مشاوره سبک زندگی سالم

 
helpkade
مشاوره سبک زندگی سالم
مشاوره سبک زندگی سالم

مرا به خاطر بسپار

قبلا در سایت ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام در سایت
 فراموشی رمز عبور

(دو دهه تجربه آموزشی)

مشاور مهارت هاي زندگي سالم شغلي است در حوزه بهداشت و ايمني كه شايستگي هايي از قبيل ارزيابي سلامت، ارزيابي تغذيه سالم، فعاليت جسماني سالم، مشاوره و ارائه الگوي مناسب براساس آب و هوا و محيط، ارزيابي بهداشت فردي و خودمراقبتي جسمي، ارزيابي بهداشت و خودمراقبتي رواني، ارزيابي مسائل اجتماعي و اقتصادي، ارزيابي ازدواج و روابط زوجين، ارزيابي خانه سالم، ارائه الگوي مناسب در زمينه بهداشت سفر، ارائه الگوي مناسب در زمينه پرورش فرزندان، ارائه الگوي مناسب براساس زندگي سالم معنوي، ارائه الگوي مناسب را براساس زندگي سالم مجازي و مشاوره مناسب و آموزش حضوري و مجازي آن براساس تعريف سازمان بهداشت جهاني از سلامت انجام بدهد و با شايستگي هايي از قبيل ارزياب ريسك ايمني و بهداشت شغلي، به كارگيري بهداشت و ايمني در محيط كار، مسوول ارزيابي پوستچر در ارگونومي شغلي در ارتباط مي باشد.

نام استاد:

مشاوره سبک زندگی سالم

تعداد جلسات: 10 جلسه

مدت زمان آموزش: 20 ساعت

مهارت هاي سبك زندگي سالم براي هر دو جنس و كليه رده هاي سني جهت پيشگيري از عارضه ها و بيماري ها و رويكرد صحيح به عارضه ها و بيماري هاي احتمالي و همچنين حفظ سلامت در چهار بعد جسمي، رواني، اجتماعي و معنوي و در هر دو بعد زندگي فيزيكي و مجازي ارائه می شود.

شهریه دوره: 620/000 تومان

هزینه آزمون : 35/000 تومان

مواد آموزشی: 30/000 تومان

دفتر مرکزی : خیابان ولی عصر- نبش خیابان فاطمی- ساختمان شماره یک (روبروی ایستگاه متروی میدان جهاد)- طبقه سوم- واحد 55

021-88953545 و 88951986-021 و 88957216-021

فکس: 02188951986

ایمیل: info@kahkeshancenter.com

اسپیناس وب : طراحی سایت

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کهکشان می‌باشد.

مشاور مهارت های سبک زندگی سالم شغلی است در حوزه بهداشت و ایمنی که شایستگی هایی از قبیل ارزیابی سلامت ، ارزیابی تغذیه سالم ، فعالیت های جسمانی سالم ، مشاوره و ارائه الگوی مناسب بر اساس آب و هوا و محیط ، ارزیابی بهداشت فردی و خودمراقبتی جسمی ، ارزیابی بهداشت و خودمراقبتی روانی ، ارزیابی مسائل اجتماعی و اقتصادی ، ارزیابی ازدواج و روابط زوجین ، ارزیابی خانه سالم ، ارائه الگوی مناسب در زمینه بهداشت سفر ، ارائه الگوی مناسب در زمینه پرورش فرزندان ، ارائه الگوی مناسب بر اساس زندگی سالم معنوی ، ارائه الگوی مناسب را بر اساس زندگی سالم مجازی و مشاوره و آموزش حضوری و مجازی آن بر اساس تعریف سازمان بهداشت جهانی از سلامت انجام بدهد و با شایستگی هایی از قبیل ارزیاب ریسک ایمنی و بهداشت شغلی ، به کارگیری بهداشت ایمنی در محیط کار ، مسئول ارزیابی پوستچر در ارگونومی شغلی در ارتباط میباشد.

این دوره با محوریت های زیر برگزار میشود که در نوع خود یکی از کاملترین و جامعترین دوره های برگزار شده تا به امروز است:

  طب سنتی  مزاج شناسی تدابیر سلامتی  ارکان و عناصر  سته ضروریه  امور طبیعیه  اعمال یداوی

با ما تماس بگیرید! همکاران ما در ساعات کاری پاسخگوی شما خواهند بود.

سوالات متداول »

مشاوره سبک زندگی سالم

آموزشگاه جوانه سبز در شهریور ماه سال   1392 با مجوز سازمان فنی و حرفه ای و با مدیریت سرکار خانم دکتر جمیله قاسمی تاسیس گردید .در طی این سالها که از تاسیس آموزشگاه می گذرد سعی ما اشاعه فرهنگ  طب سنتی و اسلامی و گیاهان دارویی بوده تا بدینوسیله کمک به ارتقائ سطح فرهنگ عامه در این زمینه و همچنین ارتقائ سطح سلامتی در جامعه بوده تا بتوانیم با مهارت هایی که شرکت کنندگان در دوره ها بدست می آورند بتوانند به خود و خانواده و اطرافیانشان  در زمینه سالم زیستن کمک نمایند .

بهینه سازی، پشتیبانی و سئو توسط: سایت زمان تغییر و همکار با مبین وب

انواع سبک زندگی کدام‌اند؟ مفهوم سبک زندگی از جمله مفاهيم علوم اجتماعی است که اخيرا بسيار مورد توجه قرار گرفته است. هزاران سال است که انسان‌ها کوشیده‌اند روش زندگی خود را بشناسند و مدیریت کنند و حتی دولت‌ها تلاش می‌کنند بر روی روش زندگی مردمان خود تأثیر بگذارند. اما تعریف سبک زندگی و مفهوم سازی در مورد آن، نسبتاً جدید است. روش زندگی از آن جهت اهمیت می‌یابد که می‌تواند به طور مستقیم بر سلامت فرد تاثیر بگذارد. فردی را تصور کنید که اهمیتی به تغذیه خود نمی‌دهد. ادامه چنین وضعیتی او را با اضافه وزن و مشکلات مربوط به آن رو به رو خواهد کرد. در ادامه بیشتر راجع به انواع سبک زندگی صحبت کرده‌ایم.

سبک زندگی به معنای شیوه زندگی خاص یک فرد، گروه، یا جامعه است. سبک‌های زندگی مجموعه‌ای از ارزش‌ها، شیوه‌های رفتار، حالت‌ها و سلیقه‌ها در هر چیزی را در برمی‌گیرد و می‌تواند به علایق، نظرات، رفتارها و جهت‌گیری رفتاری یک فرد، گروه یا فرهنگ اشاره کند. سبک زندگی افراد و راهی که برای خود انتخاب می‌کنند، ارتباط عمیقی با موفقیت آنان در زندگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه موفقیت در زندگی کلیک کنید.

از آنجا که مشاهده‌ رفتار انسان‌ها، همیشه و همه جا امکان‌پذیر نیست، بسیاری از محققان، ترجیح می‌دهند به جای رفتارهای افراد، انتخاب‌های آنان در زندگی روزمره را به عنوان نشانه دست دوم از انواع سبک زندگی مورد بررسی قرار دهند.

 

آدلر یکی از روانشناسان برجسته ٤ سبک زندگی را معرفی کرد و معتقد بود که انسان‌ها برای مقابله با مشکلاتی که در زندگی دارند همچون کار، عشق، ازدواج و ارتباط با دیگران، یکی از این سبک‌ها را انتخاب می‌کنند:

مشاوره سبک زندگی سالم

سلطه گر یا حکمران: این افراد علاقه اجتماعی ناچیزی دارند؛ مستقیما به دیگران حمله می‌کنند، دستور می‌دهند و مستبد یا بزهکار می‌شوند.

گیرنده: بیشتر افراد این سبک زندگی را انتخاب می‌کنند. افراد این دسته انتظار دارند همه چیز را از دیگران بگیرند و در نتیجه به آن‌ها وابسته می‌شوند.

اجتنابی: این افراد هیچ تلاشی برای رویارویی با مشکلات زندگی ندارند و با اجتناب از مشکلات، خود را از هر احتمال شکستی دور می‌کنند. انتخاب این نوع از سبک زندگی ارتباط زیادی با ابتلای افراد به اختلال شخصیت اجتنابی دارد. برای آشنایی با اختلال شخصیت اجتنابی کلیک کنید.

هر سه نوع سبک زندگی فوق فاقد علاقه اجتماعی هستند.

سودمند اجتماعی: این افراد قادر به همکاری با دیگران هستند و در چهارچوب علایق اجتماعی با مشکلات زندگی کنار می‌آیند.

 

افراد دارای علاقه اجتماعی در هر زمینه‌ای از زندگی تلاش می‌کنند تا در مسیر اهداف جامعه حرکت کنند. این افراد منافع خود را همگام با منافع جامعه انتخاب می‌کنند. انتخاب‌های آن‌ها نه تنها باعث ارتقای خودشان، بلکه پیشرفت جامعه نیز می‌شود. علاقه اجتماعی با مفاهیمی چون همکاری، روابط اجتماعی، همانندی با گروه، همدلی و غیره ارتباط دارد. علاقه اجتماعی خود به خود پرورش نمی‌یابد.

فرد باید در جو خانوادگی سالم رشد کند، در این صورت حس همکاری، احترام متقابل، اعتماد، پشتیبانی و تفاهم در او پرورش پیدا می‌کند. افرادی که سبک زندگی سودمند اجتماعی دارند، اغلب سبک‌های ارتباطی را نیز به خوبی در خود پروش داده‌اند. برای اطلاع از سبک های ارتباطی کلیک کنید.

 

همه ما هر روزه نگران سلامتی خود و خانواده مان هستیم و راهکارهایی برای رسیدن به تندرستی و سلامت خود به کار می‌گیریم، مانند مراجعه به دکتر یا انجام آزمایش‌‌ها و چکاپ‌های دوره ای. اما غافل از این که یکی از عوامل مهم ایجاد بیماریهای انسان مرتبط با سبک زندگی ما است. اصلاح سبک زندگی به مفهوم کلی خود از لحاظ روانی و فیزیکی می‌تواند یکی از بهترین راه ‌های پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف در انسان باشد. خوشبختانه امروزه با بالا رفتن اطلاعات جامعه، افراد بیشتری تمایل به بررسی سلامت سبک زندگی خود داشته و در کشورهای توسعه یافته کلینیک ‌ها و مراکز مشاوره در حال گسترش هستند. 

 

با رعایت و بهره گیری از این روش‌ها سبک زندگی‌تان تغییر خواهد کرد. اگر بعضی از عادت‌ها را کنار بگذارید زندگی رنگ بهتری پیدا می‌کند. هفت عادت بسیار کوچک از انواع سبک زندگی که به شما آرامش می‌بخشند به شرح زیر است:

_ زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، تخت‌خوابتان را مرتب کنید.

هر چیز را سر جای خودش بگذارید. مهم نیست در طول روز از چه چیزهایی استفاده می‌کنید، مهم این است که همه چیز را سر جای خودش بگذارید.

آشغال‌ها را قبل از خواب جمع کنید.

برنامه روزانه خودتان را یادداشت کنید. برخی افراد فهرست‌های طولانی از برنامه‌های آینده خود تهیه می‌کنند و جوابی هم نمی‌گیرند. بهتر است به یاد داشته باشید که نیازی نیست کارهای جزئی را بر روی آن بنویسید.

به رژیم غذایی خود و تناسب اندامتان اهمیت دهید. اضافه وزن، عزت نفس شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آثار روانی مخربی را به همراه دارد. مقاله تاثیر چاقی بر سلامت روان را مطالعه نمایید.

خوش بین باشید یکی از انواع سبک زندگی خوش بین بودن است. بسیاری از افراد همیشه اخمی بر روی چهره و چروک‌هایی بر روی پیشانی خود دارند. افکار منفی باعث ناراحتی خودتان می‌شود.

با غریبه‌ها هم مانند دوستانتان رفتار کنید. نیازی نیست برای کسانی که خیلی نمی‌شناسید مدام اخم کنید و با آن‌ها محتاطانه رفتار کنید. اگر با لبخند و بدون غرض با دیگران صحبت کنید خواهید دید که آن‌ها جذب شخصیت شما خواهند شد و تصمیم می‌گیرند که به شما کمک کنند.

زمانی که با دوستانتان بیرون می‌روید، از حالت عادی، شیک‌تر لباس بپوشید. چرا که خودتان احساس خوبی خواهید داشت.

 

بهترین نوع سبک زندگی آن است که شما هم به سلامت روان و هم سلامت جسمانی خود اهیمت دهید و برای ارتقای آن‌ها تلاش کنید. سبک زندگی فعالانه و سودمند اجتماعی منجر به رشد و پیشرفت شما می‌شود.

سبک زندگی شما ممکن است در طی چند سال و با انتخاب‌های شما شکل گرفته‌باشد. با تغییر عادات و رفتارهای خود می‌توانید سبک زندگی را نیز تغییر دهید. لازم است در این میان صبر و حوصله به خرج دهید و تسلیم نشوید. چرا که تغییر رفتارهای چند ساله به کمی زمان نیاز دارد و در ابتدا ممکن است ذهن ناخودآگاهتان با تغییرات مخالفت کند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سبک زندگی خود یا آشنایانتان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

برای مشاوره روش های سبک زندگی سالم در بزرگسالی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ………. تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

مشاوره سبک زندگی سالم

روش های سبک زندگی سالم در بزرگسالی به افراد بزرگسال و بالغ کمک می کند که در مسیر زندگی با نشاط و آرامش بیشتری حرکت کنند و زندگی فردی و اجتماعی موفقی را سپری کنند . تغذیه ناسالم ، خواب ناکافی ، مصرف سیگار ، الکل و مواد مخدر ، بی تحرکی و رابطه جنسی محافظت نشده  سلامتی افراد را در معرض خطر قرار می دهد سبک زندگی سالم در بزرگسالی یعنی افراد مواردی را که ذکر شده در زندگی خود حذف کنند یا تا حدی بتوانند آن را کنترل کنند . به عبارت دیگر برای این که افراد سالم بمانند و از ابتلا به انواع بیماری ها مصون بمانند باید سبک زندگی سالم داشته باشند . 
در این مقاله به روش های سبک زندگی سالم در بزرگسالی می پردازیم . 

 

در این مقاله به برخی از روش های سبک زندگی سالم در بزرگسالی می پردازیم :

 

 

 

در مورد ترکیب غذاهای سالم آگاهی کسب کنید و کسانی را که با شما زندگی می کنند از آن مطلع سازید . در واقع تغذیه سالم داشته باشید مانند این که مصرف نمک خود را کاهش دهید ، مصرف چربی خود را کاهش دهید ،  مصرف موادقندی و شیرین را کاهش دهید . در خوردن اعتدال را رعایت کنید و یاد بگیرید گرسنگی واقعی را از خوردن به علت کسالت یا استرس تشخیص دهید . 

 

اگر لازم باشد که وزن خود را کم کنید ، خود را به تغییر طولانی مدت در نحوه غذا خوردن متعهد سازید نه این که صرفاً به طور موقتی رژیم بگیرید. برنامه غذایی معقول و متعادلی را برای خود تنظیم کنید ، هر وعده به مقدار کم بخورید و به طور منظم ورزش کنید . به عبارت دیگر وزن بدن خود را در وضعیت مناسب نگه دارید .

 

استراحت و خواب کافی برای حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روانی ، حفظ و ارتقای توان ذهنی و رشد و تکامل مطلوب ضرورت دارد . در واقع بدن با استراحت و خواب کافی می تواند خود را بازسازی و توانمند کند . خواب حداقل دو فایده دارد  1- حفظ انرژی، چون افراد  استراحت می کنند و آماده انجام انواع فعالیت ها در طول روز می شوند  و 2 – احیای مغز ، این فرآیند باعث می شود جزئیات کم اهمیت روزانه از مغز پاک شود و افراد برای یک روز جدید آماده شوند . 

 

زمان مشخصی را برای ورزش انتخاب کنید و خود را به آن متعهد سازید . برای این که فعالیت بدنی را ادامه دهید و آن را لذت بخش تر کنید . همراه با همسر یا دوست خود ورزش کرده و یکدیگر را تشویق کنید . انتظارات معقول داشته باشید و برای رسیدن به برازندگی و تناسب اندام وقت کافی برای خود در نظر بگیرید : خیلی از افراد به دلیل این که انتظارات خیلی بلندپروازانه داشته اند ، ورزش را کنار گذاشته اند . 

 

سعی کنید مشروب نخورید . به خودتان اجازه ندهید که احساس کنید برای پذیرفته شدن یا لذت بردن از یک رویداد اجتماعی جتماً باید مشورب بخورید . اگر سیگاری هستید ، زمان بدون استرسی را برای ترک کردن انتخاب کنید . هم چنین از حمایت همسر یا فردی را که می توانید روی کمک او حساب کنید بهره بگیرید . اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد سبک زندگی سالم دارید در کانال تلگرام مهارت های زندگی عضو شوید . یا با مشاوران تلفنی روانشناسی فیلیا تماس بگیرید تا از کمک مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی فیلیا استفاده کنید . 

 

 بین کار ، خانواده و اوقات فراغت تعادل معقول و منطقی برقرار کنید . از عوامل استرس زا آگاه شوید و روش های مقابله با آن ها را شناسایی کنید تا به این طریق بتوانید هنگام بروز آن ها آمادگی بیشتری داشته باشید . به طور منظم ورزش کنید  و هر روز زمانی را به استراحت و تفکر اختصاص دهید . 

 

رابطه جنسی یکی از غرايز اصلی برای بقای بشر است ولی می تواند راهی برای ورود عوامل بیمار ی زا باشد . عفونت های آمیزشی عفونت هایی هستند که از طریق تماس جنسی منتقل می شوند . بیش از 30 عامل بیمار ی زا شناخته شده است که قادرند از طریق تماس جنسی منتقل شوند . برای این که رابطه صمیمانه ای را تشکیل دهید نگرش ها و رفتارهای خود را تغییر دهید . درباره آناتومی و عملکرد جنسی اطلاعاتی را کسب کنید تا در برابر بیماری های آمیزشی مانند سوزاک ، سیفلیس محافظت شوید . 

منابع : 
سبک زندگی سالم –راهنمای خودمراقبتی (3) ، دکتر محمد کیاسالار
روانشناسی رشد لورا برک ترجمه یحیی سید محمدی

 

 


فیلیا یک سایت تخصصی مشاوره روانشناسی درباره موضوعات خانواده ، کودک ، ازدواج ، طلاق و سوگ است که اقدام به تولید محتوای روانشناسی برای جمعیت بالای متقاضیان در ایران می کند .

گلدتگ امروز مشاوره مهارت سبک زندگی سالم بر اسا مزاج در مطب شرقی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که مهارت های سبک زندگی سالم برای هر دو جنس و کلیه رده های سنی جهت پیشگیری از عارضه ها و بیماری ها و رویکرد صحیح به عارضه ها و بیماری های احتمالی و همچنین حفظ سلامت در چهار بعد جسمی/روانی/اجتماعی/معنوی در هر دو بعد زندگی فیزیکی و مجازی قابل ارائه است.

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

مشاوره سبک زندگی سالم

پیروزی ، بعد از چهارراه کوکاکولا بعد از خیابان یکم نیرو هوایی جنب مسجد قدس ساختمان پزشکان امام رضا طبقه دوم واحد 4 

تلفن : 77469295

09122179745 

مشاوره و وكالت تخصصي توسط وكلاي پايه يك دادگستري

پکیج پاکسازی شامل : بخورگرم،اتوی صورت،ال ای دی تراپی،ماساژ

با رضایت و تعداد فروش بالا در سری پیشنهادی قبلی،همه روزه

شامل:هاشور ابرو،خط چشم،خط لب،رژ لب و…

(ایمان سابق)،رضایت بالای کاربران در سری پیشنهادی قبلی

کاشت ناخن،ترمیم،لاک ساده و…

با دستگاه O6X،بانوان و آقایان

10 جلسه 90 دقیقه ای،رعایت کامل پروتکل وزارت بهداشت

درخواست تمدید خود را ثبت کنید. گزینه هایی را که میخواهید از طریق آنها اطلاعیه تمدید به دست شما برسد را انتخاب کرده و ثبت نمایید.

برای درخواست ابتدا باید وارد/عضو سایت شوید.

متفاوت ترین و بهترین خدمات و کالاهای شهر خود را با قیمت باور نکردنی تجربه کنید

Institute Of E-learning

بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

Institute Of E-learning

بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان

مشاوره سبک زندگی سالم

شما اینجا هستید : آموزش مجازی بهداشت و سلامت > دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning

دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning

مشاور مهارت های زندگی سالم شغلی است در حوزه بهداشت و ایمنی که شایستگی هایی از قبیل ارزیابی سلامت، ارزیابی تغذیه سالم، فعالیت جسمانی سالم، مشاوره و ارائه الگوی مناسب براساس آب و هوا و محیط، ارزیابی بهداشت فردی و خودمراقبتی جسمی، ارزیابی بهداشت و خودمراقبتی روانی، ارزیابی مسائل اجتماعی و اقتصادی، ارزیابی ازدواج و روابط زوجین، ارزیابی خانه سالم، ارائه الگوی مناسب در زمینه بهداشت سفر، ارائه الگوی مناسب در زمینه پرورش فرزندان، ارائه الگوی مناسب براساس زندگی سالم معنوی، ارائه الگوی مناسب را براساس زندگی سالم مجازی و مشاوره مناسب و آموزش حضوری و مجازی آن براساس تعریف سازمان بهداشت جهانی از سلامت انجام بدهد و با شایستگی هایی از قبیل ارزیاب ریسک ایمنی و بهداشت شغلی، به کارگیری بهداشت و ایمنی در محیط کار، مسئول ارزیابی پوستچر در ارگونومی شغلی در ارتباط می باشد.

جزئیات دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning

مدت دوره

معادل 469 ساعت آموزشی

مدرس دوره

گروه مدرسین بنیاد

مخاطب دوره

بزرگسالان

محتوای بسته دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning

کتاب آموزشی برگرفته از جزوات اساتید

صفحه فارسی

صفحه انگلیسی

کتاب آموزشی الکترونیکی برگرفته از جزوات اساتید

938 صفحه فارسی

300 صفحه انگلیسی

ویدئو آموزشی قابل پخش در رایانه

2814 دقیقه فارسی

دقیقه انگلیسی

سر فصل و مهارتهای دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning

ارزیابی سلامت

ارزیابی تغذیه سالم

فعالیت جسمانی سالم

مشاوره و ارائه الگوی مناسب بر اساس آب وهوا و محیط

ارزیابی بهداشت فردی و خود مراقبتی جسمی

ارزیابی بهداشت و خود مراقبتی روانی

ارزیابی مسائل اجتماعی و اقتصادی

ارزیابی ازدواج و روابط زوجین

ارائه الگوی مناسب در زمینه بهداشت سفر

ارائه الگوی مناسب در زمینه پرورش فرزندان

699000تومان + مدرک رایگان

کلمات کلیدی : print

دیدگاه شما نسبت به این موضوع چیست ؟

مشاوره سبک زندگی سالم

ثبت نام در دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning

دریافت محتوای آموزشی به صورت آنلاین یا بسته آموزشی درب منزل و شروع به مطالعه

شرکت در ارزیابی پایانی از طریق ارسال پروژه و یا آزمون آنلاین و اخذ مدرک

699000تومان + مدرک رایگان

مزایای ثبت نام در دوره های آموزش مجازی ایباما – بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

انتقال مفاهیم آموزشی و محتوا به صورت کاملا غیر حضوری از طریق ارسال پکیج آموزش مجازی

ارزیابی از طریق ارسال پروژه پایان دوره توسط دانش پذیر بدون آزمون حضوری

اعطاء مدرک معتبر رایگان بنیاد دارای ارزش ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

امکان درخواست گواهی بین المللی از شرکت های خارجی زیر مجموعه هلدینگ و بنیاد

ارائه محتوای آموزشی توسط اساتید و موسسات آموزشی معتبر تحت بستر آموزشی ایباما

امکان اخذ نامه پذیرش مقاله پایان دوره توسط بنیاد و انتشار مقاله در وب سایت ژورنال بنیاد

امکان دریافت کارت عضویت بنیاد با سطوح مختلف دانش پذیری تا استادی

عضویت در پنل دانش بنیان ایباما و مدیریت روند آموزشی و سایر خدمات از طریق پنل

عدم نیاز به مهارت و یا مدرک تحصیلی خاص به منظور یادگیری تحت بستر ایباما

پیشنهاد و توصیه بنیاد آموزش مجازی:

همزمان با ثبت نام مجازی در دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning می توایند علاوه بر مدرک دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning فارسی و لاتین بنیاد هر یک از مدارک معتبر بین المللی زیر رابا پرداخت هزینه تقاضا نمایید و برای دریافت آنها نیازی به آزمون مجدد ندارید:

نکته : پس از گذراندن دوره آموزشی مشاور مهارت های سبک زندگی سالم Healthy lifestyle skills consultant E-learning در ایباما٬ شما می توانید هر زمان که تمایل داشته باشید این مدارک بین المللی را درخواست نمایید اما به لحاظ آنکه فرآیند دریافت این مدارک از ۲۰ تا ۴۵ روز به طول می انجامد پیشنهاد می شود هم زمان با ثبت نام در دوره سایر خدمات و مدارک مورد نیاز خود را نیز درخواست نمایید.

مدرک معتبر داخلی | مدرک معتبر بین المللی | عضویت در مجامع علمی:

از آنجا که ایباما بزرگترین بستر آموزش الکترونیک در کشور را فراهم نموده است تا آموزشگاه ها٬ دانشگاه ها و اساتید علمی بتوانند محتوای آموزشی خویش را تحت بستر بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ارائه نمایند لذا ایباما امکان تقاضای مدارک پایان دوره آموزشی کوتاه مدت از مرکز ارائه کننده محتوا و پشتیبانی آموزش را نیز برای مخاطبین خود ایجاد نموده است.

نکته : در صورتیکه تمایل دارید رزومه پرباری برای خود ایجاد نمایید پیشنهاد ایباما به شما دریافت کارت عضویت بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی به عنوان عضویت شما در یک مجمع علمی شناخته شده در کشور و همچنین درخواست نامه پذیرش مقاله علمی پایان دوره در مجله علمی الکترونیکی بنیاد است.

699000تومان + مدرک رایگان

مدارک معتبرقابل اعطاء به شما:

با شرکت در دوره های آموزشی و پس از موفقیت در آزمون ها میتوانید گواهی نامه بین المللی درخواست دهید:

اطلاعات تماس با کارشناسان بنیاد:

هلدینگ توسعه دهندگان:

۰۲۱۲۸۴۲۸۴

کارشناس آموزش ۱:

۰۹۳۳۰۰۸۸۲۸۴

کارشناس آموزش ۲:

۰۹۱۳۰۰۰۱۶۸۸

کارشناس آموزش ۳:

۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴

کارشناس ارشد مشاوره:

۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴

واحد صدور و استعلام:

۰۹۳۳۰۰۷۷۲۸۴

مدیر بازرگانی|نمایندگی:

۰۹۳۳۰۰۴۴۲۸۴

مدیر انتشارات دیجیتال|محتوا:

۰۹۳۳۰۰۵۵۲۸۴

مدیر روابط عمومی:

۰۹۱۹۳۶۰۰۲۵۲

دانش پذیران این دوره در دوره های آموزشی زیر نیز ثبت نام نموده اند:

بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان

Institute Of E-learning

هرگونه کپی برداری از نام و طرح و سوء استفاده پیگرد قانونی خواهد داشت. ایباما – بنیاد آموزش مجازی ایرانیان یک واسط و بستر نرم افزاری (آموزشی و آزمون) میباشد و دارای سند رسمی تائید فنی و گواهی ثبت نرم افزار میباشد و تحت حمایت حقوقی هولدینگ تدسا و قانون حمایت از مولفین و مصنفین قرار دارد و هیچگونه فعالیت در زمینه صدور یا اخذ مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارد – تامین محتوای آموزشی و ارائه گواهینامه ها توسط آموزشگاه و دانشگاه ها و مراکز علمی طرف قرار داد صورت می پذیرد.

Copyright © 2016 Tedsa Holding www.tedsa.com All rights reserved

if you want to be our agent in the world, you are welcome and please Contact us by click here.

Islamic republic Of Iran

choose your country or state

علاوه بر شیوه های پزشکی و بهداشتی برای داشتن زندگی سالم، روش هایی وجود دارد که باعث می شود فرد از نظر روانشناسی و روحی سالم زندگی کند که تاثیر بسیار مستقیمی بر سلامتی جسمی وی دارد. اما برای داشتن یک زندگی سالم لازم، باید روش هایی را در زندگی به کار بریم، اگر به دنبال سلامت روحی و روانی خود هستید ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

این عبارت در ابتدا شاید هزاران سوال را در ذهن به وجود بیاورد اما مصرف غذای درست، در کاهش بیماری های روانی نیز بسیار موثر هستیم.

تحقیقات نشان داده است، داشتن یک رژیم غذایی سالم و بهداشتی و همینطور مصرف مواد مغذی تاثیر بسیار زیادی در کاهش افسردگی و اضطراب در فرد دارد.

حتی داشتن یک رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی در کاهش علائم مشکلاتی از جمله : وضعیت دوقطبی و دیگر موارد و بیماری های روانی موثر باشد و می تواند حالت خلق و خوی فرد را بهبود دهد.

چگونه-سالم-زندگی-کنیم

مشاوره سبک زندگی سالم

از مهم ترین راه ها برای بهبود خلق و خو و وضعیت روحی فرد، ورزش است. زمانی که فرد فعالیت ورزشی دارد اندورفین آزاد شده و احساس رضایت، لذت و اشتیاق را در فرد به وجود می آورد.

اگر افراد در فعالیت های اجتماعی و روزمره بادیگران مشارکت بیشتر داشته باشند و حتی مشارکت در فعالیت های ورزش گروهی، باعث می شود، توانایی فرد در مقابله با مشکلات و حل مسئله افزایش یابد و مسئولیت پذیری و انجام کارگروهی حس بسیار لذت بخشی را در فرد ایجاد می کند.

بسیار توصیه می شود که فرد شیوه زندگی و فعالیت هایی را انجام دهد که به افزایش اعتماد به نفس و افزایش اعتماد به خود را ایجاد کند.

زمانی که به بهترین روانشناس تهران برای افزایش اعتماد به نفس مراجعه می کنید، راه هایی را ارائه می دهد که روی عزت، انگیزه و قدرت درونی فرد اثر می گذارد و باعث بروز اعتماد به نفس خواهد شد.

انجام بازی هایی مانند پازل، تکمیل جدول و..  کمک شایانی به استفاده هرچه بیشتر از مغز و عضله های آن می کند و به طور کلی مغز را قوی خواهد کرد، زیرا از انجام کارهای یکنواخت مانند: تلوزیون دیدن و.. جلوگیری می کند و در روند داشتن زندگی سالم کمک خواهد کرد.

می توان برای مشاوره جهت داشتن یک زندگی سالم و حل مشکلات روانشناسی به کارشناسان حرفه ای روانشناسی مراجعه کنیم. برای تعیین وقت قبلی و مشاوره با دکتر آمنه ذاکری با شماره های زیر تماس بگیرید.

روانشناسان معتقدند، در زمانی معین یک هدف را در ذهن داشته باشید و بدون هدف زندگی نکنید و هر روز پیشرفت خود را به سوی هدف احساس کنید . (افزایش تمرکز با نوروفیدبک)

زمانی که رفتار و یا حرکتی شما را ناراحت می کند بهتر است درباره آن صحبت کنید، باعث احساس آرامش و در نهایت بهبود سلامت جسمی و روحی در فرد می شود.

اگر در خوابیدن دچار مشکل و اختلال خواب هستید و یا خوب نمی خوابید، حتما به دنبال برطرف کردن آن باشید،  زیرا اختلال در خواب ، افسردگی ،استرس، نگرانی و.. را به دنبال دارد.

برای داشتن زندگی سالم ابتدا بهتر است مشکلات روحی و جسمی را با مراجعه به پزشک وبهترین روانشناس برطرف کنید و سپس با اصلاح شیوه زندگی، به داشتن زندگی سالم وجلوگیری از مشکلات روانی و روحی خود کمک کنید.

مقالات مرتبط:

انجام نقشه ی مغزی QEEG

مشکلات جنسی و نحوه درمان آن

اطلاعات تماس

مشاوره سبک زندگی سالم
مشاوره سبک زندگی سالم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *