چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم

 
helpkade
چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم
چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم


نیاز به یک وکیل متخصص کار خود دارید؟

سلام- فعلا در مورد برنامه ملاقات مردمی دستور العملی نیامده است.میتوانیدمطالب خود را در تلفن گویای اعلام شده در سایت منعکس نمایید.

«دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت
کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار
می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب
کنند.
علاوه بر آن «دادسان» با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به
وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند.


Downloads-icon

به گزارش ایکنا؛ در صفحه اینستاگرامی آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌ قضاییه، فراخوانی درباره مشارکت‌ مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضایی منتشر شد. 

در این فراخوان آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه با گسترش دسترسی‌های ارتباطاتی، فارغ از چارچوب‌های سنتی خشک و دیوان‌سالارانه، فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به فرصتی بزرگ برای کم کردن فاصله‌های زمانی و مکانی در ارتباطات و به اشتراک‌گذاری نظرات تبدیل شده است. از این فرصت باید برای دریافت نظرات مردم و نخبگان از «ایده تا بازخورد» به بهترین نحو استفاده کرد.

چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم

آسیب‌های فضای مجازی – که در جای خود باید به طور جدی دنبال و رفع شود ـ نباید ما مسئولان را دچار خطای محاسباتی کند و موجب شود که خود را از فرصت کم‌نظیر ارتباط با مردم در این بستر محروم نماییم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از فرصت باارزش فضای مجازی استفاده کرد و با اطلاع از نظرات و سوال‌های افکار عمومی، یک حضور مؤثر و جریان‌ساز را به نفع مردم رقم زد.

نیل به «قوه‌قضاییه تراز انقلاب اسلامی» در گام دوم، بدون مشارکت و نقش‌آفرینی مردم، نخبگان و دلسوزان انقلاب ممکن نیست. در مدت کوتاهی که از مسئولیتم در قوه قضاییه می‌گذرد و پیش از آن نیز خصوصاً در دوره خدمت در آستان قدس رضوی، از نظرات ارزشمند کاربران رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده‌ام و از این پس نیز امیدوارم خادمان ملت را در ساخت قوه قضاییه‌ای مردمی، انقلابی و ضد فساد یاری کنید.

بر این اساس اعلام می‌کنم تا زمانی که سامانه اختصاصی دستگاه قضایی برای ارتباط دو سویه با مردم و نخبگان در دسترس قرار بگیرد، صفحات متعلق به اینجانب در رسانه‌های اجتماعی، یکی از مسیرهای دریافت نظرات مردم و نخبگان خواهد بود.

علاوه بر اینکه مردم عزیزمان می‌توانند رأساً نظرات خود را از این مسیر منتقل کنند، اینجانب نیز حسب مورد، فراخوان‌هایی جهت دریافت نظرات در خصوص ایجاد، اصلاح یا تکمیل برخی رویه‌ها، رویکردها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌ها اعلام خواهم کرد و در انتظار نظرات راهگشای صاحب‌نظران و متخصصان این امر خواهم بود.

امید است این رویکرد مورد رضای خداوند متعال از باب عمل به آیه کریمه‌ «و شاورهم فی الامر» و موجب اعتماد و دلگرمی عموم انسان‌های حق‌طلب و عدالت‌خواه باشد. توفیق روزافزون ملت رشید ایران را خواستارم.

بر همین اساس کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی برای دسترسی به آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به شرح زیر اعلام شده است:سروش: sapp.ir/raisi_orgگپ: https://gap.im/raisi_orgآی‌گپ: https://iGap.net/raisi_orgایتا: eitaa.com/raisi_orgبله: https://ble.im/raisi_orgاینستاگرام: https://instagram.com/raisi_org است.برای ارتباط با دفتر آیت‌الله رئیسی نیز می‌توان از طریق کانال @raisi_contact اقدام‌ کرد.

انتهای پیام

هاست و دامنه,دامنه,ثبت دامنه,طراحی سایت حرفه ای,طراحی وب سایت,

با عزمی همگانی، فضای اداری کشور را آنقدر شفاف می کنیم که هیچ متخلفی با هیچ ترفندی نتواند دوام بیاورد.

هموطن عزیز خواهشمندیم اگر سند و مدارکی از تخلفات بعضی از مسئولین استان خود و یانارضایتی از مسئولین قوه قضائیه، قاضی، وکیل، شهردار، نماینده مجلس و رؤسای ادارات در دست دارید،اسناد را به صورت محرمانه و ناشناس، بدون نیاز به ذکر مشخصات شخصی خود و تنها به عنوان شهروند به دفتر حضرت آیت اللّه رئیسی ارسال کنید تا فورا پیگیری شود.

حوزه رياست قوه قضائيه رئیسی :

تهران خيابان وليعصر (عج) – خيابان پاستورتلفن : 66952536

چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم

معاونت قضايي قوه قضائيه :

تهران-خيابان وليعصر(عج) – بعد از چهارراه سپه – كوچه سخنور تلفن : 8 – 66345937

لطفا در گروه هایی که هستید کپی کنید

قابل توجه هموطنان عزیز ، نیاز به ارائه مشخصات و معرفی خود در نامه نیست (فقط نام شخص یا اداره متخلف و شرح تخلفات و….) ذکر شود.

ایجانب ضامن چند نفر بدون آگاهی شده ام و این متهمان خود را معرفی نکرده و حساب اینجانب که دو خانوار را تامین میکنم مدت 17 ماه مسدود میباشد و الان هم با وضعیت این بیماری کرونا هیچ کجا نمیتوانم سر کار بروم زندگی من فلج شده است نامه ای به رییس قوه قضاییه جناب آقای رئیسی نوشتم ولی هیچ پاسخی داده نشد میدانم اشتباه کردم ولی حداقل حسابم را باز کنند که بتوانم حقوق خود را برداشت کرده مخارج زندگی را بپردازم حال باید چکار کنم


همه حقوق شما را نمی توانند توقیف کنند نهایتا تا یک سوم حقوقتان را میتوانن توقیف کنن.از واحد اجرای احکام پیگیر موضوع باشید.قانون اجازه توقیف کل حقوق یک نفر را نداده است

04:31:24
 

1399/1/21

موافق
(0)

مخالف
(0)

چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم


با تکیه به ضمانت شما مقام قضایی چند متهم را از بازداشت آزاد نموده که چه بسا مدعی خصوصی داشته و یا عمل آنها مخل نظم عمومی بوده است
درصورت عدم معرفی ایشان به مرجع قضایی شما می بایست از عهده خسارات مدعیان خصوصی و یا جرائم دولتی برآیید
درصورتیکه از محل حضور ایشان مطلع هستید به قاضی اجرای احکام کیفری هر یک از پرونده ها مراجعه نموده و تقاضای صدور دستور جلب و بازداشت آنها را تقدیم نموده و برگ جلب دریافت کنید
با هماهنگی پلیس ایشان را جلب و به دادسرا معرفی نمایید تا از مسدودی حساب های بانکی شما رفع اثر گردد
از رئیس قوه قضاییه تقاضای خلاف حدود اختیارات ایشان و خلاف قانون نداشته باشید

04:33:32
 

1399/1/21

موافق
(0)

مخالف
(0)

مسدودی حساب ضامن متهم
رفع مسدودی حساب ضامن متهم
مسدودی حساب ضامن
کرونا

دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند.

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188106553

ایمیل: dadrah.ir@gmail.com

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.


Downloads-icon


Downloads-icon

دفتر ارتباط مردمی حجت الاسلام دکتر رئیسی 

تهران، خیابان ولیعصر عج ، روبروی کلانتری جامی، دفتر ارتباطات مردمی قوه قضائیه

 

خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان معلم، بین معلم 24 و 26، باهنر شرقی

چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم

گزیده ای از نظرات مخاطبان محترم و عزیز را در زیر مشاهده می فرمایید.

همچنین برای ارائه نظرات خود نیز می توانید از فرم انتهای این صفحه استفاده کنید.

به اطلاع شما می رساند کلیه نظرات به اطلاع شخص حجة الاسلام دکتر رئیسی می رسد و بررسی و پیگیری می شود.

روزنامه خراسان نوشت:

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

برند ‌هافمن نام آشنایی در صنعت درب و پنجره‌های نسل جدید است که شما آن را می‌شناسید و می‌دانید آنها تولیدکننده برتر پروفیل‌های درب و پنجره یوپی‌وی‌سی و برند محبوب سال از نگاه مصرف کنندگان هستند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

«ملاقات مردمی با وزیر دادگستری»هموطنان عزیزی که مایل به ملاقات با وزیر دادگستری(سید علیرضا آوائی) و طرح مسایل خود ـ در حیطه اختیارات وزارت دادگستری ـ هستند، می بایست ضمن مراجعه به اطلاعات مندرج در ذیل این صفحه، از طریق تماس تلفنی یا ارسال دورنگار و یا ارسال ایمیل، نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل ثبت نام، در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهد شد.

*** تذکر ***

*** هموطنان گرامی، تنها در خصوص پرونده های سازمان تعزیرات حکومتی، امور دیه و امور بزه دیدگان می توانند به وزارت دادگستری مراجعه نمایند.

*** از آنجائیکه تعیین وقت ملاقات با ریاست محترم قوه قضائیه(حضرت آیت الله رئیسی) و امور مرتبط با پرونده های قضایی (مطرح در شوراهای حل اختلاف، دادسراها، دادگستری ها، دیوان عدالت اداری و دیوان عالی کشور) در حوزه اختیارات و وظایف وزارت دادگستری نمی باشد، لذا در این رابطه می بایست موضوع را از طریق قوه قضائیه پیگیری نمایید.

چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم

 اداره کل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت دادگستری

نشانی:                  تهران ـ خیابان ولیعصر(عج) ـ پایین تر از میدان ولیعصر(عج) ـ پلاک 1638

کد پستی:              1416783619 و 1416783595

تلفن:                     82211702

دورنگار:                  88902854

پست الکترونیکی: info@justice.ir

پست الکترونیکی دریافت انتقادات و پیشنهادات ایرانیان مقیم خارج از کشور: dadiran@justice.ir

 

وظایف میز خدمت

به استناد ماده 17 مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری (مصوبه شماره 1127128 مورخ 95/12/28 شورای عالی اداری) و نیز دستورالعمل میز خدمت؛ وظایف میز خدمت برای اطلاع مراجعه کنندگان گرامی به وزارت دادگستری به شرح ذیل اعلام می شود:

– ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط

– دریافت مدارک و درخواست های مراجعین
– انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان 
– دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین
– هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد ضروری پس از انجام هماهنگی

 

کتابچه راهنمای آشنایی با میز خدمت وزارت دادگستری

 


ارتباط با ما

 

چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم
چطور به قوه قضاییه نامه بنویسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *