چگونه دختری شیک باشم

 
helpkade
چگونه دختری شیک باشم
چگونه دختری شیک باشم

دانستنیهای شیک پوشی مخصوص بانوان جوان از تقویت مو تا انتخاب لباس با راهکارهای ساده

در قسمت نخست گفتار شیک پوشی مخصوص بانوان جوان در سرویس مد گردی لوکس تهران، به موضوعات مهمی در شیک پوشی بانوان جوان به خصوص در نیمه نخست سال که تنوع پوشش و انتخاب انواع لباس ها برای بانوان افزایش پیدا می کند اشاره شد. همچنین سبک مد و لباس ترانه عیلدوستی و نیوشا ضیغمی، دو بانوی هنرمند سینمای ایران با تحلیل شماری از مانتوها و پوشش های رسمی آنها بررسی گردید و نکاتی ارائه شد.

حتما بخوانید : دانستنی های شیک پوشی مخصوص بانوان جوان (قسمت اول)

در قسمت قبلی بر روی این موضوع تاکید شد که انتخاب لباس برای بانوان جوان، تا حد زیادی به انتخاب پوششی متناسب با قد و وزن و سن و حتی رنگ پوست آنان در ارتباط مستقیم است. در واقع، برای شیک پوش بودن به خصوص در فصل نیمه دوم سال که امکان استفاده از لباس های بیشتر فراهم می شود، توجه به اصول شیک پوشی بیشتر جلوه گر می شود.

گفتیم که بانوان چاق و قد کوتاه، بهتر است از طرح های شلوغ و لباس هایی که خطوط افقی زیاد دارند پرهیز کنند تا مد آنها در نگاه افراد، مطلوب به نظر برسد. همچنین بانوان لاغر و قد بلند، برای جذاب تر به نظر رسیدن، از تناسب رنگ های مکمل و همچنین لباس هایی که مزین به طرح های عمودی هستند، برای شیک بودن استفاده کنند. همچنین به این موضوع اشاره کردیم که انتخاب لباس، ارتباط معناداری با رنگ پوست بانوان و همچنین آرایش دارد که باید متناسب با مقتضیات مکانی و زمانی باشد.

چگونه دختری شیک باشم

در گفتار امروز، قصد داریم به مسائل متنوعی که تجربه فعالان مد و لباس و تغذیه است برای جذاب تر بودن و شیک به نظر رسیدن اشاره کنیم که راهکارهای آسان برای سبک مد و لباس ساده است.

با مد گردی امروز  لوکس تهران همراه ما باشید.

مهم نیست آقا هستید یا خانم. حتی مهم نیست کودک هستید یا جوان یا میانسال. برای شیک پوشیدن و جذاب به نظر رسیدن، نه پول اهمیت زیادی دارد و نه برند پوشی و نه حد پاساژگردی های روزانه و هفتگی و ماهانه برای انتخاب لباس های آس هر فصل!

هیچکدام تاثیر فوق العاده ای بر روی شیک پوشی و جذاب بودن ندارد. بر خلاف تصور عموم، برای شیک بودن و جذابیت افزون، باید از طرح های شلوغ و رنگارنگ که تناسب و کنتراست خاصی ندارد در سبک مد و لباس پرهیز کرد.

همانطور که آرامش بصری در مشاهده خیلی از چیزها برای شما ارزشمند است، آرامش بصری در مشاهده مد و لباس یک فرد نیز بر روی ذهن شما و نظر شما و تصوری که در نگاه اول از فرد مقابل به شما منتقل می شود، تاثیرگذار خواهد بود.

خیلی ها، اصول  شیک پوشی متفاوتی را در کلاس ها و مقالات و کتاب ها و سخنرانی ها ارائه می کنند و همچون دنیای هنر، دنیای مد و لباس نیز تابع سلیقه است. اما به نظر می رسد، خیلی از این نظرهای هر چند متفاوت، در ۳ اصل با هم اشتراک نظر دارند:

بارها در مراسم هنری، ژورنال های مد و لباس از ووگ بافتنی گرفته تا بوردا و بسیاری از نشریات و درگاه های معروف مد و لباس جهان، لباس هایی را مشاهده کردید که در عین حال که بسیار شیک است، بسیار ساده است. مد و لباس، الهام بخش از دنیای هندسه و طراحی و خلاقیت است. یک برش، هر چند ساده، می تواند لباسی را فوق العاده تاثیر گذار کند و این راز لباس مفهومی است که در دنیای مخاطبان بسیار پیدا کرده است.

بنابراین برای شیک پوشی، ساده بودن را در اولویت نخست قرار دهید. برخی از مزون داران حرفه ای ایران و جهان و حتی تحلیل گرهای مشکل پسند دنیای فشن، طرح های ساده بسیاری از سلبریتی های ایرانی و خارجی را در فهرست انتخاب های مهم خود به هواداران معرفی می کنند.

در گفتار قبل مشاهده کردید که چگونه مانتوهای ساده اما جذاب ترانه علیدوستی و نیوشا ضیغمی که از رنگ های مکمل و طراحی غیر شلوغ برای دوخت آن استفاده شده بود، فشن بلاگرهای معروف ایرانی را ترغیب کرد.

اگر به لباس های عروس پرنسس های معروف یک دهه اخیر نگاه کنید، جذاب ترین آنها، ساده ترین طرح ها را جلوه گر هستند. این قضیه  در لباس عروس کیت میدلتون و مگان (عروس  جدید ملکه انگلیس)  به وضوح مشاهده شد.   بنابراین در دورانی که خیلی ها به دنبال طرح های شلوغ و رنگ بندی های جیغ و طوفانی! در لباس های شب و بیرون هستند، به ساده پوشی روی بیاورید تا قدرت انتخاب و سبک فکری مثبت و راحت خود را به رخ بازاری پسندهای امروز بکشید!

راز دوم شیک پوشی و جذاب به نظر رسیدن، توجه به اصل انتخاب لباس به تناسب قد و وزن و سن است. شما در طول روز، صدها نفر را در کوی و برزن و اداره و مدرسه و دانشگاه مشاهده می کنید که با وجود انتخاب لباسی فاخر، گران و برند، اما به دلیل نبود تناسبی منطقی بین قد و وزن و حتی سن و از همه مهم تر رنگ پوست، لباس اصطلا به تن فرد، نمی شیند و جذابیت آن جلوه گر نیست.

مهمترین نکته در انتخاب هر لباس، توجه به قد، وزن  و سن فردی است که قصد دارد آن را به تن کند. ارزان ترین و ساده ترین لباس ها، وقتی اندازه و فرم تن فرد باشد، جذابیت آن و آرامش بصری و انرژی مطلوبی که به نظر افراد منتقل می کند، به مراتب بیشتر از لباسی است که گران است اما به قول عموم، به تن فرد گریه می کند!

اگر در بهار و تابستان به فکر انتخاب مانتو یا کت تک یا شلوار جین یا روسری یا شال هستید، تناسب این لباس را با فاکتورهای ۳ گانه معرفی شده در نظر بگیرید. لباسی انتخاب نکنید که شما را ۲۰ سال پیر تر یا آنقدر جوان نشان دهد که در نگاه افکار عمومی جذاب به نظر نرسد.

تکرار یک رنگ در مد و لباس می تواند تاثیر فوق العاده تری از لباس های رنگارنگ برند گران قیمت داشته باشد. همچنین، تناسب در فشن، عاملی برای انتقال سیگنالهای انرژی مثبت افراد به یکدیگر است که باید در سبک زندگی خود در نظر داشت.

برای متناسب پوشیدن، از پروهای مکرر و استفاده از نظرات مشاوران هراس نداشته باشیم.

لباس شما همچون فکر شما، به افراد و محیط پیرامون، انرژی میدهد. برای انرژی مثبت به نظر رسیدن و چهره ای کاریزما داشتن، حتما نیاز به سخنان فاخر با ادبیات شاخص در کلام و گفتار نیست. اگر چه این دو مقوله در زندگی و نظر مثبت دیگران به ما تاثیر فوق العاده مهمی دارد، اما بخشی از ان را می توان از طریق لباس بدست آورد.

شاد پوشیدن، ارتباط معناداری با شفاف اندیشیدن، شاد زیستن و زندگی امیدوارانه دارد. اگر غیر از این بود همه پرستاران، لباس مشکی به تن می کردند. رنگ ها، انرژی دارند و شما می توانید این انرژی موثر را از طریق سنگ و جواهرات و اکسسوری و لباس به خود و دیگران منتقل کنید و این قضیه  خیلی مهمی در ارتقا روابط  شما  با دیگران  در  داخل و خارج از  کشور است. چرا که ظاهر شما و استایل شما، نخستین چیزی  است  که در  ارتباط  با دیگران به چشم آمده و سریعا مغز آن ها را به سمت تحلیل و بررسی نوع نگاه و شخصیت  شما بر اساس  نوع  ظاهر رهنمون میکند. اگر چه کتاب “ذهن فریبکار شما” که توسط نشر اختران در سال ۱۳۹۵ منتشر شد به ما گوشزد میکند که فریب اطلاعات مخدوش و گنگی که در ذهن خود درباره  موضوعات مختلف است را نباید خورد تا از واقعیت، دور نشویم!

شادپوشیدن، به معنای استفاده از رنگ های جیغ با طیف های خیلی روشن نیست. به معنای رنگوارنگ پوشیدن نیست. برای خیلی از افراد، نگاه اول، نگاه آخر است. چه خوشمان بیاید و چه بدمان بیاید و باید به این موضوع در طراحی لباس و استایل در فصول  مختلف سال توجه کرد. حتی  بهترین نت های عطر  گرم و سرد از برترین  برندهای جهان وقتی با استایل  بد همراه شود، تاثیرگذاری خوبی  نخواهد داشت.

این خوش آمدن یا بد آمدن های ظاهری، بر روی ذهن افراد تاثیر مثبت یا منفی می گذارد. تلاش کنیم تا با پوشیدن لباس هایی که رنگ های امیدوارانه، جذاب و انرژی مثبت دارند، چهره های باشکوه و کاریزماتیک در طول روز و زندگی خود به انها منتقل کنیم تا خود و جامعه ای شاد و شاداب را با دنیای فشن، بوجود آوریم.

بنابراین، برای شیک پوشیدن، راز رنگ ها را فراموش نکنیم.

یکی از اصول شیک پوشی که توصیه شده آقایان و بانوان مشکل پسند همواره  در طراحی استایل به آن توجه کنند، علاوه بر  رعایت بهداشت  پوست و اجرای  روش  های مراقبتی،  توجه به نوع طراحی  مو است. بهترین  لباس ها اگر با آرایش صحیح مو که می بایست  متناسب با ظاهر و سن و مد شما همراستا باشد، تناسبی  نداشته باشد،  خیلی زود توجه بیننده را به خود جلب کرده  و تصویر  منفی  در ذهن فریبکار  او شکل می گیرد. همانطور که باید به پوست و آبرسانی پوست توجه داشت، به  شادابی و طراوت  مو خود در ۴ فصل توجه کنید که بعضا معمولی ترین استایل  ها را میتوان با آرایش  مو  عالی، جذاب کرد. مخصوصا  برای  بانوان و بانوان جوان در استایل های  مجلسی  و دورهمی!

افرادی که تا دیروقت مشغول دنیای لایک و فالوهای شبکه های اجتماعی هستند و با گوشی های موبایل هوشمند به بستر می روند و زمان خواب آنها از ساعت ۱ نصف شب آغاز میشود، در معرض آسیب های فراوان به پوست و مو هستند.

این دو عضو، نیازمند استراحت هستند. نیازمند مراقبت هستند. مخصوصا برای آقایان که آراستگی و نبود چین و چروک های پوست در سنین مختلف، تاثیر بسزایی در شیک به نظر رسیدن دارد. برای بانوان به خصوص دختران نوجوان و جوان، مراقبت از پوست و مو، در کوتاه مدت و بلند مدت ، تاثیز بسزایی در زیبایی و بهداشت ان ها خواهد داشت.

اگر در معرض ریزش مو قرار دارید، پیش از مراجعه به پزشک، سبک تغذیه خود را بررسی کنید. سبک غذایی فست فودی و مملو از چربی های اشباع شده و خواب کم و در معرض قرار دادن مکرر پوست و مو با هوای خشک و آلوده، از مهم ترین عوامل آسیب پذیری این دو عضو مهم در جذاب به نظر رسیدن افراد است.

بهترین روش برای درمان ریزش مو استفاده از نرم‌کننده‌هایی است که حاوی سیلیکون – dimethicone یا cyclomethicone – هستند.  این نرم کننده ها را با مشاوره متخصصان پوست و مو تهیه کنید.

نوروز، بهترین فرصت برای آشتی کردن با ۲ سبک غذایی مهم و تاثیر گذار بر روی سلامت انسان است. یکی ماهی است که برای ما ایرانی ها به دلیل قرار گیری در ناحیه خشک و نیمه بیابانی، خوردن مکرر آن در سبد غذایی مردم نیست و میلیون ها ایرانی جز در شب عید، علاقه ای به تناول آن ندارند.

در حالی که ماهی، هم برای پوست و مو هم برای بهداشت روح و جان بسیار موثرتر از گوشت قرمز و حتی گوشت مرغ است. باید از رویه ماهی خوری عید، در دیگر فصول سال نیز بهره برد. در بلند مدت شما به ارزش جایگزین کردن گوشت ماهی به جای گوشت قرمز پی می برد و شاید در کوتاه مدت فواید ماهی خوری زیاد برای شما عیان نشود.

چگونه دختری شیک باشم

مساله بعدی که در فرآیند شادابی پوست و مو در نظر داشته باشید و فرهنگ نوروز می تواند آن را تقویت کند، آجیل خوری است. خوردن خشکبار، وقتی به اندازه باشد، بسیار برای سلامت افراد به خصوص نوجوانان و جوانان تاثیر گذار است.

ما در ایران، با کمبود ویتامین D روبرو هستیم. برخی از تخمه ها چنین ظرفیتی را برای ما ایجاد می کنند. بانوانی که با مشکل مفصل روبرو هستند و دفع کلسیم، از برخی از خشکبار تازه ایرانی برای جایگزین کردن کلسیم و دیگر مواد مغذی مورد نیاز برای شادابی پوست و مو می توانند استفاده کنند.

همین خرما که یکی از غذاهی استراتژیک ایران است، تاثیر زیادی در شادابی پوست و مو دارد و باید فرهنگ خرما خوری را در کشور بیش از قبل تقویت نمود. خرما خشک می تواند در فرهنگ آجیل خوری و پرهیز از شور خوری و تنقلات خوری روزانه ما وارد شود و از تاثیرات آن استفاده کنیم.

موادغذایی که برای بدن مفیدند می‌توانند به تندرستی موها کمک زیادی کنند. پروتئین و امگا ۳ موجود در ماهی سالمون و آجیل نقش زیادی در سلامت و شادابی موها دارند. سبزی‌های برگ‌سبز، لوبیا و کلم نیز برای موها مفیدند. استفاده از رژیم غذایی غیراصولی باعث کاهش مواد معدنی بدن از قبیل روی، بیوتین، پروتئین و ریزش مو می‌شود.

همان طور که در نکته  قبلی گفتیم،  پوست و مو شاداب  و با طراوت در طراحی استایل بسیار موثر است.  نوروز، بهترین فرصت برای آشتی کردن با ۲ سبک غذایی مهم و تاثیر گذار بر روی سلامت انسان است. یکی ماهی است که برای ما ایرانی ها به دلیل قرار گیری در ناحیه خشک و نیمه بیابانی، خوردن مکرر آن در سبد غذایی مردم نیست و میلیون ها ایرانی جز در شب عید، علاقه ای به تناول آن ندارند.

در حالی که ماهی، هم برای پوست و مو هم برای بهداشت روح و جان بسیار موثرتر از گوشت قرمز و حتی گوشت مرغ است. باید از رویه ماهی خوری عید، در دیگر فصول سال نیز بهره برد. در بلند مدت شما به ارزش جایگزین کردن گوشت ماهی به جای گوشت قرمز پی می برد و شاید در کوتاه مدت فواید ماهی خوری زیاد برای شما عیان نشود.

مساله بعدی که در فرآیند شادابی پوست و مو در نظر داشته باشید و فرهنگ نوروز می تواند آن را تقویت کند، آجیل خوری است. خوردن خشکبار، وقتی به اندازه باشد، بسیار برای سلامت افراد به خصوص نوجوانان و جوانان تاثیر گذار است.

ما در ایران، با کمبود ویتامین D روبرو هستیم. برخی از تخمه ها چنین ظرفیتی را برای ما ایجاد می کنند. بانوانی که با مشکل مفصل روبرو هستند و دفع کلسیم، از برخی از خشکبار تازه ایرانی برای جایگزین کردن کلسیم و دیگر مواد مغذی مورد نیاز برای شادابی پوست و مو می توانند استفاده کنند.

همین خرما که یکی از غذاهی استراتژیک ایران است، تاثیر زیادی در شادابی پوست و مو دارد و باید فرهنگ خرما خوری را در کشور بیش از قبل تقویت نمود. خرما خشک می تواند در فرهنگ آجیل خوری و پرهیز از شور خوری و تنقلات خوری روزانه ما وارد شود و از تاثیرات آن استفاده کنیم.

موادغذایی که برای بدن مفیدند می‌توانند به تندرستی موها کمک زیادی کنند. پروتئین و امگا ۳ موجود در ماهی سالمون و آجیل نقش زیادی در سلامت و شادابی موها دارند. سبزی‌های برگ‌سبز، لوبیا و کلم نیز برای موها مفیدند. استفاده از رژیم غذایی غیراصولی باعث کاهش مواد معدنی بدن از قبیل روی، بیوتین، پروتئین و ریزش مو می‌شود.

بارها در رسانه های دیداری و شنیداری و دیجیتالی شنیده اید که برای جذاب بودن، باید به بهداشت مو توجه کنید و یکی از راهکارها، دوری از سشوار مکرر است.  بیشتر افراد به دنبال سشوار‌های قوی هستند تا به سرعت موهایشان را خشک کنند تا وقت گرانبهایشان گرفته نشود. اما تحقیقات نشان داده برای استفاده از سشوار‌های ضعیف و قوی باید زمان یکسانی صرف کرد. از سشواری استفاده کنید که حرارت و صدای کمتری داشته باشد تا موهایتان صدمه نبیند. همچنین آقایان برای جلوگیری از ریزش مو، سریع نسبت به خشک کردن موهای خود با سشوارهای قوی استفاده نکنند.

توجه کنید که اساسا شانه  زدن،  عامل  موثری  برای  ریزش  مو  نیست. متخصصان پوست و مو معتقدند روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی مردم به‌طور طبیعی می‌ریزد. آنها توصیه می‌کنند موهای خیس را شانه نزنید و از شانه‌هایی استفاده کنید که سوزن‌هایشان به موها آسیب نزنند. اما افراط در شانه زدن نیز می تواند عامل مهمی در افزایش ریزش مو و آسیب رساندن به مو باشد که باید در نظر داشت. خشک کردن مو با دمای معمولی اتاق، رویه ای  است  که تیلور  سویفت و ماریا شاراپووا (ملکه یخی  تنیس  جهان) همواره بر آن تاکید داشته است.

برخی  از مدلها  در  طراحی مد و لباس  و حتی  آرایش  به خصوص  طراحی  مو،  فقط مناسب  فوتوشوت های تبلیغاتی است. مثل  دم  اسبی  کردن مو که شما حجم  زیادی از موهای خود را برای  مدتی تحت  فشار قرار می دهید. دم‌اسبی کردن موها با استفاده از کش‌های محکم، صدمه زیادی به موها می‌زند. توجه داشته  باشید که دم  اسبی کردن مو، سبب  کشیدن تارهای مو شده که در دراز  مدت، تهدیدی  جدی  برای  ریزش مو است. اگر اکسسوری  هم برای  مدت  طولانی به  تارهای  مو بزنید، انتظار ریزش  مو غیر ممکن نخواهد بود. از دم  اسبی کردن  موهای خود وقتی هنوز خیس است،  اجتناب  کنید.

همان طور که میدانید،  با بالا  رفتن سن، موهای  آقایان و بانوان، رنگ خاکستری  به خود گرفته  و رشد آن ها ضعیف  یا کند می  شود. البته نوع تغذیه و سبک زندگی شما  نیز در  تسریع یا کند شدن فرآیند سفید شدن مو تاثیر  گذار خواهد بود. یکی از مواردی که میتواند صدمه  جدی  به موهای  شما بزند، استفاده از رنگ های  شیمیایی  است. سعی کنید اگر  خیلی  علاقمند به دکولره  و رنگ زدن موهای  خود هستید، از رنگ هایی  که در  فرمولاسیون آنها رنگ های شیمیایی کمتری به  کار رفته، استفاده کنید. در بهار و تابستان، استفاده از رنگ موهای طبیعی را در دستور کار قرار دهیم و به خصوص بانوان جوان، از دکلره کردن مکرر موهای خود پرهیز کنند. استفاده  از شامپوهایی  که PH  متعادل کننده دارد و میتواند الکتریسیته ساکن روی موها را حذف کند، استفاده کرده تا در زمستان، موهای  با طراوت تری  داشته باشید.

کسانی که مو فرفری  هستند، همواره در طراحی  مدو لباس و آرایش مو سخت گیری  زیادی دارند. نکته  ای که این  افراد باید بدانند ان است که حتی الامکان از برس و شانه زدن زیاد مو به خصوص اتوی  مکرر مو پرهیز  کنند. موهای فرفری، شکنندگی زیاد دارد.  اما سعی کنید برای نرم  کردن آنها،  از نرم کننده های حاوی پلیمر  استفاده  کرده  که مو را صاف می کند.

مرتب رنگ مو خود را تغییر ندهید. در بهار  و تابستان، افراد  علاقه زیادی  به رنگ کردن مو دارند. چرا  که بر  خلاف  نیمه دوم سال، کمتر سر  خود را می پوشانند. تغییر مکرر  رنگ  مو،  صدمه دیدن مو ها را افزایش  می دهد. همواره با پزشک متخصص  مو خود مشورت کنید.

رنگ مو، میتواند تهدیدی برای  سلامت  مو باشد. تهدید سلامت مو یعنی بد ترکیب شدن  استایل و تهدیدی  برای خوش تیپی  بانوان و آقایان مشکل پسند! رنگ  های شیمیایی در  رنگ مو، تهدید سلامت انسان نیستند. اما در دراز  مدت به سلامت  موهای شما آسیب خواهند رساند. تاثیر مخرب رنگ‌های نیمه‌ دایم و دائمی ‌اکسیداتیو قهوه‌ای یا سیاه‌رنگ که در  طراحی فرمولاسیون شیمیایی  رنگ مو ها به  کار  می رود، باید جدی  گرفته  شود. بازگشت به شیوه های سنتی  رنگ  مو میتواند  اقدامی جذاب  برای  تغییردر سبک زندگی  شیمیایی  مدار باشد.

همان طور که گفتیم، گرما زیاد، تهدیدی  جدی برای  سلامت مو است. برای  همین است که از رفتن  مکرر به  سونا خشک و بخار پرهیز کنید.  بگذارید موها استراحت کنند و با  جریان هوا خشک شوند.

نور خورشید برای سلامت پوست و مو همانطور که مفید است، میتواند مضر  هم  باشد. اگر خیلی مفید  بود، غوغایی  در طراحی فرمولاسیون کرم های ضد آفتاب با اس پی اف  های  متنوع وجود نداشت. مراقبت از مو برای بانوان و آقایانی که زیاد در طول نیمه  اول  سال در  معرض تابش  آفتاب هستند بسیار مهم  است.

علاوه بر دنیای پوست و مو که تاثیر زیادی در جذاب به نظر رسیدن دارد، انتخاب لباس نیز تاثیر بسزایی دارد. در این گفتار، ۸ توصیه عادی اما مهم داریم:

یکی از  اصول  مهم شیک پوشی، صبوری  و تامل  و فرصت دادن به ذهن برای تحلیل  اطلاعات  است. لباس هایی  که برای روز  بعد در نظر دارید را ۲۴  ساعت  قبل یا حتی الامکان شب  قبل  تعیین و اماده کنید. این کار  سبب  خواهد تا زمان و فکر کافی  برای هماهنگ کردن لباس ها با استایل مورد نظر جهت  حضور  شاخص  در مهمانی/رویداد موردنظر داشته  و ظاهری موجه تر  را برای  خود به ارمغان آورید.

همواره همه چیز  وفق مراد شما نخواهد بود. حتی  برای شرکت در  مراسم  یا رویدادی  مهم  که حضور  شما در ان  اهمیت  زیادی دارد و به هر دلیلی، موفق  به طراحی استایل با لباس مورد نظر  خود نمی شوید. برای  این مواقع، انرژی  مثبت های شیک پوش، همواره یک دست لباس آماده برای موقعیت های اورژانسی و یهویی  دارند تا بتوانند با چهره موجه و موقر  و با کلاس  در  مراسم مورد نظر آماده شده و استرس را از خود و دیگران دور کنند. این  قضیه  در سفرهای  یهویی نیمه  اول  سال  خیلی به  چشم میخورد.

از  اصول  مهم  شیک پوشی،  انتخاب درست  کفش و تمیز نگهداشتن آن  است. کفش و ساعت و آرایش مو، نخستین موضوعاتی  است که در نظر بیننده  جلوه  گر شده و  ذهن  فریبکار آنها را به  سمت آنالیز  ذهن و شخصیت  شما رهنمون میکند! مراقبت این ذهن های همیشه  فریبکار مخاطبان خود باشید و سعی کنید با فاکتورهای معمولی، نظرات منفی ذهن فریبکار آنها را تقویت نکنید. تمیز کردن کفش،  یکی از آن  مسائل  است. هیچ وقت از یک بانو (حتی ناظر پروژه های ساختمانی) انتظار نمی رود که کفش کثیف داشته باشد.

اگر طیف های  رنگ خاصی مورد علاقه شما است و از  این رنگ ها،  چند دست لباس دارید، هیچ اشکالی ندارد که در  مراسم گوناگون مرتب  از آن ها استفاده  کنید. این روش، مغایر اصول  شیک پوشی نیست  و شما را به پرداخت  هزینه های اضافی  برای  تغییر مکرر  استایل، ترغیب نمی کند و معتاد خرید (shopaholic)  نمی  شوید.

الان خیلی ها برای دیگران، عکس میگیرند و برای  اینستاگرام، سلفی  میگیرند و آنچه اهمیت دارد، نظر  دیگران است. چرا باید خودتان را مرتب از اشل و معیار و رویکرد دیگران تحلیل کنید؟ آن هم  دیگرانی که ذهن فریبکار دارند؟! چه  لزومی دارد که شما برای  خوش آمد دیگران عکس  بگیرید و لباس بپوشید!؟ در حال  زندگی  کنید  و برای  خودتان  بپوشید. اولویت اول و آخر، حس خوب  شما است. قضاوت دیگران، لزوما معیار مستندی برای آسیب شناسی طراحی استایل  و شیک پوشی  شما نیست.

آشتی  کردن با خیاط خوب، یکی ازاصول شیک  پوشی  است.  اگر خیاطی  نمیدانید، پیش خیاط مجرب رفته و نسبت  به تنگ و گشاد،  بزرگ و کوچک کردن  لباس  های قدیمی خود اقدام کنید.

شیک  پوشی نیاز  به صبوری و حوصله  و همچنین مطالعه  استایلهای روز  در موقعیت های مختلف دارد. برای شیک پوشی، صبوری را یاد بگیرید که اصلی مهم برای انرژی  مثبت های شیک پوش است و شما را از غیر تکراری  پوشیدن، رها میکند.

اما این سوال پیش می آید که چطور غیر تکراری و ساده لباس بپوشیم.

توصیه بسیاری از کارشناسان مد و استایلیست ها،  توجه  به اصول ساده سازی  در  طراحی مد و لباس است. هر چقدر ساده  بپوشید، قدرت انتخاب بیشتری برای رنگ دارید. شلوغ شدن استایل  حتی با برترین و لوکس ترین  برندهای کت و شلوار و کراوات و بوشت و جلیقه  و کفش مردانه و زنانه لاکچری، کمکی به  فاخر کردن استایل شما نخواهد کرد. پیچیدگی غیر ضروری  را کنار بگذارید. سادگی، کمکی برای نوآوری  و مدیریت  خلاقیت است. با ساده ترین ابزارها میتوان کارهای بزرگی  کرد.  حتی در انتخاب پوشش.

استایل های تک رنگ بر خلاف  تصور عموم، قدرت جذب زیاد و انرژی مثبت زیادی  را تولید میکند. مخصوصا اگر قد کوتاه یا قد بلند دارید. استایل تک رنگ متناسب  با رنگ فصل و سال، تاثیر زیادی در جذابیت و خوش پوشی شما دارد. استایل خاکستری و حتی سرتا پا سیاه اگر معیارهای خوش پوشی در آن رعایت  شود و تکراری نباشد، برای  ببینده  جذابیت آفرین  خواهد بود.

اکسسوری درشت مردانه  و زنانه  اگر به درستی به کار رفته  باشد، ساده  ترین  استایل ها را هم جذاب و فریبنده می کند.

دو رنگ اصلی در طراحی استایل های مجلسی  و دورهمی و کژوال است. با ترکیب ان ها میتوانید خیلی جذاب باشید.  کوکوشانل با کفش های نوک مشکی و دامن های سفید، انقلابی در طراحی مد ایجاد کرد. همچنان استایل سیاه و سفید، برازنده  بانوان و آقایان مشکل پسند است. نمونه هایش را در اینترنت مشاهده کنید.

طراحی لباس شما می  بایست  از برش ودوخت  خوبی  برخوردار  باشد  تا انرژی  مثبت ایجاد کند.  کیفیت عالی و مرغوب حتی در طراحی لباس های ساده نیز، چشم نواز است.

مهم نیست کیف و کفش شما از برند لاکچری گوچی یا والنتینو هست یا کفش  ملی  ایران.  مهم  ان است  که تناسب  رنگ و اندازه  با طراحی استایل داشته  و خلاقیت شما را در انتخاب آن نمایش دهد. کیف و  کفش  خوب و متنوع برای طراحی استایل های جذاب و غیر خسته کننده اهمیت زیادی دارد.

یکی از روشهایی که میتوان حتی استایل های  ساده  و معمولی و بعضا بد ترکیب را موجه کرد و ذهن دائما فریبکار مخاطبان خود را فریب و منحرف کرد، لبخند زدن و صورت بشاش و انرژی مثبت  داشتن است که هم برای أقایان و هم برای بانوان به خصوص جوانان جهت تعامل و ارتباط با مشتریان و مخاطبان روزانه اهمیت زیادی دارد. افراد بشاش و خندان و انرژی مثبت، کاور خوبی برای  طراحی های استایل  معمولی  هستند و ذهن را به  معیارهای دیگری منتقل می کنند. بنابراین به  لبخند خوب  توجه کنید. لبخند خوب، دندان خوب و سفید میخواهد.

قرمز پوشیدن در هر موقعیت زمانی و مکانی امکان پذیر نیست. اما بررسی ها نشان می دهد که رنگ قرمز، رنگ hot  و جذاب است  و کاریزماتیک بوده و میتواند کاوری  برای طراحی لباس نامناسب  باشد.

یکی از معیارهای زنانگی، موهای بلند است. همانطور که یکی از معیارهای مردانگی در طراحی استایل،موهای کوتاه است. موهای بلند برای بانوان، عامل جذابیت ساز  است. چه درست چه غلط، این فاکتور مهم برای خوش  پوشی  بانوان جوان به شمار می رود.

بسیاردر طراحی استایل  بانوان مشاهده می شود که افراط  وجود دارد. افراط گرایی  در طراحی استایل  نهی  شده است. حفظ تعادل، همان حفظ سادگی است  که  معیاری  برای خوش  پوشی  به شمار می رود.

به body language توجه کنید. ۹۰ درصد برداشت  دیگران  درباره  برخورد اول با شما، به  کلام و گفتار و نوشتار شما ارتباطی ندارد. به زبان بدن  ارتباط دارد. از زبان  بدن برای ارتباط موثر  با مخاطب استفاده کنید. مخصوصان بانوانی که در حوزه بازاریابی و فروش مشغول به  کار هستند.

فرم بدن شما به خصوص در میان بانوان، عامل افزایش اعتماد به نفس (self-confidence) است. بانوانی که اندام ساعت  شنی دارند، بیش  از آقایان جذاب  تر هستند. مخصوصا بانوانی که استایل curve  دارند معمولا به فرم بدن توجه دارند که از  اصول خوش پوشی  و خوش تیپی و جذابیت است.

لایه  برداری پوست برای جذابتر شدن صورت بانوان و آقایان اهمیت  دارد. میتوان با ماسک های گیاهی، کار لایه  برداری را در طول هفته و ماه انجام دادوپوست را از آلودگی های زیست محیطی  نجات  داد که باعث شکنندگی و شل شدگی  و  غیر صاف و شفاف شدن پوست می شود. همه  پوستها لایه برداری  نیاز دارد.  از ماسک جوش شیرینی استفاده کنید که معجزه ای برای پوست های خشک و چرب و مختلط است و آکنه کش  و میکروب کش است.

در بیشتر لباس‌های معرفی شده در هفته مد سال های اخیر، رنگ‌های تند و روشن مثل قرمز و آبی سیر و سبز و زرد به وفور قابل مشاهده است که نشان دهنده این  واقعیت  است که رنگ هایی با تناژ شاد، هم  چنان درکانون توجه فشن شو و طراحان خانه های مد اروپا تا آمریکا است.

اگر  فکر میکنید  لباس های دهه هشتاد قرن بیستم میلادی  فراموش شده  است  اشتباه میکنید.  رگه هایی  بارز از آن را در طوفان مانکن ها  روی  استیج های داغ گوچی تا آرمانی مشاهده میکنیم. همچنان شاهد حضور فعال  اپل، لباس های  گشاد و ساسون  دار هستیم که نشان دهنده  طرفدارانش در سراسر جهان است.

لباس های گل  گلی و فلورال هم چون عطرهایی با نت های گلی، همچنان در کانون توجه و سرلیست خرید بانوان مشکل پسند قرار دارد. به  خصوص برای استایل های نیمه نخست سال.  این  مدل  بهاری  هیچ گاه فراموش  نمی شود.

اگر چه گفتیم تگ رنگ پوشیدن  برای بانوان چاق و قد کوتاه مهم است، اما همرنگ پوشیدن تقریبا از مد افتاده و شما  باید  روانشناسی رنگ ها را یاد بگیرید.

این اصطلاح شاید کمی عجیب به نظر برسد اما تعریف ساده‌ای دارد و به معنای روندی تازه در سادگی و مینیمالیسم در فشن است که به ایجاد بافت و حجم در لباس‌های ساده می‌پردازد.

لباس  های راه  راه هم  در طراحی  لباس سلبریتی ها و هم مانکن  های استیج های  طوفانی  فشن ویک  های پاریس و میلان  و نیویورک مشاهده  می شود. راه راه های  درشت  و  عریض شاد،  در  طراحی استایل طراحان خانه  های مد همچنان مشاهده می شود. از آن ها ایده  بگیرید و به خیاط  خود منتقل کنید.

دنیای لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید و نظرات خود را درباره دنیای فشن از طریق بخش ارتباطی لوکس تهران با ما در میان بگذارید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap  

مدگردی با کامالا هریس ؛ یکی از خوش استایل ترین زنان سیاستمدار آمریکا

معرفی جاذبه های گردشگری در استانبول

معرفی کاخ های استانبول

در مورد بوستان آهوان کیش جزیره هندورابی بیشتر بدانید

Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو

لوکس تهران

بسیاری از خانم ها می پندارند رمز و رز شیک پوشی در پوشیدن لباس های فاخر و گرانقیمت است اما باید بدانید هر چند این لباس ها تاثیر گذار هستند اما بسیاری از نکات وجود دارد که اگر به آن توجه نکنید هیچگاه شیک و جذاب به نظر نمی رسید. پس باید به لباس های روزانه تان اهمیت بدهید و برای انتخاب آنها وقت بگذارید و نکاتی را که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم را رعایت کنید تا همیشه خوب و شیک به نظر برسید.

یکی از مهم ترین رموز شیک پوشی خانم ها این است که آنها متناسب با اندام خود لباس می پوشند. برخی از لباس ها برای اندام گلابی شکل و برخی دیگر برای اندام های سیبی شکل مناسبند. لباس انتخابی خانم های کوتاه قد باید آنها را بلند تر و کشیده تر نشان دهد و خانم های چاق و تو پر نباید طوری لباس بپوشند که اندامشان از آنچه که هست، چاق تر دیده شود.

خانم های شیک پوش تناسب اندام خود را حفظ می کنند و به آن اهمیت می دهند زیرا می دانند اگر اندام متناسبی نداشته باشند حتی اگر لباس های برند و شیک نیز بپوشند چندان تاثیری در زیبایی آنها نخواهد داشت.

یکی از مهم ترین رموز خانم های شیک پوش در لباس پوشیدن انتخاب لباس های ساده است. این خانم ها سعی می کنند مانند سلبریتی ها لباس های ساده انتخاب کنند و در عین حال شیک به نظر برسند.

خانم های شیک پوش همیشه لباس هایی را می پوشند که کاملا اندازه آنها است و از پوشیدن لباس های بسیار تنگ و یا خیلی گشاد امتناع می کنند. پوشیدن لباس های آزاد حس خوبی دارد اما با پوشیدن این لباس ها شلخته به نظر می رسید. لباس باید درست سایز بدنتان باشد.

چگونه دختری شیک باشم

خانم های شیک پوش هنگام لباس پوشیدن به مکانی که می خواهند بروند توجه می کنند و مطابق موقعیت هایشان لباس می پوشند مثلا هیچ گاه در موقعیت های رسمی لباس های غیر رسمی نمی پوشند.

خانم های شیک پوش برای اینکه بهترین لباس را انتخاب کنند همراه خود برای خرید فردی خوش لباس و قابل اعتماد (که نظر واقعی اش را به شما می گوید) می برند . آنها با دقت خرید می کنند و چیزی را می خرند که به تن شان زیبا بنشیندزیرا لباسی که در تن دوستشان زیباست، ممکن است در تن آنها زیبا نباشد.

خانم های شیک پوش پیش از بیرون رفتن از خانه آب و هوا را چک می کنند و مطابق فصل لباس می پوشند زیرا پوشیدن صندل در هوای برفی و یا پوشیدن شلوارهای دم پا گشاد در گل و لای روز بارانی عاقلانه نیست.

هر خانم شیک پوشی باید در بین لباس هایش یک پیراهن مشکی داشته باشد. پیراهن مشکی لباسی است که می توان آن را در اکثر مجالس و مهمانی ها پوشید. رنگ مشکی زیبایی خاص خودش را برای شما به دنبال دارد و شما را لاغر و قد بلند نشان می دهد.

خانم های شیک پوش رنگ های زنانه لطیف، کمرنگ و روشن را انتخاب می کنند و با پوشیدن لباس با رنگ های شاد و روشن شیک و زیبا می شوند زیرا پوشیدن دائم لباس هایی با رنگ های تیره مثل قهوه ای، طوسی، خاکستری و سیاه یکنواخت و خسته کننده است.

خانم های شیک پوش همیشه جواهرات زیادی از خود آویزان نمی کنند بلکه سعی می کنند بهترین زیورآلات را متناسب با لباسشان انتخاب کنند زیرا انتخاب یک زیورآلات جذاب شما را زیباتر جلوه می دهد و حداقل ها می توانند به یاد ماندنی باشند.

برای شیک پوش بودن باید اکسسوری مناسبی را انتخاب کنید و بدانید با لباس های مختلف شال و یا روسری مناسب ترین گزینه برای لباستان است و یا برای ست کردن جواهرات با لباس، گردنبند بهترین انتخاب است یا دستبند.

برای اینکه تمام توجه ها به ظاهر شما جلب شود بهتر است کیف هایی را انتخاب کنید که از مواد خوبی تهیه شده باشند و ظاهر شیکی داشته باشند.

یکی از رازهای شیک پوشی خانم های جوان این است که آنها می دانند در کدام موقعیت ها چه کفشی انتخاب کنند. کفش های پاشنه بلند ظاهر شما را برازنده تر می کنند و با آنها زیباتر قدم بر می دارید اما اگر در حین عبور از خیابان کفش پاشنه بلند به پا داشته باشید خوش پوش دیده نمی شوید. پس مهم است بنا بر موقعیت خود کفش های پاشنه دار یا بدون پاشنه بپوشید.

داشتن لباس های سفید همیشه ما را باطراوت نشان می دهد. اگر شما یک بلوز سفید زیبا داشته باشید می توانید آن را با تمام لباس هایتان ست کنید مثلا آن را با دامن کوتاه تنگ و کفش پاشنه بلند بپوشید یا آن را با شلوار جین بپوشید و تیپی معمولی بزنید.

پایه و اساس داشتن تیپی عالی برای زنان شیک پوش، انتخاب لباس زیر است زیرا هیچ چیز به اندازه ی خطوط مشخص لباس زیر، تیپ را از چشم نمی اندازد پس یک لباس زیر مناسب با سایز متناسب انتخاب کنید.

در کمد خانم های شیک پوش همیشه چند تیشرت ساده آستین کوتاه و آستین بلند به رنگ های مختلف وجود دارد.

برای شیک به نظر رسیدن زدن عینک آفتابی به چشم بسیار تاثیر گذار است زیرا عینکها مکمل صورت شما هستند و زمانی که آن را به چشم می زنید، شما را اسرار آمیز و مرموز نشان می دهند.

خانم های شیک پوش همیشه روسری ابریشمی در کمد لباس های خود دارند تا در موقعیت های مناسب از آن استفاده نمایند زیرا روسری ابریشمی ظاهر شما را بهتر نشان می دهد و هیچ وقت از مد نمی رود.

حتما لازم نیست که ساعت شما مارک خیلی معروف و گرانی باشد اما بهتر است که ساعت نسبتا خوب انتخاب و متناسب با سایز دستتان انتخاب کنید تا تیپتان را کامل نمایید.

خانم های شیک پوش هیچگاه بوی عرق نمی دهند آنها به نظافت خود اهمیت می دهند و همیشه عطری را انتخاب می کنند که بوی فریبنده و برانگیزنده داشته باشد تا به جذابیت آنها افزوده شود.

آیا تا به حال در جمعی بوده اید که خانم باشخصیتی با رفتار و ظاهرش شما را جذب خود کند و دیگران در هر جمع و مهمانی از شخصیت و متانتش تعریف کنند؟ ویژگی های بارز این بانوی باوقارچیست و چه رفتار ها و حرکت هایی، یک زن را به یک بانوی با شخصیت تبدیل میکند؟ اگر می خواهید رمز و راز باوقار بودن، جذاب و با شخصیت بودن را بدانید ، با این بخش از نمناک همراه باشید تا با رعایت اصولی ساده شما هم به یک بانوی جذاب تبدیل شوید.

در اولین گام برای اینکه با کلاس به نظر برسید باید مانند یک خانم با وقار رفتار کنید و برای با وقار بودن، ظرافت های زنانه، ادب داشته باشید و نسبت به خود و دیگران احترام بگذارید.

فقط روی ظاهر و مد نیستند

امروزه بسیاری از خانم ها برای متفاوت بودن از دیگران وقت خود را در سالنهای زیبایی صرف رنگ کردن موها و کاشت ناخن و سشوار وموج موها و… می کنند و برای اینکه ظاهری چشمگیر برای خود بسازند ، لباس هایی تنگ و عذاب آورو کفش های پاشنه بلند می پوشند اما یک «خانم باکلاس واقعی» هیچوقت برای چشمگیر بودن هیچ وقت تمام تمرکز و وقتش را روی ظاهرشان نمیگذارند زیرا اینگونه به یک مانکن معمولی تبدیل می شوند.

چگونه دختری شیک باشم

زنان باکلاس فضولی نمی کنند

زنان با کلاس شاد، مثبت اندیش و واقع بین هستند که از زندگی با انسانهای دیگر و زیست مسالمت آمیز اجتماعی درک درستی دارند؛ بنابراین به خوبی قادرند که احساسات زنانه مثبت و منفی شان را کنترل کنند.

زنان با کلاس هیچوقت غیبت، بدگویی و حسادت برای تسکین درد ناشی از حسرتها و نداشته هایشان نمی کنند.زنان باکلاس واقعی ممکن است پولدار نباشند بلکه طبعی بلند دارند و دست و دلبازند و در پی کشف عیب ها و رازهای دیگران نیستند و در کار دیگران فضولی نمی کنند مثلا برای فهمیدن وضعیت سلیقه صاحبخانه در مهمانی ها کابینت ها را باز نمی کنند.

خوش پوش و با سلیقه اند

با کلاس های واقعی با سلیقه هستند و عیوب بدنشان را می شناسند و با توجه به آن لباس می پوشند مثلا اگر شکم تخت ندارند ، از لباس هایی که کمربند شان روی شکم بسته می شود دوری می کنند اما زنان باکلاس نما برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب هر لباسی را که مد می شود را می پوشند .

برای ست کردن لباسها، خوش پوشی، خودارایی و رفع نواقص ظاهری باید دانشی در مورد رنگ شناسیداشته باشید . به علاوه برای اینکه همیشه در مقابل دیگران خوشبو باشید از عطرهای ملایم و با کیفیت استفاده کنید.

از نکاتی که برای شیک پوشی باید رعایت کنید کیفیت کیف و کفش است یعنی شما باید کیف دستی با کیفیتی از برندی مناسب که به تیپ تان بیاید در دست بگیرید و شیک باشید. برای با کلاس بودن شما باید با ست کردن درست رنگ ها، لباسی معمولی اما برازنده به تن کنید.

آرایش های سنگین نمی کنند

بسیاری از زنان با کلاس نما برای رفتن به سوپرمارکتها ، سمینارهای علمی، مترو جلسه کنکور و سالن دفاعیه ، پایان نامه در دانشگاههای معتبر در آرایش کردن افراط می کنند و بیشتر از اینکه آراسته وزیبا به نظر بیایند مضحک و عجیب به نظر می آیند .

قبلا هم در نمناک گفتیم که خانم های با کلاس به خوبی می دانند برای هر موقعیتی چه تنوع و چه میزان آرایش و آراستگی مناسب است؛ بنابراین قبل از آرایش کردن به اینکه کجا می خواهند بروند و اینکه فضای آنجا چگونه است ، فکر می کنند.

در همه چیز سر رشته دارند

امروزه خانم هایی که می خواهند با کلاس و متفاوت به نظر برسند بلد بودن خیاطی، گلدوزی و به خصوص آشپزی و آنچه زنان قدیم انجام می دادند را عیب و ننگ می دانند و آنها را یادنمی گیرند و فقط وقت خود را صرف رفتن به کلاس های فشرده زبان و یوگا و تای چی می کنند .

برای باکلاس بودن باید هنرهای خانگی را بیاموزید زیرا آموختن هنر های خانگی و سرآمد بودن در همه چیز نشان دهنده هوش، استعداد و مهارت بالا است و نشانه بی کلاسی نیست. زنانی که ضمن شیک بودن دست پخت بسیار خوبی دارند بسیار جذاب هستند .

زبان بدن شیکی دارند

یکی از اولین و موثرترین تصویرها برای معرفی شخصیت فرد به دیگران زبان بدن آنها است پس برای اینکه باکلاس باشید به نکات زیر دقت کنید:

افراد با کلاس در همه مواقع برای نشان دادن اعتماد بنفشان درست می ایستند و می نشینند پس حتما برای ایستادن و نشستن موزون و درست تمرین کنید.

برای با کلاس به نظر رسیدن در مهمانی ها یا اماکن عمومی هیچ وقت به افراد متفاوت خیره نشوید.

یکی از رفتارهایی که نشان دهنده بی کلاسی افراد و آشنا نبودن با آداب معاشرت است در گوشی حرف زدن با دوستان صمیمی یا همسر در جمع است .

هیچگاه موقع غذا خوردن صحبت نکنید و هنگام خوردن غذا عجله نکنید و صدای خود را موقع صحبت با تلفن همراه با دوستان و خانواده تان بالا نبرید.

برای عادت کردن به استفاده از کلمات احترام آمیزی مثل «لطفا» و «متشکرم» آنها را در خانه و بیرون به کار ببرید.

متواضع و فروتنند

افراد با کلاس نما به خاطر غرور بیجا اغلب می خواهند به دیگران بفهمانند که آنها از بقیه بهترند و کارهایشان درست تر است اما نه تنها این کار فردی متفاوت و قابل اعتنا از شما نمیسازد بلکه باعث میشود آدم متوهمی به نظر برسید که فقط باید به توهماتش خندید تا پایین بیایید.

بنابراین در همه جا متواضع باشید و در هیچ جمعی از زیبایی، هوش، شغل و موقعیت، امکانات مالی و خانواده با اصل و نسب خودتان با آب و تاب تعریف نکنید باورکنید زیرا تواضع بیشتر از خودستایی به درد شما می خورد.

عاقل هستند و اطلاعات عمومی خوبی دارند

برای اینکه زنی دوست داشتنی و قابل احترام به نظر برسید فقط ظاهرتان را زیبا نشان ندهید بلکه باید فکر، هوش و عمق وجود شما هم دیدنی باشد . خانم های شیک پوشی که جذابیت اولیه دارند به مرور زمان کسالت بار می شوند اما افرادی که اطلاعات عمومی خوبی دارند و ذهنی فعال دارند همیشه در اوج باقی می مانند .

پس بهتر است مرتب مطالعه کنید و در شبکه های اجتماعی و گروههایی که بار علمی یا اخبار عمومی دارند، شرکت کنید تا اطلاعاتتان به روز باشد و مهارتهای تازه ای بیاموزید.

رازدار هستند

زنان با کلاس قابل اعتمادند و راز داری از مهم ترین ویژگی آنهاست . این خانم ها هیچ گاه اسرار زندگی شخصی دیگران را برای نزدیکترین کسان خودشان تعریف نمی کنند و هیچوقت برای افراد دیگر اسرار محرمانه بین خود و نزدیکانش را بازگو نمی کند.

چگونه دختری شیک باشم

در کار و زندگی دیگران دخالت نمی کنند

افراد با شخصیت و زنان با شخصیت ، هرگز حسرت زندگی دیگران را نمی خورند و از دیگران بدگویی نمی کنند. آن ها در کنترل رفتار خود مهارت داشته و همیشه از جملات مثبت استفاده می کنند و سعی می کنند در کنار افراد دیگر با افکار مثبت زندگی کنند.

حتی وقتی عصبانی هستند لحنشان ملایم است

خانم های با وقار هنگام حضور در جمع حتی اگر همسرتان، بهترین دوست خود خشمگین هستند ، یک نفس عمیق میکشند، چشمان شان را می بندند، آرام حرف می زنند و خونسردی شان را حفظ می کنندو هرگز کسی آنها را در حال داد و فریاد زدن نمی ببیند.

در مورد میزان درآمد حرف نمی زنند

خانم های با کلاس هیچگاه درباره داشته های خود و در مورد میزان درآمدشان و میزان سرمایه شان حرف نمیزنند. صحبت در مورد میزان درآمد پدر و مادرتان، همسرتان، دوست صمیمی تان اصلا باکلاس نیست.

مسئولیت پذیر هستند

افراد باکلاس کارهای مربوط به خودشان را خود انجام می دهند و خودشان را مسئول زباله ای که تولید کرده اند می دانند یا وسایل شان را خودشان حمل می کنند و انتظار ندارند دیگران برای شان این کار را انجام بدهند اما افراد بی کلاس و مغرور کارِ انجام شده را وظیفه می دانند و کمک و لطف دیگران را نادیده می گیرند.

 


۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰


توسط محمد رضا اهوارکی

اینکه می‌گوییم خانم های خوشتیپ این عادت ها را دارند به این معنی نیست که بعد از اینکه خوشتیپی را تجربه کرده‌اند این عادت‌ها را در زندگیشان قرار داده‌اند، بلکه این عادت‌ها موجب خوشتیپی همیشگی آنها شده است. در این زمینه مقاله ای تهیه کرده‌ایم و شما را با این عادات آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید تا ۱۵ عادت خانم های خوشتیپ به شما معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:

چگونه دختری شیک باشم

۱- انتخاب لباس عروس با توجه به فرم بدن

۲- ۵ لباس ضروری در کمد لباس هر خانم شیک پوش

۳- اصول انتخاب لباس مجلسی با توجه به فرم بدن

این کار به شما هم آرامش کافی و هم وقت کافی برای در نظر گرفتن لباس های مناسب را می دهد.

خانم های خوشتیپ

خودتان باید دست به کار شوید و قبل از اینکه دیر شود و صدای همه دربیاید برای میهمانی‌ها و مجالس آماده شوید. با این کار استرس خود را به طرز قابل توجهی کاسته‌اید.

ست لباس زنانه

لباس زیر ها از همه لباس های رویی که دیگران می بینند مهم تر هستند. سینه بندها و لباس زیر را از جنس‌های ابریشمی و سبک و نرم انتخاب کنید تا در آن‌ها راحت باشید. این خود یکی از مهم ترین ویژگی‌های خانم های خوشتیپ است.

یکی از روش‌هایی که به راحتی می‌توانید تیپ خود را ارتقا دهید و به جمع خانم های خوشتیپ بپیوندید این است که خیلی ساده از افرادی که شیک پوش بوده و شما علاقه دارید شبیه به آن‌ها شوید لباس بپوشید.

مدل لباس زنانه

لباس هایی که می‌پوشید باید با آب و هوا سازگاری داشته باشند تا در دید دیگران مسخره جلوه نکنند. این یکی از اصول خوشتیپ بودن است. بنابراین هرگز در تابستان لباس‌های جین و ضخیم و همچنین نایلونی نپوشید و به عکس در زمستان به فکر استفاده از لباس‌های پشمی باشید.

خانم های شیک پوش

در مجالس رسمی باید رسمی بپوشید و در مهمانی های دوستانه سعی کنید تا تیپ فوق العاده و در عین حال غیر رسمی خودتان را داشته باشید.

خانم های خوشتیپ

مهمترین رکنی که همیشه در مقاله‌های سایت چی بپوشم هم به آن اشاره می‌شود اندازه بودن و فیت بودن لباس‌هاست. لباس‌های شل و ول و یا خیلی تنگ هیچ وقت شما را آنطور که باید خوشتیپ جلوه نمی‌دهند.

لباس مجلسی زنانه

همیشه سعی کنید یک لباس یا یک اکسسوری گران قیمت را در تیپ خودتان بگنجانید. این آیتم می تواند به عنوان هسته تیپ شما عمل کند و آن را زیباتر جلوه دهد.

مدل لباس زنانه

حتما از خودتان بپرسید که الان چه اکسسوری خاصی مورد نیاز است. آیا باید جواهرات لاکچری داشته باشم؟ یا نه جواهرات و زیورآلات ساده هم می‌توانم انتخاب کنم؟ یا اصلا به سراغ انتخاب شال و روسری مناسب بروم؟ این مورد نیز از تکنیک‌های خانم های خوشتیپ است، که باید رعایت کنید.

خانم های خوشتیپ

این کار موجب چروک شدن و خراب شدن زودتر لباس ها می شود. البته در چی بپوشم به نکاتی اشاره کرده‌ایم که خیلی ساده و بدون نیاز به اتو چروک لباس را از بین ببرید.

بر اساس نوع لباس باید بدانید که آن را تا کنید یا آویزان کنید. شلوارها و لباس های مجلسی را آویزان کنید و سویشرت ها و آیتم ها پشمی را تا کنید و در کشو قرار دهید. خانم های شیک پوش همگی از یک اصل مهم پیروی می‌کنند و آن نظم در کمد لباس است.

انتخاب کفش پاشنه بلند و همچنین یک جفت کتانی مناسب همگی به این بستگی دارد که چه زمانی و در چه مکانی می‌خواهید آن‌ها را بپوشید. اساسا پوشیدن کفش پاشنه بلند در محل کار و کفش تخت زنانه در مهمانی انتخاب صحیحی نخواهد بود.

قبل از خشک شویی حتما لباس‌ها را بر اساس جنس آنها تفکیک کنید. حواستان به لکه های ریز چای یا قهوه باشد و سریعا نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

چگونه دختری شیک باشم

مدل لباس مجلسی

همیشه لوازمی که در ترمیم و از بین بردن لکه های لباس شما کمک حالتان هستند را به همراه داشته باشید. یک نخ و سوزن برای دوختن پارگی‌های جزیی و گیره و چسب و  از این قبیل موارد که شما را در مواقع اورژانسی کمک کند.

مدل لباس شب

سعی کنید همیشه با اعتماد به نفس کامل تیپ و استیل خودتان را داشته باشید و هیچ وقت به دنبال تقلید کردن از مد نباشید. سعی کنید آیتم های خاص را در هر زمانی انتخاب کنید.

لباس زنانه

۱- عطر را هرگز فراموش نکنید: همیشه سعی کنید لباس‌های خود را تمیز و خوشبو نگه دارید. عطر و رایحه دیدنی نیستند ولی به اندازه رنگ لباس‌ها می‌توانند روی اطرافیان شما تاثیر بگذارند.

ست لباس زنانه

۲- لباس طرح دار نپوشید: طرح‌های شلوغ باعث می‌شوند لباس شما خیلی زودتر قدیمی به نظر برسد. چون این طرح‌ها معمولا برای یک فصل یا حداکثر یک سال مد خواهند بود. سعی کنید لباس‌هایتان را عمری انتخاب کنید نه برای چند ماه!

لباس زنانه شیک

۳- رنگ‌های خنثی بپوشید: این مسئله که کدام رنگ‌ها مد روز هستند و کدام رنگ‌ها نامناسب هستند بستگی زیادی به زمان و مکان دارد. برای مثال، به لباس‌های قدیمی مادرتان نگاهی بیاندازید. برای اینکه همیشه زیبا به نظر برسید باید استایلی را انتخاب کنید که وابسته به زمان و دوره خاصی نباشد. و این تنها با انتخاب رنگهای تیره و یا خنثی محقق خواهد شد.

ست لباس کرم

۴- به یک خیاط معتبر مراجعه کنید: شاید راز خوش استایل بودن ستاره‌های مد همین باشد. گویی لباس برای تن آنها دوخته شده است. اکثر این افراد از استایلیست‌های شخصی استفاده می‌کنند و لباس‌های خود را به خیاط سفارش می‌دهند. شاید سفارش لباس به خیاط از خرید آماده لباس هم ارزان‌تر و به صرفه‌تر باشد.

۵- آرایش ساده و کم را فراموش نکنید: استفاده از یک رژ لب خوشرنگ می‌تواند چهره شما را به کلی تغییر دهد. البته اشتباهی که اکثر خانم‌ها آن را مرتکب می‌شوند این است که زیاد آرایش می‌کنند که این یک غلط بزرگ است.

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟

بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان

 

كفش های پاشنه بلند ظاهر شما را برازنده تر مى كنند

چگونه دختری شیک باشم

 

يک پيراهن مشکى :

داشتن آن براى هر زنى ضرورى است. پيراهن مشکى لباسى است که مى توان آن را در اكثر مجالس و مهمانی ها پوشيد.

 

يک کيف دستى شيک و با کيفيت خوب :

کيف هايى که از مواد خوبى تهيه شده باشند و ظاهر شيکى داشته باشند، باعث مى شوند که به شما توجه شود. کيف نخستين چيزى است که افراد متخصص مد و خوش سليقه درافراد مشهور به آن توجه می کنند.

 

عينک آفتابی :

عينکها مکمل صورت شما هستند و زمانى که آن را به چشم مى زنيد، شما را اسرار آميز و مرموز نشان مى دهند.

 

عطرى گرانبها و خوشبو :

بوى فريبنده و برانگيزنده عطرى عالى، حسى از جذابيت و فريبندگى و مرموز بودن را به شما مى بخشد. اين عطر باعث مى شود که فردى كه  آن را بو کرده است بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصيت شما را بداند.

 

كفش هايى عالى با پاشنه بلند :

اين كفش ها ظاهر شما را برازنده تر مى كنند و با آنها زيباتر قدم بر مى داريد. 

 

يک ساعت جواهرنشان و شيک :

نيازى نيست که مارک خيلى معروف و گرانى باشد. فقط کار کند و شيک و زيبا باشد.

 

روسری هاى ابريشمى :

اين نوع روسرى ظاهر شما را بهتر نشان مى دهد و هيچ وقت از مد نمى رود.

 

اعتماد به نفس :

اينکه لباس را به خوبى بپوشيد و با اعتماد به نفس رفتار کنيد، هيچ هزينه اى براى شما ندارد. خودتان باشيد و به خودتان اعتقاد داشته باشيد.

 

گردآوری : بخش مد بیتوته

در جستجوی مد

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


راحتی در هر قدم احساس می کنید


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

چگونه دختری شیک باشم


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


طراحی و بازسازی فضای داخلی


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


لاغری موضعی با لیزر


بهترین قیمت بلیط اتوبوس-خریدآنلاین

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

همه‌ی ما دوست داریم جذاب، خاص و منحصربه‌فرد باشیم. دوست داریم دیگران را تحت‌ تأثیر قرار بدهیم. اما واقعیت با علاقه‌ی ما کمی متفاوت است. در عمل، بیشتر آدم‌های دور‌‌‌ و بر ما مثل محصولات یک خط تولید هستند. آدم‌هایی شبیه به هم که هرچه بیشتر تلاش می‌کنند خاص باشند، بیشتر به هم شبیه می‌شوند. وقتی خاص بودن دغدغه‌ای همه‌گیر باشد برای متفاوت شدن باید به دنبال خاص نبودن رفت با ادامه مقاله از مجله دلگرم همراه باشید.

این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید:آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید:به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید.در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!

چگونه دختری شیک باشم

برای دختر جذاب بودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک سرویس طلای مصنوعی پهن که خیلی برق می زند اصلاً خوب به نظر نمی رسد. سعی کنید چیزهای ساده اما کلاسیک انتخاب کنید. یک آویز بزرگ ساده الماس و یک گردنبند مروارید هرگز از مد نمی افتند. یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون:اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کنید. (از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای صورت تان استفاده نکنید. چون اغلب مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند. استفاده از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته فوق العاده است. برای لب هایتان محصولاتی که خشکی آن را از بین می برد استفاده کنید.

در نهایت آرایش کنید. هنگام روز، کلید اصلی، سادگی است. از کانسیلر جادوگر استفاده کنید که لکه ها را می پوشاند و همزمان آنها را درمان می کند. ریمل بزنید. اگر مژه هایتان به طور طبیعی فر نیست از فر مژه استفاده کنید. برای شب می توانید بیشتر آرایش کنید. مثلاً به موارد بالا خط چشم ظریفی اضافه کنید. استفاده از سایه هم صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید. یک راه آسان این است که برای صبحانه موز خرد شده و غلات، برای زنگ تفریح یا در اتوبوس یک عدد سیب، برای ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در روز آب می نوشید. اگر احساس گرسنگی کردید، قبل از خوردن هر چیز یک لیوان آب بنوشید. این کار کمک می کند که بیش از حد غذا نخورید و گاهی اوقات هم متوجه می شوید که احساس گرسنگی می کردید در حالی که واقعاً تشنه بوده اید!

راه های زیادی برای بهبود مهارت هایتان وجود دارد. یا شاید بتوانید یک زبان یاد بگیرید؛ می توانید به سراسر جهان سفر کنید و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید و مردم زیادی را می بینید که در حالت عادی نمی توانستید به خاطر زبان شان با آنها ارتباط برقرار کنید! ممکن است واقعاً در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید؛ بنابراین می توانید به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

در مواجهه با هم سن و سالان تان سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد می کند فقط به این فکر کنید که:“من به این شخص اعتماد دارم؟”، “من برای نظر آنها ارزش قائل هستم؟”، “آنها هدفی دارند؟” پس از اینکه پاسخ تمام این سوال ها “بله” بود، سعی کنید انتقادشان را به کار بگیرید. اگر پاسخ پرسش ها “نه” بود، انتقاد را نشنیده بگیرید.

ممکن است از روی حسادت شان چنین چیزی گفته باشند. در نهایت به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید. اگر آن شخص نمی تواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد. چشم هایتان را باز کنید تا مرد ایده آل تان را پیدا کنید. هرگز نمی دانید، اما او ممکن است در جایی که کمترین احتمال را می دهید پنهان شده باشد!

نظر شما در مورد “جذاب” بودن ممکن است با شخص دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین باید سعی کنید از نظر “خودتان” جذاب باشید، نه چیزی که دیگران می گویند جذاب است.

یاد بگیرید چگونه ریلکس کنید. منظور از کول بودن به این معنا نیست که شما فعال باشید و با دیگران صبحت و یا چت کنید، منظور این است که شما در ابتدا برای خودتان وقت بگذارید بعنوان مثال یک دوش آب گرم و یا گوش دادن موسیقی که به شما احساس آرامش دهد .

سعی کنید شاد باشید. برای شاد بودن دلایل بسیار خوبی وجود دارد. داشتن دوستان خوب و کسانی که به شما حس خوبی میدهند میتوانند باعثت شادی برای شما باشند .

دختر جذاب خلاصه در یک اتاق خوب داشتن است. اجازه ندهید که اتاقتان بیش از حد کثیف باشد . لازم نیست اتاقتان از تمیزی برق بزند . مثلا میتوانید با چسباندن یک پوستر سبک خود را نشان دهید

بیرون بروید و با مردم واقعی ملاقات داشته باشد . از کامپیوتر و فضای مجازی فیس بوک ، مای اسپیس و … بیش از حد استفاده نکنید . سعی کنید از صحبت کردن چهره به چهره استفاده کنید تا پیام و ایمیل فرستادن . زمان خود را بیشتر صرف دوستان واقعی کنید تا دوستان مجازی.

گوش دادن موسیقی . همه موسیقی را دوست دارد و شما ممکن است سبک خاصی از موسیقی علاقه داشته باشید . سعی کنید موسیقی مورد علاقه تان را با دیگران به اشتراک بگذارید اصلا نگران نباشید که ممکن است کسی از موسیقی که شما گوش میدهید خوشش نیاید.

سعی کنید با همه به خوبی رفتار کنید . البته این موضوع به این معنا است که فقط با دوستانتان به خوبی رفتار کنید به هرکسی با آن در ارتباط هستید محبت کنید.

در این رابطه بیشتر یدانید:

چگونه یک زن جذاب باشیم؟

چگونه جذاب باشیم و دیگران را مجذوب خود کنیم؟

چگونه یک مرد جذاب باشیم؟

تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری

چگونه دختری شیک باشم

 

عادات زنان شیک پوش ! زنان شیک پوش همواره مد و فشن را تعقیب می کنند اما ترجیح می دهند بر اساس سلیقه و فرم ظاهری بدنشان لباس بپوشند و سبک خود را به وجود آورند در این مطلب با 10 عادت روزانه زنان شیک پوش آشنا می شویم.

همه ی ما شاید این جمله را زیاد شنیده باشیم ولی به آن عمل نکرده باشیم .تمام زنان شیک پوش این کار را انجام می دهند ما چرا انجام ندهیم؟ به جای اینکه صبح زود با استرس از خواب پا شده و هر چه دم دستمان بود را بپوشیم می توانیم از شب قبل لباس های خود را آماده کنیم.ست کردن و آماده کردن لباس ها 10 دقیقه از وقت شما را می گیرد پس برای شیک بودن دست به کار شوید.

قبل خارج شدن از خانه جهت حاضر شدن وقت کافی بگذارید .وقت جهت اتو زدن لباس هایتان ,تمیز کردن کفش و……..زیرا یک خانم شیک همیشه ظاهری آراسته و مرتب دارد.

چگونه دختری شیک باشم

برای شیک بودن فقط کافی است فرم و شکل ظاهری بدنتان را بشناسید و با توجه به آن لباس بپوشید رعایت این نکته تاثیر بسزایی در شیک بودن شما دارد.

برای اینکه بتوانید استایل و سبک خودتان را پیدا کنید در مرحله اول باید مد و استایل روز دنیا را تعقیب کنید و با توجه به آن برای خود استایل انتخاب کنید و همواره شیک و به روز باشید.

شما با یک تیپ بهاری و تابستانی به بیرون می روید ناگهان باران به شدت شروع به باریدن می کند برای اینکه غافلگیر نشوید همیشه قبل از خارج شدن از خانه وضعیت هوا را کنترل کنید امروزه با پیشرفت تکنولوژی شانس این را دارید که هوای کل شبانه روز را کنترل کنید.

برای مثال لباس پوشیدن شما برای یک ملاقات کاری باید متفاوت باشد با لباس پوشیدن شما برای رفتن به یک مهمانی .

یکی از نکات مهم در شیک بودن انتخاب اکسسوری مناسب است .انتخاب عینک,کیف,زیور آلات و شال مناسب می تواند شیک بودن شما را چند برابر کند.

همان طور که می دانید پا قلب دوم انسان است .کفشی انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، زیبا و شیک باشد و مناسب آن فصل باشد.

مهمترین نکته برای شیک بودن علاوه بر زیبایی و ظاهر کفش نحوه راه رفتن با کفش پاشنه بلند است.شما اگر زیباترین کفش پاشنه بلند دنیا را هم پوشیده باشید ولی نتوانید با آن راه بروید شیک بودن خود را زیر سوال می برید.اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که علاقه زیادی به کفش پاشنه بلند دارید می توانید از کفش هایی با پاشنه های یکسره استفاده کنید که جزو مد سال می باشند.

شما لباس مورد علاقه ی خود را پوشیده اید و آماده خارج شدن از منزل هستید یکدفعه متوجه لک کوچک بر روی لباس خود می شوید خونسرد باشید و لباس جایگزین خود را بپوشید.

راجر مور بازیگر مشهور سری فیلم های جیمز باند در سن ۸۹ سالگی درگذشت.

شبکه های اجتماعی به کمک حادثه دیدگان حمله تروریستی منچستر آمدند !

بررسی قسمت دوم انیمه ناکجاآباد موعود The Promised neverland: حرکت…

سلام به همه ناکاما های وارونه و طرفداران بخش انیمه مخصوصا بررسی انیمه…

انیمیشن وولف واکرز Wolfwalkers با مرور 5 دلیل برای تماشای…

*راوی: اظهار یک تراژدی که برای ۱۳ سال کسی آن…

طی بررسی آزمون اخلاقی هوش مصنوعی اتومبیل ‌های خودران، می‌فهمیم…

هوش مصنوعی کاسپین شیوع کرونا در مناطق را پیش بینی…

هوش مصنوعی خودکفا بالاخره تولید می شود؟ هوش مصنوعی خودکفا…

هوش مصنوعی محدود زیر ذره بین … هوش مصنوعی محدود…

در این مطلب هرآنچه نیاز دارید در مورد موسیقی درمانی…

موسیقی متن انیمه مدرسه قهرمانی من My Hero Academia فراتر…

آلبوم موسیقی در روزهای بارانی! نوشیدن قهوه و گوش کردن…

موسیقی متن انیمه شیطان کش: تیغه شیطان Demon Slayer: Kimetsu…

تاثیر رژیم غذایی بر ذهن و سلامت روان در این…

فیلم درمانی یا سینما درمانی فیلم درمانی یا سینما درمانی…

در این مطلب هرآنچه نیاز دارید در مورد موسیقی درمانی…

در این مطلب راهکارهای کمک به نوجوان افسرده را شرح…



نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


نام‌کاربری


ایمیل

تأیید ثبت نام برای شما ایمیل خواهد شد.

چگونه دختری شیک باشم


چگونه دختری شیک باشم
چگونه دختری شیک باشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *