چطور عکس خود را استیکر کنیم

 
helpkade
چطور عکس خود را استیکر کنیم
چطور عکس خود را استیکر کنیم

ورود

50% تخفیف دوره های آموزشی !

چطور عکس خود را استیکر کنیم

وبلاگ

در صورتی که میخواهید هنگام چت با دوستان و آشنایان خود در واتساپ آنها را شگفت زده کرده و از استیکر های اختصاصی خود استفاده کنید کافیست تا انتهای مطلب آموزش ساخت استیکر واتساپ با استفاده از عکس های دلخواه با ما بوده و از عکس های دلخواه ، پک استیکر یا استیکر های تکی بسازید.

برای شروع کافیست برنامه Wemoji یا Sticker maker را از انتهای مطلب دانلود و مراحل زیر را انجام دهید :

برای دانلود برنامه های ساخت استیکر واتساپ کافیست از لینک های مقابل استفاده کنید :

دانلود برنامه  WEMOJI   دانلود برنامه STICKER MAKER

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عالی بود

ربات @stkrbot تو تلگرام میتونه بدون دانلود اپلیکیشن همین کارارو انجام بدم.حتی میشه پک رو به ایتا و واتس اپم فرستاد

👍👍👍

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با توجه به نبود یک مرجع خوب برای آموزش برنامه های موبایل ما ترفند 3 را تاسیس کردیم و میخواهیم با همراهی شما بهترین باشیم…


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

یکی از دلایل پرطرفدار بودن تلگرام در ایران و جهان ویژگی‌های منحصر به فردی است که در هر بار آبدیت تلگرام به آن اضافه می‌شود. استیکرهای تلگرام یک تفاوت اساسی با استیکر دیگر برنامه داشته و آن امکان ساخت استیکرهای شخصی است. هر فرد می‌تواند با عکس‌های خود مجموعه‌ای از استیکرهای شخصی ساخته و آن را ذخیره کرده و برای دوستان خود ارسال کند. پس برای بهره گرفتن از این ویژگی کافی است با روش تبدیل عکس به استیکر آشنا شوید تا بتوانید از آن لذت ببرید.چطور عکس خود را استیکر کنیم

برای تبدیل عکس به استیکر می‎توان از ربات‌ استیکرساز  استفاده کرد. همچین برای ساخت استیکر می‌توان از برنامه‌هایی مانند Imoji، Bobble و پریسما  استفاده کرد، اما چون استفاده از ربات استیکرساز راحت و ساده‌تر است ما فقط به آموزش آن پرداخته‌ایم.

اما قبل از این که شروع به ساختن استیکر کنیم باید در نظر داشته باشید عکس‌های شما نباید دارای سایز بیشتر از 512 در 512 پیکسل و همچنین حجم آن نباید از 512 کیلو بایت بیشتر باشد و فرمت عکس باید png باشد. پس ابتدا سایز و حجم عکس را بررسی کنید. در صورتی سایز و اندازه عکس با این مشخصات یکی نبود برای اعمال تغییرات بر روی آن می‌توانید از برنامه paint بهره بگیرید.

برای ساخت استیکر در تلگرام خود، تلگرام یک ربات رسمی با عنوان Stickers دارد می‌توانید برای تبدیل عکس‌های خود به استیکر از آن استفاده کنید.

1- عنوان این ربات استیکرساز (Stickers@) را بر روی صفحه شخصی خود در تلگرام بنویسید و با لمس کردن آن به ربات وارد شوید.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

2- در ابتدا بر روی START کلیک کنید تا شما بتوانید ساخت استیکر شخصی خود را شروع کنید.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

3- در مرحله سوم، گزینه newpack را لمس کنید.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

4- در این مرحله باید برای مجموعه استیکرهای خود یک نام انتخاب کنید.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

5- حال عکس خود را با ویژگی‌های ذکر شده در بالا وارد کنید. توجه داشته باشید باید عکس را به صورت فایل ارسال کنید، چون اگر به صورت عکس ارسال شود ربات آن را قبول نخواهد کرد.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

6- باید برای استیکر خود یک شکلک (emoji) انتخاب کرده و ارسال کنید.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

7- گزینه publish را لمس کنید.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

8- در این مرحله برای ایجاد لینک استیکرهای خود یک نام کوتاه و انگلیسی وارد کنید. توجه داشته باشید نام باید غیر تکراری بوده و هیچ استیکری با این عنوان وجود نداشته باشد.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

9- بر روی لینک ایجاده شده برای استیکرهای شخصی خود کلیک کنید.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

10- همان طور که مشاهده می‌کنید استیکرهای شخصی شما با موفقیت ایجاد شده و شما می‌توانید با لمس گزینه ADD STICKERS، استیکرها را به مجموعه استیکرهای تلگرام خود اضافه کنید.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام

هنگامی که در حال چت کردن در تلگرام هستید و از استیکرهای تلگرام نیز استفاده می کنید، آنها احساسات و هیجان بیشتری را به گفتگو اضافه می کنند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، استیکر یک تصویرگری دقیق از یک شخصیت است که بیانگر یک احساس یا یک عمل خاص است. استیکر چیزی شبیه به ایموجی هاست، اما از نظر اندازه قابل توجه تر است.

برای ساختن استیکر و تبدیل عکس های خود به استیکر تلگرام، قبل از هر چیز ، عکس هایی را که برای تبدیل به عنوان استیکر نیاز دارید انتخاب کنید. سپس در اندروید به Play Store بروید و برنامه Sticker Maker را جستجو کرده و سپس آن را دانلود کنید. پس از نصب برنامه روی تلفن هوشمند خود، آن را باز کنید و سپس گزینه «ایجاد یک بسته استیکر جدید» را انتخاب کنید.

برای تبدیل عکس به استیکر می‎توان از ربات‌ استیکرساز استفاده کرد. همچین برای ساخت استیکر می‌توان از برنامه ‌هایی مانند Imoji، Bobble و پریسما استفاده کرد، اما استفاده از ربات استیکرساز راحت و ساده‌تر است.

بله، امکان تبدیل هر عکسی به استیکر وجود دارد، اما باید در نظر داشته باشید عکس‌های شما نباید دارای سایز بیشتر از 512 در 512 پیکسل و همچنین حجم آن نباید از 512 کیلو بایت بیشتر باشد و فرمت عکس باید png باشد. پس ابتدا سایز و حجم عکس را بررسی کنید. در صورتی سایز و اندازه عکس با این مشخصات یکی نبود برای اعمال تغییرات بر روی آن می‌توانید از برنامه paint بهره بگیرید.

برای ایجاد لینک استیکرهای خود یک نام کوتاه و انگلیسی وارد کنید. توجه داشته باشید نام باید غیر تکراری بوده و هیچ استیکری با این عنوان وجود نداشته باشد.

برای دانلود یک بسته استیکر کامل ، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه Telegram را باز کنید و بر روی آیکون سه خط در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

مرحله 2: در تنظیمات پایین بروید و روی استیکرها و ماسک ها ضربه بزنید.

مرحله 3: روی آیکون سه نقطه ای در کنار بسته استیکر که می خواهید وارد تلگرام شوید ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید.

گرفتن استیکرهای بیشتر

اگر شخصی استیکر دلخواه خود را برای شما ارسال کرد، به راحتی روی استیکر ضربه بزنید و نگه دارید و در کادر گفتگوی ظاهر شده، افزودن به استیکرها را انتخاب کنید. سپس می توانید برچسب های خود را در منوی Stickers در تنظیمات مدیریت کنید.

برچسب های تلگرام باید تصاویر PNG با پس زمینه شفاف، و در سایز 512 × 512 پیکسل باشند. هر استیکر باید یک فایل تصویری جداگانه باشد. طراحی و آپلود آنها روی دسک تاپ آسانتر از تلفن همراه است ، بنابراین ممکن است بهتر باشد از تلگرام برای Mac، برای Windows یا Web استفاده کنید.چطور عکس خود را استیکر کنیم

با به روزرسانی تلگرام برای اندروید ، iOS ، ویندوز فون و دسک تاپ نوع جدیدی از استیکرها را اضافه کنید، یک بسته رایگان از استیکر هنرمندان و کاربرانی که مایل به اشتراک گذاری احساسات هستند را بارگیری کنید و لذت ببرید. البته برخی سایت ها هستند که برای مشتریان خود استیکر می سازند، که در ازای آن پول دریافت می کنند.

بسته های استیکرهای خز به صورت رایگان وجود دارند. برای بارگیری این استیکرهای جذاب تلگرام، کافی است روی لینک برچسب دلخواه خود کلیک کنید و آن را در حساب کاریری خود اضافه کنید.

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

با به‌ روزرسانی اپلیکیشن واتس‌اپ نه تنها می توان امکان دریافت استیکر‌های مختلف را داشت بلکه حتی اضافه شدن این امکان به واتس‌اپ باعث شد اپلیکیشن‌های فرعی به وجود بیایند که به کاربران این امکان را می‌دهند که در واتس‌اپ دست به ساخت استیکرهای مورد علاقه خود زد.

پیام رسان‌های اینتساخت استیکر واتساپرنتی مختلفی وجود دارد که هر کدام بسته به امکاناتشان کاربران زیادی را نیز شیفته خود کرده‌اند. واتس‌اپ از جمله پیام رسان‌های محبوب دنیا است که در رتبه بندی‌های مختلف جهانی همیشه نامش در بین سه پیام رسان برتر و پرکاربر دنیا قرار دارد. اما این پیام‌رسان با وجود تعداد کاربران بیشمارش به اعتقاد برخی امکانات چندان زیادی ندارد از جمله اینکه یکی از بخش‌های جذاب پیام‌رسانی در یک سرویس پیام رسان اینترنتی یعنی استیکر در آن وجود ندارد. شاید به‌دنبال همین انتقاد هم بود که چندی پیش واتس‌اپ قابلیت استفاده از استیکر را به این سرویس اضافه کرد. حالا شما می‌توانید با به‌ روزرسانی اپلیکیشن واتس‌اپ خود امکان دریافت استیکر‌های مختلف را داشته باشید. حتی اضافه شدن این امکان به واتس‌اپ باعث شد اپلیکیشن‌های فرعی به وجود بیایند که به کاربران این امکان را می‌دهند که در واتس‌اپ دست به ساخت استیکر واتس اپ مورد علاقه خود بزنند. یکی از این اپلیکیشن‌هایSticker Studio است. این اپلیکیشن یک برنامه ساده است که بدون هیچ پیچیدگی امکان ساخت استیکر برای واتس‌اپ را فراهم می‌کند. اما چگونه می‌توانید به کمک این برنامه استیکر بسازید. بعد از نصب برنامه روی گوشی خود کافی است به محیط داخلی برنامه بروید و برای ساخت استیکر از دو شیوه یعنی گرفتن عکس در لحظه یا انتخاب عکس از گالری گوشی استفاده کنید. با بارگذاری هر عکس، می‌توانید دور آن را برش بزنید تا به شکل یک استیکر در حافظه اپلیکیشن ذخیره شود.

البته شاید در نگاه اول کمی از این روش ناامید شوید چرا که برای برش زدن عکس‌ها شما به هیچ ابزاری دسترسی نخواهید داشت و باید با انگشتان دستتان این کار را انجام دهید. اما این کار برای اپلیکیشن پیام‌رسانی مانند واتس‌اپ که تاکنون امکان استفاده از هیچ استیکری را نمی‌داده می‌تواند قدم بزرگی باشد. این برنامه وقتی که تعداد استیکرهایتان به ۳ عدد برسد، مجوز ساخت پکیج را صادر می‌کند. در نهایت نیز می‌توانید پکیج ساخته شده را با فشردن آیکن واتس‌اپ در بالای صفحه به داخل اپلیکیشن واتس‌اپ ارسال کنید. این برنامه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

در این مقاله یاد می گیرید چگونه استیکر خودتان را بسازید و بتوانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام و یا اسنپ چت استفاده کنید ، به وسیله این آموزش می توانید از این به بعد از استیکر هایی با قیافه خودتان استفاده کنید و بتوانید محتوا جالب تری در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، با ما همراه باشید تا قدم به قدم مراحل انجام این کار را نشان دهیم :

برای ساخت استیکر خودتان و همچنین اضافه کردن آن به استوری اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی باید اپلیکیشن bitmoji را دانلود و سپس اقدام به نصب آن کنید ، می توانید از طریق لینک های زیر این اپلیکیشن را برای سیستم عامل اندرویید و ios دانلود کنید :

بعد از نصب و دانلود آیکون زیر باید در صفحه نمایش سایت شما نشان داده شود :

حال وارد اپلیکیشن شوید و همان طور که در تصویر پایین مشاهده می کنید شما برای ثبت نام در این افزونه دو راه دارید :چطور عکس خود را استیکر کنیم

۱ – ثبت نام به وسیله email

۲ – در صورتی که اکانت اسنپ چت دارید فقط کافیست قند شکن را روشن کنید و این گزینه را بزنید و در این صورت اگر قبلا در اسنپ چت استیکر خودتان را ساخته اید به طور خودکار به bitmoji اضافه می شود ، اما در این آموزش ما تنها به آموزش روش اول می پردازیم و روش دوم را که مربوط به اسنپ چت می شود را صرفا توضیح کوتاهی می دهیم .

در ابتدا توضیح مختصری راجع به روش اسنپ چت می دهیم : پس از کلیک بر روی گزینه اسنپ چت ، در صورتی که از قبل اکانت اسنپ چت داشته باشید مطابق تصویر زیر تنها کافیست بر روی log in کلیک کنید تا این اپ به اکانتتان متصل شود و به طور خودکار استیکر های ساخته شده در اسنپ چت را به خود اضافه کند :

مطلب پیشنهادی : در صورتی که می خواهید درباره وردپرس و طراحی سایت وردپرس بیشتر بدانید بر روی این لینک کلیک کنید تا با وردپرس آشنا شوید

تبریک می گوییم کار شما به پایان رسید و اکنون می توانید تنها با دادن یکسری دسترسی ها به bitmoji از قابلیت استیکر ها در اینستاگرام استفاده کنید.

پس در این روش همان طور که در عکس های بالا مشاهده کردید بر روی Sign up کلیک کنید و سپس در مرحله اول سن خودتان را انتخاب کنید و دقت کنید که اگر کمتر از ۱۸ سال دارید بهتر است برای جلوگیری از هر مشکل احتمالی سن خودتان را بیش تر از ۱۸ سال انتخاب کنید ( تصویر زیر ) :

در مرحله بعد در فیلد اول نام و در فیلد دوم نام خانوادگی و سپس ایمیل و درنهایت یک پسورد قوی را نتخاب کنید و سپس بر روی دکمه بنفش رنگ کلیک کنید.

تبریک می گوییم تا این مرحله تقریبا کلیه مراحل برای ثبت نام در این اپ را انجام داده اید حال پس از مرحله بالا باید جنسیت خود را انتخاب کنید که پسر هستید یا دختر و چون من ( نیما پارسا نویسنده بخش مطالب آژانس وب ترا ) پسر هستم گزینه پایین را انتخاب کردم.

پس از این که جنسیت خودتان را انتخاب کردید برنامه از شما سوالی می پرسد ( start with a Selfie ) که آیا می خواهید ظاهر استیکرتان را بر اساس عکستان درست کنیم و یا این که خودتان می خواهید از صفر آن را طراحی کنید ؟ در صورتی که بر روی دکمه continue کلیک کنید دوربین جلو باز می شود و می توانید از خودتان یک سلفی عالی بگیرید تا خود برنامه ظاهرتان را تشخیص دهد و بر اساس آن چند شکل ظاهری که به شما شبیه است را نشان دهد تا آن را انتخاب کنید ، اما در این مقاله ما بر روی skip کلیک می کنیم تا خودمان ظاهرمان را از صفر بسازیم ( البته در روش سلفی نیز باز می توانید ظاهر استیکرتان را تغییر دهید ).

پس از انتخاب گزینه skip با صفحه ای همانند عکس زیر مواجه می شود که در این مرحله می توانید ظاهر استیکرتان را خودتان طراحی کنید

همان طور که در تصویر بالا می بینید می توانید در قدم اول skin Tone یا رنگ صورت خودتان را طراحی کنید و از میان گزینه های رنگ صورت بر روی هر کدام کلیک کنید تا اعمال شود ، همچنین اگر به بخش پایین ( دور آن نوار قرمز کشیده شده ) نگاه کنید می توانید مشاهده کنید که در سایر قسمت ها می توانید مدل مو استیکرتان ، مدل ریش و سیبیل ، مدل چشم ها و رنگ آن ، ابرو ، دماغ و غیره را انتخاب کنید نحوه کار با آن نیز خیلی راحت است تنها کافیست بر روی آن بخش در قسمت پایین کلیک کنید تا به آن دسترسی پیدا کنید به طور مثال در عکس های زیر ما شروع به ساخت یک استیکر فرضی می کنیم :

مطلب پیشنهادی : فروشگاه اینترنتی خودتان را با خدمات طراحی سایت فروشگاهی وب ترا به راحتی تاسیس کنید برای اطلاعات بیش تر بر روی این لینک کلیک کنید

به طور مثال در عکس بالا به سراغ موهای استیکر خودمان رفتیم و آن را تغییر می دهیم ( می توانید از میان مدل مو ها هز کدام را خواستید انتخاب کنید ) :

در این مرحله هم پس از انتخاب ریش و ابرو و رنگ چشم به سراغ انتخاب عینک رفتیم تا همین طور در مراحل بعد کارکترمان را کامل کنیم :

راستی این مورد را هم بگوییم که شما در bitmoji می توانید علاوه بر درست کرد ظاهر برای استیکرتان لباس آن را نیز انتخاب کنید زیرا در استیکر های آماده شده تنها صورت شخصیت شما نشان داده نمی شود :

در نهایت بر روی save Avatar کلیک می کنیم تا استیکری که آن را ساخته ایم save و آماده شود ، از این مرحله به بعد دقت کنید تا تک تک مراحل را به همراه ما انجام دهید :

بعد از زدن دکه save Avatar درمرحله قبل، با درخواستی مطابق عکس بالا مواجه می شوید که از شما می خواهد که اجازه آپدیت bitmoji را به اپ بدهید ، به همین خاطر بر روی Turn on کلیک کنید .

در این مرحله باید مراحلی را انجام دهید تا استیکر شما به کیبورد موبایلتان اضافه شود به همین خاطر همان طور که در عکس بالا مراحل انجام این کار نوشته شده بر روی Open setting کلیک کنید :

در این قسمت از میان تنظیمات باز شده بر روی keyboard کلیک کنید :

سپس بر روی Allow Full Access کلیک کنید و تیک آن را فعال کنید و خیالتان راحت باشد دسترسی که این برنامه می خواهد شاید برای افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند و credit card دارند خطرناک باشد اما برای افرادی که در ایران زندگی می کنند و دسترسی به این گونه کارت ها ندارند خطری ایجاد نمی کند پس با خیال راحت به این اپ دسترسی های لازمه را بدهید و سپس دوباره به bitmoji برگردید.

چطور عکس خود را استیکر کنیم

تبریک می گوییم استیکر شما اکنون هم ساخته شده و هم به کیبورد موبایلتان اضافه شده.

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و سپس وارد بخش استوری شوید و کیبورد موبایل خود را باز کرده و بر روی آیکون تغییر زبان ( دورش نوار قرمز کشیده شده ) آنقدر کلیک کنید تا وارد صفحه bitmoji شوید :

پس از آن وارد صفحه کیبرد مخصوص bitmoji می شوید ، سپس بر روی استیکری که می خواهید اضافه شوید کلیک کنید و همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می کند ، پس از کلیک بر روی استیکری که می خواهد اضافه شود نوار سبزی بر روی بالای کیبرد bitmoji اضافه می شود که نوشته شده ( استیکر کپی شده، حالا آن را پیست کنید ) به همین سادگی با کلیک بر روی استیکر مورد نظر آن استیکر کپی می شود و شما می توانید آن را پیست کنید.

همان طور که در شکل پایین مشاهده می شود بر روی paste کلیک می کنیم تا استیکر مورد نظر پیست شود :

و پایان، تبریک می گوییم شما توانستید استیکر های که خودتان ساخته اید را به استوری های اینستاگرام خودتان اضافه کنید همانند شکل زیر :

یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ این است که شما همیشه برای کاربران خود محتوایی جالب و جذاب داشته باشید به همین خاطر شما می توانید با اضافه کردن استیکر شکل خودتان و یا هر شکل دیگر استوری ها و محتوای خودتان  در اینستاگرام را جذاب تر از قبل کنید.

موفق باشید ( تیم تولید محتوا آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا )

خیلی ممنون من هرجا میگشتم هیچ جا هیچچچ سایتی نگفته بود و کمک نکرده بود
مرسیییی 😍🌸🌸🌸🌸🌸

سلام آزاده عزیز
خیلی خوشحالیم اگر کمکی کرده باشیم

همیشه بهترین ها جزو اولویت های اولیه برای اشتراک گذاری قرار دهید تا نتایج ویژه ای را از ان دریافت نمود.. عالی بود

من سیو آواتار رو ک میزنم مرحله بعدش برم نمیاد ، نمیتونم توی کیبوردم سیو کنم لطفا راهنمایی کنید

ی چیزی من گوشیم سامسونگه و استیکرا رو کیبورد مخصوص بیت موجی اونم فقط تو واتسپ میاره تو استوریای اینستا پشتش سفیده این کاراییم ک گفتین تنظیمات گوشی من نداشت میشه برام ایمیل کنین ک چیکار کنم؟ ممنونم

من گوشیم سامسونگه و استیکرا رو کیبورد مخصوص بیت موجی اونم فقط تو واتسپ میاره تو استوریای اینستا پشتش سفیده و مثه عکس میاد استیکر نیست این کاراییم ک گفتین تنظیمات گوشی من نداشت میشه برام ایمیل کنین ک چیکار کنم؟ ممنونم

سلام برسی میشه براتون

باید استیکر رو جوری اضافه کنید انگار مثلا میخواهید یک زبان جدید مثلا روسی به کیبوردتون اضافه کنید.فقط bitmojiانتخاب کنید به عنوان یک زبان

برای من نشد

من رفتم گشتم ولی چیزی ندیدیم مشکل چیه؟؟

برای منم اینجوریه چیکار کنم

وای خیلی بامزه بود مدت ها دنبال همچین چیزی برای شخصیت های کارتونی سایتم می گشتم مرسی

سلام خیلی ممنون خیلی بدردم خورد فقط یک نکته خواستم بگم اونجایی که عکس گذاشتید و دارید توضیح میدید( همون پاراگراف دوم تقریبا) یک غلط املایی دارید..اپلیکیشن رو نوشتید اپلیکین

ممنون اصلاح شد

تو قسمت کیبورد واسه من نمیاد میشه بگین چجوری تو کیبورد بیاریم و تو استوری استفاده کنیم؟

انگار مثلا میخواهید یک زبان جدید مثلا روسی به کیبوردتون اضافه کنید.فقط bitmojiانتخاب کنید به عنوان یک زبان

فکر کن وقتی داری فارسی تایپ میکنی بعد میخواهی یک چیزی انگلیسی بنویسی زبانتو عوض میکنی دیگه!اونم همینجوریه

سلام من همه ی مراحل رو انجام دادم ولی وقتی ایموجی رو در اینستا استفاده میکنم بک گراند سفید داره و مثل عکس هستش لطفا بهم بگید چطوری بک گراندشو بردارم.

سلام.مراحل رو انجام دادم ولی وقتی ایموجی رو در اینستا استفاده میکنم بک گراند سفید داره و مثل عکس هستش لطفا بهم بگید چطوری بک گراندشو بردارم.این برای من خیلی مهمه.ممنون

سلام
پیرسینگو چجوری باید بهش اضافه کرد؟؟

سلام من هم همین مشکلی که دوستان دارن، دارم که بک‌گراند سفید میفته دور استیکر وقتی تو اینستا یا تلگرام ازش استفاده میکنم
لطفا بگین چجوری درستش کنم 🙏🏻

سلام واسه من پشتش سفیده چیکارش کنم؟

سلام
برای من هم تو اینستا و تلگرام به صورت عکس با بک‌گراند سفید میاد
لطفا برام ایمیل کنین باید چجوری درستش کنم 🙏🏻

سلام
من هم مشکل دوستان رو دارم
تو اینستا و تلگرام با بک گراند سفید میاد
لطفا راهنماییم کنید

سلام من همین برنامه رو نصب کردم همه چیزش اوکی شده راضیم.فقط اینکه میخام بزارم استوری مث عکس سه در چهار میاد
چکار کنم اینجوری نشه؟؟؟

مشکلتون حل شد؟

سلام
برای من هم در استوری اینستاگرام به صورت عکس با بک‌گراند سفید میاد
لطفا برام ایمیل کنین باید چجوری درستش کنم که تبدیل به استیکر بشه ، ایا به خاطر اندرویدی بودن گوشیم این حالت پیش میاد ؟! 🙏

Kia گفته:
سلام
برای من هم در استوری اینستاگرام به صورت عکس با بک‌گراند سفید میاد
لطفا برام ایمیل کنین باید چیکار کنم که استیکر بشود 🙏🏻

درود بر شما ممنون از تمام توضیحات،فقط منم مثل دوستان اموجی با بک گراند سفید میاد،خواهش میکنم برای من ایمیل کنید که چیکار کنم 😔🙏

سلام عالیه
فقط برای من هم تو اینستا مثل استیکر ثابت
و فیلم نمیشه گرفت که تکون بخور یا حرف بزنیم روش میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام وقت بخیر برای از بین بردن بک گراند پشت استیکر ها باید چیکار کنیم؟

سلام من که تو whatsappمیزنم ب صورت عکس میره ولی تو اینستا پشتش صفحه سفیده ولی یکی از دوستام ک اونم گوشیش سامسونگه همه حا ب صورت استیکر میتونه استفاده کنه تنظیماتشو چک کردم نفهمیدم مشکل من چیه تنظیمات خودمم چک کردم دیدم غیر فعاله بهد اینکه فعالش کردم بازم همونجوری بود هیچ تغیری نکرد میشه لطفا راهنماییم کنین

من گوشیم آیفونه ممنون دوستام که اندروید دارن هرچى تایپ میکنن براشون استیکرش رو میسازه اما مال من پیش فرض هست چیکار کنم؟ ممنون میشم تو ایمیل بهم جواب بدید

سلام
من گوشیم سامسونگه ذخیره که کردم به صورت گیف میاره تو کیبورد با زمینه سفید نمیشه درس شه؟

سلام برای منم پشتش سفیده میشه بگید چیکار کنم ؟

سلام من بعد زدنavatar اونی ک شما گفتینو نمیاره میشه بگید چجوری درستش کنم؟؟🤕🥺

چرا تو استوری اینستاگرام پس زمینش سفیده
اگه میشه راهنمایی کنید

سلام من وارد برنامه شدم فقط توی اون مرحله حواسم نبود از سلفی استفاده کردم بعد امدم بیرون الان دیگه نمیتونم وارد بشم برای ساخت پیام میده شما قبلا با این ایمیل وارد شدی باید الان چه کار کنم😅

سلام منم مشکل دوستان و دارم لطفا اونو توضیح زدین

سلام من وقتی میخوام تو استوری استیکر بزارم کپی پیست نمیشه چرا؟استیکر میاد ولی دورش سفیده اینجوری دوست ندارم

سلام چطور میشه یه استیکر جدید ساخت

Vaaaay hr jaro gshtm k bbinm chjuri byd b storyam ezafe knm heja ngofte bud tnha jaii bud k tonstm bfhmm mrciiii koliii😍😍😍❤️❤️❤️❤️

سلام امکانش هست ساخت فیلم استوری با استیکر خودمان رو آموزش بدین . یعنی فقط سَر مون حالت استیکری باشه و بدنمون معمولی باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

تیم قدرتمند وب ترا با در اختیار داشتن متخصصینی حرفه ای از سراسر ایران ( به صورت دور کاری ) ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت، خدمات سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا و… است ماموریت ما در وب ترا استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای رساندن کسب و کار شما به جایگاه والایش می باشد.

026-36109406 0935-6446775

استان البرز – کرج – گرمدره – ناصریه – کوی گلبهار – کوی الهام ۱ – ساختمان آفتاب – واحد ۱۰ ( مراجعه حضوری فقط با هماهنگی )

webtra.ir@gmail.com

خدمات طراحی سایت


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


نام کاربری *


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

بچه ها، من خیلی دوست دارم این برنامه رو میتونه بهتون تو ساختن استیکر با عکس شخصی کمک کنه. چه طوری دانلود کنیم؟ سریع روی باکس صورتی رنگ بالای صفحه ضربه بزنید و برنامه رو از مایکت روی گوشی خودتون نصب کنید.

خیر. این برنامه در حال حاضر از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند.

1) برنامه Wemoji را از مایکت دانلود و نصب کنید.

Sticker Maker – 1k+ Sticker Packs

Sticker maker

چطور عکس خود را استیکر کنیم

استیکر ساز واتساپ-حرفه ای

Sticker Maker

واتساپ استیکر + استیکر ساز

Animated Sticker Maker for WA WAStickerApps

استیکر ساز واتساپ -حرفه ای

Sticker Maker

عضو در عضو تلگرام

iSticker – Sticker Maker for WhatsApp stickers

Personal Sticker Maker Studio WaStickerApps 2020

Sticker Maker for WhatsApp

Sticker Maker : Whatsapp Sticker Maker

DIY Sticker Maker : Stickers Creator

Cupace – Cut and Paste Face Photo

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

با استفاده از گوشی های موبایل فضای مجازی و واقعی به شدت به هم آمیخته به گونه ای که زندگی با موبایل یکی از بدیهیات همگی ما شده است. یکی از ابزارهایی که به این در هم آمیختگی کمک کرده و برای انتقال احساس و جملات به کار می روند، استیکرها هستند. در این پست می خواهیم یک استیکر ساز را به شما معرفی کنیم که سلفی شما را تحلیل کرده، یک عکس کارتونی بامزه می سازد و شما می توانید انواع حالات استیکر را با آن ساخته و به اشتراک بگذارید.

نام این اپل آینه یا mirror هست که هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه iOS. با داشتن این اپ و گرفتن عکس سلفی می توانید استیکر های زیادی بسازی. البته لازم نیست که حتما همان موقع از خود عکس بگیرید و می توانید از عکس های گرفته شده از قبل نیز استفاده کنید.

عکس شما در برنامه تحلیل شده و یک خروجی کارتونی شده به شما نشان می دهد. شما به دلخواه خودتان می توانید آن را عوض کنید، رنگ و حالت مو، داشتن عینک، ریش و سیبیل و … خلاصه آنچه که می خواهید را می سازید و بعد اپ انواع و اقسام استیکر را برایتان می سازد.چطور عکس خود را استیکر کنیم

البته توجه به این نکته مهم است که این اپ استیکر ساز استیکرها را به صورت عکس می سازد و شما درواقع عکس ها را به اشتراک می گذارید.

نکته جالب دیگر این است که اگر اول عکس خودتان را بسازید، بعد از شخص دیگری عکس بگیرید و وارد اپ کنید، این اپ استیکر ساز ، استیکرهای دو نفره می سازد. استیکرهایی جالب، بامزه و متنوع. توصیه داریم این اپ را دانلود و نصب نمایید و با آن تفریح کنید.

همیشه البان این نکته را گفته و باز هم می گوید. هر چقدر هم که از استیکر و اسمایلی و … استفاده کنید، هیچ یک از این شیوه ها حاوی احساسات نخواهند بود و کلا نوشتار با خود لحن و حالت ندارد و می تواند موجب ایجاد سوتفاهماتی شود که اصلا خوب نیست. مکالمه تلفنی از چت خیلی مناسب تر است و مناسب تر از همه ملاقات های حضوری است! دیدار دوستان و آشنایان خود را مجازی نکنید.

لینک‌های دانلود نرم افزار استیکر ساز:

ببخشید اسم این اپلیکیشن چیه؟ اپل اینه میزنم نمیاد

سلام نام کامل این اپ: Mirror: Emoji Face Maker App

و لینک دانلودش برای اپل این هست:

https://apps.apple.com/us/app/mirror-emoji-face-maker-app/id1199126741

سلام اضافه کردن به واتس اپ پولی هستش؟؟

سلام خیر رایگان هست

عكس كارتونيش، اصلا” شبيه عكس واقعى درنمياد!

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2021 ELBAAN TEAM

چطور عکس خود را استیکر کنیم
چطور عکس خود را استیکر کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *