چطور آرایش زیبا داشته باشیم

 
helpkade
چطور آرایش زیبا داشته باشیم
چطور آرایش زیبا داشته باشیم


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا

 

 

چطور آرایش زیبا داشته باشیم

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

 

اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.

 

پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند. اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

 

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

 

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

 

 

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

 

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

 

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

 

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

 

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

زیبایی خود را دوچندان کنید

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانیدچطور آرایش زیبا داشته باشیم


خودت سه سوته ماست درست کن


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .چطور آرایش زیبا داشته باشیم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .

این روزها طبیعی بودن بیش از هر چیز دیگری طرفدار دارد و کمیاب شده است . بسیاری از دختران سعی دارند که زمان زیادی را صرف آرایش کردن کنند اما بدانید که هیچ گاه صورت آرایش کرده شما به اندازه صورت طبیعی زیبا نخواهد بود اما سوال اینجاست که چگونه بدون استفاده از لوازم آرایش زیبا باشیم ؟

در این قسمت از دنیای مد نمناک 14 راهکار ساده را به شما معرفی می کنیم که بدون آرایش هم زیبا باشید. 

1. ابروهای خود را زیبا کنید

ابروها در صورت بدون آرایش بودن بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می گیرند. پس باید حالت ابروهایتان را متناسب کنید. اگر نیاز است کمی با حنا یا رنگ ابرو، آن را جلوه دهید. هنگام انتخاب رنگ مناسب حتماً باید به تناسب پوست خود دقت داشته باشید که رنگ ابرو برای پوست شما مناسب باشد. اگر ابروهای ضخیمی ندارید، بهتر است که روزانه روغن کرچک و ویتامین آ به ابروهای خود بزنید تا آنها را پرپشت تر کنید. بعد از چند هفته می توانید تغییرات قابل ملاحظه ای را در ابروهایتان مشاهده کنید. 

باید سعی کنید که چشمان خود را درشت نشان دهید. پس برای این کار می توانید موهای ان را با فرمژه فر کنید. سپس کمی ژل مخصوص به مژه بزنید و همچنین می توانید اکستنشن مژه انجام دهید تا لکه ها و تیرگی های زیر چشم را از بین ببرید.چطور آرایش زیبا داشته باشیم

اول از همه باید رژیم غذایی خود را تصحیح کنید. این سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود آهن و ویتامین ب در بدن است. جگر و گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی از این دو ماده می باشد. از کرم چشم برای روشن سازی زیر آن استفاده کنید که حاوی کمپرس سرد با نعناع یا چای سبز نیز کارآمد خواهد بود. 

یک لبخند زیبا می تواند امتیاز شما را تا حد زیادی بالا ببرد. بنابراین با زیباسازی آن ها به جذابیت خود اضافه کنید و از خمیر دندان های سفید کننده استفاده کنید. از مصرف بیش از حد قهوه پرهیز کنید . به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از خمیر دندان نیز می تواند به دندان های شما آسیب بزند. اگر دندان های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده های دندان پزشکی استفاده کنید. 

4. لب های خود را فراموش نکنید. 

تقویت کردن ، رطوبت رسانی و لایه برداری منظم به اندازه، برای لب های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. از بالم های لب استفاده کنید و در صورت دسترسی نداشتن به آن ها روغن زیتون و روغن های طبیعی را جایگزین کنید. یک بار در هفته لب های خود را با خمیر دندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن ها را مرطوب کنید و از لایه برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.  

رنگ موهای زشت یا موهای خشک و شکننده اثر منفی روی زیبایی بدون آرایش شما دارد و حتماً از استایل ساده اما شیک مو استفاده کنید. رنگ های طبیعی تر به کار بگیرید یا اصلا موهای خود را رنگ نکنید و به دنبال ظاهر کاملاً طبیعی باشید.

می توانید انتهای موی خود را کمی فر کنید و حالت دهید. از محصولاتی استفاده کنید که موی شما را در برابر گرمای سشوار، گرمای آفتاب و یا اتوی مو محفوظ نگه می دارد . بیش از حد از محصولات داغ و حالت دهنده مو استفاده نکنید.

روغن زیتون براقیت زیادی به موهای شما می دهد. همچنین با شوره، خشکی و دیگر مشکلات مبارزه می کند. ازعصاره های گیاهی جوشانده شده مثل بلوط برای موهای مشکی یا خرمایی و بابونه برای موهای بلوند استفاده کنید تا موهای براق تری داشته باشید.

6. عطر و رایحه مناسب انتخاب کنید:

از عطر و رایحه ای ملایم با خط بو استفاده کنید تا در طول روز روی لباستان بماند و حس خوشایندی را برای شما به وجود بیاورد. هرچه خودتا را دوست داشته باشید و سرشار از حس لذت، از بیرون هم زیبا و دل نشین به نظر خواهید رسید. 

7. ضدآفتاب بزنید.

اشعات مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک ها می گردند و پیری زود رس را موجب می شوند. همچنین عاملی برای سرطان های پوستی می باشند ، به همین دلیل باید از ضد آفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید. 

بسیاری از زیباشناسان بر سلامت پوست تأکید زیادی دارند و تاکید دارند که بیش از 2 بار در روز صورت خود را نشویید. بهتر است که این کار را قبل از خواب انجام دهید و همچنین صبح ها نیز می توانید با استفاده از شیر یا لوسیون صورت خود را بشویید.

مهم ترین نکته این است که با پوست خود خشن رفتار نکنید . از محصولات آرایشی ملایم استفاده کنید.

ماسک های صورت مثل ماسک رس سفید را فراموش نکنید. ماسک های تقویتی را یک بار در هفته استفاده کنید. اگر پوست حساسی ندارید، می توانید با اسکراب های مختلف لایه برداری را انجام دهید. 

9. از کرم BB استفاده نمایید:

BB کرم ترکیبی از کرم ضدآفتاب، مرطوب کننده و یک کرم پایه است که نقش بسیار موثری در افزایش زیبایی صورت دارد. این کرم ها علاوه بر محافظت از پوست باعث می شوند تا ظاهری صاف و یکدست داشته و نیازی به آرایش نباشد. 

10. به اندازه کافی بخوابید. 

خواب مناسب حداقل 7 تا 9 ساعت برای سالم نگه داشتن پوست ضروری می باشد. پس از ساعت 11 شب به رختخواب بروید زیرا بعد از گذشتن نیمه شب بدن شما شروع به تولید هورمون های اصلی زیبایی می کند که یکی از آن ها ملاتونین است. روی کمر خود بخوابید تا مشکلاتی مثل چین و چروک روی صورت شما به وجود نیاید. 

11. اعتماد به نفستان را بیشتر کنید :

خودتان را دوست داشته باشید و عشق بورزید و برای تحسین زیبایی خود به آرایش عادت نکنید. برای کشف زیبایی واقعی و طبیعی خود تلاش کنید تا اعتماد به نفستان افزایش یابد. 

12. به رژیم غذایی خود بیشتر دقت کنید.

مطالعات نشان می دهد که زیبایی پوست رابطه تنگاتنگی با مواد غذایی مورد استفاده ما دارد. ماهی، روغن سبزیجات و دانه های گیاهی و آجیل های طبیعی برای پوست مناسب هستند زیرا منبع غنی از اسید چرب ، ویتامین و کاروتن می باشند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و محصولات لبنی نیز می توانند کلید زیبایی پوست شما باشند.

13. از اسکراب استفاده کنید: 

برای رفع بی روحی و خستگی پوست صورت باید از یک اسکراب طبیعی استفاده نمایید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از بین ببرید و باعث شادابی پوستتان شوید. 

حتماً باید رنگ مناسب لباس های خود را بدانید که در زیبا به نظر رسیدن پوست شما و پوشاندن عیب ها موثر است. پوست بدون فونداسیون و کرم پودر و پنکیک، رنگ پریده به نظر می رسد. به همین دلیل نباید این رنگ پریدگی را با رنگ های لباس بیش از حد تیره افزایش دهید و همچنین رنگ های سرد نیز ممکن است کار را بدتر کند. سفید نیز گزینه مناسبی نمی باشد. بهترین گزینه استفاده از رنگ های ملایم روشن مثل آبی یا هلویی می باشد ، البته باید رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما بیاید و از علم رنگ شناسی کمک بگیرید.

بعضی مواقع عدم آگاهی درست در خصوص آرایش چهره می توان نتیجه عکس آن چیزی را که انتظار داریم داشته باشد و آن به دلیل عدم اطلاعات کافی در خصوص آرایش صورت و چهره و اشتباهاتی که در این موارد رخ می دهد باشد. اولین اشتباهی ممکن در زمان زیرسازی آرایش میباشد…

بعضی مواقع عدم آگاهی درست در خصوص آرایش چهره می توان نتیجه عکس آن چیزی را که انتظار داریم داشته باشد و آن به دلیل عدم اطلاعات کافی در خصوص آرایش صورت و چهره و اشتباهاتی که در این موارد رخ می دهد باشد.

اولین اشتباهی ممکن در زمان زیرسازی آرایش میباشد و استفاده از کرم پودر براق می باشد و عدم توجه به این موضوع که این نوع کرم پودر نور بیشتری به خود جلب می کند و نتیجه آن نمایان شدن تمام چین و چروک صورت میباشد. کرم پودر تیره هم خطوط صورتتان را عمیق تر نشان می دهد و در صورتی که در انتخاب رنگ دچار مشکل هستید بهترین انتخاب رنگ پوستتان و یا روشن ترین رنگ میباشد و البته مات و سبک. برای پخش کرد کرم پودر از نوک انگشتانتان خود استفاده نموده و به سمت خارج صورتتان پخش نمایید سپس کل صورتتان را به پنکیک با یک درجه تیره آغشته نمایید.

اشتباه دیگر خانم در خصوص موهایشان می باشد و نوع تزئین مو در جوان یا پیر نشان دادن شما بسیار تاثیرگذار میباشد و خانم هایی که دارای موهای بلند هستند پیشنهاد می شود موهایشان را کنار صورت و پشت سرشان جمع کنند و برای تزئین موهایشان هم از تل و یا گیره سر استفاده کنند و خانم هایی هم که موهای کوتاه دارند توصیه می شود برای مرتب کردن و از بین نرفتن حالت فانتزی مو هر دو ماه یکبار به آرایشگر مراجعه نمایند.

زیبایی سایه چشم ها براق دائمی نمی باشد و پس از گذشت مدت زمانی جلوه خود را از دست داده و تنها چهره شما را خسته نشان می دهد و همیشه استفاده از سایه چشم های مات از رنگ های خنثی مانند قهوه ای و بژ بهترین انتخاب بودند.چطور آرایش زیبا داشته باشیم

برای داشتن آرایش طبیعی و البته ملایم استفاده از رنگ قرمز ایده خوبی نمی باشد و اگر هم به این رنگ علاقه دارید از رژ لب با نتاژی استفاده کنید که با رنگ چهره شما تناسب داشته باشد و چهره تان را زیبا تر از همیشه نشان دهد.

سالمندان بیشتر از جوانان به آرایش نیاز دارند و عدم آرایش  چهره انا ر ا پیرتر و فرسوده تر نشان می دهد پس پوستتان را با کمی کرم پودر سبکه کاملا بپوشانید و از برق لب و یا رژ لب که دارای رنگ طبیعی میباشد استفاده نمایید. مرتب بودن ابروهایتان را هیچ گاه فراموش نکنید و بوسیله مسواک ابروهایتان را به سمت بالا شانه بزنید.

تفکر اشتباهی که در خصوص رنگ مو وجود دارد این است که با بالا رفتن سن خانم ها تصور می کنند که باید موهایشان ر اروشن نمایند در حالی که تنها دو درجه روشن کردن مو کافی می باشد و اگر به رنگ روشن و بلوند علاقه دارید می توانید انتهای موهایتان را به این رنگ آغشته نمایید.

 

نام (اجباری)

ایمیل (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

آیا به پودر های دکلره حساسیت داشته و پوست سرتان دچار سوزش می شود؟ سایت آرایشگری یکسری راه حل جهت…

گرفتن قیچی به دست می تواند یک تمرین خلاقیت سازنده، صرفه جویی در وقت و حتی پول و جولوگیری از ظاهر…

انواع واریاسیون : سبز : این واریاسیون توانایی خنثی کردن رنگ قرمز را دارد. زرد : با تمام رنگ ها و…

حنا امروزه نه تنها در ایران، بلکه در بزرگ‌ترین مراکز زیبایی اروپا و آمریکا هم به یکی از مواد…

اگر موهایتان را از قبل حنا گذاشته اید همانند موهای طبیعی نمی توانید آنها را رنگ کنید . سایت…

سایت آرایشگری در این مقاله شما را با پایه ها و اصطلاحات دکلره آشنا می نماید : پایه های دکلره ی مو…

رنگ موی دودی زیتونی به تنهایی زیبایی خاصی دارد و در کنار آن هایلایت کردن آن، زیباییش را دو برابر…

فرمول رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره بلوند نسکافه ای تیر.6.47 1/3 بلوند طلایی خیلی روشن G8…

دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که از دیدن تصویر خود در آینه لذت می برید؟ قبول دارم که جواب دادن به این سوال اندکی مشکل است؛ چون بسته به حال و هوا و وضعیتی که در آن قرار داریم ممکن است احساسات و نظرات متفاوتی نسبت به تصویر خود در آینه داشته باشیم.

برای مثال من در یک روز خوب، با عشق به چهره خودم در آینه نگاه می کنم و از دیدن چشمان سیاه و موهای پر پشت خودم و چال گونه ام به هنگام خندیدن لذت می برم. برعکس، ممکن است در یک روز بد با این حس به خودم بنگرم که چه میشد اگر می توانستم بلایی سر این لبهای زشت بیاورم و ای کاش قوز بینی ام کمی کوچکتر بود و صورتم فقط کمی گرد تر بود.

در روزهای بدی همچون این روز شاید اسرار آرایش بتوانند به ما کمک کنند. مهم نیست که چه عیبی در صورت خود می بینید، چرا که در اینجا ترفندهایی وجود دارد که می توانید این عیوب را رفع کنید.

‏Lana Krizki مربی آکادمی میک آپ توضیح می دهد که چگونه با روشن کردن و تیره کردن می توانیم ظاهر بینی و گونه ها را تغییر دهیم. بدین ترتیب به راحتی می توان ظاهر یک صورت تپل را با کمی تغییر به یک صورت لاغر و زیبا تبدیل کنیم.

چطور آرایش زیبا داشته باشیم

‏Krizki همچنین در مورد رازهایی صحبت می کند که در زمانهایی که با اینگونه درگیری های ذهنی در خصوص چهره خود مواجهم در رهایی از این حالات به خود کمک کنیم. او همچنین اظهار داشت که هنرپیشه ها نیز از این حقه های گریم برای بزرگتر یا کوچکتر جلوه دادن خصوصیتهای شخصیتی که قرار است بازی کنند استفاده می کنند.

قدم اول – این قسمت از صورت را -مطابق تصویر میانی- سایه بزنید: زیر استخوان گونه، در امتداد خط فک، شقیقه ها، دو طرف و نوک بینی و چینهای دور چشم.

قدم دوم – این بخشها را روشن تر کنید: استخوان زیر ابروها، پلکها، پل بینی و روی استخوان گونه ها.

این نکات برای این است که توجه به مرکز صورت جلب شده و خطوط فک و گردی صورت کمتر دیده شود.

قدم اول – این قسمت از صورت را -که در تصویر وسط مشخص است- تیره تر کنید: زیر استخوان گونه و اطراف استخوان فک (به چانه کاری نداشته باشید)، شقیقه ها، دو طرف بینی، نوک بینی و بالای پلک.

قدم دوم – این بخشها را روشن کنید: پل بینی، بالای استخوانهای گونه و مرکز پیشانی.

قدم اول – ابتدا با برس زیرسازی شروع کنید و به قول معروف کمی صورتتان را بتونه کاری کنید (به قول Napoleon Perdis مدیر آکادمی: «بتونه کاری صورت جرم نیست» و Krizki اعتقاد دارد که این کار باعث می شود پوست صورتتان در پایان آرایش بسیار صاف و طبیعی تر به نظر برسد).

قدم دوم – از سایه ای که یک یا دو درجه از پوست طبیعی خودتان تیره تر باشد استفاده کنید و آنرا دقیقاً زیر استخوان گونه و روی شقیقه ها بمالید.

نکته: برای اینکه مطمئن شوید دقیقاً کجای استخوان گونه را باید سایه بزنید، بخش تراگوس گوش (لبه بخش مرکزی گوش) خود را پیدا کنید و از آن نقطه با زاویه ای به سمت پائین حرکت کنید.

قدم سوم – دو طرف بینی، زیر نوک بینی و روی پلک را سایه بزنید. Krizki می گوید برای سایه زدن بهتر است از انگشتان خود استفاده کنیم چرا که گرمای دست موجب گرم شدن سایه شده و باعث می شود بهتر بر روی پوست بنشیند.

قدم چهارم – از سایه ای که دو درجه از پوست شما روشن تر باشد بر روی این بخش ها استفاده کنید: پل بینی، بالای استخوان گونه ها، چانه ( تا کمی گرد تر به نظر برسد)، بالای لبها (تا لبها درشت تر به چشم بیایند) و در امتداد استخوان فک.

نکته: مراقب باشید استخوانهای گونه را زیاد روشن نکنید زیرا هنگامی که لبخند می زنید این بخش بیش از بقیه اجزای صورت به چشم می آید.

قدم اول – زیر استخوان های گونه را تیره تر کنید.

نکته: زمانی که استخوان گونه را سایه می زنید مراقب باشید سایه تا جایی کشیده شود که انتهای آن از انتهای ابرو فراتر نرفته باشد.

قدم دوم – دو طرف بینی را تیره تر و روی بینی را روشن تر کنید.

نکته: اگر بینی بلندی دارید و میخواهید آن را کوتاه تر جلوه دهید، فقط پل بینی خود را روشن تر کنید نه تمامی روی بینی.

قدم سوم – این بخش ها را روشن تر کنید: بالای لب، بالای استخوان گونه و بالای پلک.

قدم چهارم – رژ گونه را دقیقاً بین بخش تیره و بخشی از گونه که روشن شده است بمالید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نادلیکو مطالب زیبایی گریم و آرایش چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟

شاید تا به حال از خودتان سوال کرده باشید که چرا سلبریتی ها دارای آرایش زیبا و بهتری نسبت به شما هستند،  در حالی که شما هم از همان لوازم آرایشی استفاده می کنید اما چرا در ظاهر آرایش آنها زیباتر است؟! حقیقت ماجرا در این است که سبک آرایشی آنها جذاب و دارای جلوه های پسندیده ای می باشد. اگر شما هم دوست دارید آرایش فوق العاده ای داشته باشید در مهمانی ها خیلی زیبا و جذاب دیده شوید، در این مقاله همراه ما باشید تا نکاتی کلیدی برای داشتن آرایشی جذاب در مهمانی ها را توضیح دهیم.

اولین قدم لایه برداری پوست صورت قبل از مهمانی است.

قبل از آرایش شما باید سلولهای مرده سطح پوست خود را از بین ببرید و به پوسته ریزی طبیعی پوست خود کمک کنید. برای لایه برداری پوست می توانید:

چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟چطور آرایش زیبا داشته باشیم

نکته: بهتر است لایه برداری را یک روز قبل از حضور در مهمانی انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. قبل از شروع به آرایش صورت خود می بایست صورت خود را با آب گرم بشویید تا تمام آلودگی و گرد و غبار ایجاد شده روی پوست از بین بروند سپس صورت خود را با حوله خشک نمایید.

استفاده از مرطوب کننده قبل از آرایش بسیار مهم است زیرا روغن ها و چربی طبیعی پوست را به آن بازمی گرداند و پوست را از خشک شدن و پوسته پوسته شدن محافظت می کند. از مرطوب کننده مناسب با پوست خود استفاده کنید و مقدار مناسب از مرطوب کننده را بردارید و به صورت خود بمالید.

استفاده از پرایمر قبل از ادامه مراحل آرایش صورت موجب می‌شود تا آرایش روی صورت شما با دوام گردد. اگر شما مدت زیادی در مهمانی حضور دارید استفاده از پرایمر در ماندگار شدن آرایش بر روی صورت شما تاثیر زیادی می گذارد و همچنین پرایمر باعث می شود منافذ بازی که روی پوست شما وجود دارد پوشانده شود و آرایش شما مات گردد. پرایمر از براق شدن آرایش شما جلوگیری می نماید. بعد از استفاده از پرایمر ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس به مرحله ی بعد بروید.

بعد از پرایمر، کرم پودر با استفاده از یک اسفنج یا فوم روی صورت خود بمالید. از کرم پودر متناسب با رنگ پوست و نوع پوست خودتان استفاده کنید تا هر چه بیشتر جذاب تر و زیباتر دیده شوید.

اولین قدم در استفاده از کانسلیر، انتخاب نوع مناسب آن است. کانسیلرها انواع مختلفی دارد و هرکدام از آنها برای نیاز خاصی طراحی شده اند. پس قبل از هر چیز باید نیاز پوست خود را بشناسید. کانسیلر را باید یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود و حتما از برند معتبر انتخاب کنید. نوع مدادی آن برای پوشاندن جوش و آکنه، نوع استیکی آن برای پوشاندن عیوب گسترده پوست کاربرد دارد. انواع مایع و کرمی را برای پوست خشک و انواع جامد و پودری را برای پوست چرب به کار ببرید.

کانتورینگ معمولا به صورت سرد و گرم رنگ بندی شده است که می‌توان از آن برای ایجاد یک یا دو سایه تیره تر و یا روشن تر از رنگ پوست در مناطق مختلف صورت مانند گونه ها، کنار بینی، حاشیه صورت و حتی نقطه تی شکل (خط روی بینی و بالای ابرو) که مایلیم به شکل برجسته یا ریز نشان داده شوند، استفاده کرد.

چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟

می توانید از هر رنگ سایه ای که مناسب شما است برای مهمانی استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که محصول مورد نظر شما باید ضدآب باشد، محصولات ضد آب ماندگاری بیشتری دارند و به راحتی پخش نمی شوند. اگر سایه شما زرق و برق دار است در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید. یک درخشش گذارا و زیبا تر از تابش خیره کننده است.

قبل از استفاده از ریمل، ابتدا با فرمژه مژه های خود حالت دهید؛ اگر فرمژه را به کمک سشوار کمی گرم کنید و سپس استفاده کنید حالت مژه ها دوام بیشتری خواهد داشت. از تثبیت کننده ی ریمل استفاده کنید و آن را از ریشه تا نوک مژه ها بکشید. اگر مژه هایی ضخیم تر می خواهید دوبار از ریمل استفاده کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

یکی دیگر از نکته های مهم برای داشتن یک آرایش صورت ساده و شیک برای مهمانی، داشتن ابروهایی بی‌نقص است؛ چرا که توجه را به چشمان شما معطوف می‌کند. موهای اضافه را با استفاده از موچین بکنید و به کمک مداد ابرو یا ژل ابرو ترجیحا ضدآب به آن حالت دهید. رنگ های تیره باعث می شود، ابرو حالت غیر طبیعی به خود بگیرد.

رژلب های ۲۴ ساعته بیشتر از رژ های عادی ماندگاری دارند، بنابراین مجبور نیستید مدام آن را تمدید کنید. رنگی را انتخاب کنید که مناسب رنگ لباس شما باشد و یا قرمز کلاسیک را انتخاب کنید که برای هر مهمانی مناسب می باشد. برای اینکه ماندگاری رژلب شما بیشتر شود، قبل از استفاده لب های خود را مرطوب کنید سپس کرم پایه روی آن بزنید و بعد از  آن از رژ لب استفاده کنید. حال برای اینکه آرایش شما کمی با بقیه تفاوت داشته باشد ،می توانید از رنگ رژ لب تیره تر یا سایه چشم متفاوتی استفاده کنید، این تغییر کوچک باعث می شود چهره شما خاص تر به نظر برسد.

 

بدون شک آرایش کردن تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت صورت دارد، به همین دلیل اکثر خانم به دنبال خرید لوازم آرایشی و آرایش ک . . .

اگر آرایشی ملایم، مناسب و به اندازه داشته باشید زیبایی چهره تان دوچندان خواهد شد. در این بین برس های آرایشی، نقش بسیار م . . .

خانمی می گفت ” تا زمانی که از همسرم جدا نشده بودم آرایش نمی کردم، اما اکنون معتقدم که این کار اشتباهی بیش نیست. از . . .

فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی نادلیکو

چطور آرایش زیبا داشته باشیم
چطور آرایش زیبا داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *