مشاوره شغلی رایگان در مشهد

 
helpkade
مشاوره شغلی رایگان در مشهد
مشاوره شغلی رایگان در مشهد

مراجعه به لیست مراکز مشاوره شغلی در مشهد به کسانی که می خواهند شغلی تازه را شروع کنند و یا در حرفه فعلی شان دچار سردرگمی و یکنواختی شده اند، پیشنهاد می شود.

شغل هر فرد، تعیین کننده بسیاری از تصمیمات مهم در زندگی او بوده و خواه یا ناخواه، بر مسیر زندگی اش اثر می گذارد. به همین جهت توجه به کیفیت آن و میزان سطح رضایتمندی فرد از حرفه ای که به آن مشغول است، اهمیت ویژه دارد.

مشاوره شغلی، فرصتی برای تمام افرادی است که می خواهند بازبینی درستی بر روی حرفه شان داشته باشند.

مخاطبین دریافت مشاوره شغلی در مشهد می توانند یکی از افراد زیر باشند:

مشاوره شغلی رایگان در مشهد

دانشجویان و محصلین، یکی از مهم ترین گروه هایی هستند که به دنبال یک شغل مناسب می گردند.

اغلب این افراد می خواهند به جای تلف کردن وقتشان، مسیر شغلی شان را زودتر تعیین نموده و مهارت هایشان را بالا ببرند. برخی دیگر از این افراد نیز به دنبال کسب درآمد برای تامین هزینه های تحصیل شان هستند و از همین رو به دنبال شغلی مناسب و با درآمد سریع می گردند. گاه شاهد آن هستیم برخی از این افراد به دلیل اشتباهات و تصمیمات شتابزده ای که در مسیر شغلی شان می گیرند، نسبت به ادامه تحصیل مردد شده و حتی در مواردی از ادامه تحصیل دست می کشند.

متاسفانه برخی در طول کار دچار شعارزدگی هایی می شوند که آنها را از درس و تحصیل دور می کند:

شاید شما هم با خود می گویید، مگر چند نفر با درس خواندن دکتر حسابی می شوند! ما به شما می گوییم، مگر چند نفر با درس نخواندن بیل گیتس شده اند؟

برخی از افراد به خیال خام بیل گیتس شدن! درس را به بهانه کار کنار می گذارند.

فردی که قادر نیست بین درس و کار موازنه را حفظ کند، شانس موفقیت و سخت کوشی اندکی خواهد داشت. مسیر درست آن است که افراد بتوانند توازن بین کار و درس را به درستی برقرار نموده و آن دو را در کنار هم به خوبی نگاه دارند. افرادی که قادر نیستند توازن را حفظ کنند اغلب نه در کار آدم موفقی می شوند و نه در درس.

مشاوره شغلی به این افراد کمک می کند بتوانند به جای شعارزدگی، بین کار و تحصیل شان تعادل برقرار کنند.

دومین گروه مهمی که به مشاوره شغلی نیازمندند، فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستند.
این افراد به یکباره از محیط درس و دانشگاه خارج شده و برخلاف تصورشان با وضعیتی مواجه هستند که رشته تحصیلی شان هیچ کاربردی نداشته و نمی دانند باید چه کنند. دیدگاه آرمانی این افراد نسبت به اشتغال، موجب می شود که اغلب نتوانند مشاغل واقعی را ببینند و این گونه متصور شوند که کار پیدا نمی شود.

مشاوره شغلی، راهکارهای روشن و اجرایی را پیش روی فارغ التحصیلان جویای کار می گذارد.

اختلاف در تیپ های شخصیتی افراد موجب می شود که گروهی از افراد، نگرش های کارآفرینی داشته باشند و اشتغال را، فراتر از یافتن یک شغل برای خودشان ببینند و تمایل داشته باشند که همزمان با کسب درآمد، برای سایرین نیز ایجاد اشتغال کنند. این افراد نیز یکی از مهمترین مخاطبین دریافت مشاوره های شغلی هستند که به راهنمایی های قابل اجرا نیاز دارند.
ارائه مشاوره کسب و کار به این دسته از افراد، می تواند راه را برایشان ساده تر کند.

کارآفرینان افراد توانمندی هستند که قادرند به جای آنکه تنها به فکر اشتغال خودشان و درآمد کم باشند، برای عده بیشتری اشتغال ایجاد نموده و به دنبال درآمدهای بالاتر باشند.
در بسیاری موارد این افراد به دلیل ناشیانه وارد شدن به کارها، با شکست های متعدد روبرو می شوند.

شغل افراد لازم است که با تیپ های شخصیتی شان همخوانی داشته باشد و اگر با روحیاتشان سازگاری نداشته باشد، کسالت بار و نفس گیر خواهد شد. اغلب افراد از این غافلند که مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، از کیفیت کار و زندگی شان کاسته و نارضایتی های شغلی و گاهاً افسردگی های خفیفی را می تواند در آنان ایجاد کند.
آنان شغل را تنها یک منبعی برای کسب درآمد قلمداد کرده و بازنشستگی را، آزادی می دانند.
در حالی که مشاوره شغلی می تواند به این افراد کمک کند تا برای مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، راه حل های ساده و اجرایی داشته باشند.

دریافت مشاوره شغلی به افراد شاغلی که به وضعیت نارضایتی شغلی رسیده اند، توصیه می شود.

راهنمایی گرفتن از افرادی که دید جامع و روشنی نسبت به مشاغل روز ندارند، می تواند مسیر کاری تان را به جهتی اشتباه سوق داده و زندگی تان را با شکست های متعدد و نا امیدی روبرو کند. دریافت مشاوره شغلی لازم است که از فردی آگاه و متخصص انجام گرفته تا مشاوره هایی دقیقاً منطبق با شرایط واقعی شما به شما ارائه کند. به همین منظور می توانید از مشاوره های کاربردی بهترین مشاور شغلی و کسب و کار در مشهد بهره مند شوید.

جهت دریافت راهنمایی بیشتر از چگونگی ارائه خدمات و دریافت نوبت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

شنبه تا پنج شنبه: ۹ صبح تا ۹ شب

آدرس: مشهد بلوار پیروزی میدان حکمت پلاک ۱۲

تلفن های تماس:

ثابت:                ۰۵۱۳۸۹۲۲۲۱۱

همراه:              ۰۹۹۰۹۶۷۵۳۱۳

همراه:              ۰۹۳۸۳۱۳۰۷۲۷

چنانچه موفق به ارتباط با واحد پذیرش مرکز نشده اید، می توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر ارسال نمایید.

منتظر تماس همکاران ما باشید …

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به آکادمی مهارت های ارتباطی می باشد.

پشتیبانی: 09909675313

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره شغلی رایگان در مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

علی اعظم رجبیان 

دکتر سحر خیاط باشی 

زهرا وفایی جهان 

دکتر علی سعیدی 

فریبا مفرد 

مشاوره شغلی رایگان در مشهد

مصطفی مروارید 

فاطمه اکبری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مراجعه به لیست مراکز مشاوره شغلی در مشهد به تمام کسانی که می خواهند یک شغل تازه را شروع کنند و یا در شغل فعلی شان دچار سردرگمی و یکنواختی شده اند، پیشنهاد می شود.

شغل هر فرد، تعیین کننده بسیاری از تصمیمات مهم در زندگی او بوده و خواه یا ناخواه، بر مسیر زندگی اش اثر می گذارد. به همین جهت توجه به کیفیت آن و میزان سطح رضایتمندی فرد از حرفه ای که به آن مشغول است، اهمیت ویژه دارد. مشاوره شغلی، فرصتی برای تمام افرادی است که می خواهند بازبینی درستی بر روی حرفه شان داشته باشند.

مخاطبین دریافت مشاوره شغلی می توانند یکی از افراد زیر باشند:

مشاوره شغلی به همه این افراد کمک می کنند تا بتوانند مسیر زیباتری را برای ادامه زندگی شان بچینند.

دانشجویان و محصلین، یکی از مهم ترین گروه هایی هستند که به دنبال یک شغل مناسب می گردند. اغلب این افراد می خواهند به جای تلف کردن وقتشان، مسیر شغلی شان را زودتر تعیین نموده و مهارت هایشان را بالا ببرند. برخی از این افراد نیز به دنبال کسب درآمد برای تامین هزینه های تحصیل شان هستند. گاه شاهد آن هستیم برخی از این افراد به دلیل اشتباهات و تصمیمات شتابزده ای که در مسیر شغلی شان می گیرند، نسبت به ادامه تحصیل مردد شده و حتی در مواردی از ادامه تحصیل دست می کشند.

مشاوره شغلی رایگان در مشهد

برخی نیز در طول کار دچار شعارزدگی هایی می شوند که آنها را از درس و تحصیل دور می کند:

برخی از افراد به خیال خام بیل گیتس شدن! درس را به بهانه کار کنار می گذارند. فردی که نتواند بین درس و کار موازنه را حفظ کند، شانس موفقیت و سخت کوشی اندکی خواهد داشت. مشاوره شغلی به این افراد کمک می کند بتوانند به جای شعارزدگی، بین کار و تحصیل شان تعادل برقرار کنند.

دومین گروه مهمی که به مشاوره شغلی نیازمندند، فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستند. این افراد به یکباره از محیط درس و دانشگاه خارج شده و برخلاف تصورشان با وضعیتی مواجه هستند که رشته تحصیلی شان هیچ کاربردی نداشته و نمی دانند باید چه کنند. دیدگاه آرمانی این افراد نسبت به اشتغال، موجب می شود که اغلب نتوانند مشاغل واقعی را ببینند و این گونه متصور شوند که کار پیدا نمی شود. مشاوره شغلی، راهکارهای روشن و اجرایی را پیش روی این گروه از متقاضیان می گذارد.

اختلاف در تیپ های شخصیتی افراد موجب می شود که گروهی از افراد، نگرش های کارآفرینی داشته باشند و اشتغال را، فراتر از یافتن یک شغل برای خودشان ببینند و تمایل داشته باشند که همزمان با کسب درآمد، برای سایرین نیز ایجاد اشتغال کنند. این افراد نیز یکی از مهمترین مخاطبین دریافت مشاوره های شغلی هستند که به راهنمایی های قابل اجرا نیاز دارند. ارائه مشاوره کسب و کار به این دسته از افراد، می تواند راه را برایشان ساده تر کند.

شغل افراد لازم است که با تیپ های شخصیتی شان همخوانی داشته باشد و اگر با روحیاتشان سازگاری نداشته باشد، کسالت بار و نفس گیر خواهد شد. اغلب افراد از این غافلند که مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، از کیفیت کار و زندگی شان کاسته و نارضایتی های شغلی و گاهاً افسردگی های خفیفی را می تواند در آنان ایجاد کند. آنان شغل را تنها یک منبعی برای کسب درآمد قلمداد کرده و بازنشستگی را، آزادی می دانند.

در حالی که مشاوره شغلی می تواند به این افراد کمک کند تا برای مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، راه حل های ساده و اجرایی داشته باشند.

راهنمایی گرفتن از افرادی که دید جامعی نسبت به مشاغل روز ندارند، می تواند مسیر زندگی تان را به جهتی اشتباه سوق دهد. توصیه می شود تصمیم گیری های شغلی تان را از فردی آگاه و متخصص دریافت کنید. با مراجعه به لیست مراکز مشاوره شغلی در مشهد می توانید با بهترین مشاورین شغلی مشهد در ارتباط باشید.

شنبه تا پنج شنبه: ۹ صبح تا ۹ شب

آدرس: مشهد بلوار پیروزی میدان حکمت پلاک ۱۲

تلفن های تماس:

ثابت:                ۰۵۱۳۸۹۲۲۲۱۱

همراه:              ۰۹۹۰۹۶۷۵۳۱۳

همراه:              ۰۹۳۸۳۱۳۰۷۲۷

چنانچه موفق به ارتباط با واحد پذیرش مرکز نشده اید، می توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر ارسال نمایید.

منتظر تماس همکاران ما باشید …

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به آرامش ماندگار می باشد.

پشتیبانی: 09909675313

سلام
ممنون از اینکه وقت خود را صرف مطالعه آشنایی بیشتر با موسسه اقتصادی نمو می فرمایید …. نمو تمام تلاش خود را در جهت تدوین ، پیاده سازی و نظارت بر نیازهای شغلی آموزشی مدیران و کارشناسان محترم با هدف ارتقا کیفی کسب و کار نموده است . این نمو :
1_ اجرا پروژه ها و مشاوره های اقتصادی ، مالی و مالیاتی…


انجمن مشاوره پرسشنامه ایران

پایگاه… تهیه کرده اید؟

آیا میدانید این موسسه در زمینه تولید پرسشنامه طراحی… سازمانی پورتر
57. پرسشنامه تعهد شغلی بلاو
58. پرسشنامه تعیین… : j8t2003@yahoo.com


پانصد مقاله رشته مدیریت با… بازاریابی
استراتژی مدیریت
استرس شغلی و راه های مقابله با آن
استرس … مدیریت منابع انسانی
تاریخچه مشاوره مدیریت
تاریخچه مشاوره در جهان
تبعیض عامل اصلی… نژاد
تطابق مدیر ارشد اجرایی موسسه و تئوری نمایندگی
تعارض سازمانی…

مشاوره شغلی رایگان در مشهد


موسسه اعزام دانشجوی رویای پارسیان… بین المللی
• بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، کارآموزی، ارتقای تحصیلی، … رویاهای تحصیلی مردمان سرزمین پارس


بیایید بدون تعارف سخن بگوییم،… و جذب هرچه بهتر در موقعیت های شغلی مناسب، از اهمیت ویژه ای برخوردار… چاپ، خود نیز طراحان زبده ای برای مشاوره انجام امور گرافیکی و طراحی…


برای اولین بار در کرج مشاوره شغلی توسط مدرس دانشگاه و مدیر موفق شناخته شده در کرج. برای موفقیت در کسب و کار و راه اندازی شغل جدید با ما تماس بگیرید.


مشاوره اخذ دسته چک، معرف، مدرک شغلی، … تون هستیم

موید و سربلند باشید


مشاوره ، راهنمایی در جهت کسب آگاهی های لازم برای راه اندازی شغل جدید و راههای موفقیت در آن.
توسط استاد دانشگاه ،کارآفرین موفق و صاحب برند در کسب و کار با سابقه بیش از 30 سال و تجربه در کلیه زمینه های شغلی

مشاوره شغلی رایگان در مشهد


آموزش عملی تعمیرات یخچال… یخچال فریزر خانگی و تجاری آینده شغلی خود را در این حوزه بسازند

مدت… استاد بعد ازاتمام دوره آموزشی
– مشاوره جهت شروع کسب و کار و خرید تجهیزات
– ارائه مدرک فنی و حرفه ای

جهت … در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.


دوره آموزشی لوله کشی ساختمان… اصولی لوله کشی ساختمان آینده شغلی خود را در این حوزه بسازن… استاد بعد ازاتمام دوره آموزشی
• مشاوره جهت شروع کسب و کار و خرید تجهیزات
• ارائه مدرک فنی و حرفه ای

جهت


1- مشکلات ارتباطی
2- مسائل اقتصادی
3- مشاوره بلوغ و اختلالات نوجوانی
4-… a38008@

ادمین کانال : m38008@


معرفی بهترین فرصت های سرمایه گذاری در بخش معادن فلزی و غیر فلزی در خراسان با شرکت ایده پردازان کسب و کار (اولین و تنها مرکزتخصصی کار افرینی و مشاوره شغلی کسب وکار در نیشابور بامجوزات رسمی از اداره کار و رفاه اجتماعی )
تلفن تماس : 09915973214 – 05142225545


بهترین فرصت سرمایه گذاری در معادن فلزی و غیرفلزی با تضمین سرمایه شما چک، سفته وسند در شرکت ایده پردازان کسب وکار (اولین وتنها مرکز کارآفرینی واشتغال زایی در شهرستان نیشابور و مشاوره شغلی زیر نظر اداره کار ورفاه اجتماعی )
تلفن تماس : 09915973217 – 05142225545

نوع آگهی:
نیاز به سرمایه

موسسه اعزام دانشجوی رویای… بین المللی
• بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، کارآموزی، ارتقای تحصیلی، … رویاهای تحصیلی مردمان سرزمین پارس


آیا به دنبال راه حلی مطمئن… هستید؟
مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره تحکیم خانواده در مشهد، خدمات… psy_arameshemandegar@


درمان اضطراب ، افسردگی، بیش… از دانشگاه های خارجی

مشاوره
شغلی و سرمایه گذاری
اجرای آزمونهای… زندگی و فرزند پروری و …)


مشاوره آماری در زمینه رشته های مدیریت… ارشد و دکتری و تحلیل دیتا


تحلیل آماری با لیزرل در رشته… آماری با لیزرل در رشته مشاوره خانواده
تحلیل آماری با لیزرل در رشته کتابداری
تحلیل آماری با لیزرل در رشته … lisrel در رشته روانشناسی بالینی


کارگاه تبلیغات هنر

مشاوره
… مصرف کنندگان محترم از هر صنعت و شغلی از آن برای تبلیغ محصول و… آفتابگیر تبلیغاتی قراردهیم.


کارگاه آموزشی یک روزه تکنیک های موفقیت در مصاحبه شغلی به صورت وبینار با شهریه استثنایی… همراه با 27 سال سابقه تدریس و مشاوره در صنایع و سازمان ها
برای… آگهی ارتباط داشته باشید
با تشکر


سلام
ممنون از اینکه وقت… ، پیاده سازی و نظارت بر نیازهای شغلی آموزشی مدیران و کارشناسان… موسسه نمو :
1_ اجرا پروژه ها و مشاوره های اقتصادی ، مالی و مالیاتی…


استخدام کار در منزل
🎈 کسب… کار در روز
آزادی در انتخاب ردیف شغلی خود
دستمزد ثابت یا پورسانتی(پرداخت… شغل و درآمد شوید.

برای دریافت مشاوره و ثبت نام با آی دی زیر درارتباط… از طریق آیدی تلگرام پاسخگو هستم.


.استخدام ویژه.
کار در منزل… آزاد
مزایا و پاداش
انتخاب از ردیف شغلی مورد نظر با هرشرایطی بیکار،شاغل… مجوز های لازم
فرصت محدود

جهت مشاوره و استخدام به آیدی تلگرام k_sani@ و یاپیام دهید


شـرکـت خـدمات بازرگـانـی… توانهای بلقوه آنها در همه جوانب شغلی پا به عرصه تجارت گذاشته است..خدمات… مواد غذایی ویژه هر منطقه و روستا


انجمن مشاوره پرسشنامه ایران

پایگاه… سازمانی پورتر
57. پرسشنامه تعهد شغلی بلاو
58. پرسشنامه تعیین… : j8t2003@yahoo.com


مشاوره شغلی رایگان در مشهد

برای ادامه_تحصیل هیچ وقت… دست ندهید .

**موقعیت اجتماعی و شغلی خود را ارتقا دهید.

***با… دوره آموزش کوتاه مدت،اساتید مجرب، مشاوره رایگان

————–…


خریدار وام بنیاد شهید در… مشاوره و اخذ تسهیلات بانکی در م… ترین زمان
بدون نیاز به مجوز شغلی و تجربه کار
مشهدوام مشاوره و اخذ وام جهت امور ساخت و… با سند مسکونی و پایانکار


وکیل توانمند در طلاق وکیلی… خواهان طلاق نیست.
بنابراین لطمه شغلی و یا حیثیتی که احیانا ممکن… با مشهد وکالت به منظور تعیین وقت مشاوره حقوقی می توانید از طریق شماره…


مرکز تخصصی مشاوره
برنامه ریزی تحصیلی
کنکور سراسری
انتخاب رشته
درسی
ازدواج
آموزش مهارت های زندگی
طلاق
خانواده
روابط زناشویی
تربیت فرزند
جنسی
کودک
روانشناسی
افسردگی و درمان آن
راه اندازی کسب و کار
مذهبی
شغلی
صنعتی و ارتقا فناوری
فردی
اقتصادی
انگیزشی


بذرکار سینی نشا تیداپارس
سیدر
یک… با تیراژ بالا، سود مضاعف و امنیت شغلی در تولید نشا.
«پیشرو باش»

جهت دریافت مشاوره و خرید سیدر تیداپارس با ما تماس بگیرید: 09904823437


‼️بیماری ضعف اعصاب به دو… اغلب همراه با کاهش نسبی در عملکرد شغلی یا توانایی مقابله در وظایف… مشاوره تا درمان کنار هم هستیم… ایران رایگان🛫🚛


یک فرصت مناسب شغلی جهت:
خانم های خانه دار,بازنشستگان معزز,سربازان,دانشجویان و کارمندانی که به دنبال … بیشتر رایگان با شماره های زیر مشاوره کنید و اطلاعات کسب کنید


شاوره در انتخاب موضوع پروپوزال… تامین سبز

رضایتمندی شغلی

استرس سازمانی

سکوت… های تصمیم گیری چند معیاره


خدمات مشاوره ایزو ، مشاوره اخذ گواهینامه ایزو
گروه مهندسی مشاور بامداد نوین البرز ارائه دهنده خدمات اخذ استاندارد ملی میباشد .
سیستم مدیریت یکپارچه ims ، سیستم های مدیریتی ایمنی ، بهداشت شغلی ohsas 18001 ، سیستم مدیریت…


اخذ ایزو ، صدور گواهینامه ایزو ، مشاوره ایزو
گروه مهندسین مشاور… سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ohsas 18000
• سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت … و تمامی شهرهای ایران


پرورش زالو شغلی پر سود برای تمامی فصول
برخی… – دوره ماهی سردابی گرمابی و …


گروه مهندسین مشاور بامداد نوین البرز ارائه کننده خدمات مختلف در زمینه های مشاوره استاندارد های تجهیزات پزشکی… hse-ms استاندارد ایمنی ، بهداشت شغلی و محیط زیست

مشاوره iso170205
… بیشتر با ما در تماس باشید .


دوره ی تخصصی و جامع پرورش ماهی های زینتی و آکواریومی

شغلی بی دردسر و پر سود برای تمام… پرورش 10 گونه ی اصلی و پر فروش

مشاوره و راه اندازی سالن پرورش شما
برای… با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید


با حداقل 6 متر فضا کسب کار خود را آغاز کنید
پرورش ماهی های آکواریومی و زینتی

شغلی پر درامد برای تمام فصل ها
آموزش… خدمات پشتیبانی در طول پرورش

مشاوره و خدمات و راه اندازی سالن… ، توسعه فردی و زبان بدن و . . .


پرورش ماهی های آکواریومی و زینتی

شغلی پر درامد برای تمام فصل ها
آموزش… خدمات پشتیبانی در طول پرورش

مشاوره و راه اندازی سالن پرورش ماهی… : rashaofogh@


شرکت بامداد راه نوین اولین… hse-ms استاندارد ایمنی ، بهداشت شغلی و محیط زیست

مشاوره iso170205
… محصول اروپا

آموزش، پیاده سازی، مشاوره و اخذ گواهینامه سایر استاندارد… از قبیل تحریم ها جلب نماید.


بجای پرداخت نقدی، وب سایت اجاره کنید

نمایش اطلاعات شغلی اعضاء سایت

بخش سرویس های ویژه


رتبه‌ی سایت در موتورهای جستجوگر

اخبار سایت

اين بخش فاقد مطلب است

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار فلسطين – فلسطين 12- پلاک 2، کد پستی 9175684399 – خانه علوم تربيتي

تلفن: 05137667351-05137660272

فکس: 05137667351

مشاوره شغلی رایگان در مشهد

ایمیل: khanehravanshenasi2016@gmail.com

موسسه فرهنگی هنری چند منظوره ی گلبانگ جوان به شماره ثبت 621 یکی از فعالترین موسسات استان خراسان رضوی است که چند سال مقام اول کیفیت طرح بهینه اوقات فراغت را در این موسسات فرهنگی هنری کسب نموده. این موسسه را در حقیقت می توان یک مجموعه ی کامل فرهنگی هنری آموزشی دانست که شامل مراکز و موسسات و آموزشگاهی با فعالیتهای متنوع مطبوعاتی-فرهنگی-هنری-آموزشی و مشاوره ای است.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روانشناسی در خبرنامه ما عضو شوید.

مشهد- ایرنا- کلینیک مشاوره روانشناسی آستان قدس رضوی واقع در باب الهادی حرم مطهر رضوی پارسال ۲۳ هزار ساعت مشاوره رایگان به زائران حضرت رضا (ع) در حوزه های مختلف خانواده، کودک، ازدواج، بحران های زندگی و شغلی ارائه داد.

مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی روز سه شنبه در نشستی خبری با بیان این مطلب افزود: این مرکز دارای چهار کلینیک مشاوره و روان شناسی در حرم رضوی و مشهد است و ۱۴۰ متخصص روان شناسی با برخورداری از مدرک تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد از اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، تربیت مدرس و پژوهشکده حوزه و دانشگاه در حوزه های مختلف رشته روان شناسی در آن مشغول فعالیت هستند.

سید محسن اصغری نکاح گفت: معاونت علمی آستان قدس رضوی در راستای اهداف مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های روانشناسی دانشجویان، استادان و پژوهشگران با رویکرد دینی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا آستان قدس رضوی نخستین جشنواره ر ساله ها و پایان نامه های برتر حوزه مشاوره و روان شناسی را با رویکرد دینی برگزار می کند که تاکنون ۱۲۶ رساله و پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی گفت: از این تعداد رساله و پایان نامه دوره های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴ رساله به جشنواره راه یافته است.

مشاوره شغلی رایگان در مشهد

اصغری افزود: روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر ماه ۱۴ مقاله مزبور که در رشته های “مشاوره روان شناسی، روان پزشکی، مددکاری اجتماعی و علوم شناختی – رفتاری” نوشته شده اند ارائه و عرضه می شوند و آثار برگزیده نهایی نیز معرفی و از خالقان آنها در مراسم اختتامیه جشنواره با حضور اساتید و پژوهشگران در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی قدردانی می شود.

وی اضافه کرد: در حاشیه این جشنواره دو کارگروه تخصصی با موضوع “روان شناسی اسلامی؛ علمی بودن یا نبودن” و “ماهیت و چیستی روان شناسی اسلامی” با حضور اساتید برجسته برگزار می شود و برپایی کارگاه‌های تخصصی روان‌شناسی با محوریت درمان وسواس و مداخله برای کاهش اضطراب بیماران صعب‌العلاج با محوریت نهج‌البلاغه و نیز برپایی غرفه‌هایی برای عرضه آثار و یافته‌های پژوهشی از دیگر برنامه های این جشنواره است.

او ادامه داد: رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برگزیده در این جشنواره ملی در قالب کتابچه و لوح فشرده منتشر و به شرکت کنندگان هدیه می شود و یک نسخه از این مقالات نیز در تالار محققان و پژوهشگران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برای بهره‌گیری سایر پژوهشگران قرار می گیرد.

۷۴۸۹/‏۱۹۲۲

مشهد- ايرنا- مدير مركز جامع رشد و توانمندسازي آستان قدس رضوي گفت: نخستين دوره تخصصي سه روزه…

مشهد- ايرنا- رئيس سازمان فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: از ابتداي امسال تاكنون چهار هزار و 586…

اهواز- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال و مشکلات مربوط به…

اصفهان- ایرنا – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان گفت: براساس…

اردبیل- ایرنا- بهره‌برداری از سه طرح بزرگ آبیاری پایاب سد سبلان با…

قم – رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید…

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول از دست اندرکاران و برگزارکنندگان آیین‌های…

مشهد- ایرنا- معاون میراث ‌فرهنگی اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی…

کرج – ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: …

اصفهان- ایرنا- مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان گفت: چهار میلیون و…

شهرکرد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال…

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت بزرگترین…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

مراجعه به لیست مراکز مشاوره شغلی در مشهد به تمام کسانی که می خواهند یک شغل تازه را شروع کنند و یا در شغل فعلی شان دچار سردرگمی و یکنواختی شده اند، پیشنهاد می شود.

شغل هر فرد، تعیین کننده بسیاری از تصمیمات مهم در زندگی او بوده و خواه یا ناخواه، بر مسیر زندگی اش اثر می گذارد.
به همین جهت توجه به کیفیت آن و میزان سطح رضایتمندی فرد از حرفه ای که به آن مشغول است، اهمیت ویژه دارد.
مشاوره شغلی، فرصتی برای تمام افرادی است که می خواهند بازبینی درستی بر روی حرفه شان داشته باشند.

مخاطبین دریافت مشاوره شغلی می توانند یکی از افراد زیر باشند:

مشاوره شغلی به همه این افراد کمک می کنند تا بتوانند مسیر زیباتری را برای ادامه زندگی شان بچینند.

دانشجویان و محصلین، یکی از مهم ترین گروه هایی هستند که به دنبال یک شغل مناسب می گردند.
اغلب این افراد می خواهند به جای تلف کردن وقتشان، مسیر شغلی شان را زودتر تعیین نموده و مهارت هایشان را بالا ببرند.
برخی از این افراد نیز به دنبال کسب درآمد برای تامین هزینه های تحصیل شان هستند.
گاه شاهد آن هستیم برخی از این افراد به دلیل اشتباهات و تصمیمات شتابزده ای که در مسیر شغلی شان می گیرند، نسبت به ادامه تحصیل مردد شده و حتی در مواردی از ادامه تحصیل دست می کشند.
برخی نیز در طول کار دچار شعارزدگی هایی می شوند که آنها را از درس و تحصیل دور می کند.

مشاوره شغلی رایگان در مشهد

برخی از افراد به خیال خام بیل گیتس شدن! درس را به بهانه کار کنار می گذارند.
فردی که نتواند بین درس و کار موازنه را حفظ کند، شانس موفقیت و سخت کوشی اندکی خواهد داشت.
مشاوره شغلی به این افراد کمک می کند بتوانند به جای شعارزدگی، بین کار و تحصیل شان تعادل برقرار کنند.

دومین گروه مهمی که به مشاوره شغلی نیازمندند، فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستند.
این افراد به یکباره از محیط درس و دانشگاه خارج شده و برخلاف تصورشان با وضعیتی مواجه هستند که رشته تحصیلی شان هیچ کاربردی نداشته و نمی دانند باید چه کنند.
دیدگاه آرمانی این افراد نسبت به اشتغال، موجب می شود که اغلب نتوانند مشاغل واقعی را ببینند و این گونه متصور شوند که کار پیدا نمی شود.
مشاوره شغلی، راهکارهای روشن و اجرایی را پیش روی این گروه از متقاضیان می گذارد.

اختلاف در تیپ های شخصیتی افراد موجب می شود که گروهی از افراد، نگرش های کارآفرینی داشته باشند و اشتغال را، فراتر از یافتن یک شغل برای خودشان ببینند و تمایل داشته باشند که همزمان با کسب درآمد، برای سایرین نیز ایجاد اشتغال کنند.
این افراد نیز یکی از مهمترین مخاطبین دریافت مشاوره های شغلی هستند که به راهنمایی های قابل اجرا نیاز دارند.

ارائه مشاوره کسب و کار به این دسته از افراد، می تواند راه را برایشان ساده تر کند.

شغل افراد لازم است که با تیپ های شخصیتی شان همخوانی داشته باشد و اگر با روحیاتشان سازگاری نداشته باشد، کسالت بار و نفس گیر خواهد شد.
اغلب افراد از این غافلند که مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، از کیفیت کار و زندگی شان کاسته و نارضایتی های شغلی و گاهاً افسردگی های خفیفی را می تواند در آنان ایجاد کند.
آنان شغل را تنها یک منبعی برای کسب درآمد قلمداد کرده و بازنشستگی را، آزادی می دانند.
در حالی که مشاوره شغلی می تواند به این افراد کمک کند تا برای مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، راه حل های ساده و اجرایی داشته باشند.

راهنمایی گرفتن از افرادی که دید جامعی نسبت به مشاغل روز ندارند، می تواند مسیر زندگی تان را به جهتی اشتباه سوق دهد.
توصیه می شود تصمیم گیری های شغلی تان را از فردی آگاه و متخصص دریافت کنید.
با مراجعه به لیست مراکز مشاوره شغلی در مشهد می توانید با بهترین مشاورین شغلی مشهد در ارتباط باشید.

شنبه تا پنج شنبه: ۹ صبح تا ۹ شب

آدرس: مشهد بلوار پیروزی میدان حکمت پلاک ۱۲

تلفن های تماس:

ثابت:                ۰۵۱۳۸۹۲۲۲۱۱

همراه:              ۰۹۹۰۹۶۷۵۳۱۳

همراه:              ۰۹۳۸۳۱۳۰۷۲۷

چنانچه موفق به ارتباط با واحد پذیرش مرکز نشده اید، می توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر ارسال نمایید.

منتظر تماس همکاران ما باشید …

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به آکادمی مهارت های ارتباطی می باشد.

پشتیبانی: 09909675313

مشاوره شغلی رایگان در مشهد
مشاوره شغلی رایگان در مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *