مشاور تلفنی موبایل

 
helpkade
مشاور تلفنی موبایل
مشاور تلفنی موبایل

چگونه مشاوره تلفنی فوری با موبایل داشته باشیم؟می‌خواهید مشاوره تلفنی فوری داشته باشید؟ از سایت ۹ صبح تا ۱۱ شب در کنار شما هستیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مشاورانه، مشاوره تلفنی به‌عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات افراد شناخته می‌شود. مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آن‌ها در زمینه‌های گوناگون زندگی شود.

درگذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می‌دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روزبه‌روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاور تلفنی موبایل

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آن‌ها اقدام کنند.

مشاوره می‌تواند از طریق راه‌های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه‌های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش‌هایی که توسط مرکز مشاوره مشاورانه برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی فوری با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به‌ راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می‌باشد.

افراد به‌راحتی می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه‌ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آن‌ها و برای افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کنند به وجود آورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست‌های روانشناسی شخصیت می‌کند و پس از پاسخ دادن به تست‌های روانشناسی می‌تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه‌وتحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می‌تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده‌اند و زندگی را به‌تنهایی می‌گذرانند در برمی‌گیرد.

در واقع این‌ یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روان‌پزشکی

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می‌کند که انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روان‌پزشکی می‌تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و مؤثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ها و اختلالاتی که می‌تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آن‌ها و روابط اجتماعی آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

بسیاری از خانواده‌ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه‌های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته‌ شده می‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان‌ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های افراد در زمینه‌های گوناگون یادشده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و مؤثر است را می‌توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده‌های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه‌های گوناگون با مشکلات مختلف دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده‌ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به‌عنوان یکی از مشاوره‌های بسیار مهم در مرکز مشاوره مشاورانه انجام می‌گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاور تلفنی موبایل

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.

مشاور تلفنی موبایل

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

منبع : moshavereh.kanonm.ir

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند… جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

سلام خسته نباشید من۲۷سالمه. ۱۰سال یه زندگی مشترک داشتم ک حاصلش یه بچه ی۹ساله هست ولی همیشه با شوهرم اختلاف نظرهایی داشتیم واین باعث سردی رابطه مون شده بود. چن سال اخر زندگی مو با یه اقایی اشنا شدم مجرد بودن ۵سال از من بزرگتر. که بهم قول ازدواج داد و بخاطر علاقه شدید و ارزش و احترام و توجهی ک بهم میداد من قید همه چیو زدم و جدا شدم.البته قبل جدایی بارها گفتم شاید خانواده ت منو قبول نکنن بخاطر شرایطم شاید طردت کنن بزارنت کنار ولی ایشون گفتن من مشکلی ندارم هرکی خواست طردم کنه .. بعد… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مریم جان ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما دقت کنید که رابهط داشتن در دوران متاهلی وارد ارتباط شدن به هر دلیلی خیانت محسوب می شود و می تواند هم برای زندگی همان زمان شما مشکلات بیشتری را ایجاد کند و هم اینکه باعث ایجاد وابستگی بیشتری به فرد مقابلتان شود و این باعث می شود که شما به شرایط این آقا و اختلاف هایتان توجه نداشته باشید . بهتر است سعی کنید که در زمان فعلی از هیجانی تصمیم گیری خوداری کنید و با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه کنید تا اختلافات و… ادامه دیدگاه »

سلام.من یه مشکل دارم ک میخوام اینجابگم واگ میشه راهنمایی کنید من۲۷سالمه و همسرم ۴سال از من بزرگتره کارشون ماموریتی هست و درماه فقط۷روز خونه است. تو دوره نامزدی ما پدرشون آلزایمر داشت و برادرکوچکتر ک مجرد بود و مادرشون ازش نگهداری میکردن ایشون تو ۷روزی ک میومد میگفت من باید حتما پیش پدرم باشه و بهش کمک کنم تا در اون روز بار روی دوش خانواده کم بشه و ما کل اون۷ روز خونه مادرشون بودیم و کلا یه وعده غذایی میومدن خونه اونم ساعت ۸ونیم میومدن ساعت۱۰برمیگشتن خونه پدرشون و تمام دوره نامزدی حتی پارک وخیابون و… نرفتیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان قابل درک هست که شما می خواهید زندگی مستقل تری داشته باشید و نیاز دارید که تایم بیشتری را باهم تنها باشید اما عزیزم دقت کن که تنها ۷ روز در ماه همسرتان در کنار شما می باشند و اگر این ۷ روز نیز با درگیری و بحث همراه شود می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد و تمایل به تنها بودن همسرتان با شما را کاهش بدهد . بهتر است سعی کنید که بجای بحث و درگیری زمان های باهم بودن را با توجه به علایق همسرتان که می تواند شامل هر چیزی… ادامه دیدگاه »

سلام من خانمی ۳۳ساله هستم و یه پسر ۱۲ساله دارم ۱۶ساله ازدواج کردم. مشکل اساسی زندگی من خیانت‌های بود که همسرم تو این چند سال بهم کرد. اما پارسال که کار به شکایت و.. رسید ، از من خواست رضایت بدم .و دیگه دست از کاراش بر میداره. شکایتم مبنی بر رابطه اش و همچنین خوراندن متادون تو مدت چند ماه بدون اطلاع من بود. که بعد از انجام آزمایش متوجه این موضوع شدم. اما از اون زمان به بعد باوجود اینکه خودم رو بی تفاوت نشون میدادم نسبت به این قضیه ،اما حس کنجکاوی هم داشتم که مبادا دوباره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم با نادیده گرفتن و یا بخشیدن مهریه که بهتر است به هیچ عنوان این کار را نکنید و یا اینکه خانه به نام شما بزنند و… این مشکلات برطرف نمی شود چون شما بیان می کنید ۱۶ سال ایشان با تمام قول ها و شکایتی که شده است بازهم به مسیر اشتباه خود ادامه داده اند . دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که ایشان نیاز به پروسه درمانی دارند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

راضی کردن خانواده برای مهاجرت

سلام به شما زهرا جان
اطلاعات بیان شده توسط شما ناقص می باشد اطلاعات بیشتری در مرود شرایط سنی ، شرایط اقتصادی و همچنین دلایل مخالفت خانواده برای مهاجرت شما و در کنار این موارد اینکه شما چگونه این موضوع را با آنها به اشتراک گذاشته اید در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.

سلام من ۳۳ سالمه یه بچه دارم دلم می خواد درامد داشته باشم اما مشکلم اینه که اول انرژی خیلی کمی دارم دوم شوهرم به هیچ عنوان اجازه نمیده و من می خوام توی خونه کار کنم سوم من به روانشناسی علاقه دارم خیلی هم تو این زمینه مطالعه دارم کتابای دانشگاهی رو هم خوندم اما نمی دونم چطوری می تونم بدون مدرک تو خونه تو این زمینه درامد داشته باشم مدتی سعی کردم برنامه نویسی یاد بگیرم و از این روش درامد کسب کنم اما واقعا برام سخته درکش نمی کنم و مریض شدم از شدت فشار نمی دونم… ادامه دیدگاه »

سلام ۲۳ساله هستم و ی دختر ۲ساله دارم دورازخونوادم درتهران زندگی میکنم شوهرم صبح میره سرکارتاساعت ۸ ۹شب.درکمارخونواده شوهرم زندگی میکنم امابافاصله نه چندان دور.باهمسایهای خودمم رفت وامددارم مخصوصاباهمسایه بغلیم.ی سالی میشه همسایه بابغلیم بابازشدن مدارس رابطشوباهام کم کردچون معلم بودومادر۲بچه مدرسه ای.من خیلی ازلحاظ روحی ضربه خوردم ناراحت شدم اماچیزی بهش نگفتم تودل خودم نگهش داشتم.دوتاازجاریام هم کنارمنن امایکی ازجاریام مادرش نزدیکش زندگی میکنه همیشه باهمن سرش شلوغه سرگرمه تفریحات خودشوداره وقتی برای این نداره منودعوت کنه یامنوبخوادازتنهایی دربیاره تلفنی زنگ میزنه منم بهش زنگ میزنم.چیزی که اذیتم میکنه اینکه حرف دلموبه همه میگم ساده وبی ریام فک میکنم… ادامه دیدگاه »

سلام. وقت بخیر.
دختری ۲۵ ساله هستم. همیشه احساس تنهایی و غم داشتم. خواهر و برادری نداشتم. والدینم هم ۱۰ ساله جدا شدن. قبل از جدایی هم درگیری زیاد داشتن. اقوام زیادی نداریم و به خاطر شرایط خاص ما، هیچ کس رابطه‌ی خوبی باهامون نداره. روابط اجتماعیم زیاد خوب نیست، هیچ وقت دوست نزدیکی نداشتم. جدیداً هم خیلی بی اعتماد به نفس شدم. حتی حرف‌زدن هم برام سخت شده. از طرفی به خاطر تنهایی مادرم هم عذاب وجدان دارم. حوصله‌ی هیچ کاری ندارم و واقعا نمیدونم چیکار کنم.

سلام به شما دوست عزیز قابل درک می باشد که جدایی و درگیری های قبل از طلاق می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد اما دقت کنید که پدر و مادرتان دو فرد بالغ می باشند که می توانند در مورد زندگی خود تصمیم گیری کنند و نیاز است که شما بپذیرید که انها از یکدیگر جدا شده اند و بر مبنای زندگی فعلی خود برای رسیدن به شرایط بهتر اقدام کنید . اینکه بخاطر تصمیمات والدین شما بخواهید خود را سرزنش کنید کمکی به شما نمی کند سعی کنید که برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی… ادامه دیدگاه »

سلام من نزدیک ۴سال یه پسری رو عاشقانه دوس دارم .خیلی شبیه هم دیگه هستیم منتها از وقتی راجعبه حس من مطلع شده کلا بهم سرد شد و بی محلی کرد بهم به نظرتون چکار کنم؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
رکسانا جان شما و فردی که به ایشون احساس علاقمندی می کنید چند سالتونه؟
آیا ایشون از هدفش درباره ی این رابطه با شما صحبت کرده بود؟
قبلا ایشون در جریان این موضوع نبود که شما بهشون علاقمندید؟
چه مدت هست که نسبت به شما سرد شده؟
آیا در مورد رفتار ایشون باهاشون صحبت کردین؟

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه ۳ سال بود که داشنمش

سلام به شما پریای عزیز احساس شما قابل درکه و اینکه شما الان برای سنجابتون غمگین و ناراحت باشید طبیعی هستش و شما کاملا حق داریدولی عزیزم افتادن سنجابتون از بالکن فقط یه اتفاق بوده و شما نباید خودتون رو بابت این موضوع مقصر بدونید. بعد اینکه سنجاب شما الان گم شده و اصلا معلوم نیست که مرده باشه. زمانی که مشخص نیست که الان سنجابتون زنده اس یا مرده شما نباید خودتون رو سرزنش کنید و احساس گناه رو کنید که باعث مرگش شدید. سعی کن ارامش خودت رو حفظ کنی و در حین اینکه برای نبودن سنجابتون ناراحت… ادامه دیدگاه »

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه

‌سلام ۲۸سالمه۴ساله ازدواج کردم وی پسر۲ساله دارم من مشکلم اینک آرامش ندارم احساس ضعف میکنم،خیلی ناراحت میشم وقتی شوهرم بایک خانم صحبت میکنه بهم میریرم داغونم خودمم نمیدونم چکارکنم

سلام به شما فاطمه جان اگر که ایشان روابط نامناسبی دارند شما می توانید در احترام با ایشان صحبت کنید اما اگر ایشان روابطی که دارند مشکلی ندارد و بیشتر حساسیت های شما می باشد بهتر است در این مورد طرحواره های شا به کمک یک طرحواره درمانگر بررسی شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم .گاهی افراد به دلیل افکار بنیادینی که دارند باعث می شود که در زندگی مشترک رفتارهای فرد احساسی و یا افراد نزدیک را بد برداشت کنند و یا بدون دلیل احساس کنند که فرد مقابلشان به آنها خیانت می کند بدون اینکه مدرک کافی… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید ی دختر ۱۸ سالم یک سالم میشه نامزدم البته با خواست خودم بعضی وقتا حس می کنم هیشکی رو دوست ندارم کلا بی حسم حتی پدرومادرمو انگار حس می کنم فقط وابستگیه اون دوست داشتنی ک میدونم باید باشه نیس شاید معنی دوس داشتنو نمیدونم

سلام عسل جان
تازگیا این حس بهت دست داده یا همیشه توی زندگیت اینطور بودی؟ معمولا چندببار در ماه این حس بهت دست میده؟ از نظر خلق و خو چطور هستی؟

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من حدود۷ماهه بایه پسری که۳سال ازخودم کوچکترهستش دوست شدم ازطریق کلاسی که میرفتیم باهمدیگه آشناشدیم خیلی رفتارامون بهمدیگه مبخورد همدیگرودوست داشتیم ولی تازه میخواست سربازیشوشروع کنه وکاری نداشت که بیاد برای خواستگاری تااینکه الان تقریبا۳هفتس برام خواستگاراومده وشرایطش خوبه ولی۹سال ازمن بزرگتر هستش من بااون پسردیگه حرف نزدم بباینکه همودوست داشتیم ولی گفتم به دردم نمیخوری وباخواستگارم رفتم ۳جلسه صحبت کردم که قرار شد بریم پیش مشاوره خانواده پیش از ازدواج که ببینیم بهم دیگه میخوریم یانه که دیروز همون پسره باهاش دوست بودم پیام داده که من دلم نمیخواد توروازدست بدم برگرد من میام… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم شما چند سالتون هست؟ و اون آقا پسر چند سالش بود؟ احساستون نسبت به خواستگار فعلیتون چی هست؟ در حال حاضر احساسی به اقا پسری که باهاش در ارتباط بودید دارید یا خیر؟

من خودم ۲۳سالمه واون آقاپسر ۲۰سالش وخواستگارم که برادر همکارمم هست ۳۱سالش هست ..احساسم نسبت خواستگارم خب خانواده داره اخلاقورفتارش خیلی محترمانه وخوب هستش .ولی خب یه مسئله ای که هست این هستش که زمان زیادی ازجداییم با اون پسرنگذشته که بتونم فراموش کنم پیامم که میده دلم براش میسوزه ولی نمیتونم جوابی بدم تاتکلیفم مشخص بشه باخواستگارم چون پدرم سریسری مسائل فعلا مخالفت کردن ولی خانواده اون راضی هستن من خودمم بین دوراهی گیر کردم بتونید کمکم کنید ممنون میشم

ببین نگین جان نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت کنید که این آقا پسر ۳ سال از شما کوچک تر می باشند و تصمیم گیریشان بیشتر بر پایه هیجان می باشد در کنار اینکه این اختلاف سنی نیز نیاز به بررسی دارد و اینکه شما در زمان فعلی به یکدیگر احساس وابستگی کنید طبیعی می باشد اما بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان واقعیت بیرونی را مد نظر قرار بدهید و بعد تصمیم گیری داشته باشید ایشان از نظر سنی ۳ سال از شما کوچک تر می باشند ، از نظر اجتماعی و سربازی هنوز به… ادامه دیدگاه »

بله درسته اون آقاپسرواقعا معیارهایی که من میخوام درحال حاضر ندارن فقط یکسری قول هایی دادند که معلوم نیست قابل اجرا باشن یانه ولی این خواستگارم تقریبا معیارهایی که میخوام رو دارن ولی خب پدرم سراختلاف سنی مشکل دارن که اونم خودم صحبت کردم اصلا صحبت کردنشون واخلاقشون وحتی ظاهرشون به پسر۳۱ساله نمیخوره کمتر بهشون میخوره مثلا درحد ۲۷سال یاشایدم۲۸سال پس براحساسم غلبه کنم ودیگه جواب اون پسرروندم وباخواستگارم برم پیش مشاوره ازدواج درسته؟

سپاس فراوان واقعا ممنونم از راهنماییوکمکتون

سلام الان در حدود ۶ سال است ازدواج کردم وکارمم بصورت شیفتی میباشد یکروز سر کارم و دوروز استراحت همسرم شدیدا وابستگی عجیبی به خانواده اش وابستگی داره به بهانه که از تنهایی میترسه روزهایی که من شیفت هستم میره پیش خانواده اش اوایل دلایلش برام منطقی بود ولی الان دیگه بیش از حد شده ۶ سال است آرزو دارم از سر کار میام خسته صبح همسرم در رو روم باز کنه ولی همیشه خودم با یه خونه خالی و سرد مواجه میشم و ساعت ۱۲ ظهر میاد و حداقل هفته ای یکبار هم به بهانه های مختلف امتحان برادرش… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این‌مسیر بهتر است در زمان‌مناسبی در احترام و بدون صحبت در مورد خانواده ایشان با همسرتان صحبت کنید و احساسات و نیازهای خودتان را با ایشان در میان بگذارید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید و بیان کنید ک به احساس نیاز ایشان به حضور در خانواده و تنهایی او احترام‌می‌گذارید اما مایل هستید که در زمان برگشت به خانه ایشان در منزل باشند تا شما بتوانید با دیدنشان شرایط بهتری از نظر روحی بدست بیاورید این مشکلات در تعامل و درک‌متقابل نیازهای یکدیگر می‌تواند شرایط بهتری را ایجاد کنید .

چندین بار بهش گفتم ولی متاسفانه گوش نمیکند و بازهم ادامه میدهد دائما خانه را ترک میکند

در این سمیر بهتر است به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا باهمسرتان صحبت شود و دیدگاهای هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه به هردوی شما کمک کنیم تا بتوانید مسیر بهتری را طی کنید .
در این زمینه بدون مقصر دانستن همسرتان و یا صحبت از خانواده ایشان به ایشان بیان کنید که برای بهبود زندگی مشترکتان و رفع یک سری مشکلات مایل هستید که چند جلسه زوج درمانی را تجربه کیند.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۷۴۱

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

پیدایش شبکه جهانی اینترنت و فراگیر شدن گوشی های تلفن همراه، سبب شکل گیری نوع جدیدی از خدمات روانشناسی و مشاوره شده است. و در سراسر جهان و مخصوصاً کشورهای توسعه یافته با اقبال زیادی روبروست. مشاوره تلفنی با موبایل یکی از خدمات مجموعه ما می باشد.

در ابتدای شکل گیری خدمات غیر حضوری روانشناسی، شک و شبهه هایی در خصوص کارایی آنها مطرح شد. اما بعدها، تحقیقات علمی، اثربخشی مشاوره های تلفنی با موبایل را تایید کرد. همین چند سال پیش، سازمان جهانی بهداشت (WHO) پیشنهاد تشکیل خدمات آنلاین را برای کاهش آسیب های روانشناختی و بهبود سلامت روان توصیه کرد. امروزه در کشورهای توسعه یافته مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان و … ، صدها مرکز روانشناسی آنلاین و غیرحضوری فعالیت مستمر دارند.

در کشور ما نیز با توجه به وسعت جغرافیایی، فرآوانی جمعیت، باورهای مذهبی و سنتی، و همینطور در دسترس نبودن مراکز روانشناختی در شهرهای کوچک، مشاوره های آنلاین و تلفنی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب مشاوره های آنلاین و تلفنی را بر شماریم و چگونگی استفاده از مشاوره تلفنی با موبایل ( مشاوره تلفنی با تلفن همراه ) را شرح دهیم.

تحقیقات متعدد روانشناسی نشان می دهد که انواع مشاوره های آنلاین کارایی داشته و می تواند در حل مشکلات مراجعین موثر باشد. سایت انجمن روانپزشکی آمریکا (APA) ، از مقالات متعددی که اثر بخشی مشاوره تلفنی روانشناسی را تایید می کند، نام برده است.

لطفاً این نکته را در نظر داشته باشید که خدمات روانشناختی غیر حضوری مانند مشاوره تلفنی با تلفن همراه، بیشتر در زمینه مشورت و حل مسئله کارایی داشته و بهتر است در صورت نیاز به فرآیند درمانی، به صورت بالینی و حضوری مراجعه شود. در صورتی که مشکل شما با فرآیند مشاوره تلفنی با تلفن همراه، قابل انجام نباشد، متخصص روانشناس به شما اطلاع داده و می توانید حضوری به مرکز مشاوره مراجعه کنید.

مشاور تلفنی موبایل

با توجه به نوع مشکل شما و پس از واریز هزینه خدمات، هماهنگی های لازم برای ۴۵ الی ۶۰ دقیقه مشاوره با یک دکتر روانشناس و یا مشاور خوب که در حیطه مشکل شما تخصص دارد و فعالیت می کند، صورت می گیرد. همچنین در صورت رضایت از خدمات ارائه شده، در صورت لزوم می توانید از همان فرد به طور مجدد وقت مشاوره حضوری یا آنلاین بگیرید. متخصصی که برای شما معرفی می شود، دارای مهارت کافی در مورد مشکلتان خواهد بود.

در بیشتر مواقع بله – باید این نکته را در نظر گرفت که همکاران ما سعی می کنند در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. هر چند ممکن است در برخی از روزها و به دلیل پیک بالای کاری، همکاران روانشناس و مشاور ما اندکی برای خدمات رسانی به شما عزیزان زمان نیاز داشته باشند. همچنین با توجه به مشکل شما، لازم است فرد دیگری در نوبت مشاوره با همان متخصص نباشد.

هر چند استفاده از خدمات غیر حضوری، مزایای زیادی دارد اما در برخی از موارد، نیاز به مراجعه حضوری اجتناب ناپذیر است. امکان مراجعه حضوری به کلینیک، با اخذ وقت قبلی و رزرو نوبت امکان پذیر است. برای این منظور، در تمام ایام هفته از ساعت ۹ تا ۲۱ با تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین در صورتی که مشکل شما با مشاوره تلفنی به وسیله موبایل قابل حل نباشد، با توافق تماس گیرنده، وقت حضوری با همان متخصص و یا سایر همکاران برای او ثبت خواهد شد. آدرس مراکز مشاوره و شماره های هماهنگی، در انتهای همین صفحه درج شده است.

در این روش، هزینه مشاوره روانشناسی تلفنی، به دلیل تماس مستقیم با متخصص و حذف واسطه، بسیار پایین تر از مشاوره حضوری و یا مشاوره با تلفن های هوشمند (۹۰۹۲) می باشد. در حال حاضر، با توجه به تعرفه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و همینطور سازمان بهزیستی، برای زمان ۴۵ الی ۶۰ دقیقه مشاوره تلفنی با موبایل و تلفن همراه ، ۹۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است . این هزینه حدود ۳۰ درصد کمتر از مراجعه حضوری می باشد.

در ابتدا با منشی مرکز به شماره ۰۹۱۲۸۴۹۰۹۴۴ و یا ۲۲۳۲۱۰۵۲ (غیر تهران کد ۰۲۱ نیاز است.) تماس حاصل نمایید. و هزینه مشخص شده را برای مشاوره تلفنی با تلفن همراه  واریز کنید. سپس در اولین فرصت ممکن و با توجه به مشکل شما، شماره موبایل و یا تلفن ثابت متخصص در اختیار شما قرار می گیرد. قابل ذکر است برقراری تماس از طرف شما خواهد بود.

همچنین روشهای پرداخت هزینه در زیر توضیح داده شده است.

پرداخت هزینه خدمات ارائه شده را ، به وسیله یکی از  روش زیر می توانید انجام دهید:

#EZD_MainForm { width: 400px; height: auto; margin: 0 auto; direction: rtl; } #EZD_Form { width: 96%; height: auto; float: right; padding: 10px 2%; } #EZD_Message,#EZD_Error { width: 90%; margin-top: 10px; margin-right: 2%; float: right; padding: 5px 2%; border-right: 2px solid #006704; background-color: #e7ffc5; color: #00581f; } #EZD_Error { border-right: 2px solid #790000; background-color: #ffc9c5; color: #580a00; } .EZD_FormItem { width: 90%; margin-top: 10px; margin-right: 2%; float: right; padding: 5px 2%; } .EZD_FormLabel { width: 35%; float: right; padding: 3px 0; } .EZD_ItemInput { width: 64%; float: left; } .EZD_ItemInput input { width: 90%; float: right; border-radius: 3px; box-shadow: 0 0 2px #00c4ff; border: 0px solid #c0fff0; font-family: inherit; font-size: inherit; padding: 3px 5px; } .EZD_ItemInput input:focus { box-shadow: 0 0 4px #0099d1; } .EZD_ItemInput input.error { box-shadow: 0 0 4px #ef0d1e; } input.EZD_Submit { background: none repeat scroll 0 0 #2ea2cc; border-color: #0074a2; box-shadow: 0 1px 0 rgba(120, 200, 230, 0.5) inset, 0 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.15); color: #fff; text-decoration: none; border-radius: 3px; border-style: solid; border-width: 1px; box-sizing: border-box; cursor: pointer; display: inline-block; font-size: 13px; line-height: 26px; margin: 0; padding: 0 10px 1px; margin: 10px auto; width: 50%; font: inherit; float: right; margin-right: 24%; }

مبلغ :

تومان

نام و نام خانوادگی

تلفن همراه :

ایمیل :

توضیحات :

خدمات حضوری در دو مرکز صادقیه و فرمانیه ارائه می شود. که آدرس و مشخصات آن شامل موارد زیر است:

آدرس کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره صادقیه : تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای خیابان ستارخان – خ شهدای صادقیه شمالی – پ ۴ واحد ۷ – کلینیک روانشناسی و مشاوره ندای آرامش روان. ۲۲۳۲۱۰۵۲

آدرس کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره فرمانیه : تهران – فرمانیه – بلوار اندرزگو – نبش عبدالهی – ساختمان پارسیان – طبقه پنجم – کلینیک روانشناسی و مشاوره آرامش ۲۲۳۳۰۰۱۵

مرکز مشاوره فرمانیه: بلوار اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی، پلاک 72، ساختمان پارسیان، کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره فرمانیه تلفن: 22330015 -021 مرکز مشاوره صادقیه: فلکه دوم صادقیه، خیابان دهزویی، پلاک دو، انستیتو روانشناسی و مشاوره روانسازتلفن: 22321052 -021
تعیین وقت مشاوره تلفنی و اسکایپ: تلفن: 09128490944

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

مرکز مشاوره فرمانیه: بلوار اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی، پلاک 72، ساختمان پارسیان، مرکز مشاوره فرمانیه تلفن: 22330015 -021 مرکز مشاوره صادقیه: فلکه دوم صادقیه، خیابان ولیعصر، خیابان باقری شرقی، پلاک دو، انستیتو روانشناسی و مشاوره روانسازتلفن: 22321052 -021
تعیین وقت مشاوره تلفنی و اسکایپ: تلفن: 09128490944

کانون مشاوران – کانون مشاوران | برترین مرکز مشاوره روانشناسی حضوری، تلفنی و آنلاین

یکی از مزایای مشاوره با موبایل این است که نیازی نیست مسیر طولانی طی کنید یا ساعت‌ها در راه باشید، شما می‌توانید به صورت تلفنی با متخصص ارتباط برقرار کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. همچنین کسانی که از مشاوره تلفنی استفاده می‌کنند دیگر لازم نیست برای دیدن مشاور وقت بگیرند و زمان طولانی برای رسیدن نوبت تلف کنند. درمشاوره تلفنی کانون مشاوران می توانید در اسرع وقت با بهترین روانشناسان صحبت نمایید.

به صوت کلی مشاوره با موبایل هزینه‌ی کمتری نسبت به مشاوره‌ی حضوری دارد، چرا که دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های رفت و آمد نیست. شما در هرجایی که باشید به راحتی می‌توانید با مشاورین تماس بگیرید. همچنین برای مشاوره‌ی غیرحضوری می‌توانید از تلفن ثابت یا تلفن همراه استفاده کنید.

 در ارتباط تلفنی مانند مشاوره‌ی حضوری مشکلات و دغدغه‌های فرد بررسی می‌شود و برای درمان اقدام می‌شود، اما یکی از برتری‌های مشاوره با موبایل این است که همیشه در دسترس می‌باشد و در مواقع اورژانسی و ضروری مانند خیانت همسر، شکست عشقی، آسیب‌های جنسی و… که فرد نیاز به راهنمایی فوری دارد، می‌توانید مشاوره دریافت کنید. به صورت کلی در هر زمان و هرجایی که احساس کردید به همدردی با مشاور احتیاج دارید به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط صحبت کنید.

برخی اظراد به دلایل مختلفی مانند خجالتی بودن، اختلالات جنسی، مشکل اعتیاد، مشهور بودن و…  تمایل ندارند توسط مشاور و روان‌شناس شناسایی شوند و ترجیح می‌دهند که ناشناخته باقی‌ بمانند. به همین دلیل به اینگونه افراد توصیه می‌شود از مشاوره‌ی تلفنی استفاده کنند تا علاوه بر دریافت مشاوره، هویت آن‌ها شناسایی نشود، ارتباط امنی داشته باشند، بتوانند به راحتی و آزادانه از خدمات مشاوره‌ استفاده کنند.

مشاور تلفنی موبایل

برقراری مشاوره با موبایل  تفاوت‌هایی با مشاوره تلفنی دارد، در مشاوره‌ی تلفنی می‌توان به صورت مستقیم با مشاور ارتباط برقرار کرد و نیازی به وقت قبلی نیست. اما مشاوره با تلفن همراه مراحلی دارد که شامل:

_ تماس با مرکز کانون مشاوران

_ درخواست ارتباط خارج از سامانه

_ مشخص کردن موضوعی که قصد دارید در رابطه با آن صحبت کنید

_ بعد از پرداخت اینترنتی، شماره‌ها و راه‌های ارتباطی برای شما نمایش داده می‌شود

_ حدودا تا ۱۵ دقیقه بعد از دریافت راه‌های ارتباطی می‌توانید با مشاورین متخصص صحبت کنید

مرکز کانون مشاوران، با گردهم آوری روان‌شناسان و مشاورین مجرب در زمینه‌های مختلف از 8 صبح تا 2 بامداد پاسخگوی سوالات شما هستند. مشاورین این مرکز اساتید دانشگاه و کسانی هستند که در روان‌شناسی و مشاوره تبحر خاصی دارند و پس از ارتباط با آن‌ها در صورت نیاز می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و از خدمات مشاوره‌ این مرکز بهره‌مند شوید. همچنین این مرکز، تنها مرکز تایید شده از سوی خانه روان‌شناسان ایران جهت فعالیت در فضای مجازی است.

 حوزه‌هایی که مشاورین و روان‌شناسان در آن فعالیت می‌کنند شامل موارد زیر می باشد.

مشاوره فردی (استرس، اضطراب، کنترل خشم، خودارضایی، زود انزالی، افسردگی و …)

مشاوره خانواده (فرزند پروری، ازدواج، طلاق، خیانت، جنسی، زناشویی و ….)

مشاوره تحصیلی و شغلی

مشاوره کودک

مشاوره نوجوان

مشاوره اعتیاد

و….

بله پس از مشاوره‌ی تلفنی درصورتی که تمایل داشته باشید یا مشاور ادامه‌ی روند درمان به صورت حضوری را کارآمدتر بداند می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید.

 

می‌توانید در ابتدا با شماره‌ی 22016024- 021 تماس بگیرید و پس از پرداخت هزینه به روانشناس کانون مشاوران وصل شوید و صحبت کنید.

 

در ساعات کاری مرکز از 8 صبح تا 2 بامداد متخصصان آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. تنها کافی است برای دریافت خدمات در این ساعات تماس بگیرید.

جدیدترین

ترس از موش | علل، علائم و راه های درمان ترس از موش

تاتوره | استفاده از گیاه تاتوره به عنوان ماده مخدر

سو استفاده جنسی با چه آسیب ها و پیامدهایی همراه است ؟

افزایش تمرکز کودکان | روش های موثر در بالا بردن تمرکز و توجه کودک

راه های ارتباطی با مرکز مشاوره کانون مشاوران :

تماس با منشی : 02126295222

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099075228 (سراسر کشور)

9092305265 (تهران)

مشاور تلفنی موبایل

ساعت کاری از 9 صبح تا ساعت 22 شب

برای دریافت آخرین فایل های آموزشی روانشناسی عضو شوید.

Powered by

زندگی روزانه بسیاری از افراد با تکنولوژی عجین شده و نبود هر یک از وسایل پیشرفته باعث ایجاد اختلال در زندگی افراد می شود.

کاربران این ابزار دیجیتال رنج سنی خاصی ندارند و در هر سنی فرد با توجه به نیازی که دارد، از تکنولوژی استفاده می کند.

موبایل‌های هوشمند و کامپیوترها کم کم عضو جدا نشدنی زندگی افراد شده اند و اختلال در این ابزار هوشمند باعث اختلال در زندگی فرد می شود و در صورت خرابی هر یک از این وسایل افراد مجبورند زمان زیادی را برای تعمیر آنها صرف کنند تا بتوانند کارهای روزمره ای که وابسته به این وسایلند را انجام دهند.

برای حل مشکلات کامپیوتری چه کار باید کنیم؟ به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه بیشتر مشاغل و کارها وابسته به لپتاپ ها و کامپیوترهای رومیزی هستند، در صورت خرابی این وسایل، در زندگی روزمره افراد اختلال ایجاد می شود و کارها به تعویق می افتد؛ از این رو تعمیر در زمان کوتاه، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مشاور تلفنی موبایل

حمل لپتاپ و کامپیوترهای رومیزی به مرکز خدمات و تعمیرات کاری زمان بر است و فرد باید زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کند.

گاهی اوقات، مشکلات کامپیوترها و لپتاپ ها بسیار جزئی است و نیازی به حمل سیستم به مراکز خدماتی نیست اما لازم است با فردی متخصص در این حوزه مشورت کنید و با کمک راهنمایی‌های او، مشکل را برطرف نمایید؛ در چنین زمان‌هایی است که می توانید روی مشاوران تلفنی حساب کنید.

در صورتی که شما هم یکی از کاربران پر و پا قرص موبایل‌های هوشمند و کامپیوترها هستید و برای حل مشکلات کامپیوتری و موبایل زمان زیادی ندارید، نگران نباشید، راه بهتری هم برای حل مشکلات مربوط به موبایل و کامپیوتر هست. مرکز سلام تک این مشکل را برای شما حل کرده و با فراهم کردن امکان حل مشکلات مربوط به کامپیوتر و موبایل به صورت تلفنی، زمان حل مشکلات مربوطه را به حداقل رسانده است.

متصل نشدن کامپیوتر یا لپتاپ به اینترنت، کند شدن سرعت بالا آمدن ویندوز، نصب نشدن نرم افزارهای مختلف، نصب نشدن بازی‌ها، مشکل در نرم افزارهای آفیس و … ازجمله مشکلاتی هستند که نیازی به مراجعه حضوری ندارند و با یک تماس می توانید راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید؛ کافیست با کارشناسان مجرب تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاه‌تری مشکلات کامپیوتری خود را حل و فصل نمایید.

ساده‌ترین راه حل مشکلات موبایل

در دنیای امروز، هر فرد در طول روز زمان زیادی را به گوشی هوشمند خود اختصاص می دهد و می توان گفت گوشی‌های هوشمند یکی از وسایل ضروری در زندگی هر فرد شده است.

بر خلاف گذشته که از گوشی فقط برای برقراری تماس یا ارسال پیامک استفاده می شد، امروزه گوشی‌های هوشمند کاربردهای مختلفی دارند و افراد بر اساس نیاز خود از اپلیکشن ها و برنامه‌های متعددی که در گوشی نصب کرده اند، استفاده می کنند.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی، مطالعه، بازی کردن، برنامه ریزی، ویرایش عکس، ادیت فیلم و… از جمله کارهایی هستند که افراد با توجه به نیاز خود با گوشی هوشمند انجام می دهند.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، جذابیت گوشی‌های هوشمند روز به روز بیشتر شده و این گجت ها در زندگی افراد نفوذ بیشتری پیدا کرده اند و کم کم جزء اصلی از زندگی هر فرد به حساب می آیند؛ به همین دلیل اختلال در این گوشی‌ها با اختلال در زندگی فرد همراه است.

بعضی اوقات گوشی‌های هوشمند دچار مشکلاتی می شوند که خود کاربر با اندکی آموزش می تواند مشکل ایجاد شده را برطرف کند و نیازی به مراجعه حضوری به مراکز خدمات و تعمیرات نیست.

عدم اتصال گوشی به اینترنت، نصب نشدن اپلیکیشن‌ها، مشکلات مربوط به شبکه‌های اجتماعی، عدم آنتن دهی و … از جمله مشکلاتی است که ممکن است هر کاربر با آن مواجه شود؛ در چنین زمان‌هایی لازم نیست زمان زیادی را صرف رفت و آمد به مراکز تعمیر موبایل کنید، برای حل مشکلات موبایل راه بهتری هم وجود دارد.

با یک تماس می توانید مشکلات مربوط به موبایل را خودتان با کمک متخصصان مجرب این حوزه برطرف نمایید.

مشکلات مربوط به اینستاگرام را چگونه برطرف کنیم؟

یکی از پر طرف دار ترین شبکه‌های مجازی که در بین کاربران طرفداران بسیاری پیدا کرده، اینستاگرام است. همان طور که می دانید، کاربران در اینستاگرام در قالب عکس و فیلم پست‌های خود را با دیگر افراد به اشتراک می گذارند.

اینستاگرام صرفاً یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده نیست و بعضی از افراد از طریق این شبکه اجتماعی کسب درآمد می کنند؛ با بیزینسی کردن پروفایل خود، می توانید از بسیاری از امکانات مفید که برای هر کسب و کار یا هر اکانت با فالوور بالا لازم است استفاده کنید.

در هر آپدیت، اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه می کند که همین تغییرات باعث جذب بیشتر مخاطب شده و افراد بیش از پیش به این شبکه اجتماعی جذب می شوند.

تغییرات اینستاگرام در اول کار ممکن است برای کاربر مبهم باشد و کاربر روش استفاده از این ویژگی‌های جدید را نداند و نیاز به راهنمایی داشته باشد.

به عنوان مثال نحوه گذاشتن فیلم در IGTV ، نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری و پست ، نحوه بیزینسی کردن پیج اینستاگرام، دیلیت اکانت، دی اکتیو کردن اکانت، پاک کردن هیستوری و … از جمله سوالاتی هستند که کاربر با آنها روبرو می شود و برای پاسخ به آنها نیاز به راهنمایی دارد.

برای پیدا کردن پاسخ این گونه سوال‌ها نیازی نیست به صورت حضوری به مراکز خدمات و تعمیرات تلفن همراه مراجعه کنید. کافیست شماره تماس برای حل مشکلات اینستاگرام را بگیرید و در کمترین زمان با کمک کارشناسان مجرب این حوزه، پاسخ کاملی برای سوالات خود بشنوید.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

ممکن است برای هر یک از ما روزی پیش بیاید که گوشی نازنین در دستمان ناگهان مشکلی برایش پیش بیاید و نتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم و یا نیاز به تعمیرات داشته باشد و ندانیم که هزینه تعمیرات چقدر خواهد بود و آیا اصلا این تعمیرات به صلاح هست یا خیر. یک مشاوره رایگان تعمیرات موبایل می تواند پاسخی باشد بر تمام این مسائل.

البان علاوه بر تعمیرات تخصصی موبایل با ارائه این خدمات شما را کمک می کند.

از روزی که البان آغاز به کار کرد، شعار اصلی اش این بود که هرکس تعمیرکار موبایل خودش باشد. بنابراین علاوه بر نوشتن و انتشار مطالب آموزشی، سعی کرده تا بسیاری از مشکلات موبایلی را به صورت رایگان و از طریق یک تماس تلفنی حل نماید.

مشاور تلفنی موبایل

روند کار بسیار ساده است. اگر سوالی در زمینه گوشی خود داشتید، یک مشکل نرم افزاری برایتان پیش آمد که نمی دانستید چگونه آن را رفع کنید و یا مشکلی سخت افزاری پیش آمده و نگران تعمیر کردن یا نکردن آن هستید کافی است یک درخواست در سامانه تعمیرات موبایل البان ثبت نمایید.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل در منزل

وارد سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی www.elbaan.com می شوید و در عرض کمتر از یک دقیقه درخواستی ثبت می کنید. کارشناسی بر حسب مشکلی که ثبت کرده اید با شما تماس می گیرد و تا جای ممکن شما را راهنمایی خواهد کرد.

تا به امروز با بیش از 22هزار درخواست ثبت شده در سامانه البان، ریالی بابت مشاوره های تلفنی دریافت نشده است. تلفن های سازمان البان همگی معمولی هستند ضمن آنکه اصلا شما برای مشاوره تلفنی هیچ تماسی نمی گیرید. همانطور که در بند قبل ذکر شد برای برخورداری از مشاوره رایگان تعمیرات موبایل باید یک درخواست ثبت نمایید. برقراری تماس، پیگیری و سایر موارد از جانب البان و کارشناسانش انجام خواهد گرفت.

نکاتی هم باید هنگام ثبت درخواست در نظر داشته باشید که به صورت کامل در آموزش نحوه ثبت درخواست برای مشاوره رایگان تلفنی ذکر شده اند.

تماس های گروه البان در ساعات اداری این شرکت همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در ساعات 10 الی 19 و پنجشنبه های از ساعت 10 الی 14 انجام می گیرند، اما اگر عجله داشتین و خواستین که زودتر به نتیجه مشکلتان برسید، راهکارهای دیگری هم وجود دارند.

اولین راه این هست که در پایین همین پست و یا پستی که در رابطه با مشکلتان است یک کامنت مطرح کنید. سعی داریم در خارج از ساعات اداری شرکت و همچنین در روزهای تعطیل به این کامنت ها پرداخته و پاسختان را در همانجا ارائه دهیم.

مطرح کردن سوال در کامنت این حسن را دارد تا اگر این سوال برای شخص دیگری هم مطرح بود بتواند با دیدن پاسخ ها و راهکارهای ما و یا دیگران مشکل خودش را به راحتی حل کند. گروه البان پاسخ ها را قطعی و بررسی شده در کامنت ها قرار می دهد و بنابراین مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

چنانچه مشکلی باشد که راهکارش کمی پیچیده باشد و یا بتواند سبب مشکلات بیشتر شود حتما شما را به ثبت درخواست و مشاوره رایگان تلفنی هدایت خواهیم کرد.

باشد که خودتان بتوانید مشکلتان را حل کنید تا از دیگران بی نیاز شوید و در این زمینه مهارت های لازم را کسب کنید.

سلام ، من وقتی باتری گوشی رو بیرون میارم و بعد میزارم ، شارژ گوشی بیشتر میشه.
اول گوشی رو خاموش میکنم .
ممنون……..

سلام
متوجه مشکل شما نشدم
لطفا در سامانه تعمیراتی البان به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره بدهند

با سلام من یه ویدیو ضبط کردم وقتی خواستم تماشا کنم فقط دو ثانیه اولش پخش شد و بعدش فقط صدای ویدیو رو داستم. ممنون میشم کمکم کنید. با سپاس

سلام
لطفا از طریق سایت اصلی به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان ما به صورت کامل شما را راهنمایی کنند

با سلام . بنده گوشی A7 2018 دارم که این گوشی طی ۱۰ ساعت بدون فعالیت و با بستن برنامه ها و وای فای و … گاهی تا ۱۰ درصد شارژ کم میکند به نظرتان مشکلی دارد یا طبیعی است . با تشکر

سلام
در همین حالت هرگاه که با گوشی تان تماس بگیرید، بدون معطلی زنگ خورده و وصل می شود. به نوعی گوشی شما همواره در حال ارتباط با آنتن های مخابراتی (BTS های موبایل) است و همین موضوع یک مقدار مصرف دارد.
اگر گوشی خود را در کنار یک رادیو یا ضبط روشن قرار دهید، بعضا می توانید این صدای ارتباطی را به صورت نویز روی بلندگو بشنوید

خب ممنون از راهنماییتون اما من گفتم که وای فای خاموش است و در مجموع گوشی هیچ فعالیتی ندارد
راه حل چیست؟

وای فای با سیگنال معمولی موبایل متفاوت است. ضمن آنکه بعد از ده ساعت، کاهش ده درصد باتری اصلا عجیب نیست و گوشی مشکلی ندارد. همه را هم که بسته باشید، بلاخره در پس زمینه سیستم عامل گوشی فعالیت هایی دارد.

اگر منظورتان این است که 90 درصد شارژ کم می شود و به ده درصد می رسد، این را باید کمی بیشتر بررسی کنید. در بخش باتری گوشی می توانید ببینید که آخرین اپ هایی که از باتری گوشی در 24 ساعت گذشته استفاده کرده اند چه بودند. به ترتیب بیشترین مصرف تا کمترین مصرف مرتب می شوند.

اگر با این کار هم به نتیجه نرسیدید، از طریق ثبت درخواست در خدمتتون هستیم. https://elbaan.com/repair/

سلام ..دوهفته ای هست که بعضی از کلیپای اینستام یا واتساپم بنفش میشه مثلا از صدتا ویدیو سه چهارتا ..ممکنه از ال سی دیش باشه؟؟اخه کل صفحه اون لنظه بنفش نمیشه فقط قسمت فیلم

سلام
آیا در خارج از این برنامه ها هم فیلم نگاه می کنید این مشکل پیش می آید؟ یا وقتی که از دوربین گوشی استفاده می کنید؟

سلام وقت بخیر
من شارژم گوشیم از اون موقعی که خریدم داغ میکنه اول فک کردم از تبدیلشه ولی بازم عوض کردم درست نشد،چند روز پیشم گوشیم گذاشته بودم شارژ بعد چند ساعت میخواستم از شارژ دربیارم دیدم ۵۰٪شارژ کرده و شارژر قطع شده میخواستم بدونم علتش چیه اگه ممکنه ممنون میشم راهنماییم کنین.

سلام
وقت شما هم بخیر
اگر من درست متوجه شده باشم، شما شارژر نو خرید کردید؟ احتمالا شارژر غیراستاندارد است یا مشکل دیگری دارد. معمولا شارژر ها گارانتی دارند، از فروشنده بخواهید آن را تعویض کند.

با یک سوزن کوچک داخل درگاه شارژ گوشی را با احتیاط کامل بررسی کنید. ممکن است در آنجا خاک زیادی جمع شده باشد که اجازه اتصال صحیح و شارژ شدن را به گوشی ندهد.

در کل، اگر مشکل حل نشد، در سایت تعمیراتی البان به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان علاوه بر راهنمایی در صورت نیاز جهت تعمیر گوشی هم راهنماییتان کنند

سلام گوشی من سامسونگ a20
این گوشی من یه بار اوفتاد تو آب خراب شد حالا دادیم درستش کردن الان رسیده دستم میخواستم بگم وقتی که گوشی رو شارژ میزنم تا ۷۰ درصد که شارژ میشه بعد یهو میشه ۵درصد یا ۸درصد بعد گوشی رو خاموش روشن میکنم درست میشه اما وقتی بازم میزنم شارژ اونجوری میشه
میشه لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون🙏

سلام
اگر در مجموعه البان گوشی خود را تعمیر کرده اید، و همچنان در گارانتی است، می توانید از طریق البان و سرویس گارانتی مشکل خود را حل نمایید.

اگر هم قبلا جای دیگری تعمیرات کرده اید، می توانید از مشاوره تعمیرات کارشناسان البان به صورت رایگان نیز استفاده کنید. وارد سایت البان به نشانی http://www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

سلام وقتتون بخیر
من گوشیم سامسونگ گلکسی نوت4 n910vمدل وریزون هست دیروز از اندروید 5 به 6.0.1 آپدیت کردم و تا دیشب خوب بود و کار میکرد شب خاموش کردم زدم شارژ صبح که بلند شدم روشن کردم دیدم تا میاد بالا صفحش میخوام رمز بزنم باز کنم گوشیو یهو ریست میشه آرم سامسونگ میاد بعد هی میاد بالا تا صفحه ی رمز دوباره ریست میشه خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید
سپاس

سلام
یعنی در واقع گوشی شما فقط تا لوگو بالا می آید؟
هنگام به روز کردن، وضعیت خالی بودن حافظه گوشی به چه شکلی بوده؟

تا لوگو نه تا جایی که بک گراند گوشی معلومه و باید رمز بزنم تا گوشی باز بشه و بتونم استفاده کنم میاد بعد چند ثانیه ریست میشه
فکر میکنم 7 یا 8 گیگ خالی داشت

لطفا از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی https://elbaan.com/repair/ یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و راهنماییتان کنند

ممنون

مشاور تلفنی موبایل

سپاسگزارم از راهنمایتون . اگر هر ۲ دقیقه نیز یک درصد شارژ شود برای گوشی چون A7 2018 طبیعی میباشد؟

خواهش می کنم
فست شارژ باشد ممکن است به همین سرعت شارژ شود
اما اگر منظورتان این است که شارژ کم می شود، خیلی این عدد در حالتی که از گوشی کاری نمی کشید و به اینترنت هم متصل نیست طبیعی نیست

سلام وقتتون بخیر باشه.ببخشید من یه گوشی a20s خریدم. فست شارژ هم داشته. بعد وقتی میزنم تو شارژ، آداپتور شارژر داغ میکنه در حدی که دست میسوزونه. آداپتور و سیم شارژ جدید هم خریدم و امتحان کردم بازم آداپتور داع میکنه. گوشی ولی سرده. علتش چی میتونه باشه؟!

سلام
وقت شما هم بخیر
اگر برای آداپتور باید از تبدیل برق هم استفاده کنید، یک مرتبه آن را عوض کنید و کلا به اتصال آداپتور در پریز هم دقت داشته باشید.

اگر از اتصال به پریز مطمئن شدید، وارد سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی http://www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و راهنماییتان کنند

سلام من یه عکس از تلگرام ذخیره کردم و گذاشتم بک گراندم گوشیم صفحش رفت بعد روشن و شد و ارد حالت سیف مود شد الانم میگه تا ریست فکتوری نکنی از سیف مود خارج نمیشه و من نمیخوام ریست فکتوری کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام
لطفا از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و تلفنی راهنماییتان کنند

سلام من گوشی a50 دارم که بدون هیچ دلیلی میره رو ویبره لطفا راهنمایی کنید

سلام
این مورد نیاز به بررسی بیشتر دارد
لطفا در سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی http://www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان راهنماییتان کنند

سلام من حس كردم گوشيم هك شده ريستش كردم امكانش هست بفهمم قبل ريست هك بودم يانه؟؟در هك چه اطلاعاتي منتقل ميشه؟؟امكانش هست انتي ويروس هك بودنو نشون نده؟؟

سلام
کاملا به این بستگی دارد که چه چیزی هک شده باشد
اگر جیمیلتان هک شده، ریست کردن گوشی که فایده ندارد و باید رمز جیمیلتان را تغییر دهید. و هک کننده به تمامی اطلاعاتی که در جیمیل ذخیره کرده اید دسترسی خواهد داشت.
هک شدن با ویروسی شدن متفاوت است و آنتی ویروس نمی تواند هک بودن را نشان دهد.

سلام وقت بخیر من گوشیمa30هستش و زیر یکساله ک خریدم چند شبه ک گوشیمومیدم بذارم کناراینترنتشو قط میکنم نور صفحه روبه صفرمیرسونم و همه برنامه هارومیبندم ولی صبح میبینم ده درصد کم کرده.چیکاربایدکنم؟اگه خودم ب حالت کارخونه بزنم حل میشه ؟

سلام
گوشی مدام در حال ارتباط با BTS ها است. که این کار هم مصرف دارد
به غیر از این، اپ هایی هستند که در پشت زمینه در حال کار هستند و آنها هم باتری مصرف می کنند

به قسمت مدیریت باتری گوشی بروید، در آنجا می توانید ببینید که باتری توسط چه برنامه هایی مصرف شده است. متوجه خواهید شد که چه چیزهایی در گوشی از باتری استفاده کرده اند.

اما من به حالت کارخانه هم زدم‌ باز کم کرده،برنامه ای جزgbinstaندارم .و اینک ۱۴ درصده باتریم تامیزنم به شارژکم میکنه به ۱درصد میرسونه بعدش شارژ میکنه ،که دوساعت طول میکشه تا۱۰۰درصدشه

اینکه درصد باتری به این شکل تغییرات ناگهانی دارد می تواند نشان دهنده ضعیف شدن باتری باشد. و شاید نیاز به تعویض داشته باشد

لطفا یک درخواست ثبت کنید و مشکلات را به کارشناس بگین تا اگر نیاز باشد، برای تعویض باتری اقدام کنند

تمام برنامه هایی که گزینه (به این برنامه اجازه دهیدازاینترنت همراه هنگام اجرا درپس زمینه استفاده کند) وگزینه(برنامه میتواند ازباتری درپس زمینه استفاده کند )هر دوش رو قط کردم‌ ک روشن نباشن . حالت نیرو:رو هم گذاشتم رومتوسط که محدود کنه بیشترچیزارو.درسته؟یا اشتباه کردم گذاشتم؟

اشتباهی در کار نیست. اما الان اگر در برنامه های پیام رسان مثل واتساپ و تلگرام، پیامی بیاد، و به وای فای وصل نباشید، طبیعتا نباید به شما اعلام شود و متوجه نخواهید شد.

سلام.گوشی من a50 هست.در طول روز باتری مشکلی ندارد و معمولی شارژ میکنه اما شب تا صبح موقع خواب حدود ۱۵-۲۰ درصد شارژ کم میکنه.توی تنظیمات باتری هم برنامه ای نیست که اینجور شارژ کم کرده باشه.راهکار شما چیه؟ایا مشکل از باتریه؟

سلام
1- حتما در بخش مصرف باتری باید نشان بده که چه چیزی باتری را مصرف کرده وگرنه ممکن است باتری مشکل پیدا کرده باشد.
2- یک بار امتحان کنید که گوشی را در حالت فلایت مود (هواپیما) قرار دهید و این تست را تکرار کنید. اگر باتری کم نشد، احتمالا شبها آنتن دهی منطقه شما مشکل دارد یا ترافیک مصرف در منطقه شما بالاست
3- اگر گوشی هنوز گارانتی دارد با شرکت ارائه دهنده گارانتی تماس بگیرید، البته که معمولا باتری از موارد گارانتی خارج است اما امتحانش ضرر ندارد.
4- اگر این موارد اوکی نبودند، یک درخواست ثبت کنید تا با بررسی کارشناسی تر و دقیق تر بتوانیم مشکل گوشی و باتری را بفهمیم

سلام به همه البانی های کاربلد.
اقامن دیگه دارم روانی میشم..توچندتاتبلیغ دیدم یه چسب صطره ای روروی صفحه گوشی میریزن به سرعت ترک های گوشی ازبین میره.. البانیها اگه این مورد روتایید میکنید که من برم دنبال پیداکردن وخریدنش چون صفحه گوشیم ترک برداشته اماکامل ودقیق داره کارمیکنه…اگه میشه روشنم کنید که چه کارکنم…

درود بر شما
ترک روی گوشی با چسب قطره ای یا هر مورد دیگری از بین نخواهد رفت. ممکن است این چسب یک لایه محافظ روی گوشی ایجاد کند (مانند گلس محافظ) اما هرگز ترک را ترمیم نخواهد کرد. بنابراین اگر ترک گوشی تان جدی نیست، یک گلس محافظ رویش بزنید تا فعلا برایتان کار کند. اما اگر جدی است برای تعویض صفحه نمایش گوشی تان می توانید روی واحد تعمیرات موبایل البان (https://elbaan.com/repair/) حساب کنید.

مراقب باشید که گوشی تان با وجود این ترک نسبت به آب و سایر مایعات (مخصوصا الکل) بسیار حساس است و ممکن است این مایعات به داخل گوشی نفوذ کرده و باعث آسیب دیدن گوشی شوند.

باسلام
من یه گوشی HUAWEI Y9 Prime 2019
دارم که یه بروز رسانی انجام دادم بعد شارژ باتریم از 18به11 رسید آیا مشکلی است یا خیر

سلام
عملیات به روز رسانی پردازش زیادی را به خود اختصاص می دهد. خیلی شانس آوردین که وسط به روز رسانی شارژ گوشیتون تمام نشد. سعی کنید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشید و بعد اقدام به بروز رسانی کنید.
اگر دقت کنید بعد از اتمام به روز رسانی معمولا گوشی کمی هم گرم یا داغ می شود که نشاندهنده این پردازش زیاد است

اگر نگران خراب بودن باتری گوشی هستید، یک مدتی آن را زیر نظر داشته باشید. اگر تغییر درصدهای زیاد ملاحظه کردین یا ناگهان با 30 درصد شارژ باتری خالی و گوشی خاموش شد، آن موقع باتری شما احتمالا دارای مشکل است.

سلام وقتتن بخیر
من امروز متوجه شدم که گوشیم دچار مشکل شده و صدا رو پخش نمیکنه (مثل فیلم و یا اهنگ …)
اما وقتی پیام میاد یا زنگ میخوره صدای نوتیفیکیشن میاد.
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
وقت شما هم بخیر
یک مرتبه گوشی را خاموش و سپس روشن کنید
اگر گوشیتون اندروید هست، وقتی دکمه های ولوم را فشار میدین، منوی ولوم را باز کنید (معمولا یک فلش کوچک دارد که با گذاشتن انگشت روی آن منوی ولوم باز می شود) و یا از طریق تنظیمات به بخش صدا و نوتیفیکیشن بروید. چند بخش برای ولوم باز می شود. همه را کنترل کنید که به حد کافی زیاد باشند.

اگر مشکل حل نشد، شاید مشکلتان سخت افزاری باشد. در برخی گوشی ها قطعه ایجاد صدای پیام و زنگ با قطعه پخش موسیقی متفاوت است. الکل دشمن هر دوی اینها است. ممکن است به یکی الکل رسیده و آسیب دیده باشد.

اگر از روش ابتدایی مشکلتان حل نشد، در سامانه البان به نشانی https://elbaan.com/repair/ درخواست ثبت کنید تا کارشناسان البان به صورت کامل راهنماییتان کنند

سلام.ببخشبد نمدونم چرا بازار و مایکت و روبیکا برام باز نمیشه.مثل اینکه نت نداشته باشم

سلام
کنترل کنید که دیگر برنامه هاتون باز می شوند یا نه، یا که در اینترنت سرچ کنید و ببینید که مشکلی از جهت اتصال به اینترنت نداشته باشید

سلام وقتتون بخير
من ايفون ١١ دارم و دو هفته هست كه نميتونم چيزيو از اپ استور دانلود كنم،وقتي روي دانلود ميزنم چند لحظه لود ميشه و بعد قطع ميشه با فيلترشكن هم امتحان كردم و نشد و اپل ايديم هم عوض كردم

سلام
وقت شما هم بخیر
چند مورد را کنترل کنید:
1- میزان حافظه خالی گوشی
2- تنظیمات اپل آیدی (در بخش iTunes تنظیمات ببینید که پیامی نداده باشد)
3- از ابتدا با فیلترشکن وارد اپ استور شوید

اگر هیچکدام جواب نداد، درخواست ثبت کنید تا کارشناسان البان شما را به صورت کامل راهمایی کنند

سلام من ۴ روزه گوشی نوت 8 پرو خریدم روز اول دوربین خوب کار میکرد ولی شبش هی به دوربین وصل نشد اما مثلاً در اینستاگرام هردو خوب کار میکرد ریست فکتوری و آپدیت کردم اما درست نشد

سلام
اگر گوشیتون هنوز گارانتی دارد، حتما ابتدا با واحد گارانتی ارتباط بگیرید، در غیر اینصورت در سامانه البان به نشانی، https://elbaan.com/repair/ یک درخواست ثبت نمایید

سلام خسنن نباشید
من میخوام سیستم عامل گوشیمو عوض کنم یعنی اندروید هست و میخوام که به سیستم عامل miui که برای شیائومی هست عوضش کنم راستی گوشی من mi a3 هست ممنون میشم کمک کنید.
یه مشکل دیگه هم که داشتم اینه که من وقتی گلس گوشیمو عوض کردم دیگه اثر انگشت گوشیم کار نمیکنه و در همون زمان اندروید من ۱۰ شد و چون فاصله ی بینشون کم بود نمیدونم مشکل اثر انگشت از کجاست؟
با تشکر

سلام
وقت بخیر
خیلی ممنون، شما هم خسته نباشید
در مورد سوال اول: گوشی باید روت بشه و بعد فایل های مناسب و صحیح براش دانلود کنید و فرآیند تغییر سیستم عامل را انجام دهید.

در مورد سوال دوم: این یکی از باگ های به روز رسانی اندروید 10 در شیائومی هست که راه حل هم دارد:
1- در تنظیمات وارد بخش رمز و بخش اثر انگشت شوید
2- تمام اثر انگشت های ذخیره شده را پاک کنید
3- از بخش تنظیمات صفحه نمایش گزینه همیشه روشن (Always On) را غیرفعال کنید
4- رمز صفحه نمایش (Screen Lock) در بخش ایمنی گوشی را به None تغییر دهید
5- بخش بهینه سازی باتری (Battery Optimisation) را برای اپ In-Display Fingerprint به صورت عدم بهینه سازی (Don’t optimise) در آورید
6- اپ In-Display Fingerprint به صورت فورس استاپ (Force Stop) کرده و کش و دیتای آن را پاک کنید (در بخش اپلیکیشن ها در تنظیمات گوشی)
7- گوشی را خاموش و روشن کنید
8- امنیت یا قفل گوشی را روی اثر انگشت بگذارید و مجدد اثر انگشت خود را تعریف کنید
9- می توانید گزینه raise to wake up toggle را برای اثر انگشت در تنظیماتش روشن کنید تا وقتی گوشی را بلند می کنید روی صفحه نمایش محل انگشت گذاری مشخص شود و یا می توانید روی صفحه موبایل دو بار ضربه بزنید تا محل اثر انگشت نمایان شود

امیدواریم با این اقدامات مشکل حسگر اثر انگشت گوشیتون حل شود و اگر نشد، باز هم می تونید روی کارشناسان البان و مشاوره تلفنی حساب کنید 🙂

سلام
گوشیم حافظه اش پرشده درصورتی که اطلاعات کمی دارم. آنالیز داده ها نشون میده که other بیش از ۲۴ گیگ پرکرده. حافظه پنهان برنامه ها را که پاک میکنم باز برمیگرده به حالت اول. کش برنامه ها را پاک کردم. اسکن گوشی هیچ بدافزاری نشون نمیده. مشکل چیه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
هر بار که نرم افزاری را آپدیت می کنید، فایل های مربوط به آن روی گوشی ذخیره می شوند.

دو کار را به شما پیشنهاد می کنم:
1- اول اینکه برای حافظه پنهان واتساپ حتما از داخل خود واتساپ اقدام کنید. در بخش تنظیمات، قسمت حافظه، گزینه حافظه استفاده شده (Storage Usage) تمام چت ها و فضایی که اشغال کرده اند را نشان میدهد، بعضا این بخش در قسمت مدیریت حافظه گوشی به درستی نشان داده نمی شود.

2- مورد بعدی اینکه گوشی را wipe cache کنید. یعنی گوشی را در حالت ریکاوری بالا بیاورید (recovery mode) سپس با استفاده از دکمه های ولوم به گزینه wipe cache بروید و تمام کش داخل گوشی را پاک کنید. توجه داشته باشید که با این اقدام تمام چت های واتساپ شما پاک خواهند شد (می توانید پیش از اقدام از چت های واتساپ روی گوگل بکاپ بگیرید، از داخل خود واتساپ) و مجدد مجبور می شوید در برخی از اپ ها وارد اکانت خود بشوید (یعنی نام کاربری و رمز عبور وارد کنید)

امیدوارم با این اقدامات مشکلتان حل شود، اما اگر نشد، از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان یک درخواست ثبت نمایید: https://elbaan.com/repair/

سلام من کارت sd را اشتباها فرمت کردم با دو نرم افزار ریکاوری هم برنگشت میشه کمک کنید چگونه برگردونم
فایل ها در پوشه که فارسی ذخیره شده هستند و هم موزیک هست هم فیلم و عکس
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
سعی کنید با استفاده از رم ریدر و روی کامپیوتر کار ریکاوری را انجام دهید. هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است

سلام
گوشی من سامسونگ a10s هستش . چند ماهه خریدم و مشکلی نداشته ولی امروز صبح دیدم گوشی خاموش شده و دیگ روشن هم نمیشه از کلیدهای ترکیبی هم استفاده کردم برای ریست کردن باز اتفاقی نیفتاد و به شارژ وصل کردم باز مشکل رفع نشده . درحالی که شب گذشته کار میکرد .به نظرتون مشکل از کجاست ؟ هیچ ضربه ای ندیده و مشکل نرم افزاری هم نداشته یهو خاموش شده

سلام
ممکن است هارد گوشی آسیب دیده باشد. این سری از گوشی های سامسونگ از لحاظ هارد یا همان مموری کمی ضعیف هستند. چون می فرمایید چند ماه است که گوشی را تهیه کرده اید، حتما گارانتی آن باقی مانده است. حتما ابتدا از طریق گارانتی اقدام کنید. اگر مشکل از مموری یا هارد گوشی باشد برایتان (کل گوشی یا مموری را) تعویض خواهند کرد

سلام من چند هفته پیش یه برنامه نصب کردم و حرارت گوشی بالا میره و و همین باعث میشه تو بازی یا برنامه ها نشه به خوبی کار کرد مگه اینکه حرارت گوشی پایین باشه ریست هم زدم درست نشد مشکل از چی میتونه باشه؟ ممنون

سلام
آیا اپی که این بلا را سر گوشی آورد را پاک کردین؟
اگر گوشی را ریست فکتوری کردین و مشکل هنوز باقی مانده احتمال دارد که ویروسی شده باشد و نیاز باشد تا گوشی را فلش کنید

سلام گوشیم سامسونگ گلکسی a20s هست موقعی که میخواستم از برنامه تلگرام خارج شم و برنامه ها رو ببندم یهو هنگ کرد حدود دو ساعته که روی همون صفحه مونده و نه دکمه خاموش روشنش فعال میشه و نه هارد ریست میشه لطفا کمک کنید

سلام
یک مرتبه سعی کنید از یک تلفن دیگر با گوشیتون تماس بگیرید، شاید از هنگی در بیاد
اینکه هارد ریست کار نمیکنه کار خاص دیگری نمی توان انجام داد
یک درخواست در سامانه تعمیرات البان ثبت کنید تا کارشناسان البان با شما تماس بگیرندhttps://elbaan.com/repair/

سلام
گوشی من مدلش پی هشت لایت هست مدتی بود مشکل خالی شدن شارژ باطری داشت تااینکه باطریش باد کرد درب پشتش روبازکردم در هنگام کار باهاش متوجه شدم قسمتی از برد گوشی خیلی داغ میشه تقریبا نزدیک به دکمه ی پاور گوشی ومسیر تغذیه .خواستم بدونم چقدر هزینه ی رفع جریان کشی گوشیم میشه لطفا حداقل وحداکثرهزینه اش رو بگین .ممنونم

سلام
برای اعلام هزینه باید که درخواست ثبت کنید تا کارشناسان واحد تعمیرات به شما به صورت کامل در این رابطه توضیح دهند

آیا خود گوگل می تواند ویروسی شدن گوشی را اطلاع دهد

سلام
گاهی گوگل در مورد برخی اپ ها به شما اخطار می دهد. اما بعید است درمورد ویروسی شدن چیزی بگوید

سلام من میخوام گوشی موبایل بخرم و بین گوشی آ۵۱ و ام ۳۱ سامسونگ نمیدونم کدومو انتخاب کنم.و اینکه ی سری ها بهم میگن شیاعومی از سامسونگ بهتره و من واقعا دودلم.میشه راهنماییم کنید؟انتظارم از گوشی ی دوربین خیلی خوبه و اینکه روون باشه و دوامشم خوب باشه بودجه م هم تا هفت میلیون تومن هست

سلام
بین آ 51 و ام 31، تفاوت زیادی وجود ندارد، اما ام 31 دوربین اصلی بهتری دارد درحالیکه در آ51 دوربین دوم بهتری دارد و در سوم و چهارم مشابه هستند. دوربین سلفی ام31 امکان فیلمبرداری با کیفیت تری را دارد. رم ام31 6 گیگ است و از آ51 جدیدتر است
اما اخیرا برخی از مدلهای آ و ام در یکی دوماه ابتدایی استفاده دچار مشکل می شوند، حتما سعی کنید مدل گارانتی دار را بخرید
گوشی های شیائومی هم خیلی خوب از آب درآمده اند

سلام من مدل گوشیم honor 9x هست و اوایل با سرعت خوبی شارژ میشد مثلا در یک ساعت حدود 50 یا 60 درصد شارژ میشد. اما از دیروز یکدفعه سرعت شارژ شدن افت کرد و الان توی یک ساعت 25 درصد شارژ میشه! لطفا راهنماییم کنید حدود یک ماهم هست گوشیو دارم.

سلام
آیا شارژر شما سالم و از نوع فست شارژ هست؟
همچنین کابل شارژتان آیا همان اصلی است؟

بله همون شارژر و کابلی هست که داخل جعبه بود و از جای معتبری خریدم، شارژر فست شارژ نیست اما 2 آمپر و 10 واته باتری گوشیمم 4000 میلی امپر

شارژر هم باید فست شارژ باشد تا گوشی با بالاترین سرعت شارژ شود

لطفا یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و به صورت کامل راهنماییتان کنند

سلام وقت بخیر
من یه گوشی j5 prime 2016 دارم
گوشی خود به خود خاموش شد
الان وقتی میزنم شارژ روشن میشه بالای صفحه یه نوشته قرمز میاد(could not do normal boot. I nval id Kernel Length
ممنون میشم راهنمایی کنید مشکل از چیش هست

سلام
یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان البان شما را راهنمایی کنند

گوشی من Gplus T10 وقتی کارت SD بیرون میکشم و دوباره وارد میکنم گذینه ی قالب بندی را میزنم تمام محتوا های داخل کارت SD حذف میشود مشکلش چیست؟

سلام
لطفا ثبت درخواست کنید تا کارشناسان با شما صحبت کرده و راهنماییتان کنند

سلام داخل تعمیراتی ها خش صفحه گوشی رو از بین می‌برند یا نه نمیتونن؟

سلام
این کار با تعویض گلس روی صفحه نمایش ممکن است (منظورم گلس محافظی که از بازار می خرید نیست) اما همراه با ریسک هست که صفحه نمایش به کل خراب شود

سلام
من گوشی هوآوی دارم که لپ تابم از طریق هات اسپات این گوشی به اینترنت وصل میشه…. جدیدا یک آدرس سایتی که زیاد باهاش کار دارم رو باز نمیکنه و با اینترنت های دیگه امتحان کردم سایت باز میشه بنابراین ایراد از گوشی من هست به نظرتون چه مشکلی در هات اسپات پیش اومده که فقط یک آدرس سایت رو باز نمیکنه و بقیه سایت ها باز میشن ممنون

سلام
با مرورگر دیگر امتحان کنید و همچنین هات اسپات گوشی خودتان را روی سیستم دیگر
مشکل نمی تواند از هات اسپات باشد

سلام بعد از زدن الکل به گوشی ایفون،صفح نمایش کار میکنه منتها نور کامل نیست در بعضی جاها و لکه های مایع مشخصه،گوشی ایفون se
مشکل چیه و چقدر هزینه داره؟

سلام
متاسفانه صفحه نمایشتان خراب شده و باید تعویض شود
لطفا در سامانه درخواست ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند و راهنماییتان کنند
در سایت https://elbaan.com/repair/

با سلام وقت بخیر. گوشی تلفنم مدل اس 6اج خاموش شد باتریش از اول مشکل داشت و قرار بود عوض کنم منتهی امروز کلا گوشیم خاموش شد دلیلش رئ نمیدونم از باتری است یا چیز دیگر. مشکلی که دارم پاک نکردن اطلاعاتمه چطور میتونم اطلاعاتم رو قبل دادن به تعمیرگاه پاک کنم؟

سلام
میتونید با خیال راحت تعمیر گوشی تون را به ما بسپارید و از بابت اطلاعاتتون خیالتان کاملا راحت باشد
حتی می تونید با هماهنگی قبلی هنگام حضور خودتون شاهد تعمیرات باشید
برای ثبت درخواست و آغاز مشاوره رایگان برای تعمیرات باید از لینک زیر اقدام کنید:https://elbaan.com/repair/

سلام من موبایلم ردمی نوت هشت هست.
باتریش با بازی و اینترنت روشن و خاموش روشن(در کل ترکیبی) پانزده تا بیست ساعت دوام میاره
طبیعیه؟
ببخشید اندروید ۱۰ برای نوت هشت اومده؟
ببخشید حالت ذخیره نیرو برای باتری ضرر نداره؟
ممنون.🌹

سلام
عمر باتری طبیعی هست
در مورد آپدیت اگر ارائه شده باشد، در بخش تنظیمات گوشی، وارد قسمت آپدیت (Update) بشوید. اگر آپدیتی ارائه شود از این مسیر قابل دانلود و نصب هستش
حالت ذخیره نیرو، ضرری برای باتری ندارد، در این حالت گوشی برنامه های پس زمینه را غیر فعال می کند، نور صفحه را کمتر می کند و کلا تلاش می کند تا کمتر از باتری استفاده کند. اما کلا نگذارید باتری تان خیلی زیر 20 درصد برود. هر زمان نزدیک به 20 درصد شد، آن را شارژ کنید و هنگام شارژ نیز از آن استفاده گوناگون مانند بازی نکنید وگرنه به باتری آسیب می رساند

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2020 ELBAAN Team

مشاور تلفنی موبایل
مشاور تلفنی موبایل
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *