مشاوره رایگان رژیم لاغری

 
helpkade
مشاوره رایگان رژیم لاغری
مشاوره رایگان رژیم لاغری

شما میتوانید به صورت رایگان از متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی این کلینیک مشاوره تغذیه دریافت نمایید و سوالات خود را مطرح و پاسخ پرسش های خود را از کارشناسان این مرکز دریافت کنید.- مشاوره تغذیه رایگان در زمینه مکمل های ورزشی- مشاوره تغذیه رایگان در دوران بارداری- مشاوره رایگان تغذیه در ورزشکاران- مشاوره تغذیه رایگان در دیابت- مشاوره تغذیه رایگان در کاهش وزن و افزایش وزن- مشاوره رایگان تغذیه در کودکان- مشاوره تغذیه رایگان در بیماری های مختلف- مشاوره تغذیه رایگان در رژیم های خاص (رژیم کتوژنیک، رژیم مدیترانه ای، رژیم دش و …)- مشاوره تغذیه در کرونا- مشاوره رایگان در زمینه تمرین های ورزشیبرای ارتباط با متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی و مشاوره رایگان میتوانید در ساعات اداری (۹ الی ۱۵) با شماره تلفن ۴۱۲۵۶۵۸۰ – ۰۲۱ تماس گرفته و یا با کلیک بر روی لوگوی سبز رنگ گوشه پایین و سمت راست تصویر از قسمت چت آنلاین سوالات خود را از ما بپرسید و پاسخ خود را دریافت نمایید و یا فرم زیر را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناس ما برای مشاوره تغذیه رایگان باشید.


این شرایط کرونایی که برای همه ی ما بوجود اومده باعث شده خونه نشین بشیم و این فرصت خوبیه که بتونیم یه تغییر بزرگ برای خودمون به وجود بیاریم و به اندامی که همیشه آرزشو داشتیم برسیم و برای مهمونیا و عروسیای بعد از کرونا همه رو سورپرایز کنیم.
کافیه همین الان تصمیم بگیری

که میخوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه ارزوشو داشتی برسی!

از همین لحظه به بعد ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

با رژیم دکتر کرمانی میتونی توی 3 ماه تا 12 کیلو کاهش وزن رو تجربه کنی، اعتماد بنفستو بالا ببری و اون لباسی که همیشه آرزوشو داشتی بپوشی و همرو سورپرایز کنی.

در هر دوره 3 ماهه رژیم دکتر کرمانی شما 6 بار ویزیت میشید، یعنی هر 2 هفته یکبار اعلام وزن میکنید و بعد از اون ما با شما تماس میگیریم و نکات لازم رو بهت مشاوره میدیم.

با رژیم دکتر کرمانی هیچ محدودیت غذایی نداری و هر غذایی که فکرشو کنی در برنامه غذایی تون هست و میتونید به دلخواه خودتون انتخاب کنید و در کنار سفره خانواده رژیم بگیرید.

کارشناسای رژیم دکتر کرمانی در کنار شما هستند و هر زمان که نیاز به مشاوره داشته باشید میتونید تلفنی و یا آنلاین باشون در ارتباط باشید، کارشناسان ما هر 2 هفته یکبار با شما تماس میگیرند و روند کاهش وزن شما رو بررسی میکنند.

دکترکرمانی بیش از 25 سال هست که در حوزه سلامتی فعالیت داره و حدود یک میلیون نفر تونستن با این رژیم به وزن دلخواهشون برسن.

مشاوره رایگان رژیم لاغری

الان وقتشه که رژیم بگیری و به وزن دلخواهت برسی

با وارد کردن مشخصات جسمانی خودت

می تونی ببینی چند کیلو اضافه وزن داری

وزن (کیلوگرم)

سن (سال)

دور مچ دست (سانتی متر)

قد (سانتی متر)

با 62 کیلو کاهش وزن

با 37 کیلو کاهش وزن

با 21 کیلو کاهش وزن

با 32 کیلو کاهش وزن

41.5 کیلو کاهش وزن

رژیم دکتر کرمانی تنوع غذایی بسیار بالایی دارد و همیشه در کنار سفره خانواده بودم و
هر چیزی که آنها می خورند من هم همراهی شان می کردم اما به اندازه ای که مورد نیاز
بدنم بود.

12 کیلو کاهش وزن

خدا رو شکر تونستم تنها با پرداخت ۲۴۵ تومن از رژیم اقای دکتر کرمانی استفاده کنم و بیماری دیابت و مشکل فشارخون و زانو دردم رو درمان کنم.

34 کیلو کاهش وزن

تنوع غذایی در این رژیم کمک می کند در کنار سفره خانواده باشم و نیازی به غذای
جداگانه نداشته باشم. اصلا محدودیت غذایی نداشتم و از تمامی غذاها بهره می
بردم.

43 کیلو کاهش وزن

رژیم دکتر کرمانی بهترین رژیمی بود که تاکنون با آن آشنا شده بودم چون تنوع غذایی
فوق العاده داشت و هرگز محرومیت غذایی نداشتم و در کنار سفره خانواده بودم.

با 24 کیلو کاهش وزن

رژیم غذایی دکتر کرمانی اصلا محدودیت غذایی نداشت و حتی بیشتر هم غذا می خوردم. تنوع
غذایی این رژیم بسیار زیاد است.

21 کیلو کاهش وزن

رژیم غذایی دکتر کرمانی، تنها رژیمی است که بعد از پایان آن نگران بازگشت وزنم
نیستم. کاهش وزنم را مدیون آقای دکتر کرمانی و رژیم عالی و با تنوع ایشان هستم.

20 کیلو کاهش وزن

تمام موادغذایی در رژیم غذایی دکتر کرمانی وجود دارد که این همه چیز را آسان کرده
بود و لیست دلخواه و تنوع غذایی عالی بود و یک رژیم تک غذایی و کسل کننده نبود.

25 کیلو کاهش وزن

در رژیم غذایی دکتر کرمانی تنوع غذایی بسیار بالا بود و اصلا محرومیت غذایی نداشتم.
اصلا روی برنامه غذایی دکتر نباید اسم رژیم را گذاشت چون همه چیز در رژیم هست و
اصلا سخت نیست

برای دریافت رژیم و شروع یه برنامه منظم

میتونی همین الان ثبت نام کنی

برای دریافت رژیم و شروع یه برنامه منظم

میتونی همین الان ثبت نام کنی

برای دریافت مشاوره با کارشناسان دکتر کرمانی

شماره همراه خود را ثبت کنید،ما با شما تماس میگیریم

لطفا شماره موبایل را بصورت صحیح وارد کنید

اطلاعات شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

مشاوره رایگان رژیم لاغری

ارسال اطلاعات انجام نشد!

لطفا مجددا سعی کنید

رژیم غذایی دکتر کرمانی

تقریبا یه تصور مشترک از رژیم لاغری بین همه ی ما هست و اونم اینه که برای کاهش وزن باید خودمونو محدود کنیم. اما رژیم به معنی محروم شدن از غذاها یا محدود کردن برنامه ی غذایی به چند تا خوراکی خاص نیست. منظور از رژیم لاغری، رسیدن به وزن مناسب و تناسب اندامه. البته تناسب اندامی که با سلامت عمومی بدن همراه باشه. همه ما برای حفظ سلامت و کنترل وزن به مقدار مشخصی از همه ی غذاها نیاز داریم. پس مصرف بیش از اندازه غذاها باعث افزایش وزنمون می شه.

بدن ما به تمام گروه های غذایی نیاز داره و کمبود هر کدوم از اونها حتی کربوهیدرات که اسمش بد در رفته برای بدنمون لازمه. تغذیه ی صحیح و رژیم لاغری یعنی رعایت تعادل و تنوع تو برنامه ی غذایی برای داشتن وزن مناسب. یادتون باشه که از تمام ۴ گروه مواد غذایی که اصطلاحا بهشون هرم غذایی می گیم، مصرف کنید.

هرم غذایی راهنمای مصرف غذاهاس. یعنی اینکه بدن شما به کدوم غذاها بیشتر و به کدوم کمتر نیاز داره. گفتیم ۴ تا گروه غذایی اصلی داریم که شامل موارد زیر هستن: ۱) گروه نان و غلات یا همون کربوهیدرات ۲) گروه میوه ها و سبزیجات ۳) گروه گوشت و حبوبات و شیر و لبنیات یا همون پروتئین و ۴) گروه روغن ها و شیرینی جات. اگه به شکل زیر نگاه کنید می بینید که گروه نان و غلات که همون کربوهیدراته، پایین هرم قرار داره و از همه بزرگتره. این یعنی چی؟ یعنی اینکه بدن ما بیشتر از همه به این ماده ی غذایی نیاز داره.

مشاوره رایگان رژیم لاغری

بیشتر ما وقتی متوجه اضافه وزنمون می شیم که می خوایم برای یه مهمونی لباس بخریم یا وقتی پیراهنی که خیلی دوسش داشتیم رو بعد از مدت ها از تو کمد در می یاریم و می پوشیم ولی می بینیم بین دگمه هاش به اندازه نیم وجب بازه. حالا چون دو هفته بیشتر هم وقت نداریم می ریم سراغ بدترین روش ها یا یه رژیم سخت می گیریم که تو دو هفته هفت، هشت کیلو وزن کم کنیم. اینکه موفق می شیم یا نه رو کاری باهاش ندارم، اما همین که مراسم تموم شد، انگار نه انگار با این همه زحمت وزن کم کرده بودیم. دوباره پرخوری همانا و تنگ شدن لباسا همانا. و این داستان همچنان ادامه دارد ….

برای لاغری به تعداد بند انگشت ها راه حل وجود داره، اما اینکه کدوم روش از همه بهتره به هدف شما بستگی داره.

ورزش های هوازی و قدرتی یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن و تناسب اندامه. خیلی خوبه که در طول روز یه زمانی رو برای ورزش و تحرک بذارین. فرقی نمی کنه چه ورزشی انتخاب کنید، مهم اینه که حس خوبی به اون ورزش داشته باشین. هر چی از فواید ورزش برای بدن و قلب بگیم کمه، اما این رو هیچ وقت فراموش نکنید که ورزش وقتی نتیجش رو توی کاهش وزن نشون می ده که با یه برنامه غذایی سالم همراه باشه.

تقریبا محاله اضافه وزن داشته باشین و فریب تبلیغات وسوسه انگیز قرصای لاغری رو نخورده باشین. احتمالا اگه ازشون استفاده نکرده باشین هم خیلی دلتون می خواد یه بار امتحان کنین. اما صبر کنید!! قرص های لاغری معجزه نمی کنن. شاید تو مدت طولانی بتونید باهاشون وزن کم کنید، اما تا حالا به عوارض مصرف طولانی مدت قرصای لاغری فکر کردین؟ لازم نیست حتما قرص لاغری رو امتحان کنید تا تاثیرشونو ببینید. میتونید نظرات کاربرانی که قرص لاغری مصرف کردن رو در انتهای مقاله ی معرفی قرص های لاغری بخونید این مقاله بخونید و از تجربیاتشون استفاده کنید.

جالبه بدونید قرص های لاغری حتی از نوع گیاهیشم عوارض داره. اگه عوارضشون رو نمی دونید پیشنهاد می کنم این ویدئو رو تا آخر ببینید:

دمنوش ها چند وقتی هست که بین مردم رایج شده و تو همین مدت کم کلی طرفدار هم پیدا کرده. حتما تبلیغات وسوسه انگیزِ خاصیت دمنوش ها برای کاهش وزن و سم زدایی رو شنیدین. منکر خواص بی نظیر بعضی از دمنوش ها یا داروهای گیاهی نمی شیم، اما شک نکنید که مصرف طولانی مدت این دمنوش ها براتون مضره و به بدنتون آسیب می رسونه. اکثر دمنوش ها با داروی گیاهی سنا تولید می شن که سازمان غذا و دارو فقط برای درمان یبوست تاییدشون کرده. اما یه سری مواد شیمیایی داره که روده ی بزرگ رو تحریک می کنه و با اسهال دائمی باعث لاغر شدن می شه. اما لاغری به چه قیمتی؟

دستگاه های لاغری هم از روش های موثره اما برای کاهش سایز نه کاهش وزن. باید توجه داشته باشید که از این دستگاه ها به عنوان یک روش تکمیلی در کنار رژیم می شه استفاده کرد و به تنهایی نمی تونن کمکی به شما بکنن. منظور از دستگاه های لاغری، دستگاه هایی هست که به طور موضعی می تونن یک قسمت از بدن رو لاغر کنن. کویتیشن و آر اف دو تا از روش های خیلی رایج برای کاهش سایز هستن و فقط روی بعضی از قسمت های بدنتون تاثیر دارن.

فقط کافیه یه سرچ تو اینترنت بزنید تا هزار و یک جور عمل لاغری براتون ردیف کنه؛ از عمل بای پس و اسلیو گرفته تا لیپو ساکشن و پیکر تراشی. مهم نیست از کدوم عمل استقبال می کنید، اما باید خطرات بعدش رو با تمام وجود به جون بخرید. شاید اگه عوارض این عمل ها رو بدنید، به خودتون رحم کنید و خودتونو به تیغ جراحی نسپرید. بعضی از عوارض عمل های جراحی شامل خونریزی بیش از حد، عفونت، عدم جذب ویتامین ها، مشکلات ریوی، التهاب و افت شدید قند خون هستن.

رژیم لاغری یکی از بهترین روش های کاهش وزن بوده و هست.  از تاثیر رژیم لاغری روی درمان بیماری ها هم که بگذریم، یکی از سریع ترین و موثرترین روش ها برای کاهش وزن و تناسب اندامه. بدن ما به مقدار خاصی کالری و سوخت نیاز داره که اگر بیشتر از اون مقدار مصرف کنیم وزنمون بالا می ره و اگه کمتر مصرف کنیم، وزنمون پایین می یاد.

درسته کاهش مصرف کالری و رژیم لاغری باعث کاهش وزن می شه، اما رژیم اصولی یک مسئله ی خیلی مهم و حیاتیه که حتما باید توسط متخصص تغذیه طراحی بشه، وگرنه سلامت شما رو به خطر میندازه. خیلی از این رژیم های جدید اصلا پایه و اساس علمی ندارن و فقط برای برندینگ طراحی شدن. مراقب باشین تو دام این رژیم ها نیفتین.

ایـن شـرایط کرونایـی باعـث شـده همـه خونـه نشـین بشـیم و فرصـت خوبیـه کـه یـه تغییـر بـزرگ بدیـم و بـرای مهمونیا و عروسیای بعد از کرونا همه رو سوپرایز کنیم.

کافیـه همیـن الان تصمیم بگیری که میخـوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه ارزوشو داشتی برسی! از همین لحظه ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

اگر بخوایم روش های لاغری رو بشمریم باید بگم تو دنیا هزار و یک جور روش لاغری وجود داره از ورزش گرفته تا انواع و اقسام رژیم ها، دستگاه های لاغری و انواع عمل های لاغری. از بین همه ی این روش ها، رژیم و ورزش سالم ترین روش ها برای کاهش وزن هستن. البته یادتون باشه که ورزشِ تنها نمی تونه لاغرتون کنه، اما وقتی با یه برنامه ی غذایی خوب همراه باشه سرعت کاهش وزن رو دو برابر می کنه. تازه باعث می شه بعد از رژیم، پوستتون شل و افتاده نشه. منظور ما از رژیم لاغری، یه رژیم لاغری خوب هست یعنی رژیمی که هم باعث کاهش وزن بشه و هم آسیبی به سلامتی شما نرسونه.

یک سری ویژگی ها هست که اگه تو هر رژیمی بود، واسه گرفتنش معطل نکنید. چون یه رژیم با این ویژگی ها ایده آله و می تونه شما رو به نتیجه ی دلخواه برسونه. در واقع رژیم لاغری اصولی سبک زندگیتونو عوض می کنه و برنامه ی غذاییتونو اصلاح می کنه.

تو خیلی از رژیمای لاغری فرقی نمی کنه، چند سالت باشه، وزنت چقدر باشه، زن باشی یا مرد، قدت چند باشه، اصلا ورزشکار باشی یا نه. برای همه یه رژیم تجویز می کنن. اما یه رژیم لاغری خوب همه ی این مواردو در نظر می گیره، یعنی می دونه کالری یه آقا نسبت به یه خانم بیشتر باید باشه یا وزن و قد با مصرف کالری رابطه مستقیم داره. یعنی هر چی وزن بیشتر و قد بلندتری داشته باشید، کالری بیشتری هم باید مصرف کنید. خوشبختانه رژیم دکتر کرمانی برای هر کسی با هر رده ی سنی، با هر جنسیت و قد و وزنی و با هر بیماری و سطح فعالیتی یه رژیم مخصوص داره و برای همه یه رژیم تجویز نمی کنه.

یه رژیم لاغری خوب همه ی گروه های غذایی که توی هرم دیدین توش هست. بدن ما به همه ی مواد غذایی نیاز داره و هیچ ماده ی غذایی حتی چربی و کربوهیدرات هم نباید ازش حذف بشه. مثلا بدن ما به کربوهیدرات نیاز داره چون سوخت اصلی بدنه، به چربی نیاز داره چون در صورت نبود کربوهیدرات بدن برای تامین سوختش می ره سراغش، به پروتئین نیاز داره تا ماهیچه بسازه و به لبنیات نیاز داره تا استخوان ها رو پر کنه. پس تو یه رژیم خوب شما باید همه ی اینا رو دریافت کنی. نمونه ی این ویژگی رو تو رژیم دکتر کرمانی به خوبی می تونی ببینی. رژیمی که هیچ ماده ی غذایی رو حذف نکرده و هر چی دلت بخواد از دیزی تا سوشی می تونی بخوری.

تو بعضی از رژیما برای اینکه زودتر به نتیجه برسید، یک یا دو وعده ی غذایی حذف می شه. مثلا ممکنه بهتون اجازه ی خوردن شام یا میان وعده رو ندن. یادتون باشه یه رژیم لاغری خوب رژیمی هست که سه تا وعده ی اصلی (صبحانه، ناهار، شام) و سه تا میان وعده داشته باشه. شما برای اینکه دچار پرخوری نشید و قند خونتون افت نکنه باید هر چند ساعت یه بار یه چیزی برای خوردن داشته باشید. علاوه بر این وقتی یکی از وعده ها یا میان وعده ها حذف بشه، بدون برو برگرد، تو وعده ی بعدیتون پرخوری خواهید کرد.

یکی از دلایلی که باعث می شه خیلی ها رژیمو نصفه نیمه رها کنن اینه که اون رژیم به حدی به طرف گرسنگی می ده که ناچار اون فرد قالب تهی می کنه و دیگه سراغ هیچ رژیمی هم نمی ره. بهترین رژیم لاغری، رژیمی هست که همیشه چیزی برای خوردن توش وجود داشته باشه و فرد مجبور نشه با گرسنگی بجنگه.

چجوری تو رژیم با استفاده از غذاهای آزاد احساس گرسنگی نکنیم:

رژیمی خوبه که نیاز به هزینه های اضافی برای خرید داروهای لاغری، دمنوش، قرص و غذاهای خاص نداشته باشه. یعنی به غذاهای خاص محدود نشه یا انقدر پر خرج نباشه که هر کسی از عهده ی خرید لیست های غذاییش برنیاد.

رژیم آنلاین یکی از این رژیم های کم هزینه س که باعث می شه تو زمان و هزینه هاتون صرفه جویی بشه، چون نیازی به مراجعه ی حضوری و رفت و آمد برای اعلام وزن و مشاوره ندارید.

خیلی از رژیمای غذایی بعد از ثبت نام و دریافت برنامه غذایی، پرونده ش بسته می شه و خودتون باید اونقدر پشتکار داشته باشید که بتونید تا آخر راه ادامه بدید. حتی یه نفر نیست که بهتون بگه چکار کنید و چجوری برنامتونو اجرا کنید. اما یه رژیم لاغری خوب ثبت نام برای رژیم تازه اول راهه. یعنی نه تنها یه نفر بلکه یه تیم پشتیبانی با شما هستن که تا رسیدن به وزن ایده آل همراهیتون می کنن.

بین این همه رژیم که بعضی ها برای درمان بیماری های خاص و بعضی ها هم مخصوص مدلا و ورزشکاراس، انتخاب یه کمی سخت تر می شه. یعنی ممکنه وسوسه بشیند رژیمی رو انتخاب کنید که در عرض یک هفته مانکنتون می کنه. اصولا ما آدما خیلی عجولیم و دلمون می خواد سریع به نتیجه برسیم؛ ولی یادتون باشه که این همه چربی یک شبه یا حتی ۱ ساله تو بدن جمع نشدن که بخوان یه هفته ای آب بشن.

رژیمی که سریع وزنتونو کم کنه، خیلی سریع هم چربی ها رو سر جاش برمی گردونه و در طول رژیم این ماهیچه هاتونه که داره آب می شه نه چربی ها، به همین دلیل افرادی که سریع وزن کم می کنن، دچار افتادگی پوست می شن. حالا دیگه ریزش مو، سوء هاضمه، تیره شدن رنگ پوست، یبوست، کمبود ویتامین و هزار جور مشکل دیگه بماند. اما از کجا بدونیم یه رژیم لاغری، خوبه یا ممکنه به بدن آسیب برسونه؟

از بین ویژگی هایی که برای یک رژیم لاغری خوب گفتیم، همه ی موارد تو رژیم دکتر کرمانی هست یعنی:

۱- میزان غذاهای مورد نیاز هر شخص رو براساس فاکتورهایی مثل وزن، قد، سن، جنسیت و سطح فعالیت تعیین می کنه.

۲- به شما سبک زندگی سالم رو آموزش می ده و برای اینکه به بدن شما آسیب نرسونه هیچ عجله ای تو کاهش وزن نداره

۳- شما رو تو دردسر نمی ندازه یعنی لازم نیست برای خودتون غذاهای جداگانه بپزید. می تونید در کنار خانواده و  از همون غذاها میل کنید

۴- پر هزینه و وقت گیر نیست. به شما به صورت آنلاین برنامه غذایی می ده، نیازی به رفت و آمد به مطب دکتر نیست، برنامه شما رو به صورت تلفنی پیگیری می کنه و لازم نیست از قرص و دارو غذاهای عجیب غریب و گرون قیمت استفاده کنید.

۵-همیشه در دسترسه. شما در هر زمان و مکانی به راحتی می تونید رژیمتون رو بگیرید و طبق برنامه پیش برید.

۶- شما رو تنها نمی ذاره. نه تنها یک نفر بلکه یه تیم پشتیبانی هستن که برنامه شما رو پیگیری می کنن و هر جا نیاز داشتین کمکتون می کنن. تازه بعد از کاهش وزن هم برای اینکه وزنتون برنگره برنامه تثبیت وزن بهتون می دن.

۷-هیچ وقت احساس گرسنگی نمی کنید، چون به جز وعده های اصلی و میان وعده ها همیشه پیشنهادهای کم کالری برای شما داره.

۸- همه گروه های غذایی توش هست و هیچ غذایی رو حذف نمی کنه. هیچ نگرانی بابت کمبود ویتامین ها، املاح معدنی و پروتئین ها نخواهید داشت.

مشاوره رایگان رژیم لاغری

کاهش وزن و لاغری آثار شگفت انگیزی روی تناسب اندام، درمان بیماری ها و ارتباطات اجتماعی داره که در ادامه به این موارد بیشتر اشاره شده.

اولین و مهم ترین تاثیر کاهش وزن روی تناسب اندامه. بدون شک با کاهش وزن بیشترین بخشی که چربی هاش رو از دست می ده، شکم و پهلوهاس. کاهش چربی های شکمی یا به اصطلاح آب شدن شکم، تاثیر بسیار زیادی روی خوش اندام شدن شما داره. اگه این رژیم همراه با ورزش باشه که یه برنامه تناسب اندام تمام عیاره.

اگر تناسب اندام برای شما نیز یک آرزوست پیشنهاد می کنم با مشاوران ما به صورت رایگان در ارتباط باشید و بهترین راهکارها را یاد بگیرید

از طریق لینک زیر رژیم لاغری به همراه ورزش را دریافت کنید

شاید براتون جالب باشه اگه بدونید خیلی از بیماری ها مثل دیابت، فشار خون، کبد چرب، چربی خون، آرتروز، دیسک کمر، زانو درد، کمردرد، همه و همه دلیلش اضافه وزنه. با یه نگاه به آمار و ارقام  متوجه می شین که هزینه ی درمان و بهبودی این بیماری ها چقدر بالاتر از رژیم لاغریه. رژیم لاغری اگه اصولی و درست باشه بهتون کمک می کنه تا علاوه بر کاهش وزن بتونید خیلی از بیماری ها رو درمان کنید.

راه درمان کبد چرب رو از زبان دکتر کرمانی بشنوید:

احتمالا همه ی ما می دونیم که رژیم لاغری چقدر روی بهبود و درمان بیماری ها تاثیر داره و اینو بارها و بارها وقتی رفتیم بیمارستان یا مطب، از دکترمون شنیدیم که اگر می خوای چربی خون، فشار خون یا کمر درد و پادردت خوب بشه، باید وزنتو کم کنی. اما تا حالا به تاثیری که کاهش وزن روی روابط اجتماعی و حضورتون تو جامعه داره فکر کردین؟

چند بار تا حالا دوستاتون به خاطر اضافه وزن مسخره تون کردن؟

چند بار تا حالا رفتین مغازه و نتونستین لباسی که دوست دارین بخرین؟

چند بار تا حالا به خاطر اضافه وزن از مهمونیا فرار کردین؟

چند بار تا حالا سوار تاکسی شدین و راننده، کرایه ی دو نفرو ازتون گرفته؟

حالا با رژیم لاغری می تونید یه بار برای همیشه از شر همه ی این مشکلا خلاص بشین. هیچ کسی نمی تونه منکر این بشه که تا چه حد کاهش وزن روی اعتماد به نفس، حضور بهتر تو جمع دوستان، پیدا کردن کار، روابط زناشویی و …. تاثیر داره.

۱- با رژیم لاغری چند کیلو می شه وزن کم کرد؟
مقدار کاهش وزن تو رژیم های مختلف فرق داره. اما کاهش وزن تو یه رژیم خوب چیزی بین ۲٫۵ تا ۴ کیلو هست. یعنی نباید بیشتر از ۴ کیلو در ماه وزن کم کنید، در غیر اینصورت به بدنتون آسیب می رسه.

۲- کدوم روش لاغری از همه بهتره ؟
بهترین روش برای کاهش وزن پیروی از یک رژیم لاغری اصولی به همراه ورزشه. لاغری با دستگاه موضعی هم روش مناسبیه، اما به کاهش وزن کمک نمی کنه و برای افرادی که چاقی موضعی دارن مفیده.

۳- آیا رژیم لاغری به درمان بیماری کمک می کنه؟
بله. از اونجا که دلیل خیلی از بیماری های مزمن مثل دیابت، فشار خون، چربی خون، کبد چرب، زانو درد و کمر درد چاقیه در نتیجه کاهش وزن می تونه این بیماری ها رو درمان یا کنترل کنه.

{“@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{“@type”: “Question”, “name”: “با رژیم لاغری چند کیلو می شه وزن کم کرد؟”, “acceptedAnswer”: {“@type”: “Answer”, “text”: “مقدار کاهش وزن تو رژیم های مختلف فرق داره. اما کاهش وزن تو یه رژیم خوب چیزی بین ۲٫۵ تا ۴ کیلو هست. یعنی نباید بیشتر از ۴ کیلو در ماه وزن کم کنید، در غیر اینصورت به بدنتون آسیب می رسه.”}}, {“@type”: “Question”, “name”: ” کدوم روش لاغری از همه بهتره ؟”, “acceptedAnswer”: {“@type”: “Answer”, “text”: “بهترین روش برای کاهش وزن پیروی از یک رژیم لاغری اصولی به همراه ورزشه. لاغری با دستگاه موضعی هم روش مناسبیه، اما به کاهش وزن کمک نمی کنه و برای افرادی که چاقی موضعی دارن مفیده.”}}, {“@type”: “Question”, “name”: “آیا رژیم لاغری به درمان بیماری کمک می کنه؟”, “acceptedAnswer”: {“@type”: “Answer”, “text”: “بله. از اونجا که دلیل خیلی از بیماری های مزمن مثل دیابت، فشار خون، چربی خون، کبد چرب، زانو درد و کمر درد چاقیه در نتیجه کاهش وزن می تونه این بیماری ها رو درمان یا کنترل کنه.”}}]}

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نظر شما

نام
*

ایمیل

سلام. عالیه

دوست خوبم، ممنون از اینکه با ما همراه هستین و مطالب مارو دنبال می‌کنید.

سلام من قدم 159 و وزنم 59 میخوام 5،6 کیلویی وزن کم کنم درضمن من 16 سالمه ممنون میشم کمکم کنید

ستایش عزیز، توصیه ما اینه که با یه رژیم صحیح، بدون آسیب به بدنتون مقدار وزنی که مخواین رو افزایش بدین. خوشبختانه ما رژیم افزایش وزن رو هم به دوستانی که مایل باشن ارائه می دیم.برای دریافت رژیم افزایش وزن می تونید به صفحه ثبت نام رژیم افزایش وزن مراجعه کنید.

سن ۱۵
قد ۱۸۲
وزن ۷۴
وزنم نسبت به قدم متناسبه ولی میخوام تا حداکثر ۴ کیلو لاغر کنم از چه برنامه ایی استفاده کنم؟

دوست عزیز، هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.

سلام دختری13 ساله هستم قدم155 وزنم52 کیلو میخوام یه چند کیلویی وزن کم کنم چه رژیمی برام مناسبه؟ و اینکه چی جوری قدم و بلند تر کنم ؟؟قد مادرم168 قد پدر174 🙁

حانیه عزیز، اول از همه شما باید BMI بدنتون رو محاسبه کنید. BMI به شما کمک می کنه تا با وارد کردن اطلاعاتی مثل قد، وزن، سن، جنسیت و دور مچ از میزان اضافه وزنتون مطلع بشین.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی محاسبه BMI مراجعه کنید. شما می تونید با رژیم غذایی وزنتون رو کم کنید و با ورزش از افتادگی پوست در دوران رژیم جلوگیری کنید.

سلام خسته نباشید شما رژیم غذایی وگان هم میدهید؟

سروین عزیز، شما برای ثبت نام روی برنامه کاهش وزن کلیک کنید. در قسمت انتخاب غذا میتونید غذاهای گیاهی رو انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

“);
WinPrint.document.close();
WinPrint.focus();

setTimeout(function () {
WinPrint.print();
}, 500);

return false;
});
});

function initContactForm(contactEmailFieldValue, formTitle)
{
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_hfContactFormID’).val(contactEmailFieldValue);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactInputForm’).css(‘display’,’block’);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactFormMessageSent’).css(‘display’,’none’);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_lblContactFormTitle’).html(formTitle);
}

eds2_2(function ($) {
if (typeof edn_fluidvids != ‘undefined’)
edn_fluidvids.init({
selector: [‘.edn_fluidVideo iframe’],
players: [‘www.youtube.com’, ‘player.vimeo.com’]
});

});
/*]]>*/

حدود دو سوم افراد در ایالات متحده، دارای اضافه وزن بوده و یا چاق هستند. با این حال، بسیاری از افراد هم با مشکل دیگری مواجه هستند که آن بیش از حد لاغر بودن است . لاغری یک نگرانی قابل توجه است، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاق شدن برای سلامت شما مضر باشد. علاوه بر این، بسیاری از افرادی که به طور بالقوه کم وزن نیستند، هنوز می خواهند عضلات بیشتری به دست آورند.
ممکن است برخی افراد به دلیل چاقی و سن بالا نتوانند به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنند و از آن راهنمایی بگیرند. این افراد می‌توانند با یک تماس درخواست پزشک متخصص تغذیه در منزل را داشته باشند. پزشک برای بررسی شرایط و معاینه فرد به منزل او می‌آید. بیمار هرگونه سوال در روند رژیم و تغذیه داشت، می‌تواند با مرکز ندای سلامت تماس گرفته و مشاوره‌های لازم در زمینه چاقی داشته باشید. مرکز ندای سلامت با مجوز بهداشت و کادری مجرب تلاش در ارائه خدمات بالینی در منزل را دارد و شما کافیست با شماره این مرکز تماس گرفته و بصورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید. 

برای دریافت مشاوره مربوط به خدمات یا پزشک متخصص تغذیه برای چاقی می‌توانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

1. خوردن وعده های غذایی بزرگ، ۵-۶ بار در روز.
2. در میان میان وعده های خود، موز بخورید.
3. ۲ ساعت بعد از صبحانه، میوه هایی مانند موز، انبه، هندوانه مصرف کنید که باعث می شود تا مدت بیشتری احساس سیری کنید.
4. مصرف هر وعده غذایی را با یک قاشق چای خوری افزایش دهید.
5. ۱ ساعت قبل از خواب شیر بخورید.

تغذیه درست برای یک رژیم غذایی مهم ترین نکته می‌باشد که باید به آن توجه زیادی کرد. برخی از افراد فکر می کنند که فقط افراد خیلی چاق یا خیلی لاغر فقط از مشاوره تغذیه استفاده می کنند در حالی که چنین نبوده و افراد مبتلا به دیابت، ریفلاکس معده، نقرس، بیماری های کلیوی و غیره نیز برای اینکه مواد مورد نیاز بدن خود را به صورت دقیق تامین کنند و بیماری شان تا حدود بهبود یابد نیز می توانند از مشاوره تغذیه استفاده کنند.

مشاوره رایگان رژیم لاغری

 

• یک مشاور تغذیه خوب باید ابتدا وضعیت بیمار را بررسی کند و توضیحات کافی را درباره تغذیه و مواد غذایی به فرد توضیح دهد تا او با اهیمت رژیم درمان و تغذیه آشنا شود.
• یک مشاور تغذیه خوب وظیفه دارد برنامه غذایی مناسبی برای فرد تهیه کند.
• یک متخصص تغذیه باید اثرات ناشی از برنامه غذایی را در فرد ارزیابی کند و در صورت نیاز اقدام به تغییر برخی از آن ها کند.
• مشاور تغذیه باید برای فرد زمان بگذارد و با او صحبت کند تا انگیزه او برای رعایت رژیم غذایی زیاد شود.
• از آخریم اطلاعات و اخبار مربوط به تغذیه آگاه باشد.
• دانش کافی را درباره تغذیه و سلامت اشخاص داشته باشد.
• توانایی و صبر زیادی داشته باشد تا بتواند انگیزه افراد را در تغییر عادات غذایی افزایش دهد.
• با روانشناسی افراد آشنایی کمی داشته باشد.
• حس مسئولیت زیادی داشته باشد و جلسات ویزیت مجدد را به طور مرتب نزد فرد برود.
• در حوزه کاری خود انعطاف داشته باشد و با هر فردی متناسب با شرایط و وضعیت او برخورد کند.
• برای گروه های سنی متفاوت برنامه غذایی مناسبی را تهیه کند و برای آن ها تعیین کند که چه مقدار در روز از آن ماده غذایی استفاده کنند.

 شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

تعداد نمایش ها (1842)/نظرات (0)

سبد خرید شما خالی است.

در جهان هستی هر علتی معلولی دارد و چاقی و اضافه وزن نیز از این قانون مستثنی نمی باشد و علتی دارد که نیاز هست برای لاغری ابتدا بدانیم که به چه علت اضافه وزن داریم.

مشاوره رایگان لاغری به شما این کمک را میکند که تا ابتدا بدانید که شما به چه علت چاق هستید، آیا این چاقی به خاطر کم کار بودن تیروئید شما میباشد، آیا علت این افزایش وزن پرخوری است، یا اینکه مشکلات معده و دستگاه گوارش شما باعث این موضوع شده است و یا اینکه علت دیگری دارد.

در هنگام مشاوره لاغری توسط مشاور از شما تست مزاج شناسی به عمل خواهد آمد و شما با این مزاج شناسی خواهید دانست که چه مشکل و بیماری دیگری در بدنتان دارید.

مشاوره رایگان رژیم لاغری

مشاوره لاغری رایگان

کاهش وزن و لاغری به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم  در چند سال اخیر تبدیل شده است و سالانه میلیون ها دلار در سراسر جهان برای لاغری و کاهش وزن هزینه میشود.

جالب است بدانید خیلی از افراد ، بدون گرفتن مشاوره رایگان لاغری و با استفاده از داروهای شیمایی موجود در بازار برای رسیدن به وزن مورد علاقه شان اقدام میکنند، غافل از اینکه نه تنها لاغر نمیشوند، بلکه دچار عوارض این داروهای شیمیایی نیز میشوند.

بعضی از شرکت های تولید کننده قرص ها و داروهای شیمیایی با تبلیغات جذاب و دروغین خود در تلویزیون و شبکه های اجتماعی سعی بر آن دارند تا سودی بیشتر از این بازار ببرند.

شاید همه افراد چاق فکر میکنند که چاقی یک دلیل دارد، ولی جالب است بدانید که چاقی و اضافه وزن دلایل مختلفی دارد و شاید علت اضافه وزن یک فرد چاق با فرد دیگر کاملا متفاوت باشد و راهکار کاهش وزن هم در افراد مختلف متفاوت است.

طلنوش با ایجاد مشاوره لاغری در نظر دارد تا تمامی افرادی را که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام مورد علاقه خود هستند را بدون هزینه مشاوره کند.

مشاوره لاغری آنلاین رایگان این امکان را به شما میدهد تا شما با دانش کافی نسبت به علت چاقی خود و با استفاده از مشاوره رژیم غذایی و برنامه غذایی برای لاغری  به وزن ایده آل خود برسید.

ما با استفاده از طب سنتی برای لاغری برای شما برنامه ریزی و روند اجرای برنامه داده شده را پیگیری میکنیم و همیشه به صورت آنلاین در کنار شما خواهیم بود.

ضمنا کارشناسان ما با تسلط کامل بر طب سنتی و همچنین مزاج شناسی از روی زبانتان بیماریهای احتمالی را که ممکن است سلامتی شما را تهدید کند ، یادآوری خواهند کرد تا شما در کنار برنامه لاغری خود به درمان این بیماریهای احتمالی نیز بپردازید.

شما میتوانید به سه طریق سوالات خود را در حوزه لاغری از ما سوال کنید، و میتوانید هر روشی که برایتان راحت تر باشد را انتخاب کنید.

مشاوره لاغری آنلاین در واتساب

مشاوره لاغری آنلاین در تلگرام

کارشناسان ما به صورت آنلاین به شما مشاوره خواهند داد. از همه دوستان درخواست میکنم که برای گرفتن نتیجه بهتر در جواب دادن به سوالات نهایت دقت را انجام دهند و از جواب های غلط به صورت جدی پرهیز کنند.

ما بعد مشاوره لاغری به شما چند راهکار مناسب همانند برنامه رژیم غذایی و مدیتیشن را خواهیم داد و شما با کمک این برنامه و همچنین انجام ورزش های مناسب لاغری خواهید توانست به وزن مطلوب خود دست پیدا کنید.

یکی از راههای لاغری و گرفتن مشاوره لاغری استفاده از تجربیات دیگران در اینخصوص است و ما نیز در بخش نظرات همین مطلب منتظر سوالات و نظرات و تجربیات شما در خصوص لاغری هستیم.

از همه شما درخواست داریم تا سوالات و تجربیات و راهکارهایی را که تا کنون برای رسیدن به وزن مطلوبتان استفاده کرده اید و نتایج گرفته شده را در بخش نظرات ارسال کنید.

با عرض سلام و اداب خدمت همه دوستان و همچنین مشاوران سایت طلنوش، به نظر شما و دیگر دوستان، اگر بخواهید که یک راهکار اصولی برای لاغری معرفی کنید، چه راهکاری هست. من واقعا تصمیم گرفتم که وزن خودم رو کاهش بدم و نیاز دارم تا بدونم بهترین راهکار برای کاهش وزن کدام هست.

سلام به شما و دیگر عزیزان خدمت شما عرض کنم که بهترین راهکار برای لاغری و کاهش وزن، ورزش کردن هست، البته این راهکار برای دوستانی مناسب هست که از وضعیت جسمی مناسبی برخوردار هستند و مشکل درد مفصل و دیگر مشکلاتی که موجب میشه تا تحرک ضرر داشته باشه رو نداشته باشند، پس اگروضعیت جسمی شما مناسب است، تا دیر نشده ورزش کردن رو شروع کنید.البته سعی کنید اصول رورعایت کنید و نخواهید به یکباره وزن زیادی کم کنید، که خود این موضوع هم مشکلاتی به وجود میاره، ما ورزش های مناسب لاغری رو در سایت طلنوش قرار دادیم که میتونید از اونها هم بهره ببرید.

من با پیاده روی صبحگاهی به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت و همچنین رقص تو خونه تونستم در عرض شش ماه 16 کیلو از وزنم رو کم کنم و به شما توصیه میکنم که امتحان کنید.

شما گروه تلگرامی ندارید که تو گروه ما عضو بشیم، چون شنیدم که خیلی از افراد تجربیات خودشون رو در خصوص لاغری در گروههای لاغری منتشر میکنم. ممنون میشم که اگر دارید لینک گروه روبزارین تا ما عضو بشیم.

بله گروه لاغری رو هم ما ایجاد کردیم تا نظرات خودتون رو در خصوص لاغری در گروه منتشر کنید. من لینک گروه رو برای عضویت میزارم .https://t.me/slimming_group1

یک روش بهتون میگم که سه کیلو در یک ماه به صورت اصولی کم کنید ۱- لقمه ای که میزاری دهنت خوب بجو ۲- هر وقت سیر شدی دست از خوردن غذا بردار ۳- ورزش روزانه به مدت نیم ساعت ۴ – اب خوردن من با همین روش ماهانه سه کیلو وزن کم کردم

عزیزان من ۸۰ کیلو وزن دارم و میخام ۲۰ کیلو از وزنم رو کم کنم، از یک طرف هم کنکور دارم، به نظر شما چیکار کنم، آخه حوصله ورزش کردن هم ندارم، به نظر شما من چیکار کنم؟

به نظر من امسال تمرکز بزار رو کنکور و بعد که دانشگاه قبول شدین، شروع کنید برای لاغریتون برنامه بریزین، البته این نظر من هست.

من تجربه لاغری خودم رو میخام با شما در میان بذارم، چند اصل رو راعایت کردم و تونستم به راحتی به وزن مطلوب خودم برسم ۱- شام رو از وعده های غذایی خودم حذف کردم ۲- از حلقه کمر استفاده کردم ۳- هر روز نیم ساعت پیاده روی تند کردم.

من برای کاهش وزنم از پک لاغری نیوشا استفاده کردم و یک دوره ۶۰ روزه از دمنوش های لاغری نیوشا استفاده کردم، حدود ۶ کیلو وزن کم کردم، البته زیاد وزنم زیاد نبود. و همین مقدار کاهش وزن برام کافی بود، فقط نکته اساسی این کاهش وزن، کاهش سایز و آب کردن چربی شکم و پهلو بود که تاثیر زیادی داشت و خیلی از مشکلات دیگه هم که داشتم تا حد زیادی حل شد، مثلا کبد چرب و یبوست و استرس و اضطرابی که داشتم.

من اصلا با حذف شام موافق نیستم که یکی از دوستان گفت. من خودم نیم ساعت قبل از غذا چای سبز خوردم. شب ها هم میوه خوردم . با انجام همین دو کار ساده به صورت اصولی دارم وزن کم میکنم

نظرات جالبی دوستان در خصوص لاغری ثبت کردند، فقط خدمت همه شما عرض کنم که به صورت اصولی وزن کم کنید و دنبال روش های سریع وزن کم کردن نباشید، من تو خیلی از مشاوره های لاغری اینو دیدم که نباید به یکباره وزن کم کرد.

من معتقد هستم که باید برای کاهش وزن و لاغری از مجموع چند روش استفاده کرد. ۱- رژیم غذایی مناسب با مزاج ۲- ورزش ( میتونه در خونه باشه و هم بیرون از خونه ) تو این روزهایی که کرونا اومده تو خونه انجام بدین. ۳- دمنوش های گیاهی چربی سوز( حالا هر مارکی میخاد باشه) فقط مطمئن بشین که حتما ۱۰۰ درصد گیاهی باشه و تائید وزارت بهداشت رو هم داشته باشه. ۴- قدرت ذهن ( به خدا قدرت ذهن هم میتونه تا حد زیادی به شما کمک کنه) پس همین الان اراده و تصمیم بگیرین و شروع کنید

به نظر شما قرص ها لاغری مناسب هستند؟ آخه من تو نی نی سایت دیدم که میگفتن تاثیر داره، ولی عوارض داره و برگشت پذیر هست و … نظر طلنوش در این خصوص چی هست؟

برای اعلام نظر در اینخصوص نیاز به اسم قرص هست. چون چندین نوع قرص لاغری وجود داره و بعضی از اونها هم دارای عملکرد خوبی هستند و نمیشه گفت که همه قرص های لاغری بد هستند

راهکار برای لاغری زیاده، ولی من برای لاغری بیشتر انگیزه میخام، ای کاش با هم یک گروه تشکیل میدادیم و به هم دیگه برای کاهش وزن انگیزه میدادیم.

لینک گروه لاغری رو در همین بخش نظرات گزاشتم، به نظرات بالا برین و اگر دوست داشتین، عضو گروه لاغری بشین.

مشاوره رایگان رژیم لاغری

به نظر من باید شکر و نمک را کمتر استفاده کرد، این موضوع هم به لاغری بسیار کمک میکنه

من همش میگم ک لاغر میکنم ولی بازم خرابش میکنم داخل همه ی کارام اراده قوی دارم ولی نیدونم تو لاغری چرا نه همهچوهم میدونم ک باید چ کار هایی انجام بدم ولی بازم انجام نمیدم اصلا مشکل دارم من ۱۵ سالمه و اضافه وزن دارم و این خیلی برام زجر اوره

برای پیدا کردن اراده باید ویژن داشته باشین، خودتون رو در لباسی تصور کنید که به واسطه کاهش وزن و لاغری اندازتون میشه و یا هر چیزی که به واسطه لاغری میتونید به دست بیارید

سلام وخسته نباشید خدمت شما.من میخوام بدونم چطوری میشه از استپ وزنی خلاص شد و دوباره روی روند کاهش وزن رفت؟ ممنون میشم جواب بدبد

سلام استپ وزنی دلایل مختلفی داره و به یک دلیل خاص منتهی نمیشه و ممکن به دلیل استرس و یا تغییر رژیم غذایی و یا حبس تری در بدن باشه، به زودی مقاله ای با عنوان استپ وزنی منتشر و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورت علاقه در آرمون مزاج شناسی ما شرکت تا بهتر بتوانم شما را راهنمایی کنم.

سلام به همه دوستان من میخاستم نظر شما رو در خصوص قرص باریچ برای لاغری بدونم، آخه ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم و بیشتر به صورت عضله هست و نه چربی و البته ناراحتی گوارشی و ورم معده هم دارم

یک قرص لاغری خوب به من معرفی کنید، دیگه خسته شدم از چاقی و ضمنا شرایط ورزش کردن هم ندارم و با دمنوش لاغری هم اصلا جور نیستم

سلام وقت بخیر…من خیلی از هیکلم وزنم ناراضی هستم توروخدا راهی نشونم بدین لاغر بشم عروسی منم نزدیکه ۷۷ کلیو هسم

کی عروسیتون هست؟

سلام در مورد چربی های پهلو برام بفرستین.

من از قرص الفا اسلیم استفاده میکنم خدایی ازش راضی بودم شکمم خیلی لاغر شده بدون ورزش کردن و رژیم گرفت شکمم اب شده قرص الفا اسلیم هم چربی سوزه هم اشتها رو کم میکنه ولی یه چیزی معرفی کنید برای لاغری پهلو هر کاری میکنم لاغر نمیشه 😭خدایی دیگه از پهلو هام نمیدونم چیکار کنم

اگه نظر در مورد پهلو بدین خیلی ممنون میشم نمیدونم چیکار کنم با این پهلو هام اینقدر خسته شدم از پهلو هام دلم میخواد با چاقو تکه کنم پهلو هام بندازم بیرون

چه روش هایی رو برای از بین بردن چربی های شکمی امتحان کردین؟

سلام اگہ میشہ یہ رژیم لاغری برای فرد ۱۷ سالہ دختر کہ ۷۱ کیلو ہست معرفی کنید

قیمت ها زیاد است

سلام بر شما میخواستم بدونم با چه چیزی میتوانم شکم خود را لاغر کنم من تصمیم گرفتم که شکم خودم رو لاغر کنم و هیچ را هکاری ندارم اومدم که از شما بپرسم ممنون میشم بهم جواب بدید

بهترین راهکار ورزش مخصوص لاغری شکم و پهلو هست. دوستانی که علاقه داشته باشند من میتونم بهشون پک لاغری شکم و پهلوی نیوشا رو معرفی کنم

من سابقه رژیمه خیلی سختیو داشتم یعنی تو یک ماه ب جز اب چیزی نمیخوردم و تونستم۳۰ کیلو کم کنم البته تو این یک ماه ۳ بارشو بیمارستان بستری شدم فشارم ۷ بود سرگیجه خیلی شدیدی داشتم و همینطور سردرد ولی خب نجات پیدا کردم و بعد از اون رژیم هیجان خیلی زیادی برای خوردن داشتم خیلی میخوردم جوری ک دل درد شدیدی داشتم الان وزنم برگشت اونم ۲برابرالان شکم اصلا ندارم ولی پهلو و بازوی چاقی دارمپامم چاق شده باسنمم خیلی چاق شدهی عده هستن ک میگن هیکلت خوب شده چون کمرم باریکه و شکم ندارم حتی ی عده دیگ هستن ک میگن رفتم سیکس پک تراشی یا لیپوماتیک بااینکه ۱۶سال بیشتر سن ندارم

ضمانت برگشت

پرداخت اینترنتی

تحویل ندکس

تضمین بهترین قیمت

پشتیبانی 24 ساعته

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

طلنوش به عنوان مشاور و نماینده رسمی شرکت نیوشانیک افتخار دارد تا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و آموزش دیده در حوزه طب سنتی دمنوش مناسب با طبع و بیماریهای شما را به صورت اینترنتی عرضه کند.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی طلنوش فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به طلنوش می‌باشد. Copyright © 2006 – 2020

لطفا صبر کنید. در حال دریافت اطلاعات…

اگر به دنبال لاغری آسان هستید باید از مقالات رایگان لاغری استفاده لازم را ببرید و بدون نیاز به مشاوره خودتان مسئول لاغری تان شوید.

تناسب اندام یکی از مولفه‌های زیبایی است و برای افرادی که اضافه‌وزن دارند، کاهش وزن گامی بلند به سوی تناسب…

این رژیم لاغری یک برنامه هفتگی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا در مسیر کاهش وزن به شما کمک کند.معمولا همه به دنبال رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت هستند. اما باید در همین ابتدای کار صادقانه این را به شما بگویم که چنین چیزی نیازمند ثبات قدم شما در رژیم است. مطمئنا نمیشود به پرخوری قبلی برگردید و انتظار داشته باشید وزن کم شده برنگردد. هرچند توصیه میشود این برنامه غذایی را بیش از یک ماه پشت سر هم دنبال نکنید، انتظار میرود که بعد از پایان رژیم لاغری به روند خوردن غذاهای مناسب و سالم ادامه دهید. مصرف شیرینیجات و غذاهای چرب را به حداقل برسانید. مثلا میتوانید در ازای یک هفته خوردن غذاهای رژیمی و سالم، یک وعده یا یک روز پاداش به خود بدهید و غذاهای غیرمجاز را تنها در این زمان مصرف کنید.

بعضی از رژیم های لاغری مثل رژیم کتو کمتر شناخته شده هستند اما این رژیم مانند رژیم 15 روزه از پرطرفدارترین رژیم های لاغری است که برای عده زیادی از دوستان مفید بوده است. امیدوارم شما هم با استفاده از این برنامه غذایی انگیزه بیشتری پیدا کنید و همین طور با حفظ ثبات قدم در رژیم به این راه ادامه دهید. در پایان برنامه غذایی هر روز یک نکته برای شما نوشتم که با خواندنش انگیزه بگیرید و با روحیه بیشتری برنامه لاغری را ادامه دهید.

 

 

مشاوره رایگان رژیم لاغری

 

ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو

صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر

یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب

ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 2 عدد دلمه یا 2 عدد کوفته رژیمی

عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

شام : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 2 قاشق سالاد الویه رژیمی

 

 

نکته روز اول: به هدفت فکر کن. چرا رژیم لاغری رو شروع کردی؟ برای سلامتی؟ برای خوش اندام شدن؟ حالا با خودت تصور کن وقتی به هدفت رسیدی چه حسی داره.

 

ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو

صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر

یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب

ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 8 قاشق غذاخوری برنج + 1 تکه متوسط مرغ یا گوشت یا ماهی

عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

شام : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قوطی کبریت پنیر + 3 عدد مغز گردو

 

 

نکته روز دوم: هدفت رو واقع بینانه انتخاب کن تا دلسرد نشی.

 

ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو

صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر

یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب

ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 2 عدد کتلت یا کوکو

عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

شام : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 تکه کوچک مرغ یا گوشت یا ماهی (به اندازه 2 انگشت)

مشاوره رایگان رژیم لاغری

 

 

نکته روز سوم: غذاهای ناسالم (غذاهای ممنوع در رژیم لاغری) رو توی خونه نگه ندار تا وسوسه نشی.

 

ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو

صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر

یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب

ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 8 قاشق غذاخوری برنج + نصف سیخ کباب کوبیده یا برگ یا جوجه یا ماهی

عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید + نصف پیتزا یا 3 سیخ جگر کباب شده + 1 عدد نان ساندویچی

 

 

نکته روز چهارم: اگه تا اینجا با رژیم لاغری پیش اومدی به خودت جایزه بده. مثلا فیلم مورد علاقه تو ببین یا چیزی که چند وقت بود میخواستی بخر.

 

ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو

صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر

یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب

ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 3/4 سیخ کباب کوبیده یا برگ یا 2 عدد تخم مرغ آب پز

عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 کاسه لوبیای پخته یا 1 کاسه سوپ سبزیجات

 

 

نکته روز پنجم: اگه وسوسه شدی و چیزی خارج از برنامه رژیم لاغری خوردی، دلسرد نشو. اشکالی نداره. نذار یه لغزش کوچک از راه رسیدن به هدف منحرفت کنه.

 

ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو

صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر

یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب

ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 8 قاشق غذاخوری برنج ساده یا عدس پلو یا لوبیا پلو + 1 تکه متوسط مرغ یا گوشت

عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 لیوان عدس پخته یا 1 لیوان شیر + 2 عدد نان سوخاری

 

 

نکته روز ششم: از میان وعده های سالم و غذاهای مجاز رژیم لاغری استفاده کن تا دچار گرسنگی شدید نشی. گرسنگی شدید دشمن رژیمه.

 

ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو

صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر

یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب

ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 تکه متوسط مرغ یا گوشت یا ماهی

عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید + 3 عدد سیب زمینی یا 3 عدد لبوی متوسط پخته

 

 

نکته روز هفتم: اگه در مدتی که رژیم لاغری گرفتی خواستی رستوران بری از قبل برنامه ریزی کن. منوی رستوران رو از قبل پیدا کن و ببین چی میتونی بخوری. قبل از رفتن یه لیوان آب بخور.

 

– قبل از گرفتن رژیم لاغری با مراجعه بخش محاسبه BMI ببینید وزن شما در محدوده نرمال هست یا خیر. عموما BMI بین 18/5 تا 25 نرمال حساب میشود.

 

» روزانه حداقل 6 – 8 لیوان آب بنوشید.

» هر لقمه را حداقل 10 بار بجوید سپس قورت دهید.

» تنها مجاز به وزن کردن خود هر 2 هفته یک بار میباشید.

» وعده های غذایی را در پیش دستی و با چنگال کوچک میل کنید.

» تا 30 دقیقه پس از صرف غذا از خوابیدن و استراحت خوددداری کنید.

» به جای 1 لیوان شیر میتوانید 1 لیوان دوغ یا 1 لیوان ماست کم چرب میل کنید.

» روی سالاد خود میتوانید 1 قاشق چایخوری آبلیمو یا روغن زیتون یا سرکه اضافه کنید.

» میتوانید گوشت یا مرغ را جایگزین کوفته و دلمه نمایید.

» حتما تمام وعده های غذایی را میل کنید تا کاهش وزن سریع تری داشته باشید.

» میتوانید در کنار گوشت یا مرغ از 2 قاشق غذاخوری آب خورشت نیز استفاده کنید.

» در این رژیم لاغری شما هفته ای 1 تا 3 کیلوگرم بسته به اضافه وزن تان کم میکنید. پس از این که وزن اضافه شما به نصف کاهش یافت مقدار پنیر نصف میشود. برنج 5 قاشق غذاخوری میشود. کوکو یا دلمه 1 عدد میشود و سیب زمینی یا لبو 2 عدد میشود.

 

هویج، خیار، گوجه فرنگی، قارچ، کلم، گل کلم، کاهو، شلغم، سبزی خوردن و انواع سبزیجات خام آزاد است.

 

بستنی ، کره ، خامه ، پفک ، چیپس ، تنقلات ، شیرینی ، آجیل و …

 

 

– شکم خود را تو بکشید و به مدت 7 دقیقه راه بروید. این ورزش را روزی 3 بار باید انجام دهید و نیازی به انجام ورزش دیگری نیست.

 

بعد از دو هفته که خودتون رو وزن کردید و نتیجه رو دیدید جشن بگیرید و از خودتون تشکر کنید.

 

 

برای دریافت بروزرسانی ها عضو خبرنامه ما شوید.

رژیم غذایی, رژیم لاغر شدن, رژیم لاغری, رژیم موثر لاغری, رژیم های لاغری, لاغری

سلام من ۱۷ سالمه و شکم و پهلو چاقی دارم و خیلی کلا چاق شدم و میترسم این برنامه غذایی مناسب توده بدنی و من نباشه ریزش مو داشته باشم بنظرتون شروع کنم یا برم دکتر متخصص و دوست دارم وزنم ایده ال شه اخر دفعه ۷۷ اینا بودم قدمم ۱۶۷ و نمیددنم چیکار کنم

سلام آیناز جان
ما اغلب به نوجوون های عزیز مثل شما راه های دیگه رو پیشنهاد میکنیم. چون بدن شما نیازهای متفاوتی داره. در ضمن احتمال زیاد مشکل شما هم مثل خیلی دیگه از دوستان چاقی موضعی هست که با ورزش مناسب راحت تر حل میشه. البته تغذیه هم خیلی خیلی مهمه. اگه به پزشک مراجعه کنی که عالیه. اما خودت هم میتونی اطلاعاتت رو با مطالعه بالا ببری. برای شروع پیشنهاد میکنم مطلب کاهش وزن بدون رژیم رو مطالعه کنی.

عالی

سلام عزیزم من به دنبال برنامه غذایی میگشتم که با سایت شما اشنا شدم و بنظرم عالیه البته هنوز انجامش ندادم……من 14 سالمه و قدم 164 و وزنم70 هست خیلی اضافه وزن دارم و میخوام حداقل 55 کیلو بشم من هیچ تحرکی ندارم ولی بزودی میخوام روزیی سه ساعت طناب بزنم و با برنامه ای که شما دادید رژیم بگیرم

سلام ستی جان
ما به دوستان نوجوان اغلب توصیه میکنیم روش های دیگه رو امتحان کنن چون این رژیم برای بزرگسالان نوشته شده.
حتما ورزش رو دنبال کن. و فراموش نکن که ورزش سبک و دائمی اثرش بیشتر هست از این که یک هفته شدید ورزش کنی و بعد ادامه ندی.

عزیزم…تو این سن به خودت فشار نیار، ولی حتما از وزن و سایزت کم کن. چرا که دو سال دیگه حتی اگر سعی کنی ثابت بمونی، از نظر بدنی دو برابر میشی و وزنت به ۸۰ میرسه، خاصیت رشد همینه…..پس تا وقتی راحت روی فرم میای برای لاغری تلاشت رو بکن.
درغذا خوردن اصلا به هیچ عنوان به خودت گشنگی نده. به هیچ عنوان بدون ورزش نباش و سعی کن در طول هفته دو روز نشه که صبح زود بلند نشی. تمام وعده هارو بخور…یک صبحانه نخوردن بد ترین ضرر و چاقی هست که به خودت میتونی بزنی و من که مشاور تغذیه هستم در دوره سنی شما ازش ضربه خوردم و فهمیدم چقدررررر که صبحانه تاثیر گزار هست.
میتونی خورد و خوراک خودتو داشته باشی و دنبال رژیم نباشی اما مدل خوردنت رو تغیر بدی و چیز های دیگه ای رو به برنامه اضافه کنی که بتونی در مدت زمان خوبی به وزن ایده الت برسی.
موفق باشی.

سلام من ٢۵ سالمه و قدم ١۵٠ و وزنم۵٧ میخوام بشم ۵٠ به نظرتون این رژیم رو ٢هفته بگیرم و اگه جواب باز باز ادامه بدم؟کم کاری تیرویید هم دارم

بله میتونید دو هفته امتحان کنید ببینید جواب میده یا نه. اما ممکن هست که به خاطر کم کاری تیروئید بهتون جواب نده.
اگه جواب نگرفتید بهتره با پزشک مشورت کنید.

در دوران رژیم میشه از کیک رژیمی هم استفاده کرد ؟
و اینکه املت هم میشه به عنوان شما استفاده کرد ؟

راستش در مورد کیک سخته گفتنش چون ترکیباتش مشخص نیست. و یک اسلایس کیک مطمئنا بیشتر از یک بیسکویت کالری داره. پس منظقی نیست جایگزینش کنید. مگر این که کمتر از یک اسلایس مصرف کنید که در اون صورت هم باید ببینید ترکیب کیک چیه و کالریش چقدره.
در مورد املت، در وعده ای که هم سالاد داره و هم تخم مرغ، میتونید تخم مرغ رو همراه گوجه و یک قاشق روغن املت کنید. اما دیگه از روغن روی سالاد استفاده نکنید.

سلام ببخشید این رژیم حدودا چند کیلو کاهش وزن داره؟

در بخش نکات نوشته شده: 1 تا 3 کیلوگرم

سلام ببخسید برای جایگزینیه غذا ها پیشنهادی دارید؟

قسمت نکته ها رو بخونید

سلام من دختر ۱۲ ساله ام با استخوان بندی درشت و اضافه وزن بسیار یعنی چاق هستم و قدم ۱۶۰/۱۶۲ هست و انگیزه فولادین دارم😺 من می‌خوام لاغر بشم میخواستم بدونم رژیم روی من تاثیر داره و من در دو هفته چقدر میتونم وزن کم کنم؟
من خودم ورزش های شدید میکنم یعنی در روز ۵۰۰کالری (تخمینی) می سوزونم و ورزش های شمارو هم انجام میدم

من خودم یک مقاله در مورد رژیم شمام.ندم رژیم پرچربی و کم کربوهیدرات هست

سلام حنانه جان
همون طوری که به دوستان دیگه هم گفتم این رژیم برای بزرگسالان طراحی شده. تو سنین نوجوانی که هنوز سن رشد هست بهتره رژیم نگیرید یا اگه میگیرید مستقیم زیر نظر پزشک تغذیه باشه.
اگه نظر من رو میخوای بیشتر از رژیم گرفتن روی سبک زندگی و تغذیه سالم تمرکز کن. رژیم یه راه حل موقتیه. در حالی که تغذیه سالم همراه با تحرک تنها راه حل دائمیه. پیشنهاد میکنم مطلب کاهش وزن بدون رژیم ما رو بخونی. و بعدش هم راه های رسیدن به تناسب اندام که داخلش توضیح دادم چطوری میتونی برای خودت هدف تعیین کنی و با همت به هدفت برسی. با اراده ای که داری مطمئنم موفق میشی.

سلام وقتتون بخیر
چند تا سوال داشتم
میتونیم همرا با شیر بعد از صبحانه، قهوه بدون شکرهم میل کنیم؟
میشه از شکر داخل وعده صبحانه صرف نظر کنیم یا از نبات استفاده کنیم؟
میشه بجای چای از چای سبز استفاده کنیم؟
اگر مجبور بشیم غذای فست فود بخوریم شما چی پیشنهاد میکنید؟

سلام
بله میتونید چای سبز و قهوه بدون شکر استفاده کنید.
فست فود توصیه نمیشه.

سلام من سنم۱۴ قدم۱۶۰و وزنم ۶۰ خیلی دو ست دارم لاغر شم من۴ماه هست روزی یک ساعت ورزش میکنم ولی چاغتر دارم میشم و غذا هم خیلی کم میخورم بنظر شما اضافه وزن دارم؟

سلام
وزن شما توی محدوده نرماله. با محاسبه BMI میتونید ببینید.
پس چاق نیستید. برای اندام بهتر ورزش های قدرتی بکنید و از مواد پروتئینی بیشتر در تغذیه تون استفاده کنید.

سلام من وقتی نون و برنج نمیخورم خیلی بی حال و بی انرژی میشم،باید چیکار کنم؟

سلام
واقعیت اینه که هر رژیمی برای هر کسی مناسب نیست. بنابراین شما بهتره با کمی تحقیق یا مشورت با پزشک رژیمی مخصوص خودتون تنظیم کنید.توصیه کلی من به شما اینه که مقدار نان و برنج رو کم کنید اما حذفش نکنید. و سعی کنید از نان سبوس دار و برنج قهوه ای استفاده کنید.

سلام وققتون بخیر من۱۶سالمه قدم۱۶۸ومتاسفانه به دلیل مشکل ارثی ۸۰کیلوام
عذامم خیلی کمتراز رژیم شماست چکارکنم؟؟؟
توروخداراهنماییم کنید
فعالیت هم دارم

سلام
نکته اول این که فقط حجم غذا مهم نیست. نوعش هم مهمه.
دوم این که تحرک و ورزش هم اهمیت زیادی داره.
به طور خلاصه اگه مشکل هورمونی نداشته باشید با رژیم غذایی متناسب در کنار تحرک کافی میتونین به تناسب اندام برسین. درسته عوامل ژنتیکی هم دخالت داره. مثلا برای بعضی ها وزن کم کردن خیلی راحت تر هست. برای شما شاید سخت تر باشه و زمان بیشتر ببره. ولی غیر ممکن نیست. البته در صورتی که مشکل هورمونی نباشه. در اون صورت باید برید دکتر و احتمالا دارو مصرف کنید.

سلام ببخشید میشه برنامه روزانه رو تغییر داد؟
یعنی روز شنبه برنامه دوشنبه رو انجام داد و روز یکشنبه برنامه ی پنج شنبه؟
البته جوری ک کل برنامه در هفته انجام بشه فقط ب ترتیب نباشه
میشه؟

روزها رو جا به جا نکنید. میتونید روز شروع رژیم لاغری رو به دلخواه انتخاب کنید.

سلام وقت بخیر تشکر میکنم از برنامه ای که کذاشتید هم بخاطر ساده بودن برنامه من وزنم ۱۲۷کیلو وقد ۱۸۳هستش بعضی ازغذاهارو نمیخورم مثله سالاد الویه رژیمی وپیتزامیتونم غای دیگری معرفی کنید جایگزین باشن ممنون

سلام
راستش جایگزین کردن غذا به این سادگی نیس. ولی اگه در تهیه ش مشکل دارید میتونید به جال الویه تخم مرغ و سیب زمینی آبپز مصرف کنید با کمی پنیر.
برای پیتزا هم میتونید از دستور تست پیتزای ساده فوری استفاده کنید.

سلام ببخشید شما گفتید این برنامه واسه دوهفتس بعد دو هفته چه برنامه ای داشته باشیم چون من میخوام این برنامه رو ادامه بدم تا وزنم ک الان ۷۱هس به ۶۰برسه میخواستم بدونم مشکلی ک ندارع؟

همون طور که در نکات گفته شده همین رژیم رو ادامه بدید تا اضافه وزن شما نصف بشه. یعنی اگر برای مثال اگر وزنتون ۷۰ هست و ۱۰ کیلو اضافه وزن دارید، ادامه بدید تا به ۶۵ برسید. بعد از اون مقدار پنیر نصف،برنج 5 قاشق غذاخوری، کوکو یا دلمه 1 عدد میشه و سیب زمینی یا لبو 2 عدد میشه.

هاهاهاها بله

سلام . من ۱۴ سالمه و قدم ۱۶۳ و وزنم ۷۳ هست . خیلی اضافه وزن دارم . میشه یک راهنمایی کنید؟
این رژیم رو چند ماه باید بگیرم تا به وزن نرمال برسم ؟
نسبت به قد و سنم چه وزنی برام مناسبه؟

سلام حدودا وزن ۵۰ تا ۶۵ برای شما نرماله. برای سن شما رژیم مناصب نیست و توصیه نمیشه. بهتره با ورزش و تغذیه سالم وزنتون رو کم کنید و اگه موفق نشدید دکتر برید.

سلام من 16 سالمه و 64 کیلو بودم و در دوران قرنطینه بیش از حد غذا می خوردم اما حالا 54 کیلو شدم بدون هیچ رژیم غذایی.مشکل چیه؟

متوجه نشدم. شما میخواین وزن کم کنید یا زیاد؟؟

نمیدونم

سلام. عصر بخیر. ببخشید یه سوال میتونیم یکی از وعده های غذایی شام رو که سالاد نداره از یه مقدار ماکارانی اب پز و در کنارش تن ماهی بدون روغن استفاده کرد؟ یعنی سس و سرخ کردنی نداره و البته ادویه جات تند. یا نه چاق کننده میشه؟

بستگی به مقدارش داره خب!
در کل همون طور که گفتم به دوستان دیگه تغییر ایجاد نکنید بهتره.
اگه تغییری ایجاد کردید مسئولیتش با خودتون هست. میتونید امتحان کنید یک هفته ببینید نتیجه چطور میشه.

بنده سرکار میرم و از ۸ صبح تا ۱۰ شب سرکارم . دارم این رژیم رو میگیرم. به نظرتون مشکلی که پیش نمیاد؟؟
و اینکه در طول روز اگر گرسنم شد یا ضعف کردم چه چیزی میتونم استفاده کنم که رفع بشع ؟

بستگی به توان خودتون داره. اگه ضعف نمیکنید مشکلی نداره.
تا جای ممکن به رژیم پایبند بمونید و اگه احساس ضعف کردید از سبزیجات کم کالری مثل کاهو استفاده کنید.

سلام گلم من۱۵کیلو اضافه وزن دارم ولی از رژیم گرفتن میترسم که وزنم دوباره برگرده دوست نارم دائما هم توی رژیم باشم بنظرت با روزی یک ساعت حلقه زدن میتونم به وزنایده الم برسم

درست میگین رژیم تنها در صورتی اثرش باقی میمونه که بعد از اون دوره هم تغذیه متناسب و تحرک داشته باشید.
اگه به برنامه ورزشیتون پایبند بمونید عالیه. رژیم گرفتن یا نگرفتن تصمیمش با شماست. میتونه برای شروع کمک کنه. ولی به هر حال اگر نگرفتید هم کالری مصرفیتون رو تحت نظر داشته باشید.

سلام. میتونم برای سس سالاد از سس ابلیمو که در رژیم 15 روزه دستورش رو دادین استفاده کنم؟

سلام
بله میتونید. مشکلی نداره.

سلام من از این رژیم استفاده میکنم ولی موهام به شدت می ریزه چکار کنم؟

میتونید همزمان از مکمل های تقویت مو استفاده کنید. سعی کنید نان سبوس دار مصرف کنید.

تشویش دارید ازش جلوگیری کنید تنها با ورزش و مدیتیشن

سلام ،من الناز هستم سن ۱۳ و وزن ۵۳ و قدم ۱۵۳ است
به نظرتو من اضافه وزن دارم

نه عزیزم نسبت قد به وزن شما کاملا نرماله

سلام وقت خیر. من یه دختر 20 ساله هستم و البته کنکوری قدم 157 هست و وزنم 59/60 به نظرتون این رژیم مناسب من هست؟ چون شکم و پهلوهام خیلی بزرگ شدن و از ورزش هم ورزش مورد علاقه ام طناب زدن هست. یه عادت بدی هم که پیدا کردم دلم میخواد بخورم. ممنون میشم راهنماییم کنید. راستی شما کانال تلگرام هم دارید؟ درضمن الان نزدیک به یک ساله که من جایی نرفتم و کسی من رو ندیده الان که عید غدیر میاد میخوام برم بیرون و دارم لباس تهیه میکنم. دوست ندارم بعد از یک سال کسی منو با این هیکل ببینه. با تشکر.

سلام عسل جان. میتونی این رژیم رو هم امتحان کنی. ولی شما اضافه وزنی نداری به اون شکل. باید توجه کرد که رژیم همه بدن رو با هم لاغر میکنه. اگه میخواین فقط شکم و پهلو رو لاغر کنین تنها راه ورزشه. طناب زدن عالیه برای گرم کردن. اگه در کنارش دراز نشست رو هم بذاری حتما به نتیجه میرسی. البته ورزش باید مداوم باشه. از الان تا عید غدیر هم فرصت هست. فقط همت میخواد. موفق باشی.

ممنون نه مهم نیست که بقیه بدن هم درگیر بشه. خیلی ممنون از توصیه هاتون

من 16 سالمه با وزن 65 و قد 159 یک مشکلی واسم پیش اومده ک دکتر گفت باید وزن کم کنی اگر این رژیم رو بگیرم واقعا میشه کم کرد و البته در کنارش ورزش ام باشه در ضمن و اصلا گوشت نمی‌خورم ایم مشکلی نداره؟

نرگس جان به نظرم رژیم گرفتن اصلا مناسب شرایط شما نیست. چون هم سنتون کم هست. و هم این که گوشت نمیخورید. اصلا گیاهخوار شدن اصول خاص خودش رو داره. اگه بدون برنامه ریزی و استفاده از جایگزین های مناسب گوشت رو حذف کنید اون هم در این سن که هنوز رشد دارید میکنید ممکنه عوارض جبران ناپذیری داشته باشه.

سلام من ۱۲سالمه و ۵۴ کیلو ام روزی ۳ساعت ورزش میکنم اما تاثیری نداره لطفاً کمکم کنید

سلام
سه ساعت ورزش در روز که عالیه. اگه هیچ تغییری نمیبینی شاید بد نباشه با یه پزشک مشورت کنی. البته نمیدونم اصلا اضافه وزن داری یا نه. بستگی به قدت داره.

سلام
من صادقم
قد 161وزن 81 میتونم با این روش 45 کیلو بشوم؟
برای جایگزین غذا ها باید چکار کنم؟

سلام
توی این رژیم هر هفته بین ۱ تا ۳ کیلو کم میکنید.پس صبور باشید و انتظار نداشته باشید یک شبه همه چی عوض بشه.
ورزش رو هم فراموش نکنید.

سلام.
میشه بعد از شام یا در طول روز میوه خورد ؟؟
یا در طول روز به جز برنامه ی رژیم میشه از هویج و سبزیجات دیگه استفاده کرد ؟

میوه رو فقط همون مقداری که در رژیم نوشته شده استفاده کنید. سبزیجات هم ترجیحا همین طور.

سلام. چرا از دتاکس استفادا نکنیم؟؟
دتاکس های لاغری رو هنگام ورزش و در طول روز استفاده نکنم ؟؟؟
ودر یک ماه چند کیلو لاغر میشم ؟؟؟

تا جای ممکن تغییری توی رژیم ایجاد نکنید بهتره.
دتاکس اگر کالری نداره میتونید استفاده کنید ولی مسئولیتش با خودتون هست. هر دتاکسی به شکل خاصی روی بدن اثر میذاره و ممکنه همراه با رژیم موثر نباشه یا حتی اثر سوء داشته باشه.
همون طور که نوشته شده هر هفته ۱ تا ۳ کیلو کم میکنید.

سلام
من میخواستم بدونم این رژیم کل بدن رو لاغر میکنه(صورت دست پا شکم،…)
یا فقط شکم پهلو وسینه
بعد اینکه من بدنسازی هم میرم مشکلی نداره برای رژیم

کل بدن رو لاغر میکنه.
بدنسازی هم اگه به خودتون فشار نمیاد مشکلی نداره.

سلا. میشه از دم نوش ب جای چای استفاده کرد ؟؟
و میشه از دتاکس های مختلف هم استفاده کنیم ؟؟

بله دمنوش میتونید استفاده کنید. اما دتاکس نه.

سلام قدم۱۵۷ولی وزنم ۹۱هست خیلی دوست دارم لاغرشم چکارکنم ایا این برنامه برای من کارایی داره

سلام شیوا جان
شما هم حتما مثل خیلی دیگه از دوستان میتونی با تلاش وزنت رو کم کنی.
انتخاب رژیم با خودت هست. میتونی رژیم ۱۵ روزه رو هم امتحان کنی. این رژیم سریع بیشتر برای کسایی هست که میخوان فوری برای مهمونی چند کیلو کم کنن.

سلام اگه میشه جوابم رو بدید من 12 سالمه قدم 160 وزنم 54 قبل کرونا وزنم 50 بود اما تو این قرنطینه حسابی چاق شدم میتونم از این رژیم استفاده کنم؟؟؟ مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟؟؟؟

سلام آیدا جان
نسبت قد و وزنت عالیه. اصصصلا چاق نیستی. اگه احساس میکنی به دلیل قرنطینهتناسب اندامت به هم ریخته بهتره ورزش هایی پیدا کنی که توی خونه میشه انجام داد. شاید مطلب ورزش در خانه و ورزش هفت دقیقه ای بتونه بهت کمک کنه.
موفق باشی عزیزم.

وقتی ۱۵سال شدی میتونی رژیم بگیری..درحال حاضر فقط با ورزش مخصوص با قد و وزن و سنت میتونی لاغر کنی
اصلا نگران وزنت نباش تو سن رشد هستی عزیزم
مطمعن باش تا دو سه سال دیگه خیلی لاغر میشی
خیلیا اینجورین

سلام میخواستم بدونم به جای سالاد الویه از چه غذایی میشه استفاده کرد؟

میتونید از سالاد مرغ استفاده کنید.

سلام توروخدااااااااا کمک کنید منوووووووو خیلی دوست دارم لاعر بشمممممممم ولی نمیشه هرکاری میکنم 23سالمه وزنم 79 قدم 159 😭😭😭😭😭😭😭😭

سلام فاطمه جان
ناراحت نباش اینجا دوستان زیادی مثل شما هستن که دوست دارن وزن کم کنن. شما هم میتونی رژیم رو شروع کنی. اگه روش های مختلفی رو آزمایش کردی و جواب نداده به نظرم یه چکاپ برو. ممکنه تیروئید یا مشکل دیگه ای داشته باشی که اجازه نمیده بدنت سوخت و ساز طبیعی داشته باشه.

سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱۶۵ وزنم ۷۵ خیلی نگرانم ک این اضافه وزن روز ب روز بیشتر بشه همینطور هم هست و اصلا نمیتونم پیشگیری کنم😭😭

سلام هدیه جان
نگران نباش. به جاش همت کن و تحرکت رو بالا ببر. روزی ۲۰ دقیقه کافیه. بهت قول میدم اگه دو ماه به طور مرتب روزی ۲۰ دقیقه ورزش سبک کنی نتیجه ش رو میبینی.
میتونستم بهت بگم این رژیم رو بگیر و لاغر شو. اما واقعیتو بهت میگم. رژیم زمانی به درد میخوره که برای یه مهمونی یا یه موقعیت خاص بخوای فوری وزن کم کنی. هیچ رژیمی نیست که بعد از قطع شدنش تا ابد لاغر نگه داره. برای تناسب اندام همیشگی باید سبک زندگیتون رو سالم کنین. هیچ راه دیگه ای نداره.

سلام من مشخصلتم شبیه بههدیستو واقعا افسردگی گرفتم بابت این اضافه وزن یک هفته ورزش کردم و خودمو وزن کردم که دیدم دو کیلو اضافه کردم به جای اینکه کم کنم و شدم ۷۵ کیلو
و امیدم نا امید شد من اگه دوکیلو هم کم کنم واسم یه انرژی مثبته که بتونم ورزش کنم و رژیم بگیرم
اخه من چیکار کنم دیگه 😔

یه هفته کمه عزیزم. حداقل یه ماه مرتب ورزش کنید بعد خودتون رو وزن کنید.
ترجیحا اول صبح ناشتا وزن کنید.

زیاد فشار نیار

درخدمتم

سلام من ۱۵ سالمه
وزن:۵۳
قد:۱۶۲میشه بگین اضافه وزنم چقدره
آیا امکان داره من از این رژیم استفاده کنم و پیش بریم
ممنون میشم جوابمو بدین🌹🌹

عزیزم این رژیم برای افراد بالای ۱۸ سال نوشته شده. در ضمن شما هیچ اضافه وزنی نداری. اگه میخوای اندام خوش فرم تری داشته باشی یکمی همت کن و هر روز چند دقیقه ورزش کن. سرچ کنی کلی تمرینات مناسب فرم دادن به قسمت های مختلف بدن پیدا میشه که احتیاج به هیچ امکاناتی هم نداره.

سلام این رژیم رو حداکثر تا چند وقت میشه ادامه بدیم؟باتوجه به این که حدودا دوهفته دیگ ماه رمضون هست رژیم رو چطور ادامه بدیم؟روزه چه تاثیری روی این رژیم داره؟

سلام ساحل جان
میتونی یه هفته استراحت بدی و بعد از رژیم ۴ هفته ای ماه رمضان استفاده کنی.

سلام وقتتون بخیر.ببخشید برای مثال برنامه سه شنبه (برای شام)خیلی زیاده(سالاد..پیتزا‌‌..ساندویچ)میشه خودمون کمش کنیم مثلا فقط سالاد بخوریم یا سالاد و ساندویچ؟؟؟؟؟
(من پیخوام حتمااا حتماااا ۱۵ کیلو لاغر کنم میخوام ی برنانه عالی بهم بدید ک زووووود کم کنم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻)

بهتره برنامه رو دقیق رعایت کنید که وسط روز گرسنه نشید و رژیم رو بشکنید. اما اگه خودتون رو میشناسید و میدونید بهتون فشار نمیاد کم کنید ایرادی نداره.
موفق باشید.

سلام خسته نباشید ببخشید نمیشه تو وعده های غذایی از ماست و دوغ یا ترشی استفاده کرد ???و این ک خورشت تو برنامه غذایی نیست ???

دوست خوبم
این رژیم رو پزشک تغذیه نوشته. اگه میخواین تغییری بدین مسئولیتش با خودتون هست.

سلام می خواستم بدونم چه نوع میوه ای باید استفاده کنیم توی این رژیم غذایی

به تناسب فصل از هر میوه ای که دوست دارین میتونید استفاده کنید. میوه های کوچک مثل گیلاس رو میتونید چند عدد بخورید ولی زیاده روی نکنید.

من رژیم میگیرم وزن کم نمیکنم چیکار کنم لطفا بگین

ممکنه مشکل هورمونی داشته باشید. به نظرم برین دکتر و آزمایش بدین.

سلام .من ۱۷سالمه و وزنم ۵۴کیلو هست و میخوام وزن کم کنم‌‌..این رژیمی ک دادید مناسب منم هست؟در ضمن قدم هم ۱۶۵هست

عزیز با قد ۱۶۵ این وزن کاملا ایده آله. شما هیچ اضافه وزنی نداری گلم. سنت هم که کمه. اگه میخوای اندامت خوش فرم تر شه فقططط ورزش کن به نظر من.

سلام
13 سالمه وزنم 70 قدم 167
چقدر اضافه دارم و وزن ایده الم چقدره
ممنون میشم جواب بدیک

توی صفحه محاسبه BMI محاسبه گر رو بذارین روی حالت متریک و قد و وزنتون رو وارد کنید تا وضعیت خودتون رو ببینید. با امتحان کردن وزن های مختلف میتونین ببینین وزن نرمال شما چقدر هست.

چطور میتونم تو صفحهBmi برم

روی لینک محاسبه bmi کلیک کنید. فقط حتما گزینه metric رو اول انتخاب کنید بعد محاسبه کنید.

سلام من سنم ۱۶ قدم ۱۸۱ وزنم ۱۰۰ من این برنامه رو میخام امتحان کنم در یک ماه میتونم ۱۰ کیلو کم کنم

همون طور که نوشته شده با این رژیم هفته ای ۱ تا ۳ کیلو وزن کم میکنید. اما طبیعتا مقدار دقیقش مشخص نیست. البته شما توی سن رشد هم هستین که ممکنه مسئله رو پیچیده تر کنه. بهتر هست که زیر نظر مشاور تغذیه رژیم بگیرید. اما اگه بیماری خاصی ندارید میتونید این رژیم رو هم امتحان کنید.

من قدم 165وزنمم 95اگه روزی یه ساعت پیاده روی کنم با این رژیم تو یک ماه اصلن تغییر مسکنم

بله قطعا

سلام
روز سه شنبه زدید نصف پیتزا
یعنی پیتزا همین پتیزا هایی که بیرون میفروشن مثلا پیتزا مکزیکی یا مخلوط؟

اگه بتونید پیتزای خانگی تهیه کنید که سالم تر هست. ولی اگه نتونستین میتونید از بیرون هم تهیه کنید.

سلام

من وزنم 68کیلو
وقدم156
میشه لطفا بگید چقدر اضافه وزن دارم اصلا این رژیم برام مناسبه یا نه
ممنون میشم لطف کنید بگین

و من میخوام که حدود23 کیلو وزن کم کنم
میشه لطفا زودتر جواب بدین ممنون میشم

حدود ۱۰ کیلو اضافه وزن دارید. بله اگه بیماریخاصی ندارید و سنتون بالای ۱۸ هست میتونید از این رژیم استفاده کنید.

سلام ببخشید من قدم ۱۷۰ و زنم ۵۷ میخوام بشم ۵۰ با این رژیم میتونم؟

سارا جان هیچ کس نمیتونه دقیق تعیین کنه شما با یه رژیم چقدر وزن کم خواهید کرد. چون بدن هر کسی فرق میکنه. ولی با توجه به بازخورد بقیه دوستان فکر میکنم میتونی کم کنی.

خوب است ولی کمی هم لاغر تر شوید نرمال خواهد شد

سلام
قد من ۱۶۸
و وزنم ۵۸ هستش
می خوام وزنم رو به ۵۰ برسونم
این رژیم با روزی یک ساعت پیاده روی با سرعت معمولی تو یک ماه این نتیجه رو به من میده؟

بله احتمالا جواب میده. ولی قطعی نمیشه گفت. چون سوخت و ساز و شرایط بدن هر کسی فرق میکنه.

سلام خسته نلاشی من قدم۱۶۰ وزنم۶۵ و در کنار این رژیم ورزش سخت میکنم تا ۵۵ کیلو بشم بنظرتون تا یک ماه چقدر میشه وزن کم کرد؟

سلام
با همتی که دارید حتما میتونید به وزن دلخواهتون برسید. ولی ممکنه بیشتر از یک ماه طول بکشه. بستگی به بدنتون و تلاشتون داره.

سلام من قدم 161 ووزنم 60 میخوام 48 کیلو بشم باید چند ماه این رزیم رو بگیرم

نمیشه زمان دقیقی گفت. به نطرم دو هفته بگیرید تا نتیجه ش رو روی بدن خودتون ببینید. البته انتظار نداشته باشید هفته های بعد هم به همون سرعت وزن کم کنید. معمولاً هفته های اول رژیم اثر بیشتری داره.

@@سلام و عرض احترام, ضمن خسته نباشید من اقایی۳۵ساله هستم ،قدم ۱۷۳و وزنم ۸۸کژلو هست.چیکار کنم بتونم بخوبی وزن کم کنم.و چند کیلو اضافه وزن دارم

سلام
من قدم 181 و وزنم 86 کیلو هستش چن کیلو اضافه وزن دارم؟
و اینکه این رژیم ب کاهش سایز کمک میکنه؟
مرسی

حدود ۶ کیلو اضافه وزن دارین.
بله دوستان دیگه ای که از این رژیم استفاده کردن گفتن که سایز هم کم کردن.

سلام عزیزم من چند وقت پیش تصمیم گرفتم رژیم بگیرم 2ماه رژیم سخت و سیب خوری رو شروع کردم و ادامه دادم اما وزن خاصی کم نکردم فقط 7کیلو
سنم14و وزنم62 مشکل هورمونی هم دارم تیروئید پرکار هم دارم
آیا این رژیم برایه من مناسبه؟
و دلیل اینکه وزنم خیلی کند کم میشه علتش چیه؟

سلام مریم جان. این رژیم برای افرادی نوشته شده که مشکل هورمونی یا بیماری خاصی ندارن. شما بهتره که با پزشک متخصص تغذیه مشورت کنی. در ضمن این که توی سن رشد هستین هم قضیه رو پیچیده تر میکنه.

سلام عزیزم من یک سال پیش با رژیم و ورزش از ۱۰۶ کیلو به ۸۰ کیلو رسیدم متاسفانه دوباره ۹ کیلو اضافه وزن گرفتم خیلی عصبی ام الان حدودد دوماه رژیم قبل و ادامه دادم متاسفانه دریغ از یک کیلو کم کردن این رژیم تاثیر داره به نظرتون ؟

سلام عزیزم. میتونی این رژیم هم امتحان کنی. ولی در کل توصیه من به کسایی که با رژیم لاغر نمیشن اینه که 1) اگه کوچکترین احتمالی میدین مشکل هورمونی باشه به پزشک مراجعه کنید. و 2) تحرکتون رو همراه با رژیم بالا ببرید.

سلام من 182قد دارم و116 کیلو وزن 19 سال هم سنمه این رژیم واسم خوبه یانه

بله میتونید این رژیم رو امتحان کنید. حتما نتیجه ش رو به ما هم بگین اگه شروع کردین. 😊

سلام من ۱۵ سآلمه قدم ۱۶۵ و وزنم ۶۲ طی چند روز با این رژیم به وزن ۵۲ میرسم ؟
میشه حتما جواب بدید مرسی ۹

سلام مانی جان
متاسفانه نمیشه دقیق گفت این خیلی بستگی به سوخت و ساز و شرایط خاص بدن هر کسی داره. در ضمن شما تو سن بلوغ هم هستی و وزنت هم ایده آله. پیشنهاد من اینه که به جای رژیم گرفتن ورزش کنی. با یه برنامه سبک مثل ورزش هفت دقیقه ای شروع کن و بعد از یه ماه برنامه رو سنگین تر کن.

سلام،من وزنم۸۳ قدم ۱۷۸
چن کیلو اضافه وزن دارم
این رژیم شما متناسب من هست یا ن؟!
۱۷سالمه
صبحا مدرسه میرم تآ ساعت۲مدرسم چجوری لاغر کنم؟!

حدود 8-10 کیلو اضافه وزن دارین.
به نظرم توی سن شما رژیم گرفتن باید زیر نظر پزشک باشه. میتونی رژیم رو امتحان کنی ولی این ممکنه باعث ضعف بشه و روی عملکردت تو مدرسه اثر بدی داشته باشه. برای همین به نظرم بهتره از روش های کاهش وزن بدون رژیم استفاده کنی و تحرکت رو بالا ببری.

سلام من قدم ۱۶۰ وزنم ۶۷ سنم ۱۷ این رژیم رام خوبه ؟ چقدر لاغرم میکنه؟ میخوام ۱۵ کیلو لاغر شم

توصیه اول ما به همه دوستانی که توی سن شما هستن اول از همه ورزشه. البته رژیم هم میتونی امتحان کنی. اما بیش از دو دوره پشت سر هم رژیم نگیرین. مقدار وزن کم کردن بستگی داره. هفته ای 1 تا 3 کیلو معمولا کم میشه.

سلام من قدم تقریبا ۱۵۵ وزنم ۵۳ چند کیلو اضافه وزن دارم با رژیم لاغر میشم یا نه

میتونین کم کنین ولی وزنتون خیلی خوبه که درست وسط رینج نرمالین. یعنی عالیه وزنتون. به نظرم اگه هدفتون تناسب اندامه به جای رژیم گرفتن ورزش کنید.

سلام من وزنم۷۶ کیلو وقدم ۱۶۱ استاپ وزنی دارم ایا بااین رژیم میتونم استاپ وزنی رو بشکنم

باید امتحان کنید. بستگی داره دلیل این استاپ چی باشه. اگه مشکل هورمونی باشه هیچ رژیمی جواب نمیده باید حتما دکتر برید و دارو مصرف کنید.

من قدم ۱۶۹ و وزنم ۷۸ سنم هم ۱۷ سال این رژیم به درد من میخوره عزیزم یعنی خوبه که بگیرم؟؟!

بله میتونید این رژیم رو امتحان کنید ولی دو دوره بیشتر پشت سر هم نگیرین.

سلام خسته نباشید من قدم 170 وزنم 72 چند کیلو اضافه وزن دارم؟

وزنتون در حدود نرماله ولی حدود 3 کیلو کم کنید ایده آله.

خب اگه من ورزش کنم وبعد از این رژیمی که شما گفتید لاغر میکنه ازم کم میشع وزنم چون میخام رژیم شرو کنم

سلام من قدم 1.72وزنم 88سن15میخام وزنم روبه50برسونم این رژیمی که شما گفتین لاغری میکنه تاثیر داره لطفا جواب بدید

تاثیر داره ولی برای حفظ نتیجه ش باید ورزش هم بکنید و این که کلا سبک غذا خوردنتون رو باید به تدریج تغییر بدید.

سلام خسته نباشید . من ۱۵ سالم است . میخواستم ببینم چون تو سن رشد هستم ، گرفتن این رژیم مشکلی ایجاد نمیکنه؟

چرا این رژیم برای افراد بزرگسال تجویز شده. افراد زیر 18 سال باید با پزشک مشورت کنن قبلش.

Mn qadam 163 va vaznm 80 chn kilo ezafe vzn darm?

وزن ایده آل شما بین 50 تا 66 هست.

سلام من ۱۱ سالم ایا می توانم لاغر کنم وزن ۵۱ وقدم ۱۵۴

شما باید ورزش کنی. رژیم برای سن شما مناسب نیست. ضمن این که وزنت هم نرماله. برای خوش هیکل شدن فقط باید ورزش کنی.

سلام
من و همسرم 2 هفنه با این رژیم کار کردیم
همسرم 92 کیلو بودن و من 65 کیلو
بعد 2 هفته همسرم 88 کیلو شدن اما من تغییری نکردم

این رژیم مناسب وزن من نبوده ؟
اگر نیست رژیم برای 65 کیلو رو محبت کنید بزارید

سلام سوده جان
نمیشه گفت رژیم متناسب با وزن شما نبوده. اما احتمالا متناسب با سوخت و ساز بدن شما نبوده.
رژیم هایی که ما روی سایتمون داریم برای یه وزن خاص نوشته نشدن. اما ممکنه بسته به شرایط فیزیولوژیکی روی هر شخصی جواب ندن.
شما میتونید رژیم 15 روزه کانادایی رو امتحان کنید که خیلی از دوستان گفتن ازش نتیجه گرفتن. ولی باز هم نتیجه قطعی نیست و بستگی به بدن شما داره.

سلام
من میخواهم از برنامه رژیم غذاییتون استفاده کنم ولی یه مشکلی دارم
اینکه من از گوشت و مرغ و ماهی فقط کباب کوبیده و همبرگر میخورم
چطور میتونید راهنمایی بفرمائید که برنامه رژیم غذایی شما برای من هم کاربردی بشه
با تشکر

متاسفانه نمیتونم راهنمایی در این مورد بکنم. چون شما نمیتونید کباب کوبیده رو جایگزین مرغ و ماهی کنید.

سلام.من بچه شیر میدم میتونم این رژیم بگیرم؟
قد 157
وزن82

نه متاسفانه. خانم های باردار و شیرده حتما باید در مورد رژیم با پزشک متخصص مشورت کنند.

سلام من وزنم ۸۰ و قدم ۱۵۵هست چقدر اضافه وزن دارم؟

شما حدود 20 کیلو اضافه وزن دارید. به زیر 60 برسونید ایده آله.

من ۸۹ کیلو بودم شدم ۷۹ کیلو با قد ۱۷۳ طی دو ماه، این رژیم باعث شد غذا خوردنم درست شه واقعا راضی ام خیلی ممنونم ازتون ادامه میدم تا به وزن مورد نظرم برسم 🙏

آفرین به شما. با همین روحیه ادامه بدین. ما هم در کنارتون هستیم.

باسلام منم وزنم ۷۰وقدم۱۴۷چکارکنم

بی ام آی شما 32.39 است. که یعنی چاقی در حد متوسط دارید. باید وزن ایده آلتون حدود 50 هست که باید کم کم وزنتون رو پایین بیارید.

من قدم ۱۷۳ هست و وزنم ۹۰کیکو گرم. از فردا می‌خوام این رگیمو بگیرم. امیدوارم از پسش بر بیام.

چه جالب منم قدو وزنم دقیقا مثل شماس و میخوام فردا شروع کنم ! شما چکار کردید؟

من ۱۱ کیلو کم کردم با این رژیم طی شصت و پنج روز واقعا بی نظیره، ادامه میدم تا به وزن دلخواهم برسم به همه توصیه میکنم این رژیم و بگیرن، ممنون ازتون بابت این رژیم 🙏🌹

خواهش میکنم مهلا جان. واقعا خوشحالم برات. امیدوارم که همیشه قوی بمونی و با همین روحیه ادامه بدی 🙂

سلام خسته نباشید
میتونیم ی بار برا ناهار ماکارونی بخوریم ی روز

دوره رژیم رو طی کنید کامل بعد یه مدت استراحت بدید دوباره تکرار کنید اگه خواستید.

من قدم ۱۷۲ وزنم ۸۸ بود روز چهارممه ۳ کیلو کم کردم البته هرروز ورزش بدنسازی هم میکنم ، خیلی عالیه این رژیم مرسی 🙏🌹

اگه هرماه با همین رژیم پیش بریم استپ وزنی نمیکنیم؟؟

چرا امکانش هست. هر رژیمی معمولا بعد از چند دوره اثرش کم میشه. برای نتیجه بهتر بین دوره ها ورزش کنید و همیشه برنامه غذایی متعادلی داشته باشید.

سلام خسته نباشید هفته دوم یا سوم برنامه تغییی نمیکنه؟

سلام. نه تغییری نمیکنه. ولی میتونید بعد از دو هفته یه روز استراحت بدید.

من قدم 168 و وزنم 68 چقد کم کنم خوبه.

وزنتون که نرماله. به نظرم به جای رژیم های مقطعی سعی کنید همیشه غذای سالم بخورید و ورزش رو توی برنامه هفتگیتون قرار بدید.

سلام من سنم ۲۱ وزنم ۶۹ قدم ۱۶۴ میخام بدونم چقد اضافه وزن دارم

توی صفحه محاسبه BMI محاسبه گر رو بذارین روی حالت متریک و قد و وزنتون رو وارد کنید تا وضعیت خودتون رو ببینید. با امتحان کردن وزن های مختلف میتونین ببینین وزن نرمال شما چقدر هست.

من با این رژیم دوماهه 10 کیلو کم کردم به نظرم دیگه یک ماه دیگه بگیرم به وزن ایده آلم می رسم
اما چطوری این وزن رو تثبیت کنم
این برام خیلی مهمه
اگر تثبیت وزن نباشه رژیم بدرد نمی خوره

دقیقا. اگه قرار باشه برگردید به وزن قبلی که همه زحمتی که کشیدید هدر رفته.
بنابراین بعد از رژیم هم باید مصرف غذاهای ناسالم رو به حداقل برسونید و تحرک داشته باشید هرچند کم. هر روز نیم ساعت پیاده روی کنید. برای صرفه جویی در وقت میتونید یه مقدار از مسیری که هر روز میرید رو پیاده برید.

سلام،وزنم ۶۷کیلو و قدم ۱۵۹ ،میشه بگید چقدر اضافه وزن دارم؟

حدود 4 کیلو اضافه وزن دارین. با یکمی ورزش و رژیم مناسب خیلی راحت کم میشه. موفق باشین.

سلام من 14 سالمه قدم 171 وزنم 86 کیلو چقدر باید کم کنم

سلام
وزن نرمالتون بین 55 تا 73 کیلو هست.

جدا؟؟؟ فقط با رعایت نکات همین رژیم طی دو ماه؟

سلام خسته نباشید من 16 سالمه وزنم 79 ممنون میشم بگین چقدر اضافه وزن دارم

سلام دوست عزیز شما حتما باید اندازه قد خودتون را اعلام کنید

من ۱۳ سالمه ۷۵ کیلو و زنم و ۱۶۳ هم قد هم هست

سلام خوبید من ۲۷سالمه قدم ۱۶۰ وزنم ۵۷ این رژیمو من میتونم استفاده کنم؟؟؟ این رژیم باعث نمیشه صورتم اب شه ؟؟؟

سلام دوست عزیز وزن شما در محدوده طبیعی و سالم قرار دارد و نیاز به کاهش وزن نیست اگر سوالی در مورد تناسب اندام دارید می توانید بپرسید

فک نکنم اون قدر قهوه تاثیر داشته باشه

سلام می خوای لاغر شی یه رژیم درست حسابی از دکتر خوب بگیر. از همه پی بهرته زود ترم جواب می گیری . من خودم رفتم پیش دکتر کورش صمدپور راضی بودم . شماام اگه دکتر خوب می شناناسید که برید پیشش نه که دکتر من خیلی خوبه

سلام به همه . می خام یه چیزایی رو بگم . من 15 سالمه. 174 قدم و وزنم قبل از آخرین رژیمی که گرفتم 80 تمام بود و الان 67 شدم. تو مدت کمتر از 4 مآه . من از بگیرم چاق نبودم نمی دونم چی شد که از کلاس 3 به بعد اصا یه دفعه زدم جاده خاکی. وزن خیلی تاثیر مهمی می ذاره تو اعتماد بنفس آدم. اصا نمی دونم بزا ی چی دارم الان این چیزا رو می نویسم. شاید چون می خوام حداقل یکی هم مث من زندگیش تقریبا عوض شه. من خوب چون قدم بلنده شکمم هیچ وقت انقد نشون نمی داد. من از کوچیکی شروع کردم یه رژیم گرفتن و بدن منم یه جوریه که تغییراتو کاملا خیلی زود نشون می ده خوشبختانه.اصا نمی دونم چرا یه دفعه ای تصمیم گرفتم این رژیمو بگیرم منظورم از این رژیم رژیم 15 روزه نیس. می خام بگم که گرفتن این رژیم جز ضرر زدن به بدن کار دیگه ای نمی کنه و چون که یه دفعه حجم غذاخوری کم می شه ، بعد از ول کردن این رژیم ممکنه خیلی وزنتان برگرده. اگه غلطی تو این نوشته هام می بینین همش تقصیر این کیبورد مزخرف. برا منم همین اتفاق افتاد. من قبلا یه رژیمی گرفتم که تو ی 1 ماه 6 کیلو کم کردم و اون موقع اضافه وزن چندانی نداشتم چون قدم 172 بود وزنم 72 . داشتم خوب پیش می رفتم ولی یه روز به خودم گفتم آقا من زیادی زحمت کشیدم بذار یکم استراحت کنم ولی من اصا جنبه ی این کارو ندارم . حدود 3 هفته بعدش خیلی تصادفی خودمو وزن کردم و فقط یادم میاد که شروع کردم به گریه کردن. وزنم شده بود 80. خیلی ناراحت بودم تل این که این رژیمو پیدا کردم. رژیم 15 رزرو. خیلی خوشحال شدم ولی بیش تر از 2 روز انجامش ندادم . نه اینکه نمی تونست م نه بلکه به خاطر اینکه نمی خاستم یه کار یه این سختی رو انجام بدم شاید چون به نظرم کم کردن 10 سانت تو 15 روز خیلی غیر منطقی میومد.می خام بتون بهترین رژیم دنیا رو معرفی کنم . هنوز خودم تو رژیمم چون هنوز کامل به هدفم نرسیدم.
برنامه هر روز همون فقط برا ی تیکه ی صبحانه اما برای نهار و شام اگه بخواین چرا ی دیگه تو کامنت بگین که معرفی کنم
صبحانه: 2 عدد تخم مرغ پخته ( من تو دوران مدرسه 2 تا می خوردم چون بدنم به پروتیین نیاز داش ولی الان فقط 1 دونه می خورم) +یک چهارم موز

نهار:می تونین 2 تا رون یا سینه ی مرغ پخته شده بخورین ولی من شخصاهمبرگریا ناگت آماده ای می خرم که کالری بین 180 تا 240 باشه فرقی نداره.

شام : یه کاسه ماست یا یه کاسه سوپ
هر سوالی داشتین تو کامنت بپرسید حتما جواب می دم
فعلا بای

کسی که غذای بسته بندی شده و احتمالن گوشت خر توش باشه زیاده مشخصه چه وزنی پیدا میکنه غذاهای بسته بندی شده با زمان شروع و انقضا یعنی دارای مواد نگهدارنده و سرطان زا
دوستان سعی کنید مواد غذایی تازه استفاده کنید تعدل رو تمام زندگیتان داشته باشید اگر تعادل غذایی داشته باشید وزنتان به تعادل خواهد رسید

سلام من قدم 152 وزنم 59 است چقدر اضافه وزن دارم

2 کیلو کم کنید به رینج نرمال میرسید. ولی وزن ایده آلتون 50 هست.

سلام ببخشید من میخوام این رژیمو بگیرم ولی مشکلم اینه که روزی حدودا ۴نخ سیگار میکشم این مشکللی به وجود نمیاره؟

تا جای ممکن در طول رژیم سیگار نکشید.

سلام عزیزم منم دقیقا مشکل تورو دارم ۱‌سال ازت کوچیک ترم یعنی الان ۱۶ سالمه میخواستم ببینم رژیمت چی بوده و همراه باهاش ورزشم میکردی یا نه فقط رژیم بوده؟ممنون میشم اگه جواب بدی

سلام زهراهستم۱۸سالمه
متاهل وزنم۷۴/۹۵۰کیلوگرم وقدم۱۶۰
میخواستم بدونم این برنامه بدرد من میخوره؟

سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم تو این رژیم اگه باشگاه بدن سازی هم داشته باشیم برنامه تغییر میکنه یا مواد غذایی اضافه میشه؟

به نظرم اگه باشگاه میرید با مربی تون مشورت کنید. چون اگه ورزشتون سنگین باشه این برنامه مناسبتون نیست و برای عضله سازی هم باید مواد پروتئینی بیشتر مصرف کنید.

سلام من٢٢سالمه و مجردم قدم١۵۵و وزنم۵٨ بااین رژیم میتونم مقداری حجم بدنماکم کنم وچقدر اضافه وزن دارم؟؟؟

سلام دوست عزیز با توجه به پارامتر های BMI شما در محدوده سالم قرار دارید شما اگر به صورت روزانه ورزش و کار با وزنه انجام دهید نتیجه بهتر میگیرید باز هم اگر سوالی بود خوشحال میشیم کمکتون کنیم

سلام شما وزن ایده آلتون ۵۰ کیلو هستش?

سلام من قدم 172 وزنم112هستش ایا این رژیم برام خوبه یا خیر؟

سلام وقتتون بخیر
من عادت دارم طی روز آدامس میجوم، مشکلی تو رژیم ایجاد میکنه؟

سلام دوست عزیز جویدن آدامس با توجه به این که قند دارد مناسب نمی باشد
اگر می توانید از آدامس های رژیمی بدون قند استفاده کنید

سلام خسته نباشید . برای ابلیمو و اب که صبح باید خورد آیا جایگزینی وجود دارد؟

اگه آبلیمو باعث میشه دل ضعفه بگیرید میتونید حذفش کنید. ولی خیلی خاصیت داره.

سلام وقت بخیر
من وزنم 90 هست
قدم 166هست
28 سالمه.خانم و متاهل هستم
چقدر اضافه وزن دارم؟

سلام دوست عزیز وزن ایده آل شما که بر طبق فرمول BMI هست
شما تقریبا 21 کیلو اضافه وزن دارید و شاخص BMI شما 32.7 می باشد

سلام من۳۲ سالمه. ۹۳ ،کیلو چربی خون ۶۰۰ BMiنرمالم چندهفرید

سلام فرید جان
وزن نرمال شما بین 56 تا 72 کیلو هست. میتونید یکی دو دوره این رژیم رو بگیرید. ولی حتما بعد از اون هم رژیم غذایی متعادل داشته باشید و ورزش کنید تا وزنتون برنگرده.

سلام خسته نباشید
من 23 سالمه و قدم 176 هست و وزنم هم 83. BMI رو هم حساب کردم حدود 27 هست. میخواستم بدونم میتونم از این رژیم استفاده کنم؟ نکاتی ک هست این ک کبدم درجه ی خیلی کمی ( گرید یک) چرب هست
و این ک باشگاه هم میرم.
میتونم از این برنامه استفاده کنم مشکلی نداره؟
ممنون میشم جوابمو بدید

سلام
بله میتونید استفاده کنید از این رژیم. رژیم کتوژنیک هم برای افرادی با کبد چرب مناسب هست. انشالا به زودی یه مطلب در مورد رژیم غذایی افرادی با کبد چرب میذاریم.

تورو خدا میخام لاغر بشم کمک کنیدفرید

سلام من ۳۱ سالمه
وزنم ۸۴
و قدم ۱۶۰ دور مچ دستم ۱۴
چقدر اضافه وزن دارم
هر رژیمی میگیرم لاغر نمیشم با این رژیمی ک گفتین آیا نتیجه میگیرم

نسیم جان شما حدود 20 کیلو اضافه وزن داری. که اگه اراده کنی حتما میتونی کمش کنی. ما هم در کنارت هستیم.
ولی اگه با رژیم وزنت کم نمیشه حتما با پزشک مشورت کن. ممکنه کم کاری تیروئید داشته باشی یا مشکل دیگه ای که نمیذاره وزنت کم شه.

سلام من 18 سالمه و وزنم105کیلو و قدم 184هستش میخواستم بدونم این برنامه برا من خوبه؟

سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۸ و وزنم ۷۰ هستش هر کاری میکنم لاغر نمیشم دیگه خسته شدم آیا واقعا این رژیم بهم کمک میکنه یه سوال دیگه هم داشتم من چشمم ضعیفه و دارای فشار چشم هستم این رژیم ضرری برای چشمام نداره

و اینکه کسی که رژیم میگیره صورتش لاغر میشه چکار کنیم که صورت لاغر نشه؟

سلام روز بخیر نوشتین رژیم 1 آیا رژیم 2 هم داره یا نه؟

درود.من ۱۸۸ قدمه و ۱۰۴.۵ کیلو بودم.بعد از یک هفته با همین رژیم ۲ کیلو کم کردم و الان دارم میرم توی هفته دوم

سلام این رژیم برای چند هفته وچند کیلو کم میشه

سلام خسته نباشد….من بیست سالمه،۱۶۴قدم هست و ۶۲کیلو هستم از لحاظ توده بودنی شاید بد نباشم اما نمیدونم چرا طی دوماه بشدت شکم دراوردم،درحالی که خیلی مراعات غذا خوردنمم میکنم و همیشه هم غذای سالم میخورم،اهل تنقلات و نوشیدنی های افزودنی و…..نیستم میشه راهنمایی بکنید علت این چاقی چیه؟

بستگی به طبع بدنت داره اگر سرد هستی سردی ها رو کم کن و بلعکس تعادل رو حفظ کنی وزنت ایده ال میشه

سلام
روز به خیر
من 39 سال سن دارم وزنم 95 قد 176 ، چربی خونم بالاست مشکلی نیست انجام بدم ، در صورت انجام چه مدت باید ادامه داشته باشه ، رژیم بعد از رسیدن به وزن ایده ال باید قطع بشه

سلام ممنون از برنامه غذایی خوبتون دوتا سوال داشتم یکی اینکه میتونیم موقع ناهار همراه غذا ماست بخوریم؟ و اینکه ایا جایگزین شیر یک لیوان کاپوچینو مصرف کرد؟

سلام. وقت بخیر. میخواستم بپرسم این برنامه برای چه مدتی است و بعد از رسیدن به وزن مناسب میشه همچنان رژیم رو حفظ کرد؟؟؟؟

سلام قد165وزن85برای کاهش وزن این رژیم مناسب است

سلام . ممنون بابت رژیم . ممکنه که بعضی وقت ها شرایط جوری نباشه که طبق دستور رژیم لاغری غذا بخوریم . میخواستم بدونم میشه کالری غذاهایی که با مقدارش گفتین رو محاسبه کنیم و به اندازه ی همون کالری مصرف کنیم ؟ ممنون میشم جواب بدین

دوست عزیز بله برای تنوع میتونید مواد غذایی سالم با کالری یکسان جایگزین کنید اما در انتخاب جایگزین باید دقت کنید. مثلا شاید یه مشت آبنبات یا پاستیل با یه مشت بادوم یه اندازه کالری داشته باشن ولی اولی پر از قنده و دومی پر از مواد مفید و مورد نیاز بدن.

سلام و خسته نباشید
من 25 سالمه و قدم 155 و وزنم 54 کیلو هستش اما به خاطر یه سری شرایط خاص (بدون رژیم) من 10 کیلو در عرض یک ماهو نیم کم کردم ولی بازم احساس چاق بودن میکنم. چون همچنان تپل هستم

سلام و سپاس فراوان از شما خانم چیذری بابت این دستور غذایی فوق العاده?
من با این دستور ١٨کیلوگرم در مدت ٨ ماه کم کردم و خیلی از این رژیم راضی بودم و سختی احساس نکردم.
روند کاهش وزنم طوری بود که در ٢هفته اول ۴کیلوگرم کم کردم و بعد با گذشت زمان روند کاهش وزنم کندتر شد؛آب و آبلیمو هنگام ناشتا در روند کاهش وزن بسیار موثر بود،اراده و صبور بودن هم خیلی مهم هستش و اینکه من این رژیمو به تمام عزیزانی که تصمیم به کاهش وزن دارن، توصیه میکنم.

سلام،،زمانیکه این رژیم مدتش به پایان رسید،دوره ی بعد این رژیم رامی توانیم بلافاصله بعدش شروکنیم یااینکه باید متوقف بشه وبه بدن استراحت بدیم؟؟؟؟؟اگر بابد متوقف بشه زمان این توقف چندروزه؟؟؟؟

سلام. با این رژیم چند کیلو در ماه میشه لاغر شد و أیا برای من که ١٧ سالمه مناسب هست ؟

سلام ،ممنون از مشاورتون ،من ۳۰ سال دارم با قد ۱۷۰ با وزن ۹۶ با چاقی شکمی فقط ،،،میخواستم ببینم این رژیم بدرد من میخوره یا نه ممنون

باسلام
من ۲۳سال سن دارم قد۱۷۳وزن ۸۹ این رژیم برای من مناسبه چون وقتی سر نشم خیلی ضعف میکنم

سلام ببخشید من 23 سالمه 97کیلوام وقدم 170 میخواستم. واسه لاغری راهنماییم کنید مشکل خاصی هم ندارم اخه برنامتون فقط درحد یک هفتست

سلام من پونزده سالمه وزنم هفتادوپنج هست خیلی رژیم گرفتم ولی یا نتیجه نداشت یا با بی دقتی خودم همه چی خراب میشد میخواستم ببینم این رژیم تا چ حد میتونه کمکم کنه من سنم کمه و این وزن واقعا برام زیاده لطفا جواب بدید.راستی من باشگاهم میرم صبح ها دوساعتونیم عصرا یک ساعتو ربع

سلام من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۵ وزنم۹۵ کیلو هستش میخواستم بدونم باید چند کیلو کم کنم تا به وزن نرمال برسم

سلام من 12 سالمه وزنمم 58 آیا این رژیم مناسب منه؟هیچگونه بیماری هم ندارم.ممنون

سلام قدم ۱۶۳ وزنم ۷۸کیلو وزن ایده ال من چقدره؟و اینکه واسه پیاده روی این رژیم بهتره صبح پیاده روی کنیم یا عصر؟کدومش جواب دهیش بالاس؟؟؟

سلام ببخشید وزنم ۶۹ قدم ۱۶۰چقدر به حد نرمال باید برسم

سلام دوست عزیز شما وزن خوبی دارید از لحاظ Bmi هم شاخص شما 21 می باشد

میشه قهوه تلخ خورد؟

سلام من۱۹ سالمه.. ۱۶۸قد دارم و۸۳ وزنم هست..میشه بگین چقد اضافه وزن دارم؟؟وزن ایده آل من چقدر هست؟؟ممنون میشم جوابمو بدین..

سلام وخسته نباشیدنباشید من تصمیم گرفتمگرفتم این رژیم شماروانجام بدم منمیاد 32سالمه 169قدم هست 75وزنم این رژیم برای من مناسب هست ممنون

سلام من ۲۸ ساله هستم قدم 174 و وزنم۷۸ کیلو است چقدر اضافه وزن دارم

سلام ببخشید من از این که شما میگین کمتر غذامیخورم ولی لاغر نمیشم

سلام من من ۴۶سالمه و وزنم ٧۵ و قدم ١۶۴ . این رژیم برام مناسبه؟؟

سلام من دختر ۱۵ سالم قدم ۱۶۸ وزنم ۶۳ . میخوام شکم صاف داشته باشم.آیا این رژیم خوبه؟چه وزنی برام مناسبه؟

سلام من دخترم ۱۵ سالمه قدم ۱۶۸ وزنم ۶۳ .چه وزنی برام مناسبه؟آیا این رژیم برام خوبه؟

سلام من 68 کیلو هستم وقدم 175 متره می خواستم ببینم این رژیم به درد من میخوره یا نه

سلام ببخشید من 15 سالمه. قدم ۱۶۰ و وزنم ۵۹ ، میخواستم بدونم وزنم زیاده و این رژیم رو باید انجام بدم یا متناسبه و فقط برای اندامم باید فقط ورزش کنم؟

من 13 سالمه و وزنم 56 و قدم 157 این رژیم برای من سخته چون من از اون دسته ادمام که زیاد میخورم میشه بگید چند کیلو اضافه وزن دارم

سلام من ۲۲ سالمه قدم ۱۶۲ و وزنم ۶۴ کیلو هست با این رژیمی که ارائه دادین میتونم تا ۲ ماه ۶ کیلو کم کنم؟؟تقریبا اندامم متناسبه ولی خیلی شکم دارم،با این رویه شکمم کوچیک میشه؟؟

سلام وقت بخیر من 17سالمه قدم 163 هستش وزن هم57هستش خواستم بدونم این رزیم مناسب من هستش یا نه؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید
بعدش ببخشد حدودا چند کیلو اضافه وزن دارم؟

سلام دوست عزیز شما از لحاظ وزنی مناسب دارید و bmi شما هم مطلوب می باشد

سلام من ۱۹سالمه و قدم ۱۵۶ وزنم ۱۰۰کیلو
این رژیم برای من خوبه؟
بیماری قندی هم دارم

سلام عزیزم. اگه بیماری دارید حتتتما قبل از رژیم گرفتن با پزشک مشورت کنید.

سلام ببخشید دختر من ۱۳سالشه قدش۱۵۰و وزنشم۶۷ایا با این رژیم میتونه طی دو ماه وزن کم کنخ ممنون مبشم جواب بدید?

سلام من 17سالمه قدم 159و وزنم 84میشه بگید چقد اضافه وزن دارم و اینکه رژیم مناسب من هست و البته معده درد دارم

سلام منً٣٢سال سن با وزن ٧۶ با قد ١۵٩ هستم چندکیلو باید کم کنم با رژیم شما؟

توی صفحه محاسبه BMI محاسبه گر رو بذارین روی حالت متریک و قد و وزنتون رو وارد کنید تا وضعیت خودتون رو ببینید. با امتحان کردن وزن های مختلف میتونین ببینین وزن نرمال شما چقدر هست.

سلام میگن تا 2ساعت بعد از ورزش چیزی نخورید من چون باشگاه میرم حدودا ساعت10صبح ورزشم تموم میشه بعد در رژیم ما میان وعده داریم میتونم نخورمش یا بزارم ساعت11مثلا؟

بله…هیچ مشکلی نیست

سلام من ۱۴ سالمه و ۱۸۳ قدمه و وزنم ۸۵ کیلو

می خواستم بدونم این برنامه غذایی برای من خوب هستش؟؟؟

سلام خسته نباشید من روزی حداقل ۳۰۰۰کالری میسوزانم خیلی طناب میزنم بدو هم مکرر میرم غذا هارو تا حدودی نه خیلی کم کردم فکر کردم کمتر هم میتونم مصرف کنم پس بنظر این برنامه خوب اومد اگه شروع کنم مشکلی برای معده ایجاد نمیشه تشکر

سلام خوب هستین من ۱۸ سالمه و وزنم ۶۴ و قدم ۱۵۵ است و من ۳ ساله دارم میرم باشگاه و رژیم غذایی گرفتم و تونستم وزن اولیه خودم که ۷۱ بود رو برسونم به ۶۴ ولی الان ۶ ماهه که باشگاه میرم و ورزش میکنم اما اصلا وزنم کم نشده میشه لطفا کمکم کنید و بگید باید چیکار کنم من میخام وزنم بشه ۵۰ ولی الان وزنم اصلا تغییر نمیکنه خیلی ممنون

سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱۶۵ سانتی متره و تقریبا ۸۰ کیلوام فوتسال کار میکنم و میخوام لاغر بشم از طرفی هم امسال کنکور دارم ، گرفتن این رژیم مشکلی ایجاد نمیکنه؟
مثلا اگه از الان این رژیمو بگیرم و ۳ روز تو هفته فوتسال کار کنم ممکنه تا اخر تیر ماه اضافه وزنمو کم کنم؟

میشه بعضی از وعده های غذا رو خودمون جایگزین کنیم؟
من سر کار میرم و هر روز غذاهامون با هم متفاوته

سلام ببخشید سنم ۱۵وزنم هفتاده و قدم ۱۶۰ وزنم خوبه ایا برا این سن میتونم از رژیم استفاده کنم

سلام ببخشید من سنم 15و وزنم 70و قدم صدو شصت هستش وزن ایده ال من رو میگین؟؟میتونم از رژیم استفاده کنم؟؟؟؟

با درود فراوان به شما ، من قدم 175 سنم 33 وزنم 125 کیلوگرم می باشد تقریبا 30 کیلو اضافه وزن دارم .سئوال من از شما این هست این دستتور غذای برای من مفید هست امکان

عمل کردن بهش برام اشگالی نداره من هیچ مریضی خواصی هم ندارم . من همراه رژیم ورزش بدنسازی هم انجام بدم در روند لاغری تاثیر دارد . ممنون میشم جواب سئوال من رو بدید

باعرض سلام و خسته نباشید
من۲۶سالمه۶۷کیلو قدم۱۶۴
میخواستم بدونم با این رژیم میتونم لاغرشم؟یکمم شکم دارم با بغل ران
پیشاپیش از پاسختون سپاسگذاری میکنم

سلام خسته نباشین
من 160 قدمه و 71 کیلو وزن دارم میخواستم بدونم چند هفته رعایت این رژیم غذایی میتونه باعث شه وزنم ایده آل شه
ممنون میشم اگه پاسخ بدین

سلام.من۲۱سالمه و ۱۸۷ قدمه،چند وقته شکم اوردم و واقعا عذاب اور شده واسم و استیلم به هم ریخته.این رژیم واقعا کارسازه؟ وزنم الان ۹۵کیلو هستش.نسبت به قدم مناسب هست آیا؟

من میخوام لاغر شم اما بابام نمیذاره چیکار کنم

سلام من 14 سالمه و145 قدم و وزنم 53 است ایا این رژیم برای من خوب است لطفا پاسخ دهید ممنون می شوم

سلام دوست عزیز با توجه به سن شما که در سن رشد می باشید حتما اول با پزشک هماهنگ کنید

سلام.
دوره این رژیم چند روزه هست؟ آیا یک ماهه یا دو هفته یا یک هفته؟
منظورم اینه که پس از چه مدتی این رژیم باید تغییر کند؟ ممنون

سلام در این رژیم میشه بفرمایید چه میوه های را بخوریم

سلام من دارم از آمینو اسید ها استفاده میکنم ولی به کلی از خوردن برنج و نام ها غیر از نان جو دست کشیدم اگر از این رژیم استفاده کنم روند عضله سازی من خراب نمیشه

سلام این رژیمی ک گفتین از نهار تا شام ساعاتش خیلی فاصله داره و شما عصرانه رو یجا گفتین چای میوه استفاده شه میشه اینو خودمون دوساعت فاصله بدیم چون فک نکنم از ساعت ۲ظهر تا ساعت ۹ شب فاصله داد آدم ضعف میکنه

ببخشید اما این رژیم باعث تناسب اندام میشیه؟ اگه نه کا یه رژیم برای تناسب اندام بدید…ممنون

سلام من پانزده سالمه قدم ۱۶۷ وزنم۷۰ چقد باید کم کنم تا به وزن ایدا آلم برسم؟؟

با عرض سلام.این رژیم چند روزه هست ؟ یک ماهه یا دو هفته ویا ….

سلام من ۱۶ سالمه، وزنم ۶۵ و قدم ۱۶۰، میخوام به ۵۰ برسم این رژیم کمکم میکنه؟

باسلام.۱۴سالمه وقدم ۱۶۹ووزنم۶۰کیلوهست.میخوام حداقل ۸کیلووزن کم کنم.به نظرتون این رژیم برای من مفیدهست؟واینکه به نظرتون چندکیلوکم کنم خوب هست؟ایاپیش مشاورتغذیه بروم یانه؟ممنون.

سلام من حسته نباشین موزنم ۹۵ هست قدمم ۱۷۵ یا ۱۸۰باشه سنمم ۱۵هس میخواهم وزنمو کم کنم باید چیکار کنم خسته شدم خدابی

سلام نلیوفر بانو .میشه هرروز به جای دلمه یک کف گیر برنج بخوریم. ممنونم از سایت عالی شما .مرسییییییییی

سلام من ١٣ سالمه وزنم ۶٠و قدم ١۶٢ به نظرتون این رژیم برای من مناسب است ☺️

سلام من وزنم 60 کیلو هست قدمم ۱۶۳ لطفا راهنمایی کنید

خیالمو راحت کردید خیلی ممنونم.من اشتباه متوجه شده بودم فک میکردم هفته ای دوبار وزن کنیم.

خواهش میکنم

ب کمکتون احتیاج دارم.دخترم هفته اول ۳ کیلو کم کرد ولی هفته دوم اصلن وزنی کم نکرده.دلیلش چی میتونه باشه؟ یعنی دگ نمیتونه لاغر بشه؟؟

جای نگرانی نیست دوست عزیز. روند کم کردن وزن ثابت نیست به هیچ وجه و این کاملاً طبیعیه. برای همین هم گفته شده هر دو هفته وزن کنید خودتون رو.

سلام من 18 سالمه و وزنم 78نزدیک 80 هست این رژیم برای من خوب هست؟ لطفا جواب بدید?

سلام به شما
اگه میخواید وزن کم کنید و بیماری خاصی هم ندارید این رژیم میتونه کمکتون کنه. این که نیاز به کاهش وزن دارید یا نه هم بستگی به قدتون داره.

سلام، من 17 سالمه،قدم 175 و وزنم 90 کیلوهستش، قبل اینکه به سن بلوغ برسم وزن و هیکلم خیلی مناسب بود ولی بعدسن بلوغ سینه هام رشد کرد، و چاق شدم، رفتم سایتا خوندم ،نوشته بود بعد سه سال خوب میشه سینه ها،ولی خوب نشد و به اضافه اون وزنم هم هی زیادشد، ایا امکان داره با ورزش کردن سینه هام به حالت طبیعی برگرده و وزنم کم بشه، ممنون میشم که جواب بدین…ایا از همین رژیم استفاده کنم بدترچاق تر میشم ، اگه چیزی نخورم یا خیلی کمتر بخورم بنظرتون تو لاغر شدت کمک نمیکنه؟

سلام
این رژیم در لاغری کلی بدن به شما کمک میکنه. ولی برای لاغری موضعی، باید با ورزش خاص اون عضلاتی که مد نظر شما هست همراه باشه.

بی نهایت ممنون هستم.در ضمن امروز اتمام یک هفته از رژیم بود و وزن دخترم از ۸۵ به ۸۲ رسیده.اصلن احساس ضعف نداره.و خیلی سرحال و خوبه..

چه عالی…موفق باشید

سلام.نمیدونم چرا پاسخ منو نمیدید؟ حداقل ب این سوالم جواب بدید خواهش میکنم.دخترم الان یک هفته رژیم رو کاملن رعایت کرده.میخواستم بدونم یک کف دست نان لواش معادل گرمیش رو بگید .چون ضخامت نونها فرق داره.لواشها خعلی نازک هستن.بنابراین اگ اندازه گرم بدید خعلی بهتر و منصفانه هست.ممنون میشم جواب بدید

سلام دوست عزیز.
تعداد کامنت ها زیاد هست ولی سعی میکنیم در اسرع وقت جواب بدیم.
یک کف دست نان معادل 30 گرم هست حدودا.

سایتتون عالی بود . خوشحال میشم از وبلاگ من ددن کنید

من رژیم گرفتم سه روزه اما خیلی‌ضعف دارم چیکاررکنم

سلام من این رژیم رو سه روزه شروع کردم اما احساس ضعف شدید دارم و چشمام هم اذیت باید چیکاررکنم .قد 157 و وزنم 73

سلام اگر خیلی ضغف دارین و فشار پایین دارین باید احتیاط کنید اگر آزمایش دادین حتما از لحاظ کم خونی خودتون چک کنید در مواردی می توانید از مواد که کالری صفر دارن استفاده کنید در صورت ادامه روند ضغف حتما به دکتر مراجعه کنید

سلام خانم عزیز من 57سال دارم وحدود 20 کیلو اضافه وزن دارم دستور رژیم شما را انجام میدم میخواستم بپرسم قرص امگا 3وکلسیم که دکتر برام نوشته میتونم استتفاده کنم

سلام دوست عزیز بله مشکلی نداره

سلام من این رژیم امروز سه روزهوشروع کردم اما احیاس ضعف دارم وچشام درد گرفته باید همچین مواقعی چیکار کنم. من 27سالم 157 قد 73وزنم

سلام قدم ١۶٨ اماوزنم ٩۴ کیلو حالا اگه میشه لطفا منو راهنمایی کنید

سلام من قدم١۶٨ ولی وزنم٩۴کیلوراهنماییم میکنید لطفا

سلام با این رژیم باشگاه بریم ضرری نداره؟

سلام
راستش جواب سؤال شما بستگی به عوامل زیادی داره.
به طور خلاصه، ضرری نداره. اما اگر دچار ضعف شدید مقدار غذاهای پروتئینی رو کمی بیشتر کنید. و اگر ضعف شدید گرفتید رژیم رو قطع کنید.

یک سوال دگ ام داشتم.میشه قبل از شروع این رژیم یک ماهه.رژیم هفت روزه رو بگیریم بعدش این رژیم رو شروع کنیم؟ برای دخترم البته توی کامنت قبلی توضیح دادم.ممنون میشم تا شب ج بدید.

سلام.دختر من ۱۵ سالشه قد ۱۶۸ و وزن ۸۵ از فردا میخوام این رژیم رو براش اجرا کنم.میشه راج ب غذاها یکم توضیح بدید.کوفته رژیمی رسپت بدید

بسیار عالی…غذاها که واضح هستند تقریبا. دستور کوفته هم چند مدل توی سایت هست. مثلاً کوفته اسفناج گزینه خوبی هست.

سلام خسته نباشید ۳۳سالمه وزنم۷۵وقدم۱۵۹هست استاندارد وزنم چند باید باشه درضمن ۴تاچربی خونم بالاست ازاین رژیم استفاده کنم مناسب هست یا نه وزنم وچربیم پایین میاد ممنون.

سلام دوست عزیز
BMI 29.7
که طبق این عدد دارای اضافه وزن هستین وزن ایده آل برای شما 59 کیلو که وزن سلامت هم گفته می شود

سلام خسته نباشید امید هستم 29 ساله. وزن 82 / قدم 170. می شه برای وزنم راهنمایی کنید>

سلام دوست عزیز شاخص BMI 28.37
که دارای اضافه وزن می باشید ولی با یه دوره رژیم منطقی می توانید به وزن مورد نظر برسید

من ۱۵سالمه قدم ۱۷۹ و وزنم ۹۲ بنظرتون این رژیم برام مناسبه؟یعنی میتونم وزن کم کنم؟

سلام. من پسری با ۳۶ سال سن قد ۱۷۵ وزن ۸۰ هستم. این رژیم برای من مناسب هست؟ ایا احتیاج به محاسبه کالری دارم؟

سلام. تو رو خدا جواب منو بدید
من قدم 158 و وزنم 84 و یه زایمان داشتم…میشه کمکم کنید واسه یه رژیم و ورزش که واقعآ تآثیر داشته باشه. ممنونم

سلام من 78 کیلوام و قدم 154 به نظرتون این رژیم خوبه بخدا افسردگی گرفتم

سلام من 78 کیلو هستم و قدم 154 هست این رژیم روی من تاثیر داره چون واقعا خیلی چاق شدم خسته شدم افسردگی شدید دارم کمکم کنید لطفا

سلام دوست عزیز
بله برای شما هم خوبه فقط باید با اراده قوی پیش برید تا به نتیجه برسید

من۱۷سالمه۱۷۰قدم۸۰کیلو هم هستم لطفا بگید چیکار کنم

سلام
خسته نباشید

من شانزده سالمه و قدم ۱۷۲ و وزنم نزدیک به ۹۰ کیلو هست.
من تقریبا ۱۸ یا ۱۹ کیلو اضافه وزن دارم و تصمیم گرفته ام لاغر شم.
میخواستم بدونم میتونم با این رژیم غذایی وزنمو کم کنم؟؟

درود خسته نباشید
من قد 190و وزنم 115کیلو هست
این برنامه تاثیر زیادی داره برای من یا خیر؟!
میخوام به سرعت وزنم رو پایین بیارم
ممنون

سلام خسته نباشید من 164_165 قدمه 80 کیلو هستم میخاستم بدونم این رژیم برا من جواب میده یا نه ممنون میشم جواب بدین میخام تا عید لاغر شم ???

سلام من 14 سال دارم و وزنم 68 کیلوگرم و قدم 163سانتیمتر هستش بنظر شما این برنامه ی رژیمی شما برای من مناسب هست یا نه یعنی من میتونم از این برنامه رژیمی استفاده کنم . لطفا جواب بدین

سلام.من ۱۴ سالمه.قدم ۱۶۲.وزنم ۵۲…چقدر اضافه وزن دارم؟

سلام من پسرم 17 سالمه و 185 قدمه و 89 کیلو وزن……به نظرتون از کدوم رژیم و به چه مدت استفاده کنم و و زنم رو به چند برسونن خوبه؟

من میرم بدنسازی این برنامه مشکل ایجاد نمیکنه؟

سلام من قدم190هستش سنمم14وزنم هم100کیلو حدودا آیا من چیکار کنم که وزنم بیاد پایین یا این که در چه حدودی باشه خوبه؟

سلام .ممنون از راهنمایی ها
بنده 17 سال سن دارم و قدم حدود 190 است وزنم 100.2و چربی اضافه در قسمت سینه و شکم و باسن ذخیره شده و موجب بد فرمی بدن شده
میخواستم بدونم برای تناسب اندام چه ورزش هایی انجام بدم وایا رژیم هم لازم است؟؟
ممنون

سلام من ۲۶ سالمه ۶۳کیلو هستم قدمم ۱۶۵ ایا این رژیم رو من اثر میکنه سه ماه دیگه عروسیمه میخام خوش هیکل باشم‌

سلام من 15سالمه 54 کیلو هستم قدم حدود 150میشه
من میتونم از این رژیم غذایی استفاده کنم

لطفا جواب بدین???

سلام عزیزم
نسبت قد و وزنت هنوز توی رینج نرماله ولی میتونی از این رژیم هم استفاده کنی.
اگه امکانشو داری ورزش کن این خیلی بهتر از رژیم گرفتنه. رژیم بیشتر به کسایی کمک میکنه که اضافه وزن زیادی دارن.
به هر حال اگر از رژیم استفاده کردی به ما هم خبر بده که چی شد و چقدر وزن کم کردی.
موفق باشی.

سلام خسته نباشید…
من قدم حدود 168 هست
و وزنم 83کیلو هست
البته استخوان بندیم هم درشت هست…
این برنامه غذایی مناسب هست برام؟
ممنون?

سلام ببخشید من 17 سالمه قدم 172 و وزنمم 72 بنظرتون استاندارد وزنم چقدر باید باشه دوست دارم لاغر شم ولی صورتم لاغر نشه

سلام زری جان
شما تو مرز لاغری هستی. یعنی باید 2-5 کیلو وزن اضافه کنی تا وزنت نرمال بشه!
برای لاغری موضعی از ورزش استفاده کن عزیزم. پیشنها میکنم بخش تناسب اندارم رو مطالعه کنی.

سلام. من ۲۱ سالمه و ۱۷۴ هم قدم هست و وزن ۸۶ کیلو. ایا این رژیم مناسب من میتونه مناسب من باشه. ممنون میشم جواب بدید. اخه هرجا میرم مسخرم میکنن به خاطر اندامم. و خیلی هم پهلو زشتی اوردم. قبلا ۶۴ کیلو بودم اما الان خیلی بد شدم. نگران هستم

سلام…شما هنوز توی رینج نرمال هستین ولی در مرز چاقی قرار دارید. برای وزن ایده آل باید حدود 3-4 کیلو کم کنید.
میتونید یکی دو دوره از این رژیم استفاده کنید. ولی توصیه میکنم چون سنتون پایینه از ورزش های شکم و پهلو استفاده کنید که برای لاغری موضعی مفیدتر هستن.

سلام
من ۱۴ سالمه و در سن رشد هستم
قدم ۱۷۵ و وزنم ۷۸ کیلو
میشه اول بگید که این رژیم مناسب من هست یا نه
و دوم اینکه چقدر باید کم کنم
ممنون

سلام من 18 سالمه قدم 186 و وزنم 111کیلو وزن دارم اضافه وزنم زیاد ایا با این برنامه پیش برم میتونم حداقل تا 6 یا 1 سال به حد نرمال برسم راستی هفته ای 6 ساعت ورزش هم میکنم نرمش و بدنسازی میرم

سلام من نوزده سالم هست و دختر هستم قدم cm161وزنم83kgاین رژیم رو میتونم استفاده کنم ک تا یک ماه دیگه مثلا ۵kgکم کنم

سلام عزیزم…میتونی استفاده کنی از این رژیم ولی مقدار کم کردن وزن بستگی به خیلی چیزها داره.

سلام من ۲۰ سالمه قدم ۱۷۵ وزنمم ۸۴ کیلو هست

من یهو چاق شدم و زیاد غذا میخورم میتونم با نخوردن شام و نخوردن نوشابه و چربی و کم کردن نشاسته وزنمو کم کنم ؟؟؟
چقد زمان میبره ؟؟

سلام شش ماه پیش آزمایش خون دادم معلوم شد که آنزیم های ترشح شده از کبدم بالا بود بعد سونوگرافی کردم معلوم شد کبد چرب گرید 2 دارم تو اوایل تابستون وزنم 120 بود ولی آخر تابستون به 105 رسوندم ولی از موقعی که اومدم شهرستان دیگه برای تحصیل دیگه نتونستم لاغر کنم و وزنم بین ص104 تا 107 تغییر میکنه خواستم بپرسم از اونجایی که درست کردن بیشتر غذا هایی که تو دستور کار سختی میشه هر روز ناهار برنج خورد

واقعا این رژیم لاغری ادم رو لاعری جواب میده یا نه ؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدید.
ممنون???

واقعا این برنامه لاغری عمل میکنه یانه ؟؟؟لطفا جواب بدید

سلام روزتون خوش
کامنت های بقیه رو بخونید فکر میکنم کمکتون کنه.

سلام من خانم عسکریهستم سنم22قدم161وزنم92چکار کنم واس لاغری؟

سلام خانم عسکری عزیز
شما میتونی از همین رژیم یا رژیم 15 روزه استفاده کنی. هر دوش میتونه برات مفید باشه.
به ما هم خبر بدید چی شد و مفید بود براتون یا نه. پیشنهاد میکنم کامنت های بقیه دوستانم بخونین.

سلام اینکه میگن تو رژیم پونزده روزه بجا چربی عضله ها اب میشن راسته و اینکه بعد از رژیم چربی جایگزین عضله میشه و وزن دوباره برمیگرده و دیگه سخت میشه چربی رو اب کنیم ایا درسته؟؟؟ ممنون میشم‌پاسخم رو بدید

سلام ببخشید من وزنم 101 کیلو هستش و قدم 186 . هر روز باشگاه میرم و بدنسازی کار می کنم به علاوه ی یک ساعت مداوم تردمیل الان می خوام لاغر کنم و بعد برم برای دوره ی حجم می خواستم بدوت که من اگه این رژیم رو کامل رعایت کنم و همراه با باشگاه و تردمیل می تونم در عرض 3 ماه 20 کیلو وزن کم کنم و به 80 کیلو برسم ؟ باتشکر

سلام خسته نباشید من 16 سالمه قدم 165و وزنم 70 هستش باید چقدر باید کم کنم؟

سلام ..محمد هستم قدم 171 و وزنم 115کیلو برای لاغری چیکار کنم
پنج سال کشتی میرفتم الان یه سال به خاطر مشکلات پا گذاشتم کنار 20کیلو اضافه وزن گرفتم
دو هفتس پیاده روی رو شروع کردم
لطفا کمک کنید

سلام من قدم ۱۹۰ هستش
وزنمم حدود ۱۰۵ کیلو
چقد باید کم کنم؟

سلام خسته نباشید من 20 سالمه وزنم 82 و قدم 179 چند کیلو اضافه وزن دارم؟؟

و اینکه من زیاد چایی خور نیستم چایی کمک میکنه به لاغری؟ باید بخورم؟

سلام من ۱۷۲قدمه وزنم ۱۰۸کیلو نمیدونم چیکارکنم قرصی یاچیزی هست ک بتونم لاغرشم اخه ارادم ضعیفه واسه رژیم گرفتن

سلام من 21سالمه وزنم65کیلو قدم159 میخواستم بدانم چقدر اضافه وزن دارم؟ واینکه این دستور غذا برای من مناسب است؟ممنون میشم راهنمایی ام کنید

ممنون

سلام من 21 سالمه وزنم65کیلو قدم159چقدر اضافه وزن دارم؟ ایامیتوانم باهمین دستور غذایی لاغر بشوم؟ ممنون میشم راهنمایی ام کنید

سلام
من قدم١٨۶
وزن ٩٨
سن١٨
این رژیم جواب میده

سلام من خانمی 29ساله هستم با وزن 76و قد 157
برای پسر دار شدن و بارداری اول باید به وزن ایده ال و مناسب پسر دار شدن برسم لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم و ایا این رژیم مناسب من هست یا نه؟ایا اول باید رژیم لاغری بگیرم بعد برنامه غذایی پسردارشدن؟ممنونم

سلام من دختری ۱۳سالم وزن۶۶قد۱۶۳می خواستم ببینم احتییاجی به رژیم دارم یا نه البته خودم که از قیافم خسته شدم

سلام من قدم ۱۶۱ قسمت و ۶۶ کیلو ام چقدر باید کم کنم؟

ببخشید ۱۶۱ هست

سلام…اگه وزنتون رو به 64 برسونید از نظر BMI نرمال حساب میشه قد و وزنتون. ولی بهترین حالت اینه که وسط رینج نرمال قرار بگیرید. که برای شما میشه حدود 57 کیلو.

سلام به ادمین بزرگوار
مردی شاغل هستم که شغلم پشت میز نشستن تمام روز است . تمام روز باید پشت کامپیوتر بنشینم در ضمن از ناحیه زانوی راست هم دچار مشکل هستم (به علت تصادف) در پیاده روی طولانی زانو درد میشوم
قدم 174 و دارای وزن 94 هستم
به نظرتون چقدر اضافه وزن دارم و برای من این برنامه خوبه یا خیر
بازم ازتون متشکرم

سلام من ۱۲ سالم هست و 152 قدم هست وزنم هم 50 کیلو هستش
من اضافه وزن دارم یا مثلا به این رژیم اجتیاجی دارم؟

سلام به شما دوست عزیز…نسبت قد به وزن شما بر اساس BMI کاملاً نرماله. احتیاجی به رژیم ندارید. ولی برای حفظ تناسب اندامتون میتونید مطالب بخش اصول تغذیه رو بخونید:https://irancook.ir/nutrition/

سلام خسته نباشید من ۲۳ سالمه ۱۶۰ قدم و وزنم ۶۶ هست و کم‌خونی مینور و شن کلیه دارم دارم این رژیم غذایی مناسبم هست؟

سلام
من صبحانه نمیخورم و صبح ها دیر بیدار میشم باید چیکار کنم میتونم صبحانه روحذف کنم ؟!

ما توصیه نمیکنیم تغییر بدید توی رژیم. بهتره صبحانه رو میل کنید و ناهار رو دیرتر بخورید.

سلام و خسته نباشید،من 160 و 58 کیلو هستم،شدیدا علاقه ب فست فود در حد اعتیاد دارم،انقدر هم رژیم های مختلف و من در اوردی گرفتم ک دیگه کم خوردن روم تاثیری نداره،ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام به شما دوست عزیز. البته نسبت قد و وزن شما توی رینج نرماله. ولی به هرحال استفاده از فست فود ضررهای زیادی برای سلامتی تون داره. توصیه میکنم مطلب سه روش علمی برای کم کردن وزن رو هم بخونید. میتونه بهتون کمک کنه.

سلام بانو من هم بدنسازی میرم و ورزشم خیلی خیلی زیاد میکنم وزنمم ۷۳کیلو هست میخواستم ببینم واسه شیش تیکه بدن مناسبه ؟

سلام من ۲۹سالمه وزنم ۶۰و قدم۱۵۲چقدر اضافه وزن دارم بعد از کم کردن وزن چیکار کنیم بر نگرده و چیکار کنیم صورتورتمون چاق بمونه

سلام من قدم ۱۶۰و ورنم ۶۲کیلو هست ,چاقی شکمی دارم ,به نظرتون با این رژیم می تونم آبش کنم؟چه مدت رژیم بگیرم کافیه؟چه طوری حفظش کنم؟

سلام من 14 سالمه 88 کیلو و168 قد هستم.من تا عید میخوام وز ایده الم برسم یعنی 60 الی 65 کیلو.لطفا یک رزیم خوب بنویسید این رزیم برای من جواب نمیده حتی چاق هم میکنه منو…..ممنون لطفا زود پاسخ بدین

سلام دوست عزیز
میتونید رژیم لاغری 7 روزه رو هم امتحان کنید:http://www.irancook.ir/rejim-7rooze

اما در کل به رژیم اکتفا نکنید و نکات تغذیه ای رو هم بخونید. این خیلی خیلی میتونه بهتون کمک کنه. چون لاغری برای هر کس به مسائل زیادی بستگی داره و برای هر کس یه روشی جواب میده.

من 7 ما هه زایمان کردم و شیر می دهم آیا این رزم مناسب است؟

Slm.من ۲۱ سالمه قدم ۱۷۵ وزنم ۱۱۲ ایا با این رژیم میتونم وزن مو کاهش بدم

سلام من ۲۱ سالمه قدم ۱۷۵بوده الان شدم ۱۷۳ نمیدونم علتش چیه وزنمم ۶۷ فقط شکم پهلو دارم وگرنه بقیه اندامم خوبه بنظرتون چیکار کنم ک سریع از دستشون راحت بشم من چند سالم بدنسازی کار کردم ولی یه ماه صبح رفتم کلا اندامم خراب شد

سلام من ۲۱ سالمه قدم ۱۷۵بوده الان شدم ۱۷۳ نمیدونم علتش چیه وزنمم ۶۷ فقط شکم پهلو دارم وگرنه بقیه اندامم خوبه بنظرتون چیکار کنم ک سریع از دستشون راحت بشم من چند سالم بدنسازی کار کردم ولی یه ماه صبح رفتم کلا اندامم خراب شد میخوام دیگ بدون دستگاه شکممو اب کنم روشی دارین ک بتون سریع اینکارو انجام بدم لطفا جواب بدین

سلام علیکم،منم علی هستم ٨۶کلیو می خوام برسم به ٧٠ چه کنم و سنم ١٧سال
از چه قرصی استفاده کنم
و برم باشگاه بدنسازی یا نه
می خوام سینم و شکمم بردارم

با سلام و خسته نباشید .
من 16 سالمه …. قدم 184 …. وزنم 84 کیلو ….. به نظرتون میتونم با این رژیم لاغر به 78 کیلو برسم ؟ ممنون

سلام من 21سالمه 170قد 73وزن به نظرتون تو چه مدت به 60میرسم آگه انجام بدم این رژیمو ؟

بهترین ورزش چیه؟ که وقتی قطع کردم چاق نشم ایروبیک میگن چاق میکنه

سلام من ۱۹ سالمه قدم ۱۷۳ و وزنم ۷۱ میخوام ۶کیلو کم کنم این رژیم برای من مناسبه؟

سلام من 60 کیلو وزن و 162 قد دارم و 15 سالمه میتونم با این رژیم وزن کم کنم؟؟؟

سلام من ۲۷ سالمه ۱۶۷ قد ۷۷ وزن ،تیروییدم کم کاره، آیا این رژیم برام مناسبه یا نه؟

سلام قد من ۱۴۷ و وزنم ۶۰ کیلو و ۳۹ ساله و کمی افسرده هستم آیا این رژیم برای من مناسب است در ضمن اگر بخواهم ۵۲ کیلو بشم این رژیم مناسب هست ممنون

من ١۶ سالمه و ١۵٠ قدمه و ۵٠ کیلو وزن دارم
مى خوام به ۴٢ تا ۴٠ برسم
آیا این رژیم برام خوبه؟

سلام من وزنم۷۷وقدم۱۷۰ هست ولی باسنم افتاده و بزرگه به نظر شما چی کار کنم

سلام من 19 سالمه . وزنم 64 و قدم 165 یا 168 ایناس دقیق یادم نیست.چقدر باید وزنم رو کم کنم.یکم شکم اوردم …لطفا کمک کنید چطور رژیم بگیرم

سلام من قدم ١٧٠وزنمم٨٠کورتون هم مصرف میکنم به نظرتون میتونم با این رژیم لاغرشم

من ٢۵ سالمه قدم ١۶۴ هست وزنمم ٨٠ کیلو من چقدر أضافه وزن دارمً. پیشنهاد شما برام چیه ؟؟ لطفا جواب بدین

سلام.ممنونم ی سوال داشتم تا چند ماه باید دستور غذایمون این باشه؟

سلام خسته نباشید. من سه سال ورزش حرفی ژیمناستیک کارکردم ولی یک سال ترک کردم وزنم بالا امد وزنم ۱۲۷ بود الان شدم ۱۱۳ تویی دوماه ورزش های حرفی روی دستگاه پیاده روی حداقل دوساعت هروز ورزش می کنم و ۱۰۰ تا طناب می زنم .
قدم ۱۷۲ سنم۱۶هستش به نظرتون این رژیم برای من مناسب هست یا نه در ضمن من یک بار از ۱۰۰ کیلوم بود اوردم روی ۶۵ ولی تویی سه ماه ولی زود باز هم چاق شدم .
ممنون می شم راهنمایی کنید

با سلام و خسته نباشید
من 18 سالمه و متاسفانه سال گذشته به دلیل این که کنکوری بودم 22 کیلو در مدت 1 سال اضافه کردم
من مهر 52 کیلو بودم و تیر سال 96 به 74 کیلو رسیدم
و متاسفانه امسال پشت کنکور موندم و دوباره روند درس خوندنم ادامه داره
من روزانه 13 الی 14 ساعت مطالعه دارم (و قطعا نشستم و هیچ تحرکی ندارم )
اما با کم کردن میان وعده هام از ابتدای شهریور تا امروز 7 الی 8 کیلو کاهش وزن داشتم
اما واقعا نمیتونم این وزن و با این شرایط تحمل کنم
با توجه به این که ورزش نمیکنم (وقت نمیشه )و با مطالعه هر واحد درسی من خیلی زیاد احساس گرستگی میکنم
و حتما باید چیز هایی مثل پسته و گردو …. تو میان وعده هام باشه
اگه این رژیم و کامل و بدون کم و کاست اما بدون ورزش انجام بدم تاثیری داره ؟!
قد:165
وزن :66

سلام من ۳۴ سالم .قدم ۱۶۴ و وزنم ۷۶ کیلو .در ضمن بچه شیر خوار دارم .می تونم از برنامه رژیمی شما استفاد کنم .

سلام من قدم ۱۵۷ ووزتم ۶۶ کیلو چندکیلو باید کم کنم ک نرمال بشم ممنونم ازتون

سلام . من 14 سالمه و قدم 164 و وزنم هم 65 کیلو به نظرتون می تونم از این رژیم استفاده کنم وبه 58 کیلو برسم ؟

سلام من 15 سالمه،قدم 164هست و وزنم57کیلو.
میخوام برسم به 50 کیلو به نظرتون این رژیم برای من مناسبه؟

سلام بانوجان من 18سالمه 75کیلوم قد167رژیم برام مناسبه؟

سلام من ۱۵سالمه و حدود ۶۰کیلو هستم با این رژیم میتونم لاغر شم?

سلام
بانو خانم من ١۶ سالمه قدم ١٨۶ وزنم ٩۶کیلو بدنسازى هم مى کنم ولى خب هرچى ماهیچه اضافه مى شه چربیا کم نمى شه که یعنى الان یه بدن تیکه تیکه دارم که حدودا نیم سانت چربى روشه کلا اعصابمو بهم ریخته چقدر وزن برام مناسبه و سریع ترین راه برا کم کردن چیه؟

سلام … شیرین هستم 16 سالمه قدم 166…وزنمم 75 هسش…من خودم 6 سال ورزشکارم والیبالو شنا ورزشا دیگه میرم..ولی هیچ تغییری نکردم..میخواستم رژیم بگیرم…کلا وزنم تا چند کیلو باید برسه؟

سلام بانو جا من ۱۵۰ قدمه و ۵۵ کیلو دارن‌بنظرتون این رژیم‌خوبه؟

سلام احمد هستم قدم 183 و وزنم 118 کیلو آیا این رژیم برای من مناسب است، مرسی.

من این رژیمو دوروزه شروع کردم تا الان چندتا رژیم ودکتر رفتم وقرص های زیادی هم امتحان کردم ولی اصلا رژیم رو بدنم جواب نمی‌ده امیدوارم بااین رژیم بتونم نتیجه بگیرم.بعد از یک ماه میگم ک چه نتیجه ای گرفتم

سلام من 160 قدمه و 98 مزنم خیلی بده اوضاع تیرویید هم دارم شاغل هم هستم از صبح تا عصر نشستم این رزیم میتونه برام موثر باشه؟ ممنونم

سلام من 14 سالمه قدم 162 و وزنم 58 کیلو ب نظرتون این رژیم واسم مناسبه؟ !

سلام من 14 سالمه قدم 162 و وزنم 58 کیلو ب نظرتون این رژیم واسم مناسبه؟!

سلام خسته نباشید.من در 15سالگی دچار اضافه وزن شدید بودم و با رژیم های غلط 12کیلو وزن کردم و حال بدنم طاقت رژیم های سخت و نداره ..سنم 18قدم156وزنم62میخوام برسم به 50رژیم های مختلفی امتحان کردم اما نتونستم ادامه بدم به نظر شما این رژیم برای من مناسب هست؟

سلام من ۶۸ کیلو هستم و دیگه وزنم پایین نمیاد با این رژیم همراه با ورزش میتونم جواب بگیرم؟

سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱۸۰ وزنم ۹۵ .این رژیم جواب میده؟

سلام من ۱۸ سالمه
۷۸ وزن
۱۶۷ قد
بنظرتون این برنامه شما برام خوبه ؟؟؟

سلام خسته نباشید ببخشید من ٢۶ سالمه قدم ١٧٣ وزنم ٨۵ کیلو با این رژیم میتونم وزنمو کم کنم؟ چون فقذ مشکل شکم دارم ؟

سلام این رژیم غذایی برای یک هفته اس؟؟یا باید طی چند هفته تکرار بشه؟؟

سلام من 60 کیلو هستم با قده 169 اما میخوام کم کنم5 کیلو….که البته همه بم میگن ک الان بهتر شدی اما خودم دوس ندارم.
من میترسم بده کم کردن رژیمو رها کنم دوباره وزنم برگرده ایا این اتفاق میفته؟؟؟ باید چیکا کنم ک بر نگرده؟؟؟ و از اون دسته ادمایی هستم ک اگ ی وعده غذا نخورم سریع وزنم کم میشه

سلام.من 61 کیلو هستم، قدم 164. وزن نرمال برای من 58 هست ولی میخوام برسم به 55 کیلو. بنظرتون میتونم با این رژیم نتیجه بگیرم؟ یک روز در میون هم باشگاه میرم.

سلام ببخشید میشه بجای چای از قهوه هم استفاده کرد؟

سلام من 65 کیلو وزن دارم و وزن که خودم دوست دارم 45 کیلو هست ایا با این رژیم و ورزش میشه لطفا جواب بدید

سلام من ١٩سالمه قدم ١۴٨ وزنم ۵٠کیلو وزن ایده الم چند باید باشه؟؟

سلام. من با این رژیم تو دو هفته 6 کیلو کم کردم. اصلا هم برگشت نداره. خیلی راضی بودم. اگه ارادشو دارین حتما امتحان کنین

سلام من وزنم 110کیلوگرم وقدم 155 چکار کنم

سلام من ۴۰ سالم قدم ۱۶۵ وزن ۸۵ خیلی دکتر رفتم ولی وزنم پایین نمیاد چکار کنم

سلام من 23سالمه وزنم 67 کیلو هست دوست دارم وزنم به 40 کیلو برسه میشه با این برنامه غذاییون؟؟

سلام
میخواستم بدونم میشه بجای چایی چیز دیگه ای جایگزین کرد ?

سلام.من۱۵سالمه ۹۵ کیلوام قدم ۱۸۰میخوام بدونم با این رژیم طی ۴_۵ماه به وزن ایده عالم میرم

سلام این برنامه خوبه جواب هم گرفتید از این برنامه . ؟

چون یک روزش خیلی سبکه یک روزش نسبت به اون روز سبک خیلی سنگینه

این طبیعی هست؟ مثلا روز یک شنبه سبک . روز سه شنبه سنگین .

سلام من قدم 187 وزنم 104
با این رژیم لاغر میشم
سنم 16

سلام خسته نباشید
یه سوال داشتم اگه کمک کمید ممنون میشم
من عصر ها و شب ها خیلی احساس گشنگی می کنم و بسختی تحمل می کنم گاهی رژیممو میشکونم تا سیر بشم و بعدشم پشیکون میشم.
بنظرتون واسه برطرف کردن گشنگیم چیکار کنم؟
من ٢٢ سالمه و ۶٣ کیلوام دوست دارم بشم ۵۵ با قد ١۶۴

سالاد الویه رژیمیو چجوری درست می کنن؟

سلام، من ۱۸سالمه قدم ۱۵۸و وزنم ۷۶ کیلو هس،،ایروبیک میرم اما تو وزنم هیچ تاثیری نداشته،،با این رژیم میتونم لاغر کنم؟؟

سلام خسته نباشید
برنامه رژیم هفت روزه هست یا چهارده روز؟
ممنون

سلام من 24سالمه وقدم157ووزنم76کیلو،من صبح ساعت11بیدارمیشم میشه ساعت 7که صبحانه روخوردم دوباره بخوابم یاباعث چاقی میشه؟

با سلام ی خانم ۵۰ ساله با قد۱۵۵،وزن ۶۶ میتونه از این رژیم استفاده کنه.؟

با سلام میشه ی خانم ۵۰ ساله با قد ۱۵۵،وزن ۶۵ کیلوگرم از این رژیم استفاده کنه؟

سلام خسته نباشید،من ۱۶سالمه و قدم ۱۶۰ و وزنم۶۷ است میخوام لاغرتر بشم آیا این رژیم برام خوبه؟؟

سلام من 97 کیلو هستم قد 178 رزمی کار میکنم میخواستم بدونم این رژیم برا من مناسبه با توجه ب برنامه ورزشی سه روز در هفته؟

سلام وخسته نباشید بنده قدم 180 ووزنم 82 کیلو می خوام به وزن 75 کیلو برسم به نظر شما این برنامه مناسب بنده هست

سلام
من 21سالمه,قدم168و وزنم76میتونم از این رژیم استفاده کنم؟

سلام من ١۶سالمه ۶٩کیلوام وقدم١٧٠هستش این رژیم میتونه کمکم کنه؟؟؟ممنونمیشم پاسخ بدید

سلام من سانازم.قدم ۱۷۳هستش و وزنم ۶۷ شکم دارم یکمی این رزیم‌میتونه تاثیرگذار باشه

سلام من ٢٧ سالمه و وزنم هفتاد و سه هست و شدیدا میخوام لاغر شم
قدم هم ١۶۶ هست ، اما راستش خوصله ورزش ندارم یعنی ارادش رو ندارم نه رژیم نه ورزش

سلام ۱۵ سالمه قدم۱۶۳ وزنم ۸۳ این رژیم خوبه بگیرم یا نه

سلام.وقـــــــــــــتتون بخیر.
من ١۶٧ قد دارم و ۶۵ کیلو به نظرتون بااین رژیم میتونم کم کنم.خوبه❤

سلام عزیزم . من این رژیمو تازه شروع کردم . میشه تو این رژیم یه کوچولو کیک کاکایو یا معجون باشه ؟ عزیزم زمانی ک ضعف داریم میشه هویج یا میوه اضافه تر خورد؟

فوری
سلام و خسته نباشید
ببخشید میوه هایی مثل انبه را ایا میتوان به عنوان میان وعده یا عصرانه کامل خورد یا باید نصف آن را خورد؟ ایا در این رژیم میتوان مقدار بسیار کمی کیک یا کاکائو قرار داد؟ و ایا هنگامی ک به ما ضعف دست میدهد میتوانیم سبزیجات و میوه ها را چند عدد بیشتر میل کنیم

لطفا جواب دهید

سلام من 18 سالمه قدم 167 وزنمم 67 کیلو تا حالا رژیم گرفتم و پیاده روی هم زیاد دارم و کلاس ایروبیک هم میرم خداروشکر موثر بوده از دوماه پیش تا الان 5 کیلو کم کردم

مرسی ک هستین??

سلام،من شهرام هستم 18 سالمه ،قدم 178 و وزنم 84کیلو هست.
ایا این رژیم غذایی طی یک ماه جواب میده تا به وزن 70 کیلو برسم؟؟

سلام من میخوام قسمت ران و ساق پام لاغر بشه به جز پیاده روی چیکار میتونم بکنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام دوست عزیز از مواد قندی نوشابه ها و مواد غذایی فرآوری شده دروی کنید

سلام من ۶۰ کیلو ام و قدم ۱۵۶
این رژیم برای من برای کاهش ۱۰ کیلو مناسبه؟

18 سالمه و قدم 156 وزنم 62 و میخوام لاغر کنم سر یک ماه 2 کیلو اضافه کردم .
از طرفی هم چاقی تو خانوادمون ارثیه .
دور کمرم 58
میترسم به خاطر ارثی بودن این ژن چاق بشم
چی کار‌کنم ؟؟؟

سلام خسته نباشید. من55 سالمه و 155 قدم هست.این رژیمو بگیرم از نظرتون؟

سلام من قدم ۱۵۵ هست و۱۴ سال سن دارم و ۵۶ کیلو وزن آیا وزنم مناسبه؟
بخوام رژیم بگیرم این برنامه غذایی جواب میده؟

سلام،قدم ۱۶۵،وزنم ۷۴ چکاار کنم که ماهی ۴کیلو لاغر کنم؟؟؟

سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱۷۰ و وزنم ۷۰…دوست دارم وزنم به ۶۰ برسه..خوبه که این رژیم رو بگیرم؟؟

سلام من 14 سالم هس 72.4 کیلو هستم به نظرتون چیکار کنم کم کنم

سلام.روز بخیر
میخواستم بدونم میشه از بعضی وعده ها چای رو حذف کرد یا به جاش از نسکافه استفاده کرد؟
و اینکه بین وعده ها میشه از میوه استفاده کرد؟

سلام ببخشید من 15 سال دارم قدم 174 و زنم 68 میشه بگید چند کیلو اضافه وزن دارم

با سلام و خسته نباشید .یه سوال داشتم
من قدم180 وزنم هم 90 و سنم 18
میخواستم بدونم ک من چقدر باید کم کنم تا دیگه چربی اضافه نداشته باشم
سپاس

با سلامم و خسته نباشید . یه سوال داشتم
من قدم 180 وزنم هم 90
باید چقدر دیگه وزنم کم بشه تا دیگه چربی اضافه نداشته باشم

سلام چرا برای وزنهای بالا جواب نمیده؟مثلا کسی که 60 کیلو اضافه وزن داره چرا نمیتونه این رژیم کمکش کنه؟

سلام من 155قدمه وزنم 55 میخوام وزنم 50برسه ایا امکان داره تو 1ماه 5کیلو وزن کم کنم .

سلام من ۱۸ سالمه قدمم ۱۶۱_۱۶۲ هستش وزن هم ۸۹ کیلو هستش درسته این رژیم رو بگیرم؟!

سلام من 18سالمه 100 کیلوگرم وزن قدم 182است بنظرت این رژیم خوب است

اره خوب است

سلام ببخشید من 16سالمه وزنم 61وقدم167میخواستم بدونم این رژیم مناسب هست؟

سلام مطلبتون خیلی خیلی فوق العادست من خیلی استفاده میکنم از این مطالب . من برای لاغری خودم از قرص لاغری زنوور استفاده میکنم خوب جواب گرفتم از این قرص خواستم به شما عزیزان هم توصیه کنم .

برای بار اول بود ک رژیم گرفتم ،فعالیت هم بخاطر درس اصلا ندارم،میخام بدونم چقد کم میکنم ب طور میانگین با رژیم بالا،ممنون

سلام،من ٢٧سالم و قدم ١۶١و وزن قبلیم ٧٣بوده ،در حال حاضر ی رژیم ١۵روز ه کانادایی گرفتم ک تا امروز ک روز ١١م شدم ۶٩،وزن ایده الم از نظر خودم ۵٨،میخام ببینم با رژیم بالا تو یک هفته به طور میانگین چند کیلو کمً میکنم؟؟!ممنونم

سلام. من ١٨سالمه. قدم١۶١و وزنم تقریبا۶٧کیلو هستش. میخاستم بدونم چن کیلو اضافه وزن دارم؟و ایا این رژیم برای من مناسب هست؟

سلام.وقت بخیر.میشه از چای سبز استفاه کرد؟و اینکه به جای آب لیمو میشه از سرکه سیب استفاده کنم؟و من یک روز درمیان ساعت 4تا7 باشگاهم عصرونه رو چطور باید مصرف کنم که برنامه رژیمم موثر باشه؟مرسی

سلام.منظور از یک واحد میوه چیست ؟ آیا میشه میوه بیشتری در طول روز استفاده کنیم؟

سلام من ۱۷ سالمه و ۶۵ کیلو هستم،قدم هم ۱۶۹ هست
بنظرتون این رژیم رو بگیرم میتونم به ۵۸ کیلو برسم؟

باسلام من قدم 160ووزنم 72هستش آیامیتونم دوماهه به وزن مطلوب برسم؟

سلام من 38 سالمه 160قدم و72 کیلووزنم هست ایروبیک هم کارمیکنم میتونم بااین رژیم به وزن نرمال برسم؟

سلام بانو خانم?
من الان ۱۳ سالمه قدم ۱۵۷ هست وزنم ۶۰ کیلو هستش.
به نظرتون این رڗیم رو بگیرم خوبه؟
منظورم اینه که هیچ اتفاقی برام نمیفته از نظر رشد قدم؟

سلام ببخشید اگه به میان وعده ها توجهی نکنیم مشکلی ایجاد نمیکنه؟من زیاد میوه نمیخورم

سلام خسته نباشید من 24 سالم هستش و قدم 164 و وزنم 58. رژیم شما برای من مناسب هستش؟

سلام من 17 سالمه.قدم175هست و وزنم76یا77 دقیق نمیدونم.چون قدم بلنده اصولا وزنم به چشم نمیاد ولی میدونم تقریبا8تا9 کیلوگرم اضافه وزن دارم.بخصوص رون های بزرگی دارم که میخوام از شرشون خلاص شم.من در سایت های مختلفی رفتم ولی فکر کردم رژیم شما از همه بهتره.میخوام رژیمی داشته باشم که عوارضی مثل ریزش مو نداشته باشه و بعد از ترک رژیم وزنم برنگرده. درضمن من والیبالیستم وهفته ای سه بار برای تمرین والیبال میرم ولی برای اینکه بتونم در مسابقات شرکت کنم باید رون هامو وشکممو کوچیک کنم میشه لطفا راهنمایی کنید این رژیم به دردم میخوره یا نه؟ممنون لطفا جوابمو بدید دوست عزیز

سلام من ١۵ سالمه قدم ١٧٠ و وزنم ٩۵ به نظرتون تأثیر داره یا نه؟

سلام بانوجون من ۱۹سالمه وزنم ۷۴قدم ۱۶۰ب نظرت این رژیم برام‌خوبه

سلام ببخشید من د
روزهای زوج میرم بکس و روزهای فرد میرم بدمینتون لازمه این هارو انجام بدم یا نه؟

سلام من معمولا صبح ساعت ۶ میرم باشگاه ٢ لیوان اب گرم و قبل باشگاه یا بعد باشگاه بخورم و اینگه میتونم بجاى صبحانه در برنامه شما یک عدد موز و پروتین بار بخورم؟

سلام ، میشه لطفا بفرماید اب گرم ناشتا چقدر گرم باید باشه و چقدر قبل از صبحانه؟ سپاس

سلام من 25 سالمه قدم 160 ووزنم هم 61کیلواماهرکاری میکنم وزنم ثابت مونده میخوام وزنم کم شه میشه بگیدچیکارکنم وزنم کم شه آیابااین رژیم وزنم کم میشه

سلام ببخشید میتوان در دوران رژیم میوه هایی مثل هندوانه یا موز بخورم؟

سلام .خسته نباشید مونا جان .
من 18.19 سالمه
قدم هم 185
وزنم 99 کیلو
نظرتون چیه .برم برا متخصص تغزیه یا اینم جواب میده ؟

با سلام وممنون از سایته خوبتون در این رژیم از حبوبات اصلا نمیتونیم استفاده کنیم اشکالی نداره ومنظورتون از یک میوه چقدر هست در مورده میوه هایی مثل طالبی وگیلاس

درود و خسته نباشید

اگر امکانش هست بفرمایید در روز چه مدت زمان پیاده روی میتونی اثر کافی در کاهش وزن داشته باشه ؟؟؟

سلام من 18 سالمه 174 قدمه 110 کیلو وزنمه 1 هفته ای میشه شروع کردم این رژیم رو و به غیر این رژیم هر روز حدود 200 تا طناب میرم خواستم ببینم اگ همینجوری پیش برم میتونم نتیجه بگیرم خیلی ممنون میشم جواب بدید مرسی

سلام من نزدیک 17 سالمه قدم 179 وزنم 90 به نظر شما این رژیم برای من مناسب

سلام من 1ه سالمه و 3 ماهه دیگه 17 ساله میشم قدم 157و وزنم 55 کیلو هست تو ناحیه بازو ورونام خیلی گکشت یا همون چربی جمع شده ایا این رژیم کمک میگنه ؟همراه با پیاده روی؟چون واقعا میخوام رونام و بازوم لاغر بشه مخصوصا شکمم

با سلام،به نظرم شما که رژیم میدید بهتره شکر رو حذف کنید؛چون خیلی مضره، من به شخصه رژیم هم نگیرم شکر و قند نمیخورم

سلام من٨۵ کیلو هستم و قدم١۶٨ کیلو.۴ماه پیش هم زایمان کردم وشیر هم نمیدم آیا بارژیم شما میتونم٢٠ کیلوکم کنم

سلام،من 26 سالمه. 164 قدمه،93 کیلو وزنم
تنبلی تخمدان دارم
یکسال ورزش زومبا انجام میدادم،داشتم نتیجه میگرفتم که به دلیل دیسک کمر و گردن دیگه حتی اجازه ی پیاده روی هم ندارم
به نظرتون با این رژیم میتونم نتیجه بگیرم؟ چقدر زمان میبره به وزن ایده آل برسم؟

سلام من وزنم92هست قدم 158 این رژیم مناسب هست بگیرم بعد زایمان خیلی اضافه کردم. 24سالمه

سلام بانو اگر من باشگاه ایروبیک برم و تغذیه مو کم کنم و طبق رژیم خاصی پیش نرم به نظرتون لاغر میشم؟؟؟؟؟15سالمه 160 قدمه و 60 کیلو میخوام شکمم و پهلو هام اب شن

بهنام
قد من 180 سانتیمتر است و وزن 110 کیلوگرم
با این رژیم میشه به وزن 85 یا 90 کیلوگرم رسید
ممنون از پاسخ شما

سلام بانو من 25 سالمه وزنم 84 و قدم 180 هست آیا این رژیم غذایی برای من خوبه در هفته من یک ساعت ورزش بدن سازی میرم و 30 دقیقه پیاده روی میکنم

سلام من ۲۱سالمه ۱۶۸قدمه و وزنم ۶۰
میدونم شاخص توده بدنیم نرماله ولی دوس دارم لاغرتر باشم
ب نظرتون برای من ک چربی اضافه زیاد نذارم این رژییم جواب میده؟

سلام من الهه /۱۴۰وزن دارم…سنم ۲۰سال قدم ۱۸۵….ایا این رژیم واسم عمل میکنه؟یا ن!

سلام بانو جون من 18سالمه وزنم 57کیلو ب نظرت نرمالم یا رژیم بگیرم ؟؟؟

سلام من ۱۳ سالمه و وزنم حدود ۶۸ یا ۶۵ هست و قدم حدودای ۱۵۸ تا ۱۶۴. ناهار و شام کامل بخورم بدون صبحانه چون صبح ها دیر ساعت ۱۲ بلند میشم و میان وعده فقط یک عدد میوه ایا وزن کم میکنم؟ تحرک متوسط رو به بالا دارم یعنی با اهنگ یه مقداری ورجه وورجه میکنم
وزن مناسب برای سن من چیه؟ ممنون میشم پاسخ بدین

سلام.ببخشید من 15 سالمه و قدم حدودا 161 یادته و وزنم هم حدودا 60 کیلوئه .این رژیم برا من مناسبه.راستش آنقدر اعتماد به نفسم اومده پایین ?که اگرم بگید نه من بازم رژیم میگیرم?.یا حداقل یه رژیم مناسب پیشنهاد کنید.?

سلام من 22سالمه 167 قد و 90 کیلو وزن دارم میخوام به 73 کیلو برسم این رژیم برام مناسبه ..میخوام سریع وزن کم کنم

با سلام
دمتون گرم واقعا خیلی برنامه ی کاملیه
لطفا درباره ی فواید تمرینات بیشتر توضیح بدهید
با سپاس

سلام من 15 سالمه و قدم 165 و وزنم هم 63 میخواستم بدونم این رژیم به من کمک میکنه یا ن و درضمن میخوام بعد از ماه رمضان 3 روز در هفته برم باشگاه برای بدنسازی.اگه من بخوام این رژیم رو بگیرم چقد زمان میبرد ک به 55 کیلو برسم؟؟

سلام.من١۵٨قدمه و ۶۵وزنم و ٢١سال سنم.باید طبق چه برنامه ای برم جلو که به وزن ایده آلم(مثلا۵۵)برسم؟

راستی اشکالی نداره از این رژیم استفاده کنم اما از قسمت ناهار به بعدش رو ؟

سلام ی ورزش خوب برای لاغری معرفی میکنین؟
من قدم ۱۶۵ و وزنم ۵۸ میخوام ۵۳ کیلو بشم

سلام من 15 سالمه.قدم 163 .وزنم 60 کیلو هست میخوام برسم به 50 کیلو باتوجه به اینکه الان ماه رمضانه و باوجود روزه رفتن نمیشه این رزیم رو انجام داد.
من میتونم بعد از ماه رمضان شروع کنم و تا نیمه تیر حداقل 5 کیلو کنم؟(یعنی حدودا 25 روز)

درضمن من تو سنی هستم که نمیتونم هررزیمی رو استفاده کنم.این رزیم مشکلی برای من بوجود نمیاره؟

شنبه=الویه رزیمی چجوری درست میشه؟
سه شنبه=به جای جگر کباب شده و پیتزا چه چیزای دیگه ای میشه خورد؟
پنجشنبه=حتما باید نان سوخاری باشه؟(نان سوخاری را چجوری میشه تهیه کرد؟)
جمعه=منظورتون از سیب زمینی اب پز شده است؟
ایا بین این وعده هایی که گفتین میوه هم میشه خورد؟
این رزیم انرزی کافی برای درس خوندن رو به من میده؟

این رزیم برگشت پذیره؟یعنی بعد از کامل شدنش دوباره چاقی برمیگرده؟

سلام من ۲۲ سالمه
۷۴کیلو و ۱۶۸قدمه
روزی ۳۰ دقیقه تردمیل ۱۰۰تا دراز نشست و ۱دور ویبره میبندم
غڌاهم میخورم ولی کم
میتونم موفق بشم؟

سلام بخشید من وزنم 57کلیو قدم 148 هستش حدود یک ماه نیم که عمل سنگ کلیه انجام دادم دارو هم می خورم می خواهم وزن کم کنم می خواهم بدونم با این رژیم می تونم وزنم کم کنم

سلام
جای تعجبه که شکر ‌و قند تو همه جای رژیم غذاییتون وجود داره!
به نظرم حذفشون کن و خرما و قند طبیعی جایگزینشون کن

سلام من ۱۵ سالمه و قدم ۱۵۸ یا ۱۵۹ وزنمم ۴۸ میخوام بدونم این رژیم برای من مناسبه یا نه من فقط شکمم یه کم بد فرمه و از بقیه قسمتای بدنم راضیم به نظرتون چیکار کنم!؟??‍♀️??‍♀️

سلام خسته نباشید اگر به جای دو لیوان اب گرم و ابلیمو یک لیوان بخورم مشکلی پیش میاد؟

سلام من 15سالمه وزنم90کیلو ایا یا این رژیم میتونم لاغر شم تو یه ماه

سلام من 13 سالمه قدمم 164و وزنم 59 کیلو میخوام وزنم به 50 برسه ایا این رژیم برای من مناسبه؟

سلام خسته نباشید . من ۱۹ سالمه و قدم ۱۷۰ و وزنم ۶۶ میخوام ۵۷ کیلو شم.به نظرتون با این رژیم میتونم؟

سلام من ۱۹ سالمه قدم ۱۷۰ و وزنم ۶۶ کیلو ، رفتم دکتر گفت وزنت نرماله ولی من میخوام ۵۷ کیلو شم . به نظرتون با این رژیم میتونم؟

سلام‌خوبین من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۵ وزنم ۶۵ با این رژیم میتونم کم کنم!؟

سلام
من ۱۵ سالمه وزنم ۷۵ کیلو هست قدم ۱۶۶ هست بانو به نظرت با این رژیم لاغر میشم ممنون میشم جواب بدی..

سلام ، من ۴٠ سالم و قدم ١۵٩ و وزنم ٧٢ کیلو و شاغل هستم علاوه بر این دچار ریزش موی شدید ، استخوان درد ، سردرد میگرنی و یبوست هم هستم آیا میتونم با استفاده از این رژیم اعلامی وزن کم کنم

برای ماه رمضان چطور رژیم بگیریم

سلام من وزن قبلیم۵۵کیلو بوده الان شدم ۶١ ایا با این رژیم میتونم کم کنم یا ن؟؟

سلام.به دوستان.من قدم 174 و وزنم 82 کیلو بنظرتون من وزنم چقد باید باشه و بنظرتون با این رژیم غذایی میشه؟و من بین یک ساعت تا یک و ساعت نیم پیاده روی دارم در روز

من ۱۶۴ قدمه و وزنم ۷۴.۴۰۰ کیلو گرم وزنمه و ۲۷ سالمه و پسرمه تازه از شیر باز کردم و نمیتونم برم دکتر رژیم، این روال رژیم غذایی پیش برم + ماه رمضونم هست خوبه؟؟؟؟؟؟

باسلام.
من 15سالمه و وزنم هم 92 و قدم هم 150هست.
آیا با این رژیم وزنم پایین میاد؟
ممنون میشم پاسخ بدین.

سلام میخواستم بدونم این رژیم فقط شکم و پهلو رو لاغر میکنه یا جاهای دیگه مثل دست و پا و صورت رو هم لاغر میکنه؟.

سلام
مادر من باید 10 کیلو کم کنه. روزی 2 بار صیح و شب انسولین میزنه و مشکل خاصی جز آرتروز زانو نداره. میتونه از همین رژیم استفاده کنه؟

سلام

سلام خسته نباشید. من قدم حدود170تا172هستش و وزنمم 95تا100کیلو هستش و15سال سن دارم و الان تقریبا دو روزه این رژیمو گرفتم به نظر شما ادامه بدم خوبه؟ تا حالا اذیتم نشدم. من بعضی از جاهای برنامرو تغییر دادم برای مثال:از چای سبز استفاده میکنم و شب هام شما نمیخورم و به جاش چای سبز میخورم حدود دو یا سه لیوان تا زودتر لاغر بشوم درظمن میوه هم کمتر میخورم خوبه با نه؟

سلام این رژیم برای من مناسبه قد ۱۶۲ وزن ۶۶

سلام خیلی ممنون از رژیم ولی صبحانه تنوع غذایی نداره اصلا تخم مرغ در رزیم گنجاندهً نشده در رژیماز هیج نوع شیرینی یا بستنی نیست اینطوری بعد از لاغر شدن دوباره چاق میشیم به خاطرمحروم شدن از یه سری غذا ها

وقتی این رژیم و استفاده کنی بدنت بهش عادت میکنه و حتی بعد از ترک رژیم دیگه بدنت سمت مواد غذایی که نمیخوردی نمیره

سلام خسته نباشید ممنون از رژیمی که دادیدولی مگه رژیم هرکس نباید مطابق با قدووزن طرف داده بشه من وزنم٧٨ وقدم ١۶۴ است با این رژیم چند کیلودر هفته لاغر میشم وباز از شما متشکرم

سلام همه دکترها میگن رژیم هر کسی باید متناسب با قد وزن فرد داده بشه داخل رژیم همً خیلی قند داره آیا اینطوری لاغر میشیم

سلام همه مبگن وژیم هر کسی متناسب با قد و وزن اون باید داده بشه داخل رژیم خیلی قند داره آیا اینطوری لاغر میشیم من ١۶۴قدم و وزنمً٧٨ است

سلام.من۲۲سالمه ۷۴کیلوهستم قدم۱۷۱
میخوام بشم ۶۳کیلو
درعرض چندوقت بااین رژیم ب این وزن میرسم؟

سلام من 24 سالمه 80 کیلو وزنمه 160 قدمه بنظرتون میتونم با این رژیم لاغر کنم؟؟؟

سلام. میشه آبلیمو رو با همون آب داغی که تو ناشتا گفتید بریزیم و بخوریم؟؟؟
کاهش وزنمون تثبیت میشه بعد از این رژیم…ممنونم

سلام عزیزم من 18 سالمه توی یه سال و نیم از وزن 84 به 65 کیلو رسیدم قدم 168 هست
الان دوباره میخام وزنم و کمتر کنم و به 58 یا 60 برسم به نظرتون چی کار کنم؟؟چون که وزنم استاپ زده پیش مشاور تغذیه هم میرم کار خاصی نتونست انجام بده بدتر از همه اینه که دوباره دارم پرخور میشم و وزنم داره میره بالا چی کار کنم تو رو خدا ؟؟؟؟
ممنونم ????

سلام… من 114 کیلو وزن وقد 184 دارم و وزن مناسب من 80 کیلو می باشد گروه خونی من o مثبت می باشد رژیم مناسب برای من کدام است.م… می شه راهنمائیم کنید و رژیم مناسب بهم بدین
با تشکر

سلام من ۱۷ سالمه وزنم۶۵ قدم ۱۵۵ حدودا چند کیلو اضافه وزن دارم و وزن نرمالم چیه؟و اینک این رژیم میتونه ب من کمک کنه یا ن؟???

سلام من20 سالمه 68 کیلو هستم قدم 164 متره
این رژیم فقط همینه که تا هروقت دوست داریم میتونیم بگیریم یا این که هر هفته عوض میشه؟
و اینکه برای ماه رمضون برنامه غذایی رو چه جوری باید رعایت کنیم؟اگه میشه زود جواب منو بدید ممنونمم

سلام میشه برای ماه رمضان هم رژیم بزارید چون من اینو تازه شروع کردم توو ماهرمضون نمیدونم چکار کنم

سلام
ببخشید من 18سال سن دارم
96 کیلوگرم وزن و 182سانتی متر قدم هست
و استخوان بندی بدنم هم درشته
میخواستم ببینم من این رژیمو با روزی 30 دقیقه دویدن سنگین داشته باشم چه تاثیری داره؟
به طور ناگهانی بدنم خالی نمیکنه؟

سلام ببخشید من پسری 13 ساله هستم وزنم 57 کیلو و قدم 1.63
هستش میخوام ببینم با این رژیم میتونم شکمم رو کوچک کنم
لطفا جواب بدید خیلی لاضم دارم

سلامـ من ی دوستے دارم ڪ 14سالشه و 93 ڪیلوعه 🙁
خودش ب فڪر خودش نیس خواستم از شما کمک بگیرم
میشه بگین این رژیم کمکش میکنه؟!
چون خیلی میخواد لاغرشه وحتے افسرده هم شده 🙁
مرسے❤

سلام من ۱۵سالمه و قدم۱۶۲و وزنم ۸۴خودم میدونم خیلی چاقم این رژیمم گرفتم اثری نداشت میشه کمکم کنید چجوری وزن کم کنم به متخصص هم مراجعه کردم ولی بعد از مدت کوتاهی وزنم حتی بیشتر شد خواهش میکنم کمکم کنید

با سلام و خسته نباشید
من ۲۷ سالمه قدم ۱۶۸ و وزنم ۵۹
می خوام ۷.۸ کیلو وزنم رو کم کنم
ظاهرم خوبه و نشون نمیده چاق شدن حتی همه می گن بهم میاد اما احساس راحتی ندارم و سینگین شدم توی کارای روزمره
پیشنهاد خاصی دارین؟

سلام من ١٧ سالمه و ١٠۵ کیلو ام با این رژیم لاغر میشم اگه روزی ۴٠ دقیقه ورزش هم داشته باشم

سلام
سن من 15 و قدم175و وزنم 90 به نظرتون ابن رژیم برام ضرر نداره

سلام متینم ۲۳ساله قد ۱۶۸وزن ۸۴ ایا این رژیم پاسخ گو هس

سلام بانو .
من ۲۱ سالمه ۷۰ کیلوام و قدم حدودا ۱۶۷
با این رژیم چقدر میتونم وزن کم کنم ؟
خیلی برام مهمه … ظرف چه مدتی حدودا وزنم نرمال میشه؟
اصلا وزن نرمال برای من چقدره؟

عالی بود منون. از امروز روع میکنم.

سلام من ۱۶۵ قدمه ۵۸ وزنم میخوام لاغر کنم

سلام
باتشکر ازسایت ومطالب خوبتون
با رژیم غذایی از ۱۲ فروردین ۹۶ تا ۱۲ اردیبهشت ۹۶ موفق شدم وزن مو از ۹۴ به ۸۲ برسونم.شگفت انگیزه .به همه پیشنهاد میکنم اراده کنند دقیق موارد انجام بدن روزی یک ساعت پیاده روی.
با آرزوی موفقیت

سلام با آرزوی موفقیت برای شما

سلام تشکر از سایت خوبتون
من 16 سالمه 77 کیلو وزن و 162 قد هست
با این رژیم به وزن ایدآل میرسم؟؟؟

توی ١ماه ١٢کیلو کم کردین?

یعنی شما توی یک ماه ۱۲ کیلو کم کردین؟

سلام اقا امین طبق همین انجام دادین یا نه وعده هارو کمتر خوردین؟

سلام 41 سال سن دارم و زنم68 وقدم ۱۵۸ میخوام 10 کیلو وزن کم کنم از همین رژیم پیروی کنم؟؟

سلام فکر کنم‌چون اضافه وزن زیاد داشتید سریع کم شده بنده ۱ هفته تقریبا میتونم بگم چیزی نخوردم ورزش و پیاده روی هم داشتم فقط ۱کیلو کم‌شدم

سلام .من واسه همسرم که بدن سازی کار میکنه میخوام بدونم با این برنامه غذایی ورزش میکنه ضعف پیدا نمیکنه.؟؟؟

راستی یادم رفت بگم قدمم۱۶۳هست

سلام.من ۲۲سالمه.۶۹کیلو بودم تو چهار ماه رژیم کالری شماری گرفتم شدم۶۳/۵میخوام بشم ۵۵با این رژیم میشه به نظرتون؟؟؟دیگه وزنم پایین نمیاد خیلی ناراحتم

سلام من ۱۲ سالمه و قدم ۱۵۱ و وزنم ۵۹ هستش به نظرتون با این رژیم میتونم وزنم رو کم کنم ؟ یا این رژیم واسم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟

سلام خسته نباشید.فریبا هستم 17سالمه.وزنم63و قدم158.میشه راهنماییم کنید مرسی

سلام خسته نباشید فریبا هستم ۱۷سالمه وزنم ۶۳ و قدم ۱۵۸.میشه راهنماییم کنید.مرسی

واقعا لاغری حس خوبیه

مطلب مفیدی بود

مرسی ادمین

سلام.من بیست و هفت سالمه.قدم 172 و وزنم 75 کیلو.به نظرتون این رژیم کمکم مبکنه…؟؟؟چیزی که خیلی مهمه برام اینه که پوست و موهام آسیب نبینه…ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام….من بیست و دو سالمه قدم 178 و وزنم 108 …به نظرتون با این رژیم میتونم چقدر وزنمو کم کنم؟؟؟؟

سلام من19 سالمه قدم158وزنم72به نظرشما اگ این رژیم به من اثربزاره چقدطول میکشه من به وزنه نرمالم ک ۵۸هستش برسم؟

سلام خدمت شما، خسته نباشید. من 16 کیلو اضافه وزن دارم، آیا با این رژیم نتیجه می‌گیرم؟
و اینکه این قدر وعده غذایی هست واقعا در کاهش وزن تاثیر داره؟

سلام بانو جان من الان 100 کیلو وزنمه و 183 قدم هست و 18 سال هم سن دارم به نظرتون چه رژیمی برای من مناسبه تا وزنم متعادل شه

سلام این رژیم رو تا چند روز باید بگیرم؟

سلام من دو هفتست این رژیم رو دارم چند روز میشه ادامه داد؟

سلام بانو
82 کیلو وزن دارم و قدم 176 هستش نزدیک سن 17 هستم
این رژیم کارسازه یا مشاوره برم . سخت باشگاه فوتبال میرم

سلام من ۲۳ سالمه قدم ۱۵۶ و وزنم ۵۵ و تمام مشکلم این که هم شکم دارم و هم پهلو میدونم وزنم زیاد نیست اما به نظرتون با این رژیم میتونم خودم به ۵۰ کیلو برسونم و این که چه طوری میتونم شکمم کوچیک کنم

با سلام
من 14سالمه و قدم حدودا166 و وزنم 50 کیلوعه
میخواستم ببینم با این رژیم میتونم به وزن تقریبا45 کیلو برسم؟؟؟؟

سلام خسته نباشید.من ۲۱ سالمه وزنم ۶۲ و قدم ۱۵۷ هست. هر روز یک ساعت باشگاه میرم. این رژیم برای من مناسبه ؟میخوام در عرض ۳ ماه ۱۰ کیلو کم کنم.

سلام من خانم رشیدی هستم . ۸۵ کیلو وزنمه و ۱۶۲ قدمه. سنم ۵۵ سال. دیابت نوع دو دارم و می خواهم وزنمه هم پایین بیاورم باید چه رژیمی بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید .

سلام من ۱۶۸ وزنم هست و ۲۴ ساله هستم وزنم ۵۷ بود شده ۶۰ خواستم ببینم این رژیم ضرر زیادی داره اگر بخوام بگیرم؟مثلا ریزش مو؟؟؟؟

سلام
خوب هستید؟
من ۱۵ سالمه ، ۱۶۰ قدمه و ۷۰ کیلو هستم
میخوام ۵۰ کیلو بشم
بنظرتون میشه با این رژیم؟و در چند ماه؟
کمرم خیلی باریکه ،شکمم زیاد ندارم ولی باسن و پاهام نسبت به بقیه خیلی چاقه و اصلا راضی نیستم
چیکار کنم؟!
اما وقتی که لباس مثله مانتو تنمه همه فک میکنن که خیلی لاغرم
لطفا جواب بدید❤

سلام من 20 سالمه .. قدم 168 و وزنم 78 .. من چقدر اضافه وزن دارم و ایا این رژیم غذایی جواب میده ؟؟؟؟

سلام خسته نباشید بانو .من هفده سالمه هفتاد کیلو وزن دارم قدم صدو شصت و یک ایناس بااین رژیم چه مقدار وزن کم میکنم؟

سلام. من 160سانت قدمه و 72 کیلو هستم. بچه یک ساله ای دارم که شیر میدم و روزی 3 مرتبه هم بهش کمکی شیر خشک میدم.
برای من لازمه که میزان شیر مصرفی توی رژیم بیشتر بشه و در کل لازمه کاری کنم یا تغییری ایجاد کنم که شیرم کم نشه.
میخام 10کیلو کم کنم

سلام شونزده سالمه قدمم یکو هفتادو پنجه وزنم شصت و شیشه چاقم نیستم ولی چون والیبالیست حرفه ایم دوست دارم که وزنم یکم سبک تر شه در حد همون پنج کیلو …..این رژیمو بگیرم اوکیه؟؟ ورزشمم خیلی زیاده هم بدنسازیه حرفه ای میرم هم هر روز والیبالم ولی ینی تحرکم خیلی زیاده ولی بخاطره پرخوریمه م نمیتونم کم کنم

سلام شونزده سالمه قدمم یکو هفتادو پنجه وزنم شصت و شیشه چاقم نیستم ولی چون والیبالیست حرفه ایم دوست دارم که وزنم یکم سبک تر شه در حد همون پنج کیلو …..این رژیمو بگیرم اوکیه؟؟

سلام ،من ١٩ سالمه ،قدم ١٧۶،وزنم ٩٠ میخواستم بدونم تو ١ ماه حدودا چقدر میتونم کم کنم.خیلی ممنون

سلام من 23 سالمه قدم 160 وزنم هم 57 هست میخوام 50 بشم به نظرتون بانو این رژیم برای من خوبه؟

من 26 سالمه قبلا تو 3 ماه 20 کیلو لاغر کرده بودم بعد زایمانم چاق شدم حالا دوباره رژیممو شروع کردم ولی عصرونه باید چیزی بخورم اگه نخورم ضعف میکنم بخورم چاق میشم به نظرتون چی بخورم هم چاق نشم هم ضعفم کمتر بشه

باسلام
من 23 سالمه و قدم 153 و وزنم53 به نظ رتون این رژیم واسم مناسبه

بسیار خوب وزیبا بود استفاده کردیم

سلام
خسته نباشید
من 178 قدم است و 120 کیلو وزن بنظرتون چطور میتونم و در چه بازه زمانی وزنم را با برنامه شما کم کنم؟

سلام خسته نباشید من قدم158وزنم60میخوام 50کیلو بشم ایا این رژیم مناسبه برای کاهش وزن من؟

سلام من قدم ۱۶۸ و وزنمم ۷۲،کیلوام دو روزه این رژیمو شروع کردم واقعا سخته یعنی هیچ انرژی ندارم ک بخوام کاری انجام بدم روی اخلاقمم تاثیر بد گذاشته باید چیکار کنم؟

سلام من بعد ۱۶ روز رژیم گرفتن ۳کیلو کم کردم راستی نمیشه ماکارانی خورد

سلام خسته نباشیز من 15 سالمه وزنم 67 قدمم 165 با این تغذیه به نتیجه میرسم؟؟

سلام خوبید من 15 سالمه و 58 کیلو هستم میخواستم بدونم ایا این رژیم برای من خوبه؟

سلام من یه مدت باشگاه میرفتم الان یه مدته بخاطر کنکور باشگاهو ول کردم و پرخوری کردم به شدت . به خودم اومدم دیدم خیلی چاق کردم شاید ۱۰ کیلو . خودمو میترسم الان وزن کنم بنظرتون برنامتون میتونه جوابگو باشه
قد ۱۹۴ سن ۱۷

سلام و خسته نباشی من 17 سالمه 108 کلیو وزنم حدودا 185 قدم هست حالا میخوام بدونم با این رژیم غذایی میتونم وزن کم کنم یا نه؟؟؟؟

سلام من امیرضا هستم قدم 165ًوزنم 65 و سیزده سالمه این رژیم مناسبه

سلام من ۱۴ سالمه و قدم ۱۷۵ و وزنم ۶۲ با این رژیم توی یک هفته ۱ یا ۲ کیلو کم میکنم؟؟

سلام من پانزده سالمه و۱۸۰قدمه و وزنم ۸۶ کیلو است من به نظرت با این رژیم تا عید کم کنم

یکی از فامیلای ما 43 سال و وزن او63 کیلو و قدش 155 هست این رژیم واسش مناسبه؟؟؟؟

سلام من14 سالمه و65 کیلو وزنم هستو170قدم
بنظرتون این رژیم برای رشدم ضرری نداره
میتونم رژیم بگیرم

سلام من حمید هستم سنم ۱۵ هس قدم ۱۷۶ وزنم ۹۱ کیلو گرم هس و کشتی هم میرم این رژیمتون رو چند بار انجام دادم همه میگفتن انجام نده رشتت میسوزه نظرتتون چیه این برنامه غذایی رو انجام بدم یا نه با تشکر لطفا جوابشو سریع بدید مرسی

سلام من 24 سالمه وزنم قبل ازدواج 63 بود ولی الان شدم 74 نسبت به قدم 155 خیلی زیاد شده الان دارم رژیم کالری میگیرم باشگاه هم میرم طی هفته شش روز میرم برنامه فشرده لاغری بنظرتون اگه رژیم که نوشتین رو انجام بدم طی چند ماه برمیگردم به وزن قبلیم همراه بارژیم کالری بهتر وزن کم میکنم یا باید فقط یه نوع رژیم باشه

سلام من محمد16ساله با171سانتی مترقدو70کیلوگرم وزن دارم.ولی شکم وباسن دارم میتونید من روراهنمایی کنید.چون میخوام برم تست فوتبال بدم وبدنم بایدخوب باشد.

با سلام
بنده 30 سالمه و با قد 170 حدود 90 کیلو هستم شرایط کاریم پروژه ای هست (پروژه های سدسازی و تونلسازی) یعنی بیرون از شهر زندگی میکنم و امکان استفاده از رژیمی که فرمودین ندارم. پیشنهادی واسم دارین همیشه هم امکان پیاده روی و کوهپیمایی ندارم.
ممنون میشم جواب بدین

سلام بانو جون.
من 17 سالمه و 80 کیلو هستم قدم هم 165 آیا این رژیم به درد من میخوره بشدت از این وضع چاقی ناراضیم.

سلام من چند سالی میشه بدن سازی کار میکنم فقط مشکلمم شکممه ولی نمیتونم اب بکنمش 19سالمه مقام استانیم دارم 94کیلوام و 170قدمه.. من با این رژیم میتونی 20کیلو لاغر کنم؟یا چربی سوز بخرم؟

سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۵۸ و وزنم۵۳ میدونم وزنم نرمال هست اما به شدت دلم میخواد وزنم رو طی یه هفته به ۴۸ یا تهش ۵۰ برسونم.
بانو جان به نظر شما من با این رژیم میتونم همچین کاری کنم؟

سلام خسته نباشید من ۲۵ سالمه،قد ۱۷۰، وزن ۶۳ کیلو. سه روز در هفته باشگاه میرم .میخوام شکم و پهلو رو آب کنم.با این برنامتون امکانش هست؟؟؟

با سلام
ممنون از سایت خوبتون
چند سوال داشتم در مورد این رژیم که ممنون میشم پاسخ بدید

1. این رژیم بر مبنای چه میزان کالری در روز نوشته شده؟
2. اگر هر روز در وعده ناهار برنج استفاده بشه منتها با رعایت میزان کالری، ایا اشکالی داره؟ حتما باید یک روز در میون برنج باشه؟
3. در مورد ماکارونی چند قاشق باید استفاده بشه؟ در وعده ناهار

ممنونم

سلام من وزن فعلیم 79 و قدم 175…از طرفی هم شکم اصلا ندارم و فقط پاهام پر تر شده…این رژیم میتونه بهم کمک کنه که با 3-4 کیلو وزن کم کردن پاها و وزنم رو به ایده آل برسونم؟؟؟؟

سلام و وقت بخیر
من 74کیلو هستم و قدم 164هست سنم22ساله
بخاطر اضافه وزنم واقعا اذیت میشم
الان میزان غذامو نصف کردم و صبا ی مقدار خیلی کمی ورزش میکنم
بتظرتون چقد طول میکشه من بتونم 10کیلو کم کنم؟

سلام من 18 سالمه قدم 178 و وزنم 75 هستش میخواستم بدونم این رژیم برام خوبه ؟چون تو سن رشد هستم…

سلام من 15 سالمه و قدم هم 172 هست وزنم آزارم میده 71 شدم خیلی ناگهانی من با این رژیم میتونم به نتیجه برسم؟

سلام بیست سالم هست
۱۰۸ کیلو
۱۷۹ قدم
از چربی سینه و پهلو رنج میبرم
باشگاه میرم و هیکل ورزشکاری دارم

لطفا راهنمایی کنین

سلام من ۱۴ سالمه قدم ۱۵۸ و وزنم ۵۲ این رژیم برای من موثر هست؟

سلام من 20 سالمه و 79 کیلو هستم و قدم 156،ب نظر شما این رژیم مناسب من هست?چون میخوام از همین فردا رژیم شروع کنم.و ب نظر شما چند کیلو باید وزن کم کنم?

کسی جوابگو نیس اینجااااا؟؟؟.به جای پنیر و مربا میشه تخم مرغ ابپز خورد

سلام من سنم ۱۴ هست وزنم ۶۹ هستش قدم ۱۷۰ آیا این رژیم برای من مناسب هست یاخیر اگه این رژیم برای من مناسب نیست برام یک رژیم مناسب بدین در ضمن چقدر اضافه وزن دارم باتشکر.

سلام من وزنم ۶۹ هستش قدم ۱۷۰وسنم ۱۴

سلام من 18 سالمه 76 کیلو وزنمه و قدمم 155 سانتی متر بنظرتون این رژیم مناسبمه؟

سلام میخواستم بدونم هین رژیم رو چند وقت باید گرفت تا به وزن دلخواه خودمون برسیم؟؟؟؟؟؟

سلام خداقوت.من ۲۷ سالمه.قدم ۱۶۲ هستش و وزنم ۶۴ کیلو.خیلی دوس دارم که لاغر تر بشم…روزی تقریبا نزدیک به ۲ ساعت ورزش میکنم.آیا این رژیم موثر هست برام ؟

سلام وقت بخیر من ۳۷ سالمه قد ۱۸۳ وزن ۱۰۳به نظرتون چقدر اضافه وزن دارم ممنون

میخواستم بپرسم که میشه قبل خوردن غذا هم ورزش کرد؟یا شبا؟یا اینکه با این برنامه میتونم هرچقدر خواستم ورزش کنم؟؟؟؟مشکلی نیست اگه زیاد ورزش کنم؟

سلام خیته نباشید. من 15 سالمه. قدم 157 و وزنم 55 هستش.
من خیلی شکم دارم. ب نظرتون با این رژیم شکمم اب میشه؟
اینم بگم یک روز در میون جلسه بادکش دارم و ورزش یوگا پیلاتس هم میرم.
با این رژیم تا عید میتونم شکممو لاغر کنم؟

سلام

من ١٨۵ و وزنم ١٠٨ کیلو بوَد الان طَی دو هفته ۶ کیلو کم کردم و همچنان دارم کم می کنم رژیم شما رو خوندم من از اون رژیم هم کمتر کالری مصرف می کنم و ورزش صبح زود و شب هم دارم البته ورزش سنگین به نظرتون خطرناک هست

با سلام
من 185هستم و وزنم 80کیلو .
خواستم بپرسم اگه بخوام 75کیلو باشم این رژیم شما واسه بنده کارایی داره؟
با تشکر

سلام من 29 سالمه قدم 150 و وزنم 60 کیلوگرم است. بعد متاسفانه چون سرم هم شلوغه فرصتی واسه ورزش ندارم آیا تا عید اگه همین رژیم رعایت کنم چقدرامکان داره کم کنم؟؟

سلام و هسته نباشید خدمت کارکنان سایت میخواستم بپرسم این رژیم میتونم کمکی به لاغری من بکنه قدم ۱۷۸وزنم ۸۵ ممنون میشم جواب بدین ایا دوستانی که این رژیم رو گرفتن به نتیجه دلخواه رسیدن راستی ۱۸ سالمه

سلام ببخشید من وزنم ۶۷ کیلو و قدم ۱۷۰ است به نظر شما این رژیم مناسب من هست با تشکر

سلام من ١٨ سالمه تو ١ماه ١١ کیلو وزن کم کردم ١٠۵بودم شدم٩۴ من ١.٨٠ قدمه چند کیلو دیگه باید کم کنم؟؟

سلامم من دارم این رژیمو میگیرم روز ۵ هم هست دارم از قشنگی میمییررمم ???چرا من لاغر نمیشششمممم .چی بخووررممم

سلام
من قدم 187 و وزنم 93 کیلو هست
با توجه به اینکه بعد یه مدت بدن به رژیم غذایی عادت میکنه ، به نظرتون در عرض 2 ماه چند کیلو میتونم وزن کم کنم؟ ورزش منظم هم نمیتونم انجام بدم

سلام .من همزمان دو ورزش هندبال وبدنسازی رو انجام میدم وزنم98کیلو گرم هستش وقدم188سانتی متر هست اگه این رژیمو انجام بدم پاسخ بیشتری میگیرم؟

با سلام و درود ، میخواستم بدونم این رژیم چن ماهه ست؟؟

سلام من وزنم ٨٢ کیلو هستش و قدم ١٨١ آیا باید لاغر کنم؟

سلام من ۱۶ سالمه پیام ها رو نگاه کردم دیدم این رژیم واسه افراد بالای ۱۸ ساله ولی من سه روزه این رژیمو گرفتم تا الان اذیت نشدم

سلام
بله ما کلا به نوجوون ها توصیه نمیکنیم رژیم بگیرن. چون شما هنوز توی سن رشد هستین و بدنتون نیاز به تغذیه کامل داره. با این حال اگه دوست داری میتونی این دوره رو تمام کنی اگه اذیتت نمیکنه. فقط فراموش نکن که رژیم یه راه حل موقتیه. بهتره دنبال یه برنامه غذایی باشی که هم نیاز بدنت رو تامین کنه، و نه بیشتر. و در کنارش ورزش کنی.

سلام بانو.من ۲۴ سالمه.قدم ۱۷۵ و وزنم ۹۲ کیلو.این رژیم خوبه واقعا؟ممنونم

سلام من 24 سالمه.قدم 163 و وزنم 68.احساس بدی دارم از خودم.خیلی چاق بنظرمیام.لباسام اندازم نیس دیگه.ی راهکار بدین سریع لاغر بشم

سلام مریم هستم ۳۸سالمه قدم۱۶۰ وزنم۸۶کیلو ایا این رژیم برای من اثری داره یا نه ؟؟
تیرویید کمی دارم هرچی رژیم گرفتم اثری نداشته دارو هم مصرف کردم ولی فایده ای نداشته

سلام من ۱۷سالمه ۱۷۲‌قدمه و ۷۱وزنمه میخوام ب وزن ۶۵برسم.ب نظرتون با این رژیم میتونم طی یک ماه یا دوماه این اندازه وزن کم کنم؟

سلام عزیزم میشه بجای کتلک وکوکو مثلا ی کاسه قیمه بخوریم ☺یا ی غذاهای کم چرب دیگه جایگزین کرد؟؟

سلام‌من15سالمه 76وزن دارم قدم170 ایا برای کم کردن این رژیم جواب میده؟؟؟؟؟؟

سلام. من 12 سالمه و قدم 150 و وزنم 41 کیلو هستش.
میدونم کمبود وزن دارم ولی میخوام محدوده وزنیم بیشتر از 39 کیلو نشه.
به نظرتون این رژیم کمکم میکنه؟همه مسخرم میکنن و میگن چاق نیستم که بخوام کم کنم ولی یه حسی بهم میگه کم کم دارم خیلی چاق میشم

سلام قد من 164سانت هست و 1سالمه ووزن من 57کیلو هست و من میخوام به50کیلو برسم اخه احساس چاقی زیادی میکنم میخواستم ببینم با این روش میتونم به وزن دل خواهم برسم و لطفا نظرتون رو راجب وزنم بگید

سلام قد من 164 هستش و وزن من 57 کیلو احساس چاقی زیادی دارم میخوام به 50 برسم بهم بگین با این روشتون من کم میشم؟؟؟

سلام
من۱۳سالمه و قدم ۱۵۰ است و وزنم ۵۲میخواسم بدونم برای سن من ضرری نداره؟

سلام میگم من فقط کمی شکم دارم وپهلو کمی کمتر بدون رژیم غذایی، فقط به ورزش کردن متوجه بشم شکم وپهلوم آب میشن یااینکه بایداین رژیم غذایی رورعایت بکنم، انصافاً بااین رژیم أصلا افت غذا خوردن میکنم خیلی سخته

بله شما میتونید فقط از ورزش های مخصوص شکم و پهلو استفاده کنید.
البته در کل خوبه که تغذیه تون رو متعادل تر کنید. معمولا به کسانی که شکم و پهلو دارن توصیه میشه کربوهیدرات کمتر و پروتئین بیشتر مصرف کنن.

سلام . دختری هستم 13 سالمه قدم153 وزنم 61 ایا میتونم از این رژیم استفاده کنم؟

سلام خسته نباشید بانو. من مرتضی هستم 16 سالمه قدم 171 وزنم هم 76 الی 77 هستش میخواستم ببینم اگه بخوام وزنم بیاد رو وزن ایده ال یعنی حدودا چیزی که خودم دوست دارم 65 یا کمتر این برنامه خوبه؟ من دوست دارم شیکمم آب شه و میخواستم بدونم چند وقت باید این رو انجام بدم تا شیکمم اب بشه و لاغر تر بشم.
ممنون

سلام من قدم ۱۶۵ است وزنم صدو شش کیلو میخوام وزنم زود بیاد پایین واسه عروسیم اراده خوبی هم در نخوردنه غذا دارم الان یک هفته هست که شروع به رژیم و ورزش کردم میخوام یه رژیمی داشته باشم که وزنمو زود بیاره پایین چیکار کنم لطفآ راهنمایی کنید

سلام بانو ؟ن چهارده سالمه و وزنم 75 و قدم 168 بنظرتون چقدر اضافه وزن دارم و این برنامه برا اب کردنش مناسبه؟

سلام بانو
من محمدم ۱۷ ساله
من برای ورزشم حتما باید لاغر کنم و وزن متناسب من ۸۰ کیلوئه
من استخونام درشته و اسکلت بدنی سنگینی دارم
من شب ها حدود دو و نیم کیلو متر میدوم
سه روز در هفته بعلاوه این شب دویدن هام باشگاه بسکتبال میرم ولی چربی هام اصلا آب نمیشه
من یه رژیمی میخام که در عین سوزوندن چربی ها دچار ضعف بدنی نشم
من قبل بسکتبال ۱۰۵ کیلو بودم که با بسکتبال ۹۸ کیلو شدم سه ماهه اما الان چهار ماهه کلا سه کیلو کم کردم

سلام ببخشید من فقط شکم دارم ولی نه زیاد اما شلوار میپوشم شکمم مشخصه اضآفه قدم 185 وزنمم 83 چی کنم فقط شکمم اب بشه

سلام من 16 سالمه.65 کیلو ام قدم 156 به نظر شما این رژیم برای من خوبه؟؟در ضمن حتما ناشتا باید 2 لیوان آب گرم باشه مثلا آب سرد نمیشه؟؟اگه جواب بدین ممنون میشم

سلام.من قدم177.وزنم82کیلو یه.بنظرتون من این رژیمی بگیرم ک تو یک هفته بتونم3تا5کیلو کم کنم.
رژیم سبزیجات مناسبه بنظرتون؟
ممنون میشم زود جواب بدید

سلام من ابوالفضل هستم وزنم ۷۴کیلو میخاستم ببینم این ژریم لاغری برام مناسبه .ی راهنمایی بکنید ؟

سلام. این رژیم باعث ریزش مو نمیشه!؟ من چند ماه پیش رژیم گرفتم ولی موهام خیلی خیلی کم شدن، دوباره برگشتم به وزن قبلیم. 22 سالمه, قد160 وزن59 میخوام 9 کیلو کم کنم, میترسم دوباره موهام بریزن
و اینکه برای 9 کیلو کاهش چه مدت باید این رژیم رو داشته باشم!؟ عایا ران ها هم سایزشون کمتر میشه یا نه!؟

سلام من قدم۱۸۴ووزنم١۰٨
بنظرتون این رژیم کمکم میکنه؟

سلام من سنم ۱۵ وزن من ۷۵ و قدم ۱۶۲ این رژیم برام مناسبه

سلام من ٢٠سالمه و قدم ١٧٠و وزنم۶٧کیلو.میخواستم ببینم چقد اضافه وزن دارم و با این رژیم میشه ۵یا۶کیلو کم کنم؟

سلام من وزنم ۶۳و قدم۱۶۶هستش میخوام حداقل ۵۷کیلو بشم فکر میکنم این رژیم خیلی سنگینه یعنی انقدر بخوری در روز؟

سلام من ۲۷سالمه وزنم ۷۸کیلو میخوام ۵۰کیلو بشم به نظرتون خوبه این رژیم غذایی برام ؟

سلام مدت زمان این رژیم چقدر هست؟ یک هفته؟

عزیزم من ۱۸ سالمه.قدم ۱۶۰ وزنمم ۶۰ چقدباید کم کنم؟

سلام من٢٣سالمه وزنم٧٩وقدم١٧۰چقد باید کم کنم؟آیا این رژیم برام فایده داره؟

سلام.من یه دختر بیست سالم.وزنم 75 کیلوعه و قدم 168.میشه راهنماییم کنید

سلام من علی هستم 25 سالمه 83 کیلو قدم 168 من باید جند کیلو کم کنم و جه رژیمی بگیرم بهتره

سلام من 13 سالمه قدم 152 و وزنم 60کیلو این رژیم برام آسونه نه؟

سلام بانو جواب منو ندادید من69کیلو هستم البته 67بودم اضافه شدم قدم هم164هستش یعنی میتونم به 60برسم؟؟؟

سلام من ۱۱۶ کیلو هستم قدم ۱۵۸هستش لطفا به من هم رژیم بدید

سلام من هلیا هستم 17 ساله وزنم 48 هستش ولی می خوام بشم40 این برنامه برام خوبه

سلام من فاطمه 26 سالمه 158 سانت قد و 70 کیلو وزن دارم و اقدام به بارداری کردم … قرص های مکمل میخورم … اما هنوز باردار نشدم .میخوام وزن کم کنم به نظرتون میتونم از این رژیم استفاده کنم؟؟ اگر یهو وسطش باردار بشم به نطفه آسیب میرسه؟ کمکم میکنید؟؟

سلام من قدم 169 اس و وزنم 63 می خوام بشم 50 باید چی کار کنم

سلام من ۱۳سالمه و ۷۳ کیلو هستم به نظر شما این رژیم برای من مناسب هستش میخوام ۵۲ بشم

سلام
قبل از هر چیزی باید تشکر کنم از مطالب مفیدتون
یه سوالی هم داشتم این رژیم باید همینطور هر هفته تکرار بشه وتا چقدرباید به رژیم ادامه بدیم تا زمان لاغری یا نه مثلا یه ماه گرفتیم کافیه وباید یه وقفه بندازیم وباز شروع کنیم لطفا اگه ممکنه به ایمیلم جوابو بفرستید ازتون ممنونم بازم متشکرم.

سلام من قدم 175سانتیمتره.سنم 28ساله.وزنم 88کیلو.رفتم پیش متخصص گفتش 11کیلو چربی در شکمت هست.لطفا بهم کمک کنید یک رژیم خوب میخواستم.کمردد هم دارم.ممنون بانو.

سلام من قدم 175.وزنم 88کیلو.سنم 28ساله و مرد هستم.لطفا راهنمایی کنین بهترین رژیم کدام رژیم هست.کمر درد هم دارم.و شکمم 11کیلو چربی داره.لطفا کمکم کنین.ممنون بانو.

سلام من ٣٠سال سن دارم قدم ١۶۴و وزنم ۶۴کیلو قبلا با رژیم دکنر کرمانی به وزن ۵۶رسیدم اما چوم
ن رژیم رو تکرار کردم شروع به چاق شدن کردم الان یکسال که زومبا کار میکنم به صورت جدی من دوست دارم وزن کم کنم ایا این رژیم برای من فایده ایی داره

سلام به جای دو عدد دلمه یا کوفته میشه جایگزین دیگه ای پیشنهاد کنید؟

سلام
من هنوز رژیم رو شروع نکردم بانو من از رژیم کالری شمار استفاده کردم وزن اولم 95 کیلو بو قدم 161و سن 33
الان بعداز 9 ماه 10 کیلو لاغرکردم بدون ورزش
الان باشگاه میرم 83 کیلو شدم بازم وزنم بالاس وباید لاغرشم چون میخوام بارداربشم
امیدوارم سه ماه دیگه که به سایتتون میام 73شده باشم
بازم از ساییتتون ممنون وکمی بهم انرژی بدین
باسپااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

ی سوال دیگه هم داشتم وزن اصلی بدون درنظرگرفتن لباس گرفته میشه؟

سلام من سنم ۲۵هس قدم ۱۷۱و وزنم هست ۷۵با این رژیم میتونم لاغربشم؟

سلام میشه بعضی چیزارو جایگزین یا حذف کرد؟ مثلاً قند و شکر نخورد به جاش عسل بخوریم؟ یا به جای دلمه ٣ تا قاشق خورش بخوریم؟ من قدم ١۶٨ وزنم به خاطر زایمان شده ٨٢ چند ماه باید رژیم بگیرم به ۶٨ برسم؟

سلام ببخشید اگر میشه بعضی نکته های رژیم رو جایگزین کرد یا انجام نداد؟ مثلا به جای دلمه خورش باشه یا میان وعده صبح رو فقط میوه بخوریم یا صبحانه گردو یک عدد بخوریم در عوض شکر نه؟

سلام بانو من ۱۴ یالمه ۸۵ کیلو هستم قدم ۱۷۱ این رژیم میتونه کمکی بکنه بهم لطفا جواب بدهید ممنون

سلام من 35 سالمه وزنم بعد زایمان الان شده 56 میخوام دوباره به 50 برسم ایا این رژیم خوبه و اینکه بهدش ثابت میمونم؟چه مدت باید بگیرم؟

سلام بانو جان ببخشید من میخوام تقریبا تو یه ماه یا کمتر وزن کم کنم الان قد من 161 و وزنمم 68 هستش، میخواستم بدونم از کدوم رژیم استفاده کنم بهتره؟ یا میشه یه دوره از این رژیم و دو یا سه دوره از رژیمای دیگتون استفاده کرد؟ پشت سر هم؟ کمکم کنید لطفا

سلام من 57 کیلو هستم میخوام هر چه زودتر به 47 برسم بنظرتون در عرض یک ماه مى تونم با رعایت این برنامه تون برسم

سلام من 18 سالمه و قدمم ۱۶۳ هست و وزنمم
من میتونم از این رژیم استفاده کنم ….میشه بگید طی چه مدت میتونم حداقل ۸ کیلو وزنمو کم کنم.

سلام بانوی گرامی.من ۲۰سالمه و ۷۲کیلوام.با قد ۱۵۵.میتونم از این رژیم استفاده کنم؟برای کنکور میخونم و بخاطر همین میگم شاید سخت باشه.

سلام من 13 سالمه 162 قدم هست 60 کیلو هم وزن هم میخوام 50 بشم این رژیم خوبه یا یک رژیم دیگه معرفی میکنید؟

با سلام
من محمد علیزاده هستم از شهرستان بهبهان، 94 کیلو بودم با قد 184 . بعد از سه ماه استفاده از این رژیم رسیدم به 81 کیلو، خیلی خوشحالم، بیشتر از وطنم بخاطر اعتماد بنفس و اراده ام خوشحالم، و این نکته رو هم بگم که این وزن رو دآرم درحالیکه فرصت نکردم ورزش های رژیم رو انجام بدم، این مقدار کاهش وزن رو بدون ورزش بدست آوردم، مطمئنا شما ورزش ها رو هم انجام بدید جواب بهتر می گیرید، موفق باشید، با تشکر از مسئولین سایت

ببخشیدمن ۱۶سالمه و۶۵کیلوام میتونم باکمک این رژیم لاغربشم

سلام. دستور خوبی به نظر میاد. من فردا که جمعه ست میرم وسایل لازم رو تهیه میکنم تا از شنبه طبق این برنامه رژیمم رو شروع کنم، قد 165 وزن 95. تازه فرزندم رو از شیر گرفتم و مشکل کم کاری تیروئید هم دارم. امیدوارم بتونم موفق بشم . حتما بهتون خبر میدم ?

تشکر میکنم از برنامه های خوب و عالی شما
مستدام باشید

سلام قد من 163 ولی وزنم 70 کیلو است و 20 سال سن دارم

با سلام ..
من 13 سالمه با وزن 54 و قد 154 سوالی که دارم اینه که این رژیم در قد من تاثیر داره یا خیر ؟

هورااا من 97بودم تو سه ماه یه هفته شدم84،13کیلو کم کردم هورااااااااا وزن هدفم77شم تا دیماه به وزنم میرسک ورزشم بعضی وقتا پیاده روی وبدنسازی

سلام من 17سالمه 58کیلو وزن دارم میخوام لاغر بشم یکمم شکمم بزرگه میخوام صاف بشه

سلام من 17سالمه110 کیلو بودم و الان در 20روز 5 کیلو وزن کم کردم به نظر شما خوبه

سلام عزیزم
من 18 سالمه قدم 160 و وزنم 58
این رژیم خوبه که به وزنی که میخوام برسم
میخوام حداقل به 50 برسم

سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۴ وزنمم ۶۹ خیلی چاقم به نظرتون با این رژیم خوب میشم

سلام خسته نباشید،زهرا هستم ،قدم 158،وزنم65،قصد بارداری دارم ،قصد دارم 8کیلو لاغر کنم در عرض 2 هفته ، آیا رژیم شماره 1 مناسب هست؟ لطفا راهنمایی کنید، با تشکر فراوان.

سلام .من ۲۷ سالمه.مدتیه ک یکم تُپُل شدم. فقط با شکم و پهلوم مشکل دارم.این رژیم لاغری برای اب کردنش موثر هست ؟؟میخوام فقط چربی پهلوهام و شکمم اب بشه.

سلام.من امروز میخوام شروع کنم.برام دعا کنید ک اراده داشته باشم

سلام. من 25 سالمه.قد 162 – وزنم 82… چندباری رژیم گرفتم و تو ماه اول معمولا 3 کیلو کم میکنم ولی متاسفانه بعدش ولع خوردن ولم نمیکنه و دوباره همون آش و همون کاسه…نمیدونم چکار کنم.. اراده ضعیفی دارم

سلام به همگی
من این رژیم رو امتحان کردم و واقعا موثر بود .من 76بودم به 69 رسیدم تقریبا یک ماه ونیم طول کشید با اینکه تیروئید کم کار دارم ولی رو من اثر کرد البته در کنارش قرصم مصرف کردم اما واقعا عالیه فقط کمی صبر میخواد با این رژیم من اصلا احساس گرسنگی نمی‌کردم تازه بعضی وقتا به زور میخوردم میان وعده هارو.
الان میخوام به 55برسم با قد160 ،من برای شما آرزوی موفقیت میکنم و شما هم واسه من و تشکر فراوان از بانوی عزیز

سلام من مجیدم من 8کیلو کم.کردم تو دوماه 97بودم شدم89 باید کم کنم باز لباسم گشاد شده شلوارم خوشحالم رژیم دارم پیادع روی روزی 30یا40دقیقه امیدوارم همه لاغر کنن

سلام من میخوام از فردا این رژیمو بگیرم و قصد دارم در کنارش هر روز ورزش کنم نتیجه گرفتم خبر میدم.وزنم الان74هست قدم160.

با این برنامه غذایی توی 2 ماه 8 کیلو کم کردی؟

همین رژیم رو گرفتین

با این رژیم تونستی 8 کیلو کم کنی؟

سلام بجای چایی چیزی رو میشه جایگزین کرد
من اصلا چایی نمیتونم بخورم
برای ماه رمضون چطور رژیم رو اجرا کنیم؟؟

سلام من 20 سالمه قدم 155 و وزنم 58 کیلو میخوام برسم به 49 کیلو بنظرتون این رژیم برام مناسبه و پیش مشاور تغذیه هم لازمه برم؟؟
ممنون

عاطفه جان از نظر شاخص توده بدنی شما نرمالی نیاز به رژیم نداری.

سلام خسته نباشید من 86 کیلو هستم قدم 168با این روشی ک گفتین میتونم لاغرشم???
باشگاه هم میرم?

سلام خسته نباشین من ۱۵ سالمه ۱۷۵ قد و ۷۸ کیلو وزن میخواستم تو عرض سه ماه ۸ کیلو کم کنم ایا این رژیم برام خوبه و یه سوال دیگه ایا میشه چای روز از رژیم حذف کرد و اگر میشه چیزی جاش میتوان جایگزین کرد؟

سلام عجب رژیمیه من ۷۳ بودم با قد ۱۷۰ آلان شدم ۶۵۴۰۰.
ولی نمیدونم چرا دیگه کم نمیکنم یعنی تقریبا روزی ۵۰گرم چه کنم دوباره شروع به کم کردن کنم

سلام این رژیم فقط یک هفتس؟
یا ادامه هم داره؟

میشه بدونم تو ماه رمضون چجوریه رژیم

سلام وقت بخیر من هجده سالمه کاراته کار میکنم..مدتی به خاطر کنکور باشگاه نرفتم حدود هشت کیلو اضاف کردم و میخوام تو مدت یک ماه اینا رو کم کنم امکان پذیر هست!؟
قد من182
وزنم هم هشتاد شش کیلو

گل بانو جان خسته نباشین ?میخواسم بدونم اگه ساعتایی که گفتین رعایت نشه بازدهی رژیم از بین میره؟چون من واسه کنکور میخونم بعضی وقتا با خاطر حساسیت مطلب اون ساعت نمیرم چیزی بردارم که بخورم ولی بعدش احساس گشنگی مینمایم?قدم١۵۵ و وزنم ۵٨ وزن ایده آلم ۴۵

سلام من٢۴سالمه با وزن٧٢ و قد١٧٠ دلم میخواد به۶۵کیلو برسم با این رژیم میشه؟البته بگم سوخت سازبدنم پایینه و استخون بندی درشتی دارم

اره خوبه

سلام
من ١۵ سالمه ١٠۴-۵ کیلوام قدم ١٧۴
با این رژیم آب میشم بانو؟

سلام عزیزم. به نظم از متخصص مشوت بگیری خیلی بهتره چون حداقل 25 کیلو اضافه وزن داری و با این رژیم ها نمیشه همشو کم کرد و در ضمن در سن رشد هم هستی

کاری از دستشون بر نمیاد بابا تو ۱۵ سال داری اینمه وزن داری واسه دو سال دیگه گودزیلا میشی نظرم اینه که شبو روز فقط قهوه بخور خخخخخخخ

ببخشید من 15سالمە 72کیلو هستم چە کار کنم

سلام من ۱۲ سالمه قدم ۱۶۰ و وزنم ۶۰
به نظرتون با این رژیم میتوانم به وزن دلخواهم بریم

بانو گفته بودی وزن قبلیت بگو من97کیلو بودم تو دوماه 6/5کم کردم بنظرتون خوبه

سلام من دچار ناراحتی معده هستم ایا خوردن ابلیموه ناشتا خطرناک نیست؟میشود چیزی جایگزینش کنم ؟

سلام هانیه جان. شما برای گرفتن رژیم حتما با پزشک و یا متخصص تغذیه مشورت کن.

سلام بانو
ببخشید رژیم غذایی میتونید برام بنوسید با توجه با وزنم و قدم
۱۵ سالمه
قدم ۱۶۷
دور شکم ۱۰۰
۸۰ کیلو هستم
رژیم سخت میخوام

سلام وقتتون بخیر چ چیزی میشه جایگزین پیتزا کرد؟

میتونید روی دو اسلایس نون تست مواد دلخواه مثل گوشت چرخکرده، قارچ یا کالباس و پنیر پیتزا بریزید و توی تابه (چرب شده با چند قطره روغن) حرارت بدید یا داخل فر بگذارید.

سلام من با سه روز درهفته باشگاه رفتن وشام هم فقط میوه میخورم ناهارهم سعی میکنم ابپز بخورم 7کیلو لاغر کردم

سلام بانو من 23سالمه قدم164وزنمم 94از چاقی و اضافه وزنم خیلی حالم بده یعنی با این رژیمی که گذاشتین میتونم وزنمرو کم کنم؟ البته بگم که نمیخوام خیلی لاغر بشم،اگه جواب بدین ممنون میشم
باسپاس

سلام عزیزم این رژیم به خیلی از افراد کمک کرده. می تونی یکبار امتحان کنی.

سلام.
من ۱۴ سالمه.۱۶۸ سانتی متر قدمه و ۸۵ کیلوهم وزن دارم.با این رژیم میتونم وزن خودم رو متعادل کنم؟چقدر طول میکشه.

سلام ببخشید من 65 کیلو هستم میخواهم بشم 45 کلیو ایا باید رژیم میشه

خانوم محترم شما میتونید با این ورزشو روزانه پیاده روی خودتونو لاغر کنید

سلام برنامه لاغری باید بلن مدت باشه و اروم اروم،وحتما درکنارش ورزش کنید که نتیجه بهتری بگیرید

سلام من وزنم ۸۹ کیلو و قدم ۱۵۵ سنم ۳۹ با این وزن بالا چند ماه بگیرم این رژیم رو جواب میده به نظررشما

سلام من 14 سالمه و وزنمم75 ک و قدمم 167 ایا این رژیم برای من مناسبه ؟

سلام عزیزم. حتما تحت نظر مشاور و یا متخصص تغذیه رژیم بگیر.

سلام ببخشید میخواستم بدونم بدون رژیم هم میشه لاغر شد و فقط کم بخوری و زیاد ورزش کنی

سلام من 17سالمه قد172یا173دقیق نمیدونم من رژیم گرفتم درعرض دوماه نیم 6کیلو نیم کم کردم بنظرتون خوب کم کردم یان باتشکر.

مجیدجان تبریک میگم بهت! این روند خیلی هم خوبه! وزن اولیه ت رو هم اگر دوست داشتی بگو.

به نظر من علاوه بر رژیم غذایی در لاغری باید رژیم رفتاری هم داشته باشیم. یعنی یه سری ورزش خاص به همراه برنامه غذایی خیلی تاثیر رو بیشتر میکنه.

بله محمد جان کاملا درسته 🙂

سلام من 12 سالمه قدم 147 و زنم 65 کیلو است به نظر شما چند کیلو اضافه وزن دارم؟؟؟ ایا این رژیم جوابگو هست؟

سلام لیلا جان این رژیم برای سن شما مناسب نیست پیشنهاد میکنم تحت نظر پزشک رژیم بگیرید.

سلام من ۱۸سالمه قدم۱۷۴وزنم۹۸تو یک ماه شدم ۹۳،واسه من عالی بوده تا آخرشم میرم ک بشم۶۷?

وزنت باید متناسب با قدت باشه مثلا من قدم 177باید 77کیلو باشم

سلام.برای آقایون وزن باید متناسب قد باشه مثلا قد180باید80تا85باشه اما برای خانمها این درست نیست خانمی که قدش170وزنش باید60تا63کیلو باشه که اندامش متناسب باشه.

وزن شما در این سن حداقل باید بین 40تا45باشد

سلام سوالی داشتم میتوانم به همراه یه تیکه مرغ یا ماهی هویج یا سیبزمینی پخته هم داشته باشم !?

سلام مهرنوش جان، هویج بله اما سیب زمینی نه

سلام من ورزشکار نیمه حرفه ایم قدم 1.68. زنم 67 باید برسم به 62 رژیم شما کارسازه واسم؟

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم خواب ظهر و کم تحرکى تأثیر منفى روى رژیم غذایی دارد؟

سلام ، سلامت باشید. میزان کالری که شما در خواب مبسوزونید و هنگامی که نشستین در یک مدت ثابت خیلی باهم تفاوتی نداره.

سلام.من اسمم بارانه ۲۵سالمه و قدم۱۶۵ وزنمم ۷۴کیلو…مبخواستم بپرسم با این رژیم میتونم وزن کم کنم.

سلام میشه بدونم با این رژیم و روزی ٢٠-٢۵دیقه پیاده روی چقدر میشه کم کرد؟و رژیم توی ماه رمضان چجوری میشه چطوری بخوریم وعده ها رو؟

ورزش ۳ روز در هفته دوندگی….خیلی راه میرم

سلام و درود

من با نظر متخصص تغذیه حدود 9 کیلو وزن کم کردم .متاسفانه رژیمهای آخر بسیار سخت بود ولی در آخرین هفته من حتی یک کیلو
اضافه شدم .آیا اگر من رژیم شما را ادامه دهم باعث اضافه وزن من نمی شود؟! سپاس

سلام الهه جان. این رژیم ها رو من ننوشتم. معمولا هم به همه توصیه میکنم برای لاغر شدن اصولی حتما با متخصص مشورت کنن. شما هم راهی رو که با متخصص رفتی ادامه بده.

من و دوستم یبار رژیم گرفتیم کلی وزن کم کردیم روغن کلا حذف و همه چی آبپز برنج و ماکارونی و تنقلات هم حذف ورزش هم نکردیم اکثرا هم انواع سالاد متنوع درست میکردیم خیلی خوب بود مثلا کاهو خیار گوجه و..رو درشت خرد میکردیم و سس ش هم ماست و آبلیمو بود و نمک فلفل و نعناع

الهه جان بدن بعد از یه مدتی به رژیم عادت میکنه و دیگه کالری نمیسوزونی. این مدت شاید خیلی کوتاه باشه مثلا بعد از یه ماه دیگه لاغر نمیشی. اینجاس که باید یا یه رژیم شوک بگیری یا رویه رژیمتو عوض کنی. بدن هوشمنده و باید مرتب گولش بزنی

سلام حامد جان . من همیشه توصیه میکنم که برای کاهش وزن اصولی از متخصصین کمک بگیرید. ورزش در همه حال برای بدن مفید هست.

رژیم بسیار خوبی ممنون از رزیم خوبتون این رژیم بر روی من تاثیر گذاشت

سلام. وب گیاهخوارهستم و برعکس تصورات مردم مشکل اضافه وزن دارم چون به عنوان گیاهخوار در ایران مواد غذایی مفیدی نداریم. اگر بتونید رژیم غذایی معرفی کنید که برای گیاهخواران هم مفید باشه خیلی عالی میشه. مرسی

سلام بهروز جان، حتما رژیمی هم برای گیاهخواران در نظر میگیریم.

سلام عزیزم ببخشید من یه دخترم قدم 172 وزنم 70 میخواهد وزنم به 58 برسونم به نظرتون 58 برای من کافی یا باید بیشتر لاغر کنم

سلام عزیزم از طریق irancook.ir/bmi میتونید محاسبه کنید.

سنگ بزرگ علامت نزدنه
شما اول باید بر مبنای ۵کیلو درماه برنامه ریزی کنید و پیش برین اینکه از اول یه وزن حداقل را تعیین کنید و جلو برید به بن بست میخورید

ببخشید میشه به جای ابلیمو با اب گرم از یک لیوان چای سبز استفاده کنیم

سلام حسین جان. نه متاسفانه

سلام نمیشه…ولی اضافه کردن چای سبز به رژیم لاغری خیلی خوبه و باعث کاهش وزن میشه

سلام من 15سالمه قدم 165وزنمم 69 میخواستم بدونم چقدر اضافه وزن دارم ؟

سلام عزیزم از طریق irancook.ir/bmi میتونید محاسبه کنید.

4کیلو اضافه وزن دارید شما

سلام من ۱۴سالمع و میخام حداقل ۴کیلو وزن کم کنم و تحرکم هم خیلی خوبع ب نظرتون من تو چ مدتی میتونم این مقدارو کم کنم؟

ممنون

سلام من 16 سالمه قدم 176 وزنم 79 به نظرتون اضافه وزن دارم؟

سلام عزیزم از طریق irancook.ir/bmi میتونید محاسبه کنید.

سلام
من امروز با این سایت آشنا شدم
تقریبا 10 کیلو اضافه وزن دارم…میخوام این رژیم رو به امید خدا از فردا شروع کنم…حتما بعداز دوهفته وزنم رو اینجا اعلام میکنم که چند شده
قد 159
وزن فعلی م 70
دوست دارم به 60 برسم

سلام من 11 سالمه قدم 146 و وزنم 46 کیلو لطفا بگید چی کار کنم 35 کیلو بشوم؟

سلالم عزیزم ورزش تو سن خیلی بهتر از رژیمه. وزنت هم کاملا نرماله

به خدا وزنت عالیه 35 بشی دیگه هیچ چی برات نمیمونه

سلام . این خیلی خوردن داره تو مثلا تو صبحانه مربا داره پنیر داره ولی در حال که دکتر بهم فقط پنیر با گردو گفته یعنی این کم میکنه .؟چون میخوام این رژیم رو بگیرم .ممنون ازتوت

سلام من 14سالمه قدم165 وزنم60 این رژیم برام مناسبه؟

سلام عزیزم شما وزنت کاملا نرماله

خیلی خوب بود

سلام من 15سالمه و وزنم69کیلو هست و قدم هم 183هست به نظرتون اضافه وزن دار یا نه؟؟؟

سلام علیرضا جان. وزنت کاملا نرماله

سلام خسته نباشید.خیلی ممنون ازت آدمین جان به خاطر این مطلبت.17 سالمه و 175 قدمه.من اول 94 کیلو بودم با این رژیم و یک ورزش مناسب طی سه ماه به 78 کیلو رسیدم.داداشای گلم که میخوان این رژیم رو بگیرن حتما این ورزشی رو کم میگم هم انجام بدید.منهر روزصبحا ساعت شیش تا هشت میرفتم دویدن و روزای زوج میرفتم باشگاه.حالا روزایی کن میرید باشگاه طبق این برنامه که میگم کار کنید.شنبه ها سینه و شکم کار کنید.دوشنبه ها جلوبازو و شکم کار کنید و چهار شنبه ها پا و پشت بازو و شکم کار کنید.خدایی یکم سخته ولی ارزشش داره.اراده کنید میتونید.ایشاالله که موفق باشید.بازم ازت ممنونم ادمین

خواهش میکنم صادق جان همیشه موفق و سلامت باشی!

منظور از نصف پیتزا نصف یک پیتزای کامله یا نصف یک اسلایس پیتزا؟

منظور نصف یک پیترا کامل هست.

بنظرم یکم ورزش قدرتی کردن با این رژیم سلامتی بیشتری رو به ارمغان میاره

دوستای عزیزم چون خیلی سوال داشتید میگم خدمتتون که این رژیم یه رژیم کلی هستش و خیلی از مشاورین و متخصصین تغذیه این برنامه رو توصیه نمیکنند. در سنین پاینتر از 18 سال هم بهتره که رژیم تحت نظر متخصص تغذیه باشه تا خدایی نکرده سوء تغذیه و یا مشکل دیگه ای پیش نیاد.

سلام من 13 سالمه قدم 144 وزنم 66 ایا این رژیم برای من مناسب هست یا نه؟؟ممنون میشم جواب بدین مرسی

من سیزده سالمه و قدم 158 هستش این رژیم برای من مناسبه؟

62 کیلو هم هستم

سلام ۱۵سالمه قد۱۷۶ دارم و وزنم ۷۳ کیلو میخوام لاغر بشم این رژیم برام مناسبه و من چقدر میتونم لاغر بشم
شما چ ورزشی رو برای لاغری پیشنهاد میدین

سلام ببخشید میخواستم بدونم من قدم 170 و وزنم 84 هست جه وزنی ایده ال هست برای من؟ واینکه ایا عوض میکنین برنامه رزیمو یانه؟ ممنونم
پ

سلام من تقریبا سعی میکنم هر روز 5تا بادام و 5تا پسته بخورم برای خواصشون آیا میتونم اینارو همراه رژیمم بخورم؟؟؟؟

آجیل جز غذاهای ممنوعه هستش 🙂

سلام خسته نباشین خیلی از دکترای تغذیه میگن آجیل خام حتما بخورید و مقدارش آزاده

با سلام من 22 سالمه و قدم 172.5 وزنم 61/300 هست یک روز درمیون دو ساعت ورزش میکنم(یک ساعت اول رو دوچرخه و تردمیل. یک ساعت دوم پیلاتس)
پهلوها پشت ران و شکمم رو میخوام لاغر کنم . آیا میتونم از این رژیم استفاده کنم؟ این رژیم برای همه مناسبه؟

سلام خوب هستین من ایروبیک میرم و شنا هم میرم ۱۸ سالمه و ۸۸ کیلو وزن دارم قدم ۱۷۰ بنظرتون واقعا کم میکنم

ببخشید می خواستن بدونم ابلیمو اونم ناشتا معدرو اذیت نمی کنه؟؟

نه اتفاقا به سم زدایی بدن کمک میکنه. اگر رفلاکس دارید یا مشکل معده اون فق میکنه.

سلام من 99کیلو هستم قد170هستم این رژیم برام خوبه من.تروئید کم کار دارم.چیکار کنم کمک کنید

سلام حتما با متخصص مشورت کنید.

این رژیم بی ضرره؟

سحر جان مقالات زیادی در مورد ضرر و زیان این رژیم نوشته شده اما به نظر من بدترین ضرری که میزنه ریزش مو و ضعف اعصابه. اما معمولا افرادی که قدرت بدنی بالایی دارن این رژیم براشون ضرر خاصی نداره.

سلام به امید خدا شروع کردم وزنم نودوپنج قدم صدوهفتادو هشت.یاعلی

عالی

بسیار خوب و جذاب

سلام خسته نباشید.
من 18سالمه و قدم 166 هست.
وزنم75کیلو هست .
بااین رژیم میتونم وزن کم کنم یا نه.
چه ورزشی انجام دهم

سلام محمد جان. وزن مطلوب شما بر اساس شاخص توده بدنی باید از 69 کمتر باشه تا اضافه وزن نداشته باشید. اما به استخوان بندی هم مربوط میشه. من پزشک نیستم اما بهتره که با ورزش و یکم اصلاح تغذیه ای وزنتونو بیارید پایین! موفق باشی!

سلام من خودم تقریبا همچین رزیمی داشتم و طی 6 ماه 21 کیلو وزن کم کردم ولی غذاهاش هر 2هفته کمی تغییر می کرد مثلا من قورمه سبزی قیمه اب گوشت داشتم وپیتزا و همبرگر اسنکم داشت ولی به میزان کم و خیلی هم راضی بودم به اراده آدم بستگی داره

سلام خسته نباشد من ۱۶ سالمه قدم۱۵۵و وزنم ۵۴ کیلو هست با به نظر شما من اضافه وزن دارم

معصومه جان شما کاملا نرمال هستی نیاز به رژیم نداری!http://irancook.ir/bmi/

وای دقیقا مثل من!!

سلام من 12 ساله ام. قدم 150و وزنم52. به نظرتون این رژیمو بگیرم؟
ممنون از سایت خوبتون عالیه

سلام عزیزم. شما در سن رشد هستی و اگر اضافه وزن داشته باشی که نداری! باید تحت نظر پزشک رژیم بگیری!

وزنت دو کیلو کم بشه ایده عاله

سلام من 17 سالمه ، قدم 180 و وزنم 95 کیلو
اگه این رژیمو همراه با ورزش روزانه امتحان کنم مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟

اصلا این رژیم اصولی هست و یک متخصص اونو نوشته یا …؟؟؟

سلام. رژیم با ورزش مطمئنا بهتر جواب میده. رژیم هایی که مختصصین تغذیه میدن معمولا اصولی تر هست و اینها رژیم کلیه.

سلام من ١۵سالمه قدم١٧٧وزنم١٠٢کیلوگرم

اگر این رژیم رو بگیرم تقریباًچند کیلو تو هفته کم میکنم

سلام. مطلب رو کامل بخونید نوشته 1 تا 3 کیلو در هفته.

با سلام وخسته تباشید من 16 سالمه وزنم حدود 94 کیلو وقدم 174 هستش.
میخاستم بپرسم شما در کنار این رژیم غذایی چه ورزش یا نرمشی رو پیشنهاد میکنید تا سریعتر لاغر کنم؟
سوال بعدیم اینه که آیا میشه اصلا چای یا قهوه مصرف نکرد واز رژیم حذفشون کنم؟آخه اصلا چایی خور نیستم

سلام عزیزم. سلامت باشید. ورزش به هر نوعی خوب هست. اگر چای و قهوه هم دوست ندارید نخورید فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد.

سلام من 13 سالمه قدم 163 و وزنم هم 52 ایا نیاز به رژیم دارم یا نه یا معمولی هستم ممنون از اطلاعات خوبتون لطفا جواب بدبن

سلام عزیزم شما نیاز به رژیم چاقی داری که باید از متخصص تغذیه دریافت کنی! وزن نرمال برای شما بین 56 تا66 کیلو گرمه!

سلام وقت بخیر
بنده 24 سالمه
قدم 178 و وزنم 86
چقدر باید وزن کنم؟
و چه توصیه هایی دارین؟
ممنون

سلام رضای عزیز. وزن ایده آل برای قدتون رو میتونید در این قسمت محاسبه کنید. http://irancook.ir/bmi/ . من متخصص نیستم ولی چندتا رزیم در سایت هست میتونید استفاده کنید و نتیجه شو با ما و بقیه دوستان در میون بذارید! موفق باشید!

سلام من قدم ۱۸۵ وزنم ۹۸بهترین روش برا کم کردن وزنم چیه هرچقدر خوراکمو کم کنم باز بدتر میشه هر روز وزنم بیشتر میشه

ممنون میشم جوابشو برام ایمیل کنید یه دنیا تشکر

سلام سجاد عزیز. شما باید حتما با متخصص تغذیه مشورت کنی!

شاید کم کاری تیرویی دارین. به دکتر داخلی مراجعه کنید و آزمایش تیرویید بدید.

سلام خسته نباشید. ببخشید این غذاهای آزاد رژیمی رو در هر زمانی در طول روز میشه مصرف کرد یا نه باید توی همون برنامه مصرف بشه؟

سلام سلامت باشید. میتونید مصرف کنید همیشه.

سلام ببخشید یعنی وزن ۶۰ برای یک دختر چهارده ساله خیلی زیاده

سلام عزیزم. دست کم بستگی به قد و یه سری فاکتورهای دیگه داره

سلام من 14 سالمه و قدم 166 و وزنم هم 60 کیلوعه میخواستم بدونم چقدر اضافه وزن دلرم

سلام مهشید جان
BMI شما نرماله. هیچ اضافه وزنی نداری.

سلام من 15 سالمه قدم 180 وزنم 90
سوالم اینه که این رژیم مناسبه برای من یا نه ؟
وزن مناسبم چقدر باید باشه؟

عزیزم شما میتونید وزن مناسبتون رو از http://www.irancook.ir/bmi حساب کنی. ترجیحا با این سن و سال تحت نظر مشاور تغذیه رژیم بگیرید.

من18سالمه 67 کیلو هستم میخواستم بدنم خشک کنم این برنامه برای خشک کردن خوبه؟

سلام. منظورتون از خشک کردن چی هست؟

سلام خسته نباشید،من ۱۷سالمه،قدم ۱۸۰،وزنمم ۶۹.
میخواستم ببینم اگه این رژیمو بگیرم میتونم لاغر کنم؟؟
مرسی:-)

سلام مهدی جان. شما محدوده وزنیت کاملا نرماله چرا میخوای رژیم بگیری!

آخه من یبار رژیم گرفتم لاغر کردم،حالا نمیدونم پوستم شل شده یا هنوزم چاقم،میخواستم این رژیما بگیرم بازم لاغر کنم.

موفق باشی مهدی عزیز!

مرسی

خواهش میکنم!

سلام من ۱۴سالمه وزنم ۶۰خیلی بخاطر وزنم ناراحتم چه کاری باید انجام هم.تورو خدا کمکم کنید.

سلام مریم جان. شما حتما تحت نظر متخصص تغذیه رژیمتو شروع کن!

سلام عزیزم شما برای رژیم گرفتن یا کنترل وزن حتما باید با مشاور تغذیه مشورت کنی!

منظور تون از یک تکه متوسط مربع یا غیره چقد یا چند گرم?
من لوبیا قرمز دوست ندارم میتونم چیتی بخورم جاش یا نه ?

ایرادی نداره

سلام نیلوفر جان
من آرزو هستم و میخوام رژیم رو شروع کنم قرص هرمونی (ضدبارداری) مصرف میکنم و تیروئید کم کار دارم وسوالم آینه که این رژیم تو منم مثل بقیه میتونه تأثیر گذار باشه یا نه?
بعد از یک ماه رژیم باید همینو ادامه بدم و یا نه توقف کنم و دوباره شروع چون ممکنه بدم عادت کنه واگر توقف چقد?
لطفا جوابگو بده

سلام عزیزم.راستش اطلاعات پزشکی ندارم اما برای کسانی که قرص مصرف می کنند خیلی بهتره که با تجویز پزشک رژیم بگیرند.

سلام ، ببخشید من فقط ۳کیلو اضافه وزن دارم
میخواستم بپرسم ،اگر مثلا شام رو حذف کنم یا اینکه مقدار غذاهارو کمتر کنم
لطمعه ای که وارد نمیشه؟ …فکر کنم بهتر هم باشه. مثلا سیب زمینی رو حذف کنم

سلام عزیزم. خب اگر رژیم رو تغییر بدی یه چیز دیگه میشه! دیگه بستگی به خودت داره!

سلام این رژیم چند کیلو لاغر میکنه من بیست سالمه وزنم۶۵قدم۱۶۵

سلام. روند کاهش وزن در افراد مختلف متفاوته

ممنون ،حداقل وحداکثرش چقدره ؟اصلن امکانش هست در یک ماه اصلا کاهش وزن نداشته باشیم؟

خواهش می کنم. هفته ای 1 تا 3 کیلوگرم بسته به اضافه وزنتون کم میکنید.

سلام ببخشید من ١۴ سالمه وزنم ٨٠ و قدم ١۶٨ هست . این رژیم براى سن من مشکلى نداره ؟

سلام عزیزم بهتره شما تو این سن حتما با مشورت پزشک رژیم بگیری!

سلام.من ازرهفته آینده نیخوام این رژیمو شروع کنم. ولی میخوام روی تردمیل هم بروم پیاده روی. بنظرتون چه مدت روی تردمیل بروم ؟ بیست دقیقه یا یوساعت؟

سلام ، امکانش هست تو برنامه میان وعده هارو حذف کنم ؟ یا اختلال ایجاد میشه تو کاهش وزن ؟ مرسی …

سلام بهتر هستش که وعده ای رو حذف نکنید تا روند کاهش وزن بهتر باشه.

سلام خانم
اول تشکر میکنم از برنامه عالی رژیم .و دوم یه سوال داشتم اگر یک روز ناپرهیزی کردیم میتونم رژِیم رو ادامه بدهیم یا خیر؟

سلام عزیزم. این رژیم خیلی سخت نیست فکر نمیکنم 1 روز تاثیر داشته باشه به شرطی که جبران روزاهای رژیم رو نکرده باشه:)

سلام من دختری هستم که قدم 170 و وزنم 65 دوست دارم به وزن ایده آل 54 برسم ممنون میشم کمکم کنید ،؟؟؟؟؟؟
در شرف ازدواج هستم دوست دارم سری تر لاغر بشم …

سلام عزیزم، چه کمکی میتونم بکنم؟

سلام دوست عزیز..امکانش هست که جایگرزن برای پبتزاو غذاهای سنگین هم داشته باشید…

سلام. پیتزارو یا خونگی درست کنید و یا با موادی که در دسترس دارید برای خودتون چیزی شبیه به اون درست کنید و بخورید. خیلی هم سالم تره. مثلا با نون پیتا یا تافتون و مایه ماکارونی و یکم پنیر پیتزا برای خودتون پیتزا درست کنید.

آقا شما صبحانه رو کامل بخور نهارو پنج قاشق بخور شامم ماست بخور تموم

سلام خانمی 28ساله هستم قدم 170 و وزنم 63کیلو میخوام ده کیلو وزن کم کنم و به وزن قبل از بارداری ام. برسم ؛میخواستم بدونم. کدوم رژیم رو بگیرم بهتره؟؟

سلام عزیزم. شما اضافه وزن نداری و کاملا نرمال هستی. با پزشک مشورت کنی و رژیم بگیری خیلی بهتر هستش 🙂

سلام به همه شما دوستای خوبم. از اینکه همیشه مارو حمایت می کنید بسیار ممنونم. یک نکته رو میخواستم بگم اینکه رژیم های منتشر شده در سایت از منابع معتبر نوشته شده اما گرفتن این رژیم ها بستگی به شرایط سلامتی جسمانی یا فیزیکی هر فرد داره. تمام توضیحات لازم در متن رژیم نوشته شده و نیاز به توضیح بیشتر نیست. برای پیدا کردن جواب سوالات تخصصی و یا پزشکی حتما با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید.

از لطف همه شما ممنونم:)

سلام من بااین رژیم از سی دی94تاالان 14کیلو لاغرشدم 71/200گرم بودم الان 57کیلوام

چقد خوب پروانه جان موفق باشید:)

سلام پروانه جون
میشه بیشتر توضیح بدید
ریزش مو نداشتید

سلام
دوستان این رژیم خوبی هست من پارسال انجام دادم هفته ای دو کیلو وزنم کم شد، و اصلا بهتون فشار نمیاد اصلا احساس گرسنگی نمیکنید، فقط اگه طبق برنامه عمل کنید .و تشکر میکنم از دوستانی که در این سایت مطالب خوب میگذارند.
موفق باشید

سلام لاله جان. ممنون از لطف شما. همیشه موفق و سربلند باشید 🙂

ممنون از رژیم خوبتون

دوباره اضافه نکردی؟یعنی وزنت ثابت موند؟

سلام من ۲۷ سالمه قدم ۱۶۷
وزنم ۷۷ تیرویید کم کار دارم این رژیم مناسب من هست یانه؟

ببخشید میزان وعدهها خیلی زیاده ممکنه من وقت نکنم همه را انجام دهم اشکالی نداره چون من ازصبح تا شب چای وقهوه مصرف میکنم ویک وعده عصر غذا میخورم چون وقت نمیکنم ؟؟؟

راستش میان وعده به افزایش متابولیسم کمک میکنه و شاید اگر دقیق انجام ندید کالری مورد نیاز روزانه تون رو به اندازه دریافت نکنید. ولی مصرف چای و قهوه رو به حداقل برسونید تا مواد مغذی بیشتری جذب بدنتون بشه و دچار کمبود نشین. موفق باشید.

سلام من ۵۵ کیلو هستم قد ۱۶۷ می خوام که وزنم بیاد ۵۰ کیلو میدانم که خیلی بده اگه وزن کم کنی ولی مجبورم چون تا ۱ ماه دیگه مسابقه دارم. لطفا جوابم رو بدین ممنون میشم

سلام در مورد رژیم های غذایی مخصوص ورزشکاران باید با پزشک متخصص مشورت کنید.

سلام و تشکر فراوان – من 16 سالمه و قد 183 و وزن 101 و چاق هستم . میخواستم ببینم با این رژیم میتونم وزن کم کنم و در کنار رژیم از پیاده روی و بدنسازی استفاده کنم ؟

اگر قدرت جسمانیتون خوبه ورزش هم بکنید چرا که نه! 🙂

سلام من دیشب کاملااتفاقی باسایت خوبتون آشناشدم،ممنون ازمطالب خوبتون منم دوس دارم اگه خدابخوان این رژیمتونوامتحان کنم وزنم۸۳وقدم۱۵۵هستش،البته وزنم۹۲بودکه باتعدیل خوراک ورژیم حدود۱۰کیلوکم کردم،اماچون گفتین هفته ای سه کیلوکم کردن یه خورده آدم وسوسه میشه امتحانش کنه،فقط یه سوال داریم به ماه مبارک رمضان نزدیک میشیم،میشه بفرمایین چطوررژیموتنظیم کنیم که بازم بتونیم ادامش بدیم
ممنون میشم جوابموبدین

سلام به زودی یک رژیم غذایی مخصوص ماه رمضان در سایت گذاشته خواهد شد!

سلام….
این رژیم خیلی خوبه…ولی کاملا از همون دو کف دست نون معلومه این رژیم یه مرگ تدریجی برا منه…

سلام نیلوفر جون. ممنون از زحمات شما. من الان ۴ روزه این رژیم شروع کردم. قدم ۱۶۵ و وزنم ۸۷ کیلو.
برای اینکه برسم به ۷۰ کبلو به نظر شما چقد طول میکشه با این رژیم؟؟
توروخدا جوابمو بدین.من خیلی رژیمارو امتحان کردم اما چون کوتاه مدت بوده نتیجه خوبی نگرفتم.

با تشکر از توضیحات خوبتون

سلام,من ۱۰کیلو اضافه داشتم الان ۳کیلوش کم شده,میخوام از این رژیم استفاده کنم ولی میترسم همین ۳کیلو برگرده,من الان خیلی خیلی کم میخورم,برنجم اصلا نمیخورم,چیکار باید بکنم؟؟؟

سلام میشه کسایی ک این رژیم رو امتحان کردن بیان نتیجه رو اعلام کنن.من 1 روز رژیم کانادایی گرفتم داشتم غش میکردم خیلی سخت بود.نتیجه اینو بگید ک ایا وزن کم کردید یا نه؟

سلام عزیزم ،این رژیم مخصوص دکتر کرمانی هستش من خودم قبلا ب این دکتر مراجعه کردم و نتیجه هم گرفتم من ۶٩کیلو بودم اسفند شروع کردم و اواخر خرداد ۵٣کیلو شدم و حدودا ۵سال وزنم همینطور موند البته خودم رعایت هم میکردم نه اینکه لاغر شدی هر چی دوست داری بخوری و چاق تشی نه ولی رعایت میکردم…خودم توصیه میکنم ب همه دوستان ب شرطی ک مو ب مو رعایت کنن در ضمن قسمت مهم این رژیم خوردن ٢لیوان اب قبل از هر وعده غذایی میباشد و توصیه میکنم همراه این رژیم قرص مولتی ویتامینه مینرال هم استفاده کنید چون بعد از مدتی کاهش وزن استپ میکنه واین قرص ب شما کمک میکنه برای کم کردن وزنتون…

چند ماه این رژیمو گرفتید؟

رژیم کانادایی بدترین رژیمه که هیچ نتیجه ای هم نداره

من ۲۷ سالمه قدم ۱۵۷ و وزنم ۶۴ اگه اینو بگیریم یعنی وزنم کم میشه؟؟؟

من خیلی وقت نبال همچین رژیمیم که بتونم تناسب اندام پیدا کنم مرسییییی حیلی کمک کردید

سلام من ۱۶ سالمه
قدم ۱۶۱ و وزنم ۶۱ کیلو هستش
میخوام وزن کم کنم چون اندامم چاقه و شکم دارم
ضرری نداره که اگه من این رژیمو بگیرم؟

سلام عزیزم شما سعی کنید تحت نظر پزشک رژیم بگیرید تا به بدنتون اسیبی وارد نشه.

من15 سالمه قدم 14 و وزنم 66 است از نظر بقیه من چاقم و اضافه وزنم زیاده . می تونم از این رژیم برا کاهش وزنم استفاده کنم در ماه رمضان این رژیم چطوریه؟ لطفا اگه میشه جواب بدین

شما فقط تحت نظر پزشک رژیم بگیرید عزیزم.

به جاى نان سوخارى چه مىشود خورد؟

جایگزین نداره

سلام مىشود به جاى جوجه مرغ خورد؟

سلام بله می تونید

سلام.این رژیم برای زمستون تابستون فرق نداره چون مثلا عصرانه خوب تو زمستون روزاا کوتاهه و نیاز نیست.و اینکه اگه صب حها دیر از خواب پاشیم صبحانه جای ساعت 10 رو میگیره.جابجایی شون چه شکلیه؟؟؟؟؟

پریسای عزیز وعده هاتون رو با توجه به ساعاتی که نهار یا شام میخورید تنظیم کنید. به فصل مربوط نمیشه اما ساعات مناسب برای خوردن صبحانه، نهار و شام و یا وعده های غذایی دیگه باید همیشه منظم و در وقت مناسب باشه. خوردن صبحانه زودتر از ساعت 10 بهتر هستش.

منظورتون از آب گرم همون آبجوش که معمولا با نبات میخورن؟؟

آب گرم از آب جوش خنکتره یکم

سلام خانومی من وزنم ٧٠ قدم ١۵۴ میخام تو ۴ ماه ٢٠ کیلو کم کنم دور مچم ١۶ هست اگه از این رژیم استفاده کنم میتونه موثر باشه آخه متاسفانه چاقی ام بیشتر موضعی شکم و پهلو و بازوهام:-(

سلام عزیزم 1 ماه امتحان کن ببین چه اتفاقی برات میفته.

سلام. دوست عزیز اگر با رژیم دکتر جلو برید موفقیت بهتری خواهید داشت.

عالی

سلام عزیزم من وزنم ۶۳ و قدم ۱۶۵ عروسی دوستم ۲۳ اردیبهشته اگه طبق دستور شما پیش برم میتونم به ۵۹ برسم ممنونم

سلام
ممنون از سایت خوبتون. من وزنم 107 هس با قد 183 به نظرتون میتونم با این رژیم به وزن 85 برسم ؟؟

سلام. خواهش میکنم عزیزم. ادامه بدید حتما می رسید.

سلام به نیلوفر خانوم عزیز،من 23سالمه 179قد 85کیلو دارم بنظر شما چه مدت باید این رژیمو بگیرم تا یه 10__15کیلوو کم کنم ؟.

سلام سجاد جان. رزیم رو چند ماه ادامه بدید ان شالله نتیجه خیلی خوبی بگیرید.

ممنون خوب بود

سلام خسته نباشید
ممنون بابت این رژیم، حدود یه هفته ست که شروعش کردم و واقعا رژیم سالم و کاملیه
سوالی که میخوام بپرسم اینه که…درصورتی که بخوایم از انواع خورشت برای ناهار استفاده کنیم چه مقدار باید مصرف بشه؟
به هر حال خورشت ها عضو جدانشدنی از سفره ی ما ایرانی ها هستن.
ممنون میشم جواب بدید.

سلام عزیزم سلامت باشید. راستش خورشتها کالری متفاوتی دارند اما اگر با روغن کمتری پخته بشن می شه 3 یا 4 قاشق استفاده کرد. حدالامکان برنامه رژیمو دستکاری نکنین نتبجه بهتر خواهد بود.

سلام نیلوفر جون من ۲۹سالمه .۷۶کیلو وزن و۱۶۶سانت قدمه
.میخوام با استفاده از روش پیشنهادیت برگردم به وزن ایده ال قبل از زایمانم یعنی ۶۵کیلو.
امیدوارم موفق بشم

خوبی چرا میخوای رژیم بگیری؟

سلام من 3 هفته ای میشه این رژیمو شروع کردم و 105 کیلو وزنم بوده الان 100 کیلو شدم واقعا ممنون از رژیم غذایی خوبتون و یه سوال داشتم در روز های عادی به غیر از رژیم میشه یک عدد یا دو عدد نان سوخاری خورد یا نه؟ ممنون میشم اگه جواب بدید

سلام . خیلی خوشحالم که موفق شدید وزن کم کنید. سعی کنید تا امکانش هست از خوردن نان اضافی خوددرای کنید.

سلام من دنبال رژیم سالمم رژیم سبزیجات هفت روزه خیلی سردرد میگیرم میشه بعد این رژیم که به وزن دلخواه رسیدم از غذای سفره به میزان کم استفاده کنم پیاده روی ودوچرخه هم میرم وزنم بر نمیگرده

سلام نیلوفرجان با این رژیم تا چه مدت وزن ثابت میمونه؟؟

سلام عزیزم. رژیم هایی از این قبیل معمولا 1 تا 3 ماه تغییر وزنی محسوسی ندارند.

باعرض سلام و خسته نباشید .
من قدم ١۶٢هست و وزنم ٧٢,اضافه وزن دارم ,واین برام خیلی ناراحت کننده هست و منو عصبی کرده ایا دوستان ازین برنامه رژیم غذایی نتیجه گرفتند؟منم دوست دارم امتحانش کنم ,ایا واقعا موثره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امتحان کنید و نتیجه رو با بقیه دوستانتون در میون بگذارید. قطعا موثر خواهد بود!

ممنون نیلوفرجان.

ببخشید نیلو جان…

یه سوال دیگه اینکه بین ناشتا خوردن آب گرم و آبلیمو، و صبحانه، باید چه تایمی فاصله باشه?

خواهش می کنم. بین ناشتا و صبحانه نیم تا 1 ساعت مناسبه.

سلام نیلو جان…

این رژیم چند روزه س? یعنی نرمالش چند روزه س ?

و اینکه هرهفته تقریبا چند کیلو کاهش وزن داره ?

سلام عزیزم. این رژیمو خیلیا 1 ماهه یا حتی بیشتر هم گرفتن. بستگی به میزان وزنی که می خواید کم کنید و سلامتی و قدرت بدنتون داره.

سلام کن فرزام هستم پنزده سنمه نود سه کیلو وزنمه صد هشتاد هم قدمه بستکبال هم میرم چهار سال تحرک خوبی دارم این رژیم برای من خوبه که لاغر کنم بعدش یه سوال میشه جای غذا ها نهار یا شما چیز دیگه خورد لطفا توضیع بدین مثلا کباب یا هر چی باتشکر دوست دارتون

سلام فرزام جان. شما بخاطر سنتون بهتره که با مشاوره پزشک رژیم بگیرید اما این رژیمو هم می تونید امتحان کنید. البته فراموش نشه که جتا می تونید باید مطابق رژیم عمل کنید.

مرسی نیلوفر بانو ک جوابمو سریع دادین. من رژیمو شروع کردم فقط و فقط بخاطره لطف شما.واقعا سایتتون ی انگیزه شد واسم. فقط چند تا سوال دیگه هم دارم.لطفا اینم جواب بدین چون سردرگمم. اول اینکه شام روز چهارشنبه گفتین لوبیا. چه لوبیایی؟؟ لوبیا قرمز؟؟یا سبز..؟؟ بعد اینکه شام پنچشنبه سه تا سیب زمینیه. چاق نمیکنه سه تا سیب زمینی؟؟

سلام امیرحسین جان. لوبیا منظور خوراک لوبیا قرمز هست که کنسرویش هم موجوده. در مورد سیب زمینی هم سه تا سیب زمینی تقریبا متوسط باید میل کنین.

بسیار مفید و عالی
ممنون

برنامه های غداییتون مفید بود
ممنون از پستای خوبی که میدارید

سلام عزیزم. من 158قدم هست و 70 کیلو وزنم چند کیلو اضافه وزن دارم؟
من رژیم های کوتاه مدت زیادی رو امتحان کردم وتا 63 کیلو هم رسیدم. اما با تموم شدن رژیم دوباره وزنم ب 70 میرسه چ کنم؟
ضمناً ای رژیم وقتی تکرار بشه بازم همون اندازه وزن کم میکنیم!؟؟؟
اینجوری معدمون ب حجم غذای کم عادت میکنه چجوری وزنمون کم میشه؟؟
ممنون میشم جواب بدید

سلام عزیزم از قسمت http://irancook.ir/bmi/ می تونید توده بدنی تون رو حساب کنید. رژیم های کوتاه مدت متاسفانه در مدت کوتاهی هم بر میگردن بنابراین با رژیم های بلند مدت و برنامه غذایی مشخص ادامه بدین و سراغ این رژیم ها نرید.

سلام .ببخشین من ی سوال دیگه هم داشتم. اونم این ک تخم مرغ آب پزو با زردش باید خورد؟؟

سلام. خواهش می کنم. حتما کامل میل کنین

سلام. خواهش می کنم. حتما کامل میل کنین.

سلام خسته نباشید
من ۱۵ سالمه.قدم ۱۶۵ و وزنمم ۶۷ کیلو هستش
آیا من نیاز به رژیم غذایی دارم؟وزن مناسب من حدودا چقدر هست؟

سلام. سلامت باشی. شما سنی نداری بخوای رژیم بگیری 🙂 اما می تونی توده بدنیتو از اینجا محاسبه کنی http://irancook.ir/bmi/ که اگر اطلاعاتتو وارد کنی میبینی کاملا نرمالی و اضافه وزن هم نداری!

سلام.تشکر میکنم بابت سایت خوبتون و کانال تلگرامتون. من میخوام این برنامرو شروع کنم کنار باشگاه رفتن. فقط چندتا سوال داشتم.سالاد اولویه رژیمی یعنی چی؟؟چه موادی باید حذف بشن ک بشه رژیمی؟؟بعد شام رور سه شنبه نوشته شده پیتزا!!!؟سنگین نیست؟؟ ممنون میشم جواب بدین. من هرماه نتیجه این برنامرو اینجا اعلام میکنم 🙂

ممنون امیرحسین عزیز. لطف داری. سالاد الویه رژیمی یعنی میزان سس مایونز و سیب زمینی کمتر باشه بجاش از نخود سبز و اجزای دیگه بیشتر استفاده بشه. در مورد پیتزا هم پیتزایی رو مصرف کنید که نان سبکتر داشته باشه و خیلی چرب هم نباشه. اگر میتونید توی خونه با مواد خودتون درست کنید که سالم تر هم باشه.
موفق باشید.

فوق العاده بود.
خیلی متشکرم.
موفق باشید.

سلام من وزنم ۱۱5,هست میخواستم بارژیمشمابیارم روشصت کیلوگرفتم رژیمتونودرهفته سه الی چهارکلیوکاهش داشته میخواستم بدونم عوارضی نداره اخه همه متخصامیگن درهفته یک کیلو کاهش داشته باشین من نگرانم میشه جوابشو بدین ممنون میشم طروخداکمکن کنید.زیرنظرکرمانی بودم ولی طاقت ندارم دوسال هفته یاده روزی یک ونیم کیلو

سلام عزیزم. شما حتما به برنامه بلند مدت عمل کنید چون رژیم های کوتاه مدت هم عوارض بیشتری دارن هم زود برمیگردند. حتما با مشاور تغذیه رژیم رو شروع کنید.

ببخشید نیلوفرجان که دوباره سوال میپرسم من الان رژیم هفت روزه رو دیدم.ایا شما پیشنهادمیدید این رژیمو چون واقعا خیلی عجله دارم تا عید وزن کم کنم.

برای عید مناسبه راضیه جان اما به نظر من رژیم های کوتاه مدت خیلی برای سلامتی مفید نیستند.

باعرض سلام خدمت شما دوستان عزیز و مدیر سایت

من 15 سال دارم و قدم160 وزنم 60 هستش به نظر شما من اضافه وزن دارم توی سن من با این قد باید وزنم چند باشه؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین با تشکر

موفق و پیروز باشید

سلام مریم جان
شما با این سن و سال حتما باید با مشورت دکتر رژیم بگیری و این رژیم ها ممکنه به بدنت آسیب وارد بکنه! اما از نظر شاخص توده بدنی وزن شما کاملا نرماله و اضافه وزن ندارید.
موفق باشی

سلام دوستان من امتحان کردم وزنم طی 3 ماه از 70 کیلوگرم به58 رسید البته من تحت نظر دکترکرمانی هم بودم که رژیم غذاییش تقریبا میشه گفت مشابه همین بود.توصیه میکنم به کسایی که اضافه وزن دارن حتما این روش و ی بار امتحان کنن خیلی عالیه.سپاس

روش خوبی است

واقعا دسست دردنکنه

سلام.23ساله.مجرد.وزن73ک-قد167-میخاهم به وزنه 65ک .دردوماه نهایتا برسم.پرستارم وفعالیت بدنی دارم.شام درماه شاید5-6باربخورم.چکاربایدکنم.

عزیزم بهتره که به متخصص تغذیه رجوع کنی اما نخوردن شام اصلا روش خوبی برای لاغری نیست. وعده های غذایی اصلا نباید حذف بشن بلکه باید با مواد غذایی سالم مثل انواع سالاد و سبزیجات پر بشن

سلام.با این رژیم در یک ماه تقریبا چند کیلو وزن کم میشه؟

سلام عزیزم. بستگی به وزنتون داره ، هرچی وزن بیشتری داشته باشید بیشتر کم میکنید. اما در کل کاهش وزن خوبی داره. هفته اول متوجه مقدار کاهش وزن تون میشید

سلام یعنی واقعا تو پانزده روز لاغر میشیم؟؟؟اونم 10 کیلو؟؟؟

سلام نگار جان، بله اگر رژیم م به مو رعایت بشه حتما 10 کیلو لاغر میشی.

خواستم بدونم این رژیم براى افراد کم سن هم مناسبه؟

عزیزم تمام افراد زیر سن بلوغ باید توسط پزشک تغذیه رژیم بگیرن

میگم حالا این روش جدی جدی ماثره؟

شبنم جان می تونی یکبار امتحان کنی و ببینی 2 3 روز اول چه حسی داری. البته مشخصات بدنی هر فرد متفاوته.

سلام خسته نباشید ی سوال دارم:رژیم شماره یک رو باید برای چ مدت بگیری؟مدت خاصی داره ؟ممنون

سلام ، ممنونم … این رژیم چون رژیم کاملیه میتونی تا هر زمان که خواستی ازش استفاده کنی …

عالیه مرسی

سلام وقتتون بخیر ممنون از برنامه غذایی خوبتون من وقتی رژیم می گیرم دچار سرگیجه میشم میشم و این موضوع باعث میشه که همیشه برنامه رژیمم نیمه کاره رها بشه برای حل این مشکا چه کاری میشه انجام داد لطفا راهنمایی کنید. قد من 163 سانتی متر و وزن 71

سلام ، حدیث عزیز افت فشار خون باعث سرگیجه میشه … آب زیاد بخور عزیزم و اگه مشکل ادامه داره حتما با پزشک تغذیه مشورت کن … البته میتونی اینجور مواقع چند تا دونه کشمش یا 1 خرما بخوری که کالری کمی هم دارن 🙂

سلام من 15 سالمه و استخوان بندی درشتی دارم و وزنم 57 و قدم 156 است. به نظر شما وزن ایده آل من چقدر است. ممنون.

سلام ، وزن ایده آل برای یک خانم با استخوان بندی معمولی و قد ۱۵۴ سانتی متر ۴۵ کیلو گرم است ، حالا اگر شما کوتاه تر یا بلند تر از ۱۵۴ سانتی متر هستید ابتدا باید محاسبه کنید که این اختلاف چند سانتی متر است ، اگر بلند تر از ۱۵۴ سانتی متر هستید به ازای هر سانتیمتر یک کیلو به ۴۵ کیلو اضافه کنید و اگر کوتاهتر از ۱۵۴ سانتی متر به ازای هر سانتی متر یک کیلو از ۴۵ کیلو کم کنید یعنی وزن ایده آل شما با استخوانبندی درشت حدود 50 کیلو است 🙂

سلام واقعا ممنونم بخاطر مطالب اموزنده ی سایتتون میخواستم سوال کنم که میشه مثلا شیر رو بجای صبح عصر استفاده کرد ؟یا مثلا به جای اینکه تو زمان های مختلف میوه بخوری همه رو همزمان صبح بخوری ؟یا کلا جای این چیز ها رو تغغیر بدیم ؟ خواهش میکنم جواب بدید میترسم باعث اشتباه شدن رژیم بشه ????

سلام ، ممنون کیمیا جان … عزیزم برای اینکه به کاهش وزنی که میخوای برسی باید رژیم رو دقیق و بدون تغییر انجام بدی …

بسیار عالی است مطالب تان

عالی بود

سلام امروز تازه سایت شمارودیدم وبرنامه رژیمی لاغری 1 رو گرفتم خداکنه ایندفعه موفق بشم ازتون خیلی ممنونم فقط من ریزش مودارم نمیدونم این رژیم مناسب من هستش یانه وزنم 80 و قدم 155سانتیمتر است میشه راهنماییم کنید خیلی خیلی ممنونم

سلام ، زهرا جان این رژیم فوق العاده است و هیچ مشکلی برات پیش نمیاد و راحت میتونی تا زمانی که به وزن مطلوب برسی ادامه اش بدی 🙂

سلام دوستان من 4روزه این رزیم رو شروع کردم امیدوارم نتیجه بگیرم.من 81کیلو وزن و163 سانت قدمه.یه سوال داشتم من در دوران شیردهی هستم و پسرم یکساله هس وبه همین دلیل همسرم اجازه نمیده رژیم بگیرم،نظر شما چیه؟

سلام ، عزیزم در دوران بارداری و شیردهی رژیم باید زیر نظر پزشک تغذیه انجام بشه ، شما مصرف میوه رو بیشتر و مصرف کربوهیدرات رو کمتر کن 🙂

خیلی برنامه غذایی خوبی بود.

عالللللللیه….وافعا ممنون…

من میخوام وزن کم کنم با این رزیم امکان داره صورتم لاغر بشه لطفا جوابم رو بدید چون من دوست ندارم صورتم لاغر بشه

شقایق عزیز شما هر رژیمی بگیرید صورت تون لاغر میشه و بعد اتمام رژیم کم کم صورت تون مثل قبل پر میشه … اما اگه منظورتون خراب شدن صورت و پوست تون هست باید بگم نه مشکلی ایجاد نمیکنه …

سایت بسیار عالی وخوبی است واز آن بهترین استفاده را بردم ممنون

عالی است مرسی

تازه رژیم رو شروع کردم امیدوارم که بتونم از دستور رژیم شما استفاده کنم و کاهش وزن خوبی داشته باشم

سلام منظور از دلمه و کوفته رژیمی چیست؟لطفا طرز تهیه را اعلام بفرمایید

دلمه و کوفته ای که کم چرب باشه 🙂

خیلی خوب بود

از راهنمایی هایتان بسار متشکرم.لطف بزرگی کردید.ممنون

سلام.من زخم معده دارم و هرنوع رژیم غذایی را نمیتوانم تحمل کنم لطفا رژیمی مناسب برای بنده پیشنهاد دهید

الهه جان رژیم تخصصی رو باید از دکتر تغذیه بگیرید

♥ من که برنامه اش رو واسه مامانم نوشتم و امیدوارم خوب باشه

نسبتا خوب

آیاواقعا این رژیم غذایی تاثیری هم دارد چون من واقعا ازچاق بودنم عذاب می کشم ودرصورت نبودگوشت قرمزومیوه چه چیزی راجایگزین کنیم لطفاپاسخ دهیدباتشکر

بله دوست عزیز قطعا موثره و یکی از بهترین رژیم هایی هست که خودمم گرفتم و راضی بودم ، مطمئنم با تلاش و اراده میتونی به چیزی که میخوای برسی و وزنت هرچقدر هم بالا باشه با این رژیم ها مطمئن باش میتونی کم کنی ، به جای گوشت میتونی از سویا ، قارچ ، کالباس و بجای میوه هم از آب میوه استفاده کنی 🙂

عالی بود ممنون خیلی راضی هستم

خیلی خوبه که اطلاعات تون رو با همه به اشتارک میذارید ، ممنون

ممنون ساناز جان ، امیدوارم برای همه مفید باشه 🙂

سلام نیلوجونم عزیزم وزنم شده ٨١.۵ تازه اگه رعایت میکردم کلی کم میکردم با اون داروهای هورمونی و برای کم کاری تیرویید میخورم کاهش کمی سخت ولی من تا به وزن مجردی یعنی ۶٠- ۶٢نرسم ول کن نیستم بــــــــــــــــــوس

خوشحالم در رژیم گرفتن موفقی ، عزیزم خواستن توانستنه و مهم اینه که اراده ات قویه ، منم بوس :*

باسلام و تشکر از رژیم خوبیکه وارد سایت کردید . من به جای سالادالویه و سیب زمینی پخته از چه غذایی استفاده کنم ؟ اب لیمو رو میتونم حذف کنم ازبرنامه؟ سپاسگزارم

سحر جان میتونی به جای سالاد الویه و سیب زمینی از 1 لیوان ماکارونی پخته استفاده کنی ، آبلیمو هم میتونی حذف کنی مشکلی نداره عزیزم 🙂

سلام. مطلب خوبی در زمینه رژیم لاغری بود.

ممنونم 🙂

سلام و تشکر بابت این سایت عالی.در مورد این رژیم ممکنه چند نوع غذای جایگزین این غذاها رو هم بگید؟ من 1زن خانه دار هستم و خانواده غذاهای رژیمی دوست ندارن و من باید غذای دیگه ای درست کنم تو این مورد یکم مشکل دارم اما اگر دقیقا بدونم چه غذاهایی میشه درست کرد برام خیلی راحتتره

ممنون مونا جان ، عزیزم باید غذای خودت رو جداگانه آماده کنی ، میدونم سخته اما چاره ای نیست …

سلام نیلوفرجون میشه بین وعده ها از ترشی جات یا ماست استفاده کنیم و این که پیتزا چاق کننده هست خوردنش اشکالی نداره یا میشه لواشک وترشک و اینا رو خورد خواهش میکنم زود جوابم رو بده عزیزم

سحر جون میتونی ترشی یا ماست رو با سالاد جایگزین کنی اما سالاد بهتره ، عزیزم هیچ غذایی چاق کننده نیست اگه متعادل و در جای خودش مصرف شه ، میتونی به جای میوه از لواشک و ترشک هم استفاده کنی 🙂

سلام نیلوجان خوبی عزیزم خواستم بگم وزنم 83 کیلوشده.عزیزم بنظرت رژیم شیر یک هفته چقدر کاهش داره؟

ممنون الهام جان ، خیلی عالیه عزیزم … مقدار کم شدن بستگی به خیلی چیزا داره اما به طور متوسط 2 کیلو کم میکنی 🙂

چرا فقط برای چاقها رژیم دادید ؟ پس لاغرها چی ؟

نینا جان لاغرها که هر چیزی دوست دارن میتونن بخورن ! اما چشم اگه رژیم خوبی دیدم میذارم 🙂

نیلوجان سلام . راستش تو فکر رژیم ٣ روزه بردم حالا تو فکر 5 کیلو کاهش وزن نسیتم ولی دیگه ٢ کیلو رو که جواب میده ، هفته ای ٢ کیلو که خوبه ؟ نظرت چیه گلم؟

الهام جان متوجه نشدم منظورت از رژیم 3 روزه چیه ؟! عزیزم رژیم رو شروع کن ببین چقدر در هفته کم میکنی چون هر رژیمی برای هر بدنی یه نوع جواب میده 🙂

سلام نیلو جان . الان وزنم 85 کیلو شده ، بخاطر مشکلم باید قرص هورمونی بخورم ، اعصابم بهم ریخته ، ورزش و پیاده روی نباید برم ممنوعه . در مورد رژیم 15 روزه نمیدونم باید چیکار کنم ؟

الهام جان برای اضافه وزنت لازم نیست اینجوری بهم بریزی ، بزرگترین عامل چاقی بخصوص در ناحیه شکم عصبی شدنه ، رژیم 15 روزه برات مناسب نیست ، باید رژیم ساده تری بگیری ، مطمئن باش بدون ورزش و با رژیم هم میتونی وزن کم کنی ، مهم ترین نکته شاد بودن و انرژی داشتنه ، با دکتر هورمونیت هم در مورد رژیم اگه تونستی صحبت کن ببین نظرش چیه عزیزم 🙂

نیلوجان سلام . عزیزم شرمندم کردی انقدر زود جواب دادی . شبها با همسری میریم پیاده روی … راستش نیلوجان من ورزش ایروبیک میرفتم و ایروبیک بارژیم جواب میده و ازاین حلقه های ژله ای که جدیدش که 2 ردیف داره و قطرشم کمه خریدم و میزنم

خواهش میکنم الهام جان ، پیاده روی در هر شرایطی که باشی خوبه و خدا رو شکر که همسرت همراته ، امیدوارم خیر باشه ، ایروبیک هم خوبه اما باید مداوم باشه چون ایروبیک رو بذاری کنار بدنت چربی میاره ، حلقه هم خیلی خوبه بخصوص برای کمر 🙂

سلام نیلوجان . راستش رژیمت عالیه عزیزم .ولی مطمن هستیدکه 1یا1.5 درهفته جواب میده؟من قدم 171 هست ووزنم هم 87 سنم 24سال بااستخوان بندی درشت که 65 کیلوبودم بعدعروسی طی 2سال انقدرشدم درضمن تا 1 ماه پیش 90 کیلوبودم.راستی 1 ساعت پیاده روی هم 3روزدرهفته به مسافت 7کیلومتر رادارم.خواهش میکنم زودجواب بده ممنون

ممنون الهام جان ، عزیزم هرچی وزنت بیشتر باشه بیشتر کم میکنی ، حداقل هفته ای 1 کیلو کم میکنی ، 7 کیلومتر خیلی زیاده ! به هر حال هر نوع ورزشی که باشه خوبه ، به رژیمت ادامه بده و مطمئن باش موفق میشی 🙂

عالی بود . مرسی از تمام زحماتی که کشیدید . دم شما گرم …

ممنون پرنیان جان 🙂

خیلی خوبه من قبل انجام دادم ونتیجه گرفتم

خوشحالم یلدا جان 🙂

با سلام غذاهایی که قید کردین آزاده چه موقعهایی باید مصرف شود با تشکر

درنا جان برای سالاد میتونی از تمام این سبزیجات به مقداری که دوست داری استفاده کنی ، وقتی هم بین وعده های غذایی خیلی گرسنه ات شد هم میتونی ازشون استفاده کنی بخصوص هویج 🙂

با سلام و خسته نباشید . سایت خیلی جالب و آموزنده است . من قصد دارم رژیم بگیرم میخوام اول رژیم 15 روزه بگیرم بعد رژیم شماره 1 فقط نمیدونم رژیم 1 تا کی باید ادامه داد؟ با تشکر ممنون میشم از راهنماییتون

درنا جان میتونی تا هر زمان که میتونی ادامه اش بدی ، البته من پیشنهاد میکنم بعد از یک ماه رژیم دیگه ای بگیری و باز اگه خواستی ادامه بدی برگردی رو این رژیم یا اینکه مثلا هر ماه که رژیم رو با موفقیت تموم کردی 1 – 2 روز به خودت استراحت بدی و بستنی و چیزهای خوشمزه ای که دوست داری بخوری بعد مجدد این رژیم رو ادامه بدی تا بدنت به رژیم عادت نکنه 🙂

خوب بود

سلام . اگر برنامه رژیم غذایی جدید امد برایم ارسال کنید . ممنون هستم

آرش جان با عضویت در خبرنامه هر زمان مطلبی ارسال شه به ایمیلت هم ارسال میشه 🙂

عالی بود

ممنون عزیزم 🙂

سلام . دوس دارم 10 کیلو کم کنم از وقتی این تصمیم رو گرفتم به جاش 10 کیلو اضافه کردم من از بچگی چاق بودم دیگه از رژیم خسته شدم و 4 سال پیش تهران عمل معده انجام دادم و 50 کیلو کم کردم اما الان 10 کیلو اضافه کردم هر کاری میکنم نمیتونم کم کنم نمیدونم کسی میتونه بهم کمک کنه به خدا دیگه داغون شدم از نظر روحی بهم ریختم ممنون

عزیزم درکت میکنم ، باید بعد از تناسب اندام زیر نظر دکتر تغذیه یه روش تغذیه مناسب داشته باشی ، شما 50 کیلو کم کردی پس 10 کیلو مطمئن باش چیزی نیست و راحت میتونی کم کنی ، از رژیم لاغری شماره 1 که هم آسونه و هم متنوع است استفاده کن من قول میدم کمتر از 2 ماه این 10 کیلو رو بدون کمترین سختی ای کم میکنی عزیزم 🙂

سلام سلام نیلوفر جان من قهوه رو با شکر رژیمی میخورم .رژیم قهوه روهم اینطوری گرفتم .الان هم رژیم دارم میگیرم . اشکالی نداره؟ممنون.

معصومه جان اشکالی نداره اما عزیزم باید اعتدال داشته باشی چون این مدل شکرها مشکلات قند و شکر طبیعی رو ندارن اما در عین حال کالری دارن ، روزانه 2-3 بار مشکلی نداره ، البته به نظر من بهتره از قرص های شیرین کننده خارجی استفاده کنی که برای هر لیوان 1 عدد کفایت میکنه 🙂

سلام نیلوفر جان . تو وعده نهار و شام این مواردو همش رو باید بخوریم یا اینکه علامت + معنای( یا ) میده مثل شام سه شنبه ممنون …

معصومه جان + به معنی به اضافه هست یعنی همه مواد رو باید نوش جان کنی 🙂

سلام خسته نباشید برنامه غذایی مفیدی را انتخاب کردیدفقط مشکل که دارد دستورپخت بعضی ازغذاهای رژیمی ندارد باتشکر قلی زاده

ممنون ستاره جان ، دستورهای غذایی که گذاشتم همون دستورهای معمولی غذاهاست اما کم چرب باید درست کنی 🙂

سلام مریم هستم ۳۳ ساله با قد ۱۶۵ و وزن ۷۴ کیلو . میخاستم ببینم این رژیم برام خوبه یا نه ؟ ممنون میشم جواب بدین

سلام
بله میتونید استفاده کنید از این رژیم.

من 14 سالمه سه شنبه ها و پنج شنبه ها کلاس فوتبال و مویتا دارم

یک سوال داشتم اگردر هنگام داخل بردن شکم وحبس کردن نفس نفسمان بند بیاید عیبی هم دارد

نه زینب جان مشکلی نداره 🙂

سلام من ۱۹سالمه۱۶۵قدم و۸۳وزنم هست..میشه بگین چقد اضافه وزن دارم؟باید وزن ایده آل من چقد بشه؟؟ممنونم اگه جوابمو بدین

سلام از برنامه غذاییتو ن تشکر می کنم ولی انکار تو برنامه غذایی روز چهار شنبه اشکال وجود دارد

خواهش میکنم ، چه اشکالی ؟!

سلام من تازه ۱روزه این رژیم روشروع کردم فقط من خیلی روموهام حساسم ینی واقعا موهای آدم ریزش میکنه من میخوام ۸کیلوکم کنم وبه ۶۵کیلوبرسم احتمالا تا۲ماه این رژیم روادامه میدم قدمم ۱۶۷وزنم ۷۲/۵بنظرتون چقداضافه وزن دارم؟ازطریق اون سایتی که گفتین نتونستم محاسبه کنم

سلام… من 86 کیلو وزن دارم و وزن مناسب من 59 کیلو می باشد گروه خونی من o مثبت می باشد رژیم مناسب برای من کدام است.من در سال گذشته دوازده کیلو وزن کم کردم ولی رژیم و ورزش را که همزمان بود را کنار گذاشتم… می شه راهنمائیم کنید و رژیم مناسب بهم بدین

سمیه جان همین رژیم رو بگیر چون فوق العاده است ، هم به بدنت فشاری نمیاد و هم متعادله و گرفتنش هم اسونه 🙂

سلام نیلوفرجان هرچی میبینم کسی نگفته با این رژیم۱۵روزه لاغرشده باشه که منم امیدوار بشم

نگران نباش ، من خودم گرفتم و کلی کم کردم 🙂

سلام میخواستم طریقه ماست درست کردن بپرسم؟؟

عزیزم دستورشو قبلا گذاشتم ، در بخش سس ها و چاشنی ها 🙂

سلام خسته نباشید.ایاهفته دیگه برنامه جدید میدید یادوباره همین بایدتکراربشه

ممنونم ، نه عزیزم همین تکرار میشه تا به وزن مطلوب برسی ، اما یک هفته در ماه هم میتونی از غذاهای جایگزین در بخش غذاها با کالری مشخص هست استفاده کنی 🙂

من 19سالمه،161قدمه، 69 کیلوگرم وزنمه،
همسرم 28سالشه، 192قدشه،105 کیلو وزنش
میخواستم ببینم این رژیم برای منو همسرم مناسبه یا نه؟ممنون

یه سوال باید طول ماه این یه هفته راتکرارکنم؟پس تکلیف موادغذایی دیگه چی میشه

تازه میخوام شروع کنم ممنونم

موفق باشی عزیزم ، ریحانه جان این رژیم یک هفته ای نیست و میتونی تا زمانی که به وزن دلخواه برسی تکرارش کنی ، تنوع غذایی خوبی هم داره 🙂

عاااااااااالی ی ی ی ی ی ی ی بوووووود

ممنون 🙂

با سلام روز عالی بخیر سپاسگذارم اگر در این مسیر مرا کمک کنید تا بتوانم به وزن ایده ال خودم برسم.پریچهر

خواهش میکنم عزیزم ، کمکی از دستم بربیاد کوتاهی نمیکنم 🙂

با سلام , برنامه خیلی عالی ای بود , واقعا اون چیزی بود که من میخواستم , ازتون ممنونم

ممنون ندا جان ، امیدوارم برات مفید بوده باشه 🙂

ن بستنی دوست دارم چکار کنم

عزیزم میتونی به خودت هفته ای 1 بار یه بستنی ساده میوه ای یا یخی به خودت جایزه بدی !

خیلی خوب بود مرسی

من بچه کوچک دارم و هنوز شیر می خوره و20 کیلو اضافه دارم می خوام بدونم چقدر طول می کشه

هدا جان شیر دادن در اب شدن چربی های شکم خیلی تاثیر داره ، طول کشیدنش بسته به نوع رژیم غذاییت داره ، البته بهتره رژیم اصلی رو بعد از پایان دوران شیردهی بذاری تا کوچولوت هم تپلی بمونه ، فعلا فقط کمی در مصرف نشاسته و چربی متعادل باش

سلام و با تشکر فراوان
من ورزش این رژیم رو هر روز 5 تا 10 دقیقه هر بار به مدت 1 دقیقه انجام میدهم ولی نفسم را حبس نمیکنم وقتی تا 60 میشمارم شکمم را ناگهانی به سمت جلو میاندازم ، لطفا در مورد خواص این ورزش توضیح دهید

ممنونم شبنم جان – شما باید حتما تا جایی که ممکنه نفس تون رو از شکم به داخل بکشید و بعد حبسش کنید ، با اینکار ماهیچه های شکم منقبض میشن و با پرتاب ناگهانی به جلو بهشون فشار میاد و … پس حتما باید نفس رو حبس کنید

سلام خسته نباشیداکبرهستم 35سالمه.وزنم76کیلوم.قدم 175میشه راهنماییم کنید وزنم مناسبه چون احساس میکنم وزنم زیاد مرسی

سلام و خسته نباشید
ببخشین من سوالم این بود اگه یه روزی نتونستم اون ناهار یا شامی که مال مثلا سه شنبه هستش رو بخورم میتونم مثلا از ناهار یا شام مثلا پنجشنبه ش استفاده کنم یعنی اگه یه وعده ناهار یا شام اون روزم چیزی نبود که مال همون روز باشه وعده روز دیگه رو جایگزینش کنیم؟؟؟؟؟

سلام رژیم غذایی تون خیلی عالیه میشه لطفا برنامه رژیم رو بیشتر کنید یعنی تو هفته های بعدش خورشت ها مثل خورشت کدو قیمه و قرمه هم بزارید تشکر

سلام بانو،من 17سالمه قدمم185 وزنمم 104 بعد باشگاه بدنسازیم میرم و ورزش های هوازی رو هم انجام میدم البته ب تازگی خواستم ببینم با این رژیم و ورزشایی ک میکنم میتونم وزن کم کنم؟

سلام خسته نباشید یه سوال تو این رژیم نمیسه قهوه خورد قهوه تلخ؟

سلام من قدم ۱۶۵ وزنم ۷۱
۱۷ سالمم هست
من فقط میخوام بدونم باید وزنم چقدر باشه نسبت به قدم و چطورب میتونم سریع تر لاغر باشگ

وزن 52 تا 68 برای شما نرماله. یعنی حدود 60 ایده آله.

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

khobsho – ارائه تخصصی انواع رژیم لاغری و رژِیم غذایی

این روزها بازار رژیم لاغری داغ داغ است. البته میتوان گفت همیشه داغ بوده و خواهد بود. دلیلش هم کاملا مشخص و واضح است . داشتن اندامی زیبا و بدور از اضافه وزن ، به صورت مستقیم بر روی اعتمادبه نفس افراد تاثیر میگذارد. در این مطلب میخواهیم  یک رژیم لاغری سریع و رایگان ، اما بسیارموفق و تست شده را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر طبق برنامه و درست پیش بروید ، تا پایان دوره این رژیم باید انتظار ۴ تا ۵ کیلو گرم کاهش وزن را از خودتان داشته باشید .

رژیم لاغری رایگان همانطور که از اسمش پیداست ، رایگان است ولی سوال اینجاست که ۲۱۵ چه معنی میدهد؟ ۲۱۵ به معنی کم کردن ۵ کیلوگرم ذر ۲۱ روز است.

مشاوره رایگان رژیم لاغری

شاید به نظرتان محال بیاید اما اینطور نیست . تیم تحریریه خوب شو قصد دارد که هر روز به صورت منظم ، ۵ روز از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۸۰۰۰ نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.

رژیم لاغری سریع ۲۱۶

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

قبل از شروع باید کمی در مورد باور ها با شما صحبت کنیم . سوال این است. باور به چه معنی است و اصلا چه ارتباطی با لاغری دارد ؟ به زبان ساده وقتی در مورد یک موضوع (مثلا اینکه « چقدر من چاق هستم» ، و یا اینکه « من اصلا نمیتوانم لاغر بشوم » ) فکر میکنیم ، کم کم در ذهن ما ملکه شده و تبدیل به یک عادت فکری میشود.

فراموش نکنید که : عادت فکری یعنی باور.

یعنی دیگر به درست و غلط بودنش فکر نمیکنیم و مستقیم میرویم سر اصل مطلب . اصل مطلب یعنی اینکه ما یک بار برای همیشه آن فکر را در ذهن خود مثبت ثبت کرده ایم و قبول کرده ایم که قابل تغییر نیست .

این همان سدی است که وقتی میخواید لاغر بشوید جلوی شما را میگیرد. احتمالا تا الان چند باری برای لاغر شدن تلاش کرده اید اما نتیجه نگرفته اید.

بیشتر بخوانید : بهترین رژیم غذایی برای لاغری ؛ بررسی کامل ۷ رژیم برتر سال ۲۰۱۹

فرقی نمیکند که شما تا کنون برای لاغر شدن راه درست را رفته اید یا غلط ! بدن شما باور کرده است که نمیتواند لاغر شود . چون تنها و تنها به نتیجه فکر میکند . ذهن شما مستقیم به سراغ اصل مطلب میرو .

شما با خودتان میگویید : « خب من که تا الان نیتجه نگرفتم و این همه هم تلاش کردم ، از الان به بعد هم همین است ، اصلا بدن من ذاتا چاق است و توانایی لاغر شدن را ندارد ». این جملات همان حرف هایی هستند که معمولا از دهان شیطانک روی دوش سمت شما بیرون می آیند . حرف های نا امید کننده ای که ریشه در تفکر شما دارند.

اکنون میخواهم شما را با فرشته ی روی دوش سمت راستتان آشتی بدهم. به حرف هایش گوش دهید . بدن انسان بسیار قدرت مند است . ذهن شما بسیاربسیار قوی و خارق العاده است. اگر بخواهم یک مثال ساده بزنم میتوانم بگویم ذهن شما مانند یک لامبورگینی است . اما این مهم است که چه کسی پشت این لامبورگینی بنشیند. یک راننده ناشی و یا یک راننده مسابقه! اینجاست که نتایج تغییر میکند…

شما باید خودتان را تبدیل به یک راننده مسابقه کنید . باید به خودتان اعتماد کنید و احمقانه مثبت باشید. این رمز پیروزیست. با این تفکر نه تنها از این رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ بهترین نیتجه را خواهید گرفت ، بلکه در زندگیتان نیست بسیار موفق خواهید بود. به خودتان اعتماد کنید و تحت هیچ شرایطی این ۲۱ روز مهم را دست کم نگیرید . از زیر کار در نروید و به نکات پایبند باشید. بگذارید برای یک بار هم که شما بدن شما این را بفهمد که این شما هستید که برای او تصمیم میگیرید و نه خودش !

همانطور که در بالا گفته شد ، رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، شامل ۲۱ روز است که در هر روز یک برنامه غذایی و ورزشی مشخص برای شما تعیین شده است . پله به پله طبق  این برنامه عمل کنید.

سعی کنید همه کارهایی که از شما خواسته شده را انجام دهید . با خودتان و بدنتان مثل یک نظامی کماندو برخورد کنید . طبق اصول و سر نظم . به هیچ عنوان اجازه سرپیچی از دستورات را ندارد…

خب دیگر صحبت کردن کافیست! وقت شروع است. در ابتدا باید بدانید که در رژیم لاغری رایگان ۲۱۵  چه چیزهایی را نباید بخورید. مصرف هر گونه مواد کنسرو شده ، انواع فست فود ها وسوسیس و کالباس ،سرخ کردنی ها مانند سیب زمینی سرخ شده ونوشابه های گازدار ، تنقلات مانند چیپس و پفک ، کربوهیدرات ها مانند ماکارونی ممنون است.

رژیم کانادایی ۱۵ روزه یکی از معروف رژیم های لاغری سریع در جهان می باشد. در مقاله زیر در کلینیک خوبشو به طور کامل این رژیم را بررسی کرده ایم.

رژیم کانادایی ؛ لاغری سریع در ۱۵ روز با رژیم کانادایی اصلی

آنرا به هیچ عنوان دست کم نگیرید . در طول روز سعی کنید ۲ مرتبه چای سبر را به همراه حل و یا دارچین دم کرده و نوش جان کنید . بهتر است یک فنجان را هنگام صبحانه و یک فنجان را بعد از ظهر ( بین ساعت ۴ تا ۶ ) میل کنید . چای سبز علاوه بر تاثیری که روی لاغر کردن دارد ، آرامش بخش نیز هست .

البته اگر واقعا تمایل دارید لاغر شوید ! اماسوال اینجاست برای سرخ کردن چه چیزی را میتوان استفاده کرد ؟ به منظور سرخ کردن میتوانید از روغن های کنجد و ذرت و برای سرو غذا میتوانید از روغن زیتون استفاده کنید .

معمولا بین هر وعده اصلی، بدن احساس گرسنگی کرده و به دنبال یک منبع برای جذب انرژی لازم میگردد . شما دو راه دارید. اولین راه که خوردن تنقلات است و در نهایت منجر به چاقی میشود. راه دوم خوردن سبزیجات و میوه هاست . سبزیجات و میوه ها به دلیل داشتن فیبر بالا ، باعث میشوند شخص به سرعت احساس گرسنگی را فراموش کرده و همچنین به دلیل نداشتن چربی و کالری بالا ، به هیچ عنوان باعث چاق شدن نمیشوند.

فیبرهای موجود در سبزیجات و حبوبات از جذب چربی ها در روده جلوگیری میکنند. پس تا میتوانید در میان وعده هایتان از کاهو ، کرفس ، خیار و … استفادده کنید .

آبمیوه های کارخانه ای نیز جزو همین دسته هستند . سعی کنید از هر خوراکی ، طبیعی آن را مصرف کنید .

مصرف ادویه های ذکر شده در طول روز سوخت و ساز بدنتان را بالا برده و کمک میکنند که چربی های اضافه در بدن حذف شوند . یادتان باشد در هیچ کاری افراط نکنید. درست است که مصرف ادویه ها به چربی سوزی کمک میکنند اما مصرف زیادشان نیست کار درستی نیست و عوارض خواهد داشت.

بله ، درست متوجه شدید ، باید ذهنتان را گول  بزنید. در هنگام غذا خوردن از بشقاب های کوچک استفاده کنید و هربار که لقمه ای را در دهانتان میگذارید ،آنرا خوب بجوید . این کارها باعث میشوند که ذهن شما خیلی سریغ دستور سیری را صادرکند و میل شما به غذا خوردن کم شود .

انجام یک سری فعالیت ها به همراه رعایت رژیم لاغری است. در طول این مدت یعنی ۲۱ روز شما موظف هستید هر روز ده بار و هر بار به مدت ۵ دقیقه شکم خود را به داخل فرو ببرید. شاید به نظرتان بی فایده و خنده دار بیاید اما غفلت نکنید و این کار را انجام دهید .

اینکار را تا زمانی انجام دهید که در ناحیه شکم و پهلویتان احساس داغ شدن کنید . سپس دور شکم و پهلویتان را با یک پارچه تمیز، محکم ببندید ( تاجایی که اذیت نشوید ). بعد از اینکار گن مناسب خود را بپوشید. اجازه دهید ۳ تا چهار ساعت بدن شما در چنین وضعیتی بماند . در طول این مدت باید ورزش کنید . میتوانید پیاده روی کرده و یا برقصید . فعالیت های هوازی تاثیر بسیار مطلوبی روی کاهش وزن و سایز دارند.

صدها وویس ، ویدیو و اسکرین شات از خوبشویی هایی که امسال با رژیم کتو ۲۱۶ خوبشو به موفقیت فوق العاده ای در کاهش وزن و سایز رسیده اند. روی دکمه زیر بزنید و نتایج را بررسی کنید.

دیدن نظرات و نتایج دیگران

این رژیم برای همه کسانی که BMI  بین ۲۵ تا ۳۰ دارند بسیار مطلوب بوده و تاثیر خیلی خوبی خواهد داشت . برای محاسبه BMI  میتوانید از فورمول زیر استفاده کنید  :

این رژیم به افرادی که دارای شرایط زیر هستند به هیچ وجه توصیه نمیشود :

مشاوره رایگان رژیم لاغری

قبل از مطالعه ادامه مطلب به این نکات دقت کنید :

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، برای افرادی مناسب است که bmi بین ۲۵ تا ۳۰ دارند یعنی اضافه وزنی در حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم. البته بهتر است بگوییم برای افراد سالم و به دور از بیماری های خاص که۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم اضافه وزن دارند.

اگر شما نیز جزو این دسته هستید و میخواهید لاغر شوید باید بدانید که چیزی که شما باید کم کنید وزنتان نیست ، بلکه چربی های اضافه هستند . هر چقد که بدنتان را عضلانی تر کنید ، چربی ها راحت تر حذف میشوند . بنابراین باید همیشه ورزش های هوازی مانند دویدن ، راه رفتن سریع ، دوچرخه سواری و شنا را در کنار برنامه غذایی خود داشته باشید .

روز اول رژیم  لاغری رایگان ۲۱۵ را به اتمام رساندید و حالا نوبت به روز دوم رسیده است . نکات زیر را مطالعه کرده و با قدرت به سراغ عملی کردن روز دوم بروید.

همه این موارد را از روی سفره تان حذف کنید . دیگر قرار نیست آنها را ببینید :

نمک ، شکر ، قند ، بیسکوییت ، کیک ، شکلات ، آبنبات ، غذای کنسروی ، آبمیوه پاکتی و  نوشیدنی های گازدار ، چیپس ، پفک ، ژله و درنهایت پاستیل

روز سوم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ فرارسیده . هرکاری سختی خودش را دارد اما به نتیجه فکر کنید . دوستان ، اقوام و عزیزان شما بعد از لاغر شدن به شما چه میگویند ؟ کمی تصویر سازی ذهنی انجام دهید . به صحبت های منفی گوش ندهید چرا که بعد از این ۲۱ روز ورق برخواهد گشت . پر قدرت ادامه دهید …

رژیم جنرال موتورز یک رژیم غذایی بسیار معروف در دنیا می باشد. به خاطر ارائه برنامه های مختلف ۷ روزه و ۴ هفته ای این رژیم بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. برای مطالعه مقاله کامل در مورد رژیم لاغری جنرال موتورز روی لینک زیر کلیک کنید.

رژیم جنرال موتورز چیست؟ + برنامه غذایی رژیم جنرال موتورز اصلی

روز چهارم روزی است که میتوان نام آن را روز عطف گذاشت . در روز چهارم بدن اغلب افراد وارد مرحله چربی سوزی میشود و به همین علت معمولا بوی بد دهان افراد را آزار میدهد.

برای حل این مشکل ما مصرف سبزی جعفری را توصیه میکنیم . اگر روز چهارم فرارسیده است و شما هنوز تغییراتی را در سایز و یا وزن خود مشاهده نمیکنید ، نگران نباشید . شما هنوز در ابتدای مسیر هستید پس باز هم طبق معمول پر قدرت ادامه دهید و از هیچ چیزی نترسید.

در روز پنجم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ،  باید بیشتر  از قبل به مصرف سبزیجات و میوه ها روی بیاورید . به این دلیل که ممکن است تا روز پنجم کمی دستگاه گوارش شما دچار مشکل شده و دچار یبوست شوید . خیلی از افراد در این مرحله دست از ادامه چالش برداشته و عقب میکشند . برای حل این مشکل همانطور که گفتیم باید به مصرف سبزیجات و میوه ها بیشتر روی بیاورید .

خب حسابی خسته نباشید! این از روز اول تا پنجم بریم سراغ روزهای بعدی (روی لینک ها کلیک کنید) :

تیم تحریریه کلینیک خوبشو متشکل از کارشناسان و متخصصات تغذیه و تناسب اندام همواره در تلاش است تا بهترین و جدیدترین مطالب علمی روز دنیا در زمینه لاغری ، رژیم های غذایی و تناسب اندام را برای داشتن یک زندگی سالم و ایده آل برای شما عزیزان فراهم آورد.

مطلب قبلی

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ در ۲۱ روز ، ۵ کیلوگرم کم کنید! (روز ۶ ام تا ۱۰ ام)

مطلب بعدی

رژیم لاغری ۲۱ روزه رایگان ؛ در ۲۱ روز ۵ کیلوگرم کم کنید ( روز ۱۱ام تا ۱۵ ام )

برنامه رژیم لاغری آسان و موثر ؛ بدون گرسنگی وزن کم کنید

روش های لاغری با میوه ؛ همراه نمونه رژیم لاغری میوه

چالش لاغری ۲۱ روزه ، به راحتی ۶ كيلو كم كنيد

صبحانه کتوژنیک ؛ ۵ دستور غذایی ویژه صبحانه کتویی

سلام خسته نباشید ، من ایران زندگی نمیکنم و بعضی از چیزا مثل آجیل کم پیدا میشه ، اگه چیزایی که پیدا نمیکنمو نخورم ، تاثیره خودشو داره؟ یا غیرممکنه

سلام زهرا جان همین الان هم تعداد زیادی از هموطنان خارج از ایران عضو باشگاه خوبشو شدن با تهیه این رژیم. کارشناس و مشاور همراهتون به طور کامل در مورد مواردی که در جایی که زندگی می کنید پیدا نمیشه راهنماییتون میکنه. هر چند رژیم غذایی خیلی ساده است و چیز عجیب و غریبی در اون نیست که پیدا نشه.

سلام قبل از شروع سوالى داشتم در مورد گوشتها جايگزينى امكان داره مثلاً روز اول بجاى ماهى از مرغ ميشه استفاده كرد

سلام وقت بخیر ببینید در مورد جایگزین ها باید دقت کنید. مثلا ماهی و مرغ دو دنیا متفاوت هستن. اگر میخواید دقیق تر بدونید چه رژیمی بگیرید و چه جایگزین هایی داشته باشید رژیم ۲۱۶ ما رو امتحان کنید.

سلام من این رژیم رو انجام دادم. بدون کم و زیاد . البته قرص ها رو مصرف نکردم و طی ۲۱ روز از وزن ۱۰۶٫۵ اومدم روی ۹۵٫۵ و بینهایت راضی هستم. البته این رژیم رو به پزشک نشون دادم و گفتن عالیه و بنده هم استفاده کردم و ممنونم ازتون

سلام جناب بنی خلف خیلی خیلی خوشحالیم که براتون مفید بوده.

سلام وقت بخیر من bmiنرمال دارم ۲۱هست تنها مشکلم شکمو پهلو هست ایا این رژیم واسه من مناسبه؟من نمیخوام وزن کم کنم چون لاغرم میخوام شکمو پهلوم بره و دیگه اینکه مشکل ورم معده دارم معدم بشدت اسیدی هست اینجور رژیما باعث تشدید بیماریم نمیشه؟

سلام لطفا قبل از استفاده حتما با پزشکتون مشورت کنید.

ببخشید من میتونم جای پسته ها از بادوم زمینی استفاده کنم، اخه پسته هم گرونه هم تو محل کار و خونه نمیشه خودت بخوری به بقیه ندی و اینکه توی شیرم میتونم سبوس برنج بریزم یا قاووت بریزم توش

سلام بله مشکلی نیست.

با سلام و تشکر رژیم روز دوم و سوم عینا مثل هم است ایا اشتباه سهوی بوده یا واقعا در منبع اصلی هم همین گونه است

سلام خیر اشتباه نیست به همین صورت است.

سلام وقت شما بخیر من روز یازدهم رژیم هستم ونزدیک به ۳ کیلو کم کردم خیلی عالی بود فقط می خوام بدونم بعد از ۲۱۵ میتونم ۲۱۶ رو شروع کنم؟

سلام بله راند بعدی رژیم ۲۱۶ توصیه میشه.

سلام.بعد از ۲۱ روز باید چیکار کنیم که دوباره چاق نشیم؟؟

سلام راند بعدی با رژیم ۲۱۶ ادامه پیدا میکنه که در سایت اطلاعاتش هست.

سلام بعد از ۲۱روز تمام شد لطفا یک رژیم بدید که وزنم بالا نره یا راهی که وزنم پایین بمونه تشکر

سلام رژیم ۲۱۶ رو باید در ادامه مسیر تهیه کنید.

سلام من در پنج روز دوم وزنم تغییر نکرده علتش میتونه چی باشه؟

سلام ما همیشه گفتیم که کاهش وزن یک امر پیوسته نیست بلکه باید در طول یک دوره کامل کاهش داشته باشید. یعنی ممکنه تا ۱۰ روز اول وزن کاهش چندانی پیدا نکنه بعد کم کم شروع کنه. در ضمن اگر میخواید از بابت کاهش وزن خیالتون راحت باشه حتما رژیم ۲۱۶ ما رو تهیه کنید.

سلام من روز بیستم رژیم ۲۱۵ هستم وکاهش وزن ۳کیلویی داشتم رژیم ۲۱۶رو هم خریداری کردم میتونم بلافاصله اون رو شروع کنم ؟واینکه بین این دو رژیم خیلی تفاوت هست

سلام رضوان جان پشتیبانی بعد از تیه رژیم ۲۱۶ خودشون باهاتون تماس میگیرن و کاملا راهنماییتون میکنن که بهترین کار چیه. موفق باشید

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم من مشکل یبوست دارم آیا این رژیم باعث تشدید مشکل من میشه؟برام مضرره؟

سلام اگر مشکل یبوست دارید از رژیم ۲۱۶ استفاده کنید.

این رژیم کاملا واقعیه و حتمن نتیجه میگیرین…من خودم استفاده کردم و دقیقا ۵کیلو کم کردم🙊😍

سلام سلین جان خوش حالیم که براتون جواب داد. ممنون بابت اشتراک تجربتون.

سلام من روز چهارم از رژیم هستم به نظرم که رژیم فوق العاده ای هست اصلا اذیت نمیشوم ولی یه مشکلی دارم اینکه من نمیتوانم اینقدر هویج بخورم معده درد میگیرم اگربه جای هویج جایگذینی وجود داره لطفا راهنماییم کنید

سلام خوشحالیم که نتیجه گرفتید وعده ها حداکثری هستند و نیازی نیست به اندازه ای که در رژیم گفته شده هویج بخورید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

مجموعه خوبشو مفتخر است که با بیش از 6000 مورد کاهش وزن موفق به عنوان رتبه 1 رژیم لاغری و کاهش وزن سریع با بیش از 93% موفقیت در کنار شما ایرانیان داخل و خارج کشور می باشد.

شماره تماس: 02128423520

پستهای اخیر

جوش روی بینی نشانه چیست

علت جوش روی بینی چیست و چطور فوری آن را درمان کنیم

موثرترین کرم درمان جوش زیر پوستی و پمادهای جوش زیر پوستی

بهترین ماسک های خانگی برای جوش زیر پوستی

مشاوره رایگان رژیم لاغری
مشاوره رایگان رژیم لاغری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *