مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

 
helpkade
مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان
مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

اکثریت
دانش آموختگان می خواهند شانس خود را در هر دو دانشگاه میسنجند و به صورت
جداگانه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری انتخاب رشته نمایند و علاقه مندی
های خود را دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ پیدا کنند.همانطور که
می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ از دغدغه‌های داوطلبان نظام قدیم و
جدید است زیرا همانطور که می دانید انتخاب رشته مساله مهمی است اهمیتی
بالاتر از برگزاری کنکور دارند. ما در این مقاله می خواهیم درباره انتخاب
رشته کنکور سراسری  شما را راهنمایی کنیم.

داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و مطالعه دفترچه انتخاب رشته، با توجه به اینکه در کدام یک از دوره ها مجاز شده‌اند می‌تواند اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری کنند.

داوطلبان بسیاری می خواهند درباره رتبه و تراز
مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ بدانند می تونند با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرند و به بررسی دقیق کارنامه خود بپردازند و همچنین
برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته عضو کانال تلگرام کنکور و انتخاب رشته
بشوید.فرم انتخاب رشته در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان کنکور که مجاز به انتخاب رشته شدند قرار میگیرد.داوطلبان
کنکوری می‌توانند بر اساس دوره آزمایشی خود ۱۵۰ رشته محل بین رشته هایی که
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دارد اقدام به انتخاب رشته کنند.شما پس از آنکه کد رشته های مربوطه را وارد می کنید می بایست یک کد رهگیری از سایت دریافت کنید و تا پایان نتایج نهایی کنکور 98 همراه
خود نگه دارید. شما برای راحت تر شدن کارت هم می توانید ابتدا فرم
پیش‌نویس که در انتهای دفترچه انتخاب رشته کنکور وجود دارد تکمیل کنید و
سپس کدهای مورد نظر را وارد سایت کرده و صحت آنها را بررسی کنید تا برق
دچار مشکل نشوید.

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی ثبت نمایید. درا این صورت قادر خواهید بود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بهره ببرید. در ادامه شما می بایست رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب نمایید. پس از آن می بایست سهمیه منطقه ای خود را از بین سه گزینه ، منطقه1، منطقه2 و یا منطقه3 انتخاب نمایید و در انتها رتبه خود در سهمیه  را
وارد نمایید و با انتخاب گزینه نمایش رشته ها قادر خواهید بود کد رشته ها و
دانشگاه های ارائه دروس و آخرین رتبه های قبولی در آن کد رشته محل را
مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که با این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور قادر خواهید بود انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه  در منطقه خود
را ب صورت تقریبی بدست آورید. می بایست اذعان نماییم که از آنجایی که این
اطلاعات بر اساس تجربیات سال های پیشین می باشد بنابراین انتخاب رشته کنکور  98 شما بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور کاملا حدودی و تقریبی می باشد. بنابراین متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 98  می بایست با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در زمینه انتخاب رشته کنکور 98 بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 98 – آنلاین و رایگان صدای مشاور مشورت نمایند. در راستای تحقق این امر شما قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و یا مشاوره حضوری سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید.

در پایان این نوید را به شما می دهیم که قادر خواهید بود از این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور به
صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت تکرار استفاده نمایید. پیشنهاد ما این
است که از نرم افزار با رتبه های مختلف و کمی بالا و پائین استفاده نمایید
تا نتایج صحیح تری بدست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

 

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در اصفهان کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در اصفهان چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در اصفهان کجاست؟

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در اصفهان چند است؟

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از اصفهان چه شماره ای را بگیریم؟

 

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان اصفهان و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری اصفهان برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در اصفهان هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در اصفهان بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در اصفهان که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در اصفهان و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در اصفهان :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان اصفهان)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در اصفهان کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در اصفهان چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در اصفهان پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در اصفهان را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان اصفهان در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی اصفهان دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی اصفهان و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز اصفهان بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص اصفهان خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در اصفهان توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در اصفهان با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین اصفهان نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان اصفهان در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان اصفهانی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در اصفهان نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در اصفهان که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در اصفهان هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان اصفهان و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان اصفهان در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در اصفهان تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در اصفهان باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان و مشاوره تحصیلی حضوری اصفهان می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان اصفهان) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور اصفهان به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در اصفهان اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان اصفهان گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در اصفهان به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز اصفهان برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی اصفهان به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در اصفهان ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در اصفهان برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در اصفهان استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره اصفهان بدان خواهند پرداخت.

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی اصفهان شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان اصفهان کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در اصفهان می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه اصفهان آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در اصفهان ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل اصفهان تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان اصفهان) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب مرتبط :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان 97-98

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در اصفهان

کلیه داوطلبان کنکور سراسری اصفهان می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان و استعدادیابی شغلی و تحصیلی داوطلبان کنکور اصفهان با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در اصفهان تماس حاصل نمایند

9099072952 – 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان 97-98 آغاز شد !

به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری استان اصفهان که در آزمون سراسری سال تحصیلی 97-98 در اصفهان شرکت کرده اند می رسانیم پیرو اطلاعیه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 کلیه داوطلبان اصفهان که در آزمون سراسری 97 شرکت نموده اند می توانند از امروز به مدت یکهفته از طریق سامانه سنجش اصفهان اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان نمایند لذا کلیه داوطلبان کنکور استان اصفهان توجه داشته باشند ، انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان 97-98 صرفا از طریق سامانه اینترنتی سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد گرفت.

انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان همانند سنوات گذشته در زیر گروه های تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان گرامی اصفهان می بایست در زمان تعیین شده نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان 97-98 اقدام نمایند و با آگاهی کامل از رشته های کنکور سراسری اصفهان و دیگر دانشگاه های کشور اقدام به انتخاب رشته کنکور 97 نمایند.

انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان در 150 اولویت برای هر داوطلب انجام می گیرد که هر یک از داوطلبان محترم شهر اصفهان می بایست به ترتیب اولویت تا صد و پنجاه انتخاب داشته باشد که می بایست به طوری دقیق و برنامه ریزی شده اولویت بندی شوند در ضمن توصیه می شود حتما جهت انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان با مشاوران انتخاب رشته مرکز ایران تحصیل و یا دیگر افراد با تجربه دارای صلاحیت مشورت نمایید تا در این مسیر موفق باشید.

با توجه به اهمیت انتخاب رشته کنکور اصفهان و کمبود مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور 97 در برخی نقاط اصفهان و حومه به منظور تسهیل در امور انتخاب رشته داوطلبان کنکوری اصفهان و دیگر نقاط کشور که به هر دلیلی به مراکز مشاوره دسترسی ندارند جهت ارتباط داوطلبان از اصفهان و سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور و رتبه های برتر کنکور اصفهان دو خط تلفن تعبیه شده که داوطلبان می توانند از ساعات 8 صبح الی 1 با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در اصفهان تماس بگیرند.

 

داوطلبانی که جهت ثبت نام کنکور سراسری اصفهان اقدام کرده و در آزمون شرکت نکرده اند نیز می توانند جهت انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان 97-98 اقدام نمایند

 

 

به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری اصفهان می رسانیم مطابق مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 اصفهان 97-98 هر یک از داوطلبان محترم می توانند پس از اعلام نتایج کنکور 97 اصفهان و مشاهده کارنامه قبولی خود با توجه به مجاز به بودن به انتخاب رشته در دانشگاه ها سراسری و آزاد اصفهان در دوره های روزانه و شبانه نسبت به انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری اصفهان اقدام نمایند.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور سراسری اصفهان که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت نموده اند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور 97 اصفهان با توجه به کارنامه کنکور سراسری 97 با در نظر گرفتن شرایط مجاز شدن جهت انتخاب رشته در دوره های روزانه یا شبانه سراسری یا آزاد اصفهان نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور 97 اصفهان اقدام نمایند ضمنا شایان ذکر است هر یک از داوطلبان محترم که در دو یا چند زیر گروه مجاز به انتخاب رشته شده باشند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان برای هر زیر گروه یک فرم جداگانه تکمیل نمایند و برای هر فرم 150 کدرشته از بین کد رشته های اصفهان و دیگر استان ها را به ترتیب اولویت پر کنند.

با توجه به قوانین و شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان هر یک از داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون سراسری سال گذشته شرکت کرده و در رشته های روزانه اصفهان پذیرفته شده اند با توجه به قوانین کنکور سراسری حتی اگر از رشته پذیرفته شده انصراف قطعی داده باشند حق انتخاب رشته در رشته های روزانه اصفهان را نخواهند داشت و در صورت انتخاب رشته های روزانه اصفهان یا دیگر کد رشته های روزانه حتی در صورت پذیرفته شدن قبولی داوطلب ملغی تلقی خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور اصفهان قبل از تکمیل روند انتخاب رشته کنکور اصفهان می بایست مشخصات شناسنامه ای – فردی و سهمیه های کنکور سراسری اصفهان را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت می بایست موارد مربوطه را تصحیح نمایند شایان ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97 اصفهان یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97 اصفهان اگر داوطلبی به هر دلیلی به نتیجه آزمون اعتراض داشت می تواند جهت اعتراض به نتایج کنکور 97 اصفهان از طریق لینک مربوطه اعتراض خود را پیگیری نماید.

 

از جمله موارد تاثیر گذار در انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان تاثیر سهمیه در کنکور سراسری و پذیرش دانشجو می باشد

 

 

با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ اعلام نتابج کنکور سراسری 97 اصفهان ، زمان نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان همانند سال های گذشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد گرفت با توجه به اهمیت بالای انتخاب رشته کنکور اصفهان توصیه می کنیم حتما از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اصفهان یا خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 بهره مند گردید جهت استفاده ار خدمات مرکز مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل از اصفهان و سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم کنکور اصفهان در صورتی که پس از انتخاب رشته به هر دلیلی در رشته محل مورد نظر قبول نشوند می توانند در یکی از دانشگاه های اصفهان یا دیگر نقاط کشور وارد جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند و جهت ورود به دانشگاه بدون کنکور 97-98 در اصفهان اقدام نمایند ضمنا لازم به ذکر است داوطلبان گرامی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان موفق به قبولی در رشته محلی نشوند می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه اصفهان از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 امتحان کنند در ضمن داوطلبان کنکور سراسری اصفهان می توانند جهت اطلاع از رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 اصفهان – رشته های بدون کنکور تجربی – دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 – دریافت سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری و اطلاع از زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اصفهان با مرکز تماس حاصل نمایند ضمنا آن دسته از داوطلبان کنکور اصفهان که به هر دلیلی قصد شرکت مجدد در کنکور سراسری اصفهان را دارند می توانند جهت اطلاع از حذفیات کنکور 98 اصفهان – تاثیر معدل بر کنکور 98 و… با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در اصفهان حاصل نمایید.

 

 

کلیه داوطلبان کنکور سراسری اصفهان می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان و استعدادیابی شغلی و تحصیلی داوطلبان کنکور اصفهان با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در اصفهان تماس حاصل نمایند

9099072952 – 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور

رشته اتاق عمل بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

تحصیل مجدد رایگان

کارنامه سبز کنکور 97

مشاوره قبولی در کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر 97

انتخاب رشته کنکور هنر

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

انتخاب رشته کنکور تجربی

انتخاب رشته کنکور انسانی

انتخاب رشته کنکور ریاضی

انتخاب رشته کنکور سراسری هنر

دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در اصفهان

آدرس بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان

انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور سراسری اصفهان دانشگاه سراسری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره انتخاب رشته کنکور می تواند به نوعی مهمترین مرحله برای ورود به دانشگاه و رشته مورد علاقه یک دانش آموز باشد. با توجه رقابت شدید و سخت داوطلبان برای ورود به رشته ها و دانشگاه های خوب رعایت نکاتی که در هنگام انتخاب رشته میبایست به آنها توجه کرد در اولویت دانش آموزان است. در ادامه به بررسی نکات انتخاب رشته و انتخاب رشته کنکور در اصفهان میپردازیم.

انتخاب مشاور مناسب برای امر انتخاب رشته نیز به اندازه انتخاب مشاور کنکور میتواند حائز اهمیت باشد. مشاوره انتخاب رشته در رشته ریاضی و رشته تجربی با توجه به درخواست های بیشتر برای شرکت در کنکور این دو رشته توسط مهندس تیکنی در اصفهان انجام می شود.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مانند سال های پیشین پس از اعلام اولیه نتایج کنکور و اطلاعرسانی نتایج کنکور انجام می گیرد. انتخاب رشته کنکور پس از اعلام نتایج اولیه و با توجه به رتبه در کشور و سهمیه می بایست صورت بگیرد.

با توجه به اینکه داوطلبان زمان اندکی را پس از اعلام نتایج اولیه تا زمان انتخاب رشته خواهند داشت. داوطلبان میبایست اولویت خود را در انتخاب رشته و دانشگاه پس از مشاوره و مطالعه درباره رشته های مختلف در نظر بگیرند.

مراجعه حضوری به دانشگاه های استان محل سکونت و مشاوره با اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه درباره رشته دانشگاهی مورد نظر میتواند به دانش آموزان در راستای انتخاب صحیح کمک کند. مطالعه راهنمای انتخاب رشته کنکور می تواند دانش آموزان و داوطلبان را برای این امر آماده کند.

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

مشاوره انتخاب رشته کنکور در اصفهان توسط مشاورین خبره مهندس تیکنی با آگاه شدن هرچه بیشتر داوطلبان از رشته های دانشگاهی صورت میگیرد. توجه به سهمیه ها و شرایط انتخاب رشته های خاص در یک شهر و دانشگاه می تواند یک انتخاب رشته صحیح و درست را به همراه داشته باشد.

مواردی که میبایست در انتخاب رشته به آن ها توجه کنید عبارتند از:

برای انتخاب رشته ی مناسب در کنکور میتوانید با ما تماس بگیرید.

ایران مشاوره ۲۴۵ نظرها

مرحله انتخاب رشته مرحله ای است که ارزش و اهمیت آن در شرایطی با کنکور برابری می کند و یا حتی گاهی نیز بیشتر از آن است؛ هر چه رتبه داوطلب بهتر باشد، انتخاب رشته به همان میزان حساس تر و مهم تر می شود. مرحله انتخاب رشته برای داوطلبان کنکوری به دلیل سرنوشت ساز بودن آن بسیار حائز اهمیت بوده و هر ساله پس از برگزاری کنکور سراسری شاهد استرس و نگرانی داوطلبان برای قبولی در این مرحله هستیم.

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

به این دلیل که نحوه انتخاب رشته، بر آینده و شغل داوطلبان تاثیر مستقیم دارد، متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، می بایست از تمامی موارد مرتبط با انتخاب رشته از جمله زمان انتخاب رشته کنکور، نحوه صحیح انتخاب رشته، میزان تاثیر سهمیه ها و… مطلع باشند تا به بهترین وجه ممکن انتخاب رشته خود را انجام دهند.

انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

معمولا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند اقدامات لازم را جهت انتخاب رشته کنکور سراسری انجام دهند. با توجه به اینکه زمان کنکور سراسری سال 99 به تعویق افتاده، به تبع آن اعلام نتایج اولیه و مرحله انتخاب رشته نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

شما عزیزان جهت آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید به عضویت کانال تلگرام انتخاب رشته ایران مشاوره درآیید و به محض انتشار آخرین اخبار در این خصوص، از جزئیات آن ها مطلع شوید.

شرکت کنندگانی که متقاضی استفاده از سهمیه مناطق هستند، با توجه به ملاک های زیر جزو یکی از سهمیه های مناطق 1، 2 و 3 محسوب می شوند و این سهمیه در کارنامه نتیجه اولیه آزمون آن ها لحاظ می شود.

25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و همسر و فرزندان آن ها، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها اختصاص دارد. همچنین 5 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد. شرط لازم برای استفاده از سهمیه فوق، کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد همان رشته می باشد و در صورتی که ظرفیت رشته ای با داوطلبان 25 درصدی پر نشود از داوطلبان 5 درصدی برای تکمیل ظرفیت استفاده می شود.

5 درصد از ظرفیت رشته پرستاری به داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم یا جدید رشته بهیاری که دارای 3 سال سابقه کاری مرتبط در مراکز درمانی می باشند، اختصاص می یابد.

در رشته های پزشکی کارکنان و کارمندان دانشگاه های علوم پزشکی، مشمول 20 درصد ظرفیت دانشگاه های شبانه می شوند و در رشته های غیرپزشکی 10 درصد از ظرفیت دانشگاه های شبانه به کارمندان وزارت علوم و کارمندان دانشگاه ها تعلق می گیرد.

جهت دریافت اطلاعات جامع تر در خصوص سهمیه های کنکور، می توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اگر دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی خود را با دقت بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که در مقابل هر یک از رشته ها، یکی از 4 عبارت بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری درج شده است و ممکن است برای شما این ابهام به وجود آید که منظور از گزینش بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری چیست؟

رشته های استانی به طور متوسط در همه ی استان های کشور ارائه می شوند ولی رشته های ناحیه ای فقط در دانشگاه یک استان از چند استان همجوار ارائه می شوند و اگر رشته ای در دانشگاه یک ناحیه از دو ناحیه همجوار موجود باشد، آن رشته قطبی است. همچنین اگر رشته در هیچ یک از دو قطب همجوار ارائه نشود و فقط در چند استان به صورت ناهمگون و پراکنده موجود باشد، آن رشته کشوری است.

رشته های کشوری: ظرفیت پذیرش این رشته ها به نسبت میان داوطلبان دارای سهمیه مناطق، رزمندگان، ایثارگران و… کل کشور تقسیم می شود، برای مثال رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت 100 نفر به صورت کشوری ارائه می شود، از این 100 نفر 30 درصد یعنی 30 نفر به داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران اختصاص می یابد و مابقی بین سایر داوطلبان تقسیم می شود.

رشته های بومی، قطبی، ناحیه ای: در رشته هایی که نوع گزینش در آن ها به صورت قطبی، ناحیه ای و یا استانی می باشد، حدود 20 درصد از ظرفیت به داوطلبان آزاد و 80 درصد از ظرفیت بین داوطلبان هر یک از سهمیه های مناطق 1، 2، 3 و سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در منطقه مربوطه (قطب، ناحیه، استان) تقسیم بندی می شود. برای مثال رشته مهندسی صنایع با ظرفیت پذیرش 100 نفر در دانشگاه امیرکبیر به صورت قطبی ارائه می شود، در این صورت 20 درصد یعنی 20 نفر به داوطلبان آزاد (غیرقطبی) و 80 درصد نیز به داوطلبان قطبی اختصاص می باید که از این 80 درصد، 30 درصد یعنی 24 نفر ویژه داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران است.

به طور کلی پذیرش در رشته های کنکور سراسری به 3 صورت متمرکز، متمرکز دارای شرایط خاص و صرفا براساس سوابق تحصیلی می باشد. در رشته های متمرکز فقط رتبه کسب شده داوطلب ملاک قبولی در نظر گرفته می شود و در رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی بدون توجه به رتبه، معدل دیپلم و پیش دانشگاهی معیار پذیرش است. اما رشته های متمرکز دارای شرایط خاص رشته هایی هستند که داوطلب باید علاوه بر کسب رتبه مناسب، در مراحل مصاحبه، آزمون عملی، معاینات پزشکی و… نیز نمره لازم را کسب کند. همچنین در زمان برگزاری مصاحبه، سوابق تحصیلی داوطلب نیز مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین پذیرش در رشته های متمرکز دارای شرایط خاص به نسبت سخت تر از سایر رشته ها می باشد.

رتبه در سهمیه در هر زیر گروه: هر یک از گروه های آزمایشی دارای چند زیر گروه می باشند که در زمان اعلام نتایج و انتشار کارنامه اولیه، برای هر یک از زیر گروه ها یک رتبه معین اعلام می شود. برای مثال رشته پزشکی در زیر گروه یک گروه آزمایشی علوم تجربی قرار دارد و در صورتی که این رشته را انتخاب کنید رتبه در زیر گروه 1 شما معیار برای پذیرش قرار می گیرد.

رتبه کشوری در هر زیر گروه: در هر یک از زیر گروه ها یک رتبه کشوری نیز وجود دارد و این رتبه تنها برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد تاثیر گذار است. برای مثال داوطلب رشته ریاضی در صورتی که رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد را انتخاب کند، رتبه کشوری کسب شده در زیر گروه یک او مورد بررسی قرار می گیرد.

رتبه کل در سهمیه: این رتبه ماکزیمم نمره کل زیرگروه های هر داوطلب می باشد و فقط جهت اطلاع داوطلب درج گردیده است، زیرا برای انتخاب رشته فقط باید به رتبه در سهمیه و رتبه کشوری در هر یک از زیر گروه ها توجه شود.

آخرین رتبه مجاز: این رتبه، رتبه آخرین فرد مجاز برای انتخاب رشته دانشگاه های روزانه و نوبت دوم می باشد و در صورتی که رتبه کل شما در سهمیه، بیشتر از رتبه آخرین فرد مجاز به انتخاب رشته باشد، نمی توانید انتخاب رشته دانشگاه روزانه و نوبت دوم را انجام دهید.

وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته: در صورتی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی و… باشد، عبارت مجاز برای او در کادر های جداگانه ای در توضیحات کارنامه کنکور درج خواهد شد در غیر اینصورت نمی تواند رشته های این دانشگاه ها را انتخاب کند.

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب 100 کدرشته محل و برای دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی و…) مجاز به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل می باشید. بنابراین می توان گفت تعداد انتخاب های شما زیاد است و می توانید با کمی دقت یک انتخاب رشته هوشمندانه انجام دهید. در انتخاب رشته باید فاکتورهای مختلف نظیر علاقه، بازار کار رشته مورد نظر، امکانات و خدمات رفاهی دانشگاه، خوابگاه داشتن دانشگاه، مسافت و دوری دانشگاه و… را در نظر بگیرید و پس از آن می توانید چینش کد رشته ها را به صورت زیر انجام دهید:

انتخاب های خوش بینانه: بدون در نظر گرفتن تراز و رتبه، رشته های مورد علاقه خود را در انتخاب های خوش بینانه قرار دهید. در واقع رشته های خوش بینانه رشته های مورد علاقه شما هستند ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید، احتمال قبولی کمی دارید. برای مثال با رتبه 1000 رشته ریاضی احتمال قبولی در رشته مهندسی عمران دانشگاه های روزانه تهران خیلی کم می باشد. حدود 20 الی 30 درصد فرم انتخاب رشته را به این بخش اختصاص دهید.

انتخاب های واقع بینانه: مهم ترین بخش فرم انتخاب رشته، انتخاب های واقع بینانه است. این انتخاب ها کاملا منطبق بر رتبه و تراز شما می باشد و باید بیش از نیمی از انتخاب های خود را در این بخش قرار دهید. برای مثال داوطلبی که رتبه 4000 کنکور تجربی را کسب کرده است، برای پذیرش در رشته پرستاری دانشگاه های روزانه شهرستان، شانس متوسط و معقولی را دارد.

انتخاب های بدبینانه: انتخاب های بدبینانه در بخش آخر فرم انتخاب رشته قرار داده می شوند و شانس داوطلب برای پذیرش در انتخاب های این بخش بسیار زیاد است.

در واقع ترتیب چینش کد رشته ها در فرم انتخاب رشته براساس شانس قبولی و علاقه است و باید رشته هایی که در آن ها شانس قبولی کم دارید در انتخاب های اول و رشته های که شانس قبولی زیادی دارید، در انتخاب های پایین تر قرار دهید.

همانطور که می دانید تحصیل در دانشگاه های آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و نوبت دوم، ملزوم به پرداخت شهریه است و فقط تحصیل در دانشگاه های روزانه رایگان می باشد. یکی از فاکتورهای مهمی که باید در زمان انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، میزان شهریه دانشگاه های مختلف است تا بر اساس توانایی مالی خود یکی از دانشگاه های شهریه پرداز را انتخاب نمایید.

الی

5/500/000

الی

12/000/000

الی

2/300/000

الی

2/500/000

الی

8/000/000

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

الی

22/000/000

الی

5/000/000

الی

6/000/000

الی

1/700/000

الی

2/000/00

الی

1/100/000

الی

1/400/000

الی

1/700/000

الی

2/100/000

در صورتی که پس از مطالعه مطلب فوق سوال یا ابهامی برایتان باقی مانده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

1 روز پیش

1 روز پیش

1 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من یه مشاور خوب میخوام که براساس سوابق تحصیلی و بعد از اعلام نتابج کنکور برام انتخاب رشته کنه…… چحوری با تلفن همراه تماس بگیرم….. هرینش چقد میشه؟

با سلام، شما میتوانید از سایت ایران مشاوره بسته های تخفیفی خریداری نمایید تا مشاورین مربوطه با شما ارتباط برقرار نمایند.

سلام من دیپلم تجربی دارم و پشت کنکوریم. ایا میتونم هنگام انتخاب رشته کنکور رشته ای تی رو بزنم؟نجربی این رشته رو داره؟و چند رتبه میخواد؟

با سلام ، مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی سال ۱۳۹۸ ، پذیرش از رشته مهندسی فناوری اطلاعات از طریق انتخاب رشته کنکور تجربی انجام نمی گیرد . لازم به ذکر است شما از طریق شرکت در آزمون سراسری گروه ریاضی می توانید در رشته مورد نظر ادامه تحصیل دهید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات مربوطه دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی مراجعه نمایید .

سلام من دانش آموز رشته انسانی هستم و معدل ترم اولم ۱۹.۷۳ شد تو آزمونای شبیه ساز کنکور هم از تیرماه شرکت کردم و ترازم بین ۶۵۰۰ تا۸۰۰۰ تغییر میکنه و آخرین ترازم ۸۰۰۰ بوده با این سوابق میتونم دانشگاه فرهنگیان یا حقوق دانشگاه مازندران قبول شم ؟ متشکرم

با سلام ، با در نظر گرفتن ۳۰درصد تاثیر مثبت معدل در آزمون سراسری و نوع سهمیه ثبت نامی ، در صورتی که تراز کسب شده توسط شما در کنکور سراسری همانند نمره کل شما در آزمون های آزمایشی باشد. احتمال قبولی شما در رشته های مورد نظر بالاتر می رود . لازم به ذکر است پذیرش در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر آزمون ، نیاز به گذراندن مرحله مصاحبه می باشد . شما می توانید با مراجعه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من دانش آموز رشته ریاضی سال دوازدهم هستم و معدلم ۱۷.۱۴میخواستم بدونم میتونم بر اساس سوابق تحصیلی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان یا کاشان قبول شم

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹ ، رشته مدیریت بازرگانی در دوره های روزانه و نوبت دوم در دانشگاه های مورد نظر ارائه نشده است ، و در صورت تمایل می توانید در واحد های دانشگاه پیام نور و یا غیر انتفاعی ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون ادامه تحصیل داشته باشید .

با سلام من امسال زیست گیاهی شبانه تبریز قبول شدم وثبت نام هم کردم میتونم قبل از انتخاب واحد به رشته زیست سلولی مولکولی شبانه تغییر بدم ؟؟

سلام من علوم تغذیه شهر کوچیک و دور قبول شدم به نظر شما ارزش داره از تهران برم شیراز؟ ممکنه راهنماییم کنین.مچکرم!

سلام ببخشید من دارم میرم کلاس نهم ولی نمره علوم و ریاضی هشتمم رو گرفتم ۱۶ میخواستم ببینم میتونم برم تجربی یا نه

باسلام من در رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه رازی بصورت روزانه قبول شدم آیا امکان تغییر رشته توی همون دانشگاه وجود داره ممنون

میشه لطفا جواب بدین سوال منو…با رتبه ۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان مترجمی یا ادبیات دانشگاه دولتی اراک قبول میشم؟میخوام بدونم اگر قبول نمیشم رشته های بدون آزمون رو انتخاب رشته کنم خواهش میکنم جواب بدین.

سلام . من ده روز پیش یه پیام دادم اما جواب ندادید. رتبه زیرگروه ۱ منطقه۲: ۱۴۸۱ و کشوری زیرگروه۱: ۳۱۰۰ تو انتخاب رشته به ترتیب شهرهای زیر رو زدم . به نظرتون کجا قطع میکنه ؟یعنی کدوم ممکنه قبول شم؟ اردبیل،رشت۱،رشت۲همدان۱(نیمسال۱)،ارومیه۱،زنجان،ساری۱،کرج۱،همدان۲،ارومیه۲،ساری۲،کرج۲،اراک۱،اراک۲،سمنان۱،سمنان۲،قزوین،گرگان،بابل،کاشان،شاهرود۱،بجنورد۱،شاهرود۲،بجنورد۲

سلام من با معدل کل ۱۷.۵۶ و نهایی۱۱.۸۸ امکان قبولی در دوره روزانه یا شبانه زبان روسی دانشگاه گیلان را دارم؟؟ بومی شهر رشت هستم

سلام من با معدل کل ۱۷.۵۶ و نهایی۱۱.۸۸ امکان قبولی در دوره روزانه و شبانه زبان روسی دانشگاه گیلان را دارم؟؟ بومی شهر رشت هستم

سلام من رتبه ی کل درمنطقه ی دو۳۳۲۳شدم ودرزیرگروه حقوق ۳۴۰۲شدم خواستم ببینم حقوق دانشگاه اراک قبول میشم؟؟؟

سلام .با رتبه ی ۱۴۸۵ زیرگروه۱منطقه۲ پزشکی روزانه بهترین شهرهایی که قبول میشم کجاست(منظور به ترتیب کیفیت)؟ پزشکی روزانه اردبیل قبول میشم؟ بومی اردبیل به نظرتون پزشکی تیپ۲و۳ امسال بهتره یا پشت کنکور برا تیپ ۱؟ ممنون میشم اگه به این سه تا سوالم جواب بدید.

سلام رمن برای دانشگاه بقیه الله دعوت به مصاحبه شدم ودو کد رشته از رشته های نیمه متمرکز را انتخاب کردم ولی الان نمی دانم برای کدامیک دعوت شدم از کجامی تونم متوجه بشم که چه رشته ای مد نظر بودهبا تشکر

سلام ،من دعوت به مصاحبه دانشگاه شاهد شدم حالا میخواستم بدونم اگر توی مصاحبه قبول بشم دیگه احتمال قبولی توی رشته های متمرکز رو ندارم ؟باتوجه به این که شاهد توی الویت های اولم بوده

سلام ،با رتبه ۲۰۰۰و تراز ۹۱۰۰سهمیه پنج درصد احتمال قبولی تو دندان،پزشکی،دارو پردیس یا ازاد هست؟همه شهر ها رو زدم

با سلام , آخرین تراز (نمره کل ) قبولی رشته پزشکی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۹۱۰۰ الی ۹۳۰۰ , رشته داروسازی ۹۲۰۰ الی ۹۳۰۰ و رشته دندان پزشکی حدود ۹۶۰۰ الی ۹۷۰۰ با اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگری می باشد . بنابراین احتمال قبولی شما برای سه رشته اصلی گروه علوم تجربی در واحد های دانشگاه آزاد و دوره های پردیس خودگردان متوسط می باشد .

ببخشیدآخرین رتبهی قبولی پرستاری دانشگاه خواسگان اصقهان چقدر است ؟

باسلام میشه لطفا بگید آخرین رتبه ی قبولی اتاق عمل و هوشبری دانشگاه خوراسگان اصفهان چقدر است؟

سلام با رتبه در زیر گروه دو ۹۸۸ سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران میتونم داروسازی روزانه قبول شم

سلام روز بخیر با رتبه ۹۸۸ زیر گروه دو سهمیه ۲۵ درصد ایا میتونم داروسازی روزانه قبول شم

سلام خسته نباشید برای قبولی در رشته داروسازی باید رتبه زیرگروه ٢از رتبه منطقه کمتر باشه؟مثلا اگه زمین نزده باشی و زیرگروه٢از منطقه بیشتر باشه شانس قبولی کمتر میشه یا دانش اموزا رو برحسب منطقشون میسنجن؟با رتبه ٣۵٠٠منطفه٢و رتبه٣٢٠٠زیرگروه ١و رتبه٣٨٠٠زیرگروه دو شانس قبولی دارو بین الملل مشهد هست؟

سلام کارشناسی ناپیوسته آموزش علوم تجربی آزاد بهتره یا کاردانی ناپیوسته تربیت معلم آموزش علوم تجربی آزاد؟

سلام خسته نباشید واسه انتخاب رشته اگه اولویتمون شهر باشه چند درصد احتمال قبولی داریم؟ تراز رشته انسانیم ۶۵۸۰ و تراز رشته زبانم ۶۸۴۷ شده احتمال قبولی دانشگاه فرهنگیان رو دارم ؟ بعد اینکه واسه دانشگاه فرهنگیان مصاحبه رو اگه رد بشیم از انتخاب های بعدی محروم میشیم؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم

سلام خسته نباشید واسه انتخاب رشته اگه اولویتمون شهر باشه چند درصد احتمال قبولی داریم؟ بعد اینکه واسه دانشگاه فرهنگیان مصاحبه رو اگه رد بشیم از انتخاب های بعدی محروم میشیم؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم

سلام با رتبه ۸۵ هزار منطقه دو«زاهدان» میشه ژنتیک دانشگاه آزاد کرمان بخونم ؟؟؟

سلام من رتبه ۹۶۶۰ ریاضی منطقه یک را اوردم .به نظر شما تهران کدوم دانشگاه احتمال قبولی بیشتری دارم .رشته تحصیلی مهم نیست.

سلام، رتبه من در زیر گروه ۱ شده ۲۹۰۰ و تراز کل م ۹۶۹۴ شده در منطقه ۲؛ و بعد از کارنامه رفتم‌برای اعمال سهمیه پنج درصدی اقدام کردم، احتمال قبولی پزشکی یا دندان آزاد رو دارم؟ پزشکی پردیس چطور؟ اینکه میگن شهریه پردیس ثابت می مونه درسته؟

سلام دانشگاه پردیس و دانشگاه ازاد هم مثل دانشگا دولتی محرومیت از کنکور داره؟ لطفا جواب بدین

با سلام رتبه ۲۱۹ منطقه ۳ شده ام مهندسی کامپیوتر یا برق توی کدوم دانشگاه های تهران میارم؟

سلام با تراز ۹۰۵۰ زیرگروه یک دامپزشکی علوم تحقیقات میارم؟

سلام من می خواستم بدونم که اگه من در انتخاب رشته، دانشگاه شاهد را قبل از رشته هایی که شانس قبولی بیشتر دارم، بزنم ولی در مصاحبه دانشگاه شاهد پذرفته نشم آیا اولویت بعدی من که تو دفترچه انتخاب رشته قبول شدم فعال میشه یا نه؟

سلام با رتبه۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان رشته مترجمی و یا ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه اراک قبول میشم؟ساکن منطقه دو اراک هستم.

سلام رشته ارتباط تصویری در دفترچه انتخاب رشته هنر توی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بعد تحصیل معلم میشن لطفا اگه اطلاع دارید کامل توضیح بدید

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

اگه شما قصد انتخاب رشته دارید و یا علاقه دارید در مورد رشته های تحصیلی بیشتر بدونید حتما این مطلب رو مطالعه کنید.

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

جهت دریافت نوبت از مرکز مشاوره موفقیت با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

۰۳۱-۳۶۶۵۰۶۰۸  – ۰۳۱-۳۶۶۳۷۹۶۴  – ۰۹۱۳۶۰۴۰۵۸۸

آنچه که ذهن هر فرد مخصوصا والدین را درگیر می کند آینده فرزندان و افراد خانواده است. به همین منظور یکی از اهداف مرکز مشاوره موفقیت به عنوان مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان در مسیر پیشرفت تحصیلی و رشد فکری آنها می باشد.

نیاز به همفکری با فردی متخصص و با تجربه در همه زمینه های زندگی فردی و اجتماعی وجود داشته است، مشاوره تحصیلی یکی از حوزه های مشاوره می باشد که استفاده از آن و انتخاب مشاوری مناسب از اهمیت به سزایی برخوردار است.

مشاور تحصیلی دانش آموز را از سرگردانی بیرون می آورد. او به دانش آموز کمک می کند تا در انتخاب منابع ذهن بازتری داشته باشد و از صرف وقت و هزینه های اضافه و گیر افتادن در دام کسانی که سعی در فروش بیشتر محصولات خود را دارند جلوگیری کند. در واقع مشاوره تحصیلی نه تنها هزینه اضافه ای نیست، بلکه دانش آموز را در انتخاب آگاهانه منابع، کلاس های کمک آموزشی، تهیه لوح های فشرده مناسب و همچنین مدیریت زمان یاری می رساند.

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

افراد موفق در مقاطع تحصیلی مختلف از مشاوره تحصیلی بهره می برند و می توان گفت کمتر کسی است که بدون بهره بردن از مشاوره مناسب در این زمینه توانسته باشد موفقیت های چشمگیری در مقاطع تحصیلی مختلف کسب کرده باشد. بنابراین مشاوره تحصیلی می تواند نقشی حیاتی در موفقیت تحصیلی افراد داشته باشد. این موضوع بطور ویژه در زمانی که رقابت بالایی بین افرادی که به مقاطع تحصیلی مختلف وارد می شوند وجود دارد و کوچک ترین اشتباه می تواند آینده تحصیلی و شغلی فرد را تغییر دهد اهمیت بیشتری پیدا می کند.

موارد مشاوره ای:

مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا ویژگی ها و استعدادهای خود را بهتر بشناسند و به شرایط و خصوصیاتی که مورد کم توجهی یا بی توجهی قرار گرفته اند با دقت بیشتری نگاه شود. علاوه بر این اطلاعات آنها را در زمینه‌های مختلف تحصیلی یاری رسانده و با شناسایی نواقص آنها در عملکردشان به ارائه راهکارهایی برای حل مسائل مختلف آنها می پردازد.

با توجه به توضیحات گفته شده در بالا، توصیه می شود برای بهره بردن از مشاوران تحصیلی با تجربه و متخصص در این زمینه به یکی از بهترین مرکز مشاوره در اصفهان مراجعه نمایید. مرکز مشاوره موفقیت با داشتن مشاوران و روانشناسان خوب در اصفهان  مخصوصا در زمینه مشاوره تحصیلی می تواند در تمام مقاطع و مراحل تحصیلی همراه شما باشد.

دارای مجوز رسمی به شماره ثبت 1287

تحت نظارت سازمان بهزيستی استان اصفهان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

دکتر نغمه خدامی 

نسرین جوان 

بهزاد لسانی 

فروزنده سلیمانیان 

منیژه ترکیان 

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

امیر صالح امین جعفری 

فرخ لقا عکافی 

سید یاسر معین الدینی 

زیبا امینی 

فتانه علی بیک 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

در انتخاب رشته کنکور تجربی برای شهرها یکی از انتخاب ها  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی است. انتخاب رشته کنکور با توجه به اولویت های افراد به سه صورت کلی می تواند صورت گیرد. در واقع انتخاب رشته کنکور بستگی به این دارد که داوطلب در انتخاب رشته کنکور خود چه اولویت هایی را مد نظر دارد. به این ترتیب انتخاب رشته کنکور می تواند به سه روش صورت گیرد. 1- انتخاب رشته کنکورتجربی بر اساس رشته   2- انتخاب رشته کنکور تجربی بر اساس شهر

در همه این روش های انتخاب رشته کنکور دانستن حداقل رتبه مورد نیاز ضروری است . برای دانستن رتبه های حداقل برای انتخاب رشته کنکور و تخمین صحیحی از میزان شانس قبولی، می توان از رتبه ها و درصد های سایر داوطلبن کنکور در سال های پیش استفاده نمود .

 

 

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

بسیاری از افراد به خصوص داوطلبان کنکور ساکن شهر های بزرگ ترجیح می دهند در شهر خود ادامه تحصیل دهند. برای این افراد انتخاب رشته در واقع انتخاب رشته کنکور شهر مورد نظر آنهاست . بسیاری از افراد به دلیل اقتضای شرایط سنی و الفتی که با خانواده دارند ترجیح می دهند در شهر خود تحصیل کنند . همچنین بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مثل کار و یا تجربه زندگی مستقل و … شهرهای خاصی را برای انتخاب رشته کنکور خود انتخاب می کنند .

مخصوصاً به دختران به دلیل روحیه لطیف و پیوند عمیقی که با خانواده و به خصوص مادران خود دارند توصیه می شود که انتخاب رشته کنکور بر اساس شهر داشته باشند . تجربه مشاوران تحصیلی هم این توصیه را تأیید می نماید .

خوشبختان در حال حاضر اکثر دانشگاه های کشور رشته های مختلف درسی را دارند . و به همین دلیل داوطلبان کنکور می توانند در انتخاب رشته کنکور خود انتخاب های مختلفی داشته باشند .

همان طور که گفته شد در انتخاب رشته کنکور برخی ترجیح می دهند به دلایل مختلف شهر خاصی را به انتخاب کنند . یکی از مسائلی که در  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی باید به آن توجه کرد این است که چه دانشگاه هایی در این شهر وجود دارد . در جدول زیر می توانید برای  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی دانشگاه های موجود را ببینید .

همچنین با توجه به این جدول چنانچه بخواهید  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی را انجام دهید .، می توانید رشته های مختلفی را که ارائه می گردد ملاحظه نمایید . نکته دیگری که در  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی باید مورد توجه قرار گیرد رتبه های حداقل مورد نیاز برای قبولی در هر یک از رشته هاست. هم چنین تعداد ظرفیت های هر رشته می تواند شما را در  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی یاری نماید. با بررسی جدول زیر شما می توانید تخمین خوبی از  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی داشته باشید و بدانید که در کدام یک از رشته ها شانس قبولی دارید .

این افراد معمولاً پس از  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی ، به سراغ رشته ها و شهر های دیگر می روند . یعنی ممکن است در ابتدا همه ی اولویت های خود را به  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی اختصاص دهند و بعد به سراغ رشته ها و شهرهای دیگر بروند . توصیه ای که به این افراد می شود این است که سعی کنند با توجه به رتبه خود و مقایسه آن با جدول زیر ، ابتدا چندین رشته را که متناسب با علایق و رتبه آن هاست انتخاب کنند و سپس از شهر های نزدیک تر به شهر خود و یا نزدیک تر به علایق خود از رشته های دیگری که به علاقه مندی آنها نزدیک تر است انتخاب کنند .، و بعد اولویت های بعدی را  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی قرار دهند.

در جدول زیر می توانید ببینید که در  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی برای قبولی در هر رشته و دانشگاه چه رتبه هایی نیاز است. در این جدول برای  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی توجه داشته باشید که رتبه های نوشته شده مربوط به یک چهارم نفرات پایانی قبول شده در رشته ها و دانشگاه های مختلف است . در نتیجه داوطلبان می توانند با اطمینان بهتری  انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی را انجام دهند و دید بهتری از نتایج نهایی انتخاب رشته خود داشته باشند .

@@@@@@

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب در زمینه های نتایج کنکور سراسری و آزاد ، نتایج کنکور تجربی ، ثبت نام کنکور ، ثبت نام کنکور تجربی ، ثبت نام کنکور سراسری ، منابع کنکور تجربی ، تغییر رشته ، کارنامه اولیه کنکور ، مشاوره انتخاب رشته ، انتخاب رشته تجربی ، انتخاب رشته کنکور تجربی ، انتخاب رشته تلفنی کنکور تجربی ، دفترچه کنکور ، دفترچه ثبت نام کنکور ، مشاوره درسی ، ثبت نام بدون کنکور ، ثبت نام بدون کنکور آزاد ، ثبت نام بدون کنکور سراسری ، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، ثبت نام تلفنی دانشگاه آزاد ، ثبت نام علمی کاربردی ، بدون کنکور ، بدون کنکور آزاد ، بدون کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت ، تکمیل ظرفیت سراسری ، برنامه ریزی تحصیلی  و برنامه ریزی کنکور تجربی آماده ارائه مشاوره تحصیلی به داوطلبان عزیز است.

برای اطلاع بیشتر از انتخاب رشته کنکور رشته های کنکور تجربی به مطالب زیر مراجعه نمایید: (این لیست تکمیل خواهد شد.)

انتخاب رشته کنکور پزشکی

انتخاب رشته کنکور دندانپزشکی

انتخاب رشته کنکور داروسازی

انتخاب رشته کنکور بیوتکنولوژی

انتخاب رشته کنکور دامپزشکی

انتخاب رشته کنکور زیست شناسی

انتخاب رشته کنکور فیزیوتراپی

انتخاب رشته کنکور اعضای مصنوعی

انتخاب رشته کنکور بهداشت مواد غذایی

انتخاب رشته کنکور مدیریت و کمیسر دریایی

انتخاب رشته کنکور کارشناسی تکنسین

انتخاب رشته کنکور دبیری زیست شناسی

انتخاب رشته کنکور تکنولوژی مرتع و آبخیزداری

انتخاب رشته کنکور ارگونومی

انتخاب رشته کنکور اتاق عمل

انتخاب رشته کنکور هوشبری

انتخاب رشته کنکور پروتزهای دندانی

انتخاب رشته کنکور بینایی سنجی

انتخاب رشته کنکور شنوایی شناسی

انتخاب رشته کنکور علوم آزمایشگاهی

انتخاب رشته کنکور علوم آزمایشگاهی دامپزشکی

انتخاب رشته کنکور پزشکی – کتابداری

انتخاب رشته کنکور مامایی

انتخاب رشته کنکور علوم تغذیه

انتخاب رشته کنکور علوم و صنایع غذایی

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان

انتخاب رشته کنکور مهندسی بهداشت محیط

انتخاب رشته کنکور مهندسی فضای سبز

انتخاب رشته کنکور کارشناسی بهداشت عمومی

انتخاب رشته کنکور مهندسی منابع طبیعی

انتخاب رشته کنکور کاردانی دامپزشکی

انتخاب رشته کنکور پرستاری

انتخاب رشته کنکور مدارک پزشکی

انتخاب رشته کنکور زیست شناسی سلولی مولکولی

انتخاب رشته کنکور مهندسی بهداشت حرفه ای

انتخاب رشته کنکور مهندسی تولیدات گیاهی

انتخاب رشته کنکور کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت

انتخاب رشته کنکور علوم مهندسی زیست محیطی

انتخاب رشته کنکور دبیری شیمی

انتخاب رشته کنکور شیمی

انتخاب رشته کنکور گفتار درمانی

انتخاب رشته کنکور تکنولوژی تولیدات دامی

انتخاب رشته کنکور کاردانی فوریت‌های پزشکی

انتخاب رشته کنکور مهندسی منابع طبیعی-شیلات

انتخاب رشته کنکور مهندسی کشاورزی-زراعت و اصلاح نباتات

انتخاب رشته کنکور مهندسی کشاورزی-علوم دامی

انتخاب رشته کنکور اقیانوس شناسی

انتخاب رشته کنکور زمین شناسی

انتخاب رشته کنکور کاردرمانی

انتخاب رشته کنکور مهندسی کشاورزی-علوم و صنایع غذایی

انتخاب رشته کنکور کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی- رادیولوژی

انتخاب رشته کنکور رشته ایمنی شناسی (ایمونولوژی)

انتخاب رشته کنکور کارشناسی تکنولوژی پزشکی هسته ای

انتخاب رشته کنکور مهندسی کشاورزی-ترویج و آموزش کشاورزی

انتخاب رشته کنکور مهندسی منابع طبیعی-مهندسی چوب

انتخاب رشته کنکور مهندسی منابع طبیعی-جنگلداری

انتخاب رشته کنکور کاردانی شیمی-پدافند جنگهای میکروبی

“مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

مشاوره کنکور تجربی تلفنی

مشاوره کنکور انسانی تلفنی

مشاوره کنکور ریاضی تلفنی

مشاوره کنکور هنر تلفنی

مشاوره کنکور زبان تلفنی

“مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

مشاوره روانشناسی

مشاوره خانواده

مشاوره تحصیلی

تست روانشناسی

“مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

شما می‌توانید در هر زمانی بین ساعات ۸ صبح تا ۱۰ شب با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید و از تجربه مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید.

  برای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در تماس باشید:

  تلفن مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب: از سراسر کشور فقط با تلفن ثابت و بدون پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

  شبکه های اجتماعی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب : کانال تلگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب – کانال تلگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب – صفحه اینستاگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «انتخاب رشته کنکور اصفهان تجربی – انتخاب رشته کنکور تجربی» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان
مشاور تحصیلی انتخاب رشته اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *