مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز

 
helpkade
مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز
مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز

4 – 83 19 30 32 71 98+

02 13 739 0917 و 14 10 633 0917

fatemeh.khoshkho@gmail.com

خانم فاطمه خوشخو، مدیریت مؤسسه حقوقی دادآفرینان همای پرنیان، وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، وکالت در دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، چک، ثبتی و …، ثبت انواع شرکت و موسسه، انواع صورت جلسات، امور دارایی و حسابداری، بازدید شما از هماثبت را تقدیر می نماید.

جهت تعیین وقت ملاقات و مشاوره با مدیریت مجموعه، قبل از مراجعه با دفتر تماس حاصل فرمایید.مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز

دیگر برای ثبت شرکت مثل گذشته از رفت و آمد های اداری خسته کننده خبری نیست، تمامی فرآیند ثبت شرکت در دادآفرینان بصورت الکترونیکی انجام می گیرید یعنی کافیست از مدارک خود عکس بگیرید و از طریق سامانه ما ارسال نمایید.

موسسه حقوقی دادآفرینان همای پرنیان دارنده رتبه نخست ثبت شرکت و ثبت برند در ایران با 10 سال سابقه ضمانت ثبت در کمترین زمان ممکن را به شما خواهد داد، همچنین در صورت درخواست امکان ثبت فوری شرکت نیز وجود خواهد داشت.

در ابتدای تماس با موسسه، تمامی هزینه ها و زمان انجام درخواست ثبت شرکت شما از همان ابتدا به شما شفاف گفته خواهد شد، با کمی تحقیق متوجه زمان و هزینه های کم موسسه ما نسبت به سایر موسسات خواهید شد.

موسسه حقوقی داد آفرینان همای پرنیان از معدود موسسات ثبت شرکت می باشد که در آن مشاوره و انجام امور تماما توسط وکیل پایه یک دادگستری زبده و متخصص در امور مختلف ثبتی مانند ثبت برند و ثبت شرکت و … انجام می گیرد.

کافیست درخواست خود را ثبت کنید، از ما مشاوره بگیرید و اطلاعات کسب کنید، مدارک خود را به صورت عکس و یا فایل ارسال کنید، میزان هزینه را از طریق سایت آنلاین پرداخت کنید و در زمان موعد سرویستان را تحویل بگیرید.

دادآفرینان همای پرنیان در مسیر 10 ساله خود به لطف خداوند متعال تاکنون موفق به ثبت بیش از صدها شرکت، برند، موسسه و مجوز شده است و خدا را شاکر هستیم که تاکنون به تعداد انگشتان یک دست مشتری ناراضی نداشته ایم.

شرکت سهامی‌عام، شرکتیست بازرگانی حتی اگر علت فعالیت آن، انجام امور بازرگانی نباشد که سرمایه‌‌ی اولیه آن به سهم های متعدد تقسیم‌ می شود که بخشهایی از این سرمایه از طرق مختلف مانند فروش سهم به عموم مردم تأمین‌ می‌شود. در شرکت سهامی‌ عام، تعداد افراد سهام‌ دار نبایستی از سه نفر کمتر باشد و مسئولیت افراد سهام دار، محدود به مبلغ سهام آنها می شود. در ثبت شرکت سهامی عام، عبارت «شرکت سهامی عام» می بایستی حتما قبل از نام شرکت یا بعد از آن، بدون هیچ فاصله یا واسطه ای با نام شرکت در تمامی اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طرزی خوانا قید شود. برای ثبت شرکت سهامی عام موسسین در ابتداری ثبت شرکت ها می بایستی حداقل ۲۰ درصد از سرمایه را شخصا تعهد و حداقل 35 درصد از مبلغ تعهدی را در حسابی بنام شرکت سهامی عام در شرف تاسیس نزد یکی از بانک‌ها سپرده گذاری نمایند.

شرکت سهامی خاص، شرکتی است از انواع شرکت های سهامی که بین سه نفر یا بیشتر تشکیل می شود و سرمایه آن به سهام تقسیم می شود. بدین معنی که ثبت شرکت سهامی خاص با حضور حداقل ۳ فرم سهام دار (موسس) به صورت حقیقی یا حقوقی تشکیل میشود که در آن اعضای هیئت مدیره حتما می بایست باید از افراد سهام دار باشند. در ثبت شرکت سهامی خاص حداقل سرمایه در نظر گرفته شده ای که باید توسط موسسین تامین گردد یک میلیون ریال است. همچنین برای تامین سرمایه نیازی به صدور اعلامیه پذیره نویسی برخلاف ثبت شرکت سهامی عام نمی باشد و سرمایه توسط اعضا به تفکیک تامین خواهد گردید. پیش از ثبت شرکت سهامی خاص می بایست حداقل ۳۵٪ از سرمایه شرکت در حسابی به نام شرکت در آستانه ی تاسیس واریز شود. لازم به ذکر است که شرکت سهامی خاص را می‌توان پس از طی مراحلی به شرکت سهامی عام تبدیل نمود.

شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است. برای ثبت شرکت مسئولیت محدودحداقل سرمایه می بایست یکصد هزار تومان باشد. لازم به ذکر است که بر خلاف ثبت شرکت سهامی خاص این مبلغ به هیچ حسابی واریز نخواهد شد.بر طبق قانون ثبت شرکت در نام شرکت می بایست حتما عبارت (با مسئولیت محدود) ذکر شود و همچنین نام شرکت نمی بایست متضمن نام هیچ یک از اعضاء باشد در غیر این صورت فرد شریکی که نام او در نام شرکت قید شده در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن را در شرکت تضامنی خواهد داشت.سرمایه شرکت مسئولیت محدود با توجه به رویه شرکت و موضوع فعالیت آن تعیین می شود. و قانونا بایستی به گونه ای تعیین شود که با گستره فعالیت شرکت همخوانی داشته و اصطلاحا محکمه پسند باشد

شركت تضامنی از جمله شركتهای شخصی محسوب می شود و شخصيت افراد شریک نقش بسيار مهمي در اين نوع شركت ايفا مي نمايد بدین صورت که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود. اگر دارایی شرکت برای ادای تمام قروض کافی نباشد؛ هر یک از افراد شریک مسئول پرداخت تمام قروض شرکت خواهد بود. هر تصمیمی که بین شرکاء برخلاف این موضوع، ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث، کان لم یکن خواهد بود. در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» ‌و حداقل اسم یک نفر از شرکاء ذکر شود. ثبت شركت تضامنی وقتي صورت می پذیرد كه تمام سرمايه نقدی پرداخت و سهم شراکت غير نقدی نيز ارزيابی و تسليم شده باشد.

شرکت های تعاونی بسته به نوع فعالیت شامل دو دسته می باشند: 1- شرکت تعاونی تولید، که در زمینه کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنعات، معدن، عمران شهری و روستایی و عشایری فعالیت دارند. 2- شرکت تعاونی توزیع: که فعالیت اصلی آن تهیه و توزیع کالا، مسکن، خدمات و سایر نیازمندی های اعضاء می باشد. البته می توان در ثبت شرکت تعاونی تعداد موضوع و نوع موضوع فعالیت را با ارائه طرح پیشنهادی افزایش داد. در ثبت شرکت ها ی تعاونی نیز از نظر عضویت نیز به دو دسته تقسیم می شوند: 1-ثبت شرکت تعاونی عام، که عضویت در آن برای همه آزاد می باشد و برای تامین سرمایه، باید سهام آن را به عموم عرضه کنند. 2- ثبت شرکت تعاونی خاص، که عضویت در آن برای افراد و گروه های خاصی آزاد می باشد مانند کارگران، کشاومرزان، دانشجویان، ایثارگران و زنان مشاغل خاص. بنابراین تعاونی کسانی که واجد شرایط هستند را باید به عنوان عضو انتخاب کند و شامل هیچ محدودیتی نیز نمی شود.

برخی ثبت تغییرات شرکت در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده و بعضی در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می باشد. آن دسته از مواردی که فقط در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد مواردی از قبیل: انحلال شرکت، افزایش سرمایه ، کاهش سرمایه، ورود شریک یا شرکا، خروج شریک یا شرکا، تغییرنام شرکت، تغییرموضوع شرکت، الحاق به موضوع شرکت، تغییر آدرس شرکت، تغییر دارندگان حق امضا، تبدیل سهام شرکت ها، نقل و انتقال سهام (درسهامی خاص) می باشد و به طور کلی تغییر کلیه مواردی که دراساسنامه وجود دارد درصلاحیت مجمع فوق العاده می باشد.

نام یا عنوانی که فرد تاجر تحت آن نام و علامت تجارت می کند برند محسوب می شود. برند یا نام تجاری چنانچه بر طبق قانون ثبت شود حمایت قانونی می شود. ثبت علامت تجاری بر طبق ماده 576 قانون تجارت اختیاری بوده و پس از ثبت برند هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نمی تواند از آن برند استفاده نماید. برند یا نام تجاری قابل انتقال بوده و به وراثت نیز می رسد. مدت اعتبار ثبت برند و نام تجاری 10 سال می باشد. علامت تجاری، علامتی است که برای مشخص کردن و معرفی کالاها و محصولات بکار می رود و شامل نقش یا تصویر یا رقم یا حرف یا عبارت یا مهر و … می شود و امتیازی است برای تشخیص کالایی از کالای دیگر.

شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروش و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود. در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده میگیرد، بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.مدارک مورد نیاز جهت ثبت شعبه:1-گواهی ثبت شرکت خارجی2-اساسنامه شرکت3-آخرین تغییرات شرکت4-آخرین گزارش مالی تایید شده شرکت5- تنظیم وکالتنامه ای که طی آن به مدیر شعبه وکالت داده شده باشد که می تواند شعبه ای در ایران به ثبت برساند و حدود اختیارات مدیر شعبه نیز در وکالتنامه به تفصیل درج شده باشد.

لطفا منتظر بمانید

 

ثبت شرکت در شیراز یکی از خدمات تخصصی و ویژه ای است که توسط کارشناسان باتجربه و متخصص موسسه حقوقی مشهور به انجام می رسد و مفتخریم که توانسته ایم تا حدود بسیار زیادی، رضایت متقاضیان گرانقدر ثبت شرکت در شیراز را جلب نماییم.

 

مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز

با توجه به تجارب و تخصص ما، توصیه می نماییم چنانچه تصمیم به ثبت شرکت در شیراز یا هر شهر دیگری از کشور عزیزمان ایران را دارید و یا تصمیم به ثبت تغیییرات شرکت، پلمپ دفاتر، ثبت برند، اخذ کد اقتصادی، ثبت طرح صنعتی، اخذ جواز تاسیس و یا خدمات دیگر ثبتی و حقوقی دارید، توصیه می نماییم قبل از هر اقدامی با کارشناسان متخصص ما در موسسه حقوقی مشهور مشاوره حقوقی داشته باشید.

 

جهت مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز، با کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی مشهور تماس بگیرید 

 

 

وقتی که نام شیراز به میان می آید قبل از هر چیز نام کوروش بزرگ و تخت جمشید، تاریخ، فرهنگ، هنر، شعر و ادب پارسی و نام شعرای بزرگ و مفاخیر ادبی ایران همچون حافظ، سعدی، جهان ملک خاتون و غیره به ذهن می رسد.

 

شیراز که به شهر باغ و گل و بلبل معروف است در مرکز استان فارس قرار گرفته و یکی از کلانشهر های مهم و مهاجرت پذیر و از جاذبه های مهم و مشهور گردشگری ایران است که همه ساله میزبان توریست های بسیاری از اقصی نقاط ایران و جهان است.

 

شیراز دارای جاذبه های فرهنگی، هنری، تاریخی، ادبی و طبیعی فراوانی است که از مهمترین جاذبه های آن می توان به تخت جمشید با آن عظمت مسحور کننده، محوطه تاریخی پاسارگاد، شهر تاریخی و باستانی دارابگرد، شهر تاریخی ایزدخواست، آرامگاه حضرت حافظ، آرامگاه سعدی، آرامگاه شاهچراغ، آرامگاه آبش خاتون، روستای دوران، مسجد وکیل، مسجد نصیرالملک، دروازه شیراز، بازار وکیل شیراز، دروازه قرآن شیراز، قار کان گوهر، قار شاپور، قار وراء، باغ نارنجستان قوام، باغ دلگشا، باغ ارم، باغ جهان نما، باغ عفیف آباد، بازار قیصریه لار، بقعه سید الحرمین، کاوانسرای شاه عباسی سیوند، آتشکده کاریان، آتشکده دارابگرد، آتشکده اردشیر، آتشکده آذرخش، حمام وکیل شیراز، عمارت کلاه فرنگی شیراز و بسیاری از اماکن و گنجینه های تاریخی و فرهنگی دیگر.

 

 

از آنجائیکه شهر شیراز به عنوان یکی از قطب های گردشگری ایران همه ساله و در طول سال میزبان گردشگران بسیاری از ایران و جهان است و گردش مالی بالایی در این شهر جریان دارد و همچنین شرکت ها، موسسات و سازمان ها مهم و مختلفی در این شهر به فعالیت می پردازند که همکاری با آنها به عنوان یک فرصت خوب تلقی می شود، ثبت شرکت در شیراز دارای جذابیت های زیادی است.

 

 

۱- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۲- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۵- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۶- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید)

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

 

پس از شرکت با مسئولیت محدود ، بیشترین آمار ثبت شرکت در شیراز به ثبت شرکت سهامی خاص اختصاص دارد و در ادامه به شرح مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص می پردازیم:

 

۱- دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت

مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز

 

۲- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۳- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۴- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۵- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید).

 

۶- اصل فیش بانکی و اصل گواهی بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و سپرده گذاری حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت در حساب مذکور

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

 

در پایان لازم به ذکر است چنانچه تصمیم به ثبت شرکت در شیراز و یا هر شهر دیگری از ایران عزیز را دارید و یا تصمیم به ثبت صورتجلسه تغییرات و تصمیمات شرکت خود را دارید و نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید به راحتی ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور از راهنمایی و مشاوره کارشناسان باتجربه و متخصص ما بهره مند گردید.

 

 

ثبت شرکت در همدان   ثبت شرکت در همدان از خدمات ویژه ثبتی است که توسط کارشناسان ب…

امتیازات ثبت شرکت چیست؟ ثبت شرکت مشاوره رایگان ثبت شرکت در شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *