چگونه دلربا باشیم

 
helpkade
چگونه دلربا باشیم
چگونه دلربا باشیم

شاید با مشاهده کردن صفحات اینستاگرامی افراد معروف سلبریتی فکر کنید که آنها چگونه بدین میزان جذاب هستند؟! و یا افراد سلبریتی و مدلینگ را مشاهده نموده اید که دارای اندام مناسب و لباس های شیک و از همه مهم تر چهره ای بشاش و جذاب هستند که در نگاه اول برای شما یقینا جذاب خواهند بود. آیا رازی پشت این میزان جذابیت وجود دارد؟! اگر رازهایی در مورد افزایش جذابیت وجود دارند، آنها چه چیزی می توانند باشند؟! اینها سوالاتی هستند که می توانند ذهن شما را تا مدتها درگیر کنند. 

در پاسخ به سوال شما می توان گفت که رازهای کوچک وجود دارند که می توانند باعث جذابیت شوند. در این بخش از نمناک قصد داریم تا تعدادی از رازهایی که به واسطه آنها می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید را به شما کاربران معرفی سازیم.

در سال 2011 تعدادی از دانشمندان در طی تحقیق بزرگی تلاش کردند تا مشخص کنند که کدام چهره می تواند باعث جلب توجه آقایان و کدام چهره می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود. این مطالعه بیش از هزار نفر را شامل می شد که هر یک از آنها دارای چهره ای خاص و همراه با احساسات متفاوت بودند.

نتیجه آزمایش مشخص کرد که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که دارای لبخند آرام و چشمان بشاش هستند، از طرفی خانم ها نیز بیشتر جذب آقایان مغرور با چهره ای ساده می شوند.چگونه دلربا باشیم

پس از این آزمایش جامع، دانشمندان با تائید صحت آن بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد.

در سال 2016 دانشمندان برای اطلاع از اینکه چه چیزی منجر به جذب هر دو طرف می شود، آنها در یک تحقیق دریافتند که زوجین به عکس العمل های جدی و جذاب علاقمند هستند چرا که آنها پس از اولین دیدار مجذوب طرف مقابل می شوند.

عطر و ادکلن یکی از گزینه های جذابیت می باشد که می توان از آنها برای جذب افراد زیادی به خود استفاده نمود. بنابر تحقیقات انجام شده، یکی از موارد جذابیت افراد، استفاده از عطرها و ادکلن ها خوشبو می باشد.

طبق آخرین آمار و اطلاعات، مردان بیشتر دوست دارند که همسر آینده آنها دارای موهای بلند و درخشان باشد. از سوی دیگر می توان گفت موی بلند و درخشان نشان دهنده سلامت جسمانی می باشد. 

اما در مقابل خانم ها به مدل موهای آقایان زیاد اهمیت نمی دهند چرا که برخی مدل موهای کوتاه و برخی مدل موهای بلند در آقایان را دوست دارند و بنابراین برای آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد و می توانند مدل موهای دلخواه خود را عملی نمایند.

جالب است بدانید که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که از کفش هایی با سایز کوچک استفاده می کنند اما در مقابل برای یک خانم هیچ فرقی ندارد که مرد مورد علاقه اش از کفش با چه سایزی استفاده می کنند.

به طور کلی خوش تیپ بودن باید در اولویت هر شخصی باشد که قصد دارد جذاب به نظر برسد و باید به میزان بسیار زیادی به آن اهمیت دهد.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟ چگونه دلربا باشیم

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.اگر نمی دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما به شما نکاتی را یادآور می شویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.

تماس چشمی

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو می کنند، حس اعتماد است. ما نمی توانیم افرادی را که به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما به طور ناخوداگاه به دنبال راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول به طرف مقابل مان انتقال دهیم.

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید، هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.

لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران است. پس تا می توانید لبخند بزنید و این حس مثبت را به دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا راحت تر عمل کنند.

اشتیاق

در کنار لبخند، اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید. این کار نه تنها دیگران را به سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را می دهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.

تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

با اطمینان خاطر دست دهید

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

دیگران را با نام بخوانید

به حرف های دیگران گوش دهید

بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها استفاده کنید.

تعریف و تمجید دیگران را به درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد. برای جلوگیری از این کار به جای گفتن جمله هایی چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماست» به شدت بپرهیزید و به جای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من می دهد.» یا «ممنون. شنیدن این تحسین ها تجربه واقعا خوبی برای من خواهد بود.»

اگر حرف طرف مقابل تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.

بگویید «واقعا متاسفم»

هر کسی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید. در این شرایط بهترین جمله ای که می توانید در جواب تجربه های غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» است. با گفتن این جمله به او نشان می دهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده اید. در این شرایط آنها به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد.

از مکالمه های کوتاه بپرهیزید

پینشهاد ما به شما این است که اگر می خواهید سر صحبت را با فردی باز کنید، موضوعی را انتخاب کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. در این صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بود و تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.

به حالت بدنی تان دقت کنید

هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدن تان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. به عنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می دهد بلکه موجب دوری طرف مقابل تان از شما نیز خواهد شد.

هنگام صحبت به همه نگاه کنید

چگونه دلربا باشیم

اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که به شما گوش می دهند، نگاه کنید. در این شرایط به آنها نشان می دهید که برای شما اهمیت دارند و در نتیجه بیشتر به شما توجه خواهند کرد. اگر هم فردی در جمع سعی دارد چیزی بگوید اما شرایط برایش فراهم نمی شود، شما از او بخواهید که در گفتگو شرکت کند. به عنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواستید بگویید؟» اما طوری رفتار نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.

شکایت نکنید

مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. این کار انرژی منفی ای را منتقل و دیگران را از شما دور می کند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع موضوع صحبت را تغییر دهید.

مکالمه را عاقلانه به پایان برسانید

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان می کنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین آنها را به درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفتگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچوقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.

جذاب بودن و رنگ قرمز

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی می کند: عشق، گل سرخ، گرما و … . به همین خاطر است که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک می کند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانم ها را جذاب می دانند. قرمز رنگ عشق است. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در معرض توجه هستید و از این دید شما هم به صورت ناخود آگاه بیشتر مراقب رفتار و برخورد های خود هستید. البته باید در این رابطه مراقب نوع ست کردن لباس باشید و هر قرمز پوشیدنی هم دلیلی بر جذاب بودن شما نیست.

گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید. اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

راز این نکته در مغز ماست: یعنی اینکه شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند. زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها را به روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خود را با آن رفتار تطبیق دهند.

صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذاب تر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک را با جثه و اندام کوچک و صدای بم را با جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. در ضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا می کند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

شوخ طبعی

خانم هایی که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت های آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده است. خانم ها و آقایان هر دو شوخ طبعی را جذاب می دانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب می دانند نه مردان. این به این معناست که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بود و او را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب است؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت های شناختی و هوش و خلاقیت دارد و در نتیجه فرزندی که در نتیجه ی ازدواج با مرد شوخ طبع به دنیا می آید هم این ویژگی ها را به ارث خواهد برد.

داشتن حیوانات خانگی

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است ولی با این حال شاید برای شما هم می تواند قابل توجه باشد.حیوانات خانگی می توانند به راحتی مکالمه ی بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند. چرا ؟ چون حیوان خانگی هم به مراقبت و توجه نیاز دارد و مردی که برای مراقبت از سگ خود وقت می گذارد احتمالا می تواند پدر خوبی هم باشد.

مهربانی و جذاب بودن

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.

آراستگی و جذابیت

این را دیگر همه می دانند که هیچ کس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر می گردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراسته و با کیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابراین باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.

استرس نداشتن

همانطور که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذاب تر کند نشانه های استرس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم کنترل استرس نه تنها می تواند خود را در چهره ی ما نشان دهد بلکه نشانه ای از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه ای که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی را که کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذاب تر تلقی کردند.

ریش و سبیل

داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدل های مختلف مردان نشانه ی مردانگی و بلوغ آنهاست و از ای نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی آن ها. طی مطالعه ای که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذاب تر می دانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند را با داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط می دانستند. رابطه ی بین ریش و سلامت را هم می توان اینگونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ی مضر خورشید می شود از سرطان پوست محافظت می کند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ی ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این است که ریش نشانه ی بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری است.

تاثیر منفی آرایش

یکی دیگر از تلقی های غلط خانم ها این است که اگر بیشتر آرایش کند در نظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح می تواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه ای مشخص شده که مردان، زنانی را که آرایش کمتر داشته اند را زنان جذاب تر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس این کار را می کنند.

جمع دوستان

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند. دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد. اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

 

پورتال جوانان ایرانی

فریبندگی یعنی اینکه بتوانید دیگران را به سوی خود جذب کنید. این خصلت اخلاقی به مرور زمان بدست می آید، از آنجایی هر یک از افراد در زمان تولد با میزان مختلفی جذابیت پا به این دنیا می گذارند می توان گفت که درصد بسیار زیادی از جذابیت اکتسابی است و با کمی تمرین به راحتی قابل دسترسی خواهد بود. مانند رقصیدن هر چه بیشتر تلاش کنید، موفق تر خواهید بود. تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست های دیگران می تواند به شما این اطمینان را بدهد که به چهره یک فرد جذاب تبدیل شده اید.

مراحل

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.چگونه دلربا باشیم

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

۴- نام افراد را به خاطر بسپارید. زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید.  این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من “مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.

۵- به دیگران علاقمند باشید. اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.

۶- گفتگو در مورد موضوعات مناسب. باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید. به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید.

هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید.

۷- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید. اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند ۱۰۰% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.

۸- دروغ نگویید. شاید به دلایلی دروغ بگویید اما مدارک و شواهدی وجود دارد که بر خلاف گفته های شماست.  اگر به مریم بگویید که عاطفه را دوست دارید و به نسیم بگویید که عاطفه را دوست ندارید، مطمئن باشید که مریم و نسیم با هم صحبت می کنند، حرف های شما را با هم در میان می گذارند، و با این کار اعتبارتان را نزد آنها از دست خواهید داد، و از آن به بعد هم دیگر هیچ کس حرف های شما را باور نخواهد کرد.

۹- با صداقت از دیگران تعریف و تمجید کنید. این کار خصوصاً در ارتقای عزت نفس دیگران نقش مهمی را بازی میکند. چیزهایی که خوشتان می آید را انتخاب کنید و در هر شرایطی به آنها اشاره داشته باشید. اگر از کاری و یا از کسی خوشتان می آید راهی برای بیان آن پیدا کنید و فوراً به آن اشاره کنید. اگر برای انجام این کار بیش از اندازه صبر کنید، ممکن است حرف های شما قدری ریاکارانه جلوه کنند. زمانیکه احساس می کنید با تشویق های خود می توانید زمینه پیشرفت را برای آنها فراهم آورید، حتماً این کار را انجام دهید و از آنها تعریف کنید. اگر احساس میکنید که چیزی در مورد فردی تغییر پیدا کرده است (به عنوان مثال مدل مو، طرز لباس پوشیدن و .. به آن توجه کنید و چیزی را که در مورد آن خوشتان آمده، به زبان بیاورید. اگر مستقیماً سوالی می پرسید، با خوشرویی آنرا بیان کنید و سپس سوال خود را با یک تعریف بجا به پایان برسانید.

۱۰- در پذیرش تعریف و تمجید مهربان باشید. این فکر را که برخی از تعریف و تمجید ها هدف خاصی را در پس خود دارند را از ذهن بیرون کنید. در قبول هر نوع تعریف و تمجیدی پرحرارت و علاقمند ظاهر شوید. خیلی بیشتر از گفتن یک “خیلی ممنون” ساده پیش بروید و آنرا با جملاتی نظیر: “خوشحالم که خوشت آمده” و یا “خیلی مهربانی که به این مورد اشاره کردی” همراه کنید. این عبارات خودشان می توانند به عنوان نوعی تعرف و تمجید در جواب تعریف های فرد مقابل به شمار روند. در عین حال باید دقت داشته باشید که برداشت بدی از تعریف های دیگران نکنید. به عنوان مثال اگر کسی به قصد تعریف از شما گفت: “نمیدانی چقدر دلم می خواست که من هم به اندازه تو … بودم” شما نباید در جواب او بگویید من اصلاً هم یک چنین خصوصیتی را نداشته و ندارم و احساس می کنم که برداشت تو در این مورد غلط بوده و قضاوت نادرستی داشتی.”

۱۱- تن صدای خود را کنترل کنید. یکی از نکات ضروری که باید همواره به خاطر داشته باشید، ماهیت صحبت کردن است. برخی از افراد هستند که در درون خود احساس ناامنی می کنند و به راحتی نمی توانند تعریف و تشکر دیگران را پذیرا شوند. در مورد یک چنین افرادی بیشتر باید دقت کنید و روان و سلیس با آنها صحبت کنید. اگر تمایل داشتید به آنها بگویید که “امروز زیبا شده اید” تن صدایتان باید همانطوری باشد که می گویید: “امرور روز زیبایی است.” هر گونه تغییر در تن صدا و نحوه بیان کردن آن، این شک را در آنها بوجود می آورد که گفته های شما از سر صدق و درستی نیست. می توانید برای تمرین، صدای خود را روی نوار ضبط کنید و چند مرتبه آنرا گوش کنید تا متوجه هر گونه تغییری بشوید. از خودتان سوال کنید که صدای شما نشان می دهد که از روی صداقت صحبت می کنید؟ تا زماینکه به یک عبارت خالصانه و صادقانه نرسیده اید، به ظبط کردن صدای خود ادامه دهید.

چند نکته

همیشه خونسرد باقی بمانید. قصد شما خوشحال کردن دیگران است و نباید به این موضوع فکر کنید که ممکن است آنها در قبال شما چه واکنشی نشان داده و چه خیال بافی هایی در ذهن خود انجام دهند. اگر این کار را انجام دهید، آنوقت تمام تاثیر این کار بر روی صورت شما نمایان خواهد شد، و تبدیل به فردی می شوید که فقط در پی راضی کردن اطرافیانش است. کسی که نیازهای شخصی اش را زیر پا می گذارد تا دیگران دوستش بدارند. باید همیشه به خاطر داشته باشید که مردم آنقدر کارهای متنوع دارند که نمی توانند که همواره به شما فکر کنند. بیشتر اوقات در مورد خودشان و کارهایی که باید انجام دهند، فکر می کنند.

میزان جذابیتی که می توانید بدست آورید، به میزان خلاقیت شما در تحسین کردن دیگران بستگی دارد. تعریف ها و تحسین های خود را با لحنی قاطع اما در عین حال شاعرانه بیان کنید. هیچ اشکالی ندارد که چند قطعه از قبل آماده شده را در ذهن داشته باشید تا در زمان تحسین کردن از فردی بیان کنید، اما افراد جذاب کسانی هستند که بتوانند در همان لحظه چیزی را ابداع کنند و نوآوری به خرج دهند. اگر ذهن شما خلاقیت داشته باشد و دائماً ابداع و نوآوری کنید، دیگر نگران تکرار مکررات هم نخواهید شد.

گاهی اوقات مجبور می شوید عقایدی را بیان کنید که شاید کمتر اتفاق می افتد دیگران نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند. در چنین شرایطی می توانید این کار را با قدری شوخی بیامیزید. شوخی و خنده مانند قاشق پر از شکری هستند که به بیمار کمک می کنند دارو را راحت تر فرو ببرد.

همدلی یکی از ملزومات بی چون و چرای جذابیت است. باید بدانید که چه چیزهای اطرافیانتان را خوشحال میکنند و چه مواردی موجبات ناراحتی آنها را فراهم می آورند، آنوقت می توانید بهترین انتخاب را در مورد آنها داشته باشید.

اگر احساس می کنید که به یکباره نمی توانید عضلات صورت خود را رها کنید، می توانید این کار را از شانه های خود شروع کنید، اگر از جای اصلی خود بالاتر آمده باشند، نشان دهنده این مطلب هستند که شما قدری عصبی هستید. آنها را به سر جای خودشدان بازگردانید، ژست عمومی بدن خود را تصحیح کنید، نفس عمیقی بکشید و لبخند بزنید.

هشدار

از بحث و جدل بپرهیزید. حتی اگر نیمی از افراد با شما مواق باشند، باز هم شما نمی توانید جذابیت ۱۰۰% پیدا کنید. چیزهایی که بر زبان می آورید باید برای تمام افراد خوشایند باشند. زمانی که احساس کردید دلتان می خواهد در یک بحث شرکت کنید، از خودتان بپرسید که: “آیا واقعاً لازم است که در همین لحظه، نظر خودم را مطرح کنم؟” اگر احساس می کنید که هیچ گونه الزامی در این کار وجود ندارد، بنابراین قدری بذله گویی کنید و مطرح کردن نظر خود را بگذارید برای یک وقت دیگر.

هیچ گاه به جوک هایی که خودتان تعریف می کنید، نخندید. این کار سیمای قشنگی ندارد. می توانید لبخند بزنید؛ همین کفایت می کند، اصلاً هم ناراحت نشوید اگر هیچ کس به آن نخندید. گاهی اوقات افراد متوجه جوک نمی شوند. این امر باید برای خود آنها ناراحت کننده باشد که متوجه منظور شما نشده اند. هدف شما صرفاً خوشحال کردن آنها بوده است.

هیچ گاه در مورد مسائل مختلف توضیح بیش از اندازه ندهید چون صرفاً ارزش گفته های خود را از بین می برید. این کار نشان دهنده این مطلب است که شما از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید و به سختی می توانید باور کنید که دیگران حرف های شما را متوجه شده اند. همچنین ممکن است این سوء تفاهم را نیز ایجاد کند که شما به مخاطبان خود اعتماد ندارید و تصور می کنید که آنها متوجه منظورتان نمی شوند و خودتان قصد دارید به جای آنها تصمیم بگیرید. زمانیکه نکات غیر ضروری را از گفته های خود حذف می کنید، مردم با اشتیاق بیشتر به حرف های شما گوش می دهند. با این کار ممکن است که برای کسب اطلاعات بیشتر نیز وارد بحث شده و سوالاتی را مطرح کنند. باید اعتماد کنید که مخاطبانتان حساب دو دوتا چهارتا سرشان می شود.

برخی از افراد هستند که مقوله تکبر و جذابیت را اشتباه می گیرند. درحقیت باید دانست که تکبر نقطه مقابل جذابیت است. جذابیت حس رضایت دیگران را بر می انگیزد، اما تکبر فقط می خواهد حس رضایت فردی را برانگیزاند. تکبر افرادی را جذب می کند که در وجود خود ناامنی هایی دارند، اما جذابیت توانایی جذب تمام افراد را دارد.

برچسب ها : دلبریدلرباییمردمان

۱۶ اسفند, ۱۳۹۴

۲۵ خرداد, ۱۳۸۷

۲ تیر, ۱۳۸۷

ممنوم عالی و مفید بود.خسته نباشید.

kheili ali bud mamnuuuuuunnn

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

چگونه دلربا باشیم

دنبال کردن

روشهای موفقیت

برخورد با شکستهای شغلی

۲۲ خرداد, ۱۳۸۷

سلامتی و بهداشت

نحوه صحیح ایستادن ، نشستن و خوابیدن

۲۱ خرداد, ۱۳۸۷

روشهای موفقیت

نقش ژنتیک در توانایی رهبری و مدیریت

۲۴ اسفند, ۱۳۹۵

مد و مسائل زندگی

نحوه افزودن مو (HAIR EXTENSION)

۱ تیر, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

چرا زندگی کردن سخت است؟

۲۰ فروردین, ۱۳۹۳

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در یک دورهمی دوستانه که هر خانم باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

۳ اصل مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی با الگو گرفتن از دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی ۵ کتاب ایرانی برتر از میان صدها اثر داستانی برگزیده جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

آشنایی با مهم ترین دانه های روغنی و فواید هریک از آنها برای بدن

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخوار در برابر گوشت خوار، کدام رژیم برای بدن سالم تر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۷ ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می‌کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۰ روش تضمین شده انتخاب کفش استاندارد برای پیاده‌روی های طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

خوشرو بودن یک فرد می تواند برای همه جذاب باشد. هر چند هیچ کس خوشرو به دنیا نمی آید اما می توان آن را یاد گرفت. شما نیز با تمرین این توصیه ها می توانید فرد خوشرویی باشید:

مجبور نیستید همه را دوست داشته باشید، بلکه باید به نوعی کنجکاو و مجذوب آن ها باشید. افراد خوشرو وقتی وارد جمع می شوند آماده اند وقت بگذارند و با همه صحبت کنند. آن ها یک گوشه نمی ایستند و منتظر نمی شوند تا زمانی برای فرار گیر بیاورند. چه چیزی را در مورد دیگران دوست دارید بدانید؟

اگر تلقینی باشید، شاید دوست داشته باشید بدانید دیگران چه احساسی دارند. یا این که چرا فلان کار را انجام می دهند. از علاقه ی خود به عنوان مبنایی برای شناخت دیگران استفاده کنید.

حتما بخوانید: ۲۰ مهارت اجتماعی کاربردی برای اینکه دوست داشتنی تر باشیم؟

یاد بگیرید چطور بر مبنای علاقه تان سوال بپرسید، ضمن این که مودب هستید و دیگران احساس می کنند جذاب هستند. با سوالات بیشتر ادامه دهید تا نشان دهید علاقمند هستید. کسی که با او صحبت می کنید نباید احساس کند که شما می خواهید گفت و گو را کوتاه کنید.چگونه دلربا باشیم

این کار برای اکثر افراد نیازمند تلاش بسیار است اما اگر می خواهید آدم جذابی باشید باید آن را به کار ببندید. وقتی خود را معرفی می کنید تکرار اسم طرف مقابل به شما کمک می کند تا به خوبی آن را به خاطر بسپارید.

مثلا “سلام وحید، من امیدم.” با حرف های کوچک شروع کنید و در حین گفتگو اسم او را تکرار کنید. موقع خداحافظی باز هم اسم او را تکرار کنید. این تکرار همچنین باعث می شود تا طرف مقابل احساس کند او را دوست دارید و احتمال این که با شما گرم بگیرد بیشتر خواهد شد. اگر در حین گفتگو کس دیگری آمد، آن دو را با اسم به هم معرفی کنید.

این یعنی صحبت کردن با یک فرد غریبه یا آشنا شدن با یک فرد جدید با حالتی بسیار دوستانه. در اولین ملاقات، فرض تفاهم دستپاچگی اولیه را از بین می برد و فرایند گرم گرفتن را تسریع می کند. افراد خیلی زود با شما گرم میگیرند و احساس راحتی میکنند.

مهربانی همراه با احترام، باعث می شود تا دیگران احساس کنند شما دوستشان دارید و به آن ها اهمیت می دهید. در تعامل، این یک ابزار قدرتمند است.

اگر در یک جمع ورزشی هستید، درباره بازی دیشب یا تیمی که به تازگی پیشرفت کرده صحبت کنید. اگر در جمعی هستید که اهل تفریح هستند، از تفریحاتشان بپرسید و درباره ی تفریحاتی مثل ماهی گیری، بافندگی، کوهنوردی، سینما و غیره صحبت کنید.

هیچ کس از شما انتظار ندارد متخصص باشید. گاهی اوقات شما فقط با سوال کردن می توانید ارتباط ایجاد کنید، بدون نگرانی از این که دیگران احساس کنند شما بی تجربه هستید. کسانی هستند که دوست دارند راجع به علایقشان صحبت کنند و دوست دارند شما به آن ها گوش بدهید.

میزان علاقه و میل شما به وارد شدن به موضوعات است که شما را فرد جذابی می کند.

اجازه دهید دیگران راجع به موضوعی توضیح دهند. اگر آن ها اشتباها فکر می کنند شما بیشتر می دانید، صادق باشید و راحت بگویید که درباره آن موضوع اطلاعات کمی دارید و امیدوارید اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آورید و حتی از اطلاعات آن ها نیز استفاده خواهید کرد.

حتما بخوانید: هنر خوب صحبت کردن با افراد مختلف: نکات بسیار مهم و کاربردی

صحبت نکردن درباره خودتان باعث می شود گوشه گیر به نظر بیایید. صحبت کردن درباره خود باعث می شود تا اعتماد دیگران را جلب کنید.

نگاه مستقیم به چشمان طرف مقابل باعث می شود تا بر او احاطه داشته باشید و احساس کنند به آن ها علاقمندید و در نتیجه به شما اعتماد کنند.

ارتباط چشمی را در طول گفتگو حفظ کنید. صرف نظر از این که درباره چه چیزی صحبت می کنید، این ارتباط باعث می شود تا جذاب تر به نظر بیایید.

حتما بخوانید: آموزش ۲۷ نکته بسیار مهم آداب معاشرت در زندگی اجتماعی +دانلود بهترین کتاب

دانشمندان بیش از۵۰ نوع خنده را بررسی کرده اند و دریافته اند که خالصانه ترین نوع لبخند، لبخند چشمی است. چون ماهیچه های چشمی درگیر هنگام خنده غیرارادی هستند و فقط زمانی که صادقانه می خندیم این ماهیچه ها تکان می خورند. همچنین وقتی به کسی نگاه می کنیم و لبخند می زنیم، این لبخند فورا آن ها را جذب خواهد کرد.

دست دادن با کسی در اولین ملاقات، روش مودبانه ای است که به او نشان دهید می خواهید با او صحبت کنید. محکم دست بدهید اما زیادی فشار ندهید.

در مناطقی که دست دادن مرسوم نیست، از یک حالت فیزیکی مناسب استفاده کنید که نشان دهید علاقمند به گفتگو با طرف مقابل هستید.

روبوسی، تعظیم و . . . می تواند شروع خوبی برای گفت و گو باشد.

روبروی شخص قرار بگیرید، طوری که این طور به نظر نیاید که انگار منتظرید گفتگو زودتر تمام شود و بروید. موقع گفتگو لمسی ملایم و بدون فشار می تواند تاثیر کلام را بیشتر کند. مثلا وقتی می خواهید بر نکته ای تاکید کنید می توانید دستتان را روی شانه طرف مقابل بگذارید.

حتما بخوانید: ۹ نکته برای پرورش مهارت ذهن‌خوانی: چطور ذهن مردم را بخوانیم؟

لحن صدای شما باید مهربان و ملایم، و در عین حال مستقیم باشد. واضح ، شمرده و رسا صحبت کنید.

صحبت های خود را ضبط کنید و بعد به آن گوش دهید و ببینید که آیا صدایتان صمیمانه هست یا نه؟ اگر این گونه بود که به همین روش ادامه دهید و در غیر این صورت، برای یادگیری این مهارت تلاش کنید.

بالغ و کامل باشید و از زبان مودب، عاقلانه و موثر استفاده کنید. آیا افرادی که واضح و مودب صحبت می کنند از افرادی که من من کنان حرف می زنند جذاب تر نیستند، قطعا همین طور است و شما هم سعی کنید که این گونه باشید.

تعریف و ستایش عزت نفس دیگران را بالا می برد و آن ها را مشتاقانه به سمت شما می کشاند. اگر به کسی علاقه دارید، فورا و به روشی خلاقانه به او بگویید. اگر دیر بگویید ممکن است صادقانه به نظر نیاید.

اگر کسی برای رسیدن به چیزی سخت تلاش می کند، او را تحسین کنید. اگر کسی مدل موهایش یا مدل لباسش را تغییر داده است به آن اشاره کنید و بگویید کدام قسمت از تغییراتش را دوست دارید.

حتما بخوانید: چگونه در شرایط مختلف مودب باشیم؟ (۳ گام ساده)

این عادت را کنار بگذارید که فرض می کنید تحسین ها صادقانه نیست. حتی اگر کسی از سر اهانت یا تحقیر از شما تعریف می کند، که همیشه ریشه در حسادتی پنهان در قلب او دارد، شما پرشور و حرارت باشید و تحسینش را قبول کنید. یک تشکر خالی بکنید و بگویید ” خوشحالم که دوستش دارید”. “این از مهربانی شماست که می فرمایید و به من توجه کردین. ”

ذکر خیر قوی ترین ابزاری است که شما را جذاب می کند. چون نشان دهنده ی خلوص صد در صد است. ضمن این که اعتماد دیگران را به شما جلب خواهد کرد.

وقتی با یک شخص یا در گروه دوستان صحبت می کنید و موضوع درباره خوبی ها و بدی های یک شخص است، شما هم سعی کنید که از خوبی های آن فرد بگویید. این موضوع همه جا پخش می شود که شما فردی هستید که هیچ وقت غیبت کسی را نمی کند و این گونه همه می فهمند که محبوبیتشان پیش شما محفوظ می ماند.

حتما بخوانید: ۲۰ راهکار ساده برای باهوش‌تر شدن (علمی و ثابت شده)

جذابیت همیشه یک حالت بیرونی نیست ، بلکه درونی هم هست. دیگران را ترغیب کنید درباره خودشان یا چیز های مورد علاقشان صحبت کنند. این باعث می شود که آن ها بیشتر احساس راحتی کنند و به سمت شما کشیده شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه دلربا باشیم

ایمیل *

اصن فقط شطرنج😐😂…

سلام. در زنجان آموزشگاه سرآمد بطور تخصصی به آموزش سر فصلهای…

از شرکت زعفران زرتاب بخصوص مهندس نورمحمدی بابت آموزش و ارسال…

با سلام من در کانادا زندگی میکنم خط مینوسم چه شکسته وچه نستع…

سلام من یه بازیکنه تکنیکی و بازی ساز و شوت زن هستم ولی یه بد…

موندم چرا کسی کامنت نذاشته.واقعا مطلب خلاصه و مفید و کاربردی…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟ مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.

این طبیعی است که هر فردی دوست دارد جذاب باشد و در جمعی که هست مورد مقبولیت افراد قرار گیرد
اما این مقبولیت و جذاب بودن از کجا سرچشمه می گیرد برای داشتن یک آراب اجتماعی صحیح باید مبادی آداب باشید
همه افراد آدم های مودب و متشخص را دوست دارند اگر این متشخص بودن با چاشنی مهربانی و لبخند باشد این مقبولیت را چند برابر می کند
باید بدانید که چگونه می توانید این محبوبیت و جذاب بودن را ارتقا ببخشید و روابط اجتماعی خوب و گرمی داشته باشید در این مطلب
نیک صالحیبه شما خواهیم گفت که چگونه چگونه جذاب و دلربا باشیم

بیشتر اوقات زندگی روزمره ما به مراوده و گفتگو و تعامل با دیگران میگذرد. در منزل، محل کار، خیابان، تاکسی، مغازه، کلاس درس و … در این میان همیشه عده‏ای انگشت شمار از افراد در میان دیگران برتر بوده و نامشان زبانزد دیگران است. همچنین همیشه باعث جذب سایرین شده و در کل افرادی پرنفوذ و تاثیرگذار هستند. البته جذابیت شخصیتی با جذابیت زیبا بودن فرق دارد. جذابیت و گیرایی شخصیتی کاملا اکتسابی است و آگاهانه و یا ناآگاهانه کسب میشود. اینگونه افراد هیچ فرقی با دیگران ندارند؛ مثلا ستاره داشته و یا اینکه جادوگری بدانند بلکه به صورت دانسته و یا ناخودآگاه یک سری قوانین را همیشه رعایت می‏نمایند که همین قوانین عامل برتری و جذب دیگران و عامل نفوذ در اذهان است. ما نیز می‏توانیم اینطور باشیم. در اینجا به بعضی از این عوامل اشاره‏ای مختصر می‏نمایم :

۱- کمتر حرف بزنیم : این بدان معنا نیست که حرف نزنیم و یا سرمان در لاک خودمان باشد.
بلکه هرجا نیاز به صحبت کردن بود خود را نشان داده و نظر خود را ایراد کنیم.
متاسفانه بعضی افراد اینطور برداشت می‏نمایند که کم گویی یعنی هیچ‏گویی و همین امر باعث منزوی شدن و دور شدن از اجتماع می‏گردد.

۲- قبل از شروع صحبت حداقل ۳۰ ثانیه فکر کنیم :

چگونه دلربا باشیم

فکر کردن قبل از شروع صحبت هر چند
کم و کوتاه باعث گزیده‏گویی شده و از هرگونه گاف زدن و همچنین بیهوده گویی و با عجله
صحبت کردن جلوگیری می‏کند. حتما دیده‏اید افرادی که پس از شنیدن حرفی یا سوالی
مدت زمانی کوتاه آنرا حلاجی نموده و سپس بیان می‏نمایند و اکثر اوقات جواب آنها
بسیار متین و درست است و هیچ جای ایراد نیست. اما امان از افرادی که آنچه
به ذهنشان می‏آید را بیان می‏نمایند، بدون اینکه حتی لحظه‏ای در مورد آن فکر کنند.
به اصطلاح با صدای بلند فکر ‏می‏کنند و اکثر اوقات حرفهایی می‏زنند که باعث پشیمانیشان می‏گردد. فکر کردن آسان است. تمرین کنیم.

۳- با صدای بلند نخندیم :

خنده با صدای بلند شخصیت انسان را زیر سوال می‏برد.
هیچ انسان گرانمایه‏ای را نخواهید دید که با صدای بلند خندیده و یا قهقهه بزند.
از بازیگران معروف سینما (در زندگی شخصی) گرفته تا بزرگان و دانشمندان.
با صدای بلند خندیدن باعث جلب توجه دیگران شده و با توجه به اینکه دیگران
نمی‏دانند مطلب شما چقدر خنده‏دار است، باعث سوء برداشت آنها می‏شود.

۴- لبخند بزنیم :

یک لبخند کوچک باعث جذب می‏شود.
هر انسان دارای کودک درونی است که آن کودک درون به آنچه که خود بخواهد
جذب می‏شود چه بخواهیم و چه نخواهیم. اخلاق کودک درون دقیقا مانند کودکان است
و به چیزهای زیبا عکس العمل مثبت نشان می‏دهد. پس همانطور که یک کودک
جذب یک لبخند می‏شود، ما نیز جذب چهره‏های بشاش و خنده‏رو می‏شویم.
همچنین لبخند باعث زیباشدن چهره می‏شود.

۵- در امور دیگران دخالت نکنیم :

برایتان چقدر پیش آمده که با تلفن همراه یا شخصی
دیگر صحبت می‏کرده ‏اید که دقیقا پس از پایان صحبت، یک نفر دیگر آمده وگفته “چی شده؟”؟
حتما برایتان پیش آمده است که این قضیه کمی باعث تنفر شما شده است.
امور دیگران به ما ربطی ندارد زیرا اگر ربط داشت، با ما نیز در میان گذاشته می‎‏شد.
دخالت در امور دیگران باعث دفع آنها شده و نوعی دورشدن را ایجاد می‏نماید.
زیرا با توجه به شناختی که افراد از شخص فضول دارند، از رفت و آمد و حتی صحبت مقابل وی خودداری می‏کنند.

۶- شوخ طبع باشیم ولی بسیار بسیار کم شوخی کنیم :

شوخی هرقدر هم کوچک
می‏تواند باعث رنجش شود مگر اینکه این شوخی با فکر قبلی و بررسی بیان شده
و یا انجام شود. مثلا شوخی‏هایی که با شخصیت افراد رابطه دارد باعث قتل شخصیت می‏شود.
شوخی اگر در حد یک لبخند کوچک و ملیح باشد، بسیار شیرین است و نه بیشتر.
شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و جذابیت را از بین می برد.
چراکه شوخی بتدریج پرده های حرمت را پاره کرده و کم کم موجب بی احترامی می شود.
با این حال تبسم به چهره جذابیتی عمیق می بخشد. چگونه جذاب و دلربا باشیم در تبسم سنگینی و متانت موج می زند
ولی در خنده زیادی و شوخی سبکی و کاهش جذابیت نهفته است.

۷- آنچه هستیم باشیم :

از بیان حرفهای بیخودی و دروغ و بزرگ کردن خود بپرهیزیم. آنچه که هستیم باشیم
به این معنا که خود را بزرگتر از آنچه هستیم جلوه ندهیم و سعی نکنیم خود را به زور در دل مردم جای دهیم.

۸- به وضع ظاهری خود برسیم :

یکی از عواملی که باعث تاثیرگذاری در بین سایرین می‏شود، خوش لباسی، خوشبویی
و خوش صورتی است. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد چگونه جذاب و دلربا باشیم با شخصی که دهان او بوی بد
می‏دهد و یا لباسش پاره است دمخور شود. ضمن اینکه هماهنگی و پاکیزگی ناخودآگاه
باعث جذب مردم می شود. البته باید دقت شود که لباس های عجیب و غریب باعث جذب نمی شود.
تمیزی و اطوی لباس، موهای مرتب، دهان خوشبو مجذوب کننده است. اما آراستگی ظاهری
فقط به پوشش داخل و خارج خلاصه نمی شود بلکه حرفهای زیبا، جملات مثبت، اعمال درست نیز باعث جذب است.

۹- سکوت را تمرین کنیم :

بعضی افراد می پندارند که هر چه شلوغتر و پر صداتر باشند بیشتر جذب می شوند
ولی اینطور نیست. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد. هنگام سکوت، در اطراف
خود ایجاد خلاء می نماییم و این خود باعث جاذبه است. ضمن اینکه سکوت انسان
را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد، زمینه ای مناسب برای صمیمیت است.
البته سکوت ناشی از ترس و عدم اعتماد بنفس، باعث کاهش جذابیت است.
همچنین نرم و با ملایمت صحبت کنیم چراکه جیغ، داد و هوار، بلند صحبت کردن و خشن و عصبی بودن باعث قطع اعتماد مردم می شود.

۱۰- فرد محترمی باشیم :

به خود و دیگران احترام بگذاریم. بی ادبی در کلام
و گفتار و رفتار از جذابیت بسیار می کاهد. باید در ظاهر آراسته و در باطن وارسته بود.
شخص مودب و متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. هتاکی و ناسزا
گفتن حتی به افراد بدصفت و بی شخصیت و همچنین تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالف با احترام است.

تماس چشمی

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو می کنند، حس اعتماد است. ما نمی توانیم
افرادی را که به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما به طور ناخوداگاه به دنبال
راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول به طرف مقابل مان انتقال دهیم.

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی
از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف
مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید،
هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.

لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای
برقراری ارتباط با دیگران است. پس تا می توانید لبخند بزنید و این حس مثبت
را به دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا راحت تر عمل کنند.

اشتیاق

در کنار لبخند، اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید.

این کار نه تنها دیگران
را به سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را می دهد
تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید
، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.

 

تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود
را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما چگونه جذاب و دلربا باشیم
را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

با اطمینان خاطر دست دهید

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است.
اگر شل و بی حال دست دهید، چگونه جذاب و دلربا باشیم انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید،
از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید چگونه جذاب و دلربا باشیم که احساس ناراحتی و خفقان کند.
درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

 

برترینها / سپیده دانایی




چگونه دلربا باشیم


©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

جذابیت به تیپ و قیافه نیست چه بسا بسیاری از افراد را در نگاه اول میبینید که تیپ ساده ومعمولی دارند اما نگاه نافذ و کلام شیوای آن ها باعث محبوبیت و جذابیت آن ها شده است جاب شدن زیاد پیچیده نیست گاهی با لبخند ساده و بجا درست و حرف زدن می توانید محبوب و جاب شوید در این مطلب از پرشین وی نکاتی درباره چگونه جذاب و دلربا باشیم را برای شما عزیزان آماده کرده ایم

پس مراقب همه چیز باشید. حواستان به زبان بدنتان باشد. در اولین برخورد
قبل از هر چیز افراد به سیگنال هایی که طرفشان با زبان بدنش می فرستد
توجه می کنند. کافی است فکرتان وقتی او دارد حرف می زند پرت شود که
یکهو از نگاهتان این حواس پرتی را بخواند و توی ذوقش بخورد که شما اهمیتی
برای حرف او قائل نیستید و احترام دیگران را نگه نمی دارید. پس خودتان را نخارانید،
خمیازه نکشید، زل نزنید و غیره. از ما گفتن.

نگران دماغتان نباشید

قیافه آدم های مظلوم را به خودتان نگیرید. حتی اگر واقعا آدم مظلومی هستید.
کسی این آدم ها را در وهله اول جدی نمی گیرد. بنابراین اگر می خواهید برایتان
تره خرد کنند همینطورکه خودتان را آماده ورود به دنیای جدید کرده اید، سعی کنید
ادای آدم های غیرخجالتی را دربیاورید.

بی خود نگویید آدم افتاده ای هستید و سرتان را نیندازید پایین. بگیریدش بالا.
سر پایین آن هم در روزهای اول نشانه نداشتن اعتماد به نفس است.
اعتماد به نفس احترام می آورد. آدم ها به کسی که به خودش مطمئن است
اعتماد می کنند و رویش حساب می کنند.چگونه دلربا باشیم

بنابراین حتی اگر اعتماد به نفس ندارید، تظاهر به داشتنش بکنید.
یک آدامس بیندازید بالا و هر از گاهی که استرستان بالا گرفت بجویدش،
تند تند و پی در پی نه که دستتان رو می شود یا آدم مسخره ای به نظر می رسید. آرام و با طمانینه.

روش حمله پیش دستانه را پیش بگیرید و خودتان سراغ دیگران بروید. بعد حتی
اگر تمام مدت حرف زدن او سکوت کنید، طرف فوقش مشکوک می شود به اینکه
چرا حرف نمی زنید اما عمرا خبردار شود که ماجرا چیست. اگر کسی سراغتان آمد،
بلند و واضح با او حرف بزنید و در چشمانش نگاه کنید. حتی اگر در دلتان غوغایی بود
و حس کردید دارید پس می افتید، به چیزهای خوب فکر کنید.

لبخند بزنید

قیافه های جدی و خشک ترسناکند. لبخند بزنید. این لبخند برایتان تبلیغ خواهد بود. البته برای احتیاط باید یادآوری کنیم لبخندی که دائمی باشد قیافه را شبیه دلقک های خوشحالی که از همه چیز زندگی راضی هستند می کند. پس فقط گهگاه و به موقع لبخند بزنید. مثلا درست لحظه مواجهه با آدم ها یا گاهی که به جمله ای می رسد که قابل تایید است و قبول دارید.

همینطورکه سر تکان می دهید لبخند بزنید تا تاکیدتان را بیشتر کند و دوست داشتنی تر شوید یا وقتی طرف دارد از خودش حرف می زند این کار را بکنید. لبخند خداحافظی را هم هیچ وقت یادتان نرود. اگر یادتان رفت یعنی فاتحه همه لبخندها و همه زحمات را خوانده اید. لب هاتان را کمی بکشید، جوری که روی صورتتان دیده شود نه فقط توی دلتان و جوری که خودتان بدانید. فقط اگر عروسی در دلتان راه افتاده کمی لب ها را جمع تر کنید.

چند سالتان است؟ ۱۸ لااقل. پس تا به این سن فهمیده اید که نباید با مردم سریع پسرخاله شد. راحت بودن با پسرخاله شدن فرق می کند. این دو را قاطی نکنید. هیچ کس خوشش نمی آید یکی از توی خیابان بیاید و دست بگذارد روی شانه اش یا یک لقمه از ساندویچش را بخواهد. هستند کسانی که این کار را می کنند اما معمولا آدم های بیمار یا خطرناک هستند که شما جزوشان نیستید.

اغلب موجودات طبیعی خداوند از اینگونه صمیمیت ناگهانی می هراسند یا چندششان می شود. پس محترمانه حرف بزنید وبرای باز کردن سر حرف، از حرف ها و سوالات کلی تر استفاده کنید. اینکه از خانواده چند نفره آمده و پدر و مادرش چه کاره اند و ماهی چقدر توجیبی می گیرد به شما ارتباطی ندارد. رفتن سراغ سوال های شخصی که احتمالا در حریم شخصی طرف قرار می گیرند جز اینکه باعث شود طرف نگاه عاقل اندر سفیه بهتان بکند و سری به تاسف برایتان تکان دهد نخواهد داشت.

ظاهربین هم باشید!

از وجناتتان پیداست که آدم ظاهربینی نیستید اما چاره ای نیست، در این روزهای نخستین باید ظاهربین باشید. ظاهربین بودن بهتر از هیچی نبودن است! چگونه جذاب و دلربا باشیم راه دیگری وجود ندارد. باید انتخاب کنید و از میان این همه آدم غریبه، جز اینکه از روی ظاهر دست به انتخاب بزنید راهی ندارید.
این انتخاب ظاهری بهتر از این است که برای هر کس دم دستتان بود نقشه رفاقت بکشید. چگونه جذاب و دلربا باشیم پس نگاهتان را مودبانه و با شرم و حیا و جوری که هیچ کس شک نکند، بچرخانید و به دنبال چیزهای بی ارزش ظاهری که دوست دارید در افراد باشید؛ مثلا قد بلند، ظاهر متشخص، موهای فرفری یا کسی که عین ندید بدیدها روز اول دانشگاه کت و شلوار تنش کرده باشد، پر انرژی باشد یا نباشد و …؛ اگر یکی این ویژگی های ظاهری را داشت، لااقل می دانید که یک چیز دارد که دوست دارید یا تایید می کنید.

بیشتر بدانید از روش های جذاب شدن

همیشه آزاردهنده‌ترین کار این است که به مردم بگویید بیشتر لبخند بزنند.
به ویژه به زنان گفته می‌شود که بیشتر مواقع لبخند بزنند. پژوهشگران
در سوئیس در دو آزمایش، به بررسی رابطه‌ی میان جذابیت و لبخند زدن پ
رداختند. آنها دریافتند که هر چقدر لبخند شدیدتر باشد، چهره نیز جذاب‌تر
به نظر می‌رسد. در حقیقت، چهره‌ی شاد، نبود جذابیت نسبی را جبران می‌کند.

خلاصه‌ی مطلب این است که در زندگی روزمره، می‌توانید هر حالت چهره‌‌‌ای
را که می‌خواهید، داشته باشید. ولی اگر قصد دارید به شخصی ابراز عشق
و علاقه کنید، به نمایش گذاشتن مکرر لبخندی گسترده، زیانی نخواهد داشت.

. خوب باشید

ما این یکی را دوست داریم زیرا این مورد نیز حسی مشترک است.
پژوهشی در کشور چین بر روی ۱۲۰ نفر، نشان داد زمانی که مردم از
خوب بودن فردی مطلع می‌شوند، از نظر آنها چهره‌ی او جذاب‌تر به نظر می‌رسد.
به گفته‌ی مولفین، یان ژانگ چگونه جذاب و دلربا باشیم (Yan Zhang)، فنچانگ کنگ (Fanchang Kong)،
یانلی زونگ (Yanli Zhong)، و هوی کو (Hui Kou)، « گاهی ویژگی‌های شخصیتی
با جذابیت چهره مرتبط می‌شود، یعنی ویژگی‌‌های شخصیتی مثبت موجب افزایش
جذابیت چهره شده و ویژگی‌‌های شخصیتی منفی نیز موجب کاهش جذابیت چهره می‌شود.»

 

روزنامه هفت صبح / چطور

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

دلربایی چیست؟

چطور دلربا و لوند باشیم؟

دلربایی در سطح بالاتری از جذابیت قرار دارد. وقتی شما فردی دلربا و لوند باشید می توانید هر فردی را تحت تاثیر قرار دهید. شکی نیست افرادی که ظاهری با کلاس و فریبنده دارند می توانند  بسیار جذاب و دلربا به نظر برسند اما خبر خوب این است که شما می توانید بدون توجه به ظاهرتان بازهم دلربا و فریبنده باشید. در این مقاله به شما نشان می دهم چرا ظاهرتان در دلربایی شما بی تاثیر است.

ابتدا اجازه دهید تعریفی از دلربایی داشته باشیم. دلربایی یعنی شما بتوانید در اولین برخورد احساسات دیگران را به شکل مثبتی تحت تاثیر قرار دهید. چیزی که بیشتر افراد نمی دانند این است که برای دل بردن از دیگران و باکلاس دیده شدن باید در مقابل مختلف استراتژی های مختلفی را به کار ببرید. شما می توانید برای فردی خاص با کارهایی ساده بسیار دلربا و جذاب به نظر برسید. شما باید بدانید هر فرد جهان اطرافش را با زاویه ی دید خود نگاه می کند و اگر می خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید باید از راه درست وارد شوید.

چگونه خاص باشیم

چگونه دلربا باشیم

دختری را در نظر بگیرید که پدرش برای فراهم کردن رفاه و نیازهای خانواده هیچ تلاشی نکرده است و در نتیجه او بسیار احساس ضعف و نا امیدی می کند. در چنین شرایطی مردی که به او قدرت و ارزش های مردانه را نشان دهد برایش دلربا و جذاب و خاص خواهد بود.

البته این یک مثال بسیار ساده است زیرا تنها یکی از نیازهای آن دختر را در نظر می گیرد. تصور کنید مردی ۵ نیاز عمده ی آن دختر را شناخته و بتواند آن ها را برآورده کند. فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم توضیح دادم که جذب کردن دیگران با دنبال کردن نیازهای اساسی آن ها و برآورده کردنشان امکان پذیر است. پس اگر بتوانید عمده ترین نیازهای یک مرد یا زنی را شناخته وآن ها را برآورده سازید تنها برای او دلربا نیستید بلکه عاشق شما می شود.

بسیاری از روانشناسان می گویند اعتماد به نفس و اطمینان از خود شخصیت شما را بالا برده و باعث می شود دیگران شما را بپذیرند. این نظریه از طرفی کاملا درست می باشد اما از طرف دیگر نمی تواند توضیح دهد چرا بعضی از مردم به افرادی جذب می شوند که اعتماد به نفس پایینی دارند.

مسئله ای که باید در اینجا مورد توجه قرار گیرد آن است که همه ی ما به دنبال فردی هستیم که نیازهای ناخودآگاهمان را برآوره کند. اگر دختری در کودکی شاهد آزار مادرش توسط پدرش بوده باشد احتمالا به دنبال مردی است که اعتماد به نفس پایینی دارد تا او در آینده این آزار و اذیت ها را متحمل نشود. (نگاه کنید به عشق و برطرف کردن نیازهای روانی)

مراحل جذاب و خاص بودن

همانطور که قبلا گفتم بارها دیده ام مردی با ظاهر و موقعیت اجتماعی متوسط توانسته زنی بسیار جذاب و زیبا را به خود جذب کند. چه چیزی در مورد این مرد با مردان دیگر متفاوت بوده است؟

او با جمع آوری اطلاعات دقیق و کامل در مورد این زن متوجه شده بود چه چیزی می تواند این زن را تحت تاثیر قرار دهد. شما هم اگر می خواهید برای فردی جذاب و خاص باشید باید دقیقا همین کار را انجام دهید. اگر نتوانید چیزی که طرف مقابلتان می خواهد به او بدهید هیچ کدام از ویژگی های شما به چشم او نمی آید. (نگاه کنید به چگونه شخصیت دیگران را بهتر بشناسیم)

مراحل جمع آوری اطلاعات:

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روانشناسی جذب زنان

چگونه جذاب باشیم

راه های جلب توجه یک دختر

راه های جذب غیر مستقیم پسران

روش های تاثیرگذاری در اولین برخورد

سیاست رفتاری در مقابل خانواده شوهر

۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب 

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:جذابیت رفتاری, چگونه جذاب صحبت کنیم, چگونه جذابیت خود را افزایش دهیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.چگونه دلربا باشیم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

20 بازدید

30 بازدید

57 بازدید

101 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟چگونه دلربا باشیم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذابیت و کاریزما داشتن چیزی است که همه ی ما دوست داریم آن را دارا باشیم تا وقتی بر جمعی برای اولین بار وارد میشیم همه توجه ها با ما باشه اما این جذابیت همه در ظاهر خلاصه نمیشود بلکه بخشی از این جذابیت به نوع گفتار و رفتار ما برمیگردد .

برای جذاب بودن باید روی خودمان رفتارمان وگفتارمان کار کنیم اما چگونه؟

چطور گیرا صحبت کنیم وهمه رابه خود جذب کنیم؟ چگونه رفتاری متناسب داشته باشیم؟ تابه حال این سوال هارو از خودتون پرسیدید؟  پس برای اینکه بدانیم چگونه جذاب باشیم باید دانش لازم برای اینکار را کسب کنیم.

در این مقاله بصورت مشروح در مورد نحوه جذاب بودن و افزایش آن بحث خواهیم کرد.

اکثر مردم فکرمیکنن جذابیت تنها در ظاهر خلاصه شده که این فکری اشتباه است نمیگم کهظاهر و چهره در جذابیت تاثیری نداره اما همه ی جذابیت در ظاهرخلاصه نمیشه موارددیگه ای مثل نحوه بیان ، رفتارو شخصیت و شعور انسان علاوه بر ظاهر و چهره بر جذابیت تاثیر دارد چیزی که بیشتر باید به آن توجه کرد شخصیت خودمان است که تاثیر بسزایی روی برخورد ما وهمچنین جذب دیگران داردچگونه دلربا باشیم

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما عده ای از کارها هستند که شما به سادگی می‌توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل درنظر دیگران داشته باشید.اگر نمی‌دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما به شما نکاتی را یادآور میشویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید

خیلی تحقیقاتو آزمایشهای مختلف بر روی افراد مختلف انجام شد که کدام چهره برروی خانم ها تاثیر گذاشته و باعث جلب توجه آن ها میشود و کدام چهره بر روی آقایان تاثیر گذاشته و باعث جلب توجه آن ها میشود این آزمایش ها بر روی هزاران نفر با چهره های مختلف به انجام رسید که در آخر به این نتیجه رسیدند که

خانم ها با داشتن لبخند و چهره ای آرام میتوانند باعث جذب آقایان شوند و آقایان نیز با داشتن چهره ای جدی و مغرور میتوانند باعث جذب خانم ها شوند پس از این آزمایش جامع ، دانشمندان صحت آنرا تایید کردند و بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد

در سال ۲۰۱۲ با توجه به آزمایش ها و تحقیقاتی که به انجام رسوندند به این نتیجه رسیدند که افراد با عکس العمل هایی هم که دارند میتوانند طرف مقابلشون رو جذب کنند به گونه ای که اگردر اولین برخورد عکس العمل های جدی و جذابی داشته باشند طرف مقابلشون تمایل پیدا میکنه تا دوباره درخواست قرارملاقات داشته باشد

عطرها و ادکلن ها یکی از گزینه های جذاب بودن می باشند که می توان از آنها برای جذب افراد زیادی به خود استفاده نمود.

بنابر تحقیقات انجام شده ، یکی از موارد جذابیت استفاده از عطرها و ادکلن ها خوشبو می باشد.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده مردان از خانم هایی خوششان میاد که موهایی بلند ودرخشانی داشته باشند که از نظر آن ها نشان سلامت جسمانیشان میباشد اما در مقابل خانم ها به مدل موهای آقایان زیاد اهمیت نمی دهند چرا که برخی مدل موهای کوتاه و برخی مدل موهای بلند در آقایان را دوست دارند و بنابراین برای آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد و می توانند مدل موهای خواسته خود را عملی نمایند.

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو میکنند حس اعتماد است ما برای اینکه با افراد ارتباط برقرار کنیم به دنبال یه راه اعتماد هستیم در واقع ما نمیتوانیم کسی را که بهش اعتماد نداریم دوس داشته باشیم اما چگونه میتوان در اولین دیدار حس اعتماد رو به وجود آورد؟آیا اصلاامکان پذیر است ؟

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید، هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.

تا زمانی که مکالمه ی شما با فرد مقابلتان به اتمام نرسیده است تلفن همراهتان را در دست نگیرید زیا اینکار به منزله ی بی احترامی به شخصی است که دارد با شما صبحت میکند و همچنین اینکار باعث قطع کردن صحبت های شما میشود و حس ارتباط از بین میرود و در نگاه طرف مقابل بی احترامی تلقی میشود

در واقع همین موضوع کم اهمیت مخصوصا در برخورد اول خیلی مهم است هر جوری که دست بدهید معانی به همراه خودش دارد دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

وقتی در یک جمع هستید و یا با فرد دیگری در حال صحبت هستید بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها استفاده کنید.

فقط شما متکلم وحده نباشید اجازه بدید دیگران هم صحبت کنند ممکن است زیاد حرف زدن شما دیگران را کلافه کند و اینکه اجازه ندهید دیگران صحبت کنند در واقع اونهارو کلافه میکنید و نهایتا باعث جذبشون نمیشید بلکه باعث فراری دادنشون میشید

زمانی که فردی از شما تعریف میکند به جای گفتن مرسی ، نظرلطف شماست ، این حرفا چیه چشمهاتون قشنگ میبینه از جملات دیگری استفاده کنید در واقع اعتماد به نفس و شخصیت خودتون رو زیر سوال نبرید یک دیگه از جنبه های جذابیت داشتن اعتماد به نفس خوب است که میتونه تاثیری ویژه ای داشته باشه بهتر است وقتی کسی از شما تعریف میکند شما تشکر کنید و تعریف کوچکی ازش بکنید

اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.

در زندگی همه ی افراد اتفاقات ناگواری رخ میدهدو از آن ناراحت هستند گاهی برخی افراد میخواهند به دردل بپردازند و کسی باهاشون همدردی کند زمانی که شخص مقابل شما موضوع ناراحت کننده ای برای شما تعریف میکند سعی نکنید شماهم حرفهای ناامید کننده بهش بزنید فقط کافیه بهش بگید متاسفم و یااینکه اگر اون اتفاق رو تجربه کردید بهش بگید درکت میکنم و اگر تجربه نداشتید بهش بگید سعی میکنم درکت کنم در واقع این نحوه ی بیان باعث حس اعتماد بیشتر اون طرف به شمامیشود

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان می کنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین آنها را به درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفتگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچوقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید. اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند.

تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند.

دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد.

اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.چگونه دلربا باشیم

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

منبع : سایت دلگرم

lovesradio.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه دلربا باشیم
چگونه دلربا باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *