مشاور رایگان در ایتا

 
helpkade
مشاور رایگان در ایتا
مشاور رایگان در ایتا

آیامایلیدسوالاتتون درزمینه خانواده،ازدواج،تربیت فرزندو…را از یک مشاوردینی باتجربه اونهم بصورت رایگان بپرسید?آیادوست داریداطلاعاتتون درزمینه های فوق بیشترشود?پس وارد کانال ماشده واگه پسندیدیددیگران راهم دعوت کنید



آموزش روابط زناشویی آموزش های ویژه دوران عقد آموزش های … نمایش کانال»»

404

0

✅ڪانالے برای یافتن پاسخ سوال هایت. سوالهای : اعتقادی.. ازدواج.. … نمایش کانال»»

184

0

مشاور رایگان در ایتا

یه زندگی تازه‌ زمانی شروع میشه که … بتونی گذشتت … نمایش کانال»»

203

0

 

هدانا – سيري در معارف هدايت بخش اهل البيت عليهم السلام

پرداخت و رزرو وقت مشاوره

مشاوره سایت هدانا به روش گفتگوی تلفنی است و یا به درخواست شما از طریق چت در پیام‌رسان سروش، ایتا و تلگرام یا تصویری در واتساپ می باشد.

پشتیبان: اگر سؤال یا ابهامی درباره مشاوره دارید می‌توانید از طریق آیدی: sitehadana@ در پیام‌رسان سروش، ایتا یا تلگرام بپرسید یا از اینجا کلیک کنید و در قسمت تماس با ما در سایت هدانا مطرح کنید، البته توضیحات تکمیلی را تا انتها همین نوشتار بخوانید. پشتیبان در تمام مراحل مشاوره در کنار شماست. ضمنا پس از رزرو نوبت به پشتیبان پیام بدهید تا فایل های آموزشی برای شما ارسال گردد.

مشاور رایگان در ایتا

هزینه هر جلسه (۴۵دقیقه) مشاوره ۷۰هزار تومان می‌باشد. 

خبر خوب اینکه، اگر یک نفر رو برای مشاوره معرفی کنید می تونید کد تخفیف ۱۵% رو از طریق پشتیبان برای مشاوره خودتان دریافت کنید.

در فرآیند مشاوره تست‌های تشخیصی و شخصیت مختلفی از مراجعین برای خودآگاهی و آشنایی بیشتر زوجین به‌صورت رایگان گرفته خواهد شد و همچنین در جلسات مشاوره جزوات آموزشی به همراه فرم‌ها و کاربرگهای مشاوره به‌صورت رایگان ارائه می‌گردد.

آخرین نظرات مراجعین درباره مشاوره را می توانید در انتها همین صفحه ببینید.

قوانین:

۱- تمام اطلاعات شخصی شما نزد سایت هدانا کاملا محرمانه خواهد بود و سیاست ما رازداری است.

۲- پس از تعیین نوبت توسط شما، شماره تماس مشاور به شما نمایش داده خواهد شد آن را یادداشت کنید، همچنین جزئیات رزرو نوبت از طریق سیستم پیامکی سایت به شماره تلفن شما ارسال می‌گردد. اگر فراموش کردید یا هر مشکل دیگری بود می‌توانید به‌راحتی با پشتیبان ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. توصیه می‌کنیم در نوشتن شماره تلفن یا آیدی خود دقت کنید و در ساعت مقرر تماس بگیرید. اگر می‌خواهید مشاوره به‌صورت چت خصوصی در تلگرام، سروش یا ایتا باشد ، آیدی خود را درج کنید. 

۳- برای تغییر زمان مشاوره از سوی شما باید حداقل ۲۴ ساعت زودتر از طریق پشتیبان درخواست خود را ثبت کنید. بدیهی است اگر در ساعت و روز مقرر به هر دلیلی تماس نگیرید نوبت و هزینه پرداختی شما باطل می‌گردد.

۴- در صورت کنسل شدن نوبت از سوی سایت هدانا؛ به شماره موبایل ثبت‌شده در فرایند رزرو اطلاع‌رسانی خواهد شد و نوبت جدید با شما هماهنگ می‌شود و یک کد تخفیف ۱۵% داده می شود.

۱-روش رزرو و پرداخت سیستمی:

۲- روش پرداخت مستقیم:

می توانید از طریق درگاه زیر به صورت مستقیم هزینه جلسه مشاوره را پرداخت نمایید، و تصویر یا کد پرداخت را به آیدی @sitehadana در سروش یا ایتا ارسال کنید و نوبت خود را با پشتیبان هماهنگ نمایید.

مشاور اختصاصی خود را داشته باشید

آیا به بودن یک مشاور در کنار خود نیاز دارید تا بهتر تصمیم بگیرید؟ ما در مقاطع مختلف زندگی می‌توانیم در کنار شما باشیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید مسائل را اصولی و درست حل نمایید یا اگر در رابطه زناشویی به دنبال عشق، صمیمیت و رضایت بیشتری هستید می توانید از مشاوره هدانا استفاده کنید تا موفقیت و حس بهتری در زندگی داشته باشید و بتوانید زندگی معنوی خوبی را تجربه کنید.

 

اهمیت و ضرورت مشاوره:

با آمدن رسانه‌ها و تغییر روابط و سبک زندگی با دشواری‌هایی روزافزون رودررو هستیم. در طی این سال‌های مشاوره شاهدیم اکثر اوقات اختلافات و مشکلات از مسائلی به‌ظاهر ساده یا به خاطر یک بی‌توجهی کوچک آغاز می‌شود و منجر به ناهنجاری و سپس دغدغه و معضل جدی که امنیت جسمی و روانی افراد را به خطر می‌اندازد می‌شود. لذا اگر از همان ابتدا با یک متخصص آگاه مشورت می‌شد بسیاری از چالش‌های جدی اتفاق نمی‌افتاد. برای مثال چند جلسه مشاوره پیش از ازدواج که زیاد زمان‌بر نیست و آن‌چنان هزینه‌ای هم ندارد چقدر می‌تواند جلوی آسیب‌های بعدی مثل طلاق را بگیرد، گاهی شخصیت زوجین آسیب می‌بیند، بخشی از عمر ایشان تباه می‌شود، فرزند این خانواده دچار بحران می‌شود و انواع دعواهای مالی و غیرمالی زوجین هم بماند که فشار زیادی را به افراد و جامعه تحمیل می‌کند. حالا خودتان قضاوت کنید که چه مسیری را باید طی کرد.

پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم فرمودند: مشورت كردن با خردمندِ خيرخواه، مايه هدايت و توفيقى از جانب خداوند است. المحاسن: ۲/۴۳۸/۲۵۱۹

تحقیقات هدانا درزمینهٔ مشاوره خانواده:

چندین سال است سایت هدانا زیر نظر «حجت‌الاسلام مهدی یوسف وند» دانشجو دکتری تخصصی مطالعات زن و خانواده؛ دارای مدرک مشاوره خانواده، زوج‌درمانی شناختی-رفتاری (C.B.C.T) و مدرک روانشناسی با رویکرد طرح‌واره درمانی (Schema Therapy) ویژه درمان افسردگی، اضطراب و …؛ مدرس دوره آمادگی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده (قوه قضاییه) در دانشگاه ادیان، در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی به دنبال راهنمایی و مشاوره به مخاطبان محترم است و تاکنون ده‌ها مقاله درزمینهٔ خانواده را در آرشیو خود گردآوری کرده که در نوع خود یک مجموعه غنی در حوزه خانواده می‌باشد، (شما می‌توانید از اینجا کلیک کنید و بانک مقالات مشاوره خانواده سایت را مطالعه نمایید) اما گفتگو با مشاور و استفاده از تجربیات او می‌تواند موضوعات و مشکلات مختص مربوط به شما را بهتر و سریع‌تر حل کند و مزایا و معایب پنهان تصمیمات شما را نشان دهد و راه‌کارهای مناسب و بهتر را پیشنهاد نماید.

تجربه و تحقیقات نشان می‌دهد پس از جلسات مشاوره علاوه بر افزایش توانایی حل مسئله مراجعان، تخلیه هیجانی صورت می‌پذیرد و افکار منفی کاهش می‌یابد و افکار مثبت و امید به زندگی بیشتر می‌شود؛ حس دیده شدن و اهمیت داشتن و موردتوجه واقع‌شدن در کنار احساس حامی بودن کسی که بر اساس تجربه و تخصص به ما کمک می‌کند امیدبخش است و حس خوبی را القا و به زندگی تزریق می‌کند و همه این‌ها علاوه بر انجام تکنیک‌ها و راهکارهای پیشنهادشده کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر مشکلات حل شود و موفقیت لازم کسب شود.

مشاوره دینی و مذهبی چیست:

مشاوره مذهبی با مشاوره‌های دیگر این تفاوت را دارد که با نگاهی دقیق و الهی به انسان و خانواده می‌نگرد؛ یعنی علاوه بر آگاهی بر یافته‌های علمی و روانشناسی روز؛ مبنا را روایات اهل‌البیت علیهم‌السلام قرار می‌دهد، تجربه دنیای غرب نشان داده که چون مبانی انسان شناسانه غربی و نگاه به خانواده بر اساس همان مادی‌گرایی و سود و منفعت دنیایی است نتوانسته و نمی‌تواند بسیاری از مشکلات خانواده‌ها را به‌درستی حل کند. بر اساس آمارها شاهد فساد اخلاقی روزافزون و فروپاشی خانواده در غرب هستیم!

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور خوب این است که دانش لازم را در مباحث دینی و الهی داشته باشد تا بتواند در مشکلات؛ رفتارهای خود آسیب‌رسان که زندگی دنیایی و آخرتی افراد را به خطر می‌اندازد به‌خوبی بشناسد و نشان بدهد.

 

مزایای مشاوره تلفنی

امروزه ارائه خدمات مشاوره آنلاین جایگاه بالایی پیداکرده است. در دسترس بودن یعنی فرقی نمی‌کند که در کجا و چه شهری هستید به‌راحتی می‌توانید با مشاورتان ارتباط بگیرید، هزینه کمتر رفت‌وآمد و ناشناس ماندن را می‌توان از مزایای مشاوره آنلاین برشمرد. علاوه بر این از مهم‌ترین مزایای مشاوره سایت هدانا این است که شما با یکی از کارشناسان و اساتید معتبر و باتجربه حوزوی که درزمینهٔ خانواده و سبک زندگی اسلامی تخصص دارند به‌راحتی در ارتباط خواهید بود.

 

چه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای می‌توانم بگیرم:

مشاوره خانواده، پیش از ازدواج، ازدواج، زوج‌درمانی، شکست عاطفی، بی‌وفایی‌های زناشویی و مشاوره‌های فردی

مشاوره قبل از ازدواج: بررسی سلامت روان و تناسب شخصیت با تست‌ها و مصاحبه بالینی، مشاوره دوستی دختر و پسر، دوران نامزدی، همسرگزینی، همسریابی، مشاوره ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج و …

مشاوره دوران نامزدی و عقد: درمان شکست عاطفی، مشکلات دوران عقد، رفتارهای همسر و …

مشکلات زندگی مشترک: تلاش برای بهبود روابط عاشقانه و حل و فصل اختلافات بین فردی، مشاوره خانواده و  زناشویی، دخالت خانواده‌ها، مشاوره خیانت، زوج‌درمانی و حل تعارضات زناشویی و جنسی، آموزش مهارت‌های زناشویی و ….

مشاوره طلاق: مشاوره قبل و بعد از طلاق و …

زمینه‌های مختلف دینی: اعتقادی، احکام و …

مشاور رایگان در ایتا

مهارت‌های زندگی: مهارت ارتباط مؤثر، مهارت حل مسئله، قاطعیت و جرئت ورزی، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس، تفکر انتقادی، خلاقیت و …

مشاوره فردی:  اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، مدیریت استرس، مدیریت خشم، مشکلات عاطفی و ارتباطی.

تذکر: مشاوره آنلاین برای کسی که دچار پریشانی شدید روانی، بیماری روانی یا افرادی که قصد خودکشی دارند مناسب نیست. 

 

 تمام تلاش مجموعه هدانا بر این است که روزبه‌روز بتواند کیفیت خدمات مشاوره‌ای خود را از جهت جلسات، سرویس خدمات‌دهی مناسب، پلتفرم پرداخت و ثبت رزرو به‌روز و راحت، در دسترس بودن و … بالاتر ببرد. امیدواریم با پیشنهادات خود در این مسیر به ما کمک نمایید.

مشاوره تلفنی مذهبی خانواده، مشاور مذهبی آنلاین،مشاوره مذهبی تلفنی قم،مرکز مشاوره مذهبی هدانا،روانشناس بالینی مذهبی، مشاوره تلفنی مذهبی خانواده، مشاور خانواده مذهبی در تهران، روحانی مشاور خانواده، بهترین مشاور خانواده مذهبی،مشاوره مذهبی تلگرام،

همراه گرامی،

اگر تا اینجا سوالی در زمینه رزرو وقت مشاوره دارید در خدمتتون هستیم…

مشاوره خانواده و سبک زندگی:

قناعت راهکار چهارم برای کارآمدی و موفقّیت خانواده


تک فرزندی از دیدگاه اسلام


هدیه دادن در اسلام


ارتباط با دوست پسر، بعد از ازدواج


تفاوت ازدواج سنتی و مدرن


تست افسردگی، اضطراب و استرس

توصیه برای مطالعه شما:


اخلاقی که خیر دنیا و آخرت در آن است

تفاوت دفع بلا و رفع بلا چيست؟ در اين مسئله صدقه چه نقشى دارد؟


گناه چيست و فرق گناه دینی با گناه بی قانونی

درسی از عید قربان برای جهانیان از منظر امام خمینی

بررسی لعن زراره در زبان امام صادق علیه السلام


هدف قیام امام حسین علیه السلام

مطالب تصادفی احکام:


تخریب مسجدی که در زمین موقوفه ساخته شده


اعتكاف مسافر و احكام متفرقه اعتكاف

نماز خواندن با گردنبند صلیب یا لباس منقش به تصویر صلیب


متن اقامه همراه با ترجمه


سود هدیه مشارکت از شرکت خودروسازی


حكم مانيکور ناخن‌ براي وضو و غسل

| فارسی | العربیة | اردو | English |

| تمامی حقوق شرعاً و قانوناً برای تیم هدانا محفوظ می باشد و نقل مطالب با ذكر منبع سبب امتنان است. © کپی رایت – هدانا HADANA.IR |

کانالها: لیست کانال‌ها و پیج‌های شبکه‌های اجتماعی

ID: @moshaverekonkur98

گروه مشاوره کنکور ۹۸
مشاوره کنکور و برنامه ریزی تا روز کنکور
برنامه درسی کاملا مجزا برای هر فرد

توجه: مسئولیت محتوای این شبکه اجتماعی به عهده ی صاحب آن می باشد، لطفا قبل از اعتماد به آن، تحقیق کنید، همچنین در صورت مشاهده تخلف از قسمت گزارش به ما اطلاع دهید.

در آشپزی

مشاور رایگان در ایتا

در آموزش

در آموزش

در آموزش

در آموزش

در آشپزی

کانالی شاد برای دوستان شادم

تفریح و سرگرمی

کانال طنز و سرگرمی

تفریح و سرگرمی

آخرین اخبار ایران و جهان….

اخبار

انگشترهای نقره را از واسطه ها نخرید! کانال انگشترفروشی هیأت شهدای گمنام با بیش از ۴ سال سابقه، …

فروشگاه

یک کانال ۵ ستاره برای راه موفقیت شما به دانستنی های ۵ستاره دارید با ما همراه باشید…

سایر کانال های ایتا

جدیدترین اهنگ های ایرانی ارشیو بزرگ ترانه های قدیمی

موسیقی

تبلیغ و معرفی کانال ها و گروه های ایتا

سایر کانال های ایتا

کانال خانواده مهدوی ارائه کننده ناب ترین مسائل خانواده و تربیت فرزند

مذهبی

دی شیخ با چراغ همی‌گشت گرد شهر / کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست / گفتند یافت می‌نشود …

سایر کانال های ایتا

💥💥💥تنها صفحه رسمی برنامه شب نشینی 💥💥💥 📣بزودی… کارگردان :مهران مدیری تهیه کننده :سیدمصطفی احمدی

هنرمندان و بازیگران

باز می جوییم چمران وجود خویش را، برای بازگشت به خویشتن خویش

مذهبی

طراحی لوگو اختصاصی_کارت ویزیت_و کلیه ی امور گرافیکی

سایر کانال های ایتا

بهترین پروفایلای دخترونه در ایتا🦊🌱🌈 دورهمی دخترا😇🦋🌈 پر پروفایلای دختر پسند😇🦋🌈

عکس

🔶️ بهترین کانال مداحی در ایتا 🔶️ ✔بهترین مداحی های محرم و فاطمیه ومناسبت های دیگر از مداحان …

مذهبی

گروه مشاوره کنکور ۹۸ مشاوره کنکور و برنامه ریزی تا روز کنکور برنامه درسی کاملا مجزا برای هر فرد

آموزش

مشاور رایگان در ایتا

عضویت در کانال :دوفانوس=درج آگهی ویژه در سایت دوفانوس بطور رایگان

اقتصادی

ارائه اطلاعاتی در رابطه با طب سنتی,گیاهان دارویی،داروهای گیاهی،گیاه درمانی و مواردی برای زندگی …

سلامت و پزشکی

دانشگاه سلمان فارسی کازرون

آموزش

فقط نرم‌افزار اندروید ایرانی

تکنولوژی و فناوری

دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های جزیره کیش در پایگاه خبری کیشوند نیوز

اخبار

اشعار آئینی و مذهبی

مذهبی

دراین کانال سعی میکنیم جذاب ترین ها و جنجالی ترین هارو به لحظه منتشرکنیم…

اخبار

کانال رسمی بانک مسکن در ایتا در این کانال تمامی اطلاعیه ها واخبار و شرایط استفاده از انواع …

اقتصادی

کانال بزرگ تبلیغات رایگان دیوار به دیوار ایران

اجتماعی

اموزش مجازی فتوشاپ به صورت رایگان درکمپانی ۴۲۲۴

آموزش

به جای مفرح فقط برای سرگرم شدن خندیدن

تفریح و سرگرمی

تمام رازهای پولدارها و کسایی که روابط عالی دارند رو تو این کانال یاد بگیر

آموزش

کانال کیهان و فیزیک نظری جهت آشنایی با عظمت کیهان و تئوریهای فیزیک نظریست.علاقمندان حوضه علم …

علمی

کانالی حاوی عکس نوشته هایی از آیات قرآن در موضوعات مختلف و با طرح های متنوع است.

مذهبی

این کانال هم بهت یاد میده هم میخندونتت

تفریح و سرگرمی

بهترین کانال پرورش گل و گیاه

طبیعت

گام به گام با معامله گر جوان برای طی کردن مسیر پر فراز و نشیب آموزش معاملات بورس ، بازارهای …

اقتصادی

رمانهاے عاشقانہ

عاشقانه

زرگترین و متفاوت‌ترین کانال آموزش زبان انگلیسی

آموزش

سلام کارشناس ارشد بالینی ارائه مطالبی در حوزه خانواده و کودک روانشناسی

آموزش

✅ عضویت در کانال طب سنتی و اسلامی را از دست ندهید 👌 کانالی با بار علمی بالا ✍ آموزش و آشنایی با …

سلامت و پزشکی

کانال رسمی خبرگزاری مجله شما

اخبار

آهنگهای بندری جدید و قدیمی ، چپونی ، آهنگهای بستکی ، چمکی ، چاپی

موسیقی

لینک تموم گروها و کانال ها در لینکدونی موجود هستش

سایر کانال های ایتا

هر شب یک انیمیشن کوتاه

انیمیشن

© تمامی حقوق مادی و معنوی برای کانال ها محفوظ می باشد.

طراحی و راه اندازی شده توسط خدمات تحت وب برفراز.

آل چنلز: لیست کانال‌ها و پیج‌های شبکه‌های اجتماعی

ID: @moshaverehmazhabi

کانال مشاوره مذهبی خانواده و ازدواج به طرح مباحثی همچون پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و ازدواج، نکات آموزشی درباره مسائل زناشویی و روابط زوجین ….. می‌پردازد.

توجه: مسئولیت محتوای این شبکه اجتماعی به عهده ی صاحب آن می باشد، لطفا قبل از اعتماد به آن، تحقیق کنید، همچنین در صورت مشاهده تخلف از قسمت گزارش به ما اطلاع دهید.

در مذهبی

مشاور رایگان در ایتا

در مذهبی

در مذهبی

در مذهبی

در مذهبی

در مذهبی

برنامه ریزی تحصیلی، مشاوره کنکور، مهارت های تست زنی، کنترل استرس و اضطراب امتحان

آموزش

عزیزان سلام امیدوارم همگی در سود باشید بنده همه چی رو قبل ازاین که کسی از بورس بدونه بنده …

اقتصادی

🔴کانال اصول تربیت🔴 کانال تربیتی کودکان و نوجوانان ⭕خلاصه و نکاتی از کتب روانشناسی و کاربردی در …

روانشناسی

کانالی که به شما نشون میده راه های کسب درامد اینترنتی به تومان، دلار و ارز دیجیتال

اقتصادی

هم خبر بخوانید هم اطلاعات عمومی خود را بسنجید و افزایش دهید.

تفریح و سرگرمی

ارائه سیگنالهای لحظه ای بازار اختیار معامله (آپشن) در ایران با کمک این کانال به راحتی سود …

اقتصادی

خرید فروش کانال هایی تلگرام

فروشگاه

در این کانال شما آموزش می بینبد که چگونه هوش مالی خود را افزایش دهید و با مفهوم درست دارایی …

آموزش

بیایید برای حال خوب خودمون و دوروبریامون بجنگیم …

سایر کانال های تلگرام

فروش لیزرهای فایبر فلزات

علمی

گروه خرید فروش نوین همراه با ارسال خودکار تبلیغ به گروه با قیمت مناسب

فروشگاه

🅾️ نگران نیاز های خود در کشور سوئد هستی؟! ✅ میخوای بدون هزینه آگهی بدی ؟! ⚠️ هم اکنون میتوانید …

اجتماعی

یه کانال پر از مطالب طنز ،نظرسنجی و دانستنی

آموزش

﷽ ❤یه کانال به جا همه کانال💯 فان موسیقی ورزشی سیاسی خبری اموزشی انلاینی و تمام چیزای که شما …

تفریح و سرگرمی

تولید و پخش عمده لباسهای زنانه و دخترانه و زیر سرافونی فروش به صورت غیرحضوری و حضوری (شلوار و …

فروشگاه

مشاور رایگان در ایتا

تولید و پخش عمده پوشاک مردانه MODine پخش عمده انواع تیشرت مردانه عمده فروشی انواع شلوار جین …

فروشگاه

گزیده اخبار روز اقتصاد و تکنولوژی

اقتصادی

انواع #کلاه_مجلسی مانتو و لباس ##مخصوص بانوان خاص پسند و شیک پوش با شعبه های جدا #زیورآلات …

مد و زیبایی

beautifully wallpaper for your phone📱

عکس

اتاق معاملات طلای آبشده شعله تسویه هفتگی دارای سیستم ارائه رایگان چارت آنلاین طلا،سکه و… …

اقتصادی

معجون سیاه دانه فراوری شده باعسل: درمان انواع سرطان تقویت سیستم ایمنی بدن درمان حساسیت وآسم …

سلامت و پزشکی

دلــ?ــت که شکست،? ســ?ـــرت را بگیر بـــالا? تلافی نکن فریاد نزن شرمگین نباش? حواست باشد …

سایر کانال های تلگرام

کانالی متفاوت بادیگر کانال ها سرگرمی شادی خنده و کلی متن و عکس جذاب و جالب و خنده دار همه و همه …

تفریح و سرگرمی

«شبکه چند رسانه ای آرمان»، رسانه ای است که با کمک نخبگان و چهره های شاخص به تولید محتوای چند …

سایر کانال های تلگرام

اخبار و اطلاعات معماری و انجام پروژه های معماری

هنر و معماری

بازی اندروید بادیتا و بازی کامپیوتراگر به دنبال بازی هستید در کانال MILAD GAME عضو شوید.

بازی

هدف از این کانال آموزش آسان زبان انگلیسی می باشد

آموزش

بدون توضیحات.

سایر کانال های تلگرام

ببهترین اهگ های بیس دار(ترکی،روسی،هندی،چالش اینستا)را از این کانال دریافت کنید

خوانندگان

لیست قیمت روزانه قطعات کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت ، سخت افزار

شرکت ها

بخش فارسی صدای بلوچستان

اخبار

❤کانالی واسه عاشقان اهل دل و هواداران پرسمولیس❤

ورزشی

?گنجینه عکس فتوگرام?

سایر کانال های تلگرام

مرکز فروش عمده انواع گز صادراتی اصفهان_بلداجی

سایر کانال های تلگرام

هدف از تشكيل اين كانال آشنايي با انواع زخمهاي بوجود آمده در بدن و راههاي پيشگيري و درمان آنها …

آموزش

تموم حرف دل عاشقا و دل شکسته ها فاز عشق و حال فاز غمگین .تکست های عاشقانه و غمگین امیدوارم همه …

تفریح و سرگرمی

آتلیه فیلم و عکس رها در اصفهان

عکس

اجرای تور های متنوع و تخصصی طبیعت گردی داخلی و خارجی

گردشگری

اذکار، احادیث، جملات زیبا، آموزنده و آرامش بخش

مذهبی

کانالی برای رساندن کارفرما و پیمانکار در حوزه IT و نرم افزار به هم

تکنولوژی و فناوری

© تمامی حقوق مادی و معنوی برای آل چنلز محفوظ می باشد.

طراحی و راه اندازی شده توسط خدمات تحت وب برفراز.

مشاور رایگان در ایتا
مشاور رایگان در ایتا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *