مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

 
helpkade
مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج
مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

((مشاوره رایگان 🥇)) ثبت شرکت در کرج 【سریع و کم هزینه ✔️】

مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا در این مقاله به مطالبی درباره ثبت شرکت در کرج که امروزه اشخاص زیادی تمایل به ثبت آن را دارند پرداخته است.شما در این مقاله با مدارک ثبتی مربوط به هر شرکتی و مراحل ثبت شرکت آشنا می شوید.هم چنین برای ثبت شرکت مستلزم پرداخت هزینه های ثبتی هم می باشید که در این مقاله به توضیحاتی درباره آن پرداخته شده است همراه ما باشید.

ثبت شرکت،به شرکت اعتبار و عزت می بخشد و سبب ایجاد تمایل بیشتر و مستمر به همکاری می گردد. در واقع، ثبت یک شرکت نوعی رسیدگی است که متصدیان امر ثبتی انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازم و مقررات رعایت گردیده یا خیر؟ هر گاه شرکت در کرج به ثبت برسد، قراردادهای منعقده بین شرکا رسمی بوده و در آینده هیچ یک نمی توانند اسناد رسمی قانونی از جمله شرکت نامه و اساسنامه و سایر تصمیماتی که به ثبت می رسد کتمان نمایند و یا به ایراداتی که درباره اسناد غیر رسمی ممکن است وارد شود استناد کنند.

 

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

 

امروزه ، بخش کثیری از آحاد جامعه به عناوین مختلف با حقوق ثبت در ارتباط هستند. لیکن،آشنایی با امور ثبتی و احاطه بر آن مستلزم کسب تجربه و علم مربوط به آن است لذا افرادی که با قوانین و آیین نامه های مختلف در ارتباط هستند باید با مسائل ثبتی در حوزه اداره ثبت شرکت های کرج آشنایی کامل داشته باشند. به موجب همین امر تیم تحریریه ثبت شرکت ایلیا در این مقاله تلاش و کوشش نموده اند تا به مطالبی درباره هزینه ثبت شرکت در کرج همراه با توضیحاتی درباره هر کدام یک از شرکت های ثبتی وگام به گام مراحل ثبت شرکت در کرج بپردازند،در صورتی که می خواهید شرکتی را در کرج ثبت کنید ولی اطلاعات لازم و کافی در این زمینه ندارید بهتر است امور ثبتی خود را به موسسه خبره ای هم چون ثبت شرکت ایلیا بسپارید،مشاوران و کارشناسان ما در ثبت شرکت ایلیا آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم ثبت شرکت در کرج می باشند.برای برقراری ارتباط با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا کارشناسان ثبت شرکت ایلیاکرج با شما تماس بگیرند،هم چنین می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس بگیرید.

هزینه و تعرفه ثبت شرکت در کرج موارد زیادی را تحت پوشش قرار می دهد که در این خصوص سایت رسمی دپارتمان مجتمع حقوقی ثبت شرکت ایلیا اذعان دارد که مواردی چون مبالغ اولیه ثبت شرکت ، حق الزحمه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های کرج ، هزینه بابت باطل کردن تمبر سرمایه ؛ حق الزحمه وکیل ثبت شرکت در کرج ،حق الزحمه چاپ آگهی روزنامه رسمی و مخارج آگهی روزنامه کثیر الانتشارمی باشد. علاوه براین مبالغ بر اساس نوع شرکت و اعضای تشکیل دهنده آن و هم چنین طرح و موضوع فعالیت مخارج ثبت شرکت نیز تفاوت دارد. به طور مثال : هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج با هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در کرج که نحوه ثبت آن فرق می کند و به طور حتم بسیار اختلاف دارد.هزینه های دریافت مؤسسات ثبتی و حقوقی به جهت متغیر بودن بر ثبت شرکت تآثیر گذار است. لازم است به این نکته توجه شود که ثبت شرکت در شهرهای کوچک در مقایسه با مراکز استانها و کلان شهرها تفاوت به سزایی دارد. همان گونه که در مطالب بالا اشاره شد طرح و موضوع فعالیت شرکت ها نیز بر هزینه های شرکت تآثیر دارد برای شفاف سازی این مطلب می توان گفت زمانی که موضوع فعالیت شرکت طولانی باشد و موضوعات زیادی را در بر داشته باشد و موارد گوناگونی را در بر می گیرد و به طور جامع بیشتر از حد باشد ومعمول آن حداقل سه سطر در روزنامه باشد به طور حتم هزینه ثبت آن شرکت نیز افزایش پیدا می کند.از مواردی که می توان در ثبت شرکت در کرج عنوان کرد، افرادی که با هدف قابل دسترسی وبه صورت مصمم شروع به فعالیت می کنند طی گذشت زمان کوتاهی علاوه بر اینکه تمامی هزینه های پرداخت شده جهت ثبت شرکت به آنها باز گردانده می شود و در نهایت با بیشتر شدن تعداد شرکا و سهامداران هزینه ثبت اولیه شرکتشان تقسیم می شود و این امر به شما کمک می کند.اگر می خواهید برای ثبت شرکت ارزان قیمت در کرج اقدام کنید باید به این ضرب المثل توجه کنید که« هر چقدر که پول بدهی به همان مقدار آش می خوری» . پس به متقاضیان ثبت شرکت در کرج توصیه می کنیم که با انتخابی هوشمندانه در جهت پرداخت هزینه های شرکت اقدامات ملزومه را انجام دهند، به خاطر داشته باشید که دلیل هر ارازان بودنی به خاطر سود کم از طرف مؤسسات نمی باشد . بلکه با لحظه ای درنگ و تفکر و تحقیق می توان پی به علت های مختلف ارزان بودن و فرار از خدمات پشتیبانی آنها پس از ثبت و عدم توجه و مورد اهمیت دادن به زمان مشتری می باشد. معمولاچنانچه متقاضی ثبت شرکت در کرج باشید و بخواهید در مدت زمان موردنظرتان که برایتان مناسب می باشد مراحل ثبتی را به اتمام برسانید هزینه ثبت شرکت در کرج افزایش پیدا می کند. پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید ثبت شرکت در کرج را به شکل تخصصی و درست و با صحت کامل به انجام برسانید هزینه مناسبی نیز برای ثبت شرکت خود در نظر بگیرید زیرا با پرداخت این هزینه به موسسات ثبتی حقوقی مثل ثبت شرکت ایلیا ، هزینه ثبت شرکت در کرج را در جای درست سرمایه گذاری کرده اید و برخی از موسسات معتبر و همکاران ثبتی این هزینه ثبتی را صرف انجام تخصصی کار از ابتدا تا پایان می نمایند و دیگر در حین انجام کار هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

مجتمع ثبتی ایلیا مجری تخصصی ثبت شرکت در کرج

مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا مفتخرند مشاور امور ثبتی شما متقاضیان گرامی باشند برای برقراری ارتباط با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا با شما تماس بگیرند و از مشاوره رایگان این مجموعه ثبتی بهره مند شوید. 

 

 

در ذیل به اختصار به توضیحاتی درباره هر کدام یک به همراه مدارک مورد نیاز برای هر کدام یک از آن ها می پردازیم:

شرکت با مسئولیت محدود ،شرکتی می باشد که میان دو یا چند نفر جهت انجام کارهای تجاری تشکیل شده است و شرکا با توجه به آورده خود به شرکت در برابر قروض و دیون شرکت مسئول می باشند.

شرکت سهامی خاص،شرکتی می باشد که همه سرمایه آن به وسیله موسسین فراهم می شود و سرمایه و دارایی آن به سهام تقسیم شده است و مسئولیت سهامداران به مبلغ اسمی سهام آن ها محدود می شود در  شرکت سهامی خاص تعداد سهام‌داران نباید کمتر از سه نفر باشد.هم چنین عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل از اسم شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با اسم شرکت، به صورت روشن و خوانا ذکر گردد.

مطابق ماده‌ی17 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران،شرکت تعاونی،شرکتی می باشد که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ی آن به وسیله‌ی اعضا در اختیار شرکت تعاونی قراربگیرد و وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت و تحت پوشش دولت، بانک‌ها،‌ شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی کشوری، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای عمومی می‌توانند جهت اجرای بند 2 اصل 43 از راه وام بدون بهره یا هر راه مشروع دیگر از قبیل مشارکت، مضاربه، مزارعه، ‌مساقات، اجاره، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی و صلح، اقدام به کمک در تأمین یا افزایش سرمایه‌ی شرکت‌های تعاونی نمایند، بدون آن که عضو باشند.

شرکت تضامنی،شرکتی می باشد که تحت اسم مخصوصی برای کارهای تجاری میان دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می گردد.در صورتی که سرمایه و دارایی شرکت جهت پرداخت همه قروض و دیون شرکت کافی نباشد هر کدام یک از شرکا در برابر همه قروض شرکت مسئول می باشند.

شرکت نسبی،شرکتی می باشد که جهت انجام کارهای تجاری،تحت اسم مخصوصی میان دو یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هر کدام یک از شرکا مطابق سرمایه ای می باشد که در شرکت آورده اند.الزامی است که در اسم شرکت نسبی عبارت شرکت نسبی و حداقل نام یکی از شرکا قید گردد.چنانچه اسم شرکت مشتمل بر اسامی همه شرکا نباشد،پس از نام شریک و یا شرکایی که قید شده است باید عبارت و شرکا و یا و برادران قید شود.

شرکت مختلط سهامی،شرکتی می باشد که تحت اسم مخصوصی میان یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می گردد.

شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی می باشد که  جهت انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی میان یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود. مسئول همه قروضی که امکان دارد مضاف بر سرمایه و دارایی شرکت ایجاد شود،شریک ضامن می باشد. هم چنین در اسم شرکت باید عبارت «شرکت مختلط» ‌و لااقل اسم یکی از شرکای ضامن، قید شود.

شرکت سهامی‌عام، شرکتی است می باشد که سرمایه‌‌ی آن به سهام تقسیم‌ شده است و بخشی از این سرمایه از طریق فروش سهام به مردم فراهم می گردد.  تعداد سهام‌داران در شرکت سهامی عام نباید کمتر از سه نفر باشد و مسئولیت سهام‌داران، به مبلغ اسمی سهام آنها محدود می شود. در شرکت سهامی عام  باید عبارت «شرکت سهامی عام» قبل از نام شرکت با بعد از آن، بدون فاصله با نام شرکت در همه‌ی اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طور واضح و روشن ذکر گردد.

 

 

برای به ثبت رساندن هر کدام یک از شرکتهای ثبتی باید مدارکی را ارائه نمایید در ذیل مدارک مورد نیاز برای هر شرکت آورده شده است:

ما به شما همشهریان عزیز و گرامی در استان البرز و کلیه شهرستان های کرج این اطمینان را می دهیم که پس از مطالعه کامل مقاله هزینه ثبت شرکت در کرج،به تمامی سوالات و ابهامات شما در زمینه ثبت شرکت در کرج پاسخ داده خواهد شد و می توانید با ذهنی باز و اطمینان خاطر راجع به ثبت مجموعه خود تصمیم گیری نمایید.هم چنین در صورت نیاز به مشاوره های رایگان هم می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس حاصل نمایید.

از آنجایی که شرکت یک عمل حقوقی می باشد،به همکاری دو و یا چند نفر نیازمند است.این امر تابع مکانیسمی می باشد که قانون گذار در اختیار شرکا قرار داده است تا سرمایه و دارایی های شخصی خود را جهت دستیابی به هدف خاصی که سودبری می باشد به سرمایه جمعی تبدیل نمایند نه قراردادی که اشخاص و شرکا آن را میان خود بسته اند.بنابراین تشکیل شرکت به اراده آزاد شرکا بستگی دارد و نیازی به اجازه قبلی از مقام های اداری نمی باشد،در حقیقت این امکان وجود دارد که جهت به انجام رسانیدن فعالیت موضوع شرکت به این چنین اجازه ای نیاز داشته باشد،اما خلق شخص حقوقی مستلزم اجازه خاصی نمی باشد.برای مثال: تاسیس یک شرکت برای تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز به اخذ مجوز از وزارت بهداشت دارد،ولی انجام دادن فعالیت های تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق تاَسیس شرکت به چنین اجازه ای نیاز ندارد.درصورتی که فعالیت شرکت به سبب قانون ،ممنوع نباشد ،شرکت با رعایت شرایط دیگر قانون تشکیل می شود.

مطابق مقررات و قوانین کشور ایران،اشخاصی که می توانند شرکتی را در ایران ثبت کنند باید شرایطی به شرح ذیل داشته باشند:

همه افراد حقیقی و حقوقی که ایرانی و یا غیر ایرانی می باشند قادر به ثبت شرکت می باشند.اشخاصی که غیر ایرانی هستند این امکان برایشان فراهم شده است تا بدون داشتن شریک ایرانی در ایران شرکتی را به ثبت برسانند.یکی از شرایط مهم و با اهمیت درباره ثبت شرکت قصد شرکا و طرفین و رضایت آن ها می باشد یعنی شرکا باید برای ثبت شرکت رضایت کامل داشته باشند.شرط دوم ثبت شرکت اهلیت می باشد.به توانایی قانونی شخص جهت دارا شدن و یا اجرای حق اهلیت گفته می شود.شخصی که اهلیت ندارد محجور گفته می شود.افرادی از قبیل افراد کم خرد،ورشکستهو کودکان قبل از رسیدن به سن قانونی از اهلیت جهت اعمال بخشی و یا همه حق و حقوق خود برخوردار نمی باشند.از نظر قانون،معیار و ملاک رسیدن سن به 18سال و ضابطه عقل عرف و نظر پزشک قانونی می باشد.مطابق ماده 190قانون مدنی بند 3 آن از شرایط مهم و اساسی درستی هر معامله ای این می باشد که مورد معامله موضوع معین داشته باشد.به موجب همین امر مورد معامله نباید میان چند موضوع تردید داشته باشد وطرفین قرارداد باید موضوع مشخصی را در نظر داشته باشند.موضوع شرکت جهت مبحثی که مبهم وغیر مشخص باشد باطل می باشد.

برای ثبت شرکت باید حداقل دونفر شریک وجود داشته باشد. از دیگر خصوصیات شرکت های تجاری همکاری در میان شرکا می باشد.همکاری شرکا در تسلیم سرمایه و حضور داشتن در مجمع های عمومی و در صورت انتخاب شدن به نمایندگی شرکت از هیئت مدیره و بازرسی حضور و فعالیت در آن می باشد.سرمایه و دارایی شرکت از قبیل نقد،جنس و یا هنر و عمل و امتیاز هم از جانب شرکا فراهم می گردد.پایه و اساس شرکت تجاری بر حسب انجام معامله های تجاری می باشد.خاطر نشان می شویم که معامله ها در غیرمنقول و یا جهت نیازهای شخصی در صورتی که از جانب شرکت های تجاری باشد تجارت شمرده نمی شود.هم چنین سود به معنی سرمایه و دارایی می باشد که به سرمایه شرکای شرکت اضافه می شود و در صورتی که شرکی ضرر کند ضرر به بار آمده در میان شرکای تقسیم می شود.در حقیقت یکی از خصوصیات و ویژگی های شرکت تجاری،تقسیم سود و ضرر بین شرکا می باشد.

 

 

یکی از بهترین ثبت شرکتها در کرج ثبت شرکت ایلیا می باشد که علاوه بر ثبت شرکت مجری تخصصی ثبت برند،ثبت لوگو،اخذ کارت بازرگانی و ثبت تغییرات شرکت نیز می باشد.برای بهره مندی از مشاوره رایگان ثبت شرکت ایلیا با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119 -021 تماس حاصل کنید.

برای تأسیس یک شرکت با توجه به آپدیت شدن و پیشرفت درعرصه تکنولوژی دیگر موارد سختی پیش پای شما جهت ثبت شرکت در کرج نیست. امروزه افراد با داشتن اینترنت و ورود به سامانه های مختلف می توانند به سهولت وارد سایت سامانه اداره ثبت شرکت ها ی کرج شوید وبا خواندن این مقاله و کسب اطلاعاتی که توسط کارشناسان متخصص ایلیا در اختیار شما قرار داده شده، می توانید به راحتی برای تأسیس شرکت خود اقدام کنید زیرا نحوه ثبت شرکت در کرج را به زبانی ساده بیان نموده و با ارائه راهکارهای گام به گام پی به این موضوع خواهید برد.

گام اول:داشتن یک شریک خوب و مورد اطمینان

تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در قالب مسئولیت محدود حداقل 2 نفر و در قالب سهامی خاص 3 نفر می باشد. شما در ابتدا باید شریک مناسبی را انتخاب نمایید.سهامداران باید بدانند در شرکت با مسئولیت محدود به میزان آورده نقدی خود در شرکت ضامن می باشند. هرکس سرمایه بیشتری دارد رای بالاتری نیز دارد در نتیجه مسئولیت بالاتری نسبت به قروض و دیون دارد. تکمیل مدارک هویتی برابر اصل شده کلیه اعضاء هیئت مدیره الزامی است. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه نیز برای ثبت شرکت لازم می باشد. در صورتی که فعالیت شرکت شما نیازمند مجوز باشد ارائه مجوز الزامی می باشد.

گام دوم :ارتباط و بارگزاری در سامانه ثبت شرکتها

بعد از کسب اطلاعات پایه در گام اول باید وارد سامانه اینترنتی اداره کل ثبت شرکتها به آدرس Irsherkat. ssaa. شوید. در این مرحله از سامانه روی قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت کلیک کرده و تیک گزینه را فعال کنید. سپس فرمی برای شما فعال می شود که این دسترسی را می دهد تا اطلاعات هویتی خودتان را در این مرحله بارگزاری کنید .برای ورود به گام بعدی ،بارگزاری صحیح اطلاعات هویتی شما حائز اهمیت می باشد، چرا که در صورت عدم درستی، دسترسی به گام بعد نخواهید داشت.

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

گام سوم :نام های درخواستی برای شرکت

در این قسمت از فرم باید به ترتیب اهمیت انتخاب شما در رابطه با نام شرکتتان، 5 اسم انتخاب کنید که این نامها حتما باید 3 بخش یا بیشتر از سه بخش باشد . در قسمت بالای فرم نام های درخواستی، در پنجره اولویت ها ،اسمی انتخابی را به ترتیب اولیت وارد کنید.البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این اسامی نباید تکراری باشند. و از اسامی اختصاری و خلاصه که مختص ادارات دولتی و… است خودداری نموده زیرا تنها با اخذ مجوز قابل قبول می باشد. بعد از اتمام این مرحله در گام بعدی شماره ای 19 رقمی با نام شماره پیگیری به شما داده میشود که ازاهمیت زیادی برخوردار است چرا که این کدرهگیری جهت ورود به سامانه و پیگیری مراحل ثبتی بعد از این میباشد. جهت انتخاب نام شرکتتان می توانید مقاله انتخاب نام شرکت را مطالعه نمایید.

گام چهارم :عنوان مدت و موضوع فعالیت شرکت را مشخص کنید.

این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است و حتما با شرکای خود در این زمینه مشورت کرده و به اتفاق نظر برسید .اهمیت موضوع از آن جهت است که به نوع فعالیت و کسب و کارتان در آینده کاری شما بسیار مرتبط و تاثیر گذار است. در این فرم بسته به نوع شرکت شما ( با مسئولیت محدود ) یا شرکت ( سهامی خاص ) و … یکی از 2مورد (محدود ) یا ( نا محدود ) را انتخاب کنید. اما برای اطلاعات بیشتر روی گزینه( موضوع فعالیت هایی که نیاز به مجوز دارند )کلیک کرده و می توانید در مورد موضوع فعالیتتان راهنمایی بگیرید. در سامانه فهرست های مختلفی از موضوعات مطرح شده در اختیارتان قرار می دهد . درصورت وجود ابهام در این خصوص می توانید به صورت رایگان از مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

گام پنجم :مشخص کردن آدرس شرکت

در این قسمت نیاز است که یک کد پستی دقیق برای دفتر مرکزی شرکت جهت ارائه به اداره ثبت شرکتهای کرج بدهید که در قسمت کدپستی بارگزاری شده و با کلیک کردن بر روی( دریافت نشانی کدپستی از اداره پست کرج ) ،آدرس در پنجره نشانی مرکز اصلی رویت می شود. شما می توانید در صورتی که مکان مناسبی برای تجارت یا حرفه خود پیدا نکرده اید ، از نشانی و کد پستی منزل خود استفاده.البته پیشنهاد میکنیم در صورت موافقت با چنین موردی در خصوص آدرس منزل، حتما با کارشناسان ارشد مجتمع ثبتی ایلیا مشورت نمایید.

گام ششم :تعیین سرمایه مقرر شده شرکت

در این گام با توجه به میزان و مقدار هزینه و سرمایه گذاشته شده در شرکت توسط اشخاص به صورت کل سرمایه (سرمایه شخصیت حقوقی ) در این فرم بارگزاری می شود البته نحوه ثبت سرمایه در شرکتهای سهامی فرق می کند و تعداد سهم وارزش اسمی آن نیز در این فرم باید وارد شود.حداقل میزان سرمایه برای ثبت یک شرکت (با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد که این قانون مربوط به سال 1311 می باشد و در پیش نویس جدید قانون تجارت حداقل سرمایه برای شرکت با مسئولیت محدود ده میلیون تومان و برای شرکت سهامی خاص پنجاه میلیون تومان قید شده است .که این میزان سرمایه تا حدودی اعتبار شرکت را مشخص می کند. لازم به ذکر است در انتخاب سرمایه شرکت خود دقت لازم را داشته باشید زیرا سرمایه شرکت نشان دهنده ی ماهیت و اعتبار شرکت شماست.در این خصوص حتما با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا مشورت نمایید.

گام هفتم :معرفی شرکا شرکت

در این بخش صفحه ای برای شما باز می شود که باید مشخصات هویتی شرکا شامل شماره شناسنامه ، تاریخ تولد و … را وارد نمایید . نکته : چنانچه تعداد شرکای ثبت شرکت در کرج بیشتر از 150 نفر باشد لازم است فرمی که از پیش تهیه شده و در سایت اداره ثبت شرکت های کرج میباشد را دانلود و تکمیل نموده و مجدد به همراه سایر مدارک بارگزاری نمایید.

گام هشتم :تعین سهام هر یک از شرکا شرکت

در این مرحله از ثبت سامانه مشخصات مربوط به سهام و سرمایه هر یک از شرکا باید بارگزاری شود که با مشخص شدن نام هر یک ازاعضاء اذعان براین دارد که چه تعداد سهام دارند.نوع سهام در واقع نشان دهنده منقول بودن یا غیر منقول بودن و میزان سرمایه شریک می باشد. سمت اشخاص وارتباط آنها با یکدیگر را در گامهای بعدی بارگزاری می کنیم جا دارد که در این مورد بگوییم مقصد ونیت ازارتباط اشخاص با یکدیگر مشخص شدن وکیل و موکل و قیم قانونی و … درارتباط با شرکا و افراد شرکت می باشد.

گام نهم :نشان دادن شعبه های شرکت

در این قسمت از فرم سامانه ثبت شرکتها ،مشخص می کنید که شما چه تعداد شعبی در استانها و شهر های مختلف می خواهید داشته باشد که با وارد شدن در پنجره مربوط به این قسمت مشخصات این شعب را وارد کنید . در این قسمت اگر نهایتا از طرف اعضای سهامدار هنوز اتخاذ به تصمیمی انجام نشده بود میتوان معرفی شعب را به زمان دیگر موکول کرد و بعد از اینکه تکلیف شعب شرکت و سمت اشخاص درآن قسمت روشن شد در گام بعدی گزینه سال مالی را تعیین می کنید ودر مرحله یا گام بعدی آن فرم مربوط به صورتجلسات را تکمیل کنید.

گام دهم :ارائه اساسنامه شرکت

بعد از اینکه تمام اطلاعات اشخاص در این سامانه بارگزاری شد پنجره درخواست اساسنامه و فرم های پیش نویس برای شما نمایش داده می شود که باید آنها را مطالعه و تکمیل کنید و درآخر طبق قوانین مخصوص شرکت تان آن اطلاعات را وارد کنید. از این مرحله به بعد کار ثبت نام سامانه ای شما به پایان می رسد وباید در انتظار بمانید تا اداره ثبت شرکتها ی کرج درخواست ثبت شما را بررسی و از طریق همین سایت به اطلاع شما برساند(پیگیری از طریق کد رهگیری).

گام پایانی :چاپ آگهی در روزنامه رسمی

چاپ آگهی روزنامه در مرحله ای انجام می شود که تمامی اوراق و مدارک شما مورد تأیید اداره ثبت قرار گرفته باشد واز طرف اداره ثبت برای شما شماره ثبت ارائه می شود که با داشتن این شماره ثبت ، یک قدم تا پله های ترقی و شروع فعالیتتان باقی می ماند و باید آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه رسمی به چاپ برسانید .متقاضیان ثبت شرکت باید به این موضوع خوب توجه کنند که در آینده برای شروع هر اقدامی ،اصل یا کپی این آگهی بسیار مهم می باشد ونیاز است در آگهی که به چاپ می رسانید اطلاعاتی در مورد نام شرکت نوع و موضوع فعالیت را مطرح کنید . مدت زمان ثبت آگهی شما در روزنامه حدودا 30 روز کاری می باشد.

داشتن این اوراق جهت ثبت شرکت در کرج الزامی است.

 ثبت شرکت ایلیا مجری ثبت شرکت کرج می باشد.لذا می توانید کلیه امور ثبت شرکت کرج خود را به ما بسپارید.مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا مفتخرند مشاور امور ثبتی شما عزیزان باشند.فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا در اسرع وقت با شما بزرگواران تماس گرفته شود هم چنین می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس بگیرید.

 

 

گاهی انتخاب نام برای شرکت می تواند طاقت فرسا و خسته کننده باشد. این تصمیم، پیامدهای مهم برندینگ در سال های آینده دارد. به هرحال نام شرکت شما معرف سازمان شما در یک یا دو کلمه است.

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است.

بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند. اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند.

نام شرکت، اولین نشانه هر شرکت است. شاید بی راه نباشد که بگوییم نام شرکت، همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. از طرف دیگر قوانین انتخاب اسم شرکت در کرج کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در تعیین اسم شرکت به دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است. همین امر فرآیند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.

مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب نام، بتوانید نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنید که برازنده شرکتتان باشد.

هدف گروه مشاوره اسم شرکت در مجتمع ثبت شرکت ایلیا، طراحی اسمی مناسب برای متقاضیان ثبت شرکت است.هم چنین برای استعلام نام شرکت قبل از ثبت بصورت سریع و رایگان و اطلاع از درصد حدودی موفقیت ثبت نهایی نام شرکت مورد نظرتان بر رویآیکون زیر کلیک نموده و با ورود به بخش مربوطه، نام شرکت تان را استعلام کنید.

موضوعات فعالیتی که قبل از ثبت شرکت در کرج بایستی مجوز اخذ نمایند شامل 23 مورد می باشند که متقاضیان محترم می بایست قبل از ثبت شرکت ، از مراجع ذیصلاح مجوز لازم را اخذ نموده و سپس برای ثبت شرکت خود اقدام نمایند. سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت های کرج قابل ثبت می باشند.درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در بندهای فهرست لینک فوق نیامده اند و کارشناس ثبت شرکت های کرج نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد .برای ثبت شرکت با برخی موضوعات فعالیت ، لازم است بعد از تایید نام شرکت اقدام به دریافت مجوز از مرجع ذیصلاح مرتبط با موضوع مورد نظر نمود.

شعبه یکی از واحدهای یک شرکت در کرج است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت در کرج داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود و اما در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده می گیرد بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.

از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها در کرج یکی از مواردیست که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد. در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکتتان ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها در کرج اقدام نمود.

مراحل و نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی مجتمع ایلیا به همراه فرم مربوط به اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت که باید به امضای کلیه اعضای هیئت مدیره رسیده باشد به انضمام مدارک هویتی تمام اعضاء هیئت مدیره ، به اداره ثبت شرکت های کرج مراجعه نموده و پس از واریز فیش و تحویل مدارک تکمیلی و اقدامات اداری لازم در اداره مرجع جهت اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت اقدام نماید.پس از تحویل مدارک به اداره ثبت شرکتهای کرج، بخش مربوطه ،استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید.

در کنار شرکتها که به کار تجارت اشتغال دارند قانون گذار نهاد حقوقی خاصی را که دارای شخصیت حقوقی می باشد، جهت انجام اموری که جنبه غیر تجاری دارد از قبیل کارهای علمی وادبی یا امور خیریه یا خدماتی پیش بینی نموده است. ماده یک آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری ، موسسه غیر تجاری را چنین تعریف نموده است.

مقصود از تشکیلات و ثبت موسسات غیر تجاری مذکور در ماده ۵۸۴ قانون تجارت کلیه تشکیلات و موسساتی است که برای مقاصد غیر تجارتی از قبیل امور علمی یا امور خیریه وامثال آن تشکیل می شود اعم از آنکه موسسین و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند.

امور مربوط به ثبت شرکت در کرج برعهده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد که اداره ثبت شرکت ها در کرج مستقردر این سازمان وظیفه ثبت شرکت را عهده دار می باشد.

برای راه اندازی و ثبت شرکت باید یک ایده وجود داشته باشد . خوشبختانه امروزه راه اندازی و ثبت شرکت بین فعالان کسب و کار و جوانان دراستان البرز و کرج کار چندان مشکلی نیست و به دلیل حمایت های انجام پذیرفته از سمت سایر شرکت های نامدار ،می توانید شرکتی را راه اندازی و با استفاده از وام ها و خدمات دولتی فرایند ثبتی را به ثمر رساند.

 

 

و در انتها …

ارزش هر کسب و کاری به کیفیت خدمات آن است

18 سال است که با ارائه خدمات حقوقی، ثبتی و اداری در کنار شما هستیم و همه مشتریانمان را عضو خانواده خود می‌دانیم. و در رشد و شکوفای مشتریانی چون ( زرماکارون – گروه مپنا – گروه آموزشی گاج – بستنی نعمت – بستنی حاجی بابا – هگزان – اتمسفر – گل پسند – وینتک ) و بیش از 23 هزار موکل گرامی از اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در طی این 18 سال نقش داشته ایم و به این اطمینانی که این عزیزان به مجتمع ایلیا نموده اند خرسندیم و به خود می بالیم.

مجتمع حقوقی بین الملل ایلیا به عنوان اولین مجموعه حقوقی متخصص در حوزه ثبتی کشور توانسته با جمع آوری با تجربه ترین کارشناسان و وکلا در زمینه های مختلف راه کارهایی برای تمام مشاغل از ثبت شرکت تا ثبت برند و برند شدن آنها و همچنین مشاوره و اجرا در زمینه های ثبتی، حقوقی، تبلیغاتی، برندینگ، مارکتیتگ و … برای پیش برد هرچه بیشتر اهداف شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به عنوان حامی تولید ملی و با ارائه جدید ترین و علمی ترین راه کارها و بهترین خدمات در کمترین زمان، نقش بسیار مثبت و موفقی در بهبود و رشد بازار و تجارت کشور داشته باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل و شرایط ثبت شرکت در کرج با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا به عنوان معتبر ترین و قدیمی ترین ثبت شرکت تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی در خصوص گام به گام ثبت شرکت در کرج و هزینه ها و دیگر موارد قانونی نیز از اطلاعات کافی بهره مند شوید.

پل های ارتباطی ثبت شرکت ایلیا:

 

دفتر کرج:  32137-026                                           دفتر تهران: 26655119-021

تلفن همراه: 09122611596                                       تلفن همراه: 09128622721

نتیجه دقیقی پیدا نشد .
اگر میخواهید ما با شما تماس بگیریم
اینجا کلیک کنید

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

اسم شرکت 🥇 اسامی خلاقانه ✔️ اسم های هنری خاص-انتخاب اسم شرکت -نام شرکت و لیست اسامی خاص برای برند پرداخته شده است.مقاله را بخوانید.

توضیحات کامل درباره موضوع فعالیت شرکت،موضوع فعالیت شرکت تولیدی و بازرگانی – موضوع شرکت،نمونه موضوع فعالیت شرکت بازرگانی،موضوع شرکت بازرگانی به زبانی ساده و روان

توضیحات کامل و جامع درباره مراحل ثبت شرکت،مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها،نحوه ثبت شرکت،ثبت شرکت وتاسیس شرکت.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت های پیمانکاری با کارشناسان متخصص و مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس بوده و از مشاوره های رایگان آنها بهره مند شوید .

ثبت شرکت ، برند ، اخذ جواز – پشتیبانی رایگان

توضیحات کامل درباره مدت زمان ثبت شرکت به بیانی ساده و روان.با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید و کلیه امور ثبتی خود را به مابسپارید.

توضیح در خصوص ثبت اسم تک سیلابی -ثبت ایلیا برای صاحبان کسب و کار که علاقه مند به ثبت اسم تک سیلابه شرکت هستند راهکار خوبی را در نظر گرفته است-با ما تماس .

حق انتصاب نماینده در مجامع عمومی شرکت ها – با توجه به این که برخی از اعضاء به دلایلی مثل مسافرت یا بیماری فرصت یا امکان حضور در مجامع را ندارند، لذا قانونگذار با درنظر قرار دادن مصالح و منافع آن­ها و اصول کلی مربوط به وکالت، امکان اختیار وکیل یا قائم مقام قانونی را از جانب آنان پذیرفته است .

مشاوره ثبت شرکت – مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا، مجری انحصاری خدمات ثبتی از قبیل ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت، اخذ انواع مجوز، اختراع، طرح های صنعتی و غیره

همراه مشاور ایلیا ارائه دهنده مشاوره های تخصصی در حوزه های ثبتی ( شرکتها و برند )، مالی ( امور دارایی )، اداری (اخذ مجوزها و…)و امور حقوقی را داشته باشد.

پاسخ دادن به :

تمامی حقوق برای مجتمع ایلیا محفوظ است.

اتاق خبر مجتمع ثبتی حقوقی شرکت و برند ایلیا

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .

لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید

هم اکنون آنلاین نیستیم

شما مشخص کنید کی با شما تماس بگیریم

شماره تماس :

نام و نام خانوادگی :

موضوع مشاوره:


ساعت تماس :

لطفا تا پایان مشاوره این صفحه را باز نگه دارید .

((مشاوره رایگان 🥇)) ثبت شرکت در کرج 【سریع و کم هزینه ✔️】

مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا در این مقاله به مطالبی درباره ثبت شرکت در کرج که امروزه اشخاص زیادی تمایل به ثبت آن را دارند پرداخته است.شما در این مقاله با مدارک ثبتی مربوط به هر شرکتی و مراحل ثبت شرکت آشنا می شوید.هم چنین برای ثبت شرکت مستلزم پرداخت هزینه های ثبتی هم می باشید که در این مقاله به توضیحاتی درباره آن پرداخته شده است همراه ما باشید.

ثبت شرکت،به شرکت اعتبار و عزت می بخشد و سبب ایجاد تمایل بیشتر و مستمر به همکاری می گردد. در واقع، ثبت یک شرکت نوعی رسیدگی است که متصدیان امر ثبتی انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازم و مقررات رعایت گردیده یا خیر؟ هر گاه شرکت در کرج به ثبت برسد، قراردادهای منعقده بین شرکا رسمی بوده و در آینده هیچ یک نمی توانند اسناد رسمی قانونی از جمله شرکت نامه و اساسنامه و سایر تصمیماتی که به ثبت می رسد کتمان نمایند و یا به ایراداتی که درباره اسناد غیر رسمی ممکن است وارد شود استناد کنند.

 

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

 

امروزه ، بخش کثیری از آحاد جامعه به عناوین مختلف با حقوق ثبت در ارتباط هستند. لیکن،آشنایی با امور ثبتی و احاطه بر آن مستلزم کسب تجربه و علم مربوط به آن است لذا افرادی که با قوانین و آیین نامه های مختلف در ارتباط هستند باید با مسائل ثبتی در حوزه اداره ثبت شرکت های کرج آشنایی کامل داشته باشند. به موجب همین امر تیم تحریریه ثبت شرکت ایلیا در این مقاله تلاش و کوشش نموده اند تا به مطالبی درباره هزینه ثبت شرکت در کرج همراه با توضیحاتی درباره هر کدام یک از شرکت های ثبتی وگام به گام مراحل ثبت شرکت در کرج بپردازند،در صورتی که می خواهید شرکتی را در کرج ثبت کنید ولی اطلاعات لازم و کافی در این زمینه ندارید بهتر است امور ثبتی خود را به موسسه خبره ای هم چون ثبت شرکت ایلیا بسپارید،مشاوران و کارشناسان ما در ثبت شرکت ایلیا آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم ثبت شرکت در کرج می باشند.برای برقراری ارتباط با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا کارشناسان ثبت شرکت ایلیاکرج با شما تماس بگیرند،هم چنین می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس بگیرید.

هزینه و تعرفه ثبت شرکت در کرج موارد زیادی را تحت پوشش قرار می دهد که در این خصوص سایت رسمی دپارتمان مجتمع حقوقی ثبت شرکت ایلیا اذعان دارد که مواردی چون مبالغ اولیه ثبت شرکت ، حق الزحمه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های کرج ، هزینه بابت باطل کردن تمبر سرمایه ؛ حق الزحمه وکیل ثبت شرکت در کرج ،حق الزحمه چاپ آگهی روزنامه رسمی و مخارج آگهی روزنامه کثیر الانتشارمی باشد. علاوه براین مبالغ بر اساس نوع شرکت و اعضای تشکیل دهنده آن و هم چنین طرح و موضوع فعالیت مخارج ثبت شرکت نیز تفاوت دارد. به طور مثال : هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج با هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در کرج که نحوه ثبت آن فرق می کند و به طور حتم بسیار اختلاف دارد.هزینه های دریافت مؤسسات ثبتی و حقوقی به جهت متغیر بودن بر ثبت شرکت تآثیر گذار است. لازم است به این نکته توجه شود که ثبت شرکت در شهرهای کوچک در مقایسه با مراکز استانها و کلان شهرها تفاوت به سزایی دارد. همان گونه که در مطالب بالا اشاره شد طرح و موضوع فعالیت شرکت ها نیز بر هزینه های شرکت تآثیر دارد برای شفاف سازی این مطلب می توان گفت زمانی که موضوع فعالیت شرکت طولانی باشد و موضوعات زیادی را در بر داشته باشد و موارد گوناگونی را در بر می گیرد و به طور جامع بیشتر از حد باشد ومعمول آن حداقل سه سطر در روزنامه باشد به طور حتم هزینه ثبت آن شرکت نیز افزایش پیدا می کند.از مواردی که می توان در ثبت شرکت در کرج عنوان کرد، افرادی که با هدف قابل دسترسی وبه صورت مصمم شروع به فعالیت می کنند طی گذشت زمان کوتاهی علاوه بر اینکه تمامی هزینه های پرداخت شده جهت ثبت شرکت به آنها باز گردانده می شود و در نهایت با بیشتر شدن تعداد شرکا و سهامداران هزینه ثبت اولیه شرکتشان تقسیم می شود و این امر به شما کمک می کند.اگر می خواهید برای ثبت شرکت ارزان قیمت در کرج اقدام کنید باید به این ضرب المثل توجه کنید که« هر چقدر که پول بدهی به همان مقدار آش می خوری» . پس به متقاضیان ثبت شرکت در کرج توصیه می کنیم که با انتخابی هوشمندانه در جهت پرداخت هزینه های شرکت اقدامات ملزومه را انجام دهند، به خاطر داشته باشید که دلیل هر ارازان بودنی به خاطر سود کم از طرف مؤسسات نمی باشد . بلکه با لحظه ای درنگ و تفکر و تحقیق می توان پی به علت های مختلف ارزان بودن و فرار از خدمات پشتیبانی آنها پس از ثبت و عدم توجه و مورد اهمیت دادن به زمان مشتری می باشد. معمولاچنانچه متقاضی ثبت شرکت در کرج باشید و بخواهید در مدت زمان موردنظرتان که برایتان مناسب می باشد مراحل ثبتی را به اتمام برسانید هزینه ثبت شرکت در کرج افزایش پیدا می کند. پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید ثبت شرکت در کرج را به شکل تخصصی و درست و با صحت کامل به انجام برسانید هزینه مناسبی نیز برای ثبت شرکت خود در نظر بگیرید زیرا با پرداخت این هزینه به موسسات ثبتی حقوقی مثل ثبت شرکت ایلیا ، هزینه ثبت شرکت در کرج را در جای درست سرمایه گذاری کرده اید و برخی از موسسات معتبر و همکاران ثبتی این هزینه ثبتی را صرف انجام تخصصی کار از ابتدا تا پایان می نمایند و دیگر در حین انجام کار هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

مجتمع ثبتی ایلیا مجری تخصصی ثبت شرکت در کرج

مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا مفتخرند مشاور امور ثبتی شما متقاضیان گرامی باشند برای برقراری ارتباط با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا با شما تماس بگیرند و از مشاوره رایگان این مجموعه ثبتی بهره مند شوید. 

 

 

در ذیل به اختصار به توضیحاتی درباره هر کدام یک به همراه مدارک مورد نیاز برای هر کدام یک از آن ها می پردازیم:

شرکت با مسئولیت محدود ،شرکتی می باشد که میان دو یا چند نفر جهت انجام کارهای تجاری تشکیل شده است و شرکا با توجه به آورده خود به شرکت در برابر قروض و دیون شرکت مسئول می باشند.

شرکت سهامی خاص،شرکتی می باشد که همه سرمایه آن به وسیله موسسین فراهم می شود و سرمایه و دارایی آن به سهام تقسیم شده است و مسئولیت سهامداران به مبلغ اسمی سهام آن ها محدود می شود در  شرکت سهامی خاص تعداد سهام‌داران نباید کمتر از سه نفر باشد.هم چنین عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل از اسم شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با اسم شرکت، به صورت روشن و خوانا ذکر گردد.

مطابق ماده‌ی17 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران،شرکت تعاونی،شرکتی می باشد که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ی آن به وسیله‌ی اعضا در اختیار شرکت تعاونی قراربگیرد و وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت و تحت پوشش دولت، بانک‌ها،‌ شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی کشوری، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای عمومی می‌توانند جهت اجرای بند 2 اصل 43 از راه وام بدون بهره یا هر راه مشروع دیگر از قبیل مشارکت، مضاربه، مزارعه، ‌مساقات، اجاره، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی و صلح، اقدام به کمک در تأمین یا افزایش سرمایه‌ی شرکت‌های تعاونی نمایند، بدون آن که عضو باشند.

شرکت تضامنی،شرکتی می باشد که تحت اسم مخصوصی برای کارهای تجاری میان دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می گردد.در صورتی که سرمایه و دارایی شرکت جهت پرداخت همه قروض و دیون شرکت کافی نباشد هر کدام یک از شرکا در برابر همه قروض شرکت مسئول می باشند.

شرکت نسبی،شرکتی می باشد که جهت انجام کارهای تجاری،تحت اسم مخصوصی میان دو یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هر کدام یک از شرکا مطابق سرمایه ای می باشد که در شرکت آورده اند.الزامی است که در اسم شرکت نسبی عبارت شرکت نسبی و حداقل نام یکی از شرکا قید گردد.چنانچه اسم شرکت مشتمل بر اسامی همه شرکا نباشد،پس از نام شریک و یا شرکایی که قید شده است باید عبارت و شرکا و یا و برادران قید شود.

شرکت مختلط سهامی،شرکتی می باشد که تحت اسم مخصوصی میان یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می گردد.

شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی می باشد که  جهت انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی میان یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود. مسئول همه قروضی که امکان دارد مضاف بر سرمایه و دارایی شرکت ایجاد شود،شریک ضامن می باشد. هم چنین در اسم شرکت باید عبارت «شرکت مختلط» ‌و لااقل اسم یکی از شرکای ضامن، قید شود.

شرکت سهامی‌عام، شرکتی است می باشد که سرمایه‌‌ی آن به سهام تقسیم‌ شده است و بخشی از این سرمایه از طریق فروش سهام به مردم فراهم می گردد.  تعداد سهام‌داران در شرکت سهامی عام نباید کمتر از سه نفر باشد و مسئولیت سهام‌داران، به مبلغ اسمی سهام آنها محدود می شود. در شرکت سهامی عام  باید عبارت «شرکت سهامی عام» قبل از نام شرکت با بعد از آن، بدون فاصله با نام شرکت در همه‌ی اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طور واضح و روشن ذکر گردد.

 

 

برای به ثبت رساندن هر کدام یک از شرکتهای ثبتی باید مدارکی را ارائه نمایید در ذیل مدارک مورد نیاز برای هر شرکت آورده شده است:

ما به شما همشهریان عزیز و گرامی در استان البرز و کلیه شهرستان های کرج این اطمینان را می دهیم که پس از مطالعه کامل مقاله هزینه ثبت شرکت در کرج،به تمامی سوالات و ابهامات شما در زمینه ثبت شرکت در کرج پاسخ داده خواهد شد و می توانید با ذهنی باز و اطمینان خاطر راجع به ثبت مجموعه خود تصمیم گیری نمایید.هم چنین در صورت نیاز به مشاوره های رایگان هم می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس حاصل نمایید.

از آنجایی که شرکت یک عمل حقوقی می باشد،به همکاری دو و یا چند نفر نیازمند است.این امر تابع مکانیسمی می باشد که قانون گذار در اختیار شرکا قرار داده است تا سرمایه و دارایی های شخصی خود را جهت دستیابی به هدف خاصی که سودبری می باشد به سرمایه جمعی تبدیل نمایند نه قراردادی که اشخاص و شرکا آن را میان خود بسته اند.بنابراین تشکیل شرکت به اراده آزاد شرکا بستگی دارد و نیازی به اجازه قبلی از مقام های اداری نمی باشد،در حقیقت این امکان وجود دارد که جهت به انجام رسانیدن فعالیت موضوع شرکت به این چنین اجازه ای نیاز داشته باشد،اما خلق شخص حقوقی مستلزم اجازه خاصی نمی باشد.برای مثال: تاسیس یک شرکت برای تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز به اخذ مجوز از وزارت بهداشت دارد،ولی انجام دادن فعالیت های تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق تاَسیس شرکت به چنین اجازه ای نیاز ندارد.درصورتی که فعالیت شرکت به سبب قانون ،ممنوع نباشد ،شرکت با رعایت شرایط دیگر قانون تشکیل می شود.

مطابق مقررات و قوانین کشور ایران،اشخاصی که می توانند شرکتی را در ایران ثبت کنند باید شرایطی به شرح ذیل داشته باشند:

همه افراد حقیقی و حقوقی که ایرانی و یا غیر ایرانی می باشند قادر به ثبت شرکت می باشند.اشخاصی که غیر ایرانی هستند این امکان برایشان فراهم شده است تا بدون داشتن شریک ایرانی در ایران شرکتی را به ثبت برسانند.یکی از شرایط مهم و با اهمیت درباره ثبت شرکت قصد شرکا و طرفین و رضایت آن ها می باشد یعنی شرکا باید برای ثبت شرکت رضایت کامل داشته باشند.شرط دوم ثبت شرکت اهلیت می باشد.به توانایی قانونی شخص جهت دارا شدن و یا اجرای حق اهلیت گفته می شود.شخصی که اهلیت ندارد محجور گفته می شود.افرادی از قبیل افراد کم خرد،ورشکستهو کودکان قبل از رسیدن به سن قانونی از اهلیت جهت اعمال بخشی و یا همه حق و حقوق خود برخوردار نمی باشند.از نظر قانون،معیار و ملاک رسیدن سن به 18سال و ضابطه عقل عرف و نظر پزشک قانونی می باشد.مطابق ماده 190قانون مدنی بند 3 آن از شرایط مهم و اساسی درستی هر معامله ای این می باشد که مورد معامله موضوع معین داشته باشد.به موجب همین امر مورد معامله نباید میان چند موضوع تردید داشته باشد وطرفین قرارداد باید موضوع مشخصی را در نظر داشته باشند.موضوع شرکت جهت مبحثی که مبهم وغیر مشخص باشد باطل می باشد.

برای ثبت شرکت باید حداقل دونفر شریک وجود داشته باشد. از دیگر خصوصیات شرکت های تجاری همکاری در میان شرکا می باشد.همکاری شرکا در تسلیم سرمایه و حضور داشتن در مجمع های عمومی و در صورت انتخاب شدن به نمایندگی شرکت از هیئت مدیره و بازرسی حضور و فعالیت در آن می باشد.سرمایه و دارایی شرکت از قبیل نقد،جنس و یا هنر و عمل و امتیاز هم از جانب شرکا فراهم می گردد.پایه و اساس شرکت تجاری بر حسب انجام معامله های تجاری می باشد.خاطر نشان می شویم که معامله ها در غیرمنقول و یا جهت نیازهای شخصی در صورتی که از جانب شرکت های تجاری باشد تجارت شمرده نمی شود.هم چنین سود به معنی سرمایه و دارایی می باشد که به سرمایه شرکای شرکت اضافه می شود و در صورتی که شرکی ضرر کند ضرر به بار آمده در میان شرکای تقسیم می شود.در حقیقت یکی از خصوصیات و ویژگی های شرکت تجاری،تقسیم سود و ضرر بین شرکا می باشد.

 

 

یکی از بهترین ثبت شرکتها در کرج ثبت شرکت ایلیا می باشد که علاوه بر ثبت شرکت مجری تخصصی ثبت برند،ثبت لوگو،اخذ کارت بازرگانی و ثبت تغییرات شرکت نیز می باشد.برای بهره مندی از مشاوره رایگان ثبت شرکت ایلیا با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119 -021 تماس حاصل کنید.

برای تأسیس یک شرکت با توجه به آپدیت شدن و پیشرفت درعرصه تکنولوژی دیگر موارد سختی پیش پای شما جهت ثبت شرکت در کرج نیست. امروزه افراد با داشتن اینترنت و ورود به سامانه های مختلف می توانند به سهولت وارد سایت سامانه اداره ثبت شرکت ها ی کرج شوید وبا خواندن این مقاله و کسب اطلاعاتی که توسط کارشناسان متخصص ایلیا در اختیار شما قرار داده شده، می توانید به راحتی برای تأسیس شرکت خود اقدام کنید زیرا نحوه ثبت شرکت در کرج را به زبانی ساده بیان نموده و با ارائه راهکارهای گام به گام پی به این موضوع خواهید برد.

گام اول:داشتن یک شریک خوب و مورد اطمینان

تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در قالب مسئولیت محدود حداقل 2 نفر و در قالب سهامی خاص 3 نفر می باشد. شما در ابتدا باید شریک مناسبی را انتخاب نمایید.سهامداران باید بدانند در شرکت با مسئولیت محدود به میزان آورده نقدی خود در شرکت ضامن می باشند. هرکس سرمایه بیشتری دارد رای بالاتری نیز دارد در نتیجه مسئولیت بالاتری نسبت به قروض و دیون دارد. تکمیل مدارک هویتی برابر اصل شده کلیه اعضاء هیئت مدیره الزامی است. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه نیز برای ثبت شرکت لازم می باشد. در صورتی که فعالیت شرکت شما نیازمند مجوز باشد ارائه مجوز الزامی می باشد.

گام دوم :ارتباط و بارگزاری در سامانه ثبت شرکتها

بعد از کسب اطلاعات پایه در گام اول باید وارد سامانه اینترنتی اداره کل ثبت شرکتها به آدرس Irsherkat. ssaa. شوید. در این مرحله از سامانه روی قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت کلیک کرده و تیک گزینه را فعال کنید. سپس فرمی برای شما فعال می شود که این دسترسی را می دهد تا اطلاعات هویتی خودتان را در این مرحله بارگزاری کنید .برای ورود به گام بعدی ،بارگزاری صحیح اطلاعات هویتی شما حائز اهمیت می باشد، چرا که در صورت عدم درستی، دسترسی به گام بعد نخواهید داشت.

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

گام سوم :نام های درخواستی برای شرکت

در این قسمت از فرم باید به ترتیب اهمیت انتخاب شما در رابطه با نام شرکتتان، 5 اسم انتخاب کنید که این نامها حتما باید 3 بخش یا بیشتر از سه بخش باشد . در قسمت بالای فرم نام های درخواستی، در پنجره اولویت ها ،اسمی انتخابی را به ترتیب اولیت وارد کنید.البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این اسامی نباید تکراری باشند. و از اسامی اختصاری و خلاصه که مختص ادارات دولتی و… است خودداری نموده زیرا تنها با اخذ مجوز قابل قبول می باشد. بعد از اتمام این مرحله در گام بعدی شماره ای 19 رقمی با نام شماره پیگیری به شما داده میشود که ازاهمیت زیادی برخوردار است چرا که این کدرهگیری جهت ورود به سامانه و پیگیری مراحل ثبتی بعد از این میباشد. جهت انتخاب نام شرکتتان می توانید مقاله انتخاب نام شرکت را مطالعه نمایید.

گام چهارم :عنوان مدت و موضوع فعالیت شرکت را مشخص کنید.

این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است و حتما با شرکای خود در این زمینه مشورت کرده و به اتفاق نظر برسید .اهمیت موضوع از آن جهت است که به نوع فعالیت و کسب و کارتان در آینده کاری شما بسیار مرتبط و تاثیر گذار است. در این فرم بسته به نوع شرکت شما ( با مسئولیت محدود ) یا شرکت ( سهامی خاص ) و … یکی از 2مورد (محدود ) یا ( نا محدود ) را انتخاب کنید. اما برای اطلاعات بیشتر روی گزینه( موضوع فعالیت هایی که نیاز به مجوز دارند )کلیک کرده و می توانید در مورد موضوع فعالیتتان راهنمایی بگیرید. در سامانه فهرست های مختلفی از موضوعات مطرح شده در اختیارتان قرار می دهد . درصورت وجود ابهام در این خصوص می توانید به صورت رایگان از مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

گام پنجم :مشخص کردن آدرس شرکت

در این قسمت نیاز است که یک کد پستی دقیق برای دفتر مرکزی شرکت جهت ارائه به اداره ثبت شرکتهای کرج بدهید که در قسمت کدپستی بارگزاری شده و با کلیک کردن بر روی( دریافت نشانی کدپستی از اداره پست کرج ) ،آدرس در پنجره نشانی مرکز اصلی رویت می شود. شما می توانید در صورتی که مکان مناسبی برای تجارت یا حرفه خود پیدا نکرده اید ، از نشانی و کد پستی منزل خود استفاده.البته پیشنهاد میکنیم در صورت موافقت با چنین موردی در خصوص آدرس منزل، حتما با کارشناسان ارشد مجتمع ثبتی ایلیا مشورت نمایید.

گام ششم :تعیین سرمایه مقرر شده شرکت

در این گام با توجه به میزان و مقدار هزینه و سرمایه گذاشته شده در شرکت توسط اشخاص به صورت کل سرمایه (سرمایه شخصیت حقوقی ) در این فرم بارگزاری می شود البته نحوه ثبت سرمایه در شرکتهای سهامی فرق می کند و تعداد سهم وارزش اسمی آن نیز در این فرم باید وارد شود.حداقل میزان سرمایه برای ثبت یک شرکت (با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد که این قانون مربوط به سال 1311 می باشد و در پیش نویس جدید قانون تجارت حداقل سرمایه برای شرکت با مسئولیت محدود ده میلیون تومان و برای شرکت سهامی خاص پنجاه میلیون تومان قید شده است .که این میزان سرمایه تا حدودی اعتبار شرکت را مشخص می کند. لازم به ذکر است در انتخاب سرمایه شرکت خود دقت لازم را داشته باشید زیرا سرمایه شرکت نشان دهنده ی ماهیت و اعتبار شرکت شماست.در این خصوص حتما با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا مشورت نمایید.

گام هفتم :معرفی شرکا شرکت

در این بخش صفحه ای برای شما باز می شود که باید مشخصات هویتی شرکا شامل شماره شناسنامه ، تاریخ تولد و … را وارد نمایید . نکته : چنانچه تعداد شرکای ثبت شرکت در کرج بیشتر از 150 نفر باشد لازم است فرمی که از پیش تهیه شده و در سایت اداره ثبت شرکت های کرج میباشد را دانلود و تکمیل نموده و مجدد به همراه سایر مدارک بارگزاری نمایید.

گام هشتم :تعین سهام هر یک از شرکا شرکت

در این مرحله از ثبت سامانه مشخصات مربوط به سهام و سرمایه هر یک از شرکا باید بارگزاری شود که با مشخص شدن نام هر یک ازاعضاء اذعان براین دارد که چه تعداد سهام دارند.نوع سهام در واقع نشان دهنده منقول بودن یا غیر منقول بودن و میزان سرمایه شریک می باشد. سمت اشخاص وارتباط آنها با یکدیگر را در گامهای بعدی بارگزاری می کنیم جا دارد که در این مورد بگوییم مقصد ونیت ازارتباط اشخاص با یکدیگر مشخص شدن وکیل و موکل و قیم قانونی و … درارتباط با شرکا و افراد شرکت می باشد.

گام نهم :نشان دادن شعبه های شرکت

در این قسمت از فرم سامانه ثبت شرکتها ،مشخص می کنید که شما چه تعداد شعبی در استانها و شهر های مختلف می خواهید داشته باشد که با وارد شدن در پنجره مربوط به این قسمت مشخصات این شعب را وارد کنید . در این قسمت اگر نهایتا از طرف اعضای سهامدار هنوز اتخاذ به تصمیمی انجام نشده بود میتوان معرفی شعب را به زمان دیگر موکول کرد و بعد از اینکه تکلیف شعب شرکت و سمت اشخاص درآن قسمت روشن شد در گام بعدی گزینه سال مالی را تعیین می کنید ودر مرحله یا گام بعدی آن فرم مربوط به صورتجلسات را تکمیل کنید.

گام دهم :ارائه اساسنامه شرکت

بعد از اینکه تمام اطلاعات اشخاص در این سامانه بارگزاری شد پنجره درخواست اساسنامه و فرم های پیش نویس برای شما نمایش داده می شود که باید آنها را مطالعه و تکمیل کنید و درآخر طبق قوانین مخصوص شرکت تان آن اطلاعات را وارد کنید. از این مرحله به بعد کار ثبت نام سامانه ای شما به پایان می رسد وباید در انتظار بمانید تا اداره ثبت شرکتها ی کرج درخواست ثبت شما را بررسی و از طریق همین سایت به اطلاع شما برساند(پیگیری از طریق کد رهگیری).

گام پایانی :چاپ آگهی در روزنامه رسمی

چاپ آگهی روزنامه در مرحله ای انجام می شود که تمامی اوراق و مدارک شما مورد تأیید اداره ثبت قرار گرفته باشد واز طرف اداره ثبت برای شما شماره ثبت ارائه می شود که با داشتن این شماره ثبت ، یک قدم تا پله های ترقی و شروع فعالیتتان باقی می ماند و باید آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه رسمی به چاپ برسانید .متقاضیان ثبت شرکت باید به این موضوع خوب توجه کنند که در آینده برای شروع هر اقدامی ،اصل یا کپی این آگهی بسیار مهم می باشد ونیاز است در آگهی که به چاپ می رسانید اطلاعاتی در مورد نام شرکت نوع و موضوع فعالیت را مطرح کنید . مدت زمان ثبت آگهی شما در روزنامه حدودا 30 روز کاری می باشد.

داشتن این اوراق جهت ثبت شرکت در کرج الزامی است.

 ثبت شرکت ایلیا مجری ثبت شرکت کرج می باشد.لذا می توانید کلیه امور ثبت شرکت کرج خود را به ما بسپارید.مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا مفتخرند مشاور امور ثبتی شما عزیزان باشند.فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا در اسرع وقت با شما بزرگواران تماس گرفته شود هم چنین می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس بگیرید.

 

 

گاهی انتخاب نام برای شرکت می تواند طاقت فرسا و خسته کننده باشد. این تصمیم، پیامدهای مهم برندینگ در سال های آینده دارد. به هرحال نام شرکت شما معرف سازمان شما در یک یا دو کلمه است.

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است.

بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند. اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند.

نام شرکت، اولین نشانه هر شرکت است. شاید بی راه نباشد که بگوییم نام شرکت، همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. از طرف دیگر قوانین انتخاب اسم شرکت در کرج کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در تعیین اسم شرکت به دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است. همین امر فرآیند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.

مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب نام، بتوانید نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنید که برازنده شرکتتان باشد.

هدف گروه مشاوره اسم شرکت در مجتمع ثبت شرکت ایلیا، طراحی اسمی مناسب برای متقاضیان ثبت شرکت است.هم چنین برای استعلام نام شرکت قبل از ثبت بصورت سریع و رایگان و اطلاع از درصد حدودی موفقیت ثبت نهایی نام شرکت مورد نظرتان بر رویآیکون زیر کلیک نموده و با ورود به بخش مربوطه، نام شرکت تان را استعلام کنید.

موضوعات فعالیتی که قبل از ثبت شرکت در کرج بایستی مجوز اخذ نمایند شامل 23 مورد می باشند که متقاضیان محترم می بایست قبل از ثبت شرکت ، از مراجع ذیصلاح مجوز لازم را اخذ نموده و سپس برای ثبت شرکت خود اقدام نمایند. سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت های کرج قابل ثبت می باشند.درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در بندهای فهرست لینک فوق نیامده اند و کارشناس ثبت شرکت های کرج نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد .برای ثبت شرکت با برخی موضوعات فعالیت ، لازم است بعد از تایید نام شرکت اقدام به دریافت مجوز از مرجع ذیصلاح مرتبط با موضوع مورد نظر نمود.

شعبه یکی از واحدهای یک شرکت در کرج است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت در کرج داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود و اما در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده می گیرد بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.

از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها در کرج یکی از مواردیست که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد. در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکتتان ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها در کرج اقدام نمود.

مراحل و نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی مجتمع ایلیا به همراه فرم مربوط به اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت که باید به امضای کلیه اعضای هیئت مدیره رسیده باشد به انضمام مدارک هویتی تمام اعضاء هیئت مدیره ، به اداره ثبت شرکت های کرج مراجعه نموده و پس از واریز فیش و تحویل مدارک تکمیلی و اقدامات اداری لازم در اداره مرجع جهت اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت اقدام نماید.پس از تحویل مدارک به اداره ثبت شرکتهای کرج، بخش مربوطه ،استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید.

در کنار شرکتها که به کار تجارت اشتغال دارند قانون گذار نهاد حقوقی خاصی را که دارای شخصیت حقوقی می باشد، جهت انجام اموری که جنبه غیر تجاری دارد از قبیل کارهای علمی وادبی یا امور خیریه یا خدماتی پیش بینی نموده است. ماده یک آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری ، موسسه غیر تجاری را چنین تعریف نموده است.

مقصود از تشکیلات و ثبت موسسات غیر تجاری مذکور در ماده ۵۸۴ قانون تجارت کلیه تشکیلات و موسساتی است که برای مقاصد غیر تجارتی از قبیل امور علمی یا امور خیریه وامثال آن تشکیل می شود اعم از آنکه موسسین و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند.

امور مربوط به ثبت شرکت در کرج برعهده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد که اداره ثبت شرکت ها در کرج مستقردر این سازمان وظیفه ثبت شرکت را عهده دار می باشد.

برای راه اندازی و ثبت شرکت باید یک ایده وجود داشته باشد . خوشبختانه امروزه راه اندازی و ثبت شرکت بین فعالان کسب و کار و جوانان دراستان البرز و کرج کار چندان مشکلی نیست و به دلیل حمایت های انجام پذیرفته از سمت سایر شرکت های نامدار ،می توانید شرکتی را راه اندازی و با استفاده از وام ها و خدمات دولتی فرایند ثبتی را به ثمر رساند.

 

 

و در انتها …

ارزش هر کسب و کاری به کیفیت خدمات آن است

18 سال است که با ارائه خدمات حقوقی، ثبتی و اداری در کنار شما هستیم و همه مشتریانمان را عضو خانواده خود می‌دانیم. و در رشد و شکوفای مشتریانی چون ( زرماکارون – گروه مپنا – گروه آموزشی گاج – بستنی نعمت – بستنی حاجی بابا – هگزان – اتمسفر – گل پسند – وینتک ) و بیش از 23 هزار موکل گرامی از اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در طی این 18 سال نقش داشته ایم و به این اطمینانی که این عزیزان به مجتمع ایلیا نموده اند خرسندیم و به خود می بالیم.

مجتمع حقوقی بین الملل ایلیا به عنوان اولین مجموعه حقوقی متخصص در حوزه ثبتی کشور توانسته با جمع آوری با تجربه ترین کارشناسان و وکلا در زمینه های مختلف راه کارهایی برای تمام مشاغل از ثبت شرکت تا ثبت برند و برند شدن آنها و همچنین مشاوره و اجرا در زمینه های ثبتی، حقوقی، تبلیغاتی، برندینگ، مارکتیتگ و … برای پیش برد هرچه بیشتر اهداف شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به عنوان حامی تولید ملی و با ارائه جدید ترین و علمی ترین راه کارها و بهترین خدمات در کمترین زمان، نقش بسیار مثبت و موفقی در بهبود و رشد بازار و تجارت کشور داشته باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل و شرایط ثبت شرکت در کرج با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا به عنوان معتبر ترین و قدیمی ترین ثبت شرکت تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی در خصوص گام به گام ثبت شرکت در کرج و هزینه ها و دیگر موارد قانونی نیز از اطلاعات کافی بهره مند شوید.

پل های ارتباطی ثبت شرکت ایلیا:

 

دفتر کرج:  32137-026                                           دفتر تهران: 26655119-021

تلفن همراه: 09122611596                                       تلفن همراه: 09128622721

نتیجه دقیقی پیدا نشد .
اگر میخواهید ما با شما تماس بگیریم
اینجا کلیک کنید

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

توضیح در خصوص نحوه استعلام شماره ثبت شرکت – واحدی که یک شرکت در آن ثبت گردیده مانند محل صدور شخص حقیقی است. در این جا برخی شناسه های مربوطه برای استعلام

آگهی تاسیس شركت پس از اتمام فرایند ثبت شرکت لازم است که در روزنامه رسمی کشور چاپ شود و بدین منظور صدور پیش آگهی توسط اداره ثبت نیاز است.

وکیل ثبت شرکت – به شما پیشنهاد می گردد وکیل ثبت شرکت متخصص و مجرب را برای انجام امور ثبتی خود انتخاب نمایید تا از عواقب بعدی و اجبار به تنظیم صورتجلسه های

مشاورین متخصص ثبت شرکت و ثبت برند ایلیا آماده اند تا تمامی اطلاعات لازم را در زمینه سامانه ثبت روزنامه رسمی شرکت به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان بگذارند .

نحوه انتخاب مدیران و بازرسان در شرکت – الف- نحوه­ی انتخاب و اکثریت لازم برای آن. – ب -تعداد، مدت مأموریت …مقنن به انتخاب مدیران و بازرسان توجه ویژه ای نموده است. به این ترتیب که در ماده­ی 35 قانون شرکت های تعاونی، تبصره­ی 2 ماده­ی 36 قانون و ماده­ی 25 آیین نامه­ی نحوه­ی تشکیل مصوب 1387، ملاک

شرایط حق دادن رأی اعضا در مجامع عمومی عادی و فوق العاده شرکت ها – اعضاء دارای حقوق متعدد و گوناگونی در فرآیند تشکیل مجمع هستند. اعضاء از مرحله­ی شکل گیری اندیشه­ی نخستین برای مراحل ثبت و تأسیس شرکت تا آخرین لحظه­ی حیات دارای حقوق اساسی برای مداخله­ی قانونمند در فعالیتت ها و مدیریت امور شرکت هستند.

شرکت های تجارتی برای امور بازرگانی، خدماتی، تولیدی، و پیمانکاری تشکیل می شوند و شرکت اجتماع حقوق شرکاء است به قصد منفعت

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت های پیمانکاری با کارشناسان متخصص و مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس بوده و از مشاوره های رایگان آنها بهره مند شوید .

مراحل ثبت شرکت های تجاری «کلیه شرکت های ایرانی مذکور در قانون تجارت، (سهامی، ضمانتی، مختلط، تعاونی) که در تاریخ اجرا این قانون موجود و مطابق مقررات قانون تجارت راجع به ثبت و تطبیق تشکیلات خود یا قانون مزبور عمل نکرده اند باید تا آخر شهریور ماه 1310 تشکیلات خود را با مقررات قانون تجارت تطبیق

توضیحات تکمیلی در خصوص مبانی حقوقی ثبت شرکت ها – هر چند قوانین ثبتی در ایران جزء قوانین اولیه می باشد و قدمت آن از سایر قوانین از جمله قانون مدنی بیشتر است

پاسخ دادن به :

تمامی حقوق برای مجتمع ایلیا محفوظ است.

اتاق خبر مجتمع ثبتی حقوقی شرکت و برند ایلیا

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .

لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید

هم اکنون آنلاین نیستیم

شما مشخص کنید کی با شما تماس بگیریم

شماره تماس :

نام و نام خانوادگی :

موضوع مشاوره:


ساعت تماس :

لطفا تا پایان مشاوره این صفحه را باز نگه دارید .

((مشاوره رایگان 🥇)) ثبت شرکت در کرج 【سریع و کم هزینه ✔️】

مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا در این مقاله به مطالبی درباره ثبت شرکت در کرج که امروزه اشخاص زیادی تمایل به ثبت آن را دارند پرداخته است.شما در این مقاله با مدارک ثبتی مربوط به هر شرکتی و مراحل ثبت شرکت آشنا می شوید.هم چنین برای ثبت شرکت مستلزم پرداخت هزینه های ثبتی هم می باشید که در این مقاله به توضیحاتی درباره آن پرداخته شده است همراه ما باشید.

ثبت شرکت،به شرکت اعتبار و عزت می بخشد و سبب ایجاد تمایل بیشتر و مستمر به همکاری می گردد. در واقع، ثبت یک شرکت نوعی رسیدگی است که متصدیان امر ثبتی انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازم و مقررات رعایت گردیده یا خیر؟ هر گاه شرکت در کرج به ثبت برسد، قراردادهای منعقده بین شرکا رسمی بوده و در آینده هیچ یک نمی توانند اسناد رسمی قانونی از جمله شرکت نامه و اساسنامه و سایر تصمیماتی که به ثبت می رسد کتمان نمایند و یا به ایراداتی که درباره اسناد غیر رسمی ممکن است وارد شود استناد کنند.

 

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

 

امروزه ، بخش کثیری از آحاد جامعه به عناوین مختلف با حقوق ثبت در ارتباط هستند. لیکن،آشنایی با امور ثبتی و احاطه بر آن مستلزم کسب تجربه و علم مربوط به آن است لذا افرادی که با قوانین و آیین نامه های مختلف در ارتباط هستند باید با مسائل ثبتی در حوزه اداره ثبت شرکت های کرج آشنایی کامل داشته باشند. به موجب همین امر تیم تحریریه ثبت شرکت ایلیا در این مقاله تلاش و کوشش نموده اند تا به مطالبی درباره هزینه ثبت شرکت در کرج همراه با توضیحاتی درباره هر کدام یک از شرکت های ثبتی وگام به گام مراحل ثبت شرکت در کرج بپردازند،در صورتی که می خواهید شرکتی را در کرج ثبت کنید ولی اطلاعات لازم و کافی در این زمینه ندارید بهتر است امور ثبتی خود را به موسسه خبره ای هم چون ثبت شرکت ایلیا بسپارید،مشاوران و کارشناسان ما در ثبت شرکت ایلیا آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم ثبت شرکت در کرج می باشند.برای برقراری ارتباط با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا کارشناسان ثبت شرکت ایلیاکرج با شما تماس بگیرند،هم چنین می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس بگیرید.

هزینه و تعرفه ثبت شرکت در کرج موارد زیادی را تحت پوشش قرار می دهد که در این خصوص سایت رسمی دپارتمان مجتمع حقوقی ثبت شرکت ایلیا اذعان دارد که مواردی چون مبالغ اولیه ثبت شرکت ، حق الزحمه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های کرج ، هزینه بابت باطل کردن تمبر سرمایه ؛ حق الزحمه وکیل ثبت شرکت در کرج ،حق الزحمه چاپ آگهی روزنامه رسمی و مخارج آگهی روزنامه کثیر الانتشارمی باشد. علاوه براین مبالغ بر اساس نوع شرکت و اعضای تشکیل دهنده آن و هم چنین طرح و موضوع فعالیت مخارج ثبت شرکت نیز تفاوت دارد. به طور مثال : هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج با هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در کرج که نحوه ثبت آن فرق می کند و به طور حتم بسیار اختلاف دارد.هزینه های دریافت مؤسسات ثبتی و حقوقی به جهت متغیر بودن بر ثبت شرکت تآثیر گذار است. لازم است به این نکته توجه شود که ثبت شرکت در شهرهای کوچک در مقایسه با مراکز استانها و کلان شهرها تفاوت به سزایی دارد. همان گونه که در مطالب بالا اشاره شد طرح و موضوع فعالیت شرکت ها نیز بر هزینه های شرکت تآثیر دارد برای شفاف سازی این مطلب می توان گفت زمانی که موضوع فعالیت شرکت طولانی باشد و موضوعات زیادی را در بر داشته باشد و موارد گوناگونی را در بر می گیرد و به طور جامع بیشتر از حد باشد ومعمول آن حداقل سه سطر در روزنامه باشد به طور حتم هزینه ثبت آن شرکت نیز افزایش پیدا می کند.از مواردی که می توان در ثبت شرکت در کرج عنوان کرد، افرادی که با هدف قابل دسترسی وبه صورت مصمم شروع به فعالیت می کنند طی گذشت زمان کوتاهی علاوه بر اینکه تمامی هزینه های پرداخت شده جهت ثبت شرکت به آنها باز گردانده می شود و در نهایت با بیشتر شدن تعداد شرکا و سهامداران هزینه ثبت اولیه شرکتشان تقسیم می شود و این امر به شما کمک می کند.اگر می خواهید برای ثبت شرکت ارزان قیمت در کرج اقدام کنید باید به این ضرب المثل توجه کنید که« هر چقدر که پول بدهی به همان مقدار آش می خوری» . پس به متقاضیان ثبت شرکت در کرج توصیه می کنیم که با انتخابی هوشمندانه در جهت پرداخت هزینه های شرکت اقدامات ملزومه را انجام دهند، به خاطر داشته باشید که دلیل هر ارازان بودنی به خاطر سود کم از طرف مؤسسات نمی باشد . بلکه با لحظه ای درنگ و تفکر و تحقیق می توان پی به علت های مختلف ارزان بودن و فرار از خدمات پشتیبانی آنها پس از ثبت و عدم توجه و مورد اهمیت دادن به زمان مشتری می باشد. معمولاچنانچه متقاضی ثبت شرکت در کرج باشید و بخواهید در مدت زمان موردنظرتان که برایتان مناسب می باشد مراحل ثبتی را به اتمام برسانید هزینه ثبت شرکت در کرج افزایش پیدا می کند. پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید ثبت شرکت در کرج را به شکل تخصصی و درست و با صحت کامل به انجام برسانید هزینه مناسبی نیز برای ثبت شرکت خود در نظر بگیرید زیرا با پرداخت این هزینه به موسسات ثبتی حقوقی مثل ثبت شرکت ایلیا ، هزینه ثبت شرکت در کرج را در جای درست سرمایه گذاری کرده اید و برخی از موسسات معتبر و همکاران ثبتی این هزینه ثبتی را صرف انجام تخصصی کار از ابتدا تا پایان می نمایند و دیگر در حین انجام کار هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

مجتمع ثبتی ایلیا مجری تخصصی ثبت شرکت در کرج

مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا مفتخرند مشاور امور ثبتی شما متقاضیان گرامی باشند برای برقراری ارتباط با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا با شما تماس بگیرند و از مشاوره رایگان این مجموعه ثبتی بهره مند شوید. 

 

 

در ذیل به اختصار به توضیحاتی درباره هر کدام یک به همراه مدارک مورد نیاز برای هر کدام یک از آن ها می پردازیم:

شرکت با مسئولیت محدود ،شرکتی می باشد که میان دو یا چند نفر جهت انجام کارهای تجاری تشکیل شده است و شرکا با توجه به آورده خود به شرکت در برابر قروض و دیون شرکت مسئول می باشند.

شرکت سهامی خاص،شرکتی می باشد که همه سرمایه آن به وسیله موسسین فراهم می شود و سرمایه و دارایی آن به سهام تقسیم شده است و مسئولیت سهامداران به مبلغ اسمی سهام آن ها محدود می شود در  شرکت سهامی خاص تعداد سهام‌داران نباید کمتر از سه نفر باشد.هم چنین عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل از اسم شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با اسم شرکت، به صورت روشن و خوانا ذکر گردد.

مطابق ماده‌ی17 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران،شرکت تعاونی،شرکتی می باشد که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ی آن به وسیله‌ی اعضا در اختیار شرکت تعاونی قراربگیرد و وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت و تحت پوشش دولت، بانک‌ها،‌ شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی کشوری، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای عمومی می‌توانند جهت اجرای بند 2 اصل 43 از راه وام بدون بهره یا هر راه مشروع دیگر از قبیل مشارکت، مضاربه، مزارعه، ‌مساقات، اجاره، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی و صلح، اقدام به کمک در تأمین یا افزایش سرمایه‌ی شرکت‌های تعاونی نمایند، بدون آن که عضو باشند.

شرکت تضامنی،شرکتی می باشد که تحت اسم مخصوصی برای کارهای تجاری میان دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می گردد.در صورتی که سرمایه و دارایی شرکت جهت پرداخت همه قروض و دیون شرکت کافی نباشد هر کدام یک از شرکا در برابر همه قروض شرکت مسئول می باشند.

شرکت نسبی،شرکتی می باشد که جهت انجام کارهای تجاری،تحت اسم مخصوصی میان دو یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هر کدام یک از شرکا مطابق سرمایه ای می باشد که در شرکت آورده اند.الزامی است که در اسم شرکت نسبی عبارت شرکت نسبی و حداقل نام یکی از شرکا قید گردد.چنانچه اسم شرکت مشتمل بر اسامی همه شرکا نباشد،پس از نام شریک و یا شرکایی که قید شده است باید عبارت و شرکا و یا و برادران قید شود.

شرکت مختلط سهامی،شرکتی می باشد که تحت اسم مخصوصی میان یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می گردد.

شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی می باشد که  جهت انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی میان یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود. مسئول همه قروضی که امکان دارد مضاف بر سرمایه و دارایی شرکت ایجاد شود،شریک ضامن می باشد. هم چنین در اسم شرکت باید عبارت «شرکت مختلط» ‌و لااقل اسم یکی از شرکای ضامن، قید شود.

شرکت سهامی‌عام، شرکتی است می باشد که سرمایه‌‌ی آن به سهام تقسیم‌ شده است و بخشی از این سرمایه از طریق فروش سهام به مردم فراهم می گردد.  تعداد سهام‌داران در شرکت سهامی عام نباید کمتر از سه نفر باشد و مسئولیت سهام‌داران، به مبلغ اسمی سهام آنها محدود می شود. در شرکت سهامی عام  باید عبارت «شرکت سهامی عام» قبل از نام شرکت با بعد از آن، بدون فاصله با نام شرکت در همه‌ی اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طور واضح و روشن ذکر گردد.

 

 

برای به ثبت رساندن هر کدام یک از شرکتهای ثبتی باید مدارکی را ارائه نمایید در ذیل مدارک مورد نیاز برای هر شرکت آورده شده است:

ما به شما همشهریان عزیز و گرامی در استان البرز و کلیه شهرستان های کرج این اطمینان را می دهیم که پس از مطالعه کامل مقاله هزینه ثبت شرکت در کرج،به تمامی سوالات و ابهامات شما در زمینه ثبت شرکت در کرج پاسخ داده خواهد شد و می توانید با ذهنی باز و اطمینان خاطر راجع به ثبت مجموعه خود تصمیم گیری نمایید.هم چنین در صورت نیاز به مشاوره های رایگان هم می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس حاصل نمایید.

از آنجایی که شرکت یک عمل حقوقی می باشد،به همکاری دو و یا چند نفر نیازمند است.این امر تابع مکانیسمی می باشد که قانون گذار در اختیار شرکا قرار داده است تا سرمایه و دارایی های شخصی خود را جهت دستیابی به هدف خاصی که سودبری می باشد به سرمایه جمعی تبدیل نمایند نه قراردادی که اشخاص و شرکا آن را میان خود بسته اند.بنابراین تشکیل شرکت به اراده آزاد شرکا بستگی دارد و نیازی به اجازه قبلی از مقام های اداری نمی باشد،در حقیقت این امکان وجود دارد که جهت به انجام رسانیدن فعالیت موضوع شرکت به این چنین اجازه ای نیاز داشته باشد،اما خلق شخص حقوقی مستلزم اجازه خاصی نمی باشد.برای مثال: تاسیس یک شرکت برای تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز به اخذ مجوز از وزارت بهداشت دارد،ولی انجام دادن فعالیت های تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق تاَسیس شرکت به چنین اجازه ای نیاز ندارد.درصورتی که فعالیت شرکت به سبب قانون ،ممنوع نباشد ،شرکت با رعایت شرایط دیگر قانون تشکیل می شود.

مطابق مقررات و قوانین کشور ایران،اشخاصی که می توانند شرکتی را در ایران ثبت کنند باید شرایطی به شرح ذیل داشته باشند:

همه افراد حقیقی و حقوقی که ایرانی و یا غیر ایرانی می باشند قادر به ثبت شرکت می باشند.اشخاصی که غیر ایرانی هستند این امکان برایشان فراهم شده است تا بدون داشتن شریک ایرانی در ایران شرکتی را به ثبت برسانند.یکی از شرایط مهم و با اهمیت درباره ثبت شرکت قصد شرکا و طرفین و رضایت آن ها می باشد یعنی شرکا باید برای ثبت شرکت رضایت کامل داشته باشند.شرط دوم ثبت شرکت اهلیت می باشد.به توانایی قانونی شخص جهت دارا شدن و یا اجرای حق اهلیت گفته می شود.شخصی که اهلیت ندارد محجور گفته می شود.افرادی از قبیل افراد کم خرد،ورشکستهو کودکان قبل از رسیدن به سن قانونی از اهلیت جهت اعمال بخشی و یا همه حق و حقوق خود برخوردار نمی باشند.از نظر قانون،معیار و ملاک رسیدن سن به 18سال و ضابطه عقل عرف و نظر پزشک قانونی می باشد.مطابق ماده 190قانون مدنی بند 3 آن از شرایط مهم و اساسی درستی هر معامله ای این می باشد که مورد معامله موضوع معین داشته باشد.به موجب همین امر مورد معامله نباید میان چند موضوع تردید داشته باشد وطرفین قرارداد باید موضوع مشخصی را در نظر داشته باشند.موضوع شرکت جهت مبحثی که مبهم وغیر مشخص باشد باطل می باشد.

برای ثبت شرکت باید حداقل دونفر شریک وجود داشته باشد. از دیگر خصوصیات شرکت های تجاری همکاری در میان شرکا می باشد.همکاری شرکا در تسلیم سرمایه و حضور داشتن در مجمع های عمومی و در صورت انتخاب شدن به نمایندگی شرکت از هیئت مدیره و بازرسی حضور و فعالیت در آن می باشد.سرمایه و دارایی شرکت از قبیل نقد،جنس و یا هنر و عمل و امتیاز هم از جانب شرکا فراهم می گردد.پایه و اساس شرکت تجاری بر حسب انجام معامله های تجاری می باشد.خاطر نشان می شویم که معامله ها در غیرمنقول و یا جهت نیازهای شخصی در صورتی که از جانب شرکت های تجاری باشد تجارت شمرده نمی شود.هم چنین سود به معنی سرمایه و دارایی می باشد که به سرمایه شرکای شرکت اضافه می شود و در صورتی که شرکی ضرر کند ضرر به بار آمده در میان شرکای تقسیم می شود.در حقیقت یکی از خصوصیات و ویژگی های شرکت تجاری،تقسیم سود و ضرر بین شرکا می باشد.

 

 

یکی از بهترین ثبت شرکتها در کرج ثبت شرکت ایلیا می باشد که علاوه بر ثبت شرکت مجری تخصصی ثبت برند،ثبت لوگو،اخذ کارت بازرگانی و ثبت تغییرات شرکت نیز می باشد.برای بهره مندی از مشاوره رایگان ثبت شرکت ایلیا با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119 -021 تماس حاصل کنید.

برای تأسیس یک شرکت با توجه به آپدیت شدن و پیشرفت درعرصه تکنولوژی دیگر موارد سختی پیش پای شما جهت ثبت شرکت در کرج نیست. امروزه افراد با داشتن اینترنت و ورود به سامانه های مختلف می توانند به سهولت وارد سایت سامانه اداره ثبت شرکت ها ی کرج شوید وبا خواندن این مقاله و کسب اطلاعاتی که توسط کارشناسان متخصص ایلیا در اختیار شما قرار داده شده، می توانید به راحتی برای تأسیس شرکت خود اقدام کنید زیرا نحوه ثبت شرکت در کرج را به زبانی ساده بیان نموده و با ارائه راهکارهای گام به گام پی به این موضوع خواهید برد.

گام اول:داشتن یک شریک خوب و مورد اطمینان

تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در قالب مسئولیت محدود حداقل 2 نفر و در قالب سهامی خاص 3 نفر می باشد. شما در ابتدا باید شریک مناسبی را انتخاب نمایید.سهامداران باید بدانند در شرکت با مسئولیت محدود به میزان آورده نقدی خود در شرکت ضامن می باشند. هرکس سرمایه بیشتری دارد رای بالاتری نیز دارد در نتیجه مسئولیت بالاتری نسبت به قروض و دیون دارد. تکمیل مدارک هویتی برابر اصل شده کلیه اعضاء هیئت مدیره الزامی است. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه نیز برای ثبت شرکت لازم می باشد. در صورتی که فعالیت شرکت شما نیازمند مجوز باشد ارائه مجوز الزامی می باشد.

گام دوم :ارتباط و بارگزاری در سامانه ثبت شرکتها

بعد از کسب اطلاعات پایه در گام اول باید وارد سامانه اینترنتی اداره کل ثبت شرکتها به آدرس Irsherkat. ssaa. شوید. در این مرحله از سامانه روی قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت کلیک کرده و تیک گزینه را فعال کنید. سپس فرمی برای شما فعال می شود که این دسترسی را می دهد تا اطلاعات هویتی خودتان را در این مرحله بارگزاری کنید .برای ورود به گام بعدی ،بارگزاری صحیح اطلاعات هویتی شما حائز اهمیت می باشد، چرا که در صورت عدم درستی، دسترسی به گام بعد نخواهید داشت.

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

گام سوم :نام های درخواستی برای شرکت

در این قسمت از فرم باید به ترتیب اهمیت انتخاب شما در رابطه با نام شرکتتان، 5 اسم انتخاب کنید که این نامها حتما باید 3 بخش یا بیشتر از سه بخش باشد . در قسمت بالای فرم نام های درخواستی، در پنجره اولویت ها ،اسمی انتخابی را به ترتیب اولیت وارد کنید.البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این اسامی نباید تکراری باشند. و از اسامی اختصاری و خلاصه که مختص ادارات دولتی و… است خودداری نموده زیرا تنها با اخذ مجوز قابل قبول می باشد. بعد از اتمام این مرحله در گام بعدی شماره ای 19 رقمی با نام شماره پیگیری به شما داده میشود که ازاهمیت زیادی برخوردار است چرا که این کدرهگیری جهت ورود به سامانه و پیگیری مراحل ثبتی بعد از این میباشد. جهت انتخاب نام شرکتتان می توانید مقاله انتخاب نام شرکت را مطالعه نمایید.

گام چهارم :عنوان مدت و موضوع فعالیت شرکت را مشخص کنید.

این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است و حتما با شرکای خود در این زمینه مشورت کرده و به اتفاق نظر برسید .اهمیت موضوع از آن جهت است که به نوع فعالیت و کسب و کارتان در آینده کاری شما بسیار مرتبط و تاثیر گذار است. در این فرم بسته به نوع شرکت شما ( با مسئولیت محدود ) یا شرکت ( سهامی خاص ) و … یکی از 2مورد (محدود ) یا ( نا محدود ) را انتخاب کنید. اما برای اطلاعات بیشتر روی گزینه( موضوع فعالیت هایی که نیاز به مجوز دارند )کلیک کرده و می توانید در مورد موضوع فعالیتتان راهنمایی بگیرید. در سامانه فهرست های مختلفی از موضوعات مطرح شده در اختیارتان قرار می دهد . درصورت وجود ابهام در این خصوص می توانید به صورت رایگان از مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

گام پنجم :مشخص کردن آدرس شرکت

در این قسمت نیاز است که یک کد پستی دقیق برای دفتر مرکزی شرکت جهت ارائه به اداره ثبت شرکتهای کرج بدهید که در قسمت کدپستی بارگزاری شده و با کلیک کردن بر روی( دریافت نشانی کدپستی از اداره پست کرج ) ،آدرس در پنجره نشانی مرکز اصلی رویت می شود. شما می توانید در صورتی که مکان مناسبی برای تجارت یا حرفه خود پیدا نکرده اید ، از نشانی و کد پستی منزل خود استفاده.البته پیشنهاد میکنیم در صورت موافقت با چنین موردی در خصوص آدرس منزل، حتما با کارشناسان ارشد مجتمع ثبتی ایلیا مشورت نمایید.

گام ششم :تعیین سرمایه مقرر شده شرکت

در این گام با توجه به میزان و مقدار هزینه و سرمایه گذاشته شده در شرکت توسط اشخاص به صورت کل سرمایه (سرمایه شخصیت حقوقی ) در این فرم بارگزاری می شود البته نحوه ثبت سرمایه در شرکتهای سهامی فرق می کند و تعداد سهم وارزش اسمی آن نیز در این فرم باید وارد شود.حداقل میزان سرمایه برای ثبت یک شرکت (با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد که این قانون مربوط به سال 1311 می باشد و در پیش نویس جدید قانون تجارت حداقل سرمایه برای شرکت با مسئولیت محدود ده میلیون تومان و برای شرکت سهامی خاص پنجاه میلیون تومان قید شده است .که این میزان سرمایه تا حدودی اعتبار شرکت را مشخص می کند. لازم به ذکر است در انتخاب سرمایه شرکت خود دقت لازم را داشته باشید زیرا سرمایه شرکت نشان دهنده ی ماهیت و اعتبار شرکت شماست.در این خصوص حتما با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا مشورت نمایید.

گام هفتم :معرفی شرکا شرکت

در این بخش صفحه ای برای شما باز می شود که باید مشخصات هویتی شرکا شامل شماره شناسنامه ، تاریخ تولد و … را وارد نمایید . نکته : چنانچه تعداد شرکای ثبت شرکت در کرج بیشتر از 150 نفر باشد لازم است فرمی که از پیش تهیه شده و در سایت اداره ثبت شرکت های کرج میباشد را دانلود و تکمیل نموده و مجدد به همراه سایر مدارک بارگزاری نمایید.

گام هشتم :تعین سهام هر یک از شرکا شرکت

در این مرحله از ثبت سامانه مشخصات مربوط به سهام و سرمایه هر یک از شرکا باید بارگزاری شود که با مشخص شدن نام هر یک ازاعضاء اذعان براین دارد که چه تعداد سهام دارند.نوع سهام در واقع نشان دهنده منقول بودن یا غیر منقول بودن و میزان سرمایه شریک می باشد. سمت اشخاص وارتباط آنها با یکدیگر را در گامهای بعدی بارگزاری می کنیم جا دارد که در این مورد بگوییم مقصد ونیت ازارتباط اشخاص با یکدیگر مشخص شدن وکیل و موکل و قیم قانونی و … درارتباط با شرکا و افراد شرکت می باشد.

گام نهم :نشان دادن شعبه های شرکت

در این قسمت از فرم سامانه ثبت شرکتها ،مشخص می کنید که شما چه تعداد شعبی در استانها و شهر های مختلف می خواهید داشته باشد که با وارد شدن در پنجره مربوط به این قسمت مشخصات این شعب را وارد کنید . در این قسمت اگر نهایتا از طرف اعضای سهامدار هنوز اتخاذ به تصمیمی انجام نشده بود میتوان معرفی شعب را به زمان دیگر موکول کرد و بعد از اینکه تکلیف شعب شرکت و سمت اشخاص درآن قسمت روشن شد در گام بعدی گزینه سال مالی را تعیین می کنید ودر مرحله یا گام بعدی آن فرم مربوط به صورتجلسات را تکمیل کنید.

گام دهم :ارائه اساسنامه شرکت

بعد از اینکه تمام اطلاعات اشخاص در این سامانه بارگزاری شد پنجره درخواست اساسنامه و فرم های پیش نویس برای شما نمایش داده می شود که باید آنها را مطالعه و تکمیل کنید و درآخر طبق قوانین مخصوص شرکت تان آن اطلاعات را وارد کنید. از این مرحله به بعد کار ثبت نام سامانه ای شما به پایان می رسد وباید در انتظار بمانید تا اداره ثبت شرکتها ی کرج درخواست ثبت شما را بررسی و از طریق همین سایت به اطلاع شما برساند(پیگیری از طریق کد رهگیری).

گام پایانی :چاپ آگهی در روزنامه رسمی

چاپ آگهی روزنامه در مرحله ای انجام می شود که تمامی اوراق و مدارک شما مورد تأیید اداره ثبت قرار گرفته باشد واز طرف اداره ثبت برای شما شماره ثبت ارائه می شود که با داشتن این شماره ثبت ، یک قدم تا پله های ترقی و شروع فعالیتتان باقی می ماند و باید آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه رسمی به چاپ برسانید .متقاضیان ثبت شرکت باید به این موضوع خوب توجه کنند که در آینده برای شروع هر اقدامی ،اصل یا کپی این آگهی بسیار مهم می باشد ونیاز است در آگهی که به چاپ می رسانید اطلاعاتی در مورد نام شرکت نوع و موضوع فعالیت را مطرح کنید . مدت زمان ثبت آگهی شما در روزنامه حدودا 30 روز کاری می باشد.

داشتن این اوراق جهت ثبت شرکت در کرج الزامی است.

 ثبت شرکت ایلیا مجری ثبت شرکت کرج می باشد.لذا می توانید کلیه امور ثبت شرکت کرج خود را به ما بسپارید.مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا مفتخرند مشاور امور ثبتی شما عزیزان باشند.فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا در اسرع وقت با شما بزرگواران تماس گرفته شود هم چنین می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس بگیرید.

 

 

گاهی انتخاب نام برای شرکت می تواند طاقت فرسا و خسته کننده باشد. این تصمیم، پیامدهای مهم برندینگ در سال های آینده دارد. به هرحال نام شرکت شما معرف سازمان شما در یک یا دو کلمه است.

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است.

بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند. اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند.

نام شرکت، اولین نشانه هر شرکت است. شاید بی راه نباشد که بگوییم نام شرکت، همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. از طرف دیگر قوانین انتخاب اسم شرکت در کرج کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در تعیین اسم شرکت به دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است. همین امر فرآیند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.

مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب نام، بتوانید نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنید که برازنده شرکتتان باشد.

هدف گروه مشاوره اسم شرکت در مجتمع ثبت شرکت ایلیا، طراحی اسمی مناسب برای متقاضیان ثبت شرکت است.هم چنین برای استعلام نام شرکت قبل از ثبت بصورت سریع و رایگان و اطلاع از درصد حدودی موفقیت ثبت نهایی نام شرکت مورد نظرتان بر رویآیکون زیر کلیک نموده و با ورود به بخش مربوطه، نام شرکت تان را استعلام کنید.

موضوعات فعالیتی که قبل از ثبت شرکت در کرج بایستی مجوز اخذ نمایند شامل 23 مورد می باشند که متقاضیان محترم می بایست قبل از ثبت شرکت ، از مراجع ذیصلاح مجوز لازم را اخذ نموده و سپس برای ثبت شرکت خود اقدام نمایند. سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت های کرج قابل ثبت می باشند.درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در بندهای فهرست لینک فوق نیامده اند و کارشناس ثبت شرکت های کرج نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد .برای ثبت شرکت با برخی موضوعات فعالیت ، لازم است بعد از تایید نام شرکت اقدام به دریافت مجوز از مرجع ذیصلاح مرتبط با موضوع مورد نظر نمود.

شعبه یکی از واحدهای یک شرکت در کرج است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت در کرج داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود و اما در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده می گیرد بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.

از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها در کرج یکی از مواردیست که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد. در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکتتان ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها در کرج اقدام نمود.

مراحل و نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی مجتمع ایلیا به همراه فرم مربوط به اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت که باید به امضای کلیه اعضای هیئت مدیره رسیده باشد به انضمام مدارک هویتی تمام اعضاء هیئت مدیره ، به اداره ثبت شرکت های کرج مراجعه نموده و پس از واریز فیش و تحویل مدارک تکمیلی و اقدامات اداری لازم در اداره مرجع جهت اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت اقدام نماید.پس از تحویل مدارک به اداره ثبت شرکتهای کرج، بخش مربوطه ،استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید.

در کنار شرکتها که به کار تجارت اشتغال دارند قانون گذار نهاد حقوقی خاصی را که دارای شخصیت حقوقی می باشد، جهت انجام اموری که جنبه غیر تجاری دارد از قبیل کارهای علمی وادبی یا امور خیریه یا خدماتی پیش بینی نموده است. ماده یک آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری ، موسسه غیر تجاری را چنین تعریف نموده است.

مقصود از تشکیلات و ثبت موسسات غیر تجاری مذکور در ماده ۵۸۴ قانون تجارت کلیه تشکیلات و موسساتی است که برای مقاصد غیر تجارتی از قبیل امور علمی یا امور خیریه وامثال آن تشکیل می شود اعم از آنکه موسسین و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند.

امور مربوط به ثبت شرکت در کرج برعهده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد که اداره ثبت شرکت ها در کرج مستقردر این سازمان وظیفه ثبت شرکت را عهده دار می باشد.

برای راه اندازی و ثبت شرکت باید یک ایده وجود داشته باشد . خوشبختانه امروزه راه اندازی و ثبت شرکت بین فعالان کسب و کار و جوانان دراستان البرز و کرج کار چندان مشکلی نیست و به دلیل حمایت های انجام پذیرفته از سمت سایر شرکت های نامدار ،می توانید شرکتی را راه اندازی و با استفاده از وام ها و خدمات دولتی فرایند ثبتی را به ثمر رساند.

 

 

و در انتها …

ارزش هر کسب و کاری به کیفیت خدمات آن است

18 سال است که با ارائه خدمات حقوقی، ثبتی و اداری در کنار شما هستیم و همه مشتریانمان را عضو خانواده خود می‌دانیم. و در رشد و شکوفای مشتریانی چون ( زرماکارون – گروه مپنا – گروه آموزشی گاج – بستنی نعمت – بستنی حاجی بابا – هگزان – اتمسفر – گل پسند – وینتک ) و بیش از 23 هزار موکل گرامی از اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در طی این 18 سال نقش داشته ایم و به این اطمینانی که این عزیزان به مجتمع ایلیا نموده اند خرسندیم و به خود می بالیم.

مجتمع حقوقی بین الملل ایلیا به عنوان اولین مجموعه حقوقی متخصص در حوزه ثبتی کشور توانسته با جمع آوری با تجربه ترین کارشناسان و وکلا در زمینه های مختلف راه کارهایی برای تمام مشاغل از ثبت شرکت تا ثبت برند و برند شدن آنها و همچنین مشاوره و اجرا در زمینه های ثبتی، حقوقی، تبلیغاتی، برندینگ، مارکتیتگ و … برای پیش برد هرچه بیشتر اهداف شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به عنوان حامی تولید ملی و با ارائه جدید ترین و علمی ترین راه کارها و بهترین خدمات در کمترین زمان، نقش بسیار مثبت و موفقی در بهبود و رشد بازار و تجارت کشور داشته باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل و شرایط ثبت شرکت در کرج با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا به عنوان معتبر ترین و قدیمی ترین ثبت شرکت تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی در خصوص گام به گام ثبت شرکت در کرج و هزینه ها و دیگر موارد قانونی نیز از اطلاعات کافی بهره مند شوید.

پل های ارتباطی ثبت شرکت ایلیا:

 

دفتر کرج:  32137-026                                           دفتر تهران: 26655119-021

تلفن همراه: 09122611596                                       تلفن همراه: 09128622721

نتیجه دقیقی پیدا نشد .
اگر میخواهید ما با شما تماس بگیریم
اینجا کلیک کنید

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

شرایط بازرسان در شرکت های تجاری – شرایط بازرس در ماده147 قانون مذکور تعیین شده است. علیهذا در زمان تنظیم صورتجلسات متضمن انتخاب بازرس می بایستی عدم اعلام..

استعلام رایگان شرکت – جهت راهنمایی استعلام شرکتها با کارشناسان مجتمع ایلیا در خصوص استعلام شرکتها همراه باشید.

مشاورین متخصص ثبت شرکت و ثبت برند ایلیا آماده اند تا تمامی اطلاعات لازم را در زمینه سامانه ثبت روزنامه رسمی شرکت به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان بگذارند .

ثبت شرکت مانند هر موضوع خدماتی دیگری هزینه های خود را دارد و فرایندی است که مدت زمانی حدود دوهفته حداقل زمان بر است و شامل مراحلی است که به شکل اینترنتی

استعلام رایگان نام شرکت – روش های استعلام نام شرکت به پایگاه های اطلاعاتی شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور به نشانی http://www.ilenc.ir مراجعه کنید.این سامانه زیر نظر .

نحوه انتخاب مدیران و بازرسان در شرکت – الف- نحوه­ی انتخاب و اکثریت لازم برای آن. – ب -تعداد، مدت مأموریت …مقنن به انتخاب مدیران و بازرسان توجه ویژه ای نموده است. به این ترتیب که در ماده­ی 35 قانون شرکت های تعاونی، تبصره­ی 2 ماده­ی 36 قانون و ماده­ی 25 آیین نامه­ی نحوه­ی تشکیل مصوب 1387، ملاک

توضیحات کامل و جامع درباره ثبت شرکت ارزان قیمت.با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید و کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید.

آگهی تاسیس شركت پس از اتمام فرایند ثبت شرکت لازم است که در روزنامه رسمی کشور چاپ شود و بدین منظور صدور پیش آگهی توسط اداره ثبت نیاز است.

انتخاب اسم شرکت از مهمترین عوامل در زمان ثبت شرکت میباشد. متقاضیان می بایست دقت لازم را در گزینش آن لحاظ نمایند.در صورت نیازبه انتخاب نام با ما تماس بگیرید

توضیحات کامل درباره موضوع فعالیت شرکت،موضوع فعالیت شرکت تولیدی و بازرگانی – موضوع شرکت،نمونه موضوع فعالیت شرکت بازرگانی،موضوع شرکت بازرگانی به زبانی ساده و روان

پاسخ دادن به :

تمامی حقوق برای مجتمع ایلیا محفوظ است.

اتاق خبر مجتمع ثبتی حقوقی شرکت و برند ایلیا

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .

لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید

هم اکنون آنلاین نیستیم

شما مشخص کنید کی با شما تماس بگیریم

شماره تماس :

نام و نام خانوادگی :

موضوع مشاوره:


ساعت تماس :

لطفا تا پایان مشاوره این صفحه را باز نگه دارید .

((مشاوره رایگان 🥇)) ثبت شرکت در کرج 【سریع و کم هزینه ✔️】

مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا در این مقاله به مطالبی درباره ثبت شرکت در کرج که امروزه اشخاص زیادی تمایل به ثبت آن را دارند پرداخته است.شما در این مقاله با مدارک ثبتی مربوط به هر شرکتی و مراحل ثبت شرکت آشنا می شوید.هم چنین برای ثبت شرکت مستلزم پرداخت هزینه های ثبتی هم می باشید که در این مقاله به توضیحاتی درباره آن پرداخته شده است همراه ما باشید.

ثبت شرکت،به شرکت اعتبار و عزت می بخشد و سبب ایجاد تمایل بیشتر و مستمر به همکاری می گردد. در واقع، ثبت یک شرکت نوعی رسیدگی است که متصدیان امر ثبتی انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازم و مقررات رعایت گردیده یا خیر؟ هر گاه شرکت در کرج به ثبت برسد، قراردادهای منعقده بین شرکا رسمی بوده و در آینده هیچ یک نمی توانند اسناد رسمی قانونی از جمله شرکت نامه و اساسنامه و سایر تصمیماتی که به ثبت می رسد کتمان نمایند و یا به ایراداتی که درباره اسناد غیر رسمی ممکن است وارد شود استناد کنند.

 

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

 

امروزه ، بخش کثیری از آحاد جامعه به عناوین مختلف با حقوق ثبت در ارتباط هستند. لیکن،آشنایی با امور ثبتی و احاطه بر آن مستلزم کسب تجربه و علم مربوط به آن است لذا افرادی که با قوانین و آیین نامه های مختلف در ارتباط هستند باید با مسائل ثبتی در حوزه اداره ثبت شرکت های کرج آشنایی کامل داشته باشند. به موجب همین امر تیم تحریریه ثبت شرکت ایلیا در این مقاله تلاش و کوشش نموده اند تا به مطالبی درباره هزینه ثبت شرکت در کرج همراه با توضیحاتی درباره هر کدام یک از شرکت های ثبتی وگام به گام مراحل ثبت شرکت در کرج بپردازند،در صورتی که می خواهید شرکتی را در کرج ثبت کنید ولی اطلاعات لازم و کافی در این زمینه ندارید بهتر است امور ثبتی خود را به موسسه خبره ای هم چون ثبت شرکت ایلیا بسپارید،مشاوران و کارشناسان ما در ثبت شرکت ایلیا آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم ثبت شرکت در کرج می باشند.برای برقراری ارتباط با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا کارشناسان ثبت شرکت ایلیاکرج با شما تماس بگیرند،هم چنین می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس بگیرید.

هزینه و تعرفه ثبت شرکت در کرج موارد زیادی را تحت پوشش قرار می دهد که در این خصوص سایت رسمی دپارتمان مجتمع حقوقی ثبت شرکت ایلیا اذعان دارد که مواردی چون مبالغ اولیه ثبت شرکت ، حق الزحمه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های کرج ، هزینه بابت باطل کردن تمبر سرمایه ؛ حق الزحمه وکیل ثبت شرکت در کرج ،حق الزحمه چاپ آگهی روزنامه رسمی و مخارج آگهی روزنامه کثیر الانتشارمی باشد. علاوه براین مبالغ بر اساس نوع شرکت و اعضای تشکیل دهنده آن و هم چنین طرح و موضوع فعالیت مخارج ثبت شرکت نیز تفاوت دارد. به طور مثال : هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج با هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در کرج که نحوه ثبت آن فرق می کند و به طور حتم بسیار اختلاف دارد.هزینه های دریافت مؤسسات ثبتی و حقوقی به جهت متغیر بودن بر ثبت شرکت تآثیر گذار است. لازم است به این نکته توجه شود که ثبت شرکت در شهرهای کوچک در مقایسه با مراکز استانها و کلان شهرها تفاوت به سزایی دارد. همان گونه که در مطالب بالا اشاره شد طرح و موضوع فعالیت شرکت ها نیز بر هزینه های شرکت تآثیر دارد برای شفاف سازی این مطلب می توان گفت زمانی که موضوع فعالیت شرکت طولانی باشد و موضوعات زیادی را در بر داشته باشد و موارد گوناگونی را در بر می گیرد و به طور جامع بیشتر از حد باشد ومعمول آن حداقل سه سطر در روزنامه باشد به طور حتم هزینه ثبت آن شرکت نیز افزایش پیدا می کند.از مواردی که می توان در ثبت شرکت در کرج عنوان کرد، افرادی که با هدف قابل دسترسی وبه صورت مصمم شروع به فعالیت می کنند طی گذشت زمان کوتاهی علاوه بر اینکه تمامی هزینه های پرداخت شده جهت ثبت شرکت به آنها باز گردانده می شود و در نهایت با بیشتر شدن تعداد شرکا و سهامداران هزینه ثبت اولیه شرکتشان تقسیم می شود و این امر به شما کمک می کند.اگر می خواهید برای ثبت شرکت ارزان قیمت در کرج اقدام کنید باید به این ضرب المثل توجه کنید که« هر چقدر که پول بدهی به همان مقدار آش می خوری» . پس به متقاضیان ثبت شرکت در کرج توصیه می کنیم که با انتخابی هوشمندانه در جهت پرداخت هزینه های شرکت اقدامات ملزومه را انجام دهند، به خاطر داشته باشید که دلیل هر ارازان بودنی به خاطر سود کم از طرف مؤسسات نمی باشد . بلکه با لحظه ای درنگ و تفکر و تحقیق می توان پی به علت های مختلف ارزان بودن و فرار از خدمات پشتیبانی آنها پس از ثبت و عدم توجه و مورد اهمیت دادن به زمان مشتری می باشد. معمولاچنانچه متقاضی ثبت شرکت در کرج باشید و بخواهید در مدت زمان موردنظرتان که برایتان مناسب می باشد مراحل ثبتی را به اتمام برسانید هزینه ثبت شرکت در کرج افزایش پیدا می کند. پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید ثبت شرکت در کرج را به شکل تخصصی و درست و با صحت کامل به انجام برسانید هزینه مناسبی نیز برای ثبت شرکت خود در نظر بگیرید زیرا با پرداخت این هزینه به موسسات ثبتی حقوقی مثل ثبت شرکت ایلیا ، هزینه ثبت شرکت در کرج را در جای درست سرمایه گذاری کرده اید و برخی از موسسات معتبر و همکاران ثبتی این هزینه ثبتی را صرف انجام تخصصی کار از ابتدا تا پایان می نمایند و دیگر در حین انجام کار هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

مجتمع ثبتی ایلیا مجری تخصصی ثبت شرکت در کرج

مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا مفتخرند مشاور امور ثبتی شما متقاضیان گرامی باشند برای برقراری ارتباط با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا با شما تماس بگیرند و از مشاوره رایگان این مجموعه ثبتی بهره مند شوید. 

 

 

در ذیل به اختصار به توضیحاتی درباره هر کدام یک به همراه مدارک مورد نیاز برای هر کدام یک از آن ها می پردازیم:

شرکت با مسئولیت محدود ،شرکتی می باشد که میان دو یا چند نفر جهت انجام کارهای تجاری تشکیل شده است و شرکا با توجه به آورده خود به شرکت در برابر قروض و دیون شرکت مسئول می باشند.

شرکت سهامی خاص،شرکتی می باشد که همه سرمایه آن به وسیله موسسین فراهم می شود و سرمایه و دارایی آن به سهام تقسیم شده است و مسئولیت سهامداران به مبلغ اسمی سهام آن ها محدود می شود در  شرکت سهامی خاص تعداد سهام‌داران نباید کمتر از سه نفر باشد.هم چنین عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل از اسم شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با اسم شرکت، به صورت روشن و خوانا ذکر گردد.

مطابق ماده‌ی17 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران،شرکت تعاونی،شرکتی می باشد که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ی آن به وسیله‌ی اعضا در اختیار شرکت تعاونی قراربگیرد و وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت و تحت پوشش دولت، بانک‌ها،‌ شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی کشوری، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای عمومی می‌توانند جهت اجرای بند 2 اصل 43 از راه وام بدون بهره یا هر راه مشروع دیگر از قبیل مشارکت، مضاربه، مزارعه، ‌مساقات، اجاره، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی و صلح، اقدام به کمک در تأمین یا افزایش سرمایه‌ی شرکت‌های تعاونی نمایند، بدون آن که عضو باشند.

شرکت تضامنی،شرکتی می باشد که تحت اسم مخصوصی برای کارهای تجاری میان دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می گردد.در صورتی که سرمایه و دارایی شرکت جهت پرداخت همه قروض و دیون شرکت کافی نباشد هر کدام یک از شرکا در برابر همه قروض شرکت مسئول می باشند.

شرکت نسبی،شرکتی می باشد که جهت انجام کارهای تجاری،تحت اسم مخصوصی میان دو یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هر کدام یک از شرکا مطابق سرمایه ای می باشد که در شرکت آورده اند.الزامی است که در اسم شرکت نسبی عبارت شرکت نسبی و حداقل نام یکی از شرکا قید گردد.چنانچه اسم شرکت مشتمل بر اسامی همه شرکا نباشد،پس از نام شریک و یا شرکایی که قید شده است باید عبارت و شرکا و یا و برادران قید شود.

شرکت مختلط سهامی،شرکتی می باشد که تحت اسم مخصوصی میان یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می گردد.

شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی می باشد که  جهت انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی میان یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود. مسئول همه قروضی که امکان دارد مضاف بر سرمایه و دارایی شرکت ایجاد شود،شریک ضامن می باشد. هم چنین در اسم شرکت باید عبارت «شرکت مختلط» ‌و لااقل اسم یکی از شرکای ضامن، قید شود.

شرکت سهامی‌عام، شرکتی است می باشد که سرمایه‌‌ی آن به سهام تقسیم‌ شده است و بخشی از این سرمایه از طریق فروش سهام به مردم فراهم می گردد.  تعداد سهام‌داران در شرکت سهامی عام نباید کمتر از سه نفر باشد و مسئولیت سهام‌داران، به مبلغ اسمی سهام آنها محدود می شود. در شرکت سهامی عام  باید عبارت «شرکت سهامی عام» قبل از نام شرکت با بعد از آن، بدون فاصله با نام شرکت در همه‌ی اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طور واضح و روشن ذکر گردد.

 

 

برای به ثبت رساندن هر کدام یک از شرکتهای ثبتی باید مدارکی را ارائه نمایید در ذیل مدارک مورد نیاز برای هر شرکت آورده شده است:

ما به شما همشهریان عزیز و گرامی در استان البرز و کلیه شهرستان های کرج این اطمینان را می دهیم که پس از مطالعه کامل مقاله هزینه ثبت شرکت در کرج،به تمامی سوالات و ابهامات شما در زمینه ثبت شرکت در کرج پاسخ داده خواهد شد و می توانید با ذهنی باز و اطمینان خاطر راجع به ثبت مجموعه خود تصمیم گیری نمایید.هم چنین در صورت نیاز به مشاوره های رایگان هم می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس حاصل نمایید.

از آنجایی که شرکت یک عمل حقوقی می باشد،به همکاری دو و یا چند نفر نیازمند است.این امر تابع مکانیسمی می باشد که قانون گذار در اختیار شرکا قرار داده است تا سرمایه و دارایی های شخصی خود را جهت دستیابی به هدف خاصی که سودبری می باشد به سرمایه جمعی تبدیل نمایند نه قراردادی که اشخاص و شرکا آن را میان خود بسته اند.بنابراین تشکیل شرکت به اراده آزاد شرکا بستگی دارد و نیازی به اجازه قبلی از مقام های اداری نمی باشد،در حقیقت این امکان وجود دارد که جهت به انجام رسانیدن فعالیت موضوع شرکت به این چنین اجازه ای نیاز داشته باشد،اما خلق شخص حقوقی مستلزم اجازه خاصی نمی باشد.برای مثال: تاسیس یک شرکت برای تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز به اخذ مجوز از وزارت بهداشت دارد،ولی انجام دادن فعالیت های تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق تاَسیس شرکت به چنین اجازه ای نیاز ندارد.درصورتی که فعالیت شرکت به سبب قانون ،ممنوع نباشد ،شرکت با رعایت شرایط دیگر قانون تشکیل می شود.

مطابق مقررات و قوانین کشور ایران،اشخاصی که می توانند شرکتی را در ایران ثبت کنند باید شرایطی به شرح ذیل داشته باشند:

همه افراد حقیقی و حقوقی که ایرانی و یا غیر ایرانی می باشند قادر به ثبت شرکت می باشند.اشخاصی که غیر ایرانی هستند این امکان برایشان فراهم شده است تا بدون داشتن شریک ایرانی در ایران شرکتی را به ثبت برسانند.یکی از شرایط مهم و با اهمیت درباره ثبت شرکت قصد شرکا و طرفین و رضایت آن ها می باشد یعنی شرکا باید برای ثبت شرکت رضایت کامل داشته باشند.شرط دوم ثبت شرکت اهلیت می باشد.به توانایی قانونی شخص جهت دارا شدن و یا اجرای حق اهلیت گفته می شود.شخصی که اهلیت ندارد محجور گفته می شود.افرادی از قبیل افراد کم خرد،ورشکستهو کودکان قبل از رسیدن به سن قانونی از اهلیت جهت اعمال بخشی و یا همه حق و حقوق خود برخوردار نمی باشند.از نظر قانون،معیار و ملاک رسیدن سن به 18سال و ضابطه عقل عرف و نظر پزشک قانونی می باشد.مطابق ماده 190قانون مدنی بند 3 آن از شرایط مهم و اساسی درستی هر معامله ای این می باشد که مورد معامله موضوع معین داشته باشد.به موجب همین امر مورد معامله نباید میان چند موضوع تردید داشته باشد وطرفین قرارداد باید موضوع مشخصی را در نظر داشته باشند.موضوع شرکت جهت مبحثی که مبهم وغیر مشخص باشد باطل می باشد.

برای ثبت شرکت باید حداقل دونفر شریک وجود داشته باشد. از دیگر خصوصیات شرکت های تجاری همکاری در میان شرکا می باشد.همکاری شرکا در تسلیم سرمایه و حضور داشتن در مجمع های عمومی و در صورت انتخاب شدن به نمایندگی شرکت از هیئت مدیره و بازرسی حضور و فعالیت در آن می باشد.سرمایه و دارایی شرکت از قبیل نقد،جنس و یا هنر و عمل و امتیاز هم از جانب شرکا فراهم می گردد.پایه و اساس شرکت تجاری بر حسب انجام معامله های تجاری می باشد.خاطر نشان می شویم که معامله ها در غیرمنقول و یا جهت نیازهای شخصی در صورتی که از جانب شرکت های تجاری باشد تجارت شمرده نمی شود.هم چنین سود به معنی سرمایه و دارایی می باشد که به سرمایه شرکای شرکت اضافه می شود و در صورتی که شرکی ضرر کند ضرر به بار آمده در میان شرکای تقسیم می شود.در حقیقت یکی از خصوصیات و ویژگی های شرکت تجاری،تقسیم سود و ضرر بین شرکا می باشد.

 

 

یکی از بهترین ثبت شرکتها در کرج ثبت شرکت ایلیا می باشد که علاوه بر ثبت شرکت مجری تخصصی ثبت برند،ثبت لوگو،اخذ کارت بازرگانی و ثبت تغییرات شرکت نیز می باشد.برای بهره مندی از مشاوره رایگان ثبت شرکت ایلیا با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119 -021 تماس حاصل کنید.

برای تأسیس یک شرکت با توجه به آپدیت شدن و پیشرفت درعرصه تکنولوژی دیگر موارد سختی پیش پای شما جهت ثبت شرکت در کرج نیست. امروزه افراد با داشتن اینترنت و ورود به سامانه های مختلف می توانند به سهولت وارد سایت سامانه اداره ثبت شرکت ها ی کرج شوید وبا خواندن این مقاله و کسب اطلاعاتی که توسط کارشناسان متخصص ایلیا در اختیار شما قرار داده شده، می توانید به راحتی برای تأسیس شرکت خود اقدام کنید زیرا نحوه ثبت شرکت در کرج را به زبانی ساده بیان نموده و با ارائه راهکارهای گام به گام پی به این موضوع خواهید برد.

گام اول:داشتن یک شریک خوب و مورد اطمینان

تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در قالب مسئولیت محدود حداقل 2 نفر و در قالب سهامی خاص 3 نفر می باشد. شما در ابتدا باید شریک مناسبی را انتخاب نمایید.سهامداران باید بدانند در شرکت با مسئولیت محدود به میزان آورده نقدی خود در شرکت ضامن می باشند. هرکس سرمایه بیشتری دارد رای بالاتری نیز دارد در نتیجه مسئولیت بالاتری نسبت به قروض و دیون دارد. تکمیل مدارک هویتی برابر اصل شده کلیه اعضاء هیئت مدیره الزامی است. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه نیز برای ثبت شرکت لازم می باشد. در صورتی که فعالیت شرکت شما نیازمند مجوز باشد ارائه مجوز الزامی می باشد.

گام دوم :ارتباط و بارگزاری در سامانه ثبت شرکتها

بعد از کسب اطلاعات پایه در گام اول باید وارد سامانه اینترنتی اداره کل ثبت شرکتها به آدرس Irsherkat. ssaa. شوید. در این مرحله از سامانه روی قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت کلیک کرده و تیک گزینه را فعال کنید. سپس فرمی برای شما فعال می شود که این دسترسی را می دهد تا اطلاعات هویتی خودتان را در این مرحله بارگزاری کنید .برای ورود به گام بعدی ،بارگزاری صحیح اطلاعات هویتی شما حائز اهمیت می باشد، چرا که در صورت عدم درستی، دسترسی به گام بعد نخواهید داشت.

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

گام سوم :نام های درخواستی برای شرکت

در این قسمت از فرم باید به ترتیب اهمیت انتخاب شما در رابطه با نام شرکتتان، 5 اسم انتخاب کنید که این نامها حتما باید 3 بخش یا بیشتر از سه بخش باشد . در قسمت بالای فرم نام های درخواستی، در پنجره اولویت ها ،اسمی انتخابی را به ترتیب اولیت وارد کنید.البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این اسامی نباید تکراری باشند. و از اسامی اختصاری و خلاصه که مختص ادارات دولتی و… است خودداری نموده زیرا تنها با اخذ مجوز قابل قبول می باشد. بعد از اتمام این مرحله در گام بعدی شماره ای 19 رقمی با نام شماره پیگیری به شما داده میشود که ازاهمیت زیادی برخوردار است چرا که این کدرهگیری جهت ورود به سامانه و پیگیری مراحل ثبتی بعد از این میباشد. جهت انتخاب نام شرکتتان می توانید مقاله انتخاب نام شرکت را مطالعه نمایید.

گام چهارم :عنوان مدت و موضوع فعالیت شرکت را مشخص کنید.

این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است و حتما با شرکای خود در این زمینه مشورت کرده و به اتفاق نظر برسید .اهمیت موضوع از آن جهت است که به نوع فعالیت و کسب و کارتان در آینده کاری شما بسیار مرتبط و تاثیر گذار است. در این فرم بسته به نوع شرکت شما ( با مسئولیت محدود ) یا شرکت ( سهامی خاص ) و … یکی از 2مورد (محدود ) یا ( نا محدود ) را انتخاب کنید. اما برای اطلاعات بیشتر روی گزینه( موضوع فعالیت هایی که نیاز به مجوز دارند )کلیک کرده و می توانید در مورد موضوع فعالیتتان راهنمایی بگیرید. در سامانه فهرست های مختلفی از موضوعات مطرح شده در اختیارتان قرار می دهد . درصورت وجود ابهام در این خصوص می توانید به صورت رایگان از مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

گام پنجم :مشخص کردن آدرس شرکت

در این قسمت نیاز است که یک کد پستی دقیق برای دفتر مرکزی شرکت جهت ارائه به اداره ثبت شرکتهای کرج بدهید که در قسمت کدپستی بارگزاری شده و با کلیک کردن بر روی( دریافت نشانی کدپستی از اداره پست کرج ) ،آدرس در پنجره نشانی مرکز اصلی رویت می شود. شما می توانید در صورتی که مکان مناسبی برای تجارت یا حرفه خود پیدا نکرده اید ، از نشانی و کد پستی منزل خود استفاده.البته پیشنهاد میکنیم در صورت موافقت با چنین موردی در خصوص آدرس منزل، حتما با کارشناسان ارشد مجتمع ثبتی ایلیا مشورت نمایید.

گام ششم :تعیین سرمایه مقرر شده شرکت

در این گام با توجه به میزان و مقدار هزینه و سرمایه گذاشته شده در شرکت توسط اشخاص به صورت کل سرمایه (سرمایه شخصیت حقوقی ) در این فرم بارگزاری می شود البته نحوه ثبت سرمایه در شرکتهای سهامی فرق می کند و تعداد سهم وارزش اسمی آن نیز در این فرم باید وارد شود.حداقل میزان سرمایه برای ثبت یک شرکت (با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد که این قانون مربوط به سال 1311 می باشد و در پیش نویس جدید قانون تجارت حداقل سرمایه برای شرکت با مسئولیت محدود ده میلیون تومان و برای شرکت سهامی خاص پنجاه میلیون تومان قید شده است .که این میزان سرمایه تا حدودی اعتبار شرکت را مشخص می کند. لازم به ذکر است در انتخاب سرمایه شرکت خود دقت لازم را داشته باشید زیرا سرمایه شرکت نشان دهنده ی ماهیت و اعتبار شرکت شماست.در این خصوص حتما با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا مشورت نمایید.

گام هفتم :معرفی شرکا شرکت

در این بخش صفحه ای برای شما باز می شود که باید مشخصات هویتی شرکا شامل شماره شناسنامه ، تاریخ تولد و … را وارد نمایید . نکته : چنانچه تعداد شرکای ثبت شرکت در کرج بیشتر از 150 نفر باشد لازم است فرمی که از پیش تهیه شده و در سایت اداره ثبت شرکت های کرج میباشد را دانلود و تکمیل نموده و مجدد به همراه سایر مدارک بارگزاری نمایید.

گام هشتم :تعین سهام هر یک از شرکا شرکت

در این مرحله از ثبت سامانه مشخصات مربوط به سهام و سرمایه هر یک از شرکا باید بارگزاری شود که با مشخص شدن نام هر یک ازاعضاء اذعان براین دارد که چه تعداد سهام دارند.نوع سهام در واقع نشان دهنده منقول بودن یا غیر منقول بودن و میزان سرمایه شریک می باشد. سمت اشخاص وارتباط آنها با یکدیگر را در گامهای بعدی بارگزاری می کنیم جا دارد که در این مورد بگوییم مقصد ونیت ازارتباط اشخاص با یکدیگر مشخص شدن وکیل و موکل و قیم قانونی و … درارتباط با شرکا و افراد شرکت می باشد.

گام نهم :نشان دادن شعبه های شرکت

در این قسمت از فرم سامانه ثبت شرکتها ،مشخص می کنید که شما چه تعداد شعبی در استانها و شهر های مختلف می خواهید داشته باشد که با وارد شدن در پنجره مربوط به این قسمت مشخصات این شعب را وارد کنید . در این قسمت اگر نهایتا از طرف اعضای سهامدار هنوز اتخاذ به تصمیمی انجام نشده بود میتوان معرفی شعب را به زمان دیگر موکول کرد و بعد از اینکه تکلیف شعب شرکت و سمت اشخاص درآن قسمت روشن شد در گام بعدی گزینه سال مالی را تعیین می کنید ودر مرحله یا گام بعدی آن فرم مربوط به صورتجلسات را تکمیل کنید.

گام دهم :ارائه اساسنامه شرکت

بعد از اینکه تمام اطلاعات اشخاص در این سامانه بارگزاری شد پنجره درخواست اساسنامه و فرم های پیش نویس برای شما نمایش داده می شود که باید آنها را مطالعه و تکمیل کنید و درآخر طبق قوانین مخصوص شرکت تان آن اطلاعات را وارد کنید. از این مرحله به بعد کار ثبت نام سامانه ای شما به پایان می رسد وباید در انتظار بمانید تا اداره ثبت شرکتها ی کرج درخواست ثبت شما را بررسی و از طریق همین سایت به اطلاع شما برساند(پیگیری از طریق کد رهگیری).

گام پایانی :چاپ آگهی در روزنامه رسمی

چاپ آگهی روزنامه در مرحله ای انجام می شود که تمامی اوراق و مدارک شما مورد تأیید اداره ثبت قرار گرفته باشد واز طرف اداره ثبت برای شما شماره ثبت ارائه می شود که با داشتن این شماره ثبت ، یک قدم تا پله های ترقی و شروع فعالیتتان باقی می ماند و باید آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه رسمی به چاپ برسانید .متقاضیان ثبت شرکت باید به این موضوع خوب توجه کنند که در آینده برای شروع هر اقدامی ،اصل یا کپی این آگهی بسیار مهم می باشد ونیاز است در آگهی که به چاپ می رسانید اطلاعاتی در مورد نام شرکت نوع و موضوع فعالیت را مطرح کنید . مدت زمان ثبت آگهی شما در روزنامه حدودا 30 روز کاری می باشد.

داشتن این اوراق جهت ثبت شرکت در کرج الزامی است.

 ثبت شرکت ایلیا مجری ثبت شرکت کرج می باشد.لذا می توانید کلیه امور ثبت شرکت کرج خود را به ما بسپارید.مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا مفتخرند مشاور امور ثبتی شما عزیزان باشند.فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا در اسرع وقت با شما بزرگواران تماس گرفته شود هم چنین می توانید با شماره تلفن های 32137-026 و 26655119-021 تماس بگیرید.

 

 

گاهی انتخاب نام برای شرکت می تواند طاقت فرسا و خسته کننده باشد. این تصمیم، پیامدهای مهم برندینگ در سال های آینده دارد. به هرحال نام شرکت شما معرف سازمان شما در یک یا دو کلمه است.

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است.

بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند. اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند.

نام شرکت، اولین نشانه هر شرکت است. شاید بی راه نباشد که بگوییم نام شرکت، همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. از طرف دیگر قوانین انتخاب اسم شرکت در کرج کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در تعیین اسم شرکت به دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است. همین امر فرآیند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.

مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب نام، بتوانید نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنید که برازنده شرکتتان باشد.

هدف گروه مشاوره اسم شرکت در مجتمع ثبت شرکت ایلیا، طراحی اسمی مناسب برای متقاضیان ثبت شرکت است.هم چنین برای استعلام نام شرکت قبل از ثبت بصورت سریع و رایگان و اطلاع از درصد حدودی موفقیت ثبت نهایی نام شرکت مورد نظرتان بر رویآیکون زیر کلیک نموده و با ورود به بخش مربوطه، نام شرکت تان را استعلام کنید.

موضوعات فعالیتی که قبل از ثبت شرکت در کرج بایستی مجوز اخذ نمایند شامل 23 مورد می باشند که متقاضیان محترم می بایست قبل از ثبت شرکت ، از مراجع ذیصلاح مجوز لازم را اخذ نموده و سپس برای ثبت شرکت خود اقدام نمایند. سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت های کرج قابل ثبت می باشند.درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در بندهای فهرست لینک فوق نیامده اند و کارشناس ثبت شرکت های کرج نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد .برای ثبت شرکت با برخی موضوعات فعالیت ، لازم است بعد از تایید نام شرکت اقدام به دریافت مجوز از مرجع ذیصلاح مرتبط با موضوع مورد نظر نمود.

شعبه یکی از واحدهای یک شرکت در کرج است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت در کرج داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود و اما در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده می گیرد بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.

از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها در کرج یکی از مواردیست که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد. در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکتتان ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها در کرج اقدام نمود.

مراحل و نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی مجتمع ایلیا به همراه فرم مربوط به اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت که باید به امضای کلیه اعضای هیئت مدیره رسیده باشد به انضمام مدارک هویتی تمام اعضاء هیئت مدیره ، به اداره ثبت شرکت های کرج مراجعه نموده و پس از واریز فیش و تحویل مدارک تکمیلی و اقدامات اداری لازم در اداره مرجع جهت اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت اقدام نماید.پس از تحویل مدارک به اداره ثبت شرکتهای کرج، بخش مربوطه ،استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید.

در کنار شرکتها که به کار تجارت اشتغال دارند قانون گذار نهاد حقوقی خاصی را که دارای شخصیت حقوقی می باشد، جهت انجام اموری که جنبه غیر تجاری دارد از قبیل کارهای علمی وادبی یا امور خیریه یا خدماتی پیش بینی نموده است. ماده یک آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری ، موسسه غیر تجاری را چنین تعریف نموده است.

مقصود از تشکیلات و ثبت موسسات غیر تجاری مذکور در ماده ۵۸۴ قانون تجارت کلیه تشکیلات و موسساتی است که برای مقاصد غیر تجارتی از قبیل امور علمی یا امور خیریه وامثال آن تشکیل می شود اعم از آنکه موسسین و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند.

امور مربوط به ثبت شرکت در کرج برعهده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد که اداره ثبت شرکت ها در کرج مستقردر این سازمان وظیفه ثبت شرکت را عهده دار می باشد.

برای راه اندازی و ثبت شرکت باید یک ایده وجود داشته باشد . خوشبختانه امروزه راه اندازی و ثبت شرکت بین فعالان کسب و کار و جوانان دراستان البرز و کرج کار چندان مشکلی نیست و به دلیل حمایت های انجام پذیرفته از سمت سایر شرکت های نامدار ،می توانید شرکتی را راه اندازی و با استفاده از وام ها و خدمات دولتی فرایند ثبتی را به ثمر رساند.

 

 

و در انتها …

ارزش هر کسب و کاری به کیفیت خدمات آن است

18 سال است که با ارائه خدمات حقوقی، ثبتی و اداری در کنار شما هستیم و همه مشتریانمان را عضو خانواده خود می‌دانیم. و در رشد و شکوفای مشتریانی چون ( زرماکارون – گروه مپنا – گروه آموزشی گاج – بستنی نعمت – بستنی حاجی بابا – هگزان – اتمسفر – گل پسند – وینتک ) و بیش از 23 هزار موکل گرامی از اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در طی این 18 سال نقش داشته ایم و به این اطمینانی که این عزیزان به مجتمع ایلیا نموده اند خرسندیم و به خود می بالیم.

مجتمع حقوقی بین الملل ایلیا به عنوان اولین مجموعه حقوقی متخصص در حوزه ثبتی کشور توانسته با جمع آوری با تجربه ترین کارشناسان و وکلا در زمینه های مختلف راه کارهایی برای تمام مشاغل از ثبت شرکت تا ثبت برند و برند شدن آنها و همچنین مشاوره و اجرا در زمینه های ثبتی، حقوقی، تبلیغاتی، برندینگ، مارکتیتگ و … برای پیش برد هرچه بیشتر اهداف شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به عنوان حامی تولید ملی و با ارائه جدید ترین و علمی ترین راه کارها و بهترین خدمات در کمترین زمان، نقش بسیار مثبت و موفقی در بهبود و رشد بازار و تجارت کشور داشته باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل و شرایط ثبت شرکت در کرج با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا به عنوان معتبر ترین و قدیمی ترین ثبت شرکت تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی در خصوص گام به گام ثبت شرکت در کرج و هزینه ها و دیگر موارد قانونی نیز از اطلاعات کافی بهره مند شوید.

پل های ارتباطی ثبت شرکت ایلیا:

 

دفتر کرج:  32137-026                                           دفتر تهران: 26655119-021

تلفن همراه: 09122611596                                       تلفن همراه: 09128622721

نتیجه دقیقی پیدا نشد .
اگر میخواهید ما با شما تماس بگیریم
اینجا کلیک کنید

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

توضیح در خصوص نحوه استعلام شماره ثبت شرکت – واحدی که یک شرکت در آن ثبت گردیده مانند محل صدور شخص حقیقی است. در این جا برخی شناسه های مربوطه برای استعلام

نحوه انتخاب مدیران و بازرسان در شرکت – الف- نحوه­ی انتخاب و اکثریت لازم برای آن. – ب -تعداد، مدت مأموریت …مقنن به انتخاب مدیران و بازرسان توجه ویژه ای نموده است. به این ترتیب که در ماده­ی 35 قانون شرکت های تعاونی، تبصره­ی 2 ماده­ی 36 قانون و ماده­ی 25 آیین نامه­ی نحوه­ی تشکیل مصوب 1387، ملاک

ارائه توضیحاتی به صورت کامل درباره تفاوت شرکت تجارتی با موسسات غیر تجاری.با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید و کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید.

ثبت شرکت تضامنی فوری و سریع – ثبت شرکت تضامنی که با نامی معین بین دو یا چند نفر شکل می گیرد.مسئولیت در این نوع شرکتها بصورت تضامنی می باشد.

استعلام رایگان نام شرکت – روش های استعلام نام شرکت به پایگاه های اطلاعاتی شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور به نشانی http://www.ilenc.ir مراجعه کنید.این سامانه زیر نظر .

ثبت شرکت ، برند ، اخذ جواز – پشتیبانی رایگان

ثبت شرکت تضامنی – جهت تشکیل ثبت شرکت تضامنی کلیه ی سرمایه شرکت می بایست به صورت نقدی یا غیر نقدی در ابتدای امر پرداخت گردد.مجتمع ثبتی ایلیا در این خصوص .

توضیحات تکمیلی در خصوص مبانی حقوقی ثبت شرکت ها – هر چند قوانین ثبتی در ایران جزء قوانین اولیه می باشد و قدمت آن از سایر قوانین از جمله قانون مدنی بیشتر است

بهترین ثبت شرکت لزوما” ارزانترین ثبت شرکت نیست . بهترین ثبت شرکت موسسه ثبت شرکتی است که مانند ثبت شرکت ایلیا از قدمت و سابقه کافی برخوردار باشد و با کادری مجرب علاوه بر اینکه همه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد ، صفر تا صد کار را نیز در اسرع وقت به انجام رساند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی خود در خصوص تنظیم اساسنامه با دپارتمان های تخصصی مجتمع ثبت شرکت ایلیا تماس حاصل نمایید و ازمشاوره تخصصی کارشناسان بهره مند گردید.

پاسخ دادن به :

تمامی حقوق برای مجتمع ایلیا محفوظ است.

اتاق خبر مجتمع ثبتی حقوقی شرکت و برند ایلیا

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .

لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید

هم اکنون آنلاین نیستیم

شما مشخص کنید کی با شما تماس بگیریم

شماره تماس :

نام و نام خانوادگی :

موضوع مشاوره:


ساعت تماس :

لطفا تا پایان مشاوره این صفحه را باز نگه دارید .

لطفا منتظر بمانید

ثبت شرکت در کرج چگونه است و مراحل دقیق آن چیست؟ ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در کرج دقیقاً چقدر است و مدارک مورد نیاز آن کدام موارد است؟ در این نوشته شما را بصورت کامل با شرایط، مراحل ثبتی، مدارک مورد نیاز، مزایا و هزینه ثبت شرکت در کرج آشنا نموده ایم که در ادامه مطالعه میفرمایید. 

 

ثبت شرکت در کرج یکی از خدمات پر متقاضی ما در موسسه حقوقی مشهور است و کارشناسان خبره ثبتی ما با تقاضاهای متعددی از سوی متقاضیان ثبت انواع شرکت در کرج مواجه هستند و همواره خدمات تخصصی ثبت شرکت را با سرعت و دقت به سر انجام مطلوب رسانده اند.

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

 

لذا چنانچه نیاز به ثبت شرکت یا ثبت تغییرات شرکت خود دارید و یا آنکه شرکت خود را ثبت نموده اید و نیاز به خدمات پس از ثبت نظیر پلمپ دفاتر تجاری، اخذ کد اقتصادی و غیره دارید، توصیه می نماییم قبل از هر اقدامی با کارشناسان خبره موسسه ما مشاوره حقوقی داشته باشید.

هزینه ثبت شرکت در کرج

 

کرج در دامنه های رشته کوه البرز و شهری کوهپایه ای است و مرکز استان البرز محسوب می شود و تا چند سال پیش نیز بخشی از استان تهران محسوب میشد تا اینکه در جلسه هیئت دولت به تاریخ دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۸۸ لایحه تاسیس استان البرز تصویب و برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد که در پی آن و با تصویب مجلس شورای اسلامی، استان البرز به عنوان استان سی و یکم کشورمان رسمیت یافت و معرفی شد.

 

استان البرز به مرکزیت کرج، چهارمین استان پر جمعیت کشورمان بعد از استان های تهران، مشهد و اصفهان است و نرخ بالایی در میزان مهاجرت پذیری از استان های دیگر کشورمان دارد.

 

همه ساله تعداد زیادی از مردم کشورمان از شهرهای دیگر ایران به کرج مهاجرت می نمایند و این شهر همواره با رشد جمعیت چشمگیری مواجه است و همچنین به دلیل آنکه در مجاورت پایتخت کشورمان تهران قرار دارد و شرکت ها، سازمان ها، صنایع بزرگ و کوچک، کارخانجات گوناگون، موسسات مختلف و شهرک های صنعتی مختلفی در این شهر وجود دارند، لذا ثبت شرکت در کرج دارای جذابیت های بسیار زیادی است.

 

به جهت برخورداری از این فرصت خیلی خوب و همکاری با شرکت ها و موسسات و سازمان های گوناگون و فاصله کوتاه با تهران همواره متقاضیان زیادی تمایل به ثبت شرکت ارزان در کرج دارند.

 

 

هزینه ثبت شرکت در کرج

قبل از آنکه راهنمای ثبت شرکت و مدارک مورد نیاز آن را شرح دهیم، باید عرض کنیم که از ابتدای سال ۱۳۹۸ و با توجه به دسترسی هایی که کارشناسان اداره ثبت شرکت ها به سامانه ثبت احوال و غیره دارند، دیگر نیازی به ارسال کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شرکاء، بازرسین  و سهامداران شرکت (اعم از سهامی خاص، با مسئولیت محدود، تعاونی، تضامنی و غیره) نیست و همچنین نیازی به ارسال گواهی عدم سوء پیشینه کیفری نیست و ما مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را که در ادامه مشاهده می فرمایید با توجه به این تغییر مهم شرح داده ایم:

 

 

شرکت سهامی خاص، پس از شرکت با مسئولیت محدود دارای بیشترین آمار متقاضیان ثبت شرکت در ایران است که در ادامه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص را مشاهده می‌نمایید:

 

۱- دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت

 

۲- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۳- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۴- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۵- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۶- اصل فیش بانکی و اصل گواهی بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و سپرده گذاری حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت در حساب مذکور

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

 

طبق آمارهای موجود، ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارای آمار بیشترین تعداد ثبت شرکت است و همه ساله تعداد قابل توجهی از متقاضیان ثبت شرکت اقدام به ثبت تاسیس شرکت با مسئولیت محدود می نمایند و در ادامه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود را بر می شماریم:

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

 

۱- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۲- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۵- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۶- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت.

 

 

هزینه ثبت شرکت در کرج

پروسه زمانی لازم برای انجام مراحل ثبت شرکت به دو قسمت تقسیم می شود:

 

الف) مرحله تایید نام شرکت: این مرحله معمولاً بین ۱ الی ۲ روز زمان میبرد.

 

ب) مرحله نهایی: پس از تایید نام شرکت، نوبت به امضاء مدارک ثبت شرکت (که در بالا مفصلاً اشاره شد) و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها میرسد؛ پس از ارسال مدارک لازم به اداره ثبت شرکت ها از طریق ادارات پست منتخب، حدوداً بین ۵ الی ۷ روز زمان لازم است تا مدارک ثبت شرکت توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها بررسی شود و در صورتی که نواقصی و ایراداتی وجود نداشته باشد، به شرکت تازه تاسیس شماره ثبت شرکت و همچنین شناسه ملی اختصاص می‌یابد و درواقع پروسه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به پایان میرسد.

 

ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در کرج دقیقاً چقدر است؟

 

هزینه ثبت شرکت با دیگر شهرهای ایران از جمله تهران هیچ تفاوتی ندارد (البته به استثناء مناطق آزاد تجاری که هزینه بسیار بیشتری دارد)، چراکه هزینه های قانونی و واریزی های آن به اداره ثبت شرکت ها و همچنین روزنامه رسمی در شرایط مشابه، کاملاً یکسان است.

 

برای اطلاع دقیق از ارزان‎ترین هزینه ثبت انواع شرکت در ایران از جمله هزینه ثبت شرکت در کرج، توصیه می نماییم مقاله مفید زیر را حتماً مطالعه بفرمایید.

مطلب مورد نظر: ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت چقدر است؟ بررسی 0 تا 100 هزینه ها

در پایان لازم به ذکر است چنانچه تصمیم به ثبت شرکت در کرج دارید و یا چنانچه در مورد ثبت تغییرات شرکت خود، پلمپ دفاتر، کد اقتصادی و غیره نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید به راحتی ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور از مشاوره و خدمات تخصصی کارشناسان خبره و وکلای پایه یک باتجربه ما بهره‌مند گردید.

 

 

«سوالات متداول ثبت شرکت»

 

 

✔️ هزینه ثبت شرکت بصورت دقیق بستگی به مسائلی مانند، میزان سرمایه ثبتی شرکت، کوتاه و یا طولانی بون موضوع فعالیت شرکت، مجوزی بودن یا نبودن موضوع فعالیت شرکت و مسائلی مانند آن دارد. برای مشاهده تعرفه و هزینه ثبت انواع شرکت در تهران و تمام نقاط ایران، مقاله را مطالعه نمایید.

✔️ برای تعیین نام شرکت، بین ۱ الی ۲ روز زمان لازم است و پس از امضاء مدارک توسط سهامداران و شرکاء و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها، حدوداً بین ۵ الی ۷ روز کاری زمان لازم است تا شرکت به ثبت برسد. البته برخی از مسائل مهم نیز وجود داردکه در بحث زمان ثبت یک شرکت تاثیر گذار است که ما در این مقاله تمامی آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

✔️ پس از ثبت شرکت باید اقدام به پرداخت هزینه و دریافت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار کنید، هر سال اقدام به پلمپ دفاتر نمایید، کد اقتصادی دریافت کنید و همچنین هر سال اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی نمایید. برای کسب اطلاعات مفید به منظور دوری از گرفتاری‎‌ها و مشکلات احتمالی، از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه ما بهره‌مند شوید.

✔️ انتخاب نوع شرکت تا حدود زیادی بستگی به تمایل و انتخاب سهامداران و شرکاء شرکت و همچنین بستگی به شرایط خود متقاضیان دارد. با توضیحات کاملی که در همین مقاله در ارتباط با تفاوت‌ها، مزایا و معایب هر دو شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود ارائه کرده‌ایم، خودتان انتخاب نمایید که کدام نوع از شرکتها را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مشهور مشاوره تخصصی رایگان داشته باشید.

حق امضا در شرکت   ممکن است در هنگام ثبت شرکت و یا در هنگام تصمیم برای اعمال تغیی…

ثبت شرکت در نیشابور   شهرستان نیشابور یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی است و…

ثبت شرکت ارزان و فوری   ثبت شرکت ارزان چگونه امکانپذیر است؟ با توجه به توّرم بی …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

تلفن: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰ (۱۲۰ خط ویژه)

سامانه پیامکی: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰

واتس آپ و تلگرام: ۰۹۳۹۱۱۵۱۲۱۲

ایمیل: sabtemashhoor@gmail.com

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸

پنجشنبه ۹ الی ۱۴

تمامی حقوق این وبسایت برای موسسه حقوقی مشهور محفوظ می باشد.

شما اینجا هستید :: خانه » بلاگ » ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج : شرکت در اصطلاح حقوقی اجتماع تعدادی از افراد است که فعالیت خاصی را اعم از تجاری ، فرهنگی و اجتماعی انجام می دهند .

بر مبنای قانون تجارت شرکتهای تجاری به هفت دسته تقسیم می شوند :

دو نوع قالب ثبتی معمولا پر طرفدارترن !

شرکت سهامی خاص : حداقل شرکا در شرکت سهامی خاص ۳ نفر است.حداقل سرمایه صد هزار تومان و حداقل هیات مدیره یا مدیران ۳ نفر و مسئولیت شرکا به میزان مبلغ اسمی سهام هر شریک می باشد.

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

در شرکت‌های سهامی خاص حداقل ۳۵ درصد سرمایه باید به‌صورت نقدی در یکی از شعب بانک به امانت گذاشته و سند آن ارائه شود. ۶۵ درصد باقیمانده از این مبلغ باید در تعهد سهامداران باشد. همچنین برخلاف شرکت‌ با مسئولیت محدود، انتخاب بازرس اصل و علی‌البدل در شرکت‌های سهامی خاص اجباری است.

بازرس به فردی گفته می‌شود که وظیفه‌ی نظارت بر اعمال و تصمیم‌گیری مدیران را بر عهده دارد. بازرس علی‌البدل نیز یک بازرس جایگزین است که در صورت فوت، استعفا یا سلب شرایط بازرس اصلی، وظایف او را انجام می‌دهد.

شرکت با مسئولیت محدود : حداقل شرکا در شرکت سهامی خاص ۲ نفر است.برای حداقل سرمایه محدودیتی وجود ندارد و حداقل هیات مدیره یا مدیران ۱ نفر یا بیشتر و مسئولیت شرکا به میزان سهم الشرکه هر شریک می باشد. یک شرکت با مسئولیت محدود با اشتراک ۲ یا چند نفر و به‌منظور انجام امور تجاری تأسیس می‌شود. در این نوع شرکت‌ هر یک از سهامداران فقط به میزان مبلغ سرمایه‌ی خود در مورد بدهی‌ها و تعهدات شرکت مسئول هستند.

این نوع شرکت‌ با مشارکت حداقل ۲ نفر قابل ثبت است و نام هیچ کدام از آن‌ها نباید در نام شرکت استفاده شود. همچنین عبارت «با مسئولیت محدود» در کنار نام اصلی شرکت ذکر می‌شود.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص در کرج :

مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج عبارتند از :

ثبت شرکت در کرج توسط موسسه فرداد رسا با حضور وکلا و کارشناسان با تجربه صورت می پذیرد و تمامی فرآیندها در زمان ثبت به شما اطلاع داده خواهد شد.موسسه حقوقی فرداد رسا سعی بر این دارد با اطلاع رسانی دقیق و رعایت نکات مهم در هنگام ثبت شما را از تمام موارد مورد نیاز از ابتدا تا انتهای فرآیند ثبت شرکت آگاه سازد و پس از انتخاب این اختیار را خواهید داشت که خود تصمیم به همکاری با این موسسه را اتخاذ نمایید. برای ثبت شرکت و ثبت برند خود می توانید به موسسه فرداد رسا تماس بگیرید و در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه تمامی امور مربوط به ثبتی شرکت شما را انجام دهید.جهت طی کردن مراحل مربوط به ثبت و همچنین بهره گیری از راهنمایی های مورد نیاز با کارشناسان مجرب ما در موسسه فرداد رسا تماس حاصل فرمایید.

هزینه ثبت شرکت در کرج شامل دو قسمت است . قسمت اول هزینه های واریزی به اداره ثبت شرکتها در کرج که به عنوان هزینه های دولتی شناخته می شود و قسمت دوم حق الزحمه می باشد که دستمزد وکیل ثبت شرکت می باشد . هزینه تعیین و استعلام نام شرکت هزینه تنظیم اساسنامه شرکت + اوراق ثبتی هزینه پستی ثبت شرکت هزینه حق الثبت هزینه حق الدرج یا درج در روزنامه محلی به طور کلی ثبت شرکت در دو نوبت روزنامه می گردد ، ابتدا در روزنامه محلی که هزینه آن در اداره ثبت شرکتها پرداخت می شود و دومی در روزنامه رسمی کل کشور که پرداخت هزینه آن به صورت اینترنتی است . طریقه ی محاسبه ی حق الدرج در اداره ثبت شرکتها بستگی به تعداد خطوط موجود در آگهی تاسیس شرکت دارد و هر چقدر موضوع شرکت بیشتر و تعداد اعضاء بیشتر باشد هزینه حق الدرج افزایش می یابد . هزینه پاکت ، پوشه و دیگر متعلقات پرونده هزینه مربوط به پاکت اداره پست ، پوشه مربوطه و همچنین گیره هزینه روزنامه رسمی کل کشور

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت من چقدر است ؟

به طور نرمال زمانی که به طول می انجامد تا ثبت شرکت صورت گیرد ۳۰ الی ۴۵ روز کاری است.

برای انجام دادن کاری قبل از هر اقدامی حداقل باید با یک نفر که در آن زمینه خبره است مشورت نمایید. بسته به نوع کاری که قصد ورود به آن را دارید میزان و مقدار مشاوره تفاوت دارد . ثبت شرکت در کرج واصول حاکم بر آن نیز از این امر مستثنی نیست و اطلاع از قوانین و قواعد حاکم بر انواع ثبت شرکت ضروری می باشد. قبل از اینکه شرکت به ثبت برسد باید مراحل زیادی را طی کند که برخی از مدیران به رویه اداری آن آشنایی کافی ندارند و در بسیاری از موارد ثبت شرکت به تعویق می افتد که ضرر آن متوجه شرکت و موسسان می شود. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به منظور جلوگیری از صرف هزینه‌های گزاف و سنگین ناشی از تکرار مراحل ثبت شرکت بر اثر اشتباهات ثبتی و اتلاف زمان و از همه مهمتر پیشگیری از ایجاد هرگونه نقصی در پرونده‌ی شما ، از یک مشاور آگاه و دلسوز استفاده کنید.به این منظور کارشناسان و مشاوران متعهد و با تجربه موسسه فرداد رسا جهت مشاوره در خدمت شما هستند.

از خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت در کرج موسسه فرداد رسا بهرمند شوید

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرداد رسا می باشد

آدرس : کرج – میدان شاه عباسی – به سمت میدان توحید – روبروی درمانگاه شرکت نفت – نبش کوچه شهدای دانشجو – مجتمع اداری امیر – طبقه دوم – واحد 4 – ثبت دیاکو

تلفن : 026-32400680

موبایل : 09120594830

وب : ثبت شرکت در کرج

همراه : 09120594830

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

ایمیل:info[@]sabt-karaj.ir

اجرا و اتمام ثبت بیش از 5000 شرکت اتفاقی نیست ! با ما تماس بگیرید .

به مرور زمان دولت های مختلفی سیاستهای خاصی برای خود قرار می دهند که می توان گفت بیشتر دولت ها سیاست های مبتنی بر خصوصی سازی دارند.با توجه به امر خصوصی سازی نیاز به شرکت ها در حال افزایش است.با افزایش این شرکت ها بعضی از فغالیت های دولت در حوزه های مختلف در حال کاهش است.موسسه حقوقی دیاکو با تجربه بیش از 5000 شرکت ثبت شده می تواند مشاور خوبی برای شما عزیزان باشد. دیاکو به جز ثبت شرکت در کرج فعالیت های گستر ده ای در دیگر شهر ها نیز دارد.از جمله فعالیت های دیاکو می توان به ثبت برند،پلمپ دفاتر،اخذ کد اقتصادی،پلمپ دفاتر،ثبت اختراع،ثبت طرح صنعتی و …. می باشد.
جهت مشاوره و اطلاع بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. (22 votes, average: 4٫73 out of 5)
Loading…

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات موسسه حقوقی و ثبتی دیاکو ، پیشنهاد می کنیم حتما فایل بروشور را دانلود نمایید. در صورت نیاز برای مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم.

آگوست 23rd, 2020|3 نظر

ثبت شرکت در کرج چگونه است؟
ممکن است شما هم قصد تاسیس یک […]

آگوست 9th, 2020|2 نظر

مدارک ثبت برند برای اشخاص حقیقی
استعلام ثبت برند و نام تجاری

استعلام […]

جولای 26th, 2020|6 نظر

آسان ترین راه برای ثبت شرکت در کرج
مسیر ثبت شرکت در کرج  […]

 

ثبت شرکت دیاکو ، در خدمت شماست ثبت شرکت در کرج با دیاکو


دانلود بروشورDownloads-icon

 

هنگامیکه فعالان اقتصادی در کسب و کار خود و یا پیشه ای که در ان فعالیت می کنند به موفقیت رسیده و شناخته شدند، توسعه بیشتر کسب و کار و دستیابی به شرایط بهتر هدف بعدی آنها خواهد بود و به دنبال راهی هستند تا بتوانند توانایی های خود را گسترش داده و برای کسب و کار خود شرایط بهتری رقم بزنند. بنابراین اولین فکر و ایده آنها ایجاد یک تشکیلات قانونمند برای فعالیت آنها خواهد بود.

برند یا علامت تجاری با عنوان قانونی نشان تجاری، یک طرح، نماد، عبارت، نام و…. است که ارائه دهنده خدمات یا فروش محصول خاصی است که به وسیله آن، آن محصول خاص از سایر محصولات مشابه متمایز می‌شود ثبت برند علاوه بر معرفی محصول شما ، باعث ایجاد وفاداری مشتریان، مشخص کننده کیفیت محصول شما، ایجاد توجه و حمایت مصرف کنندگان و حمایت دولتی برخاسته از قوانین تجارت را به همراه دارد. ثبت برند اولین گام شما در جهت رشد و پیشرفت کسب و کارتان می باشد.

ثبت شرکت ایلیا افتخار دارد که بیش از 18 سال تجربه در کلیه ی حوزه های ثبت شرکت ،ثبت برند ،ثبت تغییرات شرکت ،طرح و جواز تاسیس صنایع ،دریافت نشان حلال ،ثبت طرح صنعتی و همچنین ثبت اختراع ، استاندارد ، ایران کد ، امور پس از ثبت شرکت ، قراردادهای حقوقی ، ثبت لوگوی بین الملل ، اخذ رتبه ، تنظیم طرح توجیهی ، ثبت شرکت دانش بنیان ، ثبت شرکت خارجی در ایران ، ثبت شعبه و نمایندگی ، ثبت ایده و نشان جغرافیایی و… تخصصی ترین شیوه های نوین حقوقی و ثبتی را به متقاضیان خود ارائه نماید.. این مجموعه با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید. ثبت شرکت ایلیا با ارائه ی چنین خدمات منحصر بفردی در طول این 18 سال افتخار داشته که در موفقیت بسیاری از مراجعان خود سهیم باشد. ایلیا…… تحقق یک رویا …

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

مجتمع ایلیا در تاریخ 23/6/ 1382 بطور رسمی فعالیت خود را در استان البرز آغاز نمود.البته لازم به ذکر است موسسه ایلیا به صورت غیر تخصصی ازسال 1376 تا سال 1382 نیز در حوزه های خدمات ثبت شرکت و ثبت برند فعالیت نموده است. ایلیا طی سالهای 1382 تا 1387فراز و فرود های بسیاری را تجربه کرده است.اما از آنجایی که همه چیز محتاج علم است و علم محتاج تجربه ،موسسه حقوقی بین الملل ایلیا توانست با تکیه بر این علم ،تجربه ، پشتکار ،انگیزه و صبر و شکیبایی بر تمامی مشکلات غلبه کرده و به جایگاه مطلوب خود دست یابد و به عبارتی مسیر خود را پیدا نماید.موسسه حقوقی ایلیا در سال 1389 موفق به تاسیس اولین شعبه ی خود گردید.امروز به خود میبالیم و افتخار داریم که با دارابودن تجارب مفید ،امکانات لازم و متمایز ،همکاران و کارشناسان کاردان در حوزه خدمات مجموعه ،اطلاعات مفیدی در اختیارکلیه ی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی قرار دهیم و می توایم عنوان یکی از بهترین ها را در حیطه ی فعالیت خود به یدک بکشیم.

ثبت شرکت در کرج در حقیقت از کنار هم قرار گرفتن چند شریک و یا سهامدار تاسیس می گردد که برای به سرانجام رساندن اهداف یکسان و مشترکی شروع به فعالیت می نمایند. کلیه شرکت ها دارای اهداف مشخصی می باشند که با تصمیم گیری صاحبین آنها معین می گردد این اهداف در چهارچوبی به نام اساسنامه تنظیم می گردد که دارای مواد مختلفی می باشد. در قانون تجارت شرکت ها در قالب های مختلفی تعریف شده اند که هرکدام از آنها مشخصه های خاص خود را دارند و دارای اساسنامه های نزدیک به هم با اندکی تفاوت که دارای طرح یکپارچه می باشد هستند.

تعریف کلی که در ذهن اشخاص از برند نقش بسته عبارت است از نام و اسمی که بر فروش کالا و خدمات تاثیر مستقیم دارد اما باید بدانید که برند تنها یک نام نیست در واقع نشان سمبل و یا آرمی است منحصر به فرد که به منظور فروش کالا و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که اقدام به ثبت برند می نمایند هدفشان چیزی فراتر از فروش کالا و محصولات می باشد یک برند موفق علاوه براینکه میتواند بازار را تحت تسلط خود قرار دهد می تواند برای رشد کسب و کار بنگاههای اقتصادی نیز مفید واقع شود.

باید بدانید که شرکتها همیشه در وضعیت ثابتی قرار نمیگیرند و ممکن است به دلایل مختلفی  دچار تغییر شوند برای اجرای این تغییرات قواعد و قوانین مشخصی در قانون تجارت تدوین گشته است تا بتوانند به صورت رسمی صورتجلسه تغییرات خود را اجرایی نمایند. این تغییرات با توجه به اختیارات مندرج در اساسنامه مشخص می گردد. از رایج ترین این تغییرات می توان به : تغییر آدرس دفتر مرکزی ، تغییر موضوع و یا الحاق به موضوع فعالیت شرکت ، انحلال شرکت ،نقل و انتقال سهام شرکت ، ورود و خروج شریک و … اشاره کرد.

برای اینکه بتوانید به امر صادرات و واردات در استان البرز بپردازید نیاز به تایید اتاق بازرگانی استان البرز دارید. پس از بررسی شرایط لازم برای اخذ کارت بازرگانی در کرج توسط کارشناسان اتاق بازرگانی، برای شما کارتی صادر خواهد شد که به آن کارت بازرگانی گفته می شود . کلیه امور صادرات و واردات تنها از طریق این کارت باید انجام گیرد. و اداره گمرک تنها از طریق این کارت دستور صادر نمودن یا ترخیص کالا را خواهد داد. برای ثبت نام در اتاق بازرگانی باید در ابتدا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد.

طرح صنعتی طرح جدید یا شکل جدید ازمحصولی است که قبلا وجود داشته است البته گاهی ممکن است یک طرح جدید به شکل اختراع نیز به ثبت برسد اما اغلب چنانچه فقط شکل ظاهر محصول عوض شود و ویژگی های قبلی آن همان باشد ، ثبت طرح صنعتی در کرج انجام می شود. طرح صنعتی حتما باید جدید و مبتکرانه باشد .

ثبت طرح صنعتی در کرج توسط اداره مالکیت صنعتی قسمت ثبت طرحهای صنعتی انجام میگیرد. برای ثبت طرح صنعتی داشتن یک کارشناس متخصص بسیار حائذ اهمیت می باشد و این مهم توسط ایلیا انجام میگیرد.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که اختراع به چه مواردی گفته می شود. در واقع به هر فکر، ایده و ابتکار خلاقانه یا نو که توسط شخص دیگری ثبت نگردیده باشد میتوان اختراع گفت. از مهمترین موارد در ثبت اختراع در کرج، اهمیت کاربردی بودن اختراع می باشد.

برای ثبت اختراع باید مواردی را در نظر گرفت و ثبت اختراع در اداره مالکیت صنعتی در بخش ثبت اختراعات توسط کارشناسان اداره مورد بررسی قرار میگیرد.

 

پس از آنکه یک شرکت در اداره ثبت شرکتها استان البرز به ثبت می رسد، برای معرفی شرکت به اداره ی مالیات باید اقدام نمود. این معرفی در اصطلاح به عنوان تشکیل پرونده مالیاتی شناخته می شود.

برای تشکیل پرونده مالیاتی باید در ابتدا به ممیزین اداره مالیات مراجعه نمایید که هر ممیز مربوط به یک شاخه ی فعالیت می باشد و پس از تکمیل مدارک لازم اقدام به دریافت کداقتصادی نمایید. کد اقتصادی بسیار حائذ اهمیت برای قراردادهای شما می باشد.

پس از تکمیل روند تشکیل پرونده مالیاتی در اداره مالیات استان البرز، اقدام به دریافت کد اقتصادی شرکت خواهید نمود. کد اقتصادی یک شماره ی مشخص برای هر شخص یا شرکت می باشد که امور تجاری آن تنها توسط آن کد قابلیت شناسایی برای اداره مالیات کرج را خواهد داشت و تنها منحصر به آن فرد یا شرکت می باشد.

عدم ثبتکد اقتصادی در فاکتورهای رسمی و قراردادهای رسمی خلاف قوانین اداره مالیات کرج بوده و عواقب جبران ناپذیری برای فعالیت شما خواهد داشت.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید. ایلیا با ارائه ی چنین خدمات منحصر بفردی در طول این 18 سال افتخار دارد که در موفقیت بسیاری از مراجعان خود سهیم باشد. تلاش ما کسب رضایت شماست.

تمامی حقوق برای مجتمع ایلیا محفوظ است.

کانال ارتباط با مدیران ارشد ایلیا : ۲۶ ۲۱ ۸۶۲ ۰۹۱۲

اتاق خبر مجتمع ثبتی حقوقی شرکت و برند ایلیا

هم اکنون آنلاین نیستیم .

جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم

؟

فهرست عناوین

کرج یکی از شهر های بزرگ ایران می باشد که در استان البرز قرار دارد از آنجایی که در کرج تقریبا ً از همه اقوام ایرانی مشغول زندگی می باشند ؛ بنابراین تنوع نژادی و جمعیت بالای این شهر فرصت مناسبی را جهت فعالیت های اقتصادی و درآمدزایی ایجاد کرده است. جهت به وجود آوردن کسب و کار تجاری ، ثبت شرکت در کرج ضروری می باشد. بر اساس ماده قانون تجارت ، این شرکت ها به هفت دسته تقسیم می شوند که این هفت دسته عبارت می باشند از: شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت تضامنی ، شرکت مختلط سهامی ، شرکت مختلط غیر سهامی ، شرکت نسبی و شرکت تعاونی . موسسه ذهن ناب در این مقاله سعی خواهد کرد که برای شما عزیزان چگونگی ثبت شرکت و برند در کرج را توضیح دهد .لطفا در ادامه همراه ما باشید.

برای به ثبت رساندن شرکت در کرج همانند سایر شهرهای ایران بایست از مقرراتی که برای این کار مشخص شده است پیروی کرد . به عنوان مثال کمترین سن برای ثبت شرکت ۱۸ سال می باشد. بر اساس مقررات ثبت شرکت تعداد شرکای مورد نیاز جهت هر کدام از انواع شرکت ها عبارت اند از:

بعد از اینکه نوع شرکت و شرکای آن مشخص شد ، نیاز می باشد که یک سری مدارم را جهت تاسیس شرکت تهیه نمود و آن ها را در سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری بارگذاری کرد. اصل مدارک هم باید بعد از این مرحله به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.مدارک لازم جهت ثبت شرکت در کرج و استان البرز عبارت است از:

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

در واقع ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، از ثبت سایر انواع شرکت ساده تر می باشد به همین خاطر هم رواج بیشتری دارد. جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج کافی می باشد که به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به آدرس http://sherkat .ssaa.ir مراجعه کرده و فرم ها و اطلاعات مورد نیاز را که در مطلب ثبت شرکت شرح داده شده را به دقت درج کرد. بعد از تکمیل فرم ها و اطلاعاتی مثل نام شرکت و مشخص نمودن افراد دارای حق امضا امور اداری ثبت شرکت در کرج شروع می شود.

در حقیقت شرکت سهامی خاص از آن دسته از شرکت ها می باشد که سرمایه آن بر اساس قانون به سهم تقسیم شده است و شرکا به اندازه سهام خود در این شرکت دارای مسئولیت می باشند. جهت تشکیل شرکت سهامی خاص به ۵ نفر شریک نیاز می باشد. که از این ۵ نفر ، سه نفر سهام دار شرکت بوده و دو نفر هم به عنوان بازرس اصلی و علی البدل می باشند.در ضمن در این شرکت در زمان تاسیس بایست حساب بانکی به نام شرکت ایجاد شود که حداقل ۳۵% سرمایه ذکر شده در آن واریز شود که این ۳۵ % سرمایه تا به پایان رسیدن پروسه ثبت شرکت سهامی خاص بلوکه می گردد.

بعد از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها بر اساس اینکه مورد پذیرش قرار گرفته و یا به دلیل نقص مدارک رد شود ، هزینه متفاوت می باشد . ذهن ناب با بهره گیری از کارشناسان مجرب در حیطه ثبت شرکت و برند در کرج می تواند شما را در به ثبت رساندن شرکت و برند خود در کرج در حداقل زمان ممکن یاری نماید. در ضمن هزینه های ثبت شرکت و برند در کرج ، مطابق با نوع فعالیت ، تعداد اعضا و نوع شرکت متفاوت می باشد . هزینه های ثبت شرکت و برند در کرج متشکل از هزینه های : حق الثبت ، حق الدرج ، درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار و روزنامه رسمی کشور می باشد.

برای ثبت برند و شرکت باید به اداره ثبت شرکت ها و موسسان غیر تجاری مراجعه گردد که در استان البرز و شهر کرج این آدرس عبارت می باشد از:

کرج ، میدان آزادگان ، ابتدای خیابان مطهری ، جنب پل آزادگان ، اداره ثبت اسناد و املاک استان البرز

جهت ثبت تغییرات شرکت در کرج خود می توانید با موسسه ثبت ذهن ناب تماس گرفت و از مشاوره رایگان ثبت شرکت ما بهرمند شوید ؛ برخی از تغییرات شرکت به شرح زیر می باشد :

برای مشاوره ثبتی با شماره 09122938218 تماس بگیرد یا فرم زیر را پر کنید ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرم .

 

همراه: 09122938218

همراه: 09356610070

دفتر: 02188660581

فکس: 02186081268

 

تهران میرداماد غربی کاووسیه بعد از کوچه نور به سمت خیابان ولی عصر (نرسیده به ولی عصر) پلاک ۳۴۹ طبقه ۱۲ واحد شمالی واحد ۲


آموزش ثبت برند pdf , آموزش گام به گام ثبت برند…دسامبر 11, 2019 – 8:19 ق.ظDownloads-icon

      جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.                                                   کرج:02632203370     تهران: 02144263437

لطفا تمامی فیلدهای الزامی را تکمیل نمایید!

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

ثبت شرکت مشاور در کرج

ثبت شرکت مهندسی مشاور از نظر موضوع شرکت و نام شرکت نیز با دیگر شرکتها کمی تفاوت است.  در شرکتهای مهندسی قبل از نام شرکت کلمه مهندسی، فنی مهندسی، گروه مهندسین یا مهندسین استفاده شده که استفاده از هرکدام این کلمات نیاز به مدارک مربوط دارد. در زیر این کلمات را بررسی می کنیم.برای ثبت شرکت مشاور در کرج می توانید به موسسه ثبتی هما مراجعه کنید و از کارشناسان خبره ما برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. 02632203370

وقتی کلمه مهندسین در نام شرکت مشاور بکار برده می شود در زمان تحویل مدارک باید مدارک بیش از یک مهندس را ارئه نمائیم.

زمانی که از کلمه مهندسی و یا فنی مهندسی در نام شرکت مشاور در کرج استفاده میکنیم بایستی در زمان تحویل مدارک یک مدرک مهندسی و یا فنی مهندسی را برای ثبت شرکت تحویل دهیم.

وقتی از این واژه در ثبت نام شرکت استفاده کنیم بایستی کلیه اعضا شرکت دارای مدرک مهندسی بوده و مدارک خود را به مر تحویل دهند.

توجه: در صورتی که در نام شرکت واژه مهندسی استفاده نشده باشد نیازی به ارائه مدرک مهندسی نیست.

ثبت شرکت مشاور در کرج مانند انواع دیگر ثبت شرکت در نوع های ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، ثبت شرکت سهامی خاص و سهامی عام، شرکت تضامنی، شرکت تعاونی، شرکت مختلط سهامی و مختلط غیرسهامی، شرکت نسبی به ثبت می رسد. مراحل و. شرایط و مدارک ثبت شرکت مشاور مانند دیگر شرکتها است.

توجه داشته باشید که شرکت های مشاور بعد از ثبت شرکت مشاور در کرج برای اجرای پروژه ها خود نیاز به مدرک نظام مهندسی مرتبط با آن دارند. بعد از ثبت شرکت مهندسی مشاور می توانید جهت اخذ رتبه شرکت اقدام نمائید.

موسسه ثبتی هما با کارشناسان مجرب و خبره خود همواره آماده ارائه خدمات ثبت شرکت ، ثبت شرکت مشاور در کرج، ثبت برند در کرج، ثبت تغییرات شرکت، اخذ گرید می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره های تماس با کارشناسان:

70 33 20 32 – 026

475 0 057 – 0912

تلگرام مستقیم کارشناسان:

موسسه حقوقی بین الملل همای راستین میهن متشکل از  تیمی است که خود را متعهد به ارائه خدمات حقوقی ، اداری و ثبتی بر اساس دانش حرفه ای و به صورت کاملا تخصصی میدانند.منشور و راهبرد های موسسه گویای تعهدات،اصول و اهدافی است که اساس و شالوده ی فعالیت های موسسه ثبت هما را تشکیل می دهد معتقدیم که موفقیت به معنای حقیقی آن هنگامی وجود داشته و مفهوم پیدا می کند که بر مبنای زنجیره ای از اصول و تعهدات بنیادین استوار گردد و هر آنچه را که تا کنون حاصل کردیم نیز بیش از همه ،حاصل جدیت در پایبندی به اصول و تعهدات می باشد.

شناسه ملی ثبت هما : 14005301049

شماره ثبت موسسه هما : 2905

 

کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمان بانک مهراقتصاد(مجتمع مهدی) ، طبقه 6 واحد39

3370 20 32 – 026

75 04 057 – 0912

تهران ، صادقیه ، بلوار اشرفی اصفهانی ،ابتدای خیابان جلال آل احمد ، پلاک 449، طبقه سوم، واحد 6

37 34 26 44 – 021

  21 31 896- 0912

امروز 14 | دیروز 73 | هفته 342 | ماه 263 | همه بازدیدها 199728

کلیه حقوق این  سایت  متعلق به  موسسه حقوقی هما می باشد.

شرکت حسابداری و موسسه حسابرسی اقتصاد قرن

ثبت شرکت، ثبت موسسه، ثبت برند، ثبت تغییرات در کرج توسط تیم فوق تخصصی موسسه ثبتی حقوقی اقتصاد قرن با مشاوره رایگان امور ثبتی شرکتها وموسسات و تغییرات آنها.

تلفن های تماس جهت مشاوره ثبت شرکت،ثبت موسسه و ثبت برند در کرج :

۲ ۸ ۵ ۲ ۰ ۲ ۲ ۳ – ۶ ۲ ۰

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

۲ ۶ ۷ ۷ ۷ ۶ ۴ ۲ ۱ ۹ ۰

این مدارک وابسته به موضوع فعالیت و همچنین نوع قالب ثبتی متفاوت خواهند بود. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضا، یک قطعه عکس ۳*۴ به منظور الصاق بر روی معرفی نامه ی سوء پیشینه، مدرک تحصیلی مرتبط، مجوزهای لازم و …. از جمله مهم ترین مدارکی هستند که برای ثبت شرکت در کرج به آن ها نیاز خواهید داشت.

مهم ترین اقدام برای انجام دادن این کار، به دست آوردن اطلاعات کافی و صحیح از منبعی معتبر است. به یاد داشته باشید که تنها در صورتی که به آگاهی کافی در این زمینه مجهز باشید، خواهید توانست در مدت زمان کمتر کلیه ی امور مربوطه را با بالاترین حد کیفیت به انجام رسانید. شرکت اقتصاد قرن در کرج یکی از منابع معتبری است که شما می توانید با خاطری آسوده نسبت به جامعیت و صحت مطالب ارائه شده، به عنوان یک راهنما در زمینه ی ثبت شرکت و از طریق شماره های موجود در این سایت، با این مجموعه تماس گرفته و ضمن صحبت با کارشناسان مجرب از مدارک، شرایط و مجوزهای لازم برای ثبت انواع شرکت مطلع گردید.

همانطور که اشاره شد، مهم ترین روش قانونی کردن کسب و کار ها این است که آن را به ثبت رسمی برسانید و این موضوع در خصوص سایر مشاغل نظیر انواع موسسات و آموزشگاه ها نیز صدق می کند. هر موسسه ی غیر تجاری، انتفاعی و غیر انتفاعی با هر موضوع فعالیت آموزشی، حسابداری و حسابرسی، ورزشی، هنری، سینمایی، موسیقی، امور خیریه، امور علمی و ادبی، فرهنگی و غیره باید مطابق با آیین نامه های تعیین شده و با طی کردن مراحل خاص و مشخص به ثبت برسد. برای ثبت موسسه در کرج لازم است که مواردی همچون میزان سرمایه ( حداقل یک میلیون ریال )، تعداد شرکا ( حداقل دو نفر )، دریافت مجوز های لازم از ارگان های مربوطه و … نیز مد نظر قرار بگیرد

هرکدام از این ارگان ها طبق آیین نامه های داخلی و منشور های سازمانی خود دارای شرایط به خصوص و متفاوتی برای اعطای مجوز های لازم در شاخه های مختلف به اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی ثبت موسسه می باشند. لازم به ذکر است زمانی که اشخاص حقیقی در این امر با یکدیگر شریک می شوند، هر یک به میزان سهم الشرکه ی خود در برابر هزینه ها، قروض و دیون و سود حاصل از این کسب و کار مسئول هستند. موضوع فعالیت رسمی و قانونی یک موسسه حتما در مجوز های تهیه شده برای آن ذکر خواهد شد تا پس از ثبت موسسه بتواند به عنوان یک شخص حقوقی به راحتی به فعالیت خود ادامه دهد

موسسه اقتصاد قرن می تواند به عنوان یک مشاور حرفه ای عمل نماید و به تمامی کسانی که قصد انجام مراحل قانونی و ثبتی را دارند، اطلاعات و آگاهی های لازم را ارائه نماید. این آگاهی توسط جمعی از مشاوران و کارشناسان مجرب و متبحر به متقاضیان ارائه خواهد شد. همچنین در صورتی که شما بخواهید تمامی امور مربوطه را به مجموعه ی ما بسپارید، این امر امکان پذیر است و موسسه اقتصاد قرن وظیفه ی رسیدگی و پیگیری امور لازم و مرتبط با ثبت موسسه را بر عهده خواهد گرفت. برای اطلاع و هماهنگی های بیشتر، با ما تماس بگیرید.

طراحی یک لوگو و نشان مخصوص برای  تمامی اشخاص حقوقی یا حقیقی فعال در حوزه ی کسب و کار های تجاری، یک ضرورت می باشد که به طور قطع در زمینه ی بازاریابی و معرفی آنان به مشتریان تاثیر مثبتی خواهد داشت. از آن جایی که یک تصویر و نشانه با دارا بودن ویژگی های خاص خود می تواند در اذهان عموم ماندگاری بیشتری داشته باشد؛ بنابراین طراحی علامت تجاری و ثبت برند یک اقدام بسیار مهم برای کسب و کارهای گوناگون خواهد بود. این نشانه می تواند ترکیبی از اسم، علامت، اعداد، تصویر و … با طرح و رنگی مشخص باشد که به طور واضح به موضوع فعالیت آن کسب و کار اشاره دارد.

در صورتی که بخواهید لوگوی بیزینس شما کاملا منحصر بفرد باشد و مالکیت آن را بر عهده داشته باشید و هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری نتواند از آن استفاده نماید، لازم است که نسبت به ثبت برند اقدام نمایید. همچنین جهت اطلاع، ذکر این نکته نیز ضرورت دارد که پس از انجام این کار، علامت تجاری در انحصار کسب و کار شما خواهد بود و پس از ده سال مجددا باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید.

با ثبت علامت تجاری و تعیین یک استراتژی درست برای ترویج و تبلیغ آن، می توانید به مرور زمان شاهد افزایش مخاطبان و مشتریان و در نتیجه سودآوری کسب و کارتان باشید. تیم برند اقتصاد قرن در کرج می تواند در قالب جلسات مشاوره با کارشناسان حقوقی، اطلاعات لازم در خصوص قوانین مرتبط با طراحی لوگو و ثبت برند در کرج را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

همانطور که ذکر شد، ثبت شرکت از جمله مهم ترین و قانونی ترین روش های رسمیت بخشیدن به یک کسب و کار است و اما در موارد بسیار و شرایط گوناگون ممکن است که بعد از این اقدام، نیاز به اعمال هر نوع تغییرات احتمالی مطرح شود.

در صورتی که شرکا، صاحبین و موسسین یک شرکت در خصوص ضرورت انجام این کار اطمینان داشته باشند، لازم است که نسبت به آگهی ثبت تغییرات شرکت و صورت جلسات اقدام نمایند تا از این طریق اعلام نمایند که تمامی تصمیمات و تغییرات جدید مطابق با رضایت تمامی شرکا بوده و از طریق قانونی تعیین شده است.

به منظور انجام چنین کاری لازم است که صورتجلسه ی مربوطه و مدارک لازم را تهیه و تنظیم نمود. برای اطلاع رسانی جامع تر در کل کشور، این آگهی در روزنامه رسمی و روزنامه قوه قضاییه چاپ خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آگهی ثبت تغییرات شرکت و صورت جلسات آن با شرکت اقتصاد قرن در کرج تماس بگیرید.

تلفن های تماس جهت مشاوره ثبت شرکت،ثبت موسسه و ثبت برند در کرج :

۲ ۸ ۵ ۲ ۰ ۲ ۲ ۳ – ۶ ۲ ۰

۲ ۶ ۷ ۷ ۷ ۶ ۴ ۲ ۱ ۹ ۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

   

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به شرکت حسابداری و حسابرسی اقتصاد قرن می باشد

جهت تغییر آدرس شرکت باید کلیه شرکا و سهامداران شرکت این تصمیم را در قالب یک صورتجلسه مکتوب اتخاذ نمایند. بدین صورت که سهامدارن شرکت ( شرکت سهامی خاص) و شرکا ( در شرکت مسئولیت محدود) با تشکیل مجمع عمومی بطور فوق العاده تغییر آدرس شرکت را بررسی و نصب به تغییر آن اتخاذ تصمیم می نمایند و صورتجلسه

مالکیت معنوی را می توان به انواع مختلف تقسیم نمود که جزء دارایی های غیر ملموس می باشد و بخشی از آن مستقیماً از ذهن و مغز انسان تروش پیدا می کند و در آن از ابتکار و خلاقیت اشخاص در مقابل ثالث حمایت و انحصار بهره برداری از نتیجه فکر به صاحب آن در مدت معین داده می شود.

علامت جمعي یا اشتراکی يعني هر نشان قابل رویت و تصویری كه تحت عنوان علامت جمعي در اظهارنامه ثبت معرفي شود و معرف کالاها و خدمات اعضای اتحادیه، کانون ، صنف، گروه یا انجمن خاصی باشد و حاکی از خصوصیات مشترک مانند کیفیت و ماهیت کالاها یا خدمات اعضای این گروها باشد.

کد اقتصادی چیست؟ هزینه دریافت کد اقتصادی چقدر است؟ کد اقتصادی یک کد ۱۲ رقمی می باشد که از طرف سازمان امور مالیاتی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت تجاری دارند اختصاص داده می شود. درواقع ” کد اقتصادی ۱۲ رقمی ” کد احراز هویت اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان امور مالیاتی است.

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج

یکی از انواع شرکتها که مسئولیت کمی دارد و خیلی از افراد تمایل دارند که شرکت خود را به این نوع ثبت کنند ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد . برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل 2 شریک لازم می باشد . برای ثبت این نوع شرکت در اولین اقدام فرم پایین صفحه را تکمیل کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند .

اختراعی قابل ثبت است که حاوی ابتکار جدید و دارای کاربرد صنعتی باشد .ابتکار جدید عبارت است از آنچه که در فن یا صنعت قبلی وجود نداشته و برای دارنده مهارت عادی در فن مذکور معلوم و آشکار نباشد و از نظر صنعتی ، اختراعی کاربردی محسوب می شود که در رشته ای از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد

انتخاب نام شرکت یکی از مهمترین مراحل ثبت برند می باشد،کارشناسان ما شمارا در این مرحله به خوبی راهنمایی میکنند.

در مرحله بعد اعلام هزینه درخواست شما از طرف شرکت ثبت ملاصدرا می باشد

در این مرحله مشتریان ما به استراحت مشغول می شوند و متخصصین ثبتی و حقوقی کار خود را آغاز میکنند.

هلدینگ بین المللی ملاصدرا بزرگترین جشنواره تخفیفی خود (ثبتواره) را در زمستان 1397 آغاز…

بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب می‌آیند، رسانه ای…

طبق اعلام قبلی اولین همایش و کارگروه ثبتی و حقوقی ملاصدرا – وکیل من،…

به مناسبت سالروز تاسیس هلدینگ بین المللی ملاصدرا جشن باشکوهی با حضور موسس، مدیران…

به نظر من سوء استفاده از برند مثل کشتی گرفتن با لباس دیگران است،که ثبت ملاصدرا حامی حقوق نام تجاری من در این ضمینه است.

از مدیزیت مجموعه ثبت ملاصدرا سپاسگذاریم که پیگیری لازم برای یک نوع غذا که اشتباها به عنوان برند تحت عنوان اکبر جوجه ثبت شده بود را انجام داد.

ثبت شرکت

ثبت شرکت حقوقی

ثبت شرکت دانش بنیان

ثبت شرکت سهامی عام

ثبت شرکت سهامی خاص

(مشاوران در کمتر از 24 ساعت با شما تماس می گیرند)

شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 17:30

پنجشنبه: 9 الی 14

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت ملاصدرا می باشد.©

مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج
مشاوره رایگان ثبت شرکت کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *