چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

 
helpkade
چطور آرایش کنیم که معلوم نشود
چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

مطالب پر بازدید


آرایش هر چقدر ساده تر باشد بر زیبایی چهره افزوده می شود بعضی از خانمها دوست دارند آرایش بکنند و طبیعی بنظر برسد و معلوم نشود که آرایش کرده اند  بر ای این افراد  توصیه های آرایشی داریم که توصیه می کنیم در ادامه مطلب به آنها توجه کنند

بین لوازم آرایشی سایه‌های چشم بیش از همه تنوع رنگ دارند؛ رنگ‌هایی فریبنده و زیبا که هرکسی را به خرید ترغیب می‌کند حتی اگر نداند این رنگ با پوست او هماهنگی دارد اما بهتر است دست نگه دارید؛ هر رنگی نمی‌تواند شما را زیبا کند؛ توصیه می‌کنیم به جای آنکه سراغ سایه‌های بزرگ با رنگ‌های بی‌شمار بروید و بیشتر خودتان را گیج کنید، از میان سایه‌های چهارتایی انتخاب کنید که در آنها رنگ‌های هماهنگ با هم در یک پالت جمع‌آوری شده‌اند، درنتیجه کار بسیار آسان‌تر می‌شود. در اینجا روش کار کردن با این سایه‌ها را برای‌تان آورده‌ایم تا خودتان حرفه‌ای‌ترین آرایش را روی چشم‌های‌تان پیاده کنید.
چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

طبیعی‌ آرایش کنید

برای استفاده از سایه‌های چهارتایی روش دیگری هم وجود دارد؛ روشی که در آن آرایش چشم آنقدر ملایم است که هر کسی متوجه آن نخواهد شد ولی در عوض حالت چشم زیباتر می‌شود.

– روشن‌ترین رنگ سایه را روی پلک پخش کنید یعنی با یک برس مناسب از زیر ابرو تا خط مژه‌ها را رنگ بزنید.

با راه و روش آرایش با سایه‌های چهارتایی آشنا شوید

– حالا با دومین رنگ روشن (رنگ ملایم) از خط مژه تا زیر استخوان ابرو (یعنی خط حدقه چشم) را رنگ بزنید. یادتان نرود گوشه‌ها و مرزهای کار را کمی پخش کنید تا جایی دو رنگ به نظر نرسد.

– حالا با استفاده از یک برس سایه کوچک دومین رنگ تیره را روی نیمه پایینی پلک بزنید یعنی از خط مژه شروع کنید و تا نیمه پلک ادامه دهید؛ یکنواخت کردن رنگ‌ها را فراموش نکنید.

– حالا با تیره‌‌ترین رنگ سایه روی خط مژه را رنگ دهید؛ یعنی با رنگ تیره خط چشم بکشید.

با چرخه رنگ آشنا شوید

احتمالا تا به حال دیده‌اید که برخی از آرایشگران برای آرایش چشم از چند رنگ مختلف استفاده کرده و به گونه‌ای این رنگ‌ها را با هم ترکیب می‌کنند که حالت چشم کاملا متفاوت می‌شود. این کار خیلی سخت نیست؛ اگر با چرخه رنگ آشنا باشید.
اصول اولیه چرخه رنگ را می‌توان در دو نکته کلی خلاصه کرد:

– رنگ‌هایی که در دو جهت مخالف هم قرار می‌گیرند، بیشترین تضاد را با هم دارند؛ وقتی این رنگ‌های متضاد در کنار هم قرار بگیرند، بیشترین اثربخشی را در چشم بیننده خواهند داشت و به‌شدت جلب‌توجه می‌کنند.

– رنگ‌هایی که در این چرخه به هم نزدیک هستند بهترین ترکیب رنگ را به وجود می‌آورند و در چشم بیننده تصویری آرام‌بخش و متعادل دیده می‌شود؛ درنتیجه آراستن چهره با چنین رنگ‌هایی می‌تواند دقت و مهارت آرایشگر را نشان دهد.


چطور از چند رنگ استفاده کنید

استفاده مجزا تنها از یک رنگ سایه نمی‌تواند جلوه چندانی به چشم‌ها ببخشد و بیشتر برای یک آرایش بسیار ساده روزانه مناسب است؛ بنابراین برای ‌مهمانی‌ها و عروسی‌ها سراغ استفاده از چند رنگ بروید تا بتوانید زیبایی چشم‌ها را چندین برابر کنید.

در اینجا ما برای‌تان یک نوع سایه چهارتایی تقریبا رایج را انتخاب کرده‌ایم که رنگ‌های بسیار ملایمی دارد و می‌تواند برای هر رنگ پوستی مناسب باشد؛ علاوه بر اینها رنگ‌هایی هستند که چندان روی چشم جلب‌توجه نمی‌کنند و درنتیجه چهره مصنوعی یا بسیار آرایش کرده به نظر نخواهد رسید. البته لزومی ندارد شما حتما از همین رنگ‌ها استفاده کنید بلکه کافی است اصول کار را یاد بگیرد تا بعد باتوجه به سایه‌های چهارتایی که دارید زیباترین کار ممکن را روی چشم‌ها انجام دهید.

قانون سایه‌های چهارتایی

اگر می‌خواهید خودتان یک آرایش متعادل و زیبا روی چشم‌های‌تان داشته ‌باشید، توصیه می‌کنیم سراغ سایه‌های چهارتایی بروید. اینگونه‌ سایه‌ها از چهار رنگ متفاوت تشکیل شده‌اند که معمولا انتخاب و ترکیب این چهار رنگ قواعد خاصی دارد:

– یک رنگ بسیار آرام و کم‌رنگ که می‌توان از آن به عنوان پایه سایه، روی تمام پلک را پوشاند یا اینکه برای روشن کردن قسمت زیر ابرو و قسمت داخلی چشم از آن بهره گرفت.

– یک رنگ‌ ملایم که می‌توان از آن برای نشان دادن بهتر حالت چشم بهره گرفت و از آن برای روی پلک استفاده کرد.

– یک رنگ متضاد که به نظر می‌آید چندان با دیگر رنگ‌های پالت سایه هماهنگی ندارد (البته بعضی سایه‌ها این رنگ متضاد را ندارند و تنها راه ایجاد حجم با این سایه‌ها استفاده با هم کمرنگ‌ترین و پررنگ‌ترین رنگ است).

– یک رنگ تیره که می‌توان از آن به‌عنوان خط‌چشم برای کنار مژه‌ها استفاده کرد تا آرایش عمق بیشتری پیدا کند؛ البته برای آرایش‌های دودی که چشم‌ها کاملا تیره می‌‌شوند، پلک را با این رنگ می‌پوشانند.

با راه و روش آرایش با سایه‌های چهارتایی آشنا شوید

قدم‌به‌قدم حرفه‌ای شوید

برای سایه زدن حرفه‌ای و زیبا باید سه ویژگی مهم را در نظر بگیرید؛ یکی اینکه سایه باید حالت چشم را بهتر نشان دهد، دوم اینکه باید بعضی ایرادها را بپوشاند و سوم اینکه هماهنگی رنگ‌ها کاملا رعایت شود.

– شما باید با روشن‌ترین رنگ پالت تمام پلک بالا را بپوشانید. توصیه می‌کنیم برای این کار برسی به کار ببرید که با آن به راحتی رنگ را روی پوست پخش کنید.

– حالا با یک برس سایه کوچک‌تر دومین رنگ تیره‌ای که در سایه وجود دارد را انتخاب کنید و نیمه بیرونی پلک را رنگ بزنید. یادتان باشد جهت انتهایی سایه به سمت پایین متمایل می‌شود. سایه زدن در این قسمت باید با حرکات ضربه‌ای کوتاه و بسیار ملایم انجام شود تا بتوان رنگ را به سمت نیمه پلک سوق داد. حواس‌تان باشد مناطق مرزی را کاملا محو کنید یعنی دور کار را آرام پخش کنید تا در یک قسمت کار دورنگ نباشد.

– برای انجام این مرحله باید حسابی دقت کنید، چراکه تکنیکی‌ترین قسمت کار است و نیاز به زمان دارد. با یک برس سایه بسیار ظریف تیره‌ترین رنگ پالت را به شکل یک 7 ملایم برگشته روی نیمه بیرونی پلک بزنید. یادتان باشد که نباید روی مرحله دو را کامل بپوشانید.

– حالا نوبت رنگ ملایمی است که هنوز از آن استفاده نکرده‌اید؛ از این آرایش برای بهتر نشان دادن حالت چشم استفاده می‌کنیم. کافی است با یک برس کوچک سایه، رنگ ملایم (دومین رنگ روشن) را زیر استخوان ابرو و جایی که حدقه چشم تمام می‌شود، بزنید. در اینجا یکی دیگر از هدف‌های شما این است که رنگ‌ها را یکنواخت کنید تا مرز میان آنها در نگاه اول به چشم نیاید.

چطور برس سایه را به دست بگیرید

سایه‌هایی که به رنگ تیره هستند چشم را کوچک‌تر و سایه‌هایی که روشن هستند چشم را درشت‌تر نشان می‌دهند. هنگام سایه زدن باید به این نکته توجه داشت که معمولا از سه رنگی که با هم همخوانی دارند استفاده شود. یادتان باشد هنگام آرایش باید نور کافی باشد. برای سایه زدن با یک دست برس را محکم گرفته و با دست دیگر کمی چشم را بکشید. سر را به عقب خم کنید تا تناسب رنگ روی پلک ایجاد شود.

منبع : مجله زندگی ایده آل

مطالب مرتبط

تو رو خدا بگید من چطوری ارایش کنم مامانم نفهمه . این جور ارایش ها رو صورت من معلوم میشه . چی کار کنم ؟

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

اگر می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید باید ترفندهایی را در آرایش تان به کارببرید. در این مطلب به چندین ترفند آرایشی اشاره می کنیم …

باید از ریمل های ملایم استفاده کنید تا چهره تان طبیعی تر به نظر برسد. ریمل هایی که به مژه هایتان حجم دهد چهره تان را مصنوعی نشان می دهد.

برای این که کبودی و گودی دور چشمان تان دیده نشود یک سایه زرد را با کمی پنبه زیر چشم هایتان بمالید و این سیاهی را محو کنید . می توانید از کرم دور چشم هم استفاده کنید.چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

با استفاده از اسفنج مرطوب کرم پودر را روی پوست تان بمالید تا پوست تان حالت طبیعی داشته باشد. اگر از خط لب به جای رژلب استفاده کنید لب هایتان طبیعی و زیباتر به نظر می رسد. بالای خط چشم تان خطی باریک با مداد خاکستری یا قهوه ای بکشید تا چشم هایتان زیباتر دیده شود.

بعد از این که مداد ابرو کشیدید با ریمل ابروهایتان را برس بکشید تا پرپشت تر به نظر برسد. برای این که پوست تان جوان و طبیعی به نظر برسد از رنگ برنز استفاده نکنید. اگر به رنگ برنز علاقه دارید آن را با یک کرم روشن ترکیب کنید تا یک کرم ملایم به دست بیاید.

دور چشمان تان را با انگشت لایه نازکی از سایه بزنید تا چشمان تان درخشش و زیبایی بیشتری داشته باشد. برای رژگونه از رنگ های دارچینی و هلویی استفاده کنید تا گونه هایتان زیبا و منحصر به فرد شود. ابتدا رژگونه بزنید و با یک دستمال پاک کنید تا هاله ای از رژگونه روی گونه هایتان ایجاد شود و صورت تان طبیعی و زیباتر دیده شود.

زیبابست مقالات چند ترفند ساده اما باور نکردنی برای آرایش طبیعی و لایت

در سال های اخیر آرایش های غلیظ و پر رنگ محبوبیت چندانی ندارند و جای خود را با آرایش های لایت و طبیعی پر کرده اند. برای اینکه در طول روز یک آرایش کاملا طبیعی داشته باشید باید چند مرحله ساده را طی کنید تا چهره شما حالت زیباتری را داشته باشد بدون آن که میکاپ‌تان مشخص شود.

اغلب خانم‌ ها با مراحل اولیه آرایش صورت آشنایی دارند و همچنین می‌ دانند کدام سبک آرایش یا کدام رنگ با پوستشان هماهنگی بیشتری دارد. با این حال در طول روز با افراد بسیاری مواجه می شویم که با حتی با داشتن آرایش، چهره ای طبیعی دارند و استفاده از لوازم آرایش در صورت آن ها به طور واضح مشخص نیست. گاهی اوقات هم در طول روز به آرایش های ملایمی نیاز داریم که رنگ و سبک قابل تشخیصی نداشته باشد اما موفق به انجام آن نمی شویم. فکر می کنید باید چطور آرایش کنیم که معلوم نشود و ظاهری کاملا طبیعی داشته باشیم؟ با مطالعه این مقاله از زیبابست به طور کامل با ترفندهای جذابی آشنا می شوید که مراحل یک آرایش طبیعی و لایت را قدم به قدم به شما آموزش می دهد.

قطعا شما هم مانند هر فرد دیگری آرایش را برای داشتن چهره ای زیباتر و بشاش تر انجام می دهید. برای اینکه در طول روز آرایش سبک و نچرالی داشته باشید اولین قدم استفاده از مرطوب کننده است. پیش از استفاده از کرم های مرطوب کننده، صورت خود را با آب و صابون شستشو دهید و آلودگی های مختلف را پاک کنید. سپس یک لایه مرطوب کننده را روی همه سطح صورت خود پخش کنید و به آرامی پوستتان را ماساژ دهید.

هدف از این کار حفظ لطافت و آماده کردن پوست برای استفاده کرم پودر، پرایمر و کرم ضد آفتاب است. کرم های مرطوب کننده باید حاوی ویتامین و املاح مورد نیاز پوست هم باشند. همچنین مرطوب کننده ای را انتخاب کنید فاقد الکل یا پارابن باشد تا آسیبی به پوست شما وارد نشود. در یک سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی می توانید بهترین مدل های کرم مرطوب کننده را بعد از بررسی ویژگی های آن خریداری کنید. بعد از مرطوب کردن پوست باید زیرسازی را شروع کنید که در قسمت بعد به طور کامل آن را شرح خواهیم داد.چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

یکی از ترفندها برای اینکه به گونه ای آرایش کنیم که معلوم نشود، پوشاندن عیب های پوست مانند تیرگی ها و لک هاست. با استفاده از کرم پودر یا پنکیک می توانید این کار را به آسانی انجام دهید، اما این محصولات برای مصرف های روزانه سنگین هستند و اجازه تنفس به پوست نمی دهند. علاوه بر این، در کنار کرم پودر باید کرم ضد آفتاب هم برای پیشگیری از آسیب های اشعه نور خورشید استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از کرم پودر و کرم ضد آفتاب به صورت هم زمان، BB کرم ها را برای زیرسازی پوست خود انتخاب کنید.

BB کرم ها به عنوان لوازم آرایش مورد استفاده قرار می گیرند و قدرت پوشانندگی آن ها مانند کرم پودر است. این کرم ها حاوی SPF هستند که در کرم های ضد آفتاب وجود دارد و از پوست در برابر عوارض نور آفتاب محافظت می کنند. انتخاب هر نوع کرمی برای زیرساز پوست بر عهده شماست. به یاد داشته باشید در هنگام خرید کرم های پوشش دهنده باید رنگ آن یک تا دو درجه از پوست شما تیره تر یا روشن تر باشد. برای پوشاندن تیرگی های اطراف چشم هم می توانید از کانسیلری استفاده کنید که یک تا دو درجه از پوستتان روشن تر باشد.

بعد از زیر سازی پوست که باید به ملایمت و یکنواخت انجام شود نوبت به نحوه استفاده و انتخاب رنگ رژگونه می رسد. برای اینکه آرایش لایت و طبیعی داشته باشید باید یک رژگونه با رنگ روشن انتخاب کنید. رژگونه را بر اساس فرم صورت به شکل دورانی روی گونه ها پخش کنید. یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید یک آرایش لایت و هماهنگ بین اجزای صورت خود داشته باشید، استفاده از رژگونه به جای سایه است. کافی است بعد از رژگونه زدن، قلم خود را روی پلک های بالایی چشم، استخوان بینی و قسمت انتهایی چونه بکشید و از هارمونی به وجود آمده لذت ببرید.

داشتن ابروهای مرتب نه تنها برای آرایش های طبیعی بلکه برای شاداب تر نشان دادن صورت هم ضروری است. وقتی قرار است یک آرایش ملایم و روزانه داشته باشید نباید ابروها را بیش از اندازه پهن یا تیره کنید. داشتن یک رنگ طبیعی و پر کردن بخش های خالی ابرو با مداد یکی از بهترین و پرکاربردترین روش ها برای یک میکاپ نچرال است.

دخترهای جوان همیشه به دنبال داشتن آرایش لایت و سبک هستند و می خواهند بدانند که چطور آرایش کنیم که معلوم نشود؟ این سوال برای خانم هایی هم که قصد دارند با آرایش سن خود را کمتر کند پیش می آید. استفاده صحیح از رنگ رژلب یکی از مهم ترین بخش های یک میکاپ نچرال و لایت است. آرایش لب به صورت طبیعی و با رنگ های جذاب اهمیت زیادی در یک آرایش ساده و دخترانه دارد. برق لب یا همان بالب لب، رژلب های صورتی رنگ که براق یا مات باشند جزو بهترین انتخاب ها برای یک آرایش روزانه هستند. در انتخاب رنگ رژ باید به تناژ رنگ پوستتان هم توجه کنید. چون مهم ترین موضوع این است که رنگ رژ با پوست شما سازگاری داشته باشد.

برای آرایش چشم در یک میکاپ طبیعی باید از ریمل مشکی استفاده کنید چون ریمل های رنگی حالتی غیر طبیعی و مصنوعی به چهره شما می دهند. مورد دیگر که در آرایش طبیعی اهمیت دارد پیشگیری از ریزش ریمل زیر چشم است. گاهی اوقات در چنین شرایطی امکان شستشوی صورت و از بین بردن تیرگی ها وجود ندارد. برای این کار بهتر است از ریمل های ضد آب برای آرایش چشم خود استفاده کنید تا بر اثر گرما و تعریق پخش نشوند و اطراف چشم ها را سیاه نکنند.

آرایش لایت و نچرال برای افرادی که می خواهند هر روز چهره ای شاداب و پر انرژی اما طبیعی داشته باشند مناسب است. موضوعی که در هنگام میکاپ باید به آن دقت کنید استفاده از لوازم آرایش با کیفیت است. لوازم آرایش خریداری شده نباید باعث آسیب زدن و نرسیدن اکسیژن به پوست شوند. خرید وسایل میکاپ از یک فروشگاه معتبر باعث اطمینان خاطر می شود.

شما می توانید هم اکنون در فروشگاه اینترنتی زیبابست مرغوب ترین لوازم آرایش اورجینال را با قیمت مناسب خریداری کنید. سفارش های شما ظرف مدت سه روز کاری به دستتان خواهد رسید. یکی دیگر از مزیت های خرید از زیبابست مطالعه ویژگی های دقیق و کامل لوازم آرایشی و بهداشتی ویژه همه اعضای خانواده است.

آرایش چشم ها اهمیت بسیاری دارد چون بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره و هماهنگی سبک آرایش با م …

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که با دیدن آرایش دوستانتان، از تمیز بودن آرایش و میکاپ …

ژل های شستشوی صورت چند سالی است که به بهترین جایگزین صابون برای شستشوی صورت تبدیل شده اند. …

نظرات کاربران زیبابست

برای اطلاع از آخرین محصولات و نیز دریافت کد تخفیف های زیبابست ایمیل خود را وارد کنید

لیست کاملی از به روزترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را در سایت زیبابست گردآوری کرده ایم. می توانید با مناسب ترین قیمت، محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

مازندران – ساری – بلوار عسگری محمدیان – مجتمع میلاد نور – فروشگاه روشا(انبار شمال کشور)

خوش آمدید. به سیستم وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال گردید.

کاویاب – مجله آنلاین سبک زندگی – مجله آنلاین سبک زندگی

ایده‌های جالب برای تزئین سرویس بهداشتی
چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

۱۰ ادویه که باید در آشپزخانه داشته باشید

آموزش ساخت زیرقابلمه‌ای برای خانم‌های خوش سلیقه


فوت و فن‌های پخت خورش قیمه خوشمزه


آیا قهوه سبز در لاغری تاثیر دارد؟


بهترین ماسک صورت برای فصل پاییز


استارتاپ خودتان را راه‌­اندازی کنید

آیا می­‌دانستید گوگل ارث (google earth) چطور کار می­‌کند؟

چطور ترافیک وبسایت را با استفاده از شبکه­‌های اجتماعی بالا ببریم؟


چند وقت یکبار باید گوشی را ریستارت کرد؟


با جاهای دیدنی ریودوژانیرو آشنا شوید


برج نقاره‌خانه را بشناسید


بزرگترین استخرهای شنا در دنیا

در این مطلب می‌خواهیم ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که به کمک آنها می‌توانید ظاهری زیبا و بی‌عیب و نقص داشته باشید، بدون آنکه معلوم شود آرایش کرده‌اید. مراحل انجام یک آرایش طبیعی به شرح زیر است

برای آنکه کرم آرایش شما به خوبی روی صورت بخوابد و ظاهری طبیعی داشته باشد، بایستی پیش از هر چیز صورت خود را شسته و با یک پارچه کاملا خشک کنید.

کرم‌های مرطوب‌کننده که لوسیون رنگی دارند و برخی از آنها ضدآفتاب هم هستند، سریع‌ترین و طبیعی‌ترین راه است. حتی اینگونه کرم‌ها مانند کرم پودر نیازی به هماهنگی با رنگ پوست ندارند. می‌توانید مانند کرم پودر عمل کنید و بر روی این کرم‌ها آرایش خود را انجام دهید.


تاتو رژلب و خط لب چیست؟


ترفندهای انتخاب رنگ رژ لب


نحوه صحیح آرایش صورت لاغر

برای پوشاندن لکه‌ها یا سیاهی دور چشم، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید. این کانسیلرها به خوبی روی پوست می‌خوابد و جلوه طبیعی دارد. اما باید مراقب باشید زیاد از کانسیلر استفاده نکنید، فقط برای مناطقی از پوست که لکه یا ایرادی دارد از آن استفاده کنید. برای محو کردن سیاهی زیر چشم، ابتدا پوست زیر چشم را بکشید سپس با انگشتانتان کانسیلر را روی قسمت‌های تیره به آهستگی بمالید.

اگر صورت شما براق شده، می‌توانید از پودرهای روغنی جاذب استفاده کنید ( اگر صورت شما بسیار چرب است، به جای مرطوب‌کننده رنگی فقط از پودر و کانسیلر استفاده کنید). با یک برس مخصوص پودر پنکیک را به صورت دایره‌ای بر روی پوست صورت بزنید، بدین صورت جلوه‌ای طبیعی می‌بخشد و حالت پودری بودن آن روی صورت مشخص نمی‌شود.

استفاده از رژگونه‌هایی با رنگ گرم یا صورتی جلوه ظریف و طبیعی به صورت می‌دهد.

برای آنکه آرایش لایت و خوبی داشته باشید، سعی کنید آرایش خود را در نور روز انجام دهید. ترجیحا آینه را در کنار پنجره قرار دهید.

یک رنگ ملایم مایل به قهوه‌ای جلوه طبیعی به چشمان شما می‌دهد، بدون آنکه مشخص باشد از سایه استفاده کرده‌اید. از رنگ سایه‌ای که کمی از رنگ پوست شما تیره‌تر است، استفاده کنید. سایه را پشت پلک تا مژه‌ها بکشید. مطمئن شوید که زاویه گوشه‌های سایه مشخص نباشد.

اگر می‌خواهید جلوه چشمان شما بیشتر شود، از مداد چشم استفاده کنید. به آرامی مداد چشم قهوه‌ای یا خاکستری رنگ خود را بالای مژه بکشید.

برای آنکه آرایش شما طبیعی‌تر جلوه کند، از رژلبی استفاده کنید که رنگ آن نزدیک رنگ لب شماست و هنگام استفاده از آن به جای آنکه از تیوپ رژ لب استفاده کنید، انگشت را به آن زده و با انگشت خود رژلب را به لب‌ها بزنید. از میانه لب شروع کنید و سپس رژ لب را به سمت اطراف پخش کنید.

آرایش مژه‌ها بسیار مهم است حتی اگر سایر قسمت‌های صورت را آرایش نکرده‌اید، ولی از ریمل حتما استفاده کنید. می‌توانید از سایه و خط چشم صرف‌نظر کنید اما ریمل نه. هر مژه را دو بار ریمل بزنید (اگر مژه‌های شما بلوند است، از ریمل قهوه‌ای استفاده کنید اگر مژه‌های تیره‌تری دارید، از قهوه‌ای تیره مایل به مشکی). می‌توانید با استفاده از یک شانه آرایشی مخصوص، مژه‌ها را شانه زده و ریمل را پخش کنید. سعی کنید فقط ریشه‌های مژه را ریمل برنید. ریمل زدن همه قسمت‌های مژه سبب می شود ظاهری شبیه تار عنکبوت پیدا کند.

مطلب قبلی

ایده های جالب برای استفاده از نخ و طناب های اضافی (بخش سوم)

مطلب بعدی

طرز تهیه بادمجان با گوشت چرخ کرده

با آرایش مناسب برای صورت گرد آشنا شوید

با این ترفندهای زیبایی دیگر نیاز به جراحی پلاستیک ندارید

۱۹ باید و نباید در آرایش ابروها

چطور لب‌های صورتی و طبیعی داشته باشیم؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

آخرین مطالب

ایده‌های جالب برای تزئین سرویس بهداشتی

۱۰ ادویه که باید در آشپزخانه داشته باشید


آیا قهوه سبز در لاغری تاثیر دارد؟


بهترین ماسک صورت برای فصل پاییز


استارتاپ خودتان را راه‌­اندازی کنید

آموزش ساخت زیرقابلمه‌ای برای خانم‌های خوش سلیقه


فوت و فن‌های پخت خورش قیمه خوشمزه

آیا می­‌دانستید گوگل ارث (google earth) چطور کار می­‌کند؟


آموزش شال و کلاه بافتنی پسرانه

والدین چطور می‌توانند به موفقیت تحصیلی فرزند خود کمک کنند؟

خوش آمدید. به سیستم وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال گردید.


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای آرایش چشم و آرایش لب ها، از رنگ های روشن و ملایم استفاده می کنیم. هر چقدر رنگ ملایم تر باشد، آنها را جذاب تر و زیباتر می کند.


یک سایه ملایم قهوه ای یا گلبهی خیلی کمرنگ، خط چشم ساده، ریمل، یک رژ لب لایت و همرنگ لب است.

نكته: برای آرایش محو و نامریی هیچ گاه از کرم و کرم پودرهای براق و خیلی روشن استفاده نکنید. در این نوع آرایش، لوازم آرایش پودری به همراه قلم های مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است.

با نازکترین فلم مو با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات، خطی باریک ونازک لابلای مژه های بالا که گاهی عرض آن نیم سانت بیشتر نیست به اندازه خود چشم بکشید و سعی کنید این خط از چشم بیرون نزند. فقط حالت چشم را کمی تغییر دهید.چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

از ریمل بدون خورده مژه تنها برای تیره کردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده می شود. اول از عرض مژه ها و بعد از آن، تنها مژه های بالا را از طول ریمل بزنید. ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید.

سپس با برس پهن و مخصوص پودرهای پوشاننده صورت، همه نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یک دست شدن و محو شدن لکه های قهوه ای، اول روی این نقاط پودر زده و سپس دوباره همه صورت را کامل و یکدست بپوشانید. پس از اینکه رژگونه تمام شد، از برس قبلی استفاده کنید.

روی رژگونه نيز این برس را بکشید تا رژگونه محو شود؛ حتی از این برس برای پشت چشم ها استفاده کنید تا کاملا صورت به یکنواختی برسد.

بعد از آن می توانید از یک رژ لب طبیعی مثل گلبهی استفاده کرده و جلوه ای شیک و طبیعی داشته باشید.


۱- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.
۲- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
۳- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.
۴- به اندازه کافی آب بنوشید.
۵- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.
۶- موهای خود را کوتاه نگه دارید.
۷- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.
۸- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
۹- از گوشت قرمز كمتر استفاده كنيد.
۱۰- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.


شاید بعضی از دختران نوجوان تمایل زیادی به آرایش کردن نداشته باشند اما می خواهند زیبا و جذاب به نظر برسند. ما آیتم های زیر را پیشنهاد می کنیم:


هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین ۶ الی ۸ ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.


ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.


هر روز از یک مرطوب کننده خوب بر صورت و بدن تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضد آفتاب استفاده شود و شب ها سعی کنید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید که پوست تان نرم و زیبا شود.


مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.


برای موهای تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. اکثر خانم ها هر روز که از شامپو استفاده می کنند، از نرم کننده هم استفاده می کنند؛ به خاطر همین باعث می شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.


آرایش می تواند خانم ها را زیباتر یا زشت تر نشان دهد. اگر همیشه آرایش کنید و یک روز آرایش در صورت شما نباشد، چهره شما خسته و بیمار به نظر می رسد. همیشه سعی کنید آرایش طبیعی و ساده داشته باشید. همیشه آرایش کم داشته باشید و همچنان خوب به نظر برسید.


برای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.


از یک کرم پودر خیلی خوب کمرنگتر از پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند.


از رژگونه صورتی کمرنگ یا هلویی طبیعی استفاده کنید. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.


از یک فر مژه استفاده کنید تا مژه زیبای تان بدون اینکه به هم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند، به چشم بیاید.



کمی هم پودر سایه را به پلک تان بزنید.


برای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.


منبع:مجله زیبایی

دیدگاه شما

چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

نام *

ایمیل *

آدرس وبسایت

سلام من چشمام درشته ابرو هامم بلنده برای زدن خط چشم خیلی اذیت میشم نمیدوننم چیکار کنم

منم نمیزارم آرایش کنم نمی‌دونم چرا ای کاش موهای صورتم بر میداشتم و آرایش کنم

من اصلا به مامانم نگفتم می خوام سیبلم رو بزنم خودم زدم هیچی بهم نگفت اصلا نمی دونم فهمید یا نفهمید الانم دارم می رم بیرون یه آرایش کم در حد ریمیل و مداد چشم با کرم (ضدآفتاب بیشتر می‌ زنم تا کرم پودر) و یه وقتایی هم سایه چشم اما مامانم نمی دونه ( اگه بدونه هم هیچی بهم نگفته) می خوام خط چشم و رژ لب هم استفاده کنم ولی اینا رو بزنم خیلی تابلو میشه قطعا میفهمه نمی دونم چی بهش بگم

خوش ب حال دخترایی که میتونن از این مطلب استفاده کنن …من اجازه ندارم سبیلم رو بردارم …

عزیزم منم 31 سالمه حق ندارم.افسردگی دارم.چندین ساله.نن نمیدونم چرا اینکارو با ما میکنن

منم اینجور بودم خانواده سر سختی دارم ولی میزدم یکمی دعوا میکردنم بعد ساکت میشدن

چندسالته؟

منم همینطور کاش میشد یه کاری کنیم که سبیل ها را نزنیم ولی وقتی آرایش کردیم اصلا به نظر نرسد ولی کسی کمک نمیکنه‌😪

من چهارده سالمه
منم اوایل نمیزاشتن ارایش کنم یا از اینجور چیزا
ولی از هممون رژ شروع کردم بعد دیگه کم کم زیادش کردم البطه ملایم
ولی بعدش دیگه خیلی ارایش میکردم در حدی که میخواستم تا سر کوچه برم تا هفت قلم ارایشو داشتم .
بعد خودم خیلی از ارایش زده شدم
الان اجازه دارم هرجور میخوام ارایش کنم
ولی به نظر من ارایش زیاد نکنید
من الان واقعا زده شدم
در حدی که فقط یه خط چشم . ریملو یه برق لب میزنم
و یه چیز دیگه اینکه حتما از لوازم ارایش مرغوب و شناخته شده استفاده کنید نه اینایی که همه جا میفروشن چون به شدت به پوست اسیب میزنه❄️🌈

اگر به مراسم مهمی می روید و لباسی مزین و با شکوه و یا رنگارنگ می پوشید، آرایش ملایم کمک می کند که ظاهری مدرن تر داشته باشید.این کار برای بسیاری از مناسبت ها، و یا حتی تیپ های روزمره نیز خوب است.

ابتدا باید از پوست خود محافظت کنید. اگر تیپ شما برای طول روز است، می توانید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. و اگر برای مراسمی شبانه تیپ می زنید، کرم گریم هم می تواند خوب باشد.

جهت مشاهده ی تصاویر بیشتر روی هر عکس کلیک کنید . چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

از یک کرم پودر پایه ای کم حجم استفاده کنید. برای رنگ گرفتن صورتتان این ماده لازم است. همچنین برای این کار می توانید از مرطوب کننده رنگی نیز استفاده کنید.

اگر نمی خواهید از یک پوشش سراسری و سنگین روی صورت خود استفاده کنید، می توانید به جای آن از یک قلم اصلاح کننده استفاده کنید. این قلم کمی کمتر صورت را می پوشاند و قسمت های تیره تر صورتتان را روشن می کند. در حالی که لایه این آرایش خیلی نازک است، روی صورتتان نمی نشیند و آرایشتان کاملابه چشم می آید.

اگر پوست برنزه دارید، آرایش ملایمتان باید کمی برنزه تر باشد. هنگام انتخاب کرم صورت، رنگ های تیره تر حالت قرمز یا قهوه ای را انتخاب کنید.

اگر پوست روشن دارید، با رنگ های روشن کار کنید. نکته ی مهم در مورد آرایش ملایم این است که تن طبیعی پوستتان را در نظر بگیرید. برای مثال، اگر لب های صورتی رنگ دارید، نیازی به رژ لب صورتی رنگ ندارید. باید روی تن های رنگی صورت خود کار کنید.

اگر پوست روشن اما با ته رنگ های گرم دارید، رنگ صورتی هلویی تری برای کرم خود انتخاب کنید. و جاهایی که ممکن است بیشتر در چشم باشند را بیشتر کرم بزنید. مثلا بعد از ورزش، گونه هایتان حتما قرمز خواهند شد.

از این رنگ ها همچنین برای لب ها نیز می توانید استفاده کنید. اگر لب هایتان فوق العاده کمرنگ هستند، با استفاده از رژ لبی که رنگی نزدیک به رنگ اصلی لبتان دارد، آن را تقویت کنید.

پوستی با رنگ های ترکیبی دارید؟ از یک کرم پودر رنگ روشن استفاده کنید. آن را بیش از حد استفاده نکنید زیرا قرار است آرایشتان ملایم باشد. برای زدن آن روی نقاطی از صورت که بیشتر به کرم احتیاج دارند تمرکز کنید.

برای چشم هایتان، ریمل را حتما بچرخانید. اگر درخشش بیشتری می خواهید، سرم مژه استفاده کنید. و یا از ریمل های بلند کننده استفاده کنید.

اگر ابرو های کم پشت دارید، از پودر ابرو استفاده کنید. برای این ظاهر، نمی خواهید که ابرو هایتان خیلی خیره کننده باشند. برای همین فقط نواحی خالی آن را پر کنید. و اگر پلک های تیره یا افتاده دارید، کمتر پودر بزنید. سایه ی چشم مات نیز مانند سایه طبیعی چشمتان به نظر خواهد رسید.

اگر تن پوستتان تیره تر است از خط چشم تیره تر، و اگر پوستتان روشن است، از خط چشمی نزدیک تر به خاکستری رنگ استفاده کنید. تا جایی که ممکن است نزدیک به خط طبیعی چشمتان بمانید. این کار چشم هایتان را بهتر نشان می دهد.

کمی از رنگ برنز روی استخوان های گونه، خط فک، پیشانی و گردن (اگر رنگ گردنتان روشن تر از صورتتان است)، مفید خواهد بود.

ظاهر آرایش ملایم ، قابل دست یابی و اعتماد خواهد بود به شرطی که خطی در میان ابرو ها دیده نشود و خط قابل دیدنی روی لب ها، کرم برنزه، سایه چشم و … نباشد. همه چیز در این ظاهر باید ملایم و ظریف باشد. هدف شما فقط تاکید کردن بر روی تن های اصلی پوستتان است، همین. این دو تصویر را با هم مقایسه کنید. این ظاهر با آرایش ملایم بسیار جذاب است ،  نظر شما چیست؟

ظاهر بدون آرایش 

ظاهر با آرایش 

و موضوع آخر این که به دلیل اهمیت سلامتی شما عزیزان ، محصولات آرایشی موجود در سایت شیکسون با دقت بسیاری انتخاب شده اند  و می توانید با آرامش ، ظاهر زیباتری داشته باشید. برای مشاهده ی همه ی محصولات بهداشتی و آرایشی اینجا کلیک کنید. 

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد فعالسازی برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال شد:

کد فعالسازی برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال شد:

لطفا چند لحظه صبر کنید

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

 

اولین قدم برای زیبا به نظر رسیدن داشتن پوست خوب و درخشان است. به همین منظور پوست خود را به طور منظم با اسکراب های خانگی پاکسازی کنید و سلول های مرده پوست را از بین ببرید. این عمل را می‌توانید در حمام و با ماساژهای ملایم روی پوست انجام دهید. بهترین فایده‌ی پاکسازی پوست، جوانسازی پوست و از بین بردن منافذ پوست است. 

ابروهای تمیز شده باعث زیباتر دیده شدن چشمانتان می‌شود. اگر ابروهایتان خیلی نازک و کم پشت است، شب‌ها از سرم‌ رشد ابرو استفاده کنید.

 

صورت خود را با کرم‌های مرطوب کننده و ماسک های خانگی آبرسانی کنید، هم باعث درخشش بیشتر پوستتان می‌شود و هم آن‌را جوان نگاه می‌دارد. چطور آرایش کنیم که معلوم نشود

استفاده از ضد آفتاب را هیچگاه فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری آرایش چشم با پلک افتاده

سیاهی دور چشم را بپوشانید

برای پوشاندن لکه‌ها یا سیاهی دور چشم، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید.  اما باید مراقب باشید زیاد از کانسیلر استفاده نکنید، فقط برای مناطقی از پوست که لکه یا ایرادی دارد از آن استفاده کنید. برای محو کردن سیاهی زیر چشم، با انگشتانتان کانسیلر را روی قسمت‌های تیره به آهستگی بمالید. 

از یک کرم پودر خیلی خوب همرنگ پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند. اگر پوست صاف و بدون لکی دارید سعی کنید از یک کرم سبک تر استفاده کنید.

استفاده از رژگونه‌هایی با رنگ گرم یا صورتی و هلویی جلوه ظریف و طبیعی به صورت می‌دهد. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.

بیشتر بخوانید: آموزش آرایش چشم طبیعی و ساده برای مبتدی ها با تصاویر

با فرمژه مژه هایتان را فر کنید تا بلندتر و پرتر به نظر بیاید. در صورت تمایل می توانید به مقدار خیلی کم از ریمل استفاده کنید. (از ریمل بدون خورده‌مژه تنها برای تیره کردن مژه‌ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده کنید.) 

ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید

 

از رنگ سایه‌ای که کمی از رنگ پوست شما تیره‌تر است، استفاده کنید. سایه را پشت پلک تا مژه‌ها بکشید. مطمئن شوید که زاویه گوشه‌های سایه مشخص نباشد تا آرایش تان طبیعی جلوه کند.

 

برای لب هایتان از رژ لب ملایم یا برق لب استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد. 

برای داشتن لب هایی زیبا و خوش رنگ همیشه هفته ای دو بار در حمام لب هایتان را اسکراب کنید و از مرطوب کننده لب یا وازلین استفاده کنید.

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

چطور آرایش کنیم که معلوم نشود
چطور آرایش کنیم که معلوم نشود
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *