مرکز مشاوره مامایی در کرج

 
helpkade
مرکز مشاوره مامایی در کرج
مرکز مشاوره مامایی در کرج

بهترین ماما در کرج – ماما خوب در کرج – اسامی ماماهای کرج – شماره تلفن مطب مامایی در کرج – آدرس ماما در کرج – لیست کارشناسان مامایی کرج – مشاوره بهداشتی زنان و دختران – تعیین سن حاملگى – نمونه بردارى سیتولوژى

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

وب‌سایت مادرانه با هدف ارائه مطالب کاربردی به شما در دوران بارداری راه‌اندازی شد.

مامای همراه که در دنیا به نام «دولا» شناخته می‌شود، فردی آموزش دیده که دوره های آمادگی زایمان و روش های کاهش درد را گذارنده تا بتواند کمک‌های لازم را به مادران باردار در دوران بارداری و همچنین هنگام زایمان و پس از آن ارائه دهد.

ماما همراه یکی دیگر از خدمات مرکز مشاوره مامایی و مراقبت های دوران بارداری مادرانه است که که علاقه مندان به داشتن مامای همراه با مراجعه به مرکز میتوانند از این خدمات بهره ببرند.

مامایی که به عنوان مامای همراه انتخاب می‌شود همه روزه ها در همه ساعات شبانه روز تا ساعاتی پس از زایمان در دسترس مادر خواهد بود و مادران می‌توانند سوال‌ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارند.مرکز مشاوره مامایی در کرج

مامای همراه تنها نقش حمایت فیزیکی و روحی و روانی از مادر را برعهده داشته و هیچ گونه مداخله بالینی در روند لیبرو زایمان و پس از آن ندارد.

از دیگر وظایف مامای همراه استفاده از انواع روشهای غیر دارویی کاهش درد در هنگام زایمان مانند ماساژ، آروماتراپی، تن‌آرامی، تکنیک‌های تنفسی، طب فشاری و تغییر وضعیت‌ها در زایمان، سرما و گرمادرمانی و موسیقی‌درمانی است.

اصلی‌ترین خدماتی که مامای همراه به مادران ارائه می‌دهد در هنگام زایمان صورت می‌گیرد. مامای همراه اول پیش از زایمان در بیمارستان کنار مادر خواهد بود و می‌تواند به او در داشتن آرامش کافی کمک کند مامای همراه بعد از زایمان نیز کنار مادر خواهد بود تا در شیردهی به نوزاد و مراقبت از نوزاد به مادر یاری رساند.

برای استفاده ازین خدمت مرکز مراقبت‌های بارداری مادرانه با ما تماس بگیرید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید
!

درباره ما

مرکز مراقبت‌های دوران بارداری مادرانه با هدف مراقبت‌های تخصصی دوران بارداری در شهر کرج تاسیس شده است. خدمات مختلفی از جمله برگزاری کلاس‌ها، سمینارها، جلسات مشاوره و معاینه دوره‌ای، ورزش‌های دوران بارداری، ماما همراه، جلسات شنای ویژه بارداری، کلاس‌های یوگا، مشاوره تغذیه و ورزش از جمله خدمات اصلی این مرکز است. همچنین ما در سایت و شبکه‌های اجتماعی مطالب آموزشی و تخصصی را به منظور مراقبت و کمک به مادران در دوران قبل، حین و بعد از بارداری به شما ارائه می‌دهیم.

افتتاح اولین مرکز جامع مامایی و مشاوره مژده در کرج

با مدیریت : فاطمه مژده

کرج – گوهردشت – تقاطع – بلوار انقلاب شمالی و شهرداری- ساختمان علی – پلاک ۶ واحد ۱ -مرکز مامایی مژده

 

مرکز مشاوره مامایی در کرج

استخدام کارشناس فروش تلفنی خانم در رهاورد سبز رادین در تهراناستخدام مدیر فروش، سرپرست فروش، کارشناس فروش در تهراناستخدام سرپرست فروش، ویزیتور، نماینده علمی، کارمند فروش تلفنیاستخدام ۹ ردیف شغلی در شرکت آلتون رای در تهراناستخدام مدیر در مجموعه رستوران های ارکیده در تهران و البرزاستخدام ۲ ردیف شغلی در یک شرکت بین المللی پیمانکاریاستخدام کارشناس دفتر فنی در شرکت پیمانکاری بین المللیاستخدام تکنسین نگهداری و تعمیرات در شرکت مواد غذایی در البرزاستخدام ۵ ردیف شغلی در شرکت پایدار پلیمر اوژن در تهراناستخدام سرپرست اداری و منابع انسانی و حسابدار در تهراناستخدام پیک و میزبان ( خوشامد گو) در تهران و البرزاستخدام کارشناس فروش تلفنی خانم (الکترونیک ، کامپیوتر و صنایع)استخدام ۱۰ ردیف شغلی در انتشارات خیلی سبز در تهراناستخدام اپراتور دستگاه در گروه صنعتی آرما در تهران و قماستخدام کارشناس بازاریابی و فروش خانم در نمایندگی رسمی پارمیس

تمام حقوق این سایت متعلق به کرج آگهی می‌باشد. 2020 – 2016

طراحی و پیاده سازی سایت : mitrajalali.ir

مرکز مشاوره و ارائه خدمات مامایی مژده در اردیبهشت ماه سال 97 به منظور حفظ وارتقاء سطح سلامت جامعه در دوره های مختلف زندگی از جمله نوزادی، کودکی، بلوغ ، بارداری ، زایمان و پس از آن و یائسگی توسط جمعی از کارشناسان خبره حوزه سلامت مادر و کودک با بهترین امکانات در محیطی شاد و زیبا افتتاح گردیده است . آدرس:کرج، رجایی شهر، بلوار شهرداری، تقاطع بلوار انقلاب شمالی، ساختمان علی، واحدیک.مرکز مشاوره و ارائه خدمات مامایی مژده. تلفن 34357411 و 09306658263

برخلاف تصور عموم که وظایف ماما را تنها به مراقبت های دوران بارداری محدود می دانند، خدمات مامایی از دوران بلوغ شروع می شود و تا زمان یائسگی ادامه دارد. به طور کلی خدمات قابل ارائه توسط ماما به شرح زیر می باشد:

دوران بلوغ یکی از مهمترین مراحل زندگی است که با تغییر غدد بدن موجب برخی از تغییرات جسمانی، روانی و رفتاری خواهد شد. رشد جسمی و قدی، رشد سینه ها و قاعدگی از جمله تغییرات دوران بلوغ در دختران به شمار می رود. همچنین اگر دختران جوان و نوجوان در سنین بلوغ از آموزش های ماما برخوردار شوند، در آینده کمتر دچار مشکلات باروری خواهند شد.

زوج های جوان می توانند پیش از ازدواج به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و از مشاوره و آموزش های ماما در خصوص پیامد های ازدواج فامیلی و ارسال برای مشاوره ژنتیک، تنظیم خانواده، بهداشت جنسی و بهداشت روانی ازدواج بهره مند شوند.

قبل از بارداری ماما توصیه های لازم را به زوجین می کند و آزمایش های ضروری را انجام می دهد تا بارداری سالم صورت بگیرد. به طور کلی وظایف ماما در طول دوران بارداری عبارتند از :
•    توصیه جهت داشتن تغذیه سالم
•    تعیین سن بارداری
•    آموزش های لازم در خصوص بهداشت فردی و بهداشت جنسی
•    برگزاری کلاس های آموزشی برای مادران
•    درخواست سونوگرافی و آزمایشات بارداری و بررسی نتایج
•    مشخص کردن محدوده وزن گیری مناسب در بارداری برای مادر
•    غربالگری و تشخیص ناهنجاری های جنین
•    تسکین و کنترل درد

کنترل سلامت مادر و فرزند و آموزش های لازم در خصوص نگهداری از نوزاد پس از زایمان به عهده ماما می باشد. ماما 6 هفته پس از زایمان، مادر را تحت نظر دارد. همچنین علاوه بر بررسی حال عمومی مادر، وضعیت رحم، وضعیت شیردهی، اختلالات روانی، مشکلات تناسلی و خونریزی را نیز بررسی می کند.مرکز مشاوره مامایی در کرج

تغییرات جسمی و روحی که پس از زایمان برای زنان بوجود می آید، رابطه جنسی زوجین را تحت تاثیر قرار می دهد. کارشناس مامایی با مشاوره و آموزش های لازم به پشت سر گذاشتن چالش های این دوران و در نهایت بهبود روابط زوجین کمک می کند. 

سرطان سینه اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود درمان آن ساده تر خواهد بود. غرلبالگری سرطان سینه به منظور انجام آزمایش هایی می باشد که پزشک با انجام آن ها قبل از ظهور علائم سرطان در فرد، سرطان را تشخیص می دهد.

تست پاپ اسمیر روشی برای بررسی وجود سرطان در دهانه رحم می باشد. در طی این آزمایش، سلول هایی از دهانه رحم جمع آوری شده و به آزمایشگاه فرستاده می شود.

گواهی سلامت بکارت اجباری نیست و در صورت رضایت فرد متقاضی پس از انجام معاینه، صادر می شود. همچنین بهتر است گواهی بکارت در دو نسخه صادر شود که یکی به فرد تحویل داده شود و دیگری نزد پزشک صادرکننده یا در پرونده پزشکی بیمار باقی بماند.

آی یو دی وسیله کوچک T شکلیست که به منظور جلوگیری از بارداری درون حفره رحم قرار داده می شود. در صورتی که پزشک از باردار نبودن شخص اطمینان حاصل کند، پس از انجام تست پاپ اسمیر و در روزهای آخر عادت ماهیانه، اقدام به جایگذاری آی یو دی می کند.

کارشناس مامایی و متخصص زنان و زایمان با اینکه دو حرفه متفاوت از یکدیگر هستند، مکمل یکدیگر نیز محسوب می شوند. از آنجایی که حیطه وظایف هر دوی آن ها فراتر از دوران بارداری و زایمان است، می توان گفت به طور کلی مراحل اولیه درمان در خصوص مشکلات بانوان به عهده ماما و مراحل تخصصی تری که نیاز به جراحی دارند، به عهده مختصص زنان و زایمان می باشد. متخصص زنان و زایمان پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، تخصص می گیرد و از این رو دانش بیشتری در حوزه بیماری های تخصصی زنان دارد. همچنین در رابطه با دوران بارداری، مراقبت های جسمی و عاطفی قبل و بعد از زایمان به عهده کارشناس مامایی است و پزشک زنان و زایمان به مسائل تخصصی پزشکی رسیدگی می کند.

به طور کلی یک ماما می تواند بعد از فارغ التحصیلی در بیمارستان ها، زایشگاه ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی مشغول به کار شود اما در صورت داشتن مدرک کارشناسی خودش هم می تواند مطب بزند. 
متاسفانه اکثر مادران به دلیل عدم آگاهی کافی از خدمات قابل ارائه توسط ماما و عدم اطمینان به تخصصشان، تصور می کنند از ابتدا برای مراقبت های بهداشتی باید به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند. در صورتی که مراقبت های دوران بارداری و رسیدگی های جسمی و عاطفی در این دوران به عهده کارشناس مامایی بوده و پزشک زنان به مسائل تخصصی تری می پردازد.

حال که می دانید ماما می تواند مطب خودش را داشته باشد ممکن است این سوال پیش بیاید که چطور به یک کارشناس مامایی خوب مراجعه کنم؟ ما در بانک مشاغل کرج تبلیغ، لیستی از بهترین کارشناسان مامایی کرج را جمع آوری کرده ایم که شما می توانید با مراجعه به صفحه هر کدام اطلاعات لازم را کسب کنید.

کارشناسی مامایی
با 28 سال سابقه کار
بارداری و زایمان
مشاوره تعیین جنسیت فرزند

رجائی شهر ( گوهردشت ) ، فلکه اول ، خیابان کاوه ، بعداز آزمایشگاه گوهردشت ، جنب املاک پارسی ، ساختمان مهرگان ، طبقه اول…

کارشناس ارشد مامایی زهرا سراوانی
زنان و زایمان و مامایی

آزادگان ، بلوار امام رضا ، نبش شاهد یکم ، ساختمان اپل ، طبقه 4

بیماریهای زنان و زایمان درمان بیماریهای زنان و زایمان به روش طب سوزنیمرکز مشاوره مامایی در کرج

طالقانی شمالی ،  بالاتراز بانک صادرات ، جنب داروخانه چلنگر

با 16 سال سابقه درمان بیماریهای زنان ومامایی در مطب و کلینیک
تنظیم خانواده ، کنترل بارداری
تعیین جنسیت قبل از بارداری شنیدن صدای قلب جنین با دستگاه…

فاز 4 مهرشهر ، بلوار شهید رزهبان

زنان ، زایمان و مامایی بیماریهای زنان
بابیش از 28 سال سابقه کار
مامایی نمونه سال 93
مشاوره قبل و بعد از ازدواج…

فردیس ، سه راه انبار نفت ، ابتدای جاده شهریار ، شهرک وحدت ، کوچه پنجم شرقی 

زنان ، زایمان ، مامایی
بیماری های زنان ، مشاوره قبل از ازدواج
تعیین جنسیت تنظیم خانواده ، گذاشتن و برداشتن IUD ( حتی در مواردیکه نیاز به جراحی داشته باشد . …

خیابان بهشتی ، نبش کوچه بیمارستان امام خمینی ، برج کهن ، طبقه پنجم ، واحد 1

کارشناس ارشد مشاوره جنسی
بهداشت بیماریهای زنان و دختران
مشاوره درمان بیماریهای جنسی
مشاوره و معاینه قبل و بعد از ازدواج…

فردیس ، بعد از کانال ، خیابان بیستم شرقی جدید ، کارشناس ارشد مامایی حلیمه فرهمند

بیماریهای زنان و زایمان
تنظیم خانواده ، کنترل بارداری ، مشاوره
تعیین جنسیت قبل از بارداری
مراقبت دوران بارداری تست پاپ اسمیر…

حصارک ، پیشاهنگی ، بین کوچه 12 و 13 شرقی ، بالاتر از مسجد ولیعصر ، جنب شیرینی فروشی گلفام

بهداشت و تنظیم خانواده ، مراقبت های دوران بارداری
مشاوره قبل از ازدواج
پاپ اسمیر
مشاوره تعیین جنسیت فرزند
مشاوره های قبل و بعد از زایمان
بیماریهای زنان…

45 متری گلشهر ، نبش خیابان انوشیروان ، جنب بانک ایران زمین ، ساختمان بن ویدی ، طبقه اول ، واحد 4…

بیماریهای زنان و زایمان
مراقبت های دوران بارداری
مشاوره ازدواج ارائه گواهی سلامت
تزریقات بانوان…

تشخیص بیماری های زنان و زایمان ، تنظیم خانواده
مراقبت های دوران بارداری و پس از زایمان مشاوره ازدواج
انجام پاپ اسمیر…

  رجائی شهر ( گوهردشت ) ، فلکه اول ، کوچه کاوه ، ساختمان قائم

تعیین جنسیت قبل از بارداری
مشاوره قبل و بعداز ازدواج
بیماریهای زنان
تنظیم خانواده

بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، ساختمان نیلوفر ، طبقه 8

کارشناس مامایی خانم سودابه امینی از دانشگاه شهید بهشتی تهران

بلوار حدادی ، ابتدای بلوار سرداران غربی ، جنب داروخانه شبانه روزی دکتر کرمانی ، ساختمان پزشکان آتیه ، طبقه اول…

© 2020 دفتر مشاغل



مرکز مشاوره و خدمات مامایی مهر مادر

آمادگی برای زایمان

یوگای بارداری

مرکز مشاوره مامایی در کرج

یوگای پس از زایمان

عکس

فیلم

مرکز مشاوره مهر مادر در زمینه مامایی آماده ارائه خدمات می باشد

خدمات موسسه مهر مادر

کلاس های آمادگی برای زایمان

کارگاه های آموزشی

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام

 

 

اولین و بزرگترین مرکز خدمات دوران بارداری

 

 

مرکز مشاوره مامایی در کرج

خدمات این مرکز شامل :

 

 

 

هداف کلاس‌های آمادگی برای زایمان چیست؟

 

* افزایش اطلاعات در مورد بارداری ، زایمان و نگهداری کودک

* کاهش مصرف دارو در لیبر و زایمان

* کاهش درد -کاهش استرس

* کسب مهارت برای مقابله با درد

* آماده کردن پدر و اعضای خانواده

* کمک به والدین برای کسب تجربه خوشایند مرکز تخصصی مشاوره مامایی و مراقبت های دوران بارداری مادرانه

 

 

https://t.me/Madaranehcenter : کانال تلگرامی

https://www.instagram.com/Madaranehcenter/ : اینستاگرام

 

 

((جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی ثبت نام در دوره ها لطفا با شماره های پایین تماس حاصل فرمایید))

 

شماره تماس :

۰۲۶۳۴۲۱۷۲۳۳

۰۲۶۳۴۲۱۵۱۶۹

۰۹۳۸۵۴۹۴۱۴۷ : شماره واتساپ

star
امتیاز *

star
star_border
star_border
star_border
star_border

۱از ۵

مرکز مشاوره مامایی در کرج
مرکز مشاوره مامایی در کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *