مشاور رایگان پزشک

 
helpkade
مشاور رایگان پزشک
مشاور رایگان پزشک

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

24 ساعته پذیرش شوید!

در هرجای دنیا که هستید ، بیش از 441 پزشک، روانپزشک، مشاور و درمان‌گر طب‌سنتی آماده پاسخگویی به شما به صورت تلفنی و متنی هستند

نیکو

اولش فکر نمی‌کردم واقعا بشه با دکتر ارتباط برقرار کرد، ولی دیدم پیگیری کردند، ارتباط دادن و برخورد پزشک بسیار خوب بود. مدارک منو دقیق بررسی کردند.

مشاوره دریافت شده در تخصص مغز و اعصاب

مشاور رایگان پزشک

امتیاز کاربر به خدمت:

سارا

دکتر با حوصله جواب میده و مثل دکترهای درمانگاه ها نیست که تا نشستی شروع می‌کنه به نسخه نوشتن.

مشاوره دریافت شده در تخصص زنان و زایمان

امتیاز کاربر به خدمت:

سوگند

اصلا فکر نمیکردم بصورت مجازی جواب قابل قبولی بگیرم ولی اینطور نبود و کاملا راضی شدم.

مشاوره دریافت شده در تخصص روانشناسی

امتیاز کاربر به خدمت:

ایران

با این وجود، پزشکان متخصص با هزینه های مناسب همیشه در اختیارمون هستند.

مشاوره دریافت شده در تخصص پوست، مو و زیبایی

امتیاز کاربر به خدمت:

انوشه

پاسخگویی صبورانه پزشک خیلی خوب بود. همچنین مجبور نیستی هزینه رفت و آمد رو بپردازی و تو این هجمه بیماری از خونه خارج بشی.

مشاوره دریافت شده در تخصص اطفال، کودکان و نوزادان

امتیاز کاربر به خدمت:

فرزاد

تنوع پزشکان، در دسترس و آنلاین بودن همیشگی پزشک متخصص و عدم نیاز به مراجعه حضوری، جز نکات مثبت بود.

مشاوره دریافت شده در تخصص چشم پزشکی

امتیاز کاربر به خدمت:

کامران

سریع تونستم مشکلم رو از طریق ویزیت آنلاین با دکتر در میان بذارم. مخصوصا توی این شرایط کرونا که آدم جرات نمی کنه به مراکز درمانی مراجعه کنه، خیلی راحت تونستم با دکتر صحبت کنم.

مشاوره دریافت شده در تخصص کرونا

امتیاز کاربر به خدمت:

همه چیزی توی دنیای مجازی امکان داره اتفاق بی افته حتی اینکه شما بتونید مشاوره پزشکی رایگان بگیرید.

اما جمله معروفی در دنیای اینترنت هست که میگه «اگه دیدید یک سرویس رایگانه، بدونید چیزی که داره فروخته میشه، خود شما هستید»

ما توی دکترساینا تمام تلاش مون رو می کنیم که با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به کاربرای عزیز مون خدمات بدیم.

برای مثال شما اگه بخواید به یک فوق تخصص مراجعه کنید و باهاش یک مشورت کنید (نه ویزیت) و سوالی در مورد بیماری تون بپرسید یا جواب آزمایشی رو نشونش بدین چقدر باید هزینه کنید؟

هزینه ویزیت : حداقل ۶۰.۰۰۰ هزار تومان

مشاور رایگان پزشک

هزینه رفت و برگشت : حداقل ۳۰.۰۰۰ هزار تومان

زمانی که صرف می کنید: حداقل ۵ ساعت

قابل نداره٬ مهمون ما باشید 🙂 میشه ۹۰ هزار تومان و ۵ ساعت !!!!

حالا اگه فقط با ۱۰ یا ۱۵ هزار تومان بدون صرف زمان و وقت گذاشتن و از کار و زندگی افتادن بتونی مشکلت رو حلی کنی رایگان نیست؟!

تازه هر ساعت از شبانه روز ٬ توی مسافرت داخل کشور یا خارج از کشور ٬ توی جاده ٬ تعطیل و غیر تعطیل می تونی با صدها پزشک ارتباط بگیری و از خدمات مشاوره پزشکی دکترساینا استفاده کنی.

تازه اگه از خدمات استفاده کردی و راضی نبودی می تونی پولت رو پس بگیری و اینجوری مشاوره پزشکی رایگان دریافت کردی؟

اگر شما یک ماشین مازراتی داشتین چطور ازش مراقبت می کردین؟ آیا تعمیرگاه متفرقه می بردینش؟ هر روغنی رو برای موتورش استفاده می کردین؟ چقدر مراقب بودن که خط و خش نیوفته؟ مگه چقدر پول هست؟ نهایتا ۲ میلیارد با قیمت دلار همین الان الان 🙂

حالا بدن و سلامتی ما بیشتر ارزش داره یا یه ماشین؟ ما برای سلامتی و بدن خودمون چکاری انجام میدیم و چقدر به فکرش هستیم؟

بیایم با دسترسی آسونی که دکترساینا برای ما فراهم کرده و همیشه می تونیم با پزشک های متخصص ارتباط داشته باشیم قبل از بیمار شدن یا اینکه مشکل حادی خدای نکرده برامون پیش بیاد سوالاتمون رو از پزشک ها بپرسیم و به نوعی پیشگیری و اقدام سریع انجام بدیم.

همیشه سلامت باشید

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

دکتردکتر مجله اینترنتی دکتردکتر

در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از هموطنان ما نیاز به مراجعه به پزشک برای درمان بیماری‌هایی غیر از کرونا دارند. اما با وجود ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در حال حاضر بهتر است از مراجعه به مطب پزشک اجتناب کنند. ما تماس تلفنی با پزشک را به عنوان راه‌حل پیشنهاد می‌کنیم.

طبق بررسی‌های انجام شده روی چندین مرکز درمان، هدف تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان درمان نبوده است؛ آن‌ها صرفا برای دریافت مشاوره به پزشک مراجعه کرده‌اند. بنابراین اهمیت امکان تماس تلفنی با پزشک در اینجا مشخص می‌شود. این روزها نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی باعث شده بسیاری هموطنان ما از رفتن به این مراکز خودداری کنند چرا که این مکان‌ها بیش از هرجای دیگری خطر مبتلا شدن به کروناویروس را دارند.

با توجه به حجم پرسش‌ها و نگرانی‌های هموطنان عزیزمان در این برهه‌ زمانی برآن شدیم تا امکان تماس تلفنی با پزشکان را در دکتردکتر راه‌اندازی کنیم. این سیستم علاوه براینکه نیاز شما به پزشک را تا حد خیلی زیادی رفع می‌کند؛ باعث می‌شود که شما عزیزان در خانه‌های خود بمانید و از رفتن به مکان‌های شلوغ بپرهیزید.

در صورتی که تمایل به گفتگوی تلفنی با پزشکان و بهترین متخصصان از سراسر کشور دارید اینجا کلیک کنید.مشاور رایگان پزشک

زیرساخت تماس تلفنی پزشکان سامانه دکتردکتر این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید به جای ملاقات‌های حضوری، تنها با دریافت نوبت تلفنی از پزشک مورد نظر خود در سامانه، برای درمان بیماری و مشاوره پزشکی اقدام کنید.

با توجه به اهمیت موضوع ویروس کرونا و کمپین در خانه ماندن، به منظور کمک به کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی هموطنانمان صفحه اختصاصی مربوط به تماس و مشاوره تلفنی را راه‌اندازی کردیم. بعد از ورود به این صفحه می‌توانید خدمات زیر را دریافت کنید:

۱- مشاوره تلفنی انواع تخصص‌ها: بدون مراجعه به مراکز درمان از پزشکان قلب و عروق، آسم و آلرژی، روانشناسی، مغز و اعصاب و… نوبت بگیرید و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

۲- تماس تلفنی اختصاصی در مورد ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹: با مراجعه به صفحه اختصاصی کرونا می‌توانید تمام سوالات و مشکلات خود را درباره ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ از پزشکانی که تخصص مرتبط با این بیماری دارند؛ بپرسید.

۳-تماس تلفنی رایگان: همچنین دکتردکتر در این شرایط بحرانی شما خدمات رایگان مشاوره تلفنی توسط تعدادی از پزشکان و متخصصان را برای شما فراهم آورده است.

برای استفاده از سرویس تماس تلفنی دکتردکتر از طریق بنر زیر وارد صفحه تماس تلفنی دکتردکتر شوید.

برای دریافت نوبت و استفاده از مشاوره تلفنی کافی است از طریق لینک تماس تلفنی وارد صفحه اختصاصی آن شوید.

در صورت داشتن نام پزشک، در قسمت جستجو نام پزشک را وارد کنید. اگر نام پزشک را نمی‌دانید از فیلتر تخصص‌های موجود در صفحه کمک بگیرید.

بعد از انتخاب دسته‌بندی یا تخصص مورد نظر خود، لیست پزشکان آن تخصص برای تماس تلفنی به نمایش درخواهد آمد. شما می‌توانید پزشک خود را انتخاب و دکمه «تماس تلفنی» را انتخاب کنید.

بعد انتخاب پزشک و وارد شدن به صفحه پروفایل پزشک در قسمت دریافت نوبت، تاریخ و ساعت تماس تلفنی خود را مشخص کنید. لازم به ذکر است؛ برای ثبت نوبت ابتدا وارد سایت دکتردکتر می‌شوید و سپس نوبت شما ثبت می‌شود.

بعد از ثبت نوبت قوانین قبل از دریافت نوبت برای شما به نمایش در ‌می‌آید در صورت پذیرش قوانین وارد مرحله بعدی می‌شوید.

در این مرحله مشخصات صاحب نوبت یا شخصی که برایش نوبت دریافت می‌کنید را به صورت صحیح و دقیق وارد می‌کنید.

درصورتی که پزشک مورد نظر شما گزینه دریافت بیعانه را فعال کرده باشد، شما به درگاه پرداخت بانکی هدایت می‌شوید.

بعد از پرداخت بیعانه نوبت شما به صورت نهایی ثبت می‌شود و از طریق پیامک به شماره‌ای که در سیستم ثبت کردید ارسال می‌گردد.

نکات مهم در خصوص نحوه پرداخت و ثبت نوبت:

به نقل از کار گروه اپیدمیولوژی وزارت بهداشت با بررسی‌هایی که انجام داده و گزارشی که منتشر کرده است بسته به نوع قرنطینه تا پایان اردبیهشت امسال دست کم 811000 نفر و دست بالا 1160000 نفر ایرانی به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.

در چنین شرایطی و با این نرخ ابتلا به کرونا دریافتیم که استفاده از ویزیت تلفنی این روزها خیلی بیشتر از قبل اهمیت دارد.

با توجه به آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا، ما در سامانه دکتردکتر برآن شدیم تا قدمی رو به جلو در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا برداریم. باشد که توانسته باشیم با فراهم کردن امکان تماس تلفنی همراه خوبی برای مردم عزیزمان در این روزهای سخت باشیم.

پرسش‌های پزشکی و دیدگاهتان درباره این مقاله را بنویسید؛ پزشکان و کارشناسان مجله پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.

دیدگاه

نام

ایمیل

سلام من 45 سال سن دارم به بیماری لوپوس حدود 14 سال پیش مبتلا شدم واکنون فقط قرص پردینزلون مصرف میکنم کلیه ها کلاس 5 هستن جهت روز پیش درد شکم وسوزش معده داشتم البته قرص پنتو پدازول ومیترونیدازول خوردم الان پهلوی سمت چپ تاکلیه چپ احساس درد کمی دارم سوزش ادرار ندارم غذای کمی می خورم ولی احساس سنگینی میکنم وسوزش معده دارم درد شکم وحالت تهوع بعضی اوقات دارم

سلام شكا بخاطر وضعيت كليتون نميتونيد هر دارويي را بگيريد بايد تحت نظر متخخص روماتولوژيستتون باشيد
از نظر ميكروب معده و روده هم بررسي شويد

سلام اقای دکتر من یه بیماری هستم که 5سال پیش تومور در سر داشتم که الان ۱۹ سالم هست و عمل جراحی کردم که به گفته یه دکتر خوش خیم بوده است و یک شنت هم در سمت راسته سرم گزاشته ان بعد از عمل جراحی دو سال زیر نظر پزشک بودم (یعنی ام آر آی میگرفتن ازم تا ببینند که تومور رشد میکند یا نه) خداروشکر در طی اون دو سال مشکلی پیش نیامد و دکتر گفت که دیگه نیازی به معاینه نیس حالا بعد 5سال یکم پایین تر از نقطه ای که تومور در سرم بود تقریبا در گردن دردهای خفیفی احساس میکنم که من را نگران کرده است میخاهم بدانم ایا ممکن است دوباره بیماری ام برگردد با اینکه خوش خیم بود ؟ لطفا جوابم را بدهید؟؟

سلام
شما باید مجددا به پزشک خود جهت معاینه مراجعه فرمایید

سلام من ۸هفته. باردارم. ولکه بینی وشیاف پروژسترون ۴۰۰استفاده. میکنم. عفـونتم دارم. چکارکنم

سلام
جهت تشخیص نوع عفونت و درمان ان به متخصص زنان مراجعه کنید

سلام حدود دو هفته پیش گوشم کپ شد و صدایی نمیشنیدم رفتم قطره گلیسرین فنیکه خریدم کردم توی گوشم و گوشم رو باز کرد ولی هیچ چرکی از داخلش در نیامد حالا لازمه که برم گوشم رو بشورم یا مشکلی نداره؟؟؟

سلام
باید گوش شما معاینه شود

سلام داکتر صاحب مشکل من اینست که همیشه حس میکنم در داخل گلوم یک چیزی قرار دارد وقتی سرفه میکنم خلط هم موجود است لطفا من را رهنمایی کنید خیلی از این حالتم رنج میبرم آیا با لوراتادین که به من قبلا گفتید خوب میشومعزی

سلام
از قرص لپراتادین هر شب یک عدد
اسپری بکلومتازون هر ۱۲ ساعت یک پاف
تا یک هفته استفاده کنیدمشاور رایگان پزشک

سلام
پدرم 68 ساله است و بجز کلسترول خون بیماری خاص دیگه ایی نداره
حدود ۴۸ ساعته که حالت تهوع و سرگیجه داره و فشار خونش بالا می‌ره
هر چی میخوره برمیگردونه حتی اب و آبلیمو، بعد از استفراغ فشارش نرمال میشه
سابقه فشار خونش فقط توی موارد مریضیه وگرنه فشارش همیشه ۱۳،۱۴ ست.
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سلام
با توجه به سن و شدت علایم ویزیت شوند

مجله اینترنتی دکتردکتر از دی ۱۳۹۶ در راستای ارتقای فرهنگ سلامت ایرانیان فعالیت خود را آغاز کرد. به‌وجود آوردن بستری قابل اعتماد و کامل از اطلاعات پزشکی با استفاده از آخرین دانش روز دنیا از مهم‎‌ترین اهداف مجله است.

در حال حاضر فعالیت مجله اینترنتی دکتردکتر، بر معرفی بیماری‌ها و علائم آن‌ها، معرفی مراکز درمانی و تجهیزات پزشکی متمرکز است.

پرسش و پاسخ پزشکی از شاخص‌ترین امکانات مجله اینترنتی دکتردکتر است. سوال‌ها و دغدغه‌های پزشکی شما در این بخش توسط تیم پزشکی مجله پاسخ داده خواهند شد؛ شما همچنین می‌توانید تجربه‌های خود را از انتخاب پزشک تا راه‌های درمان در بخش پرسش و پاسخ با سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

تماس تلفنی با پزشکان

نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان



Downloads-icon


دانلود رایگان کتابچه بیماری‌های درد شکمیDownloads-icon



Downloads-icon


هر آنچه که درباره پلاکت خون باید بدانیدDownloads-icon

آیا میشه رایگان توسط پزشکان ویزیت شد ؟

ما تو دنیای امروز انواع تبلیغات ها رو میبینم که بهمون میگن رایگان مشاوره بگیرید یا رایگان با پزشک خودتون صحبت کنید، به قول بعضی ها ما انقدر پول دار نشدیم که محصول ارزون بخریم (هیچ ارزونی بی دلیل نیست).

سرویس های رایگان پول خود را جای دیگری از شما دریافت میکنند..

ما در سلامت بدون مرز قصد داریم بهترین کیفیت و بهترین قیمت را به شما ارائه بدیم ، اجازه بدید با هم یک محاسبه انجام دهیم:

اگر هزینه ویزیت یک پزشک ۵۰ هزار تومان باشد

مشاور رایگان پزشک

و هزینه رفت و برگشت ۳۰ هزار تومان باشد (اونم با بنزین ۱ هزار تومنی)

اگر کارمند باشید یا صاحب کسب و کار باشید شما حداقل ۵ ساعت در مسیر رفت و برگشت بودید که یعنی حداقل ۵۰ هزار تومان از دست دادید

پس با هم جمع بدنی کنیم شما ۱۳۰ تومن از پول هزینه کردید که در مطب پزشک مشاوره بگیرید ☺️

اما در سلامت بدون مرز هر کجا که باشید چه محل کار چه مسافرت در صورت داشتن یک اینترنت معمولی میتونید مشاوره بگیرید و فقط هزینه ویزیت پزشک ( به عنوان مثال همان ۵۰ تومن ) را پرداخت کنید

تازه سلامت بدون مرز ۲۴ ساعته بازه و تعطیلی نداره

اگه دوس داشتی مشاوره تصویری بگیری اول ثبت نام کنید و پزشک مورد نظر خودتون رو پیدا کنید

لطفا ما رو به دوستان خودتان معرفی کنید

همیشه سلامت باشید

در موارد اورژانس و بحرانی فقط با 115 و یا شماره اورژانس محل زندگی خود تماس بگیرید . سلامت بدون مرز جایگزین اورژانس نیست

در صورتی بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

اینستاگرام : @sbm24_

آپارات : @Sbm24

شماره پشتیبانی :
02126309574

02171053116

ایمیل : [email protected]

دانلود رایگان کتاب “راهنمای کامل بارداری هفته به هفته”

result

ثبت نام نکرده اید؟ ثبت نام

result

مشاور رایگان پزشک

اگر قبلا در دکتر سوشا | مرجع تخصصی پزشکی و سلامت عضو شده اید، وارد شوید. ورود

کاربر گرامی، استفاده از اعتبار، صرفاً برای مشاوره ویدئویی، تلفنی و مشاوره متنی قابل استفاده است
و برای ویزیت های حضوری قابل استفاده نیست.

مشاوره متنی
شروع قیمت از 10،000 تومان


مشاوره ویدئویی
شروع قیمت از 19،500 تومان

مشاور رایگان پزشک


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

نوع مشاوره

ویروس کرونا

عفونی و گرمسیری

داخلی

ریه و بیماری های تنفسی

زنان

مشکلات جنسی

نوزادان و کودکان

پوست، مو

کلیه و مجاری ادراری

روانپزشکی و روانشناسی

گوارش و کبد

مغز و اعصاب

غدد

آلرژی

ارتوپدی و درد

خون و سرطان

قلب و عروق

تغذیه و رژیم آنلاین

گوش، حلق، بینی، سر و گردن

دندانپزشکی

چشم پزشکی

جراحی های عمومی

جراحی های زیبایی

مشکلات سالمندان

روماتولوژی و مفاصل

مشاوره دارویی

ژنتیک

مشکلات خواب

تصویربرداری پزشکی

طب سنتی

عمومی


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات

مشاور رایگان پزشک


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات

پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

برای مشاوره کلیک کنید.
 

مشاور رایگان پزشک

سایت خانه پزشکان در راستای آگاهی و گسترش سلامت کشور با پزشکان متخصص گروهی تشکیل داده  تا شما عزیزان بتوانید هر شب با  یک پزشک متخصص مشاوره رایگان داشته باشین.

❤️هدف ما حفظ سلامتی شماست❤️

برای عضویت در گروه روی عکس زیر کلیک کنید

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به خانه پزشکان می باشد. طراحی سایت حرفه ای توسط وب 24 و سئو توسط سئو 24

مشاور رایگان پزشک
مشاور رایگان پزشک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *