رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

 
helpkade
رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی
رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

داوطلبان عزیز برای ورود به برخی از رشته ها می توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام نمایند. امکان ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی برای برخی از گروه های آزمایشی وجود خواهد داشت. در پاسخ به این سوال که آیا بدون دیپلم می توان وارد دانشگاه شد؟ باید بگوییم خوشبختانه بله. امکان ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی برای دو ترم مهر و بهمن وجود خواهد داشت.

 

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی  بصورت الکترونی و انتخاب رشته با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد – ایران تحصیل تماس بگیرید و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099072952 پاسخگویی : ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل.

 

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی از جمله مسائلی است که ذهن دانش آموزان را به خود مشغول نموده است. لازم است به این نکته اساسی توجه کنیم که دانشگاه های غیر انتفاعی ، پیام نور ، سراسری ، علمی کاربردی با مدرک دیپلم امکان ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را فراهم نموده است. در ضمن به اطلاع داوطلبان می رسانیم که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط از درگاه ثبت نام azmoon.org امکان پذیر است.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی برای همه ی متقاضیان ادامه تحصیل در این دانشگاه فراهم شده است و دانش آموزان می توانند با مدرک دیپلم برای ثبت نام در بعضی از رشته ها اقدام کنند ولی باید گفت که برای ثبت نام در رشته های پرمتقاضی نیازبه مدرک پیش دانشگاهی است در ادامه به مدارک مورد نیاز ثبت نام با مدرک دیپلم و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی می پردازیم.

 

 

هر ساله دانشگاه آزاد برای جذب دانشجویان برای دوره های کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته در رشته های متنوعی داوطلبان را پذیرش می نماید. لیست مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  برای هر مقطع مختلف می باشد. هر ساله بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ، داوطلبان  متقاضی تحصیل در دانشگاه های آزاد برای ورود به دانشگاه سوال های فراوان و متنوعی را از مشاوران ما خواهند داشت.

از سوال های رایج می توان به چگونگی شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی و مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های ، آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، سراسری می باشد شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی که در مدارس هنرستان مدرک دیپلم را اخذ نموده اند فراهم است و این داوطلبان می توانند در مقاطع کاردانی به صورت پیوسته و در مقاطع کارشناسی پیوسته در بعضی از رشته ها شروع به تحصیل کنند.

اما آن دسته از دانش آموزانی که در گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی تحصیل کرده و مدرک دیپلم دارند می توانند در مقاطع کاردانی به صورت ناپیوسته و مقاطع کارشناسی به صورت ناپیوسته و پیوسته تحصیل کنند برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید در ادامه به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اشاره خواهیم نمود.

به شما توصعه می شود برای آگاهی بیشتر و اطلاع دقیق و به روز شده وارد کانال تلگرامی ایران تحصیل شوید.

مطالب مفید :

ورود به سامانه اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد

اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

دانشگاه آزاد های پذیرنده پزشکی – azmoon.org

رشته های بدون کنکور پزشکی

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه آزاد 98

 شرایط دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد 

 شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

 

 

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی مطالبی را به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که مایل به ثبت نام دانشگاه دولتی بدون پیش دانشگاهی  می باشید، می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید. مشاوران ما شما را به صورت کامل در رابطه با نحوه پذیرش رشته های بدون پیش دانشگاهی دانشگاه آزاد راهنمایی خواهند نمود.

فراخوان ثبت نام برای دانشگاه آزاد در سامانه این دانشگاه قرار خواهد گرفت. همچنین می توانید در کانال تلگرامی ایران تحصیل نیز عضو شوید.

 

بله. راه ورود به برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تنها با استفاده از مدرک دیپلم خواهد بود.

 

دانشگاه علمی کابردی برای ثبت نام و پذیرش در تمامی رشته ها محدودیتی در این زمینه قرار نداده است.

سلام من چن تا از درسای پیش دانشگاهیم و قبول نشدم رشتم تجربیه میخواستم بدونم امسال امکانش هست که برم دانشگاه؟؟؟

سلام شما می توانید جهت اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی هرساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته براساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو میکند . داشتن مدرک دیپلم برای کاردانی وهمچنین مدرک کاردانی برای کارشناسی جز مدارک اصلی برای ثبت نام میباشد . شرایط ثبت نام برای ادامه تحصیل برای متقاضیان دارای دو شرایط عمومی و اختصاصی میباشد ، جهت شرایط عمومی :

۱) داوطلب باید اعتقاد به دین اسلام داشته باشد

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

۲) داوطلب متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب رشته کند

۳) داوطلب مشکل اخلاقی و انضباطی در طی تحصیل یا در محیط شغلی نداشته باشد

۴) عدم فعالیت افراد در گروه های ضد جمهوری اسلامی ،

شرایط اختصاصی : برای شرکت در دوره کاردانی ، داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید ، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوان ثبت نام به عمل آورد ، یعنی داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند میتوانند به راحتی در این دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند . برای ثبت نام دوره کارشناسی این دانشگاه نیاز به مدرک کاردانی  یا فوق دیپلم دارد . ارائه مدرک کاردانی زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات میباشد وبرای ثبت نام کارشناسی معتبر میباشد ، داوطلبان در صورت انتخاب رشته غیر مرتبط با عنوان مدرک فارق التحصیلی خود ، باید دروس پیش نیاز بگذرانند .

پذیرش دانشجو بر اساس  شرط معدل میباشد . امکان ادامه تحصیل همزمان دو رشته در دو مقطع در این دانشگاه امکان پذیرنیست در صورت تمایل ادامه تحصیل دو رشته باید به صورت غیرحضوری انجام دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .      

  

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه سایت سازمان سنجش و یا سایت آموزش دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است . برای شرکت در این دانشگاه در مقطع کاردانی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی را دانلود کرده و سپس اقدام به پذیرش کنید . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست داوطلبان میتوانند بدون دوره پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند . رشته های علمی کاربردی در چهار زمینه تقسیم میشوند . رشته های کشاورزی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  فرهنگ و هنر بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های مدیریت وخدمات اجتماعی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  صنعت بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

است . شما عزیزان میتوانید بدون مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید .

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش منتشر شده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی است که در رشته فنی وحرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند وحتی افرادی که رشته ریاضی و تجربی و انسانی دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند ، تنها محدودیتی که برای این افراد هست این است که نمیتوانند درهر رشته و در هردانشگاهی ثبت نام کنند .

مقطع کاردانی پیوسته تنها مدرکی است که بدون مدرک پیش دانشگاهی ارائه میشود . مقطع کاردانی پیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ویا دیپلم نظام قدیم دارد ، کاردانی پیوسته براساس سوابق تحصیلی میباشد. جهت آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و همچنین  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  همیشه سوال بسیاری از داوطلبین متقاضی تحصیل بدون آزمون بوده است . مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی بدین صورت میباشد که داوطلب ابتدا باید از زمان ثبت نام  آگاه باشد  و پس آن دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کند ، سپس دفترچه ثبت نام را بخوبی مطالعه کرده ، داوطلب پس از آشنایی با شرایط واصول پذیرش دانشجو به صورت اینترنتی ثبت نام و اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مورد نظر میکند .

برای بدست آوردن راهنمایی بیشتر درباره مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی وهمچنین مدارک  لازم برای ثبت نام در این دانشگاه میتوانید به یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید یا از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی همه سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی و کارشناسی و در دوره مهرماه دانشگاه علمی کاربردی  از ۲۷ مرداد ماه آغاز و داوطلبان یک هفته فرصت دارند ثبت نام کنند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی در نیمترم تحصیلی بهمن ماه ازنیمه اول بهمن ماه آغاز میشود و برای ثبت نام مقطع کارشناسی در بهمن ماه پس از اتمام زمان قید شده برای ثبت نام دوره کاردانی میباشد .

داوطلبان برای ثبت نام مقطع کاردانی تنها ۳۰ رشته را میتوانند انتخاب کنند و در مقطع کارشناسی مجاز به انتخاب ۲۰ رشته میباشند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

در دانشگاه جامع علمی کاربردی  در مقطع کاردانی حداکثر ۳۰ رشته و درکارشناسی حداکثر ۲۰ رشته میتوان انتخاب کرد . دراین دانشگاه تعداد رشته های کاردانی بیشتر از کارشناسی میباشد . این دانشگاه چند هدف را دنبال میکند که یکی از آنها کمک به افراد شاغل برای پرورش مهارت وتخصص در بازار کار و همچنین کمک به  افرادی که فاقد پذیرش در دانشگاه های سراسری شده اند است . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان مقررشده  دانشجو  ثبت نام نمیکند.

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در تحصیلات متقاضیان کنکوری تاثیر بسزایی داشته است و بستره مناسبی برای رشد علمی افراد در اجتماع است ،  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد از همه رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند ، به دلیل تنوع رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی و همچنین شهریه کم آن نسبت به دانشگاه های دیگر مورد علاقه بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام شده است . شما کاربران میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و هرگونه مشاوره تحصیلی  با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه  تماس برقرار کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه رشته هایی پذیرش دارد؟

دانش آموختگانی که به هر دلیلی موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نشده اند دانشگاه علمی کاربردی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید در رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام به عمل آوردید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه گرایش هایی است؟

 گرایش ها شامل ۴ گروه عمده کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی کی است؟ 

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در نیمه اول بهمن ماه هرساله از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟

رشته های پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

شرایط معافیت تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی هرساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته براساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو میکند . داشتن مدرک دیپلم برای کاردانی وهمچنین مدرک کاردانی برای کارشناسی جز مدارک اصلی برای ثبت نام میباشد . شرایط ثبت نام برای ادامه تحصیل برای متقاضیان دارای دو شرایط عمومی و اختصاصی میباشد ، جهت شرایط عمومی :

۱) داوطلب باید اعتقاد به دین اسلام داشته باشد

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

۲) داوطلب متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب رشته کند

۳) داوطلب مشکل اخلاقی و انضباطی در طی تحصیل یا در محیط شغلی نداشته باشد

۴) عدم فعالیت افراد در گروه های ضد جمهوری اسلامی ،

شرایط اختصاصی : برای شرکت در دوره کاردانی ، داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید ، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوان ثبت نام به عمل آورد ، یعنی داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند میتوانند به راحتی در این دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند . برای ثبت نام دوره کارشناسی این دانشگاه نیاز به مدرک کاردانی  یا فوق دیپلم دارد . ارائه مدرک کاردانی زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات میباشد وبرای ثبت نام کارشناسی معتبر میباشد ، داوطلبان در صورت انتخاب رشته غیر مرتبط با عنوان مدرک فارق التحصیلی خود ، باید دروس پیش نیاز بگذرانند .

پذیرش دانشجو بر اساس  شرط معدل میباشد . امکان ادامه تحصیل همزمان دو رشته در دو مقطع در این دانشگاه امکان پذیرنیست در صورت تمایل ادامه تحصیل دو رشته باید به صورت غیرحضوری انجام دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .      

  

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه سایت سازمان سنجش و یا سایت آموزش دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است . برای شرکت در این دانشگاه در مقطع کاردانی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی را دانلود کرده و سپس اقدام به پذیرش کنید . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست داوطلبان میتوانند بدون دوره پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند . رشته های علمی کاربردی در چهار زمینه تقسیم میشوند . رشته های کشاورزی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  فرهنگ و هنر بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های مدیریت وخدمات اجتماعی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  صنعت بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

است . شما عزیزان میتوانید بدون مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید .

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش منتشر شده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی است که در رشته فنی وحرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند وحتی افرادی که رشته ریاضی و تجربی و انسانی دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند ، تنها محدودیتی که برای این افراد هست این است که نمیتوانند درهر رشته و در هردانشگاهی ثبت نام کنند .

مقطع کاردانی پیوسته تنها مدرکی است که بدون مدرک پیش دانشگاهی ارائه میشود . مقطع کاردانی پیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ویا دیپلم نظام قدیم دارد ، کاردانی پیوسته براساس سوابق تحصیلی میباشد. جهت آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و همچنین  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  همیشه سوال بسیاری از داوطلبین متقاضی تحصیل بدون آزمون بوده است . مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی بدین صورت میباشد که داوطلب ابتدا باید از زمان ثبت نام  آگاه باشد  و پس آن دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کند ، سپس دفترچه ثبت نام را بخوبی مطالعه کرده ، داوطلب پس از آشنایی با شرایط واصول پذیرش دانشجو به صورت اینترنتی ثبت نام و اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مورد نظر میکند .

برای بدست آوردن راهنمایی بیشتر درباره مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی وهمچنین مدارک  لازم برای ثبت نام در این دانشگاه میتوانید به یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید یا از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی همه سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی و کارشناسی و در دوره مهرماه دانشگاه علمی کاربردی  از ۲۷ مرداد ماه آغاز و داوطلبان یک هفته فرصت دارند ثبت نام کنند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی در نیمترم تحصیلی بهمن ماه ازنیمه اول بهمن ماه آغاز میشود و برای ثبت نام مقطع کارشناسی در بهمن ماه پس از اتمام زمان قید شده برای ثبت نام دوره کاردانی میباشد .

داوطلبان برای ثبت نام مقطع کاردانی تنها ۳۰ رشته را میتوانند انتخاب کنند و در مقطع کارشناسی مجاز به انتخاب ۲۰ رشته میباشند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

در دانشگاه جامع علمی کاربردی  در مقطع کاردانی حداکثر ۳۰ رشته و درکارشناسی حداکثر ۲۰ رشته میتوان انتخاب کرد . دراین دانشگاه تعداد رشته های کاردانی بیشتر از کارشناسی میباشد . این دانشگاه چند هدف را دنبال میکند که یکی از آنها کمک به افراد شاغل برای پرورش مهارت وتخصص در بازار کار و همچنین کمک به  افرادی که فاقد پذیرش در دانشگاه های سراسری شده اند است . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان مقررشده  دانشجو  ثبت نام نمیکند.

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در تحصیلات متقاضیان کنکوری تاثیر بسزایی داشته است و بستره مناسبی برای رشد علمی افراد در اجتماع است ،  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد از همه رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند ، به دلیل تنوع رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی و همچنین شهریه کم آن نسبت به دانشگاه های دیگر مورد علاقه بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام شده است . شما کاربران میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و هرگونه مشاوره تحصیلی  با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه  تماس برقرار کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه رشته هایی پذیرش دارد؟

دانش آموختگانی که به هر دلیلی موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نشده اند دانشگاه علمی کاربردی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید در رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام به عمل آوردید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه گرایش هایی است؟

 گرایش ها شامل ۴ گروه عمده کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی کی است؟ 

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در نیمه اول بهمن ماه هرساله از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟

رشته های پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

شرایط معافیت تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی هرساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته براساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو میکند . داشتن مدرک دیپلم برای کاردانی وهمچنین مدرک کاردانی برای کارشناسی جز مدارک اصلی برای ثبت نام میباشد . شرایط ثبت نام برای ادامه تحصیل برای متقاضیان دارای دو شرایط عمومی و اختصاصی میباشد ، جهت شرایط عمومی :

۱) داوطلب باید اعتقاد به دین اسلام داشته باشد

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

۲) داوطلب متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب رشته کند

۳) داوطلب مشکل اخلاقی و انضباطی در طی تحصیل یا در محیط شغلی نداشته باشد

۴) عدم فعالیت افراد در گروه های ضد جمهوری اسلامی ،

شرایط اختصاصی : برای شرکت در دوره کاردانی ، داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید ، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوان ثبت نام به عمل آورد ، یعنی داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند میتوانند به راحتی در این دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند . برای ثبت نام دوره کارشناسی این دانشگاه نیاز به مدرک کاردانی  یا فوق دیپلم دارد . ارائه مدرک کاردانی زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات میباشد وبرای ثبت نام کارشناسی معتبر میباشد ، داوطلبان در صورت انتخاب رشته غیر مرتبط با عنوان مدرک فارق التحصیلی خود ، باید دروس پیش نیاز بگذرانند .

پذیرش دانشجو بر اساس  شرط معدل میباشد . امکان ادامه تحصیل همزمان دو رشته در دو مقطع در این دانشگاه امکان پذیرنیست در صورت تمایل ادامه تحصیل دو رشته باید به صورت غیرحضوری انجام دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .      

  

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه سایت سازمان سنجش و یا سایت آموزش دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است . برای شرکت در این دانشگاه در مقطع کاردانی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی را دانلود کرده و سپس اقدام به پذیرش کنید . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست داوطلبان میتوانند بدون دوره پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند . رشته های علمی کاربردی در چهار زمینه تقسیم میشوند . رشته های کشاورزی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  فرهنگ و هنر بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های مدیریت وخدمات اجتماعی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  صنعت بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

است . شما عزیزان میتوانید بدون مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید .

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش منتشر شده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی است که در رشته فنی وحرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند وحتی افرادی که رشته ریاضی و تجربی و انسانی دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند ، تنها محدودیتی که برای این افراد هست این است که نمیتوانند درهر رشته و در هردانشگاهی ثبت نام کنند .

مقطع کاردانی پیوسته تنها مدرکی است که بدون مدرک پیش دانشگاهی ارائه میشود . مقطع کاردانی پیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ویا دیپلم نظام قدیم دارد ، کاردانی پیوسته براساس سوابق تحصیلی میباشد. جهت آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و همچنین  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  همیشه سوال بسیاری از داوطلبین متقاضی تحصیل بدون آزمون بوده است . مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی بدین صورت میباشد که داوطلب ابتدا باید از زمان ثبت نام  آگاه باشد  و پس آن دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کند ، سپس دفترچه ثبت نام را بخوبی مطالعه کرده ، داوطلب پس از آشنایی با شرایط واصول پذیرش دانشجو به صورت اینترنتی ثبت نام و اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مورد نظر میکند .

برای بدست آوردن راهنمایی بیشتر درباره مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی وهمچنین مدارک  لازم برای ثبت نام در این دانشگاه میتوانید به یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید یا از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی همه سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی و کارشناسی و در دوره مهرماه دانشگاه علمی کاربردی  از ۲۷ مرداد ماه آغاز و داوطلبان یک هفته فرصت دارند ثبت نام کنند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی در نیمترم تحصیلی بهمن ماه ازنیمه اول بهمن ماه آغاز میشود و برای ثبت نام مقطع کارشناسی در بهمن ماه پس از اتمام زمان قید شده برای ثبت نام دوره کاردانی میباشد .

داوطلبان برای ثبت نام مقطع کاردانی تنها ۳۰ رشته را میتوانند انتخاب کنند و در مقطع کارشناسی مجاز به انتخاب ۲۰ رشته میباشند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

در دانشگاه جامع علمی کاربردی  در مقطع کاردانی حداکثر ۳۰ رشته و درکارشناسی حداکثر ۲۰ رشته میتوان انتخاب کرد . دراین دانشگاه تعداد رشته های کاردانی بیشتر از کارشناسی میباشد . این دانشگاه چند هدف را دنبال میکند که یکی از آنها کمک به افراد شاغل برای پرورش مهارت وتخصص در بازار کار و همچنین کمک به  افرادی که فاقد پذیرش در دانشگاه های سراسری شده اند است . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان مقررشده  دانشجو  ثبت نام نمیکند.

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در تحصیلات متقاضیان کنکوری تاثیر بسزایی داشته است و بستره مناسبی برای رشد علمی افراد در اجتماع است ،  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد از همه رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند ، به دلیل تنوع رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی و همچنین شهریه کم آن نسبت به دانشگاه های دیگر مورد علاقه بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام شده است . شما کاربران میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و هرگونه مشاوره تحصیلی  با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه  تماس برقرار کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه رشته هایی پذیرش دارد؟

دانش آموختگانی که به هر دلیلی موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نشده اند دانشگاه علمی کاربردی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید در رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام به عمل آوردید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه گرایش هایی است؟

 گرایش ها شامل ۴ گروه عمده کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی کی است؟ 

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در نیمه اول بهمن ماه هرساله از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟

رشته های پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

شرایط معافیت تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی هرساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته براساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو میکند . داشتن مدرک دیپلم برای کاردانی وهمچنین مدرک کاردانی برای کارشناسی جز مدارک اصلی برای ثبت نام میباشد . شرایط ثبت نام برای ادامه تحصیل برای متقاضیان دارای دو شرایط عمومی و اختصاصی میباشد ، جهت شرایط عمومی :

۱) داوطلب باید اعتقاد به دین اسلام داشته باشد

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

۲) داوطلب متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب رشته کند

۳) داوطلب مشکل اخلاقی و انضباطی در طی تحصیل یا در محیط شغلی نداشته باشد

۴) عدم فعالیت افراد در گروه های ضد جمهوری اسلامی ،

شرایط اختصاصی : برای شرکت در دوره کاردانی ، داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید ، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست .

بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوان ثبت نام به عمل آورد ، یعنی داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند میتوانند به راحتی در این دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند . برای ثبت نام دوره کارشناسی این دانشگاه نیاز به مدرک کاردانی  یا فوق دیپلم دارد . ارائه مدرک کاردانی زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات میباشد وبرای ثبت نام کارشناسی معتبر میباشد ، داوطلبان در صورت انتخاب رشته غیر مرتبط با عنوان مدرک فارق التحصیلی خود ، باید دروس پیش نیاز بگذرانند .

پذیرش دانشجو بر اساس  شرط معدل میباشد . امکان ادامه تحصیل همزمان دو رشته در دو مقطع در این دانشگاه امکان پذیرنیست در صورت تمایل ادامه تحصیل دو رشته باید به صورت غیرحضوری انجام دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید .      

  

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه سایت سازمان سنجش و یا سایت آموزش دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است . برای شرکت در این دانشگاه در مقطع کاردانی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی را دانلود کرده و سپس اقدام به پذیرش کنید . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست داوطلبان میتوانند بدون دوره پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند . رشته های علمی کاربردی در چهار زمینه تقسیم میشوند . رشته های کشاورزی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  فرهنگ و هنر بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های مدیریت وخدمات اجتماعی بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

رشته های  صنعت بدون مدرک پیش دانشگاهی شامل :

است . شما عزیزان میتوانید بدون مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید .

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش منتشر شده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبانی است که در رشته فنی وحرفه ای و یا کاردانش تحصیل کرده اند وحتی افرادی که رشته ریاضی و تجربی و انسانی دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند ، تنها محدودیتی که برای این افراد هست این است که نمیتوانند درهر رشته و در هردانشگاهی ثبت نام کنند .

مقطع کاردانی پیوسته تنها مدرکی است که بدون مدرک پیش دانشگاهی ارائه میشود . مقطع کاردانی پیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ویا دیپلم نظام قدیم دارد ، کاردانی پیوسته براساس سوابق تحصیلی میباشد. جهت آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و همچنین  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  همیشه سوال بسیاری از داوطلبین متقاضی تحصیل بدون آزمون بوده است . مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی بدین صورت میباشد که داوطلب ابتدا باید از زمان ثبت نام  آگاه باشد  و پس آن دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کند ، سپس دفترچه ثبت نام را بخوبی مطالعه کرده ، داوطلب پس از آشنایی با شرایط واصول پذیرش دانشجو به صورت اینترنتی ثبت نام و اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مورد نظر میکند .

برای بدست آوردن راهنمایی بیشتر درباره مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی وهمچنین مدارک  لازم برای ثبت نام در این دانشگاه میتوانید به یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید یا از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی همه سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی و کارشناسی و در دوره مهرماه دانشگاه علمی کاربردی  از ۲۷ مرداد ماه آغاز و داوطلبان یک هفته فرصت دارند ثبت نام کنند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی ۹۹ ـ ۹۸ در مقطع کاردانی در نیمترم تحصیلی بهمن ماه ازنیمه اول بهمن ماه آغاز میشود و برای ثبت نام مقطع کارشناسی در بهمن ماه پس از اتمام زمان قید شده برای ثبت نام دوره کاردانی میباشد .

داوطلبان برای ثبت نام مقطع کاردانی تنها ۳۰ رشته را میتوانند انتخاب کنند و در مقطع کارشناسی مجاز به انتخاب ۲۰ رشته میباشند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

در دانشگاه جامع علمی کاربردی  در مقطع کاردانی حداکثر ۳۰ رشته و درکارشناسی حداکثر ۲۰ رشته میتوان انتخاب کرد . دراین دانشگاه تعداد رشته های کاردانی بیشتر از کارشناسی میباشد . این دانشگاه چند هدف را دنبال میکند که یکی از آنها کمک به افراد شاغل برای پرورش مهارت وتخصص در بازار کار و همچنین کمک به  افرادی که فاقد پذیرش در دانشگاه های سراسری شده اند است . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان مقررشده  دانشجو  ثبت نام نمیکند.

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در تحصیلات متقاضیان کنکوری تاثیر بسزایی داشته است و بستره مناسبی برای رشد علمی افراد در اجتماع است ،  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد از همه رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند ، به دلیل تنوع رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی و همچنین شهریه کم آن نسبت به دانشگاه های دیگر مورد علاقه بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام شده است . شما کاربران میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی  و هرگونه مشاوره تحصیلی  با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه  تماس برقرار کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه رشته هایی پذیرش دارد؟

دانش آموختگانی که به هر دلیلی موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نشده اند دانشگاه علمی کاربردی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانید در رشته های کاردانی پیوسته ثبت نام به عمل آوردید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی در چه گرایش هایی است؟

 گرایش ها شامل ۴ گروه عمده کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی کی است؟ 

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در نیمه اول بهمن ماه هرساله از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟

رشته های پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

شرایط معافیت تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

درصورتی‌که شما در کاردانش، فنی حرفه‌ای و یا هنرستان نظام قدیم تحصیل‌کرده باشید، اجباری برای گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی ندارید. حتی دانش آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی می‌توانند بدون مدرک پیش‌دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.

تنها مسئله اینجاست که این افراد نمی‌توانند در هر دانشگاه و هر رشته‌ای ثبت‌نام کنند. در ضمن تنها مقطع تحصیلی که می‌توان در آن بدون مدرک پیش‌دانشگاهی ادامه تحصیل داد، مقطع کاردانی پیوسته است.

کاردانی پیوسته چیست؟

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

شما برای ثبت‌نام در کاردانی پیوسته فقط مدرک دیپلم نظام جدید یا هنرستان نظام قدیم کافی است و نیازی به گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی ندارید. علاوه بر این، تحصیل در تمامی رشته‌های مقطع کاردانی پیوسته به‌صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد؛ بنابراین شما نیازی به شرکت در آزمون کنکور نخواهید داشت.

دانشگاه‌های شبانه، روزانه و پیام نور مدتی است که مقطع کاردانی پیوسته را از مقاطع تحصیلی خود حذف کرده؛ لذا داوطلبانی که قصد دارند بدون مدرک پیش‌دانشگاهی وارد دانشگاه شوند، باید وارد یکی از دانشگاه‌های علمی کاربردی، فنی حرفه‌ای و یا آزاد شوند.

البته دانشگاه فنی حرفه‌ای مختص فارغ‌التحصیلانی است که دارای مدرک کاردانش و یا فنی حرفه‌ای باشند. افرادی که دیپلم ریاضی، تجربی و یا انسانی دارند نمی‌توانند در این دانشگاه ثبت‌نام کنند.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید با شرایط ثبت‌نام بدون کنکور در هر یک از این دانشگاه‌ها آشنا شوید:

نحوه آموزش دانشگاه علمی کاربردی

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه فنی و حرفه ای

کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

خوشبختانه الزامی در مرتبط بودن رشته دیپلم با رشته‌ای که برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته انتخاب می‌کنید وجود ندارد؛ اما رشته‌های مرتبط برای پذیرش بدون کنکور در اولویت هستند.

اگر دفترچه راهنمای ثبت نام هر یک از دانشگاه های آزاد، فنی حرفه ای و یا علمی کاربردی را دریافت کنید، به وضوح مقابل هر رشته، رشته های مرتبط را نوشته است.

سلام من نظام قدیم بودم پیش دانشگاهی نگرفتم الان تغیر نظام دادم واومدم نظام جدید شرکت کردم ،الان باید امتحانات سال دوازدهم رو بدم یا امتحانات پیش دانشگاهی ؟ واینکه کی باید برا امتحان اقدام کنم؟

سلام آیا. دانش آموز کاردانش بدون گذراندن دروس پیش دانشگاهی قادر به ثبت نام کنکور علوم انسانی است؟؟

باسلام من مدرک کاردانی برق دارم آیا میتونم درکنکورانسانی شرکت کنم

سلام.دیپلم تجربی دارم میتونم بدون پیش دانشگاهی کنکوری بدوم و وارد دانشگاه بشم؟برا ورود به دانشگاه حتما باید مدرک پیش رو داشته باشم ؟؟

باسلام، بنده دیپلم کامپیوتردارم ولی بزای پیش دانشگاهی اقدام نکردم، بنظرتون میتونم وارددانشگاه بشم یابایدحتماپیش دانشگاهی رو….

سلام خسته نباشید من هنرستان خوندم دیپلم معماری دارم میخوام مدرک پیش دانشگاه ی رو بگیرم چکار های باید انجام بدم ممنون اگه کمک کنید

سلام خوب هستید ببخشید یه سوال داشتم من دیپلم هستم رشته ام نقشه کشی معماری هست و دیپلمم دستمه و رشته امو ادامه ندادم و میخوام در رشته ی دیگری ادامه تحصیل بدم و بخاطر همین میتونم در رشته تربیت بدنی در دانشگاه ازاد ثبت نام کنم اینم ذکر کنم که مدرک پیش دانشگاهی ندارم…لطفا راهنمایی کنید.

سلام من یه دونه امتحان نهایی رو قبول نشدم آیامیتونم ترم بهمن برم دانشگاه بعد مدرک دیپلممو ببرم؟؟بخاطریه امتحان نمیتونم برم تورو خداراهنماییم کنین.جواب ایمیلامو از کجاپیداکنم؟؟

دقیقا منم مثل شمام اگر جوابتونو دادن میشه منم راهنمایی کنید

ن نميتوني بري دانشگاه مدرك ديپلمو ازت ميخاد برا ثبت نام

میشه جواب گرفتین به منم بگین لطفااا

بدون دیپلم نمیتونی

سلام خوبید؟من دیپلم تجربی دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم و میخوام ۹۹کنکور تجربی بدم ، من اگه پزشکی قبول شم دانشگاه میتونم ثبت نام کنم مورد تایید قرار میگیره یا رد میکنن یا مدرک پیش الزامی هستش؟

سلام لطفاً اگر پاسختون رو گرفتین به منم اطلاع بدین ممنون میشم

سلام من کلاس یازدهم انسانیم و می‌خوام در کنکور ۹۹ شرکت کنم کنکور زبان یا هنر چون زبانم خوبه البته بگم بدون خوندن سال دوازدهم آیا میتونم همچین کاری کنم؟؟

سلام من دیپلم تجربی چهار سال پیش رو دارم ولی پیش دانشگاهی رو به خاطر شرایطی که داشتم نتونستم بخونم میتونم تو کنکور سراسری تجربی ۹۹ شرکت کنم تا حالا برا کنکور شرکت نکردم

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

نام *

ایمیل*

Solve : * 7 + 24 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

شاید باور نکنید ولی برخی دانشگاه‌ها وجود دارند که شما برای تحصیل در آن‌ها نیازی به مدرک پیش‌دانشگاهی ندارید و می‌توانید با مدرک دیپلم، بدون کنکور وارد دانشگاه شوید. دانشگاه آزاد یکی از این دانشگاه‌هاست.

از زمانی که امکان ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه‌ها به وجود آمد، دانشگاه آزاد نیز این امکان را برای داوطلبانش قرار داد.

توجه داشته باشید که امکان ورود به دانشگاه بدون دیپلم وجود ندارد. این مطلب در مورد آن‌دسته از دارندگان مدرک دیپلم است که دوره پیش‌دانشگاهی را نگذرانده‌اند.

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

داوطلبان ورود بدون کنکور به دانشگاه آزاد باید در مهلت ثبت‌نام که معمولاً اواخر مردادماه است، از طریق وب‌سایت دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنند.

وقتی در زمان ثبت‌نام به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید، اطلاعیه آغاز ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) را بر روی سایت خواهید دید. ازآنجاکه در این نوع ثبت‌نام، معیار پذیرش داوطلبان معدل آن‌هاست، آن را ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی می‌نامند.

دانشگاه آزاد هرسال در زمان ثبت‌نام بدون کنکور، برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند.

درصورتی‌که مدرک پیش‌دانشگاهی ندارید باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی پیوسته را دریافت کنید.

کاردانی پیوسته یک مقطع دانشگاهی است که نیازی به مدرک پیش‌دانشگاهی ندارد و شما می‌توانید بدون مدرک پیش‌دانشگاهی، با مدرک دیپلم نظری، فنی و حرفه‌ای، کاردانش و یا هنرستان نظام قدیم در آن ثبت‌نام کنید و وارد دانشگاه شوید.

رشته‌های کاردانی پیوسته به مدرک پیش‌دانشگاهی نیازی ندارند.

این مقطع تحصیلی دو سال طول می‌کشد. در مطلب «کاردانی پیوسته چیست؟» می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در مورد آن به دست بیاورید.

بعدازاینکه موفق به دریافت مدرک کاردانی پیوسته شدید، می‌توانید برای کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت‌نام کنید و تحصیلات خود را ادامه دهید.

به همین ترتیب می‌توانید به‌صورت ناپیوسته حتی تا مقطع دکتری تحصیل کنید و از این بابت جای نگرانی نیست.

رشته‌هایی که در مقطع کاردانی پیوسته ارائه می‌شوند اندکی با رشته‌های سایر مقاطع تحصیلی (مثل کارشناسی یا کاردانی ناپیوسته) فرق دارند.

رشته‌های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد (بدون مدرک پیش‌دانشگاهی)، در دفترچه راهنمای ثبت‌نام ذکر شده‌اند که می‌توانید آن را از لینک «دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی» دریافت کنید. (توجه: لیست رشته‌ها از صفحه ۱۵ دفترچه آغاز می‌شود)

علاوه بر دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های دیگری هم هستند که امکان ثبت‌نام بدون مدرک پیش‌دانشگاهی را برای داوطلبان فراهم کرده‌اند. این دانشگاه‌ها عبارت‌اند از دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی. با کلیک بر روی هرکدام می‌توانید اطلاعات بیشتری در موردشان کسب کنید.

سلام آیا پسر من می تواند دربهمن دانشگاه آزاد ثبت نام کند وبرای خرداد دیپلم خود را به دانشگاه آزاد ارائه دهد

سلام.. من مدرک پیش دانشگاهی دارم… میخواستم بدونم میشه ورودی بهمن ۹۸ وارد رشته های کارشناسی ناپیوسته شد…؟

سلام من دیپلم تجربی دارم مدرک پیش دانشگاهی ندارم ، کاردانی علمی کاربردی فارغ شدم برای کارشناسی ناپیوسته میتونم دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟؟

وقتی مدرک کاردانی دارید مرحله بالاتر که کارشناسی ناپیوسته هست حتما میتونید ثبتنام کنید.

سلام خواهش میکنم کمکم کنید. من دیپلم فنی حرفه ای حسابداری دارم . کاردانی علمی کاربردی حسابداری دارم . الان میخوام برای کارشناسی برم داشگاه آزاد ؛ شرایط چه طوره میتونم کارشناسی ناپیوسته بخونم ؟ باید تطبیق بزنم یا مشکلی وجود نداره ؟

وقتی مدرک کاردانی دارید حتما میتونید در کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل بدید. خودشون واحدهای جبرانی درترم اول بهتون میدن اگر رشته نامرتبط برید.

سلام دیپلم نظام قدیم رشته تجربی رو دارم پیش دانشگاهی نخوندم . میتونم توی دانشگاه ازاد رشته زبان انگلیسی ثبت نام کنم

سلام من دیپلوم رشته تجربی سال ۹۶ دارم و مدرک پیش دانشگاهی ندارم میخام برم رشته حقوق لطفا کمکم کنید

سلام من دیپلم تجربی دارم چه رشته ای انتخاب کنم بهتره از لحاظ آینده شغلی؟

سلام ایا ممکنه با دیپلم نظام جدید بدون کنکور آزاد مرکزی تهران برای مدیریت ثبت نام کرد؟!

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

نام *

ایمیل*

Solve : * 14 + 4 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.


دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلیDownloads-icon

ایران مشاوره ۹۷ نظرها

طبق روال هر ساله شاهد پذیرش داوطلبان در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو طریق ثبت نام با آزمون (شرکت در کنکور سراسری ) و بدون آزمون هستیم. داوطلبان در دو نوبت مهر و بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام در هر یک از مقاطع تحصیلی اقدام کنند. طی مراحل نام نویسی ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام شود که در صورت ثبت نام اینترنتی می بایست به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنید و به تکمیل فرآیند ثبت نام خود بپردازید. در صورتی که اعلام شود نام نویسی علاقه مندان به صورت حضوری انجام می شود ، لازم است به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام بدن کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 ، روند نام نویسی خود را پیگیری نمایند.

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

رشته های بدون کنکور داشگاه آزاد شامل تمامی گروه های ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان می باشند.

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دارا بودن مدرک دیپلم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد داشتن مدرک پیش دانشگاهی می باشد. متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، می توانند بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند.

در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد و هم چنین تفاوت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید بگوییم که تفاوت این دو در ارائه مدرک تحصیلی است. داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، ارائه مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بوده و هم چنین داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم هم از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. پیش از آن که بخواهید نسبت به نام نویسی در مقطع تحصیلی مورد نظر خود بپردازید ، لازم است از لیست رشته های ارائه شده در هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد ، اطلاعات لازم را کسب کنید.

رشته هایی که داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند نسبت به تحصیل در آن ها اعلام علاقه مندی نمایند ، در قالب دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 98 – 99 و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد. لیست رشته های ارائه شده تمامی واحدهای دانشگاهی آزاد و در کلیه مقاطع از جمله کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از طریق دفترچه های مختص به خود در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه مقاله به معرفی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 در مقاطع کاردانی و کارشناسی که به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه شده اند ، می پردازیم. با توجه به این که تعداد این رشته ها زیاد است ، امکان ذکر تمامی آن ها وجود ندارد. از همین رو ، علاوه بر معرفی تعدادی از آن ها ، لینک دانلود دفترچه مربوطه را نیز در کادرهای جداگانه ای قرار داده ایم. شما می توانید با کلیک روی لینک مورد نظر خود ، دفترچه های مرتبط با پذیرش نیمسال دوم تحصیلی 98 – 99 (بهمن ماه) را دریافت کنید. به محض انتشار دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر ماه 99 – 1400 ، لینک های مربوط به آن ها نیز فعال خواهند شد.

برای اطلاع از سایر رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

برای اطلاع از سایر رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

برای دریافت سایر رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

داوطلبان می توانند برای آگاهی از سایر رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دریافت کنند.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

چنانچه متقاضی پذیرش بهمن ماه برای ورود به هر یک از مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور می باشید ، می توانید مطابق با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 – 99 که تا روز 18 بهمن ادامه دارد و پس از اطلاع از رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 ، به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ، روند نام نویسی خود را پیگیری نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآزاد بدون آزمون رشته های بدون کنکور آزاد

3 روز پیش

4 روز پیش

5 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من کارشناس مهندسی شیمی هستم برای کارشناسی ارشد چه رشته هایی دارید.تشکر .

با سلام و درود. جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد، می بایست در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نمایید، و یا در دوره های فراگیر ارشد پیام نور ثبت نام کنید.

با سلام من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کنم .

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

با سلام، بله؛ چنانچه رشته مذکور در واحد دانشگاهی موردنظر در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی ارائه شود، می توانید نسبت به شرکت در این مرحله اقدام نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل در رشته مدیریت صنعتی بپردازید.

سلام من دیپلم تجربی دارم پیش دانشگاهی هم خوندم،کاردانی گیاهان دارویی خوندم،می خواستم بدونم میتونم بدون کنکور کاردانی پیوسته الکترونیک بخونم چون ناپیوسته این رشته رو نداره

سلام، خیر متاسفانه با توجه به اینکه شما دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در شاخه نظری می باشید، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی پیوسته نیستید، و می توانید در سایر دوره ها از جمله (کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و…) ثبت نام انجام دهید.

سلام من مدرک دیپلم و مدرک کاردانی پیوسته تربیت بدنی دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم و از معافیت تحصیلی مقطع کاردانی استفاده میکنم آیا میتونم کارشناسی پیوسته مهندسی برق دانشگاه آزاد بخونم؟

با سلام ، داوطلبان آقا چنانچه دارای منع از سوی نظام وظیفه باشند ( کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نداشته باشند) ، امکان استفاده مجدد از معافیت تحصیلی مقطع قبلی را دارا نمی باشند ، لذا شما نمی توانید با شرایط مذکور به تحضیل در مقطع کارشناسی پیوسته بپردازید.

سلام و خسته نباشید،من دیپلم تجربی و کاردانی پیوسته حسابداری دارم ولی مدرک پیش دانشگاهی ندارم،آیا میتوانم کارشناسی پیوسته حقوق پیام نور بخونم؟

با سلام ، بله ؛ چنانچه شما تمایل به تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه پیام نور را داشته باشید ، می توانید مدرک کاردانی خود را معادل پیش دانشگاهی قرار داده و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام رشته معماری داخلی رو دانشگاه ازاد نداره

باسلام. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر ماه سال ۹۹، ملاک عمل برای انتخاب رشته می باشد و این دفترچه در زمان حاضر منتشر نگردیده است.

سلام خسته نباشید من سال دوازدهم انسانی هستم. آیا امکانش هست که در مقطع کارشناسی پیوسته، در رشته مدیریت مالی بدون شرکت در کنکور سراسری اقدام کرد ؟

باسلام. در صورت ارائه شدن رشته مذکور در واحد دانشگاهی مدنظر {در دفترچه راهنمای ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد}، مشکلی جهت ثبت نام وجود ندارد.

سلام من ۹۸ دیپلم گرفتم و رشته تحصیلیم تصویرسازی و جلوه های ویژه بود، میخام وانشگاهم رو حقوق بخونم، تمکانش هست؟

با سلام. شما می توانید با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید ( ۳-۳-۶ ) از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در رشته مذکور برای ادامه تحصیل اقدام کنید. البته لازم به ذکر بنا به رشته تحصیلی در صورت کسب پذیرش از یک واحد دانشگاهی می بایست چند واحد پیش نیاز گذرانده شود.

سلام من دانش اموز سال دوازدهم هستم و قصد دارم که در دانشگاه توی رشته حقوق ادامه تحصیل بدم…میخاستم بدونم دانشگاه آزاد بدون کنکور توی رشته حقوق تهران کجا هست ممنون از کمکتون

سلام ، شما می توانید پس از انتشار دفترچه پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال ۱۳۹۹ ، از واحد هایی که از رشته حقوق پذیرش دارند مطلع شوید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید .

وقت بخیر. رشته ی زیست در دانشگاه آزاد با کنکور هست یا بدون کنکور؟

با سلام ، به طور معمول رشته زیست شناسی در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود ، چنانچه شما تمایل داشته باشید در این مرحله در واحد دانشگاهی نام نویسی کنید در صورتی که در ورودی مدنظر رشته مذکور ارائه شود می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.لازم به ذکر است در غیر اینصورت می بایست از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشگاه را اخذ نمایید.

سلام من کارشناسی رشته حسابداری هستم ترم اولم تموم شده الان میخوام تغییر رشتا بدم ب فناوری اطلاعات itآیا میشه تغییر رشته بدم الان و آیا این رشته تو دانشگاه آزادشهر هست و اگ نیست استان گلستان کدوم دانشگاه داره اینو

با سلام ، در صورتی که شما حداقل یک ششم از واحد های درسی خود را با معدل بالای ۱۲ بگذرانید ، و نمره قبولی شما از نمره آخرین فرد پذیرفته شده در رشته جدید بالاتر باشد ، و سایر شرایط برای تغییر رشته را نیز دارا باشید ، می بایست ۶ هفته قبل از شروع نیمسال تحصیلی برای تغییر رشته اقدام نمایید . لازم به ذکر است جهت اطلاع از رشته های دانشگاه آزاد می توانید به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید .

سلام . من دانشجوی رشته هوافضای تهران مرکز هستم (دانشگاه ازاد) ی ترمم گذروندم الان ترم دوم رو میخوام شروع کنم و شهریه ثابت رو هم پرداخت کردم . اما میخوام رشتمو به یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تغییر بدم . میشه راهنماییم کنید که چجوری میتونم این کارو بکنم ؟؟؟ خیلی مهمه اگه امکانش هست جواب بدین

با سلام ، شما درصورتی که تمایل به نام نویسی در رشته هایی که براساس سوابق تحصیلی ارائه می شوند داشته باشید ، می بایست از واحد دانشگاهی که هم اکنون در آن در حال تحصیل می باشید انصراف دهید و در رشته و دانشگاه مدنظر ثبت نام کنید.لازم به ذکر است چنانچه حداقل یک ششم واحد های رشته اول را بگذرانید و رشته مدنظر در دانشگاه مذکور ارائه شده باشد ، امکان تغییر رشته در دانشگاه تهران مرکز را دارید.

سلام.من الان در یک دانشگاه دولتی روزانه مشغول تحصیل هستم.ترم ۵. میخواستم بدونم که آیا میشه که انصراف بدم و برم دانشگاه آزاد و از ابتدا شروع به تحصیل کنم؟ چون یک سال پشت کنکور هم موندم آیا مشکل نظام وظیفه خواهم داشت؟

با سلام ، مطابق با قوانین نظام وظیفه ، چنانچه شما در طی سنوات مجاز تحصیلی خود از واحددانشگاهی انصراف داده و پذیرش دانشگاه و رشته موردنظر را کسب نمایید ، می توانید از معافیت تحصیلی رشته دوم بهره مند شوید.

سلام خسته نباشید من متولدخرداد۷۹هستم و مدرک پیش دانشگاهی ندارم(یعنی خرداد۹۹)میگیرم ودر کنکور رشته حسابداری کارشناسی دانشگاه ازاد قبول شدم .میخواستم بپرسم میتونم همین رشته ای که قبول شدمو کارشناسی پیوسته حسابداری الان برم و تضمین بدم که تا خرداد۹۹ مدارکم کامل میشه ویا نه باید برم بدون ازمون مقطع کاردانی بنویسم.خواههههههشش مییییییکنم ججججواااااب بددددید.مممنون

با سلام. در صورتی که دانشگاه پذیرفته شده موافقت کند می توانید تعهد داده و تا تاریخ مشخص شده از طرف دانشگاه مدرک پیش دانشگاهی خود را ارئه دهید.

سلام من دوازدهمم رشتم انسانیه هنوز دیپلم ندارم بعد دیپلم میتونم بدون کنکور تپی رشته ی طراخی لباس چه دانشگاه های ازادی برم که قبولم کنن همه ی دانشگاه های ازاد بدون کنکور نمیپذیرن درسته؟

با سلام. در صورت ارائه رشته طراحی لباس در دانشگاه های آزاد بر اساس سوابق تحصیلی می توانید رشته مورد نظر را انتخاب کرده و ادامه تحصیل دهید ، لازم به ذکر است واحدهای دانشگاه آزاد فقط تعدادی از رشته ها را بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهند.

سلام وقت بخیر می خواستم بدونم من با اینکه رشته دبیرستان و پیش دانشگاهیم تجربی بوده میتونم مهندسی عمران دانشگاه ازاد رو شرکت کنم؟معدلمم بالای ۱۹ هست

با سلام ، بله شما با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود می توانید در رشته مهندسی عمران و در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت با آزمون و یا بدون آزمون ( پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی ) ثبت نام انجام دهید . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه ها عضو کانال تلگرام انتخاب رشته شوید.

سلام میخواستم بدون رشته زیست سلولی ملکولی با سوابق ورودی بهمن دانشگاه ازاد ثبت نام داره؟

با سلام. رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در برخی واحدهای دانشگاه آزاد در ترم مهر ماه پذیرش داشته اند . شما می بایست برای اطلاع دقیق از پذیرش های ترم بهمن ماه منتظر دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشید تا برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنید.

سلام میخواستم بپرسم که اگ بخوایم بهمن ماه دانشگاه ازاد ثبتنام کنیم فقط میتونیم رشتهایی‌رو ثبتنام کنیم که بر اساس سوابق تحصیلین یا اینکه اونایی که با توجه به کنکور قبول شدیم رو هم میتونیم ثبتنام کنیم!؟

سلام شما می توانید رشته های ارائه شده در دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) را انتخاب نمایید .

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon

ایران مشاوره ۳۸۲ نظرها

جهت آشنایی و معرفی دانشگاه پیام نور برای داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند به اطلاع می رسانیم که تحصیل در این دانشگاه به دو روش امکان پذیر خواهد بود. داوطلبان هم از طریق شرکت در کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را خواهند داشت.

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارند لازم است به قدر کافی از رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه پیام نور اطلاع داشته باشند. بنابراین لازم است دفترچه مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را تهیه کرده و مورد مطالعه قرار دهند.

داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور در واحدهای دانشگاهی پیام نور می توانند بدون محدودیت مطابقت مدرک تحصیلی با رشته انتخابی ، ثبت نام خود را انجام دهند.

از آن جا که دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های سراسری به شمار می آید ، بنابراین دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور همان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ای است که برای رشته های ارائه شده در دانشگاه های سراسری منتشر می شود. به عبارتی تمام رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه های دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی و پیام نور در یک دفترچه قرار دارند. بنابراین لیست انتخاب رشته بدون کنکور سراسری می تواند مجموعه ای از کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های مذکور باشد.

رشته های زیادی به صورت بدون آزمون در دانشگاه پیام نور ارائه می شوند و از همین رو امکان نام بردن تمام آن ها وجود ندارد. اما برخی از رشته های پر طرفدار که در آخرین دوره ارائه شدند ، به شرح زیر می باشد.

همان گونه که مشاهده می کنید تمام رشته های فوق ، متعلق به مقطع کارشناسی می باشند. بنابراین می توان گفت ثبت نام بدون کنکور پیام نور تنها برای ورود به مقطع کارشناسی امکان پذیر است. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور می توانند رشته های مورد نظر را از دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری استخراج کرده و در لیست انتخابی خود جای دهند.

تعداد انتخاب هایی که هر داوطلب هنگام ثبت نام بدون کنکور سراسری می تواند داشته باشد ، 100 کد رشته محل است. این تعداد می تواند شامل کد رشته محل های ارائه شده در سایر دانشگاه های سراسری نیز باشد. بنابراین نمی توان حدی برای تعداد انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور تعیین کرد. داوطلب می تواند هر صد رشته را از دانشگاه های پیام نور انتخاب کند و یا می تواند هیچ انتخابی را به این دانشگاه اختصاص ندهد.

دانشگاه پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن به پذیرش بدون کنکور دانشجویان می پردازد. رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مربوط به همین ترم تحصیلی بیان می شوند. داوطلبانی که به هر دلیلی قصد شروع تحصیل از نیمسال دوم تحصیلی را دارند ، می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن ماه را دانلود کرده و از رشته های ارائه شده در این ترم تحصیلی مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور پیام نور

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور رشته طراحی داخلی یا همون طراحی دکوراسیون داخلی رو هم داره ؟

با سلام، مطابق با دفترچه ی باسوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹، رشته ی طراحی داخلی یا طراحی دکوراسیون داخلی در دانشگاه پیام نور ارائه نشده است.

سلام من دیپلم انسانی دارم و می‌خوام امسال کنکور بدم آیا میتونم رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه پیام نور یا آزاد برم پذیرش داره یا نه ممنون لطفا راهنماییم کنید

با سلام، شما می توانید برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون سال ۱۳۹۹، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اقدام کنید.

سلام من دیپلم تجربی دارم با کنکور سراسری میتونم رشته علوم تربیتی پیام نور شرکت کنم یا نه ،بدون ازمون چطور ؟؟

با سلام و درود. رشته علوم تربیتی در کنکور سراسری در لیست رشته های علوم انسانی ارائه می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید رشته علوم تربیتی را در دوره های بدون آزمون (دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور) انتخاب نمایید.

سلام آیا با دیپلم تجربی میتوان مکانیک خودرو در دانشگاه پیا نور خواند یا خیر و البته من کنکور ریاضی ثبت نام کردم

با سلام و درود. با توجه به شرایط ثبت نامی رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی، محدودیتی جهت ثبت نام در لیست رشته های بدون کنکور با مدرک دیپلم غیرمرتبط وجود ندارد.

سلام من دیپلم هوانوردی دارم و فوق دیپلم اویونیک هواپیما گرفتم. میخواستم بدونم که امکانش هست کارشناسی زبان انگلیسی شرکت کنم؟

با سلام، بله در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید، با مدرک دیپلم و کاردانی مجاز به ثبت نام در مقطع کارشناسی (پیوسته و یا ناپیوسته) می باشید. پیشنهاد می شود جهت اطلاع از آخرین اخبار جهت ثبت نام عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

سلام توی دفترچه گروه تحصیلی رشته هایی مثل روانشناسی رو انسانی زده ایا من که دیپلم تجربی دارم میتونم ثبت نام کنم؟

با سلام و درود. رشته روانشناسی در زیر گروه رشته علوم انسانی قرار دارد، شما در صورت داشتن شرایط ثبت نامی، می توانید با دیپلم نا مرتبط در این رشته ثبت نام کنید.

سلام ببخشیدمن میخام فوق دیپلم مهندسی کشاورزی بگیرم وبعدواس لیسانس یه رشته دیگ بخونم یعنی دوسال مهندسی کشاورزی دوسال دیگ هم یک رشته دیگه واس اینکه دوباره چهارسال نخونم همچین چیزی امکان داره؟دانشگاه ازادوپیام نور مقطع کاردانی به کارشناسی ثبت نام میکنن؟

با سلام، در صورتی که رشته ی مهندسی کشاورزی در مقطع فوق دیپلم ارائه شود، شما می توانید مدرک فوق دیپلم خود را اخذ کرده و در مقطع کارشناسی ناپیوسته تغییر رشته دهید. دانشگاه پیام نور رشته های کارشناسی پیوسته (۴ساله) ارائه می دهد و دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته (۲ساله) را نیز ارائه می دهد.

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

سلام من دیپلم تجربی هستم میخاستم بدونم میشه با کنکور یا بدون کنکور رشته مترجمی زبان بخونم؟

با سلام و درود. رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی پیوسته، صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی و کاربردی ارائه می شود. برای تحصیل در این دانشگاه ها می توانید در موعد مقرر برای ثبت نام اقدام نمایید.

سلام من درحال حاضر دیپلم گرافیک دارم میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور رشته صنایع دستی رو بدون کنکور داره؟ من میتونم شرکت کنم؟ وبرای ثبت نام باید کی اقدام کنم؟

با سلام، بله مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، رشته صنایع دستی، مقطع کارشناسی پیوسته، در واحدهای دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) ارائه شده است. در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای و کار و دانش باشید، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های بدون کنکور می باشید. لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، ثبت نام به تعویق افتاده، و شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

سلام ببخشید من فوق دیپلم نقشه کشی دارم میخواستم ببینم میتونم کاردانی به کارشناسی رشته تربیت بدنی یا علوم ورزشی پیام نور شرکت کنم؟ زمان ثبت نامش کی هست؟

با سلام، مطابق با شرایط پذیرش دانشگاه پیام نور، در حال حاضر امکان نام نویسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه مذکور وجود ندارد، لذا درصورت تمایل و داشتن شرایط پذیرش می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته علوم ورزشی در واحد دانشگاهی موردنظر به تحصیل بپردازید.

سلام.من لیسانس مدیریت صنعتی دارم از دانشگاه آزاد سال ۸۵.میتوانم در رشته نرم افزار برای مقطع لیسانس ثبت نام کنم؟ آیا دروس عمومی تطبیق میخورند یا مجدد باید پاس کنم؟ شهریه هر ترم چقدر هست؟

با سلام، بله در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید، مجاز به تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی می باشید، و معدل سازی دروس عمومی به موافقت واحد دانشگاهی مقصد بستگی دارد. لازم به ذکر است شهریه هرترم تحصیلی رشته مورد نظر در واحد های دانشگاه پیام نور، حدود ۹۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

سلا وقتتون بخیر من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور تو دانشگاه پیامنور حقوق بخونم ؟

با سلام، شما می توانید در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی در رشته مذکور در دانشگاه پیام نور نام نویسی نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام وقتتون بخیر بنده دیپلم تجربی دارم میخواستم ببینم میتونم بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور شرکت کنم رشته مدیریت صنعتی یا ساخت و تولید؟

با سلام، بله طبق دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، شما با مدرک دیپلم خود، مجاز به ثبت نام در رشته های ذکر شده به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) می باشید. لازم به ذکر است در حالی که شما دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (سالی واحدی و یا ترمی واحدی) باشید، می بایست جهت ثبت نام مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی نیز ارائه دهید.

با عرض سلام من ۴۴ سالمه دیپلم تجربی سال ۷۴ هستم میخواستم بدونم که چطور میتونم بدون کنکور زیست شناسی پیام نور در مقطع کارشناسی قبول بشم و حدود شهریه اش چقدر میشه ؟؟؟؟

با سلام. پذیرش دانشگاه های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و شما با توجه به معدل کل و معدل کتبی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود، ارزیابی می شوید. شهریه ثابت و متغیر رشته زیست شناسی در دانشگاه های پیام نور مقطع کارشناسی ۸۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان برای هر ترم تحصیلی می باشد.

سلام وقت بخیر . من لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم و دیپلمم رو از هنرستان گرفتم . میتونم بدون کنکور ارشد روانشناسی رو در دانشگاه پیام نور بخونم؟

باسلام. می توانید در آزمون ورودی دانشگاه پیام نور {فراگیر ارشد پیام نور}، در رشته ی مدنظر خود شرکت نمایید. آزمون ورودی با منبع مطالعاتی مشخص و تعداد ۸ الی ۱۰ واحد درسی می باشد.

وقتتون بخیر با کاردانی ناپیوسته دانشگاه دولتی شدنیه کارشناسی دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد ؟

با سلام ، داوطلبان دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و یا کار و دانش و یا افرادی که دارای مدرک دیپلم نظری نظام قدیم و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند می توانند با مدرک کاردانی خود در واحد دانشگاهی مدنظر نام نویسی نمایند.لازم به ذکر است متقاضیان آقا درصورت داشتن منع از سوی نظام وظیفه امکان تکرار مقطع تحصیلی را ندارند ، لذا مجاز به نام نویسی در مقطع کارشناسی پیوسته نمی باشند.

سلام من دیپلم انسانی نظام قدیم دارم میخوام روانشناسی بخونم تهران میتونم؟؟

با سلام. شما با داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم میتوانید از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای ادامه تحصیل اقدام کنید. رشته مذکور در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه می شود. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری بر اساس سوابق تحصیلی در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ اعلام خواهد شد.

سلام من دیپلم کامپیوتر نظام قدیم فنی حرفه ای دارم آیا میتونم با این دیپلم در دانشگاه پیام نور رشته روان شناسی بخونم؟

با سلام ، با توجه به مدرک تحصیلی فوق الذکر ، شما جهت نام نویسی در دانشگاه پیام نور نیاز به مدرک کاردانی و یا پیش دانشگاهی دارید.

سلام و خسته نباشید بنده دیپلمم انسانی هست آیا میتونم کامپیوتر بخونم در دانشگاه پیام نور ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام. مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ اعلام خواهد شد و شما می توانید در رشته و دانشگاه مورد نظر از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته انجام داده و اقدام به ادامه تحصیل کنید.

با سلام. من کاردانی مکانیک خودرو دارم. می خواستم ببینم اگر در کارشناسی پیام نور شرکت کنم واحد هایی که در کاردانی گذراندم تطبیق داده میشه یا باید از اول همه رو بخونم؟

با سلام. شما می توانید با ارائه مدرک کاردانی و ریز نمرات کسب شده درخواست تطبیق واحد دهید و دروسی که موفق به کسب نمره بالای ۱۲ شده باشید و معمولا نمرات دروس و محتوای آنها می بایست مورد تایید ۳ نفر از اعضای واحد آموزشی قرار بگیرد.

سلام من رشته ام دیپلمم کار و دانش و معدلم ۱۶ و پیش انسانی دارم میگیرم تا شهریور ماه من اگه رشته کارشناسی زیست رو از گروه علوم تجربی اتتخاب کنم مجاز میشم ؟ چون رشته دیپلمم متغایر هست با رشته ی انتخابیم چند درصد احتمال قبولیم وجود داره ؟

با سلام ، بله مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹ ، شما در صورت دارا بودن مدرک دیپلم کار و دانش و پیش دانشگاهی علوم انسانی می توانید در تمامی رشته های تحصیلی از جمله زیست شناسی ادامه تحصیل داشته باشید .

سلام من دیپلم فنی هستم و پیس انسانی ایا تا تابستان ۹۹ من می تونم رشته روانشناسی بدون ازمون پیام نور قبول بشم ؟

با سلام ، چنانچه رشته مورد نظر شما بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ارائه شده باشد ، می توانید به ادامه تحصیل در رشته و واحد دانشگاهی مذکور(ورودی مهر ماه) بپردازید.

سلام من الان دانشجوری کارشناسی پیوسته رشته مهندسی کامپویتر دانشگاه دولتی هستم میخوام مدرک کاردانی معادل بگیرم برم نیروی انتظامی میخواستم ببینم این کارو بکنم میشه در حین اینکه در در نیروی انتظامی شاغلم در رشته مهندسی کامپیوتر از کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنم؟لطفا سریع جواب بدید چون باید تصمیم بگیرم خیلی ممنون

با سلام ، شما در حین اشتغال به کار در نیروی انتظامی درصورتی که موافقت ارگان مربوطه را کسب نمایید می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام روزتون بخیر من شاغل هستم و کاردانی رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد را دارم آیا امکان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور و کارشناسی مدیریت دولتی رو دارم یانه؟؟

با سلام ، بله در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشید ، با ثبت نام در واحد های دانشگاه پیام نور و در رشته مورد نظر به صورت بدون آزمون ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته ادامه تحصیل داشته باشید . پیشنهاد می شود با مراجعه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من سال ۸۱ کاردانی ساختمان گرفتم.. الان میتونم بدون کنکور حسابداری شرکت کنم

با سلام ، با توجه به ضوابط پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور و درصورتی که منعی از سوی نظام وظیفه نداشته باشید ، چنانچه رشته حسابداری در واحد دانشگاهی مدنظر در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی ارائه شود می توانید در این مرحله شرکت کرده و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام و خداقوت سوالی داشتم.من مدرک کارشناسی دولتی را دارم و ده سال پیش فارغ التحشیل شده ام.ایا برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد میتوانم در یکی از رشته های پیام نور ادامه تحصیل بدم یا خیر.آیا باید از لحاظ رشته همخوانی بین لیسانس و فوق وجود داشته باشد؟

سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ ، شما با دارا بودن مدرک کارشناسی می توانید با ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کسب رتبه لازم در واحدهای دانشگاه پیام نور انتخاب رشته و در صورت پذیرش ادامه تحصیل داشته باشید . لازم به ذکر است که شما در صورت تمایل در مقطع فوق لیسانس مجاز به تغییر رشته می باشید و می بایست ۶ الی ۱۲ واحد جبرانی را نیز بگذرانید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مراجعه نمایید .

سلام ایا یه دانشجو دانشگاه دولتی میتواند یکی از رشته های پیام نور را بخواند؟ مثلا کارشناسی حقوق از چ زمانی میتواند ثبت نام کند؟

سلام ، مطابق با قوانین وزارت علوم ، دانشجویان دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی امکان تحصیل همزمان در دو رشته را دارا می باشند ، و با توجه به ضوابط تحصیلی همزمان شما مجاز به انتخاب یکی از رشته های دانشگاه پیام نور به عنوان رشته دوم هستید.لازم به ذکر است دانشجویان آقا که با استفاده از معافیت تحصیلی در حال تحصیل می باشند ، مجاز به تحصیل در رشته دوم با استفاده از معافیت تحصیلی صادر شده در رشته و دانشگاه اول هستند.

سلام من فارغ اتحصیل رشته انسانی پایه دوازدهم هستم ایا میتونم باسوابق تحصیلی رشته روانشناسی رو در دانشگاه پیام نور مشهد انتخاب کنم ؟در صورت امکان چه کار باید انجام بدم؟

با سلام. انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم مهر ماه سال ۱۳۹۹ از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ آغاز می شود و شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته انجام دهید ، البته لازم به ذکر است بر اساس دفترچه منتشر شده رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور واحد مشهد ارائه نشده است.

سلام ببخشید من دوازدهم هستم ایا میتونم برا رشته کارشناس حقوق یا روانشناسی شرکت کنم و زمانش کی هست به صورت حضوری یا اینترنتی اگه بشه بگید ممنون

با سلام ، شما جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور می بایست فارغ التحصیل شده و دارای مدرک دیپلم باشید ؛ لازم به ذکر است پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه مذکور برای ورودی مهرماه ۱۳۹۹ ، از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام خواهد شد.

سلام. وقتتون بخیر. بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی از دانشگاه های دولتی هستم ولی خیلی علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک هستم. آیا من میتونم در دوره کارشناسی شرکت کنم یا خیر؟ و همچنین چون من از خارج از کشور هستم ایا مشکلی پیش میاد؟ ممنون

با سلام. در صورتی که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم باشید ، می توانید برای تحصیل مجدد اقدام به ثبت نام کنید. البته لازم به ذکر است ثبت نام ورودی های مهر ماه سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد ؛ شما برای ثبت نام تکمیلی و امتحانات می بایست به صورت حضوری به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه فرمایید.

سلام من معلم رسمی آموزش وپرورش با بیست سال سابقه هستم بیست و نه سال سن دارم کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن ملل اسلامی دارم چگونه میتوانم در رشته های تربیت بدنی پیام نور ادامه تحصیل بدم

با سلام ، در صورتی که شما قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی به صورت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) را دارا باشید ، در صورت داشتن شرایط می توانید با مدرک دیپلم خود در رشته تربیت بدنی در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل داشته باشید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات مربوطه به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام. من فارغ التحصیل رشته علوم انسانی نظام قدیمم. برای ثبت نام و تحصیل در رشته معماری مجازم؟ اگر نه، چکار باید بکنم؟

با سلام ، چنانچه شما تمایل به نام نویسی در رشته مذکور در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را داشته باشید ، می توانید به ادامه تحصیل در رشته معماری بپردازید.

با سلام بنده مدرک کارشناسی دارم و میخام در رشته زبان در پیام نور دوباره بخونم،برخی درس هایی ک پاس کردم در دانشگاه تطبیق میخوره در پیام نور یا نه؟ممنون

با سلام. در صورتی که تعداد واحدهای مشترک بین رشته قبلی و رشته جدید شما وجود داشته باشد می توانید مدرک خود را به دانشگاه ارائه داده و در صورت داشتن معدل بالا و دروسی که نمرات قابل قبول دارد تطبیق دهید.

سلام برای ثبت نام بدون کنکور مهندسی کامپیوتر ورودی بهمن ماه باید حضوری مراجعه بکنم یا اینترنتی؟ و اینکه شهریه هر ترم مهندسی کامپیوتر چقدر میشه؟

با سلام. ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در پذیرش های سال جاری که تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ادامه دارد و شما می بایست به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

سلام من کاردانی حسابداری رو دارم برای تثبت نام کارشناسی میتونم پیام نور بدون کنکور ثبت نام کنم؟اگه میشه از چه سایتی و مهلتش تا کی هست؟

با سلام. پذیرش های دانشگاه های پیام نور صرفا در مقطع کارشناسی پیوسته می باشد و شما در صورت داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم می توانید در این دوره ها تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ به صورت حضوری در واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام انجام دهید.

سلام رشته های هنراسلبامی و علوم قرآنی و احادیث و رشته ادیان وعرفان مقطع کاردانی به کارشناسی پیام نور تبریز وجوددارد؟؟

با سلام ، رشته های ارائه شده براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته می باشند.

سلام من رشته عکاسی هستم و دوازدهم میباشم میخواستم بدونم میتونم برم رشته گرافیک یا عکاسی در پیام نور بدون کنکوز؟؟

با سلام ، مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش ؛ فارغ التحصیلان نظام جدید رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش امکان نام نویسی در مرحله تمدید پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور را دارا می باشند.

سلام کاردانی پیوسته معماری دانشگاه ازاد دارم میتونم کارشناسی حقوق پیام نور شرکت کنم

با سلام ، بله شما با مدرک دیپلم و کاردانی خود و در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه ، می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته رشته حقوق در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل دهید . همچنین پیشنهاد می شود جهت اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من کارشناسی ارشد دارم میخام از پایه حقوق بخونم آزمون ندادم میتونم الان از ورودی بهمن شروع به تحصیل کنم

با سلام بله شما در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانید برای رشته حقوق در دانشگاه های ارائه شده به صورت بدون آزمون ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) ثبت نام انجام دهید ، همچنین می توانید برای اطلاع از رشته ها و دانشگاه های ارائه دهنده به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من کنکورندادم میتونم براترم رشته حقوق ثبت نام کنم؟؟؟

با سلام. رشته حقوق برای مقطع کارشناسی در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده است و شما تا ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ مهلت دارید برای ثبت نام اقدام کنید.

من دیپلم دارم و پیش دانشگاهیم بخاطر یک درس مونده اگ من دانشگاه ثبت نام کنم میتونم تعهد بدم ک مدرک پیش رو ارائه میدم

با سلام مطابق با آیین نامه های ثبت نامی دانشگاه ها ، شما در زمان ثبت نام می بایست نمره قبولی در تمام دروس ، و مدرک فارغ التحصیلی یا گواهی تحصیلی خود را ارائه دهید . و تنها در صورت موافقت دانشگاه مربوطه و دریافت تعهد برای ارائه نمره قبولی در درس مورد نظر و در بازه زمانی مشخص ، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل می باشید . شما می توانید با مراجعه به مشاوره تحصیلی تلفنی اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید .

سلام من درحال تحصیل مقطع کارشناسی امار از دانشگاه فردوسی هستم ایا میتونم مدرک کاردانی بگیرم و تغییر رشته به مترجمی زبان دانشگاه پیام نور بدم؟

با سلام ، شما در صورت تمایل می توانید مدرک معادل کاردانی خود را از دانشگاه مربوطه اخذ نمایید ، سپس در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام ثبت نام بدون کنکور پیام نور سال ۹۸ تا کی ادامه داره؟ممنون

با سلام . ثبت نام دانشگاه های پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم بهمن تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ادامه دارد و انجام مراحل ثبت نام به صورت حضوری می باشد .

سلام من شاغلم در معدن و دیپلم انسانی و مدرک پیش دانشگاهی دارم-امکانش هست بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور ثبت نام بکنم؟ و اینکه به خاطر شرایط شغلیم امکانش هست در طول ترم به کلاسها نرم و صرفا تو امتحانات پایان ترم شرکت بکنم؟ یا کلاسها حضوریه و بیش از سه جلسه غیبت موجب حذف درس خواهد شد.ممنون

با سلام . شما برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور می توانید با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام نمایید. در دانشگاه های پیام نور و در صورت برگزاری کلاس اجباری برای حضور در کلاس وجود ندارد ولی می بایست برای امتحانات در دانشگاه حضور داشته باشید.

سلام شهریه هر نیمسال رشته حقوق دانشگاه غیرانتفاعی تهران چقدر است؟

با سلام ، شهریه هر ترم تحصیلی برای رشته حقوق در دانشگاه های غیرانتفاعی حدود ۱.۱۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان به ازای ۲۰ واحد درسی می باشد .و همچنین با مراجعه به شهریه دانشگاه غیرانتفاعی می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید .

سلام همسر من دیپلم فنی (متالوژی)دارد ،میخواستم ببینم میتونه در رشته های پیام نور ادامه تحصیل بدهد ،بصورت خودخوان ؟

با سلام ، افرادی که دارای مدرک فارغ التحصیلی دیپلم فنی و حرفه ای سالی واحدی و ترمی واحدی می باشند. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته واحد های دانشگاه پیام نور ، ملزم به ارائه مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند ، و درغیر این صورت مجاز به ثبت نام نمی باشند . شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات مربوطه به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من ترم ۳ پزشکی بین الملل هستم میخواستم بدونم میتونم واسه سال بعد حقوق پیام نور بصورت همزمان(ینی هم بین الملل و هم پیام نور هردو رشته رو ادامه بدم) بخونم ؟میخوام بدونم نیاز به انصراف از رشته اصلیم نیستش؟ و اینکه براساس سوابق تحصیلیه چون چندسالی از فارغ التحصیلی از مقطع دبیرستان میگذره اشکالی نداره؟ ممنونم میشم اگر راهنماییم کنین

با سلام، شما در مقطع دکتری پیوسته نمیتوانید تحصیل همزمان داشته باشید.

سلام من درنیروی انتظامی ثبت نام کرده ام.اگر درکنکوررتبه خوبی بیارم میتونم به دانشگاه که باکنکورپذیرفته شدم برم ؟ان موقع چکارکنم؟

با سلام. ثبت نام در دانشگاه های افسری و قبولی در این دانشگاه های دارای مراحل مختلفی است و صرفا قبول شدن در یک مرحله مبنی بر پذیرش نهایی نیست ولی اگر تا مرحله آخر همه ی مراحل را قبول شدید و پذیرش گرفتید معمولا دارای تعهد هستید و بنا به هر دلیلی قصد انصراف داشته باشید اصولا دو برابر مبلغی که برای شما هزینه کرده اید به عوان جریمه دریافت می کنند.

سلام من دی ۹۸ پیش دانشگاهی شبانه مدرکم رو میگیرم . میخواستم بدونم میتوم بهمن ۹۸ ورودی بشم رشته کارشناسی رشته حقوق؟بدون کنکور میتونم ورودی بهمن بشم؟

با سلام، شما میتوانید در صورتی که رشته مورد نظر شما در دانشگاه مدنظر بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده باشد، برای ورودی بهمن ماه در این رشته و دانشگاه ثبت نام نمایید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی از بین متقاضیان پذیرش در این دانشگاه ، بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های مختلفی دانشجو می پذیرد . با توجه به اینکه اکثریت رشته های دانشگاه آزاد ، بدون کنکور ارائه شده به داوطلبان توصیه می شود لیست رشته های بدون کنکور مقطع مورد نظر را به درستی مطالعه کنند .

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

طی تصمیمات اتخاذ شده از طرف سازمان سنجش کشور و دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور برای مقاطع مختلف در اکثر دانشگاه های کشور اجرا شده و در حال حاضر پذیرش 85 % از رشته محل های دانشگاهی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد .

دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد و داوطلبان باید با توجه به آخرین مدرک تحصیلی ، مقطع خود را انتخاب کرده و با بررسی لیست رشته های بدون کنکور و آینده تحصیلی و شغلی هر یک ، بهترین گزینه را انتخاب کنند . با توجه به اهمیت انتخاب رشته دانشگاهی برای داوطلبان در ادامه این مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 را ارائه داده ایم .

 

دانشگاه آزاد در هر دو مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی نا پیوسته دانشجو می پذیرد . تفاوت این دو مقطع در مدارک مورد قبول برای پذیرش و انتخاب رشته است .

 مقطع کاردانی پیوسته :

این مقطع مختص فارغ التحصیلان دیپلم نظام سالی واحدی / ترمی واحدی ، نظام جدید و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که پیش دانشگاهی نداشته و پذیرش این گروه بر اساس معدل کل دیپلم می باشد .

 

 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۹ :

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 

 

 

 رشته های بالا برخی از مهم ترین رشته های این مقطع بوده و لیست کامل رشته ها در لینک پایین قرار داده شده است .

 

 

 برای دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .

 

 مقطع کاردانی ناپیوسته :

این مقطع مختص فارغ التحصیلان دیپلم نظام سالی واحدی / ترمی واحدی و پیش دانشگاهی ، نظام جدید و نظام قدیم 4 ساله بوده و پذیرش این گروه بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد .

 

 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۹۹ :

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

 

 

 رشته های بالا برخی از مهم ترین رشته های این مقطع بوده و لیست کامل رشته ها در لینک پایین قرار داده شده است .

 

برای دانلود رشته های ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .

 

 

دانشگاه آزاد هر دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد . تفاوت این دو مقطع در مدارک مورد قبول برای پذیرش و انتخاب رشته می باشد .

 مقطع کارشناسی ناپیوسته :

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

این مقطع مختص فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ( پیوسته / ناپیوسته ) بوده و پذیرش این گروه بر اساس معدل کل کاردانی می باشد .

 

 لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۹۹ :

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

 

 

 رشته های بالا برخی از مهم ترین رشته های این مقطع بوده و لیست کامل رشته ها در لینک پایین قرار داده شده است .

 

برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .

 

 مقطع کارشناسی پیوسته :

این مقطع مختص فارغ التحصیلان دیپلم نظام سالی واحدی / ترمی واحدی و پیش دانشگاهی ، نظام جدید و نظام قدیم 4 ساله بوده و پذیرش این گروه بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد .

 

 لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۹ :

 

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

 

 

 رشته های بالا برخی از مهم ترین رشته های این مقطع بوده و لیست کامل رشته ها در لینک پایین قرار داده شده است .

 

 

برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .

 

به داوطلبان متقاضی پذیرش بدون آزمون توصیه می کنیم علاوه بر دانشگاه آزاد شانس خود را برای ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه ها امتحان کنند .

 

داوطلبان دقت داشته باشند که تمامی رشته های دانشگاه آزاد در واحد های مختلف بدون کنکور پذیرش دانشجو داشته و تنها در رشته های گروه پزشکی مقاطع کاردانی ، کارشناسی و دکتری پیوسته صرفا از طریق کنکور دانشجو می پذیرند .

با توجه به تعداد بالای واحد های دانشگاه آزاد به شرکت کنندگان پذیرش این دانشگاه توصیه می کنیم که لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بدون کنکور 99 دانشگاه آزاد را با دقت بررسی و پس از مطالعه شرایط و ضوابط اعلام شده ، در اولویت های مورد نظر خود ثبت نام کنند .

خاطر نشان می کنیم که با توجه به شهریه پرداز بودن دانشگاه آزاد بهتر است که متقاضیان ثبت نام این دانشگاه شهریه حدودی هر ترم و هزینه کلی تحصیل خود را بر آورد کرده و در صورت رضایت ، ثبت نام خود را انجام دهند . در نظر داشته باشید که شهریه پذیرش با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه با هم متفاوت نیستند .

اگر پس از مطالعه مقاله معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ، سوالی درباره ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

لیست رشته های بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد منتشر شده که آخرین لیست رشته های بدون کنکور در این مقاله نیز موجود است .

همانطور که در مقاله نیز اشاره شده است اکثر واحد های دانشگاه آزاد تعدادی متفاوت از رشته های بدون کنکور را در مقاطع مختلف ارائه می دهند .

تمامی رشته های دانشگاه آزاد به جز رشته های گروه پزشکی بدون آزمون ارائه می شوند که جزئیات رشته ها و واحد های ارائه دهنده در متن مقاله نیز موجود است .

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

سلام من امسال مهر ماه ۹۹ سال اخر دبیرستان هستم می تونم برای بهداشت خانواده ثبت نام کنم بعد ازمون بدم؟؟

سلام . خیر . برای ثبت نام در دانشگاه باید مدرک دیپلم داشته باشین و یا حداکثر تا 99/6/31 مدرک دیپلم تون رو بگیرین .

سلام وقت بخیربرای ثبت نام کنکور دندانپزشکی چه مدارک تحصیلی لازمه ؟ من در رشته گرافیک تحصیل کردم ولی به علت علاقه ای که به این رشته نداشتم ترک تحصیل کردم یعنی ترم ۴و۵ دیگه دانشگاه نرفتم ، شانسی دارم که از طریق مدرک دبیرستانم بتونم کنکوردندانپزشکی شرکت کنم؟ ممنون از پاسختون

سلام . در صورتی که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا مدرک دیپلم و کاردانی دارین ، می تونین در کنکور سراسری تجربی و در پذیرش رشته دندان پزشکی شرکت کنین .

سلام بنده امسال دیپلم فنی حرفه ای رشته حسابداری مو نظام جدید گرفتم آیا می تونم تو رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور تحصیل کنم ممنون میشم پاسخ بدید خیلی واجبه

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین .

سلام آیا دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته معماری و کامپیوتر بدون کنکور پذیرش دارد ؟ و اگر دارد با معدل دیپلم ۱۷ چقدر شانس پذیرش دارم ؟

سلام . دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته علوم کامپیوتر پذیرش داره ، قبولی شما به معدل سایر متقاضیان رشته / محل مورد نظر شما بستگی داره .

سلام دانشگاه آزاد تهران مرکز از زیرشاخه ریاضی چه رشته هایی رو بدون کنکور داره؟

سلام . در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در رشته های زیادی از گروه ریاضی از جمله رشته مهندسی پلیمر ، علوم کامپیوتر و … پذیرش صورت می گیره باید دفترچه ثبت نام رو چک کنین .

سلام . من جزو اولین داوطلبان نظام جدید هستم و در سال 97-98 دوازدهمو تمام کردم و دیپلم گرفتم یه سال پشت کنکور موندم البته برای اینکه سربازی نرم دانشگاه فنی حرفه ای ثبت نام کردم ولی مرخصی گرفتم و نرفتم.الان می خوام دانشگاه آزاد شیراز بر اساس سوابق تحصیلی رشته عمران ثبت نام کنم.می خواستم بدونم که اولا من الان کاردانی پیوسته ثبت نام کنم یا کاردانی ناپیوسته؟ و بعد اینکه برای ثبت نام دانشگاه شیراز باید چیکار کنم ممکنه راهنمایی کنید

سلام . شما می تونین در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته تحصیل کنین ، باید فرم ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد رو تکمیل کنین ، عبارت نحوه ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام،آیا در دانشگاه آزاد رشته هنر با کنکور هم هست یا همه بدون کنکورند (اگه هست کدوم رشته ای)؟ و دیگه اینکه می شه فعلاً دانشگاه آزاد ثبت نام نکرد و وقتی جواب کنکور که مهر می یاد ثبت نام کرد؟؟؟

سلام . دانشگاه آزاد در تعداد محدودی از رشته / محل های گروه هنر از طریق کنکور پذیرش داره ، پذیرش در اکثر رشته /  محل های گروه هنر در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیره .

با سلام آیا دانشگاه آزاد در رشته پرستاری یا پیراپزشکی، دانشجوی بدون کنکور می پذیرد ؟ ممنون از راهنمایی شما

سلام . دانشگاه آزاد در رشته های پیراپزشکی فقط از طریق کنکور سراسری پذیرش داره .

سلام می خواستم ببینم رشته ژنتیک بدون کنکوره در دانشگاه ازاد ؟نیازی به سوابق تحصیلی داره؟

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) در رشته ژنتیک تحصیل کنین .

با سلام و خسته نباشید بنده دیپلم نقشه‌ کشی دارم و می خوام رشته‌ ی زبان دانشگاه آزاد بروم آیا کنکور داره؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور سراسری در رشته مورد نظرتون در دانشگاه آزاد تحصیل کنین .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98

شهریه دانشگاه آزاد

سایت دانشگاه آزاد azmoon.org

هزینه انصراف از دانشگاه آزاد

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .Downloads-icon


برای دانلود رشته های ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .Downloads-icon


برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .Downloads-icon


برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .Downloads-icon

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

کلیه متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور می توانند با مطالعه شرایط پذیرش ، در مهلت مقرر به همراه مدارک تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند . داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های حوزه رشته انسانی هستند ، می توانند لیست منتشر شده رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور انسانی را مطالعه کنند و انتخاب های نهایی خود را مشخص کرده و ثبت نام کنند .

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

برای مشاوره ثبت نام رشته های بدون کنکور انسانی 99

برای مشاوره ثبت نام رشته های بدون کنکور انسانی 99

بر اساس قانون مصوب جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذيرش سازمان سنجش به عنوان مجری این قوانین تصمیم به مجزا کردن مسیر ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی از رشته های باکنکور کرد . در راستای این تصمیمات در گام اول لیست رشته های بدون کنکور قبل از شروع ثبت نام کنکور سراسری منتشر شد .

متقاضیان تحصیل در رشته بدون کنکور گروه آزمایشی انسانی 99 – 1400 بعد از انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99 می توانند علاوه بر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه لیست رشته های گروه انسانی را که در کلیه دانشگاه های کشور شامل دانشگاه های دولتی روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پردیس های خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی ارائه شده است را بررسی نمایند . 

مطابق دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۹ داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی از میان لیست رشته های کلیه گروه های آزمایشی ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته نمایند و مطابق میزان اعمال سوابق تحصیلی پذیرش شوند . جهت اطلاع داوطلبان بدون آزمون گروه انسانی بر آن شدیم در این مقاله لیست رشته های بدون کنکور انسانی ۹۹ را ارایه دهیم .

 

داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی  ۹۹ با آماده نمودن مدارک ثبت نام مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش به صورت اینترنتی به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و فرم ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل کنند . با توجه به تنوع رشته ها و دانشگاه های ارائه کننده رشته های بدون آزمون ، در ادامه لیست رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انسانی ۹۹ و سپس لیست دانشگاه های ارائه کننده هر رشته را ارائه کرده ایم .

 

 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش لیست رشته ها و دانشگاه های بدون آزمون در مهر سال تحصیلی 99 – 1400 در اطلاعیه 8 بهمن منتشر شده و داوطلبان می توانند با مشاهده این لیست و دانشگاه های ارائه دهنده ، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند .

 

 برای مشاهده لیست رشته های بدون آزمون سراسری انسانی 99 کلیک کنید 

 

طی اطلاعیه که سازمان سنجش و پذیرش کشور برای ثبت نام رشته های بدون کنکور 99 در رشته های انسانی منتشر نمود ، نحوه ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۹ به صورت اینترنتی اعلام شده است لذا به داوطلبان توصیه می کنیم که قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش شرایط اعلام شده برای  ثبت نام را از دفترچه به خوبی مطالعه کرده و مدارک مندرج در اطلاعیه را تهیه کنند .

همچنین با توجه به اینکه تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان مستلزم پرداخت شهریه است توصیه می کنیم قبل از ثبت نام نهایی در این دانشگاه ها شهریه این دانشگاه ها را مقایسه کنند و ثبت نام نهایی را انجام دهند .

 

در ادامه بخوانید: راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

در صورتی می خواهید از لیست رشته های بدون کنکور سراسری 99 اطلاع یابید و یا برای ثبت نام بدون کنکور ۹۹ در رشته های انسانی نیاز به کارشناسانی مجرب در این زمینه دارید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید . برای برقراری ارتباط با این کارشناسان می بایست از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید .

سازمان سنجش مدتی قبل از شروع ثبت نام دفترچه راهنمای شامل رشته محل های تعیین شده را منتشر می کند که در این مقاله نیز قرار می گیرد .

همانطور که در مقاله گفته شده از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود .

هر دانشگاهی تعداد متفاوتی از رشته های بدون کنکور انسانی را ارائه می دهد که آخرین لیست دانشگاه ها و رشته های ارائه شده در همین مقاله موجود است .

برای مشاوره ثبت نام رشته های بدون کنکور انسانی 99

برای مشاوره ثبت نام رشته های بدون کنکور انسانی 99

سلام، چه زمانی می تونیم ثبت نام کنیم؟

سلام . ثبت نام پذیرش بدون کنکور از 5 مرداد شروع شده مهلت ثبت نام دانشگاه های سراسری تا 1 شهریور هستش .

سلام خسته نباشی من دیپلم تجربی دارم می تونم با سوابق تحصیلی رشته حقوق بخونم

سلام . بله می تونین در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی رشته حقوق شرکت کنین .

سلام من رشته ام تجربیه می خواستم بدونم می تونم رشته های بدون کنکور انسانی مثل حقوق یا روانشناسی رو ثبت نام کنم ؟

سلام . شما می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه انسانی ، هنر و … شرکت کنین .

سلام . من کنکور ۹۹ انسانی ثبت نام کردم ، بعد الان می تونم رشته بدون کنکور هم ثبت نام کنم و آیا با معدل ۱۹.۴۰ رشته انسانی قبولی حقوق اصفهان ( بدون کنکور ) هست ؟؟ممنون میشم پاسخ بدید

سلام . می تونین هم در کنکور سراسری و هم در پذیرش بدون کنکور شرکت کنین ، شانس قبولی دارین .

سلام ببخشید منی که رشتم انسانیه و کنکور ثبت نام کردم می تونم اگه کنکور قبول نشدم دانشگاه غیر انتفایی تهران قبول بشم رشته روانشناسی با معدل ۱۸؟ بعد میشه بدونم شهریه چقدره ؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته / محل مورد نظرتون شرکت کنین قبولی شما به معدل رقبای شما بستگی داره ولی شانس قبولی دارین ، عبارت شهریه دانشگاه غیرانتفاعی هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی

سلام خسته نباشید ببخشید دوتا سوال داشتم یکی اینکه همه گرایش های رشته مهندسی برق بدون کنکور هستند؟ و اینکه میشه از طریق سوابق تحصیلی در رشته های مهندسی عمران یا فناوری اطلاعات تحصیل کرد؟

سلام . می تونین از طریق سوابق تحصیلی در رشته های مورد نظرتون تحصیل کنین .

سلام ببخشید میشه کسی که رشتش تجربیه یکی از رشته های انسانی رو به عنوان رشته دوم انتخاب کنه؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه انسانی ، هنر و .. شرکت کنین  .

سلام ببخشيد میگم به نظرتون میشه رشته های معلمی یا همون دبیری رو بدون کنکور یا با شرط معدل دانشگاه دولتی بریم ؟ یا فرهنگیان ؟ اگه میشه چه رشته های معلمی رو می تونیم بریم ؟

سلام .  پذیرش در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری صورت می گیره .

ببخشید مثلا معدل باید چند باشه تا حسابداری قبول شی؟؟؟

سلام . در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی  نمیشه حداقل و حداکثر معدلی تعیین کنیم ، قبولی در هر رشته / محل به معدل متقاضیان بستگی داره .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

پاسخ به سوالات متداول در مورد پردیس های خودگردان ( بین الملل سابق )

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان

شهریه پزشکی پردیس خودگردان

شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان

شهریه داروسازی پردیس خودگردان

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای مشاهده لیست رشته های بدون آزمون سراسری انسانی 99 کلیک کنیدDownloads-icon



Downloads-icon

رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی
رشته روانشناسی بدون پیش دانشگاهی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *