مشاوره روانشناسی سعادت اباد

 
helpkade
مشاوره روانشناسی سعادت اباد
مشاوره روانشناسی سعادت اباد

Publisher – جعبه ابزار ذهنی مرجع تست های آنلاین روانشناسی و همچنین مرجع آموزش مهارت های زندگی، ذهنی و روانشناختی می باشد.

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی ما به عنوان برترین مرکز مشاوره در تهران و به تبع آن مرکز مشاوره و روانشناسی سعادت آباد مفتخر است که با رویکرد درمانگری تخصصی در پرتو اخلاق حرفه ای و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا خدمات گسترده روان درمانی و مشاوره را ارائه می نماید. با جعبه ابزار ذهنی همراه باشید تا به بررسی این خدمات بپردازیم.مشاوره روانشناسی سعادت اباد

خدماتی شامل: مشاوره و روان درمانی بزرگسال، مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، تشخیص و درمان اختلالات جنسی، سنجش هوش و استعدادیابی، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره صنعتی و سازمانی، درمان مشکلات یادگیری، بیش فعالی، نوروفیدبک و…

روان درمانی به شيوه هايی گفته می شود که در آن مشکلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشکلات به يک درمانگر و گفتگو با او درمان می گردد. روان درمانگر به شناخت شما ازخود و بهتر شدن توانايی مقابله تان کمک می کند. روان درمانی یا درمان روانشناختی درمان اختلالات روحی، احساسی، شخصیتی و رفتاری با استفاده از روش‌هایی مانند گفتگو کردن با شخص بیمار، گوش دادن به حرف‌های بیمار و راهنمایی کردن او است. روان درمانی روشی است که توسط درمانگری آموزش دیده به شکل حرفه‌ای، با توجه به خاستگاه «اختلال تحت درمان»، انجام گیرد. روان درمانگری بر دوپایه «رابطه» و «ارتباطات» به شکل کلامی و غیرکلامی استوار است. رابطه‌ای حرفه‌ای بین بیمار و درمانگر است که مبتنی بر اصالت، جدیت، صمیمیت و آزادی است.

بسیاری از زوجین در هنگام بحث کردن، سعی می­ کنند ثابت کنند که مقصر نیستند و حق با آنان است و علت مشکلات ایجاد شده همسرشان است و او مقصر اصلی است. دقت کنید هیچ مشکلی با متهم شناختن همسرتان حل نخواهد شد.

همه خانواده ها باید خود را برای کنار آمدن با مشکلات روزمره آماده سازند و راهکارهای مناسب برای کنار آمدن با فشارهای روانی که از بیرون و درون به خانواده وارد می شوند را بیاموزند.

خانواده های توانا علاوه بر تعالی و بقای کل نظام خانواده، موجب رشد و شکوفایی یکایک اعضای خانواده می شوند. در حالی که در خانواده های نابسامان منافع بعضی تامین و نیازهای عده ای دیگر بی پاسخ می ماند و یا آنکه علی رغم ثبات ظاهری خانواده، همه یا بعضی افراد خانواده ناراضی هستند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

مشاوره خانواده در زمان هایی که خانواده با موقعیتی جدید نظیر بارداری، تولد فرزند، مهاجرت، ازدواج و رشد فرزندان، یلوغ نوجوانان یا با مشکلات و آسیب هایی نظیر اعتیاد، افسردگی، بیماری یا مرگ عزیزان، خیانت، ورشکستگی، خودکشی و …روبرو می شود، ضرورت دارد.
مشاوره خانواده ها تنها به حل اختلاف وایجاد جو مسالمت آمیز ختم نمی شود، بلکه در موارد زیادی سبب بهبود وضع زندگی و ارتقاء سطح رضایتمندی زوجین و همه اعضای خانواده خواهد شد.

حل مشکلات زناشویی زوجین، درمان اختلالات جنسی، درمان اختلالات هویت جنسی، آموزش مسایل زناشویی به جوانان، آموزش های پیش از ازدواج، تشخیص مسایل جنسی بهنجار از نابهنجار، آموزش صحیح مسایل زناشویی و افزایش لذت زندگی سالم و …

ارتباط با کودک یکی از چالش برانگیز‌ترین و در عین حال لذت بخش‌ترین تجربیات ما می‌باشد. در مجموع مادران و پدران به شیوه بسیار ظریفی پا به پای هر کودک از نو بزرگ می‌شوند.

سلامت روانی فرد از همان آغاز به دست والدین، به‌خصوص مادر پی‌ریزی می‌شود. مادر همان چیزی را تدارک می‌بیند که می‌توانیم آن را یک محیط تسهیل‌کننده بنامیم. محیطی که زمینه را برای فرایندهای رشد طبیعی کودک و تعامل کودک با محیط مطابق با الگوی وراثتی فرد فراهم می‌سازد. مادر بی‌آنکه بداند پایه‌های سلامت روانی فرد را استوار می‌سازد.

مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان کمک می‌کند ویژگی‌‌ها و استعدادهای خود را بهتر شناخته و به موارد و خصوصیاتی که به آنها توجه نداشته‌اند یا میزان توجه به آنها کمتر بوده، بیشتر توجه نمایند. علاوه بر این اطلاعات آنها را در زمینه‌های مختلف تحصیلی تقویت کرده و در صورت وجود نواقصی در عملکردشان آنها را شناسایی و راه‌حل‌هایی برای رفع نواقص ارائه می‌دهد و به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به گذشته در زمینه درسی داشته باشند و انتخاب‌های بهتری انجام دهند و اشکالات احتمالی را نیز برطرف کنند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

اختلالات روانی عموما ناشی از عملکرد نامناسب مغز و الگوهای ناصحیح مغزی می باشد. بنابراین مغز هم مانند هر سیستم پبچیده دیگر نیاز به تنظیم و رفع نقص دارد. نکته جالب توجه آن است که مغز قابلیت خودتنظیمی و به روز شدن را دارد به شرط آنکه از وضعیت خود آگاهی یابد. نوروفیدبک مانند یک آینه این امکان را به مغز می دهد تا از وضعیت خود آگاهی یابد و در طی فرایندی آموزشی خودتنظیمی را به مغز می آموزد. در نوروفیدبک که نورتراپی هم گفته می شود سنسورهایی که الکترود نامیده می‌شوند بر روی پوست سر بیمار قرارمی‌گیرند. این سنسورها فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت و در غالب امواج مغزی (دراغلب موارد به شکل شبیه‌سازی شده در قالب یک بازی کامپیوتری یا فیلم ویدئویی) به اونشان می‌دهند. در این حالت پخش فیلم یا هدایت بازی کامپیوتری بدون استفاده از دست وتنها با امواج مغزی شخص انجام می شود. به این شکل فرد با دیدن پیشرفت یا توقف بازی پی به شرایط مطلوب یا نامطلوب امواج مغزی خود برده و سعی می‌کند تا با هدایت بازی یا فیلم، وضعیت تولید امواج مغزی خود را اصلاح کند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

با تمام توضیحاتی که در بالا اشاره شد، نتیجه می گیریم که خدمات متنوع و بخش های زیادی در مرکز مشاوره و روانشناسی می بایست وجود داشته باشد. کمتر مرکز مشاوره در تهران هست که همه روش های درمانی را زیر نظر متخصصین زبده و آموزش دیده با هم ترکیب کند و نسخه ای متفاوت برای هرفردی بپیچد. فرقی نمی کند مرکز مشاوره و روانشناسی سعادت آباد باشد یا جایی دیگر، از نظر ما معیار مهمتر متخصصین و تجربه یک مرکز مشاوره است. ما به شما این اطمینان را می دهیم که حال خوب را به شما هدیه دهیم.

مرکز مشاوره قلهک، کلینیک روانشناسی

روایتی بر کار و زندگی روانشناسان

مرکز روانشناسی ذهن آرا، بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در…

مرکز مشاوره دولتی شرق تهران

مرکز روانشناسی کودک شمال تهران

مرکز مشاوره و روانشناسی جنوب تهران

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدهای ماه


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


جملات ناب اعتمادبنفس

مشاوره روانشناسی سعادت اباد


تست آنلاین وسواس فکری


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست طرحواره یانگ به صورت آنلاین

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست ترنس بودن مردان


تست آنلاین تشخیص اوتیسم

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره مهر در مهرماه سال 1376 با مدیریت خانم افسانه وکیلی و با مجوز رسمی سازمان ملی جوانان (زیر نظر ریاست جمهوری) در منطقه یوسف آباد تاسیس شد . سال 1382 محل مرکز از یوسف آباد به سعادت آباد تغیر یافت. امروز، پس از گذشت 17 سال از فعالیت مرکز ، تعداد همکاران مرکز از 3 نفر به 17 افزایش یافته است . در راستای تحول در سیستم روان شناسی و مشاوره ایران، مرکز روان شناسی و مشاوره مهر از سال 1387 با مجوز جدید خود را به شماره 125 از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به ادامه فعالیت خود ادامه داد. با هدف توسعه فعالیت های مرکز در ابعاد مختلف، دفتر مشاوره شغلی و کاریابی مهر از سال 1383الی 1392 تحت نظارت وزارت کار و امور اجتماعی فعالیت داشت. علاوه بر آن، این مرکز در سال 1383 به مدت 4 سال با دریافت مجوز پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه فعالیت های پژوهشی و علمی  فعالیت نمود.

در طول نزدیک به دو دهه فعالیت های این مرکز با سازمان های دولتی و غیر دولتی نظیر بانک های کشاورزی، ملت، سپه و تجارت،رفاه کارگران ،مرکزی ، شرکت های نفت فلات قاره، مپنا، توگا، کربنات سدیم،سازمان فناوری و اطلاعات و… جهت ارائه طیف وسیعی از خدمات روان شناسی و مشاوره و روان شناسی صنعتی و سازمانی اقدام به عقد قرارداد نموده است. اهم فعالیت های مرکز روان شناسی و مشاوره مهر عبارتند از :

– استفاده از کادری مجرب از روان شناسان و مشاوران برجسته در ارائه خدمات –

– برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و غیر تخصصی در حوزه روان شناسی و مشاوره

– ارائه خدمات پژوهشی به سازمان ها و همکاری در طرح های پژوهشیمشاوره روانشناسی سعادت اباد

– همکاری با سازمان ها جهت گزینش های استخدامی و معاینات ادورای

– شناسایی و ارائه راه کار برای مشکلات سازمانی

– انجام آزمون های روان سنجی به صورت فردی و گروهی

– همکاری با ادارات و سازمان ها دولتی و غیر دولتی در زمینه ارتقا بهداشت روانی کارکنان و خانواده های آنان

– همکاری با سازمان ها جهت اجرای اهداف روان شناسی صنعتی سازمانی

– تربیت مشاور و روانشناس از طریق پذیرش کارآموز و کارورز در رشته های مشاوره و روانشناسی زیر نظر اساتید مجرب

خلاصه شرح فعالیتها و قراردادهای منعقده با سازمانها
1- معاینات بدو استخدام پرسنل
هدف: انتخاب بهینه نیروی انسانی از جهت سازگاری نیازهای شغلی با شخصیت فرد
راهکار: اجرای آزمونهای روان شناختی و مصاحبه تشخیصی استخدامی
قراردادها:
– شرکت نفت فلات قاره ایران
– شرکت توگا
– شرکت ایریتک
– شرکت ابزار سرا
– شرکت کربنات سدیم

2- معاینات ادواری سلامت
هدف: بررسی سلامت جهت تشخیص و ارتقاء شاخص سلامت
راهکار: اجرای آزمون های روانی شناختی و مصاحبه تشخیصی
قراردادها :
– شرکت ایریتک
– شرکت کربنات سدیم

3- مشاوره فردی و گروهی
هدف: کمک به رفع مشکلات کارکنان و خانواده هایشان در حیطه های پیش از ازدواج ، خانواده ، تربیت فرزند ، تحصیلی شغلی، روان درمانی ، اضطراب ، افسردگی، وسواس، ترسهای مرضی، روانپزشکی، ….جهت ارتقاء رضایت فرد از زندگی،احساس امنیت و آرامش در شغل و خانواده و افزایش کارایی پرسنل در محیط کار
راهکار:
– ارائه خدمات حضوری در مرکز
– ارائه خدمات غیر حضوری و تلفنی شبانه روزی
قراردادها:
– بانک تجارت
– بانک سپه
– بانک کشاورزی
– بانک ملت
– شرکت نفت فلات قاره ایران
– شرکت توگا
– شرکت مپنا
– شرکت فن آوری اطلاعات ایران
– بانک رفاه کارکنان
– بانک مرکزی

4- آموزشهای تخصصی
هدف: ارائه کار گاه های آموزشی تخصصی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی و مشاوره و سایر رشته های مرتبط از قبیل :

– تشخیص و در مان اختلالات جنسی
– تربیت جنسی کودکان و نوجوانان
– تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی (اضطراب ، افسردگی ، وسواس و ….. )
– آزمونهای روانشناختی وکاربرد آن در مشاوره و روان درمانی
– مهارتهای زندگی و کاربرد آن در فرایند درمان
– زوج درمانی
– ارتباط موثر
5 – آموزشهای عمومی
هدف: ارائه کار گاه های آموزشی روانشناسی برای کودکان ،نوجوانان ،جوانان وخانواده ها جهت پیشگیری از مشکلات متداول و بهتر و سالم زیستن عناوین برخی از کارگاهها به شرح زیر می باشد:

– مهارتهای ده گانه زندگی (خود آگاهی ،همدلی ، کنترل استرس در محیط کار وخانواده و سایر موقعیت های زندگی ،کنترل خشم ،………)
– تحلیل ارتباط متقابل TA
– راههای شادزیستن
– تربیت جنسی کودکان و نوجوانان برای اولیا و مربیان
– مهارتهای فرزند پروری
– ارتباط موثر

قراردادها:

– سازمان فناوری اطلاعات
– شرکت ایران خودرو
– مرکز مشاوره دانشگاه تهران
– شرکت کربنات سدیم
– شرکت مس سرچشمه کرمان
– شرکت پتروشیمی جم
– مجتمع آموزشی بشری
– …..
6- فعالیتهای پژوهشی

هدف : اجرای پژوهشهای مستمر در زمینه آسیب شناسی نیروی انسانی و انجام خدمات به موقع جهت رفع و ارتقاء کارائی پرسنل و لحاظ نمودن نتایج در طراحی و برنامه ریزی سیستم های منابع انسانی

راهکار : طبقه بندی مشکلات پرسنل از منابع زیر :

– معاینات ادواری
– مشاوره های فردی
– مشکلات اعلام شده توسط مدیران و مسئولین
قرار داد ها :

– شرکت ملی نفت فلات قاره
– شرکت کربنات سدیم

7 – پذیرش کار آموز و کار ورز در رشته های های روانشناسی و مشاوره و سایر رشته های مرتبط
هدف: آموزش و تربیت کار آموز و کار ورز برای کسب آمادگی جهت انجام وظایف تخصصی و حرفه ای

راهکار : برگزاری کارگاههای آموزشی پیرامون :

– آموزش کاربرد مهارتهای زندگی در حرفه مشاوره و روان درمانگری
– آموزش و کاربرد تکنیکهای مشاوره و روان درمانی فردی و خانوادگی
– آموزش کاربرد آرمون روانشناختی، مشاوره و روان درمانی شامل MMPI ، EQ و …..
– مشاهده مستقیم جلسات مشاوره
– مشاهده جلسات مشاوره از طریق آیینه یک طرفه
– آموزش فنون انجام مصاحبه تشخیصی

8- خدمات مشاوره تلفنی
هدف :کمک به رفع مشکلات کارکنان و خانواده هایشان درشرایط اضطراری و بحرانی ومشکلاتی که امکان ابراز آن بصورت حضوری نمی باشد (مثل اقدام به خودکشی ،دعواهای شدید ،مشکلات با فرزندان و همسر ،مشکلات در زمینه روابط زناشویی و سوء استفاده های جنسی و …)و همچنین دوری مسافت
شماره تلفن هوشمند : 9092301596

9 – خدمات نوروفیدبک

هدف : نوروفیدبک که به آن نوروتراپی نیز می گویند نوعی بیو فیدبک است که درمان جایگزینی برای بسیاری از بیماریها و اختلالات محسوب می گردد . این روش با هدف کنترل فعالیتهای مغز صورت می گیرد . در نوروفیدبک فرد هنگام فعالیت های مختلف هریک از امواج مغزی خود را می بیند و در نتیجه به آنها آگاهی یافته و می تواند کنترلشان نماید . نوروفیدبک روشی ایمن و بدون درد است که طی آن حسگرهایی را به سر فرد متصل می کنند و باثبت امواج مغزی آنها را به فرد نشان می دهند . این روش درمان جایگزین مناسبی برای بسیاری از اختلالات از قبیل بیش فعالی / نقص توجه ، مشکلات توجه و تمرکز ، اختلالات اضطرابی ، اختلالات یادگیری ، اختلالات خواب ، سر دردهای میگرنی ، وسواس فکری و عملی ، دردهای مزمن و افسردگی و …. می باشد .
راهکار :
– ارزیابی های اولیه توسط آزمون های مربوطه
– اجرای تمرین ها توسط دستگاه نورو فیدبک

10- خدمات روان سنجی
هدف : شناخت و ارزیابی مشکلات و توانمندیهای عقلانی ،شناختی و روانی مراجعین و ابزاری برای تسهیل فرایند درمانی

راهکارها :

– اجرای آزمون های مداد و کاغذی
– اجرای آزمون های نرم افزاری و کامپیوتری

شامل :

– آزمونهای هوش و استعداد تحصیلی (ریون ، وبستر و کتل )
– آزمون هوش هیجانی EQ
– آزمون های شخصیت ( فرافکن ، CAT ، TAT )
– آزمونهای مهارتهای زندگی
– آزمونهای خشم ، اضطراب و افسردگی

کارگاه های «آموزش آزمون های روانی تست هوش استنفوردبینه» و «ارزیابی تست وکسلر (تئوری و عملی)» با ارائه مدرک معتبر در مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره مهر برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های مرکز تماس حاصل نمایید.
 

این روزها خانواده های زیادی درگیر مسائل مختلف ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند، از افسردگی گرفته تا مشکلات زوجین برای برگزاری مراسم جشن و عروسی خودشان. اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید صحبت های دکتر افسانه وکیلی مشاور خانواده را در این خصوص در اینستاگرام مرکز مهر مشاهده کنید.

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره مهر جهت انجام امور نظافتی مرکز، نیاز به یک نیروی خدماتی دارد.

اگر می خواهید روشی جدید و بدون درد را براي درمان انواع اختلالات رفتاری و روانی مانند بيش‌فعالی، عدم تمركز، اختلال يادگيری، اوتيسم، اضطراب، وسواس، افسردگی، ميگرن و سردردهای تنشی و پرخاشگری را تجربه کنید مقاله نوروفیدبک به روش نوین لورتا را مطالعه کنید.

شايد برای شما هم اتفاق افتاده باشد که يکی از همکاران، اعضای خانواده و يا دوستانتان بر اثر خودکشی از میان شما رفته باشند. در بسیاری از کشورها تعداد افرادی که هر ساله بر اثر خودکشی می‌میرند بیش از تعداد افرادی است کــه بر اثر حوادث رانندگی و يا قتل کشته  می‌شوند. برای افزایش اطلاعات و آگاهی خود در این زمینه سری به مقاله “اپیدمی خاموش؛ خودکشی” بزنید.

برای مواجهه و کنترل موج دوم بیماری کرونا مولفه‌های متعددی همچون کنترل اظطراب، تاب‌آوری اجتماعی، مباحث اقتصادی، اجتماعی و روانشناختی باید مورد توجه قرار بگیرد. با شروع احتمالی موج دوم این بیماری راهکارهای کنترل اضطراب خود را همین جا یاد بگیرید …

مرکز مشاوره مهر در واحد پذیرش خود نیاز به یک منشی دارد.
از افراد واجد شرایط ترجیحا ًدر محدوده غرب تهران و سعادت آباد دعوت به همکاری می نماید.
مشاوره روانشناسی سعادت اباد

مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره مهر همچون گذشته در کنار مراجعان ارجمند می‌باشد؛ از این رو به اطلاع می‌رساند  امکان مشاوره شما عزیزان به صورت مشاوره غیرحضوری، تلفنی و آنلاین و حضوری  فراهم گردیده است.برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن‌های مرکز 88684958 و 88686246 تماس حاصل نموده و در صورتی که در تنظیم وقت خود دچار مشکل شدید به شماره 09370664595 در واتس آپ پیام دهید.

ممنون از اینکه سایت مهر رو انتخاب کردی؛ اگر سوالی در زمینه های مختلف ازدواج و خانواده . کودک و نوجوان . ترس و اضطراب . افسردگی و وسواس . روابط بین فردی و خشم و مشاوره طلاق نیاز داری در بخش پرسش و پاسخ سوالات خودت رو مطرح کن پاسخ متخصص برای شما ارسال میشه .

فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده‌ای بهتر است.

4 جلسه

8 جلسه

8 جلسه

4 جلسه

4 جلسه

4 جلسه

4 جلسه

7 جلسه

خیانت یعنی از بین بردن همان زندگی مشترکی که روزگاری نه چندان دور با امید به وفاداری و با آرزوی داشتن روزهایی شاد آغاز شد. واقعیت این است که خیلی از زوج‌ها تعهد در زندگی مشترک را در کار کردن، انجام وظایف معمول و به دست کردن حلقه ازدواج خلاصه می‌کنند اما تعهد واقعی یک حلقه ازدواج. عقدنامه، سند ازدواج یا سال‌هایی نیست که با یکدیگر زندگی کرده‌اید. بلکه رفتار شماست در یک یک روزهای زندگی با فردی که دوستش دارید.

همه انسان ها، گاهی از کوره در می روند و ممکن است در آن لحظه ها کارهایی بکنند که هرگز در زمان آرامش نمی‌کنند. با اینکه خشم یکی از مهم ترین احساسات انسان است، اما یک از احساساتی است که بدترین تاثیر را بر بدن، قلب و روحیه دارد و می تواند زمینه‌ساز بسیاری از بیماری ها و دردها شود. اگر احساس خشم کنترل نشود، می تواند مشکلات زیادی برای فرد و اطرافیان او ایجاد کرده و آسیب‌های روانی و ارتباطی و حتی جسمانی زیادی را برای فرد به همراه داشته باشد.

روش نوين لورتا نسل پيشرفته نوروفيدبك مي‌باشد كه برخلاف نوروفيدبك كلاسيك قسمتهاي عميق را درگير مي‌كند و به همين دليل اثربخشي بيشتر و پايدارتري نسبت به روشهاي قديمي دارد. اين روش درماني، بدون دارو انجام مي‌شود و هيچگونه شوك برقي وارد نمي‌شود و صرفا امواج مغزي ثبت و تقويت مي‌شوند.

اين موضوعی نیست کــه بیشتر مردم بخواهند درباره آن صحبت کننــد ولی اين احتمال وجود دارد کــه شما يک نفر را بشناسید که اقدام به خودکشی کرده و يا بر اثر خودکشی مــرده باشد. شايد يکی از همکاران، اعضای خانواده و يا دوستان شما بر اثر خودکشی از میان شما رفته باشند. در بسیاری از کشورها تعداد افرادی که هر ساله بر اثر خودکشی می‌میرند بیش از تعداد افرادی است کــه بر اثر حوادث رانندگی و يا قتل کشته  می‌شوند. خودکشی را «اپیدمی خاموش» می‌نامند و من “زهرا صادقیان – درمانگر آسیب های ارتباطی- اضطرابی و خشم” قصد دارم اطلاعات و آگاهی شما را در این زمینه افزایش دهم.

بطور کلی آنچه که شرایط سازگاری و بقای نوع بشر را به مخاطره اندازد باعث ایجاد استرس و اضطراب خواهد شد و استرس پاسخ روانی انسان برای تطابق مجدد است. موقعیت‌های تهدیدآمیز، فشار بیرونی و درونی و ناتوانی فرد در پاسخ‌دهی به این محرک‌ها و عدم مهارت در برخورد با تهدیدات موجب اضطراب می‌شود…

تحقیقات در زمینه توسعه بزرگسالان به ما می گوید که زندگی ما در حال چرخش است: چندین سال با ثبات و تمرکز نسبی، پس از آن چندین سال با انفجار ناآرامی روبه­رو می­شود. در اینجا یک نگاه سریع به برخی از چالش­های رایج در اوایل دهه­ ی 30 می­پردازیم.

زندگی از طریق تهدید سلامت عمومی در شرایط اضطراری می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد و مقابله با چنین تهدیدی (کرونای 2019) ناراحت‌کننده است؛ زیرا تجربه‌ای خارج از روال عادی زندگیست و این وضعیت می‌تواند اضطراب یا ترس از بیماری خودتان یا عزیزانتان را به همراه داشته باشد. در این زمان علاوه بر مراقبت جسمانی می‌بایست مراقبت روانشناختی نیز توسط شما مورد توجه قرار گیرد.

آیا به تازگی طلاق گرفته ­اید ؟ خب، دوره پس از طلاق نیز می تواند چالش برانگیز باشد. وبلاگ نویس مهمان، جوآن وینبرگ دارای نکاتی فوق العاده برای کمک به شما پس از طلاق است. او یک برنامه برای ارائه نیز دارد.
پس از طلاق یک زمان بسیار چالش برانگیز و غریب در زندگی شخص شروع می­شود.
این یک سواری هیجان انگیز احساسی است که هیچ کس نمی خواهد به تنهایی سوار شود. همچنین سخت است که مجددا به حالت یکنواختی برسیم و همچنین با “عادت” متعهل بودن زندگی کنیم، مخصوصا اگر سالهای بسیاری متعهل بوده ­اید…

در میان گذاشتن رازهای آزاردهنده گذشته برای شخصی دیگر ممکن است نگران کننده باشد زیرا ممکن است بترسیم اگر درباره انها حرف بزنیم ممکن است به نحوی علیه خودمان به کار گرفته شوند. نیاز داریم که از توانایی‌مان برای پذیرفتن خطر خود افشایی و گوش دادن با درک و همدلی در زمانی که طرف مقابل برا درد دل به ما رو می‌کند استفاده کنیم…

مفید ترین راه ها برای برقراری ارتباط با کسی که دوستش دارید آنهایی هستند که واقعا سبب نزدیکی، درک و پذیرش بیشتر گردند. این بدان معناست که ارتباط درست بر پایه احترام، گشادگی و اعتماد دو طرفه مبتنی است . آنچه که در گفتگو اهمیت دار…


+ بیشتر …

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاوره روانشناسی سعادت اباد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

لیلا معیر 

دکتر فرحزاد عباسیان 

ارغوان عالمین 

دکتر حسن اکبرزاده 

فرناز منفرد 

مینا کرمی 

امیر عطا گرمسیری 

دکتر معصومه زارع 

دکتر سمیرا صالح اردستانی 

مسلم هادلی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره بهروان می‌باشد

لیست کلینیک های مشاوره روانشناسی خوب ازدواج، خانواده و کودک تهران و معرفی بهترین دکتر رواشناس و مشاور (حضوری و آنلاین) همراه با شماره تلفن، آدرس و شرایط نوبت دهی برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بر اساس آخرین تعرفه سازمان نظام روان‌شناسی تعرفه هر ۴۵ دقیقه مشاوره از 72 هزار تومان شروع میشه و تا 165 هزارتومن هم افزایش پیدا میکنه. این بستگی به مدرک تحصیلی مشاور شما داره. میتونین در این صفحه تعرفه خدمات هر مرکز یا روانشناس رو به تفکیک مشاهده بفرمایید.

برای پاسخ به این سوال می بایست لیست مشاوران و مراکز مشاوره در تهران در این صفحه را ملاحظه بفرمایید و نظرات کاربران، تخصص هر یک و سوابق شغلی و تحصیلی آنان را با هم مقایسه فرمایید. هر کدام از مشاوران تخصص و شیوه مشاوره مخصوص به خود را دارند.

مشاوره ازدواج معمولا در چند جلسه انجام می شود. پس در لیست مشاوران و مراکزی که در این صفحه هستند به موقعیت مطب و مرکز توجه کنید. همینطور به اطلاعات مربوطه به شیوه مشاوره و تست‌هایی که از زوجین گرفته می شود نیز توجه داشته باشید.

مشکلات کودکان متفاوت است. برای درمان هر مشکلی مانند گفتار درمانی، باید به متخصص آن مراجعه نمایید. در این صفحه لیست تمامی مشاوران کودک تهران نیز گردآوری شده است.مشاوره روانشناسی سعادت اباد

برای انتخاب مشاور خانواده مناسب باید به نظرات کاربران در مورد هر مشاور یا مرکز مشاوره و همینطور به شیوه ارائه مشاوره و هزینه های آن در این صفحه توجه نمایید. بدیهی است که تعرفه خدمات هر یک به میزان تحصیلات، سوابق کار و نیز شیوه ارائه مشاوره مرتبط است. 

برای دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در خصوص ثبت پروفایل مرکز مشاوره یا مشاورین و روانپزشکان در این صفحه، تبلیغات در کل سایت جامعه سلامت و یا هر نوع مشاوره بمنظور معرفی خدمات این حوزه در فضای مجازی با شماره 09375386828 تماس حاصل فرمایید.

لیست کلینیک های مشاوره روانشناسی خوب ازدواج، خانواده و کودک تهران و معرفی بهترین دکتر رواشناس و مشاور (حضوری و آنلاین) همراه با شماره تلفن، آدرس و شرایط نوبت دهی برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بر اساس آخرین تعرفه سازمان نظام روان‌شناسی تعرفه هر ۴۵ دقیقه مشاوره از 72 هزار تومان شروع میشه و تا 165 هزارتومن هم افزایش پیدا میکنه. این بستگی به مدرک تحصیلی مشاور شما داره. میتونین در این صفحه تعرفه خدمات هر مرکز یا روانشناس رو به تفکیک مشاهده بفرمایید.

برای پاسخ به این سوال می بایست لیست مشاوران و مراکز مشاوره در تهران در این صفحه را ملاحظه بفرمایید و نظرات کاربران، تخصص هر یک و سوابق شغلی و تحصیلی آنان را با هم مقایسه فرمایید. هر کدام از مشاوران تخصص و شیوه مشاوره مخصوص به خود را دارند.

مشاوره ازدواج معمولا در چند جلسه انجام می شود. پس در لیست مشاوران و مراکزی که در این صفحه هستند به موقعیت مطب و مرکز توجه کنید. همینطور به اطلاعات مربوطه به شیوه مشاوره و تست‌هایی که از زوجین گرفته می شود نیز توجه داشته باشید.

مشکلات کودکان متفاوت است. برای درمان هر مشکلی مانند گفتار درمانی، باید به متخصص آن مراجعه نمایید. در این صفحه لیست تمامی مشاوران کودک تهران نیز گردآوری شده است.

برای انتخاب مشاور خانواده مناسب باید به نظرات کاربران در مورد هر مشاور یا مرکز مشاوره و همینطور به شیوه ارائه مشاوره و هزینه های آن در این صفحه توجه نمایید. بدیهی است که تعرفه خدمات هر یک به میزان تحصیلات، سوابق کار و نیز شیوه ارائه مشاوره مرتبط است. 

برای دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان در خصوص ثبت پروفایل مرکز مشاوره یا مشاورین و روانپزشکان در این صفحه، تبلیغات در کل سایت جامعه سلامت و یا هر نوع مشاوره بمنظور معرفی خدمات این حوزه در فضای مجازی با شماره 09375386828 تماس حاصل فرمایید.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

مرکز مشاوره سعادت آباد:بیماری وسواس را می توان از راه خود در مانی به آن پرداخت.

شیوه های خود درمانی موجود می باشد که اگر به صورت درست به انجام دادن آن بپردازید.

می تواند باعث تغییر هورمون ها شود .

که شیوه های آن شامل موارد زیر می باشد:

مشاوره روانشناسی سعادت اباد

تلاش کنید در روز آن تفکرات وسواسی که بیشتر از همه به شما آزار می رساند.

را آنقدر در ذهن خود به مرور کردن آن بپردازید و آن را افزایش دهید.

تا سطح اضطراب شما بیشتر شود و یا اگر دارای وسواس شستشو می باشید.

لباسی را از روی عمد نجس کنید و بپوشید تا حالتان از آن به هم بخورد.

آن گاه برای خود بازگو کنید که (دیدی  اتفاقی نیافتاد؟).

و فورا به یک مدیتیشن بپردازید تا دوباره به آرامش برسید.

 

هر دفعه که برای مثال احتیاج به شستن و  آب کشیدن و یا حتی شمردن داشتیم.

چند ثانیه به صبر کردن بپردازید و پس از آن کار خود را انجام دهیم.

و برای خود بازگو کنیم که سه ثانیه  توانستم که آن را به تاخیر بیاندازم.

و در زمان های بعدی تلاش می‌کنم که این وقت را طولانی تر کنم.

بدین صورت بعد از مدتی مدیریت امور را به دست خواهم گرفت.

– برطرف کردن احساس حقارت:

منبع:مشاورکو

برچسب ها: مراکز مشاوره تهران ,مرکز مشاوره ازدواج ,مرکز مشاوره جنسی ,مرکز مشاوره خوب تهران ,مرکز مشاوره سعادت آباد ,

نتایج جستجو در گوگل: مراکز مشاوره تهران,  مراکز مشاوره تهرانپارس,  لیست مراکز مشاوره تهران,  لیست اسامی مراکز مشاوره تهران,  اسامی مراکز مشاوره تهران,  استخدام مراکز مشاوره تهران,  بهترین مراکز مشاوره تهران,  آدرس مراکز مشاوره تهران,  نام مراکز مشاوره تهران,  فهرست مراکز مشاوره تهران,  مرکز مشاوره ازدواج,  مرکز مشاوره ازدواج اصفهان,  مرکز مشاوره ازدواج شیراز,  مرکز مشاوره ازدواج در مشهد,  مرکز مشاوره ازدواج کرج,  مرکز مشاوره ازدواج باران,  مرکز مشاوره ازدواج در اصفهان,  مرکز مشاوره ازدواج قم,  مرکز مشاوره ازدواج اهواز,  مرکز مشاوره ازدواج کرمان,  

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

شعبه غرب تهرانشعبه شرق و مرکز شعبه شمال تهران

شرکت در نظرسنجی کلینیک

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران کجا است؟ بسیاری از شهروندان غرب تهران برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی غرب تهران عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران می باشد. اسم و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران در ادامه این مقاله آورده شده است.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی غرب تهران آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران شما را یاری نماید.

شماره

مشاوره روانشناسی سعادت اباد

نام مرکز مشاوره روانشانسی و روان درمانی در تهران

نشانی کلینیک مشاوره روانشناسی تهران

1

 مرکز مشاوره روانشناسی تهران – ایران زمین

شهرک غرب ، خیابان ایران‌زمین ، خیابان ۲ ، گذر خرداد ، پلاک ۱۰

2

 مرکز مشاوره روانشناسی باران – تهران

آریاشهر ، بلوار آیت‌الله کاشانی ، روبروی شهرداری منطقه ۵ ، مجتمع افرا ، طبقه همکف ، شماره ۱۰۱

3

 مرکز مشاوره روانشناسی تهران – بینش

خیابان سعادت آباد ، خیابان ۲۷ ، پلاک ۶ ، واحد ۴

4

 مرکز مشاوره روانشناسی تهران – تدبیر

خیابان ستارخان ، باقرخان غربی ، پلاک ۴۲ ، طبقه پنجم ، واحد ۹

5

 مرکز مشاوره روانشناسی دانشگاه علم و فرهنگ

میدان صادقیه ، بلوار اشرفی اصفهانی ، داخل مجموعه کلینیک شهرداری منطقه ۵

6

مرکز مشاوره روانشناسی رهنما

خیابان ستارخان ، خیابان سازمان آب ، نرسیده به گلناز شمالی ، پلاک ۷۸ ، واحد ۱۴

7

مرکز مشاوره روانشناسی فرهنگ و هنر

خیابان آزادی ، خیابان حبیب‌الهی ، میدان شهید تیموری ، کوچه لطفعلی‌خانی ، کوچه صحت ، پلاک ۳

8

مرکز مشاوره روانشناسی مهر

سعادت آباد، نرسیده به پل نیایش ، نبش خیابان قره تپه ای(۲۵) ، ساختمان برنا ، طبقه ۴ ، واحد ۱۰

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی

مرکز مشاوره غرب تهران هنر زندگی ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره غرب تهران هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی غرب تهران مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد. مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر استان غرب تهران و بالاخص شهر غرب تهران شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه های غرب تهران و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم غرب تهران باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره غرب تهران هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مرکز مشاوره غرب تهران برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی غرب تهران مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز مشاوره هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز مشاوره غرب تهران، از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند. شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره غرب تهران به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم غرب تهران اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی در غرب تهران توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

مقرون به صرفه بودن از لحاظ زمانی و اقتصادی 

در دسترس بودن برای تمامی ساکنین استان غرب تهران و شهر غرب تهران

قابلیت دریافت مشاوره در هر ساعتی از شبانه روز 

عدم نیاز به دریافت وقت ویزیت و هماهنگی قبلی

مشاوره روانشناسی سعادت اباد

تشخیص سریع و رفع نیاز بصورت آنی

 از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در غرب تهران می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت. از دیگر خدمات مرکز مشاوره هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ارائه خدمات مشاوره ، ارزيابي و آموزش پيش از ازدواج 

– ارائه خدمات زوج درماني و خانواده درماني در جهت بهبود روابط متقابل زوجين و خانواده ها

– ارائه خدمات مشاوره اي ، درماني و آموزشي در زمينه هاي مشكلات رفتاري و تربيتي كودكان و نوجوانان

– سنجش هوش، استعداد و شخصيت افراد در تمامي رده هاي سني با استفاده از ابرازهاي پيشرفته و كارآمد علوم روانشناختي

– انتخاب رشته تحصيلي با بهره گيري از جديد ترين امكانات نرم افزاري پيشرفته

– كمك به افراد براي انتخاب صحيح شغل و حرفه خود با توجه به تيپ شخصيتي آنان

– درمان انواع احتلالات شخصيتي، افسردگي، خشم و پرخاشگري، اعتياد، وسواس، مشكلات جنسي و…

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مشاوره روانشناسی سعادت اباد
مشاوره روانشناسی سعادت اباد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *