چطور آرایش طبیعی کنیم

 
helpkade
چطور آرایش طبیعی کنیم
چطور آرایش طبیعی کنیم

برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

اگر می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید باید ترفندهایی را در آرایش تان به کارببرید. در این مطلب به چندین ترفند آرایشی اشاره می کنیم …

باید از ریمل های ملایم استفاده کنید تا چهره تان طبیعی تر به نظر برسد. ریمل هایی که به مژه هایتان حجم دهد چهره تان را مصنوعی نشان می دهد.

برای این که کبودی و گودی دور چشمان تان دیده نشود یک سایه زرد را با کمی پنبه زیر چشم هایتان بمالید و این سیاهی را محو کنید . می توانید از کرم دور چشم هم استفاده کنید.چطور آرایش طبیعی کنیم

با استفاده از اسفنج مرطوب کرم پودر را روی پوست تان بمالید تا پوست تان حالت طبیعی داشته باشد. اگر از خط لب به جای رژلب استفاده کنید لب هایتان طبیعی و زیباتر به نظر می رسد. بالای خط چشم تان خطی باریک با مداد خاکستری یا قهوه ای بکشید تا چشم هایتان زیباتر دیده شود.

بعد از این که مداد ابرو کشیدید با ریمل ابروهایتان را برس بکشید تا پرپشت تر به نظر برسد. برای این که پوست تان جوان و طبیعی به نظر برسد از رنگ برنز استفاده نکنید. اگر به رنگ برنز علاقه دارید آن را با یک کرم روشن ترکیب کنید تا یک کرم ملایم به دست بیاید.

دور چشمان تان را با انگشت لایه نازکی از سایه بزنید تا چشمان تان درخشش و زیبایی بیشتری داشته باشد. برای رژگونه از رنگ های دارچینی و هلویی استفاده کنید تا گونه هایتان زیبا و منحصر به فرد شود. ابتدا رژگونه بزنید و با یک دستمال پاک کنید تا هاله ای از رژگونه روی گونه هایتان ایجاد شود و صورت تان طبیعی و زیباتر دیده شود.

برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید. برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

قطعا هر خانمی با آرایش کردن به فکر زیباتر کردن صورتش است، اما خیلی از خانم ها هستند که آرایش های غلیظ و سنگین را دوست ندارند و یا اینکه این سبک آرایش به چهره آنها نمی آید. پس بهتر است ترفندها و نکاتی که برای آرایش طبیعی و لایت به کارتان می آید را بیاموزید و از این به بعد، با کمترین زمان، جذاب ترین آرایش را داشته باشید.

اگه دوست دارید یه آرایش طبیعی و ملایم داشته باشید توصیه می کنیم از پیشنهادهایی که در این قسمت به اونها اشاره کردیم استفاده کنید!

در تئوری معمولا آرایش ملایم و طبیعی خیلی ساده به نظر میرسه اما آیا واقعا در عمل هم همینطوره و میشه به راحتی یه آرایش طبیعی و ساده داشته باشیم؟ البته برای اینکه آرایش صورت در عین طبیعی بودن خیلی حرفه ای و خوب باشه لازمه که از توصیه ها و ترفندهای آرایشی استفاده کنید تا چهرتون با یه آرایش ساده، خیلی طبیعی و زیبا دیده بشه. در این قسمت از زیبامون دات کام به چند تا توصیه کاربردی برای داشتن یه آرایش طبیعی و ملایم اشاره کردیم. با ما همراه باشید. آرایش دخترانه ساده

 

یک روش خیلی ساده برای طبیعی کردن کرم پودر و پایه آرایش وجود داره و اون اینه که مقداری مرطوب کننده رو با فونداسیون یا کرم پودرتون ترکیب کنید. با این کار پوشش دهی کرم پودر کم میشه و کمک میکنه تا پوستتون رنگ طبیعی و خالصی داشته باشه و شاداب و تر و تازه به نظر برسه. کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت ملایم

 

چطور آرایش طبیعی کنیم

 

برای اینکه رنگ پوستتون در همه قسمت های صورت یکدست و طبیعی به نظر برسه لازمه که از کانسیلر برای پوشش دادن سیاهی زیر چشم، لکه های پوستی و … استفاده کنید. چشم ها معمولا مرکز توجه هستند و لازمه که از بهترین محصولات آرایشی برای چشم ها و پوست اطراف چشم استفاده کنید. در انتخاب و خرید یه کانسیلر خوب تحقیق کنید و بهترین محصول رو انتخاب کنید تا علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر، رنگ پوستتون رو هم طبیعی نشون بده.

 

 

برای اینکه آرایش صورتتون خیلی طبیعی و ملایم به نظر برسه باید از محصولات آرایشی به شکل منطقی استفاده کنید تا زیبایی ذاتی و طبیعی چهرتون کمی بیشتر و بهتر دیده بشه. مثلا برای آرایش چشم ها توصیه میشه که از یه مداد مشکی یا قهوه ای تیره استفاده کنید و خط های محوی در خط مژه بالا و پایین بکشید. با این کار، رنگدانه های مداد چشم، وارد ریشه مژه ها میشن و باعث میشن تا هم مژه هاتون پرتر دید هبشه و هم اینکه شکل کلی چشم ها زیباتر و جذاب تر دیده میشه. آموزش سایه چشم ساده و طبیعی برای هر رنگ پوست

 

 

همه خانوم ها دوست دارند گونه هایی برجسته و گلگون داشته باشند اما اگه دوست دارید آرایشتون طبیعی و ملایم به نظر برسه نباید در استفاده از رژگونه زیاده روی کنید! بهتره که از رنگ صورتی ملایم برای رژگونه استفاده کنید و با استفاده از یه براش رنگ رژگونه رو به خوبی روی صورت محو کنید تا فقط یه هاله رنگی زیبا روی گونه هاتون باقی بمونه. اضافه کردن کمی درخشش به رنگ رزی هم باعث میشه تا گونهاتون شادب تر دیده بشن. نکات کوتاه و کاربردی برای یک آرایش جذاب و طبیعی

 

 

بسیاری از افراد از پودرهای برنزه کننده برای تغییر رنگ پوستشون استفاده می کنند اما اگه شما تمایل دارید آرایشتون خیلی طبیعی و لایت باشه توصیه می کنیم از پودر برنزه کننده تنها برای قسمت خارجی چهره استفاده کنید و به آرامی به سمت گونه ها و قسمت های داخلی چهره محو کنید. با استفاده از این تکنیک رنگ پوستتون خیلی طبیعی و زیباتر به نظر میرسه. متعادل سازی چهره با آرایش مناسب چشم و لب

 

 

ممنون که با زیبامون همراه هستید!

برای اینکه آرایش صورت طبیعی و نچرال داشته باشید لازم هست به چند نکته آرایشی در این زمینه توجه داشته باشید. این نکات رو در زیبامون دات کام بخوانید.

شما قرار هست با آرایش کردن زیبایی اجزای مختلف صورت رو تعریف کنید و کمی رنگ و لعاب برای چهره خودتون ایجاد کنید! برای اینکه آرایشتون ظاهر طبیعی و ملایم داشته باشه و در عین حال کاملا بی عیب و نقص و جذاب دیده بشه باید به چند تا نکته و توصیه کاربردی در این زمینه توجه داشته باشید.  

ما در این بخش از زیبامون دات کام به چند تا نکته کاربردی برای داشتن آرایش طبیعی و نچرال اشاره کرده ایم که می تونید با استفاده از این نکات، آرایش صورت طبیعی و ملایم داشته باشید.

 

قبل از هر اقدامی برای آرایش کردن صورت باید ابتدا از پوست صورت مراقبت کنید و با تمیز کردن و لایه برداری از پوست، ظاهر پوست رو شاداب و تازه کنید. بنابراین مهم ترین نکته ای که باید به اون توجه داشته باشید تمیز و سالم نگه داشتن پوست هست.چطور آرایش طبیعی کنیم

شما باید حتما قبل از خواب آرایش صورت رو پاک کنید، از صابون های خشن و معطر برای شست و شوی پوست استفاده نکنید، مرتباّ با استفاده از اسکراب و لایه بردار ملایم، از پوست صورت لایه برداری کنید و با از بین بردن سلول های مرده از روی پوست و پاکسازی منافذ پوستی، از داشتن پوستی شاداب و جوان لذت ببرید.

چگونه پوست بهتر و سالم تری داشته باشیم؟ برنامه مراقبت از پوست 2 هفته ای!

 

نکته بعدی که به شما کمک میکنه تا آرایش طبیعی تر و زیباتری داشته باشید، آماده سازی پوست هست. مرطوب کردن پوست به طور مرتب باعث آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست شده و کمک میکنه تا پوست همیشه برای آرایش آماده باشه. البته لازم هست قبل از شروع آرایش، حتما پوست رو با استفاده از یک مرطوب کننده مناسب و بدون بو مرطوب کنید.

 

 

یکی دیگه از نکات آرایشی برای داشتن یک آرایش ملایم و طبیعی این هست که حتما از کانسیلر و به مقدار کم استفاده کنید. شما میتونید خیلی سریع و راحت لکه ها و جای جوش رو با یک لایه نازک از کانسیلر پوشش بدید و پوستی صاف، یکدست و بدون لکه داشته باشید.

کانسیلر آرایشی چیست و چگونه استفاده می شود؟

 

برای اینکه آرایش پوست خیلی طبیعی به نظر برسه باید در انتخاب کرم پودر دقت کنید و کرم پودری رو انتخاب کنید که دقیقا با رنگ پوست شما تناسب داره. کرم پودر رو باید خیلی خوب روی پوست ترکیب کنید و مقداری از اون رو تا زیر خط فک نیز بزنید تا رنگ پوست در همه جای صورت یکدست و یکرنگ دیده بشه. مقداری مناسبی از کرم پودر بر روی پوست بزنید تا حالت کیکی و مصنوعی روی پوست ایجاد نکنه. به جای استفاده از کرم پودر میتونید از مرطوب کننده های رنگی و BB کرم هم استفاده کنید.

تن رنگ پوستتان را برای انتخاب کرم پودر بشناسید!

 

 

یک لمس سبک از برنزر بر روی پوست میتونه جلوه طبیعی تر و زیباتری رو برای چهره و آرایش شما ایجاد کنه. برای اینکه پوستتون نمای طبیعی داشته باشه میتونید از مقداری برنزر به شکل “3” روی گونه ها و بر روی بینی بزنید. با این ترفند، پوست حالت آفتاب زده و طبیعی خواهد داشت.

برنزر چیست + آموزش آرایش برنزه

 

رژگونه یکی از جایگزین های مناسب برای برنزر هست و میتونید مقداری از رژگونه با رنگ طبیعی رو بر روی سیب گونه بزنید  تا رنگ پوستتون بهتر و زیباتر دیده بشه. البته لازم هست که از رنگی طبیعی و به مقدار کم استفاده کنید تا حالت طبیعی برای پوست ایجاد بشه.

انتخاب رژگونه ی مناسب با توجه به رنگ پوست

 

 

صاف و نچرال بودن رنگ لب ها دقیقا همان چیزی هست که یک آرایش طبیعی به اون نیاز داره. پس برای اینکه آرایشتون طبیعی تر باشه به هیچ عنوان نباید به سمت رژلب های قرمز و جسورانه و مات بروید و در عوض باید رژلبی با رنگ طبیعی و براق رو برای زیباتر دیده شدن لب ها انتخاب کنید.

اما اگر دوست دارید لب هاتون بدون رژلب هم رنگی طبیعی و زیبا داشته باشه بهتره از آب چغندر برای افزایش رنگ طبیعی لب ها استفاده کنید و بعد برق لب بزنید. با استفاده از این ترفند لب هاتون بدون رژلب، خوش رنگ و جذاب خواهد بود!

رژلب – آموزش ساخت 2 مدل رژلب طبیعی و خانگی عالی

 

فر کردن مژه ها با استفاده از فر مژه و استفاده از یک لایه نازک ریمل بر روی مژه ها کمک میکنه تا هم چشم هاتون زیباتر دیده بشه و هم اینکه آرایش شما رو خیلی طبیعی تر نشان خواهد داد. 

 

 

اگر تمایل دارید آرایش چشم بیشتری داشته باشید بهتره به جای مداد و خط چشم مایع به سراغ خط چشم ژلی با یک رنگ ملایم مثل قهوه ای یا زغالی بروید. خط چشم ژلی ظاهر و رنگ طبیعی تری نسبت به سایر خط چشم ها داره و جز انتخاب های خیلی خوب برای یک آرایش طبیعی و نچرال هست.

 

اگر تمایل دارید آرایشتون خیلی طبیعی دیده بشه باید کمترین مقدار از لوازم آرایشی رو استفاده کنید و به هیچ عنوان در آرایش کردن اجزای مختلف صورت زیاده روی نکنید. ظرافت زیادی در آرایش کردن داشته باشید و این نکته رو در نظر بگیرید که همیشه “کمتر، بهتر است”.

 

چطور آرایش طبیعی کنیم

مطالب پیشنهادی:

چگونه آرایش کنیم تا طبیعی به نظر برسد؟

آموزش آرایش صورت طبیعی و لایت، مخصوص مبتدی ها + عکس

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت ملایم

چگونه به طور طبیعی گونه های صورتی و سرخ داشته باشیم؟


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.چطور آرایش طبیعی کنیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چطور آرایش طبیعی کنیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور آرایش طبیعی کنیم
چطور آرایش طبیعی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *