چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

 
helpkade
چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده
چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

در چند هفته ابتدا زندگی، رابطه بین مادر و بچه گربه ها را به هم نزنید. اگر یک بچه گربه را در این زمان زیادی دستمالی کنید ممکن است مادرش او را رها کرده و حتی دیگر به او شیر ندهد. بنابراین برای تعیین جنسیت بچه گربه هایتان خیلی هیجان زده نباشید. به جای آن، حداقل دو هفته -یا ترجیحا بیشتر، برای دست زدن و برداشتن بچه گربه ها صبر کنید.

لازم است که در زمان تعیین جنسیت بچه گربه، تنش و اضطراب را به حداقل برسانید. ابتدا بلندش کنید، به آرامی نازش کنید و به بدنتان نزدیک کرده و در آغوش بگیریدش. اگر قسمت انتهایی ستون فقرات که درست ابتدای دم است را بخارانید باعث می شود دمش را بالا بیاورد و بتوانید کمی به ناحیه مورد نظر دید داشته باشید. اما اگر بچه گربه ای کمتر معاشرتی است و یا پرخاشگر است، بروید مزاحم عضوی دیگر از گروه شوید که کمتر حساس باشد.

شش هفته اول زندگی بچه گربه ها نقش بسزایی در تعیین شخصیت و خصوصیات او برای ادامه زندگی دارد. (بله، گربه ها هم شخصیت دارند. از افرادی که گربه دارند سوال کنید) سلامت این دوره نیز برای رشد بچه گربه بسیار مهم است، چراکه گربه های بسیار جوان در معرض خطرات جدی از قبیل کک، و یو آر آی ( عفونت مجرای تنفسی فوقانی Upper Respiratory Infections) هستند که با مشکلات دیگر همراه شده و منجر به سندرم زوال بچه گربه (Fading Kitten Syndrome (FKS)) می شود که مساله ای جدی و اغلب کشنده است. اف کی اس (FKS) اغلب برای گربه های ولگرد و وحشی اتفاق می افتد، لذا اگر در شرایط پرورش گربه قرار دارید، باید گربه های مبتلا به این بیماری را از باقی گربه ها جدا کنید تا زماینکه همه ی آن ها بررسی شده و عاری از بیماری های عفونی باشند.

چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

خیلی ها اندام تناسلی بچه گربه ها در دو هفتگی را به نشانه های دستوری تشبیه می کنند (مثل علامت تعجب و … ). اندام تناسلی بچه گربه ماده شبیه به علامت تعجب برعکس خواهد بود، به طوری که برش واژنی عمودی با فاصله خیلی کم درست در زیر مقعد قرار دارد (البته در صورتی که گربه را به پشت خوابانده اید و صورتش به شماست). اندام بچه گربه نر بیشتر شبیه به علامت دو نقطه است، یعنی اندام تناسلی بزرگ با فاصله ای نسبتا زیاد برای جای گرفتن بیضه ها در زیر مقعد دیده می شود. حتی قادر خواهید بود آن برجستگی های خیلی کوچک را ببینید که با بزرگ تر شدن بچه گربه رشد خواهند کرد.

اگر با معاینه بصری همه بچه گربه ها به نظرتان یکسان می آیند، پس یکی شان را بردارید و به آرامی انگشت اشاره و شصتتان را در دو طرف ناحیه بیضه قرار دهید (اگر حدس می زنید نر باشد). اگر درست حدس زده باشید دو جسم کوچک، سفت، و بیضی شکل را زیر پوست احساس خواهید کرد. این دو بیضه ها هستند و تقریبا نمی توان گرفتشان- زیر انگشت می لغزند. طبیعتا اگر بتوانید به وضوع بیضه ها را ببینید، بچه گربه تان نر است.

بچه گربه ها، درست مثل بچه انسان در سال اول زندگی شان به مقدار قابل توجهی رشد می کنند. نوع و مقدار غذایی که بچه گربه مصرف می کند بر میزان رشد و تکامل او تاثیر مستقیم دارد. با حصول اطمینان از برنامه غذایی سالم بچه گربه، می توانید رشد او را تحت نظر داشته و از دریافت مواد مغذی مناسب او مطمئن شوید.

یک روش ساده تر ولی غیرقابل اطمینان تر برای تعیین جنسیت بچه گربه، از روی رنگ خز اوست. گربه هایی که سه رنگ دارند تقریبا همیشه ماده هستند. آرایش چند رنگه گربه های ماده توسط همین ویژگی تحقق می یابد. بنابراین تا حدود بسیار زیادی می توان گفت هر گربه ای که چند رنگ باشد، ماده است. اما گربه های نارنجی یا زنجبیلی اغلب اوقات نر هستند (گارفیلد را به یاد بیاورید). اما این فرضیه به قدرت فرضیه چند رنگ بودن نیست چون ثابت شده که تنها سه چهارم گربه های نارنجی، نر هستند.

رفتار

هر چه بچه گربه ها بزرگتر می شوند، شخصیت شان شکل می گیرد که خاص خودشان است. گربه های نر که شبیه به “تام” کارتونی هستند با نزدیک شدن به بلوغ جنسی غرش می کنند. حتی ممکن است قلمرو مشخص کنند و برای تعیین محدوده خانه شان و فراری دادن متجاوزان شروع کنند به ادرار کردن در نواحی مختلف. همچنین نر ها پر جنب و جوش تر و پرخاشگرتر هستند.

بچه گربه های ماده (تا حدود 4 ماهگی) ممکن است فحل شوند- یعنی صداهای خیلی بلندی به نشانه “بالغ شدن” برای جلب توجه از خودشان در می آورند. اما هرچه زودتر بچه گربه تان را عقیم کنید (بطور استاندارد پیشنهاد می شود در 5 تا 6 ماهگی این کار را بکنید، اما عقیم سازی پدیاتریک در 6 تا 8 هفتگی انجام می شود)، گربه تان کمتر از این رفتارها از خود نشان خواهد داد.

بعضی ها معتقدند گربه های نر صمیمی تر و معاشرتی تر از ماده ها هستند. اما این ویژگی به هیچ وجه همه جایی نیست و گربه ها در سراسر دنیا شخصیت هایی به تنوع انسان ها دارند. بنابراین حیوان خانگی تان را بر اساس احساسی که در اولین برخورد با او به شما دست داد انتخاب کرده و کمتر به جنسیتش توجه کنید.

قیمت نگهداری حیوانات خانگی

سفارش نگهداری حیوانات خانگی

” />

به فروشگاه گربه سگ خوش آمدید

تماس 09392401457

تشخیص جنسیت بچه‌ گربه نسبت به انواع گربه‌های بالغ کار دشوارتری است.گربه نر یا ماده و بچه گربه ها تقریبا رفتار مشابه یکدیگر دارند به همین منظور تشخیص آنها با رفتار کار سختی است . برای تشخیص جنسیت بچه گربه های تازه به دنیا آمده بهتر است چند هفته صبر کنید .

 با انجام دستورالعمل‌های مناسب، این کار نیز می‌تواند ممکن باشد. می‌توانید از نظر یک دامپزشک استفاده کنید، اما اولین راه برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه این است که او را در محیطی گرم نگه داشته و دم او را برای بررسی اندام تناسلی بالا نگه دارید.چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

تفاوت بارز میان دستگاه تناسلی بچه‌گربه‌ها، می‌تواند نامحسوس‌تر از گربه‌های بزرگ‌تر بالغ باشد. وقتی بدانید که باید برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه دنبال چه چیزی باشید، این تشخیص نباید کار چندان مشکلی باشد.

نظر یک دامپزشک می‌تواند احساس اطمینان بیشتری به شما بدهد؛ اگرچه حتی دامپزشکان نیز می‌توانند گاه و بی‌گاه در تشخیص جنسیت بچه‌گربه دچار اشتباه شوند.

تشخیص جنسیت بچه‌ گربه – از کجا بفهمیم گربه نر است یا ماده؟

مطمئن ترین راه برای تشخیص جنسیت نر از ماده مشخصه های فیزیکی میباشد .

 

 

تشخیص جنسیت گربه با توجه به علائم فیزیکی

یک روش ساده تر ولی غیرقابل اطمینان تر برای تعیین جنسیت بچه گربه، از روی رنگ خز اوست. شما میتوانید با رنگ گربه جنسیت آن را تشخیص دهید .

 

 

تشخیص جنسیت بچه‌ گربه – از کجا بفهمیم گربه نر است یا ماده؟

گربه های عقیم شده را نمیتوان با این روش تشخیص داد .

 

گربه های نر معمولا پرخاشگر تر از ماده ها هستند و دارای سر بزرگ تر و پوست نازک تری هستند . آنها با ادرار خود قلمرو خود را تعیین میکنند . هر چه بچه گربه ها بزرگتر می شوند، شخصیت شان شکل می گیرد که خاص خودشان است. گربه های نر با نزدیک شدن به بلوغ جنسی غرش می کنند. حتی ممکن است قلمرو مشخص کنند و برای تعیین محدوده خانه شان و فراری دادن متجاوزان شروع کنند به ادرار کردن در نواحی مختلف. همچنین نر ها پر جنب و جوش تر و پرخاشگرتر هستند.

در فصل های گرم هر ۳ الی ۵ هفته این نشانه ها در گربه ظاهر میشود :

افرادی که تجربه دارند به محض تولد می توانند جنسیت بچه گربه را تشخیص دهند اما در افرادی که برای بار اول گربه پرشین زایمان کرده این کار در ماه اول بعد از تولد کمی مشکل است. برای تشخیص جنسیت توله گربه  دم گربه را بالا بگیرید در گربه نر فاصله سوراخ مقعد از الت تناسلی بیشتر از ماده است کیسه بیضه زیر مقعد و بالای الت تناسلی قرار دارد.

همچنین بخش بیرونی الت بیشتر به شکل سوراخ گرد ومدور دیده می شود.بچه گربه ماده فاصله سوراخ مقعد از الت تناسلی کم است و دو سوراخ نزدیک هم دیده می شود.بخش بیرونی الت بیشتر به شکل یک شکاف دیده می شود.در گربه بالغ تشخیص جنسیت به راحتی با بالا گرفتن دم گربه ومشاهده کیسه بیضه در گربه نر امکان پذیر است.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

برای اطلاع از آخرین اخبار، مقالات و مطالب ما عضو خبر نامه شوید


ایمیل *

گربه نر یا ماده و بچه گربه ها تقریبا رفتار مشابه یکدیگر دارند به همین منظور تشخیص آنها با رفتار کار سختی است . برای تشخیص جنسیت بچه گربه های تازه به دنیا آمده بهتر است چند هفته صبر کنید . در ادامه با چند راه جهت تشخیص نر و ماده بودن گربه آشنا میشویم .

تشخیص جنسیت گربه با توجه به علائم فیزیکی

۱ – گرفتن گربه یا بچه گربه به آرامی . به زور گربه را نگیرید هر موقع که گربه آرام بود این کار را انجام دهید .

چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

۲ – دم گربه را بالا بدهبد . با یک دست گربه را بگیرید با دست دیگر دم گربه و به آرامی بالا نگه دارید .

۳ – تشخیص جنسیت گربه یا بچه گربه نر . مطمئن ترین راه برای تشخیص جنسیت نر از ماده مشخصه های فیزیکی میباشد .

۵ – تشخیص جنسیت گربه ماده یا بچه گربه ماده . گربه های ماده فقط دارای سوارخ مقعد و مجاری ادراری باز هستند .

تشخیص جنسیت نسبت به دیگر مشخصه ها

۱ – تشخیص جنسیت گربه از روی رنگ . شما میتوانید با رنگ گربه جنسیت آن را تشخیص دهید .

۲ – تشخیص جنسیت گربه با توجه به نشانه های رفتار نر . گربه های عقیم شده را نمیتوان با این روش تشخیص داد .

۳ – تشخیص با توجه به نشانه های گربه های ماده . در فصل های گرم هر ۳ الی ۵ هفته این نشانه ها در گربه ظاهر میشود .

دی ۷, ۱۳۹۹ در ۴:۴۷ ب.ظ

سلام . لطفا جواب بدین . من یه گربه خیابونی پیا کرده بودم . الان ۱ سال و نیمشه ولی نمیدونم نره یا ماده . تابستون که طبق گفته شما صداهای عجیبی میکرد . چون تو تراسه یه دو سه ماهی یه گربه غریبه میومئ پیشش میشست و بیشتر اوغات دعوا میکردن با هم . گربمون هم زیاد خودشو میماله به ما . ولی چیزی که گیج کنندس اینکه بیضه داره اما آلت تناسلی نداره . من نمیدونم نر یا ماده . لطفا خواهش میکنم زود جوابمو بدین

پاسخ دادن

مهر ۲۸, ۱۳۹۹ در ۶:۱۱ ب.ظ

نره دیگه چون به هیچ وجه ماده نمی تونه عالت تناسلی اون شکلی داشته باشه

پاسخ دادن

خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۱ ب.ظ

سلام, با یه گربه خیابونی به قول خودمون رفیق شدیم میخواستم بدونم نر هست یا ماده. طبق گفته شما گربه نر دارای آلت تناسلی,سوراخ مقعد و بیضه میباشد که اون همه این حالت هارو داره ولی باز هم طبق گفته شما گربه ماده خودشون رو به اطراف یا صاحبشون میمالن و به رنگ طوسی وسفید هم هستند باز هم همه این حالت هارو اون داره, الان جنسیت این گربه چیه؟

پاسخ دادن

تیر ۲۵, ۱۳۹۹ در ۵:۳۹ ب.ظ

۲تاش

پاسخ دادن

بهمن ۱, ۱۳۹۹ در ۵:۱۳ ق.ظ

عزیزم یکم به متن مقاله دقت کن.نگفته که لزوما ااگر گربه ای خودشو بماله ماده هست..گربه ها این کارو دوست دارن..ولی ماده وقتی در دوران میل جنسی هستن این کارو بیشتر میکنن و صدا در میارن و دم بالا میدن که همون دم بالا بدن دیگه ادم میبینه دیگه البته اگه هیز باشه 😬

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

ایمیل *

لرزش بدن سگ علت های مختلفی دارد . بعضی از لرزش ها خوب هستند مانند : تخلیه انرژی ، خشک کردن…

موبایل تمایل زیادی برای جذب میکروب ، ویروس ، باکتری و کثیفی دارد و …

ضدعفونی کردن لباس‌ها یکی از قسمت‌های مهم برای تازه ، تمیز و سالم نگه‌داشتن …

بدن شما از دستگاه‌های مختلفی مانند : سیستم ایمنی ، قلبی و عروقی ، …

آشنایی با سیستم ایمنی بدن سیستم ایمنی قابلیت بدن برای جنگیدن با بیماری‌ها یا …

سیستم ایمنی ، بدن شما را در مقابل عفونت‌ها و بیماری‌ها محافظت می‌کند . …

بسیاری از محصولات تمیزکننده رایج دارای مواد شیمیایی خطرناکی هستند که می‌توانند برای سیستم …

گلبول های سفید خون که به لکوسیت معروف هستند سیستم دفاعی بدن در مقابل …

بسیاری از آفت کش ها و سموم روی میوه ها و سبزی جاتی که …

سلامتی ارزشمندترین چیزی است که در زندگی وجود دارد . خیلی از راهها وجود …

بعضی از غذاها یا مواد غذایی برای گربه بسیار مضر میباشند و باعث به …

ریزش مو، یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که آقایان و خانم‌ها با آن روبرو …

طلا به راحتی در طول زمان و با استفاده معمولی کثیف شدن و براقیت …

در این مقاله شما یاد می گیرید که بعد از گاز گرفتن سگ چه …

تمیز کردن و لکه بری اجاق‌گاز استیل یکی از قسمت‌های مهم در نگهداری آشپزخانه …

معده درد ، دردی است که می‌تواند شما ر از فعالیت‌های روزانه بازدارد و …

سلامت و تمیزی دندان فقط با مسواک زدن کامل نمیشود و حتما باید از …

صابون کاستیا چیست ؟ صابون کاستیا صابونی با پایه روغن زیتون میباشد و به …

آب تصفیه نشده حاوی باکتری ، میکروب ، انگل ، جلبک ، ویروس و …

جوش‌های سرسفید نوع خفیف آکنه هستند که ظاهری کوچک با سری سفید دارند . …

هرپس سیمپلکس که به نام تب‌خال معروف است ، تاولی است که روی لب‌ها …

سنگ‌های طبیعی انواع مختلفی دارند که می‌توان آن‌ها را در هر گوشه و کناری …

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که برای بهبود سلامتی می‌توانید انجام دهید ، داشتن خواب …

محدود کردن چربی مصرفی ، با توجه به کم کردن کالری می‌تواند به کاهش …

سبکی سر میتواند علامت بیماری یا مشکلات پزشکی دیگر باشد ، اما عموما جدی …

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

نام کاربری یا نشانی ایمیل

رمز

مرا به خاطر بسپار

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب,سلامت

نوشته شده توسط

مدیر  

· در۰۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹.

تشخیص جنسیت بچه‌گربه نسبت به انواع گربه‌های بالغ کار دشوارتری است. با این حال با انجام دستورالعمل‌های مناسب، این کار نیز می‌تواند ممکن باشد. می‌توانید از نظر یک دامپزشک استفاده کنید، اما اولین راه برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه این است که او را در محیطی گرم نگه داشته و دم او را برای بررسی اندام تناسلی بالا نگه دارید.

روش‌های تشخیص جنسیت بچه‌گربه

آیا مطمئن نیستید که جنسیت بچه‌گربه شما دختر است یا پسر؟ تفاوت بارز میان دستگاه تناسلی بچه‌گربه‌ها، می‌تواند نامحسوس‌تر از گربه‌های بزرگ‌تر بالغ باشد. وقتی بدانید که باید برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه دنبال چه چیزی باشید، این تشخیص نباید کار چندان مشکلی باشد. نظر یک دامپزشک می‌تواند احساس اطمینان بیشتری به شما بدهد؛ اگرچه حتی دامپزشکان نیز می‌توانند گاه و بی‌گاه در تشخیص جنسیت بچه‌گربه دچار اشتباه شوند.چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

روش اول

تشخیص جنسیت بچه‌گربه به کمک ویژگی‌های دستگاه تناسلی

1-برای تعیین جنسیت بچه‌گربه ابتدا اطمینان حاصل کنید که بچه‌گربه در یک محیط گرم و ایمن قرار دارد. اگرچه ممکن است چندان آشکار نباشد، اما بچه‌گربه‌ها در برابر سرما بسیار آسیب‌پذیر هستند. آن‌ها تا زمانیکه بتوانند خودشان را به تنهایی گرم کنند، برای گرم‌ کردن خود، به گرمای بدن مادر تکیه می‌کنند. جداکردن یک بچه‌گربه از مادرش می‌تواند به سلامتی او آسیب بزند. برای جلوگیری از تأثیر نامطلوب بر سلامتی، هنگام دست‌زدن برای تعیین جنسیت بچه‌گربه، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

_ بچه‌گربه را در یک فضای داخلی و گرم معاینه کنید.

_ بچه‌گربه‌ها را بیشتر از 5-10 دقیقه از مادرشان جدا نکنید.

_بچه‌گربه‌ها را بر روی سطوحی مانند میزهای سنگ‌مرمری، یا کف‌پوش‌های چوبی که گرما را از بدن او خارج می‌کنند، قرار ندهید.

شرایط مناسب برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه

2­_ برای تعیین جنسیت بچه‌گربه، دم او را به آرامی بلند کنید. بررسی اندام تناسلی بچه‌گربه، مستقیم‌ترین راه برای تعیین جنسیت آن است. احتمالاً بچه‌گربه تمایلی به بلندکردن دم خود و در معرض نمایش‌گذاشتن اندام تناسلی‌اش در مقابل شما نخواهد داشت؛ که قابل درک است. همیشه آرام رفتار کنید. دست‌زدن به بچه‌گربه برای تعیین جنسیت بچه‌گربه یا استفاده از حرکات اجباری می‌تواند باعث ایجاد درد شده و بچه‌گربه برای دفاع از خود به شما ضربه بزند. از نگه‌داشتن گربه با دمش، که بسیار ضعیف است، خودداری کنید.

-برای تعیین جنسیت بچه‌گربه او را در حوله‌ی نرم، گرم و تمیز قرار دهید و اگر بچه‌گربه مقاومت نشان داد، او را به مادرش برگردانید.

– گربه را در حالت ایستاده و در حالیکه سرش به طور مستقیم به سمت شماست، قرار دهید.

– دم را بلند کنید و آن را نکشید.

– اگر بچه‌گربه تمایلی به معاینه‌ی زیر دمش ندارد، از یک نفر دیگر کمک بگیرید. این فرد می‌تواند در حالیکه شما به آرامی دم گربه را بلند می‌کنید، او را به آرامی در آغوش بگیرد.

– همچنین می‌توانید با خاراندن پشت او باعث شوید که بچه‌گربه داوطلبانه دم خود را بلند کند.

– بچه‌گربه باید دو دهانه در پشت داشته باشد؛ بالاترین دهنه، معقد بوده و دهانه‌ی پایینی دستگاه تناسلی مردانه یا زنانه است.

بررسی شکل دهنه‌ها برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه

3- شکل دهنه‌ی پایین را برای جنسیت بچه‌گربه بررسی کنید. اگر بیشتر از یک بچه‌گربه دارید، می‌توانید هر دو را در کنار هم مقایسه کنید، به این شکل تشخیص نر از ماده آسان‌تر خواهد بود.

دهنه‌ی اندام تناسلی بچه‌گربه ماده، مانند یک شکاف ریز عمودی است. در بچه‌گربه ماده، شکل معقد و اندام تناسلی با همدیگر شبیه یک i خواهد بود. شکل اندام تناسلی بچه‌گربه نر شبیه یک سوراخ دایره‌ای کوچک خواهد بود. همچنین معقد و اندام تناسلی در او مانند یک دو نقطه‌ی نقل‌قول می‌شود.

4- فاصله‌ی بین دهانه‌ها را برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه بررسی کنید.

-دستگاه تناسلی بچه‌گربه ماده، بالاتر، یعنی نزدیک‌تر به معقد قرار دارد.

– دستگاه تناسلی یک بچه‌گربه نر، با فاصله‌ی بیشتری از معقد قرار گرفته است.

5- روش دیگر بررسی جنسیت بچه‌گربه بررسی بیضه‌ها است. بیضه‌های موجود در جنس نر همیشه مشخص نیست، با این حال می‌توان آن‌ها را تشخیص داد. اما هرگز به اجبار، دستگاه تناسلی را دستکاری نکنید. آلت نرینگی گربه می‌تواند در مقابل تلاش‌های اجباری برای کشیدن آلت حساس بوده و منجر به صدمات پایداری شود. به فضای بین دهانه‌ی اندام تناسلی و معقد نگاه کنید. اگر یک برآمدگی یا کیسه‌ی کوچک مشاهده می‌کنید، به احتمال زیاد کیسه بیضه بوده و جنسیت بچه‌گربه، نر است. اگر نمی‌توانید این کیسه را واضح ببینید، می‌توانید آن را در بچه‌گربه‌هایی که حداقل یک یا دو ماه سن دارند، با دست احساس کنید. برای حس‌کردن بیضه، ناحیه‌ی بین مقعد و دهانه تناسلی را به آرامی به کمک دست لمس کنید، در این حالت به احتمال زیاد یک یا دو توده به اندازه نخود را احساس خواهید کرد. این نکته را فراموش نکنید که بچه‌گربه‌های نر، که کمتر از یک یا دو ماه سن دارند، ممکن است دارای بیضه‌هایی باشند که در کانال اینگواینال عقب‌نشینی کرده و قابل احساس با دست نباشند.

روش دوم

تشخیص جنسیت بچه‌گربه با کمک ویژگی‌هایی به جز اندام تناسلی

1- به دنبال رنگ پوست‌های مخصوص به هر جنسیت باشید. رنگ پوست می‌تواند برای تعیین جنسیت بچه‌گربه سرنخی باشد. برخی رنگ‌ها مانند کالیکو یعنی تکه‌های مشکی، سفید و نارنجی و مشکی مرمری، نارنجی-قهوه‌ای و گاهی اوقات سفید، بر روی کروموزمX حمل می‌شوند و برای نمایان‌شدن به دو کروموزمX نیاز دارند. بنابراین از آن جایی که تنها جنس ماده دارای دو کروموزمX است، جنس نر نمی‌تواند این رنگ‌ها را داشته باشد؛ مگر در مواردی که یک اختلال نادر ژنتیکی وجود داشته باشد. گربه‌های راه‌راه نارنجی به احتمال زیاد نر هستند.

2- برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه، به دنبال علائم چرخه گرما یعنی دوره استروس یا فحلی باشید. پس از حدود 6-10 ماه (و در مورد برخی نژادها در اوایل 4 ماه)، بیشتر بچه‌گربه‌‌های ماده که عقیم نشده‌اند، شروع به نشان‌دادن علائم گرما می‌کنند. یک گربه ماده ممکن است بین 2 تا 19 روز در گرما باشد. میانگین چرخه برای گربه ماده‌ای که جفت‌گیری نمی‌کند حدود 8 روز است، اما این چرخه اغلب برای گربه‌هایی که با هم جفت‌گیری می‌کنند، کوتاه‌تر است؛ زیرا جفت‌گیری باعث تخمک‌گذاری می‌شود. گربه در گرما رفتارهای خاصی را نشان می‌دهد، که در صورت بروز، ممکن است نشانگر ماده‌بودن گربه باشد. برای مثال؛

-میوکردن با صدای بلند، تند و مکرر. این صدا با گذشت زمان شدت یافته و ممکن است تبدیل به زوزه شود.

-اشتیاق شدید به بیرون‌رفتن از خانه.

-بسیار خون‌گرم و با محبت می‌شوند؛ حتی نسبت به اشیاء بی‌جان.

نشان‌دادن رفتار خودنمایی؛ در حالیکه بیش از حد پشت خود را می‌کشند، دم و انتهای خود را در هوا بلند کرده و بر روی پاهای جلو خود قرار می‌گیرند.

-اسپری‌کردن ادرار.

تشخیص جنسیت بچه‌گربه نر

چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

3-هنگامی که گربه نر، از نظر جنسی بالغ می‌شود، اغلب عادت به سمپاشی ادرار با بوی قوی دارد. برای تشخیص جنسیت بچه‌گربه بدانید که گربه نر ممکن است با وجود آموزش، شروع به پاشیدن ادرار در خارج از محل خود کند. این ادرار بوی قوی و غیرقابل توصیفی خواهد داشت که بیشتر اوقات ناخوشایند است.

4- ویژگی‌های ساختار و صورت را برای جنسیت بچه‌گربه ارزیابی کنید. تا زمانیکه گربه از نظر جنسی بالغ نباشد، نمی‌توانید تفاوت‌های قابل توجه‌ای را در ویژگی‌های جسمی او تشخیص دهید. در غیر این صورت، می‌توانید ویژگی‌های خاصی را جستجو کنید. گربه نر اخته نشده، لاغر و عضلانی با استخوان‌های ضخیم در جمجمه و فک است. این نوع از گربه‌ها غالباً دارای دمی به نام دم گل‌میخی هستند. مجموعه‌ای از غدد در پایه‌ی دم وجود دارد که مقدار زیادی از ماده‌ای روغنی به نام سِبوم را ترشح می‌کند. این ترشح می‌تواند اثرات قابل ملاحظه‌ای در نزدیک پایه‌ی دم به وجود آورد؛ از جمله موهای چرب یا حصیری، موهای نازک و تکه‌تکه، عفونت پوستی و جوش‌های عادی یا سرسیاه و همچنین ایجاد بوی ناپسند.

مطلب پیشنهادی :

چگونگی تعیین جنسیت سگ

متشکر از وقتی که برای اطلاع رسانی گذاشتید
عالی بود.

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر فروردین ماهی

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای روز دختر از طرف پدر

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن فوق العاده زیبا برای مادر

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن اسفند ماهی که باشی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم فروردین ماهی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن فروردین ماهی که باشی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۳

متفرقه

اسم های شیک و خاص برای گروه دخترانه در واتساپ (2)

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۷

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن روز دختر مبارک از طرف دوست

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن زيبا در مورد همسفر خوب

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۳

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری ولادت امام رضا

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۸

اس ام اس و عکس نوشته

متن هفتمین روز درگذشت خاله

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای دخترم + عکس نوشته

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱

اس ام اس و عکس نوشته

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

اس ام اس و عکس نوشته

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن زيبا در مورد همسفر خوب

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۳

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن فوق العاده زیبا برای مادر

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای دخترم + عکس نوشته

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱

متفرقه

اسم های شیک و خاص برای گروه دخترانه در واتساپ (2)

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن اسفند ماهی که باشی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن روز دختر مبارک از طرف دوست

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری ولادت امام رضا

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۸

اس ام اس و عکس نوشته

متن هفتمین روز درگذشت خاله

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم فروردین ماهی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن فروردین ماهی که باشی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر فروردین ماهی

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای روز دختر از طرف پدر

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶

بیشتر

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر فروردین ماهی

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای روز دختر از طرف پدر

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن فوق العاده زیبا برای مادر

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن اسفند ماهی که باشی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم فروردین ماهی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن فروردین ماهی که باشی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۳

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن روز دختر مبارک از طرف دوست

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن زيبا در مورد همسفر خوب

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۳

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری ولادت امام رضا

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۸

اس ام اس و عکس نوشته

متن هفتمین روز درگذشت خاله

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای دخترم + عکس نوشته

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱

اس ام اس و عکس نوشته

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷


طراحی قالب از PressCustomizr.


این صفحه راهنمایی بر تشخیص جنسیت یک گربه است.

ممکن است که از خود بپرسید که چرا ممکن است که نیاز داشته باشیم که جنسیت گربه را بدانیم؟ از این رو چندی از دلیل‌هایی که به این نیاز می‌انجامد را آورده‌ایم:

♣ ممکن است بخواهید نامی برای آن برگزینید.

♣ ممکن است برای رعایت برخی از مسائل بهداشتی لازم باشد.

نرها بزرگتر از ماده‌ بوده‌ و دارای‌ گردن‌ قوی‌ می‌باشند. در بچه‌ گربه‌ها تفریق‌ نر و ماده‌ به‌ کمک‌ شکل‌ زیر به راحتی‌ میسر می‌باشد.
چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

http://i2.tinypic.com/5z71esl.jpg

اگر چه تشخیص جنسیت گربه های بالغ نسبتا آسان است، تمایز بین بچه گربه های نر وماده خیلی اسان نیست. برای تشخیص، دم بچه گربه را بلند کنید و سوراخ زیر مقعد را مورد توجه قرار دهید. در جنس ماده، سوراخ مهبل به مقعد بسیار نزدیک است و دو سوراخ ممکن است چشبیده به هم دیگر به نظر آیند. اما در بچه گربه های نر، یک ناحیه ی برآمده ی تیره رنگ وجود دارد که بیضه های حیوان می باشد و در زیر آن آلت تناسلی نر قرار دارد .
 


 


 آدرس


 


 تماس

چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده


 


Design And Develop By ARG ICT Group

پت شاپ اینترنتی باران پت مرجع تخصصی بررسی و خرید و فروش غذا و لوازم نگهداری حیوانات خانگی

هر گربه دارای شخصیت رفتاری متفاوتی ست، که جنسیت آن ها نقش کوچکی در تعیین خلق و خوی شان دارد. هرچند، پیش از عقیم کردن برخی تفاوت های قابل توجه در رفتار گربه های نر و ماده وجود دارد. در این مقاله از پت شاپ باران پت به این موضوع می پردازیم.

نرهای عقیم نشده، به احتمال زیاد، اطراف خانه به دنبال جنس ماده پرسه می زنند. آنها با گربه های نر دیگر می‌جنگند و در محیط پیرامون خود برای تعیین قلمرو اسپری می‌کنند.

ماده های عقیم نشده به طور منظم فحل می شوند. در طول این مدت، آنها از نظر جنسی کاملن پذیرا بوده و رفتارهایی مثل گام زدن های پی درپی و تولید صداهای ناهنجار را از خود به نمایش می گذارند.چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

اخته کردن نرها و عقیم کردن گربه های ماده نتایجی را در بر دارد، مثل آرام شدن آنها و عدم اسپری کردن.

تحقیقات انجام شده توسط دکتر بنجامین هارت از دانشکده دامپزشکی دانشگاه کالیفرنیا، نشان داد که گربه‌های نر اخته شده ، عموما مهربانتر و کم پرخاشتر از گربه‌های ماده‌ی عقیم شده اند.

به نظر می‌رسد که گربه های ماده شکارچیان بهتری باشند، شاید به این دلیل که در طبیعتشان، این وظیفه‌ی آنهاست که تازمانی که پیر می شوند، برای بچه‌های خود شکار آورده و آن‌ها را تغذیه کنند.

در یک نظر سنجی که از صاحبان بیش از ۱۳۰ گربه گرفته شد، نتیجه این بود که هیچ تفاوت شخصیتی متمایز کننده ای بین گربه های نر و ماده وجود ندارد.

شخصیت گربه ها عمدتا توسط نژاد، محیط ، سوابق تاریخی شان و تعدادی عوامل دیگر تعیین می شود.

البته این نژاد گربه است که شخصیت او را تعیین می‌کند. پس چنانچه تصمیم به قبول سرپرستی یک گربه داشتید، توصیه می‌کنیم که درباره ی نژاد و نوع نسلش تحقیق کرده و سپس انتخاب کنید.

یکی دیگر از عوامل تعیین شخصیت گربه، بستگی به نوع زندگی اجتماعی او از یک هفته اول تا دوازده هفتگی گربه دارد.

به این دلیل شما باید زمانی که بچه گربه ای را قبول می کنید، درباره ی نحوه ی زندگی اش (پیش از آنکه نزد شما بیاید) بی اطلاع نباشید.

پت شاپ اینترنتی باران پت مرجع تخصصی بررسی و خرید و فروش غذا و لوازم نگهداری حیوانات خانگی

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

منابع

این مقاله به‌طور مشارکتی نوشته شده با همکاری Pippa Elliott, MRCVS.

این مقاله ۲٬۳۰۷بار مشاهده شده است.

اگر لاک‌پشت خانگی داری، احتمالاً دوست داری بدانی نر است یا ماده. برخلاف پستانداران دیگر، لاک‌پشت‌ اندام‌تناسلی خارجی ندارد. اگرچه این مساله‌ تشخیص جنسیت لاک‌پشت‌ را مشکل‌ می‌کند، اما غیر‌ممکن نیست. معمولاً تفاوت‌های بین لاک‌پشت‌ نر و ماده خیلی ظریف است ولی اگر از هر جنس لاک‌‌پشت یک نمونه داشته باشی، تشخیص آسان‌تر می‌شود چون می‌توانی آن‌ها را با هم مقایسه کنی. اگر فقط یک لاک‌پشت داری، تمام علائم و سر‌نخ‌های ممکن را بررسی کن تا بتوانی جنسیت آن را مشخص کنی.

چگونه

چگونه

چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

چگونه

چگونه

چگونه

چگونه

چگونه

چگونه

چگونه

چگونه

ما را دنبال کن

گربه نر یا ماده و بچه گربه ها تقریبا رفتار مشابه یک دیگر دارند به همین منظور تشخیص آنها با رفتار کار سختی است . برای تشخیص جنسیت گربه های تازه به دنیا آمده بهتر است چند هفته صبر کنید .

برای تشخیض جنسیت گربه از روی علائم فیزیکی باید صبور باشید و زمانی که گربه آرام بود این کار را انجام دهید .

سپس با یک دست گربه را بگیرید و با دست دیگر دم گربه را به آرامی بالا نگه دارید .

مطمئن ترین راه برای تشخیص جنسیت نر از ماده مشخصه های فیزیکی می باشد . • گربه نر دارای سوراخ مقعد ، آلت تناسلی و بیضه میباشد ،  گربه های عقیم شده فقط دارای بیضه هستند که عموما کوچکتر از حد معمول است .

گربه های ماده فقط دارای سوارخ مقعد و مجاری ادراری باز هستند همچنین دارای فاصله کمتری بین مقعد و مجاری ادراری هستند حدود ۱٫۳ سانتی مترچگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده

همچنین می توان با مشخصه های دیگری نیز جنسیت گربه ها را تشخیص داد :

گربه های ماده معمولا از چند رنگ مختلف تشکیل شده اند . گربه های دارای رنگ تورتویس شل ( رنگها ترکیبی از رنگهای : زرد ، مشکی ، طوسی وسفید ) همگی ماده هستند . گربه های زرد رنگ معمولا نر هستند .

گربه های نر معمولا پرخاشگر تر از ماده ها هستند و دارای سر بزرگ تر و پوست نازک تری هستند . آنها با ادرار خود قلمرو خود را تعیین میکنند . البته گربه های عقیم شده را نمی توان به این مشخصه تشخیص داد .

 

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.

چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده
چگونه تشخیص دهیم گربه نر است یا ماده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *