چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

 
helpkade
چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم
چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

12 نظر تاکنون ، میتوانید سوال بپرسید یا در بحث شرکت کنید

 

نظرسنجی در شاد یکی از امکانات برنامه شاد جدید است که در نسخه قدیمی وجود نداشت. معلمان از طریق ارسال نظرسنجی در گروه های شاد می توانند حضور و غیاب کنند ، زمان برگزاری کلاس ها را از دانش آموزان نظرسنجی کنند ، کیفیت آموزش کلاسی را  ارزیابی کنند ، روش تدریس را که به صورت لایو باشد یا نه ، از دانش آموزان نظرسنجی کنند و …. در کل نظرسنجی در شاد کاربرد زیادی دارد و از این قابلیت برنامه شاد می توان دانش آموزان را برای شرکت در بحث های کلاسی تشویق کرد و از آنها نیز نظرخواهی شود تا آموزش مجازی و از راه دور در بهترین حالت ممکن انجام گیرد.

آنچه در این مطلب میخوانید :

برای ساخت فرم نظرسنجی ، ابتدا باید شاد جدید را نصب کنید و یا به روز رسانی شاد قدیمی را انجام دهید. سپس با ورود به گروه درسی مد نظر ،  مطابق تصویر زیر بر روی گزینه سنجاق مانند کلیک کنید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

 

با زدن روی سنجاق ، چند گزینه به شما نمایش داده می شود که لازم است گزینه نظرسنجی را انتخاب کنید.

 

هر فرم نظرسنجی از یک پرسش و چند گزینه تشکیل شده است. در بخش پرسش موضوع مورد سوال را تایپ کنید و در بخش گزینه ها نیز حداقل باید 2 گزینه داشته باشید. ما فرم زیر را برای حضو و غیاب کردن کلاس تهیه کرده ایم شما می توانید فرمی با پرسش های متفاوت داشته باشید.

 

در گزینه های پاسخ حداقل باید دو گزینه را تعیین کنید.

پس از تعیین پرسش نظرسنجی و گزینه های آن ، از بخش تنظیمات می توانید گزینه رای دادن به صورت ناشناس یا شناس را فعال کنید. فعال کردن این بخش بستگی به پرسش نظرسنجی شما دارد ، اگر حضور و غیاب می کنید باید دانش آموزان حاضر شناسایی شوند ولی اگر پرسش طوری باشد که نباید دانش آموزان شرکت کننده در نظرسنجی شناسایی شوند ، بهتر است رای دادن به صورت ناشناس را فعال کنید.

پس از اعمال تنظیمات ، تیک بالای صفحه را بزنید تا فرم در گروه ارسال شود.

 

فرم نظرسنجی حضور و غیاب به شکل زیر در گروه درسی ارسال می شود و دانش آموزان می بایست بر روی گزینه مد نظر خود کلیک کنند تا رای آنها ثبت شود. لازم به ذکر است که معلم برای مشاهده نتایج خودش نیز باید در نظرسنجی شرکت کند.

 

پس از پایان کلاس می توانید با کلیک بر روی عبارت مشاهده نتایج ، لیست دانش آموزانی را که حضور خود را ثبت کرده اند یا در نظرسنجی شرکت کرده اند ، مشاهده نمایید.

 

همچنین شما می توانید با زدن روی نظرسنجی گزینه های زیر را مشاهده کنید. بهتر است نظرسنجی را در گروه کلاسی سنجاق کنید تا در صورت وجود چند پیام پس از آن ، از نوار بالای گروه برای دانش آموزان دیده شود. پس از پایان مهلت نظرسنجی نیز می توانید آن را حذف کنید.

برای ساخت فرم نظرسنجی شاد ، وارد تنظیمات شاد در گروه درسی شوید و با کلیک بر روی گزینه نظرسنجی ، پرسش و گزینه های آن را تعیین نمایید.

اگر معلم گزینه رای دادن به صورت ناشناس را غیر فعال کند ، می توان اسامی دانش آموزانی را که در نظرسنجی شرکت کرده اند را مشاهده نماید.

چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

محدودیتی در تعداد نظرسنجی های ارسال شده در روز وجود ندارد.

هر نظرسنجی باید از یک پرسش و حداقل دو گزینه تشکیل شده باشد.

بله ، معلمانی که از وب شاد استفاده می کنند نیز می توانند فرم نظرسنجی را ایجاد و در گروه های درسی به اشتراک بگذارند.

علاوه بر مطلبی که در خصوص نظرسنجی shabake shad ارائه شد ، با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید از قابلیت های بیشتر پیام رسان شاد مطلع گردید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  برنامه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی و از راه دور مدارس …

فارسی

من نسخه ی جدید شاد رو ریختم و نظر سنجی نداره
ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام. بخش نظرسنجی در وب شاد موجود نیست ولی اگر از اپلیکیشن این برنامه استفاده می کنید، حتما باید بخش نظرسنجی را داشته باشد. لطفا با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

اصلا از این برنامه خوشم نمیاد فقط داره پولمونو میخوره😠😠😠😠😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😬😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

سلام،چرا نطرسنجی هایی که معلمان برایمان ایجاد می کنند نمایش داده نمی شود؟
من از (نسخه وب) نرم افزار شاد استفاده می کنم و هم مرورگر من که (گوگل کروم) هست آخرین نسخه می باشد.
لطفا رسیدگی شود،باتشکر.

با سلام. در وب شاد فعلا بخش نظرسنجی راه اندازی نشده است.

Ahaan

از من نداره

با سلام ببخشید من از شاد وب رو لپ تاب وارد شاد می شوم ولی نمی شه در نظر سنجی ها مثل حضور غیاب شرکت کنم لطفا راهنماییم کنید

با سلام. وب شاد گزینه نظرسنجی ندارد.

سلام میخواستم بدونم میشه تو نظرسنجی گزینه ای که انتخاب کردین رو تغییر بدیم

با سلام. بله برای تغییر نظر بر روی پیام نظرسنجی کلیک کنید و گزینه پس گرفتن رای را انتخاب کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

چگونه در شاد نظر سنجی درست کنیم را از سایت نکس 99 دریافت کنید.

منبع مطلب : www.aparat.com

مدیر محترم سایت www.aparat.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

منبع مطلب : www.aparat.com

مدیر محترم سایت www.aparat.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

منبع مطلب : www.aparat.com

مدیر محترم سایت www.aparat.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را
حذف کنیم. این سایت توسط سرور های قدرتمند پارس
وب سرور پشتیبانی میشود.

FILEMAIN

شکوفه های کلاس اولی من – پاورپوینت ریاضی اول دبستان تم 14 پاورپوینت ریاضی اول دبستان تم 14 تقدیم به گل های ناز کلاس اولی. موضوع: پاورپوینت،. [ جمعه 16 بهمن 1394 ] [ 05:01 ادامه مطلب…

پاورپوینت ریاضی اول تم 11. – پروژه ها – پایگاه دانلود رایگان … دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم ۱۱فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۱۳ حیاط مدرسه تعطیل شدن مدرسه مفاهیم: چپ / راست، اول تا ادامه مطلب…

هشدار درباره کپسول‌های چاقی و لاغری – آفتاب نیوز استفاده می‌کنند که از عوارض این داروها می‌توان به پوکی استخوان، عقیمی … داروی گامبو یا دیگر دارو های چاق کننده چی عوارضی بر بدن دارند ادامه مطلب…

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

رای و نظر مردم در موارد بسیاری (به غیر از انتخاب رئیس جمهور!) کاربرد دارد. اصلاً مردم دوست دارند نظر خودشان را در مورد مسائل مختلف مطرح کنند. تلگرام هم که این موضوع را می‌دانست، خیلی زود امکان برگزاری نظرسنجی را در اختیار کاربران خودش قرار داد. چگونه؟ با استفاده از ربات نظرسنجی در تلگرام که ما در ادامه طرز کار آن را به شما یاد خواهیم داد.

قبل از آنکه شروع کنیم، بگذارید یک مساله مهم را با شما مطرح کنیم. در تلگرام امکان برگزاری دو نوع نظرسنجی وجود دارد. در حالت اول، گزینه‌های نظرسنجی ایجاد شده فقط به صورت ایموجی و شکلک هستند. این نوع نظرسنجی از طریق ربات لایک تلگرام ممکن است. مزیت بزرگ استفاده از این ربات، امکان قرار دادن عکس در پست نظرسنجی است.

اما ربات نظرسنجی تلگرام، بر اساس متن کار می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که گزینه‌های متنی با ایموجی های مختلف را در اختیار مخاطبان خود بگذارید. اما امکان استفاده از عکس در پست‌های نظرسنجی وجود ندارد و همه‌چیز به متن خلاصه می‌شود.

قبل از هر چیز، باید وارد ربات نظرسنجی به آدرس @vote شده و دکمه Start را بزنید. از این به بعد، همواره در چت های خود به این ربات هم دسترسی دارید.

اکنون که عضو این ربات شدید، بیایید اولین نظرسنجی خود را در چند مرحله ساده ایجاد کنیم.

پس از فشردن گزینه start، شما باید سوال مورد نظر خود را وارد نمایید و آن را برای ربات نظرسنجی ارسال کنید.

حالا ربات از شما گزینه های نظرسنجی را درخواست می‌کند. پاسخ‌های ممکن به نظرسنجی خود را به ترتیب نوشته و برای ربات ارسال کنید. توجه داشته باشید که هر پاسخ باید به صورت جداگانه برای ربات ارسال شود.

چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

زمانی که تمام گزینه‌های مورد نظر شما اضافه شدند، کلمۀ /done را که در آخرین پیام ربات به شما به صورت آبی رنگ مشخص شده، انتخاب کنید. به همین سادگی، فرم نظر سنجی شما ایجاد شده است و آماده شروع نظرسنجی هستید.

حال کافی است گزینه Publish را فشار دهید تا بتوانید این نظرسنجی را به هر گروه یا کانال تلگرامی که مد نظرتان هست، ارسال نمایید.

 

پس از ایجاد یک نظرسنجی، شما می‌توانید به راحتی آن را مدیریت نمایید. چگونه؟ در ربات نظرسنجی، گزینه‌های مختلفی در اختیار شما خواهند بود که ما در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

لازم است بدانیم که با زدن گزینه Delete، ابتدا از شما پرسیده می‌شود که از حذف این نظرسنجی مطمئن هستید یا نه. چرا که با حذف آن، امکان نظرسنجی برای تمام گروه‌ها و کانال‌ها بسته و راهی برای فعال کردن مجدد آن نخواهد بود. این در حالی است که با بستن نظرسنجی (Close) همچنان شما می‌توانید هر وقت دوست داشتید یا لازم بود، این نظرسنجی را دوباره فعال کنید. برای این منظور، یک گزینه Open در ربات نظرسنجی تلگرام نمایش داده خواهد شد.

همچنین دقت کنید که شما تنها در صفحه چت با ربات می توانید این گزینه ها را انتخاب و استفاده کنید و از نتایج کامل رای گیری مطلع شوید. اگر این چت را حذف کنید دیگر به این امکانات دسترسی نخواهید داشت!!

شما می توانید یک نظرسنجی را برای هر تعداد گروه و کانالی که میخواهید ارسال کنید. اما فراموش نکنید که در هر گروه، نتایج نظرسنجی فقط بر اساس رای اعضای همان گروه مشخص خواهد شد و فقط شما هستید که از طریق ربات نظرسنجی تلگرام می‌تواند به مجموع رای‌های این نظرسنجی دسترسی داشته باشید.

هر زمان قصد داشتید یک نظرسنجی جدید در ربات نظرسنجی ایجاد کنید، کافی است کلمه /start را برای این ربات ارسال کنید. همچنین، اگر قصد مدیریت نظرسنجی‌های قبلی خود را داشتید، می‌توانید از کلمه /polls استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا نحوه ایجاد یک نظرسنجی در تلگرام و مدیریت آن را یاد گرفته باشید. البته، اگر بخشی از حرف‌های ما مبهم بود یا مشکلی در حین ایجاد نظرسنجی در تلگرام برایتان ایجاد شد، از طریق بخش نظرات همین مطلب می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

سلام من میخوام آی دی افرادی که در نظر سنجی شرکت کردن رک ببینم ولی نمیدونم چه جوری لطفا راهنمایی کنید

سلام. متاسفانه این قابلیت وجود ندارد.

ببخشید امکان داشتن ربات نظرسنجی رای دادن همزمان کاربر ب چند گزینه ممکن شود هست؟

سلام، خیر

سلام آیا امکانی وجود دارد که آی دی رای دهندگان نمایش داده نشود؟

سلام، بله باید موقع ساخت نظرسنجی گزینش رو انتخاب کنید.

با سلام، چطور نظر سنجی رو مخصوص اعضای کانال کنیم، منظورم اینه کسی که رای میده باید عضو کانال باشه حتما، میخوام کاری کنم که کسی که از کانال لفت میده نظرش در نظرسنحی هم حذف بشه

سلام، برای این کار باید از ربات اختصاصی استفاده کنید.

با سلام از توضيحات ارزنده تون. در بخش نظرسنجي در تلگرام من طبق تصاوير آموزشي پيش رفتم و يك سوال مطرح كردم با پاسخ سه گزينه اي بله- تاحدودي و خير ولي متاسفانه در مرحله آخر publish pol را كه مي زنم و براي گروه مورد نظر ارسال مي كنم به صورت متن ارسال مي شود و اعضاي گروه نمي تونند يك گزينه را انتخاب كنند. لطفا راهنمايي بفرماييد.

سلام، ارسال رو باید از طریق خود ربات انجام بدین.

سلام آیا در نظر سنجی که ایجاد کردیم راهی هست که نام و مشخصات رای دهندگان را چک کنیم؟

سلام، فقط آی‌دی افراد رو میشه مشاهده کرد که شرکت کردن.

چطوری میشه ک تو گروه یا کانال ک میفرستیم بالاش نزنه فوروارد بای vot و اینکه تو متن پیامش هم چیزی از ربات ننویسه؟؟

سلام، برای این کار باید یک ربات اختصاصی بسازید که چنین امکاناتی رو داشته باشه.

سلام من میخوام ربات با محدودیت جواب درست کنم.باید چیکار کنم؟ ینی یک سوال با چند گزینه که هر نفر فقط بتونه سه تا گزینه شو انتخاب کنه

سلام، باید خودتون یک ربات نظرسنجی بسازید.

ممنون از راهنمایی شما. اگر در پایان نظرسنجی بخوام که مخاطب متنی رو برام تایپ وارسال کنه مثلا انتقادات و پیشنهادات باید چه کاری انجام بدم ؟

سلام، باید ربات اخصاصی برای نظرسنجی بسازید.

درود. تو حالت public آیدی کسایی که نظر دادن رو روی نظر سنجی درج میکنه که این خیلی بده. من خیلی جاها دیدم که از نوع پابلیک نظرسنجی میزارن با همین ربات بدون اینکه آیدی شخص نظردهنده ثبت شه. اما نمیدونم چجوری و متاسفانه اونام که بلدن آموزش نمیدن. الان ماه هاس درگیرشم. کاش یکیتون کمکم کنه.

سلام چرا با زدن دکمه update result نتیجه آپدیت نمی شود؟

من وقتی نظر سنجی رو ساختم و ارسال کردم تو کانال ، اسم افرادی که نظر می دادن برای همه اعضای کانال نمایش داده می شد. برای رفع این مشکل چکار کنم؟

سلام، از روش جدید که منتشر شده استفاده کنید.

سلام اجرکم عندالله عالی از مطالب بسیار زیبا و جذاب متشکرم

سلام و تشکر چطور میشه username افراد رو که بعد نظردهی در سوال ثبت می‌شود، غیرفعال کرد؟ ممنون

سلام، از قابلیت جدید تلگرام برای نظرسنجی استفاده کنید که نیازی به ربات نداره.

با سلام و احترام در هنگام ایجاد رأی گیری در تلگرام بعد از طرح سوال پیغام زیر ارسال می شود: please use buttons to communicate with me لطفا راهنمایی فرمایید.

دقیقا همینکاری که گفته را باید انجام بدید دیگه! این دگمه را باید بزنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

یکی از ربات‌های تلگرامی که این روزها به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته، ربات VoteBot است. این ربات به کاربران اجازه می‌دهد تا نسبت به ارسال نظر سنجی در تلگرام اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال نظر سنجی در تلگرام با استفاده از ربات VoteBot بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

ربات VoteBot یکی از ربات‌هایی است که این روزها به وفور از آن استفاده می‌شود. با استفاده از این ربات می‌توانید به ارسال نظر سنجی در تلگرام بپردازید. به عنوان مثال تصور کنید که یک گروه یا کانال اختصاصی دارید و حال تمایل دارید که نظر کاربران را در رابطه با موضوع خاصی بدانید. این موضوع می‌تواند هر چیزی باشد. مثلا می‌توانید برای میزان رضایت کاربران از گروه یا کانال تلگرام خود یک نظر سنجی بسازید یا نظر سنجی در رابطه با سبک پست‌های مختلف ارسالی تهیه و منتشر کنید. بنابراین دست شما به منظور ساخت نظر سنجی کاملا باز خواهد بود.

اما چطور می‌توان با استفاده از ربات VoteBot به ارسال نظر سنجی در تلگرام پرداخت؟ انجام این عمل بسیار ساده است. پیش از شروع بحث اصلی، توصیه می‌کنیم که نگاهی هم به مقاله “ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام با ربات لایک LikeBot” داشته باشید که در آن نحوه ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام آموزش داده شده بود. بنابراین در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را با نحوه استفاده از ربات VoteBot و ارسال نظر سنجی در تلگرام آشنا کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

استفاده از ربات VoteBot فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. این ربات پروسه ارسال نظر سنجی در تلگرام را به ساده‌ترین شکل ممکن امکانپذیر می‌کند. به منظور استفاده از این ربات و ارسال نظر سنجی در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت ربات VoteBot را در تلگرام خود فعال کنید. هنگامی که به صفحه این ربات در تلگرام هدایت شدید باید از بخش زیرین صفحه گزینه Start را لمس کنید تا ربات VoteBot رسما در اکانت شما فعال شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

به محض لمس یا کلیک بر روی گزینه Start، ربات VoteBot در اکانت شما فعال می‌شود و از شما درخواست می‌کند تا سوال نظر سنجی خود را مشخص کنید. بنابراین باید سوال مورد نظرتان را تایپ و ارسال کنید.

حال که سوال اصلی نظر سنجی مشخص شده نوبت به این می‌رسد که گزینه‌های مورد نظرتان را برای انتخاب مشخص نمایید. تعداد گزینه‌ها یا پاسخ‌هایی که شما برای هر سوال انتخاب می‌کنید می‌توانند بنا به سلیقه شخصی شما متعدد باشند. ابتدا پاسخ نخست مورد نظرتان را تایپ کنید. با ارسال پاسخ یا کلمه مد نظر، گزینه اول نظر سنجی به ثبت می‌رسد. سپس بار دیگر عبارت دوم مورد نظرتان را تایپ و ارسال کنید. بدین صورت گزینه دوم مشخص می‌شود. با طی کردن همین روند می‌توانید گزینه‌های زیادی را برای نظر سنجی مد نظرتان تعیین کنید.

هر زمان که تمام گزینه‌های مد نظرتان وارد شدند، کافیست که عبارت /done را تایپ و ارسال کنید. در این شرایط نظر سنجی مورد نظرتان با سوال و گزینه‌های تعیین شده مشخص می‌شود. در این شرایط یک پیش نمایش از نظر سنجی را مشاهده خواهید کرد. به منظور انتشار این نظر سنجی کافیست که گزینه Publish poll را لمس کنید و سپس مکالمه، گروه یا کانال مقصد را انتخاب نمایید. به این صورت نظر سنجی که ساخته‌ای در آن بخش ارسال خواهد شد و کاربران قادر به نظردهی در مورد آن خواهند بود. لازم به اشاره است که هر کاربر تنها می‌تواند یک نظر را برای نظر سنجی ایجاد شده ارسال کند. همچنین امکان تغییر نظر هم توسط کاربران وجود دارد. بنابراین با استفاده از ربات VoteBot می‌توانید به راحتی و به ساده‌ترین شکل ممکن در گروه‌ها و کانال‌های تلگرام نظرسنجی ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال نظر سنجی در تلگرام با استفاده از ربات VoteBot پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت آیفون 7

ال سی دی Samsung A20

قطعات A21

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

بسیار عالی و ممنون از سازندش،چند وقت بود هیچی دانلود میکردم بالا نمیومد،تا اینکه ویگرام رو نصب کردم.فقط بعضی وقتا موقع میشه

با سلام ببخشید آیا می شه لیست کسایی که نظر میدن رو نبینیم؟
ممکنه کسی از این که نظرشو بیان کنه خجالت بکشه مخصوصا اگر متوجه بشه که ما لیست رو میبینیم .
درنتیجه نظر نمی دهند و این خیلی برای هرکسی می تونه ناگوار باشه که برای نظر سنجیش بی هیچ نتیجه ای باشه

منم همه اینارو انجام دادم ولی نشد چرا؟

سلام
تو نظرسنجی که من با votebot ساختم تا یه جایی آیدی افراد رو نشون میداد. اما انگار سقفی داره برا این موضوع. الان دیگه لیست افراد رو نمیبینم. آیا راهکاری هست که لیست رو ببینم؟
با تشکر

سلام وقت بخیر چطور میتونیم طوری تنظیم کنیم که اسامی نظر دادگان برای عموم معلوم نشه و فقط ادمین ها ببینند؟

سلام سوال بنده هم هست. خیلی مهمه

دقیقا منم همین رو می خوام

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

ورود

50% تخفیف دوره های آموزشی !

چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم

وبلاگ

قابلیت نظرسنجی در پیام رسان تلگرام از محبوبیت بالای برخوردار است و در طول روز ممکن است نظرسنجی های زیادی در گروه و کانال ها مشاهده کنیم . ما در این مطلب با آموزش اضافه کردن نظرسنجی به کانال و گروه تلگرام بدون نیاز به ربات در خدمت شما عزیزان هستیم . در ادامه با ما همراه باشید.

نکته : با استفاده از گزینه Forward میتوانید نظرسنجی خود را برای دوستانتان ارسال کنید

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عرض ادب آپشن REACT VOTE رو در نظر سنجی چگونه فعال کنیم من کانال تست درسی میخوام بزنم میخوام دانشجو بعد از زدن تست های دوره ای، بتونه با REACT VOTE، پاسخ هارو پاک کنه و تست ها از نو زده بشه

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با توجه به نبود یک مرجع خوب برای آموزش برنامه های موبایل ما ترفند 3 را تاسیس کردیم و میخواهیم با همراهی شما بهترین باشیم…

چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم
چطور تو شاد نظرسنجی بگذاریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *