مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

 
helpkade
مشاوره شغلی رایگان در اصفهان
مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

در رابطه با مشاوره شغلی میتوان گفت تنوع شغل‌ها بسیار بیشتر از سالهای دور است. پدران ما این همه گزینه برای انتخاب شغل نداشتند، از بین این همه گزینه مختلف، کدامیک مناسب حال من است؟ کدام شغل می‌تواند رضایت شغلی را برای من به ارمغان آورد؟

از طرف دیگر توقع ما از
شغل هم بسیار بیشتر از گذشته است. حالا ما انتظار داریم که شغل ما علاوه بر
اینکه درآمد خوبی نصیبمان کند، در راستای علایق و استعدادهای ما هم باشد.
حرف زدن از پدیده‌هایی مثل استعدادیابی و علاقه‌سنجی شاید ۲۰۰ سال پیش
خنده‌دار به نظر میرسید، اما این روزها اوضاع خیلی فرق دارد.

در مسیر رسیدن به شغل مناسب، ما بارها دچار سرگردانی می‌شویم. نمیدانیم از شغل چه می‌خواهیم و کدام شغل، همان شغلِ رویایی ماست؟

در میانه این سردرگمی و
پیچیدگی، مشاور شغلی می‌تواند راهنمای ما در رسیدن به شغل مناسب باشد. گاهی
یک مشورت شغلی درست‌، می‌تواند منجر به تصمیم‌گیری بسیار بهتری شود و هم
باعث صرفه‌جویی در زمان و سایر منابع شود و هم زندگی را برای ما دلنشین‌تر
کند.

در چنین وضعیت‌هایی بهتر است سراغ یک مشاور شغلی خوب برویم:مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

چقدر وقت گذاشتیم تا بفهمیم اتم‌ها چطور با هم ترکیب می‌شوند و مولکول‌ها را تشکیل میدهند؟

چقدر برای حل انتگرال‌های دوگانه و سه‌گانه وقت صرف کردیم؟

چقدر برای چیزهایی وقت گذاشتیم که تاثیر مثبت چندانی بر حال امروز ما ندارند؟ چقدر وقت برای آنها تلف کردیم؟

داشتن شغل رضایت‌بخش
تاثیر زیادی در احساس رضایت از زندگی دارد، قطعا خیلی بیشتر از فرمول‌های
شیمی و انتگرال‌های ریاضی. اما چقدر برای ساختن مسیر شغلی مناسبِ خودمان
وقت گذاشته‌ایم؟ جز رفتن در پی مسیری که دیگران میروند کارِ دیگری هم
کرده‌ایم؟

جماعت زیادی از ما کمترین
وقتی برای شناخت علاقه و استعدادمان و یافتن شغلِ مناسب خودمان صرف
نمی‌کنیم. از این جماعت که بگذریم، کسانی که می‌خواهند در این راه قدمی
بردارند را هم با کمی اغماض می‌توان در دو دسته جای داد:

شرح اشکالاتِ روش‌هایی که تنها به تست‌های
شغل‌یابی متکی هستند نیاز به مطلبی مجزا دارد، اما این دو نکته را مختصر
عرض کنم و بحث مفصل در این مورد را به بعد موکول میکنم:

خلاصه که معتقدان به باور
دوم (منتقدان به نگاهِ مطلق به تست‌های شغلی) از مشاور شغلی توقع دارند
تا در طی زمان و با شنیدن حرف‌های مراجع، او را قدم به قدم در مسیر ساختن شغل مناسب‌ همراهی کند و البته که از تعلق خودم به این باور حرف زده‌ام.

جناب مشاور لطفا به من
بگویید چطور علائقم را بشناسم؟ آیا همینکه در نگاه اول علاقه‌مند به بازیگر
شدن هستم، برای اینکه مهمترین سرمایه زندگیم (عمرم را عرض میکنم) را در
این راه خرج کنم کفایت می‌کند؟

مشاورجان من تصمیمم را
برای تغییر شغل گرفته‌ام، اما با ترس از تغییر شغل چه کنم؟ خرج و مخارج
زندگی را چکار کنم؟ با مخالفت خانواده چطور برخورد کنم؟

جنابِ مشاورِ شغلی و
تحصیلی، همه میگویند دکترا داشتن بهتر از نداشتن است، راست میگویند؟ آیا
برای من می‌صرفد که چند سالی روی این موضوع وقت بگذارم؟

مشاور شغلی گرامی، لطفا به من بگو چطور شغلِ کنونی‌ام را در راستای اهداف بلندمدتم قرار دهم؟

جلسه مشاوره شغلی جایی
برای حرف زدن در مورد سوالهایی این‌چنین است. و البته که بیشتر شما حرف
خواهید زد تا مشاور شغلی، اگر اطلاعات کافی در مورد شرایط شغلی و زندگی شما
وجود نداشته باشد، چطور مشاوره مفیدی داده شود؟

از مشاور در مورد روش‌های
کسب مهارت‌های لازم در مسیر شغلی‌تان راهنمایی بخواهید. در مورد راه‌های
شناخت علاقه‌ شغلی و روش‌های بررسی کیفیت این علاقه.

در مورد نحوه نوشتن رزومه و ارسال آن از مشاور کمک بگیرید.

از جلسه مشاوره شغلی با کلی ایده برای اجرا کردن و کلی موضوع برای فکر کردن بیرون بیایید. یادتان باشد مدیر پروژه طراحی مسیر شغلی شما هستید و مشاور شغلی در بهترین حالت، تنها یک مشاور خوب است، مدیر شمایید.

طبیعتا بهترین مشاوره،
مشاوره حضوری است. اما در مواردی که شرایط برای مشاوره شغلی حضوری فراهم
نباشد، جلسه مشاور شغلی تلفنی و آنلاین هم قابل برگزاری است.

برگزاری جلسات مشاوره آنلاین به لطف نرم‌افزارهایی مثل skype یا imo به راحتی قابل انجام است. در مواردی که امکان مشاوره آنلاین نبود، مشاوره شغلی تلفنی هم میسر است. در این موارد هم مشاور و هم مشورت‌گیرنده باید تمرکز کافی داشته باشند و وجود یک کاغذ و خودکار برای هر دو طرف از ضروریات است.

اهمیت مشاوره شغلی

شغل و حرفه فرد از آنجایی که بخش عمده‌ای از زندگی او را به خود اختصاص می‌دهد و به عبارتی انسان ساعات زیادی از وقت خود را در محل کار خویش و درگیر حرفه خویش می‌گذراند، اهمیت بسزایی دارد. چنین شرایطی اگر چنانچه با شرایط و تواناییها و علایق فرد همخوانی نداشته باشد، به عدم رضایت شغلی خواهد انجامید. تحقیقات نشان می‌دهد عدم رضایت شغلی یکی از مهمترین مشکلات استرس‌زا در زندگی فرد است که می‌تواند جنبه‌های دیگر زندگی او را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال فرض کنید فردی را که به شغل خود علاقمند نیست یا تواناییهای لازم برای انجام آن را بطور مفید ندارد‌، خستگی او مسلما بیشتر از فردی خواهد بود که با رضایت و لذت کامل آن شغل را انجام می‌دهد. فرد اول با دامنه‌ای از استرس و خستگی شدید وارد منزل می‌شود و میزان تحمل و مقاومت او در برابر جنبه‌های مختلف زندگی پایینتر از فرد دوم خواهد بود که شغل خود را کامروابخش تلقی می‌کند. علاوه بر تأثیرات فردی مشاوره شغلی ، تأثیرات اجتماعی آن را نیز نباید از نظر دور داشت. کارآیی فرد در حرفه‌ای که به او واگذار شده است بسیار تحت تأثیر توانایی و استعداد و علاقه او به آن شغل دارد. عدم هماهنگی فرد با شرایط شغل کارآیی او را در مسیر اهداف شغلی مرکز ، کارخانه یا مؤسسه پایین خواهد آورد. مؤسسات و مراکز مختلف کاری مایل به بکارگیری افرادی هستند که کارآیی بالاتری داشته باشند.

فرآیند مشاوره شغلی

مشاوره شغلی بر طبق نظر پارسونز در سه مرحله اساسی صورت می‌گیرد:

1.    شناسایی کامل تواناییها ، استعدادها ، رغبتها و محدودیتهای فردی؛ این ویژگیها تمام تواناییهای جسمانی ، روانی و محدودیتهای جسمانی و روانی و اجتماعی فرد را در بر می‌گیرد.
 مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

2.    شناسایی مشاغل متعدد و آگاهی نسبت به عواملی که منجر به موفقیت و رضایت شغلی می‌گردند. در این راستا ویژگی های مختلف هر یک از مشاغل از جنبه های مختلف مالی، اجتماعی و سایر محدودیت ها مورد بررسی قرار می گیرند. برخی مشاغل ویژگیهای خاص خود را دارند که باید مورد توجه قرار گیرند. مثل مسأله شب کاری برای شغل پرستاری و دور بودن از محل زندگی برای مدتهای طولانی برای انجام فعالیتهای باستان شناسی و … .
 

3.    ایجاد سازش منطقی بین خصوصیات شخصی و شرایط شغلی که به موفقیت و رضایت شغلی می‌انجامد. شغل مورد نظر چه ویژگیها و چه محدودیتهایی دارد؟ چه ویژگیهای فردی را نیاز دارد؟ و چقدر بین این دو دسته ویژگی هماهنگی و همخوانی وجود دارد، سؤالاتی هستند که در جریان مشاوره شغلی به آنها پاسخ داده می‌شود
.

زمان اقدام به مشاوره شغلی

با توجه به گسترش یافتن مشاوره شغلی و احساس نیاز شدید به آن به صورت برنامه ریزیهای کلی تلاش می‌شود از همان دوران تحصیل گامهای اولیه راهنمایی شغلی برداشته شود. سال اول دبیرستان معمولا زمان رسمی برای شروع آشنا سازی دانش آموزان با مشاغل و حرفه‌های مختلف است که به صورت فعالیتهای کلاسی ، تهیه بروشورهای شغلی ، بازدید از مشاغل مختلف و برگزاری اردوها انجام می‌گیرد و تلاش می‌شود با ارائه اطلاعات کافی به دانش آموزان در مورد مشاغل مختلف و همچنین در نظر گرفتن توان و استعدادهای خود به انتخاب رشته تحصیلی بپردازند. برای کمک بیشتر به دانش آموزان معمولا از مصاحبه‌ها و مشاوره‌ها و همچنین اجرای آزمونهای مختلف و به ویژه تستهای زغبت سنج استفاده می‌شود. مشاور با در نظر گرفتن فعالیت تحصیلی دانش آموز در طول سال و نمرات او در آزمون رغبت سنج و علایق و دیگر تواناییهای او ، اولین گام را برای انتخاب شغل خود در آینده که با انتخاب رشته تحصیلی وی ارتباط نزدیکی دارد بر می‌دارد. البته این مرحله ، مرحله آغاز رسمی ارائه راهنمایی شغلی فرد است. معمولا قبل از این مرحله فرد اطلاعاتی از جامعه و پیرامون خود ، خانواده و سایر نهادها در باب مشاغل مختلف کسب کرده است. از سوی دیگر مراکز و مؤسسات نیز برای انتخاب کارمندان و شاغلین خود با در نظر گرفتن اهداف و آرمانهایی که دارند و ویژگیهایی که مورد نیاز مشاغل آنهاست در مصاحبه‌های استخدامی خود با بررسی تواناییها و استعدادهای فرد به گزینش افرادی می‌پردازد که خصایص آنها بیشتر از بقیه به اهداف آنها نزدیکتر باشد و همخوانی بیشتری با مشاغل مورد نظر داشته باشد. به عنوان مثال با اینکه سلامت روانی در تمامی مشاغل مد نظر می‌باشد، اما دارا بودن یکسری ویژگیهای روانی در مشاغلی چون خلبانی ضرورت کامل دارد. مثلا زمان واکنش سریع ، پایین بودن، استرس و حفظ آرامش روانی

 

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

بهزاد لسانی 

نسرین جوان 

دکتر نغمه خدامی 

فروزنده سلیمانیان 

منیژه ترکیان 

مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

امیر صالح امین جعفری 

فرخ لقا عکافی 

سید یاسر معین الدینی 

زیبا امینی 

فتانه علی بیک 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

معمار مقدم با اشاره به اینکه 4 دفتر در استان تأسیس و آغاز به کار کرده اندگفت: تعداد بیش از 10 درخواست نیز در هیأت فنی استان در دست بررسی می باشدومتقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به آدرس: http://isfahan.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

———————————————————————————————————————————————————————–

 در جلسه کارگروه اشتغال استان بیان شد: تسریع بانکهای عامل در اجرای تعهدات اشتغال استان اصفهان

 دبیر کارگروه اشتغال استان اصفهان از بانکهای عامل تسریع در تکمیل پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغال راخواستارشد.

غلامعلی قادری مدیرکل تعاون، کار و رفاه
اجتماعی استان ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت طرح های متقاضی تسهیلات از
محل منابع صندوق توسعه ملی در بانکهای عامل استان، خواستار تسریع در تکمیل پرونده های مذکور شد وی
افزود: در صورت عدم پیگیری مدیران بانکهای عامل مربوطه، سهم استان در
پرداخت تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی قابل توجه نخواهد بود.قادری
ادامه داد: لازم است بانکهای عامل نسبت به اجرای تعهدات خود در پرداخت
تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی و خوداشتغالی تسریع نموده و بانک تجارت نیز
در اجرای تعهدات خود در شهرستان سمیرم برنامه ریزی لازم را بعمل آورند.همچنین
در این جلسه مقررگردید: بانکهای تجارت، صادرات، رفاه، سپه و کشاورزی در
پرداخت تسهیلات ریالی بخش صنعت و کشاورزی از محل منابع صندوق توسعه ملی
تسریع نمایند در این جلسه ارتقاء مهارتی و تامین نیازهای آموزشی بازار
کار استان نیز مورد بررسی قرارگرفت و تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت
دانشگاه های دولتی، آزاد، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و نیز خانه صنعت، معدن
و تجارت، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، اتاق تعاون و دستگاههای اجرایی
استان برای تامین نیازهای آموزشی و مهارتی بازار کار برعهده اداره کل آموزش
فنی وحرفه ای استان قرار گرفت .همچنین تشکیل و توسعه تعاونی های دانش بنیان با همکاری اتاق تعاون در دستور کار برنامه ای امسال قرار گرفت.مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

سید امیر جان نثاری:
۳۶۶۲۰۰۳۵-۳۶

کلینیک کسب وکار
اولین مرکزتخصصی مشاوره کسب وکار در کشور

قابل توجه: تجار، سرمایه گذاران، صاحبان مشاغل ، دانشجویان ، فروشندگان، تحلیلگران ، مشاوران…
خدمات کلینیک کسب و کار شامل:
• مشاوره تامین منابع مالی
• مشاورهفروش و تبلیغات
• مشاوره برند سازی
• مشاوره طراحی و اجرای سیستم های توزیع و توزیع مویرگی برای شرکت های مختلف
• مشاوره ایجاد کمپینگ تبلیغاتی
• مشاورهراه اندازی کسب و کار
• مشاورهامور مالی و حسابداری
• مشاوره حسابرسی و ارائه گزارش های سالیانه
• مشاورهتوسعه و بهبود کسب و کار
• مشاورهمدیریت بهرهوری و انرژی
• مشاورهقوانین و مقررات کسب وکار
• مشاوره شرکت در جلسات حل اختلاف و شکایات کارفرما
• مشاورهتامین و مدیریت منابع انسانی
• مشاورهدریافت انواع گواهینامه ایزو
خواهشمند است به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی با کلینیک کسب و کارتماسحاصل فرمائید…
با تشکر
مدیریت عامل کلینیک کسب وکار
اطلاعات تماس:
وب سایت : http://www.clinickar.com
پست الکترونیک: info@clinickar.com
دفتر مرکزی: تهران –میدان امام حسین – خیابان انقلاب – خیابان نامجو – ایستگاه مدرسه – پلاک 539 طبقه 3 کلینیک کسب وکار تلفکس: +98(21)77614379-77614390-77539249
کد پستی :16197

دفتر اصفهان:اصفهان-میدان فیض-ابتدای خیابان میر-کلینیک کسب و کار کد پستی : 8164676714
تلفنهای تماس: 031-36620035-36(+98)
تلفکس: 031-36620033 (+98)
کد پستی : 8164676714

توضیحات کوتاه:
انواع خدمات طراحی ، چاپ کلینیک کسب وکار ، اولین مرکزتخصصی مشاوره کسب وکار در کشور

سید امیر جان نثاری


اصفهان > اصفهان

۳۶۶۲۰۰۳۵-۳۶

مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

آدرس:
اصفهان – میدان فیض- ابتدای خیابان میر- کلینیک کسب و کار


همه تصاویر آگهی

تعداد بازدید:
۴۲۶۶


به روز رسانی: ۴ ماه پیش


شناسه آگهی: ۱۰۸۰۷۶۶

اگر دوست ندارید، همه سرمایه گذاری بر روی کسب و کارتان یک شب به هدر برود، برند خود را ثبت کنید! ثبت برند در اصفهان را به معتبرترین… اخذ این موارد با ما تماس بگیرید.

عرضه مستقیم لباس زیر

برترین برند های لباس زیر

مژده به مدیران… بزرگ سامان لعیا

اجرای صفحات کورین ، اجرای… مارمونایت

ساخت و نصب صفحه کورین برند اورانوس با ابزار کلاسیک ریز کار نمایشگاهی

اجرای صفحات کورین بصورت یکپارچه بدون خطو درز … مصنوعی ضد خش ، سنگ مصنوعی ارزان

سنگ مصنوعی کورین ، اجرای… سنگ کورین و اجرای صفحات کورین برند سوپراستون
تولید سنگ مصنوعی ساخت و نصب صفحه کورین

نمایندگی فروش بارکدخوان در… مراجعه کرده و یا جهت مشاوره رایگان با شماره های زیر در… مجموعه کسب و کار بیست حداقل 10 برند و 30 مدل بارکد اسکنر با انواع… خانم نصر 09379331908

برند ایکس پرینتر( xprinter )
مدل… به سراسر ایران
همراه با مشاوره رایگان در خرید
کلینیک کسب… طبقه 5 واحد 17
تلفن: 09133039029

نمایندگی و مرکز پخش انواع… )
نو و کارکرده
موجود در انواع برند ها و قیمت ها
مهلت تست و گارانتی
نصب و پشتیبانی و خدمات پس از فروش
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با همکاران ما در تماس باشید… نموده و در حال خدمت رسانی میباشد

ساندویچ پانل پارسین از فوم پلی اورتان نسوز و ورق های گالوانیزه بوجود امده اند.این برند خوش نام در اصفهان دارای نمایندگی میباشد.جهت ثبت سفارش یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اجرای انواع سبک های تاتو بدن
با نازلترین قیمت
ویژه بانوان
با بهترین برند رنگ ها و سوزن های یکبار مصرف… رایگان قبل و بعد اجرای کار

فروش پی ال سی

آروین تکتا نقش جهان با گسترهای از معتبر ترین ومتنوع ترین برند ها دراین حوزه برای تمامی… را تداعی میکند.«ارائه مشاوره قبل از فروش»، «ارسال… شرکت ها مورد اعتماد در این حوزه.

سید امیر جان نثاری:
۳۶۶۲۰۰۳۵-۳۶

کلینیک کسب وکار
اولین مرکزتخصصی مشاوره کسب وکار در کشور

قابل توجه: تجار، سرمایه گذاران، صاحبان مشاغل ، دانشجویان ، فروشندگان، تحلیلگران ، مشاوران…
خدمات کلینیک کسب و کار شامل:
• مشاوره تامین منابع مالی
• مشاورهفروش و تبلیغات
• مشاوره برند سازی
• مشاوره طراحی و اجرای سیستم های توزیع و توزیع مویرگی برای شرکت های مختلف
• مشاوره ایجاد کمپینگ تبلیغاتی
• مشاورهراه اندازی کسب و کار
• مشاورهامور مالی و حسابداری
• مشاوره حسابرسی و ارائه گزارش های سالیانه
• مشاورهتوسعه و بهبود کسب و کار
• مشاورهمدیریت بهرهوری و انرژی
• مشاورهقوانین و مقررات کسب وکار
• مشاوره شرکت در جلسات حل اختلاف و شکایات کارفرما
• مشاورهتامین و مدیریت منابع انسانی
• مشاورهدریافت انواع گواهینامه ایزو
خواهشمند است به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی با کلینیک کسب و کارتماسحاصل فرمائید…
با تشکر
مدیریت عامل کلینیک کسب وکار
اطلاعات تماس:
وب سایت : http://www.clinickar.com
پست الکترونیک: info@clinickar.com
دفتر مرکزی: تهران –میدان امام حسین – خیابان انقلاب – خیابان نامجو – ایستگاه مدرسه – پلاک 539 طبقه 3 کلینیک کسب وکار تلفکس: +98(21)77614379-77614390-77539249
کد پستی :16197

دفتر اصفهان:اصفهان-میدان فیض-ابتدای خیابان میر-کلینیک کسب و کار کد پستی : 8164676714
تلفنهای تماس: 031-36620035-36(+98)
تلفکس: 031-36620033 (+98)
کد پستی : 8164676714

توضیحات کوتاه:
انواع خدمات طراحی ، چاپ کلینیک کسب وکار ، اولین مرکزتخصصی مشاوره کسب وکار در کشور

سید امیر جان نثاری


اصفهان > اصفهان

۳۶۶۲۰۰۳۵-۳۶

مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

آدرس:
اصفهان – میدان فیض- ابتدای خیابان میر- کلینیک کسب و کار


همه تصاویر آگهی

تعداد بازدید:
۴۲۶۶


به روز رسانی: ۴ ماه پیش


شناسه آگهی: ۱۰۸۰۷۶۶

اگر دوست ندارید، همه سرمایه گذاری بر روی کسب و کارتان یک شب به هدر برود، برند خود را ثبت کنید! ثبت برند در اصفهان را به معتبرترین… اخذ این موارد با ما تماس بگیرید.

عرضه مستقیم لباس زیر

برترین برند های لباس زیر

مژده به مدیران… بزرگ سامان لعیا

اجرای صفحات کورین ، اجرای… مارمونایت

ساخت و نصب صفحه کورین برند اورانوس با ابزار کلاسیک ریز کار نمایشگاهی

اجرای صفحات کورین بصورت یکپارچه بدون خطو درز … مصنوعی ضد خش ، سنگ مصنوعی ارزان

سنگ مصنوعی کورین ، اجرای… سنگ کورین و اجرای صفحات کورین برند سوپراستون
تولید سنگ مصنوعی ساخت و نصب صفحه کورین

نمایندگی فروش بارکدخوان در… مراجعه کرده و یا جهت مشاوره رایگان با شماره های زیر در… مجموعه کسب و کار بیست حداقل 10 برند و 30 مدل بارکد اسکنر با انواع… خانم نصر 09379331908

برند ایکس پرینتر( xprinter )
مدل… به سراسر ایران
همراه با مشاوره رایگان در خرید
کلینیک کسب… طبقه 5 واحد 17
تلفن: 09133039029

نمایندگی و مرکز پخش انواع… )
نو و کارکرده
موجود در انواع برند ها و قیمت ها
مهلت تست و گارانتی
نصب و پشتیبانی و خدمات پس از فروش
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با همکاران ما در تماس باشید… نموده و در حال خدمت رسانی میباشد

ساندویچ پانل پارسین از فوم پلی اورتان نسوز و ورق های گالوانیزه بوجود امده اند.این برند خوش نام در اصفهان دارای نمایندگی میباشد.جهت ثبت سفارش یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اجرای انواع سبک های تاتو بدن
با نازلترین قیمت
ویژه بانوان
با بهترین برند رنگ ها و سوزن های یکبار مصرف… رایگان قبل و بعد اجرای کار

فروش پی ال سی

آروین تکتا نقش جهان با گسترهای از معتبر ترین ومتنوع ترین برند ها دراین حوزه برای تمامی… را تداعی میکند.«ارائه مشاوره قبل از فروش»، «ارسال… شرکت ها مورد اعتماد در این حوزه.



| EN

32341549

مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

09100011127 

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره کل بهزیستی استان اصفهان مي باشد.

توسعه و پشتیبانی توسط شرکت فراسان

دوره ها و کارگاه های برگزار شده

دوره 4 روزه مشاور شغلی تحصیلی در استان اصفهان باحضور اساتید برجسته از تهران و اصفهان برگزار شد

برچسب ها:

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61978088 -021 تماس بگیرید

جستجو در سایت

مشاوره شغلی رایگان در اصفهان

ثبت نام در کارگاه ها

دسترسی سریع

مشاوره شغلی رایگان در اصفهان
مشاوره شغلی رایگان در اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *