چطور عکس خودرا کارتونی کنیم

 
helpkade
چطور عکس خودرا کارتونی کنیم
چطور عکس خودرا کارتونی کنیم


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

تبدیل عکس به کارتون

 

علاقه‌مندی کاربران به عکسبرداری و ویرایش عکس به قدری است که اپلیکیشن‌هایی که قادر به ایجاد تنوع در عکس‌های ساده و تکراری شده باشند، به سرعت مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. تبدیل عکس به تصاویر کارتونی یکی از فیلترهای جذاب در اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر محسوب می‌شود.

چطور عکس خودرا کارتونی کنیم

در ادامه شما را با چند ابزار برای تبدیل عکس به کارتون آشنا می کنیم :

 

ابزار آنلاین “تبدیل عکس به کارتون” Cartoonize :

 

برنامه تبدیل عکس به کارتون

 

با استفاده از سرویس Cartoonize شما با یک کلیک می توانید عکس خود را به صورت رایگان کارتونی کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و آسان است. برای استفاده از این سرویس ابتدا به آدرس سایت این برنامه در مرورگر خود بروید.

 http://www.cartoonize.net/

 

حالا با زدن گزینه Upload from Disk عکس مورد نظر را از کامپیوتر خود آپلود کنید. البته می توانید عکس های وبسایت های مختلف با داشتن URL آن ها را نیز وارد کنید.

بعد از آپلود از پنل سمت چپ، اثر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با کلیک روی هر افکت، عکس خود را به آن شکل تبدیل می کنید.

 

به همین سادگی بدون نیاز به فتوشاپ می توانید تبدیل چهره به کارتون را انجام دهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

تبدیل عکس به شخصیت کارتونی در فتوشاپ:

تصویر خود را در فتوشاپ باز کنید.

 

 تبدیل عکس به شخصیت کارتونی در فتوشاپ

 

یک کپی از لایه اصلی خود بگیرید.

 

 

به Filters > Blur > Smart Blur بروید. بسته به تصویر خود ، می توانید از این مقادیر استفاده کرده یا به موارد دلخواه خود تغییر دهید.

 

 تبدیل عکس به کارتون در فتوشاپ

 

این باعث کاهش بافت های پوست شده و تصویر شما را صاف می کند که بعداً اهمیت خواهد یافت.

 

با استفاده از (Ctrl + L) می توانید پنل levels را باز کنید. پنل levels ، می تواند به تنظیم کنتراست کمک کند و باعث شود تصویر شما به عنوان کارتون بهتر شود. تنظیمات را همانطور که می دانید تنظیم کنید یا آنها را تغییر ندهید. 

 

تبدیل عکس به کارتون

 

پس از اتمام کار ، یک کپی از آن لایه تهیه کنید. لایه پس زمینه اصلی خود را کپی نکنید ، بلکه لایه ای را که فیلترها را اجرا می کنید کپی کنید.  

 

 

چطور عکس خودرا کارتونی کنیم

به Filters > Sketch > Photocopy بروید. اگر مایلید تنظیمات را تغییر دهید یا آنها را بدون تغییر بگذارید.

 

تبدیل عکس به شخصیت کارتونی

 

یکی از عیبهای فیلتر Photocopy در Photoshop این است که از رنگ هایی که در پالت پیش زمینه / پس زمینه خود دارید در جعبه ابزار خود استفاده می کند. ممکن است نتایج عجیب به دست آورید ، مگر اینکه جعبه ابزار شما این رنگ ها را داشته باشد ، که می توانید با فشار دادن کلید “D” روی صفحه کلید خود سریعاً به دست آورید.

 

در پایان تصویری شبیه به این مورد خواهید یافت. ممکن است مجبور شوید از پاک کن یا برس استفاده کنید تا برخی از قسمت های پوست یا صورت خود را تمیز کند. در مثال ما ، ما مجبور نشده ایم کارهای زیادی انجام دهیم.

 

برنامه تبدیل عکس به کارتون

 

بالاترین لایه خود را انتخاب کرده و آن را مطابق تصویر زیر که به رنگ آبی برجسته شده است ، روی حالت “Multiply” تنظیم کنید.

 

 

تصویر ما شروع به شکل گیری می کند ،اما بیایید یک لایه رنگ کارتونی متقاعد کننده تر برای تصویر خود بدست آوریم.

 

برای استفاده از فیلتر cutout به Filter> Artistic> Cutout بروید. نوار لغزنده ها را مطابق شکل نشان دهید تا جزئیات نسبتاً خوبی را در تصویر خود بدست آورید .

 

 تبدیل عکس به کارتون در ادوب فتوشاپ

 

استفاده از ToonyPhotos : 

 

 تبدیل عکس به کارتون آنلاین

 

Toony Photos یکی از بهترین ابزار ویرایش عکس مبتنی بر وب است که به کاربران اجازه می دهد هر عکس را به  کارتون تبدیل کنند. با این حال، این برنامه به صورت اتوماتیک عمل نمی کند، شما باید بخشی از عکس را که می خواهید به یک کارتون تبدیل کنید را انتخاب کنید.

 

اول از همه، شما باید Toonyphotos را در مرورگر خود باز کنید.(toonyphotos.com)

 

حالا شما باید برای ساخت عکس کارتونی بر روی “Start Turning Photos Into Cartoons” کلیک کنید.

 

در صفحه بعد، شما باید بر روی Choose Photo کلیک کنید و سپس عکسی را که می خواهید کارتونی کنید را انتخاب کنید.

 

این سایت از فناوری روتوسکوپ برای تبدیل عکس به کارتون استفاده می کند. این بدین معنی است که شما باید بخشهایی را که میخواهید کارتونیزه کنید را باید مشخص کنید. این فرآیند ممکن است طولانی باشد اما تصاویر زیبایی به شما ارائه می دهد.

 

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


خرید مستقیم فرش از کارخانه


اسلایس براونی آلبالو

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


طراحی و بازسازی فضای داخلی


لازم نیست برای تهیه ماست کلی زحمت بکشی


رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت


قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


واسه همه چی جا هست!


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

حتماً تا کنون عکس افرادی را در شبکه های اجتماعی و.. دیده اید که به شکل کارتونی درست شده اند. استفاده از فتوشاپ برای ساخت این عکس های کارتونی مهارت های بالایی می طلبد که همه با آن آشنا نیستند. بنابر این امروز در انزل وب قصد داریم ۱۰ تا از بهترین راه های تبدیل عکس به کارتون را به صورت آنلاین و بدون نیاز به برنامه فتوشاپ به شما آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی عکس های کارتونی خود را بسازید.

How to Turn Any Photo In Cartoon Without Photoshop

عکس هایی که به حالت کارتونی تبدیل می شوند، جالب به نظر می رسند به همین دلیل افراد زیادی دنبال تبدیل عکس خود به کارتون هستند. ابزار ها و برنامه های مختلفی درست شده اند تا با قرار دادن جلوه ها و افکت های مختلف، به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی در مدت زمان کوتاهی عکس شما را کارتونی کنند که به معرفی ۱۰ تا از بهترین آن ها می پردازیم.

شما می توانید با کمک سایت Befunky تصویرتان را از طریق اعمال افکت ها به کارتونی تبدیل نمایید. برای کار با این برنامه آنلاین فقط کافیست تا ابتدا تصاویر خود را آپلود کنید. البته می توانید از طریق وبکم هم همان زمان عکس از خود بگیرید. سپس طرح اثر دلخواه خود را از لیست موجود که شامل حالت های اثر مداد (Pencil Effect)، اثر کارتونی رنگی (Colored Cartoon Effect) و.. انتخاب کنید. بعد افکت هایی که انتخاب کرده اید بر روی عکس شما اعمال می شوند و از آن لذت ببرید.

چطور عکس خودرا کارتونی کنیم

استفاده از این سرویس بسیار ساده است و به راحتی تبدیل عکس واقعی به عکس کارتونی را انجام می دهد.

برای ساخت آواتار کارتونی نیز می توانید مطلب آواتار و عکس کارتونی خود را با این ۱۲ سایت بسازید را مطالعه نمایید و آواتار کارتونی خود را بسازید.

با استفاده از سرویس Cartoonize شما با یک کلیک می توانید عکس خود را به صورت رایگان کارتونی کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و آسان است. برای استفاده از این سرویس ابتدا به آدرس سایت این برنامه در مرورگر خود بروید.

حالا یاید با زدن گزینه Upload from Disk عکس مورد نظر را از کامپیوتر خود آپلود کنید. البته می توانید عکس های درون وبسایت های مختلف با داشتن URL آن ها نیز وارد کنید.

بعد از آپلود از پنل سمت چپ، اثر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با کلیک روی هر افکت، عکس خود را به آن شکل تبدیل می کنید.

به همین سادگی بدون نیاز به فتوشاپ می توانید تبدیل چهره به کارتون را انجام دهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

یکی از بهترین ابزار های ویرایش عکس ToonyPhotos است که برای تبدیل عکس به کارتون در کامپیوتر و گوشی کاربرد دارد. تفاوت این برنامه با دیگر سرویس ها در این است که به صورت خودکار تمام عکس را کارتونی نمی کند، بلکه شما باید قسمت هایی که مایل به کارتونی شدن هستید را انتخاب نمایید.

بعد از این که به وبسایت این ابزار رفتید، Start Turning Photos Into Cartoons را انتخاب نمایید.

در صفحه ای که باز می شود شما باید عکس مورد نظر خود را با زدن Choose Photo انتخاب نمایید.

این وبسایت سپس عکس شما را با استفاده از تکنولوژی روتوسکوپ تبدیل به کارتون می کند. در این قسمت شما باید قسمت هایی از عکس را برای کارتونی شدن انتخاب نمایید. شاید این فرآیند طولانی به نظر برسد اما برای تبدیل عکس خود به کارتون جالب است.

و اینگونه به راحتی عکس های خود را با ToonyPhotos به حالت کارتونی تبدیل کنید.

گزینه دیگر این لیست، وبسایت Thecartoonist است. با چند حرکت ساده که شامل آپلود کردن عکس، انتخاب سبک است شما می توانید با این ابزار عکس هایتان را کارتونی کنید. استفاده از این وبسایت به سادگی انجام می پذیرد و می توانید از عکس های ساخته شده در شبکه های اجتماعی و.. استفاده کنید.

سایت Rollip یکی دیگر از وبسایت های اعمال افکت های جالب و حالت کارتونی روی عکس های شما است. بعد از آپلود عکس شما می توانید افکت های مختلف، متن و کادر و.. را به عکس خود اضافه نمایید. ابزار های زیادی برای شما در این سرویس گنجانده شده است.

برای راهنمایی در مورد ویرایش عکس HTNL 5 می توانید مطلب ۵ سرویس ویرایش آنلاین عکس HTML 5 بدون نیاز به فلش پلیر در مرورگر را بخوانید.

وبسایت Kuso Cartoon نیز علاوه بر ارائه افکت های کارتونی، چند افکت در همین زمینه نیز ارائه می دهد. شما می توانید براحتی عکس هایتان را روی این وبسایت آپلود کنید، روی آن ها افکت بگذارید و سپس آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. به همین راحتی!

وبسایت Photo-kako محبوب ترین سایت ویرایشگر عکس در ژاپن است. شما می توانید ۱۷۰ افکت مختلف را روی عکس خود امتحان کنید. با انتخاب سبک عکس، برنامه پارامتر هایی جهت زیبا نشان دادن عکس شما ارائه می دهد. بنابر این علاوه بر حالت کارتونی، برای سایر افکت ها نیز می توانید از این برنامه استفاده نمایید.

سرویس آنلاین AnyMaking از دیگر گزینه های موجود برای ویرایش عکس است. ابزاری رایگان برای بروز خلاقیت های شما در زیبا تر کردن عکس. شما می توانید افکت های کارتونی مختلفی را روی عکس اعمال کنید و آن ها را به صورت آنلاین با فیلتر ها، برش دهنده، چرخش و تغیر اندازه و.. ویرایش کنید.

با استفاده از ابزار pho.to شما علاوه بر کارتونی کردن عکس، می توانید آن را به صورت کاریکاتور نیز در بیاورید و عکس هایتان را با مزه تر کنید. به راحتی می توانید عکس هایتان را در این وبسایت آپلود کرده و افکت ها و تغییرات مورد نظر را روی آن اعمال کنید.

دوست داران طراحی با مداد، حتماً مطلب آموزش تبدیل آنلاین عکس ها به نقاشی و طراحی با مداد ( اسکچ ) را برای تبدیل عکس هایشان به طراحی با مداد مطالعه کنند.

اگر علاوه بر تبدیل عکس به کارتون، به تبدیل آن به طرح هایی مانند طراحی با مداد و.. علاقه مندید، بازدید از وبسایت SNAPSTOUCH را فراموش نکنید. با کمک این برنامه آنلاین، می توانید افکت ها و طرح های جالبی روی عکس های خود به وجود بیاورید و همینطور آن ها را کارتونی نمایید.

چطور عکس خودرا کارتونی کنیم

با استفاده از ابزار های معرفی شده به راحتی و فقط با چند کلیک بدون نیاز به فتوشاپ می توانید عکس های خود را کارتونی کنید. بسته به نیاز خود و سلیقه می توانید از هر یک از سرویس های معرفی شده استفاده نمایید. برای تبدیل عکس به کارتون اندروید هم می توانید این وبسایت ها را روی گوشی خود استفاده کنید.

امروز به معرفی ۱۰ تا از سرویس های آنلاین تبدیل عکس به کارتون پرداختیم. از نظر شما کدام سایت عملکرد بهتری دارد؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.


ممنون از انرژی و وقتی که گذاشتید ولی من همه رو امتحان کردم هیچ کدوم کار نمیکنه و همش هنگ میکنه??

ممنون بابته پست ولی هیچکدوم کارتونی نداشتن 🙂

مطلب مفیدی بود .تشکر اپلیکیشن های موبایل جالبی هم داخل گوگل پلی هستند که این قابلیت هارو دارند

این عکس ما‌که‌پخش ‌نمیشه‌که

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید



برنامه ای قدرتمند برای کارتونی کردن تصویر شما

با این برنامه برای عکس پروفایلتون تصویر کارتونی بسازید

بازار ای پی کا یک واحد مستقل برای توسعه و ارائه انواع بازی
ها و برنامه های کاربردی اندروید می باشد.

چطور عکس خودرا کارتونی کنیم

ایمیل: info {at} bazaarapk.ir

ویرایشگرهای عکس بسیاری هستند که قابلیت تبدیل عکس به نقاشی، کارتون و کاریکاتور را دارند. اگر قصد دارید این اپلیکیشن‌های جالب را بشناسید در ادامه با معرفی 15 اپلیکیشن تبدیل عکس به کارتون و نقاشی برای اندروید و آیفون همراه ما باشید.

کارتون‌ها بخشی غیرقابل انکار و جدایی ناپذیر از کودکی هستند و وقایع شاد گذشته را یادآوری می‌کنند. علاوه بر این، برای تماشا کردن هم بسیار زیبا هستند. امروزه فیلترهایی وجود دارد که به ما اجازه می‌دهند جهان را در حالت کارتونی و نقاشی ببینیم. به این صورت که می‌توانید از خود و دوستانتان عکس بگیرید و آن را به کارتون تبدیل کنید. تصور کنید که شما به عنوان شخصیت کارتونی چگونه به نظر می‌رسید! اگر تصور آن برایتان سخت است، می‌توانید از لیست زیر یکی از برنامه‌های کاربردی را انتخاب کرده و آن را روی عکس خود امتحان کنید. این لیست شامل بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS تبدیل عکس به نقاشی است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

چطور عکس خودرا کارتونی کنیم

 

Pencil Photo Sketch for Pics یک برنامه ویرایشگر حرفه‌ای طراحی است که با ایجاد طرح مداد از عکس‌هایتان، شما را به یک هنرمند تبدیل می‌کند. در واقع، Pencil Photo Sketch یک برنامه عالی برای تبدیل عکس‌های شما به طراحی با مداد یا طرح مداد رنگی است. تصویری را از گالری خود انتخاب کنید یا یک عکس با دوربین خود بگیرید تا اثر طرح مداد یا اثر نقاشی را ایجاد کنید. این برنامه، به عنوان یک اپلیکیشن ویرایش عکس، به شما کمک می‌کند طرح‌های بسیار جذاب و ترسیم جلوه‌های هنری مداد با فیلترهای شگفت انگیز طراحی را به تصویر خود اضافه کنید.

Pencil Photo Sketch for Pics یکی از نامزدهای بهترین برنامه تبدیل عکس به کارتون برای آیفون و اندروید بوده که دارای بیش از 60 فیلتر عالی و جذاب برای استفاده است. از ویژگی‌های کلیدی این نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی می‌توان به طراحی ساده رابط کاربری، قابلیت به اشتراک گذاری راحت با اینستاگرام، فیسبوک و دیگر رسانه‌های اجتماعی، ویرایش عکس با مداد رنگی، طرح مداد، شبح، نقاشی و بسیاری از جلوه‌های مداد برای عکس‌های شما یاد کرد.

دانلود نسخه اندروید و آیفون این نرم افزار تبدیل عکس به کارتون

 

در حال حاضر، 120 میلیون نفر از Prisma استفاده می‌کنند؛ اپلیکیشنی که عنوان برنامه سال 2016 را از آن خود کرده است! این ویرایشگر عکس قادر است عکس معمولی شما را به یک اثر هنری تبدیل کند. Prisma که جزو نامزدهای بهترین اپلیکیشن تبدیل عکس به کارتون محسوب می‌شود، بیش از 300 فیلتر در اختیار شما قرار می‌دهد. فیلترها و سبک‌های جدید هم هر روز اضافه می شوند. توسط این اپلیکیشن قدرتمند می‌توانید به انجمن سازندگان آن بپیوندید، سایر کاربران Prisma را دنبال کنید و از انتشارات آنها الهام بگیرید. حتی می‌توانید با سازندگان تصاویر سرگرم کننده‌ای که پیدا می‌کنید، صحبت کنید.

دانلود نسخه اندروید و آیفون نرم افزار تبدیل عکس به کارتون

 

این برنامه جالب که توسط CoolArt ارائه شده به شما امکان می‌دهد یک تصویر را به راحتی و به سرعت به حالت کارتونی تبدیل کنید. این یعنی یک برنامه تبدیل عکس به کارتون فوق العاده! کافی است یک تصویر را بارگذاری کنید و با یک ضربه، جلوه و افکت مورد نیاز را اعمال کنید. خوب است بدانید که حدود 30 فیلتر در این برنامه موجود است. در حال حاضر، اپلیکیشن Art Filters & Effects – Cool Art Photo Editor با 10 میلیون دانلود، به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کاربردی App Store شناخته می‌شود. شما می‌توانید از این برنامه تبدیل عکس به کارتون برای گوشی آیفون خود لذت ببرید.

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به کارتون Art Filters & Effects – Cool Art Photo Editor برای iOS

 

Sketch Me! Sketch&Cartoon یک برنامه کاربردی آسان است که می‌تواند عکس‌های شما را به کارتون، نقاشی و طراحی تبدیل کند. این برنامه حدود بیست افکت دارد که می‌توانید از آن‌ها برای برنامه تبدیل عکس به کارتون یا تبدیل عکس به طراحی استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید جلوه‌ها و افکت‌های مختلفی از قبیل کارتونی، نقاشی و طراحی رنگی را بر روی تصویر خود اعمال کنید. همچنین می‌توانید برای تصاویر خود تنظیمات لازم را انجام داده و نتیجه نهایی را در گالری ذخیره کنید. همچنین می‌توانید آن را با دوستان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود این اپلیکیشن تبدیل عکس به کارتون برای اندروید و iOS

 

بیش از 300 میلیون نفر از اپلیکیشن MomentCam Cartoons & Stickers برای تبدیل عکس‌ها به کارتون‌های طنز و استیکرهای متحرک استفاده می‌کنند. تصویری را که می‌خواهید به شخصیت کارتونی یا کاریکاتور تبدیل کنید، انتخاب کرده و سپس برخی از استیکرهای مورد نظر را به آن اضافه کنید؛ به عنوان مثال لوازم تزیینی، تغییر مدل مو یا حالت چهره افراد، اضافه کردن نقل قول در متن‌های حبابی و موارد دیگر. بانک اطلاعاتی MomentCam روزانه بروز می‌شود و می‌تواند در منطقه و با پیشینه فرهنگی شما و بنابر سلایق شخصی شما تنظیم شود. جدای از ویرایش عکس، MomentCam فرصتی برای ایجاد شکلک‌ها و استیکرها در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید نتیجه کار این نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور و بسیاری موارد دیگر را با خانواده و دوستان خود به راحتی به اشتراک بگذارید.

دانلود نسخه اندروید و آیفون برنامه تبدیل عکس به کاریکاتور MomentCam Cartoons & Stickers

 

اپلیکیشن Bobble GIF Stickers Keyboard ارتباطات آنلاین شما را سرگرم کننده و هیجان انگیزتر می‌کند. شما قادر خواهید بود با استفاده از تعداد زیادی از استیکرها، تصاویر GIF، شکلک‌ها و … طیف وسیعی از احساسات را بیان کنید. گفتنی است که همه این موارد توسط این برنامه ارائه شده است. این اپ می‌تواند متناسب با نیازها و خواسته‌هایتان شخصی سازی شود. در ابتدا، سیستم هوش مصنوعی بیشترین استفاده از استیکرها، تصاویر و … را به شما نشان می‌دهد. مهمترین چیز این است که ابزاری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد خود را در این برنامه رایگان کارتونی کنید. پس باید بدانید که با یک نرم افزار تبدیل عکس به کارتون طرف هستید. به لطف سیستم تشخیص چهره، می‌توانید یک سر بزرگ از تصویر خود بسازید و هنگام برقراری ارتباط با دوستان از آن استفاده کنید.

دانلود نسخه رایگان اندروید و iOS اپلیکیشن Bobble GIF Stickers Keyboard

 

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید یک آواتار سه بعدی ایجاد کنید که به شما شبیه باشد و آن را به هر شکلی که دوست دارید تغییر دهید. به لطف فناوری بازسازی صورت سه بعدی، می‌توانید نسخه دیجیتالی خود را ایجاد کنید. برای جذاب‌تر کردن آن می‌توانید ویژگی‌های صورت و بدن خود را تغییر داده، مدل موی جدیدی را انتخاب کرده یا لباس‌های مد روز بپوشید. با وارد کردن ویژگی‌های شخصیتی و اضافه کردن برخی خصوصیات خاص، می‌توانید شخصیت خود را واقعی‌تر کنید.

با اپلیکیشن Meing – Create, Play, Relate قادر خواهید بود با سایر کاربران بازی کنید! با افراد جدید آشنا شوید و با آنها گفتگو کنید. علاوه بر این، شما فرصتی شگفت انگیز برای انجام فیلمبرداری AR و سفارشی سازی آواتار، استیکرها و الگوهای رفتاری خود دارید.

دانلود نسخه iOS این برنامه

 

آیا می‌خواهید دوستانتان را بخندانید؟ از برنامه Cartoon yourself video effects برای تغییر عکس‌های سلفی خود کمک بگیرید. عکس‌های سلفی خود را به حالت کارتونی تبدیل کنید یا به راحتی چهره خود را تغییر دهید. حتی می‌توانید خود را بسیار خوشحال و یا در غم و اندوه نشان دهید. با استفاده از این برنامه می‌توانید تصویر و فیلم مورد نظر خود را بسازید و آن را در گالری ذخیره کنید. سپس از طریق اینستاگرام، فیسبوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در اینجا می‌توانید معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن های زیبایی چهره برای اندروید و iOS را مشاهده کنید.

دانلود نسخه رایگان iOS این اپلیکیشن تبدیل عکس به کارتون

 

چطور عکس خودرا کارتونی کنیم

اپلیکیشن اندرویدی ArtistA Cartoon برای کسانی که می‌خواهند مهارت‌های خلاقانه خود را کشف کنند عالی است. این برنامه دارای ده‌ها سبک هنری است. همه آنها بسیار متفاوت هستند که از یک اثر منشوری ساده شروع می‌شوند و به فیلترهای رنگین کمان و فیلترهای الهام گرفته از شاهکارهای هنری خاتمه می‌یابند. شما هم می‌توانید شاهکار خود را بسازید! برنامه را دانلود کنید، تصویری را که می‌خواهید روی آن کار کنید انتخاب کرده و فیلترها و جلوه‌های مختلف را روی آن امتحان کنید. مطمئنا سبک خود را پیدا خواهید کرد! نتیجه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا تنها آن را برای خود ذخیره کنید. در هر صورت، اطمینان حاصل کنید که از روند کار لذت می‌برید.

دانلود نسخه رایگان اندرویدی این برنامه

 

Photo To Cartoon Yourself Edit یک برنامه رایگان برای کاربران آیفون است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های مورد علاقه خود را به حالت کارتونی تبدیل کنید. این نرم افزار تبدیل عکس به کارتون یکی از بهترین‌ها در نوع خود است. عکسی را که می‌خواهید کارتونی کنید، آپلود کرده یا با دوربین عکس گرفته و مستقیما در برنامه بارگذاری کنید. سپس آن را ویرایش کنید (می‌توانید وضوح، روشنایی و کنتراست عکس را تغییر دهید) و آن را در گالری خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید به کمک این برنامه تبدیل عکس به کارتون برای آیفون، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با Photo To Cartoon Yourself Edit، ساخت شخصیت کارتونی شبیه خودتان سریع و سرگرم کننده خواهد بود.

دانلود برنامه تبدیل عکس به کارتون Photo To Cartoon Yourself Edit برای آیفون

 

اگر از کاربران آیفون هستید، قطعا عاشق ضبط ویدیو و عکس گرفتن با Toon Camera خواهید شد؛ زیرا این اپلیکیشن انواع مختلفی از افکت‌های کارتونی، مدادی و … را در خود دارد. این برنامه پیش‌نمایش زنده‌ای از افکتی که انتخاب کرده‌اید را نشان می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید قبل از ثبت تصویر، بدانید که به چه شکلی خواهد بود. علاوه بر این، می‌توانید هر افکتی را شخصی‌سازی کرده و با انجام کارهای مختلف روی تصویرتان، به همان جلوه‌ای که می‌خواهید، برسید. اپلیکیشن Toon Camera به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی که قبلا از خود ثبت و در گوشی ذخیره کرده‌اید را هم کارتونی کنید و سپس تصاویر کارتونی خود را در تمام شبکه‌های اجتماعی محبوب به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن برنامه تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون Toon Camera برای آیفون

 

با اینکه اپلیکیشن Cartoon Yourself به شما اجازه نمی‌دهد تا ویدیو ضبط کرده یا عکس بگیرید، ولی هنوز هم گزینه بسیار مناسبی برای زمانی است که می‌خواهید تصویری را به راحتی کارتونی کنید. کافی است دکمه Add a Photo را در برنامه زده و یکی از تصاویر خود را انتخاب کرده و سپس، Apply Effect را بزنید تا یکی از افکت‌های مختلف این اپلیکیشن را که تعدادشان بسیار زیاد است، انتخاب کنید. بعد از کارتونی کردن عکس، می‌توانید آن را در گوشی خود ذخیره کرده و یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن همچنین کارهای ساده ویرایشی مانند برش یا چرخاندن تصاویر را هم انجام می‌دهد.

دانلود برنامه تبدیل عکس به کارتون اندروید Cartoon Yourself برای اندروید

 

با برنامه Clip2Comic شما می‌توانید عکس‌های قبلی دوربین گوشی خود و یا تصاویر جدیدی که ثبت می‌کنید را به کارتون تبدیل کنید. قابلیت پیش‌نمایش زنده این برنامه به شما کمک می‌کند تا قبل از اینکه دکمه ثبت را بزنید، ببینید که تصاویر به چه شکلی درمی‌آیند. 8 فیلتر مختلفی مانند کمیک، کارتونی و نقاشی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کرده و ویدیو و تصویر خود را حتی پس از ثبت آن، ویرایش کنید. ابزارهای دگرریختی این برنامه به شما کمک می‌کنند تا از خود، کاریکاتور بسازید و ابزارهای ویرایشی آن در ویرایش و بهبود رنگ‌های تصویر در اختیار شما قرار دارند. در نهایت تصاویر خود را می‌توانید با کیفیت بالای 1080p هم استخراج کنید. این برنامه رایگان بوده ولی خریدهای درون برنامه‌ای دارد.

دانلود برنامه تبدیل عکس به کارتون آیفون Clip2Comic & Caricature Maker برای آیفون

 

Painnt با داشتن بیش از هزار فیلتر و افکت مختلف، یکی از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی محسوب می‌شود. شما می‌توانید تصاویر خود را هرگونه که خواستید تغییر دهید؛ زیرا این ویرایشگر عکس به شما اجازه می‌دهد تا وضوح، اشباع و روشنایی تمامی تصاویر خود را کنترل کنید. Painnt همچنین یک جامعه خلاق دارد که در آن شما می‌توانید تصاویر هنری جدیدی مشاهده کرده و افراد هم‌فکر با خود را پیدا کنید. با وجود این‌ها، نسخه رایگان این اپلیکیشن اندازه تصاویری که از آن‌ها خروجی می‌گیرید را محدود می‌کند و باید برای ذخیره تصاویر با سایز بزرگ‌تر، یکی از گزینه‌های اشتراکی آن را انتخاب کنید.

دانلود برنامه تبدیل عکس به نقاشی اندروید Painnt – Pro Art Filters

 

Cartoon Photo Editor به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر گالری گوشی خود را به کارتون‌های الهام‌بخشی تبدیل کنید. علاوه بر این، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین اصلی یا سلفی گوشی خود، ویدیو ضبط کرده و یا عکس بگیرید. تمامی افکت‌های برنامه به صورت زنده نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید قبل از عکس گرفتن یا ضبط ویدیو، نتایج را مشاهده کنید. قابلیت فوکوس خودکار این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا سوژه اصلی تصویر یا ویدیو را به وضوح بهتری ببینید. افکت‌های هاشور زده، حرارتی و نقاشی تنها برخی از فیلترهای مختلفی هستند که در این برنامه وجود دارند. تنها مشکل این اپلیکیشن، تبلیغات زیاد آن است که برخی از کاربران از این موضوع انتقاد کرده‌اند.

دانلود برنامه تبدیل عکس به کارتون اندروید Cartoon Photo Editor

 

امیدواریم که این لیست از برنامه‌های تبدیل عکس به نقاشی و کارتون توانسته باشد تخیل شما را برانگیزد. آیا شما هم از این قبیل برنامه‌ها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

چطور عکس خودرا کارتونی کنیم
چطور عکس خودرا کارتونی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *