مشاوره زیبایی آقایان

 
helpkade
مشاوره زیبایی آقایان
مشاوره زیبایی آقایان

مردان جوان در ابتدای راه زندگی هستند و توجه بیشتری به زیبایی و آراستگی خود دارند، اما بهتر است مردان هم مانند بانوان، قوانین خاصی را برای تضمین زیبایی و آراستگی خود در نظر داشته باشند. در ادامه با هم به ۱۲ قانونی اشاره خواهیم کرد که هر مرد جوانی برای آراستگی و زیبایی باید رعایت کند.

در همین ابتدا باید برای شما بگوییم که خبرهای خوب و خبرهای بدی در راه است؛ خبر خوب اینکه در حال حاضر مو و پوست شما در بهترین حالت خود قرار دارند. روزگار هنوز گرد پیری را روی پوست و موهای شما نریخته است و پوست و موی شما در اوج شادابی و طراوت است.

و اما خبر بد…

اگر از هم‌اکنون به فکر آراستگی موی خود نباشید در ۱۰ تا ۲۰ سال آینده با مشکل روبرو خواهید شد. چرا که حالت موهای شما از هم اکنون شکل می‌گیرد و تبدیل به عادت می‌شود، در نتیجه بهتر است از هم اکنون قوانین خاصی را برای اصلاح و آراستگی موها و چهره خود رعایت کنید.

به همین منظور در ادامه با هم به ۱۲ قانون اشاره می‌کنیم که پوست و موهای شما را به بهترین شکل ممکن در آینده حفظ می‌کند.مشاوره زیبایی آقایان

مهم نیست که در گرمای سوزان تابستان هستید یا سرمای سخت زمستان را تجربه می‌کنید، چرا که پرتوهای مضر خورشید در هر فصلی راه خود را به پوست جوان و شاداب شما پیدا می‌کنند. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم از همین ابتدای جوانی به استفاده از کرم‌های ضدآفتاب عادت کنید و هر روز قبل از خروج از منزل ضدآفتاب بزنید

اگر به آبرسانی پوست خود نیز اهمیت می‌دهید کرم‌های ضدآفتابی در بازار موجود است که خاصیت مرطوب کنندگی دارند، در نتیجه با خرید این کرم‌ها عملاً با یک تیر دو نشان زده‌اید و در کنار محافظت پوست خود در برابر نور خورشید، فرآیند آبرسانی آن را نیز انجام داده‌اید.

تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که هر روز صبح، تیغ تیز و بُرنده را روی پوست نازنین خود می‌کشید و تارهای ریش‌‌و‌سبیل را از ته می‌تراشید؟ به نظر شما این کار در دراز مدت آسیبی به پوست شما نمی‌رساند؟

خوشبختانه می‌توان با انجام مواردی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد عوارض تیغ‌زدن صورت را کاهش داد. برای نمونه می‌توانید از تیغ نو و تیز استفاده کنید تا اصطکاک کمتری روی پوست شما ایجاد شود، استفاده از کرم‌های قبل از اصلاح و کرم‌های پس از اصلاح بدون الکل نیز گزینه مناسبی برای شما است.

تکنیک جالب دیگری که در حین اصلاح صدمه کمتری به پوست وارد می‌کند، آرام اصلاح کردن است، به این ترتیب در حین اصلاح با آرامی و متانت تیغ را روی پوست بکشید. البته باید اعتراف کرد که آرام اصلاح کردن ممکن است حوصله شما را سر ببرد، اما به این فکر کنید که این کار صدمه‌ کمتری به پوست جوان شما وارد می‌کند.

بیشتر ببینید: راهنمای اصلاح و مراقبت از ریش

کاملاً مشخص است که شما در اوج جوانی هستید و چین‌وچروک‌ها راه خود را به پوست جوان و شاداب صورت شما باز نکرده‌اند. اما چرخ گردون برای شما داستانی تلخ در آستین دارد و تا چشم بهم بزنید، متوجه خواهید شد که چین‌و‌چروک‌ها راه خود را به صورت شما پیدا کرده‌اند. به این ترتیب برای اینکه جلوی چین‌و‌چروک‌های صورت را بگیرید یا دست‌کم این کار را چندین سال به عقب بیاندازید پیشنهاد می‌کنیم علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهید و از هم اکنون با کمک کرم‌های مرطوب کننده، کرم‌های چشم و ماسک‌های صورت به جنگ پیری بروید.

دهان شما بیشتر از آنچه فکر کنید در زیبایی و آراستگی شما تاثیر دارد. به این ترتیب دهان‌شویه‌ها، مسواک زبان و مسواک دندان را بعد از هر وعده غذایی فراموش نکنید. در این بین از سلامت لب‌های خود نیز غافل نشوید. بانوان و دختران اهمیت زیادی به لب‌های خود می‌دهند اما شما به عنوان یک مرد جوان احتمال دارد از سلامت لب‌های خود غافل شوید. پیشنهاد می‌کنیم با کمک بالم‌هایی که پوست لب را از نور خورشید محفوظ نگه می‌دارند از لب‌های خود در برابر نور خورشید و خشکی محافظت کنید.

گاهی اوقات مردان جوان بیش از اندازه مو دارند، این موها در قسمت پشت، بینی و گوش بیشتر به چشم می‌خورند. از آنجایی که این موها در صورت بلند شدن ظاهر خوبی را در ذهن تداعی نمی‌کنند پیشنهاد می‌کنیم موهای ناخواسته‌ای را که در این قسمت‌ها وجود دارد اصلاح کنید.

مدل‌های مختلفی برای موهای مردان جوان وجود دارد، این مدل‌های مو گاهی اوقات واقعاً‌ زیبا نیستند، اما از طرف دیگر، بعضی مواقع نیز مدل‌های موی زیبایی را برای مردان جوان شاهد هستیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به یک آرایشگاه مردانه متخصص که به خوبی از اصلاح مدل‌های مختلف مو بر می‌آید، موهای خود را با مدلی برازنده و شایسته یک مرد جوان اصلاح کنید.

بیشتر ببینید: آموزش کوتاهی مو ویژه آقایان خوشتیپ

مردان جوان زیادی را سراغ داریم که به فکر سلامت پوست صورت خود هستند و ترکیبات مختلفی را برای شاداب نگه داشتن چهره خود استفاده می‌کنند اما در بیشتر مواقع این مردان از رسیدگی به پوست سایر قسمت‌های بدن غافل هستند

از آنجایی که پوست دست و پاهای آقایان در حین کار بیشتر در معرض عارضه‌های پوستی و خشک شدن قرار دارد، توصیه می‌کنیم از همین ابتدای جوانی سلامت و شادابی پوست پا و دست‌های خود را با کرم‌های مرطوب کننده و سایر محصولاتی که برای این کار وجود دارد تضمین کنید.

جوانی دوران تحرک و نشاط است، در نتیجه پس از ورزش یا تحرک حتما حمام می‌کنید و در نتیجه حوله‌های شما زیاد استفاده می‌شود. اما از این نکته غافل نشوید به هر اندازه‌ هم که مراقب بهداشت باشید باز هم حوله‌ها بیشتر در معرض آلودگی هستند.

این قانون برای رویه لحاف، تشک و متکایی که می‌خوابید نیز صدق می‌کند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم هفته‌ای‌ یک بار حوله و روتختی و روبالشتی خود را بشویید یا تعویض کنید تا در معرض بیماری‌های پوستی قرار نگیرید.

خرید محصولات باکیفیت قانونی است که تقریباً در تمامی خرید‌ها باید رعایت شود اما وقتی صحبت از رسیدگی به پوست مطرح است این قانون اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به این ترتیب فریب تبلیغات غیرواقعی را نخورید و محصولات بهداشتی پوست خود را از مراکز معتبر خریداری کنید. باور کنید ارمغان جوانی که به شما هدیه شده بیشتر از آنچه فکرش را بکنید ارزش دارد.

دوران جوانی دوران بیدار ماندن تا نیمه شب و خوشگذارنی‌های بیرون از منزل است، اما جالب است بدانید غذایی که میل می‌کنید تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی چهره شما دارد. با این حساب با حفظ یک رژیم‌غذایی سالم و پرانرژی، ظاهر شاداب و جوان خود را همیشه حفظ کنید.

حتما شما هم به خوبی می‌دانید که ورزش کردن برای سلامت قلب مفید است، بدون شک به عنوان یک مرد جوان، به خوبی می‌دانید که ورزش کردن عضله‌ها را نیز تقویت کرده و متناسب می‌کند. اما احتمال زیادی دارد که ندانید ورزش کردن باعث زیبایی چهره و موهای شما نیز خواهد شد.

ورزش‌های پرتحرک باعث می‌شوند اکسیژن در سراسر پوست شما پخش شود، فرآیند تولید کلاژن در سطح پوست نیز که یکی از مهم‌ترین دلایل جوانی پوست است نیاز زیادی به اکسیژن دارد، در نتیجه ورزش کردن به صورت غیر مستقیم به زیبایی و شادابی پوست و مو کمک زیادی می‌کند.

جوانی فایده‌های زیادی دارد، اما یک مرد جوان در جامعه امروزی با هزار و یک اما و اگر روبه‌رو است و برای ساخت آینده خود دغدغه‌های زیادی دارد. این فشارهای روحی و روانی باعث افزایش استرس خواهد شد. استرس نیز عارضه‌های پوستی مختلفی مانند چربی، التهاب و برافروختگی پوست را به دنبال دارد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم زندگی را زیاد سخت نگیرید و با دور کردن دلایل استرس، شادابی و جوانی پوست خود را تضمین کنید.

خیلی خوب ممنونم

ثبت دیدگاه شما صرف نظر از پاسخگویی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

آدرس ایمیل *

وبسایت/وبلاگ

هنگامی که به دیدگاه من پاسخ داده شد، مرا از طریق ایمیل باخبر کن.

متن دیدگاه

You may use these HTML tags and attributes:


مشاوره زیبایی آقایان


Special Price

‎56,500 تومان


Regular Price:

‎69,000 تومان


Special Price

‎18,800 تومان


Regular Price:

‎23,000 تومان


Special Price

‎18,800 تومان


Regular Price:

‎23,000 تومان


Special Price

‎49,200 تومان


Regular Price:

‎60,000 تومان


Special Price

‎65,600 تومان


Regular Price:

‎80,000 تومان

با اشتراک در خبرنامه اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه
زیبایی و
تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما
را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه بیشتر تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بیشتر بخوانید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هوپو با همین رویکرد و با بهره گرفتن از تجارب تیم حرفه ای خود در زمینه زیبایی در تیر ماه 99 اولین مرکز تخصصی زیبایی برای ارائه خدمات زیبایی آقایان را راه اندازی کرد.

ارائه خدمات تخصصی زیبایی آقایان

از نظر روان شناختی، انسان ها با داشتن زیبایی احساس متفاوتی از رضایتمندی خواهند داشت و حال خوبی را تجربه میکنند. شرکت دانش بنیان hoopoe خدمات مختلفی در زمینه زیبایی مو، جوانسازی پوست، ناخن و ... ارائه میدهد:

برای دریافت لیست کامل خدمات مرکز زیبایی هوپوروم به وبسایت هوپو مراجعه کنید.

مرکز زیبایی آقایان یا آرایشگاه مردانه

مشاوره زیبایی آقایان

شاید تصور کنید تفاوت های چندانی بین یک آرایشگاه مردانه با یک مرکز زیبایی وجود ندارد اما زمانی که به یک مرکز زیبایی تخصصی آقایان مراجعه کنید؛ در درجه اول گسترده ای از خدمات زیبایی را میتوانید دریافت کنید و این خدمات محدود به زیبایی مو و صورت نمیشود.

همچنین نکته حائز اهمیت این است که در یک مرکز تخصصی زیبایی، خدمات را از متخصصین زیبایی با به روزترین دستگاه های زیبایی دریافت میکنید چرا که هر مرکز زیبایی یک مشاور زیبایی متخصص در زمینه زیبایی دارد.

درمان ریزش مو از گذشته تا به امروز

امروزه ریزش مو پدیده ای اجتناب ناپذیر و فراگیر شده است و درصد بالایی از افراد جامعه به علل متفاوت دچار ریزش مو شده اند و این موضوع باعث نگرانی آنها شده است. روش های ترمیمی بسیاری برای مقابله با ریزش مو و به دست آوردن زیبایی وجود دارند که هرکدام ویژگی های به خصوص خود را دارند. در این راه صنعت پزشکی و دارویی اقدامات بسیاری انجام داده که در مورد ریزش مو تا حدودی موثر بوده است ولی متاسفانه روش هایی مانند روش کاشت مو و ... درمانی قطعی و بدون عوارض برای درمان ریزش مو دست نیافته است.

بهترین روش برای زیبایی مو و درمان ریزش مو

روش هایی مانند کاشت مو اغلب پرهزینه، دشوار و زمان بر هستند به همین دلیل بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو شده اند دنبال روش های جایگزین برای کاشت مو هستند.

روش هایی مانند استفاده از کلاه گیس نیز وجود دارد که کاملا موقتی، بدون کیفیت و قابل تشخیص هستند. اما در این میان، روشی دیگر وجود دارد که ویژگی های منحصر به فردی دارد و از نظر هزینه نسبت به روش های دیگر ایده آل است. در سال های اخیر استفاده از پروتز موی 100 درصد طبیعی، در میان افراد مشهور و تاثیر گذار رواج پیدا کرده است و سپس مورد توجه و استقبال عموم مردم شده است.

پروتز مو چیست؟

پروتز مو یک روش غیر درمانی برای ترمیم موها می‌باشد که با استفاده از موهای 100 درصد طبیعی بر روی پایه پروتز ایجاد شده اند و با استفاده از چسب های پروتز مو ارگانیک روی سر نصب میشوند. این روش ترمیم مو، موهای از دست رفته هر فردی را در کمتر از یک ساعت بدون احتمال شکست ترمیم میکند. خدمات پروتز مو در مرکز زیبایی هوپوروم با رعایت حفظ حریم شخصی افراد و توسط استایلیست های مجرب و آموزش دیده پروتز مو روی سر نصب می‌شود.

مرکز تخصصی زیبایی آقایان، با نشان هوپوروم، با بهره گیری از متخصصین برجسته و محصولات و خدمات زیبایی استاندارد به رسالت اصلی خود که نشر و تداوم حال خوب برای همه مردم است، عمل می‌نماید.

شما میتوانید از طریق وب‌سایت گروه هوپو  به آدرس www.hoopoe.life انواع خدمات زیبایی مخصوص آقایان را رزرو نمایید.

* این مطلب صرفا تبلیغاتی است و محتوای آن مورد تایید خبرگزاری تسنیم نیست.

انتهای پیام/

میل به داشتن چهره زیبا و یا رفع عیوب احتمالی در صورت براي مردان و زنان بسيار مهم و امري طبيعي است

به طوريكه يك چهره زيبا و دلخواه شخص ,در بالا بردن اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعي او بسيار اثرگذار بوده و اين امر غيرقابل اجتناب است.

امروزه با استفاده از تکنیک های نوین در علم زيبايي می توان زیبایی های یک فرد را نمایان ساخت به نحوی که ظاهر کاملا طبیعی باشد.

این امر مستقیما به تجربه پزشک ..دید زیبایی شناسی....و تشخیص علمی و دانش وی دارد

 

مشاوره زیبایی آقایان

 در جلسه مشاوره ...صورت آنالیز و بررسی می شود و با در نظر گرفتن سن ,موقعیت اجتماعی ,سلیقه شخصی و خواسته مراجعه کننده ... تصمیم گرفته می شود که چه پلان درمانی برای شخص در نظر گرفته شود . مهمترین نکته ,اعمال نظر پزشک بر تصمیم نهایی فرد است و چنانچه روشی که شما خواستار آن هستید مناسب نباشد یا به صورت شما ظاهر بهتری نبخشد, پزشک  این را به شما اعلام نماید

من شخصا در مشاوره اولیه ,ابتدا از مراجعین خود می خواهم تا خواسته های خود را برایم تشریح کنند و قسمت هایی از چهره که در آن عیبی می بینند یا تمایل دارند که نسبت به زیباتر شدن آن قسمت اقدام نمایند را با من در میان بگذارند  و بعد از معاینه نظرات خودم و مواردی که برای زیباتر شدن فرد لازم است را اعلام می کنم  در این معاینه وضعیت کلی و ظاهری صورت  آنالیز می شود :

 

پوست   که ویترین صورت شماست و هر چقدر زیبا باشید بدون داشتن پوستی شفاف و سالم ,زیبایی نمایان نمی شود 

بافت چربی زیر پوست     که با افزایش سن و برخی علل دیگر ممکن است تحلیل رود و در ظاهر فرد تغییراتی ایجاد کند  مانند خطوط عمیق ,افتادگی یا تحلیل رفتن گونه ها ,لب ,چانه ,شقیقه ها و تغییر در فرم فک      

عضلات صورت واستخوان ها   

+  در روشی که انتخاب می شود باید هماهنگي  اجزاي صورت ازجمله بيني ,چشم ها ,

لبها و گونه ها و فاصله ,زاویه و هماهنگی و هارمونی آن ها با هم در نظر گرفته شود   +  اگر سابقه بیماری خاصی دارید ممکن است انجام برخی خدمات زیبایی برای شما خطرساز باشد که در این صورت باید حتما پزشک خود را مطلع سازید+  در مشاوره اولیه، همه چیز را با دقت و به طور کامل از پزشکتان بپرسید. ومطمئن شوید که از همه عوارض و خطرات احتمالی آن روش آگاهی دارید .همچنین  روش انجام تکنیک انتخابی و نیز نوع

مواد مصرفی برای شما تشریح می شود. به این ترتیب می توانید درست تصمیم بگیرید .و در صورتی اقدام نمایید که کاملا به نظرات و تبحر پزشکتان اعتماد و اطمینان داشته باشید تا بعد پشیمان نشوید.



اسرار زیبایی فقط مختص خانم ها نیست متعلق به آقایان نیز می باشد

 

در ذيل نکاتی چند که لازم است آقايان برای حفاظت از پوستشان بدانند آورده شده است:مشاوره زیبایی آقایان

1- هر روز صبح صورت تان را با پاک کننده ای غیر صابونی بشویید.اغلب مردها صورت شان را پس از بیدار شدن از خواب شبانه می شویند. در طول شب سلول های پوستی شروع به بازسازی می کنند و سلول های مرده و چربی روی پوست باقی می ماند. پوست برای نفس کشیدن نیاز به فضا دارد، فضایی عاری از سلول های چرب و مرده. از همین رو زدودن این سلول های مزاحم برای تنفس پوست حیاتی است. برای شست و شو از پاک کننده های مرطوب استفاده کنید و آن را با آب ولرم از روی صورت تان پاک و برای خشک کردن صورت خیس نیز از یک حوله نرم استفاده کنید.2- هميشه پوست را پاکيزه نگه داريد:پوست مردان تقريبا" 15 درصد چربتر از پوست زنان و به طورمشخصی از منافذ بزرگتری برخوردار است واين بدين معنی است که سريعتر و بيشتر آلوده می شود، بنابراين خيلی مهم نيست که يک مرد چه نوع پوستی دارد بلکه تميز نگه داشتن آن اهميت بسزايی در خوش چهره و جوان نمودن شخص دارد.محصولات پاک کننده بايد تا حد امکان فاقد مواد شيميایی باشند. صابون های دئودورانت نبايد برای صورت استفاده شوند. يک ساينده يا اسکرآب برای سلامتی پوست (بخصوص مردان) اساسی است چون سلول های مرده را برمی دارد و سطح صورت را نرم می کند و اين عمل سايندگی را بايد بدون اينکه باعث آسیب رساندن به پوست شود، انجام می دهد.هميشه بعد از اصلاح و تميز نمودن از يک مرطوب کننده سبک بخصوص در نواحی گردن استفاده کنيد. ويتامين E خالص يا روغن آلوئه ورا مرطوب کننده های بسيارخوبی اند که به شکل مايع در دسترس هستند يا اگر به شکل کپسول اند، می توانيد يک کپسول آن را بشکنيد و روغن آن را مستقيما" روی پوست بماليد. به خاطرداشته باشيد رطوبت در نواحی حساس پوست (بخصوص در نواحی زير چشم) خيلی مهم است. در اين ناحيه به هيچ وجه چربی ترشح نمی شود و جایی است که گذشت سن را نشان می دهد.3- اگر ریش تراش ارزان قیمت و کند دارید همین الان آن را به سطل زباله بیاندازید.اکثر مردها به طور میانگین پنج بار در هفته اصلاح می کنند. تیغ با کیفیت علاوه بر این که طول عمر بیشتری دارد، صورت را نمی خراشد. تیغی را برای اصلاح انتخاب کنید که متناسب با حساسیت پوست و درشتی تارهای ریش تان باشد.4- هیچ گاه بدون ژل یا کف اصلاح نکنید.

برای اصلاح صورت به رطوب نیاز دارید. پوست خشک به سرعت خراشیده و زخم می شود. 5- پس از اصلاح ریش با پوست صورت تان دوست باشید.

اصلاح صورت باعث از بین رفتن لایه رویی پوست می شود. برای مرطوب کردن پوست و بازسازی این لایه از افتر شیو استفاده کنید.6- هرگز خانه را بدون استعمال کرم ضد آفتاب ترک نکنید.مصرف کرم ها یا لوسیون های ضد آفتاب را فراموش نکنید زیرا که مهم ترین و بزرگ ترین محصولات در زمینه ی زیبایی پوست می باشند بخصوص که بیشتر آقایان ساعت های زیادی در طول روز در معرض آفتاب قرار می گیرند.بهترین کرم ضد آفتاب برای آقایان، کرمی حاوی مرطوب کننده با اس پی اف ۳۰ درصد است. مردانی که از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند، خود را در معرض خطر صدمات ناشی از نور آفتاب قرار می دهند.گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوتهمنابع:

salamat.ir

 

رازهای زیبایی

دریافت کدتخفیف عطرو ادکلن با ماندگاری بالا

تکنیک های افزایش فروش اینترنتی

ارسال باکس گل به سراسر ایران

خرید گیفت کارت اپل

تردید و دودلی قبل از ازدواج

چگونه کسب وکار پرسودی داشته باشیم؟

سم زدایی بدن از مواد مخدر، سیگار و الکل

موخوره وشکنندگی موهاتو بااین روغن درمان کن

پیج اینستاگرامتو پر فروش کن

گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

معرفی عطر با ماندگاری بالا اما ارزان!

آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

کسب و کار اینترنتی، پر سودترین هستند

خرید گیفت کارت

Makan Inc.‎| All Rights Reserved - © 2013 - 2020



 

 

 

مشاوره زیبایی آقایان

 

بعضی ها تصور می‌کنند اگر مردان به خودشان اهمیت بدهند شبیه زنان می‌شوند، اما چنین تصوری درست نیست...

 

آقایان هم باید به فکر زیبایی شان باشند!

 

مدت های مدیدی، تصور می‌شد که مردان نباید به زیبایی خود اهمیت بدهند. و این همسران آنها بودند که می‌گفتند چه بپوشند، چگونه موهای شان را کوتاه کنند و... . آیا زنان مردان را اینچنین عادت داده بودند؟ اما امروزه سلیقه ها تغییر کرده است. مردان به زیبایی شان اهمیت می‌دهند و شرکت های خدمات زیبایی از این موضوع خرسند اند.

 

چرا زیبایی ارزشمند است؟

 

آیا داشتن یک کیف پر پول و طبقه اجتماعی مناسب برای جذاب شدن یک مرد کافی است؟ شاید گذشته ها این طور بوده است. دنیای کار خیلی سخت و جدی شده است و نیازمند افرادی باانگیزه و تا حد ممکن جوان است. همچنین داشتن رفتاری جوانانه و فعال شانس شما را برای یافتن کاری جدید و بالا رفتن وضعیت سلسله مراتبی تان افزایش می‌دهد.

 

مارک می‌گوید: «زیر چشم من گودرفته و کبود شده بود، با خود فکر می‌کردم که مردم از خود می‌پرسند آیا او در جشنی شرکت کرده یا الکل نوشیده است. من تحت عمل جراحی قرار گرفتم بعد از آن همه به من می‌گفتند: خیلی روی فرم به نظر می‌رسی، من کاری برای زیباتر شدن انجام ندادم اما کاری کردم که مردم تصور بهتری از من داشته باشند. و حال واقعاً احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌کنم».

 

زیبایی = قدرت؟

 

طلب زیبایی اغلب عنصری برای پیشبرد کارهاست، وسیله ای برای حفظ قدرت یا پیروز شدن است. وانگهی، این دیگر یک راز نیست که اکثر مدیران کل از بوتاکس و اسید هیالورونیک برای برطرف کردن چروک ها و لیفتینگ استفاده می‌کنند!

 

و ما می‌بینیم که اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده می‌گوید: «چه خوب است که یک مرد زیبا باشد!» پس چرا مردان نباید از سیاستمدان تقلید کنند؟

 

بالاترین ارزش گذاری به خاطر زیبایی

 

این مسیر گفتگو دربارۀ زیبایی یا جوان به نظر رسیدن ممکن است به نتایج کاملاً اشتباهی منتهی شود: به طور مثال، گفته شود: «خواستن، توانستن است». کافیست بخواهیم تا زیبا شویم! یا : «اگر کسی زیبا نباشد یا کمتر زیبا باشد، نادیده گرفته می‌شود». و افرادی که از لحاظ جسمی در شرایط بهتری قرار دارند، اعتماد به نفس بالاتری پیدا می‌کنند... با این حال، هیچ دلیل و تضمینی وجود ندارد. به جز این که این شخص تمام وقتش را به خودش اختصاص داده است! زیبایی تبدیل به ضمانت شایستگی یا انرژی می‌شود. با این حال، این فرد از لحاظ زیبایی منحصر به فرد است اما از ارزش های واقعی دور شده است.

 

اما آنها واقعاً برای زیبا شدن چه می‌کنند؟

 

در ایالات متحده، 14% لیفتینگ ها و 7% لایپوساکشن ها بر روی مردان انجام می‌شود. درخواست برای جراحی های دیگر هم بسیار زیاد است، مانند جراحی پلک های افتاده و کاشت مو.

 

حدود 25% مصرف کنندگان بوتاکس مردان هستند. می‌دانید که بوتاکس، سمی است که با فلج کردن برخی از ماهیچه های صورت، چروک ها را از بین می‌برد! ضمناً مردان خواهان تزریق اسید هیالورونیک در چروک های ابروها یا برطرف کردن خط خنده هم هستند.

 

آیا مردان واقعاً تغییر کرده اند؟

 

در زمان لویی شانزدهم، مردان کلاه بر سر می‌گذاشتند، کفش های پاشنه دار می‌پوشیدند، از جواهرات بهره می‌بردند، آرایش می‌کردند و به میزان زیاد از عطر و پودر استفاده می‌کردند. این کارها هیچ کس را شوکه نمی‌کرد. در واقع، هر عصری کدهای خاصی برای زیبایی مردانه دارد. در برخی جوامع، مردان تتو می‌کنند؛ در برخی جوامع دیگر اندام ظریفی دارند یا موهای شان خیلی خاص است، جواهر به خود می‌آویزند یا لباس های محلی و رنگی می‌پوشند.

 

پس اگر تصور کنیم که مردان امروزی بیش از حد به خود می‌پردازند، بسیار محدود فکر کرده ایم. محدود از آن جهت که فقط چند سال قبل مان و اطراف خودمان را می‌بینیم، و این روش درستی برای ارائۀ یک مدل مردانه نیست. واقعیت این است که بدون شک مردان همیشه به زیبایی خود اهمیت می‌دهند اما روش های این اهمیت دادن متفاوت بوده است. به یاد داریم که هیپی ها و ظاهرشان همه را متعجب می‌کرد...

 

مشاوره زیبایی آقایان

با این حال، مردان با زنان تفاوت دارند!

 

بعضی ها تصور می‌کنند که مردان با این کارها شبیه به زنان می‌شوند، اما چنین تصوری درست نیست. زمانی که آنها برای انتخاب شلوارشان حساسیت به خرج می‌دهند، می‌خواهند برای خم شدن راحت باشند. وقتی که از کرم مرطوب کننده استفاده می‌کنند برای این است که می‌خواهند کف دستان شان با انرژی همۀ کارها را انجام دهد. و زمانی که یک کرم انتخاب می‌کنند، از یک مجموعۀ مردانه با رنگ های تیره استفاده می‌کنند تا مردانه تر به نظر برسند. آنها دوست دارند زیبا باشند، نه اینکه شبیه زنان شوند!

منبع:seemorgh.com

رازهای زیبایی

شوره سر کلافت کرده؟ درمان بدون عارضه

بهبود سطح زندگی و میزان رضایتمندی

تخفیف استثنائی شیشه فتوکرومیک عینک

کاشت دندان بدون جراحی و خونریزی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

دوره رایگان آموزش شنیون

با دست خالی کسب و کارتو رونق بده!

آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

چگونه در فضای مجازی فروش داشته باشم؟

رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

سم زدایی بدن از مواد مخدر، سیگار و الکل

مانتوسارافون نخی یک استایل تابستانه شیک

مشاوره تخصصی اینترنتی کردن کسب و کار

راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی

Makan Inc.‎| All Rights Reserved - © 2013 - 2020

مطالب پر بازدید


امروزه آقایان زیادی جراحی زیبایی انجام می دهند. آنها موارد گوناگونی را امتحان می‌کنند تا زیبا و جذاب شوند . برخی شیوه های زیبایی که امروزه زیاد استفاده می‌شود عبارتند از:

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.

پشتیبانی و مشاور رایگان

کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

بوتاکس 
بوتاکس به درون پوست تزریق می‌شود تا به طور موقت ماهیچه را نرم کرده و پوست٬ نرم و لطیف به نظر بیاید.
مشاوره زیبایی آقایان

لیزر برای از بین بردن مو
مردان هم دوست دارند از شر موهای زائد بدن مانند موهای سینه٬ پشت  و غیره خلاص شوند و از بین بردن مو با لیزر یک روش دائمی برای این کار است.

جراحی پلاستیک اصلاح بدن
این‌ها روش‌های بدون جراحی است و هدف آن شوک وارد کردن به چربی است که باعث می‌شود فعالیت چربی مختل شود. این چربیِ آسیب‌دیده بوسیله‌ی ساکشن از بین نمی‌رود، بلکه در واقع در بدن می‌ماند و خود بدن آن را از بین می‌برد.

پُرکننده‌های پوستی
شامل اسید هیالورونیک کاملا تصفیه شده هستند. از این اسید برای ایجاد کلاژن استفاده می‌شود که در سلول‌های چروکیده وجود نداشته٬ بنابراین در آن ذخیره می‌شود و باعث باز شدن پوست و چین و چروک می‌شود.

برداشتن پوست
این کار باعث تقویت بافت پوست می‌شود٬ لکه‌ها را از بین برده و ه پوست را شفاف می‌کند.

منبع : www.alodoctor.ir

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

آقایان به فکر زیبا تر شدن!


در هر ثانیه در جهان 22 رژلب به فروش می رود. می توان مطمئن بود که دست کم یکی از این روژلب ها در ایران فروخته می شود، زیرا ایرانی ها یکی از رکوردداران مصرف لوازم آرایش اند. نه تنها دخترها ظاهرا پسرها هم بی علاقه نیستند. مدتهاست که دیگر تنها زنان موهای سفیدشان را با رنگ مشکی نمی پوشانند، بلکه این کار برای مردان هم امری عادی شده است و خیلی ها تمایل دارند تارهای سفید و خاکستری سرشان را در زیر لایه ای از رنگ مشکی پنهان کنند.

طبیعی است که مردان پا به سن گذاشته، از هواخواهان این روش به حساب می آیند و پسران جوان به یمن نیروی طبیعت، تن به رنگ کردن موهایشان نسپرده اند.

بعید به نظر نمی‌رسد تا چندی دیگر مردان نیز همچون زنان به دنبال مارک‌های معروف لوازم آرایشی وبهداشتی در خیابان‌ها و مغازه‌ها باشند. آنچه که در سال‌های اخیر، نخست در میان بازیگران و ورزشکاران مرد دیده می‌شد و اکنون در میان پسران جوان در کوچه و خیابان فراوان دیده می‌شود استفاده از لوازم آرایشی است که متاسفانه بر اساس آمارها، استفاده از این لوازم در میان آقایان رو به افزایش گذاشته است!مشاوره زیبایی آقایان

تا به حال درخصوص استفاده از لوازم آرایش توسط بانوان، خبرها و گزارش‌های فراوانی خوانده و شنیده‌ایم؛ همچنین در خصوص ضررهای استفاده بیش از حد از آن حرف‌ها و حدیث‌های زیادی به گوش‌مان خورده اما به‌نظر می‌رسد باید کم‌کم به فکر توصیه‌های اجتماعی و بهداشتی برای آقایان باشیم. چراکه زنگ‌های خطر برای مصرف کنندگان زن و مرد به صدا درآمده است. دکتر مجید ابهری جامعه‌شناس و آسیب‌شناس اجتماعی در مورد استفاده از لوازم آرایشی ـ بهداشتی توسط پسران جوان می‌گوید: یک روز یکی از پهلوانان نکته جالبی را در یک جلسه آسیب‌شناسی به من گوشزد کرد. او می‌گفت که سال‌های قبل بعضی جوان‌ها با زغال برای خود سبیل می‌گذاشتند تا شبیه پدرانشان شوند اما امروز، آرایش می‌کنند که شبیه مادرانشان شوند. حال با دقت در سخن این پهلوان ایرانی در این شرایط روزگار چه باید کرد؟ گرایش جوانان و بعضی پسران به استفاده از لوازم آرایشی از نظر آسیب‌شناسی رفتاری به علت وجود الگو‌های غلط اجتماعی است. همچنین گسترش ماهواره‌ها و نمایش چهره‌های دو جنسیتی که نه مرد هستند نه زن اما از هر دو نیز نشانی دارند باعث شده بعضی پسران بدون ریشه‌شناسی از اینگونه افراد تقلید کنند.

مدتهاست که دیگر تنها زنان موهای سفیدشان را با رنگ مشکی نمی پوشانند، بلکه این کار برای مردان هم امری عادی شده است و خیلی ها تمایل دارند تارهای سفید و خاکستری سرشان را در زیر لایه ای از رنگ مشکی پنهان کنند.

در این صورت ما باید منتظر دگرگونی وسیعی از محصولات یک ست بهداشتی برای آقایان باشیم! تاکنون ست‌های بهداشتی ویژه آقایان شامل خمیردندان، عطر، اسپری، مام و ژل بعد از اصلاح بوده اما به‌نظر می‌رسد تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی، در نظر دارند سری‌های جدیدی از ست‌های آرایشی ـ بهداشتی ویژه‌ آقایان را روانه بازار کنند که علاوه بر این محصولات حاوی کرم‌های مرطوب‌کننده و چرب‌کننده صورت، پودرها، ژل‌های مخصوص ابرو و ریمل باشد!

 

دلایل گرایش مردان به لوازم آرایشی

البته نباید فراموش کرد که استفاده از همین محصولات است که به چهره‌های برخی بازیگران در فیلم‌ها یا تابلوهای تبلیغاتی، جلوه‌ای متفاوت می‌بخشد و شاید یکی از دلایل گرایش مردان همین امر باشد. گرچه در سال‌های اخیر، در سراسر دنیا علاقه آقایان به زیباتر بودن، افزایش چشمگیری داشته و تا پیش از این آقایان در نهایت تلاش می‌کردند اندامی متناسب و عضلانی داشته و حداکثر تلاشی که انجام می‌دادند این بود که در باشگاه‌های بدنسازی شرکت کنند اما در حال حاضر آقایان هم به فکر زیباتر شدن آن هم با استفاده از لوازم آرایشی افتاده‌اند.چندی پیش فهرست پنج جراحی پرطرفدار برای آقایان در ایران اعلام شد که کاشت مو و جراحی بینی در صدر این لیست قرار داشتند.

متخصصان اعتقاد دارند مردان این روزها به این نتیجه رسیده‌اند که داشتن چهره و اندامی زیباتر به آنها کمک می‌کند جوان‌تر و جذاب‌تر به‌نظر برسند و در موقعیت‌های خانوادگی و شغلی موفق‌تر عمل کنند واین همان چیزی است که تهاجم فرهنگی آن را هدف خود قرار داده است.

در حال حاضر اگر به فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی ـ بهداشتی بزرگ سر بزنید، می‌بینید که قفسه مخصوص محصولات آقایان هر روز پروپیمان‌تر و ردیف انواع کرم‌هایی که به زیبایی چهره و پوست آقایان کمک می‌کند، طولانی‌تر می‌شود. دکتر ابهری دراین خصوص می‌گوید: معمولا لوازم آرایشی بهداشتی مورد استفاده جوانان شامل شامپو‌ها، کرم‌های برنزه‌کننده و کرم‌های سفید‌کننده و انواع ژل‌های موی سر می‌شود که بیشتر جنبه بهداشتی دارند تا آرایشی اما گروه دوم اقلامی‌هستند که در ردیف لوازم آرایش زنانه هستند؛ از برداشتن زیر ابرو تا جراحی بینی و تزریق به لب و استفاده از رژ لب‌ها و کرم‌ها را می‌توان در چهره‌ بعضی پسر‌ها دید.

بنا به گفته دکتر ابهری حدود 6درصداز مردان جوان ایرانی ازلوازم آرایشی زنانه استفاده می‌کنند،درحالی که 60 درصد از همسالان آنها درکشورهای اروپایی علاقه عجیبی به استفاده از لوازم آرایشی زنانه دارند.اگرچه این آمار فعلا یک به 10 است اما رشد وشتاب استفاده از لوازم آرایشی زنانه در مردان جوان نگرانی‌های عمیقی را در جامعه ایرانی به‌وجود آورده است.

مردانه بودن با نگاهی دیگر

البته موضع”ٹگیری آقایان در برابر استفاده از لوازم آرایشی متفاوت است، برخی از آقایان به هیچ عنوان حاضر نیستند که از هیچ‌یک از لوازم آرایشی- بهداشتی استفاده کنند و هنگامی که به این گروه از آقایان پیشنهاد می‌کنید از کرم‌های ضدآفتاب بدون رنگ استفاده کنند، به‌شدت مخالفت کرده و اعتقاد دارند که چهره‌شان براق و چرب خواهد شد و جلوه مردانه‌ای نخواهد داشت.این گروه از آقایان حتی اگر شغلی داشته باشند که به‌خاطر آن مجبور باشند ساعت‌ها در زیر آفتاب کار کنند، باز هم استفاده از کرم‌های ضدآفتاب را بر خودشان تحریم می‌کنند.

از سوی دیگر نیز برخی از آقایان امروز جامعه ما که اغلب سنین پایین‌تری دارند،از محصولات آرایشی‌- بهداشتی استقبال زیادی می‌کنند. در برخی از آرایشگاه‌های مردانه، خدماتی بیش از خدمات معمولی که در آرایشگاه‌های مردانه رایج است مثل کوتاه کردن مو ارائه می‌شود که از جمله می‌توان به برداشتن موهای صورت و ابرو اشاره کرد.همچنین برخی از آقایان این روزها برای پوشاندن اثرات پیری از روی موهای صورت و ابرو، از انواع رنگ موها استفاده می‌کنند که یا در منزل این کار را انجام می‌دهند یا در آرایشگاه‌های مردانه.اینکه استفاده از این لوازم چه اثرات سویی بر پوست افراد می‌گذارد بحث جداگانه‌ای است اما آنچه حائز اهمیت است گسترش استفاده از این لوازم در میان مردان جوان است که تا حدودی نگران‌کننده نیز می‌تواند باشد. به‌هرحال اگر آرایش کردن و ساعت‌ها جلوی آیینه به خود رسیدن، کاری بود که اغلب زنانه به حساب می‌آمد اما این روزها پسرانی را هم می‌توان دید که برای بیرون رفتن از خانه از ساعت‌ها قبل به تکاپو می‌افتند. صورت خود را اصلاح می‌کنند، موهایشان را فشن آرایش کرده، کرم‌های ضدآفتاب و برنزه‌کننده به صورت‌هایشان می‌مالند و برخی نیز دستی به ابروی خود برده و به‌اصطلاح خودشان، آن را مرتب می‌کنند، البته بسیارند آرایشگاه‌های مردانه‌ای که زحمت این جوانان را کم کرده و موها و ابرو و صورت‌شان را درست می‌کنند واین چیزی است که مطمئنا مسئولان ذی ربط باید به آن توجه کرده واز حاد شدن بیشتر مسئله جلوگیری کنند.

نقش دوستان

دکتر ابهری در خصوص نقش همسالان و دوستان در میزان گرایش مردان جوان به لوازم آرایشی اعتقاد دارد: همسالان و دوستان بعد از خانواده دارای اهمیت خاص در این زمینه هستند بنابراین آموزش و پرورش و نهاد‌های فرهنگی با ارائه الگو‌های رفتاری مناسب برای جوانان باید با این رفتار ناپسند مقابله کنند و از طریق پیش‌گیری‌های فرهنگی نسبت به جلوگیری از این ناهنجاری‌ اقدام کنند. این آسیب‌شناس اجتماعی در خصوص تاثیررسانه‌ها خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به ویژه‌ صدا و سیما نقش بسیار پررنگی در گسترش یا کاهش علاقه به این معضل فرهنگی دارند.

برای پیشگیری از این فرآیند ناهنجار و همنوایی‌سازی این نوع جوانان با هنجار‌های اجتماعی و معیار‌های اخلاقی،اول خانواده‌ها به ویژه پدران و برادران بزرگ‌تر باید الگوی مناسب برای جوان‌تر‌ها باشند و با گفت‌وگو و ریشه‌یابی این معضل از این امر جلوگیری کنند.

الگوی مناسب

دکترمجیدابهری با اشاره به اهمیت وجود یک الگوی مناسب برای پرهیز از گسترش ناهنجاری‌هایی از این قبیل خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از این فرآیند ناهنجار و همنوایی‌سازی این نوع جوانان با هنجار‌های اجتماعی و معیار‌های اخلاقی،اول خانواده‌ها به ویژه پدران و برادران بزرگ‌تر باید الگوی مناسب برای جوان‌تر‌ها باشند و با گفت‌وگو و ریشه‌یابی این معضل از این امر جلوگیری کنند. این جامعه‌شناس اظهار داشت: 3 درصداز6 درصد پسرانی که از اینگونه لوازم استفاده می‌کنند دارای مشکلات شخصیتی و ناهنجاری‌های روانی هستند.  برخی کارشناسان معتقدند، پدیده‌های اجتماعی شاید در ظاهر ساده باشند اما در نگاهی تیز بین و تخصصی بسیار پیچیده‌اند و همین پیچیدگی حل آنها را دشوار می‌سازد. در واقع این پدیده‌ها همیشه ابعاد و زوایای متعددی داشته و ریشه و شکل‌گیری آنها متنوع و نیز دارای پیامدهای مختلفی است.به هر حال با توجه به اینکه کشور ما یک کشور اسلامی است که اینگونه رفتارها را شایسته مردان و پسران جوان نمی‌داند باید به دنبال راه حلی بود. چراکه از یک سو خود فرد واز سوی دیگر نیز خانواده‌ها و جامعه که دارای فرهنگ غنی دینی وایرانی هستند مطمئنا نمی‌توانند چندان در برابر این وضع بی‌تفاوت باشند.
تهاجم فرهنگی، از علل بروز پسران دختر‌نما


تهاجم فرهنگی، از علل بروز پسران دختر‌نما

پروفسور حسین باهر نیز در خصوص پسر‌های دختر‌نما به تهران امروز می‌گوید: تهاجم فرهنگی در قالب استفاده از ماهواره عامل عمده بروز این پدیده ناهنجار شده است، اما بعد از این فاکتور می‌توان به عامل ژنتیکی افراد نیز اشاره کرد که از نظر علمی در کشور‌های جهان سوم دراثر مشکلات تغذیه‌ای و معضلاتی شبیه به جاه‌طلبی و بیکاری، ژن x y مردان شبیه به ژن xx زنان عمل می‌کند و در این صورت حتی خواهیم دید مردان شبیه زنان عمل می‌کنند و در این صورت از لوازم آرایشی ـ بهداشتی زنان نیز بهره‌ خواهند جست!

راه پیشگیری

اطلاع‌رسانی، آموزش و معرفی ارزش‌های اخلاقی مردانه به نوجوانان و جوانان و نشان دادن مشکلات پسران در تلویزیون در قالب فیلم‌ از جمله راه‌های پیشگیری می‌تواند باشد.

دکتر مجید ابهری در خصوص این ناهنجاری اجتماعی می‌گوید: الگو‌های رفتاری اجتماعی مثل ورزشکاران و هنرمندان می‌توانند با ظاهر خود و معرفی ارزش‌های اخلاقی اصیل اسلامی- ایرانی به نوجوانان عامل مناسبی در پیشگیری باشند.  دکتر ابهری تصریح کرد: وقتی یک ورزشکار مو‌های خود را به شکل هنر‌پیشه‌های غربی در می‌آورد از نوجوان 14 ساله چه توقعی می‌توان داشت، بنابراین استفاده از لوازم آرایشی برای پسران قبل از اینکه یک رفتار ضداجتماعی باشد یک بیماری شخصیتی به‌نام TF است که باید مورد روانکاوی و مشاوره و درمان قرار گیرد. این آسیب‌شناس اجتماعی در پایان سخنانش یادآور شد: در مورد اینگونه پسران دختر‌نما که ظاهری غیر متعارف دارند باید عرض کنم که 95 درصد از اینگونه پسران متعلق به خانواده‌های مرفه‌اند و 97 درصد از این پسران در خانواده‌هایی بزرگ شده‌اند که در دوران کودکی همبازی پسر نداشته و در محیط زنانه رشد کرده‌اند و همین طور الگوی رفتاری مردانه در خانواده آنها یا وجود نداشته یا ضعیف بوده است.

فرآوری: نسرین صفری
بخش اجتماعی تبیان


بخش اجتماعی تبیان


منابع: تهران امروز/ابتکار

مشاوره زیبایی آقایان
مشاوره زیبایی آقایان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *