چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

 
helpkade
چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود
چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

آیا تلفن ثابت شما قطع شده است؟ آیا به دنبال این می‌گردید تا ببینید چگونه تلفن ثابتتان را مجددا وصل کنید؟ همین الان این مقاله را بخوانید!…

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که به علت پرداخت نکردن به موقع قبض‌های تلفن ثابتتان، قطعی تلفن ثابت را تجربه کرده باشید!
این اتفاق تلخ در گذشته بسیار پردردسر بود و زمان بسیار زیادی را از مشتری می‌گرفت تا بتواند مجددا خط تلفن قطع شده‌ی خود را وصل کند و با پرداخت بدهی‌اش و نشان دادن حسن نیتش به اداره‌ی مخابرات (!) قول دهد که دیگر بدقولی نکند و پرداخت قبوضش را به تاخیر نیندازد!
حالا من کاری به این ندارم که چرا گذاشتید آن قدر از مهلت پرداخت قبضتان بگذرد که اداره‌ی مخابرات تصمیم به قطع خط تلفنتان بگیرد؛ اما حالا که قطع شده هم غصه خورید!
زیرا وصل کردن تلفن ثابت این روزها به اندازه‌ی گذشته سخت نیست و شما با خواندن این مقاله می‌توانید بفهمید که باید به کجا مراجعه کنید و با انجام چه سری عملیا‌ت‌هایی، تلفن قطع شده‌ی خودتان را وصل کنید!
پس در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید!

اولین و مهم‌ترین دلیلی که ممکن است اداره‌ی مخابرات را مجبور به قطع تلفن شما کند، دیرکرد در پرداخت یا پرداخت نکردن قبوض تلفن است.
شما ممکن است به دلایل زیادی پرداخت قبوض تلفنتان را به تاخیر بیندازید:

به هرکدام از دلایل بالا که پرداخت قبض تلفن شما صورت نپذیرد، اداره‌ی مخابرات اقدام به فرستادن اخطاری برای شما خواهد کرد!
اگر به اخطار اداره‌ی مخابرات گوش دهید و قبض تلفنتان را پرداخت کنید که خطر از بیخ گوشتان می‌گذرد!
اما اگر اخطارهای اداره‌ی مخابرات را هم جدی نگیرید؛ آن گاه پس از مدتی تلفن شما یکطرفه و سپس به طور کلی قطع خواهد شد!

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است منجر به قطع تلفن ثابت شما شود!
مثلا ممکن است مشترکی بخواهید تلفن ثابت خود را برای مدتی قطع کند!
در چنین شرایطی مشترک مورد نظر، می‌تواند از طریق مراجعه به اداره‌ی مخابرات و ارائه‌ی مدارک مربوطه، درخواست قطع تلفن خود را به ثبت برساند و برای وصل مجدد هم دوباره به همان ارائه‌ی مخابرات مرجعه کند. البته برای این کار راه‌های دیگری هم وجود دارد که چون مرتبط با موضوع اصلی این مقاله نیست درباره‌ی آن فعلا صحبتی نمی‌کنیم و شما می‌توانید با دنبال کردن مقاله‌های ما، در مقاله‌های بعدی درباره‌ی این موضوع بخوانید!

دلایل دیگر قطع تلفن ثابت عبارت‌اند از:

در این بخش از مقاله تصمیم داریم یکی از مهم‌ترین مشکلاتی را که مشترکان در هنگام قطع تلفن ثابتشان با آن رو به رو می‌شوند را بررسی کنیم.
در موارد زیادی دیده شده که مشترک با کمک یکی از روش‌های بالا، بدهی‌اش را پرداخت کرده اما خط تلفنش هنوز وصل نشده است!
پس نمی‌تواند با سامانه‌ی ۱۸۱۸ تماس بگیرد و شکایتش را پیگیری کند!
آیا در این شرایط لازم است که به اداره‌ی مخابرات برود و درخواست خود را حضوری پیگیری کند؟
در جواب شما باید بگوییم که خیر؛ خوشبختانه راه‌های دیگری هم برای پیگیری این درخواست وجود دارد!در این شرایط مشترک می‌تواند با شماره‌ی ۲۰۲۱ تماس بگیرد و با متصل شدن به واحد ارتباط مردمی، خط تلفن خود را مجددا وصل نماید.
این پاسخی بود که سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در توئیتر به کاربران داد: ” در صورتیکه تلفن ثابت به دلیل بدهی قطع یکطرفه شده باشد و مشترک مبلغ بدهی را پرداخت کند و خط ان وصل نشود، می تواند برای پیگیری با شماره۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی تماس بگیرد.”

در گذشته، البته نمی‌دانم که یادتان می‌آید یا نه؛ پرداخت قبوض کاری سخت و زمان‌گیر به شما می‌آمد!
زیرا برای پرداخت قبض‌ها معمولا مجبور بودید به بانک مراجعه کنید و در صف‌های طویل و طولانی یک باجه‌ی خاص که عملیات پرداخت قبض را انجام می‌داد بایستید تا بتوانید قبضتان را پرداخت کنید.
حال اگر تلفنتان به علت بدهی قطع شده بود و می‌خواستید مجددا اقدام به وصل آن کنید که اوضاع چندین بار سخت‌تر می‌شد.
اما امروزه پرداخت قبوض و وصل تلفن ثابت بسیار راحت‌تر از گذشته شده است.
در این بخش از مقاله تصمیم داریم چند راه آسان و سریع پرداخت قبوض را برای شما معرفی کنیم که دیگر به دلیل سخت بودن روش‌های پرداخت قبوض بهانه نگیرید و پرداخت قبض‌هایتان را آن قدر عقب نیندازید که مخابرات خط تلفنتان را قطع کند!

با استفاده از اپلیکیشن و سایت قبضینو به سادگی می‌توانید قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت خود را استعلام بگیرید و پرداخت کنید. قبضینو پیش از هر چیزی به فکر راحتی کاربران است. علاوه بر امکان پرداخت قبوض آب با استفاده از شناسه قبض، امکان مشاهده قبوض و پرداخت آن از طریق اسکن بارکد روی قبض نیز برای کاربران فراهم شده است تا پرداخت و مشاهده قبض به تجربه‌ای متفاوت و راحت بدل شود.

یک روش ساده برای پرداخت قبض آب، استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت است.

مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با تماس با شماره چهار رقمی ۱۸۱۸ قبض تلفن خود را پرداخت کنند.

مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی tci.ir/index.html#!/service/quickbill/ قبض پایان‌دوره و میان‌دوره خود را مشاهده و پرداخت کنند.

بانک ملت در سایت اینترنتی خود امکان مشاهده و پرداخت قبوض را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی هر یک از بانک‌ها و صفحه پرداخت قبوض می‌توانید قبض تلفن خود را به سادگی مشاهده و پرداخت کنید.

 

شامانه پرداخت قبوض بانک پاسارگاد

 https://epay.bpi.ir/shaparakbillpayment.aspx 

سامانه پرداخت قبوض بانک تجارت

 https://pg.tejaratbank.ir/paymentGateway/billPayment 

 

سامانه پرداخت قبوض بانک کشاورزی

https://ib.bki.ir/pid47.lmx 

سامانه پرداخت قبوض بانک قوامین 

https://bill.ghbi.ir/

سامانه پرداخت قبوض بانک قرض‌الحسنه رسالت

https://epayment.rqb.ir/ 

سامانه پرداخت قبوض بانک گردشگری

https://epayment.tourism-bank.com/

سامانه پرداخت قبوض بانک رفاه

https://www.refah-bank.ir/PayBills 

برای پرداخت قبض تلفن با دستگاه خودپرداز نیازی نیست که خودپرداز حتما با کارت بانکی شما از یک بانک باشند. در صورتی که کارت شما عضو شبکه شتاب باشد می‌توانید با مراجعه به دستگاه خودپرداز هر یک از بانک‌ها برای پرداخت قبوض خود اقدام کنید. برای پرداخت قبوض با دستگاه خودپرداز به کارت بانکی خود و رمز اول کارت خود نیاز دارید. 

برای پرداخت قبض تلفن ثابت خود کافبست مطابق روش زیر عمل کنید:

به دلیل این که سوالات زیادی از ما در خصوص نحوه‌ی وصل تلفن ثابت قطع شده از ما پرسیده بودید؛ در این بخش از مقاله تصمیم گرفتیم تعدادی از سوالات متداول را بیاوریم و با دادن پاسخ‌های کامل و جامع به آن‌ها، سوال شما را هم برطرف کنیم.
اما اگر شما نتوانستید پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا کنید و با خواندن مقاله هم به جواب آن نرسیدید؛ کافیست سوال خود را برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به شما پاسخ دهند!

در پاسخ به این سوال باید بگویم که؛ کلیه‌ی قبوضی که شما از یکی از روش‌های بالا پرداخت می‌کنید در همان لحظه تسویه می‌شوند و بدهی شما به اداره‌ی مخابرات صفر می‌شود.
اما فرآیند وصل تلفن قطع شده، ممکن ست بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان ببرد و مطمئنا پس از ۴۸ ساعت تلفن شما وصل خواهد شد.
اما اگر برای وصل تلفنتان عجله دارید می‌توانید این فرآیند راتسریع کنید.
می‌پرسید چگونه؟ کافیست با راکز امور مشترکین منطقه‌تان تماس بگیرید و با اعلام کد پیگیری خود به آن‌ها، تلفن خود را به سرعت وصل کنید.

نگران نباشید هیچ اتفاق بدی قرار نیست برایتان رخ دهد و پول شما سر جایش باقی می‌ماند.
البته برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی هست که می‌تواند از این بی‌دقتی‌های گاه و بی‌گاه جلوگیری کند اما زیرساخت‌هی پرداختی مخابرات هم به گونه‌ای تنظیم وطراحی شده که در صورت پرداخت تکرای قبض تلفن به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید و مبلغی که پرداخت کردید روی قبض دوره بعد اعمال می‌شود.
پس لازم نیست نگران باشید!

تفاوت قبض پایان دوره و میان دوره در این است که قضب پایان دوره، هزینه‌ی کارکرد تلفن شما را در طی دو ماه گذشته نشان می‌دهد.
برای مثال اگر دوره از ۱ تیر شروع شده باشد، قبض پایان دوره‌ی شما هزینه‌ی کارکرد تلفت ثابتتان را تا پایان ۳۱ مرداد نشان خواهد داد.
اما قبض میان دوره هزینه‌ی کارکرد تلفن شما را تا تاریخ روز نشان می‌دهد.
برای مثال اگر شما استعلام بدهی تلفن ثابتتان را در تاریخ ۱۰ شهریور بگیرید؛ قبض میان دوره وضعیت بدهی شما را از تاریخ ۱ تیر تا ۱۰ شهریور نشان می‌دهد.
به همین دلیل است که معمولا مبلغ قبض میان‌دوره بر خلاف اسمش از قبض پایان دوره بیشتر است.
فقط باید دقت داشته باشید که قبض میان دوره و پیاین دوره را نباید به صورت همزمان پرداخت کنید!
شما زمانی که قبض میان‌دوره را پرداخت می‌کنید، در حقیقت قبض پایان دوره‌ خود را هم به صورت خودکار تسویه می‌کنید!

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

نحوه دریافت قبض تلفن ثابت 

کلام پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا هرآنچه را که شما لازم دارید تا درباره‌ی قطعی تلفن ثابت و روش‌های اتصال مجدد آن بدانید برای شما بیان کنیم.
در نهایت توصیه‌ی ما به شما این ست که پرداخت قبض‌هایتان را آنقدر عقب نیندازید که مخابرات تلفنتان را قطع کند اما اگر هم قطع شد؛ فدای سرتان!
شما می‌توانید با استعلام و پرداخت بدهی تلفن ثابتتان و پرداخت کردن آن با یکی از روش‌های بالا، حسن نیت خود را به مخابرات ثابت کنید و تلفن قطع‌شده‌ی خود را مجددا وصل کنید!
اگر هم در فرآیند وصل تلفن با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با ۲۰۲۱ تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید!
از طرفی کارشناسان ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند! پس کامنت گذاشتن را فراموش نکنید!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است



خوش آمدید.وارد شوید

بازیابی پسورد.

پسورد برای شما ایمیل میشود

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

مخابرات ما – خبرهای دنیای ارتباطات و مخابرات

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در صورتیکه تلفن ثابت به دلیل بدهی آبونه قطع یکطرفه شده باشد و مشترک مبلغ بدهی را پرداخت کند و خط وصل نشود، می‌تواند برای پیگیری با شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرد.

مخابراتما ( محمد – سیتنا) – یک کاربر توئیتر خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توئیت کرد:

راه ارتباط با #مخابرات ایران بعد از پرداخت قبض تلفن یکطرفه چیه؟ با وجود پرداخت بعد از یک روز وصل نشده، ۱۸۱۸ و ۲۰۱۱۷ رو نمیشه با خط یکطرفه گرفت، فقط تماس با ۲۰۰۰ مجازه که اعلام عدم بدهی میده @seyedmajidsadr2 راهنمایی فرمایید.

مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم پاسخ داد:

در صورتیکه تلفن ثابت به دلیل بدهی ابونه قطع یکطرفه شده باشد و مشترک مبلغ بدهی را پرداخت کند و خط ان وصل نشود، می تواند برای پیگیری با شماره۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی تماس بگیرد.

***

مطلب (پست) قبلی

سرزمین زیبای من- این بار اسفراین, خراسان شمالی.

مطلب (پست) بعدی

بهره برداری تجاری تکنولوژی نسل ۵ مخابرات

درخواست اداره امور ایثارگران استان تهران

دعوت مخابرات ما از فعالان شبکه های اجتماعی

هشدار برای سهامداران شسکام

یک توضیج – مشکلی در تنظیمات سایت

صبح بدهی تلفن رو پرداخت کردیم ولی هنوزه وصل نشده

متاسفم برای خودمون که مجبوریم با ارگانهای دولتیه بی نظم و نابسامان امثال مخابرات طرف حساب بشیم و منتظر خدمات باشیم، من نتونستم بعداز پرداخت حتا با این شماره مکالمه داشته باشم 😑

واقعن متاسفم به مخابرات اغ که بنده پول تلفن خانه داداه ام ولی یک روز است وصل نشده به هر سامانه ای داده اند جواب نمی دهند شرم باد به همتون

قبض پرداخت شده. اما هنوز وصل نشده. جالبه که با تلفن قطع شده به عمه مخابرات هم نمیشه تماس گرفت. کسی هم پاسخگو نیست. یعنی خاک عالم. وقتی به آپ و سایر درگاه های پرداخت وصل نیستید و نمی‌تونید آنی کاری انجام بدید چرا این چیزا رو معرفی میکنید آخه.

من قبض دوره ایی واریز کردم

سه روز وصل نشد

سه روز پیش با قبضینو پرداخت کردم.هنوز وصل نشده.رفتم دفتر مخابراتی میگه بدهی نداره.ولی همچنان یه خانم خوش صدا میفرمایند این شماره موقتا قطع میباشد.😁خب با تلفن یکطرفه هم نمیشه با مخابرات تماس گرفت.بفرمایید چه سیلی این هدمان بکنیم(چه خاکی بر سرمان بکنیم).شاید مخابراتو شستن تلفن ما سوخته.تو این مملکت هیچی بعید نیست.

بخاطر یه قبض میان دوره تلفن ثابتو قطع کردید پرداخت کردم ۴ روزه وصل نشده خاک…..

سلام
اقا شماره ۲۰۲۱ هم زنگ میزنیم میگه بخاطر بدهی قژع سده به واحد آبونمان مراجعه کنید
قبض هم پرداخت کردیم🤦

مخ عابرا سرویس شده .مخابران تفکیک شده خخخخ

متاسفانه من با اپ همراه بانک ک همیشه تراکنش هامو بااون انجام میدم قبض تلفن ثابتم رو دادم و از ۱شنبه تا امروز ک جمعه اس هنوز تلفنمون قطعه:((
ب پشتیبانی هم زنگ زدم ولی گفتن قبض پرداخت شده:/

فکر میکنم امروز وصل شه
مال ما که بعد از چند روز وصل شد

سلام، قبض تلفن ثابت منزل رو که یک طرفه شده بود یک دقیقه پیش پرداخت کردم هنوز که هنوزه وصل نشده، آخه یعنی چی، اژن چه وضعشه، بیا الان شد دو دقیقه، الان چی؟؟؟ بازم وصل نشده، …؟

بابک؟
درسته دیجیتاله!
ولی یه ۵ دقیقه ی فرصت بده داداش!

سلام
بدهی تلفن رو با آپ پرداخت کردم با گذشت سه روز هنوزم قصع تلفن،گوشیو ورمیدارم میگه به علت بدهی قطع
چیه داستان😐

مخابرات قبض کاغذی رو حذف کرده که صرفه جویی کنه بعد برای مبالغ پایین مثلا ۵ و۶ هزار تومن حتی پیامک هم نمیده در حالیکه پیش از این برای ۱۰۰۰ تومن هم قبض کاغذی صادر می کرد حالا پیامک قبض این ماه ما اومده ۱۱ هزار تومن با مهلت پرداخت ۹۹/۹/۱۶و با وجودی که دیروز صبح با کارتخوان قبضم رو دادم امروز بعد ساعت ۱۰ صبح تلفن رو قطع کردن مخابرات اطلاع دادم که وصل کنن اگه تا بعد از ظهر وصل نشه فردا پنج شنبه است معلوم نیست وصل کنن جمعه هم که تعطیله میره تا شنبه خود به خود اینترنت ثابتمون هم قطع میمونه پس ۱-باید بسته اینترنت همراه بخریم ۲-هزینه قطع و وصل مجدد رو هم که روی قبض سری بعدمون اعمال می کنن ۳- پول قبض خودشون رو هم که گرفتن پس این یک بازی چند سر سود برای مخابراته. علی برکت الله

مهلت پرداخت تلفن من تا ۹۹/۹/۱۶ بود و روز ۱۱ آذر پرداخت کردم ولی ۱۲ آذر تلفنم قطع شد رفتم مخابرات میگن اصلا تلفنت قطع نشده نکته جالب اینکه تلفن مغازه است و دستگاه پوز هم به دلیل قطع تلفن کار نمی کنه در مورد بدهی قبلی هم که وقتی پیامک قبض تلفن رو در ارقام پایین به ما ارسال نمی کنن من از کجا بدونم کی وقت پرداخت قبض تلفن هست تو همین دو سه ساعت به خاطر ۱۰۵۰۰ تومن پول تلفن بالای ۵۰۰ هزار تومن فروش با دستگاه پوز پریده

سلام چرا تلفن ثابت ۷۷۰۰۶۱۰۴ یک روز بعد از ارسال پیامک بدهی قبض مخابرات از طرف مشتری پرداخت میشود یک طرفه به علت بدهی قطع میشود. چرا آخه کجای این کره خاکی بجز ایران همچین چیزی اتفاق میفته خدایا مگه ما چی کم داریم. هم خوش حسابیم هم جایزه میگیریم هم تلفونمون قطع میشه. یه مرد پیدا بشه جواب منو بده.

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

سلام تاریخ پیامک قبض از طرف مخابرات ۹/۹/۹۹ و تاریخ مهلت پرداخت ۹۹/۹/۱۶. تاریخ پرداخت قبض ۹۹/۹/۱۰. اما تلفن یک روز بعد از پیامک مخابرات بعلت بدهی داخل قبض یک طرفه قطع میشود چرا ؟ پس تاریخ برای چی در قبض ثبت شده. از طرفی پنج روز قبل از پایان مهلت ،، بدهی پرداخت شده و شماره ۲۰۰۰ مخابرات اعلام فقدان بدهی میکند اما باز تلفن بعلت بدهی قطع است به کجا باید در این سرزمین شکایت برد. و چه کسی پاسخ میدهد. خدایا تو میبینی این همه اجحاف. چرا ؟؟؟

محمد کاظم چان
تلفنت بدهی قبلی نداره؟
اون مهلت مال بدهی قبلی نیستش
اگر بدهی قبلی نداری حق کاملا با شماست

سلام من ۲ روز پیش رفتم مخابرات و قبض تلفن رو پرداخت کردم ولی هنوز که هنوز وصل نکردن هر جا هم زنگ میزنم پاسخ گو نیستن درضم بگم من تلفن یه ۲ سوالی بود یک ترفه شده بود ولی از دو ماه پیش اومد سیم ها رو عوض کردن دیگه تلفن قطع شد کلا

۵ روزه قبض تلفن را پرداخت کردم ولی هنوز وصل نشده،۲۰۲۱ و ۲۰۱۱۷ رو هم زنگ زدم،مخابرات هم پاسخگو نیست
تکلیف چیه

مریم خانم
بارها توضیح دادیم
با اپ های خودمختار پرداخت نکنید
اینا پول رو چند روز نمیدن به مخابرات
فقط از طریق همون ۲۰۰۰ یا ۲۰۲۰ پرداخت کنین

طبق قانون در صورت عدم پرداخت در ۲ دوره متوالی خط تلفن قطع میشود.
آخه تلفن خونه ما چطور بخاطر یکبار بدهی میان دوره (و نه پایان دوره!) قطع شده؟با وجود پرداخت همین میان دوره هم الان مدتیه که هنوز خط تلفنمون وصل نشده!
واقعا به این شرایط و این سازمان مخابرات چی میشه گفت؟ خودتون و انصافتون!

علیرضا جان
اونی که شما میگین سلب امتیازه
اگر شما سه دوره (۶ ماه) قبضتون رو ندین تلفن سلب امتیاز میشه یعنی دیگه مال شما نیست
اما بخاطر یک دوره هم تلفن رو یک طرف قطع میکنن
اگر قبض رو با ۲۰۲۰ یا ۲۰۰۰ داده باشین زود وصل میشه اگر با اپ های دیگه داده باشین دو سه روزی طول میکشه

با ۲۰۰۰ پرداخت کردیم الان ۲ ساعته که پرداخت نشده

گفت رو صبح آی قاضی نیمه شب بیدار نیست.

خودتون قبض مردم رو برای راحتی خودتون دو دوره یکبار صادر میکنید و بعد چون اون دوره ای که خودتون براش قبض صادر نکردین رو بدهی محسوب کردین برا ملت اخطار قطع فوری به دلیل بدهی میدین و زود تلفن رو برا مبالغ کم هم قطع میکنید و بعد هم پدر ملت رو درمیارین تا وصل کنین.واقعا متاسفم که گیر شماها افتادیم

خاک تو سرتون با این خدمات دهی تون

بدهیمونو پرداخت کردیم ولی هنوزم قطعه لطفا پیگیری کنید ۰۵۴۳۵۳۸۰۱۴۰

لطفا از طریق دفاتر مخابراتی پیگیری کنید

خوشگله!
۲۰۲۱ هم وصل نمیشه… میگه بدهکار هستین

متاسفانه با اینکه بارها شماره موبایلم رو در سامانه ثبت کردم برای دریافت قبض تلفن ثابت، بدون اخطار و اعلام تلفن ثابتمون قطع شده، پرداخت کردم و با تماس های مختلف با تمام شماره های اپراتوری مخابرات بعد از یک روز وصل شد.

مارال گرامی
ازت خواهش میکنم فقط با شماره ها و سرویس های مخابراتی بده قبض رو
شمن اینکه فرصت کردی تا یکی از دفاتر پیشخوان برو همه اطلاعات رو ثبت کن تا راحت بشی

سلام این خط ۰۲۱۵۵۷۲۳۰۲۱به دلیل بدهی آبنمون یک طرفه شده بود دیروز پرداخت شده ولی هنوز وصل نشده با ۲۰۲۱ هم تماس گرفتم بی نتیجه بود خواهشا پیگیری کنید

…. با این کد۲۰۲۱ قبض تلفن پرداخت کردیم برا وصلش هیچکس جوابگو نیست

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بارگزاری فایل:

جدیدترین نوشته ها

درخواست اداره امور ایثارگران استان تهران

دعوت مخابرات ما از فعالان شبکه های اجتماعی


هشدار برای سهامداران شسکام


یک توضیج – مشکلی در تنظیمات سایت


پرداخت حق جذب، موافقان و مخالفان


پیامک شسکام به سهامدارانش

سردبیر سلام می کند- مارنشان خود یا دیگران نباشیم

باز هم یک هنر مدیریتی برای تزریق ناامیدی در آستانه سال…

آغاز به کار: 7 اردیبهشت 1386

نوع مجوز رسمی: پایگاه خبری -ش ث: 82405

صادر کننده مجوز: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

نوع فعالیت: اجتماعی- اقتصادی

این پایگاه خبری صرفا در خصوص اطلاع رسانی وقایع دنیای ارتباطات و مخابرات منتشر می شود و وابستگی صنفی ندارد.
هزینه اداره سایت از محل انتشار آگهی و حق عضویت تامین می شود.

خوش آمدید.وارد شوید

بازیابی پسورد.

پسورد برای شما ایمیل میشود

 راه حل جدید از سوی مخابرات برای وصل  تلفن ثابت قطع شده اعلام شد. به گزارش سیارنیوز و به نقل از خبرنگار کالا سودا، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوال یک کاربر اعلام کرد برای وصل تلفن‌ قطع شده به دلیل بدهی، باید با ۲۰۲۱ تماس گرفته شود.

در مراکز مخابراتی آنلاین با پرداخت وجه قبض از طریق سامانه ۱۸۱۸، تلفن به صورت آنی وصل می‌شود. این امکانی بود که از سال ۹۰ در اختیار مشترکان قرار گرفته است.

این امکان برای مشترکان تلفن ثابت که خط تلفن آن‌ها به دلیل بدهی قطع می‌شود فراهم شد تا که خط تلفن این دسته از مشترکان در صورت پرداخت بدهی از طریق ۱۸۱۸ بلافاصله و در کمتر از پنج دقیقه و بدون مراجعه حضوری وصل شود، اما مسئله این است وقتی تلفنی به علت پرداخت نکردن بدهی قطع شود چگونه می‌توان از طریق همان خط تلفن ثابت با ۱۸۱۸ تماس گرفت؟

این سوالی بود که یکی از کاربران فضای مجازی از سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در شبکه اجتماعی توئیتر پرسید و صدری اینگونه به او پاسخ داد:

“در صورتی که تلفن ثابت به دلیل بدهی آبونه قطع یکطرفه شده باشد و مشترک مبلغ بدهی را پرداخت کند و خط آن وصل نشود، می تواند برای پیگیری با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی تماس بگیرد. “

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

لینک کوتاه:

سلام به کجا باید شکایت کنیم و کجا مراجعه کنیم که تلفنی را که ۳ سال پیش درخواست قطع انرا داده بودم الان ۹ ماه است که بارها به مخابرات منطقه ایت در نارمک مراجعه کرده و هر بار قول وصل انرا داده اند و فرم پر کرده ام و تو کامپیوتر نیز ثبت شده فقط ۲ بار تو این ۹ماه پیش رییس منطقه رفتم و اخرین بار هفته پیش بود که قول شنبه هفته پیش را برای تلفن مغازه من شماره ۷۷۹۴۳۶۲۶ را دفتر طبقه دوم واحد تلفن ایت تو کامپیوتر ثبت کردند.تلفن خانه من نیز ۸ ماه قطع بود و کس دیگری استفاده میکرد حتی هزینه اینترنت فوق العاده انرا نیز از من گرفتند و پس از ۳ ماه دوندگی بالاخره وصل کردند اگر ایندفعه تلفن مغازه من را وصل نکنند میخوام بگم در مرکز را گل بگیرید‌ و اگر روزی با درب با قفل و زنجیر بسته شده مرکز ایت روبرو شدید شوکه نشوید که من کفشهای اهنی خود را ۱ سال است تو این راه استفاده کرده ام و دیگر نمیخوام کفش اهنی دوباره بخرم لعنت به شما که کارها را دست هر پیمانکاری داده و هیچ نظارتی روی کار انها ندارید.والسلام

به نظرم به سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده شکایت کنید بهترین کاره

سلام
تلفنی که بدهی دارد و قطع یکطرفه شده و‌پس از پرداخت قبض از طریق سامانه ۲۰۲۰ وصل مجدد نگردیده ، چطور میتواند با شماره ۲۰۲۱ تماس حاصل نماید ؟؟
لااقل این سامانه ها را رایگان کنید تا مشترکان به مشکل نخورند

با سلام قبض تلفن ثابت رو بعد قطع شدن با دستگاه ATM (عابر بانک) پرداخت کردم ولی الان دو روزه که وصل نشده . لطفا با توجه به مدیریت تون بهم بگید چه خاکی به سرم کنم؟

دیگه شورشو در اوردید نامردا هر فوشی بدم کمه
من تلفن رو صفر کردم و کامل پرداخت و وصل شد بعد وای فا درست شد و تونستم وای فای رو سرویس بدم ۸۰۰۰۰ تومن اینترنت ۳ ماهه پس پرداخت بعد یکی دو هفته یع دفعه تلفن قطع شد و ۸۰ تومن اومده بود روش مگه پس پرداخت نبود و پس از استفاده نمیومد روش؟
حالا این مهم نیست از کدوم گوری باید وصلش کنم با اینترنت قبض فقط پرداخت میشه اون ۲۰۲۱ و ۱۸۱۸ خو الکی هستند اصلا چرا بعد یکی دو هفته قطع اش کردید نامردا بزارید یه ماه بگذره مگه میخایم چیکار کنیم اون ۸۰ تومن پول وای فا هست و حالا که تلفن قطع شده وای فا هم قطع شده
یعنی ما هی باید پرداخت کنیم؟ که یه وقت قطع نشه :/
بزارید یه ماه و یه ماه قطع کنید

تلفن خونم ۳ روزه قطع شده بدهیرم پرداخت کردم ولی وصل نشده با ۲۰۲۱ هم هر چی تماس میگیرم هنوز بوغ نخورده قطع میشه دیگه نمیدونم چی کار کنم
لطفا راهنماییم کنید ممنون

پرداخت شده چرا وصل نمیشودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تلفن خانه پدری به شماره 021- 22043536
قطع می باشد .بدهی ندارند .لطفا وصل کنیو.

سلام تلفن خانه پدری بدون بدهی است
ولی بعد از فوت ایشان تلفن ثابت قطع شده و ما و مادرمان با مشکل
مواجه شده ایم.خانه به نام مادرمان است که زنده اند.شماره تلفن :
22043536- 021 است.
لطفا وصل کنید. مرکز تلفن خانه پدری
استقلال است. ما در تهران هستیم.

بابا 2021 تماس گرفته نمیشه با تلفن ثابت وقتی هم با موبایل زنگ میزنی ارتباط مردمی نداره هر قسمت که وصل میشی میگه نظرتون رو بگویید… درشو گل بگیرید

باسلام اولا شماره 1818 كه سامانه اعلام كرده غير قابل اتصال است دوما پول پرداخت ميكنيم چرا وصل نميكنيد اينم نمونه ديگري از بازي شماست ؟سوما يك ساعت پشت خط موبايل براي ارتباط با شما ميمونيم با اين هزينه هاي هنگفت چرا پاسخگو نيستيد ؟ نوبت شما در صف دوجواب كارشناساي شما با مشتركين بسيار نامناسب هست و طريقه جوابگويي هيچ احترامي در كار نيست متاسفم برا همچين شركتي خجالت آوره واقعا درش رو به گل ببنديد خيلي بهتره …..

سلام خدمت تمام دوستانی که مثل من گرفتار دست شرکت همراه اول هستند .
واقعا شعار شرکت اول : هیچ کس تنها نیست دقیق و حساب شده است
راست می گوید هیچ کس در گرفتاری از دست همراه اول تنها نیست
– اینتر نت تهیه میکنی نصف حجمش مصرف نکردی تمام می شود . حالا چطور الله اعلم
– یک هفته کامل هست پس از پرداخت بدهی تلفن ثابت بعد از چندین بار مراجعه حضوری (بدون هیچ مشکل قانونی یا هیچ مورد دیگری )
هنوز تلفن وصل نشده است بعد می گن خدمات غیر حضوری و ……………………………………….
واقعا اقای مسول این پیامها را می خونی ؟ وجدانا
اگر می خونی خدا از ت نگزره اگر پیگیری نکنی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام خدمت تمام دوستانی که مثل من گرفتار دست شرکت همراه اول ه…

دیگه شورشو در اوردید نامردا هر فوشی بدم کمه من تلفن رو صفر ک…

باسلام اولا شماره 1818 كه سامانه اعلام كرده غير قابل اتصال ا…

بابا 2021 تماس گرفته نمیشه با تلفن ثابت وقتی هم با موبایل زن…

تلفن خانه پدری به شماره 021- 22043536 قطع می باشد .بدهی ندار…

سلام تلفن خانه پدری بدون بدهی است ولی بعد از فوت ایشان تلفن…

پرداخت شده چرا وصل نمیشودددددددددددددددددددددددددددددددددددد…

براي منم برنامه سياهه و باز نميشه توي ديوايس منيجمنت هم چيزي…

تلفن خونم ۳ روزه قطع شده بدهیرم پرداخت کردم ولی وصل نشده با…

کرونا گند زده تو کل زندگی همه…

با حذف قبض کاغذی تلفن ثابت، پرداخت قبض تلفن ثابت الکترونیکی شد. روش های مختلفی برای مشاهده قبض تلفن ثابت و پرداخت آن وجود دارد. در ادامه با روش های پرداخت قبض تلفن بیشتر آشنا خواهید شد.

جهت پرداخت قبض تلفن ثابت می‌توانید از طریق سامانه بامن 24 یا نصب اپلیکیشن بامن 24 اقدام کنید. با استفاده از آن می‌توانید تمامی قبوض شهری و خدماتی خود را به صورت گروهی پرداخت کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک های زیر دانلود کنید.

با پرداخت قبض تلفن، میزان بدهی تسویه خواهد شد. اما ممکن است اتصال خط تلفن قطع شده تا 48 ساعت کاری زمان ببرد.

در صورتی که تمایل دارید خط تلفن قطع شده شما بلافاصله بعد از پرداخت صورتحساب وصل شود، بایستی با مراکز امور مشترکین تلفن ثابت منطقه خود و یا شماره تلفن 2021 تماس بگیرید. سپس کد پیگیری قبض تلفن پرداخت شده را اعلام کنید تا خط شما به صورت آنی وصل شود.

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

با ورود به بخش پرداخت قبض تلفن ثابت بامن 24  شما می‌توانید از قبض میان‌دوره و پایان دوره تلفن ثابت خود استعلام بگیرید.

در این سامانه امکان پرداخت قبض تلفن بدون شناسه وجود دارد هم چنین با شناسه پرداخت و شناسه قبض نیز امکان پذیر است.

در سامانه بامن 24 امکان پرداخت گروهی قبوض وجود دارد؛ برای این کار باید بعد از استعلام قبض تلفن ثابت، افزودن به لیست را انتخاب کنید. سپس می‌توانید همه قبوض خدماتی و شهری خود را به صورت یکجا و با یک درگاه پرداخت کنید.

جهت پرداخت قبض تلفن از طریق سایت مخابرات باید وارد آدرس اینترنتی www.tci.ir شوید. در منوی اصلی سایت، گزینه “تلفن ثابت” را انتخاب کنید، سپس پرداخت قبض را بزنید.

در صفحه باز شده گزینه قبض پایان دوره و قبض به روز تلفن ثابت را مشاهده می‌کنید. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، شماره تلفن ثابت را وارد کنید تا مبلغ قبض تلفن ثابت نمایش داده شود.

حال شما می‌توانید جهت پرداخت قبض تلفن ثابت، روی گزینه پرداخت بزنید.

روش دیگری که پرداخت قبض تلفن ثابت را برای شما فراهم می‌کند، از طریق شماره گیری 1818 و یا 2000 است. با ورود شماره تلفن ثابت خود، می‌توانید از قبض تلفن ثابت استعلام بگیرید و در صورت داشتن رمز دوم، قبض تلفن ثابت خود را پرداخت نمایید.

یکی دیگر از روش های پرداخت قبض تلفن، نصب اپلیکیشن پرداخت قبض بامن 24 است. شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن بدون داشتن شناسه قبض از قبوض خود استعلام بگیرید و در صورت تمایل پرداخت کنید.

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

عاشق نوشتن هستم و دوست دارم محتوایی بنویسم که برای مخاطبم کاربرد داشته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به بامن24 می باشد.

راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوری‌های مالی است.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راه پرداخت – رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

در خانه بمانید اما داروخانه را حضوری بروید / قطع بازوی همکاری کسب‌وکارهای اینترنتی با…

محمدعلی بخشی‌زاده قائم‌مقام هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات شد

محمد آجدانی به‌عنوان معاون بانکداری نوین داتین منصوب شد

مدیران دیجیتال و اکوسیستم همراز بیمه رازی / وهاب جوادی، مدیر توسعه و راهبری بازار…

تلفن مشترکانی که به دلیل بدهی قطع شده با پرداخت قبض خود از طریق سامانه ۱۸۱۸ بلافاصله وصل می شود.

رضا خلیلی معاون فنی مهندسی شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه سامانه ۱۸۱۸ برای سهولت در پرداخت قبوض و ارایه خدمات غیر حضوری به کلیه مشترکان تلفن ثابت در استان تهران و البرزطراحی شده گفت: مشترکان تلفن ثابت در استان تهران و البرز می‌توانند با شماره ۱۸۱۸ تماس گرفته و ریز مکالمات خود را به همراه صورتحساب آخرین دوره دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند.

خلیلی با بیان اینکه این سامانه امکانات جدیدی به مشترکان ارائه می‌دهد گفت: اطلاع از قبض میان‌دوره امکانی است که این سامانه در اختیار مشترکان قرار می‌دهد، همچنین این قابلیت وجود دارد که مشترکان تلفن ثابت با پرداخت مبلغی به صورت علی‌الحساب تا مدت زمانی نگران قطعی خطوط خود نباشند. خلیلی با بیان اینکه سامانه ۱۸۱۸ برای معرفی و آشنایی خدمات مختلف این سامانه به مردم در نمایشگاه تله‌کام حضور خواهد داشت گفت: تماس با این سامانه رایگان است و حتی در صورت قطع یک طرفه تلفن نیز امکان برقراری تماس با این سامانه وجود دارد.

.

خلیلی با اشاره به هماهنگی میان سامانه ۱۸۱۸ و بانک‌های ملی ، ملت و صادرات گفت: اطلاعات مربوط به پرداخت قبوض مخابرات از طریق این بانک‌ها آنلاین شده و اطلاعات پرداخت به فاصله نیم ساعت به سامانه ۱۸۱۸ می‌رسد و اگر مشترکی که تلفنش قطع شده از طریق خودپردازهای این بانک‌ها و یا باجه‌های آنها صورتحساب خود را بپردازد ، درمدت نیم ساعت تلفنش وصل می‌شود. معاون فنی مهندسی شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه ۵۰٪ قبوض مخابرات از طریق این بانک‌ها پرداخت می‌شود، اظهار داشت: با سایر بانک‌ها نیز در حال مذاکره هستیم تا اطلاعات پرداخت را در مدت زمان نیم ساعت به این سامانه منتقل کنند.

شایان ذکر است سامانه ۱۸۱۸ علاوه بر تهران در سایر استان ها نیز راه اندازی شده است.

مطلب قبلی

بانک‌ها پول تبلیغات‌شان را کجا خرج می‌کنند؟

مطلب بعدی

کتاب مسافر دهکده جهانی به چاپ سوم رسید

همه چیز درباره تلفنبانک بانک توسعه صادرات / راهنمای آموزشی

همه چیز در مورد تلفنبانک بانک خاورمیانه / راهنمای آموزشی

کارت هدیه، خوب یا بد؟

همه چیز در مورد تلفنبانک بانک سرمایه / راهنمای آموزشی

انترنت قوی

دروغ شده شغل پر درامد اخه چرا دروغ می گویید خارجی ها که ما آنان را کافر وجهنمی می دانیم تو این موارد دروغ برایشان معنا ندارد هرچیزی گفتند همان می شود راست گو هستند من از طریق سامانه ۱۸۱۸ پرداخت کردم جهار روز است هنوز وصل نشده.

حالا شما خودت رو ناراحن نکن، احتمالا مسلمون هایی که شما ازشون ناراحت شدی ایمانشون مثل خودته / فقط وقتی نیاز مسلومن می شن وقتای دیگه از هر کافری بدتر می شند

سلام خطوط ما بدون دریافت قبض چنداش قطع شده وصلم نمیشه

سلام . با موبایلتون شماره ۰۲۱۲۰۲۱ رو بگیرید

سلام
نیم ساعت پیش میاندوره واریز کردم از طریق بانک ملت هنوز وصل نشده تلفن ثابت مگر انلاین نیست

من ۴روزه همه بدهی رو آنلاین واریز کردم اما هنوز خطم قطعه و وصل نشده

نیم ساعت؟ما روزهاست پرداخت کردیم وصل نشده

به ابی بگو بیاد یه دو صداییه بریم
مسلمون جون که خیلی خوب بالا منبر میری

شما هم مثل اینکه از اون کارمندای کار نکن شرکت بوووووقی

سلام. خط ما به خاطر ۱۰۹۰۰ تومن یک دوره یک ماهه قطع شده . ۲۴ ساعت قبل بدهی را دادم هنوز وصل نشده. برای مخابرات متاسفم با این وضع خدمات دهی. زمانی این خط را از مخابرات خریدم آپارتمان متری ۱۰۰ هزار تومن بود من ۱۰۵ هزار تومن دادم این تلفن را خریدم الان بخاطر ده هزار تمن بدهی قطع میکنید.

تو خوبی

مخابرات که خودش باید توفناوری اطلاعات اول باشه متاسفانه ازهمه عقب تره

شما درست میگید الان من هم چهار روز هست پرداخت کردم اما هنوز وصل نشده.متاسفانه مسئولین ما فقط شعار میدن

من ۹ماه پیش خط تلفن ثابت رو ثبت نام کردم بعد از کلی دردسر و رفت و آمد تو مخابرات بعد دو ماه مامورین مخابرات اومدن وصلش کردن از اون موقع الان ۷ماهه تلفن یه بوقم نخورده الان تو این ۷ماه بیش از صد دفعه رفتم مخابرات بعد از سه ماه تازه یه مامور مخابرات قبول کرد بیاد خط تلفنو چک کنه اومد نگاه کرد گفت خط تلفن مشکل نداره مشکل از شماره تلفنه باید شماره تلفن تعویض بشه دو ماه برای این تعویض شماره هم معطل بودم چندین دفعه رفتم مخابرات تا بعد از کلی دردسر اینو هم تعویض شماره کردند
خط تلفن هنوزم خرابه الانم میرم مخابرات به هر مسئولی که اونجاست میگم میگه به من اصلا ربطی نداره!!!

سلام.من قبض تلفن همراه اول راپرداخت کردم ولی وصل نشده الان باید چیکارکنم

من تلفن همراهم قطع شده پرداخت کردم ۳ ساعته هنوز وصل نشده

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

سلام دو روزه که قبض را اینترنتی پرداخت کردم هنوز وصل نشده در صنعت نه قبض اومده و نه پیامک

سلام ۵روزه پرداخت کردم هنوز وصل نشد از طریق*۷۸۰

درست بنویس (اینترنت قوی)

تلفن همراه باسامانه ۹۹۹۰پرداخت کن فوری وصل میشه

نحوه اطلاع رسانی شرکت مخابرات استان البرز بسیار ضعیف است

مخابرات هم در ازای فروش خدمات خود ،باید فاکتور و قبض به مشتری و خریدار ارائه نماید.
چون فاکتور ندادن خلاف قانون است.

با سلام اصلا تبلیغات این سامانه با عملکرد کاریش درست نمیباشدنه کسی تلفن ۱۸۱۸/ جواب میدهد نه اینکه پس از زمان نیم ساعت وصل می شود

صحیح است واقعا

راست نمی گویند آنی نیست ۴۸ ساعته است.

دروغ گفتن تو نظام کاری مملکتمون چیز عجیبی نیست. تلفن من بخاطر ۸ هزار تومن قطع شده. واقعا خسته نباشید

اره والا

دروغ میگویید بعد ۴۸ ساعت باز میشود آن هم شاید

سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرید

بازم وصل نمیشه من دو روزی میشه ک قبض تلفنمون رو با سامانه ۲۰۰۰پرداخت کردم هنوز وصل نشده

من‌دوروزبدهی‌تلفنم‌پرداخت‌کردم‌متاسفانه هنوزم وصل‌نشده‌فقط‌شانس‌آوردیم‌اسمش‌اورژانس یا‌آتشنشانی نبوده.

سلام
با مردم صادق باشین
دروغگو‌دشمن خداس
شب لولو میاد با سامانه ۱۸۱۸ بصورت انی دروغگوها رو خفه میکنه

شماره تلفن ثابتم رااستعلام میگیرم ولی متاسفانه نام ونام خانوادگیم
در استعلام نمیاد چگونه میتوانم استعلام کنم

سلام تلفن ما چند روز بود قطع بود که کلا قطع شد بعد باگوشی با برنامه آپ پرداخت کردم ولی الان ۶ روزه هنوز وصل نشده

با ۸۳۳۳۳ تماس بگیرید

اقای قربانی این شماره که نمی گیره

اگر از طریق آپ پرداخت کردید با امور مشتریان شرکت آسان پرداخت تماس بگیرید
شماره تماس پشتیبانی شرکت آپ ۰۲۱۸۳۳۳۳
یا اطلاعات بیشتر تماس رو از برگه تماس با ما سایت آپ به نشانی زیر بگیرید:http://www.persianswitch.com/contactus.asp

منم این مشکل رو دارم
ولی با سامانه ۲۰۰۰ پرداخت کردم
چجوری میتونم وصل کنم؟شماره ای هست؟

سلام
من ساکن ایران نیستم قبض دوره قبل رو انلاین از خارج کشور پرداخت کردم ، مبلغ فوق از حسابم کسر گردید ، ولى دوباره در صورتحساب ١/١١/٩٧ لحاظ گردید ، با اون حال از طریق کارت بانک ملى انلاین پرداخت کردم ، الان چهار روزه که وصل نمیشه ، مادر پیرم خونه تنهاست با مبایل هم نمیتونه کار کنه ، من هم موندم چطور برگردم ، خدا ازاون نگذره

سلام،خسته نباشید.چه طور می تونم تلفن خونمون دوباره وصل کنم؟

واقعا

سلام
قبض تلفن منزل رو که قطع شده بود با ١٨١٨ پرداخت کردم ولی کماکان بعد از دو هفته وصل نشده،ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

شب برو پیش الکساندر گراهام بل خودش ردیف میکنه گلم

با سلام بنده قبض تلفن رو از طریق اینترنت پرداخت کردم ولی هنوز وصل نشده، آیا وصل میشه یا باید برم مخابرات!؟

سلام .من ازشرکت های اینترنت اینترنت برا خونه گرفتم و بعد وصل شدن اینترنت تلفن خونه از کار افتاده.ولی خط تلفن وصله وبه اینترنت ول میشه و حتی زنگ میخوره شمارم.ولی تو تلفن ثابت خونه اصلا برقی چیزی نیست .انگار نع انگار به خط تلفن وصله
ممنو میشم راهنمایم کنید تا مشکلو حل کنم

سلام سیم تلفن را احتمالا از طریق دوشاخه هایی که جدید اومده و دارای یه مداره کوچیکه(مداری که اگه دو شاخه تلفن را به برق بزنی از سوختن تلفن جلوگیری میکنه و یه چراغ کوچیک ال ای دی را روشن میکنه که به استفاده کننده میفهمونه پریز را به برق زده نه به دوشاخه تلفن) به خط تلفن وصل کردید و از همون پریز مودم ای دی اس ال را هم وصل کردید .در این مواقع اینترنت وصل نمیشه تا زمانی که شما گوشی را بر دارید و بوق آزاد پخش بشه.بهترین کار تعویض دوشاخه اس برای ردیف شدن این مشکل.

الکترونیکی ها دارن می تونی ازشون نوییز گیر بخری

نوییز گیر لازم داری

از طریق ۱۸۱۸ هزینه تلفن رو پرداخت کردم ۸ساعت گذشته هنوز وصل نشده

من با ۱۸۱۸ پرداخت کردم حالا نه آنی ولی بعد ۱۰ دقیقه وصل شد. به هر حال اگر وصل نشد فکر کنم به نزدیک ترین امور مشترکین برید شماره تلفن و بدید ، قبض پرداخت هم نشون بدید براتون همون موقع وصل می کنن

من هم شخصا بارها سابقه قطعی تلفن ثابت رو داشتیم که با ۱۸۱۸ پرداخت کردیم و تقریبا چند دقیقه بعدش وصل شده.

سلام.ما تلفن منزلمون امروز قطع شد.با سامانه ۱۸۱۸پرداخت کنم وصل میشه؟؟؟

ما هم مبلغ را از طریق تلفن همراه پرداخت کردیم دو روزه تو این تعطیلات ایام عیدی تلفن هنوززززززززززززززززززززززززززززززززز وصل نشده

ولی خدایی دفعا قبل تا ۱۰ دقیقه وصل میشد.
اما الان ایام عیدی که آدم دستش به جای بند نیست باید مخابرات بیشتر حواسش باشه

با سلام
سوالی داشتم؟
من سیم کارت همراه اول رو گم کردم و برای گرفتن سیم کارت جدید به یکی از مشترکین تلفن همراه در خیابان پاسگاه نعمت آباد مراجعه کردم و سیم کارت جدید راتحویل گرفتم و مبلغ ۱۰۶ هزار تومن بابت بدهی و غیره در همان دفتر با کارت بانکی صورتحسابم را پرداخت کردم تا دو روز تلفن من وصل بود بعد از دو روز قطع شد و اس ام اسی از شرکت همراه اول دریافت کردم که به خاطر بدهی تلفن شما قطع میباشد….پس از تماس با ۹۹۹۰ اپراتور نیز به من گفت به علت بدهی وقتی گفتم پرداخت کردم به من گفتند باید به مخابرات بروم و پرینت پرداختی را نشان دهم تا وصل گردد…ولی متاسفانه من زمان ابنکار را ندارم لطفا راهنمایی کنید چگونه میتوانم مجددا تلفنم را وصل کنم
با سپاس از شما

نمیدونم

سلام اگر قبض تلفن پرداخت نشه حتی اگر گوشی برداریم صدای بوق هم نمیاد؟؟

سوال خوبی بود!
کی میدونه جوابشو؟

چرا صدای بوق ازاد میاد و بعد از شماره گرفتن میگه ب دلیل بدهی تلفن شما قطع است

فعلا که ۱۸۱۸ هم میگیرم میگه تلفنتون قطعه. بگیرتش پرداخت میکنم

من هم با ١٨١٨ پرداخت کردم اما وصل نشده.

یک هفته است صورت حساب پرداخت شده ولی هنوز تلفن ثابت یکطرفه است درحالی که قض تلفن بعد از پرداخت ارائه شده است

همش بوق اشغال میزنه

حتما کسی توش نیست.

هرچی سعی کردم با ۱۸۱۸ و۲۰۰۰ ارتباط برقرار کنم بوق اشغال میزنه

با عرض سلام
من بدهی تلفن رو با ۱۸۱۸ پرداخت کردم کمتر از ده دقیقه وصل شد ممنون از ۱۸۱۸ و دست اندرکارانش.

بر پدر و مادر آدم راستگو صلوات من تلفن خونم قطع شد (هیچ قبضی به دسته ما نرسیده) بعد با ۱۸۱۸ پرداخت کردم الان ۲۴ ساعته هنوز وصل نشده.

سلام ی سوال داشتم تلفن خونه عموم برا adsl فعالش کردن الان تلفن قطع شده.الان برا پرداختش میگه شماره تلفن را وارد کنید.چجپری شماره تلفنی ک خطش قطعه ببینم چ شماره تلفنیه؟خواهشا فوری حواب بدین. ممنون

توی تنظیمات مودم میتونی ببینی

آقا من با اینترنت پرداخت کردم بعد از سه روز وصل نشده هنوز چیکار کنم

حاجی من از دیشب پرداخت کردم ولی هنوز وصل نشده. تو حسرت یه کار درست تو این مملکت هستیم

من موندم چه جوری میدونن پرداخت نشده که قطع میکنن .ولی پرداخت میکنیم نمیدونن که وصلش کنن

خاک تو سرتون با این ۱۸۱۸ تون

من یک خط تلفن ثابت گرفتم هنوز نصب نشده چند روز طول میکشه

منم همیشه با ۱۸۱۸ پرداخت میکردم تا نهایت ۱۰ دقیقه وصل میشد .ولی این دفعه نمیدونم چه مرگشه .

همیشه بعد پرداخت تا ۱۰ دقیقه دیگه وصل میشد .ایندفعه نمیدونم چه مرگشه

سلام جناب بنده هزینه تلفن ثابت ۳۳۴۲۲.. و ۳۳۵۳۳۰۰۰بیش از یک هفته است که پرداخت شده استاما وصل نگردیده است آقا من میگم هزینه هر دو تلفن پرداخت شده است شما جواب میدید قبلا هم این را نوشتهاید در شرایطی که داخل تلفن میگه بدلیل بدهی قطغ میباشد

من هم دقیقا مشکل شمارو دارم برای تلفن ما قبض نمیاد بهمین دلیل هروقت یطرفه میشه تازه متوجه میشم و پرداخت میکنم متاسفانه باعث شرمساریه اینبار برای ۹۵۰۰ تومان تلفن ما قطع شد و الان دو هفته است که از ۱۸۱۸ پرداخت کردم ولی هنوز وصل نشده در ضمن وقتی شماره میگیرم میگه بعلت بدهی قطع میباشد وقتی ۱۸۱۸رو میگیرم میگه قبض شما با شماره پیگیری…..درتاریخ….و ساعت…پرداخت شده است واقعا جای تاسف داره که این ادمها مسند کار رو بدست گرفتند و فقط دروغ میگن با تشکر

یک هفته است با *۱# مبلغ قبض رو پرداخت کردم ولی هنو وصل نشده به مخابراتم مراجعه کردم گفتن وصل میشه هنوز وصل نشده مبلغ قبض از حسابم کم شده

سلام درتاریخ ۹۶/۰۹/۱۳ایتنرنتی قبض تلفن را پرداخت کردم ولی هنوز بدهکارم

اون وصل آنی رو لولو برد
بعد از یک هفته و کلی پول موبایل دادن جهت پیگیری و مراجعات متعدد به دفتر خدماتی پاسخ اینه :
مبلغ هنوز به حساب مخابرات واریز نشده ،

همش دروغ محضه من قبض پایان دوره رو پرداخت کردم میان دوره هم پرداخت کردم وصل نشده

سلام. من خط تلفن خریدم مامور اومد دم در گفت ۳ روزه وصل میشه الان روز چهارم چیکار کنم؟
لطفا جواب بدی

عالی ست ولی وصل آنی اگه باشه خوب می باشد

سلام.تلفن خونه مادر شوهرم قطع شده.فیشم پرداخت کردن.ولی الان ۴ روزه که تلفنشون قطعه.بنده خداها گناه دارن دستشون به هیچ جایی نمیرسه.من و نامردمم نزدیکشون نیستیم که پیگیری کنیم.شماره ایی هست که من از اصفهان واسه شماره تلفنهای کرج پیگیری کنم؟توروخدا راهنماییم کنین

مادرشوهر هرچی تلفنش قطع باشه ب نفعته کمتر زنگ میزنه و نامزدتو پر میکنه .
خخخخ

تلفن من بخاطر۵۰۰تاتک تومنی یطرفه شده ریختم به حساب وصل نشده دوروزه

سلام الان وصل شده . اخه منم با ۱۸۱۸ پرداخت کردم یک هفته هنوز وصل نشده

صبح پنجشنبه بدهی نا عادلانه ام را پرداخت نمودم ولی امشب که فرداصبح ۴ روز است به مخابرات قائمشهر و خدمات موبایل و تعمیرات مراجعه کردم گفتند تهران باید پس از دریافت وجه وصل کند و نمی داننم باید بعد ۴ روز چکار کنم الان با این تلفن قطع شده نه مشود با ان تما س ضروری باهمراه اول را گرفت و نه اس ام اس میشود داد نه تلگرام وغیره لطفا اینهمه ادعا خدمت پوچ را کنار بگذارید و تلفنم را وصل کنید و اینهمه با اعصاب ام بازی نکنید یا حداقل وجه ان که ۷۸۰۰۰۰ تومان خریدم و سهم سود اورده طی این چندین سال که قرار بود به مشترکین هرساله سهم سود شان پرداخت شود چی شد لطفا مسیولین محترم نسبت به ان پیگیری کنند چون با سرمایه ما مشترکین مخابرات رونق گرفت و به اینجا رسید . تلفنن ۰۹۱۱۳۲۳…تماس با ۰۹۹۹۰ فقط سوت میکشد و ۱۸۱۸ هم میگوید تماسس باشماره مورد نظر مقدور نیست چرا باید اینهمه شعر و دروغ در روز بشنویم

من ۳ روزه که با ۱۸۱۸ پرداخت کردم ولی وصل نشده ه ه ه ه ه ه ه .

منم با۱۸۱۸پرداخت کردم وصل نشده، فقط بلدن الکی تبلیغ کنن،دروغگوها

من با ١٨١٨ پرداخت کردم اما هنوز قطعه اخه این چه وضعیه .پرداخت انى !!!!!!!!!!!!

من امروز صبح با ۱۸۱۸ پرداخت کردم الان ۸ ساعت گذشته هنوز وصل نشده، قدیم پرداخت میکردم چند دقیقه بعد وصل میشد،این مملکت همه چیش هر روز بد تر از دیروزه

چرا بعد پرداخت بدهی خط وصل نشد؟چطوری باید پیگیری کنم؟؟اخه کارتخوان ب خطمون وصله لازم داریم

دو روزه از طریق پرتال شرکت مخابرات به صورت اینترنتی پرداخت کردم ولی هنوز وصل نشده (بهتره قبل از قطع کردن یه پیامک بدن تا اینطور گرفتار نشیم)

برای منکه همون لحظه وصل شد

من قبلا با ۱۸۱۸ پرداخت میکردم.
اما الان هرچی‌میزنم میگه امکان شماره گیری برای شما نیستچون‌ تلفن قطع شده.
بعد توی نت سرچ کردم که خب میخوان وصل کنم‌ چیکار کنم؟ همه جا نوشته ۱۸۱۸
خب وقتی میگه ب دلیل قطع تلفن‌امکان تماس نیست حتی با ۱۸۱۸ با چی وصل کنم خخخ

جالبه

با سلام متاسفانه مخابرات به تعهدات خود پایبند نیست. با اینکه مبلغ قبض ناچیز بوده تلفن قطع شده و من قبض رو از طریق سامانه ۱۸۱۸ پرداخت کردم ولی متاسفانه هنوز وصل نشده است. مخابرات فقط تبلیغ می کنه نه عمل

دروغه محضه

برا مغازه رو بخاطر ۹۰۰۰ بدهی قطع کردن دو روز از پرداخت میگذره وصل نکردن

چه ۲۰۰۰ چه ۱۸۱۸ چه ۲۰۲۱ همش دروغه.
خدا ازتون نگذره

۳روز پول از سامان ۱۸۱۸ پرداخت کردم وصل نشده تلفن بدون اعلام قبلی هم قطع شده

اون از وضع اینترنت مخابراتی این از وضع قطعی و وصلی تلفن ثابت و همراه و باقی چیزای دیگه… بخاطر ۵۰۰۰تومن تلفن مردم رو قطع میکنن (آب و برق مجانی) بعد برای وصلش الان ۵ روزه پرداخت انجام شده هنوز تلفن قطعه بعدشم که وصل بشه جریمه قطع و وصلش بیشتر از مبلغ خود قبض میشه..

من ۲۴ فروردین از طریق ۱۸۱۸ قبض تلفنم رو بروز پرداخت کردم. اما الان ۳۰ فروردینه و هنوز وصل نشده و میگه تا پرداخت کامل آبونمان پخش نمیشه. وقتی هم که تو قسمت پرداخت قبض میرم میگه شما هیچ بدهی ندارید.

‌خداوند مسئولین بی مسئولیت و دروغگو را هدایت کنه. چرا این قدر اطلاع رسانی و خدماتتون ضعیفه، اما خوشحال باشید از اینکه مردم به خاطر این کارهای بی ارزش این همه عذاب می کشند، وقتشون تلف میشه و به کارهای اصلی خودشون نمی رسند و ناراحتی و عصبانیت رو به جامعه تزریق می کنند، خوش باشید و …

هنوز بعد ۲ روز وصل نشده با ۲۰۰۰ پرداخت کردم
واقعا که تاسف داره یه وقت کسی موبایل نداره و مریض داره و یه خط تلفن ثابت جون ادمو نجات میده تو این مملکت فقط میگن پول بده پول بده اما برا پاسخگویی هیشکی نیسش

الان منم پرداخت کردم نشد. هرکی رو هم که میبینم کامنت گذاشته که وصل نشده،داره بد و بیراه میگه.خب اگه اینطوره نمیگم درستش کنین حداقل از اینجا برش دارین این خبر رو!!! ما هم قول میدیم مثل ۲۰ سال پیش بریم تو صف باجه منتظر شیم!

سلام تشکر میکنم از سامانه قبض تلفن برامون نیومده بود امروز قطع شد….
عذاب این رو داشتم که صبح برم مخابرات تا اینکه با اینجا اشنا شدم حدودا ۴۰ دقیقه پیش پرداخت کردم و دیدم وصل شده خط حالا احتمالا زودتر وصل شده بوده ..که فکر میکردم خارج از ساعت اداری وصل نشه …
تشکر از این سامانه هوشمند

خخخخخ

چقدر جالبببببب!!!!!!

سلام من با اینکه قبض تلفن همیشه سر موقع از طریق ۱۸۱۸ پرداخت کردم اما خیلی مسخره اس که تلفنم بدلیل بدهی که اصلا وجود نداره قطع شده حالا من باید چیکاااااااااااار کنم رفتم امور مشترکین میگه سیستم اشتباه کرده چطور سیستمشون تو قطع تلفن اینقدر دقیق و سریع اما تو وصلش عقب مونده اس

اقا این وعده را ول کنید من روز۶ است بدهی از طریق ۱۸۱۸ پرداخت کردم ولی هنوز از وصل شدن خبری نیست وقت هم ندارم بروم مخابرات تلفن جایی راهم ندارم زنگ بزنم از طریق تلفن پیگیری کنم

سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید اگه یه خط ۶ سال ازش استفاده نشده بدهیشم پرداخت نشه میشه برشگردوند به این خط نیاز دارم قیمت خط های تلفن ثابت وحشتناک گران شده لطفا راهنماییم کنید راهی هست بازگردانمش یا نه مچکرم

منممنم ۳ روزه از طریق ۱۸۱۸ پرداخت کردم هنوز وصل نشده

مدیریت مخابرات مشکل داره که بعد ۲۰ روز با پزداخت بدهی و پیگیری مکرر هنوز سر خط اولیم

از وقتی خصوصی شده بدتر شده…

این کار اشتباه است که قبض صادر و به مشترکین پرداخت نمی شود و به یکباره تلفن قطع میگردد

خاک بر سر مسئولان
اصلا چرا تلفن بخاطر بیست یا سی هزار تومان قطع میشه! مگه ما برای خرید خط ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان پرداخت نکرده ایم!
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بعد از پرداخت قبض بازهم باید مثل انسانهای اولیه بریم و توی صف اتصال مجدد بایستیم! یعنی خاک تو سر مسئولان بی مسئول.

دمتگرم حرفت به دل نشست

سلام
برای شهرستان باید با چه شماره ای تماس بگیریم

سلام
۲۴ ساعته قبض را از طریق ۱۸۱۸ پرداخت کردم
ولی هنوز وصل نشده

مبلغ تلفن ثابت برای ما از قبل از عید نه قبض میاد نه پیامک ،از کجا باید بفهمیم اخه قبضمون چه قدره !!دومین باره قطع میکنن تو این چند ماه ،پنج تومن پنج تومن کم میکنن مسخره هابرای نصب ،باز صدرحمت به همراه اول سریع نصب میکنن پیام میدن ،الان پرداخت کردم اینترنتی از طریق اپ ولی وصل نشده تلفن خونه فکر نمیکنن مردم کار واجب دارن

پیامک شماره تلفن به ۲۰۲۰

گزینه( قبض به روز)
باید انتخاب کنید، بلافاصله بعد پرداخت تلفن وصل میشه

برای کسانی که قبض ( شناسه ) ،سنتی پرداخت کنند
پیامک شماره تلفن به ۲۰۲۰

سلام.امروز جمعه۱۳۹۷/۰۷/۲۰ تلفن مغازه از صبح قطع شده.میگه از مرکز قطع شده.امروز پیگیری میشه کرد بابت وصل کابل.ممنون

مگه تو ایران امکان داره!!!!!!!!
شیش روزه پرداخت کردم هنوز که هنوزه…….
لطف کنید این چرندیاتو نگید حداقل بعدش نسوزیم

دیروز از طریق سامانه اپ قبض دوره را پرداخت کردم تا الان چرا وصل نشده

تلفن ما دو طرفه قطع بود با سامانه ۲۰۰۰ پرداخت کردم تو دو دقیقه وصل شد.

با سلام.
ما تلفن رو از بانک ملی پرداخت کردیم.ولی ۲۴ ساعته که وصل نشده.شماره ای هست که زنگ بزنیم تا وصل کنن

کاملا حرفا دروغه. ما با سامانه ۲۰۰۰ یا ۱۸۱۸ پرداخت کردیم، دو هفته است وصل نشده.اونم بخاطر ۵۸۰۰تومان قطع شده مخابرات هم رفتم شماره رو یادداشت میکنن میگن چشممم ولی ایشالا چشمشون کور بشه عمل نمیکنن

سلام من تلفن ثابت را دو ساعت هستم واریز کردم هنوز وصل نشده

همیشه خدا مشکل داره سیستم شون. یا باید ده بار مراحل بری جلو یا نهایتا ت مرحله پرداخت میگه با خطا مواجه شد

سلام : نه وصل نمیشه > از طریق بانک پرداخت کردم

سلام من خطم قطع دوطرفه شده باید کجابرم چی کارکنم

با ۲۰۰۰ پرداخت کردم انی وصل شد شاید بعد از ۵ دقیقه

با سلام
بنده از شهریار سعید آباد باغستان مزاحم میشم الان حدود یک ماه خطوط تلفن این شهرک خرابه ولی متآسفانه کسی جوابگو نیست هرچی با مخابرات تماس میگیرم میگن داخل خطوط تلفنها آب رفته ولی هیچ کاری هم انجام نمیدن خواهشآ بررسی نماید

دو روز که پرداخت کردم ولی وصل نشده

سلام.برای من نه قبض میاد نه پیامک نه زنگی چیزی.یکهوتلفنم یک طرفه میشه.چندروز پیش قبل یارانه۲۰۰۰رو گرفتم گفت مبلغ شما۲۹تومنه.گفتم بعدیارانه.گلشت تاالان بریزم.دیدم کلا دوطرفه قطعه.حالا دیدم میگن مبلغ ۶۱تومن.چطوری وقتی قطع بوده مبلغ ۲۹تومن بوده ومن ک نمیشد حرف بزنم.دوطرفه ک شده شده ۶۱تومن؟کسی هست ک پاسخ بده؟تلفن من قطع بوده.چطوری ۳۱تومن ظرف چندروز اومده روش؟

سلام با ۲۰۰۰پرداخت کردم گفت تا ۳ ساعت دیگه. اکر وصل نشد با امور مشترکین تماس بگیرید امور مشترکین کجاست حالا ؟؟چهار روزه وصل نشده .فقط مردمو گرفتار میکنید .۲۰۰۰ گفت ۳۶ تومن سایتشون میگه ۵۸ تومن .واقعا از این بی صاحب تر نمیشه نداریم بقران

سلام من قبض تلفن رو پرداخت کردم ولی ھنوز تلفن ثابت قطع میباشد

سلام
بعد از ظهر خطم قطع کردن وسامانه۱۸۱۸به محظ گرفتن شماره مشغول میشه تکلیف چیست
کسی پاسخگو نیست

با سلام با اپراتورهای مخابرات تماس بگیرید پاسخگو خواهند بود.

دوستان من دیروز قبض تلفن ثابت را پرداخت کردم ولی هنوز بدهی برای من صفر نشده چی کارکنم

من هم همینطور

۱۸۱۸ که الان خرابه خودش نمی شه تماس گرفت و پرداخت کرد با سامانه ۲۰۰۰ پرداخت کردم از پنجشنبه امروز شنبه هست هنوز وصل نشده !!!!

سلام خسته نباشید. شماره تلفن اینجانب به علت عدم استفاده قطع شده است . این را چگونه وصل می نمایید. در ضمن من بدهی ندارم آبونمان پرداخت شده است.

قطعی تلفن ما با شماره ۲۰۰۰ بعد از چند دقیقه برطرف شد

چ وعضشه اول با۲۵تومن قبضو پرداخت کردم ولی هنوز وصل نشده دوباره رفتم آپ ۱۶تومن میان دوره رو پرداخت کردم هنوز مصل نشده رسیدگی کنید فقط پول مردومو میخورید

خط ثابت عزیزان ما صدسال از جهان الکترونیک عقبیم ازطرفی همان کافران ودشمنان ازدید ملای قبابدوش کارشونا بارباط انجام میدن

سلام.تلفن ثابت به علت عدم پرداخت قبض قطع شده .۱۸۱۸ رو میگیریم روی همون شماره ولی امکانش نیست .فکری کنید برای یه پیرمر یا پیرزن که نه موبایل دارند نه تلفن دیگه

سلام دیدگاه من به نطر می رسد این سامانه۱۸۱۸و۲۰۰۰ را جمع کنید برید خونتون من پول تلفن ثابت را رخت ام اما به هر شماره زنگ می زنم جواب قانع کننده نمی شنوم ارزیانی من به سامانه منفی صفر

با آپ پرداخت کنین تقریبا بلافاصله پیام مخابرات میاد و تلفن وصل میشه

سلام خیلی ممنونم بعد از شماره گیری با۲۰۰۰ وپرداخت، همون دقیقه وصل شد

۱۸۱۸ همش اشغاله ..واقعا متاسف برای شماها با این مدیریت ضعیفتون

همش اشغال ۱۸۱۸

با ۱۸۱۸ پرداخت کردم هنوز وصل نشده بغد دو روز، اخه این چه وضعیه چیچکس هم جوابگو نیست

سلام
بنده هم چند روزی است که پول تلفن را پرداخت کرده ام ولی تلفن منزلم وصل نشده
هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک و فروش نمک!!!!

۱۸۱۸ هم پولی شده تلفن که قطع باشه نمی تونی با ۱۸۱۸ ارتباط برقرار کنی

سلام،
قبل از این که به خونه جدیدمون بیایم، تلفن قطع بوده ، حالا میخایم وصل کنیم، رفتیم مخابرات، اونا گفتن شماره تلفن خونتون بگین، ما نمیدونسم شماره تلفن خونمونو، حتی از صاحب خونه قبلیم پرسیدیم ولی اوناهم نمیدونستن!!!
باید چیکار کنیم؟؟

نحوه اطلاع رسانی شرکت مخابرات استان البرز بسیار ضعیف است

اولا که قبض به مشترکین تحویل داده نمیشود
ثانیا بارها در سایت های مخابرات رفته ایم شماره موبایل داده ایم که برایمان پیامک قبض تافن ثابت را بفرستند بازهم برای ما پیامک نمی آید
ثالثا در سایت مخابرات می رویم شماره تلفن را می دهیم مبلغ قبض و شماره قبض و شماره پرداخت را می گیریم همانجا اینترنتی پرداخت می کنیم . سپس اعلام میشه که بدهی نداریم.
اما باز تلفن گویا با تلفن خانه ما تماس می گیرد می گوید که ” تلفن شما به زودی قطع می شود . با داشتن کارت ملی به مخابرات مراجعه کنید!!! ”
قطعا وقتی ما شماره پیگیری و سایر مشخصات پرداخت را دریافت می کنیم ، مخابرات نیز همان اطلاعات را هم زمان دریافت می کند. پس چرا تا مدتها دوزاریشان نمی افتد و برای قطع تلفن اصرار دارند؟ و بعد هم به این سادگی ها وصل نمی کنند؟

پول رو پرداخت کنید با موبایل و کد شهرتون به ۲۰۲۱ زنگ بزنید یه شماره میدن زنگ میزنید و شماره تلفن را میگید وصل میشه یه ساعته

اصلا این شماره تماس ۲۰۰۰بدرد نمیخوره هرچی شماره رو وارد میکنم بازم میگه شماره رو وارد کن مسخره بازیه فقط باید بری دفتر پیشخوان پول بدی کی بفکر منو تویه

عالی ممنونم

خیلی نامردند آخه ۲۶۰۰تومن پولیه که تلفن قطع بشه

من تاریخ واریز قبض ۱۳ ماه بوده ۱۲ واریز کردم دیدم خطمون قطع شده الان ۲۱ ماه هنوز وصل نشده چرا آدمهای نا بلد یا وظیفه نشناس و پای کار تمیزترین به خدا درست نیست .

بنده دیشب پرداخت کردم با سایت ولی هنوز پرداخت نشده…جالب اینه شماره پیگیری و مشخصات هم بهمون داده..
خدایا این پول از دست رفته رو چطوری پس بگیرم آخه

سلام من بدهی تلفنم راازطریق سامانه ۲۰۰۰ پرداخت کردم ولی متاسفانه چندروزه یکطرفه هست چکارکنم

لعنت به هرچی مردم آزار و مفت خوره
تلفن دفترکارم (مشهد)
قطع شده. عصر هزار تا کار دارم میبینم اینترنت ندارم. با سامانه ۲۰۰۰ مخابرات قبض رو پرداخت کردم ولی میگه باید قبض پرداختی رو ببرم خدمات امور مشترکین. خُب عوضی این موقع روز کدوم خدمات مشترکین بازه؟
قبلا با ۱۸۱۸ پرداخت میکردم چند لحظه بعد خودش وصل میشد.
سما که همچین امکانی دارید که اتومات وصل بشه خط، چرا مردم رو اذیت میکنید

من‌دوروزبدهی‌تلفنم‌پرداخت‌کردم‌متاسفانه هنوزم وصل‌نشده‌فقط‌شانس‌آوردیم‌اسمش‌اورژانس یا‌آتشنشانی نبوده.

بابا این که خوبه من بیست بهمن پول ریختم هنوز وصل نشده 🙂

خیلی اعصابم ازمخابرات اصفهان خورده

خطم یکطرفه شده پیامک بدهیش ندارم پرداخت بکنم

سلام خسته نباشید
سه روزه قبض تلفن خونه رو پرداخت کردم مبلغشم تقریبا بالا بوده ولی پرداخت نشده هر وقت هم زنگ میزنم۲۰۰۰ هنوز میگه بدهی داری
چیکار کنم لطفا یکی کمک کنه
با سایت پرداخت کردم

بخخخخخداااا حساب کردم بیشترین پولی که بعد ۴ تا مواد غذایی تو این دو ماه کرونا هزینه کردم فقط و فقط پول تلفن بوده ۴ ماهه تلفن ثابت من یه طرفه شده چند بار هم مبالغ ابونمانمم هم پرداخت کردم باااازم وصل نشده حالا اون هیچی به هررررر شماره ای زنگ میزنم اصن معلوم نیس انگار هیچکس اونجا نیس همش رو اپراتوره خب پس این پولایی که دادم چی شدن تو جیب کی رفته پول تلفن ثابت موبایل و اینترنتی که در ماه نصف حقوق یه کارگره کجا میرهههه دیگه از وصلش ناامید شدم ‌

با سلام با برنامه آپ قبض تلفن خانه یا ثابت پرداخت کرد ه ام مبلغ از حسابم کم شده ولی هنوز صفر نشده راهنما ئیم کنید

سلام خسته نباشید
من ۱۸۱۸ رو میگیرم میگه کلا در شبکه موجود نیست چرا؟

سلام ازدیشب فیش میاندوره واریزکردم هنوز تلفن ثابت وصل نشدازطریق سکه
کی گفته آنلاین هست فوری وصل میشه

سلام
من قبض میان‌دوره را از سایت tci.ir پراخت کردم. ولی هنوز که هنوزه وصل نکردند.
با گوشی موبایل و سامانه ۲۰۰۰ هم تلاش کردم ولی بازم نشد.
از طریق کد ussd هم تلاش کردم و باز نشد.

توی خود سایت tci.ir یه قسمت هست برای وصل کردن خطوط قطع شده. ولی وقتی میخواید خط را بهش معرفی کنید
برای احراز هویت تلاش میکنه به تلفنی که خودش قطع کرده زنگ بزنه و مسلما نمی‌تونه زنگ بزنه و بازم شما نمی‌تونید
درخواست اتصال خطتون را بدید.

خلاصه خیلی جالبه.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا دوباره نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

صاحب امتیاز: موسسه شبکه عصر تراکنش

مدیرمسئول: مینا والی

مشاور مدیرمسئول: رضا قربانی

داغ‌ترین مطالب راه پرداخت

رویا فروشی با «پای» / چگونه یک رمزارز تبدیل به خیالی خام می‌شود؟

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و بهبود فضای کسب‌وکار در سایه انسجام صنفی؟

دادستانی کل کشور فهرست جدید مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی را ابلاغ کرد


شبکه پرداخت پی موردحمله قرار گرفت

در جلسه بانک مرکزی در خصوص تعیین چارچوب تبادل رمزارزها چه گذشته است؟

جلسات صوری برای توجیه یک دستور / در تازه‌ترین جلسه درباره الزام دریافت کد مالیاتی…

نگاهی به کپکو و پتانسیل این شرکت در تولید کارتریج و ریبون

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

خط های تلفن زیادی وجود دارند که به دلیل بدهی و اخیر در پرداخت قبوض، یک طرفه و یا قطع شده اند و اکنون راهی برای وصل آنی خط تلفن قطع شده وجود دارد! در گذشته ای نه چندان دور، افراد برای وصل کردن خط تلفنی که قطع شده بود می بایست به اداره مخابرات مراجعه می کردند و با پرداخت بدهی خود، درخواست وصل مجدد خط را بدهند. پروسه این کار هم کمی زمان بر بود و به صورت آنی و بلافاصله خطتلفن وصل نمی شد! اما اکنون راهی برای وصل آنی خط تلفن قطع شده ایجاد شده است و شما می توانید به آسانی اقدام به برقراری خط تلفن خود کنید!

تا سال گذشته شما می توانستید به صورت آنلاین و از طذیق درگاه اینترنتی بدهی خود را پرداخت کنید و کمی صبر کنید تا خط تلفن شما وصل شود. اما اکنون راه ساده تری ایجاد شده است و شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با یک تماس تلفنی با سامانه ۱۸۱۸ این کار را انجام دهید. مسئول سامانه ۱۸۱۸ بیان کرده است که پرداخت قبوض از طریق این سامانه در کنار سایر خدمات مخابراتی انجام می شود که پرداخت قبض از طریق درگاه بانک ملی و صادرات باعث می شود وصل آنی خط تلفن قطع شده انجام شود و مشترکین مخابرات دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری برای وصل کردن تلفن نخواهند داشت!

برخی از مراکز مخابراتی و مراکز خدماتی تلفن، آنلاین نیستند و سرعت وصل شدن خط تلفن کمی پایین تر است اما حتی در این سامانه ها و مراکز نیز خط تلفن قطع شده در چند ساعت انجام می شود و هیچ گونه نیازی به مراجعه حضوری برای تکمیل این فرایند وجود ندارد.

قطع تلفن ثابت می‌تواند علت‌های متفاوتی داشته باشد. علاوه بر تقاضای مشترکین برای قطع تلفن ثابت، پرداخت نکردن بدهی خط تلفن و یا درخواست مراجع قانونی از مواردی است که منجر به قطع تلفن می‌شود. در صورتی که برای مدتی نیاز به تلفن ثابت خود ندارید و نمی‌خواهید از آن استفاده کنید بهتر است از طریق سامانه مخابرات خط تلفن ثابت خود را به طور موقت قطع کنید. از طریق همان سامانه هم می‌توانید اقدام به وصل مجدد شماره تلفن کنید.

مدت زمان مهلت پرداخت بدهی تلفن ثابت

محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در رابطه با مدت زمان قطع شدن تلفن ثابت توضیح داد: مدت‌زمان عدم پرداخت بدهی خطوط تلفن ثابت تا قطع یک‌طرفه، دوطرفه و در نهایت واگذاری خط به غیر، فرآیندی با زمان حداکثر یک سال و 15 روز است، وی اظهار داشت: در طی این مدت به روش‌های مختلف از درگاه‌های اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات ایران به مشترکین درباره میزان بدهی‌ اطلاع رسانی می‌شود.

باید توجه نمایید زمانی که مدت مهلت پرداخت قبض به پایان برسد، ابتدا شرکت مخابرات خط تلفن مشترک را به مدت حداقل دو هفته یک ‌طرفه می‌کند؛ در صورت عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، ضمن اطلاع‌رسانی به مشترک، نسبت به قطع خط تلفن وی به طور کامل اقدام می‌شود. در این شرایط شرکت مخابرات ایران مجاز به جمع‌ آوری و تخلیه خط تلفن مشترک و سلب امتیاز است.

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود

قطع خطوط با بدهی بالای 20 هزار تومانخطوط با بدهی بالای 20 هزار تومان، پس از عدم پرداخت در یک دوره، به صورت یک طرفه قطع شده و پس از گذشت 15 روز در صورت عدم پرداخت مجدد، خط به صورت دو طرفه قطع می‌شود. همچنین در مورد دیگر خطوط با بدهی کمتر از 20 هزار تومان، اگر در دو دوره متوالی فارغ از مبلغ بدهی، صورتحساب پرداخت نشود، خط مذکور نیز به صورت یک‌طرفه قطع می‌شود. البته در قبض میان دوره، برای مشتریان پس پرداخت تا به 80 درصد ودیعه نرسد، ارتباط قطع نمی‌شود و برای مشتریان اعتباری و کسانی که ودیعه ندارند در 20 هزارتومان، قطع ارتباط انجام می‌شود.

در این مورد، مشترکانی که به حدنصاب کارکرد می‌رسند و یا در پرداخت میان دوره با رسیدن میزان بدهی مشترک به بالاتر از 100 هزار تومان، خط به صورت یک طرفه قطع می‌شود که پس از پرداخت مبلغ بدهی، مجددا وصل می‌شود.

محمدرضا بیدخام اعلام کرد: در صورت تخلیه خط ، مشترک موظف به ارائه درخواست جدید و پرداخت هزینه اتصال بر طبق مقررات است و شرکت مخابرات، در صورت امکان تلاش دارد تا شماره سابق را در اختیار مشترک قرار دهد. 

انجام کلیه خدمات به صورت غیر حضوری در مراکز مخابراتی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: درحال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و عمل به مسئولیت اجتماعی، تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت ، دیتا و دیگر خدمات بدون حضور مشتریان در مراکز مخابراتی صورت می‌گیرد که می‌تواند نقش مهمی در کاهش تردد و پیشگیری از شیوع بیماری داشته باشد.

وی با بیان اینکه اغلب خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیر حضوری در دسترس مشتریان قرار دارد گفت: مشتریان با استفاده از این درگاه ها حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کرده و با استفاده از خدمات الکترونیکی نیازهای مخابراتی خود را برطرف کنند.

روش‌های استعلام و پرداخت بدهی قبض تلفن ثابت:

تماس با شماره 2000

وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir

کد ussd ستاره 2020 مربع    #2020*روش ثبت شماره تماس جهت دریافت پیامک قبض تلفن

یکی از روش‌های اطلاع از میزان بدهی تلفن ثابت در‌یافت پیامک قبض تلفن می‌باشد. در صورتی که پیامک قبض تلفن برای شما ارسال نمی‌شود، می‌توانید از طریق کد دستوری ستاره 2020 مربع با انتخاب گزینه ثبت شماره همراه، نسبت به درج شماره تلفن همراه خود اقدام نمایید.

برای ثبت نظر ابتدا در سایت
لاگین
کنید

چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود
چگونه بعد از پرداخت قبض تلفن وصل می شود
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *