چگونه در پسرخوانده قهرمان بگیریم

 
helpkade
چگونه در پسرخوانده قهرمان بگیریم
چگونه در پسرخوانده قهرمان بگیریم



کلیه مسئولیت ویدیو های منتشر شده با منتشر کننده آن می باشد
دیدوبین @ 2019

فیلم و سریال



کلیه مسئولیت ویدیو های منتشر شده با منتشر کننده آن می باشد
دیدوبین @ 2019

فیلم و سریال

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a
web browser thats

supports HTML5 video

(حق نشر رعایت شده پاک نکن اپارات) لایک و نظر فراموش نشه

برای ارسال نظر می توانید با حساب گوگل خود وارد شوید.

این فیلد اجباری است.


موسیقیDownloads-icon

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a
web browser thats

supports HTML5 video

(حق نشر رعایت شده پاک نکن اپارات) لایک و نظر فراموش نشه

برای ارسال نظر می توانید با حساب گوگل خود وارد شوید.

این فیلد اجباری است.


موسیقیDownloads-icon

(حق نشر رعایت شده پاک نکن اپارات) لایک و نظر فراموش نشه

پسرخوانده همچنان بهترین است اما لایق جایزه بهترین پشتیبانی ویگما 2020 نبود

ویجیاتو >> اخبار و مقالات >> چرا بسیاری از کاربران پسرخوانده از این بازی ناراضی هستند؟چگونه در پسرخوانده قهرمان بگیریم

پسرخوانده بیشترین بازی موبایلی‌ای محسوب می‌شود که من در تمام عمرم بازی کردم. شخصیت‌های جالب و استراتژی‌های متفاوتی که می‌توان برای پیروزی در این بازی در نظر گرفت همگی باعث می‌شوند در مدتی کوتاه به تجربه پسرخوانده اعتیاد پیدا کنید.

البته پسرخوانده کمبودهای مهمی دارد که باعث شد پس از مدتی از شور و هیجان من برای ادامه دادن این بازی کاسته شود. مشکلاتی که اشاره به آن‌ها را می‌توان در صفحه پسرخوانده در اینستاگرام، گوگل‌ پلی و کافه بازار پیدا کرد و من در این مطلب قصد دارم مهم‌ترین آن‌ها را بازتاب دهم.

پسرخوانده بدنه خوب و سرگرم‌کننده‌ای دارد که می‌تواند برای مدت خوبی شما را هیجان‌زده نگه دارد. اما به عنوان یک کاربر قدیمی‌ یکی از مشکلاتی که با آن روبرو خواهید شد کمبود محتوای جدید برای بازی است. تعداد قهرمان‌هایی که طی سال به پسرخوانده اضافه می‌شوند بسیار کم است و بیشتر محتوای جدید بازی در آپدیت‌های اخیر به اضافه شدن لباس‌های جدید برای قهرمانان اختصاص داشت. موضوعی که باعث شده بسیاری از کاربران پسرخوانده در صفحه اینستاگرام بازی نسبت به کمبود قهرمان و محتوای جدید برای بازی اعتراض داشته باشند.

جدیدترین قهرمان بازی «خلیل جنی» است که در زمان آمدنش به پسرخوانده به خاطر نحوه مبارزه متفاوت و قدرت‌های جالبش مثل دفاع کردن با دو تبر، مورد توجه عده زیادی از کاربران قرار گرفت. در آن زمان بسیاری از کاربرها سعی کردند با باز کردن صندوق‌های متعدد و هزینه کردن پول خلیل را به ترکیب خودشان اضافه کنند اما مدت کوتاهی بعد از اضافه شدن خلیل جنی، استودیو پاییزان با دادن یک آپدیت انرژی مورد نیاز برای یکی از توانایی‌های خلیل را افزایش داد و همین قضیه هم باعث شد استفاده از این کاراکتر دیگر برای بسیاری به‌صرفه نباشد.

منبع اصلی به دست آوردن سکه در پسرخوانده بازکردن صندوقچه‌های بزرگ است و برای رسیدن به تعداد مناسب از این صندوق‌چه‌ها باید پول خرج کنید. اگر نخواهید چنین کاری را انجام دهید، با توجه به آن که بعد از ده دست پیروزی هم سکه به دست نمی‌آورید، بعد از مدتی از روند کند پیشرفت در بازی خسته خواهید شد.

به همین دلیل بود که وقتی متوجه شدم پسرخوانده جایزه «بهترین بازی در حال پشتیبانی» جشنواره ویگما را برد، حسابی شوکه شدم. پسرخوانده را شاید بتوان یکی از بهترین بازی‌های ایرانی تاریخ دانست اما به هیچ عنوان پشتیبانی بازی در سال گذشته نتوانسته بود رضایت کاربران را به دست آورد و همین قضیه را به راحتی می‌توان با پرسیدن نظر کاربران قدیمی این بازی متوجه شد. شاید اگر مانند دیگر بازی‌های کارتی شناخته شده شاهد آپدیت سریع‌تر پسرخوانده با محتوای جدید باشیم این بازی بتواند برای مدت بسیار طولانی‌تری در صدر محبوب‌ترین بازی‌های ایرانی باقی بماند.

یکی از خواسته‌های مهم کاربران پسرخوانده که مدتی برای آن منتظر ماندند، اضافه شدن قابلیت جنگ بین کلن‌ها به بازی بود که بعد از انتظاری نسبتا طولانی رخ داد. پیش از این آمدن کلن وارز، اتحادها به جز اجاره قهرمان کاربرد دیگری نداشتند و تنها هابی بودند تا کاربران بتوانند با دوستانشان بازی دوستانه را تجربه کنند. حال و سرانجام که این اتفاق رخ داده، انتظار می‌رود با در نظر گرفتن جایزه‌های درست و حسابی برای جنگ بین اتحادها، کاربران بیشتر از گذشته به سپری کردن وقت در پسرخوانده علاقه نشان دهند.

چالش‌های بازی هم بعد از مدت کوتاهی تکراری می‌شوند و بعضی از آن‌ها هم اصلا کاربردی نیستند. برای مثال چالش حذف قهرمان که در آن شما در صورت مرگ یک قهرمان در یک دست بازی آن را برای دست بعد از دست می‌دهید باعث می‌شود که در دست پنجم ششم دیگر به قهرمان‌های آپگرید شده خود دسترسی نداشته باشید و همین موضوع هم باعث خواهد شد تا به سرعت در مبارزات شکست خورده از چالش خارج شوید.

شاید بخش‌های جدید برای بازی، مثلا امکان جابجایی توانایی‌ها میان قهرمان‌ها یا حالت دو یا چهار قهرمانه برای بازی بتواند تنوع بیشتری به پسرخوانده اضافه کند. مثلا فکرش را بکنید که هر دست حریف مقابل شما بتواند یکی از توانایی‌های کارت‌هایی که انتخاب کردید را انتخاب کند و شما هم چنین کاری را با کارت‌های او انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

حالا که پسرخوانده به یکی از نمادهای ویدیو گیم ایران تبدیل شده و جدا از بازارهای جهانی اخیرا به مارکت چین هم راه پیدا کرده است، به نظرم استودیو پاییزان باید با حمایت جدی از پسرخوانده، انتشار محتوای جدید برای بازی و توجه بیشتر به نظرات کاربران بتواند برای سال‌های بیشتری ما را برای مبارزه بین اژدر ناکوت، کامبیز پستونک و ننه‌جون با شاپور گاپوش، حیفا کژدم و شراره کینه‌توز هیجان‌زده نگه دارد.

تماشا کنید: ویجیاتو – ضربه سنگین قطع اینترنت به گیم ایران

در بازار ایران چه هدست‌های باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای وجود دارند؟

سریال WandaVision برای پاسخگویی به انتظارات طراحی نشده است!

چگونه در پسرخوانده قهرمان بگیریم
چگونه در پسرخوانده قهرمان بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *