چگونه قلب مرد را بدست اوریم

 
helpkade
چگونه قلب مرد را بدست اوریم
چگونه قلب مرد را بدست اوریم

مردن را آزاد بگذارید, مردان از ایجاد محدودیت و دربند بودن اذیت می شوند و برعکس فراری می شوند و کار شما را سخت می کنند

مغز مردان برخلاف زنان راحت تحت کنترل قرار میگیرد دقیقا برعکس زنان که قلب شان راحت تر تسخیر میشود ولی مردان نه. پس برای اینکه بتوانید قلب یک مرد را تسخیر کنید باید مغز او را در اختیار بگیرید. در این بخش می خواهیم چند روش به شما معرفی کنیم برای بدست آوردن قلب یک مرد که کار شما را راحت تر می کند.

برای بدست آوردن قلب یک مرد باید ابتدا به مغز او راه یابید. چند دفعه تابحال شگفت زده شده اید که این مرد به چه چیزی فکر می‌کند؟! اگر می‌خواهید به قلب یک مرد دست یابید باید ابتدا به مغز او راه یابید.

مشکل بیشتر مردها این است که خیلی سخت برای گفتن افکار و احساساتشان لب به سخن باز می‌کنند. اگر به این ۵ فن مجهز باشید مردان راحتتر سفره دلشان را برایتان باز خواهند کرد، سپس شما می‌توانید بهتر برای یک رابطه بهتر تلاش کنید و نهایتاً لذت بیشتر از باهم بودنتان ببرید.چگونه قلب مرد را بدست اوریم

۱٫اجازه بدهید او درک کند که علاقه نشان می‌دهید به آنچه که می‌گوید.

هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد.

یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است.

اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می‌گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان. همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می‌فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می‌گذارم.

۲٫لطفاً داوری و قضاوت نکنید.

هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می‌شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید. آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می‌خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد.

شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می‌کند برای شما بگوید.

۳٫از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزید.

وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می‌کنند، از آنها می‌خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می‌دهد و شرایط را بحرانی و حساس می‌کند. وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می‌گیرد.

تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

۴٫هرگز نگویید ما نیاز به گفتگو داریم.

هیچ چیز بهتر از این جمله نمی تواند یک مرد را وادار کند که کمتر حرف بزند. این جمله حامل این پیام است که او کار اشتباهی کرده است که در دردسر افتاده و باید درباره اش توضیح دهد.

او گفتگو را قبل از شروع کردنش متوقف خواهد کرد. بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم به آرامی و غیر مستقیم وارد شدن به آن است. زمانی که هر دوی شما مشغول انجام آن هستید را انتخاب کنید مثل آشپزی و یا تمیزکاری سبک، که او راحتی بیشتری احساس کند.

به خاطر داشته باشید وقتی او درگیر فوتبال جمعه شب است برای این کار به او نزدیک نشوید.

۵٫گوش دادن واقعی را یاد بگیرید.

شما همیشه شانس شنیدن افکار او را نخواهید داشت. چندین بار شده است که شما وقتی که او صحبت می‌کرده است در فکر دیگری بوده اید یا شاید هم فکر می‌کرده اید که در جواب به او چه بگویید؟! این موضوع بسیار مهم است که اکنون را با او باشید تا اینکه به افکارتان اجازه دهید همه جا باشد غیر از با او.

یک مرد می‌تواند احساس کند که شما واقعاً می‌خواهید حرفهای او را بشنوید یا خیر. درست شنیدن بهترین راه برای رسیدن به یک گفتگوی واقعی است که او هم بتواند حقیقت را به شما بگوید.

احترام یکی از فاکتورهایی است که اغلب مردان به آن توجه بسیاری نشان می دهند. عشق و احترام برای یک مرد تقریبا هم معنی است.

وقتی مردی از جانب همسرش مورد احترام قرار می گیرد، به تدریج سعی می کند تبدیل به شخص برتری شود.

همه ما انسانها ذاتا دوست داریم مورد توجه و احترام قرار بگیریم. اگر ما با نیازهای دو طرف آشنا باشیم مسلما روابطمان با همسرمان رو به بهبود می رود. وقتی مردی از جانب همسرش مورد احترام قرار می گیرد، به تدریج سعی می کند تبدیل به شخص برتری شود.

احترام یکی از فاکتورهایی است که اغلب مردان به آن توجه بسیاری نشان می دهند. عشق و احترام برای یک مرد تقریبا هم معنی است.

بدون شک با انجام روش های زیر شگفت زده شده و شاهد نتایج باورنکردنی آن خواهید بود:

۱. اجازه دهید متوجه شود چقدر وجودش برای شما اهمیت دارد.

۲. حتی اگر با شما مخالفت می کند، باز هم به صحبت های او گوش دهید.

۳. از او تقاضای کمک کنید.

۴. به او بگویید که او را دوست دارید و به وجودش افتخار می کنید.

۵. بگذارید برای خود سرگرمی داشته باشد.

۶. به او اعتماد داشته باشید.

۷. وقتی با هم بیرون می روید، درباره مشکلات صحبت نکنید.

۸. بر روی اعمال خوب او متمرکز شوید.

۹. به علایق او احترام بگذارید.

۱۰. وقتی به منزل برمی گردد، خوشحال باشید.

۱۱. اجازه دهید نیم ساعت بعد از کار استراحت کند.

۱۲. به هیچ یک از اعضای خانواده اجازه ندهید به او بی احترامی کند.چگونه قلب مرد را بدست اوریم

۱۳. در مقابل کسی که به او بی احترامی می کند بایستید.

۱۴. از تلاشی که برای زندگی تان می کند قدردانی کنید.

۱۵. در کارهای تان با او مشورت کنید.

۱۶. برای رسیدن به اهدافتان با هم برنامه ریزی کنید.

۱۷. بیش از اندازه کار نکنید، برای او نیز وقت بگذارید.

۱۸. اگر مرتکب اشتباهی شد، او را ببخشید.

۱۹. طوری رفتار کنید که به او نیاز دارید.

۲۰. تمام اوقات فراغت او را با کارهای منزل پر نکنید.

کی بود و باشگاه خبرنگاران{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[
{“@type”:”Question”,”name”:”در چه صورت مرد اجازه می دهد شما به افکارش راه یابید؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”در صورتی که بداند شما به آنچه که او می گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد.”}]},{“@type”:”Question”,”name”:”یکی از فاکتورهایی که مردها به آن توجه بسیاری نشان می دهند چیست؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”یکی از فاکتورهایی که مردها به آن توجه بسیاری نشان می دهند احترام است. عشق، احترام برای یک مرد تقریبا هم معنی است.
“}]},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم چه راهی است؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”به آرامی و غیرمستقیم وارد شدن به آن”}]},{“@type”:”Question”,”name”:”چرا به روانشناسان در دوره کارآموزی می گویند چرا را از دایره لغتشان حذف کنند؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می دهد و شرایط را بحرانی و حساس می کند.”}]},{“@type”:”Question”,”name”:”مشکل بیشتر مردها چیست؟”,”acceptedAnswer”:[{“@type”:”Answer”,”text”:”مشکل بیشتر مرد ها این است که خیلی سخت برای گفتن افکار و احساساتشان لب به سخن باز می کنند.”}]}
]}





©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

1 – مردان با فشار اجتماعی كمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یك عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

2 – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسك خسارات مالی كه احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

3 – این در سرشت و طبیعت مردان است كه هر چیزی را كه موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشكلات یك مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یك زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

4 – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند كه مطمئن شوند بهترین گزینه ممكن را انتخاب كرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند كه: نكند سر و كله یك دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یك رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟چگونه قلب مرد را بدست اوریم

9 روش برای دستیابی به این منظور و این كه قلب یك مرد را فتح كنید به قرار زیر است:

1 – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 – همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

3 – به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 – به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 – نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 – برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 – نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 – طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

فهرست مطالب

بخاطر کارهایی که شریک عاطفی‌تون براتون انجام می‌ده ازش تشکر کنید حتی اگر اینکار یه کار خیلی کوچیک مثل رسوندن شما تا مقصدتون. اینکه بدونه شما قدر هر زحمت کوچیک یا بزرگش رو میدونید باعث میشه دید مثبتی نسبت به شما پیدا کنه.

مسلما همه ما دوست داریم کسی که دوستش داریم تمام وقتش رو با ما پر کنه اما هر کسی نیاز به زمان‌هایی مختص خودش، دوستاش و خانوادش نیاز داره. اگر تو این زمینه ازش حمایت کنید و بدونه که در کنار شما قرار نیست زندانی باشه و آزادیش رو از دست نمیده به شدت احساس آرامش می‌کنه.

وقت‌هایی که کنار هم هستید موبایلتون رو کنار بذارید و تمرکز و حواستون رو به اون اختصاص بدید. اینکه دائم در حال چک کردن شبکه‌های اجتماعی باشید معنی بی‌توجهی کردن و نادیده گرفتن طرف مقابلتون هست هیچ کسی هم دوست نداره نادیده گرفته بشه یا تو اولویت های بعدی قرار بگیره.

اینکار نشون دهنده توجه شماست لازم نیست چیز بزرگ و گرونی بگیرید حتی یه چیز کوچیک کافیه چون مسئله پوای که خرج می‌کنید نیست مسئله احساسیه که خرج می‌کنید. این‌کار نشون میده حتی زمانی‌که دارید کارهای مربوط به خودتون رو انجام می‌دین باز هم به فکر اون هستین و اونو بخشی از خودتون می‌دونید.چگونه قلب مرد را بدست اوریم

مشخص نیست این ذهنیت از کجا اومده که فقط خانم‌ها رو باید تحسین کرد که ظاهرشون خوبه، بوی خوبی میدن یا خیلی جذاب هستن. اکثرا فکر می‌کنن آقایون براشون این چیزا مهم نیست در صورتی که آقایون هم دوست دارن از نظر شریک عاطفی‌شون خوب و جذاب دیده بشن پس ازش تعریف کنیدبگید که چقدر از دید شما جذابه.

نگاه یک راه تاثیرگذار برای انتقال احساسات هست در واقع چشم دروازه قلب و احساس است. 3 ثانیه توی چشماش خیره بشید. این تکنیک معاشعه بسیار تاثیرگذاره چون این حس رو میده که چشم‌های شما فقط اونو میبینه و حس خاص و منحصر به فرد بودن بهش میده.

صدا حامل احساس ماست. قرار نیست برای جذب مرد با عشوه و ناز افراطی حرف بزنید یا صداتونو شبیه به بچه‌ها کنید. بهترین صدا، صدای طبیعی خودتون هست که از قلبتون میاد. وقتی از صداتون نشات گرفته سرچشمه احساسات عمیق، مهربونی و اشتیاق هست مطمئنا به دل طرف مقابلتون نفوذ میکنه. جملات زیبایی رو صادقانه و خالصانه بهش بگین.

حالت نشستن، حرف‌های زیادی در مورد شخصیت فرد میزند. اینکه فقط صاف و شیک بشینید درسته که مهمه و نشون دهنده اعتماد به نفس ولی اما تغییر دادن حالت بدنتون موقعی که صدای مرد موقع حرف زدن کم یا زیاد میشه خیلی تاثیرگذارتره. خمیده نشستن نه تنها نشان‌دهنده عدم اعتماد به نفس بلکه جوری نشون میده که انگار حواستون به حرف‌هاش نیست. برای اینکه نشون بدید خیلی نسبت به حرف هاش مشتاقید کمی سمتش خم شین. باز گذاشتن دست‌ها بطور ناخودآگاه به طرف مقابل اینو نشون میده که ذهن روشن و بازی دارید.

خندید هرکسی مثل اثر انگشتش خاص و منحصر به فرد هست اما چیزی که خاص‌تر و تاثیرگذارترش میکنه اینه که از ته دل و برای موضوعات جالب و طنز باشه. اینکه وقتی شرایط سخت شد باز هم لبخند به لب داشته باشین یا بخندین باعث میشه مردی که عاشقش هستین حس کنه اونقدرها هم سخت نیست زندگی. اما حواستون باشه برای موضوعات جدی و مهم اینکارو نکنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

8 بازدید

15 بازدید

36 بازدید

56 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

هر زنی دوست دارد به بهترین نحو زندگی زناشویی خود را مدیریت کند تا بتواند زندگی خوبی برای خود و همسرش مهیا کند. در این میان باید بتواند رگ خواب مرد را بدست آورده و تصمیات مهم را با وی درمیان گذارد.

بسیاری از خانم ها نمی توانند با همسرشان در مورد تصمیمات مهم زندگی به درستی صحبت کنند به طوری که با موفقیت از پای میز مذاکره بلند شوند بلکه در اغلب مواقع با دلخوری صحبت هایشان را قطع می کنند . اینگونه زنان همیشه فکر می کنند مردها عجیب ترین آدم های روی زمین هستند و نمی توانند بدون بالا رفتن صدا گفت و گوی خود با آقای همسر را به سرانجام برسانند.

باید بدانید مردها چندان هم عجیب نیستند اما چنانچه در این بخش از نمناک خواهیم گفت الگوهای واحدی برای فکر کردن و واکنش نشان دادن دارند که اگرخانم ها برخی ازریزه کاری ها را رعایت کنند می توانند رگ خواب همسرشان را به دست آورند و اینگونه بحث های زن و شوهری را پایان بخشند و در گفتگوهایشان به سرانجام برسند.

در این بخش از نمناک ما نکات ساده اما مهم را با شما در میان می گذاریم تا بدانید چگونه می توان رگ خواب مردان را به دست آورد.

چگونه قلب مرد را بدست اوریم

برخی از خانم ها در کسری از ثانیه تصمیم های مهمی برای زندگی خود می گیرند و آنها را با همسرشان درمیان می گذارند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود در صورتی که مردها نمی تواند مانند زن ها در لحظه تصمیم بگیرند .توجه داشته باشید تصمیم گیری در لحظه می تواند به ضرر شما باشد و شما پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر فکری به به ذهنتان رسیده قبل از آنکه در مورد آن با همسرتان صحبت کنید ،چرت کوتاهی بزنید زیرا چرت زدن قدرت تصمیم گیری را بالا می برد و به افکارتان سر و سامان می بخشد . اگر پس از بیداری نیز هنوز بر روی تصمیمتان مصمم بودید ، فکرتان را با همسرتان در میان بگذارید.

مردان هنگامی که کاری انجام می دهند و یا برنامه مورد علاقه خود را می بینند نمی توانند با همسرشان درباره مسائل مهم صحبت کنند بنابراین اگر می خواهید همسرتان نسبت به صحبتهای شما بی توجه نباشد در زمان مناسب با او گفتگو کنید زیرا مردان برخلاف زنان نمی توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند.

برای صحبت با همسرتان ابتدا لازم است از او بپرسید که آیا آماده گفت وگو هست و بعد هم به او فرصت دهید که به حرف های تان فکر کرده و کمی بعد نتیجه را اعلام کند. البته این احتمال وجود دارد که همسرتان فکر کردن به حرف های شما را فراموش کند.

برخی از زنان به علت ترس از دعواهای زناشویی و اینکه ممکن است همسرشان پاسخ منفی به آنان بدهد از گفت وگو های زن و شوهری اجتناب می کنند اما تصور نکنید یک زندگی بی دعوا و بحث، زندگی موفقی است. نبودن تنش و دعوا از رو به پایان بودن خوشبختی شما خبر می دهد.

همیشه با زبان درست و در شرایط مناسب صحبت هایتان را با همسرتان در میان بگذارید و نگران نباشید زیرا قرار نیست یک دعوا راه بیاندازید بلکه می خواهید برای خلاص شدن از وضعیت آزار دهنده خود، راهی بیابید.

برای پیش بینی کردن خواسته ها و واکنش های همسرتان به رفتارها و حرف هایش توجه کنید وبا دقت به لحظه لحظه زندگی او خیره شوید.

درست است که همه مردها از الگوی رفتاری مشابهی پیروی می کنند اما بدانید همسرتان منحصر به فرد است و ممکن است بسیاری از رفتارهایش خاص باشد بنابراین برای خود یک کارگاه همسرشناسی راه بیاندازید.

اگر اطلاعاتی که دیگران به شما داده اند یا برداشت هایی که با مشاهده زندگی دیگران پیدا می کنید ، ملاک گرفتن تصمیم تان است خطر بزرگی شما را تهدید می کند. شما باید از سختی ها و شکست های دیگران درس بگیرید و با نگاه کردن به موفقیت های شان کلید موفقیت را بیابید اما باید بدانید در شرایط آنها نیستید و نباید از زندگی آنها الگوبرداری کنید.

برای گرفتن تصمیم های تازه، باید قدم به قدم پیش بروید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان باید صبوری کنید و مقدمات تغییر را فراهم کنید زیرا شما نمی توانید باورهای همسرتان را یک شبه کنار بگذارید و تغییر دهید.

گرفتن تصمیمات جدید در زندگی پیامدهایی را به زندگی وارد می کند که هزینه هایی نیز در بردارد .

قبل از تصمیم گیری و انجام آن باید هزینه هایش را هم در نظر بگیرید اما فراموش نکنید که بخشی از پیامد های آن اتفاق ها از چشم شما پنهان می ماند و نمی توانید تا زمانی که در شرایط قرار نگرفته اید ، احساس شان کنید.

اگر همسرتان همیشه به تغییر ها به روش خاصی واکنش نشان می داده، باید انتظار تعدیل و یا تشدید شدن واکنش را در گفت وگو را داشته باشید زیرا می تواند این گفتگو پا روی خط قرمزهای همسرتان بگذارد که شما از آن بی خبرید .

برای درست فکر کردن نباید شکم تان را از غذا پر کنید پس در این مواقع غذای سبکی بخورید که نه با افت قند خون و نه با سنگینی معده روبرو شوید و همانطور که گفتیم قبل از گرفتن تصمیم چرت کوتاهی بزنید.

 اکنون می توانید با آرامش بدنی و ذهنی ، شانس تان را برای رسیدن به هدف و بالا بردن توان تان برای راضی کردن همسرتان بالاببرید. حتما قبل از بحث یک میان وعده میل کنید اگر از ساعت غذا خوردنتان گذشته است زیرا وقتی گرسنه هستید میزان گلوکز خون شما پایین است، مغزتان ناگهانی واکنش نشان می دهد .

اگر نتوانستید همسر خود را در گفتگوهایتان قانع کنید که به تصمیم های جدید شما نظر مثبت نشان دهد ، ناراحت نباشید شما زمان دارید و نباید ماجرا را تمام شده بدانید.

اگر این بار هم درجا زدید و دستاوردی نداشتید، مهم این است که نظرتان را به همسرتان گفته اید و او از نارضایتی شما آگاه گشته است . بهتر است بدانید بیان نارضایتی اولین و مهم ترین قدم برای خلاص شدن از آن است. 

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3885موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4464موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 2024موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36549موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4256موضوع : چگونه قلب مرد را بدست اوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9407موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19560موضوع :

نوین اطلس دات کام در این مطلب قصد دارد راهکارهایی برای به دست آوردن کلید قلب مرد و به دست آوردن دل پسرها به شما ارائه دهد. این راهکارها به به دست آوردن دل مردان برای ازدواج و به دست آوردن دل پسر مغرور کمک زیادی می کند. راههای تسخیر قلب پسران به شما نشان می دهد چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟ همچنین در این مطلب یاد می گیرید چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم تا با شما ازدواج کند. چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم یکی دیگر از موضوعات این مطلب است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

به دست آوردن دل پسرها

برای به دست آوردن دل  پسرها نوین اطلس دات کام چندین راهکار مناسب به شما ارائه داده است. این راهکارها را می توانید در مقابل هر پسری با هر ویژگی شخصیتی به کار بگیرید و نتیجه ی آن را ببینید. این راهکارها کلی هستند و خیلی زود تاثیر آن ها را خواهید دید:

۱. اجازه دهید متوجه شود چقدر وجودش برای شما اهمیت دارد.

۲. حتی اگر با شما مخالفت می کند، باز هم به صحبت های او گوش دهید.

۳. از او تقاضای کمک کنید.

۴. به او بگویید که او را دوست دارید و به وجودش افتخار می کنید.

۵. بگذارید برای خود سرگرمی داشته باشد.

۶. به او اعتماد داشته باشید.

به دست آوردن دل مردان برای ازدواج

معمولا افراد رازهای دل و اسرارشان را به نزدیکانی که خیلی دوستش دارند می گویند. پس از این طریق شما می توانید دل طرف مقابل را به دست اورید. اگر می خواهید دل مردان را برای ازدواج به دست بیاورید باید کاری کنید که با صحبت کردن با شما درباره ی رازهای زندگی اش وابستگی بیشتری نسبت به شما پیدا کند و همین وابستگی باعث افزایش علاقه او نسبت به شما می شود. به یک داستان واقعی در این باره توجه کنید:

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «مدتی است در محل کارم با دختری آشنا شدم. از همه لحاظ او را پسندیده ام و حتی می خواستم درخواست ازدواج هم بدهم اما مسئله ای باعث شده که کمی عقب نشینی کنم.

چند روز پیش به او گفتم کاری بهتر با حقوق و مزایای بیشتری پیدا کردم و احتمالا از اینجا خواهم رفت. چون این موضوع قطعی نبود نمی خواستم فعلاً دیگر همکارانم بفهمند. اما او به دیگر همکاران گفته بود بعد از این هر کس مرا می دید می گفت: دلمان برایت تنگ می شود، کجا می خواهی بروی، بگو ما هم بیاییم.

البته گاهی هم دیده ام خبرهای دیگر کارمندان را به این و آن می گوید. حالا من چکار کنم؟ او را خیلی دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم همسر آینده ام رازدار باشد.»

می بینید! این پسر با اینکه دختر را پسندیده بود و می خواست از او خواستگاری کند ولی به خاطر اینکه دختر همراز خوبی نبوده منصرف شد. او می گفت نمی خواهم بعداً اسرار زندگی مشترکمان را از دهان این و آن بشنوم.

برای اینکه بتوانید خود را در دل نامزدتان جا کنید باید کاری کنید تا او حرف های دلش را با شما در میان بگذارد. در این صورت است که وابستگی اش به شما بیشتر خواهد شد و تنها شما را بهترین همراه برای طی ادامه مسیر زندگی خواهد دید.

به دست آوردن دل پسر مغرور

برای به دست آوردن دل پسر مغرور نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند تفاوت های خود را با او درک کنید و اجازه ندهید این تفاوت ها شما را از هم دور کند. سعی کنید به زبان او حرف بزنید و به دید او به مسائل نگاه کنید. اگر می خواهید بدانید چگونه این کار را انجام دهید ادامه ی مطلب را با دقت مطالعه کنید:

نیازها یکی‌ است؛ زبان آدم‌ها متفاوت استاصلی به عنوان «اصل تفاوت‌های فردی» در روانشناسی وجود دارد که بر این اساس، نیازهای انسان‌ها تفاوت چندانی با هم ندارد بلکه آدم‌ها به خاطر تفاوت در فرهنگ‌های متفاوت، به شیوه‌های مختلفی رشد می‌کنند و مثل هم نیستند، بنابراین نیازهایشان به شیوه‌های مختلفی بیان می‌شود و تفاوت آنچنانی با هم ندارد. در واقع همه آدم‌ها نیازهای زیستی، روانی- اجتماعی و عاطفی دارند اما به‌دلیل سبک متفاوت زندگی‌شان، نحوه بیان نیازهایشان هم با هم متفاوت است. وقتی آدم‌ها با خصوصیات و هیجان‌های دیگران، با شیوه و سبک زندگی که در آن بزرگ شده‌اند، آشنا نباشند، در روابط بین‌فردی خود دچار مشکل می‌شوند و این اتفاق به‌صورت پررنگ‌تری در روابط بین زن و شوهرها خود را نشان می‌دهد. برای جلوگیری از این مشکلات، باید چند نکته را به خاطر بسپاریم: در بحث‌های مختلف زندگی، مهارتی به عنوان حل مساله وجود دارد و اولین اصل حل مساله این است که بپذیریم «من و همسرم دو آدم متفاوت هستیم و دلیلی ندارد مثل هم باشیم» و این تفاوت ناشی از سبک‌های زندگی و شیوه‌های متفاوت تربیتی است.

شما زنانه می‌بینید و او مردانه!دومین اصل حل مساله این است که بپذیریم من و همسرم دو جنسیت متفاوت داریم و بسیاری از ویژگی‌های رفتاری افراد، مرتبط با جنس‌شان است، جنس زنانه و جنس مردانه. به همین دلیل نوع نگاه افراد در قالب جنسیت بسیار متفاوت از یکدیگر است و مساله‌ای که برای یک خانم بسیار جذاب است ممکن است برای همسرش جذاب نباشد یا ماجرایی که برای یک آقا جالب است، لزوما مورد پسند همسرش نیست! پس باید دقت کنیم که جنسیت در نوع نگاه، بیان و ابراز احساسات‌مان متفاوت است. اما همه اینها آموختنی است و تمام این رفتارها از بروز عواطف و احساسات، نحوه صحبت کردن، ابراز وجود، درک کردن دیگران و همچنین نحوه مذاکره همه مهارت‌های آموختنی هستند، بنابراین مسائل ژننتیکی نقشی در آنها ندارند و غیرقابل‌حل نیستند.

اصولا مردها به‌دلیل فرهنگ تربیتی که در جامعه ما رایج است، همیشه فکر می‌کنند که باید از جنس زن حمایت کنند و مسئولش باشند به همین دلیل دوست ندارند جمله‌های دستوری و تحکمی از خانم‌ها بشنوند و با همین فرهنگ بزرگ می‌شوند، بنابراین توصیه به خانم‌های عزیز این است که وقتی وسیله جدید یا خودروی تازه‌ای خریده‌اند و می‌خواهند این موضوع را در جمع دوستان یا خانواده‌ها مطرح کنند، نگویند: «دیروز رفتم بازار و یک یخچال جدید خریدم!» چراکه بیان این جمله‌ها با فعل مفرد، باعث واکنش منفی همسرشان می‌شود و آقا تصور می‌کند که خانمش خود را برتر می‌داند و نقش او را در این میان نادیده گرفته! از آنجا که این دو نفر با هم زندگی مشترک دارند، بنابراین بهتر است خانم بگوید: «با هم رفتیم بازار، یک یخچال جدید خریدیم.» وقتی با این نگاه به مسائل بپردازیم و کارهای مشترک‌مان را با «ما» شروع کرده و با فعل «جمع» تمام کنیم، نیاز عاطفی و اجتماعی مردها را درک کرده و پاسخ داده‌ایم.

راههای تسخیر قلب پسران

برای تسخیر قلب پسران راههای مختلفی وجود دارد که novinatlas.com دو مورد از مهم ترین و پر کاربرد ترین آن ها را به شما معرفی می کند. این دو مورد به وابستگی های عاطفی و غرور مرد مربوط می شود که به شرح زیر است. اگر این راه ها را به کار بگیرید هر پسری را در اختیار خود خواهید داشت:

«دستکاری عاطفی» ممنوع!این مورد فقط مخصوص آقایان نیست و در مورد خانم‌ها هم صادق است: همه ما ایرانی‌ها به شدت به خانواده‌هایمان وابسته‌ایم و به اعضای خانواده‌مان علاقه‌مندیم. بنابراین وقتی یک خانم از خواهرشوهر، برادرشوهر یا مادرشوهر گله‌مند است، نباید به محض ورود همسرش به منزل بگوید: «امروز مادرت زنگ زد و فلان حرف را به من گفت!» اصولا یکی از عواملی که باعث بروز اختلال در روابط بین‌فردی می‌شود، «گزارش‌دهی» یا همان «راپورت» است. دلیلی ندارد که یک خانم تمام اتفاقاتی که در روز برایش می‌افتد، برای همسرش بازگو کند که «خواهرت فلان گفت و خاله‌ات بهمان!» چراکه شوهرش به خاطر وابستگی عاطفی که به اعضای خانواده‌اش داشته، دچار «دستکاری عاطفی-روانی» می‌شود و در واکنش به این مساله، گارد می‌گیرد و سعی می‌کند از خانواده‌اش، دفاع و حمایت کند. این فرد ممکن است خودش از خانواده‌اش به‌دلیل رفتارهایشان بازخواست کند اما وقتی دیگری از خانواده او انتقاد می‌کند، نمی‌تواند پذیرای حرف‌هایش باشد. به همین دلیل نیاز نیست گزارش‌های این چنینی را در روابط زن و شوهری منتقل کنیم.

غرور مرد را نشکنیددر مقایسه‌های بین مردها، مسائلی به خصوص مثل جربزه، عرضه داشتن و لیاقت داشتن را نباید دستکاری کرد. فرض کنید خانمی بعد از یک مهمانی، به همسرش می‌گوید: «ما و فلانی، هر دو همزمان ازدواج کردیم؛ اما ببین وضع زندگی آنها چطور است و زندگی ما چطور!» نباید فراموش کنیم که توانمندی، هوش و امکانات آدم‌ها با هم متفاوت است و همین تفاوت‌هاست که باعث ایجاد فاصله‌های اجتماعی، اقتصادی و طبقاتی می‌شود. اگر همیشه قرار باشد یک خانم همسرش را سرزنش کند، این حرف‌ها نه‌تنها کمکی به رشد همسرش نمی‌کند، که اعتماد به‌نفس او را کاهش داده، از توانایی‌هایی که هم که دارد کم می‌کند و به شدت احساس خشم و کینه نسبت به فردی که با او مقایسه شده از خود نشان می‌دهد و این رفتار را در قالب بی‌احترامی، پرخاشگری و… نسبت به کسی که با او مقایسه شده، بروز می‌دهد. در ضمن، وقتی آقایی ببیند که مدام با دیگران مقایسه می‌شود، اول از همه از همسرش منزجر می‌شود چون فکر می‌کند خانم برایش ارزش قائل نیست و داشته‌هایش- مهربانی و… – را نادیده می‌گیرد و فقط امکانات مادی زندگی دیگران را به رخش می‌کشد، سایه‌اش بر روابط عاطفی بین فرد و همسرش می‌افتد: محبتش کم می‌شود، واژه‌های سردی در روابط با همسرش به کار می‌برد و به تدریج شکاف عاطفی بین فرد و همسرش و همچنین بین فرد و کسانی که با آنها مقایسه می‌شود، شکل می‌گیرد. افرادی که این کار را انجام می‌دهند و همسرشان را با دیگران مقایسه می‌کنند، فکر می‌کنند با این کار به غیرت فرد برمی‌خورد و برای رسیدن به هدف دلخواه‌شان تلاش بیشتری می‌کند اما فرد دچار آسیب‌های روانی می‌شود.

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

برای این که بتوانید دل یک پسر را به دست بیاورید باید رفتاری مهربان داشته باشید و سعی کنید او را ناراحت نکنید. البته در هر رابطه ای ناراحتی پیش می آید زیرا دو نفر کاملا شبیه هم نیستند و ممکن است اختلافاتی داشته باشند. اما شما باید به هنگام ناراحتی ها سعی کنید کدورت را از بین ببرید. برای این این کار را انجام دهید به نکات زیر توجه کنید.

۱.لبخند بزنید (البته نه موذیانه و نه نگاه عاقل اندر سفیه)

۲.فراموش نکنید که نام هرکس برای او شیرین ترین و مهمترین واژه است. موقع اظهار تاسف و عذرخواهی به نام صدایش کنید.

۳.یاد بگیرید که گوش بدهید تا طرفتان را سر شوق آورید که از احساسش بگوید و ناراحتی که در او ایجاد کردید را شرح دهد. اینطوری عذر خواهی راحت تر می شود.

۴.صمیمانه و صادقانه اهمیتش را برای خودتان آشکار سازید تا بداند که چقدر برای شما ارزشمند است.

۵. خیلی ساده حرف بزنید و بگویید از گفته و کرده تان پشیمان هستید. از گفتن واژه “ببخشید” نترسید باور کنید که معجزه می کند.

چگونه دل دوست پسرمان را به دست آوریم

چگونه قلب مرد را بدست اوریم

اگر می خواهید دل دوست پسرتان را به دست آورید تا با شما ازدواج کند و زندگی مشترکتان را شروع کنید می توانید راه های زیر را امتحان کنید. درواقع این راه ها به شما کمک می کند هر پسری را برای ازدواج به خود جذب کنید:

تعارفات صادقانهشاید ساده نباشد، اما اگر دوروبری‌هایتان مدتی است که از شما دوری می‌گزینند این‌ ترفند می‌تواند مفید فایده باشد. بیایید از زاویه دیگری به آنها نگاه کنیم، مسلماً موردی در آنها خواهید یافت که قابل تحسین و تمجید باشد. شاید اگر قدری نگاه مثبتی نسبت به آنها داشته باشید، یخ روابطتان آب شده و بتوانید به نتیجه بهتری برسید. بدین‌ترتیب شما به آنها بهانه‌ی خوبی می‌دهید تا از این موقعییت خصمانه دور شوند و به بازتعریف رابطه و ارزیابی مجدد فردی شما پرداخته و نامتان را از لیست سیاه خود بیرون آورند.

از آنها کمک بخواهیددر این مرحله شایسته است که موضوعی را بهانه کرده و از آنها بخواهید تا در انجام کاری به شما کمک کنند. این توصیه‌ای‌ست که قبلاً بن‌ فراکلین، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا که استاد سیاست‌ورزی و ساخت روابط اجتماعی بوده نیز اشاره کرده است.

رابرت کیلدینی در همین رابطه می‌گوید: «حالا شما از قانون خوبی تبعیت می‌کنید که نتیجه آن سازگاری است». در این وضعیت آنها به اقدامی‌که می‌کنند می‌نگرند، به شما کمک کرده یا توصیه‌های لازم را مبذول خواهند کرد و نهایتاً به نتیجه‌ای مثبت خواهند رسید. در اغلب اوقات این‌ ترفند به نتیجه مثبت مورد نظر می‌رسد و آنها شما را دوست خواهند داشت، از همین جا می‌توانید دوستی خود را تعمیق بخشیده یا حتی آن را آغاز کنید.

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

برای تسخیر قلب یک پسر همان گونه که در سوره نساء اولین خصلت یک زن صالح را «قانتات » بیان نموده است ،علامه طباطبایی در مورد معنای قانتات می فرماید :قنوت به معنی اطاعت وخضوع دائم است (طباطبایی،ج۸،ص۱۸۱). وهمچنین در بخش روایات حدیثی از تفسیر قمی نقل می کند «امام باقر (ع) فرمودند :قانتات یعنی مطیعات »

اگر می خواهید بدانید پگونه قلب یک پسر را تسخیر کنید رعایت نکات زیر در تحکیم زندگی مؤثر می باشد :

۱ـ اطاعت از همسر در تمام موارد به غیر از انجام کار حرام و یا ترک کار واجب .

۲ـ پیشنهادات خود را با حفظ احترام به او ارائه دهید ،و پا فشاری بر پذیرش آن نداشته باشید .

۳ـ به او دستور ندهید ،اگر نظر اصلاحی دارید بهتر است به این گونه آن را بگویید :من فکر می کنم در مورد فلان موضوع اگر این گونه عمل کنیم بهتر است ،نمی دانم نظر شما چیست ؟ خوب است پیرامون پیشنهاد من هم فکر کنید اگر مناسب می دانید عمل نمایید ،نظر شما چیست ؟

۴ـ در مواقعی که همسرتان در تصمیم گیری اشتباه کرده است ،با احترام ( دقت کنید ،همان گونه که به فرد محترم اشتباه او را تذکر می دهید!) اشکالات تصمیم اورا ملایم (بدون سرزنش و تحقیر ) بیان می کنید و از او می خواهید که پیرامون آن فکر کنند ، وبه همین گونه ارائه طریق درست ومناسب نمایید .

۵ـ هیچ گاه اشتباهاتش را به رخ او نکشید و یا با قیاس به آن ،تصمیم گیری های درست او را تخطئه نکنید .

۶ ـ مهم تر از همه ،همیشه اورا به عنوان رئیس وآقا وسرور خانه بپذیرید .

مطمئن باشید با انجام موارد فوق قلب همسرتان را تسخیر کرده اید و او را به اطاعت خود سوق خواهید داد ،این مطلب را ملا فیض کاشانی آن عارف وعالم ربانی وقتی دخترش به خانه همسرش می رفت این گونه به او آموزش داد

«دخترم ،از آشیانه ای که در آن بزرگ شدی ،به سوی جایگاهی می روی که شناخت کافی نداری وهمنشینی که هنوز با او انس نگرفتی ،در مقابل او متواضع باش تا او مایه سربلندی ات باشد ،به منزله گهواره ای برای او باش تا او تکیه گاهت باشد ؛ازاو اطاعت کن تا او مطیعت باشد. اورا به خشم نیاورد و از او دوری مکن ،اگر به تو نزدیک شد ،تو نیز به او نزدیک شو واگر از تو دوری کرد ،تو نیز از او دور شو »(سلاری فر ،ص۱۰).

مطالب مرتبط:

نفوذ در دل مردان

راههای نفوذ در قلب شوهر

نحوه برخورد با مرد بی توجه

وابستگی مرد به مادرش

چگونه مردان را غیرتی کنیم

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم

مردان چگونه وابسته میشوند

چرا مردها بی احساس هستند

چگونه مردان را غیرتی کنیم

آشنایی با سیاست های زنانه

novinatlas 1707 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

وقتی عشق همه زندگی‌ات می‌شودمردان حتی آنهایی كه واقعا عاشق یك زن می‌شوند تنها بخشی از ذهن و زندگی خود را درگیر یك ارتباط می‌كنند اما زنی كه عاشق شد همه زندگی‌اش صرف عشقی می‌شود كه درگیرش شده است. مگر نمی‌خواهی همراه و همسرت را عاشق خودت كنی؟ پس برای شروع یاد بگیر كه كمتر در مورد احساست با یك مرد صحبت كنی و اصلا لازم نیست هر احساس و واكنشی كه نسبت به ارتباطت داری را بی‌پرده برایش بیان كنی. شما كارهای دیگری هم داری كه در كنار عشق به همسرت باید انجام دهی. شاید این یك حقیقت تلخ برای خانم‌ها باشد اما تحقیقات روان‌شناسان نشان داده، كه هرقدر زنان بیشتر حرف بزنند و از احساس‌های‌شان صحبت كنند و از همه بدتر همه زندگی‌شان را وقف عشق به همسر‌شان كنند، به همان میزان یك مرد را بیشتر از خودشان دور كرده‌اند. چگونه قلب مرد را بدست اوریم

وقتی عشق همه زندگی‌ات می‌شود

وقتی مرد دیگر عاشق نیست

محبت یك موضوع 2 طرفه است و تعادل زمانی به‌وجود می‌آید كه شما به همان اندازه‌ای كه محبت دریافت می‌كنید به همان میزان هم محبت و عشق هدیه بدهید. هدیه خریدن، مهمان كردن همسر‌تان به شام یا سورپرایزكردن همسر‌تان اگر از سمت یك مرد باشد خوب و طبیعی است اما اگر این رفتارها از طرف یك زن به‌صورت پشت سر هم و همیشگی انجام شود هیچ ارزشی ندارد. چون هدیه دادن یك ویژگی مردانه به حساب می‌آید و اگر یك خانم بیش از اندازه‌ای كه همسرش به او محبت می‌كند، به او عشق بورزد دیر یا زود مرد زندگی‌اش را از خود دور می‌كند و دكمه عشق یك‌باره در مرد خاموش می‌شود. وقتی یك زن بیش از اندازه به همسرش محبت كند مرد او را مانند مادرش فرض می‌كند و یادتان باشد هیچ مردی نمی‌تواند عاشق مادرش شود بلكه فقط می‌تواند دوستش داشته باشد. پس یاد بگیر كه در عشق ازهمسرت جلوتر قدم بر نداری. از اینكه مرد زندگی‌تان برای‌تان هدیه می‌خرد یا برای‌تان وقت می‌گذارد شرمنده نشوید و به فكر جبران نباشید چون مردان با انجام این كارها احساس قدرت مردانه بیشتری حس می‌كنند.

قبل از قلب، ذهنش را تسخیر كن

در شروع یك آشنایی بهتر است خوب به رفتار و واكنش‌های همسرت دقت كنی تا روحیات او را بیشتر بشناسی. از كسانی كه او را می‌شناسند در مورد سرگرمی‌ها و سلایقش صحبت كن و نقاط اشتراك خودت و او را كشف كن. به‌دنبال این باش كه همسرت از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه كارها و رفتارهایی بیزار است. سعی كن شنونده خیلی خوبی برای  او باشی چون آدم‌ها بیشتر جذب كسانی می‌شوند كه مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درك می‌شود. وقتی به حرف‌های همسرت توجه كنی به‌تدریج شعله یك عشق را در او ایجاد خواهی كرد كه برای همیشه ماندنی است. به او نشان بده كه برایش اهمیت داری و مهم‌ترین شخص زندگی‌ات در او خلاصه می‌شود. وقتی با او به رستورانی می‌روی و او مشغول صحبت كردن می‌شود، هرگز صحبت‌هایش را قطع نكن حتی اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مكالمه همسرت را قطع نكن و با این كار مطمئن باش كه او را بیشتر به سمت خودت جذب كرده ای.

نقاب را بردار

اینكه همان‌طور باشی كه هستی كار سختی است؟‌ پس چرا بیشتر اوقات در حال بازی‌كردن نقشی هستی كه اصلا شباهتی به ویژگی‌های خودت ندارد؟ تا كی می‌توانی نقش یك آدم كامل كه هیچ عیب و ایرادی ندارد را بازی كنی؟ اگر روزی خسته شدی و ناگهان فشار مدت‌ها سكوت را روی همسرت خالی كردی، فكر نمی‌كنی با این كار او را بیشتر شوكه می‌كنی؟ بدون اینكه ترس از دست دادن همراهت را داشته باشی صادقانه و با جسارت از عقاید و احساس‌هایت حرف بزن و به او نشان بده كه چه دیدگاهی در مورد او و زندگی‌ات داری حتی اگر نظرت مخالف دیدگاه‌های او باشد نترس، چون وقتی با قدرت موضع‌گیری‌ات را مشخص می‌كنی و فریاد می‌زنی كه وجود داری، زیبایی بیشتری را برای همسرت به‌وجود می‌آوری اما اگر یك خانم هستید باید یك راز كوچك را هم بدانی. بیشتر خانم‌ها به دلیل روحیات خاصی كه دارند در نخستین ملاقات‌ها همه احساسات خود را بیرون می‌ریزند و هرچیزی كه به ذهن‌شان می‌رسد را برای همسر‌شان بازگو می‌كنند. دست نگه دارید، چون شما سال‌های سال فرصت دارید كه در كنار هم زندگی كنید و از سرگرمی‌ها و احساسات‌تان حرف بزنید. نكته كلیدی ما به شما قدری پیچیده بودن است. از روی این ویژگی به سادگی رد نشوید و سعی كنید برای مرد زندگی‌تان قدری مبهم باشید. بگذارید او به‌تدریج كشف‌تان كند.

عشق زوری نیست!

بیشتر زوج‌ها یكدیگر را به دلیل نداشتن حس‌های رمانتیك سرزنش می‌كنند. جملاتی مثل«‌تودیگر عاشقم نیستی»، «به من احساس داشته باش» جملات متداولی در بین زوج‌های جوان است. اجازه بدهید كه همسر‌تان، خودش باشد و از او نخواهید كه به خاطر خوشایندی شما واكنش‌هایی را نشان بدهد كه در وجودش نیست. اگر این فرصت را به همسر‌تان بدهید كه نقش خودش را بازی كند، به‌تدریج می‌توانید با ایجاد فضای آرامی كه ایجاد كرده‌اید، عشق را هم بین خودتان به‌وجود بیاورید.

كنترل نامحسوس یادت نره

كنترل نامحسوس یادت نره

كیفیت ارتباط با همسرت را بالا ببر و طوری رفتار كن كه او خیالش راحت باشد كه در شرایط سخت و زمان‌هایی كه به شما نیاز دارد، در كنارش هستی. اگر می‌خواهی همسرت را تحت كنترل داشته باشی و مراقب رفتارهایش هستی، باید طوری ماهرانه این كار را انجام دهی كه او حس نكند. این احساس را در همسرت به‌وجود بیاور كه بودن با او برای شما همراه با لذت و آرامش است و وقتی همسرت مطمئن شد كه وجودش موجب آرامش شماست، به‌تدریج عشق خودش را به شما نشان خواهد داد. در این بین تعریف كردن، خیلی می‌تواند به بهتر شدن ارتباط‌تان كمك كند. یادتان باشد تعریف و تمجید صرفا از سمت مردان نیست. همانطور كه یك خانم از تعریف همسرش راضی می‌شود یك مرد هم با تعریف و تحسین همسرش انرژی بیشتری دریافت می‌كند و بله! درست حدس زدید! با تعریف همسر‌تان عاشق‌تر می‌شود.

فقط خودت بودن كافی نیست

اینكه در حال حاضر چه ظاهری داری یا در چه جایگاه اجتماعی قرار داری مهم نیست! مهم‌ترین چیز این است كه چه طرز فكری در مورد خودت داری. وقتی در مورد خودت اعتماد به نفس كافی داشته باشی و با شجاعت دیدگاه‌ها و علایقت را مطرح كنی، همسرت را مجذوب خودت می‌كنی. باید بدانی نقاط قوت و ضعفت كجاست و یك نكته مهم این‌كه كمی شوخ طبعی را چاشنی ارتباطت كن. این ویژگی مردانه یا زنانه نیست و همه افراد از هم صحبتی با كسانی كه شوخ‌طبع هستند، لذت می‌برند به‌خصوص اگر آن فرد همسر زندگی‌شان باشد، شادی و عشق بیشتری را تجربه خواهند كرد اما زیاد خندیدن هم خیلی خوب نیست و زیبایی شما را از بین خواهد برد. عشق منتظر شماست اما برای رسیدن به زیباترین هدیه هستی باید قدری بیشتر تلاش كرد. این یك راه یكطرفه نیست. یادت باشد!

بخش کلوب ازدواج تبیان

برگرفته از تپش

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

public@tebyan.com

چگونه قلب مرد را بدست اوریم

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

چگونه قلب مرد را بدست اوریم
چگونه قلب مرد را بدست اوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *