مشاور زنان وزارت بهداشت

 
helpkade
مشاور زنان وزارت بهداشت
مشاور زنان وزارت بهداشت

تهران – ایرنا – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی فاطمه ناهیدی را به عنوان مشاور خود در امور زنان منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه وزارت بهداشت، سعید نمکی در حکم خود خطاب به ناهیدی نوشت:‌ با توجه به تخصص سرکارعالی در زمینه بهداشت باروری انتظار می‌رود تلاش بی وقفه در بحث پراهمیت جمعیت با همراهی برادر گرامی جناب آقای دکتر اکبری مبذول فرمایید.  فعالیت‌های درخشانی در اکثر حوزه ها شروع شده و تا اصلاح سیاست‌های جمعیتی و رفع نگرانی مقام معظم رهبری و دولت محترم گام‌های باقیمانده زیادی را باید بپیماییم.  سلامت زنان، سیر دوران بارداری بی خطر، توسعه مراکز درمان ناباروری و اعتلای فرهنگ فرزند آوری نیازمند کار عمیق فرهنگی و اجرائی در این عرصه است که امید است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وزیر بهداشت در این حکم نوشت: زنان به عنوان اصلی‌ترین عوامل موثر در سلامت جوامع همواره باید در مرکز توجه سیاستگذاران و مدیران ارشد کشور قرار گیرند و در هرگونه تصمیم گیری کلان الزاما” توجه به این قشر پراهمیت نباید مغفول بماند.  لذا انتظار می رود جهت اهمیت بخشیدن به نقش اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و به خصوص عرصه سلامت برای زنان کشورمان درون و برون از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جلب مشارکت درون‌بخشی و  بین بخشی برنامه ریزی های منسجمی را پیگیری فرمائید. بدیهی است در این راستا علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود بازنگری در قوانین و ضوابط جاری در حمایت بیشتر از سلامت جسمی و معنوی زنان ضروری به نظر میرسد.

وی ادامه داد: مشارکت زنان در نظام سلامت با توجه به مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت در عصر کنونی بسیار حائز اهمیت است.  رویکرد جدید و پروژه «هرخانه یک پایگاه سلامت»  را با تکیه بر نقش تاثیرگذار زنان به عنوان محور خانواده‌ها و سفیران سلامت کشور آغاز کرده‌ایم. همکاری و نظارت مستمر در اجرای پروژه مذکور علاوه بر تقویت نقش زنان در سلامت پشتوانه بی بدیلی برای ماندگاری و اعتلای شاخص‌های بهداشتی کشور خواهد بود. تعداد زیادی از بانوان ارجمند به عنوان همکاران عزیزمان در مراکز بهداشتی درمانی شبانه روز به مردم شریف کشورمان ارائه خدمت می‌کنند. از سوی دیگر درصد بالایی از دانشجویان علوم پزشکی کشور به دختران و زنان هوشمندی تعلق دارد که آینده نظام سلامت در گروی سلامت جسم و روح آنهاست. رسیدگی به وضعیت جسمی، روانی و معیشتی آنها ضرورت اجتناب ناپذیریست که انتظار می‌رود سرکار عالی با مشارکت معاونان ذیربط بدان پرداخته و با شیوه‌های مختلف به خصوص با بررسی وضعیت از نزدیک در راستای ارتقای کیفیت زندگی، معیشت و شرایط جسمی و روحی ایشان اقدام و نتیجه را به اینجانب گزارش فرمایید.

نمکی نوشت: تطبیق فضای ارائه خدمت بانوان عزیز با مقتضیات مورد انتظار ایشان از یکسو و رعایت موازین قانونی، شرعی و عرفی مقوله پراهمیت دیگریست که نیازمند مداقه، بازنگری و پیگیری مستمر است که با تلاش بی‌وقفه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اجرایی محقق خواهد شد. از سرکار عالی به عنوان بانوی گرانقدری که علاوه بر کسب امتیازات علمی و فرهنگی، افتخار جانبازی و اسارت دوران دفاع مقدس را کسب نموده‌اید انتظار دارم از این ظرفیت ناب و تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و احیای ارزش‌های بی بدیل دفاع مقدس و با رویکردی مبتنی بر صبر، نرم خویی، مهربانی و کار فرهنگی سازمان یافته و مستمر در ترمیم گسست‌های گذشته و ایجاد پیوند درون جوش بانوان همکارمان با فرهنگ ناب ایرانی اسلامی به خصوص در محیط فعالیت بکوشید.مشاور زنان وزارت بهداشت

به گزارش ایرنا، پیش از این ساره محمدی مشاور وزیر بهداشت در امور زنان و خانواده بود.

ايرنا – ايلام – معاون هماهنگي امور عمراني استاندار ايلام گفت: سلامت از اركان اصلي جامعه است…

تبریز – ایرنا – معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ارتقا اخلاقی و تربیتی دانش…

قصرشيرين – ايرنا – به مناسبت هفته سلامت بانوان ايراني طرح سلامت ويژه بيماري هاي زنان و آموزش…

تهران – ایرنا – تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران…

تهران- ایرنا- مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در گزارشی از…

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اجرای مصوبه شورای حقوق…

تهران- ایرنا – رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با بیان اینکه…

تهران- ایرنا- زلزله ای به بزرگی ۴.۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین…

تهران- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: از ابتدای سال…

تهران- ایرنا- اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با تشکیل کمیته ویژه،…

تهران – ایرنا – سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برقراری…

تهران – ایرنا – پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در چهار ماه نخست سال…

تهران – ایرنا – جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه در مبارزه…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

دکتر ساره محمدی درباره آخرین وضعیت فعالیت کلینیک‌های سلامت خانواده (جنسی) توضیح داد و گفت: بسته اصلی و شیوه کار این کلینیک‌ها تدوین شده و مورد تایید همه مراجع ذیصلاح از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی  قرار گرفته است و باید وارد فاز اجرایی شود.

وی ادامه داد: بسیاری از اقداماتی که از ابتدای انقلاب در حوزه سلامت انجام نشده بود، در چهار سال دولت یازدهم محقق شد؛ برای مثال توجه به کمبود تخت‌های بیمارستانی و کلینیک‌های ویژه بار زیادی بر دوش مجموعه گذاشت.  البته به توسعه زیرساخت‌ها نیز توجه زیادی شد. در این فضا ممکن است برخی برنامه‌ها در اولویت‌های اول و دوم قرار نگیرند؛  کلینیک‌های سلامت جنسی نیز از همین جنس بودند.

مشاور وزیر بهداشت در امور زنان همچنین تصریح کرد: قدم اول راه‌اندازی این کلینیک‌ها در دولت یازدهم برداشته شد و در حال حاضر از فاز تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت عبور کرده‌ایم. این برنامه به صورت آزمایشی در دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی از جمله تهران که در تدوین این بسته همکاری داشته است، اجرا می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی این کلینیک‌ها یکی از موارد ضروری در بحث سلامت جنسی است، ادامه داد: این مسائل در جامعه ما به دلیل شرایط خاص فرهنگی، همیشه تابو بوده است. به همین دلیل تلاش شده که با رعایت اخلاق و اصول مذهبی، مشکلات آن حل شود. بسیاری از خانواده‌ها در این زمینه مشکل دارند و بر همین اساس به نوجوانان اطلاعات درستی نمی‌رسد. بسیاری از افراد نیز ممکن است بعد از سال‌ها زندگی مشترک مشکلاتی در این زمینه داشته باشند.

وی درباره جزییات خدمات این مراکز توضیح داد و گفت: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت، آموزش‌های اجباری پیش از ازدواج به مدت شش ساعت است. یکی از اهداف این بسته این است که مشاوره‌های مورد نیاز زوج‌ها در زمینه مشکلات زناشویی و … در پنج سال اول ازدواج که دوره آسیب‌پذیری است، ارائه شود. مشاوره برای یادگیری مهارت‌های ارتباطی و حل مساله نیز جزو خدمات این کلینیک‌ها قرار دارد. علاوه بر آن از کارشناسان حقوقی نیز برای حل مسائل این حوزه کمک گرفته می‌شود. مشاور زنان وزارت بهداشت

مشاور وزیربهداشت در امور زنان همچنین اضافه کرد: در کلینیک‌های سلامت جنسی بحث مشاوره‌های مربوط به فرزندآوری نیز مطرح می‌شود. از آنجا که با افزایش سطح سواد زنان، فرزندآوری در سنین بالاتر انجام می‌شود، حمایت‌های اجتماعی و آگاهی‌رسانی مناسب به زنان کمک می‌کند در سنین مناسب برای باروری اقدام کنند.

منبع: ایسنا

 

آدرس: تهران- خیابان استاد نجات اللهی- بعد از چهار راه سپند – پلاک 162

تلفن:88805599

نمابر: 88896461

پست الکترونیک: women@iripo.ir

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر ساره محمدی را به عنوان مشاور وزیر در امور زنان وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا – به نقل از وبدا، متن حکم وزیر بهداشت به شرح زیر است:

«سرکار خانم دکتر ساره محمدی

 با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی سرکارعالی­، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر در امور زنان و خانواده منصوب می­شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­مداری­، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.مشاور زنان وزارت بهداشت

سوابق علمی و اجرایی مشاور وزیر در امور زنان
دکتر ساره محمدی متخصص قلب و عروق و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
وی که دارای چندین مقاله پژوهشی در ISI و نیز PUB MED می باشد، پیش تر رییس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و در حال حاضر نیز رییس اداره نظارت بر درمان معاونت درمان وزارت بهداشت می باشد.»

انتهای پیام

به گزارش صدای پزشکان به نقل از ایرنا، مشاور امور زنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از ۳۰ درصد مدیران میانی و ارشد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی زن هستند.

ساره محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سلامت ایرنا افزود: هنوز در سطح کشور زنان، آن طور که باید و شاید و به میزانی که شایستگی آن را دارند، مورد اعتماد قرار نگرفته اند. زنان ایران این توانایی دارند که یکسری از مسئولیت ها را در دستگاه های مختلف بپذیرند اما هنوز بعد از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب هنوز یکسری دیدگاه ها و نگاه های خاص وجود دارد که مانع پیشرفت زنان می شود.
وی گفت: هم اکنون در دهه فجر قرار داریم، حضرت امام(ره) نگاه ویژه ای به جایگاه زنان داشتند. بعد از رحلت حضرت امام شرایط زنان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و زنان جایگاه بهتری از نظر تحصیلی و جایگاه اجتماعی به دست آورده اند.
مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه هنوز یکسری سقف های شیشه ای نانوشته برای زنان وجود دارد ادامه داد: منظور من از سقف شیشه ای، محدودیت هایی است که برای ارتقای شغلی زنان در دستگاه های دولتی وجود دارد و گویی یک حد و مرزی وجود دارد که زنان نمی توانند از آن جلوتر بروند حتی اگر شایستگی و توانمندی آن را داشته باشند.
وی گفت: البته با حمایت شخص رئیس جمهوری و قولی که داده اند که حداقل ۳۰ درصد پست های مدیریتی دستگاه های دولتی به زنان و جوانان داده شود، امیدواریم وضعیت تغییر کند و مشکلات موجود از پیش پای زنان و جوانان برداشته شود. شاید با اجرای این قول رئیس جمهوری اندکی از آن سقف شیشه ای برداشته شود.
محمدی افزود: در وزارت بهداشت البته وضعیت نسبت به دستگاه های دیگر بهتر است و هم اکنون بیش از ۳۰ درصد مدیران میانی در سطح ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی زن هستند، در سطح ستاد وزارت بهداشت نیز علاوه بر یک مدیر کل، یک معاون وزیر( معاون پرستاری) و یک رئیس دانشگاه علوم پزشکی( اصفهان) زن هستند و در سطح رئیس اداره و معاون دانشگاه نیز تعداد بیشتری از زنان حضور دارند.
مشاور وزیر بهداشت در امور زنان ادامه داد: در سطح خدمات بهداشتی و درمانی نیز از سال های گذشته زنان توانسته اند جایگاهی تقریبا برابر با مردان به دست آورند، تعداد قابل توجهی از روسای بیمارستان ها زن هستند.
محمدی گفت: در نگاه مردم نیز از نظر توانمندی یک پزشک بین یک پزشک زن و مرد تفاوت دیدگاهی وجود ندارد و مردم همان میزان توانایی علمی، عملی و حرفه ای که از یک پزشک مرد انتظار دارند همان انتظار را هم از یک پزشک زن دارند، بنابراین زنان در جامعه پزشکی توانسته اند،تقریبا جایگاهی برابر با مردان را به دست آوردند.

اولین نفری باشید که نظر می دهید

شبه علم بومی، از لیسنکو در شوروی تا کشف ویروس از صد متری در ایرانمشاور زنان وزارت بهداشت

با خبر ادعای ساخت دستگاهی که با استفاده از “ویروس دوقطبی” کرونا در “خشاب” می تواند افراد و سطوح آلوده به ویروس SARA-CoV-2 را از 100 و حتی 150 متری تشخیص دهد، بحث ادعاهای شبه علمی مورد حمایت حکومت ها…

نوید مقدم

Medvoice یا صدای پزشکان ایران رسانه ای است که در سال ۱۳۹۳ با همکاری جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته پزشکی و با هدف اطلاع رسانی موثر، تحلیل سیاست ها و پیگیری مطالبات این صنف تشکیل شد. این رسانه غیر دولتی می کوشد تا با حفظ استقلال خود، صدایی برای جامعه پزشکی ایران باشد.اساس تشکیل این رسانه بر این تحلیل استوار بود که به نظر می رسید رسانه ای موثر که در عین اطلاع رسانی بتواند نقش منقد سیاستهای اجرایی در نظام سلامت را داشته باشد، خالی است. به عبارت دیگر، پزشکان از داشتن رسانه ای مختص به خود که بتواند همزمان، مطرح کننده خواسته های آنها و منتقد سیاست های موجود باشد، محروم اند. از این گذشته با توجه به تبلیغات منفی که این روزها علیه این قشر از جامعه به راه افتاده، وجود فضایی برای طرح کمبودها و طرح نقد از درون، بر ضعف های موجود در میان پزشکان، ضروری به نظر می رسید. بنابر این ما بر آن شدیم تا پایه گذار رسانه ای باشیم که هر دانشجوی پزشکی و یا هر پزشک برای آگاه شدن از آنچه بر او می گذرد به ما اعتماد کند و با مراجعه به ما، نه تنها از آنچه گذشته مطلع شود بلکه این رسانه را فضایی بداند برای طرح ایده ها و نقدهایش. به امید آنکه بتوانیم به راستی صدایی باشیم برای پزشکان این مرز و بوم.

Copyright © 2014. Created by Meks. Powered by WordPress.

معرفی وزیر بهداشت درمان واموزش پزشکی و مدیران ارشد ستاد مرکزی

 

 

 

 

مشاور زنان وزارت بهداشت

 

دكترسعید نمکی

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

معاونان

1

دكتر ایرج حریرچی

معاون کل

 

2

کامل تقوی نژاد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی

 

3

دکتر علی اکبر حقدوست

معاون آموزشي

3

4

دکتر رضا ملک زاده

معاون تحقیقات و فناوری

 

5

دكتر قاسم جان بابایی

معاون درمان

 

6

دکتر علی رضا رییسی

معاون بهداشت

 

7

مهندس طاهر موهبتی 

معاون امور حقوقی، مجلس و استانها

7

8

مشاور زنان وزارت بهداشت

دكتر سیما سادات لاری

معاون فرهنگی، دانشجویی

 

9

دکتر مریم حضرتی 

معاون پرستاري

 

 

روسای سازمانها

10

دکتر محمدرضا شانه ساز

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو

 

11

دكتر علیرضا بیگلری

رییس انستيتو پاستور ايران

 

12

دكتر پیمان عشقی

مديرعامل سازمان انتقال خون ايران

 

13

دکتر پیرحسین کولیوند

رییس سازمان اورژانس کشور

 

14

مهندس طاهر موهبتی

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران

 

مدیران کل و حوزه وزارتی

15

دکتر سید هدایت اله فقیه

رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

 

16

دکترمحمدحسین حیدری

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات

 

17

دکتر کیانوش جهانپور

رییس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی

 

18

دکتر صیاد یوسفی

فرمانده بسیج مرکز بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

19

دكتر محسن اسدی لاری

مدیرکل همکاری های بین الملل

 

20

دکتر سید حسین داوودی

سرپرست دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری

 

21

دکتر محمدرضا شمس اردکانی

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت

مشاورین

22

دکتر محمد اسماعیل اکبری 

مشاور عالی وزیر

 

23

دکتر ایرج فاضل

مشاور عالی وزیر در آموزش پزشکی

 

24

دکتر سید حسین داودی

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی

 

25

دکتر نامدار عبدالهیان

رییس مرکز حراست

 

26

دکتر سید محمد طباطبایی

مشاور وزیر در بخش خصوصی

 

27

دکتر محمد آسائی

مشاور وزیر در امور بهداشتی

 

28

دکتر فاطمه ناهیدی

مشاور وزیر در امور زنان

 

29

دکتر حمیدرضا جمشیدی

مشاور وزیر در امور دارویی و دبیر ستادتدابیر ویژه

 

30

دکتر امامی رضوی

مشاور وزیر

 

31

دکتر شهلا خسروی

مشاور وزیر در امور مامایی

 

32

دکتر محمدرضا شمس اردکانی

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت

33

دکتر فریدون نوحی

مشاور و نماینده وزیر در شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی

 

34

دکتر شاهین محمد صادقی

مشاور و نماینده وزیر در امور جذب و آموزش دانشجویان کشورهای اسلامی

 

35

دکتر حسین قریب

مشاور وزیر و رییس مرکز هماهنگی های امور اقتصادی

 

36

دکتر سید محمد هادی موسوی

مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران

 

37

دکتر محمد تقی جغتائی

مشاور وزیر در امور توانبخشی

 

38

سردار نصراله فتحیان

مشاور وزیر در بهداری رزمی

 

39

دکتر محسن ضیائی

مشاور و نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی

 

40

دکتر احمد علی نوربالا

مشاور وزیر در امور سلامت روان

 

41

دکتر محمد رضا ظفرقندی

مشاور وزیر و عضو منتخب وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی

 

 42

یوسف صدیقی

مشاور و نماینده وزیر در امور مناطق محروم

 

43

دکتر سعید تاملی

مشاور وزیر در امور پزشکان عمومی

 

44

دکتر علی ابرازه

مشاور وزیر در امور ساختار و منابع انسانی

 

45   

علیرضا وهاب زاده

مشاور مطبوعاتی وزیر  

 

 

آدرس : تهران، شهرك قدس، خيابان سیمای ایران، بین فلامک و زرافشان، ستاد مركزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی. تلفن : 8145..

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با مشارکت مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – پورتال سازمانی نیافام

Copyright © 2007-2020 Ministry of Health and Medical Education – All rights reserved-sitemap

مقام محترم وزارت و معاونان

ردیف

نام نام خانوادگی

سمت

مشاور زنان وزارت بهداشت

تلفن

نمابر

نشانی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

80-88363560

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی

1

مقام محترم وزارت

وزیر

80-88363560

88364111

شهرک قدس- بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

2

دکتر ایرج حریرچی

معاون کل وزارت بهداشت در درمان و آموزش پزشکی

80-88363560

88364111

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

3

دکتر علی اکبر حقدوست

معاون آموزشي و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی

77-88363976

88363983

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی

4

سید کامل تقوی نژاد

معاون توسعه مديريت ، منابع و برنامه ریزی

81452935

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی

5

دکتر محمدرضا شانه ساز

مشاور زنان وزارت بهداشت

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

66707621

66467266

66705868

خيابان انقلاب – خ فخررازي – ساختمان شماره 3 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

6

دکتر رضا ملک زاده

معاون تحقیقات وفناوری

81455152

_

شهرك قدس- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوکA

7

دکتر قاسم جان بابایی

معاون درمان

81454646

_

شهرك قدس- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوکA

8

دکتر علیرضا رئیسی

معاون بهداشت

81455060

88363857

شهرک قدس -بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی-بلوکA

9

دکتر سیما سادات لاری

معاون فرهنگی و دانشجویی

2-81455440

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوکA

10

دکتر مریم حضرتی

معاون پرستاری

81454661-81454663

81454370

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

11

مهندس طاهر موهبتی

معاون حقوقی،مجلس و امور استانها

81454815

81454816

شهرک قدس-بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک – ساختمان ستاد مرکزی

 

حوزه وزارتي

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر سید حسین داوودی

مشاور وزیرو مدیرکل حوزه وزارتی

80-88363560

88364111

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوارایوانک – ساختمان ستاد مرکزی

2

دکترنامدار عبداللهیان

رئیس مرکز حراست

81455555

88363612

شهرک قدس بلوارفرحزادی -بلوارایوانک – ساختمان مرکزی

3

دکتر محسن اسدی لاری

مدیر کل همکاری های بین الملل

81452831

88363714

88363715

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی

4

دکتر محمد حسین حیدری

مدیرکل دفتربازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

81455702

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی –

5

دکتر کیانوش جهانپور

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

81454421

81454345

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوک A

6

دکتر ایرج حریرچی

نماینده وزیر بهداشت در هیات مرکزی گزینش

5-88363594

5-88363594

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوک B- طبقه 13

7

دکتر سید هدایت اله فقیه

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

81453682

81453695

88364383

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی-بلوکA-طبقه پنجم

8

دکتر نفیسه حسینی یکتا

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت

81454330

81454457

شهرک قدس- بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستادمرکزی-بلوکA

9

دکتر اکبر فتوحی

دبیرشورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی

81452544

88364368

شهرک قدس-بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – ساختمان ستاد مرکزی- بلوک c -طبقه8

10

دکتر علی دل پیشه

رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

 

 

 

 

مشاوران وزیر

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر محمد اسماعیل اکبری

مشاور عالی وزیر

81453154

_

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی-بلوکA

2

دکتر ایرج فاضل

مشاورعالی در آموزش پزشکی

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

3

دکتر محمد آسایی

مشاوروزیردراموربهداشتی

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

4

دکتر رسول دیناروند

مشاور وزیر

80-88363560

_

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

5

دکتر سید جواد حاجی میر اسماعیل

مشاور ونماینده وزیر در شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی

80-88363560

_

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

6

نصرالله فتحیان

مشاور وزیر در بهداری رزمی

85 و 88764654

88545026

خیابان سهروردي- نبش خ شهيد قندي- پلاك 20

7

دکتر حسن امین لو

مشاور وزیر

80-88363560

شهرک قدس-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوکA- طبقه 15

8

دکتر سید عباس پور هاشمی

مشاورونماینده وزیردرامورمناطق محروم وروستایی

88645515

88645499

بزرگراه حقانی بعد از کتابخانه ملی فرهنگستان علوم پزشکی

9

دکتر محمد تقی جغتایی

مشاوروزیردرامورتوانبخشی

80-88363560

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی-

10

دکتر شهلا خسروی

مشاور وزیر در امور مامایی

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

11

دکتر فاطمه ناهیدی

مشاور وزیر در امور زنان

80-88363560

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

12

دکتر محمدرضا ظفرقندی

مشاور و عضو منتخب وزیر در شورای آموزش پزشکی وتخصصی

80-88363560

_

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

13

دکتر سید حسین داوودی

مشاوروزیر ومدیرکل حوزه وزارتی

80-88363560

_

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

14

سید محمد هادی موسوی

مشاور وزیر در امور شاهد وایثارگران

80-88363560

_

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

15

دکتر فریدون نوحی

مشاور و نماینده وزیردرشورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی

80-88363560

_

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

16

دکتر علی اکبر سیاری

مشاور وزیر

80-88363560

شهرک قدس -بلوار فرحزادی -بلوار ایوانک -ساختمان ستاد مرکزی

17

دکتر سعید تاملی

مشاور وزیر بهداشت در امور پزشکان عمومی

80-88363560

18

مهندس سید ابراهیم رئیسیون

مشاور وزیر در امور مشارکتهای اقتصادی

81453056

شهرک قدس- بلوار فرحزادی – بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

دکتر سید عباس حسنی

مشاور وزیر در حوزه بازرگانی

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

20

دکتر حسن امامی رضوی

مشاوروزیر

80-88363560

شهرک قدس- بلوارفرحزادی -بلوارایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

21

دکتر محمد هادی ایمانیه

مشاوروزیردرامور دانشگاه ها

80-88363560

شهرک قدس-بلوارفرحزادی -بلوارایوانک -ساختمان ستاد مرکزی

22

دکتر اسماعیل جبارزاده

نماینده درشورای مردمی نظارت برکیفیت ارائه خدمات وزارت بهداشت

80-88363560

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوارایوانک -ساختمان ستاد مرکزی

23

دکتر حسن رزمی

مشاوروزیردراموردندانپزشکی و سلامت دهان ودندان

80-88363560

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک -ساختمان ستاد مرکزی

24

دکتر شاهین محمدصادقی

مشاوروزیردرامورگردشگری سلامت

80-88363560

25

دکتر علیرضا افشار

مشاور وزیر در امور بیمه درمان

80-88363560

شهرک قدس-بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

26

آقای وهاب زاده

مشاور جوان وزیر

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

27

دکتر علی ابرازه

مشاور وزیر

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

مهندس رضا  محمودی لموکی

نماینده وزیر در پیگیری امور خاص

88363560الی80

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

 

 

 

 

معاونت حقوقی، مجلس و امور استانها

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

مهندس طاهر موهبتی

معاون حقوقی، مجلس و امور استانها

81454815

81454816

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوارایوانک -ساختمان وزارت بهداشت ،بلوک a  ،طبقه 9

2

جعفر عاشوری

مشاور

81454817

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان وزارت بهداشت، بلوک a طبقه 9

3

دکتر منوچهر جمالی سوسفی

مدیر کل امور مجلس

81454840

81454833

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان وزارت بهداشت، بلوک a طبقه 9

4

دکتر جواد افشاری

سرپرست اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات

81452791

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوارایوانک -ساختمان وزارت بهداشت، بلوک c ، طبقه 11

4

دکتر محسن نجفی خواه

رئیس مرکز ملی تحقیقات حقوق سلامت

81455418

شهرک قدس -بلارفرحزادی- بلوارایوانک – ساختمان وزارت بهداشت -بلوک

5

عزت الله زارعی

رئیس کارگروه بررسی و تنظیم مقررات

81455514

شهرک قدس -بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – ساختمان وزارت بهداشت- بلوکa -طبقه 5

6

توحید اکبری

مدیر دفتر معاونت

81454815

81454816

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک – ساختمان بهداشت- بلوک a

7

رامین پزشکی

سرپرست امور اداری و پشتیبانی

81454838

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان بهداشت- بلوک a

8

سید علی تراب جهرمی

مسئول روابط عمومی

81454852

شهرک قدس -بلوارفرحزادی -بلوارایوانک -ساختمان بهداشت-بلوک a ، طبقه

 

معاونت آموزشي

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر علی اکبر حقدوست

معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی

81452891

88363983

شهرك قدس- بلوار فرحزادي- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی-بلوکc

2

دکتر حمید اکبری

مشاور

81452888

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوارایوانک -ساختمان مرکزی-بلوک c

3

دکتر علی اکبر حق دوست

مشاور معاون آموزش و رئیس مرکز تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک -ساختمان مرکزی- بلوک c

4

دکتر حسین کشاورز

مشاور

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک – ساختمان مرکزی

5

دکتر سید هاشمی نظری

سرپرست مرکزسنجش آموزش پزشکی

66582541تلفن گویا66582501

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

6

دکترشهرام یزدانی

رئیس مرکزمطالعات وتوسعه آموزش علوم پزشکی

88364224داخلی 2544

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

7

دکتر علی بیداری

مدیرکل آموزش مداوم جامعه پزشکی

88363988داخلی2397

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

8

دکتر جمشید سلام زاده

رئیس مرکزخدمات آموزشی

88364536داخلی 2352 -2323

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

9

دکتر امیر احمد اخوان

مشاوراجرایی

88364235داخلی2919

شهرک قدس- بلوار فرحزادی – بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

10

دکتر پروین پاسالار

مدیرامورنخبگان ودانشجویان استعداد درخشا

8145243481452345

شهرک قدس- بلوار فرحزادی – بلوار ایوانک- ساختمان ستاد

11

دکتر اسماعیل ایدنی

قائم مقام دبیرشورای آموزش پزشکی وتخصصی

88364527داخلی 2290-2300

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکز ی

12

دکترمحمد تاج فرد

مدیر کل امور امورشاهد و ایثارگر

88364525داخلی 2352

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

13

دکتر سید علی حسینی

رئیس مرکزامورهیات علمی

88364227داخلی 2309-2310

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

14

دکتر سید حسن امامی رضوی

مشاور دبیرشورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی

88364368داخلی 2544

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

15

دکتر بهزاد هوشمند

دبیرشورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی

8801580188364238

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

16

دکتر محمد حسین آیتی

دبیرشورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی

88364240داخلی 2544-2541

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

17

دکتر غلامرضا اصغری

دبیرشورای آموزش داروسازی وتخصصی

88364237داخلی 2497

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

18

دکترمرضیه مولوی نجومی

دبیرشورای آموزش پزشکی عمومی

8836422823782502

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

19

دکتر سید جلیل حسینی

دبیرکمیسیون انجمن علمی گروه پزشکی

81452427

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

20

دکتر ممعصومه جرجانی

دبیرشورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت وتخصصی

88364533داخلی2518

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

21

دکتر ناصر استاد

مشاور و رئیس راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور

88501403-6

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

22

دکتر مسلم بهادری

نایب رئیس کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی

66418088

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی -بلوکc

23

دکتر جمشید حاجتی

دبیر ستاد آمایش سرزمین آموزش عالی سلامت

81452891

81452543

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی – بلوکc

24

دکتر جبرئیل نسل سراجی

دبیرستاد تحول ونوآوری درآموزش عالی سلامت

81452891

شهرک قدس -بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی- بلوک c

26

دکتر احمد خالق نژاد طبری

مشاور معاون آموزشی در توسعه و گسترش آموزش عالی

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

27

دکتر علیرضا زالی

مشاور

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

28

دکتر محمد علی محقق

مشاور

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

29

دکتر سید منصور رضوی

مشاور معاون آموزشی در حوزه برنامه ریزی های آموزشی

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی – بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

30

دکتر شهرام یزدانی

مشاور

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی

31

دکتر سید امیر محسن ضیایی

مشاور

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

32

دکتر سعید عسگری

مشاور

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

33

دکتر امیر حسین تکیان

مشاور معاون آموزشی در امور تحول و نوآوری در آموزش علوم پایه

80-88363560

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد ستاد مرکزی

 

معاونت تحقيقات و فناوري

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

آدرس

1

دکتر رضا ملک زاده

معاون تحقیقات وفناوری

81455152

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – بلوک a – طبقه 15

2

دکتر شاهین آخوندزاده

قائم مقام

81455152

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- باوک a – طبقه 15

3

دکتر قاسم جهانگرد

مسئول روابط عمومی

81455218

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – بلوک a – طبقه 15

4

دکتر اصغر عبادی فر

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و دبیر جشنواره رازی

82-81455181

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- باوک a – طبقه 15

5

دکتر حسین وطن پور

رییس دفتر توسعه فناوری سلامت

81454325

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – بلوک a – طبقه 15

6

دکتر پیام کبیری

رئیس دفتر توسعه و هماهنگی انتشارات و اطلاع رسانی

81455225

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- باوک a – طبقه 15

7

دکتر علی اکبری ساری

دبیرکمیسیون نشریات معاونت

81455158

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – بلوک a – طبقه 15

8

دکتر احسان شمسی گوشکی

دبیرکمیته اخلاق

81455218

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- باوک a – طبقه 15

9

دکتر رضا نجفی پور

مشاوراجرایی

81455203

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – بلوک a – طبقه 15

10

دکتر مسعود امانلو

دبیرکمیته دانشجویی معاونت

81455696

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- باوک a – طبقه 15

11

دکتر کاظم زنده دل

مشاور

81455699

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – بلوک a – طبقه 15

12

دکتر بیتا مسگرپور

مشاور

81454305

شهرک قدس – بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- باوک a – طبقه 15

13

دکتر حسین قنبری

مسئول روابط عمومی

88363560-80

شهرک قدس-بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-بلوکa

 

 

 

 

معاونت بهداشت

ردیف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشانی

1

دکتر علیرضا رئیسی

معاون بهداشت

81455090

81454357

شهرک قدس- بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی-بلوکA-طبقه پانزدهم

2

دکتر عزیزاله عاطفی

مشاور ومعاون اجرائی

81455070

81454357

شهرک قدس – بلوارفرحزادی – بلوارایوانک – ساختمان ستاد مرکزی – بلوک a – طبقه 15

3

دکتر جعفر صادق تبریزی

رئیس مرکزمدیریت شبکه

81454803

81454357

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستادمرکزی-بلوکA-طبقه 12

4

دکتر محمد مهدی گویا

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر

81455005

81454357

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستادمرکزی-بلوک a – طبقه 12

5

دکتر افشین استوار

مدیرکل دفترمدیریت بیماریهای غیرواگیر

81454240

81454357

شهرک قدس – بلوارفرحزادی -بلوارایوانک – ساختمان ستاد مرکزی – بلوک a – طبقه 11

6

دکتر احمد جنیدی جعفری

رئیس مرکز سلامت محیط و کار

81454121

81454357

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوارایوانک-ساختمان ستادمرکزی-بلوکA- طبقه 11

7

دکتر حمید صمدزاده

مشاور معاون بهداشت و رئیس اداره  سلامت دهان ودندان

81454271

81454357

شهرک قدس – بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – ساختمان ستاد مرکزی -بلوک a -طبقه 11

8

دکتر سید حامد برکاتی

مدیرکل دفترسلامت جمعیت ، خانواده و مدارس

81454910

81454357

شهرک قدس -بلوارفرحزادی- بلوارایوانک -ساختمان ستاد مرکزی – بلوک a – طبقه 10

9

دکتر احمد حاجبی

مدیر کل دفتر سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیاد

81454961

81456517

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوارایوانک-ساختمان ستاد مرکزی-بلوکA – طبقه 10

10

دکتر زهرا عبداللهی

سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه

81454991

81454357

شهرک قدس -بلوارفرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی بلوکA- طبقه 10

11

دکتر شهرام رفیعی فر

سرپرست دفترآموزش وارتقاء سلامت

81454980

81454357

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوارایوانک-ساختمان ستادمرکزی-بلوکA- طبقه 10

12

دکتر سیامک میراب سمیعی

مدیر کل آزمایشگاه مرجع سلامت

81453061

81454357

شهرک قدس- بلوار فرحزادی -بلوار ایوانک- ساساختمان ستادمرکزی-بلوک c -طبقه6

13

دکتر محمد اسماعیل مطلق

مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر و بلایا

14

حمید انصاری

مدیر روابط عمومی

81455524

81454357

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی -بلوک a- طبقه 5

 

معاونت درمان

ردیف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشانی

1

دکتر قاسم جان بابایی

معاون درمان

81454646

81454708

شهرك قدس- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوک طبقه نهمA

2

دکتر محمد تقی طالبیان

 معاون اجرایی

81454645

81454708

شهرک قدس-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی-بلوک A

3

دکتر مهدی شادنوش

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماریها

81455667

81452206

شهرک قدس-بلوار ایوانک-ساختمان مرکزی-بلوکAطبقه 3

4

دکتر رضا گل پیرا

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی

81454560

81454615

شهرك قدس- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوکA طبقه هفتم

5

دکترحبیب ملک پور

سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان

81454410

81454696

شهرك قدس- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوکA طبقه هشتم

6

دکتر سیامک میراب سمیعی

مدیر کل اداره امور آزمایشگاه های مرجع

81453061

81452383

شهرك قدس- بلوار ايوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوکc- طبقه ششم

7

دکتر عبدالخالق کشاورزی

مدیرکل دفترارزیابی فناوری های سلامت ، تدوین استاندارد و تعرفه خدمات سلامت

81454320

81454708

شهرک قدس -بلوارایوانک -ساختمان ستاد مرکزی -بلوک a- طبقه  هشتم

8

دکتر نسرین عباسی

مشاورفنی و برنامه ریزی معاونت درمان

81454320

81454708

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک – ساختمان ستاد مرکزی بلوکa- طبقه هشتم

9

خانم زنگنه

مشاور معاونت درمان در امور بودجه

814550

81454708

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی  بلوکa طبقه نهم

10

سیده سنا حسینی

مسئول روابط عمومی

81455387

81454708

شهرک قدس-بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی-بلوک a طبقه نهم

 

 

 

 

معاونت توسعه مديريت و منابع و برنامه ریزی

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

سید کامل تقوی نژاد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی

81452925

81452937

88363588

ستاد مرکزی وزارت بهداشت بلوک cطبقه 13 معاونت توسعه

2

مهندس نادر آریا

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی

88363560الی80

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی

3

نصرت الله ظفری

مدیر کل خدمات پشتیبانی و رفاهی

88363731

88363732

ستاد مرکزی وزارت بهداشت بلوکc طبقه 2 معاونت توسعه

4

دکتر کامیار یغمائیان

مشاور

88363728

88363588

ستاد مرکزی وزارت بهداشت بلوک cطبقه 14 معاونت توسعه

5

کامبیز نوروزی

مدیر کل منابع انسانی

88363850

88363849

ستاد مرکزی وزارت بهداشت بلوک cطبقه 10

6

فریدون نوری خواه

رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد

7-88363725

88363727

ستاد مرکزی وزارت بهداشت بلوک c طبقه 10

7

دکتر محمدرضا ملکی

رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری

3-88363842

88363844

ستاد مرکزی وزارت بهداشت بلوک cطبقه 11

8

مهندس امیر ساکی

مدیر کل دفتر منابع فیزیکی و امور عمرانی

88363724

88363841

ستاد مرکزی وزارت بهداشت- بلوک c- طبقه 11

9

اصغر کوهی

ذيحساب و مديركل امورمالي

86364102

88364101

ستاد مرکزی وزارت بهداشت بلوک cطبقه 3

10

مهندس امیر ساکی

مدیر کل دفتر منابع فیزیکی و امور عمرانی

88363724

88363841

ستاد مرکزی وزارت بهداشت- بلوک c- طبقه11

11

دکتر علیرضا میرزا صادقی

سرپرست مرکز تحقیقات و مطالعات منابع انسانی سلامت

81453422

88364239

ستاد وزارت بهداشت ، بلوک c ، طبقه اول

12

مالک مجیدی

مسئول روابط عمومی

81452932

88363588

ستاد مرکزی وزارت

 

معاونت فرهنگی، دانشجویی

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر سیما سادات لاری

معاون فرهنگی، دانشجویی

2-81455440

88364384

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک -ساختمان ستاد مرکزی -بلوکA- طبقه 14

2

دکتر حسن زائری لطف

مدیرکل فرهنگی

81455437

81453061

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی-بلوک A-طبقه 14

3

مهندس رحمان خدابنده لو

مدیر کل دانشجویی

81455494

88364384

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی-بلوکA-طبقه 14

4

سید مهدی بحرالعلوم

رئیس مرکز قرآن و عترت (ع)

81455540

خ ولیعصر -بالاتر از چهارراه طالقانی نبش کوچه گیلان

5

وحید صرامی

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان

81455652

88946919

88944721

خ ولیعصر- بالاتر از چهارراه طالقانی-نبش کوچه گیلانی

6

حسام الدین علامه

مشاور

81455655

81453066

شهرک قدس -بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک-ساختمان  ستاد مرکزی بلوک 14

7

مهدی معماری

مسئول روابط عمومی

81455456

81453066

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

 

معاونت پرستاری

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر مریم حضرتی

معاون پرستاری

81454661

شهرک قدس- بلوارفرحزادی- بلوارایوانک – ساختمان ستاد مرکز – بلوک a

2

دکتر مریم رسولی

مدیرکل دفترارتقاء سلامت و خدمات بالینی پرستاری

81454661

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

3

دکتر لیلا عظیمی

سرپرست اداره کل توانمند سازی و بهبود سرمایه های انسانی

81454661

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

4

حاتم احمدوند

معاون مدیر کل ارتقائ سلامت معاونت پرستاری

81454668

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

5

داوود امین نسب

رئیس گروه تحول مدیریت و سرمایه انسانی در پرستاری

81454661

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوک A

6

رامین عوض پور

مشاور در امور دانشگاه های علوم پزشکی و مدیر روابط عمومی معاونت پرستاری

81454369

شهرک قدس-بلوارفرحزادی-بلوارایوانک -ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

 

 

 

 

اداره کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر نفیسه حسینی یکتا

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت

81454330

81454457

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

2

دکتر مجید خلیلی

معاون

81454339

81454457

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

3

مدیردفتر توسعه سلامت

81454339

81454457

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

4

دکتر علیرضا عباسیان

معاون تعالی

81454339

81454457

شهرک قدس-بلوار فرحزادی-بلوار ایوانک-ساختمان ستاد مرکزی -بلوک A

5

دکتر آرمان زرگران

مشاور امور بین الملل

88363560الی80

شهرک قدس- بلوار فرحزادی- بلوار ایوانک- ساختمان ستاد مرکزی – بلوکa

6

مینا بنی اسدی

مسئول روابط عمومی

81455391

وزارت بهداشت بلوک a طبقه 6

 

 

سازمان غذا و دارو

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر محمدرضا شانه ساز

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

66405598

66705868

خ انقلاب -خ فخررازی-سازمان غذا ودارو

2

دکتر صادق محبی

مشاورو مدیر کل حوزه ریاست و امور بین الملل

66405598

66705868

خ انقلاب- خ فخررازی- سازمان غذا و دارو

3

مدیرکل  امور فرآورده های آرایشی وبهداشتی

66405590

66467265

خ انقلاب – خ فخررازی-سازمان غذا ودارو

4

فرزانه یزدانی سودجانی

معاون توسعه مدیریت ومنابع

61927102

66417251

خ انقلاب- خ فخر رازی -سازمان غذا ودارو

5

تیمور هدایتی

ذیحساب و مدیرامورمالی

66910719

66933739

خ انقلاب-خ فخررازی- سازمان غذا و دارو

6

دکتر مهرناز خیراندیش

مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت

61927432

66405570

خ انقلاب-خ فخررازی-سازمان غذا ودارو

7

دکتر آل بویه

سرپرست اموربین الملل

66405598

66405570

خ انقلاب – خ فخررازی-سازمان غذا ودارو

8

دکتر سید محمود مسیحا هاشمی

مدیر کل  آزمايشگاههاي مرجع كنترل غذا و دارو وتجهیزات پزشکی

66406174

66404330

خ امام خميني – نرسیده به تقاطع ولیعصر -مرکز آزمایشگاه های کنترل غذا ودارو

9

فرهاد تدین

سرپرست اداره کل ازرسی، پاسخگویی به شکایات وامور حقوقی

66466062

66469123

خ انقلاب – خ فخر رازی سازمان غذا ودارو

10

مهندس سید حسین صفوی

مدیرکل امورتجهیزات وملزومات پزشکی

88890857

88934577

خ ولیعصر-بالاتر از میدان ولیعصر-کوچه دانش کیان

11

دکتر مهناز خانوی

سرپرست اداره کل فراورده ها ی طبیعی وسنتی و مکمل

66405568

66405568

خ انقلاب – خ فخر رازی-سازمان غذا ودارو

12

اکبر کرامت

مدیرکل توسعه سرمایه منابع انسانی وتحول اداری

66427927

66933739

خ انقلاب-خ فخررازی- سازمان غذا ودارو

13

دکتر حسن علیپور

سرپرست اداره کل حراست سازمان غذا و دارو

66954441

66954441

خ امام خمینی-نرسیده به تقاطع ولیعصر -مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا ودارو

14

عباس مهدی زاده

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و مدیریت عملکرد

66466062

61927209

خ انقلاب – خ فخررازی-سازمان غذا ودارو

15

دکتر غلامحسین مهر علیان

مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل

66466930

66466918

خ انقلاب ،خ فخررازی، سازمان غذاودارو

16

دکتر محمد حسین عزیزی

مدیرکل امورفرآورده های غذایی وآشامیدنی

خ انقلاب -خ فخررازی -سازمان غذاودارو

 

دکتر بهفر

دبیر شورای سیاست گذاری تبلیغات و اطلاع رسانی

خ انقلاب-خ فخررازی-سازمان غذا و دارو

18

ابوالفضل چمن تاج

مدیر روابط عمومی

66405569

66405570

خ انقلاب -خ فخررازی -سازمان غذاودارو

19

دکتر رویا خسرو خاور

رئیس مرکز تحقیقات آزمایشگاهی

خ انقلاب- خ فخررازی -سازمان غذاودار

20

مهندس میر سجادی امیری

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه های سلامت

خ انقلاب- خ فخررازی -سازمان غذا ودارو

21

دکتر حسین رستگار

مشاور در امور فعالیتهای دانش بنیان و فناوریهای نوین

66405598

66705868

خ انقلاب- خ فخر رازی – سازمان غذا و دارو

 

 

 

سازمان انتقال خون

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر پیمان عشقی

مديرعامل سازمان انتقال خون ايران

3-88601582

88601580

بزرگراه شیخ فضل اله نوری- تقاطع بزرگراه همت- جنب برج میلاد- سازمان انتقال خون ایران- بلوک a- طبقه 9

2

بهادر کاظمی

معاونت توسعه مدیریت ومنابع

88601542 و 44

88601544

بزرگراه شیخ فضل اله نوری- تقاطع بزرگراه شهید همت- جنب برج میلاد-سازمان انتقال خون- بلوک a- طبقه 7

3

دکتر عباس صداقت

معاون فنی وفن آوری نوین

6-88601585

88623617

بزرگراه شیخ فضل اله نوری- تقاطع بزرگراه شهید همت-جنب برج میلاد- سازمان انتقال خون ایران- بلوک a- طبقه 7

4

دکتر صدیقه امینی کافی آباد

معاون تضمین کیفیت وکنترل کیفی

60-88601559

88601585

بزرگراه شیخ فضل اله نوری-تقاطع بزرگراه شهید همت-جنب برج میلاد -سازمان انتقال خون ایران-بلوک a-طبقه 3

5

حسن هدایت زاده

مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر مرکزی حراست

60-88601590

88601590

بزرگراه شیخ فضل اله نوری-تقاطع بزرگراه شهید همت-جنب برج میلاد- سازمان انتقال خون ایران-بلوکa- طبقه 5

6

دکتر محمد کاخکی

مدیرکل دفترعملکرد وپاسخگویی به شکایات

89-88601579

88601589

بزرگراه شیخ فضل اله نوری-تقاطع بزرگراه شهید همت-جنب برج میلاد- سازمان انتقال خون ایران- بلوک a- طبقه 5

7

دکتر مهتاب مقصودلو

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه عالی طب انتقال خون

88601573

88628741

بزرگراه شیخ فضل اله نوری- تقاطع بزرگراه شهید همت- جنب برج میلاد- سازمان انتقال خون ایران- بلوکa- طبقه 2

8

فرهود زعفرانی

مدیرکل دفترفناوری اطلاعات،رتباطات و تحول اداری

70-88601568

88601568

بزرگراه شیخ فضل اله نوری- تقاطع بزرگراه شهید همت-جنب برج میلاد- سازمان انتقال خون- بلوکa- طبقه 8

9

ابوالفضل اصغری

سرپرست دفترحقوقی

88601616

88601618

بزرگراه شیخ فضل اله نوری- تقاطع بزرگراه شهید همت- جنب برج میلاد-سازمان انتقال خون ایران- بلوک a–طبقه 5

10

دکتر مجتبی شرفی

مدیرکل اداره کل پشتیبانی و نگهداری تجهیزات پزشکی

7-88601566

88601567

بزرگراه شیخ فضل اله نوری-تقاطع بزرگراه شهید همت-جنب برج میلاد-سازمان انتقال خون ایران-بلوکc- طبقه2

11

محمد علی غلامی

مدیرکل منابع انسانی

88601550و 56و 57

88601555

بزرگراه شیخ فضل اله نوری-تقاطع بزرگراه شهید همت- جنب برج میلاد- سازمان انتقال خون ایران- بلوکa- طبقه4

12

دکتر بشیر حاجی بیگی

مشاور  و مدیرکل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی

88601580و 82و 83

88601580

بزرگراه شیخ فضل اله نوری-تقاطع بزرگراه شهید همت- جنب برج میلاد– سازمان انتقال خون ایران-بلوکa-طبقه 5

13

دکتر مرتضی طباطبایی

مدیر کل انتقال خون استان تهران

88956161

88990469

خیابان انقلاب – خیابان وصال شیرازی-بالاتر از تقاطع طالقانی-شماره99

14

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، جذب و فراخوان اهداکنندگان

88601565

88601574

بزرگراه شیخ فضل اله نوری-تقاطع بزرگراه شهید همت-جنب برج میلاد-سازمان انتقال خون-بلوکc- طبقه3

15

دکتر شهین شریفی

مدیر کل دفتر نظارت فنی و خدمات آزمایشگاه های مرجع و قائم مقام معاونت فنی و فناوری های نوین

88601577

88601574

بزرگراه شیخ فضل اله نوری- تقاطع بزرگراه شهید همت- جنب برج میلاد – سازمان انتقال خون ایران- بلوکc- طبقه3

 

انستیتوپاستور ایران

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر علیرضا بیگلری

رئیس انستيتو پاستور ايران

66954321

66468760

خیابان پاستور- خیابان 12 فروردین- پلاک 69

2

دکتر سعید بوذری

معاونت تحقیقات انستیتوایران

66969297

66483187

خیابان پاستور -خیابان 12 فروردین – پلاک 69

3

دکتر میرداود عمرانی

معاون توسعه، مدیریت و منابع

66465136

66483187

انستیتو پاستور ایران

4

دکتر احسان مصطفوی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

66409467

66409467

خیابان پاستور- خیابان 12 فروردین- پلاک 69

5

دکتر دلارام درود

معاونت تولید

02636102313

02636102313

انستیتو پاستورایران

6

محسن طریقی

مدیریت امورمالی

66467214

66467214

انستیتو پاستورایران

7

غلامرضا عبادی

مدیریت اموراداری

64112553

66950361

انستیتو پاستورایران

8

دکتر احسان مصطفوی

مدیریت آموزشی، فرهنگی و دانشجویی

66402771

66402771

انستیتو پاستورایران

9

دکتر مصطفی صالحی وزیری

مدیریت خدمات تخصصی

66496582

66496582

انستیتو پاستور ایران

10

مهندس علی ناشر احکامی

مدیریت آمار وفناوری اطلاعات

64112437

64112437

انستیتو پاستور ایران

11

مهندس کامران محمودیان

مدیریت فنی ومهندسی

64112320

66403409

انستیتو پاستورایران

12

دکتر محبوب حضرتی

مدیریت حراست

66492600

66492600

انستیتو پاستور ایران

 

صندوق رفاه دانشجویان

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

مهندس بهروز رحیمی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان

88946251

88946252

88944432

88946253

خ وليعصر – بالاتر از خيابان آيت الله طالقاني – نرسيده به كوچه گيلان – پلاك 1605- ساختمان ولیعصر

2

دکتر بهزاد تدین

معاون تسهیلات

88946251

خ ولیعصر- بالاتر از خیابان ایت الله طالقانی- نرسیده به کوچه گیلان- پلاک 1605-ساختمان ولیعصر

3

محمدعلی شهامی

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع

88946251

خ ولیعصر- بالاتر از خیابان آیت الله طالقانی- نرسیده به کوچه گیلانی-پلاک1605

4

محمد علی شهامی

مدیر سرمایه گذاری و اقتصادی

88946251

خ ولیعصر- بالاتر از خیابان آیت الله طالقانی – نرسیده به کوچه گیلانی- پلاک1605

5

دکتر محمود صمد پور

مدیر روابط عمومی

84212161

_

خ وليعصر – بالاتر از خيابان آيت الله طالقاني – نرسيده به كوچه گيلان – پلاك 1605ساختمان ولیعصر

 

سازمان بیمه سلامت ایرانیان

رديف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

مهندس طاهر موهبتی زهان

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

96881109

96881107

88375400

شهرک قدس(غرب) بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان- شماره 1- ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران- طبقه10

2

دکتر علی حسن زاده

رئیس هیات مدیره

96881130

شهرک قدس(غرب)- بلوار ایوانک- خیابان فلامک شمالی- نبش درخشان- شماره1- ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران-طبقه10

3

دکتر آناهیتا کشاورزی

دبیر کمیته تخصیص و بیمه سلامت

96881688

شهرک قدس(غرب) -بلوار ایوانک0خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1-ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران- طبقه4

4

شاهرخ رامزی

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع

96881690

96881697

شهرک قدس(غرب)بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان- شماره 1-ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران-طبقه4

5

مهدی راستگو

مدیر کل دفتر مرکزی حراست

96881204

شهرک قدس(غرب) -بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1-ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران-طبقه7

6

علی عادل عابدی نژاد

مدیرکل حوزه هیات مدیره ومدیر عامل

96881113

96881111

شهرک قدس(غرب) -بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1-ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران-طبقه10

7

مهندس محمد هاشمی

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل

96881222

شهرک قدس(غرب)-بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1-ستاد مرکزی بیمه سلامت ایران-طبقه11

8

دکتر کوروش فرزین

معاون بیمه و خدمات سلامت

96881306

96881305

شهرک قدس(غرب) -بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1-ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران-طبقه8

9

مهندس رضا میلانی

معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات

96881505

96881504

شهرک قدس(غرب)-بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1-ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران-طبقه9

10

دکتر پیروزیان

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات

96881410

شهرک قدس(غرب)-بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1-ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران- طبقه10

11

دکتر علی شجاعی

سرپرست مرکز تحقیقات و مطالعات بیمه ای

96881851

شهرک قدس(غرب)- بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1-ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران- طبقه6

12

اقای ترابی

مدیر کل دفتر حقوقی

96881242

شهرک قدس(غرب)-بلوار ایوانک-خیابان فلامک شمالی-نبش درخشان-شماره1- ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران- طبقه11

 

سازمان اورژانس کشور

ردیف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر پیر حسین کولیوند

رئیس سازمان

49231777

44896393

اتوبان شهید ستاری- بلوار جلیل آبادی- ساختمان اورزانس کشور- طبقه5

2

دکتر محمد فتحی

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

49231412

44896371

اتوبان شهید ستاری-بلوار جلیل آبادی- ساختمان اورژانس کشور- طبقه4

3

آقای دکتر خانکه

مدیر امور حوادث و بلایا

49231745

44896389

اتوبان شهید ستاری- بلوار جلیل آبادی- ساختمان اورژانس کشور- طبقه2

4

دکتر حسن نوری ساری

معاون فنی و عملیات

49231754

44896389

اتوبان شهید ستاری- بلوار جلیل آبادی- ساختمان اورژانس کشور طبقه1

5

دکتر سید پژمان آقازاده

معاونت آموزش همگانی، مهارتی و اعتبار بخشی

49231811

44896389

اتوبان شهید ستاری – بلوار جلیل آبادی- طبقه1

6

دکتر پیمان صابریان

رئیس اورژانس تهران

88300043

88300044

88828183

میدان فردوسی- ایرانشهر جنوبی-نبش کوچه شریف ساختمان اورژانس تهران

7

پیام افشار

سرپرست روابط عمومی

49231717

49231784

44896389

اتوبان شهید ستاری- بلوار خلیل آبادی- ساختمان اورژانس

 

 

 

 

هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران

ردیف

نام نام خانوادگی

سمت

تلفن

نمابر

نشاني

1

دکتر مهدی یوسفی

رئیس هیات امنای صرفه جوی ارزی در معالجه بیماران

۴۲۶۰۱۰۰۰۰

داخلی ۳۱۵ و۳۰۶

۸۸۸۰۷۲۴۴

خیابان طالقانی-بین خ حافظ ونجات اللهی-پلاک ۳۶۶

2

مهندس محمد کاشفی

دبیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران

426010000

خیابان طالقانی- بین خ حافظ و نجات اللهی- پلاک 366

3

علیرضا مهران پور

ذیحساب ومدیر کل امور مالی

۴۲۶۰۱۰۰۰۰داخلی ۵۱۹

۸۸۸۰۷۲۴۴

خیابان طالقانی-بین خ حافظ ونجات اللهی پلاک ۳۶۶

4

هومن نریمانی

مدیرکل طرح و برنامه

۴۲۶۰۱۰۰۰ داخلی ۲۰۳

۸۸۸۰۷۲۴۴

خیابان طالقانی-بین خ حافظ  ونجات اللهی- پلاک ۳۶۶

5

مهندس اسحق عامری

سرپرست  اداره بازرگانی داخلی و خارجی

۴۲۶۰۱۰۰۰ داخلی ۳۲۲

۸۸۸۰۷۲۴۴

خیابان طالقانی-بین خ حافظ ونجات اللهی پلاک ۳۶۶

6

مجتبی ترکمن

مدیر منابع انسانی وپشتیبانی

۴۲۶۰۱۰۰۰ داخلی ۱۴۹

۸۸۸۰۷۲۴۴

خیابان طالقانی – بین خ حافظ ونجات اللهی پلاک ۳۶۶

7

دکتر عبدالرضا برزگر

مدیر امور حقوقی و امور قراردادها

۸۸۸۰۷۲۴۴

خیابان طالقانی-بین حافظ ونجات اللهی -پلاک ۳۶۶

8

سید مصطفی جوزی

مدیر حراست

۴۲۶۰۱۰۰۰ داخلی ۲۰۵

۸۸۸۰۷۲۴۴

خیابان طالقانی-بین حافظ ونجات اللهی

9

پوینده کریم پور

رئیس  روابط عمومی

۴۲۶۰۱۰۰۰

۸۸۸۰۷۲۴۴

خیابان طالقانی- بین حافظ ونجات اللهی پلاک ۳۶۶

 

آدرس : تهران، شهرك قدس، خيابان سیمای ایران، بین فلامک و زرافشان، ستاد مركزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی. تلفن : 8145..

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با مشارکت مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – پورتال سازماني

Copyright © 2007-2020 Ministry of Health and Medical Education – All rights reserved-sitemap

سرکار خانم دکتر ساره محمدی

 با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی سرکارعالی­، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر در امور زنان و خانواده منصوب می­شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­مداری­، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

آدرس : تهران، شهرك قدس، خيابان سیمای ایران، بین فلامک و زرافشان، ستاد مركزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی. تلفن : 8145..
مشاور زنان وزارت بهداشت

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با مشارکت مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – اسپریت پورتال نیافام

Copyright © 2007-2020 Ministry of Health and Medical Education – All rights reserved-sitemap

تهران ایرنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی فاطمه ناهیدی را به عنوان مشاور خود در امور زنان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه وزارت بهداشت، – تهران ایرنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی فاطمه ناهیدی را به عنوان مشاور خود در امور زنان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه وزارت بهداشت، سعید نمکی در حکم خود خطاب به ناهیدی نوشت:  با توجه به تخصص سرکارعالی در زمینه بهداشت باروری انتظار می رود تلاش بی وقفه در بحث پراهمیت جمعیت با همراهی برادر گرامی جناب آقای دکتر اکبری مبذول فرمایید.

 فعالیت های درخشانی در اکثر حوزه ها شروع شده و تا اصلاح سیاست های جمعیتی و رفع نگرانی مقام معظم رهبری و دولت محترم گام های باقیمانده زیادی را باید بپیماییم.مشاور زنان وزارت بهداشت

 سلامت زنان، سیر دوران بارداری بی خطر، توسعه مراکز درمان ناباروری و اعتلای فرهنگ فرزند آوری نیازمند کار عمیق فرهنگی و اجرایی در این عرصه است که امید است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وزیر بهداشت در این حکم نوشت: زنان به عنوان اصلی ترین عوامل موثر در سلامت جوامع همواره باید در مرکز توجه سیاستگذاران و مدیران ارشد کشور قرار گیرند و در هرگونه تصمیم گیری کلان الزاما توجه به این قشر پراهمیت نباید مغفول بماند.

مشاور زنان وزارت بهداشت
مشاور زنان وزارت بهداشت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *