است فقط یکی از شرکا تضمین سود و زیان شرکت را متقبل شده و نامش در اسم شرکت گنجانده و ثبت می شود . 

ثبت موسسه در اصفهان : جهت انجام امور علمی ، فرهنگی ،خیریه، آموزشی ، ورزشی ، ادبی ، تفریحی ، مذهبی و غیره باید موسسه در اصفهان به ثبت برسانید.

پیش از ثبت شرکت ها اصفهان  اگر تا اینجای این مطلب را خوانده باشید پی برده اید که برای ثبت شرکت باید قبل از آن نوع فعالیت ، محل شرکت ، شرکا ، میزان سرمایه برای شروع کار و برهمین اساس نوع شرکت را انتخاب  کنید. اگر در انتخاب این موارد مردد هستید کارشناسان پایش با نزدیک به ده سال تجربه می توانند در این زمینه  مانند انتخاب اسم شرکت در اصفهان به شما کمک کنند. 

مدارک لازم برای ثبت عبارتند از مدارک سجلی اعضا به همراه مشخصات کامل ، گواهی عدم سو پیشینه این افراد و در صورت نیاز به مجوز این جواز نیز لازم است . 
چنانچه از مجوزی بودن موضوع فعالیت شرکت آینده خود مطمئن نیستید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم . اما به طور کلی مواردی که با سلامت عموم ، سلامت فیزیکی یا روحی و آموزش  آحاد مردم مرتبط باشد نیازمند مجوز می باشد. در خصوص هزینه ثبت شرکت نیز بایدگفت که بسته به نوع شرکت ، تعداد نفرات و میزان سرمایه اولیه متفاوت است و تعیین هزینه دقیق پس ازمشاوره رایگان مشخص می گردد.

به دلیل وجود مشغله روزانه ، ترافیک و وقت کم صاحبان شرکت ها ثبت پایش به شکل آنلاین و بدون مراجعه حضوری در محل خود وسایر شهرهای کشور من جمله شهروندان اصفهانی عزیز کلیه مراحل ثبت شرکت را به شکل آنلاین و غیرحضوری به انجام می رساند بدین شکل با ارائه مشاوره تلفنی و ارسال عکس مدارک از طریق ایمیل یا سایر رسانه ها از سوی مشتری فرایند ثبت شرکت ارزان در اصفهان آغاز شده و در کمترین مدت ممکن به اتمام می رسد.ثبت آنلاین شرکت در اصفهان ثبت نام الکترونیک و انتخاب یا تایید نام شذکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها می باشد . در حقیقت ثبت آنلاین شرکت اولین مرحله از مراحل ثبت شرکت اصفهان است که به صورت اینترنتی انجام می گردد.

بسیار پیش می آید که برای جلوگیری از انتخاب نام تکراری به هنگام ثبت شرکت می خواهید از نام شرکت های ثبت شده اطلاع پیدا کنید در این صورت می توانید به سایت شناسه ملی کشور به آدرس www.ilenc.ir مراجعه کنید و در آنجا نام مد نظر خود را وارد نمایید. و بعد از زدن گزینه جستجو چنانچه شرکتی به این نام به شما نشان داده شد دیگر باید از این نام صرف نظر کنید . همچنین برای آگاهی و جستجوی شرکت ثبت شده در اصفهان شما باید به سایت روزنامه رسمی کشور به آدرس www.rrk.com بروید و کلیه آگهی های قانونی از جمله آگهی تاسیس شرکت که شامل اطلاعات کامل و کافی در این زمینه می باشد را بیابید.و در پایان

 باید گفت که داشتن یک مشاور و وکیل صرفا” متخصص در زمینه ثبت شرکت بی نهایت می تواند کار شما را تسهیل و راحت کند، مشاورین ما از همان جلسه یا تماس نخست این امکان را برای شما ایجاد می کنند تا به راحتی نام شرکت، چیدمان اساسنامه و سایر اوراق  شرکت را انتخاب و تمامی مراحل قانونی ثبت شرکت دراصفهان را به شکل کاملاً شفاف طی نمایید. به علاوه لیستی از مراکز اداره ثبت شرکت ها در اصفهان را در اینجا ارائه کرده ایم تا در صورت اقدام بدانید که نزدیکترین مرکز به شما کدام اداره است.

جهت ثبت شرکت در واحدهای ثبتی استان اصفهان مجموعه ثبت پایش آماده است تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه و زمان ثبت شرکت ارزان در اصفهان را با بهترین کیفیت خدمات به شما ارائه نماید . کافیست با ثبت پایش تماس بگیرید تا بلافاصله ثبت شرکت برای شما آغاز شود.

پاسخ دادن به :

hashemi

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

در خصوص ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان نیاز به مشاوره دارم لطفا هزینه مشاوره و انجام مراحل ثبت تا پایان درج اگهی روزنامه را بیان کنید . لطفا با شماره همراه من تماس بگیریر .
09133093032
باتشکر
هاشمی

مبنی بر حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات

راه اندازی سامانه چت آنلاین مجموعه حقوقی پایش در جهت راحتی مشتریان محترم

باسلام و احترام. ممنونم از مجموعه حقوقی پایش بخاطر ثبت برند اینجانب و برخورد و پیگیری پرسنل 

باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، مجموعه ثبتی پایش هست.

کلیه حقوق برای ثبت شرکت پایش محفوظ است.

ثبت شرکت در اصفهان

با توجه به گسترش کسب و کارهای نو در اصفهان، نخبه ها، دانشجویان، کشاورز ها، پزشک ها، مهندس ها، وکیل ها، کارآفرینان، صاحبان مشاغل و اصناف و فعالان اقتصادی مقیم اصفهان به منظور برخورداری از زیرساخت و امکان رقابت مناسب برای گسترش ایده ها و کسب و کار خود نیازمند ثبت شرکت از طریق مراجع قانونی می باشند. ثبت شرکت اولین و یکی از مهم ترین گام های راه اندازی کسب و کار شماست و هرگونه تاخیر برای ثبت شرکت در فضای رقابتی اصفهان منجر به عقب ماندن و واگذاری عرصه به رقبای قدرتمند خواهد شد.

در قانون تجارت ایران شرکت ها به انواع گوناگونی تقسیم شده اند که شامل: شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت تعاونی، شرکت نسبی، شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی و موسسات غیرتجاری می باشند. از میان تمامی این شرکت ها، بیشترین تقاضا و بهترین نوع شرکت برای راه اندازی کسب و کار شما در اصفهان به شرح ذیل است:

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت سهامی خاص

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

موسسه غیر تجاری

در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار با موضوع تولید یا ارائه خدمات یا موارد مشابه را دارید و نیازی به شرکت در مناقصات پیمانکاری دولتی ندارید (پروژه های دولتی)، پیشنهاد خانه وکلای ملل برای شما ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان است. زیرا شرکت با مسئولیت محدود موانع و مراحل ثبت و فعالیت کمتر و آسان تری داشته و تنها 2 نفر برای تاسیس شرکت لازم است و به بازرس و افتتاح حساب بانکی و مکان فیزیکی برای شرکت نیاز ندارید. در آینده نیز برای انجام هرگونه تغییرات در شرکت، فرآیند تغییرات ساده تر است.

در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار با موضوع تولید یا ارائه خدمات یا فعالیت های پیمانکاری را دارید و قصد شرکت در مناقصات پیمانکاری دولتی را دارید، پیشنهاد خانه وکلای ملل برای شما ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان است. زیرا شرکت سهامی خاص امکان دریافت صلاحیت و رتبه پیمانکاری را دارد و تقسیم سهام و برگزاری مجامع در آن ساده تر است. شرکت سهامی خاص ضمن نیاز به حداقل 3 نفر جهت تاسیس شرکت، نیاز به افتتاح حساب بانکی به نام شرکت و معرفی 2 نفر بازرس نیز دارد.

و در انتها در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار با موضوعات غیرتجاری از جمله موسسه حقوقی، موسسه خیریه، موسسه آموزشی، موسسه فرهنگی، موسسه هنری، موسسه ورزشی و سایر موسسات را دارید، پیشنهاد خانه وکلای ملل ثبت موسسه غیرتجاری در اصفهان است. ثبت موسسه در برخی موارد نیاز به اخذ مجوز از ارگان های مربوطه دارد که عموما بسادگی قابل دریافت است و کارشناسان خانه وکلای ملل برای دریافت مجوز از ارگان مربوطه در اصفهان شما را راهنمایی می نمایند.

با پایان مراحل ثبت شرکت، شماره ثبت و شناسه ملی منحصر به فردی برای شرکت شما توسط مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری کشور صادر می گردد. به منظور تکمیل اطلاعات خود در زمینه ثبت شرکت در اصفهان می توانید بخش توضیحات تکمیلی را در ادامه مطلب مطالعه نمایید.

شماره تماس مستقیم مشاوره ثبت شرکت خانه وکلای ملل در اصفهان : 09361902266 و 09169400446

برای ثبت شرکت در اصفهان از کجا شروع کنیم؟

با راه اندازی سامانه اینترنتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان می توانند شخصاً نسبت به طی بخشی از مراحل و فرآیند ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیرتجاری در سامانه فوق اقدام نمایند. لذا، بعلت پیچیدگی های قانونی و عدم اشراف عموم متقاضیان به موارد حقوقی مربوطه و عدم اطلاع از تبعات اشتباهات قانونی، عمده متقاضیان ضمن صرف هزینه و زمان بسیار، در نیمه راه متوقف شده و متضرر می شوند. خانه وکلای ملل پیشنهاد می دهد کلیه امور ثبت شرکت خود را به وکلا و کارشناسان با تجربه و متخصص این موسسه بسپارید. خانه وکلای ملل آمادگی دارد ضمن ارائه مشاوره رایگان به کلیه متقاضیان، در اسرع وقت شرکت شما را با در نظر گرفتن کلیه موارد حقوقی و قانونی ثبت نماید.

اقدامات ویژه خانه وکلای ملل

انتخاب اسم و مشاوره تخصصی رایگان

انتخاب برند شرکت

طراحی لوگو و مهر شرکت

انتخاب شعار تبلیغاتی شرکت

و بسیاری خدمات دیگر در قالب بسته های برندینگ ویژه کسب و کار

مراحل ثبت شرکت در اصفهان

در اولین گام می بایست سرفصل های اصلی موضوع فعالیت شرکت خود را مشخص نمایید. برای مثال پروژه های ساختمانی، طراحی نرم افزار غیر رسانه ای و وب سایت، نظافت و خدمات منازل، خدمات و امور بازرگانی و غیره … در دومین گام اعضای شرکت و در گام آخر 5 نام را به ترتیب اولویت برای شرکت تعیین و به کارشناسان خانه وکلای ملل اعلام نمایید. کافیست بقیه مراحل را به خانه وکلای ملل بسپارید. پس از تایید نام شرکت، نوبت به ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها و پیگیری روند اداری پرونده می رسد که کارشناسان خانه وکلای ملل در این زمینه راهنمایی های لازم را به شما خواهند داد.

مدارک ثبت شرکت در اصفهان

مدارک لازم جهت ثبت انواع شرکت در اصفهان بدین شرح است : کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضای شرکت.

مدت زمان ثبت شرکت در اصفهان

به طور  کلی 1 الی 3 هفته کاری زمان لازم است تا فرآیند ثبت شرکت شما به پایان برسد.

هزینه ثبت شرکت در اصفهان

هزینه ثبت شرکت در اصفهان به دو بخش حق الوکاله خانه وکلای ملل و هزینه های واریزی دولتی تقسیم می شود. حق الوکاله ثبت شرکت توسط کارشناسان خانه وکلای ملل برای سال 97 برابر 300 هزار تومان و هزینه های دولتی 5 هزار تومان حق الثبت اداره ثبت شرکت ها و 25 هزار تومان هزینه پستی می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان خانه وکلای ملل در تماس باشید.

شماره تماس مستقیم مشاوره ثبت شرکت خانه وکلای ملل در اصفهان : 09361902266 و 09169400446

درخواست مشاوره با ارسال عدد 1 به شماره 100088548054

02188548054

ورود
عضویت

 

اصفهان شهری باستانی- توریستی در مرکز ایران است،این شهر مرکز استان اصفهان و نیز شهرستان اصفهان است. اصفهان ، سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران بعد از تهران و مشهد است و همینطور یکصد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت جهان و نهمین شهر پرجمعیت باختر آسیا به شمار می رود. کلان شهر اصفهان نیز هجدهمین کلان شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

استان اصفهان در زمینه تولید فولاد ، پتروشیمی ، صنایع شیمیایی ، سنگ های ساختمانی ، طلاو جواهر ، صنایع کشاورزی و لبنیات و صنایع دامی از توانمندی های قابل توجهی برخوردار است.

این استان را می توان از بزرگ ترین تولیدکننده های سیب زمینی، پیاز،سیب درختی، گندم ، جو و برنج دانست. پرورش دام و پرندگان و ماهی نیز در استان رواج دارد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان

 

اضفه بر این موارد ، وجود بیشتر از 160 گونه صنایع دستی در استان که دارای اهمیت صادراتی فراوانی هستند، جایگاه استان را در کشور شامخ کرده است.

همان گونه که مشاهده می شود، ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد که می توان از طریق ثبت شرکت، در جهت اجرایی شدن اقتصاد بومی و محلی استفاده نمود.

مرجع ثبت شرکت ها در اصفهان، اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری اصفهان می باشد. اداره مذبور از لحاظ مدت زمان تعیین نام و به ثبت رساندن شرکت، یکی از سریع ترین ادارات مربوط به این کار در کشور به شمار می آید. به صورتی که بعد از ثبت نام اینترنتی و پذیرش نهایی در سامانه مربوطه، تنها 24 ساعت – و گاهی کمتر – زمان لازم است تا نتیجه مشخص و یا رد نام مشخص گردد.

واحد ثبتی شهرستان های اصفهان:

1-در اردستان
2-در نطنز
3-در خوانسار
4-در سمیرم
5-در خمینی شهر

6-در نائین
7-در نجف آباد
8-در گلپایگان
9-در شهر رضا
10-در شاهین شهر

 

آدرس اداره ثبت شرکت ها در اصفهان : شهر اصفهان ، خیابان کاوه – ابتدای خیابان جابر انصاری – جنب بانک صادرات
کد پستی : 8138983798
شماره تلفن : 34416019 و 3410247- 031

قابل بیان است ، اخیراَ با هدف حذف مراجعات حضوری، فرایند ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها از شیوه سنتی تغییر یافته و مراحل ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها طبق دستورالعمل صادره از طرف سازمان ثبت، به صورت الکترونیکی انجام می شود.
در این شیوه، متقاضی ثبت شرکت ها و موسسه ها می بایست بدون مراجعه به واحد مربوطه، از طریق سامانه جامع ثبت شرکت ها و موسسات، درخواست پذیرش انواع ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسه ها را از طریق درگاه اینترنتی انجام دهد.

در طریق جدید الکترونیکی، انواع فرم صورت جلسات، اساسنامه و اظهارنامه برای ثبت کردن شرکت ها و موسسه ها و همینطور  مدارک لازم و راهنمای جامع ثبت شرکت ها و دستورالعمل درخواست مشخص شدن نام و موضوع فعالیت در پایگاه اطلاع رسانی اداره مربوطه به نشانی http://sherkat.ssaa.ir قابل دسترسی می باشد.

متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسه های غیرتجاری باید اطلاعات مورد احتیاج را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع فوق الذکر وارد نموده و بعد از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند.

بعد از پذیرش هر تقاضا به دست سامانه، یک کد پیگیری اختصاص داده خواهد شد و در همه ی مراحل، نتایج اقدامات از طریق پیام کوتاه با بیان کد پیگیری به اطلاع متقاضی می رسد.

همه ی آگهی ها و ابلاغیه های رفع نقص یا عدم امکان ثبت که اطلاع متقاضی از آن ضروری است در سامانه بارگذاری و از طریق کد پیگیری اختصاص داده شده به متقاضی قابل روئت خواهد بود.
 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با وکیل پایه یک و کارشناس تخصصی جهت ثبت شرکت در اصفهان با موسسه حقوقی بین المللی ثبت سفیر تماس بگیرید.

 

مسائل حقوقی،ثبت شرکت،ثبت برند ، ثبت لوگو ، ثبت طرح صنعتی ، رتبه بندی شرکت ، اخذ ایزو ، اخذ کارت بازرگانی و امور مهاجرتی خود را به ما بسپارید(با قیمت مناسب).


موسسه حقوقی سفیر با داشتن کادری مجرب و وکلا متخصص در زمینه های مختلف حقوقی براساس رشته های تخصصی و مشاوره رایگان میتواند به شما کمک کند.

آخرین مقالات سفیر را در ایمیل خود دریافت کنید

مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان
مشاوره رایگان ثبت شرکت در اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *