مشاوره رایگان ناباروری

 
helpkade
مشاوره رایگان ناباروری
مشاوره رایگان ناباروری

دکتر محمدمهدی آخوندی، رئیس انجمن علمی جنین‌شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران:

کمپین حمایت از زوج‌های نابارور با مشاوره و راهنمایی رایگان زوج‌های ناباروری که نگران عدم‌باروری و فرزند آوری خود هستند، برگزار می‌شود. درواقع هدف از برپایی این کمپین کمک به زوجین نابارور، در دسترس قرار دادن امکانات تشخیصی و مشاوره‌ای مراکز پیشرفته لقاح خارج رحمی سراسر کشور برای زوج‌های نابارور برای بررسی علل و نحوه درمان ناباروری‌شان است.

زوجین نابارور می‌توانند با مراجعه به سایت https://barvari.org امکان ثبت‌نام و بهره‌گیری از بررسی و مشاوره رایگان علت ناباروری و نحوه درمان خود داشته باشند.

همچنین با شماره تلفن6- 22649105 تماس بگیرند. متخصصان درمان ناباروری و سلامت باروری تلاش خواهند کرد تا در زمینه اطلاع‌رسانی در مورد درمان‌های پیشرفته ناباروی، حفظ بارداری و داشتن فرزند سالم در این زمینه اطلاعات لازم را به بیماران ارائه کنند. (همشهری)


PDF یکشنبه 16 شهریور 1399 Downloads-icon

همزمان با برگزاری نمایشگاه مادر، نوزاد کودک؛ شهروندان می توانند از خدمات مشاوره رایگان درمان ناباروری استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، همزمان با برگزاری نمایشگاه مادر نوزاد و کودک، به مراجعین نمایشگاه، خدمات مشاوره ای رایگان سلامت جنسی، تغذیه و رژیم درمانی، ناباروری و بارداری ارائه می دهد. 

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، در نمایشگاه مادر نوزاد و کودک که از تاریخ بیست و چهار لغایت بیست و هفتم مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی برگزار می شود، غرفه ای دریافت کرد که ضمن ارائه خدمات آموزشی سلامت جنسی و تغذیه و رژیم درمانی، خدمات رایگان مشاوره سلامت جنسی، تغذیه و رژیم درمانی، بارداری و ناباروری را ارائه می دهد.

متقاضیان می‌توانند در تاریخ ۲۴ لغایت ۲۵ مرداد ۹۸ از ساعت ۱۲ تا ۱۵، مشاوره سلامت جنسی و از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۷ مرداد ماه ، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دریافت نمایند.

همچنین روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۲۴ لغایت ۲۶ مرداد ۹۸، مشاوره بارداری و ناباروری از ساعت ۱۰صبح لغایت ۱۵ در این غرفه ارائه می شود.مشاوره رایگان ناباروری

کارگاه های تخصصی این مرکز نیز از ساعت ۱۳ لغایت ۱۴ هر روز در محل برگزاری کارگاه های آموزشی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

کارگاه نقش سلامت جنسی در تحکیم خانواده، روزهای پنجشنبه و جمعه و کارگاه ملاحظات تغذیه ای قبل از بارداری تا شیردهی، روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

مرکز درمان ناباروری ابن سینا به زوجین مشاوره و ویزیت اولیه رایگان ارایه می کند.

به گزارش ایسنا، به مناسبت 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت و با توجه به آمار ناباروری در کشور و اهمیت آگاه‌سازی به زوج ها، مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به کمپین حمایت از زوجین نابارور انجمن علمی جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران پیوست تا با ارائه مشاوره، ویزیت اولیه رایگان و … بتواند به زوجین نابارور خدمت رسانی کند .

هدف از برگزاری این کمپین، اطلاع رسانی درباره روش‌های نوین درمان ناباروری و لزوم درمان ناباروی در مراکز درمان ناباروری، آشنایی با روش‌های حفظ باروری زمانی که می‌تواند ابتلا به برخی از بیماری‌ها و یا شرایط قدرت باروری را کاهش دهد، است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی – ابن سینا، در هفته کمپین حمایت از زوجین نابارور که از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا هفتم ادامه دارد، زوجین ناباروری که تاکنون نسبت به تشخیص و درمان ناباروری خود اقدامی انجام نداده‌اند، می‌توانند با برنامه‌ریزی قبلی و با مراجعه به مراکز درمان ناباروری در سراسر کشور که جهت مشارکت در این امر اعلام آمادگی کرده اند و از جمله مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، مراجعه و از خدمات رایگان اطلاع رسانی، بررسی و تشخیص ناباروری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به گزارش ایکنا، همزمان با ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت، با توجه به آمار بالای ناباروری در کشور و اهمیت بسیار آگاهی سازی به زوج‌ها به ویژه زوجین جوان در این باره مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به کمپین حمایت از زوجین نابارور که انجمن علمی جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران، برگزار می‌شود پیوست.

هدف از برگزاری این کمپین، اطلاع رسانی دربارۀ روش‌های نوین درمان ناباروری و لزوم درمان ناباروی در مراکز درمان ناباروری، آشنایی با روش‌های حفظ باروری زمانی که ابتلا به برخی از بیماری‌ها و یا شرایط می‌تواند قدرت باروری را کاهش دهد، است.

این کلینیک به‌منظور افزایش آگاهی شما هم‌وطنان گرامی از انواع مشکلات ناباروری، آشنا ساختن شما با سیستم‌های درمانی و حمایتی و امکانات موجود در این مرکز دایر شده است. هدف ما در کلینیک مشاوره پاسخگویی به کلیه‌ سؤالات شما درزمینهٔ ناباروری و ارتقاء‌ سطح دانش شما در رابطه با تکنیک‌های کمک‌کننده باروری است.

 تلاش کارشناسان مجرب ما در کلینیک مشاوره این است که اطلاعات کافی در اختیار شما قرار داده شود و بدین منظور از همه امکانات موجود استفاده می‌کنیم و در صورت لزوم جلسات مشاوره با حضور متخصص زنان و زایمان، روان‌پزشک، جنین‌شناس و متخصص ژنتیک برگزار خواهد شد. شما می‌توانید در طول هفته روزهای شنبه تا پنجشنبه در ساعت کاری مرکز به‌صورت تلفنی از خدمات این قسمت برخوردار شوید.
در صورت تمایل برای مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی‌ به ما مراجعه نمایید.

 

 

مشاوره رایگان ناباروری

 

 

 

مشاوره رایگان ناباروری

به گزارش روابط عمومی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، این مرکز در نمایشگاه بین المللی مادر نوزاد و کودک که از تاریخ بیست و چهار تا بیست و هفتم مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می شود، غرفه ای دریافت کرد که ضمن ارایه خدمات آموزشی سلامت جنسی و تغذیه و رژیم درمانی، خدمات رایگان مشاوره مربوط به سلامت جنسی، تغذیه و رژیم درمانی، بارداری و ناباروری را هم ارائه می کند.

گفتنی است ؛ متقاضیان می توانند مشاوره سلامت جنسی را از بیست و چهارم تا بیست و پنجم مرداد ماه از ساعت دوازده تا پانزده، و از بیست و ششم تا بیست و هفتم مرداد ماه ، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دریافت نمایند. همچنین از بیست و چهارم تا بیست و ششم مرداد ماه مشاوره بارداری و ناباروری از ده صبح تا سه عصر در این غرفه ارایه می شود.

کارگاه های تخصصی این مرکز از جمله “کارگاه  نقش سلامت جنسی در تحکیم خانواده،” روزهای پنجشنبه و جمعه و “کارگاه ملاحظات تغذیه ا ی از قبل از بارداری تا شیردهی” روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت سیزده تا چهارده در محل برگزاری کارگاه های آموزشی نمایشگاه برگزار می شود.

 

 

 

نشانی:

خیابان انقلاب اسلامي – روبروي درب اصلي دانشگاه تهران -دفتر مركزي جهاددانشگاهي

پست الکترونیکی:

secretariat@acecr.ac.ir

تلفن:

اداره كل روابط عمومی7-66488515 تلفنخانه: 66462002-66467718-66497571- 66952949

دورنگار:

66488518

صندوق پستی:

4364 – 14155

ساعات کاری:

8 الی 16


راهنمای تلفن های دفتر مرکزی

دکتر مریم میکانیک متخصص زنان و زنان و درمان ناباروری

برای ارائه خدمات آنلاین به بیماران بصورت رایگان ثبت نام کنید

برای دریافت مشاوره آنلاین با پزشکان می توانید بصورت رایگان ثبت نام کنید

برای معرفی و مدیریت کامل مرکز درمانی، کلینیک و بیمارستان ثبت نام کنید

ممنونم از پاسخگویی شما

بسیار خوب و با حوصله پاسخگو بودن

مشاوره رایگان ناباروری

عالی هستن مم

بسیار عالی من رو راهنمایی کردند و ویریت کردن

عالی عاااالییییی
خییییلی باحوصله و بادقت به تک تک سوالام پاسخ دادن تشکر فراوان از جناب دکتر کاظمیان🙇🙇

خیلی ممنون عالی بود

بسیار با اخلاق و دقیق

خیلی با صبر و حوصله جواب میدن خیلی خوبه

تشکر از شما 🌹

ایزو ویزیت قرار است یک بستر برای بهینه سازی ارتباط امن و کاربردی بین پزشک و بیمار باشد . از طرفی یک سیستم کامل و کاربردی برای نگهداری و مدیریت پرونده های پزشکی بیماران در مطب خواهد بود

ایران، خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر ۱۳، یاسمن ۱۵، پلاک ۱۸

info@isovisit.com

051-37649732

© تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت به ایزو ویزیت تعلق دارد.

شفقنا- زوجین جوان نابارور همزمان با روز ملی جمعیت می توانند با مراجعه به مراکز درمان ناباروری از مشاوره و ویزیت رایگان برخوردار شوند.

به گزارش شفقنا به نقل از مهر، با توجه به آمار بالای ناباروری در کشورمان و اهمیت بسیار آگاهی سازی به زوج ها به ویژه زوجین جوان، مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به کمپین حمایت از زوجین نابارور پیوست تا با ارائه مشاوره، ویزیت اولیه رایگان و…، بتواند به زوجین نابارور خدمت رسانی کند.

هدف از برگزاری این کمپین، اطلاع رسانی درباره روش های نوین درمان ناباروری و لزوم درمان ناباروی در مراکز درمان ناباروری، آشنایی با روش های حفظ باروری زمانی که ابتلا به برخی از بیماری ها و یا شرایط می تواند قدرت باروری را کاهش دهد، است.

اطلاع رسانی درباره سلامت بارداری و اطمینان از تولد فرزند سالم، بررسی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و روانشناختی زوجین نابارور، افزایش دانش و آگاهی درباره عوامل خطر باروری، به ویژه دخانیات، تغذیه ناسالم، آلودگی‌های زیست محیطی و بیماری‌ها و اطلاع رسانی در خصوص روند اهدا و چالش های پیش رو است.

در هفته کمپین حمایت از زوجین نابارور که از اول تا هفتم اردیبهشت برگزار می شود، زوجین ناباروری که تاکنون نسبت به تشخیص و درمان ناباروری خود اقدام نکرده اند، می توانند با برنامه ریزی قبلی و با مراجعه به مراکز درمان ناباروری در سراسر کشور که جهت مشارکت در این امر انسان دوستانه اعلام آمادگی کرده اند و از آن جمله مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا که از تیم تخصصی و تجهیزات پیشرفته در این خصوص برخوردار است، از خدمات رایگان اطلاع رسانی، بررسی و تشخیص ناباروری بهره مند شوند.مشاوره رایگان ناباروری

انتهای پیام

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان ناباروری
مشاوره رایگان ناباروری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *