مشاور تحصيلي در شيراز

 
helpkade
مشاور تحصيلي در شيراز
مشاور تحصيلي در شيراز

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در شیراز کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در شیراز کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در شیراز چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در شیراز کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در شیراز چند است؟

مشاور تحصيلي در شيراز

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از شیراز چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان شیراز و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری شیراز برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در شیراز هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در شیراز بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در شیراز که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در شیراز و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در شیراز :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان شیراز)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در شیراز کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در شیراز چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در شیراز پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در شیراز را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان شیراز در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی شیراز و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در شیراز به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز شیراز بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص شیراز خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در شیراز با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین شیراز نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان شیراز در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان شیرازی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در شیراز نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در شیراز که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در شیراز هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان شیراز و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان شیراز در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در شیراز تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در شیراز باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز و مشاوره تحصیلی حضوری شیراز می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان شیراز) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور شیراز به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در شیراز اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان شیراز گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در شیراز به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز شیراز برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی شیراز به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در شیراز ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در شیراز برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در شیراز استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره شیراز بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی شیراز شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان شیراز کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در شیراز می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه شیراز آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.مشاور تحصيلي در شيراز

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در شیراز ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل شیراز تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان شیراز) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

بر اساس کارنامه و موفقیت مشاور کنکور در شیراز و مشاور تحصیلی شیراز میتوان به نام دو مشاور بزرگ و قدرتمند اشاره نمود.

۱ -مهندس مومنی (بنیان گذار انتخاب رشته دینامیک در کل کشور)

۲-استاد زرگوش

مشاوره کنکور در شیراز نیز همچون شهرهای دیگر یکی از دغدغه های بزرگ برای دانش آموزان و خانواده های آنها میباشد.

 

مشاور تحصيلي در شيراز

سبک کاری مشاور ، سابقه کاری فرد و کارنامه ای که در این مدت از ان شخص حاصل شده از نکات بسیار مهمیست  که بدان میبایست توجه نمود.

سبک استفاده شده در استاد زرگوش بر مبنای تکرار ها در فواصل زمانی منظم بر اساس حافظه های کوناه مدت ، میان مدت و بلند مدت است. یعنی بهره گیری از توانایی ذهنی که در تمام انسان ها وجود دارد  (روشی که مهندس مومنی بنیان گذار آن بوده و تمام مشاوران از آن الگو میگیرند)

بطور مثال در حال گذر از خیابان شاهد حادثه تصادفی هستید تا چند ساعت بعد اگر در مورد آن از شما سوال شود  همه جزییات تصادف را بازگو خواهید نمود ( در ۵ ساعت اول حافظه کوتاه مدت فعال است) اما فردای آن روز احتمالا ۵۰ درصد جزییات را فراموش خواهید کرد (چون شما جزییات اولیه را وارد حافظه میان مدت نکرده اید)  و پس از دو هفته فقط کلیات آن تصادف را در ذهن خواهید داشت و از بیان جزییات عاجز میشوید. تمام انسان ها برای انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به میان مدت و در نهایت جهت ثبت در حافظه بلند مدت نیازمند تکرار موضوعات در فواصل زمانی مشخص میباشند و این کاریست بر مبنای پاره ای تکنیک ها که استاد زرگوش روش مشاوره ای خود را بر اساس آن بنا نهاده است.

 

یکسال تلاش و یک عمر اسایش .. فقط باید راه درست رو بشناسیم و تصمیمات رو به شخصی قابل اعتماد بسپاریم ..

 

 

جهت هماهنگی و رزرو وقت

با این دو مشاور برتر شهر شیراز

با شماره ی زیر تماس بگیرید

۰۹۰۱۹۱۰۷۰۳۹۷

 

 

رازقی مشاور کنکور شیراز , مشاور انتخاب رشته کنکور در شیراز , خانم صادق پور مشاور شیراز ، مشاور کنکور هنر در شیراز , مرکز مشاوره تحصیلی رایگان در شیراز, خانم حیدری مشاور شیراز, آقای مددی مشاور کنکور,مهندس معینی مشاور,اسامی مشاوران تحصیلی شیراز

سلام ببخشید چطور میتونم با استاد زرگوش تایم مشاوره بگیرم؟

شما میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید و با کارشناسهای آموزشی سوالتون رو مطرح کنید. فقط چون تعداد تقاضا برای تایم مشاوره استاد زرگوش زیاد هستش ممکنه یک یا دو روز بعد نوبتتون بشه ۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

سلام من از فسا برای مشاوره کنکور با خانم زرگوش میخواهم بیام . آیا ایشون مشاوره تلفنی و از راه دور هم دارند؟

بله استاد زرگوش مشاوره تلفنی هم به شاگردانی که راهشون دوره انجام میدن. فقط بعضی روزهای خاص مثلا ماهی یک بار باید بصورت حضوری هم جلسه مشاورتون برگزار بشه

مشاوران تحصیلی افرادی خبره هستند که با داشتن دانش و علم زیاد می توانند مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کنند.این سوال که “بهترین مشاور کنکور در شیراز کیست؟” برای همه ی ما مخصوصا در زمان برنامه ریزی برای کنکور و بعد از آن در زمان انتخاب رشته پیش آمده است.برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز باید به عملکرد و سوابق مشاور رجوع کرد.یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کزده و به او کمک می کند تا بتواند از وقت خود حداکثر استفاده را بکند. همچنین یک مشاوران کنکور خوب در شیراز به صورت حظوری و تلفنی پیگیر روند پیشرفت دانش آموزان می شود

رازقی مشاور کنکور شیراز – الناز حیدری مشاور شیراز – خانم صادق پور مشاور شیراز – خانم زرگوش مشاور شیراز – شماره خانم صادق پور مشاور شیراز – شریف حسینی مشاور شیراز – خانم حیدری مشاور شیراز – مهندس مومنی مشاور کنکور

مجموعه آموزشی گاما قدیمیترین و البته به روز ترین مجموعه های مشاوره ای و آموزشی در شهر شیراز
با ارایه گستره ای از برترین مشاورین شهر شیراز و جنوب کشور
با کارنامه ای بسیار قدرتمند
راهنمای متقاضیان خواهد بود.

بر اساس کارنامه و موفقیت مشاور کنکور در شیراز و مشاور تحصیلی شیراز میتوان به نام دو مشاور بزرگ و قدرتمند اشاره نمود.

۱ -مهندس مومنی (بنیان گذار انتخاب رشته دینامیک در کل کشور)

۲-استاد زرگوش

مشاوره کنکور در شیراز نیز همچون شهرهای دیگر یکی از دغدغه های بزرگ برای دانش آموزان و خواناده های آنها میباشد.مشاور تحصيلي در شيراز

سبک کاری مشاور ، سابقه کاری فرد و کارنامه ای که در این مدت از ان شخص حاصل شده از نکات بسیار مهمیست  که بدان میبایست توجه نمود.

سبک استفاده شده در گاما بر مبنای تکرار ها در فواصل زمانی منظم بر اساس حافظه های کوناه مدت ، میان مدت و بلند مدت است. یعنی بهره گیری از توانایی ذهنی که در تمام انسان ها وجود دارد  (روشی که مهندس مومنی بنیان گذار آن بوده و تمام مشاوران از آن الگو میگیرند)

بطور مثال در حال گذر از خیابان شاهد حادثه تصادفی هستید تا چند ساعت بعد اگر در مورد آن از شما سوال شود  همه جزییات تصادف را بازگو خواهید نمود ( در ۵ ساعت اول حافظه کوتاه مدت فعال است) اما فردای آن روز احتمالا ۵۰ درصد جزییات را فراموش خواهید کرد (چون شما جزییات اولیه را وارد حافظه میان مدت نکرده اید)  و پس از دو هفته فقط کلیات آن تصادف را در ذهن خواهید داشت و از بیان جزییات عاجز میشوید.
تمام انسان ها برای انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به میان مدت و در نهایت جهت ثبت در حافظه بلند مدت نیازمند تکرار موضوعات در فواصل زمانی مشخص میباشند و این کاریست بر مبنای پاره ای تکنیک ها که موسسه گاما روش مشاوره ای خود را بر اساس آن بنا نهاده است.

یکسال تلاش و یک عمر اسایش .. فقط باید راه درست رو بشناسیم و تصمیمات رو به شخصی قابل اعتماد بسپاریم ..

 

 

 

سلام بخاطر شرایط موجود نمیشه دقیق گفت ولی عموما یک ماه…

سلام.ایمیل مرحله اول ارزیابی اومد.مدارک برای مرحله دوم ارزیا…

بورسیه برای همه دانشگاه ها وجود داره. البته شما باید شراطش ر…

بستگی به رشته داره…

معدل کل…

بله با رعایت پروتکل امکان برگزاری هست. هزینه سال جدید 16 میل…

تمام شده. برای سال جدید 2021 در بهمن ماه باید اقدام بشه…

هزینه دانشگاهای مختلف فرق میکنه لطفا با کارشناسهای گاما تماس…

شما از کلاسهای اخر هفته یوس در گاما استفاده کنید…

چیزیست که اعلام کردن…

سلام ظرفیت پذیرش چرا اینقدر کم هست…

سلام ببخشید از نظر ساعت کلاس های حضوری فقظ 9 صبح تا 2 هستش؟…

سلام من دیپلم ریاضی دارم در حال حاضرم دانشجوی کامپیوتر هستم…

سلام وقت بخیر. زمان ارسال مدارک برای اقدام به بورس تحصیلی 20…

سلام هزینه ی کلی همراه با خوابگاه چقدر میشه تو این شرایط امک…

مجبوریم برا ورودیه به دانشگاه قاضی آزمون بدیم؟چون مورد تایید…

باسلام و خسته نباشید در بورسیه برای رشته های پزشکی و دندان و…

دوست عزيز سلام، مطالعه اوليه بعضي سايتها خيلي از سوالات شما…

سلام ببخشید بورسیه شامل رشته پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه حاجت…

سه آزمون جدا گانه یعنی اگر یکیشو نمره خوب نیاوردیم دوباره می…

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

8105
بازدید
مشاور تحصيلي در شيراز

 

 

خلاصه‌ی ویدئو:

1- حل مشکلات بزرگ برنامه جدولی ( استرس، سرخوردگی و جبران ناپذیری ) با روش برنامه‌ریزی خطی

2- برنامه اختصاصی واقعی مطابق شرایط خودتان خواهید داشت. 

3- روش مطالعه‌ای به نام ChL داریم که شما را 3 برابر سریعتر به درصد بالای 80 می‌رساند.

4- برای مباحثی مثل استوکیومتری روش تستی خاصی یاد می‌گیرید.

5- گزارش مطالعه شما هر روز توسط خود مهندس حسین‌پور چک می‌شود.

6- ظرفیت پذیرش محدود است تا وقت کافی به شاگردان داده شود.

7- آزمون مطابق برنامه شخصیتان از شما گرفته می‌شود.

8- فیلم بهترین تدریس‌های کنکور به شما داده می شود و دیگر نیاز به خرید DVDهای چند میلیونی ندارید.

 

موبایل

09170300085

021-91300804

071-91300917

 

 

تماس با شماره 09170300085

 

مدت طرح مشاوره : از ثبت نام تا کنکور 1400

 

 

 

 

توجه! 

3 دلیل برای اینکه برنامه‌ریزی جدولی افسرده‌تان می‌کند

 

1- قابل تغییر نیست 

مثلا اگر مطابق برنامه در 4 ساعت فصل X را باید تمام کنید اما موفق نشدید آن را تمام کنید مجبورید آن را نیمه کاره رها کنید و به سراغ قسمت بعدی برنامه بروید در حالی که ذهنتان همچنان نگران تمام نشدن فصل  X  است.

 

2- کیفیت کار اهمیت ندارد

مثلا اگر از مطابق برنامه به مدت 3 ساعت از فصل  X  تست حل کردید اما همچنان درصدتان حتی به بالای %50 نرسیده مجبورید آن را  رها کنید و به سراغ قسمت بعدی برنامه بروید و باز هم مدام نگرانید که چرا این فصل را قبل از اینکه خوب بفهمید رها کردید.

 

3- موفقیت هایتان را نمی‌بینید

مشاور تحصيلي در شيراز

در این مدل برنامه‌ریزی به خاطر موارد بالا ( 1 و 2) هیچگاه نمیتوانید با جرات بگویید %X از کنکور را تا به اینجا تمام کرده ام و حتما آنها را بلدم. این مشکل باعث می شود حس کنید دارید بیهوده تلاش می‌کنید و این حس به راحتی شما را از مطالعه دلسرد می کند.

 

مدل برنامه ریزی ما خطی است 

یعنی: آرامش + پیشرفت + انگیزه 

 

 

 

 

 

آغاز طرح جامع بهترین مشاوره کنکور  1400 شیراز، مهندس حسین پور  با ظرفیت محدود 20 نفر برای مشاوره کنکور شیراز  1400 آغاز شد.

بین معلمان و کنکوری‌ها صحبت های زیادی در مورد روش مشاوره و برنامه ریزی درسی مهندس حسین پور در شیراز وجود دارد. اما چیزی که واضح است اینست که او تکنیک های خاصی برای یادگیری به کار می‌برد.

 

آنچه از روش مشاوره کنکور او در شیراز می‌دانیم این است که هنوز بسیاری از روش های برنامه‌ریزی و مشاوره تحصیلی این مشاور کنکور شهر شیراز فاش نشده است و شاگردان او در شیراز هم کاملا متعهد هستند که در این مورد راز دار باشند.

 

طبیعتا مجال گفتن همه تکنیک های مشاوره تحصیلی نیست، با این حال در اینجا به معرفی تعدادی از این تکنیک ها می پردازیم.

 

 

حتما خاطراتی در ذهن دارید که آنقدر جذاب و خاص بوده اند که با جزییات بسیار دقیق، زمان و رنگ و بو و حتی دمای آن فضا هم در ذهنتان ثبت شده است.

در مشاوره و برنامه ریزی کنکور مهندس حسین پور در شیراز، همین مکانیزم جذاب سازی یادگیری برای کنکوری های شیراز به کار گرفته می شود تا چند برابر سریعتر یاد بگیرند.

فرمول ChL از ابتکارات این مشاور کنکور است که با الگو برداری از روش PL ( یادگیری پروژه‌ای) مدارس اروپا طراحی شده است و امروز به کنکوری های شیراز آموزش داده می شود.

این روش توسط این مشاور تحصیلی برای بالا آوردن سریع درصد های دانش آموزان کنکوری شیراز با 3 برابر سرعت معمول استفاده می شود.

طی 2 مرحله اول ChL، ذهن کنکوری به حالت بتا ( به زبان ساده یعنی حالت حواس جمع ) وارد می شود و آماده جذب اطلاعات می شود. در این شرایط ذهن فرد شدیدا عطش دریافت پاسخ ابهامات و سوالات را دارد و هرچه مطالعه شود 3 برابر سریعتر درک و 10 برابر دیرتر فراموش می شود.

 در مرحله سوم از تکنیک ChL با سرعتی بیش از 2 برابر حالت معمول مطالب را یاد میگیرید .

مطالب یادگرفته شده در این حالت بیش از 8 برابر حالت عادی در ذهن میمانند و نیاز به مرور مکرر نیست.

 

با این روش مشاوره کنکور مهندس حسین پور در شیراز، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نیستند و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند.

 

 

اشتباه بزرگ اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در شیراز این است که روش های سنتی و یا صرفا تجربه شخصی را به شاگردانشان می آموزند. در این میان مهندس حسین پور مشاور کنکوری به روز است که از علم و تجربه در کنار هم استفاده می کند.

مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT که با ابتکار این مشاور کنکور شیراز وارد برنامه‌ریزی کنکور شده بر پایه مدل برنامه‌ریزی دیوید است و روشی است که سالهاست برای جهش رتبه در 3 ماه آخر توسط این مشاور کنکور شیراز استفاده می شود.

در روش SWOT به شکل کاملا شفاف و قطعی برنامه متناسب با نقاط ضعف و قوت شما طرح می شود و برخلاف اغلب مشاوان کنکور سنتی، بر اساس حدس و گمان و بدون دانش نخواهد بود.

 

روش SWOT در طی 4 ماه آخر، افراد زیادی را که در حد رتبه 20 هزار بوده اند ( پایه خوب) را به 3 و 2 رقمی های شیراز تبدیل کرده و کاملا عملی و کاربردی است.

 

هشدار جدی ای که باید به شما بدهم اینست که اگر به برنامه موسسات کنکوری شیراز و برنامه‌ریزی آزمون های آزمایشی قلمچی شیراز دل ببندیم خطای بسیار بزرگی است و نتیجه ای جز اجرا نشدن برنامه و نهایتا سرخوردگی ندارد.

آنچه مهندس حسین پور را به عنوان بهترین مشاور کنکور شیراز برجسته کرده، توجه ویژه ایشان به توانایی های منحصر بفرد هر کنکوری است.

این مشاور تحصیلی گاها از دانش آموزش میخواهد فکرهای خود را حین و خارج از مطالعه یادداشت کند و بصورت حرفه ای و با تکنیکهای ویژه ی خود، حتی فکر های داوطلب را کنترل میکند.

این مشاور کنکور شهر شیراز تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه ریزی کنکور دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره کنکور او در شیراز فرق دارد.

 

 

موفقیت دانش آموزان با بهترین مشاور کنکور شیراز و تکنیکهای فوق العاده ی او

 

گاهی داوطلبان کنکور با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در شیراز روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب اشتباه می‌شوند و با خود می‌گوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد.

گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با یک مشاور کنکور معمولی شیراز سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور شهر شیراز نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد.

پس لطفا از اینکه ضعفی درشما تلاشتان را کم کرده نترسید. یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت.

 

 

مهندس حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره را در مشاوره تحصیلی سرلوحه کار خود در شیراز قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور دیگری در شیراز روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد.

ایشان حتی در مشاوره های خود در شیراز، برای داوطلبان شهر شیراز و هم چنین سایر شهر های اطراف شیراز، با چنان حساسیت و وسواسی برنامه های فردی را طراحی میکند که برای داوطلب در حین اجرا جای هیچ نگرانی نباشد و باخیالی آسوده برنامه خود را اجرا کنند.

 

 

مهندس حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند.

این ویژگی از بهترین ویژگی های بهترین مشاور کنکور شیراز است

 

اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور شیراز این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه می‌کنند و همین باعث می‌شود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود.

داوطلب باید از خود این سوال را بپرسد آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ آیا مغز او آمادگی همسان با مغزش را دارد؟ و یا در همان مدرسه و همان شرایطی درس خوانده که او نیز خوانده؟

پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور خوب شیراز در خط اول مشاوره ی خود، روحیات و سطح علمی خود فرد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

درواقع در روش مشاوره ای این مشاور تحصیلی خوب شیراز، شما قبل از اینکه در رقابت با کسی باشید در رقابت با خودتان هستید. هدف، مغلوب نمودن آخرین کاریست که خود شما انجام داده اید نه رقیبان شما.

 

 

مهندس حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی خویش در شیراز، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چرا که برترین مشاوان تحصیلی دنیا و برترین روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورد هاست.

 همانطور که میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بصورت خانه به خانه کنار هم قرار گرفته اند بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مربوط به یادگیری زیست شناسی فصل قارچ ها میشود و بخش دیگر آن مربوط به فصل ویروس ها میشود، مطالب مربوط به قارچ ها دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب ویروسها در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

روانشناسان طی نظریه ای اینگونه بیان کردند که نظم افراد در کارهای روزانه ی آن ها باعث میشود هر بخش از مغز بطور ویژه تری سازمان دهی شود و فرد در هنگام یادگیری، مطالب را در خانههای مغز خود منظم تر جای دهد و درنتیجه منظم تر بازدهی کند.

ازاین رو مهندس حسین پور نیز شاگردان خود را درمشاوره های خود به شاگردانش علاوه بر ارائه ی برنامه ی منظم، روی نظم فردی آنها نیز کار میکند تا جایی که مغز داوطلبان عادت کند به این نظم دائمی.

این مشاور کنکور برتر شیراز معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد. به همین علت شاگردان ایشان در شیراز، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با بقیه سخن گفتند.

 

 

مهندس حسین پور در بهترین جلسات مشاوره ای خود در شیراز نظارت بسزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد. مدیریت زمان یک هنر است. وقتی شما زمان خود را مدیریت می‌کنید حتی از اوقات فراغت خود نیز استفاده ی بهتری میبرید. همه ی ما باید توانایی کنترل کردن وقتمان را داشته باشیم.

حتما تا به حال توجه کرده اید وقتی میخواهید صبح زود به جایی بروید شب زودتر میخوابید تا صبح کمی زودتر بیدار شوید. در واقع شما با این کار دلهره‌ی دیر رسیدن را ندارید. درس خواندن نیز همین است. باید برای وقتی که برای مطالعه می‌گذارید نیز ارزش قائل باشید. به موقع اقدام کنید و وقت شناس خوبی باشید. در اینجا هم با این کار شما دلهره ی دیر به اهدافتان رسیدن را ندارید.

روش هدف گذاری برنامه درسی کنکوری ها توسط بهترین مشاور کنکور شهر شیراز

 

مهندس حسین پور با دقت و ظرافت کامل، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شاگردان خود را در جلسات مشاوره کنکور خود در شیراز مشخص میکند. این مشاور کنکور که بهترین مشاور شیراز است همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یادآوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند.

چرا که موفقیت، حاصل حرکت دائمی به سوی اهداف شخصی است.

اهداف تازمانی که برنامه ی مشخصی برای رسیدن به آن ها نباشد یک فانتزی هستند. در واقع هدف گذاری، اولین مرحله برای تبدیل نادیدنی ها به دیدنی هاست.

 

 

مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های خود با داوطلبان شیراز در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد.

ایشان معتقدند فرد برای یادگیری یک مطلب ابتدا باید سراغ پیش نیاز هایی برود سپس شروع کند.

این موضوع کاملا بدیهی است. حتما حدود هفت سالگی خود را به یاد دارید. برای نوشتن کلمات ابتدا حروف را به ما یاد دادند. درس خواندن نیز همین هست. اگر به سراغ مسائل ریاضی میروید باید ابتدا محاسبات قوی ای داشته باشید. یا برای مطالعه ی ژنتیک، باید مفاهیم اولیه ی ژنتیک را قدم اول آموزش قرار دهید.

 برنامه ریزی های این مشاور کنکور در این زمینه هم مثل همیشه اصولی بوده و رضایت کنکوری ها را جلب کرده.

مهندس حسین پور در مشاوره تحصیلی خود با شاگردانش در شیراز پیشنهادات لازم برای فراگیری پیش نیاز های آن ها میدهد و آن ها را یاری میدهد تا محاسبات و امثال آن ها را در قدم اول یاد بگیرند.

 

 

به عقیده ی بهترین مشاوران تحصیلی و کنکور، خطرناک ترین شیوه ی مطالعاتی، آن است که رایج ترین و محتمل ترین روش ها را به جای مناسب ترین و درست ترین روش ها اشتباه بگیرند.

مهندس حسین پور در مشاوره تلفنی خود در شیراز طی مذاکره با شاگردانش، روحیات و سطح علمی آن ها را موشکافی میکند و برنامه ای متناسب، به آن ها میدهد.

ایشان به دور از روش های سنتی و رایج شدهی بین مشاوران کنکور، مطابق با تکنیکهای خاص خودشان برنامه ریزی میکنند و همواره طی مشاوره از داوطلبان میخواهد که خود را درگیر روشهای عمومی نکنند و مطابق با توانایی‌های خویش، مطالعه کنند.

 

 

به گفته ی مهندس حسین پور، مشاور تحصیلی شیراز، اگرچه در سال های اخیر استقبال داوطلبان کنکور به آزمون های آزمایشی به سطح بالایی رسیده اما همواره از داوطلبان شیراز، تماسهای تلفنی زیادی داشته اند که از سطح تراز پایین شان در گلایه هستند و احساس نارضایتی دارند.

آنچه باعث خوشحالی است این است که مهندس حسین‌پور در از میان مشاوران تحصیلی شیراز، با روش ها و تکنیک‌های منحصر به فردش در کوتاهترین زمان، نارضایتی آن‌ها را به رضایت مطلق تبدیل کرده.

این مشاور برتر شیراز، در هر زمانی، شاگردان خود را روانه ی میز آزمون‌های آزمایشی نمی‌کند بلکه با روش های خود ابتدا در کوتاهترین زمان، شاگردان خود را به آمادگی لازم برای آزمون آماده می‌کند و سپس آن ها را به آزمون دعوت میکند تا در اینصورت داوطلب از همان اول با سطح تراز پایین و نارضایتی، روبرو نشود.

 


ایمیل : plan4study@yahoo.com

موبایل دستیار مشاور : 09170300085

جزوه خلاصه زیست ” رتبه 12 کنکور”

 

به ایمیلم ارسال شود

نام خود را وارد کنید :

ایمیل خود را وارد کنید :

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

© تمامی حقوق مادی و معنوی، تدریس ها و محصولات آموزشی این سایت متعلق به سایت 100test.ir است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاور تحصيلي در شيراز

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

دکتر ثریا میرشکاری 

محمد دلاور 

فیروزه حیدری 

رحمت الله ستوده 

سامان کمری 

مشاور تحصيلي در شيراز

دکتر محمود حیدری 

دکتر معراج درخشان 

شکوفه سیمایی 

مینا مهبد 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

یک کلاس آنلاین کنکور، کلاسی است که با استفاده از ابزارهای دیجیتال و به صورت ریموت (یا از دور) تدریس می‌شود. در این کلاس شما همان استاد، همان آموزش‌ها و همان سرفصل‌ها را پیدا خواهید کرد اما برای دریافت آموزش، نیازی به خروج از خانه و نشستن کنار دیگر دانش‌آموزان ندارید. هزینه‌ای که برای کلاس کنکور آنلاین می‌پردازید معمولا کمتر از کلاس‌های کنکور حضوری خواهد بود و برای شرکت در آن تنها به یک دستگاه پخش آنلاین (مثل لپتاپ، تلفن هوشمند یا تبلت) و اینترنت پرسرعت نیاز دارید،مجموعه این کلاس ها توسط صادق طاهری برگزار می شوند.

کلاس آنلاین کنکور، به شما کمک می‌کند در وقت و هزینه صرفه‌جویی کرده و بدون گشت و گذار و اتلاف وقت، چیزی را پیدا کنید که دقیقا مناسب شماست.می توانید تکرار کلاس ها را برای فهم بهتر ببینید و از خطرات شیوع بیماری کرونا در امانید. 

لازم به ذکر است با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا کلاس های آنلاین صادق طاهری می تواند تمام نیاز های آموزشی شما را به بهترین نحو در دروس ریاضی و فیزیک کنکور بر طرف کند و همچنان امکان برگزاری کلاس های رفع اشکال حضوری در شیراز نیز بر قرار است . تعداد جلسات کافی و مفید باعث ایجاد عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان خواهد بود. مشاور تحصيلي در شيراز

برای ثبت نام با شماره 09174457144 در تماس باشید.

 

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور شیرازمهندس صادق طاهری۰۹۱۷۴۴۵۷۱۴۴

با انتخاب رشته اصولی و حرفه ­ای مهندس صادق طاهری دیگر نگران انتخاب رشته ­ تان نباشید!

تیم حرفه­ ای مهندس صادق طاهری با بیش از ۸ سال تجربه و سابقه کار در انتخاب رشته و با استفاده از به روزترین اطلاعات در حوزه کنکور و انتخاب رشته به شما کمک می­کند تا بهترین انتخاب رشته خود را داشته باشید.

مزایای انتخاب رشته مهندس صادق طاهری(بهترین انتخاب رشته کنکور ۹۸ در شیراز):

تحلیل احتمال قبولی شما

اولویت بندی­ انتخاب­ها بر مبنای شرایط شما

استفاده همزمان از روش کامپیوتری و دستی

انتخاب رشته همزمان سراسری و دانشگاه آزاد

بهره گیری از بهترین و به روزترین سیستم انتخاب رشته

تحویل فایل نهایی کد رشته ­های انتخابی در قالب فرم سازمان سنجش به شما

تنها سیستم انتخاب رشته برای سهمیه­ های ۲۵ درصد و ۵ درصد بر اساس کنکورهای گذشته

ما به شما می­گوییم با توجه به رتبه­ ای که کسب کرده­ اید:

در چه رشته­ ای؟

در چه دانشگاهی؟

در کدام شهر پذیرفته می­شوید؟

و به تمامی سوالات شما در مورد انتخاب رشته پاسخ می­دهیم:

ترتیب دانشگاه­های سراسری از نظر رتبه بندی علمی چگونه است؟

تفاوت ظرفیت مازاد با پردیس خودگردان چیست؟

هزینه تحصیل در رشته ­های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی پردیس خودگردان و یا مازاد چقدر است؟

انتخاب رشته خود را بر اساس علاقه انجام دهیم یا احتمال قبولی در دانشگاه؟

تأثیر امتحانات نهایی بر روی انتخاب رشته چقدر است؟

چه سهمیه­ هایی در کنکور وجود دارند و در هر سهمیه­ ای با چه رتبه­ ای میتوان قبول شد؟

آیا امسال انتخاب رشته کنم؟ یا یک سال دیگر بمانم و درس بخوانم؟

بهترین شهر و دانشگاهی که با رتبه شما میتوان رفت کجاست؟

آیا در مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه­ های پردیس خودگردان و شبانه، ذکر می­شود که دانشجو در پردیس و یا شبانه تحصیل کرده است؟

تا چه رتبه ­ای میتوان در رشته­ های تاپ قبول شد؟

نحوه پذیرش در رشته­ های نیروهای مسلح چگونه است؟

رشته ­های تعهدی وزارت بهداشت به چه صورت هستند؟

آیا رشته ­هایی تحت عنوان بورسیه داریم؟

آیا میشود در دانشگاه در ۲ رشته به صورت همزمان تحصیل کرد؟

شهریه­ دانشگاه آزاد بالاتر است یا پردیس خودگردان؟

تفاوت انواع دوره­ های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری و صرفاً با سوابق تحصیلی چیست؟مشاور تحصيلي در شيراز

سهمیه مناطق چیست و چه تأثیری در انتخاب رشته دارد؟

بومی گزینی به چه معناست؟

انواع پذیرش ناحیه­ ای، قطبی و استانی چه تفاوتی باهم دارند؟

انتخاب رشته بر اساس چه معیارهایی باید صورت بپذیرد؟

و هرگونه سوال دیگری در ارتباط با انتخاب رشته

نویسنده کتاب «باهوش تر از آنچه فکر می‌کنید»، کلایو تامپسون معتقد است با انجام این ۹ کار می‌توانید با کمک تکنولوژی یا حتی بدون آن، قدرت تفکرتان را پرورش دهید. امتحان کنید!

۱- ساعت‌هایی را آفلاین باشیدگاهی اوقات بی خیال اینترنت شوید و بدون آن زندگی کنید. مثلا آخر هفته‌ها ایمیل و همین‌طور پست‌های شبکه‌های اجتماعی تان را بررسی نکنید. از فیس بوک گرفته تا وایبر، واتس آپ، لاین و تلگرام!

واقعا مجبور نیستید هربار آنلاین می‌شوید، وقت خود را با بررسی شبکه‌های اجتماعی و انجام کارهای بیهوده و وقت گیر تلف کنید. اینترنت پر از منابع آموزشی بزرگ است. از جمله دوره‌های آموزشی آنلاین، ویدئوهای جذاب و کاربردی و ابزارهای افزایش دامنه واژگان. به جای تلف کردن وقت خود با موضوعات بی فایده، به تغذیه مفید مغز خود بپردازید و متناسب با فعالیت‌های اجتماعی تان، اطلاعاتتان را افزایش دهید.

۲-  یادداشت برداریدیادتان هست وقتی مدرسه می‌رفتید و شب‌های امتحان به خصوص سالی که کنکور داشتید، چقدر از درس‌هایتان یادداشت بر می‌داشتید؟ حالا هم‌ همان کار را انجام دهید و اصلا لازم نیست یادداشت‌هایتان ادبی یا طولانی باشد! همان چند دقیقه ای که صرف نوشتن آموخته‌های آن روز می‌کنید، راهی مطمئن برای افزایش قدرت مغز است. کافی است یک یادداشت ۴۰۰ کلمه ای از مطالبی که هر روز می‌آموزید، تهیه کنید.

۳-  چه کارهایی انجام داده اید؟بخش عمده ای از هوشمندی با میزان اعتماد به نفس و شادی شما مرتبط است؛ پس همین الان یک کاغذ بردارید و برخلاف همیشه که فهرستی از «کارهایی که می‌خواهم انجام دهم» تهیه می‌کردید، این بار آمار«کارهایی که انجام داده ام» را بگیرید تا هم اعتماد به نفستان افزایش یابد و هم خوشحال و شاد شوید.

۴- حروف متقاطع یا سودوکو؟!تفاوتی نمی‌کند! همه بازی‌های ذهنی و جدول‌ها علاوه بر سرگرم کردن شما، می‌توانند با درگیر کردن مغز، روشی مفرح و موثر برای تربیت و فعال کردن مغز باشند. مدتی این روش را امتحان کنید تا ببینید سرعت پردازش مغزتان چقدر افزایش می‌یابد.

۵-  پسر نوح با بدان بنشست…اگر می‌خواهید باهوش‌تر شوید، باید دوستان باهوش داشته باشید. شاید اوایل این ارتباط‌ها اعتماد به نفستان کمی خدشه دار شود اما یادتان باشد رفت و آمد با کسانی که باهوش تر از شما هستند، یکی از سریع ترین راه‌های یادگیری است. دور و برتان را پر کنید از آدم‌های باهوش و سعی کنید علاوه بر حفظ فروتنی خود، همیشه تشنه دانستن باشید و از آن‌ها چیزی یاد بگیرید.

۶- او یار مهربان است!مهم نیست چه می‌خوانید، فقط بخوانید! بیشتر تحقیقات پژوهشگران نشان داده اند بهترین افزایش دهنده قدرت مغز، مطالعه و خواندن است. از روزنامه رفته تا رمان، کتاب علمی و… خلاصه هرچه دستتان رسید، بخوانید چون سوژه متن مهم نیست، کمیت اهمیت دارد!

۷- مطمئنید یاد گرفته اید؟انیشتین گفته: «اگر نمی‌توانید چیزی را برای دیگران به راحتی توضیح دهید، به این دلیل است که آن را به اندازه کافی درک نکرده اید». پس هر موضوعی را که یاد گرفتید، سعی کنید برای دیگران تعریف کنید و اطلاعاتتان را در اختیار بقیه بگذارید تا با تکرارشان، هم در ذهنتان ماندگار شوند و هم مطمئن شوید که مطلب را تمام و کمال گرفته اید.

۸- همیشه در چارچوب حرکت نکنید!استیو جابز جوان پس از ترک تحصیل، زمان بیکاری زیادی داشت که از آن برای یادگیری خوشنویسی استفاده کرد. در آن زمان خوشنویسی برای او بی‌ربط به نظر می‌رسید، اما مهارت‌های طراحی که او یاد گرفته بود، بعدها به مکینتاش راه یافت. شما هرگز نمی‌دانید در آینده چه چیزی مفید است. فقط کافی است سعی کنید چیز جدیدی یاد بگیرید و منتظر بمانید تا فرصت استفاده از آن به دستتان بیاید. خواهید دید همین دانسته‌های در ظاهر بی ربط چطور با جنبه‌های مهم زندگی تان ارتباط برقرار می کنند! پس، از امتحان کردن مهارت‌های بی ربط با امروزتان نترسید.

۹- یک زبان جدید لطفا!سرعت یادگیری مهم نیست؛ کافی است به هر طریقی که شده؛ سفر به کشورهای خارجی یا شرکت در کلاس‌های آموزش زبان یا حتی استفاده از خودآموزها و دوره‌های مجازی آموزش زبان این کار را شروع کنید. فقط سعی کنید کارتان را زودتر شروع و مداوم آن را دنبال کنید تا مغزتان فعال و پویا بماند.

تو برای متوسط بودن ساخته نشدی ….

متوسط بودن برای بسیاری از افراد یک باور آرام و مطمئن است. فرد تصمیم می‌گیرد که در برابر هر آن‌چه در آینده اتفاق خواهد افتاد میزانی از پیشرفت را انتخاب کند که در آن تا حد ممکن از رخدادهای غیر مترقبه پیشگیری شود. نتایج، قابل پیش‌بینی باشند و همه چیز در سهل‌الوصول‌ترین حالت ممکن قرار گیرد. متوسط بودن با همه‌ی فاصله‌ای که از اهداف جسورانه دارد، هنوز برای بسیاری از افراد یک هدف دست‌یافتنی و بی‌خطر محسوب می‌شود. در این هدف، فرد کمی، فقط کمی از داشته‌های فعلی بیش‌تر می‌خواهد و نتیجه‌ی محافظه‌کارانه‌ی نهایی  معمولاً از قبل مشخص است و چیز زیادی فراتر از داشته‌ی فعلی در دسترس نیست. درواقع دنبال کردنِ یک هدف بی‌دردسر یعنی گام برداشتن در جاده‌ای که در آن خبری از منظره‌های چشم‌نواز و حیرت‌آور نیست.

اما آیا متوسط بودن تمام تصور ما از آینده را در بر می‌گیرد؟ برای پاسخ به این سؤال باید نگاهی به عمق اهداف و برنامه‌های‌مان بیندازیم. شاید مهارت سخت‌کوشی ما چیزی فراتر از قرار گرفتن در یک وضعیت متوسط باشد.

یکی از مهم‌ترین تعابیر تلاش، استفاده از این مشخصه در شرایط مناسب است. تلاش موهبتی است که باید برای شکل دادن به اهداف واقعی زندگی از آن استفاده شود. جست‌وجوی مفاهیم تلاش و پشتکار، به یافتن مصداق‌های واقعی برای آن‌ها منجر می‌شود. در پیگیری فعالانه‌ی اهداف، به دستاوردهای برتری می‌رسیم که در ما تغییر ایجاد می‌کنند و ما را به شرایطی بهتر از موقعیت فعلی می‌برند. این ایستگاهِ رهایی از متوسط بودن است. برای عبور از مرحله‌ی اول باید یاد بگیریم که بیش‌تر بخواهیم. این یعنی شناخت همه‌ی استعدادهای درونی و خَلق موقعیت‌های ذهنی که در آن، از این استعدادها برای در اختیار داشتن دستاوردهای حقیقی و برتر استفاده شده است.

برای فراتر رفتن از دایره‌ی متوسط بودن، چه باورهایی را باید دور بریزیم؟ چند جمله‌ای را که تأثیر زیادی در ساختن باور متوسط بودن دارد شنیده‌ایم: «من خیلی پیر (ضعیف) شده‌ام»، «شروع کردن برایم دشوار است»، «من زمان کافی در اختیار ندارم»، «من استعدادهای لازم برای موفقیت را ندارم». هر کدام از این جملات، که نمادی از یک نگرش متوسط‌ساز است، باید از ادبیات کلامی و ذهنی شما خارج شود. اگرچه دشوارترین گام یک فعالیت، همان گام شروع است، اگر قبل از شروع، طرح کامل و واضحی از موفقیت در ذهن داشته باشید آیا باز هم شروع دشواری در انتظار شماست؟ آیا استفاده کردن از زمان موجود، بهتر از بهانه‌گیری برای کافی نبودن زمان نیست؟ سؤال مهمی که باید پاسخ آن را برای عبور از متوسط بودن بیابید این است: آیا همه‌ی ما همه‌ی استعدادهای لازم برای موفقیت را به صور ذاتی در اختیار داریم؟ نقش مهارت‌های اکتسابی در موفقیت چیست؟ دور ریختن ذهنیت‌های منفی، پل مطمئن به سوی وضعیت برتر است. دقیقاً مثل زمانی که از به تأخیر انداختن اجرای تصمیم‌ها اجتناب می‌کنید، قرار گرفتن در وضعیت برتر نشانه‌های واضحی به رنگ ثبات و صلابت دارد.

برای تبدیل وضعیت متوسط به وضعیت برتر باید با هنر جایگزین کردن، خوب آشنا باشید. برای در اختیار داشتن دستاوردهای برتر باید بدانید که برای هر وضعیت نامطلوبی یک جایگزین مناسب وجود دارد: اجرای برنامه‌های منظم و دقیق به جای آشفتگی، مرور اهداف و تمرکز بر اجرای صحیح به جای نامطمئن بودن آینده، مرور اهداف اولیه به جای ترس از شکست، اتکای دوچندان به داشته‌های فردی و نتایج نامطلوب با تحلیل صحیح عملکرد به جای تنها ماندن در مسیر موفقیت و سخت‌کوشی به جای بهانه‌جویی.

برتر بودن یعنی هنر خَلق تغییرات چشم‌نواز از دل رخدادهای عادی زندگی.

هر گاه داشته‌های انتهای مسیر برای‌تان دورتر از قبل به نظر رسید و ترس از شکست در انتها باعث توقف شد، شما در حال تبدیل شدن به یک انسان متوسط هستید. شرایطی که سال‌ها و کیلومترها با وضعیت برتر فاصله دارد. برتر بودن مثل خودِ تلاش کردن باشکوه است. برای افراد برتر ماهیت تلاش، فارغ از نتیجه‌ی نهایی، ارزشمند است؛ همان چیزی که مثل یک ترکیب جادویی اتفاقات روزمره و عادی را متحول می‌کند و از افراد عادی، الگوی موفقیت می‌سازد.

در مشاوره های که انجام داده ام بسیار دیده ام که افرادی با تلاش زیاد و مطالعه زیاد و بدون مشاوره کنکور تجربی در شیراز نتوانسته اند به اهداف خود برسند، همیشه شنیده ایم که دوستی بسیار درس خواند و در آخر نتوانست به اهدافش برسد، همه این مسائل به خاطر این است که تلاش و کوشش باید در مسیر صحیح باشد تا به موفقیت ختم شود.

تلاس ما بر این است که شما در مسیر تلاش خود به بن بست نرسید. مشاور هست تا شما مسیر را با انگیزه تر طی کنید… و تیم مشاوره مستر کنکور هست تا شما حس خوب همراهی یک دانشجوی خوب را در تمام مسیر کنکورتان حس کنید و کنکور در مسیر بهتری برای کسب آرزویتان ببنید. ما باور داریم که هر فردی راه خود را می رود و مشاوره ما کامل بنا به وضعیت شما خواهد بود تا بتوانید با شرایط خودتان نتایج بسیار بهتری را کسب کنید.

برای ثبت نام مشاوره رایگان و یک جلسه مشاوره پرسش و پاسخ فقط کافی هست فرم زیر را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. یا شما می توانید به راحتی با ما تماس بگرید.

در ذیل به صورت خلاصه تکنیک های استفاده شده در دوره مشاوره مستر کنکور را مشاهده خواهید کرد:

در این برنامه حتما باید این ۲ مورد در سایت مشاوران کنکور ۱۰۰ را لحاظ کنید:مشاور تحصيلي در شيراز

۱-مرور منظم درس های نیمسال اول ۱۲ دهم و یا پیش دانشگاهی در مشاوره کنکور ۹۷ رایگان

۲-مشاوره کنکور ۹۷ تست به شیوه آموزشی

مشاوره کنکور تلفنی رایگان اگر دچار ناامیدی  و بی انگیزگی و سردی در سال کنکور شدید با این راهکارها را نجام دهید:

۱-این احساس را طبیعی تلقی کنید

۲-چند روز ( ۲-۳ روز ) به خودتان استراحت روحی بدهید

۳-روزانه ۳۰-۱۵ دقیقه ورزش هوازی انجام دهید.

۴-در مشاوران ۱۰۰ کنکور ۹۸ یادتان باشد موثرترین را غلبه بر این احساس یاد آوری اهداف و آرزوهایتان است.

استراتژی مطالعه کنکوری در ماه های بهمن و دی در مشاوره کنکور تلگرام

مشاوره کنکور تجربی شیراز

دلایل اهمیت و حساسییت بالای نیم سال دوم مشاوره کنکور تجربی در ماه بهمن و اسفند

۱-نزدیک شدن به کنکور ۹۸

۲-جبران ناپذیر بودن اشتباه در مشاور کنکور ۹۷ تجربی

۳-افزایش سرعت پیشروی درس معلم ها در برنامه های درسی

۴-بی انگیزگی برخی از دانش آموزان کنکوری در این زمان

۵-امکان سبقت گرفتن از دانش آموزان بی انگیزه

در مشاوره کنکور رایگان داشتن برنامه درسی هفتگی در ماه های دی و بهمن و اسفند در مشاوره کنکور تلفنی به دلیل افزایش سرعت پیشروی درس های مدرسه و کلاس های کنکور از اهمییت فوق العاده ای برخوردار است

راههای موفقییت در مشاوره کنکور

۱-هدف خود را به صورت دقیق و روشن مشخص کنید ( به جزئیات و راه رسیدن به آن فکر نکنید )

۲-آرزوی خو  را یک خط ( ساده ، روان ، واضح و وقوع یافته بنویسید )

۳-خود را لایق رسیدن به آرزوی خود بدانید .

۴-مشاوره کنکور pdf  گنج  خود را طراحی کنید ( تقسیم اهداف بلند مدت و کوتاه مدت )

۵-در مشاوره کنکور ۱۰۰صبور باشید و پشتکار داشته باشید

برای اینکه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در آزمون ۹۸ بتوانند به رشته دلخواه یا دانشگاه دلخواه خود برسند مانند قبولی در رشته پزشکی ، داندان پزشکی ، داروسازی و یا رشته های پیراپزشکی مانند پرستاری ، مامایی ، هوشبری ، اتاق عمل ، رادیولوژی ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، علوم آزمایشگاه ، دامپزشکی و غیره

یا قبولی در رشته های ریاضی مانند برق ، مکانیک ، نفت ، کامپیوتر و غیره

و یا در شته انسانی  مانند حقوق ، روانشناسی ،  فرهنگییان ، تربیت معلم  یا غیره

و برای دانشگاه های مور علاقه ی خود مانند

دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه صنعتی شریف ، دانشگاه تهران ، دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه شیراز و غیره

باید به همراه خواندن عالی مطالب به صورت تشریحی  سعی بر آن داشت که  تعداد بسیار زیادی تست را هم همراه با خواندن درس ها زده  باشند

خدمات مشاوره کنکور تجربی آقای کنکور به چه صورت است؟

مشاوره کنکور تجربی ما بر مبناى آزمون کنکور سراسری و قبولى شما در یک رشته تاپ و در  یک دانشگاه  خوب است .

چگونه در یک روز کارهایی انجام دهیم که دیگران در یک هفته قادر به انجام آن نیستند؟ این کار با استفاده از شکستن مرزهای عملکرد شما خواهد بود

ما روی انرژی روزانه شما هم سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانید عملکرد عالی داشته باشید و مرزهای عملکرد شخصی خود بشکنید.

اگر معمولا خسته هستید و در کارتان بازده لازم را ندارید و در خانه انرژی کافی برای گذراندن با افراد خانواده را ندارید، مدیریت عملکرد مهم‌ترین مهارتی است که باید بیاموزید. چطور این کار را برای شما انجام می دهیم.

این روش برای کسانی هستد که می‌خواهند دستاوردهای بسیار زیادی داشته باشند و برایشان نتایج مهم هستند، نه سعی و تلاش بیهوده

مشاور تحصيلي در شيراز

هر روز که علم پیشرفت می‌کند و ارتباطات بیشتر می‌شود، دستاوردها و عملکرد شخصی افراد کاهش می‌یابد. اغلب مردم جهان امروزه بسیار خسته‌تر و بی‌حوصله‌تر از گذشته هستند و به‌سختی می‌توانند بر انجام یک کار بزرگ تمرکز کنند. این موضوع دلایل مختلفی دارد و به موارد فراوانی بستگی دارد: از آلودگی هوا گرفته تا افزایش اطلاعاتی که در روز با آنها برخورد می‌کنیم. ولی نکته مهمی که در این کتاب به آن می‌پردازیم آن است که اغلب افراد به خودشان و بدنشان به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند نگاه نمی‌کنند و با عملکرد آن آشنا نیستند و در حفظ و نگهداری بهتر آن نمی‌کوشند. سلامتی، شادابی و افزایش عملکرد سه عامل کاملا مرتبط به همدیگر هستند و کسی نمی‌تواند در بدترین شرایط سلامتی باشد، شاداب نباشد و در عین حال عملکرد بالایی از خود نشان دهد. پس تا دیر نشده است بیایید با این اصول آشنا شویم و با ایجاد تغییراتی در زندگی و عادت‌های روزانه خود، سلامتی و عملکرد بهتری داشته باشیم. در این مشاوره به صورت کامل راه کارهای اجرایی دقیقی در این مورد به شما داده خواهد شد. این راه کارهای به صورت مرحله و دوره خاص هستند که عملکرد شما را به صورت بسیار عجیبی افزایش می دهد.

هر ۴ روز بصورت مشاوره کنکور با ما مشاوره دارید که در این جلسات برنامه آینده رو باهم میریزیم و شما رو راهنمایی می کنیم و مشکلات شما رو برطرف می کنیم.

هرشب (یا هر چندشب یکبار) از طریق اس ام اس پیگیرى میشید.

هر شب براتون نکات درس خوندن و آخرین تغییرات آزمون و.. رو توى یه گروه مینویسیم.

هر زمان سوالى داشتید می تونید از مشاورتون مستقیما با تماس یا مسیج بپرسید. برنامه هر فرد کاملا شخصى خواهد بود و بنا به وضیت شما و شخصیت شماست.

 

مشاور تحصیلی رتبه های برتر کنکور سراسری

فعالیت آموزشی در حیطه دبیرستان و کنکور

مشاور ارشد اموزشگاه های گاج خوزستان

با ۱۰ سال سابقه ی درخشان در زمینه ی کنکور

همکاری با مدارس:

 

کارشناسی ارشد شیمی رتبه برتر کنکور سراسری و ارشد مدرس DVD های آموزشی موسسه هــدف ١٣ سال سابقه تدریسشیمی کنکور و پایه و المپیاد

مدرس اموزشگاه ها و مدارس برتر تدریس شیمی کنکور به صورت موضوعی و ترکیبی برای اولین بار مدرس رتبه های برتر و درصدهای بالای شیمی دانش آموزان کنکوری در سال های مختلف. مولف جزوات برتر کنکور و …

 

درطول این مدت آزمونهاى شما بررسی میشن و توسط آقای کنکور دقیقا روند پیشرفتتون ارزیابی میشه.

برای ثبت نام می تونین فرم زیر را به صورت کامل رایگان پر کنید.مشاور ویژه شما با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست یک جلسه مشاوره کنکور تجربی رایگان برای معرفی خدمات مشاوره کنکور تجربی آقای کنکور:

دوست دارید بدانید که چرا خیلی از دانش آموزان با ساعت مطالعه پایین نتیجه بهتری را در کنکور سراسری میگیرند؟

عملکرد عالی و سرعت و دقت مطالعه بالا تاثیر بسیار زیادی در اهداف شما داشته است!

مشاوره کنکور در شیراز

ثبت نام کلاس های کنکور در شیراز

بهترین استاد های کنکور شیراز

شماره تماس:09176411485

آدرس: شیراز، چمران خیابان یک کوچه 6 پلاک 235

 

 

نظر تعدادی از شاگردان سابق

 

مشاور تحصيلي در شيراز

م. تاجیک 

یک مسئله است که خیلی برایم جالب بود:من وقتی در یک بازه زمانی خاص برایم سوال یا مشکل، نا امیدی و … پیش می آمد دقیقا در جلسه بعد از آن همان مسئاله یا مشکل مطرح می شد و من جواب خود را بدون مطرح کردن مشکل می یافتم و این خیلی عجیبه 

 

ن.نفیس نیک

آدمای زیادی رو در مورد موضوع کنکور دیدم اما به نظر میاد شما واقعا به شکل مثبتی ته کنکور رو در آوردید و رسیدید و میدونید دارید چیکار می کنید.

 

م.کریمی

هر وقت می پرسیدم حالتون چطوره ؟  شما در جواب می گفتید من همیشه عالی ام و این انرژی مثبت را به ما منتقل می کردید. امیدوارم همیشه عالی بمونید

هم خودم و هم خانواده ام به خاطر اینکه همیشه پیگیر وضعیت درسی من بودید ممنونم.

 

 

 

 

 

ویژگی های مشاور تحصیلی تلفنی مهندس حسین پور

 

 

1- در دسترس بودن

بهترین حالت مشاوره کنکور در شیراز، یزد، کرمان و بوشهر این است که مشاور هر روز زمانی را به پاسخگویی به تلفن ها اختصاص دهند و شاگردان بتوانند به راحتی با مشاور کنکور در کرمان و یا هر شهر دیگر  در ارتباط باشند و نیاز نباشد برای دریافت مشاوره چندین روز منتظر باشند

 

2- پاسخ گویی به چت ها

هر زمان که سوالی برایتان پیش آمد می توانید  مستقیما با مشاور کنکور خود چت کنید و مشاور نهایتا 4 ساعت بعد سوالتان را به صورت کاملا شفاف به شکل صوت ( ویس ) برایتان توضیح می دهد.

 

3- تسلط به سرفصل های دروس

از جمله مهمترین ویژگی های مشاور تحصیلی خوب، این می باشد که باید به سر فصل های دروس تخصصی رشته های مختلف آگاهی داشته باشد.بهترین مشاور تحصیلی کشور  باید بداند کدام مبحث سخت تر و کدام قسمت راحت تر و کدام قسمت نیاز به پیش نیاز از فصول قبل دارد.

این موضوع در انتخاب فصل ها برای دانش آموزان بسیار اهمیت دارد که بتوانند دانش آموز را در انتخاب بهترین سرفصل یاری کنیم.

 

4- تسلط به مباحث برنامه ریزی تحصیلی

یکی دیگر از ویژگی های مهم مشاور کنکور شیراز، یزد، کرمان و بوشهر این می باشد که به مسائل برنامه ریزی تحصیلی احاطه ی کامل داشته باشد. یک مشاور در صورتی که به این موضوعات تسلط کافی نداشته باشد ، در صورتی که دانش آموز در موضوعات مختلف برنامه ریزی مشکلی پیدا کند ، راهکار های آکادمیک و مناسبی به این دانش آموز داده نمیشود. و متأسفانه دیده میشود که افراد بسیار زیادی در خصوص مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور تجربی وارد می شوند که من به هیچ وجه آنها را پیشنهاد نمی کنم.

 

5- ندادن برنامه ی درسی مشترک

همانطور که در فایل صوتی آموزش برنامه ریزی کنکور ذکر کردیم ، در صورتی که می خواهید یک مشاور تحصیلی خوب انتخاب کنید حتمأ در این موضوع دقت کنید که مشاور تحصیلی شما در کرمان، یزد، بوشهر وشیراز به تمامی دانش آموزانش برنامه ی یکسانی ندهد. در صورتی که این طور باشد مشخص می شود که مشاور شما برای شما زمان کافی را نمی گذارد. در واقع حتی اگر در ابتدای کار برنامه ها مشترک بود بعد از گذشت مدتی از زمان مشاوره نباید برنامه های اشخاص با یکدیگر یکسان باشد.

 

مشاور تحصيلي در شيراز

6- پیگیر بودن

پیگیر بودن مشاور کنکور نیز بسیار مهم می باشد. سعی کنید با مشاور تحصیلی ای کار کنید که حداقل در بازه های زمانی کوتاه با شما در تماس باشد و شما را فراموش نکند. مشاور خوب کسی است که از شرایط های فردی تک تک دانش آموزانش آگاهی داشته باشد.

 

7- برنامه های درسی کوتاه مدت!

در واقع اینطور بگویم که مشاورانی که برنامه های درسی بلند مدت می دهند باعث می شود که ارتباط بین مشاور کنکور و دانش آموز از بین برود. و این موضوع به شدت در نتیجه ی دانش آموز تأثیر گذار است . در واقع مشاور شما باید در دسترس باشد که در صورتی که شما به مشکلی برخورد کردید بهترین راهکار را به شما بدهد. اگر این اتفاق بیفتد دانش آموز می تواند با کیفیت مطالعه کند.

 

پیشنهاد من به عنوان بهترین مشاور تحصیلی در شیراز، یزد، کرمان و بوشهر این هستش که مشاور کنکور شما به صورت بازه های زمانی کوتاه مدت برنامه بدهد و این بازه ی زمانی حداکثر از ۱ هفته فراتر نرود. در واقع باید شما به عنوان یک دانش آموز در بازه های زمانی کوتاه مدت با مشاور خود در تماس باشید تا در صورت لزوم مشاور تحصیلی شما بتواند تغییرات لازم را در برنامه ی درسی شما ایجاد کند.

 

 

8- تسلط به مباحث انگیزشی

یکی از مهمترین فاکتور های مشاور تحصیلی خوب، دادن امید و انگیزه برای ادامه ی کار به دانش آموزان خودش هست. در صورتی که دانش آموز از لحاظ انگیزشی دچار مشکل شد مشاور باید بتواند بر روی دانش آموز تأثیر بگذارد و بتواند انگیزه ی ادامه ی کار را در دانش آموز ایجاد کند.

 

 

برای شروع برنامه ریزی و قدم گذاشتن در راه لذت بخش خاص بود

با شماره منشی مهندس حسین پور تماس بگیرید

 

09170300085

 

 

 

 

 

 

 

تیز هوشان بهترین ویژگی های مشاوره ای مهندس حسین پور  را چه می دانند ؟

 

 

 

1- آموزش مهارتهای تفکر به سبک طراحان کنکور سراسری

2- جدّیت در کار و اخراج دانش آموزان مشکل ساز

3- احترام به شخصیت دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی در گفتار و رفتار

4 نظارت دقیق بر عملکرد و رفتار دانش آموزان

5- نظم و انضباط فوق العاده 

6- برنامه ریزی درسی منحصربفرد اما سبک 

7- جزوات مفهومی بسیار قوی

8- روشهای مطالعه سریع و مفهوم محور

9- مهارتهای تست زنی خاص 

10- آموزش روش سریع ساده سازی محاسبات دروس اختصاصی

11- ایجاد تحول روحی و تغییرات بسیار سازنده در شخصیت دانش آموزان

12- بالابردن سطح عزت نفس و اعتمادبه نفس شاگردان

13- جلسات کاهش استرس بسیار مفید

14- برگزاری آزمون های ناگهانی با کیفیت.

 

حافظه کوتاه مدت دارای ویژگی های زیر می باشد که می تواند برای ما مشکل ساز شود:

1- حافظه کوتاه مدت اطلاعات را به صورت صوتی،دیداری یا معنایی کدگذاری می کند.

          به همین جهت تکرار مطالب از زبان خودتان می تواند کمک موثری در به یاد سپردن مطالب باشد.

2- حافظه کوتاه مدت، در مورد یک موضوع تا زمانی که فعال می باشد که هنوز پرونده همان موضوع در حال بررسی است، در غیر اینصورت حداکثر تا 30 ثانیه مطالب در حافظه کوتاه مدت ما باقی می ماند.

3- حافظه کوتاه مدت مانند میزکار ماست یعنی تا پایان مطالعه کلمات را در ذهن ما نگه می دارید ، پس از آن کلمات از ذهن ما خارج می شود.

4- اطلاعات زیادی در لحظه به حافظه کوتاه مدت وارد و از آن خارج می شود

5- گنجایش حافظه کوتاه مدت تقریبا هفت عنصر بیشتر نیست، اگر ندانید چگونه باید از حافظه کوتاه مدت خود به نحو بهتر کار بکشید، ضعف گنجایش آن ضرر بزرگی خواهد بود.

چگونه موفقیت آمیز تست بزنیم ؟

 

برای شروع باید سوالات را به دو دسته تقسیم کنید : 

۱: سوالاتی که اطمینان کامل دارید و بر روی مبحث آن تسلط کامل دارید 

۲: سوالاتی که نسبت به آنها شک دارید و تسلط کافی بر روی سوالات ندارید 

 

سوالات گروه دوم وقت ما را در آزمون ها می گیرند چون باید روی آنها فکر زیاد کنیم و حتی با فکر زیاد بعضی وقت ها به شک میفتیم بین سوالاتی که اطمینان داریم پس باید در آزمون :

اول به سوالاتی که اطمینان کامل و کافی داریم پاسخ دهیم و کنار سوالاتی که شک  داریم علامت بزنیم و در مرور دوم به آنها رسیدگی کنیم 

دوم باید تسلط خودمان در مطالب ارتقا دهیم تا هرجایی که توانایی داریم این کار را باید تا ۳ ماه قبل کنکور انجام شود

 

نویسنده: مشاور کنکور شیراز

روش مطالعه شیمی سهند سروی رتبه 2 کنکور

 

درس شیمی از دو بخش حل کردنی و خواندنی تشکیل شده است که به بررسی آنها می پردازیم.

 

1- بخش حفظی

در بخش حفظی باید تمام قسمت های کتاب و شکلها را با دقت بررسی کرد و نکات مهم آن را مثل درس دینی به ذهن سپرد

من برای اینکه بتوانم قسمت های حفظی را خوب کار کنم ابتدا یک بار کتاب را مطالعه کردم و سپس یک سری تست از آنها حل کردم. با این کار متوجه شدم چه چیزهایی را در مطالعه جا گذاشته ام. بعد از آن مجددا کتاب را مطالعه کردم و قسمت هایی را که مهم بود هایلایت کردم و قسمت های مهم و حفظی را خلاصه نویسی کردم و نه دوباره نویسی.

مثلاً فرمول‌های مهم را نوشتم یا اگر سوال جالبی درباره بخشی دیدم،آن را نوشتم و در بین صفحات همان بخش در کتاب گذاشتم تا در مرورهای بعدتی، با یک نگاه به خلاصه‌ها یا سوال‌های جالب، مطلب موردنظر را به خاطر بیارم.

2- بخش تمرینی

در بخش تمرینی شیمی مهمترین مبحث استوکیومتری است. به نظر من اگر کسی استوکیومتری را خوب بلد نباشد بیش از نیمی از سوالات حل کردنی را از دست خواهد داد پس حتما برای رسیدن به درصد های بالا باید استوکیومتر را خوب کار بکنید.

برای سایر مباحث شیمی باید از حفظ کردن فرمول های متعدد خودداری کرد. مطمئنا سر جلسه کنکور فرمول های متعدد و زباد را به خاطر نخواهید آورد و بهتر است فرمول های اصلی را بدانید اما بر آنها مسلط باشید

 

 

6 گام کسب نمره بالای 90 % از عربی

 

ابتدا این نکته را بدانید که درس عربی فهمیدنی و یا حل کردنی نیست و تقریبا تمام محتویات آن نکاتدستوری هستند که شامل نکات دستوری ترجمه عربی و قواعد عربی می باشد.1 – قواعد ترجمهقواعد ترجمه عربی در سطح کنکور نکات ساده ای هستند و عمده سوالات ) نه همه ( را می توان بادانستن نکات ساده ای از ترجمه حل کرد. پس گام اول خلاصه نویسی قواعد ترجمه است و سپس حل50 تست از قسمت ترجمه برای تسلط بر قواعددر قسمت ترجمه توجهتان را به مفرد و جمع بودن افعال و اسامی، معرفه و نکره بودن، گذاشتن یا ترجمهشدن همه کلمات و نکات ساده ای از این دست معطوف کنید. با دانستن این نکات شما می توانید باتکنیک رد گزینه رد اغلب سوالات به جواب برسیدتکنیک رد گزینه: در تکنیک رد گزینه شما به دنبال پاسخ صحیح نمی گردید و توجهتان را به پیداکردن معایب ترجمه های آورده شده در گزینه ها جلب می کنید و گزینه های غلط را حذف می کنید تنهایتا یک گزینه باقی بماند و آن گزینه صحیح است. مثلا فعل را درصورت سوال می بینید و متوجه میشوید که عدد فعل مفرد است و آن کلمه را سریعا در گزینه ها بررسی می کنید و گزینه هایی که آن فعلرا به صورت جمع ترجمه کرده اند حذف می کنید. و یا اسم معرفه را بررسی می کنید و گزینه هایی کهبه شکل نکرده ترجمه شده اند را حذف می کنید و یا درست ترجمه شدن تمیز و …2 – قواعد دستوریمنظور از قواعد دستوری همه قواعد بجز قوانین ترجمه است. به عنوان گام دوم می بایست سریعا قواعدرا مطالعه کنید و خلاصه نویسی کنید. در این کار وقت کشی نکنید و تاکیدی بر حفظ کردن آنها نداشتهباشید. باز هم تاکید می کنم که هدف فقط خلاصه نویسی قواعد است و نه حفظ شدن یا یادگرفتن آنها.پس از اتمام هر مبحث تعداد 10 تست از همان مبحث بزنید تا چشمتان با مدل سوالات آشنا شود3 – روش چهار، هشتاین روش در 4 گام هشت روزه انجام می شودگام سوم: ابتدا هر روز یک آزمون را بدون محدودیت زمانی با کمک خلاصه نویسی هایتان حلکنید و این کار را تا 8 روز ادامه دهید. تا اینجا شما 200 تست حل کرده اید.گام چهارم: در 8 روز بعد هر روز یک آزمون را در زمان 30 دقیقه حل کنیدگام پنجم: 8 روز دیگر آزمون ها را در زمان 25 دقیقه حل کنیدگام ششم: در نهایت 8 روز در زمان 20 دقیقه آزمون بزنید

 

این مطلب به تایید بهترین مشاور کنکور شیراز و بهترین مشاور کنکور کرمان رسیده است

 

تکنیک رد گزینه در تست ترجمه عربی:

 

در تکنیک رد گزینه شما به دنبال پاسخ صحیح نمی گردید و توجهتان را به پیدا کردن معایب ترجمه های آورده شده در گزینه ها جلب می کنید و گزینه های غلط را حذف می کنید ت نهایتا یک گزینه باقی بماند و آن گزینه صحیح است. مثلا فعل را درصورت سوال می بینید و متوجه می شوید که عدد فعل مفرد است و آن کلمه را سریعا در گزینه ها بررسی می کنید و گزینه هایی که آن فعل را به صورت جمع ترجمه کرده اند حذف می کنید. و یا اسم معرفه را بررسی می کنید و گزینه هایی که به شکل نکرده ترجمه شده اند را حذف می کنید و یا درست ترجمه شدن تمیز و …

 

مشاور کنکور تجربی شیراز

مشاور کنکور کرمان

 

مرکز تخصصی مشاوره کنکور شیراز – مهندس حسین پور

 

مرکز انتخاب رشته کنکور 98

 

تضمین قبولی در بهترین رشته و دانشگاه ممکن

 

1- انتخاب رشته توسط مبتکر اصلی سبک پازل سر نوشت ( مهندس داوود حسین پور)

2- تنها مرکز دارای شخصیت شناسی شغلی MBTI در جنوب کشور ( توسط متخصص MBTI )

 

در 4 جلسه 45 دقیقه ای + 2 جلسه گروهی معرفی بازار کار رشته ها

 

 

 

 

تلفن رزرو وقت انتخاب رشته تلفنی یا حضوری :

09170300085

آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، بین کوچه 11 و 13

 

 

تفاوت های مرکز انتخاب رشته حسین پور

 

 

 

تلفن رزرو وقت انتخاب رشته تلفنی یا حضوری :

09170300085

آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، بین کوچه 11 و 13

 

 

زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه سوالات عمومی کنکور است و شما 20 دقیقه زمان دارید تا به 25 سوال زبان انگلیسی پاسخ بدهید. درست پاسخ دادن به سوالات این درس بیش از اینکه تکنیک محور باشد تلاش محور است. تسلط در این درس مصداق بارز « قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود» است و با پیوسته و قدم به قدم کار کردن طی چند ماه می توان به درصد های خوب در این درس نائل شد. توجه داشته باشید که این درس را نمی توان شب امتحانی خواند و باید از ماه های ابتدایی شروع مطالعه، برنامه ای برای این درس چیده باشیم.

سوالات زبان انگلیسی از تعدادی جمله با جای خالی (واژگان)، کلوز تست و درک مطلب تشکل شده که تعداد سوالات هر قسمت در جدول زیر آورده شده

مشاور کنکور – مشاوران کنکور کرمان

گرامر

4 سوال

جمله با جای خالی

8 سوال

کلوز تست

5 سوال

2 درک مطلب (متن)

8 سوال

 

مشاور تحصيلي در شيراز
مشاور تحصيلي در شيراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *