مشاوره رایگان سفته

 
helpkade
مشاوره رایگان سفته
مشاوره رایگان سفته

مشاوره حقوقي سفته 

سفته نیز همانند چک سندی است که به موجب آن کسی که زیرش امضا می زند می بایست در موعد مقرر یا زمانی که شخصی که صاحب سفته (کسی که سفته در اختیار وی می باشد) وجه را طلب کند، به وی بپردازد. اینکه از چک بیشتر از سفته استفاده می شود به دو علت است:

 

درخواست مشاوره حقوقی تلفنی (خط ویژه شش رقمی)      ۴۷۶۲۵۹-۰۲۱

تماس فقط در ساعات اداری

مشاوره رایگان سفته

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

 

درباره ما

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین در مورد سفته   کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود.

درخواست مشاوره  حقوقی  سفته

گرفتن سفته های مختلف با ضامن های متعدد برای دین واحد

پرسش: بانک برای دین واحد سفته های مختلف با ضامن های متعدد در تاریخ های متفاوت گرفته است آیا صرف اختلاف سفته ها نوعی تبدیل تعهد است یا نه و آیا بانک فقط می تواند به استناد آخرین سفته از حیث تاریخ اقامه دعوی کند یا حق طرح دعوی علیه تمام ضامن ها را دارد و همه آن ها در قبال بانک مسئولند؟

نظریه که در تاریخ 16/4/67 به اتفاق آرا اعلام شد

موضوع چه به صورت تعهد علی حده و مستقل و چه به وجه ضمانت جدید حاکی از نقل ذمه به ذمه نوعی تبدیل تعهد و مورد از مصادیق ماده 292 قانون مدنی است؛ بنابراین بانک تنها به استناد سفته لاحق و مؤخر که جایگزین سفته ها و تعهدات سابق شده است می تواند اقامه دعوی کند و سفته های دیگر از درجه اعتبار ساقط و ذمه ضامن های آن ها بری است.

درخواست مشاوره حقوقی تلفنی (خط ویژه شش رقمی)      ۴۷۶۲۵۹-۰۲۱

تماس فقط در ساعات اداری

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

پرسش:در دعاوی سفته و برات با توجه به مدلول ماده721قانون آیین دادرسی مدنی ابتدای مدت برای مطالبه خسارت تاخیر تادیه تاریخ تقدیم دادخواست است یا تاریخ ابلاغ واخواست نامه؟

نظر کمیسیون مشورتی آیین دادرسی مدنی اداره حقوقی15/1/1343

بر طبق مادتین304و309قانون تجارت خسارت تاخیر تادیه به مبلغ اصلی برات یا سفته که به واسطه عدم تادیه اعترا شده است از روز اعترا محسوب می شود و از عبارت(روز اعتراض)تاریخ ثبت واخواست نامه در دفتر دادگاه استفاده می شود نه تاریخ ابلاغ واخواست و ماده 721 قانون آیین دادرسی مدنی ناظر به دعاوی مستند به برات و سفته واخواست شده نیست.

امضا سفته به وکالت از طرف متعهد

پرسش: اگر کسی به وکالت از طرف متعهد سفته را امضا نماید آیا متعهد مسئول پرداخت وجه سفته است یا وکیلی که امضا کرده است؟

نظریه که در تاریخ 18/12/67 به اتفاق آرا اعلام شد

نظر به ماده 674 قانون مدنی و با توجه برای شماره 2016-13/1317 شعبه 9 دیوان عالی کشور که در همین راستا صادر شده است چنانچه وکیل در حدود اختیارات خود از جانب موکل سفته را امضا نموده باشد موکل نسبت به آن سند مسئول و متعهد شناخته می شود و نه وکیل.

 

 

پرسش:منظور از سفته به تاریخ رویت عندالمطالبه چه تاریخی است و مطالبه وجه سفته در صورت عدم پرداخت منوط به رعایت کدام یک از مادتین 280یا274 قانون تجارت می باشد؟

در مورد سفته هایی که سررسید آن عندالمطالبه است،مطالبه آن از زمان ابلاغ اظهارنامه به متعهد(بدهکار)محقق می شود و در این صورت مهلت ده روز واخواست برای استفاده دارنده سفته از امتیازات قانونی آن از تاریخ ابلاغ اظهارنامه مذکور به متعهد شروع می گردد.

درخواست مشاوره حقوقی تلفنی (خط ویژه شش رقمی)      ۴۷۶۲۵۹-۰۲۱

تماس فقط در ساعات اداری

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

 

مشاوره حقوقی در ساعت غیر اداری 09212242670
 

شماره پیامک وکیل تلفنی                                                    30007002700242
آدرس ایمیل موسسه وکیل تلفنی                                       vakiltel@gmail.com
آدرس ایمیل بخش مالی وکیل تلفنی                              vakiltelmali@gmail.com
ثبت شکایات و انتقادات وکیل تلفنی                        lawyertavakkoli@yahoo.com

قوانین و مقررات  وکیل  تلفنی

 واحد  مشاوره حقوقی شعبه تهران: میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، کوچه رشتچی، پلاک 14 طبقه اول واحد 3

 

 واحد مشاوره حقوقی شعبه مازندران مرکز ICT:  آمل روبروی افتاب  60 مجتمع  تجاری محسنی، طبقه اول ، واحد 102

وكيل استارتاپ   ترجمه فوری       تایپ       تولید محتوا       استارتاپ مشاوره رایگان سفته

 

باسلام وعرض ادب واحترام. بنده ی مدت پیش از اقایی ۷تن شکر بمبلغ هرکیلو۱۰۰۰تومن خریداری کردم ـو حدود٥میلیون نقدی بهش دادم وقرارداد نوشتیم ک تا۲هفته یاشکربایدتحویل بده ویا مبلغ شکر درجه ۱کیلویی۳هزارتومن رو. وسفته هم بمبلغ۲۱میلیون(۷۰۰۰کیلو ضربدر۳۰۰۰تومن) ازش گرفتم .الان ک مدت ۱ماه گذشته فعلا ن شکر داده و نه معادل پولش ک۲۱میلیون میشه طبق قرارداد. الان سوالم اینه ک ۱.سفته چ خصوصیاتی بایدداشته باشهـ ک بشه اجرا بزارم؟ ۲.چطور وکجا برای اجرا اقدام کنم وچه مدت زمان میبره ؟ ۳. دادگاه چطور حکم صادر میکنه مثلا اگر بدهکار پول و مال و…داشته باشه و یا اگر نداشته باشه؟ ۴.آیا زمانی ک ب اجرا میزارم بحث قراردادمون هم نیازه باشه یانه باخود سفته ب تنهایی امکان دریافت پول رو دارم؟ سفته اسم وفامیل وتمام مشخصات خودش رونوشته و هم امضا داره وهم انگشت زده و اسم من روهم نوشته بعنوان طلبکار و تاریخ سررسید رو عندالمطالبه و درتاریخ صدور سفته هم هیچ چیزی ننوشته خالی گذاشتیم.ممنون از سایت خوب وراهنماییتون.


سفته طبق قانون بایستی دارای امضا، مهر، تاریخ، مبلغ، نام گیرنده وجه و صادر کننده، تاریخ پرداخت و … باشد.
چون سفته عندالمطالبه است شما در ابتدا باید از طریق ارسال اظهارنامه به طرف مقابل اطلاع دهید و از تاریخ ابلاغ اظهارنامه به مدت ده روز بایستی سفته را واخواست کنید تا بتوانید از دادگاه بخواهید پیش از رسیدگی و صدور حکم اموال بدهکار را بدون دریافت خسارت احتمالی توقیف کند(درخواست قرار تأمین خواسته). در ادامه باید دادخواست حقوقی مطالبه وجه سفته را بدهید. بهای خواسته اگر تا مبلغ بیست میلیون تومان باشد شورای حل اختلاف رسیدگی می کند و بیش از بیست میلیون تومان در صلاحیت دادگاه است. مدت زمان بستگی به روند رسیدگی و دادگاه رسیدگی کننده دارد که متفاوت است. اگر بعد از واخواست و قبل از رسیدگی دادگاه و صدور حکم، مالی از طریق دادگاه از طرف مقابل توقیف شد رسیدن به آن مبلغ آسان خواهد بود ولی اگر مالی پیدا نشد و طرف مقابل هم بعد از صدور حکم حاضر به پرداخت مبلغ مورد حکم نبود می توانید تقاضای بازداشت طرف مقابل را بدهید. به طور کلی در ابتدا شاید نیازی به ارائه قرارداد نباشد ولی در ادامه ی رسیدگی ممکن است برای اثبات اظهارات نیاز باشد که البته مندرجات قرارداد در مورد سفته مهم است. تاریخ صدور را نیز خودتان می توانید روزی که سفته را تکمیل کرده اید، قید کنید.

16:59:17
 

1395/6/23

موافق
(0)

مخالف
(0)

مشاوره رایگان سفته

سفته
واخواست سفته
مطالبه وجه سفته
به اجراگذاشتن سفته
سفته عندالمطالبه

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188106553

ایمیل: info@dadrah.ir

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

کلمات سفته :

پذیرش وکالت رایگان چک و سفته توسط وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی حق الوکاله در پایان کار دریافت میگردد.

مراحل اقدام سفته نحوه اقدام سفته اقدام قانونی سفته اجرای سفته اجرای سفته سفید امضا اجرای سفته از طریق ثبت امضاء پشت سفته نحوه تکمیل سفته همه چیز درباره سفته سفته سفید امضاء واخواست سفته مطالبه سفته وکیل سفته وکالت رایگان سفته مراحل شکایت سفته سفته بدون تاریخ سفتهی تاریخ گذشته هزینه واخواست سفته وکیل رایگان وکالت رایگان وکیل بدون هزینه وکالت بدون هزینه حق الوکاله رایگان سفته ضمانت وصول مطالبات نحوه مطالبه سفته مراحل شکایت سفته سفته تاریخ گذشته.

وکیل خوب سفته ، چک یا سفته نحوه وصول سفته چگونگی اقدام و اجرای سفته قوانین سفته سفته ضمانتی پشت امضاء سفته ضامن سفته ضمانت بهترین وکیل سفته جلب فوری سفته توقیف و تامین اموال صادر کننده سفته و پشت نویس و ظهر نویسان وکیل رایگان سفته اخ ذ هزینه وکالت بعد از وصول سفته.

وکیل کم هزینه سفته پرداخت نشده ارزانترین وکیل سفته واخواست شده خوبترین وکیل سفته واخواستی.مشاوره رایگان سفته

سفته حسن انجام کار سفته بانکی مشاوره حقوقی با وکیل سفته مراحل شکایت سفته واخواستی مدت زمان وصول سفته  هزینه واخواست سفته وکیل کم هزینه سفته حق الوکاله پائین وکالت سفته مطالبه سفته بدون واخواست متن سفته را چگونه بنویسیم؟ نمونه واخواست و دادخواست سفته دادخواست مطالبه وجه سفته واخواست شده وکیل برای سفته وکیل دعاوی سفته تهران قانون سفته تعهد پرداخت سفته دارنده سفته واخواست سفته در نزد کارفرما استرداد سفته به اجرا گذاشتن سفته نیاز به وکیل سفته مجازات سفته حقوقی استخدام وکیل سفته وکیل کم هزینه.

 وصول  واخواست سفته دادخواست سفته نحوه خرید سفته وکیل سفته اقدام بر روی سفته هزینه وکیل پایان کار سفته 

سفته سندی است که به موجب آن امضاء کننده متعهد می‌شود تا مبلغی را در موعد معین یا عندالمطالبه در وجه حامل یا شخص معین یا به حواله کرد او بپردازند. سفته علاوه بر امضاء یا مهر متعهد باید مشخص کننده مبلغ تعهد شده، گیرنده وجه، و تاریخ نیز باشد

برای وصول سفته دو راه وجود دارد اولین راه از طریق اجرای اسناد رسمی است چون سفته از اسناد لازم‌الاجراست ، در صورتی که دارنده به وظایف قانونی خود عمل کرده باشد ، می‌تواند علیه صادرکننده ، پشت نویس و ضامن به اجرای اسناد رسمی واقع در اداره ثبت مراجعه و تقاضای توقیف اموال بلامعارض اشخاص فوق و وصول طلب خود را کند.

راه دیگر از طریق مراجع قضایی دادگستری است. دارنده سفته با تقدیم دادخواست حقوقی علیه یک یا تمام مسوولان سند تجاری اقامه دعوی می‌کند و در صورتی که به محکومیت قطعی صادرکننده منجر شود و اگر اموالی از محکوم تحصیل نشود، می‌تواند به استناد قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی تقاضای بازداشت شخص محکوم را کند.

سفته در صورتی از اعتبار قانونی برخورداراست و می توان برای وصول آن از طریق مراجع قانونی و قضایی اقدام كرد كه واجد وصف شكلی قانونی باشد . به همین منظور فرم سفته توسط مرجع ذیربط چاپ ودر بانك ها به افراد فروخته می شود.این سفته ها دارای نقش تمبر و شماره ی خزانه داری كل است.در این فرمها،سقف مبلغ اعتبار سفته قید شده است.مثلا ؛اگر در حاشیه ی سفته نوشته شده باشد؛«سفته تا مبلغ یك میلیون ریال»،بدین معناست كه متعهد در این سفته فقط تا یك میلیون ریال تعهد پرداخت دارد.بنابراین عددی كه در ردیف مبلغ سفته نوشته می شود نمی تواند بیش از یك میلیون ریال باشد . بر روی سفته،بهای سفته درج شده كه هم نمایانگر قیمت برگ سفته است وهم نشانگر سقف مبلغ اعتبار سفته. ماده 308 قانون تجارت اشعار می دارد؛[ فته طلب علاوه بر امضاء یا مهر باید دارای تاریخ و متضمن مراتب ذیل باشد :

در ابتدا ما 5 تن از فارغ التحصیلان دکتری رشته حقوق دانشگاه تهران بودیم، که بعد از گذراندن مراحل مربوطه، دریافت پروانه پایه یک وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز، با نیت گسترش عدل و داد و احقاق حق مظلومان و نظم خواهی در سال 1385 گروهی تشکیل دادیم و به کار وکالت به صورت تخصصی مشغول شدیم و بعد از گذراندن سالیان زیاد در کسب تجربه اکنون با یاری خداوند متعال گروه ما به 1200 وکیل مجرب و متخصص افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر تعداد زیادی از قضات بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسری که سابقه زیادی در ذمه وکالت دارند با موسسه حقوقی تهران وکیل همکاری می نمایند. موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد.مشاوره رایگان سفته

 

موسسه حقوقی تهران وکیل

مشاوره حقوقی رایگان : 77221941

آدرس : تهران، نارمک، خیابان فرجام

نرسیده به چهار راه ولیعصر پلاک 578، طبقه دوم

«گروه تهران وکیل» موسسه حقوقی است که خدمات جامع حقوقی از جمله، مشاوره حقوقی، وکالت به صورت کاملا تخصصی، مشاوره حقوقی رایگان، مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی تلفنی توسط وکیل پایه یک دادگستری تهران با تعهد و تجربه بالا، در کلیه دعاوی و پرونده های قضایی، محاسبات حقوقی ( محاسبه دیه، محاسبه دیه اعضای بدن، محاسبه مهریه، محاسبه ارث، محاسبه تاخیر تادیه دین، محاسبه دیه قتل، محاسبه دیه بر اساس دادنامه ) را به تمام ایرانیان در داخل و خارج کشور ارائه می کنند.

«گروه تهران وکیل» با بکارگیری بهترین وکیل متخصص در هر پرونده حقوقی، همواره، بهترین نتیجه را برای متقاضیان به ارمغان می آورد. در حوزه هایی همچون : وکیل کیفری، وکیل خانواده، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل بهترین وکلا در این موسسه حقوقی گرد هم جمع شده اند.

«گروه تهران وکیل» با داشتن بهترین وکلای متخصص، که بدلیل تجربه بالا، با اشراف کامل به حل پرونده های حقوقی نایل می شوند. وکیل خوب، وکیلی است که در صورتی که، در صورت ارزیابی مشکل حقوقی موکل خود متوجه شود که امکان انجام وکالت وجود ندارد از گرفتن پرونده صرف نظر کرده و باعث اتلاف هزینه و اضرار موکل نشود.

«گروه تهران وکیل» مفتخر است با داشتن گروهی کاملا متخصص در زمینه «ثبت شرکت» «ثبت برند» «تغییرات شرکت» و همچنین خدمات بین المللی و مهاجرتی به هموطنان عزیز خدمت رسانی کند.

سفته سند تجاری است در آن صادر کننده سفته تعهد می دهد که مبلغی را در زمان مشخصی به دیگری (گیرنده سفته) بپردازد.به علت خطرات حمل پول، استفاده از سفته رواج یافته و امروزه به عنوان یک سند اعتباری در سرمایه گذاری ها و ضمانت مورد استفاده قرار می گیرد.توصیه می شود قبل از اقدام به صادر کردن سفته، با مشاور حقوقی سفته مشورت شود.هر برگ از یک سفته، سقف خاصی از اعتبار را دارد که روی آن ثبت گردیده است.اگر روی سفته نوشته شده باشد « تا یکصد هزار ریال» آن سفته برای تعهد ۱۰ هزار تومان اعتبار دارد.قیمت سفته معادل است با سه هزارم مبلغی که روی سفته ثبت شده است.کاربرد سفته در انجام معاملات می باشد. می توان برای پرداخت وجه مورد مطالبه،استفاده کرد.کاربرد سفته در بانک ها در قبال وامی که اعطا می کنند، سفته مطالبه می شود.

شرایط سفته علاوه بر امضاء یا مهر، داشتن تاریخ و موارد زیر می باشد.مبلغ قابل پرداخت در سفته,نام و نام خانوادگی گیرنده سفته,تاریخ پرداخت مبلغ در سفته,نام و نام خانوادگی صادر کننده سفته,آدرس صادر کننده و مکان پرداخت سفته,در صورتی که نام گیرنده سفته در آن ذکر شود، طلبکار کسی است که نام او بعنوان گیرنده سفته ذکر شده است. در غیر اینصورت اگر به جای نام گیرنده سفته «در وجه حامل» ذکر شود و نام شخص خاصی روی آن نوشته نشده باشد، طلبکار کسی است که سفته را در اختیار داشته باشد.,در صورتی که روی سفته عندالمطالبه ذکر شود، صادر کننده موظف است به محض مطالبه وجه، آن را پرداخت کند.,قبل از انجام هر گونه معامله این امکان فراهم است تا با استفاده از مشاور حقوقی سفته، موارد معامله مورد بررسی قرار گیرد تا در انجام معاملات اقدام صحیحی انجام شود.

امروزه سفته از اسناد تجاری رایج در ایران محسوب می شود و بسیاری از مردم آگاه نیستند که سفته دارای اثر حقوقی الزام آور است. به خاطر اوصاف تجریدی سفته باید در صدورش دقت زیادی کرد

چنانچه در باب سفته نیاز به وکیل دارید، می توانیم مشاوره حقوقی رایگان و نیز مشاوره حقوقی سفته در اختیارتان قرار دهیم.

استفاده از سفته در قرارداد های بین شرکت ها جهت تضمین انجام کار ها رواج دارد.مشاوره رایگان سفته

در این مورد قبل از انجام معامله، توصیه می شود با مشاور حقوقی سفته مشورت شود.

سلام خسته نباشید.ببخشید من به تازگی برای شرکتی رزومه فرستادم.وقتی برای مصاحبه رفتم فقط با یک خانم مصاحبه گر اشنا شدم .که خودشون هم برای همون شرکت کار می کردن.من ساکن اهواز هستم و اون خانم هم ساکن اهواز هستن و ما همدیگرو تو هتل دیدیم. اما وقتی برای مصاحبه رفتم فهمیدم که این شرکت هیچ دفتری در اهواز نداره.عنوان شغلی که من برای اون مصاحبه دادم نماینده علمی یک شرکت دارویی و بهداشتی است و تنها یک اسم&nb…

در پی قراردادی شریک تجاری بنده نتوانست به نعهدات خود عمل کند و چکی به مبلغ ۳۳ میلیون تومان برای دی ماه ۹۲ داد که از این مقدار ۹ میلیون تومان پرداخت کرد و مابقی را در دو چک برای اردیبهشت و خرداد ۹۳ هر یک به مبلغ ۱۲ میلیون وعده داد سفته ها توسط دایی شخص با امضا در پشت آن تایید شد که هر دو برگشت خورد پیشنهاد سود ماهانه و نه بصورت مکتوب ، فقط شفاهی از طرف بدهکار مطرح شد و ماهانه مبلغی از باب…

با سلام و احترام با استخدام خواهر اینجانب در یک شرکت خصوصی معتبر موافقت شده است. از خواهرم یک سفته ده میلیون تومانی بابت ضمانت استخدام دو ساله درخواست کرده‌اند. سوالم این است سفته را چگونه پر کنیم که بعدا مشکل آفرین نشود؟ ذکر تاریخ چگونه باید باشد؟ اگر قراردادی امضا شود آیا نیاز است شماره قرارداد در سفته ذکر شود که مثلا سفته بابت این قرارداد است؟ با تشکر

با سلام. اینجانب ۲فقره سفته به مبالغ ۱ و ۲ میلیون تومان از شخصی دارم که تاریخ سررسید آن مربوط به ۸آبان ۹۳ میباشد.الان میخواهم  روی سفته ها اقدام کنم تا مطالباتم پرداخت بشه. لطفا راهنمایی فرمائید که ایا با توجه به این موضوع که ۲ ماه از سررسید سفته ها گذشته مشکلی وجود دارد یا خیر؟ و برای اقدامات جهت وصول سفته ها چی کار بایستی انجام دهم؟

 با سلام وادب مستاجری مدت۹سال درمنزلم بوده بعدازتخلیه مبلغ سه میلیون پانصدهزارتومان به من بدهکارشده که درقبال سفته بدون تاریخ امضاء ویک ضامن هم پشتش را امضاء کرده به من داده مدت سه ساله من صبرکردم هیچ جوابی نمیده ضمنا یک انباری راازاین منزلم مقداری وسایل اوراقی گذاشته تا برگرده وحسابش راتسویه کنه که تابه حال نیامده  حالا من باسفته چه کنم ومدت سه سال این انباری را اشغال کرده که…
مشاوره رایگان سفته

سلام خدمت شما بزرگواران .من بابت بدهی به شخصی جهت قرارداد هشت میلیون سفته دادم .داخل قرارداد با حضور شاهد معین شد که من به صورت ماهانه چهارصد تومان به طلبکارم بپردارم و طلبکار مکلف شد که در صورت دریافت یک میلیون سفته به من برگرداند که بعد از شش قسط که من دادم سفته به من استرداد نکرد و مطالبه هشت میلیون یکجا از بنده کرده و از من شکایت کرده من اقساط ماهیانه که پرداخت کردم از طریق عابر بانک هست و فیش…

از فردی مبلغ ۲۵ میلیون تومان سفته دارم که فقط روی سفته ها  اسمش را نوشته و امضا کرده ولی مالی ندارد. الان مدت ۶ سال است که  پولم را نمیدهد. . درضمن قبلا زندانی راه باز بود  ولی حالا را نمیدانم. چه باید بکنم که به حقم برسم؟؟؟ تشکر فراوان.

سلام مادرمرحومم۵ سال پیش از کمیته امداد وام خودکفایی دریافت کرد برای اینکه ه ضامن جورکنه به شخص دیگری۵میبیون سفته داد ومن هم پشت آنرا امضا کردم وپشت آن نوشتم بخاطر ضمانت وام شماره فلان نزد آقای ب امانت باشد حالا تکلیف من چیست کد ملی من رو هم ندارد

با سلام من ۲۳ میلیون تومان پول به کسی داده ام و سفته گرفته ام در متن سفته ها فقط نام و کد ملی و امضا و اثر انگشت شخص بدهکار وجود دارد حالا این شخص پول من را نمی دهد و از طرفی هیچ اموالی به نام خودش ندارد که توقیف کنم آیا درخواست واخواست یا شکایت می توانم این شخص را به زندان بیاندازم یا خیر و اصلا راهی وجود دارد که بتوانم پولم را بگیرم چون با صحبت کردن ایشان پولی به من نمی دهد. با سپاس فراروان

با سلام و احترام بنده در یک شرکت خصوصی کار میکنم لطفا بفرمایید برای دادن سفته به کارفرما به چه نکاتی باید توجه کنم؟ واینکه آیا میتوانیم جلوی تاریخ بنویسم تا پایان آخرین قرارداد کار؟ با تشکر از شما

جهت پرسیدن سوال حقوقی خود بصورت کاملا رایگان و دریافت پاسخ از وکلای برگزیده ما می‌توانید به سایت بنیاد وکلا مراجعه کنید.

مشاوره رایگان سفته
مشاوره رایگان سفته
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *